Evropská liga

Slavia - Fenerbahce 1:2

Slavia z pozice favorita tentokrát selhala a podlehla doma Fenerbahce 1:2, přestože od sedmé minuty vedla brankou Chorého. Mnoho dalších šancí v první půli zůstalo nevyužito, druhá půle se Slavii vůbec nepovedla.

Trenér Trpišovský poslal do utkání téměř nejsilnější možnou sestavu, v obraně hráli Holeš, Zima a Bořil, na krajích zálohy Douděra s Dioufem a v ofenzivní trojici Michez, Chorý a Provod. Hosté postavili do útoku elitní trio Tadić, Džeko a Saint-Maximin. V úvodu zápasu byli aktivnějším týmem hosté, první střelu si však připsali slávisté, Holeš to zkusil z 25 metrů, mířil však nad bránu. V sedmé minutě předvedli slávisté naprosto exkluzivní akci na levé straně hřiště. Bořil vyřešil těžkou situaci u postranní čáry nejlépe, jak mohl, nečekaně zahrál dopředu na Provoda, ten poslal do vápna dokonalý míč, který našel za obráncem Chorého a ten se nemýlil - 1:0! Ve 12. minutě mohli slávisté zvýšit, míč se dostal na hranici vápna k Bořilovi, ten místo prudké rány volil technické zakončení a brankář Livaković jeho pokus kryl. Douděra zkoušel zakončit odražený míč po dlouhém autu, také toto zakončení sebral brankář Fenerbahce. Na druhé straně šli hosté poprvé do nebezpečného brejku v 17. minutě, Holeš skvěle zablokoval zakončujícího Džeka. Douděrova hlavička po prudkém centru Dioufa letěla nad bránu, další prudký míč od Provoda jen proletěl vápnem. Chorého hlavička z malého vápna už se dá nazvat vyloženou šancí, míč si však našel cestu jen doprostřed brány, kde stál připravený Livaković. Michez s Provodem chystali další šanci opět pro Chorého, jehož střela ovšem byla zablokovaná dostupujícím obráncem. Slávisté sice byli před bránou soupeře nebezpeční, hosté ale hrozili pokaždé, když se dostali k míči a obrana Slavie musela být neustále pozorná. Stoprocentní tutovku spálil v 30. minutě Douděra, který si pro dlouho letící centr došel na zadní tyči před čekajícího obránce, jenže trestuhodně vůbec netrefil bránu! Po Dioufově dalším parádním centru hlavičkoval Chorý mimo bránu. Trest za neproměněné šance opravdu přišel, když v 35. minutě slávisté dali na hranici vápna příliš prostoru Džekovi a ten prudkou ranou na bližší tyč vyrovnal - 1:1. Ve 42. minutě Provodova střela doskákala do sítě na zadní tyči, sudí však signalizovali ofsajd jednoho ze slávistů, který zřejmě bránil ve výhledu brankáři. Tento výrok potvrdil i VAR. Tou dobou už plály na hřišti značně zjitřené emoce, protože hosté byli nespokojení s několika výroky sudího Achmüllera. Do poločasu se však už nic zásadního nestalo.

Žádný z týmů v poločase nestřídal. Druhá půle začala podobně atraktivně, jaká byla ta první. Michez si čistě odstavil Djikoua, pak ale tutovku zazdil nepřesnou přihrávkou Chorému. Na druhé straně Holeš zablokoval střelu Džeka. Slávisté měli nadějnou situaci, když Diouf nepřesně přihrával za obranu Provodovi, načež Szymański pěkně obešel Oscara a vystřelil doprostřed brány, kde míč chytil Kinský. V 54. minutě přišel na hřiště místo tentokrát nepříliš přínosného Micheze Jurásek. Ze slávistického rohu byl brejk hostů, který táhl Saint-Maximin, skvěle jej doběhl a odzbrojil Diouf, o chvíli později zase dvakrát v obraně zasahoval Oscar. Fenerbahce však hrálo výrazně lépe než v první půli a po tlaku Slavie nebylo ani památky. Chorý byl na hrotu naprosto neúčinný, sudí na něj nepískal žádné fauly, naopak mu udělil žlutou kartu po zákroku z frustrace. Standardní situace se slávistům vyloženě nedařily a sešívaní byli víc a víc frustrovaní. Brejky soupeře se naštěstí dařilo hasit ještě před zakončením, ale obraz hry nebyl zdaleka tak pozitivní jako v první půli. Jurásek se za čtvrthodinu hry dostal k míči dvakrát a obě situace vyřešil tak, že se na něj jeho spoluhráči viditelně vztekali. Když už se i přes suboptimální řešení několika situací přesto červenobílí dostali do zakončení, Douděra po Dioufově centru v těžké pozici přestřelil. Provoda s Chorým pak vystřídali Schranz a Chytil. Douděra si hezky zaběhl za obranu, z úhlu ale nedokázal dostat míč přes Livakoviće k volnému Chytilovi před prázdnou bránou. Když Jurásek obešel protihráče ve středu pole, nedokázal přesně přihrát spoluhráčům a míč před Chytilem nakonec sebral brankář hostů. Když to vypadalo, že slávisté začnou získávat převahu, propadli ve středu hřiště, hosté obehráli míč doleva, centr na zadní tyč obrana Slavie neodvrátila a byla z toho branka střídajícího En-Nesyriho - 1:2. V závěru zápasu už jen hlavičkoval Diouf do středu brány, nic dalšího už slávisté nezvládli vytvořit a přes nadějný začátek zápasu odešli tentokrát poraženi a čeká je tuhý boj o postup v posledních třech zápasech proti Anderlechtu, PAOKu a Malmö.

5. kolo - Čtvrtek 28. 11. 2024 21:00

Evropská liga, 2024/2025
1 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Tomáš Chorý

Fenerbahce
Fenerbahce

35. Džeko
85. En-Nesyri

Právě probíhá hodnocení hráčů v utkání, ukončeno bude zítra. (1 - nejslabší / 10 - nejlepší) Hodnotit hráče mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Přihlašte se zde

Komentáře (166)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Fenerbahce

    hajnej     před 4 hodinami 28.11.2024 19:50 |  
    6 1

    Do nich!!!

  2. Slavia - Fenerbahce

    Myšák     před 4 hodinami 28.11.2024 19:56 |  
    6 2

    Hrrr na Turka, ať se práší za kočárem!!!

  3. Re: Slavia - Fenerbahce

    damade     před 4 hodinami 28.11.2024 19:57 |  
    1 0

    To bude 4-2-3-1. Douděra osobka na Saint Maximana.

  4. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     před 4 hodinami 28.11.2024 20:05 |  
    2 1

    Sestavy:
    Kinský – Holeš, Zima, Bořil (C) – Douděra, Zafeiris, Oscar, Diouf – Michez, Chorý, Provod.
    Náhradníci:
    Mandous – Fila, Chaloupek, Konečný, Chytil, M. Jurásek, Ogbu, Prebsl, Pech, Wallem, Schranz, Zmrzlý.

  5. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     před 4 hodinami 28.11.2024 20:06 |  
    3 0

    Pozitiva marodka krom dlouhodobých, už snad vyprázdněná.

  6. Re: Slavia - Fenerbahce

    SLAVIESTA     před 4 hodinami 28.11.2024 20:10 |  
    6 2

    "Máš rád Turky?" obrátil se Švejk na hostinského Palivce, "máš rád ty pohanský psy? Viď že nemáš."“

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Myšák     před 4 hodinami 28.11.2024 20:13 |  
      1 0

      :o)))

  7. Re: Slavia - Fenerbahce

    Slávista 51     před 3 hodinami 28.11.2024 20:42 |  
    3 2

    TAK PÁNOVÉ,
    ukažte, že tem fotbal doopravdy umíte = 3body !

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Slávista 51     před 3 hodinami 28.11.2024 20:52 |  
      0 2

      ten

  8. Re: Slavia - Fenerbahce

    Vrevio     před 3 hodinami 28.11.2024 21:00 |  
    1 1

    Ahoj, má někdo stream?

  9. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     před 3 hodinami 28.11.2024 21:07 |  
    3 0

    Super začátek, Turci už vědí, že to bude bolet.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Marty2     před 3 hodinami 28.11.2024 21:07 |  
      2 0

      No tohle je ještě lepší :)))

  10. Re: Slavia - Fenerbahce

    Qope     před 3 hodinami 28.11.2024 21:09 |  
    9 0

    Co Bořil hezky začal, tak Provod suprově doplnil a Chorý náramně dokončil :-) Pěkná akce ...

  11. Re: Slavia - Fenerbahce

    p!erreCORE     před 3 hodinami 28.11.2024 21:10 |  
    3 0

    Tenhle rychlej moderní ťukes se neomrzí. :)

  12. Re: Slavia - Fenerbahce

    Vrevio     před 3 hodinami 28.11.2024 21:10 |  
    2 1

    bez streamu vidím velký kulový :/

  13. DORAZIT ,

    Slávista 51     před 3 hodinami 28.11.2024 21:17 |  
    2 0

    co nejdříve !

  14. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     před 3 hodinami 28.11.2024 21:18 |  
    1 0

    Teď to bude mít Zafi o hubu

  15. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     před 2 hodinami 28.11.2024 21:25 |  
    3 0

    Radost pohledět, na tu naší hru.

  16. Re: Slavia - Fenerbahce

    Miklos     před 2 hodinami 28.11.2024 21:29 |  
    4 4

    Rozhodčí nás nešetří..

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      knawi     před 2 hodinami 28.11.2024 21:51 |  
      2 2

      Aby se nemoh tejden vysrat!

  17. Re: Slavia - Fenerbahce

    lordzach     před 2 hodinami 28.11.2024 21:30 |  
    1 0

    velká škoda

  18. Re: Slavia - Fenerbahce

    wotlemburg     před 2 hodinami 28.11.2024 21:30 |  
    3 0

    To je zase zahozenejch šancí.

  19. Re: Slavia - Fenerbahce

    lordzach     před 2 hodinami 28.11.2024 21:31 |  
    1 0

    to je šancí

  20. Re: Slavia - Fenerbahce

    p!erreCORE     před 2 hodinami 28.11.2024 21:31 |  
    12 1

    Ti kriplove co pořád rozebiraji Doudisovu rodinou situaci mne uz pekne serou.

  21. Re: Slavia - Fenerbahce

    Swordsman     před 2 hodinami 28.11.2024 21:35 |  
    3 1

    Nedali jsme.... Dostali jsme... :(

  22. Re: Slavia - Fenerbahce

    Steevee     před 2 hodinami 28.11.2024 21:36 |  
    11 2

    Průběh na 4:0, 1:1. To je fakt k neuvěření.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      heftyje (přítel SN)     před 2 hodinami 28.11.2024 21:51 |  
      8 0

      Bohuzel rozdil mezi nama a silnyma tymama v evrope je, ze my na 1 gol mame 5 sanci a jim staci jedna :((((

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        Steevee     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:55 |  
        2 1

        To tady píšu dlouhodobě. V poli jsme minimálně stejní jako vysoký evropský level. Ale my nemáme Zhegrovu, Brobbeyho, Williamse, Marmoushe, Džeka...

  23. Re: Slavia - Fenerbahce

    Slávista 51     před 2 hodinami 28.11.2024 21:37 |  
    1 2

    No jo no,
    nedáš - dostaneš.

  24. Makám dál

    Mimoň     před 2 hodinami 28.11.2024 21:38 |  
    8 1

    Hmmm. To je těžké. Úplně To vždycky smrdí když nedáme tolik tutovek. No nic. Musíme dál. Snad aspoň neprohrajeme dnes. Bylo by to absolutně nespravedlivé

    • Re: Makám dál

      Eskaes     před 2 hodinami 28.11.2024 21:38 |  
      4 6

      fotbal se hraje na góly, nebo už ne?

      • Re: Makám dál

        Mimoň     před 2 hodinami 28.11.2024 21:45 |  
        1 2

        Hraje, ale to mi nemusíš připomínat chlapcu

        • Re: Makám dál

          Eskaes     před 2 hodinami 28.11.2024 21:50 |  
          3 8

          Mě to taky štve, ale když vidím, jak zakončuje zbrklý šílenec Douděra, nebo co tam předvádí nedůrazný Michez...tohle není na Evropu, to si nenalhávejme.

          A přitom Fenerbahce vypadá hratelně.

    • Re: Makám dál

      martynko     před 2 hodinami 28.11.2024 21:45 |  
      0 6

      Pološance v nouzovych pozicich.

  25. Re: Slavia - Fenerbahce

    ervin     před 2 hodinami 28.11.2024 21:38 |  
    0 3

    Hurá dopředu zpáteční cestu nestíhají ale dopadne to dobře. Místo 4:0 máme 1:1 ale nakonec to bude 3:1


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 22:07) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     před 2 hodinami 28.11.2024 21:40 |  
    4 2

    4 šance a jeden gól, soupeř 1 šance a jeden gól. Bohužel stále stejná písnička.

  27. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     před 2 hodinami 28.11.2024 21:41 |  
    3 1

    tři žlutý za tři vteřiny :)))

  28. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     před 2 hodinami 28.11.2024 21:44 |  
    1 1

    Tak opět ten VAR.

  29. Re: Slavia - Fenerbahce

    Mimoň     před 2 hodinami 28.11.2024 21:46 |  
    6 1

    Nevadí. Jedeme dál! Času dost chlapci.

  30. Re: Slavia - Fenerbahce

    p!erreCORE     před 2 hodinami 28.11.2024 21:48 |  
    3 0

    Dobrej zápas.

  31. Re: Slavia - Fenerbahce

    mirda     před 2 hodinami 28.11.2024 21:48 |  
    5 5

    Nelze zahodit tolik šancí na této úrovni. Michez musí dolů.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Eskaes     před 2 hodinami 28.11.2024 21:51 |  
      4 4

      Michez je slabý a nejen v soubojích.

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        Marty2     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:54 |  
        4 1

        jj, dneska vůbec není ve hře

  32. Re: Slavia - Fenerbahce

    velehal     před 2 hodinami 28.11.2024 21:49 |  
    8 0

    Ach jo. Zatím náš typický evropský zápas. Ze spousty šancí dáme jen jeden gól a soupeř z jedné srovná. To proměňování šancí nám zatím v Evropě moc nejde. Snad ve druhém poločase.

  33. Re: Slavia - Fenerbahce

    Qope     před 2 hodinami 28.11.2024 21:49 |  
    8 0

    Zcela vážně, tenhle zápas mě zatím moc baví. Nahoru dolů, spíše jsme tedy lepší my, ale hezký otevřený zápas. Jasně, možná byly některý zbytečný fauly, ale jinak má hra slušný tempo a je na co se dívat.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Mimoň     před 2 hodinami 28.11.2024 21:53 |  
      3 0

      Ještě se při naší hře do šancí dostaneme. Jeho proměnit. Snad jim dáme aspoň 2 fíky

  34. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     před 2 hodinami 28.11.2024 21:50 |  
    6 0

    Bohužel namísto 4:0 a pohoda, tak 1:1 a nervy.

  35. Makám dál

    Mimoň     před 2 hodinami 28.11.2024 21:51 |  
    6 1

    Makáme...hrajeme extrémně dobře až na zakončení...ale tak kdyby všechno bylo dokonalé..tak naši hrají třeba v Liverpoolu...tak to musíme brát...ale hrajeme vice než dobře. Jsem spokojen

  36. Re: Slavia - Fenerbahce

    Steevee     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:54 |  
    7 2

    Vybavte si obraz hry ze zápasů doma s Lille, s Ajaxem, v Bilbau, Frankfurtu a dnešek. Tři naprosto drtivé převahy, dvakrát přehrání soupeře. Prozatimní výsledek? Prohra 4:5. Tohle prostě musíme urvat, to není možný.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      martynko     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:57 |  
      2 1

      Drtivé asi ne.

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        Steevee     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:05 |  
        1 0

        A zápasy s Lille, Ajaxem a dnešek bys prosím tě popsal jak? To se nechám vzdělat.

        S Lille xG 2,88 vs 0,34 Ajax na střely 21:6, dneska 16:2.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 22:07) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Fenerbahce

          martynko     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:59 |  
          0 0

          Ano s Lile to byla jizda, protoze nam teklo do bot, nebylo co se setrit, nechali tam vsichni duši. Skvelý zapas, byt vynuceny vysledkem prvniho. Ale strely mimo nejsou agument.

          • Re: Slavia - Fenerbahce

            Steevee     NOVÝ před 32 minutami 28.11.2024 23:22 |  
            0 0

            Jako že když jdu třeba sám a kopnu to vedle, tak to se nepočítá jako šance teda asi. Rozumím.

            • Re: Slavia - Fenerbahce

              martynko     NOVÝ před 24 minutami 28.11.2024 23:30 |  
              0 0

              Tam šel někdo sám?

              • Re: Slavia - Fenerbahce

                Steevee     NOVÝ před 18 minutami 28.11.2024 23:36 |  
                0 0

                Ne, nikdy. Za celých pět zápasů jsme neměli čistou gólovku, ze které jsme minuli branku:-)

                • Re: Slavia - Fenerbahce

                  martynko     NOVÝ před 9 minutami 28.11.2024 23:45 |  
                  0 0

                  Ja myslim, ze je to vyzva pro Trpisovskyho. Postupne se vypracovava z puvodne genialniho reaktivniho kouče smerem ke komplexnejsimu a kreativnejsimu fotbalu (se zachovanim i tech puvodnich atributů), ale jeste tam nejaka cesta zbyva. Kreativita a souhra v predfinalni a finalni fazi.

  37. Re: Slavia - Fenerbahce

    Pedro50     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:54 |  
    10 6

    Běhat umíme, ale s fotbalovostí je to horší. Škoda že Bořil nezkusil Džeka bránit ....

  38. Re: Slavia - Fenerbahce

    levap     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:55 |  
    13 4

    Bořil se nechal obejít jako malej kluk.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      martynko     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:58 |  
      5 3

      Jako s Jabloncem.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      neuge     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:18 |  
      0 0

      tak rychlejsi obrance by ho mozna (zduraznuji mozna) stihl vytlacit, ale Dzeko to 1v1 vyresil proste idealne,
      hlavni chyba tam byla u Oskara ktery misto zdvojeni Dzeka nesmyslne probehl hluboko do vapna (kde byl naprosto zbytecny)

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        El Greco     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:29 |  
        0 0

        Diuf byl taky kdovíkde. A Bořil předtím absolvoval sprint do vápna a návrat zpátky, bylo vidět, že v tu chvíli je utahanej. A prostě Džeko je borec.

  39. Re: Slavia - Fenerbahce

    Edenjejenjeden     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:56 |  
    6 0

    Musím říct , že hrajeme moc hezkej fotbal , všechno v rychlosti , okamžitě valíme dopředu ,Provod dnes opět famozní , ale ta naše produktivita :-(.
    To co nedal třeba Doudis , tohle měl bejt gol

  40. Re: Slavia - Fenerbahce

    urs (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:56 |  
    4 1

    Jsme lepší, vyhrajeme. Džeko je tank, na toho musej dávat bacha. Chorý dá ještě alespoň jeden, šancí už teď měl na hat-trick. Dnes věřím ve tři body, soupeř je bohorovnej vzadu a to se mu vymstí. SKS4ever. Jdu pro limču.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      urs (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:54 |  
      0 0

      Taxem se přepočítal, kurňa. :(

  41. Re: Slavia - Fenerbahce

    SLAVIESTA     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:57 |  
    1 1

    Dnes věřím, že to zvládneme, ale střídat dřív než v 75. min.

  42. Re: Slavia - Fenerbahce

    yuta_watase01     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 21:59 |  
    9 0

    Ty joo, to jsou tak rozporuplné pocity...///

    My hrajeme opravdu moderní, rychlý, přímočarý fotbal s velkou intenzitou, jednoduše si vytváříme šance, dobře kombinujeme, zrychlujeme hru ... ale ta předfinální a finální fáze ... pořád stejná písnička ... je to velká škoda, protože jsme ani v jednom zápase nebyli horší, spíš naopak. Jenže bodů je zatím poměrně málo ...

    Tak kvalitní tým jako je ten náš letošní musí bez problémů skupinou EL projít, jinak by to byla obrovská škoda a zároveň smůla (tragédie), přestože prioritou je letos zisk titulu. Opravdu kluci jako Holeš, Provod, Diouf nebo Zafeiris mají nadstandartní evropskou kvalitu/úroveň.

  43. Re: Slavia - Fenerbahce

    pipe1980     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:02 |  
    1 4

    Co se posral ten rozhodčí v závěru nebo co? Co to bylo?

  44. Re: Slavia - Fenerbahce

    Martin Platil     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:03 |  
    3 2

    Chorý mohl dát za prvních 25 minut 5 gólů.

  45. Re: Slavia - Fenerbahce

    denydzlSKS     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:08 |  
    5 1

    No, šancí jsme měli dost, ale máme hrozne lacinych ztrat a dáváme jim dost prostoru teda…

  46. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:11 |  
    0 1

    Ten Maximan je dobrej

  47. Michez

    Eskaes     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:15 |  
    0 3

    Nevím. Co vy?

    • Re: Michez

      zeleznik2     NOVÝ před 2 hodinami 28.11.2024 22:17 |  
      5 0

      Dnes slabý.

      • Re: Michez

        neuge     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:36 |  
        2 0

        dneska nas nejslabsi hrac,
        obecne mame pravou stranu vyrazne slabsi nez levou, tam by to chtelo posilit

        • Re: Michez

          Eskaes     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:42 |  
          0 1

          nechápu, co na něm trenér vidí. Hraje celkem bez nasazení a staticky, nebo tak aspoň svou fyzickou hrou působí.

  48. Re: Slavia - Fenerbahce

    houston (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:27 |  
    4 1

    Plichtama tam nepostoupíme....

  49. Re: Slavia - Fenerbahce

    slavista23     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:30 |  
    3 1

    Ten Jurásek tam v obraně jen stínuje.

  50. Re: Slavia - Fenerbahce

    Eskaes     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:33 |  
    0 0

    Ivanovi s Mojmou věřím. Pojďte hoši!

  51. Re: Slavia - Fenerbahce

    Hesmir (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:33 |  
    0 8

    Choras za 10, Bera za sto jak krasny vydrbal s tadicem. Zima perfektně vystupuje a doráží. Malick uuuf šikula s trojima.plicema. No a doudera twl kdes nechal mušku... Ztráta bodů dnes půjde za ním... Tolik šanci.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      levap     NOVÝ před 42 minutami 28.11.2024 23:12 |  
      1 0

      Za ním a za Bořilem.

  52. TAK IVANE

    Slávista 51     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:35 |  
    0 0

    PŘEDVEĎ SE !

  53. Re: Slavia - Fenerbahce

    dauby     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:40 |  
    0 5

    Slaboučké Turky prostě musíme porazit.

  54. Re: Slavia - Fenerbahce

    lordzach     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:46 |  
    9 2

    bohužel oba goly za Bořou

  55. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:47 |  
    5 0

    Kruté velmi kruté 20:5 na střely!!

  56. Re: Slavia - Fenerbahce

    ervin     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:47 |  
    7 1

    Při té jalovosti se to dalo čekat, říká se tomu lekce z produktivity . Dobrou

  57. Ach...

    Bicanovský7     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:47 |  
    1 0

    Zahazujeme šance (např. Douděra) a soupeř nás trestá... :(

    • Re: Ach...

      Eskaes     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:52 |  
      3 4

      Douděra zkrátka předvádí svůj standard :-/

      • Re: Ach...

        japoko     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:08 |  
        1 1

        Tak největši problém dnes Bořil!

  58. TAK ALESPOŇ TU

    Slávista 51     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:48 |  
    0 1

    REMÍZU !

  59. škoda

    Bicanovský7     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:49 |  
    13 3

    Strašná škoda.

    Bořa je sice klubová legenda- ale v některých zápasech by neměl nastupovat

    • Re: škoda

      Bicanovský7     NOVÝ před 40 minutami 28.11.2024 23:14 |  
      0 0

      Dodávám, že mám Bořu rád a fandím mu! Ale na některé soupeře/dnes by neměl být nasazován

  60. Re: Slavia - Fenerbahce

    Marty2     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:51 |  
    1 1

    Teď už těžko něco vyčítat, klukům došly síly.

  61. Re: Slavia - Fenerbahce

    Tacit     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:53 |  
    11 2

    Proti individuální kvalitě někdy pouze nasazení nestačí.

  62. Re: Slavia - Fenerbahce

    mirda     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:53 |  
    5 1

    Tak to velké zklamání. V Evropské lize stavíme nejsilnější sestavu, přesto nám postup pomalu protéká mezi prsty. Druhý poločas jen faulovaná a nakopávaná. Závěr podzimu bude přetěžký.

  63. .

    japhy     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:56 |  
    8 2

    Další fakt hezkej výkon v Evropě, ale prostě nás zabíjí rozhodování ve vápně. Tady to mohlo bejt o půli 4:0 a byl by klid. Takhle jen zbytečná spousta vyplýtvané energie. Bohužel

    • Re: .

      martynko     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:08 |  
      4 0

      Ve vapne jako bychom nemeli nauceny zadny navykovy veci. Varime tam z vody, hledame se tam, ale na to tam neni cas.

  64. Re: Slavia - Fenerbahce

    Qope     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:58 |  
    6 1

    Produktivita, produktivita, produktivita. Tohle je strašná škoda, fakt jsme na ně měli.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Tacit     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:06 |  
      2 2

      Nelžeme si do kapsy.
      Produktivita je důsledek.
      Příčina je zřejmě ve fotbalovém umu a v současné formě některých hráčů.
      Kolik zmařených šancí Douděry by využil takový Džeko?

      EL ještě není prohraná, ale bude to už těžký.
      A soustřeďme se na ligu.

  65. Re: Slavia - Fenerbahce

    Miklos     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:58 |  
    4 5

    Nevim, tnhle rok je mi Evropská liga asi buřt. Titul nade vše! Líbila se mi ta střídání opor pred koncem i když Bóřa tam na to nějak reagoval. Přepínám na Liberec. Pro mě důležitější zápas.

  66. Re: Slavia - Fenerbahce

    SLAVIESTA     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 22:59 |  
    14 4

    Špatný, zcela neproduktivní výkon. Jedním slovem Bída. Kdo viděl něco jiného, tomu závidím.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      sicilianbrno     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:07 |  
      2 0

      Viděl jsem velmi aktivní výkon v 1 půli, neviděl jsem produktivitu, kdy to mělo být 3:1 po poločase a nebylo by co řešit, druhá půle už slabší....neproduktivita nás sráží...

  67. Re: Slavia - Fenerbahce

    velehal     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:00 |  
    11 2

    Tohle nebylo dobré. Proti Bilbau a Frankfurtu venku se to dalo ještě odpustit ale dnes již ne. Pokud nepřidáme k bojovnosti a běhání v Evropě individuální kvalitu, tak to nepůjde. I teď nebude snadné postoupit a nepostup do jarní části by byl velký problém. Potřebujeme hrát v Evropě. I kvůli šíři kádru i zkušenostem pro naše hráče.

  68. Re: Slavia - Fenerbahce

    |HelleneHell     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:01 |  
    5 4

    Třeba se klopítání skupinou přemění ve spanilou jízdu v play off

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      hajnej     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:04 |  
      1 0

      Přesně

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      SLAVIESTA     NOVÝ před 34 minutami 28.11.2024 23:20 |  
      0 0

      Tahle těšínská jablíčka mě neberou. Ale všichni(nebo skoro všichni) jsme se shodli, že liga má přednost, tak to držme. Hlavně neklopýtnout v neděli a držet skvělý náskok. A ještě poznámka, všichni se tady shodují, že Kinský je v podstatě na odchodu, tak podle mě, by měl dostat čuchnout i druhý brankář.

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        |HelleneHell     NOVÝ před 20 minutami 28.11.2024 23:34 |  
        0 0

        V hokeji to někdy tak bývá...ale fotbal není hokej....to je jasné

  69. Re: Slavia - Fenerbahce

    dauby     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:01 |  
    9 1

    Hrůza. Dnes to nebylo dobrý, ve druhém poločase z naší strany úplný chaos, jen Diouf se mi líbil. Na postup to dnešku nevypadá.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:02) . Zobrazit původní komentář

  70. Re: Slavia - Fenerbahce

    tomslavista     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:01 |  
    8 1

    Tak snad se nikdo z našich nezranil. Hlavní je letos titul. Ale to naše neproměňování šancí v Evropě je tristní.

  71. Re: Slavia - Fenerbahce

    zeleznik2     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:02 |  
    1 0

    Lekce z produktivity, co je platné přehrávat soupeře, když třikrát za sebou prohrajeme o gól.
    Tři těžké zápasy za 1 týden a projedeme hned ten první..snad ty dva budou za 6 bodů.

    Statistiky zápasu
    Slavia vs Fenerbahçe
    23 Střely 5
    6 Střely na branku 3
    54 % Držení míče 46 %
    374 Přihrávky 345
    77 % Přesnost přihrávek 72 %
    16 Fauly 18
    4 Žluté karty 6
    0 Červené karty 0
    2 Ofsajdy 1
    4 Rohy 2

    V neděli musíme, porazit Liberec a pak Baník!!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:04) . Zobrazit původní komentář

  72. Re: Slavia - Fenerbahce

    slavistajiri     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:03 |  
    7 6

    bohužel zasloužená prohra. Čekal jsem, že je uvaříme, ale vůbec to tam nebylo, Že by už došla šťáva? Pořád není nic ztraceno, ale už to smrdí dejavu konferenční liga.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      Stoormzender     NOVÝ před 41 minutami 28.11.2024 23:13 |  
      1 1

      Zaslouzená prohra?! Mě teda přišlo, že jsme je meli jednoznacne vytriskat, tolik nepromenejch sanci, oni 2/2, mozná ze tří.

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        butters     NOVÝ před 36 minutami 28.11.2024 23:18 |  
        0 1

        A proto zaslouženě vyhráli. (Ne)kvalitní koncovka je součást výkonu.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:18) . Zobrazit původní komentář

  73. Re: Slavia - Fenerbahce

    sicilianbrno     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:04 |  
    4 1

    Výkon tentokrát nebyl tak aktivní (hl v 2 půli), ale opět, opět, opět nás sráží neproměnování tutovek!!!! Po poločase to mělo být 3:1 a 2 pule mohla být v suchém triku...tři poslední zápasy mělo být minimálně 7 bodů a máme 0...proti takovým evropským týmům to prostě musíme proměnovat, jinak to nejde....ale to je holt fotbal.
    Ještě je ve hře 9 bodů a reálně je můžeme získat, tudíž bych nepanikařil....

    Dokud nebude zavedená revoluce v podobě čistého času, tak se fotbal v tomto filmování a polehávání nikam neposune !!!!!

  74. Re: Slavia - Fenerbahce

    eye     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:05 |  
    7 0

    Hele, to by byl fakt neúspěch, kdybychom nepostoupili - což už je bohužel blízko. Že z těch tří posledních zápasů nemáme ani bod, je hodně blbý a není to náhoda. Přitom ten mančaft je dobrý, ale opravdu chybí někdo s nadstandardní kvalitou v koncovce, finální přihrávce...

  75. Re: Slavia - Fenerbahce

    pes (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:05 |  
    7 1

    Myslím že technické kvality některých nestačí na vyšší úroveň než je naše liga. Konkrétně Douděra, Zima a bohužel i Bóřa. Dnes nehrál dobře ani Michez. Jurásek a ani Schranz hru neoživili, oproti Pechovi, který za pár minut předvedl víc než někteří matadoři za celý zápas.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      martynko     NOVÝ před 37 minutami 28.11.2024 23:17 |  
      3 1

      Kdyby technicke kvality nekterých stacily vice nez na ceskou ligu, tak uz v česky lize nehrají :-) Proto byla a je nasi hlavni a casto ucinnou zbrani (nejen) v Evrope intenzita, agresivita, vytrvalost a precizni dodrzovani taktiky/defenzivnich pokynů u každého jednoho hráče.

  76. Re: Slavia - Fenerbahce

    Brnak     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:06 |  
    7 2

    Asi ze mě hovori na*raní, ale ať se na mě nikdo nezlobí to co nedá doudis nebo choras je stejná chyba jak když by Kinský dostal housle z půlky. Šanci bylo na pět gólů. Ono i ten jediný gól byla vlastně haluz, že to netrefilo gólmana a šlo to mezi nohama.
    Holeš, zima, Oscar excelentní.
    Čeho jsem si všiml a ne jen v tomto zápase Michez nemá koule. Rychle se zbavuje míče, dává jednoduchý přihrávky, pořád si s někým dává přednost. Zlatej Jurásek ten sice míče někdy předrzuje ale nebojí se jít jeden na jednoho.
    Stejně tak se mi za těch pět minut líbil pech, měl tam pěkně driblinky a žádné ztráty.
    A abych končil pozitivně výkon opět pěknej, ale už nám začíná být k...

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      slavistajiri     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:08 |  
      2 2

      michez dneska nejhorší na hřišti. Působil až směšně. To by mu nestačilo ani na základ ve spartě.

  77. Re: Slavia - Fenerbahce

    denydzlSKS     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:06 |  
    4 2

    No, zacatek spatnej nebyl, ale uz tam se mi zdalo, ze to má k ideálu daleko..
    Hodne nedorozumeni smerem dopredu, sle co mne prekvapuje i dozadu(?!), hodne technickych chyb..

    Je to škoda, protoze i kdyz jsme podle mne dneska nehrali dobre, tak jsme meli mit minimalne bod..
    Tohle uz neni o štěstí, je to prostě chyba a bohužel nedobrý výkon.

    Taky mne prijde, ze domácí rozhodčí jsou pomalu lepsi, nez ti v Evropě..dalsi dost slabej.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:07) . Zobrazit původní komentář

  78. Re: Slavia - Fenerbahce

    standa.e     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:07 |  
    9 1

    Být pověrčivý, řeknu, že jsme urazili štěstěnu s Ajaxem. Protože pověrčivý nejsem, vím, že je to prostě věc produktivity.

    Pokud to ale vezmu jak to cítím - zase se nemáme za co stydět, i když holt bez bodu. Hořkosladké pocity, ale bude-li na konci titul... klidně ať se do jara nepostoupí. Bude-li to po podobných výkonech.

    Jinak Jurásek byl za Micheze omyl.

    • Re: Slavia - Fenerbahce

      porschak     NOVÝ před 38 minutami 28.11.2024 23:16 |  
      2 1

      Michez nic neudelal jen ztracel, Jurasek taky zadnej zazrak, ale byl lepsi.

      • Re: Slavia - Fenerbahce

        standa.e     NOVÝ před 34 minutami 28.11.2024 23:20 |  
        1 3

        Dovolím si to vidět právě naopak.

        • Re: Slavia - Fenerbahce

          porschak     NOVÝ před 31 minutami 28.11.2024 23:23 |  
          1 0

          Chapu, druha pulka nebyla dobra, ale Jurasek za to nemohl.

          • Re: Slavia - Fenerbahce

            standa.e     NOVÝ před 27 minutami 28.11.2024 23:28 |  
            0 2

            Já neříkám že za něco mohl. Jen prostě jako bychom měli najednou o hráče míň. Občas si docela hloupě překážel se Zafim. Nejméně dvakrát předržel v dobré situaci balón pro sebe. Michez alespoň vyplňoval prostor. Dopředu nevymysleli oba nic. Osobně jsem čekal, že místo Micheze nastoupí Chytil a zkusíme to na dva ve předu.

  79. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    belmis (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 28.11.2024 23:08 |  
    6 0

    První poločas výborný fotbal. Druhý kouskovaná, Mourek ví, jak na nás. Ví, že dva poločasy v tempu prvního by nedali.

    Můžeme si za to sami, jen Douděra měl dvě stoprocentní šance.

  80. Re: gólový útočník

    zeleznik2     NOVÝ před 43 minutami 28.11.2024 23:11 |  
    1 0

    Bohužel stále chybí, chápu případ Jurečka, ale Mojmír má stále daleko k loňskému ročníku a Choras dnes gól a v lize 6 branek. Ale ani jeden zabiják do vápna to není. Fila byl zraněný a sbírá minuty a další není. Pro jaro další priorita, sehnat střelce.

  81. NO JO NO,

    Slávista 51     NOVÝ před 42 minutami 28.11.2024 23:12 |  
    2 0

    ta produktivita je tragická,
    ale nezatratíme je, že !

  82. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    záplata     NOVÝ před 42 minutami 28.11.2024 23:12 |  
    16 2

    Tady někdo psal, že turecká liga je pěší fotbal pro starý pány, no a oni ti staří páni v pohodě vydržej běhat s atletama, dokonce jsou rychlejší a ještě navíc uměj hrát fotbal. My se cpeme do LM a co tam? Pokud doma neporazíme Fene a to není žádná špica, tak to fakt nevím.
    Ještě mám dotaz, proč překopáváme střed hřiště a odevzdáme 99% takovejch balonů, to jsme nikdy nehráli, v druhym poločase to bylo pořád dokola jak u blbejch.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      Lunaris     NOVÝ před 20 minutami 28.11.2024 23:34 |  
      1 0

      To jsem psal já a překvapili mě. Respektive on hlavně Mourinho v poločase zavelel a oni nám víc zavřeli křídelní prostory, kudy vedeme útoky. Pak jsme toho už moc neměli. Ten jejich černoch na křídle byl vynikající.

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        martynko     NOVÝ před 6 minutami 28.11.2024 23:48 |  
        0 0

        Bohuzel my jiny variace, nez hru po stranach, moc pod kuzi nemame

  83. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Mimoň     NOVÝ před 42 minutami 28.11.2024 23:12 |  
    1 5

    První poločas jsme je přehráli jasně. Bohužel stále smůla. Ale my jedeme na titul a LM!!! Srát na Mourka

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      velehal     NOVÝ před 41 minutami 28.11.2024 23:13 |  
      12 0

      To nemá se smůlu nic společného.

  84. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    butters     NOVÝ před 38 minutami 28.11.2024 23:16 |  
    5 0

    Produktivita je náš hlavní problém i v lize. I v ní jsme si pár zápasů zkomplikovali neproměňováním šancí, naštěstí jsme na to doplatili zatím jen v Hradci. Ale tohle je zkrátka o individuální nekvalitě, která se v Evropě projeví. Začíná to vypadat, že se na jaře budeme soustředit jen na ligu a jediný, kdo bude tříštit síly v pohárech, bude Plzeň. Směrem do ligy by to byla výhoda, na druhou stranu si tím trochu devalvujeme jméno, které jsme si v Evropě v posledních letech vybudovali. No a pak to není úplně dobrý pro klubový koeficient...

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      standa.e     NOVÝ před 21 minutami 28.11.2024 23:33 |  
      1 0

      Tak myslím, že minimálně v "odborné veřejnosti" to jméno neztrácíme. Koeficient je samozřejmě něco jiného.

  85. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Martin Platil     NOVÝ před 38 minutami 28.11.2024 23:16 |  
    2 0

    Turci 2x trefili branku a dali 2 góly. To nezvládneme. Ale strašně mi vadí tyhle týmy, co zdržují, válí se a rozhazují rukama.

  86. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Krikp     NOVÝ před 37 minutami 28.11.2024 23:17 |  
    5 1

    Pár postřehů k dnešku:
    • Michez mě ve Slávii ještě nepřesvědčil že nemá podprůměrnou koncovku
    • Nečekal jsem že v souboji s třicátníky z feneru budeme ve fyzičce tahat místy za kratší konec
    • Je alibismus vykřikovat jak je najednou vlastně Evropská liga nezáživná a nedůležitá soutěž (koreluje čím dál více s přibývajícím počtem proher v EL)
    • Z Turků rozesetých všude po našich sektorech mi bylo blivno
    • Diouf je bestie, ať nejsem jen negativní

  87. Selhání

    Pert     NOVÝ před 33 minutami 28.11.2024 23:21 |  
    5 0

    Dnes to bylo selhání, ale především po psychické stránce. Zase jeden zápas, kdy jsme se nedokázali srovnat s polehavávajícím soupeřem a oboustranně benevolentním rozhodčím. Strašně to připomínalo některá derby, až na toho nestranného rozhodčího :) Za celé utkání neodpískal držení útočníka obráncem a stejně naši hráči padali jak švestky, proč proboha. Chorého jsem viděl venku už při tom žlutém faulu - očividně tam letěl s úmyslem soupeře sejmout. A když se pak vydal povídat si s dalším faulovaným, úplně mě omylo :) Neměli náhodou být vycukaní turčíni? Chápu emoce, ale proč se naši kluci pouštějí do debat, které jen rozbíjejí hru?

    Soupeř má ze tří střel dva góly, my minimálně třikrát netrefili prázdnou bránu, to je tragické :( Plus smůla při neuznané brance :( A asi nám došla šťáva, závěr byl hodně matný. Dokud jsme hráli rychle a dopředu, bylo to fajn. Pak jsme to začali překulovat a hrát si na techniky a šlo to okamžitě do kytek. Kluci pochopte, že na tohle (někteří jen zatím, jiní už definitivně) nemáte.

    Každopádně díky za snahu a snad to příště dopadne konečně lépe. Rozhodně je hodně co zlepšovat.
    Po výhře, po prohře!

  88. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Carlos1     NOVÝ před 29 minutami 28.11.2024 23:25 |  
    5 0

    Po 15minutach jsem byl presvedceny,ze to nemuze dopadnout jinak nez debaklem Fenerbahce,kazdy nas centr vedl k zakonceni,cim dele jsme hrali a pribyvalo spalenych sanci, rostly obavy o osud zapasu, jako pardon,ale co spalil v kratkem case po sobe Doudera a Chory,to se jen tak nevidi. Kdybychom vedli 2:0 ve 30.minute,muzeme ubrat,zpomalit,cekat na brejky,tim,ze nedavame sance,palime strasne energie,vycerpavame se a vysledek nula,cista nula. Velke zklamani, prvnich 30minut euforie,radost,ale pak jsme odesli

  89. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    bbslavia     NOVÝ před 29 minutami 28.11.2024 23:25 |  
    5 1

    Stručně.
    1.až příliš nakopáváme míce na Chorého a tím rezignujeme na kombinační hru přes zálohu.
    2. efektivita našich rohů, standartek i centrů je minimální.
    3.hrajeme na velké riziko a při špatně rozehrané standartce jde soupeř do rychlého přečíslení. Opakuje se to. Ch\bí zajištění.
    4.produktivita v EL je tristní.
    5.Zima neustále vrací míč Kinskému a ten jde do rizika při rozehrávce. Měl by Zima hrát dopředu, ne dozadu.
    6.hrajeme celou sezónu ve 12-13 lidech, je znát únava na hráčích. Nutná rotace v závěru ligy.
    7.potřebujeme hráče na pravý kraj zálohy, střelce a alternativu za Bořila do pohárů.
    8.pořád máme šanci na postup do 24.místa, to DÁME.

  90. věřím

    Bicanovský7     NOVÝ před 28 minutami 28.11.2024 23:26 |  
    2 1

    Individuální kvalita (většiny) hráčů Fenerbahce má evropskou úroveň- ale i tak byli k poražení...

    Bohužel, naše produktivita v EL je mizerná :(

    Stále věřím v postup!

  91. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    mpik     NOVÝ před 25 minutami 28.11.2024 23:29 |  
    5 2

    Michal velmi slabý výkon, Douděra tradičně mizerný výkon a Bořil prostě nestíhal a jde za ním gól Edina a částečně i ten druhý.
    Fantastický Diouf, výborně hráli Zafeiris i Provod.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      pipe1980     NOVÝ před 22 minutami 28.11.2024 23:32 |  
      0 0

      Michal kdo? Hádám že ti telefon opravil Michez?

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        mpik     NOVÝ před 19 minutami 28.11.2024 23:35 |  
        0 0

        Michez - nemám rád ty automatický opravy. A udělal to notebook.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      Carlos1     NOVÝ před 21 minutami 28.11.2024 23:33 |  
      5 6

      Musim rict,ze hlavne Doufera mi pil krev,osobne mi je sympaticky,je to dric,ale dneska palil sance,neposlal jediny poradny centr a nebyl schopny nahrat sam pred prazdnou branou

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        mpik     NOVÝ před 18 minutami 28.11.2024 23:36 |  
        1 3

        Popravdě, mě Douděra herně sere snad pokaždé. Jak se Zmrhalem. Vyjde mu jeden zápas z deseti.

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        Leksel     NOVÝ před 16 minutami 28.11.2024 23:38 |  
        0 2

        Douděra dnes v neschopnosti proměnit jasný gólovky exceloval, něco šílenýho.

        • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

          standa.e     NOVÝ před 5 minutami 28.11.2024 23:50 |  
          2 0

          Hele, když si ty jeho dvě největší šance vybavím... To nebylo jako když si dostal Džeko možnost vypít kafe, přečíst noviny a promyslet si, kam zavěsit. To prostě bylo pokaždé dost krkolomné. Jasně že by bylo supr, kdyby z toho byly góly, na stranu druhou stačilo maličko, aby v těch šancích ani nebyl a nikdo mu nic nevyčítal. Vlastně byl svou snahou sám proti sobě...

          • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

            martynko     NOVÝ před minutou 28.11.2024 23:53 |  
            0 0

            Presne tak.

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        slavanda     NOVÝ před 6 minutami 28.11.2024 23:48 |  
        5 0

        Tvl Douděra se do těch největších šancí prodral s nohama za hlavou, to nebyly žádné loženky na pohodu, jemu to vůbec, ale vůbec nevyčítám. Určitě nejmíň ze všech. Choras měl dát tři a taky to moc dobře ví. Ale ten nám to vrátí.

        Taky nejsem rád, ale pořád lepší prohrát takhle, než ...

  92. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Steevee     NOVÝ před 23 minutami 28.11.2024 23:31 |  
    5 3

    To jsem tady krotil snů před skupinama. To jsem tady po posledním MNF krotil snů o devíti bodech ze zbývajicích tří domácích zápasů. A o naprostých chimérách o top osmičce. Co to meleš Steevee o tvých pravděpodobnostech, vždyť to Fenerbahce a všechny ostatní doma sežerem. Vždyť jsme lepší!

    Jo. Jsme. V poli. A potom se hraje ještě ve vápně, kde nás ty top individuality soupeřů zabíjí "z ničeho", zatímco naši hráči si schovávají hlavy do dlaní po plejádě neproměněných situací.

    Stejně jako po posledních zápasech nám nemám moc co vyčítat. Po půlhodině mělo být 3:0 a pak se mělo hodinu zpívat "Praha je..." Jenže...jenže trvá stav, kdy na evropské scéně potřebujeme pět šancí na jeden gól a cyklicky nás to dohání znova, znova a znova.

    Pořád věřím, že to ukopem. I přes prioritu v lize by byla obrovská škoda, kdyby herně takhle silná Slavia nešla do jara, kde se při dobrém losu může semlít už cokoliv. Ale hrozně to mrzí, protože takové zápasy prostě prohrávat nemůžeme. A minimálně já si tyhle zápasy poznamenávám do notýsku, abych za pár let, až Česko nebude brát skupinu LM pro mistra, nemusel dlouho uvažovat, proč Slavia nejde do skupiny jakožto mistr země s nejlepším klubovým koeficientem ze zemí mimo top 10. Tohle bude ten důvod. Neuvěřitelné množství rozházených bodů v zápasech, kdy jsme je vyhodit z okna prostě neměli.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      standa.e     NOVÝ před 9 minutami 28.11.2024 23:45 |  
      2 0

      Hele, já si upřímně myslím, že to bude víceméně problém vždycky, s tou efektivitou. Protože prostě ti co dají ze tří střel dva góly u nás hrát prostě nebudou. Jasně, někdy nám tam napadají i nesmysly a vše dopadne hrdinsky a bude se na to vzpomínat, jindy budeme holt za nešťastníky, o nichž sám Mourek prohlásí, že po první půli mohlo být hotovo.
      Tak to prostě je a bude. A, upřímně, když Douděra v rozhovoru poznamenal, že v životě jsou důležitější věci než góly - měl pravdu odžitou zkušeností.
      Takže za mě - hráli jsme důstojný zápas, opět jsme soupeře donutili polehávat, kouskovat, rozhazovat rukama a hluboce přemýšlet o vlastním výkonu. A s takovou umím i podobnou prohru přijmout. I případný nepostup.

      • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

        Steevee     NOVÝ před minutou 28.11.2024 23:53 |  
        0 0

        Jo, já jsem tady tohle psal po Frankfurtu. Že kdyby tady hráli hráči, kteří se v šancích chovají jako Džeko nebo Zhegrova nebo věší přímáky jako Marmoush, tak prostě budou odcházet za půl roku nebo rok jako Diouf. Tak jednoduché to je. A i jinak se zbytkem souhlas.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      Barlblog     NOVÝ před minutou 28.11.2024 23:53 |  
      0 0

      No takhle, čistě datově, např. na základě pravděpodobností, že skórujeme v daném prostoru a čase bychom měli mít 11 bodů a bojujeme o přímý postup. Tvůj "číselný" argument je dvojsečný.

      Neproduktivita není spojena jen s kvalitou hráčů, ale i s herním stylem. Hrajeme náročně, intenzivně a to si často vybírá svou daň na přesnosti.

  93. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Joeker44     NOVÝ před 20 minutami 28.11.2024 23:34 |  
    0 0

    No... Ještěže jsme byli v prvním koši...

  94. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Leksel     NOVÝ před 19 minutami 28.11.2024 23:35 |  
    4 1

    Já se už znechuceně srovnával s tím, že přestože jsme měli na 3 body, tak z nich máme jenom ubohej 1, ale netušil jsem, že budu ještě víc nasjanej a my utřem hubu s nulou bodů.
    Začátek jsme měli úplně úžasnej, gól po pár minutách od úvodního hvizdu, pak jsme jasně dominovali, měli spoustu gólových šancí, ale ani jednu nepochopitelně a trestuhodně neproměnili. Po tom úvodu jsme mohli vést min. 4:0 a bejt v naprostý pohodě, ale co nedali Bořil, Douděra a další, bylo neuvěřitelný. My jsme okupovali jejich branku a soupeř měl první útočnou akci a skóroval. Džeko měl spoustu času si balón navést a nikým nebráněný nedal Kinskýmu šanci. Ze začátku u něj byl sice Bořil, ale bez efektu. V 2.půli už se soupeř dostal víc do hry a naše dominance už byla ta tam. A 5 minut dokonce nám spadla brada, když jsme inkasovali po druhý. Statistiky přitom byly na naší straně - střely na branku 6:3 a mimo branku 10:1, jenže my ze 6 střel na branku proměnili jen jedinou a soupeř ze 3 střel hned 2. Zakopanej čert je v naší žalostně nízký efektivitě, my 17 % a Fenerbahce 67 %. Dnešek byla trestuhodná ztráta 3 bodů a přitom se to vyvíjelo tak dobře. Asi nebudu sám, kdo má setsakra zkaženou náladu, v hlavě si budu furt přehrávat ty naše neproměněný gólovky a nechápat, jak to nešlo dát. Krásnej víkend vystřídal blbej čtvrtek.

  95. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    butters     NOVÝ před 12 minutami 28.11.2024 23:42 |  
    3 1

    https://x.com/SportakCZ/status/1862258859638747489

    Poslední 4 zápasy Slavie v EL | výsledek | střely

    Slavia - Ajax | 1:1 | 21:6
    Bilbao - Slavia | 1:0 | 6:14
    Frankfurt - Slavia | 1:0 | 10:20
    Slavia - Fenerbahce | 1:2 | 23:5

    Šílený. V součtu 78:27 na střely, 1 bod, skóre 2:5.
    ....

    Aktuální postavení našich zbývajících soupeřů v tabulce EL:
    Anderlecht - 5.!! (3-2-0, venku 1-1-0)
    PAOK - 27. (1-1-3, doma 0-1-1)
    Malmö - 30. (1-0-4, venku 1-0-2)

    Nepřekvapí mě, když nás Anderlecht taky vyškolí z produktivity. Řecko bude divočina s nejistým výsledkem. Malmö bychom porazit měli, je to tým na úrovni středu naší ligy, ale kdo ví, jak to bude vypadat, pokud proti nim půjdeme pod tlakem, že musíme vyhrát a možná i honit skóre, v situaci, kdy na gól v Evropě potřebujeme 40 střel.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      Steevee     NOVÝ před 5 minutami 28.11.2024 23:49 |  
      0 0

      Takovej hezkej příspěvek a zabiješ to bludem (!), že Malmo je střed naší ligy. Malmo bylo na čísla lepší na Karabachu, srovnatelné s Olympiakosem, lepší na Besiktasi, dneska extrémně smolný zápas na Ferencvárosi, kdy na stejné xG jim to tam prostě napadalo. S (ještě solidně hrající) Spartou prohráli 0:4 dvojzápas, který podle xG měli prohrát o gól. Jasný mistr svojí ligy, lednový termín, totálně zrádný zápas o všechno. Tak zas nepřeháněj.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      záplata     NOVÝ před 4 minutami 28.11.2024 23:50 |  
      0 0

      Jasný důkaz, že statistiky jsou tak akorát pro pobavení fanoušků, včetně slavnýho xG, jinak jsou k hovnu, nebo to naopak ukazuje, že jsme v Evropě dřeváci.

    • Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

      Ivan     NOVÝ před minutou 28.11.2024 23:53 |  
      0 0

      Ale mkrni s kým Andrlecht hrál - Porto a Real sociedad (remíza, výhra), pak Ludogorec, Ferencvaros, Riga (vyhra, vyhra, remiza).

      Postoupit bychom měli, teď jsme prakticky na hraně, mít o bod víc, tak jsme nad ní.

  96. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    Pedro50     NOVÝ před 6 minutami 28.11.2024 23:48 |  
    3 1

    Já jsem za výsledek celkem rád, protože už mě nebavilo pořád poslouchat jak jsme hráli skvěle v Bilbau a ve Frankfurtu akorát že nejsou body. Teď se ukázalo jak to vlastně je. Chybí nám rozdílový hráči jako Olayinka, Sima,Sor kteří nam tu Evropu dělali. Teď je to takový utrápený, všechno na Chorého a víc nemáme. Navíc se zdá že kromě Provoda,Dioufa a Holeše je zbytek z formy, Zafi se snaží ale není tvůrce hry, Douděra chápu že byl jinde ale pak nemá hrát, Michez to stejně, Bořil
    dneska taky špaténka. A mělo by být pro nás velkým ponaučením, že až vyhrajeme titul tak musíme hrát LM a nerad bych abychom sklízeli nějaké posměšky jelikož bez posil to nepůjde...


    Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2024 23:49) . Zobrazit původní komentář

  97. Re: Slavia - Fenerbahce 1:2

    houston (přítel SN)     NOVÝ před 5 minutami 28.11.2024 23:49 |  
    1 1

    V Evropě znamenáme hovno, bohužel.