Oba týmy byly před zápasem v naprosto rozdílném rozpoložení. Slavia v dosavadním průběhu válcuje ligu, zatímco České Budějovice s pouhými dvěma body patří k nejhorším mužstvům v historii v této fázi sezony. Úvodní měření sil v sezoně skončilo v Edenu výhrou sešívaných 4:0 (branky Douděra, Fila, Prebsl, Wallem).
Trenér Trpišovský poslal do zápasu v podstatě nejsilnější sestavu, když pošetřil jen vytíženého kapitána Bořila. I na lavičce pak kvůli zdravotním problémům chyběl Lingr. Naopak trenér domácích Straka dal v utkání, ve kterém nemá jeho tým co ztratit, šanci dvěma debutantům z vlastní akademie Hákovi a Maškovi.
Domácí outsider se snažil Slavii od začátku zaskočit důraznou hrou, což se mu do určité míry dařilo po celou dobu první půle. I tak šli slávisté do vedení v 15. minutě, kdy proměnil Chorý penaltu nařízenou za jasnou ruku Ondráška v pokutovém území. Z ojedinělé akce ze hry se pak do šance drali Chorý s Chytilem, ale nakonec si v zakončení překáželi a nic z toho nebylo. Domácí Dynamo se snažilo hrozit z brejků, ale kromě pár závarů si příležitosti v pokutovém území nevytvářelo. Důležitou branku na 2:0 pak vstřelil v 38. minutě Zafeiris, který přesnou ránou po odraženém míči zpoza vápna prostřelil Janáčka! Slavia tak zvládla první poločas výsledkově velmi dobře, i když herně to bylo dosti kostrbaté.
Do druhé půle už nenastoupil pokopaný Chorý, místo něhož dostal šanci Jurásek. Obraz hry zůstával podobný, nicméně v 54. minutě přišel další zkrat Dynama, když ve vápně zahrál nesmyslně rukou Čoudek. K exekuci se postavil Chytil a chladnokrevným provedením pokutového kopu napodobil Chorého! O osudu zápasu bylo za stavu 3:0 pro Slavii rozhodnuto. V posledních 30 minutách tak dostali šanci i další hráči z lavičky. Právě střídající Jurásek mohl v 83. minutě zvýšit, kdy si obhodil Janáčkem, ale pod mírným tlakem obránců napálil skákavý míč před odkrytou brankou jen nad. Gól na 4:0 tak padl až v 88. minutě, kdy se po přiťuknutí Douděry prosadil z úhlu mladý Dominik Pech, který vstřelil svou 1. ligovou branku! Z pohledu domácích šlo opět o lacinou branku, kterou tentokrát zapříčinil svou chybou brankář Janáček.
Ač herně Dynamo kousalo a předvedlo několik nepříjemně tvrdých zákroků, tak po stránce individuálních chyb zápas Slavii maximálně usnadnilo. Svěřenci trenéra Trpišovského dárky od soupeře nepohrdli a roli favorita splnili v poklidu po výhře 4:0.
Komentáře (162)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: České Budějovice - Slavia
Myšák před 11 dny 24.11.2024 14:57 |Ať se práší za kočárem!!! A pořádně!!!
Re: České Budějovice - Slavia
George (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 15:01 |Franz šetří hráče....ale zase kloubouk, dá šanci mladším, kdy jindy, když né proti nejlepšímu týmu v zemi...cenné zkušenosti pro hráče, uvidí jak se hraje ten dospělý fotbal..
Sestava Budějovice
Mike před 11 dny 24.11.2024 14:59 |Budějovice v sestavě mají celkem 4 mladé hráče, kteří skoro vůbec nehrají. To je zajímavé, co sledují tímto krokem.
Re: Sestava Budějovice
Sherudan před 11 dny 24.11.2024 15:23 |Vědí, že jsou bez šance, a tak šetří základ kádru na důležitější zápasy a zároveň nechávají otrkat mladíky proti top týmu. Za mě docela sympatický přístup.
Re: Sestava Budějovice
pipe1980 před 11 dny 24.11.2024 20:24 |Franz se nikdy nebál hrát mladý kluky. Myslím že tím jak je dobrej v tom dělat partu, tak to má s mladejma klukama svým způsobem jednodušší než s třicetiletejma borcema. Pokud se nemýlím, tak Straka dal v lize jako první šanci Feninovi někdy v necelých šestnácti letech
Re: České Budějovice - Slavia
hajnej před 11 dny 24.11.2024 15:03 |Do nich!!! Níc nepodcenit.
Re: České Budějovice - Slavia
o5aradecek před 11 dny 24.11.2024 15:23 |Sestava Slavie absolutně v topu. Jasný záměr rychle rozhodnout a pak pošetřit síly na Fenerbahce. Snad se to povede. Slavia do toho!
Re: České Budějovice - Slavia
cheero před 11 dny 24.11.2024 15:29 |Dá sem někdo odkaz prosím? Díky moc.
Re: České Budějovice - Slavia
Sherudan před 11 dny 24.11.2024 15:30 |https://jokersportshd.org/96498018/a5b98a66/2752ad98
Re: České Budějovice - Slavia
cheero před 11 dny 24.11.2024 15:59 |Diky
Re: České Budějovice - Slavia
Ladislav (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 15:31 |Poláci když rozjeli přenos, tak hned říkali, že Slavia a České Budějovice mají v tomto ročníku ligy společnou jedinou věc, a to, že oba dvakrát remizovali :)
Doufám, že od
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 15:41 |1.1. 2025, bude mít Slavia jiné venkovní dresy, než tuhle trapárnu !
Re: Doufám, že od
kjandourek (admin) před 11 dny 24.11.2024 16:06 |V čem chcete hrát proti domácímu týmu, který nastoupí v bílo černé kombinaci? Ani ty, co se pomalu rýsují od příští sezóny (kde jste vzal proboha datum 1.1.2025?) proti téhle kombinaci nebudeme moci použít...
Re: Doufám, že od
jirkag5 před 11 dny 24.11.2024 16:32 |Od ledna určitě ne. Vy to nějak pořád nedokážete pochopit.
Re: České Budějovice - Slavia
JohnyBeGOOD před 11 dny 24.11.2024 15:44 |Přesně jsem se bál toho, že Straka hráče přemotivuje a ty budou od začátku hrát velmi agresivně. Takže doufám, že to dneska bude nejen za 3 body, ale hlavně bez zranění.
Re: České Budějovice - Slavia
JohnyBeGOOD před 11 dny 24.11.2024 15:48 |A Ondrášek už měl být venku za 2 žluté, nejdřív loket na Zimu a teď ruka
Re: České Budějovice - Slavia
Sherudan před 11 dny 24.11.2024 15:47 |Je tam!!!!
TO ZASE
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 15:48 |bude řečí, že !
Re: České Budějovice - Slavia
Steevee před 11 dny 24.11.2024 15:48 |Mj. skvělé, že máme nového takhle spolehlivého exekutora penalt. Neměli jsme jich takhle stabilních historicky moc. On i takový Suk po dobrém rozjezdu jich v pozdější fázi pár nedal. Jestli si dobře pamatuju.
Re: České Budějovice - Slavia
Wulfstan (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 15:48 |Jasná ruka, proč se ten Ondrášek hádal?
A jedem, nasypat jim, co se do nich vejde!
Re: České Budějovice - Slavia
Pedro50 před 11 dny 24.11.2024 15:49 |Teď nás domácí kapitán vysvobodil, první desetiminutovka od nás tragédie, včetně rohových kopů
Re: České Budějovice - Slavia
Max1 před 11 dny 24.11.2024 15:50 |já trošku nechápu, co tam Ondrášek gestikuloval....tam žádný odraz od těla nebyl
Re: České Budějovice - Slavia
mig52 před 11 dny 24.11.2024 15:54 |Tak ještě jeden, ať vše uklidníme a klukům se bude hrát dobře.
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
cheero před 11 dny 24.11.2024 15:58 |Jsme nějaký rozházeny.
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
PetCC před 11 dny 24.11.2024 16:03 |Teda ten trívník se mi vůbec nelíbí, pořád se to zasekává, náhodně to skáče.
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
Dru Zeree před 11 dny 24.11.2024 16:03 |Zatím nic moc, chce to ještě jeden jinak nám tam zase padne nějaká šmudla
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
Miklos před 11 dny 24.11.2024 16:06 |Bohužel náš standardní výkon s týmem ze spodu tabulky venku..
Re: České Budějovice - Slavia
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 16:08 |UŽ BY TO CHTĚLO
góla ze hry.
Re: České Budějovice - Slavia
Sherudan před 11 dny 24.11.2024 16:11 |Máš ho mít :-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
JohnyBeGOOD před 11 dny 24.11.2024 16:12 |https://www.youtube.com/watch?v=CYb8bwJQX14
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
Wulfstan (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 16:12 |Hezky Zafík! Tohle bych chtěl vidět časteji.
Re: České Budějovice - Slavia 0:1 v 1. poločase
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 16:14 |Už to vypadá lépe..
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. poločase
Pedro50 před 11 dny 24.11.2024 16:23 |Jako vedeme ale moc se mě ta naše hra nelíbí. Třeba to střídání zvedne ...
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 v 1. poločase
necich před 11 dny 24.11.2024 16:42 |Počkej si na adventní koncerty...
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
wimpy před 11 dny 24.11.2024 16:25 |Co se to děje, Jindra se koukal na penaltu? :-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Marty2 před 11 dny 24.11.2024 16:36 |A není to poprvé, asi usoudil, že je to pro něj menší trápení :)))
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
pcitron před 11 dny 24.11.2024 16:45 |Na Medvědíně platí jiná pravidla:-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
edenboy před 11 dny 24.11.2024 16:30 |Přijde mi, že ten míč dost odskakuje, terén nebude asi nic moc. Stejně jako naše hra.
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
SLAVIESTA před 11 dny 24.11.2024 16:31 |Dnes důležité jen 3 body.
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Sherudan před 11 dny 24.11.2024 16:32 |A žádné zranění.
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
mudrc před 11 dny 24.11.2024 23:09 |A jindy ne?
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Betynka58 před 11 dny 24.11.2024 16:31 |Teda na to, že Slavia v první půli neměla prakticky žádné šance, je 2 : 0 super poločasový výsledek!
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
mig52 před 11 dny 24.11.2024 16:34 |Teď to chce jediné, nenechat se lapit do Czaplárovy pasti !!!
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Myšák před 11 dny 24.11.2024 16:33 |Hoši hrají na půl plynu, chápu to.
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Marty2 před 11 dny 24.11.2024 16:38 |TVL to je tady kritiky, přitom jdeme v klidu pro 3 body :)
Re: České Budějovice - Slavia 0:2 po 1. poločase
Nosorozec před 11 dny 24.11.2024 16:47 |To je vůl ten Čoudek, nad tou rukou zůstává rozum stát :D
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
Max1 před 11 dny 24.11.2024 16:51 |Budějky chtějí s námi asi hrát házenou :-D
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 16:51 |Mojmír mi právě trefuje tiket
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
Bicanovský7 před 11 dny 24.11.2024 17:00 |Těší mě, že jsme nic nepodcenili atd. / Hlavně aby byl Chorý v pořádku!
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
Lennon80 před 11 dny 24.11.2024 20:51 |Tomáš Chorý musel střídat. Jak to s ním vypadá? Navíc oba útočníci proměnili penaltu – jste s nimi spokojený?
„Bylo to spíše preventivní, i když on chtěl pokračovat. Po souboji cítil bolest v koleni, čekáme na výsledky vyšetření, ale věříme, že bude v pořádku.
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
cheero před 11 dny 24.11.2024 17:08 |Chybí mi Béřa.
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
cheero před 11 dny 24.11.2024 17:17 |A Chaloupka bych hrával častěji. Jde mu to myslím dobře.
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
obiwan před 11 dny 24.11.2024 17:32 |Mně se Chaloupek líbí, ale dnes tam měl hodně zkažených přihrávek...
TAK HEZKY V KLIDU
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 17:09 |a s nulou, že.
Re: České Budějovice - Slavia 0:3 ve 2. poločase
cheero před 11 dny 24.11.2024 17:20 |Kraaasa
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 17:21 |Teda kluci no.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
Marty2 před 11 dny 24.11.2024 17:23 |VAR už jede na centimetry, to je sci-fi :)))
TAK TO ŠLO V KLIDU
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 17:29 |a bez problémů, že.
TO ZASE BUDE
v médiích dílo !
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
Hubicka před 11 dny 24.11.2024 17:32 |Pohled z televize. Na Qgbua asi žádná super nabídka nepřijde. Zima za ty prachy dobrý kauf. Douděra je prúměrný hráč, ale výborný motivátor. Pech spíš nahradí Zafiho, než Prebsl Oscara. Juráska to baví a to je dobře. Provod a Chorý na půl plynu a stačilo to. Chytil určitě pro Slavii prospěšný. Těším se na EL.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
Nosorozec před 11 dny 24.11.2024 17:35 |Když se na Juráska dívám, tak mi často nepřijde, že by to zrovna jeho bavilo. Baví ho to, když dá gól. Když nedá gól, tak by byl nasranej, i kdybysme vyhráli ve finále Ligy mistrů. Ostatně ten výraz s kterým dnes odcházel ze hřiště hovoří za vše.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
donford před 11 dny 24.11.2024 17:40 |Možná se trochu styděl, že přestřelil prázdnou bránu.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
martynko před 11 dny 24.11.2024 17:44 |To je nejaky novy trend hodnotit sportovce po výkonu podle výrazu?
Re: České Budějovice - Slavia 0:4 ve 2. poločase
carevitchando před 11 dny 24.11.2024 17:35 |Poreprezentační zápasový trénink se vydařil. Proti prakticky již druholigovému soupeři jsme hráli zkušeně, co jsme potřebovali. K tomu přispěl i rychlý gól po suverénní penaltě Chorého. Mám radost z gólu Pecha. Celkově bych to nazval klidem před čtvrteční bouří.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 17:37 |Statistiky zápasu
Dynamo ČB Slavia
7 Střely 15
1 Střely na branku 6
39 % Držení míče 61 %
282 Přihrávky 442
70 % Přesnost přihrávek. 78 %
11 Fauly 11
3 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 1
5 Rohy 4
Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2024 17:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Statistiky zápasu
Dynamo ČB Slavia
7 Střely 15
1 Střely na branku 6
39 % Držení míče 61 %
282 Přihrávky 442
70 % Přesnost přihrávek78 %
11 Fauly 11
3 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 1
5 Rohy 4
.
Skrýt původní komentář
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
donford před 11 dny 24.11.2024 17:38 |O dvou zřejmých desítkách za ruce jistě nebude pochyb. Ale možná že budu trochu za kacíře, ale mně se dnes v obraně nejvíc líbil Chaloupek. Ten snad neudělal ani jednu chybu. A Diouf? To je takový šermíř, ale nohama. JInak jsem si opět s radostí vychutnával hru Oscara. To je taková nádhera fotbal v jeho podání!
U Budějovic byl prvních 5 minut zajímavý Ekpai. Do hry po střídání vlítnul jak velká voda, ale stejně rychle pak zase herně odešel.
Povinné vítězství. Všichni jsme ho čekali. A stalo se.
Re: dnešní zápas
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 17:43 |Kluci díky, pohled na tabulku opět radostnější, bohužel jen ty dva body ztracené v Hradci škoda .
Pozitiva:
4 góly ze 6 střel na branku
0 vzadu
Zvýšení náskoku na soupeře krom Plzně
Dobrá příprava na Fenerbahce
Negativa
Zranění Chorého
Re: dnešní zápas
martynko před 11 dny 24.11.2024 17:54 |Co je Chorasovi? Jako by se tam drzel za zadni stranu kolena..
Re: dnešní zápas
Lennon80 před 11 dny 24.11.2024 20:49 |Tomáš Chorý musel střídat. Jak to s ním vypadá? Navíc oba útočníci proměnili penaltu – jste s nimi spokojený?
„Bylo to spíše preventivní, i když on chtěl pokračovat. Po souboji cítil bolest v koleni, čekáme na výsledky vyšetření, ale věříme, že bude v pořádku.
Re: dnešní zápas
rakusan před 11 dny 24.11.2024 20:21 |Neblázni, nemůžeme vyhrát úplně vše. Máme z 15 utkání 13 výher a 2 remízy. To nikdo nikdy neměl, myslím v historii novodobé... a skóre snové
Re: dnešní zápas
butters před 11 dny 25.11.2024 00:36 |Se vším souhlasím, kromě toho "nikdo nikdy", Plzeň v sezóně 17/18 měla po 15. kole 14-1-0 a první ztrátu měli právě až v 15. kole za remízu v Teplicích. Na jaře sice uhráli stejně bodů jako sestupující Jihlava, ale vzhledem k tomu, že ani my jsme nezářili, tak jim to v zisku titulu nezabránilo. To byla ta sezóna, kdy jsme přivedli Dannyho a spol., reálnou naději na titul jsme ztratili neschopností vyhrát na podzim venku, v zimě odešel JŠ a přišel JiT a sparta dopřála celému národu zábavu spaghetti westernem v režii Stramaccioniho.
Re: dnešní zápas
rakusan před 10 dny 25.11.2024 17:13 |Díky za upřesnění. Nechtělo se mi to hledat. Ale stejně... jsme výsledkově neuvěřitelní letos. Teď to ještě uhrát na té Moravě aspoň za 4 body a výhry s Libe a v Teplicích a bude to paráda.
Re: dnešní zápas
Hesmir (přítel SN) před 10 dny 26.11.2024 07:19 |tehdy měli pivovarští snad na nás 14 nebo i víc bodů náskok, co... ta změna kouče byla v zimě pochopitelná, dostal půl roku na rozjezd. kdo mohl tušit že to plzen tak vypustí a že šance ještě bude...
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
o5aradecek před 11 dny 24.11.2024 17:48 |Výborná příprava na kanárky z Istanbulu.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
buran před 11 dny 24.11.2024 17:49 |Máme velkou sebereflexi, výhra 4:0 a Jindřichovi se to moc nelíbilo,no mě taky ne,proto Slavie !!!
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Alanor (admin) před 11 dny 24.11.2024 17:54 |Jo, herně to bylo velmi průměrné. Ale Budějice byly ideální soupeř na rozehrání po repre pauze, 3 góly nám darovaly na zlatém podnose, takže z toho nakonec byl celkem pohodový zápas. A mám radost z Dominika Pecha - je to fakt talent a jen potvrdil, že se v hierarchii správně posunul před roky vyčichlého Ševčíka.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Tonda před 11 dny 25.11.2024 10:46 |Mám Petra Ševčíka rád, a je škoda že tak kvalitní hráč není na hřišti. Já myslím že pokud nepůjde dokopat kariéru za prachama někam do zahraničí, tak na základ v lize - třebas v Jablonci má klidně na další 2-3 sezóny, když mu vydrží zdraví. Možná bude mít pachuť že se v kariéře nedostal výš než "jen" do Slavie, protože když přicházel, myslím že se na to cítil.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
záplata před 11 dny 24.11.2024 17:55 |Profesorský fotbal jsem tak trochu očekával ale nevypracovat si za celý zápas opravdovou šanci, až na Juráska, to jsem tedy čekal trochu víc.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
necich před 11 dny 24.11.2024 18:24 |Je evidentní, že sebeztrapňování je tvým koníčkem.. :) Tak ať se dále daří..
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
záplata před 11 dny 24.11.2024 18:33 |Člověče, ty máš víc příspěvků, kterejma se do někoho navážíš, než o fotbale, čím to asi bude.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
pipe1980 před 11 dny 24.11.2024 20:04 |Má v podstatě jen takové příspěvky kdy někoho prudí. Říká se tomu šikana. A takovejm kteří to dělají se říká tyrani.
Zajímavý na tom je, že ještě třeba rok, možná rok a půl zpátky to byl úplně normální člověk, se kterým se dalo pokecat o fotbale, práci, filmech, není to tak dávno co mi dával v naprosto normálním přátelském rozhovoru tipy (většinou velmi dobré tipy) na výlety v kraji kde on žije a já mám chatu.
A pak se u něj něco změnilo, nechci spekulovat jestli se mu stalo něco blbého v osobním životě nebo mu přišli na to že krade v práci hajzlpapír a začal se chovat jako úplnej čurák. V podstatě založili s wulfstanem takovej gang, jehož existence spočívá v tom, že bezdůvodně nadávají lidem. Chceš li se pozvracet, projeď si moje příspěvky a sleduj jen reakce nečicha a wulfstana.
Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2024 20:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Má v podstatě jen takové příspěvky kdy někoho prudí. Říká se tomu šikana.
Skrýt původní komentář
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
hiker42 před 11 dny 24.11.2024 20:43 |To bylo fikané, červenou si odpykáš o adventu a na Vánoce jsi zase zpátky -))
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
George (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 17:56 |Dneska krásnej den....Karviná vyhrála, Hyský náš budoucí kouč... fandím jim....v tipáči 5 litrů, Slávinka 0:4...krásný den....jen tak dál...navíc Mechov prohrává 0:3 lepší den prostě nemohl být....
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
silikat před 11 dny 24.11.2024 18:04 |Je třeba vyzdvihnout hodnocení zápasu JT.Těším se na čtvrtek a věřím,že předvedeme lepší výkon.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Edenjejenjeden před 11 dny 24.11.2024 18:04 |Tak nakonec to byl docela pohodovej zápas. Domácí se sice snažili , hlavně v úvodu utkání kousat, ale brzy je to přešlo. Navíc v naší hře byla sousta nepřesností , jak už to tak bývá po reprepauzách, proto to možná nebyl na pohled takový válec , jak mnozí předpokládali.
Ale já jsem nakonec spokojen , vzpomenme jen , kolik podobnej zápasů jsme v minulosti dokázali zbytečně ztratit.
Letos mám pocit , že jsme mnohem koncentrovanější , a i když některé výpadky určitě ještě přijdou , bude jich mnohem méně než v minulých letech.
Jsem moc rád za další velmi dobrý výkon Chaloupka, a hlavně za gol Pecha , sice jsem si v první chvíli myslel , že je to ofsajd, naštěstí nakonec nebyl.
Jsem i rád že byl čas a prostor na pošetření některých klíčových hráčů v závěrečné půlhodince, sály se v závěru podzimu určitě budou hodit.
A ted si hlavně přeju , aby střídání Chorase bylo spíše preventivní , než z důvodu nějakého nepříjemného zranění, ale první poločas dohrál , tak snad to tak bude.
Každopádně se na tabulku moc hezky kouká :-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 18:15 |+2 body z Hradce a v lize bych byl maximálně spokojený.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
zeleznik2 před 11 dny 24.11.2024 18:14 |Úprava - statistik:
Statistiky zápasu
Dynamo ČB vs. Slavia
6 Střely 14
0 Střely na branku 6
39 % Držení míče 61 %
282 Přihrávky 442
70 % Přesnost přihrávek 78 %
11 Fauly 11
3 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 1
5 Rohy 4
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
záplata před 11 dny 24.11.2024 18:16 |Tak na bubeneč už dotírá Karviná, doufám, že si to tam uhrajou.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Leksel před 11 dny 24.11.2024 18:32 |Tak v úvodu jsme se teprve zahřejvali na provozní teplotu a Budějice tu hru trochu přibrousily, abysme si jako nemysleli, že si tam jen tak jedeme pro body a nic si za to neodvezeme. Postupně jsme získávali větší kontrolu míče a ten tlak rezultoval v ruku a pentli, na kterou se nachystal už poslední dobou stabilní exekutor Chorý a nezklamal. Gólem ze hry se pak zaskvěl Zafeiris, umístěnou střelou zpoza vápna těsně nad zemí. Do kabin jsme šli s Csaplárovou pastí 0:2, ale v 2.půli jsme v tlaku pokračovali a byla z toho opět ruka a pentle, se kterou si poradil po vystřídání Chorýho další hroťák Chytil. Když na plac přišly mladý pušky, tak se k tomu postavily s dravou chutí predátorů a tlak ještě narostl. Po krásným průnikovým pasu si svůj premiérovej gól v ostrým zápase dal Dominik Pech. I když VAR ještě přezkoumával možnej ofsajd, tak vše bylo OK a nomen omen neplatilo, pech u toho neměl.
Víkend opět spokojenost, jak z rudý Letný, tak i naše 3 body. Mohlo to bejt ještě lepší, kdyby Plzeň nedala gól až k závěru zápasu. Ale zase nechtějme moc, taky bysme nemuseli mít nic.
Mám radost, chlapci moji a děkuju za to!
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
IJS před 11 dny 24.11.2024 18:47 |Vysoké vítězství venku a 3 body. Nejdůležitější počin z dnešního zápasu. Snad jsem ještě neviděl zápas, kdy si jedno mužstvo vytvořilo za 90 minut 1 šanci ( Jurásek ) a přitom vyhrálo 4:0! Pro mě, jako pro fanouška Slavie, to byl zápas bez strachu o vítězství a na druhou stranu to byl asi nejhorší výkon Slavie v podzimní sezóně. Tak na úrovni 2. poločasu v Benátkách. Je těžké dělat nějaké závěry a rozbory, ale trochu mám obavy, že přichází výkonnostní krize z únavy základní sestavy. Snad jediný, kdo si držel jakousi kvalitu byl Diouf. Ostatní se jen snažili, ale ne zase moc a ani moc neběhali. Někdy jsem nevěřil vlastním očím, co dokáží předvést s balónem Douděra nebo Zima! Těm to dnes teda vůbec nelepilo... Hrajeme na dva vysoké útočníky a kvalita centrů ( z obou stran ) se hrozná. Kdyby domácí nehráli ve vápně těma rukama, tak by to byly obavy o výsledek. Raději to dál nebudu rozebírat. Jak už jsem psal - nejdůležitější jsou 3 body a náskok 14 bodů na Spartu!
Ve čtvrtek to bude muset být naprosto jiný výkon od všech, aby jsme dokázali porazit Mourinha....
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
DKNL před 11 dny 24.11.2024 18:51 |Náskok na Spartu? Musíme řešit Plzeň.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Mimoň před 11 dny 24.11.2024 18:55 |No tak druhý poločas jsme hrali na jednoho útočníka. Nelze se divit tomu výkonu. Repre pauza znamenala pro spoustu kluků cestování. Co by za takovou "krizi" dala Sparta...
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Ivan před 11 dny 24.11.2024 19:14 |Sparta drží šňůru 2 neproher v řadě, poprvé od září.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
PetCC před 11 dny 24.11.2024 19:42 |Já to psal už během zápasu, vést míč naslepo, jak to třeba Douděra se Zimou s hlavou nahoře dělají, kvůli poskakování míče skoro nešlo.
Měl jsem hlavně obavy, aby to někomu neuskočilo v obraně a nebyl z toho blbej gól.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
SLAVIESTA před 11 dny 24.11.2024 19:09 |Důležité upozornění! Pohled na ligovou tabulku má pro Slávisty léčivé účinky.
ŘEŠIT MŮŽE SLAVIA
Slávista 51 před 11 dny 24.11.2024 19:13 |to, jak udržet současné bodové náskoky, aby ten titul získala, což je přímí postup do LM.
Každý případný zisk v EL i MOL CUPu, lze brát jako bonus, k tomu hlavnímu/mistr ligy.
!
Re: ŘEŠIT MŮŽE SLAVIA
SLAVIESTA před 11 dny 24.11.2024 19:49 |Nezakřikni ten přímý postup...
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Mimoň před 11 dny 24.11.2024 19:41 |Trenér to dobře shrnul. Nebyl to top výkon. Asi se sešlo toho víc...určitě pokročilá fáze podzimu, taky repre pauza a v neposlední řadě vědomí naprosto marných Budějovic. I přesto všechno je z toho debakl 4:0. Je ale jasné, že takto to odehrát v Ostravě nebo v Teplicích nepůjde a je třeba zase zatnout zuby a nahodit řemeny. Ať si ten závěr podzimu nepokazíme. Upřímně...zase bych dal ve čtvrtek někomu volno. Liga je letos ta nejdůležitější. Každopádně gratulace Pechovi za gól. Tohle mu dost pomůže. Celé to byla pěkná akce. Pěkný víkend to byl. Zase jsme jednomu ze soupeřům o něco utekli a Kinský si může připsat další čisté konto
Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2024 19:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Trenér to dobře shrnul. Nebyl to top výkon. Asi se sešlo toho víc...určitě pokročilá fáze podzimu, taky repre pauza a v neposlední řadě vědomí naprosto marných Budějovic. I přesto všechno je z toho debakl 4:0. Je ale jasné, že takto to odehrát v Ostravě nebo v Teplicích nepůjde a je třeba zase zatnout zuby a nahodit řemeny. Ať si ten závěr podzimu nepokazíme. Upřímně...zase bych dal ve čtvrtek někomu volno. Liga je letos ta nejdůležitější .
Skrýt původní komentář
Trochu teď odbočka
Mike před 11 dny 24.11.2024 19:43 |Olomouc v lize má výhru v letošní lize naposledy 27.9.2024, od té doby nevyhrála včetně probíhajícího utkání s Libercem. To je vidět, na jak slabý tým tenkrát narazila.
...
PetCC před 11 dny 24.11.2024 19:46 |Poslední dobou je tu nějak málo příspěvků.
Možná ten výpadek serveru nesmazal jen články a komentáře, ale i komentující!
:-)
Re: ...
SLAVIESTA před 11 dny 24.11.2024 19:51 |Možné to je i to neustálé odhlašování jen dost protivné.
Re: ...
soudek82 (přítel SN) před 11 dny 25.11.2024 13:42 |tak nemít Lančmít červenou, rázem to máš o 100 - 150 příspěvků vejš :-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
PetCC před 11 dny 24.11.2024 19:50 |Zápas byl od nás herně naprd, ale hlavní bylo ve zdraví uhrát klidnou výhru a unavené reprezentanty dostat do zápasového rytmu.
Což se snad povedlo.
Hlavní zápas je ten ve čtvrtek, abychom ho vyhráli a dostali klid i v EL.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
vlk30 (přítel SN) před 11 dny 25.11.2024 06:12 |Hlavní zápasy jsou v lize a nejhlavnější je zisk titulu.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Ujezd před 11 dny 24.11.2024 20:05 |Frijs skončil novinka teď..... asi škoda on by ten čtvrtej flek uhral
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Hlavis před 11 dny 24.11.2024 20:20 |Kapitán po střídání Holeše měl být Oscar!!!!!!!!!
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
jipeslav (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 21:49 |Může to být i hec v kabině, aby přispěl do kasy. Navíc má rodinné problémy, tak je to dobré gesto, že tým za ním stojjí.
Chorý
Merlinus (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 20:26 |Nechápu proč Chorého preventivně nestřídali hned. Když ho píchne v koleni naprosto bez cizího zavinění, tak to není jen tak. Zbytečně pak odehrál ještě konec poločasu. Nechápu, že po případu Vlčka, který hrál taky dál se zraněním a jen si to zhoršil se nepoučíme. Jen pevně doufám, že to u Chorého nebude nic vážného.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
IJS před 11 dny 24.11.2024 20:57 |Jen malý dotaz: byl Wallem mezi náhradníky? Mezi zraněnými nebyl. Nebo že by s ním už JiT nepočítal....
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
ElvisPresley před 11 dny 24.11.2024 21:12 |Někdo se do nominace občas nevleze.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Myšák před 10 dny 25.11.2024 16:44 |A někdo se tam nevejde! :o)
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Miklos před 11 dny 24.11.2024 20:58 |Diouf byl snad u každého gólu. Neskutečné..
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Lunaris před 11 dny 24.11.2024 21:13 |No, o fotbale to moc nebylo, ale domácí házenkáři se srazili sami. Fila by možná mohl dostat taky nějaké minuty, pokud byl ready.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Ladislav (přítel SN) před 11 dny 25.11.2024 12:35 |Ale kdepak házenkáři, oni to sice ČB tajili, ale před zápasem si vypůjčili tři volejbalisty z Jihostroje a to ten třetí si nakonec v zápase ani neškrtnul…
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
jipeslav (přítel SN) před 11 dny 24.11.2024 21:47 |Dnes pohodová klidná výhra. Pošetřené síly na čtvrtek. Je potřeba zabrat i v poháru..
Botos a 7 asistence
Mimoň před 11 dny 24.11.2024 22:21 |Když je tu málo příspěvků, jak tu psal PetCC, (asi bych dal za vinu také to neustálé odhlašování), tak ještě hodím sem info, že Botos má v Karviné další asistenci! Tentokrát již číslo 7! Navíc díky Hýskému bude, dá se říct, aklimatizovaný na hru Slavie. Nejdříve jsem si říkal, proč jde až tak daleko, ale s Hýským to hostování dává smysl. Když přihlédneme k tomu, že tu není ani půlrok v Česku a už je nejlepším asistentem v lize..to je poměrně významný počin. Rozhodně stojí za další sledování.
Re: Botos a 7 asistence
DF007 před 11 dny 25.11.2024 06:59 |Karviná obecně stojí za sledování. Už jsme tam podle zákulisních informací koupili Mosese, máme tam zmíněného Botose, s právem přednostního nákupu našeho devatenáctiletého odchovance Planku, který vstřelil svůj první ligový gól a prý jsme zainteresovaní i ve Vechetovi. Zároveň jsme dříve měli poměrně velký zájem o Endála, který tam přišel z Brna. No a to už je skoro půlka základní sestavy. Navíc tam jsou další zajímavý afričtí hráči. A jak už bylo zmíněno, díky působení Hyského, budou hráči připraveni na náš fotbal.
Re: Botos a 7 asistence
hajnej před 11 dny 25.11.2024 07:31 |Doporučuji sledovat Karvinou 3.12. Hrají odložený zápas na Letné, může být sranda.
Re: Botos a 7 asistence
Monarchie před 11 dny 25.11.2024 09:56 |Lovu zdar hajnej!
ještě 2 zápasy a Karviná je před Spartou..
Re: Botos a 7 asistence
hajnej před 10 dny 25.11.2024 17:13 |Zdar
Re: Botos a 7 asistence
dalislavista před 11 dny 25.11.2024 10:13 |Jen poznámka, je to Martin Hyský.
Jinak souhlas.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
mig52 před 11 dny 25.11.2024 06:03 |Pěkné ráno, Slávisti. Mně se spalo náramně, Povinná vítězství s celky z konce tabulky jsou vždycky ošemetná, máme s tím sakra nemilé zkušenosti. Proto jsem rád za pohodové vítězství. Ano, bylo paradoxní, šancí bylo minimálně a dali jsme čtyřku. Takový už je sport. Kolik jsme naopak sehráli utkání, kdy jsme měli loženek na tři zápasy a vyhráli jsme tak tak o gól. Že se některým nepozdávala úroveň naší hry? Zásluhu na tom má i skutečnost, že se jednalo o první zápas po repre bloku. A potom, s pokračujícím podzimem a horšími terény s tím musíme počítat. Nechci hledat výmluvy, ale ono to tak je a platí, že bránicím týmům toto období bude svědčit výrazně víc, než těm tvořícím dobyvatelům. Hlavně, ať ogarům slouží zdraví a vyhýbají se jim zranění. Pak bych se ničeho výrazně neobával.
Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2024 06:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pěkné ráno, Slávisti. Mně se spalo náramně, Povinná vítězství s celky z konce tabulky jsou vždycky ošemetná, máme s tím sakra nemilé zkušenosti. Proto jsem rád za pohodové vítězství. Ano, bylo paradoxní, šancí bylo minimálně a dali jsme čtyřku. Takový už je sport. Kolik jsme naopak sehráli utkání, kdy jsme měli loženek na tři zápasy a vyhráli jsme tak tak o gól. Že se některým nepozdávala úroveň naší hry? Zásluhu na tom má i skutečnost, že se jednalo o první zápas po repre bloku. A potom, s pokračujícím podzimem a horšími terény s tím musíme počítat. Nechci hledat výmluvy, ale ono to tak je a platí, že bránicím týmům toto období bude svědčit výrazně víc, než těm tvořícím obyvatelům. Hlavně ať ogarům slouží zdraví a vyhýbají se jim zranění. Pak bych se ničeho výrazně neobával..
Skrýt původní komentář
ZATÍM PARÁDA, JEN
Slávista 51 před 11 dny 25.11.2024 08:40 |neusnout na vavřínech, že.
Doufejme, že si jsou toho všichni ve Slavii vědomí !
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
SvatyBojovnik (přítel SN) před 11 dny 25.11.2024 09:02 |Zdarec, tak já se tohoto zápasu docela bál. Po repre pauze, jak všichni víme máme vždy formu-neformu a je to umocněno očekávajícím povinným vítězstvím s mužstvem z konce tabulky. Je to tak říkajíc přinejmenším ošemetné. Nečekal jsem krásu, či příděl branek do sítě jihočechů, ale ubojované vítězství, to ano. Povinnost byla splněna. Hodnotit nikoho nechci, reprezentanti určitě trpí únavou, nováčci nervozitou a další rodinnými problémy....
Díky za vítězství, za první místo v tabulce, za obdrženou či spíše udrženou nulu v brance. Teď ještě aby Plzeň párkráte klopýtla a my si s chladnou hlavou došli pro titul.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
japhy před 11 dny 25.11.2024 09:15 |Nic jsme nepodcenili, výsledek super, hra ale moc krásy nepobrala. Hřiště ovšem bylo jak po mělké orbě.
Fascinovalo mě, že celej zápas mohli Budějice odkopávat z obrany kamkoliv a skoro vždycky si balon našel Adediran.
Po velkém vystřídání dohrával tým s věkovým průměrem 22 let, tleskám. Ono už startovacích 25 bylo fajn.
Edit: A dost se mi nelíbilo netrestané loketování na naše hráče. Žlutou dal rozhodčí až na samém konci, přitom už předtím dotali Zima, Provod a Prebsl. A nebylo to jen takové to předloktí do obličeje, tohle byly normální lokty přímo do xichtu.
Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2024 09:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nic jsme nepodcenili, výsledek super, hra ale moc krásy nepobrala. Hřiště ovšem bylo jak po mělké orbě.
Fascinovalo mě, že celej zápas mohli Budějice odkopávat z obrany kamkoliv a skoro vždycky si balon našel Adediran.
Po velkém vystřídání dohrával tým s věkovým průměrem 22 let, tleskám. Ono už startovacích 25 bylo fajn. .
Skrýt původní komentář
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
žbl68 před 11 dny 25.11.2024 10:14 |v pohodovém tempu a v klidu - tak to má být i když je stále co zlepšovat - ted vymazat Osmany a hnát je až za Trenčín ... ....
Termíny
SLAVIESTA před 11 dny 25.11.2024 10:59 |Časové termíny které televize vymýšlejí začínají být neuvěřitelné, Za celý svůj už dlouhý život nepamatuji termín ligových zápasů - neděle 13h. Co bude následovat? Sobota 6,30 ? Klidně, za peníze všichni zkousnou všechno.
Re: Termíny
žbl68 před 11 dny 25.11.2024 11:01 |ideál 10,15 :-)))
Re: Termíny
SLAVIESTA před 11 dny 25.11.2024 11:13 |Ano, to byl termín mužstev, která hrála svoje zápasy v neděli dopoledne(třeba Viktoria Žižkov)
Re: Termíny
žbl68 před 11 dny 25.11.2024 12:59 |přesně, tak proč to neudělat plošně neinovovat a - třeba středa 10:15 .... to by byl prostě ideální stav :-)
Re: Termíny
pf před 11 dny 25.11.2024 11:08 |Asi to je nezvyk pro hráče, kteří tomu časnému výkopu musí uzpůsobit režim.
Z pozice fanouška ale mně konkrétně termín takto v zimě vyhovuje, sice nezdravě poobědvám na stadionu nějakou prasárnu, ale v zimním termínu ideálně strávené odpoledne. Totéž platí o zbytku dojíždějící rodiny, pro ně pohodlnější odjíždět v poklidu během podvečera, než se třeba vracet v devět večer za mlhy jako posledně po Karviné a ráno rovnou do práce. Nedělní výkop v jednu mi v zimních měsících tak strašný přešlap nepřijde, i pro dětské fanoušky to je v zimě přívětivější termín než večerní.
Re: Termíny
SLAVIESTA před 11 dny 25.11.2024 11:25 |Ano, uznávám, každý termín najde svoje příznivce i odpůrce, Jistě by si ho našel i termín sobota 6.30. Myslím ale, že se nějaký termín za dlouhé desítky let dosud nepoužil o něčem také vypovídá. Třeba někomu víc než Tobě vadí ta nějaká prasárna k nedělnímu obědu. No byl to jen takový můj povzdech, nemyslím, že se něco změní. Doby, kdy celé ligové kolo začínalo v neděli ve stejnou hodinu jsou pryč, v dávnověku.
Re: Termíny
pf před 11 dny 25.11.2024 11:48 |Start v 6:30 jsem vnímal jako hyperbolu. Myslím, že 13:00 je pro fanoušky rozhodně přívětivější a snesitelnější čas. V zimním období se evidentně jedná o atraktivnější televizní čas, o čemž ostatně svědčí, že tam zařadili naše utkání s Libercem. Co se týče nabídky jídel, tak ve fanzoně před stadionem se určitě dají najít i zdravější pochutiny, v tomto ohledu je obědová prasárna je jen má osobní volba a nabídka bývá stále přestřejší.
Vzhledem k tomu radikálnímu navýšení cen za ligové přenosy je jednotný start celého kola opravdu jen chiméra. Lze chápat, že potřebují víc televizních termínů, aby pokryli divácký zájem. Nikdo jim nebude platit tak vysoké předplatné za jediný zápas kola.
Re: Termíny
SLAVIESTA před 11 dny 25.11.2024 13:47 |Nejsem s Tebou v nějakém zásadním rozporu, samozřejmě že 6.30 byla nadsázka. Jsem stará škola a tak mám nějaké zakořeněné předsudky, které jsem získal v mládí, na př. nedělní oběd pro mě není jakákoliv
"laskomina" u okénka na fotbalovém zápase za cenu odpovídající slušné restauraci. Také neustále zcela mylně zapomínám, že fotbal není letní sport a hokej sport zimní, jak tomu kdysi bylo. Nechci ale plakat nad starými dobrými časy, protože zas v mnohém tak skvělé nebyly.
Re: Termíny
pf před 11 dny 25.11.2024 14:02 |Pro příznivce tradičních nedělních obědů je v okolí dostatek restaurací, takže nedělní obídek se dá v pohodě stíhat ještě před zápasem pěkně v teple, to není nepřekonatelná překážka :)
Re: Termíny
Tonda před 11 dny 25.11.2024 11:21 |Takže máme ještě o dalších cca 5 hodin kratší dobu na odpočinek po zápase s Fene..
Tohle jsou ty klacíčky pod nohy.
Re: Termíny
mig52 před 11 dny 25.11.2024 12:57 |Nefňukat !!! Těžké podmínky zocelí.
Re: Termíny
LukeDo před 11 dny 25.11.2024 12:11 |Hele, klidně ať se hraje v neděli ve 13:00, ale ať v tu dobu hraje někdo, kdo nekončí ve čtvrtek ve 23:00 evropský zápas...Včera, když sem pročítal livesport a zápasy ligy další víkend a narazil sem na to, že máme hrát v neděli ve 13:00, tak moje první reakce byla, jestli z nás někdo nedělá prdel...to jako vážně ? Neskutečná fraška, co se tady v té lize děje, žádné pochopení , že pohárovým účastníkům by se mělo vycházet vstříc, když reprezentujeme náš fotbal, prostě nic...hnus fialovej...
Re: Termíny
pf před 11 dny 25.11.2024 12:21 |Klub se proti tomu termínu nějak vymezoval, nebo je to s naším souhlasem? Je to docela podstatná informace.
Re: Termíny
hajnej před 10 dny 25.11.2024 17:22 |Za 4 dny hrajeme na Baníku, za další 3 dny v Olomouci. Není moc kam ustupovat s časem.
Re: Termíny
Steve2924 (přítel SN) před 10 dny 25.11.2024 15:41 |Nevím jak dlouhý žíješ život ale naopak dlouhá léta se například na Žižkově začínalo v neděli v 10:15 a fanoušci byli spokojení.
I ten zimní čas ve 13 hodin mi nepřijde úplně neznámí a mám pocit, že se tak některé zápasy v 90. letech hrály.
Taky si vybavují, že fanoušci nejvíc nadávájí na neděli od 18hodin a dál, protože se pak vrací pozdě domů a na dřívější začátky byl právě tlak fanoušků.
Vlastně ani nechápu proč by z pohledu fanouška měl být začátek zápasu ve 13 hodin nějaký problém. Je to nejteplejší část dne, a je to v pohodě z hlediska jakékoli formy dopravy.
A ani to není žádná česká specialita, stejně (13:30) začínají i některé zápasy v Premier League
Re: Termíny
slaviator před 9 dny 27.11.2024 04:47 |Několik let se hrálo v sobotu od 13:30.
A vůbec, O2 do fotbalu sype za TV práva daleko větší ranec než kdo kdy dříve, takže taky chce mít více zápasů v TV vedle sebe, ne proti sobě... tzn více vysílacích časů...
TELEVIZE/O2 -
Slávista 51 před 11 dny 25.11.2024 11:07 |jejich peníze mají přece přednost, že !
Proto ty termíny zápasů.
Povrchy
mis3 před 11 dny 25.11.2024 13:27 |Bohužel začíná sezóna těžkých povrchů. Včera to moc dobré nebylo, ale čeká nás ještě Olmouc, Ostrava a zejména Teplice, tak uvidíme, jestli budou pažity kvalitní.
Re: Povrchy
Orwell_1892 (přítel SN) před 11 dny 25.11.2024 13:56 |O stav trávníku zrovna v Olomouci strach nemám :-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
doqui před 11 dny 25.11.2024 13:39 |Do konce podzimu máme s Plzní a Rumunama ještě čtyři ligové zápasy, z toho jen my tři venku a jeden doma (Liberec) u konkurence je tomu naopak. Když jsem si ale rozdělil soupeře do třetin tabulky a vzhledem k postavení v tabulce a aktuální výkonnosti klasifikoval jejich postavení, pak mi vychází, že preferenci v kombinaci domácích zápasů a lehkých soupeřů má jen Plzeň, my jsme častěji venku, ale s relativně lehčími soupeři (výjimkou je Ostrava), na Letné jsou sice doma, ale se středními váhami. Závěr podzimu bude ale záhul pro všechny vzhledem k pohárům (i tam má jistou rezervu Plzeň), takže se těším a věřím!
Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2024 13:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Do konce podzimu máme s Plzní a Rumunama ještě čtyři ligové zápasy, z toho jen my tři venku a jeden doma (Liberec) u konkurence je tomu naopak. Když jsem si ale rozdělil soupeře do třetin tabulky a vzhledem k postavení v tabulce a aktuální výkonnosti klasifikoval jejich postavení, pak mi vychází, že preferenci v kombinaci domácích zápasů a lehkých soupeřů má jen Plzeň, my jsme častěji venku, ale s relativně lehčími soupeři (výjimkou je Ostrava), na Letné jsou sice doma, ale se středními váhami. Závěr podzimu bude ale záhul pro všechny vzhledem k pohárům (i tam má .
Skrýt původní komentář
ŽE BY SI MUŽSTA
Slávista 51 před 10 dny 25.11.2024 17:15 |po vzájemné dohodě, sama určila hodinu začátku zápasu
a O2 by musela poslechnout, co ?
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
mooody před 10 dny 25.11.2024 18:57 |Ty jo, stejně jsme my lidi (my Češi?) zvláštní. Vyhrajeme 4:0, rivalovi odskočíme na 14 bodů, hlavního soupeře o titul držíme na sedmi a tady je vlastně ticho po pěšině. Užívám si chvíle, kdy máme nejlepšího trenéra v Česku, poskládali jsme hrozně dobrej tým, máme řadu perspektivních borců pro Evropu, naše lavička by bylo ligový áčko kdekoli jinde, super fanoušky, vyprodanej Eden a hrajeme stabilně skupiny evropských pohárů. Ale až ztratíme body, bude tu zase plno.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
mig52 před 10 dny 25.11.2024 19:22 |Bude to ovlivněno asi i tím, že web optimálně nešlape. Opakovaná nutnost se neustále přihlašovat, sraní se reklam do psaní příspěvku (omluva, ale jinak se to fakt nazvat nedá!)... . Ještě, že to kope klukům.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Tomas007 před 10 dny 25.11.2024 19:55 |Tím to není, lidi vždy komentují spíše neúspěchy.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
Slávista 51 před 10 dny 25.11.2024 23:40 |Při kterých, si občas léči svoje komplexi.
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
kjandourek (admin) před 10 dny 26.11.2024 09:46 |Já bych jenom upozornil, že komplex - přestože si kolikrát žije vlastním životem - je rod mužský, neživotný a skloňuje se podle vzoru "hrad"... ;-)
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
mig52 před 10 dny 26.11.2024 05:41 |Jasně, to ti podepíšu, ale přesto, 150 příspěvků?!
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
japhy před 10 dny 26.11.2024 10:42 |Hm, tak proč jsi něco nenapsal? Proč jsi nezvednul nějaký zajímavý téma ze zápasu, který by diskuzi rozproudilo?
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
belmis (přítel SN) před 10 dny 26.11.2024 10:55 |...držíme na osmi
Re: České Budějovice - Slavia 0:4
wimpy před 10 dny 26.11.2024 11:57 |Mladý lord od narození nepromluví ani slovo a všichni si myslí, že je němý. Až jednou k naprostému úžasu pronese "To kakao je studené". Všichni se okamžitě diví, že jeho lordstvo mluví.
"Samozřejmě, že mluvím" praví lord.
"A proč jste až dosud nemluvil?"
"Nebyl důvod, až dosud bylo kakao vždy v pořádku!"
TEDY MOC
Slávista 51 před 10 dny 26.11.2024 00:00 |jste se nepředvedli.
!
Re: TEDY MOC
Wulfstan (přítel SN) před 10 dny 26.11.2024 11:45 |Viď, mělo to být nejmíň 0:10, tohle je ostuda. Trpišovský ven, Bílek ven, Tvrdík ven a Tykač taky ven. Nikdo na Slavii nemá!
Re: TEDY MOC
kjandourek (admin) před 10 dny 26.11.2024 12:00 |Ne že bych chtěl dělat ďáblova advokáta, ale mám dojem, že jsi to úplně nepochopil - podle toho, co tu tenhle uživatel píše po každém zápase, bych si tipl, že ta poznámka je namířena na lidi, co po zápase známkují... tedy že se moc nepředali a známky pro hráče mu přijdou moc nízké :-)
Re: TEDY MOC
Wulfstan (přítel SN) před 10 dny 26.11.2024 13:50 |Aha, děkuji za vysvětlení a uživateli slávista 51 se omlouvám. Všichni známkující ven!
Re: TEDY MOC
Slávista 51 před 10 dny 26.11.2024 13:57 |VEN NE,
ale trochu soudnosti i umění pochválit, je možné,
že !
Re: TEDY MOC
Wulfstan (přítel SN) před 10 dny 26.11.2024 14:31 |To určitě, ale zase každej má právo na svůj pohled. Mně vadí jen vyložený remcání, který jsem omylem přisoudil tobě, jinak ať si každej hodnotí a známkuje jak chce.
Re: TEDY MOC
Slávista 51 před 10 dny 26.11.2024 13:58 |Děkuji.