Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia v "zápase roku" porazila Karvinou. Utkání nabídlo zajímavé dění na hřišti i na tribunách.

Omlouvám se za pozdější vydání článku kvůli pracovním povinnostem i technickým problémům webu, nicméně mi v tomto ohledu alespoň hraje do karet reprezentační přestávka. A ještě než se dostanu k fotbalu, tak bych netradičně začal pochvalou pro mimořádné dění na tribunách, kdy se na výročí založení sportovní Slavie prezentovala (nejen) Tribuna Sever unikátní celostadionovou (dvoj)choreografií. Párádní počin, který dalece přesahuje náš český fanouškovský rybníček!

Velmi zajímavé bylo také dění na pažitu. Mám velké uznání pro práci trenéra Hyského v Karviné, nicméně si úplně netroufnu souhlasit s hlasy, že jeho tým hrál v Edenu povedenou partii. Hodně lidí to podle mě psalo na základě toho, že Karviná nebetonovala a přitom ještě zhruba 20 minut před koncem držela remízu, nicméně je třeba říct, že za to mohla velká střelecká nemohoucnost sešívaných. A ostatně i trenér Hyský sám na pozápasové tiskové konferenci mluvil o tom, že si nemyslí, že tentokrát bude mít jeho tým ze zápasu extra dobrá data.

Slavia byla totiž vyjma úplného úvodu jasně lepší a hosté mohli děkovat jen Lapešovi a hlavně nepřesné mušce našich hráčů, že nebylo rozhodnuto už o poločase. Pokud nikdo jiný, tak minimálně Lingr měl zvýšit na 2:0, když zahodil takřka nemožné a jen potvrdil, že po návratu z Feyenoordu mu to zatím střelecky vůbec nelepí. Karviná tak paradoxně dokázala po hodině hry vyrovnat z ojedinělé akce a navzdory jednoznačnému hernímu průběhu zápasu mohla pomýšlet na body. Naštěstí fotbalový pánbůh byl v tomto případě spravedlivý a skrze hattrick skvělého střídajícího Chytila a 2. branku Oscara nakonec zápas dopadl odpovídající vysokou výhrou Slavie.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 7 - Podržel nás za stavu 2:1, kdy mohla Karviná záhy po našem gólu vyrovnat, ovšem Kinský Memiče vychytal. Světová byla jeho rozehrávka, kterou založil akci před gólem na 3:1, který nám dodal na kopačky klid a definitivně zlomil odpor hostů.

Tomáš Holeš - 7 - Ukázkově doplňoval útočnou snahu. V zápase jsme měli tak výraznou převahu, že střídavě Holeš či Chaloupek byli schopni doplňovat vápno jako krajní beci. U Holeše je jen škoda, že jeho šanci vykopl na čáře soupeř. Směrem dozadu jsme nějaká menší okna měli, ale bylo to spíš kvůli obměněné a ne tak sehrané sestavě a rychlým brejkům hostů.

Igoh Ogbu - 6 - Zápas zvládl, i když menší problémy občas měl. Je vidět, že po zranění není úplně v top formě, ale to je pochopitelné.

Štěpán Chaloupek - 7 - Součinnost obranné trojice nebyla na top úrovni, jako je to v této sezoně obvyklé, ale to bylo dané i návratem Ogbua po zranění a šancí pro Chaloupka, který normálně plní roli náhradníka. Každopádně co se týče individuálního výkonu, tak jsem byl se Štěpánem velmi spokojen. Hlavně směrem dopředu byl výborný a vyvážel míče ještě lépe, než to umí Zima (u toho ale býval problém, že po výborném průniku často zkazil přihrávku, takže vše přišlo vniveč).

David Douděra - 6 - Není třeba si nic nalhávat, i když je Douděra kvalitní hráč a nedá se říct, že by na základ Slavie neměl, tak při současné skvělé formě týmu obvykle v obrovské konkurenci patří ke slabším slávistům na hřišti. I s Karvinou patřil k méně výrazným hráčům, nicméně ho musím pochválit za asistenci u čtvrté slávistické branky, kdy pohotově střílel z voleje a Oscar míč následně tečoval do sítě.

Christos Zafeiris - 5 - V podobně vedeném zápase, kdy jsme měli výraznou převahu v poli i na šance, bych od něj čekal, že směrem dopředu bude více vidět. Stejně tak bych si ideálně představoval i lepší pokrytí středu hřiště při ojedinělých rychlých brejcích soupeře. Takto to byl od Zafeirise průměrný výkon, možná se na něm projevuje náročný program, kdy jde jeho forma trochu dolů.

Oscar Dorley - 8 - Oscar a dvougólový střelec - wow! Mít taková čísla častěji, tak je to hráč pro Premier League. U první branky situaci skvěle dohrál, u druhé měl trochu štěstí s tečí, ale opět je to o dobrém doplnění vápna. V poli se mi také líbil více než jeho nevýrazný kolega Zafeiris.

Malick Diouf - 7 - Ten svůj až jedinečný lauf z úvodu sezony teď trochu ztrácí, i tak hrál podle mě velice dobře a aktivně. Výborně připravil gólovku pro Holeše, který trefil jen protihráče na brankové čáře.

Ondřej Lingr - 5 - Po stránce aktivity mu těžko něco vyčítat. Občas má sice hlavu dole, kvůli čemuž mu někdy trvá, než se zorientuje v situaci na hřišti, nicméně celkově byl hodně ve hře, často v nábězích a povedenou akcí připravil půdu pro první branku zápasu. Známku mu ovšem kazí až neuvěřitelná střelecká smůla/nemohoucnost, která se mu aktuálně lepí na paty. Po vyraženém míči se brankáře mohl zeptat, kam to chce, mohl mu v klidu udělat kličku, přesto ho pouze trefil. To prostě musí být gól a o to více to bije do očí, že v Hradci selhal také v gólové pozici.

Tomáš Chorý - 4 - Podepisuje se na něm náročný program, kdy je klíčovým útočníkem ve Slavii i v reprezentaci. Herně byl na své poměry nevýrazný, navíc se nedokázal prosadit ani v šancích. Prvně si dobře naběhl hlavou na centr a byla smůla, že mířil těsně vedle. Poté ale nedával pozor, nevšiml si rychle rozehraného autu a místo gólovky byl otočený zády... Těsně před vyrovnávací trefou pak nepovedeným zakončením zahodil možnost zvýšit na 2:0.

Lukáš Provod - 7 - Herně byl opět výborný a chytrou přihrávkou připravil klíčovou branku na 2:1 pro Chytila. Střelecky se mu nicméně příliš nedaří. Za stavu 1:0 neproměnil velmi dobrou šanci, v prvním poločase pálil sice dobře, ale smolně orazítkoval tyč. A vlastně i u naší první trefy mohl síť rozvlnit přímo... Při vyšší produktivitě by atakoval nejvyšší známky.

Mojmír Chytil - 10 - Král rychlých hattricků. Jednou už takhle zazářil ve Slavii i v reprezentaci, teď to bylo do třetice všeho dobrého. Pokaždé se prosadil z výborného náběhu za obranu a z pohotového zakončení. Mohl dokonce přidat čtvrtou branku, tam ale při stejném zakončení poprvé těsně minul. I tak to bylo fantastické a málo vídané střídání!

Matěj Jurásek - 8 - Nehrál sice ani 20 minut, což je obvyklý čas pro udělení známky, tady ale musím udělat výjimku, protože by byla škoda, aby Jurásek nebyl za svůj výborný part náležitě ohodnocen. Do karet mu hrál stav 2:1, kdy Karviná otevřela hru, i tak ale řešil skoro vše výborně a mnohé jeho přihrávky měly oči, viz 2x asistence na gól Chytilovi a jeden geniální pas, do kterého smolně vložil hlavu spoluhráč.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. kolo - Neděle 10. 11. 2024 18:30

Chance liga, 2024/2025
5 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
MFK Karviná
MFK Karviná

62. Vecheta

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    medmatyas     před 7 dny 14.11.2024 14:45 |  
    10 2

    Chytil do základu !

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 14:47 |  
      23 2

      Vidím to stejně. I ta souhra Chorého s Chytilem fungovala skvěle. Lingrovi určitě nějaký prostor dávat, ale přijde mi to aktuálně až moc na sílu, na úkor Chytila a vlastně i Slavie (viz ta souhra).

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 6 dny 14.11.2024 20:43 |  
        3 2

        Otázka neznalého, nemůže mit vliv na nucené tlačení lingra do základu to ,jak moc ma Chytil zatejpovane kolena? Prostě nějaká ta špatná riziková data na úraz?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Edenjejenjeden     před 7 dny 14.11.2024 14:51 |  
    4 6

    Alanore promin , ale Provod si rozhodně zaslouží vyšší známku. Tady ses poněkud seknul

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 14:59 |  
      4 3

      Omlouvat se nemusíš, ten názor beru. :) Nicméně jak jsem psal, na to jak dobře hraje a do kolika šancí se dostává, má těch gólů prostě málo. A s Karvinou neproměnil dvě dobré šance (střela, kterou dorazil Oscar, a ten nájezd z mírného úhlu ve 2. půli), což jsem vzal při hodnocení v potaz.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Edenjejenjeden     před 7 dny 14.11.2024 15:05 |  
        9 2

        Jasně s tím souhlasím , ale byl to právě Provod , kdo svojí geniální přihrávkou Chytilovi vlastně zlomil zápas...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 15:21 |  
          5 1

          Však má i tak známku relativně vysokou a naprosto beru, že to mohla být i 8 (rozhodoval jsem se mezi tím a jeden stupeň je rozhodně spíš detail než výrazný rozpor mezi názory). Ale aby to bylo 9-10, kde by se dalo spíš mluvit o nějakém seknutí, tak by podle mého názoru měl v produktivitě přidat.

          Ale jak psal níže stomir, tak jsou to příjemné starosti, jestli dávat 7, 8 nebo 9. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Qope     před 7 dny 14.11.2024 14:59 |  
    13 4

    Nebál bych se některým dát o jeden bod navíc. Konkrétně Oscar, Chorý, Provod, zde bych to viděl trochu lépe hodnotit ... Zápas se opravdu povedl a hráči nám předvedli výborné výkony. A i ten "unavený Chorý" odvedl dost práce, že bych neřekl, aby dostal vcelku špatné hodnocení "4".

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      stomir     před 7 dny 14.11.2024 15:13 |  
      11 1

      Uznejte ale, že je fantazie řešit , jestli je známka 7 pro hráče dost nebo málo za situace, kdy tým jede jako stroj, je první a má náskok 12 bodů na Spartu a 8 na Plzeň po zápase s výsledkem 5:1. Hezké starosti... Nedostat gól v Hradci, měli jsme ještě o dva body víc. Chce to udržet pokoru a zvládnout Evropu a posledních 5 kol do Vánoc, což bude hodně těžké. Jestli to ale vyjde, tak se vytoužený titul fakt blíží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Qope     před 7 dny 14.11.2024 15:48 |  
        5 1

        Souhlasím, je to krásný. Fakt bychom si toho měli vážit :-)

  4. Chorý a vysocí stopeři

    guyincognito     před 7 dny 14.11.2024 15:03 |  
    3 0

    Za mě má Chorý slabší zápasy proti týmům, které hrají vysoké, urostlé stopery. Viděli jsme to proti Petráškovi (a Spáčilovi) v Hradci, teď se trápil proti Krčíkovi s Endlem. Podle mě ho používáme jako reakci na to, že v lize ubývá takových těch klasických dvoumetrových hovad co tu hrávali dřív…pak je užitečný jak v rozehře tak ve vápnu a týmu pomůže hru zjednodušit. Proti víc oldschoolovým obranám už tahle výhoda trochu mizí.

    • Re: Chorý a vysocí stopeři

      Myšák     před 7 dny 14.11.2024 16:52 |  
      10 1

      Chorý hlavně potřebuje načerpat síly, snad si s Budějkama odpočine.

    • Re: Chorý a vysocí stopeři

      honza304     před 6 dny 15.11.2024 07:25 |  
      8 0

      Já bych se ještě zabýval tím, kolik dostane Chorý dobrých přihrávek, samozřejmě tu kritiku zahozených šancí beru, ale máme dvoumetrovýho útočníka a rozehrajeme několik rohů na přední tyč a zadrbeme to. Pak někdo vymyslel, že budeme rohy rozehrávat nakrátko, takže zase centry 0. Soupeř dobře ví, v čem je nebezpečný a tak ho hodně hlídá. Narozdíl od Lingra je ve hře platnej, ale tentokrát mu to až tak nesedlo, ale Lingrovi jo? A má lepší známku.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    žbl68     před 7 dny 14.11.2024 15:34 |  
    4 4

    dorley 9, provod 8, chorý 5 ... s Lingrem souhlas hlavně s - Známku mu ovšem kazí až neuvěřitelná střelecká smůla???/nemohoucnost????, která se mu aktuálně lepí na paty. - to už fakt není smůla ...


    Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2024 15:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kalex     před 6 dny 14.11.2024 20:49 |  
      3 0

      Jako, že by ho pipe proklel?

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    iwanowicz     před 7 dny 14.11.2024 15:38 |  
    30 3

    Chorý za 4, jakože podprůměrný výkon? To je hodně přísný..

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Ivan     před 7 dny 14.11.2024 17:03 |  
      1 10

      Pod svým průměrem určitě je, musíme zvedat standardy! :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    cvočkař Danda     před 7 dny 14.11.2024 16:08 |  
    9 1

    Moc krásné pokoukani,ještě bych vyzdvihl výkon Matěje Juráska.Ty jeho pásy do kapsy neměly chybu.Kéž. by tak hrál častěji.

  8. Chytil - Karviná 3 : 0

    Flame     před 7 dny 14.11.2024 16:09 |  
    8 2

    Zdravím všechny,

    přátelé to byla krása, úvod přímo neskutečný a následný špíl měl všechno a hlavně fotbal. Někdo nazval hru Karviné najivní, já říkám, že hrála statečně. Mohla postavit autobus a prohrát o gól, zvolila si boj s otevřeným hledím, diváci se měli na co dívat a myslím, že takový zápas dal nakonec i hráčům Karviné víc, než úporné bránění kolem vápna.

    Chytil se v poslední době trochu trápil, asi byl i zraněný, ale včera na hřišti byl jako uragán. Takže si myslím, že má JT nejenom docela příjemné starosti s pěti vynikajícími stopery (Holeš, Ogbu, Zima , Chaloupek, Bořil), ale i s útokem, protože vedle Chytila zahrál výborně i Jurásek(kéž by mu to vydrželo). Provod s Chorým je bez debat reprezentační dvojka a Lingr je až na tu produktivitu dalším nadstandartním hráčem.

    • Re: Chytil - Karviná 3 : 0

      Qope     před 7 dny 14.11.2024 16:30 |  
      3 2

      Tak si říkám, jestli po chybě tohoto serveru se nám sem vrací staré příspěvky. Nebo jak si vyložit tuhle větu - "Chytil se v poslední době trochu trápil, asi byl i zraněný, ale včera na hřišti byl jako uragán."

      :-) ;-)

      • Re: Chytil - Karviná 3 : 0

        Flame     před 5 dny 16.11.2024 19:03 |  
        1 0

        Promiň, ale nepochopil jsem tvojí repliku :-(

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Ivan     před 7 dny 14.11.2024 16:16 |  
    9 2

    Díky za hodnocení; u mě Jurásek výš :-) Měl 2 výborné asistence, pak to ještě jednou dal Chytilovi do tutovky (na tu jeho čvtrtou potenciální brnaku jak píšeš) a ještě mu Chytil vyhlavičkoval nahrávku Oskymu do úniku.

    Navíc ty všechny přihrávky byly dokonalé. Náběh a zakončení jako Chytil by mě nepřekvapilo u nikoho z mančaftu, ale aby někdo dal rohlík jako Matěj, to nepamatuju. Pro mě osobně má na těch gólech větší podíl Matěj než Mojmír.

    A Douděrovi bych přičetl k dobru neuznaný gól, to udělal dobře, jen trochu smolně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kalex     před 6 dny 14.11.2024 20:43 |  
      3 0

      Perfektní byla hlavně přihrávka od Provoda a to zakončení. Mazec.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    PtakKuku     před 7 dny 14.11.2024 16:47 |  
    8 1

    Úplně nesouhlasím se slovním hodnocením Dioufa, podle mě před týdnem proti Frankfurtu odehral jeden z nejlepších zápasů v sezóně, tak bych netvrdil, že ztrácí lauf...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 17:48 |  
      2 0

      Díky za upřesnění, já to bral v lize, Evropu jsem teď 2x kvůli vlastnímu sportu neviděl.

  11. Hodnocení slávistů

    Myšák     před 7 dny 14.11.2024 17:01 |  
    6 0

    Podle mne hodnocení perfektní, ale......Chorý za 5, to je ale prkotina.

    • Re: Hodnocení slávistů

      Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 17:49 |  
      3 0

      Myšáku, díky! Ať se daří, nohy nezlobí a Slavia dělá nadále radost!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    kupik     před 7 dny 14.11.2024 17:30 |  
    13 4

    Dobrej podvečer,přátelé
    budu trošku parafrázovat a zvolám: kdy jindy,když ne teď,kdo jinej,než já.
    Nejsa pedagogicky vzdělán a obdařen vlastností vhodnou k volbě známek dávám tentokrát několikrát 10.
    Nejdříve všem,kteří připravovali a realizovali úchvatný choreo,který obletělo fotbalovej svět.
    A potom za 10 osa Toník Kinský,Matěj Jurásků a Mojmír Chytilů.
    To byla fotbalová symfonie,báseň,majstrštyk.Promiňte,ale já z tý akce a gólu byl úplně v prdeli.
    A kdyby fotbalová půle měla trvati pouhopouhých cca 7 vteřin,tak budu na ten fotbal dívat a chodit,protože tohle prostě můžu vidět pořád.
    S trochou nostalgie vzpomínám na doby,když jsem jako kluk chodil na roudnickou divizi,vedle na tribuně seděli strejci nejenom místní,ale přijeli na kole z Vědomic,Podlusk,Bechlína a jinejch vesnic a velice zdárně komentovali dění na place.
    A jeden velkej znalec po povedený příhře dycky zvolal: Tak teda pánové,to byla míč!
    A to,co provedla trojice K+J+Ch mě dostala a já hulákal jak malej kluk.Pánové,teda to byla míč.
    Tím samozřejmě nesnižuju výkon ostatních borců,všichni moc dobře,ale tahle akce prostě ukázala,co umí naše Slavia.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    lantsmit     před 7 dny 14.11.2024 17:42 |  
    1 21

    Přesně jak píše Alanor. Před dlouhodobou výkonností jednotlivých hráčů je třeba upřednostnit při skládání budoucí sestavy tu momentální falešnou formu nastoupivších do závěru proti soupeři, který byl viditelně vyždímaný naším do té doby herně dominantním výkonem. Do takového pohledu stejně dobře zapadá i televizní vzývání Chytila zpět v základní sestavě. Protože když proti unavenému soupeři zažolíkuje on, tak si tím přece řekl o základ, zatímco když zažolíkuje Lingr, tak je to jenom potvrzení té jeho televizně žolíkové role.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 7 dny 14.11.2024 17:52 |  
      19 1

      Pardon, kdy Lingr naposledy "zažolíkoval"? A i v základu podává Chytil lepší výkony.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        lantsmit     před 7 dny 14.11.2024 18:25 |  
        4 16

        Žolíkoval ve Frankfurtu a pak nemohl, protože hraje správně základ. Chytil základ nehraje, naposledy v Bilbau, a tam to dobrý rozhodně nebylo.

        Ale jinak oceňuju platnej pokus nastolit namísto věcné reakce zcela novej problém.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          záplata     před 7 dny 14.11.2024 18:47 |  
          8 1

          Nazdar lesůpáne, otázkou je, co si představuješ pod pojmem žolík, podle tvého příspěvku bychom měli v tom Frankfurtu pět žolíků ale bohužel " nežolíkoval " ani jeden, alébrž nám na ukazateli skóre svítila velká 0.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            lantsmit     před 7 dny 14.11.2024 18:51 |  
            1 14

            Skutečně nebezpečný pro branku soupeře byl jenom on, střelou i tím nabitím Juráskovi na jedinou gólovku v zápase. V mém původním příspěvku šlo ale o Lingrovo žolíkování v minulosti, za které ho provázela ta přesně opačná a nesmyslná reakce. Tedy že je v tom dobrej, tak ho při tom nechme. Což samozřejmě Alanor velmi dobře věděl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Kikoriki     před 7 dny 14.11.2024 18:41 |  
        6 5

        Lančmít je pro mě koště a nic od něj nečtu. Jakákoli reakce je zbytečná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      SLAVIESTA     před 6 dny 14.11.2024 20:40 |  
      5 1

      Oproti mnohým jsem pochopil, že Tvým nadšením pro Lingra nic neotřese a tak už ani nepolemizuju, ani Ti nedávám palce dolů. Upřímně Ti přeju, aby se dotyčný do toho nakonec dostal i když to zatím moc nevypadá a s Chytilem se teď nemůže srovnávat. Je to ale nejen Tvůj, ale i trenérův oblíbenec a tak má šanci to nakonec dokázat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        lantsmit     před 6 dny 14.11.2024 21:10 |  
        2 13

        Tak jako mají své oblíbence televizáci, máme je i my s trenérem ;-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    o5aradecek     před 7 dny 14.11.2024 18:54 |  
    17 0

    Když pominu rychlý hattrick Mojmíra Chytila, herně byl pro mě opět nejlepší Lukáš Provod. Jestli se nestane Fotbalistou roku 2024, budu to považovat za nespravedlnost. Nikdo lepší z Čechů letos nebyl. Dobře hrál už na jaře, na EURU byl náš nejlepší hráč (i podle deníku Sport, světě div se) a to, co předvádí na podzim, je neskutečné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      záplata     před 7 dny 14.11.2024 19:07 |  
      7 5

      Protože v tý anketě hlasujou Čupr, Fejgl, Pelta, Vávra, Kania, Holoubek, Kováč, Kvasnica a další lumeni, tak je to neprůchozí, vyhraje Hložan nebo Lada, v zahraniční sekci Šulín nebo Šulík nebo jak mu tam láskyplně přezdívají.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        o5aradecek     před 7 dny 14.11.2024 19:17 |  
        8 0

        Ano, hlasují i zástupci LFA. Ale to je kapka v moři. Hlasují trenéři a kapitáni prvoligových týmů, bývalí vítězové ankety, reprezentanti atd.

        V posledních letech mi vždy vítěz přišel zvolený správně, až na druhé vítězství Schicka, ten rok měl vyhrát Barák, který měl úžasnou sezónu v Serii A. Uvidíme, pro mě je Lukáš favorit. Ale já hlasovat nemůžu. :-)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Kenny     před 7 dny 14.11.2024 19:19 |  
    3 5

    Je mi trochu divné, že "lepší pokrytí středu hřiště" je vyčítáno a bodově hodnoceno u Zafeirise, přestože tyto úkoly spíše náleží Oscarovi. A ten má ještě o tři body víc za to, že nestačil uskočit před střelou Douděry......?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Kikoriki     před 6 dny 14.11.2024 21:55 |  
    16 1

    Dlouho po zápase jsem tam seděl i v té zimě a byl vděčný, že toto můžu zažívat. Že jsem u těchto zápasů, tolik radosti mi ty kluci teď dávají. Beru to s pokorou, a vážím si toho. Je tenká hranice mezi úspěchem a neúspěchem. Během pár zápasů se může vše zbortit jak vidíme jinde. Máme náskok o kterém jsem jen snil. Pojďme ho do zimy udržet a v EL 8 b. To by byly Vánoce. Máme těžký los ale jsme teď nejsilnější ( i v hlavě) za poslední roky. Všem hráčům i fanouškům jsem dal 10. Jako vždy.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    IJS     před 6 dny 14.11.2024 22:41 |  
    15 0

    Jsem rád, že je hodnocen i Matěj Jurásek, protože tuším, že po zápase nebyl v hodnocení. Ještě jednou jsem se díval v TV na těch cca 15 minut co byl na hřišti a to je prostě nádhera. On nehrál na sebe (!), ale doslova tvořil hru. Centry a nahrávky dával po jednom dotyku. Prostě takhle kdyby hrál vždy, tak je někde jinde. Já vím, že to nejde jen tak zopakovat, ale ten zápal do hry a spolupráci s mužstvem, to by si měl udržet. Bude z toho těžit jak Matěj, tak Slavia.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      wimpy     před 6 dny 15.11.2024 08:49 |  
      3 1

      Ale zase tam byl moment, kdy na něj Oscar řval, ať naváže hráče po ztrátě míče a on se na něj vybodl. Trochu připomíná Vláďu Růžičku, když přestoupil do NHL a ohodnotili ho, že dopředu šinkanzen, dozadu drezína.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        lantsmit     před 6 dny 15.11.2024 09:58 |  
        1 8

        Toto ale do televizního hodnocení nepatří.

  18. Mládežníci do toho

    mis3     před 6 dny 15.11.2024 08:20 |  
    15 1

    Rád bych vyzdvihl i to, že krom Chaloupka a Juráska dostali slušný prostor Pech a Konečný. S Prebslem a Kinským to je hned 6(!) mladíků, kteří si připsali ligový start. A nikdo není jen do počtu. Bravo práci s mládeží!

  19. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    SLAVIESTA     před 6 dny 15.11.2024 10:40 |  
    3 1

    Zobrazit kompletní statistiku nejde jen mně, nebo i dalším? Děkuji za odpověď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Slávista 51     před 6 dny 15.11.2024 11:48 |  
      2 8

      FURT TO NEFUNGUJE,
      zřejmě si bude muset vzít Slavistické noviny pod " palec " majitel Slavie, aby to fungovalo !

  20. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    kjandourek (admin)     před 6 dny 15.11.2024 12:34 |  
    3 2

    Ok, pánové - zdá se, že to, co se ztratilo se nalézt nepodaří, takže pokud máte zájem, můžete hráče ohodnotit ještě jednou - čas je do zítřejšího poledne...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      SLAVIESTA     před 6 dny 15.11.2024 12:50 |  
      7 1

      Tak sláva, namačkat známky je maličkost. Hlavně že se nemusí opakovat zápas s Karvinou, nemuselo by to tak báječně vyjít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        kjandourek (admin)     před 6 dny 15.11.2024 12:55 |  
        6 7

        Já se přiznám, že tohle hodnocení hráčů známkami nemám moc v lásce - je to subjektivní, často ovlivněné sympatiemi hodnotícího k hráči a zároveň neznalostmi, jak taktiky a pokynů od trenérů s nimiž jednotliví hráči do zápasů jdou, tak i třeba neznalostí zdravotního stavu...

        Ale ano, prodloužit, či znovu otevřít hodnocení není po stránce práce tak těžká věc...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před 6 dny 15.11.2024 15:54 |  
          9 2

          Souhlas, ale pro nás fans je to super rubrika, jak trošku pokecat. Samozřejmě s vědomím, že hodnotitel to má sakra těžké a jde s hlavou pod gilotinu. Ale ogaři, zvládáte to.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      mig52     před 6 dny 15.11.2024 15:51 |  
      8 1

      Nedělejme z toho vědu. Stane se. V honbě za titulem a Evropou budou hrát roli důležitější věci. A když vyjdou, tak pak to rozpálíme. :-)))

  21. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    buri     před 6 dny 15.11.2024 12:53 |  
    14 1

    Zápas jsem neviděl - nemocnice až do dneška...Kouknul jsem na Matchday a brečel jsem u toho. Fantazie - Fanoušci i Hráči všichni za 10...Děkuji.

  22. JURÁSEK

    Slávista 51     před 6 dny 15.11.2024 14:50 |  
    1 1

    za 9.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Vejrikus     před 5 dny 16.11.2024 06:41 |  
    4 2

    Na protest proti opětovnému hlasování jsem všem zvýšil známku (těm kterým to šlo)