Trenéři postavili stejnou sestavu jako v Karviné. Už na lavičce byli připraveni Ogbu s Chaloupkem, kteří se zranili v reprezentační přestávce, stejně tak Zima, který nebyl k dispozici v Karviné. Naopak Diouf, který měl být zraněn v poháru jen lehce, na lavičce nebyl. Slávisté začali aktivně, už ve druhé minutě předvedli pohlednou kombinační akci, po které ve vápně zakončoval Zmrzlý, Borek vyrazil na roh. Pak Douděra vracel míč na hranici vápna, Provod z voleje koníčkem poslal míč jen do rukavic brankáře. V šesté minutě byl Bořil tak překvapený podklouznutím Ndefeho, že v dobré pozici zakončil jen mimo. Na druhé straně prověřil Staňka střelou zpoza vápna Sinyavskiy. Slavia si udržovala výraznou převahu a hráči se dobře pohybovali, další střelecké pokusy ovšem nepřicházely. V 17. minutě ovšem odehrál míč Kušej před Vaškem a ve velmi dobré pozici sám před golmanem nastřelil tyčku! Slávisté však byli čím dál víc nepřesní, čímž hodně usnadňovali práci obraně Slovácka. Když už se odražený míč po rohu dostal do dobré střelecké pozice k Douděrovi, ten se ukopl a poslal jej obloučkem vysoko nad bránu. V 36. minutě vystřelil pravačkou z hranice vápna Provod a také jeho pokus olízl tyčku. Po autovém vhazování dostal míč do dobré pozice Zmrzlý, zpětnou přihrávku zablokovala obrana. Potřetí už tyčka hrála se slávisty. Provodův centr z přímého kopu ještě někdo nadzvedl, na zadní tyči dobře dobíhal Zmrzlý a právě o tyčku poslal míč do sítě - 1:0! Do konce poločasu ještě dva slávisté byli z úhlu tváří v tvář Borkovi, Kušej neúspěšně přihrával, Provod zkusil vystřelit a Borek míč vyrazil. V poločase tak slávisté vedli o jednu branku. Protože Plzeň nad Duklou i Ostrava nad Bohemians také v poločase vedly o branku, na oslavy to v Edenu nevypadalo.
Do druhé půle hosté jednou vystřídali, slávisté nastoupili ve stejné sestavě. Hned ve druhé minutě se ke střele ve vápně dostal Zafeiris, Borek jeho přízemní pokus vyrazil. V 50. minutě tečovaný centr Provoda proletěl těsně vedle tyčky. Pak na branku vystřelil levačkou Holeš, Borek tuto slabou střelu kryl. Brzy na to zazdili nadějný brejk Chorý s Kušejem a když Chorého našel krásnou přihrávkou Provod, ten vystřelil jen slabě a Borek vyrazil na další roh. Pak Kušej nabil do dobré pozice Zmrzlému, jeho pokus ohrozil rohový praporek. Zafeirisův pokus z 25 metrů vyrazil Borek zase na rohový kop. Po patnácti minutách, kdy se Slovácko snad nedostalo za polovinu hřiště, se hra vyrovnala. Na to reagovali trenéři dvojnásobným střídáním, do hry šli Teah s Chytilem místo Douděry a Chorého. Teah se postavil do středu hřiště a napravo hrál místo Douděry Kušej. V 76. minutě pak přišli do hry Ogbu s Mosesem místo Holeše s Kušejem. Na hru Slavie to nemělo příliš pozitivní vliv a byli to hosté, kdo začali mít míč častěji na svých kopačkách. Slávisté často zbytečně faulovali a v poslední čtvrthodině hry nasbírali dost možná víc nedovolených zákroků než v celém předchozím průběhu zápasu. Přesto slávisté právě v této fázi zápasu přidali rozhodující branku. Teah rychlou otočkou ve středu hřiště rozjel akci, kterou zakončil Chytil střelou k bližší tyči po přihrávce Zmrzlého - 2:0! Závěr zápasu pak přišel odehrát Botos místo Zafeirise. Poslední minuty zápasu uběhly bez většího vzruchu a Eden slavil patnáctou ligovou domácí výhru z patnácti zápasů. Od titulu dělí Slavii nyní pouhé dva body, které může získat už za týden, v sobotu pojede v prvním kole nadstavby na hřiště Sigmy Olomouc, které má Slavia po pohárové porážce rozhodně co vracet.
Trenér Slovácka Tomáš Palinek k zápasu řekl: "Věděli jsme, že budeme hrát proti obrovské kvalitě. Zaslouženě budou mistři. Na začátku zápasu jsme chtěli být odolní ze středního a nižšího bloku. Kromě Kušejovy střely Slavia v úvodu neměla větší šance. Přečkali jsme nějaké těžší situace než standardku, ze které jsme inkasovali. Dělali jsme příliš mnoho standardek, také díky nedůslednosti při odkopech, kdy z toho byly rohy místo autů. Kolem 80. minuty jsme přemýšleli o střídání do ofenzivy, běžecky to ale bylo pro náš tým velmi náročné. Všichni to odpracovali velmi dobře, byla to těžká prověrka. Náš plán byl v první řadě velmi dobře bránit, to jsme potřebovali i od Kozáka a Klímy. Potřebovali jsme vyhrávat hlavičkové souboje. Situací, jak překonat Slavii dnes moc nebylo, ale nějaké brejky v druhé půli se mohly vyskytnout. V naší situaci v tabulce musíme být motivovaní na každý zápas. Pro tyto zápasy ten sport děláme, abychom se mohli porovnávat s nejlepšími. Tady je velmi dobrá atmosféra, výborný trávník. Výkon, který jsme předvedli, je pro nás vzpruha do nadstavby. První zápas v nadstavbě proti Pardubicím pro nás bude klíčový. Někteří hráči, kteří jsou drobně zranění, se nám vrátí a budeme ještě silnější než dnes."
Jindřich Trpišovský už věděl, že je čtvrtému titulu se Slavií velice blízko: "My jsme samozřejmě spokojení s výkonem a vítězstvím. Mrzí mě, že drtivý tlak jsme nevyjádřili více gólově. Byla tam spousta práce a tlaku bez koření. Mohli jsme si udělat zápas jednodušší. V první půli jsme byli dominantní, ale v boxu jsme dvakrát trefili tyč a v jiných situacích jsme se nepotkali se správným řešením. Jediné, co tomu chybělo, byl dřívější druhý gól, který vždy zápas zlomí. Do druhé půle jsme vstoupili ještě dominantněji, měli jsme spoustu situací, které jsme nedořešili. Měli jsme hodně doteků ve vápně. Pak Slovácko prostřídalo a dostalo se také do nějakých situací, nicméně vstřelili jsme Mojmou druhý gól a zápas rozhodli. Lidi si dnes zasloužili vidět více branek. Můj názor na nadstavbu se nezměnil. Nelíbí se mi formát, že se soupeřem hrajete jen jednou. Mám raději, když týmy spolu hrají dva zápasy. Myslím, že to je i cesta v poháru, hrát dvojzápasově, tam se dají přidat zápasy. Když už má být nadstavba, tak alespoň dvojzápasově. Je to ale věc, která ve fotbale nikdy nebyla. Bourá to i historické tabulky. Dnes jsme to chtěli zvládnout, abychom měli 15 domácích vítězství. Smířil jsem se s nadstavbou, ale nejsem pro ni. Chybějí nám dva body k titulu, hráči vidí, že je to blízko, jsou uvolnění a hodně si dovolí. Dnes bylo i fantastické hřiště. Je to asi nejkomfortnější situace za dobu, co tady jsem. Loni jsme měli 26 vítězství a nehráli jsme poslední kolo o titul. My jsme si v hlavě jeli skrz sezónu naši vlastní minitabulku, chtěli jsme zopakovat a trochu vylepšit to, co jsme dokázali loni. Teď jsme v komfortní situaci a na týmu to je vidět. Těšíme se na zápas do Olomouce, věříme, že tam bude dobrá atmosféra. Máme pět matchballů. Hřiště bylo dnes top, je mi líto, že to v Česku nastane vždycky až v dubnu a je kousek před koncem sezóny, pak se dlouho nehraje. Hraje se pak lepší fotbal na takových hřištích, více herního času, méně faulů. Myslím, že dnes to byl hodně koukatelný zápas. V derby byla situace na levém beku jiná, hrál tam Uchenna, potřebovali jsme tam zkušnosti Ivana Schranze. Ondra Zmrzlý byl tehdy v jiném rozpoložení než je teď. Ondra se potřeboval dostat do tempa, to se mu povedlo. Každý zápas, co odehraje, mu pomáhá, v Karviné se mu také zápas povedl, jen neměl čísla. Malicka nahradit nemůžete, Ondra je jiný hráč, má jiné silné stránky. Má velkou aktivitu, je na tom skvěle takticky i běžecky. Dnes má 1+1, ale už dříve hrál dobře, jen neměl body. Fanoušci vždycky musí o něčem mluvit, máme 78 bodů, nejméně inkasovaných gólů v lize, nejvíce čistých kont ze všech soutěží v Evropě. Proti minulým sezónám nám chybí trošku vstřelených gólů. Určitě ale mámě hodně věcí, které můžeme zlepšit. Vydali jsme se na nějakou cestu, za dominanci jsme šťastní. Letošní sezóna se dělí na dva póly, jeden jsou ligové zápasy a druhý ty pohárové. My jsme nejlepší výkony předváděli v lize. Tým za dvě sezóny a asi 70 zápasů prohrál třikrát. Máme před sebou ještě nějaké cíle v této sezóně. Cítíme respekt od soupeřů, hráčů i trenérů. Malick byl stoprocentně zdravý a po pěti minutách se mu při kopu zapíchla špička do země, jeho zranění nesouviselo s tím, co se mu stalo na Spartě. Teď je v plném individuálním tréninku, od úterý se připojí k týmu, do Olomouce by měl být v nominaci. Ohledně oslav nevím vůbec nic, to jde mimo mě. Neuvažoval jsem nad tím, že bychom mohli slavit už dnes. Tým si to užívá, chceme to dotáhnout co nejdříve. Počet bodů a počet vítězství v lize je skvělý. I v minulých sezónách jsme ale měli hodně bodů. Je to zásluha všech lidí, kteří se o nás starají. Nejvíce rozhodující jsou vždy výkony a kvalita hráčů. Bylo důležité, že jsme zvládli nástrahy, které přišly, těžké zápasy doma i venku, horší terény, zápasy, kdy brzy inkasujete jako třeba proti Hradci. I když jsme chytli Ostravu a Olomouc, které byly ve skvělé formě, tak jsme zápasy zvládli. Především pracujeme skvěle v defenzivě. Pokud hrajete zápasy tak, že soupeř si nevytváří šance, tak vzniká vaše nátlaková hra. Málokdy jsme se dostali do situací, kdy jsme museli zápas otáčet. Nejdůležitější ze všeho ale považuji zvládnuté těžké zápasy proti těžkým soupeřům. Ouma se k nám připojil včera, zítra si zahraje chvíli za béčko. Už přemýšlíme, jak sestavíme kádr příští sezónu, potřebujeme ho vidět na hřišti. Chceme ho vidět do konce ligy i za áčko. V létě se uvidí, jak to s ním bude. Nad Ligou mistrů zatím ani nepřemýšlím."
Komentáře (179)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Slovácko
hajnej před 20 dny 19.04.2025 15:02 |Do nich!!!!
Re: Slavia - Slovácko
Ladislav (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 15:03 |Na lávce už jsou po zranění připravani Štěpán Chaloupek a Igoh Ogbu, to je super.
Re: Slavia - Slovácko
Morb před 20 dny 19.04.2025 15:17 |Blbej dotaz ale ... jak ten dnešek maj plánu pokrejt na 02? To budou vysílat všechny zápasy? Mají vůbec tolik komentátorů?
Re: Slavia - Slovácko
Myšák před 20 dny 19.04.2025 15:39 |Kolik mají komentátorů nevím, ale na oneplay1 vysílají všech 8 zápasů, které si můžeš libovolně přepínat.
Re: Slavia - Slovácko
Myšák před 20 dny 19.04.2025 15:33 |Sestava, dobrá, tak už jenom: Ať se práší za kočárem!!!
Tak pánové,
Slávista 51 před 20 dny 19.04.2025 15:34 |ukažte -
že si ten nejkrásnější dres zasloužíte.
Re: Slavia - Slovácko
houston (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 15:46 |Teď už by to chtělo mistrovský výkon, prosím....
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:02 |https://goal.starsites.fun/live11/
Re: Slavia - Slovácko
Cairo před 20 dny 19.04.2025 16:05 |Která píča tam zase dělá čmoudíky?
Re: Slavia - Slovácko
Sherudan před 20 dny 19.04.2025 16:06 |Ku... Já bych těm dýmilům s chutí zarazil zapálenou dýmovnici do prdele.
Re: Slavia - Slovácko
WarszawskiMuranow před 19 dny 19.04.2025 22:52 |Bože to jsou starosti
Re: Slavia - Slovácko
Myšák před 20 dny 19.04.2025 16:07 |Toho debila s dýmovnicema vykastrovat!!!!!!!!!!
Re: Slavia - Slovácko
mig52 před 20 dny 19.04.2025 16:09 |Ještě nějaký stream?
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:11 |https://cdn.totalsportek.space/webplayer2.php?t=alieztv&c=234958&lang=en&eid=288084778&lid=2686699&ci=29&si=1&ask=1745074800&noplayer=0
Re: Slavia - Slovácko
WarszawskiMuranow před 20 dny 19.04.2025 16:13 |Díky ale mě nejde spustit
Re: Slavia - Slovácko
Sherudan před 20 dny 19.04.2025 16:13 |https://cdn.streameast.tube/live/stream.php?t=Flash&id=348597&link=https://lavents.la/ch87&num=6
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:14 |Mně jdou oba, který jsem sem dal.
Re: Slavia - Slovácko
mig52 před 20 dny 19.04.2025 16:23 |Ogaři díly za streamy.
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:21 |Zatím hrajem dobře, ale už by to chtělo gól. Vaska byl blízko.
Re: Slavia - Slovácko
houston (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:27 |Klasika. Střely 6-1, do gólu 1-1.
Re: Slavia - Slovácko
Maty22 před 20 dny 19.04.2025 16:30 |Jurásek v Norwichi moc nehraje, tak bych ji prodal Douděru.
A Zmrzlýho přidal gratis.
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:42 |S tím Zmrzlým sis to měl rozmyslet. :-)
Re: Slavia - Slovácko
Maty22 před 20 dny 19.04.2025 16:44 |Nemyslím si.
Standartka je jiný sport.
V kombinaci nás brzdí.
Re: Slavia - Slovácko
fero2 před 20 dny 19.04.2025 16:38 |Nechceš jim tam ďelat trenéra
Re: Slavia - Slovácko
Maty22 před 20 dny 19.04.2025 16:40 |Ne
Re: Slavia - Slovácko
Mimoň před 20 dny 19.04.2025 16:42 |Zmrzlý dneska zaslouženě. Oproti jeho dřívějším nervózním výkonům dnes slušný a gól je odměna
Re: Slavia - Slovácko
fero2 před 20 dny 19.04.2025 16:43 |Co ten Zmrzlý?
Re: Slavia - Slovácko
Wulfstan (přítel SN) před 20 dny 19.04.2025 16:49 |Snad pomalu rozmrzá. Dneska bych neřekl, že by byl špatnej.
Re: Slavia - Slovácko
záplata před 20 dny 19.04.2025 16:53 |Všechno fajn, vedeme, Slovácko totálně odevzdaný, ale ta naše útočná šablona, to už fakt nikoho nepřekvapí, 21 centrů za poločas, jestli ono to není trošku stereotypní, sorryjako.
Re: Slavia - Slovácko
Slávista 51 před 20 dny 19.04.2025 16:55 |HÁZENOU
neopustili, bohužel !
TAK ZASE NĚKDO
Slávista 51 před 20 dny 19.04.2025 16:53 |překáží v dresu Slavie ?
Zřejmě jó !
Slavia - Slovácko
Myšák před 20 dny 19.04.2025 17:00 |Dal jsem tip, poločas 2 : 0, střelci Kušej (tyč), Provod (tyč)!!!!!
Re: Slavia - Slovácko
yuta_watase01 před 20 dny 19.04.2025 17:03 |Hrajeme v obrovskem tempu, vysoké intenzitě hry a hlavně ten represink je skvelej ... když už míč ztratíme, okamžitě ho získáme zpátky. Hráči Slovácka musí být někdy jak na kolotoči..
Ale chybí tomu větší kvalita zejmena v predfinalni a finální fazi. Je to málo nápaditý. Mimo Kuseje chybu někdo s překvapivým řešením nebo nadstavbou.
Zmrzly dnes slušný, dobrý v kombinaci a velmi aktivní, určitě lepší než Doudera na druhé straně...
Re: Slavia - Slovácko
Slávista 51 před 20 dny 19.04.2025 17:05 |Stále chybí
ta střelba z dálky
a z voleje !
Re: Slavia - Slovácko
SKSKali před 20 dny 19.04.2025 17:27 |To už není snad matematicky možný, mít takový tlak a tolik rohů a pořád jen jeden gol.:)
Re: Slavia - Slovácko
ervin před 20 dny 19.04.2025 17:29 |Douděra měl jít už v poločase.
Re: Slavia - Slovácko
ervin před 20 dny 19.04.2025 17:43 |Jalový fotbal na pokračování. ještě alespoň jeden gol ať to nevypadá tak blbě.
Re: Slavia - Slovácko
Mimoň před 20 dny 19.04.2025 17:51 |Nejhorší je pičovat i po výsledku 2:0 a pomalu zápas do titulu...
Re: Slavia - Slovácko
ervin před 19 dny 19.04.2025 19:49 |Na rozdíl od tebe jsem picoval už při zápase a nečekal jako ty jak to dopadne a po zápase dělat chytráka. Ale u tebe to není poprvé.
Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2025 19:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na rozdíl od tebe jsem picoval už při zápase a nečekal jako ty jak to dopadne a po zápase dělat chytrák. Ale u tebe to není poprvé. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko
sicilianbrno před 19 dny 19.04.2025 21:22 |A kde bereš ten čas během zapasu sem blit své pocity a nevěnovat se hře? To mě vždy fascinovalo u přispěvovatelů. ja su pokažde zabranej do hry, že zvladnu koment max o polocase.. na pohodu zapas, dominance během většiny utkani, zasloužený 3 body v suchem triku...
Re: Slavia - Slovácko
jarmik před 19 dny 20.04.2025 07:51 |Tak jsi radši dělal debila předem.
Re: Slavia - Slovácko
ervin před 20 dny 19.04.2025 17:44 |Stačí požádat a je tam!
Re: Slavia - Slovácko
mirda před 20 dny 19.04.2025 17:53 |Tak už je to hodně blízko, přesto ta nemohoucnost tohoto týmu dát gol je doslovně ubíjející.
Re: Slavia - Slovácko
Mimoň před 20 dny 19.04.2025 17:56 |Zmrzlý klobouček. Výkony jdou nahorů. Dneska prakticky muž zápasu. 1+1, náběhy efektivní za obranu...vypadal dnes rozhodně lépe než Douděra, kterému zápas moc nevyšel. Jinak Kušej sice bez bodu, ale líbí se mi jak hraje, že volí i překvapivá řešení, to je to co nám přesně občas chybí. Celkově ale zápas pod kontrolou a skvělá výchozí pozice do nadstavby. 2:0, čisté konto a v suchém triku.
Re: Slavia - Slovácko
Papol před 19 dny 19.04.2025 18:37 |Jojo, Zmrzka zápas od zápasu lepší, konečně hraje v základu a vyplácí se to. Potřebuje prostě hrát. Douděra spousty centrů, ale buď nastřelí prvního hráče anebo to jde do pryč. Je to ale bojovník
Re: Slavia - Slovácko
Slawek před 19 dny 19.04.2025 23:50 |Pokud chceme hrát důstojnou roli v ChL, pak hráč jako Douděra, který je jen bojovník a běžec nemá v ambiciózním týmu co dělat. Bohužel, je to moc málo.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 10:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pokud chceme hrát důstojnou roli v ChL, pak hráč, který je jen bojovník a běžec nemá v ambiciózním týmu co dělat. Bohužel, je to moc málo..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko
PetCC před 19 dny 20.04.2025 11:45 |Jestli myslíš, že týmy v LM budou hrát jako Slovácko, tak máš zcela jistě pravdu!
Re: Slavia - Slovácko
Vejrikus před 19 dny 19.04.2025 22:23 |Souhlas, ale nepřijde vám někdy že neumí bránit? Já bych mu to strašně přál, ale když běží do souboje nebo na obranný balón, tak trnu...
TAK KDE JSTE, NO -
Slávista 51 před 20 dny 19.04.2025 17:57 |Trpišovskej, Zmrzlej, Chytil, ven přece,
že !
Re: TAK KDE JSTE, NO -
4everSKS1892 před 20 dny 19.04.2025 18:04 |S touhle hrou můžeme na LM zapomenout. To, že se porazilo slaboučké Slovácko byla naprostá povinnost a ještě k tomu doma proboha!! Jinak hra otřes jako téměř vždy, plno nepřesností a špatně řešených situací... Prosím uvědomte si, že budeme hrát proti týmům jako Liverpool, PSG nebo Real Madrid ..., takže tady nedělejme velkou vědu z uplácané výhry nad Slováckem.
Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2025 18:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S touhle hrou můžeme na LM zapomenout. To, že se porazilo slaboučké Slovácko byla naprostá povinnost a ještě k tomu doma proboha!! Jinak hra otřes jako téměř vždy, plno nepřesností a špatně řešených situací... Prosím uvědom me si, že bude hrát proti týmům jako Liverpool, PSG nebo Real Madrid ..., takže tady nedělejme velkou vědu z uplácané výhry nad Slováckem..
Skrýt původní komentář
Re: TAK KDE JSTE, NO -
jipeslav (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 07:08 |Proti těmto týmům to budou úplně jiné zápasy, jiná taktika i jiný přístup hráčů. Nebude se očekávat výhra, pěkně zahrát v těchto zápasech umíme a jakýkoliv bod bude bonus. Já bych se toho nebál. Viz kdysi zápas s Barcelonou u nich.
Re: TAK KDE JSTE, NO -
Vladko (přítel SN) před 18 dny 21.04.2025 10:35 |Proč zapomenout? S touhle hrou jsme 2 body od LM. V první větě jste měl použít jednotné číslo.
Také nesouhlasím s vaším hodnocením hry. Podle mě hráli velmi dobře, pouze produktivita je špatná.
Z výhry jsem (v Edenu) nedělal žádnou vědu, jen jsem se radoval.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
zeleznik2 před 20 dny 19.04.2025 17:57 |Tak nakonec Olmík na úkor Liberce, tak to bude hezké, slavit titul zrovna na Hané..
Re: Statistiky zápasu
zeleznik2 před 20 dny 19.04.2025 17:59 |Statistiky zápasu
Slavia vs Slovácko
22 Střely 3
10 Střely na branku 1
67 % Držení míče 33 %
491 Přihrávky 251
82 % Přesnost přihrávek 68 %
14 Fauly 8
0 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 0
15 Rohy 3
2:0 pro Slovácko velmi milosrdný výsledek.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
necich před 20 dny 19.04.2025 18:03 |Jak se říká, v suchém triku, marodi se nám vrátili, Liberec ostrouhal, skvělá sobota.. :)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Hepi před 20 dny 19.04.2025 18:03 |Zápas na jednu branku, vlastně o ničem, jen člověk trnul, aby se něco neudálo, protože prostě nedáváme góly. Po druhém gólu člověk přemýšlí nad tou dominancí a nad nevyrovnaností v posledních utkáních. Škoda, že jsme to nedotáhli před nadstavbou. Každopádně i tak super a budeme čekat kde a kdy to urvem. Jsem rád za Ondru Zmrzlého, který se potřebuje rozehrát. Také jsem z něho nebyl vždy nadšený, ale dnes za bojovnost odměna - 1+1.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 19.04.2025 18:39 |No, je to, jak píšeš. Dnes bylo neuvěřitelné, kolik pěkně rozjetých akcí jsme zazdili finální, často i jednoduchou, přihrávkou. Ale předposlední dílek z mistrovského metru je odstřižen, ten poslední se vlastně ani stříhat nebude. Po splnění cíle půjde do pomyslné krabičky.
Mojma
Mimoň před 20 dny 19.04.2025 18:03 |Mojmír po dlouhé době gól, ale za to velmi slušný řešení. Líbilo se mi to, jak to řešil z jedné a přesněji to už asi ani nešlo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
carevitchando před 20 dny 19.04.2025 18:06 |Hra kočky s myší, titul nakonec zřejmě oslavíme na Hané. A pak už jen příprava na LM.
Očima Pahouše
PahaAhma před 19 dny 19.04.2025 18:54 |Tak jsem po třech absencích v lize a jedný v MOLcupu dneska sledoval Slavii v přímém přenosu, tudíž konečně tradiční rubrika:)
Před zápasem jsem na SN s pobavením sledoval debatu o pověrčivosti :) nevýherní ručník byl top. Sám jsem pověrčivej jak prase, vůči Slavii je vždy klíčový, jak se od rána cítím a v jaké náladě prožívám den. Dneska jsem si říkal: žádná euforie, ale pohodovej, klidnej stav. Pak taky vždy vizualizuju výsledek a musím říct, že mi to jde skvěle, víc nechci říkat, abych o tu schopnost nepřišel ;-)
Když nedáme gól zkraje zápasu, bejvá to podobný, pokud přímo občas nehrajem tužku. Převaha až tlak po vápno, dvě tři tutovky a zbytek trochu kutání hlušiny. A tak i dnes. Slováckej beton se rozprostírá po třetině pažitu, zjevný trhliny nemá, sešívaný sbíječky krouží a snaží se o návrty. "Třetí tyčka půjde do kasy!" odtuším po Provůdkově razítku a netrvá zas tak dlouho a "největší dřevo a nejhorší fotbalista Slavie", jak jsme tu mohli číst, rozlamuje betonový sarkofág a plní mi přání.
Po půli tradičně hluchá pasáž po hodině hry, jasně, že se našinci vloudí na mysl, že se soupeř ukopne a jde se do velkýho stresu. Ale kdepak, z tohohle mráčku nezaprší.
Prostřídáváme, líbí se mi Divinovy nápady a řešení, kluk potřebuje čas a rostoucí minutáž a bude boží :-)
Balzám na nervy katastrofisty přináší krásná kombinace v levé části hřiště a Mojma po Zmrzkově potažení a výborné přihrávce zakončovat nezapomněl, když zpytoval svědomí na tribuně. Není co řešit.
Zápas doklusal do konce a i když možná mohl někdo čekat rozervání slabého Slovácka na kusy, přijde mi rouhačné být zde žlučovitý. Nic špatného se nestalo :-)
No tak máme dva body k titulu! Přistihuju se v radosti nad ztrátou Liberce, jednak fandim Hyského Karvošce, jednak se rád klubu pod Ještědem malinko vysměju, a do třetice se těším na Sigmu, které máme z poháru co oplácet a já věřím v triumfální rezultát, jasný vrácený direkt na hanáckó bradu a odšpuntování zasloužených oslav!
Dámy a pánové, nic neni dokonalý, ale pojďme se radovat nad letošní sezónou a jejím na 99,9% zřejmým vyústěním v podobě ukončení tříletého hladovění a odsunutí nemilovaných pobratimů z Bubenče od byť jen teoretické šance na titul. "A Sparta, a Sparta, a Sparta mistr nebude!" rozpomínám se na pokřik z dětství... Dal jsem si ho s chutí.
Věřím, že po příštím kole dám těch pokřiků mnohem víc a že budou opěvovat náš triumf. A když ne, není všem dnům konec. Tohle je v pohodě.
No a tu Ligu mistrů, "čempionslíč", jak říká Motivátor, budu hodnotit až tehdy, až ji budem hrát. Slovy klasika, "možná se budeme ještě všichni divit!"
Ať žije Slavia!!!
Re: Slavia - Slovácko 2:0
pf před 19 dny 19.04.2025 19:01 |Dnešní dominantní utkání rozsekli zrovna všeobecní otloukánci posledních měsíců Zmrzlý s Chytilem, šance pálili ostatní, některým fanouškům tím možná zhořkla výhra. Aspoň potvrdili, že jsou oprávněnou součástí mistrovského kádru a přispěli k dalšímu důležitému vítězství v cestě za ligovým titulem. V prvním poločase spoustu pěkných kombinačních akcí, secvičených rohů i signálů ze standardek, dívalo se na to moc pěkně, zdařilé velikonoční vystoupení:)
Symbolicky se nabízí, že ten pohárový nezdar odčiníme zrovna v Olomouci, která bude na jeden večer červenobílá. Věřím, že to nebude žádná kalkulace a rozhodneme hned v prvním kole nadstavby a zbytek domácích zápasů už si užijeme jako letošní mistři.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
carevitchando před 19 dny 19.04.2025 19:09 |Zmrzlý dnes muž zápasu.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 19.04.2025 19:13 |Napsat, že některým fanouškům možná zhořkla výhra proto, že skórovali Zmrzlý a Chytil a hned jako první myšlenku příspěvku, může napsat možná jen debil. Zdůrazňuji možná, tak to, probůh, nevztahuj na sebe.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
pf před 19 dny 19.04.2025 19:21 |Nemám s tím problém. Vystihuje to můj protinázor na věčné kritiky Zmrzlého a Chytila v posledních měsících a že jich bylo požehnaně, jmenovat konkrétní zdejší duše nemám zapotřebí, oni se odhalí sami :)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
ehad před 19 dny 19.04.2025 22:09 |a ja si za mlada rikal, ze to prislovi s potrefenou husou mi prijde prehnane pouzivat pro lidi ... dneska uz to vidim jinak ;-) ...
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 20.04.2025 07:30 |S hrdostí se k tomu houserovi hlásím. Ty si svou narůžovĕlou hlavu nacpi do písku, pštrosíku. :-))). Ale v pohodě, jako Slávistu i zebe mám rád, bez ironie.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 07:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S hrdistí se k tomu houserovi hlásím. Ty si svou narůžovĕlou hlavu nacpi do písku, pštrosíku. :-))). Ale v pohodě, jako Slávistu i zebe mám rád, bez ironie. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 20.04.2025 07:27 |Nepochopil jsi, že tehdy ta kritika směřovala k JiT, ano, i prostřednictvím Zmrzlého. Tvůj názor beru na vědomí s tím, že patříš do skupiny těch, kteří si nepřejí jakoukoliv, byť oprávněnou kritiku či poukázání na jisté nedostatky. Já do ní nepatřím a na opakované !!! minely prostě budu poukazovat. Rvát hlavu do písku před chybami je cesta do pekel. Ty (vy) jim klidně tleskejte. Amen.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
pf před 19 dny 20.04.2025 11:17 |A jak jsi nabyl sebevědomeho dojmu, že zrovna tvoje kritika z gauče je oprávněná? Po Dukle tady obětní beránek Zmrzlý sliznul hejt za tu neproměněnou šanci. Přitom tam paradoxně patril k jediným aktivním hráčům, což jsem tu psal a dozvěděl se, jak je Zmrzlý tragicky fotbalista, který u nás nemá co dělat. Takže me potěšil jeho včerejší výkon, ještě ho vylepšil a jak jsem zmiňoval, řadě fanoušků s kritickým názorem tím možná zkazil večer. Ostatně chvála tu po včerejšku celkem chybí. Mezi opravnenou kritikou a bezuzdnym zaujatym hejtovanim byva velký rozdíl :)
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 11:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A jak jsi nabyl dojmu, že zrovna tvoje kritika byla oprávněná? Po Dukle tady obětní beránek Zmrzlý sliznul hejt za tu neproměněnou šanci. Přitom tam paradoxně patril k jediným aktivním hráčům, což jsem tu psal a dozvěděl se, jak ke Zmrzlý tragicky fotbalista. Takže me potěšil jeho včerejší výkon, ještě ho vylepšil a jak jsem zmiňoval, řadě fanoušků s kritickým názorem tím zkazil večer :) .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Vejrikus před 19 dny 19.04.2025 22:20 |Reagovat takto může napsat možná.... :)
VELMI HEZKÝ POHLED NA TABULKU,
Slávista 51 před 19 dny 19.04.2025 19:40 |Sparta až na 4.místě,
doufejme že to tak bude i po té nesmyslné nadstavbě,
že !
Re: VELMI HEZKÝ POHLED NA TABULKU,
Wulfstan (přítel SN) před 19 dny 19.04.2025 20:00 |Plzeň si to druhý místo už pohlídá, uvidíme co Baník.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rak (přítel SN) před 19 dny 19.04.2025 20:02 |Nakonec přece jen ta Olomouc, jak to vypadalo po předminulém kole. Možná to až tak špatné není. Máme jim co vracet a hlavně hrají teď ve středu v Ostravě MOL cup, což pro ně určitě bude priorita. To sice neznamená, že by nám něco pouštěli, ale bude tam únava a navíc motivace jen v tom nás třeba potrápit nebo i porazit, jinak ale na tom šestém místě není moc o co hrát vzhledem k náskoku Jablonce. Ten si zase určitě nebude přát, aby Olomouc vyhrála MOL cup. To by pak nehráli v Evropě nic. To už nás samozřejmě nezajímá.
První mač nadstavba v Olomouci
Mike před 19 dny 19.04.2025 20:06 |Pro mě nejpřijatelnější, ale nejméně tedy očekávaný soupeř před posledním kolem základní části. Jednak pro nás asi hratelnější, než Liberec nebo Hradec, kde jsme hodněkrat ztratili, jednak hrají v týdnu Mol cup. Tak snad budeme slavit tam .
Re: Slavia - Slovácko 2:0
slavanda před 19 dny 19.04.2025 20:10 |Při takové dominanci prostě musíme dávat góly lehčeji. Je to upracovaný. Hráčům klobouček, hrají na co mají na 100%. Chce to do mančaftu ještě nějakou ingredienci navíc.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
wimpy před 19 dny 19.04.2025 20:18 |No dle mého něhráli ani na 60 % a díky tomu Slovácko nevypadalo až tak hrozně, jak hrozné skutečně bylo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 19.04.2025 20:16 |Krásné choreo na začátku zápasu, poznal jsem Pláničku, uprostřed snad Bican?, ale trochu tápu u hráče vpravo. Poradí někdo? Stydím se za svou neznalost.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
pehacko před 19 dny 19.04.2025 20:25 |Bych to videl podle popevku… to nebude uplne tak slozite.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 19.04.2025 20:40 |Já jsem si to říkal, ale podle té malůvky jsem si nebyl vůbec jistý. Bez vlasů je to úplně jiný člověk.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
hamlo1 (přítel SN) před 19 dny 19.04.2025 20:31 |Bican , Puč a Plánička
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 11:48 |Já teda poznal jen Pláničku, i proto, že měl modrý triko :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Kortes před 19 dny 19.04.2025 20:32 |Z výhry mám radost, po delší době jsem vzal na fotbal i tátu, bylo hezké počasí a měl z toho radost. Musím pochválit choreo s Bicanem, Pučem a Pláničkou - tenhle chorál mi v poslední době hodně v repertoáru chyběl. Ondra Zmrzlý dnes jeho 1+1 mile překvapil.
Jenom opět škoda té produktivity a občas by bylo fajn více překvapivých řešení, ale důležité je že už zbývá příští týden poslední krok k titulu.
Pohoda
hiker42 před 19 dny 19.04.2025 21:00 |Hezká bílá sobota, po delším čase v Edenu s celou rodinou, pěkný počasí, Slavia makala, Slovácko vypadalo, že hraje v 10, pár našich pěkných akcí, Zmrzlý na jaře roztál, Olmik v 6!, buzny čtvrtý, lépe ta sobota dopadnout nemohla.
A já už to napíšu:
Slavia - Praha - Mistr - ligy..
Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2025 21:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hezká bílá sobota, po delším čase v Edenu s celou rodinou, pěkný počasí, Slavia makal, Slovácko vypadalo, že hraje v 10, pár pěkných akcí, Zmrzlý na jaře roztál, Olmik v 6, buzny čtvrtý, lépe ta sobota dopadnout nemohla.
A já už to napíšu:
Slavia - Praha - Mistr - ligy..
.
Skrýt původní komentář
Re: Pohoda
habroš před 19 dny 19.04.2025 21:46 |Dal jsem palec hore, hlavně kvůli těm buznám. :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
lantsmit před 19 dny 19.04.2025 21:14 |Dnešní Slovácko bylo nejslabším soupeřem, co u nás spolu s Budějovicemi letos hrál. A to včetně Táborska! Přesto jsme si proti nim vypracovali suverénně nejmenší počet očekávaných gólů ze všech domácích zápasů teď na jaře. Rozumím, že se teď jde v první řadě po titulových bodech. Ale dneska fanoušek fotbalu dostal vzhledem k slabotě soupeře málo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
záplata před 19 dny 19.04.2025 23:59 |Já tě překvapím a budu s tebou souhlasit, to Slovácko bylo tak odevzdaný, že ani nefaulovali a jenom trpně čekali co my, a my celkem nic, po vápno samozřejmě vzhledem k soupeřově pasivitě a našemu represinku dominance ale na těch posledních 20 metrech....., přijde mně ta naše ofenziva taková jednotvárná, víc jak 20 centrů za poločas ale jejich kvalita mizerná, o standardkách nemluvím. V létě by to s tím chtělo něco dělat, nevím jestli je to hráčema nebo systémem ale letos se to dost často opakuje.
Aby mě tady někdo nepeskoval, tak za tři body jsem rád, titul samozřejmě nejvíc a taky mám radost, že se Blbeneč v nadstavbě doma svýmu stádečku představí s Olomoucí a Jabloncem, všechny atraktivní zápasy venku, to mají za trest.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
wimpy před 19 dny 20.04.2025 00:07 |Já bych si dokonce troufnul říct, že slabší tu byl naposledy St Joseph's FC. Na Slovácku bylo strašně vidět, že už jim o nic nejde a myšlenkama jsou na dovolené. Na druhou stranu na tři body to v pohodě stačilo a kluci už jsou myšlenkama asi zase na oslavách. :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
jirkag5 před 19 dny 20.04.2025 09:21 |Slovácku bych řekl, že jde o hodně, jaká dovolená ? Taky se mohou propadnout do baráže.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
wimpy před 19 dny 20.04.2025 10:15 |A v tý baráži budou hrát o co? Ani jeden z těch týmů, co ji mohou hrát, nemůže postoupit.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Leksel před 19 dny 19.04.2025 21:28 |Tak tenhle zápas se blýsknul Zmrzlý a to nejen gólem a asistencí na druhej, ale celkově důraznou hrou v poli. 1.půli jsme měli jasně navrch, ale efektivitou to bylo jalových až v závěru půle se prosadil Zmrzlý. 2.půle začala obdobně obléháním šestnáctky, ale nic z toho. V závěru zápasu se dostalo víc do hry Slovácko, ale střídající Chytil po přesným pasu od Zmrzlyho nedal střelou po zemi k pravý tyči brankáři šanci. Hráli jsme aktivně ofenzivně, ale na počet střel jich skončilo hodně mimo branku. 3 body jsou hlavní, ještě zlepšit přesnost střelby, aby se nemuselo čekar až do konce, kdy 2.gól už všechny uklidnil, že zápas je rozhodnutej. Každopádně radost je veliká, ta kýžená meta je už sakra blízko!
Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2025 21:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak tenhle zápas se blýsknul Zmrzlý a to nejen gólem a asistencí na druhej, ale celkově důraznou hrou v poli. 1.půli jsme měli jasně navrch, ale efektivitou to bylo jalových až v závěru půle se prosadil Zmrzlý. 2.půle začala obdobně obléháním šestnáctky, ale nic z toho. V závěru zápasu se dostalo víc do hry Slovácko, ale střídající Chytil po přesným pasu od Zmrzlyho nedal střelou po zemi k pravý tyči brankáři šanci. Hráli jsme aktivně ofenzivně, ale na počet střel jich skončilo hodně mimo branku. 3 body jsou hlavní, ještě zlepšit přesnost střelby, aby se nemuselo končit až do konce, kdy 2.gól už všechny uklidnil, že zápas je rozhodnutej. Každopádně radost je veliká, ta kýžená meta je už sakra blízko!.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
IJS před 19 dny 19.04.2025 21:48 |Další krok titulu. Říká se, že ten poslední je nejtěžší, ale snad to uhrajeme už za týden v Olomouci. Docela tomu věřím.
Zápas jsem bohužel neviděl ( velikonoční víkend.. ), ale po výhře jen cca 70 komentářů?! To jako není k zápasu co říci? Třeba pochválit Ondru Zmrzlého, který jinak dostála pořádnou čočku a třeba někoho zkritizovat ( třeba Chorého ).
Jinak výsledky podle očekávání až na Liberec. To je velká rána pro Kováče a Kaniu....
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Leksel před 19 dny 19.04.2025 23:55 |Já předtím Zmrzlého kritizoval, dnes jsem ho vynášel do nebes, je to pro mě muž zápasu, který má podíl na obou gólech.
A další pozitivní zprávou dneška je, že rudoch bude se Slavií, Plzní a Ostravou hrát venku.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 20.04.2025 07:08 |Kdo by před sezónou tomu, co píšeš v poslední větě, věřil?! Pěkně se to čte!!! :-)))
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rakusan před 19 dny 20.04.2025 10:54 |... no, ale zase má pěkné zápasy doma s peltoncem a olmíkem o 4.místo ...
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 20.04.2025 07:06 |Tak v pár výher věřím, ale pokud bychom neudělali ani bod, soupeři nám ten titul už udělají, nevěřím, že prádelna všecko vyhraje. To jen stran teorie. Samozřejmě si přeji co nejvíc vítězství, pohledných výkonů i nasazování černých ogarů z lávky, abychom v ostrých zápasech viděli, kdo na příští sezónu má, především očima evropských pohárů.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
lantsmit před 19 dny 19.04.2025 23:51 |Jinak je třeba ocenit rozumnou snahu pokusit se udělat z Vlčáka náhradu za Igoha (poslední zprávy mluví o pokročilých jednáních s Lyonem). Tak, abychom nemuseli pracovat s nejistými scénáři typu Hranáč.
Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2025 23:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jinak je třeba ocenit rozumnou snahu pokusit se udělat z Vlčáka náhradu za Igoha (poslední zprávy mluví o pokročilých jednáních s Lyonem). Tak abychom nemuseli pracovat s nejistými scénáři typu Hranáč..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 11:57 |Ono se to zněj nemusí děla, když to v sobě má.
My na středního stopera nutně potřebujeme hráče, který dokáže hrát agresivně a míče okamžitě dostávat daleko od obrany.
Zima má třeba lepší statistiky soubojů než Ogbu, ale je to přesně opačný typ, všechno ustojí, má špičkovou hru tělo na tělo. Jenže při tom nemá dost energie, aby míče odvracel dost daleko, takže daleko víc hrozí, že se rychle míč vrátí soupeři.
Já na pozici středního spíš bral Chaloupka, ale Vlček teď dostal takovou energii, že i on na té pozici vypadá výborně.
Naopak, před rokem v pohárech měl Vlček velko slabinu právě když měl jako krajní stoper zvládat rychlá dynamická křídla.
Takže to opravdu vypadá, že pozice Vlčka je střední stoper a Zima krajní.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
lantsmit před 19 dny 20.04.2025 13:59 |Zima zůstane levej krajní, protože to nikdo jinej z našich stoperů v top rychlosti na LM nezastane. Nebudu se opakovat, ale když nebylo zbytí, tak byl Zima na středním stoperu polovinu podzimu zcela dominantní. A to se nehrálo proti “druholigovýmu” Slovácku. Vlčkovi k týhle úrovni chybí minimálně pět ostrejch a úspěšnejch testů proti levelu “Frankfurt venku”. Ale pořád dává větší smysl pokoušet se z něj udělat středního stopera než ho nechat prosedět 2/3 sezóny na lavici jako záskok napravo za Holeše.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Mimoň před 19 dny 20.04.2025 00:33 |Zmrzlý je jako svého času Tecl...když cítil důvěru a byl rozehraný, tak byl platný. Jde krásně vidět, jak zápas od zápasu jde postupně nahoru. Dnes to byl od něj komplexní výkon. Otázka je co bude v létě... U dioufa totiž podle mého šance na možnost, že zůstane na podzim...se po jeho zranění a výsledcích týmu v EL asi zvýsila...tak ho nejspíš budeme chtít prodat až po LM. Nebo zkrátka budeme chtít v létě ho nutně neprodávat. Pak bude otázka co se Zmrzlým. Jakmile nebude pravidelně hrát na svém postu, zase půjde asi dolů. Zřejmě to není takový ten typ hráče, který i když nehraje, tak i přesto je schopný odvádět spolehlivé výkony(viz opakem je Vlčák). Ale takhle jak zahrál dnes a minulý týden v Karviné, tak je pro mužstvo určitě platný. Líbí se mi jeho náběhy, rychlost...a v posledních dvou zápasech očividně pookřál, už si dovolí překvapivé řešení a koncovku taky už zpřesnil. Teď ukazuje, proč je v týmu.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 19 dny 20.04.2025 06:59 |Jasně, "kauza" Zmrzlý ukazuje, že bez ostrých zápasů se prostě neposuneš, naopak uvadáš. Zmrzlý je teď dostal a jde výkonnostně nahoru. A správně kladeš otázku, co bude dál, až se vrátí Diouf. A navíc si, přátelé, uvědomme, že v kádru máme hodně nadaných kluků, Mosese, Teaha, Botose, Oumu..., a ti všichni nebudou moci dostat minutáže, které by potřebovali, ani kdyby se trenérský tým rozkrájel. Prostě na hřiště může jen 11 hráčů. A to asi přivedeme pár posil. Jsem zvědavý, jak to budeme řešit, pozitivně zvědavý.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
jiras před 19 dny 20.04.2025 08:31 |Padaly nějaké spekulace o dvou jedenáctkách na LM a ligu. To si osobně nemyslím, že může fungovat, ale prostě budeme muset dostat do rotace tak 16-18 hráčů, aby se to neprojevilo na kvalitě. Jinými slovy co zápas to 4-5 změn v základu, nic jednoduchého a musíš to kompenzovat individuální kvalitou. I příští rok je liga prioritou, další jistá účast v LM.
Díky
Bicanovský7 před 19 dny 20.04.2025 02:02 |Krásné CHOREO- zasloužené/pohodové 3B- Výborný výkon Zmrzlého!
Poděkování VŠEM :)
SKS!
TITUL A OSLAVY
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 07:07 |v dohledu, tak doufejmě, že budou velkolepé a bez dýmovnic, výbušnin na stadionu.
Hlavní úkol bude splněn, takže příprava na LM, bude doufejme v poklidu s kvalitním výsledkem.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
SvatyBojovnik (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 07:08 |Zdarec, byli jsme cela rodina, udelali jsme si vikend v Praze a co se tyce fotbalu, tak ocekavani splnil. Syn byl poprve na fotbale a a teprve az jsme sedli na sedacky, tak jsme mu rekli ze budeme na zapase, do te doby jsme mlzili, ze toto je soucast prohlidky muzea a vse se pripravuje na zapas v nedeli... co budu psat vice, mel slzy dojetim jak hrachy. Za cely den diky a za vyhru, moznost si dvakrat zakricet, co zakricet, zarvat goooool jeste jednou diky!!!
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 11:59 |Ještě řekni, že synovi bude letos třicet :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
SvatyBojovnik (přítel SN) před 18 dny 20.04.2025 19:21 |:D pobavil jsi :D devet let, obalamutit dalo fusku, ale s celym okolim jsme to dali.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
jarmik před 19 dny 20.04.2025 07:57 |Pane bože, už těm věčně nespokojeným troubům s povahou trolla, kteří sotva sesmolí jednoduchou větu, dejte ban, protože je příšerné, co se z místních diskusí stalo. Kdysi byla Slavia věčně druhá nebo na dně, ale na SN se stále diskutovalo, bohatě, k věci, o hře, o fanoušsích, o vedení, o historii. Teď je Slavia na vrcholu, ale tady je to dost bída.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Hubicka před 19 dny 20.04.2025 08:40 |Pán Bůh má teď asi důležitější úkoly. Jinak je pravda, že po výhrách nad slabšími soupeři se mnoho diskuze neurodí.
Zbytečné je hanění diskutérů, kteří kritizují. Nelíbí se jim fotbal a proto nebudou diskutovat o historii klubu. Přijde nadstavba, lepší soupeři, i ti nenávidění. Pak bude diskuze a snad už titul bude doma.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 08:47 |NENÍ VŠAK
kritika, jako kritika, že !
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Snivec před 19 dny 20.04.2025 09:07 |ja bych rekl, ze si clovek vzdy pamatuje pouze to dobre, ty diskuze byly vzdy vyzivne :)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 12:03 |Byli.
Já poslední dobou diskuze k zápasům ani nečtu, jsem skoro výhradně na offtopic.
Ale teď jsem to prolítnul a je to dost hrůza.
Ono to vypadá, že se nám generačně vytvořila u lidí schopnost jen kritizovat, nadávat a stěžovat si, ale přinést nějakou podnětnou myšlenku, to lidi neumí.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Snivec před 19 dny 20.04.2025 09:05 |tak mame tady opet "trochu" zbytecnou nadstavbu, rozumim, ze je tezke udrzet 100 % koncetraci a nasazeni, kdyz asi uz po nasledujicim kole nebude o co hrat, ja bych byl spokojeny, kdybychom vyhrali doma s plzni a se spartou, teda radsi vsechny domaci zapasy :), pak i nejake drobne klopitnuti unesu :) kdyz se nam ty pohary tak hodne nepovedli, at aspon suverene dokracime do konce souteze jako mistri
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 09:33 |VŽDY JE O CO HRÁT,
vyhrát derby každopádně.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
slavanda před 19 dny 20.04.2025 09:47 |Poslat na dovolenou a Derby vyhrát s mladými. K nezaplacení.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 09:50 |JO,
to by byla ta třešnička na dortu !
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Martin 58 před 19 dny 20.04.2025 10:56 |Liga začíná až 19.7., Liga Mistrů o měsíc později, to už se bude Sparta brodit předkoly Konferenční ligy, jak doufám Na dovolenou času až až. V nadstavbě nadělat nepřekonatelné rekordy s citlivým zařazením 1-2 hráčů potencionální osmnáctky nejlepších (Teah, Moses, Chytil místo unaveného a dobitého Chorého - abychom hru definitivně "přizemnili").
Re: Slavia - Slovácko 2:0
DF007 před 17 dny 22.04.2025 07:09 |Liga mistrů začíná o dva měsíce později.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rak (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 09:40 |Čím dříve pro nás bude letos nadstavba "zbytečná" tím lépe. Zbylé zápasy pak budou velmi kvalitní přípravou bez nervů, ale proti dost namotivovaným soupeřům. Minimálně Plzeň, Sparta i Baník asi budou mít o co hrát. A my pak můžeme testovat hráče, kteří tolik nehráli a nechat třeba odpočinout reprezentanty (ČR).
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 09:49 |Nabízí se třeba překonat loňských 87 bodů Sparty a stanovit historické bodové maximum tohoto formátu soutěže.
Nebo prodloužit sérii domácích vítězných zápasů.
Podle rozhovoru tyhle věci evidentně Trpišovský a spol. v hlavě nosí:
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga/460980/trpisovsky-pet-mecbolu-si-zaslouzime-nadstavba-nelibi-se-mi-radsi-odvety-v-poharu.html
"Máme osmasedmdesát bodů, nejméně obdržených branek v lize, nejvíce čistých kont z celé Evropy, je tam spousta dalších věcí."
"Pro nás bylo nejdůležitější to zopakovat, jet si svoji linii. V hlavě jsme si počítali svoji minitabulku, chtěli jsme udělat stejný počet bodů [jako vloni], případně součet vylepšit, "
"Třeba dneska jsme chtěli Slovácko zvládnout i proto, že se v historii nikdy nikomu nepovedlo vyhrát patnáct domácích zápasů z patnácti. "
"my se soustředili pouze na patnácté vítězství na domácím stadionu"
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Pert před 19 dny 20.04.2025 18:18 |No, já mám pořád v paměti honbu na rekordy v poslední titulové sezóně. Společně s eurem nám to neskutečně dorasovalo hráče. Takže za mě radši v sobotu získat titul a pak to klidně dohrát s rezervní sestavou. To, že by se nám zrakvil (neby spíše byl účelově zrakven, viz derby) některý klíčový hráč by nás mohlo stát úspěch v příští sezóně.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
TomsS před 19 dny 20.04.2025 10:25 |Nejlepším hráčem utkání byla jednoznačně tribuna sever. K jejímu výkonu mám dvě výtky:
1. Mohla by si odpustit pyro, když nefouká
2. Je nutný se furt vymezovat vůči Spartě? Fakt máme takovej komplex?
Jinak se mi líbil Zmrzlý. Bylo by fajn, kdyby přestal v koncovce plašit, konečně dal gól. Ostatní mě až na Provoda moc nenadchli.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Martin 58 před 19 dny 20.04.2025 10:40 |Jak jednoduché:
"Praha je nejhezčí město na světě, my ji vládneme, my jsme Slavie, VĚČNÁ SLAVIE".
Komplex (?) a obsese Spartou pryč.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 12:06 |Já teda místo Sparta kurva je volám Vyhrajeme!
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rakusan před 19 dny 20.04.2025 10:46 |Ano, ten náš komplex ze sralty je fakt trapnej a nehodnej našeho klubu.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Jarda 49 před 19 dny 20.04.2025 11:03 |Ahoj přátelé. To podepisuji v obou případech. U vstupu jsem říkal klukům co vybírají na choreo, ze přispeji hned jak na třech po sobě jdoucích zápasech nebude pyro. Odpověděli mi, že se tedy mého příspěvku nikdy nedočkají. Takže se s pyrem počítá trvale. To nepřetržité řešení sparty (píší s malým s na začátku) místo povzbuzovani mne a nejen mne také vadí. Choreo ale super a díky. Výhra s přehledem a věřím v titul, na který se moc a moc těším.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 14:24 |Nedávno jsem dal klukům na choreo pětikilo. I ten fanatismus na tribuně má podíl na 45 bodech z 15 domácích zápasů. Respekt aktivním fanouškům.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
TomsS před 19 dny 20.04.2025 18:13 |O tom žádná, jsou výborní, žijí tím a jsem na ně hrdý. Beru je jako součást Slavie. Jenom ty dvě věci, co jsem psal, by mohli vylepšit.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 18 dny 20.04.2025 18:38 |Ještě k tomu, vůbec si nemyslím, že by současná Slavia měla mít jakýkoliv komplex ze sparty, neměli by tudíž mít ani fanoušci. V mnoha věcech jsme před nimi. Ale pořád je to největší soupeř a vždycky bude, což se bude promítat i v pokřicích na tribunách. Přijde mi to úplně přirozené a logické.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 18:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ještě k tomu, vůbec si nemyslím, že by současná Slavia měla mít jakýkoliv komplex ze sparty, neměli by tudíž mít ani fanoušci. V mnoha věcech jsme před nimi. Ale pořád je to největší soupeř a vždycky bude, což se bude promítat i v pokřicích na tribunách. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
TomsS před 18 dny 20.04.2025 18:46 |To je jasné a v pořádku. Ale co s tím má společného Hradec Králové, Slovácko atp?
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 18 dny 20.04.2025 18:53 |Co by s tím měli mít společného? Jediný soupeř je sparta a je úplně jedno, že se zrovna hraje zápas s roštím ligy.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
vojta66 před 18 dny 21.04.2025 09:06 |Ja TS nedám ani floka do konce života.
A to poté co jejich soldateska fyzicky napadala slavisty v sektorech, konkrétně osobní zkušenost v sektoru 114. Důvod byl ten, že jsme vyvšovali svoji slavistickou vlajku naší odbočky přátel SKS.
A takto se dělo i v jiných sektorech. Prostě to nebyla vlajka povolená tou slavnou TS, která má licenci a exkluzivitu na vše. Slavista vyhrožuje slavistovi. Úplně me to zhnusilo a oficiálně to nikdo ani neodsoudil, protože si nikdo nechtel pálit prsty. Jo, ty vlajky mimo TS byl zákaz vyvěšovat v sektorech údajně z obavy, že by je zcizily ultras soupeře. Podotýkám, že za mnoho let se tak nikdy nestalo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 13:26 |Nechápu, že tohle pořád někdo řeší. Pyro bylo vždycky, vymezování vůči největšímu nepříteli a nejodpornějšímu podvodnickému klubu bylo taky vždycky. Kdo pravidelně chodí na fotbal, na to snad už musí být zvyklý. sparťani se vůči nám taky vymezují, to je snad normální.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 13:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nechápu, že tohle pořád někdo řeší. Pyro bylo vždycky, vymezování vůči největšímu nepříteli a nejodpornějšímu podvodnickému klubu bylo taky vždycky. Kdo pravidelně chodí na fotbal, na to snad už musí být zvyklý..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
jirkag5 před 19 dny 20.04.2025 13:51 |Když jsem chodíval v 70. a 80. letech na fotbal, tak žádné věčné jebání sparty a nadávání spartě do k....rev tedy nebylo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 14:14 |Asi ne, protože pro spartu byla tehdy největším nepřítelem Dukla. My jsme pro nikoho soupeřem nebyli, a tak ani nikdo pro nás. Sama sparta v 70. letech taky nebyla pro nikoho soupeř. A je to už 50 let, ty časy jsou pryč, je třeba se s tím smířit.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 14:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Asi ne, protože pro spartu byla tehdy největším nepřítelem Dukla. My jsme pro nikoho soupeřem nebyli, a tak ani nikdo pro nás. A je to už 50 let, ty časy jsou pryč, je třeba se s tím smířit..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
wimpy před 19 dny 20.04.2025 14:28 |Bij, a bij, a bij sparťana (žoldáka, slováka, chachara, klokana) do hlavy!
Bijte je
spartá, spartá, bůzerantů partá
Jak jste rudý, tak jste blbý
Píchni ho, řízni ho, pusť mu krev
Měls ho zabít
Jen jsem tak na rychlo zalovil v paměti :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
necich před 19 dny 20.04.2025 15:40 |To se ovšem skandovalo při zápase s daným soupeřem.. Také si nevybavuji, že by se při zápase s Ostravou jebala Sparta..
Re: Slavia - Slovácko 2:0
wimpy před 19 dny 20.04.2025 17:24 |No taky ty největší prasárny dělala až v devadesátkách a později. :-)
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Ladislav (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 17:44 |Pardon, patří jinam.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 17:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Největší určitě, ale celé to začalo už dřív, v osmdesátkách, kdy si dali do vedení klubu soudruha Obrhela z městského výboru ksč v Praze a ten hned prohlásil, že ze své funkce nedovolí, aby o klubu bylo řečeno křivé slovo ... A už to jelo, přes politiku získali kvalitní kádr za hubičku a i třeba, když mateřský klub nesouhlasil (případ Kukleta) a tady taky začaly ty jejich tituly ... A ihned jak se rozběhla v 89 revoluce, tak mu řekli, děkujeme, odejděte :) .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
necich před 19 dny 20.04.2025 18:16 |Ano, slovo "největší " to upřesňuje. Jinak "prásárny" jsou u Sparty v DNA..
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Maeden (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 16:13 |Tehdy byla nejvíc nenáviděná Dukla a během 80. let ještě RH Cheb, ale mimo zápasy s nimi se to nijak neprojevovalo.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 11:06 |Jinak 78 bodů po 30 kolech je rekordní bodový zisk Slavie v ČR lize (resp. vyrovnání průběžného bodového zisku z r. 2021, kdy se ale hrálo 34 kol). Slávistických bodových Top 10 po 30 kolech/základní části v české lize (prvních 6 míst má JiT):
1.-2. 2025, 2021*: 78 bodů
3. 2022: 73 bodů
4.-6. 2024, 2020, 2019: 72 bodů
7. 1996: 70 bodů
8. 2017: 69 bodů
9. 2000: 68 bodů
10. 2023: 66 bodů
Přeskočili jsme tímto i loňskou "zázračnou" Priskeho Spartu i s jejich útočnými trojblbci, "Vůdcem" LK88 (pogratulovali včera zase k narozkám?) a podobnými odpudivostmi. Stejně jako tu z roku 2000 (oboje 76 bodů/30 kol). Bohužel teda v roce 2014 měli sparťani ještě o bod víc (79 b), tak snad jednou smáznem i toto. Letos to bylo proklatě blízko.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 11:09 |Bodově je to aktuálně nejlepší jaro pod Trpišovským, 28 bodů/11 zápasů = 2.55 bodů na zápas je luxusních (i s podzimem jsme zatím na 2.6). S takovým PPG nám může být prakticky jedno, jak hrají rivalové. Jestli se v tom plácají, anebo jakž takž drží krok - protože stejně by jim na 99% jeden dva body chyběli (za minulých 31 let v top10 evropských ligách registruji jen 2 případy z 310, kdy PPG 2.55 nestačilo na titul: Liverpool 2019, Fenerbahce 2024).
Pro srovnání, jarní PPG pod Trpišovským (pokud se hrála, tak i s nadstavbou) :
2018: 1.93
2019: 2.13
2020: 2.07
2021: 2.43
2022: 1.88
2023: 2.16
2024: 2.35
2025: 2.55 (průběžně)
Tak snad se to v nadstavbě nesesype. Chtěl bych aspoň 9 bodů a minimálně tak dorovnat loňských 87 sparťanských bodů. A na jaře tak udržet aspoň 2.3 PPG. Samozřejmě ještě lépe to překonat, čím víc, tím líp :)
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 11:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bodově je to aktuálně nejlepší jaro pod Trpišovským, 28 bodů/11 zápasů = 2.55 bodů na zápas je luxusních (i s podzimem jsme zatím na 2.6). S takovým PPG nám může být prakticky jedno, jak hrají rivalové. Jestli se v tom plácají, anebo jakž takž drží krok - protože stejně by jim na 99% stejně jeden dva body chyběli (za minulých 31 let v top10 evropských ligách registruji jen 2 případy z 310, kdy PPG 2.55 nestačilo na titul: Liverpool 2019, Fenerbahce 2024).
Pro srovnání, jarní PPG pod Trpišovským (pokud se hrála, tak i s nadstavbou) :
2018: 1.93
2019: 2.13
2020: 2.07
2021: 2.43
2022: 1.88
2023: 2.16
2024: 2.35
2025: 2.55 (průběžně)
Tak snad se to v nadstavbě nesesype. Chtěl bych aspoň 9 bodů a minimálně tak dorovnat loňských 87 sparťanských bodů. A na jaře tak udržet aspoň 2.3 PPG. Samozřejmě ještě lépe to překonat, čím víc, tím líp :).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 11:18 |*kdy PPG ≥2.55 nestačilo na titul: Liverpool 2019, Fenerbahce 2024
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Mike před 19 dny 20.04.2025 11:37 |Skvěle je to popsáno statisticky, otázkou je, jak budeme přistupovat k zápasům, až bude o titulu rozhodnuto /počítám po příštím kole v Olomouci, oni vrhnou všechny síly na Pohár/. Nemyslím přístup jako takový, ten bude 100% profesionální, ale spíše, v jakých sestavách budeme hrát, někteří by si měli odpočinout, mají toho fyzicky dost. Zase ale pokud bude rozhodnuto, tak můžeme zkoušet různé varianty způsobů hry a hráči nebudou psychicky zatížení tím, že prostě musí vyhrát, tím pádem můžeme hrát zcela uvolněně a vyhrát klidně všechno, i když nebude hrát ,,papírově" nejsilnější sestava. Tím pádem můžeme být méně čitelní a hrou se bavit.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 12:04 |Také doufám, že se najde nějaký vyvážený kompromis, mezi sázkou na osvědčené tahouny a poskytnutím prostoru dalším, tak, aby to bylo i výsledkově ku prospěchu.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 12:40 |K dalším zápasů se bude přistupovat tak, že chceme vyhrát!
Pokud můžu odhadovat, tak zřejmě nebude hrát tolik Chorý. Mě poslední týdny bolí záda a úplně na něm vidím, že s tím má taky velký problémy. Takže příští zápas bych mu dal volno, pak podle úvahy.
Pak se to taky musí stavět podle toho, jaké dispozice mají naši soupeři, tedy nenechat třeba někoho mít velkou výškovou převahu a tak podobně.
Ono to bylo vidět v poháru s Olomoucí, že to nemůžeme namíchat jen tak. Nechceme přece odehrávat špatný zápasy.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rakusan před 19 dny 20.04.2025 11:37 |S jejich útočným trojblbcem jsi mně dostal ...
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Makop před 19 dny 20.04.2025 12:16 |jj, mohl by se z toho stát terminus technicus :-D
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 13:21 |Statistiky jasně ukazují, že i navzdory různým nespokojencům typu vojtal nebo js zažívá Slavia totální sezónu, kdy se vše v klubu totálně podřídilo zisku titulu a totálně to vyšlo. Po loňské sezóně, kdy nám to uteklo o 2 body, nenechal klub nic náhodě a šel za tím od začátku do konce. Velký respekt všem lidem ve Slavii, kteří se na tomto tažení podíleli. Teď už to snad nejde zakřiknout, tak si dovolím toto napsat, i když nám pořád 2 body chybí.
Pyrotechnika a fotbal
Tacit před 19 dny 20.04.2025 12:00 |Co za neštěstí se ještě u nás musí stát, abychom s pyro na fotbale naložili po vzoru anglické PL?
Před zápasem na Baníku vybuchlo pyro a jeden fanoušek v nemocnici bojuje o život a další jsou zranění.
https://www.wn24.cz/pred-zapasem-baniku-explodovala-pyrotechnika-jeden-fanousek-bojuje-o-zivot/
Omluva za OT.
Re: Pyrotechnika a fotbal
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 12:08 |PŘECE NEBUDOU
bafuňáři přebírat něco fungujícího z Anglie, jsou po vzoru prvních politiků po " sametu ", chytřejší -
ale ty konce, že !
Re: Pyrotechnika a fotbal
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 12:29 |Jó,
v tý Anglii to holt dělaj špatně, že !
Re: Pyrotechnika a fotbal
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 12:30 |Proto tam maj takový návštěvy na zápasech, no !
Re: Pyrotechnika a fotbal
wimpy před 19 dny 20.04.2025 12:45 |Atmosféra je tam ale dost bídná. Chyběj jen mažoretky a popcorn.
Re: Pyrotechnika a fotbal
Slávista 51 před 19 dny 20.04.2025 12:56 |Tak to, může zůstat v USA.
Re: Pyrotechnika a fotbal
wimpy před 19 dny 20.04.2025 13:39 |V Anglii vystrnadili ze stadionů fanoušky a nahradili je diváky. Těžko proti tomu něco namítat, bezpečnost se zvýšila mnohonásobně, finančně je to úplně o něčem jiném, udělalo to z PL nejlepší ligu světa, nicméně ta atmosféra tím utrpěla, což vím jak z vlastní zkušenosti, vyprávění i TV. U nás si myslím, že by to přineslo úbytek diváků, ty emoce na stadionu je přitahují.
Re: Pyrotechnika a fotbal
obiwan před 19 dny 20.04.2025 18:03 |Vloni jsem byl na Tottenhamu a potvrzuju, atmosféra taková nic moc, chvíli pokřik, pak nuda, o přestávce spousta lidí uvnitř v klidu popijela pivo a jedla parky nebo co to bylo... Takový desinfikovany...
Douděra
Kulajs před 19 dny 20.04.2025 12:10 |Ten kluk mě štve. Dozadu to odmaká, vyveze míč, ale pak to zazdí špatným centrem nebo ještě horší střelou. Včera byl marný.
Re: Douděra
PetCC před 19 dny 20.04.2025 12:55 |Tohle je jedna věc, která mě napadla včera při sledování záznamu zápasu.
Tam hodnotili situaci, kdy Douděra centroval a ukazovali, že dva záložníci nešli vůbec do prostoru penalty, ale zůstali stát na vápně.
No a mě napadlo, jestli to není součástí naší strategie. Protože kdyby tam ti dva šli, tak se zároveň otevře prostor za nimi a v případě vhodného odrazu máma najednou 5 hráčů za míčem a soupeř může mít rychlý protiútok.
Ono je ze statistik zřejmé, že naše hra je postavena na obraně a třeba i tohle je součástí naší obranné hry.
Takže my sice z centru nemáme vysokou šanci na zakončení, ale máme daleko větší šanci okamžitě míč získat zpátky.
A tak to, na co si tady často stěžujeme, že pořád centrujeme a nic z toho, je vlastně v plánu.
Že to zkrátka hrajeme na to, že ten gól z té přehršle centrů nakonec nějaký dáme a přitom máme dokonale zjištěnou obranou fázi.
Re: Douděra
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 14:05 |Nevím, na jakou situaci přesně poukazuješ, ale obecně si říkám, jestli by nebylo snažší vůbec necentrovat a pak ani neriskovat, že se soupeř vymotá z našeho represinku. Pokud bychom chtěli tahat čas a hrát na 1:0, tak bych se snažil držet míč a obehrávat to ze strany na stranu. Jinými slovy si nemyslím, že je součástí naší strategie posílat nepřesné centry, případně schválně nedoplňovat prostory. Nejspíš to bude prostá nekvalita či chybná volba předfinálního řešení situace.
Re: Douděra
lantsmit před 19 dny 20.04.2025 15:37 |Důležitý je mít názor, ideálně “podpořenej” Sofascorem, a ten celou sezónu držet, no matter what. A pak už jenom vždycky najít nějaký to odůvodnění, pro ta alternativní fakta. Ano, naše křídla jsou superaktivní, o tom není sporu. Je to taky zároveň jedinej důvod, proč vůbec hrajou. Problém nastává proti soupeřům, kdy je třeba k dosažení výsledku k aktivitě přidat i kvalitu. Zvlášť za situace, kdy máme celou hru založenou na fyzickým válci uprostřed, kterej vytváří cíleně prostor v křídlech, “výhradně”odkud má přijít to finále / kvalitní (před)finální řešení.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 13:53 |Zmrzlý potvrdil výkon z Karviné, kdy jsem si dovolil napsat, že byl o parník lepší než hráč na opačné straně hřiště. Včera to stvrdil, když kromě dvou bodů dvakrát fantasticky vyslal Kušeje do prakticky samostatného úniku. Ve studiu ho chválili, že si dovolil složitější řešení akcí a ono mu to vycházelo. Ukázal, že je v něm víc, než jsem si myslel. Teď to ještě ukázat proti kvalitnějším soupeřům. Včerejší Slovácko bylo opravdu darebné.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 13:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zmrzlý potvrdil výkon z Karviné, kdy jsem si dovolil napsat, že byl o parník lepší než hráč na opačné straně hřiště. Včera to potvrdil, když kromě dvou bodů dvakrát fantasticky vyslal Kušeje do prakticky samostatného úniku. Ve studiu ho chválili, že si dovolil složitější řešení akcí a ono mu to vycházelo. Ukázal, že je v něm víc, než jsem si myslel. Teď to ještě potvrdit proti kvalitnějším soupeřům. Včerejší Slovácko bylo opravdu darebné..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 14:09 |Zmrzlý je stejný případ, jako byli Holeš a Zelený. Oba dva byli v první sezóně u nás odepisovaní, protože když po delší době naskočili, tak to nebyl stoprocentní výkon.
U Holeše se to povedlo zlomit tím, že šel do středu zálohy, Zelený nakonec oděešel, ale svou kvalitu ukazuje i ve Spartě.
Tady jde o to, že někteří hráči mají svůj výkon postavený na pravidelném zlepšování v zápasovém rytmu a když k nám přijdou, tak třeba nemají něklik měsíců žádný zápas. A naučit se to zvládat je ohromně těžký.
Takže já třeba vím, že Zmrzlý má na ligu zcela dostatečné kvality, ale když nehraje, tak ztrácí hodně na sebedůvěře.
Ale tím, že teď vidí, že to po té pauze zvládá zase zvednout, že by se tím mohl posunout a tu svou pozici, kdy to není hráč základní sestavy, by mohl zvládat naplno daleko rychleji.
Je jisté, že hráče druhého sledu, kteří ale jsou schopni okamžitě naskočit, silně potřebujeme, abychom mohli vhodně rozdělovat síly.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
lantsmit před 19 dny 20.04.2025 14:28 |Shodneme se na tom, že každý hráč má nějaký svůj výkonnostní strop? A že tebou zmiňovaný Zelený ho má / vždycky měl daleko níž než Holeš? Klíčová otázka je, jaký strop má z z hlediska potřeb Slavie Zmrzlý
Re: Slavia - Slovácko 2:0
PetCC před 19 dny 20.04.2025 13:58 |Koukám na statistiky na Sofascore. dal jsem si tam jen hráče první čtyřky.
A Douděra má z dvacítky nejvíc centrujících čtvrté nejvyšší procento úspěšnosti.
Víc mají Šulc, Holeš a nejvíc Kopic.
Já vím, že nám připadá, že centruje blbě, ale to je dost z toho důvodu, že centruje skoro pořád :-)
A v naší lize nejsou hráči, kteří by byli jasně lepší, než Douděra.
To bychom se museli kouknout někam jinam.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
lantsmit před 19 dny 20.04.2025 14:03 |Brutální obžaloba statistik Sofascore
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 19 dny 20.04.2025 14:29 |Kolik tam bylo včera centrů? Tak 20 za poločas? Kolik jsme z toho měli zakončení? Níže se zamýšlíš nad tím, jestli schválně ty centry nesabotujeme, tak asi sám vidíš, že to úplně nefunguje. A pokud David D. centruje nejvíc, tak mi to celé dohromady nějak nehraje.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2025 14:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kolik tam vylo včera centrů? Tak 20 za poločas? Kolik jsme z toho měli zakončení? Níže se zamýšlíš nad tím, jestli schválně ty centry nesabotujeme, tak asi sám vidíš, že to úplně nefunguje. A pokud David D. centruje nejvíc, tak mi to celé dohromady nějak nehraje..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
vlk30 (přítel SN) před 19 dny 20.04.2025 14:26 |Zmrzly výborný, chvilku se asi nebude vyhazovat od expertů. Jen ty šance víc proměňovat, ale to je letitý problém.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 18 dny 21.04.2025 07:48 |No, bude to chvilka. Ale ne od expertů, ale od trenéra, jen co se uzdraví Diof. A aby to neznělo tak útočnĕ, on ho nevyhodí, ale posadí na lávku. Pokud bude titul brzy náš, do konce sezóny ňákou šanci dostane, takže jeho velcí příznivci mohou vklidu spát.
Komentář byl uživatelem upraven (21.04.2025 07:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, bude to chvilka. Ale ne od expertů, ale od trenéra, hen co se uzdraví Diof. A aby to neznělo tak útočnĕ, in ho nevyhodí, ale posadí na lávku. Pokud bude titul brzy náš, do konce sezóny ňákou šanci dostane, i pro tvé klidné spaní. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Hubicka před 18 dny 21.04.2025 10:52 |Zmrzlý odehrál dobrý zápas v naší lize a určitě by se měl vejít do širšího kádru. Na LM asi někoho jako je Diouf, pokud ten odejde.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Pedro50 před 18 dny 20.04.2025 19:19 |Asi bych už zanechal komentářů, v Olomouci věřím ve výhru a budu rád gratulovat celé Slavii k titulu. Jeho získáním sj ale na sebe pleteme bič směrem k příští sezoně. A hrozně rád bych věřil, že jsme schopni se poučit jak z chyb vlastních tak chyb ostatních a využít všech možností, které nám dává silný majitel a doufám že i pořád nejlepší trenér v lize.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 18 dny 20.04.2025 20:09 |Trochu to rozveď. Bič v jakém směru?
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Pedro50 před 18 dny 20.04.2025 20:22 |No že budeme ve skupině LM a kdo není zaslepený a nesoudný tak vidí stav a konkurenceschopnost našeho kádru.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Slávista 51 před 18 dny 20.04.2025 20:29 |LÓZOVAT SE TEPRVE BUDE,
takže nemá cenu vyvolávat paniku.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Lunaris před 18 dny 20.04.2025 20:41 |Nebo nevidí. Navíc priorita by měla být opět liga.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
butters před 18 dny 20.04.2025 21:27 |Já souhlasím, že liga by měla být priorita, ale zároveň nevidím LM v tomhle jako "přítěž". Směrem do ligy mi přijde lepší hrát LM než EL/EKL, protože máš většinou po LM zaručené 3 dny volna před ligou - půlka zápasů LM je v úterý, kdy jsou 3 dny volna vždy, půlka je ve středu a myslím, že pak taky bychom většinou hráli ligu v neděli. Vím, že se někdy hraje středa LM - sobota liga - úterý LM, ale to bývá snad až v play-off. Tam bychom asi v LM měli mířit, skončit v top 24.
Btw. naposled, když jsme hráli LM (19/20), měly ostatní kluby volno už od září, protože nikdo nepřelezl předkola. A stav ligy po podzimu byl: 1. Slavia 54, 2. Plzeň 38, 4. sparta 33. Dejme tomu, že jsme tehdy měli (subjektivně) trochu lepší kádr než teď (např. Stanciu, Souček, Olayinka, Kúdela, Coufal), i tak myslím, že můžeme hrát důstojně obě soutěže. Když bych to bral z pohledu hráčů, tak pro ně bude LM životní zážitek a těžko jí budou dávat na druhou kolej.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
Maeden (přítel SN) před 18 dny 21.04.2025 11:51 |Já nevím, co se tu řeší. Dostaneme 2-3 jakž takž hratelné soupeře, kde budeme chtít bodovat, tedy nástup v plný palbě. Další 2-3 budou hrát úplně jinej sport, zase bude třeba na každém postu kvalita a zkušenosti, abychom nedostávali dardy jak RB. Těm to na sebevědomí v lize nepřidalo.
Určitě by to chtělo nějakou střední cestu mezi dřívější rotací na pěti postech každý zápas a letošním opačným extrémem, kdy hraje všechno 13 hráčů dokud se neodrovnají (přidejme repre, která musí hrát s nejlepším i pouťáky). Pak se hrozně divíme, že borci po tříměsíčním sezení na lávce nepředvádí žádnou hitparádu.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
rak (přítel SN) před 18 dny 20.04.2025 22:32 |Tedy velmi nerad bych viděl, že je vždycky prioritou liga, následný postup do LM s balíkem peněz (tam už pak nezájem) a pořád tak dokola. Ono by to také nefungovalo, pokud by nám koeficient zároveň nevylepšovaly v dalších pohárech Plzeň, Sparta a Baník.
Re: Slavia - Slovácko 2:0
mig52 před 18 dny 21.04.2025 07:41 |Kámo, takových upletených bičů bych bral celý náklaďák !! I s přívěsem.
NO, ZA TY 3body,
Slávista 51 před 18 dny 21.04.2025 09:50 |by si i přes " nemastnej " výkon, zasloužili všichni o 1bod
více.