Hráči Slavie

Přestupy a spekulace léto 2025

Tento článek je určen k dlouhodobé diskuzi o zprávách o možných přestupcích, které se toto přestupní období budou objevovat v médiích a na sociálních sítích.

Komentáře (211)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Navyseals     před 5 dny 26.03.2025 10:40 |  
    67 0

    Osobně jsem tomu dlouho odmítal uvěřit a pořád je to pro dost překvapivé, ale opravdu to vypadá, že v létě přijde Šulc. Zdroj ze Slavie i z Plzně. Šílená částka prej.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Konraad     před 5 dny 26.03.2025 11:00 |  
      2 1

      Wow!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Ados     před 5 dny 26.03.2025 11:01 |  
      2 1

      Tak teď kde je ta hranice "šílený částky". Pro mě je ta hranice 5 milionů Euro, ale očekávám, že bude ještě vyšší (7-8). Dost možná bude v rámci transferu i hráčská kompenzace (Kričfaluši).

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        rakusan     před 5 dny 26.03.2025 14:11 |  
        1 2

        Necháme jim Višiho.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        pehacko     před 5 dny 26.03.2025 14:12 |  
        11 2

        Mozna i v te kompenzaci bude nase predkupni pravo na Visinskeho. Ale stejne je JT frajer. Dokazat si z pradelny udelat farmu… a pravidelne tam nakupovat neni vubec spatny napad a nejlepsi cesta k uspechu. Myslim, ze je to takove pekne uzavření tech klacku pod kola tanku a te prasarny od polského sudiho v nadstavbe a vymýšlení si penalty… a fuckace na fanousky. Tohle musi adolf spatne snaset, ale asi s majitelema v zadech nema moc sanci odporovat.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 19:34 |  
          2 0

          To jistě, ale hlavně je frajer pan Tykač kolik je ochotný investovat do Slavie.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 dny 26.03.2025 11:04 |  
      5 2

      Po Tomášovi a Lukášovi Doškových další karlovarák v nejkrásnějším dresu! Taky jsem se tam před mnoha lety narodil. Už se na něj těším.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Edenjejenjeden     před 5 dny 26.03.2025 11:30 |  
      9 6

      Tak to by byla bomba! A další ukázka neschopnosti Jiřího Bílka :-D.
      Produktivní , běhavej , obdivuhodnej fyzickej fond (to se Trpišovi musí líbit). Navíc by se mohla oprášit jeho spolupráce s Tomášem Chorým.
      Vím , že pár lidí bude proti jeho příchodu , protože je z Plzně , ale já bych ho rozhodně bral všemi deseti.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 19:36 |  
        6 0

        Prý dvojice Šulc - Chorý je ještě o polovinu lepší, když hrají spolu, tak uvidíme.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Marcelo10     před 5 dny 26.03.2025 11:31 |  
      23 1

      Mne prekvapilo, jak o nem mluvi okoli Plzne..kdyz jsem se na nej ptal (vubec ho neznam a neslysel jsem ho ani mluvit v rozhovoru), rekli mi, ze u nej zahranici neprichazi v uvahu - jazykova bariera a intelekt. Coz nemuzu potvrdit, ale nechapu, z jakyho jinyho duvodu by dal prednost nam, kdyz z Bundesligy uz lezi nabidka na stole.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Navyseals     před 5 dny 26.03.2025 11:56 |  
        25 1

        O tomhle nic nevím. Slavia údajně jedná s Plzní v podstatě od zimy. Na Šulce prý žádná nabídka na stole neležela. Zároveň to financování Plzně není zdaleka tak sluníčkový s tím novým majitelem. Protože Šádek chce hrát vysokou hru, rovnocennou s pražskými "S". Finanční laťka je vysoko a majitel mu nevypisuje bianco šeky. Slavia to řeší v předstihu a důsledně, protože ví, že v létě ta nabídka na Šulce z venku přijít může. Já ten přesný důvod, proč Plzeň víceméně spolupracuje, neznám. Napadá mě zájem hráče a srovnatelná finanční nabídka s potenciálním zahraničím. Ještě mě napadlo, že Slavia je ochotna ty peníze dát najednou. Zahraniční kluby většinou platí na splátky.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Lunaris     před 5 dny 26.03.2025 13:03 |  
        21 2

        Když mohl hrát v Anglii Řepka...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          wimpy     před 5 dny 26.03.2025 14:43 |  
          1 3

          Nojo, pamatuješ na tu story, jak chtěl ve WHU víc peněz, než měl v Itálii? :-)

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 5 dny 26.03.2025 15:26 |  
            1 0

            Až takhle tuhle kariéru zmapovanou nemám, abych se přiznal.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            kalex     před 5 dny 26.03.2025 15:43 |  
            3 0

            No on prý seřval pasku už v Itálii, když zjistil, kolik bere Batistuta a že je tam za žebráka.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              wimpy     před 5 dny 26.03.2025 16:03 |  
              18 1

              Tradovalo se, že ve Fiorentině bral milion marek a chtěl víc. Tak mu Paska vyjednal ve WHU milion liber a on na něj údajně řval, že má furt jen milion. :-)

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                o5aradecek     před 4 dny 26.03.2025 18:54 |  
                7 1

                Finančně negramotný člověk, no. :-) Což v následujících letech dosytosti potvrdil. Dneska nemá prachy, ani zuby...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        rakusan     před 5 dny 26.03.2025 14:09 |  
        7 0

        Raději hvězdou u nás, než náhradník v BL.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Fery1     před 5 dny 26.03.2025 14:37 |  
        5 0

        No jestli je po tátovi,tak to sedí!Tatík intelekt taky nula,ale abych jenom nepomlouval,tak se vůbec nedivím,kam to mladej dotáhl,protože opravdu těžce fotbalová rodina.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Lord     před 5 dny 26.03.2025 12:00 |  
      14 0

      Jen se bojim, aby nepřišel a hned se nám vážně nezranil po tý šílený zátěži co teď má.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Lagavulin16     před 4 dny 26.03.2025 23:15 |  
        2 0

        Přesně, z toho bývají často dlouhý a nepříjemný zranění :/ Pokud teda není atyp jako třeba Suk, kterej může hrát furt a zraněnej není nikdy.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Kortes     před 5 dny 26.03.2025 12:24 |  
      21 2

      Tak tohle je opravdu výborná zpráva...
      Pokud to opravdu vyjde chtěl bych být mouchou na setkání NGZ s fanoušky RB, až jim bude muset znovu vysvětlovat že hráči z Plzně jsou pro ně nedostupní, a nebudou se s nikým pouštět do finančních závodů... :)))

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        novash123     před 5 dny 26.03.2025 13:06 |  
        5 0

        Takovou zábavu bych si nenechal ujít ani já.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      malan (přítel SN)     před 5 dny 26.03.2025 12:36 |  
      1 1

      Šok!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Alanor (admin)     před 5 dny 26.03.2025 12:36 |  
      15 0

      Díky za info! Myslím, že to značí ideální čas otevřít nový článek se spekulacemi směrem k létu. :)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Highland_JD     před 5 dny 26.03.2025 12:43 |  
      1 3

      Sakra a já chtěl hlavně Kohúta! Ale i tak díky za informace - trochu mě děsí ty zkazky o intelektu, ale kde jinde by měl hráč v hlavě vyrůst, než u nás? V tomto myslím naše kabina a realizák fungují výborně. A pro sportovní oddělení velké kudos, že se toho nebojí, zkouší to a ty jednání vedou, i kdyby to nakonec nevyšlo.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Pedro50     před 5 dny 26.03.2025 13:16 |  
      8 4

      Tak prezident Jarda řekl, že v případě postupu do LM investuje celý bonus 35 milionů eur do posil takže nad čeká pěkný tóčo...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Zababa     před 5 dny 26.03.2025 13:17 |  
      10 2

      případný přestup je můj vysněný hráč poslední 3 přestupáky. Přesně hráč, kterého potřebujeme. Běhavý, kreativní, gólový, prověřený v pohárech a v repre bez nutnosti zvykat si na českou ligu. Samozřejmě neznám cenu a nedokážu říct, jestli bychom za ni sehnali ještě někoho lepšího, nebo ne. To si musí vyhodnotit vedení.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      DF007     před 5 dny 26.03.2025 13:26 |  
      20 0

      Ano, také jsem to slyšel a doplním i částku 8 mil. EUR + bonusy

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Navyseals     před 5 dny 26.03.2025 13:29 |  
        16 1

        Já to slyšel v českých, ale když to přepočítám, tak to zhruba odpovídá.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          DF007     před 5 dny 26.03.2025 13:39 |  
          9 1

          Mě spíše zarazily bonusy, které, a to bez započtení z případného dalšího přestupu, by mohly činit ještě další 4 mil. EUR. Ale je to trochu složitější. Slavia počítá s prodejem Zafeirise za částku okolo 15 mil. EUR a tím by financovala Šulce.


          Komentář byl uživatelem upraven (26.03.2025 13:50) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            polpik     před 5 dny 26.03.2025 14:38 |  
            8 0

            To doopravdy leží na stole nabídka na Zafiho za 15 v eurech? Když k tomu pričtu prodej Diufa a skoro jistý bonus za LM tak ta částka za Šulce by byla úplně v pohodě! Řeší se i křídla v podobné kvalitě?

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              DF007     před 5 dny 26.03.2025 14:52 |  
              18 2

              Nabídka za 15 na stole teď není, ale vše k ní směřuje. A řeší se vlastně úplně všechny pozice. O naše hráče je fakt zájem. Nicméně nemůžeme propálit vše. To už bych také žádnou další informaci dostat nemusel. Ale myslím, že letošní léto bude hodně zajímavé/drahé.

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                Marcelo10     před 4 dny 26.03.2025 19:08 |  
                4 5

                Sice vse smeruje k tomu, ze mozna zazijeme leto jako jeste nikdy, ale pozor..ztratou titulu by se vse mohlo zmenit.

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  kalex     před 4 dny 26.03.2025 19:29 |  
                  6 1

                  Já tomu už moc nevěřím, že by se ten titul neudělal. Ti tři se teď bijou mezi sebou a my bychom museli snad všechno prohrát. Navíc tam v těch zápasech čekám dost emocí. Tam můžou lítat karty. Ale jistota je jistota. To zase jo.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 19:57 |  
                    8 0

                    No to zase ne! Pokud ruďoši vyhrají vše, což je těžké, když maji teď Baník a Plzeň, ale kdyby jo, tak pro jistotu musíme získat ještě 14 bodů. To je 4-2-3 nebo 3-5-1 nebo 5 výher a nevadí 4 porážky. Věřím že v sobotu po Dukle bude ještě lépe.

                    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                      Edenjejenjeden     před 4 dny 26.03.2025 20:18 |  
                      6 0

                      A to se ještě Baník , Plzen a Bída "pomlátěj" mezi sebou v nadstavbě.
                      A nás naopak každé vítězství ještě více přiblíží k titulu

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 20:37 |  
                        7 0

                        Hlavně, aby ruďoši nepomlátili všechny. Snové přání mám získat titul ve 30.kole a hurá do nadstavby zkoušet mladé naděje, kterým se daří ve druhé lize. Repre hráčům dát dovolenou, aby byli silní a pořádně odpočatí do nové sezóny. Dukla, Hradec, Karviná bude snad za plný počet. Pak by chybělo jen 5 bodíku za 6 utkání :)

                        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                          Edenjejenjeden     před 4 dny 26.03.2025 20:49 |  
                          2 2

                          Ještě hrajeme doma se Slováckem , a to právě v tebou zminovaném 30. kole.
                          A věřím , že už tam bychom mohli slavit titul

                        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                          VS     před 4 dny 26.03.2025 21:57 |  
                          3 0

                          Taky jsem si říkal s tou dovčou, vyloženě Provod a vlastně všichni z narodaků, takže skoro téměř celý tým, by měli hlavně nabrat síly, na ještě těžší sezónu a my bychom si měli ověřit, s kým se dá počítat a s kým ne. některé hráče jako Moses, Kusej, Pech, případně už i Ouma a Teah vyzkoušet/rozehrát/adaptovat. Problém je, že když bude rozhodnuto, tak budou chtít double, pohár, tzn. Že ta dovca padá... Což je škoda, kdy jindy, za předpokladu, že bychom byli brzy mistři...


                          Komentář byl uživatelem upraven (26.03.2025 21:59) . Zobrazit původní komentář

                          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                            Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 22:18 |  
                            2 0

                            A co pak klub naší velikosti jako Salzburg, který bude hrát v červnu MS :-)

                        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                          Nikii     před 4 dny 26.03.2025 22:16 |  
                          4 0

                          Nemohl bych to teda pak trenovat, kdyz uz o nic nepujde ?

                          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                            Borgetti     před 4 dny 26.03.2025 22:20 |  
                            1 0

                            Zkus se poptat pana Tvrdíka, ale nebylo by špatné dát dovolenou i realizáku. Taky jsou v jednom kole :-)

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Alanor (admin)     před 5 dny 26.03.2025 13:42 |  
        22 0

        To je částka, která myslím tak nějak odpovídá kvalitě hráče a zájmu o něj. Na českou ligu to raketa je, ale nepřijde mi to mimo mísu - přišlo by mi to jako rozumně utracené peníze.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Navyseals     před 5 dny 26.03.2025 14:05 |  
          23 1

          Jako je to částka, která se vymyká. Nejen české lize, ale i TOP klubům z Dánska, Srbska nebo Chorvatska. Tohle už by byl nákup ve sféře, kde se pohybuje klub jako Salzburg. Pak se nabízí otázka, jestli je chytřejší dát třeba 5 milionů za hráče ze zahraničí, který není tolik prověřený.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Alanor (admin)     před 5 dny 26.03.2025 14:22 |  
            17 0

            Z mého pohledu tam právě vidím mnohem menší riziko než třeba u takového Chama, který by se musel adaptovat na jinou zemi i ligu (čímž neříkám, že bych proti takovým přestupům ala Cham byl). I proto mi to smysl dává navzdory bezprecedentní částce.

            Malé ale nezanedbatelné plus je také, že oslabíš přímého soupeře v boji o další přímý postup do LM.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          rakusan     před 5 dny 26.03.2025 14:06 |  
          8 0

          No samozřejmě, toto jsem psal již před půlrokem a byl jsem za blázna.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      guyincognito     před 5 dny 26.03.2025 14:11 |  
      5 1

      Je možnost nějaké částečné hráčské kompenzace? Za mě by to byl ideální způsob, jak udat naše odchovance, kteří se typologicky nehodí do našeho stylu, nebo o ně nemáme zájem (Prebsl, Křičfaluši,Halisnký, Planka atd).

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Alanor (admin)     před 5 dny 26.03.2025 14:18 |  
        8 0

        Zrovna Prebsl nebo Višínský by se vyloženě nabízeli skrz zájem Plzně. Ale jinak bych radši oželel peníze, kterých teď budeme mít až až (ale samozřejmě záleží na tom, jak vidíme u těch hráčů budoucí uplatnění ve Slavii).

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Ados     před 5 dny 26.03.2025 14:35 |  
          18 1

          Bude pak Šulc vůbec ještě prodejnej dál nebo jsme jeho cílová destinace? Proč hráč nemá ambice jít do zahraničí?

          Koupit hráče z CZ ligy za 200 míčů je fakt úlet, ale jdeme po ověřené kvalitě a hráč pasuje do našeho systému. Tohle je přesně posílení do LM.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            mig52     před 5 dny 26.03.2025 15:16 |  
            4 1

            První je zde výkonnost, o prodejnost jde tentokrát až na druhém místě!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      o5aradecek     před 4 dny 26.03.2025 18:51 |  
      9 3

      Jestli tohle vyjde, budu doslova nadšen! S Tykačem v zádech a cca dalšími osmi sty miliony z LM, mi to celé dává smysl. Přesně ten typ přestupu, který tým okamžitě posílí. V létě budeme mít možnost udělat další krok směrem k tomu, být skutečným velkoklubem a věřím, že tohle nebude poslední překvapení.

      P.S. Existuje možnost, že u nás v létě bude jak Šulc, tak Višinský?

  2. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Nesty     před 5 dny 26.03.2025 13:44 |  
    2 11

    A když přijde Šulc, nebylo by pak zbytečný ukrást rudejm Birmu?

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Alanor (admin)     před 5 dny 26.03.2025 13:46 |  
      24 2

      Birmančevič není na rozdíl od Šulce hráč pro náš styl.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        fleder     před 5 dny 26.03.2025 14:11 |  
        12 0

        A stejně tak i Haraslín, kdyby někdo měl i tento nápad.
        Nejen kvůli stylu. My hrajeme ve vysoké intenzitě, hráči mají běžecká data, podívejte se schválně na statistiky obou rudých hráčů, kolik zápasů odehráli, ale zejména kolik minut a kdy střídají.
        U nás by dali tak poločas...

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Kortes     před 5 dny 26.03.2025 14:03 |  
      20 2

      Proč kupovat Birmančeviče když máme na křídlo Kušeje, který ještě musí dostat pořádnou šanci...
      Navíc Šulc je pro náš styl vhodnější jak tu psal Alanor, a také je tu výhoda že by mohl Šulc obnovit souhru s Chorým.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Nesty     před 5 dny 26.03.2025 15:08 |  
        4 1

        Samozřejmě vím, že Šulc je pro nás lepší, to s Birmou byl takový pokus o vtip, vyloženě nasrat druhý břeh. Sám pro něj nevidím místo v sestavě, ale představa Chorého nahoře a pod ním Provi a Šulc je hodně zajímavá. S tim že jako alternace Kušej Botos...no asi bych se netěšil na další sezónu fandit někomu jinému

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        malan (přítel SN)     před 4 dny 26.03.2025 22:38 |  
        1 2

        Jen tak. Jako trpaslíka na zahradu.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      mis3     před 5 dny 26.03.2025 14:16 |  
      12 1

      Hráč, který má jednu dobrou sezónu za 5 let...

  3. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Lunaris     před 5 dny 26.03.2025 15:24 |  
    23 3

    Hoši, co ten David Jurásek a možný návrat? Je na tabuli? Když jsem viděl chvilku proti Gibraltaru, tak rychlost a výbušnost v nohách pořád má a nákop do vápna levačkou vlastně taky. Oproti možné perspektivě Ondry Zmrzlého v příští sezóně ve Slavii se mi to jeví dobře.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Láryfáry     před 5 dny 26.03.2025 15:43 |  
      2 2

      Jednoznačně se o něj pokusit, pokud nemáme v merku/nevyjde nějaké pořádné eso. Jeho výhoda je okamžité začlenění.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      pehacko     před 5 dny 26.03.2025 15:50 |  
      5 1

      Ja ho videl v tv hrat dvakrat a vzdycky se mi libil (nebavím se o repre) az jsem si rikal, jak je mozny, ze nehraje pravidelne zaklad. Ted je otazka zda to bude povedeny navrat jako Davida Zimy a nebo lehce rozpacity jako Ondry Lingra (nikde jsem nezaznamenal zatim ofiko vyjadreni k jeho prestupu… vlastne ticho po pesine). To ze se nikde vlastne zatim venku neprosadil je ale ukazatel toho, ze asi jeho strop výkonnosti neni idealni. Ale za me bych do toho sel. Aspon muze pripadne pokracovat v natáčení poradu “na slovíčko” prachu mame asi na hrace dost.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      DF007     před 4 dny 26.03.2025 16:45 |  
      9 0

      Je to velmi nepravděpodobné s ohledem na cenu. Benfica chce hodně a navíc Hofenheim má opci.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        jirkag5     před 4 dny 26.03.2025 16:58 |  
        5 1

        Jestli chce Benfica Zafeirise, tak by mohl být David součástí dealu.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          DF007     před 4 dny 26.03.2025 17:22 |  
          5 0

          Předně Benfica zatím o Juraskovi nerozhoduje. Na tahu je Hofenheim. A my určitě nechceme kus za kus, což je plán pro Bwnficu.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            JV     před 4 dny 26.03.2025 17:45 |  
            9 0

            Hoffenheim pravděpodobně nebude Juráska vykupovat, když se ho chtěl zbavit už v zimě.

  4. Zafeiris

    tonii     před 5 dny 26.03.2025 15:54 |  
    5 0

    Tady něco k tomu zájmu o Zafeirise, jak se psalo níže.
    https://x.com/oREIdoMercado1/status/1904678829752266784
    @SLBenfica has already initiated the first contacts with @slaviapraha regarding Christos Zafeiris.

    The Czech club is aiming for 20M€, the “Eagles” will formalize a proposal set at a lower amount to start the negotiations.

    • Re: Zafeiris

      hiker42     před 4 dny 26.03.2025 18:18 |  
      7 1

      Už je to i na Transfermarktu. Skoro bych řekl, že to bude Zafi za Jurase st. s doplatkem cca 10 M. Samozřejmě, pokud nepůjde Zafi uplne jinam :-)

    • Re: Zafeiris

      Morb     včera 29.03.2025 09:05 |  
      0 0

      Tvl Benfica si z nás udělala svůj Liberec. Jsem ale rád, že je i neúspěch v podobě Juráska od nás neodradil.

  5. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    pehacko     před 4 dny 26.03.2025 18:17 |  
    1 1

    Se chci zeptat, protoze nevidim uz ty predchozi spekulace… co se tam resilo v poslednim mesici? To mi tak uz plus minus neslo načíst pro vysoky pocet prispevku…

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      chosejn     před 4 dny 26.03.2025 18:51 |  
      8 1

      pokusim se shrnout:
      ven: Lingr
      dovnitr: Vojta z Bolky, William Gibson z Liberie, Sulc
      pak si nekdo zaspekuloval nad Visinskym, Rigem a nejvetsi snilci nad Birmancevicem, plus myslim povzdech, aby se kupovali hraci a ne bezci

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Kikoriki     před 4 dny 26.03.2025 18:55 |  
        3 4

        David Jurásek

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        pehacko     před 4 dny 26.03.2025 19:06 |  
        4 1

        Diky moc ja se tam proste nedokazal uz dostat…

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        MarekB98     před 4 dny 26.03.2025 20:50 |  
        4 7

        Vojta jako posila do Ligy mistrů? To je vtip? Jinak, Šulce bych samozřejmě uvítal velmi rád, Gibson předpokládám, že nebude hned do áčka, a návrat Davida Juráska spíše nepreferuji. A odchod Lingra samozřejmě ano.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.03.2025 20:51) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          jirkag5     před 4 dny 26.03.2025 21:57 |  
          2 2

          Vojta koupit a nechat zatím v Bolce.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            MarekB98     před 4 dny 27.03.2025 11:47 |  
            1 1

            Jako možnost by to byla, ale i tak, zatím mě nepřesvědčil, že by to mělo být na Slavii.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        slaviator     před 4 dny 26.03.2025 21:34 |  
        0 20

        já chci Višinského, Riga (navíc u obou plus to, že jsou to odchovanci, takže se nám to hodí dvojnásob...) a Birmančeviče

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          jirkag5     před 4 dny 26.03.2025 21:58 |  
          5 2

          Proč Birmančeviče ? A Riga tedy také ne.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            slaviator     před 4 dny 27.03.2025 03:22 |  
            0 5

            Rigo by byl dobrá alternativa k Zafimu, ale musel by víc makat dozadu. A měli bychom ho na soupisce jako odchovance.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          záplata     před 4 dny 26.03.2025 22:10 |  
          5 3

          A já chci hodinky s vodotryskem :-)

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          sasky     před 4 dny 27.03.2025 09:47 |  
          13 0

          Jakože vážně Birmančeviče? Proboha proč? Vyšla mu nadstandardně JEDNA sezóna. Letos se vrátil jenom na předchozí level (pravda, i vinou zranění a bůhvíjakého zacházení v rámci kabiny). navíc hodně těžil ze spolupráce s Haraslínem a tím blbem. Pro mě by to byl naprosto zbytečný kup.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            slaviator     před 4 dny 27.03.2025 10:53 |  
            0 5

            V létě bude levnej a Trpiš to z něj dostane...

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              sasky     před 4 dny 27.03.2025 12:15 |  
              4 0

              Já mám obavu, že kde nic není ani smrt nebere. Mrkni na jeho statistiky v průběhu kariéry. Obvykle tak půl bodu na zápas, vloni se urval někde k bodu na zápas. Okej, není to úplný dřevo, to neříkám, je to nadprůměrný hráč. Ale nějak nejsem přesvědčen o tom, že by byl nějakou posilou pro LM.

  6. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    záplata     před 4 dny 26.03.2025 20:14 |  
    12 12

    Budeme chtít hrát LM, pokud dopadne, s hráčem, který nehraje ani v Hoffenheimu? A nebude levnej. Spousta lidí by to tady chtěla, koukám. Snad mají výboři rozum.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      DF007     před 4 dny 26.03.2025 21:27 |  
      3 5

      A to se v Edenu skloňuje na pravou stranu Coufal.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        VS     před 4 dny 26.03.2025 21:48 |  
        7 0

        Bude bez smlouvy a chce zůstat v Anglii, pokud nevyjde Anglie, tak jiné zahraničí mu ještě vyjde, když bude volný hráč

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        hajnej     před 4 dny 27.03.2025 07:28 |  
        4 1

        TS by mohla při derby kontrovat "Coufal - Belmondo, Coufal - Belmondo" :-)

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Lunaris     před 4 dny 26.03.2025 22:38 |  
      18 2

      Jurásek je specifická pozice, kdy dostupných levonohých hráčů zkrátka obecně moc není a v konkurenci dalších klubů je problém někoho kvalitního přivést. Diouf je pro Slavii jackpot, ale zároveň mu na tuto úroveň do velké míry sama pomohla. Pokud by ale odešel, je dle mého Jurásek varianta, která má potenciál. Ve Slavii měl z pozice beka druhý nejvyšší počet vytvořených gólových šancí z celého týmu. Co se týče prvotního zrychlení a startu na míč, je možná ještě lepší než Diouf. Umí nacentrovat, z čehož by mohl těžit Chorý. Takže je to hráč, který má předpoklady přispět k vyšší produktivitě týmu. Zrovna Hoffenheim není nejlépe řízený klub v Německu, tak bych se herním vytížením Juráska tam moc neřídil. Jde hlavně o to, aby se Juráskovi vyhýbala zranění, pak bych ho tu osobně bral prakticky bez váhání.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.03.2025 22:39) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        lantsmit     před 4 dny 26.03.2025 22:48 |  
        5 10

        Vždycky měl, má a bude mít problémy s bráněním. V tom není ve srovnání s Dioufem ani poloviční. Já doufám, že ho dělat nebudem.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Lunaris     před 4 dny 26.03.2025 22:57 |  
          5 1

          K tomuhle nemám úplně data, ale co si pamatuju, tak to nebyl ani náhodou hráč, který by mi v rámci defenzivní složky hry pil krev obdobným způsobem jako třeba Ousou. Samozřejmě jiná pozice, ale nevnímám nějaký svůj vnitřní hejt na něj, a ten se jinak vždycky projeví, když to někdo kazí dozadu.
          Samo, že pokud Slavia přivede za Dioufa někoho kvalitnějšího, tak je to v pořádku. Hlavně aby to nejistil Zmrzlý...

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            lantsmit     před 4 dny 26.03.2025 23:14 |  
            1 3

            Vždycky jsem ho srovnával právě s Bahem (viz přiložený pizza charty). Dneska už víme, že má Bah v Benfice krásnou kariéru, i když jsme možná všichni čekali ještě malinko víc. Dnes bych řekl, že Diou je/bude o level lepší křídelník než právě Bah. Ale kdyby se podařilo hráče “aspoň” Bahovy úrovně udělat, jako náhradu za Dioufa, byl bych nadšenej…

            https://ibb.co/MkWGRm3T
            https://ibb.co/dwb3drD3
            https://ibb.co/5h03cp2C

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              Lunaris     před 4 dny 26.03.2025 23:37 |  
              6 1

              Super to takto vytáhnout z rukávu, na druhou stranu, když se na to podíváš, tak ten ofenzivní přínos Juráska je obrovský. Navíc by teď za sebou měl levého stopera. Z toho chartu vyplývá, že měl silné přesně ty věci, které nám teď trochu chybí, ofenzivní náběhy, cutbacky, průniky do vápna, a navíc spoustu získaných míčů v horní třetině hřiště. Ta čísla mě spíš utvrdila v tom, že Juráska bych bral.

              • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

                lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 07:22 |  
                0 8

                O ofenzivním přínosu není sporu (tam je to s Bahem srovnatelný). Ale, jednak to byl Jurásek v primu, do kterýho by se zpátky dostat snad mohl. A druhak by nepřicházel po Bahovi, ale Dioufovi. K němu podobnej pizza chart nemáme, ale řekl bych, že ten ofenzivní percentil naší ligy posunul na tehdejších 120%, pocitově. Plus je tu ten potenciálně dost velikej downgrade ve hře směrem dozadu, kde zase platí, že Bah byl velmi, velmi solidní. Ale Diouf je i v tomhle neskutečná mašina. A konečně je třeba zohlednit, že Jurásek u nás dominoval v asi nejslabší Slavii za poslední roky. Jako třeba chvíli Samek, nebo pak Chytil apod. Dnes je ten náš tým úplně jinde a chce být s Tykačem ještě výrazně dál. Třeba na úrovni současný Benficy, kde teda na Juráskovi nenechal nikdo relevantní nit suchou. Jak moc se tam nechytal.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Alanor (admin)     před 4 dny 27.03.2025 09:38 |  
        10 1

        Ty jo, byl bych hodně překvapen, kdyby se měl D. Jurásek vracet. A i když patřil k mým oblíbeným hráčům v tom období, tak bych se spíš stavěl proti návratu.

        Sportovně by to nějaký smysl asi mělo. Máš pravdu, že levých beků není tolik a ta kombinace Juráskova centru a Chorého v útoku by mohla fungovat velmi dobře. Na druhou stranu se obávám, že by D. Jurásek okamžitou posilou nebyl a muselo by se na něm alespoň půl roku intenzivně pracovat, aby se dostal do formy. Po tom zranění šel výkonností hodně dolů a od té doby nikde pořádný prostor neměl.

        Ale hlavně mi to nedává moc smysl v poměru cena/výkon. Jurásek bude hodně drahý, těžko si dovedu představit, že by ho Benfica pouštěla pod 5 M euro. I platem by se určitě zařadil k nejdražším hráčům. A bude mu 25 let, to už je značný rozdíl oproti návratu Zimy. A taková okamžitá kvalita jako Šulc to podle mě není.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Lunaris     před 4 dny 27.03.2025 10:23 |  
          3 1

          Zkusil bych oblíbený model hostování s opcí, pokud ji tedy teď neuplatní ten Hoffenheim. Evidentně je to model, který je Benfica ochotná akceptovat.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 10:35 |  
          4 4

          Souhlasím hlavně s tou částí Tvojí úvahy, kterou jsem měl sám v hlavě už při reakci na Lunarise. Jehož příspěvkům v tomhle směru rozumím tak, že by to za určitých ekonomických podmínek vlastně mohla být vcelku rozumná varianta, pokud bychom potřebovali okamžitě nahrazovat Dioufa a ZÁROVEŇ by nebyl na obzoru nikdo dostupný zvenku, kdo by měl k tomu okamžitému nahrazení Dioufa větší potenciál. Za mě přivést Juráska za cenu do 5M, ideálně po té opci, jak píše Lunaris, by relativně smysl dávalo. Tuhle hodnotu asi +/- má a bude mít i do budoucna. Asi by už u nás kariéru dohrával, což by vůbec nebylo špatný. Časem by mohl přijmout i roli back up za nějakého dalšího "Dioufa" nebo "Baha", kterého bychom současně s ním třeba také přivedli a minimálně půl roku až rok na něm intenzivně pracovali. Ovšem cokoli nad 5M za Juráska by pro mě smysl nedávalo, protože za takové peníze si už můžeme přivést hráče typu Oumy, tzn. "Dioufa" po jednom roce prověření v zápasech EL, tzn. hráče TEĎ na výkonnostní úrovni Juráska, který by ale měl narozdíl od něj všechno před sebou. Jak z hlediska sportovního růstu, včetně možnosti růstu raketového (jako Diouf), tak samozřejmě z hlediska ekonomického, kdy bychom z takovýho kluka mohli udělat další zboží za 15-20M.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            Lunaris     před 4 dny 27.03.2025 13:18 |  
            1 0

            Nespornou výhodou Juráska je rychlejší adaptace. Alanor se sice domnívá, že bychom ho museli půl roku dávat do kupy, ale on teď už normálně trénuje, takže bych to tak černě neviděl. Naproti tomu o druhého Dioufa bude jako o leváka rvačka a nebo to podobně jako první Diouf bude teenager, který se bude rok obouchávat v béčku. Tudíž se mi to jeví jako rozumná varianta v situaci, kdy tu hrozí Ondra Zmrzlý nebo Ivam Schranz, zejména s výhledem na možnou Ligu mistrů. Nevěřím tomu, že bychom přivedli leváka wingbeka z ciziny, navíc nejspíš až někdy ke konci přestupního okna, který by mohl hned na podzim hrát LM. To to zvládne spíš ten Jurásek.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 13:30 |  
              4 2

              Jsem si jistej, že řešení za Dioufa v podobě dvojice Zmrzlý/Schranz nepřipadá v úvahu. Nejsme v roce 23, zcela bez peněz od Číňanů. V zimě se spekulovalo, že chceme / děláme Arfstena, což je univerzální křídelník na obě strany, primárně ovšem nalevo. 23 let, dle TM hodnota přes 1M, což může v realitě být těch 4-5M jako třeba za návrat Juráska. Mmch před pár dny odehrál Ligu národů Concacaf za USA proti Kanadě, s Pulisicem, McKenniem a spol., přičemž na svý straně sváděl souboje s Daviesem z Bayernu.

  7. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 07:38 |  
    5 11

    “V případě Šulce by „sešívaní“ museli do pokladny sáhnout mnohem hlouběji. Mluví se o stropové částce šesti milionů eur (zhruba 149 milionů korun), která by zbořila dosavadní rekordy. „Jednou by k tomu stejně muselo dojít. Teď je ideální příležitost. Navíc by to ani jinak nešlo,“ říká zdroj detailně obeznámený s uvažováním slávistického vedení.

    Byť to Šádek ještě v zimě vylučoval, o Šulcovi již se slávistickou stranou diskutoval. Mělo se tak stát po konci podzimní části. Ke kontaktům mezi ním a Jaroslavem Tvrdíkem došlo znovu i během jara. Velká věc na úrovni české ligy se rozjíždí. Stejně jako v případě Chorého by Viktoria chtěla nejen finanční plnění, ale i hráčské. O konkrétních jménech údajně ještě nebyla řeč. V Šulcově případě se ale nemusí na další transfer do Prahy dívat pozitivně hlavní kluboví partneři nebo zástupci města, kteří nechtějí dělat z Viktorie přestupní stanici do Slavie.

    Lákadlem je Liga mistrů

    Samotný hráč, plzeňský odchovanec, preferuje letní odchod do zahraničí. Ovšem ani možnému odchodu ke konkurenci se nebrání. V Plzni by měl v současném nastavení jen těžko každý rok reálnou šanci na zisk titulu, navíc se před ním otevírá možnost zahrát si Ligu mistrů, kam se Slavia, pokud opravdu získá mistrovskou trofej, kvalifikuje přímo. Na příkladech Staňka a Chorého pak vidí, že změna prostředí není na škodu.

    Ano, Šulc, ale to i Plzeň, stále čeká na lukrativní nabídku ze zahraničí. V zimě však na stole nic neleželo, v tomto směru se prý ani na konci března nic zásadního neděje. Podle informací Sportu proběhlo naťukávání od dvou klubů z Championship (2. anglická liga), zatím ale nikdo není ochoten položit na stůl sumu okolo osmi milionů eur (199 milionů korun) a výš.

    Nejistota na západě Čech je evidentní, jelikož Šulcovi končí v červnu 2026 smlouva a letní prodej je z finančního hlediska nutností. Pokud nedojde k podepsání nového, prodlouženého kontraktu za vylepšených podmínek. A obchodní dohoda se Slavií by byla elegantním východiskem.

    Šulce zastupuje agentura Nehoda Sport, která řeší možný transfer, i když se v zákulisí mluví i o tom, že hráč uvažuje o změně. Hlavním problémem směrem do elitní ligy ale není agentura, nýbrž zejména Šulcova aktuální cenovka, nad kterou zájemci zatím váhají.”

    https://isport.blesk.cz/clanek/459998

    I když má většina lidí jasno, včetně snad i našeho realizáku, pokud jsou tyhle spekulace pravdivý, tak se zamysleme nad tím, proč mu neleží na stole nabídka na těch z pohledu Západu dost směšných 8M. Když pro Durosinmiho si - navíc s jeho chorobopisem - doslova letí, po několika vydařených zápasech jen během jarní části sezóny, a to za stejný peníze, Lazio.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 07:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      martyni (přítel SN)     před 4 dny 27.03.2025 09:04 |  
      3 8

      Já se tedy zamyslel a napadlo mě srovnání Šulce s Lingrem. Přijdou mi trochu podobní, hodně pracovití, běhaví hráči, dobrej výběr místa pro zakončení, nedostatky trochu ve vidění hry a správném rozhodování. Možná si někdo klepe na čelo z tohodle srovnání, když tuhle sezonu jsou jejich výkony tak rozdílný.. ten rozdíl ale je v hlavě a sebevědomí víc než ve fotbalových skillech, Šulc je na vrcholu, dlouhodobě v jednom týmu, kterej na něj spoléhá, Lingr se vracel po roce bez herní praxe. Takže moje otázka zní, je Šulc v něčem o tolik lepší, že by dávalo smysl Lingra prodat a za velký peníze pořídit jeho? Samozřejmě teoretická otázka, Ondra předpokládám do té ameriky chce.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 09:10) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        sasky     před 4 dny 27.03.2025 09:42 |  
        10 0

        No Šulc je produktivní, umí rozehrát... A má formu. Výměna Lingr -> Šulc mi tedy dává maximální smysl.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 10:21 |  
        6 8

        Za mě je klíčová otázka, jestli je to, co letos předvádí Šulc, jeho výkonnostní strop, nebo jestli má potenciál - speciálně u nás ve Slavii - to ještě výrazně posunout. Já si ten nezájem klubů zvenku za cenu (8-10M), což vážně není žádná raketa, ani pro kluby toho druhýho sledu, jako je Feyenoord apod., vykládám tak, že tam ti případní zájemci právě moc velký prostor k rozvoji nevidí. Já osobně, když se dívám na Šulcovo způsob zakončení / řešení finále, tak to na mě působí, že to jsou prostě klasický zavřený voči, žádná milimetrová práce ve smyslu uklidit cíleně za háčky. Hodně v tomhle připomíná právě Lingra, takže je tam podle mě hodně velká volatilita, kdy to prostě v jednu chvíli přestane z těchhle pozic padat. Samozřejmě, stejně jako Lingr, bude pořád relativně produktivní z těch různých dorážek, ve skrumážích apod., a to díky svému mimořádnému pohybu, orientaci v přehuštěném prostoru, reakci a obecně i určité šikovnosti. Ale pro mě přesně tenhle typ hráče pro nás naprosto nebude s to plnit roli frajera, kterej když půjde v LM sám na bránu nebo se ocitne v jediné naší tutovce, kterou si dokážeme proti takovýmu soupeři vypracovat, tak aby to cíleně a sebevědomě proměnil. Bude to další v řadě Masopustů, Teclů a bohužel i Lingrů (v tomhle), kdy dílem nekvalitou v provedení a dílem i nedostatečnou mentalitou zavře oči a nakouří buď gólmana nebo to trefí dva metry vedle. Pro mě je z dostupných hráčů, které máme před očima, a tudíž je můžeme mít aspoň trochu nakoukaný, daleko zajímavější zboží Adu. To je přesně typ hráče k Chorýmu i do těch nejtěžších zápasů proti Arsenalu apod. Suma sumárum, Šulce si myslím, že dovedeme výrazně posunout v odolnosti a větší silovosti v soubojích, v týmovým bránění, ale víc nezvládneme ani my. A po takovém posunu by byl u nás nadstandardním hráčem pro ligu a zcela jistě i pro EL, řekněme do zápasů maximálně na úrovni osmifinále/čtvrtfinále. Cokoli vejš, včetně LM, je ale level, kde ho nijak zvlášť využít nedokážeme.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      slaviator     před 4 dny 27.03.2025 09:53 |  
      8 1

      Prý jazyková nevybavenost Šulce...

      A jestli je i trochu pohodlný ve smyslu být radši doma v Česku hvězdou než někde v průměrném bundesligovém nebo portugalském týmu být pořád jednou nohou v sestavě a druhou na tribuně, tak si to asi vyhodnocuje jako jít do Slavie. A klidně by tu pak mohl být pět nebo více sezon.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      witty13     před 4 dny 27.03.2025 12:12 |  
      13 1

      Proc nikdo nechce za Sulce zaplatit? Vazne je to tak tezka otazka? Neni to zadny mladik (uz je mu 24), a je defakto jiste, ze si ho poridis pouze jako investici do kvalit, nikoli do preprodeje. A pote pripadaji v uvahu dve dalsi veci - zaprve, ne kazdy tym na zapad od nas da 10 milionu € za hrace, ktereho uz znovu neproda a ktery bude kvalitou stacit na jejich uroven a jeste lepe - bude ji posouvat. Tedy takove ty “TOP” moznosti - jako treba Feyenord - tam je proste a jednoduse ze hry. Feyenord nikam neposune, a uz ho ani neprodaji za vic. Takze na zapad jsou to spise tymy lehce nadprumerne, relativne pravidelne se zucastnujici evropskych poharu (belgie, nizozemsko, portugalsko) a nebo tymy vylozene prumerne (nemecko, anglie, italie, spanelsko, francie). A ted mi tam najdu alespon 5 tymu, ltere davaji bezne za hrace ve veku temer 25 let, rok pred koncem smlouvy 10 milionu €.
      A druha vec - kolik borcu, co odesli z ceske ligy ven, v poslednich trech letech, udelali v novem klubu “diru do sveta”. Uprimne, i na ceske pomery hvezda David Jurasek spise paberkuje. Kinsky po slibnem startu upadl do prumeru. Hranac si snad nekopl, Matej Jurasek nema odehrano ani 90 minut. Kuchta prisel zpet s krizkem po funuse, Lingr take. Jurecka sel do prumerneho klubu v turecku jako vicenasobny nejlepsi strelec ligy. Zima je take zpet… za posledni dva/tri roky uspel jen Krejci, Bah a nakonec snad i Sima. Pred nimi Kral, Soucek, Coufal, Deli, MNN… Stanciu taky sel do ciny, v belgii to nedal.. proste tech hracu primo z ceske ligy nekam ven, a uspesne, je v posledni dobe strasne male procento. A ono si to pam rozmyslis, jestli je ceska liga meritkem.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 13:13 |  
        2 2

        Se vším v podstatě souhlas, ale v tom je zároveň ten problém. Pokud by i podle tebe jeho případná akvizice neposunula Feyenoord a zároveň by ho za víc dál taky neprodali, tak je otázka, jestli by byly jeho herní přínos a/nebo další ekonomický využití dostatečný pro nás. Vycházeje z předpokladu / očekávání, že právě na úroveň Feyenoordu tak nějak v nejbližší době cílíme. V tom se můžu samozřejmě mýlit, ale já to tak ze všech kroků teď v době po Tykačovi cítím. Nikdo nepochybuje o určitých a nemalých kvalitách Šulce, včetně vhodnosti jeho hráčský typologie pro nás. Debata tu ale běží - podle mě zcela legitimně - jestli to bude pro nás v nových poměrech naší neustále vzrůstající kvality stačit. A to v porovnání s tím, pokud můžeš těch 6+M vynaložit na akvizici někoho jinýho. Třeba za někoho, jako byl svýho času námi aktivně skautovaný a poptávaný Akor Adams.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 13:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          witty13     před 4 dny 27.03.2025 13:43 |  
          1 2

          Rozumim ti, ale rikam ze ano, Sulc pro nas je (muze byt) posila. Na uroven ceske ligy je nadprumerny. A Feyenord, se vsi touho, kde bych Slavii rad videl je na svetelna leta pred nami. Hlavne v tom, ze kdyz najde zajimaveho hrace, da za nej 10 milionu € a vic, a hlavne takovy hrac k nim prijde. Mi musime jit postupne. Kazdym prestupakem idealne na dvou az trech postech zvysit kvalitu. A tak porad dokola. A zvysi u nas sulc kvalitu? Zvysi. A o tom to je. Jestli jsme pripraveni za nej dat opravdu 6+ (nedejboze 8+) opravdu spejeme k tomu, ze se snad stabilizujeme na LM (koeficient nam nahrava). Tim ziskame zkusenosti, a treba se nekteri (zvlast mladsi) nasi hraci jeste posunou (Chaloupek, Zafi, Pech). Pokud do te doby neodejdou. Hlavne by to mohlo byt naznaceni cesty pro ostatni - podivejte se, stejne je nejlepsi chodit nejdriv do Slavie (sparty) a ne rovnou ven. Pak by treba takovy jako Sin nekecaly blbosti. Prazska S ziskaji ty nejlepsi hrace, jako tomu bylo na prelomu tisicileti, kde se ven jinak nez ze Sparty ci Slavie nechodilo. Muze se tim posunout cely cesky fotbal. Samozrejme ze bude potreba koukat i ven, protoze mimo plzen (a spartu) je v cechach tak 5 hracu s vykonosti na Slavii, jestli vubec. Ty pak ale musime bezpodminecne ziskavat. Stejne tak musime vytahnout to nejlepsi z Plzne (ackoli ted uz tam zbyde akorat Cerv s potencialem pro nas)

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            lantsmit     před 3 dny 27.03.2025 16:56 |  
            1 1

            Světelný roky mezi námi, kde chceme být my počínaje příští sezónou, a tím, kam obvykle Feyenoord patří, tzn. mimo ty poslední dva - i pro ně zcela mimořádně úspěšný - evropský roky, nevidím. Mimochodem v roce 23, kdy jsme se s nimi potýkali naposledy, měl jejich kádr podobnou hodnotu, jakou máme my teď. Samozřejmě díky těm následujícím úspěchům v EL a letos v LM, vyletěli skoro na trojnásobek. Ani tak to světelný roky nejsou, ale chápu, že to myslíš v nadsázce.

  8. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Hektor     před 4 dny 27.03.2025 08:37 |  
    22 0

    Chtěl bych se zeptat informovaných, jestli je ve hře i varianta, že by si za nás zahrál Diouf na podzim ligu mistrů? Tady se už od zimy prodává hráč, který na mě přitom nepůsobí dojmem, že chce za každou cenu pryč, navíc je to fotbalista, který na tu ligu mistrů má a jeho cena tam může vyrůst.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      LukeDo     před 4 dny 27.03.2025 08:39 |  
      4 0

      Dobrá otázka..

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Alanor (admin)     před 4 dny 27.03.2025 09:30 |  
      2 0

      Dokud není prodaný, tak to varianta pochopitelně je. Úplně bych neřekl, že to je pravděpodobné (ve smyslu 50+ %), ale zároveň si nemyslím, že by ta šance měla být zanedbatelná. Ale je to jen odhad, žádné info, co se okolo Dioufa teď děje, nemám.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 09:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Highland_JD     před 4 dny 27.03.2025 10:20 |  
      7 1

      Dobrá otázka vzhledem k tomu, jak se hráč chová, jaké dává příspěvky na sociální sítě atd. Také odhaduji, že ta šance je méně než poloviční (pro mě tak 30%), ale třeba to tak dopadne. Pro mě jako fanouška by to bylo skvělé, ale pro klub je to samozřejmě i riziko a schopnost prodávat kontinuálně hráče do kvalitních lig a za dobré peníze je jeho výhoda při přestupech hráčů směrem k nám. Není to jen o penězích, budou ho chtít prodat i jako ambasadora a reklamu toho, jak dobře s hráči pracujeme. A já to chápu, přestože mě to u těhle sympatických kluků vždy dost mrzí.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Lunaris     před 4 dny 27.03.2025 10:34 |  
        1 0

        .


        Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 10:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Lunaris     před 4 dny 27.03.2025 10:34 |  
        10 0

        Jak se hráč chová? V zimě údajně netlačil na přestup, protože je pro něj v tomto věku priorita se pravidelně dostávat na hřiště a fotbalově se rozvíjet. Což mi přijde jako poměrně rozumné chování.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Highland_JD     před 4 dny 27.03.2025 11:01 |  
          5 0

          No chová se (podle toho co jsem mohl vidět na vlastní oči a co se ke mně dostalo) naprosto ukázkově. Uvědomuje si důvěru a váží si ji, přeje spoluhráčům, klub pro něj není jen přestupní stanicí, fandí i když nemůže hrát. A jeho sociální sítě jsou také přesně v tomhle duchu.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            Lunaris     před 4 dny 27.03.2025 11:05 |  
            3 3

            Potom mi unikl slovoslet tvého původního příspěvku, který vyznívá tak, že se Diouf dle svého vystupování na sockách spíš cpe ven. Já jeho socky nesleduju, abych se přiznal, nedělám to u žádného hráče, takže neumím pak rozklíčovat, jak jsi svůj příspěvek vlastně myslel.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              Highland_JD     před 4 dny 27.03.2025 14:35 |  
              2 0

              V pohodě, mohl jsem to napsat lépe, příště si zkusím dát větší pozor. Mě se jeho přístup líbí a neberu ho jako samozřejmost. Když si vzpomenu na Simu, Usora nebo Yiru Sora, tak si i těhle malých věcí a zdánlivé normality vážím.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Kortes     před 4 dny 27.03.2025 10:59 |  
        5 0

        Jeho chování na sociálních sítích mi tedy nepříjde nijak atypické...
        Nebo spíše teď koukám že jsem tvůj komentář nepochopil a chová se naopak spíše v pořádku, s čímž souhlasím. :))


        Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 11:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      mis3     před 4 dny 27.03.2025 11:02 |  
      5 4

      no, tak bejt jím, tak v létěu jdu, v pořádné lize se ti nestane že ti nějaký 40 letý motovidlo rozsedne nohu...

  9. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 10:47 |  
    5 7

    Ještě jedna úvaha k diskusi... Pokud bychom přes veškerý úsilí nedokázali po sezóně udržet "Zafiho z formy", tak si myslím, že dokážeme ve vztahu k Oscarovi překonat ten v minulosti daný slib (k jeho odchodu právě teď v létě), a to nabídkou pohádkovýho balíku peněz. Oscar na mě působí celá ta léta dojmem, že by na takový řešení slyšet mohl.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      miradusin     před 4 dny 27.03.2025 11:24 |  
      2 10

      já si myslím že Oscar nechce fotbalově jít pryč .. je tady klíčový hráč .. ale nějaký balík by ho mohl asi přemluvit k obětování své fotbalové kariéry


      Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 18:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        kalex     před 3 dny 27.03.2025 17:42 |  
        3 4

        V první řadě bys měl myslet na češtinu. Sorry.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Hektor     před 4 dny 27.03.2025 12:09 |  
      15 1

      Směrem dopředu mi trojice Provod, Šulc, Moses přijde nebezpečnější než Provod, Zafeiris, Oscar. Tím nechci říct, že má Oscar odejít, budu moc rád, když zůstane.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        lantsmit     před 4 dny 27.03.2025 12:53 |  
        2 6

        Trojice Provod, Zafeiris, Oscar je momentálně a ještě dlouhou dobu by byla daleko vyváženější, co se týká hry dozadu. Navíc si nemyslím, že by takhle, tedy v trojici Provod, Šulc, Moses měli nebo mohli v budoucnu v tom prostředku hrát. Když nepočítám zápasy proti Duklám, Budějovicícm apod.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Hektor     před 4 dny 27.03.2025 13:32 |  
          7 0

          Proto také píšu směrem dopředu.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      wimpy     před 4 dny 27.03.2025 12:43 |  
      2 1

      Měl jsem za to, že k podobné dohodě už došlo.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Alanor (admin)     před 4 dny 27.03.2025 12:53 |  
        3 1

        To snad bylo s podpisem smlouvy. Teď mám také info, že má mít Oscar příslib, že ho v případě dobré nabídky v létě pustíme. Je samozřejmě otázka, co za nabídky přijde a jak moc budou pro hráče atraktivní. Počítám, že nebudeme chtít najednou pustit Oscara i Zafeirise.

        Léto bude zásadní nejen z hlediska posil, za které jsme asi připraveni utratit rekordní balík, ale i co se týče udržení současných opor. Klidně to nakonec může být ještě důležitější než ty posily.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          wimpy     před 4 dny 27.03.2025 14:08 |  
          6 1

          Mám na mysli, že Oskar nabídky odmítá (určitě na něj choděj), za to se mu sem podařilo dostat rodinu a je s ním nadstandardně zacházeno. Lepší liga je samozřejmě lákadlo, ale pro jeho setrvání zde mluví fakt, že to, co Slavie hraje, mu sedí jak prdel na hrnec a to se mu v cizině nemusí stát. Takové neotřesitelné postavení se mu už nemusí podařit vybudovat. To je karta pro nás, takže v jeho případě jazýčkem na vahách mohou být jen ty peníze a v tomto ohledu můžeme být konkurenceschopni.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            Alanor (admin)     před 4 dny 27.03.2025 14:34 |  
            1 1

            Měl jsem právě za to, že letos chtěl nabídku přijmout. Tuším, že to byl Galatasaray.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              wimpy     před 4 dny 27.03.2025 14:40 |  
              1 0

              A nepřijal proč? Nepustili jsme ho nebo se s ním dohodli?

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              lantsmit     před 3 dny 27.03.2025 16:51 |  
              0 2

              Kromě Galatasaraye měly být ve hře Sevilla a AS Řím. Myslím, že za balík peněz, který jsme teď schopni mu nabídnout, tzn. ve (skoro) srovnatelný výši jako každý z těchhle klubů, by tu vzhledem ke své povaze a už vytvořeným vztahům ve Slavii klidně zůstat mohl.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Pedro50     před 4 dny 27.03.2025 15:46 |  
        1 1

        To byl Provi

  10. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    kexholm     před 4 dny 27.03.2025 12:36 |  
    7 3

    Pokud chceme koupit Šulce tak to vypadá že chceme hrát od nové sezóny nové rozestavení 4231 se Šulcem na pozici ofenzivního záložníka střed, pak je nákup logický. Pokud Šulce kupujeme jako křídlo do systému 343 myslím že je to chyba a nákup nedává moc smysl. Šulc hraje dobře uprostřed hřiště a ne ze strany, navíc nemá na křídlo dribling a potřebnou rychlost aby chodil 1na1. Tak snad JiTVCD:-)

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Marek3     před 4 dny 27.03.2025 13:16 |  
      2 1

      Mne prijde pomerne dynamicky a rychly, ale nemam zadna data abych argumentoval. Nicmene souhlasim ze je lepsi uprostred.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 13:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      kjandourek (admin)     před 4 dny 27.03.2025 13:48 |  
      17 3

      Podle mého názoru jsme nikdy pořádně nehráli 343 - i když je to tak pro zjednodušení v grafikách psané.. V ideální sestavě nastupují s Chorým Chytil a Provod a ani jeden nehraje klasické křídlo... Buď je to 3412 s Provodem na podhrotu, protože ten se pohybuje po celé šířce hřiště.... A nebo 3421, kdy ti dva krouží kolem Chorého a sbírají míče vypadlé z jeho soubojů s obranou...

      V obou případech si tam umím Šulce představit....

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Alanor (admin)     před 4 dny 27.03.2025 14:30 |  
        3 1

        Taky to tak vidím. Pak je ale otázka, jak se tam sladí Šulc (ten by v ideální sestavě nejspíš nahradil Chytila) s Provodem. Ale nečekal bych, že by v tom měl být problém.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          lantsmit     před 3 dny 27.03.2025 16:48 |  
          3 4

          Mohl by se dostávat do podobně nevyhovující pozice, do jaké musel naskakovat Lingr, kterému taky nejvíce svědčila pozice čistýho podhrotu zprostředka. Za situace, kdy se Provod skutečně pohybuje po celé šířce hřiště, je požadavek na toho druhého podhrota takový, aby se v tomhle Provodovi přizpůsobil a hledal si vedle něj účelně a účinně nějaký zbytkový prostor, což často obnášelo právě tu hru z křídla. Navíc ani Chorý není klasickej hroťák když si taky často seskakuje do stejnýho prostoru, ve kterém se pohybuje Provod (a vedle něj Lingr / Chytil a perspektivně by se tam stejně pohyboval i Šulc). Proto bychom v našem stávajícím systému daleko spíše potřebovali běhavýho hráče, který se přirozeně pohybuje a je pro soupeře nejnebezpečnější až na samotném hrotu, tzn. vedle Chorýho nebo často dokonce i nad ním. #TeamPrinceAdu

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            kexholm     před 3 dny 27.03.2025 18:48 |  
            4 2

            Lingr když jsme hráli rozestavení 4231 a on byl podhrot tak hrál líp a dával i góly, než když ho JiT po návratu nutil hrát křídlo, to prostě nebyla jeho pozice.....

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            Lunaris     před 3 dny 27.03.2025 21:12 |  
            4 0

            Tohle je dobře popsané. V Plzni si hráči daleko víc drží svoje pozice, hrot tam hraje skutečně hrot a záložníci pod ním mají oproti nám jasné role, kdy Kalvach to jistí vzadu, Červ o něco výše nad ním převážně zprava a Šulc zleva. U nás by se musel přizpůsobit většímu prolínání hráčů v jednotlivých řadách a variabilnějšímu rozestavení. Oběhá toho taky spoustu, ale jak píšeš, musel by se naučit ta vhodná místa nacházet, což by pro něho byla velká zkouška. Když by se přivedl někdo jako Adu, dejme tomu na místo Schranze, zřejmě by si svoje pozice na hřišti uměl nacházet intuitivněji.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              lantsmit     před 3 dny 27.03.2025 21:21 |  
              4 5

              U Adua nikdo neznáme mentalitu, ale herně a fyzicky je to mašina s potenciálem na hodnotu 20-30M časem. Co předved za skok během pár týdnů po přestupu z Kryvbasu, je něco nevídanýho. A proto se bohužel obávám, že už je mimo naše možnosti. Ale typologicky bychom takovýho plejera měli hledat a v případě potřeby za něj zasolit.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      japhy     před 4 dny 27.03.2025 14:46 |  
      3 0

      Předělávat systém kvůli jednomu hráči nedává smysl. My bychom navíc museli rozjet hledání beků na obě strany a současným stoperům hledat nějaký využití. A plus si myslím, že se trenérům ta trojka vzadu ohledně bezpečnosti docela zamlouvá.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        kexholm     před 3 dny 27.03.2025 18:46 |  
        2 2

        Nemá, takže budeme hrát bez křídel 3421 na dva ofenzivní záložníky ve středu Šulce a Provoda, což já bych radši hrál s křídlama, Chytil, Šulc ani Schranz nejsou křídla, Provod je uprostřed sice lepší ale křídlo umí zahrát......

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Lunaris     před 3 dny 27.03.2025 20:30 |  
          4 0

          Křídla hrajou wingbeci, no fear.

          • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

            kexholm     před 3 dny 28.03.2025 08:07 |  
            1 0

            Tak slovo křídlo nebo krajní záložník a wingback je pro mě zásadní rozdíl. Nevšiml jsem si že by Douděra chodil přes hráče 1na1 a vytvářel přečíslení, většinou spíš jen centruje, tak jak to dělá wingback, Diouf taky není křídlo, ikdyž letos je neskutečně produktivní z pozice wingbacka.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              Lunaris     před 3 dny 28.03.2025 08:57 |  
              1 6

              A proto tady celou dobu píšu, že Douděra nemá v základu Slavie co dělat. Diouf ti naproti tomu přes hráče (i několik hráčů) přejde, stačí vzpomenout na první gól spartě v podzimním derby, resp. co mu předcházelo.

              • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

                lantsmit     před 3 dny 28.03.2025 09:56 |  
                1 6

                Naprostej souhlas a doplním, že u Douděry je největší peklo právě v tom, že tam pohybově i na tom křídle i na tom wingbeku dovede být, stejně jako na druhý straně neuvěřitelnej Diouf. Ale přestože tam pohybově je, tak je v konkrétních herních situacích oproti Dioufovi poloviční. Má dost velký rezervy i dozadu, při bránění, speciálně 1na1 a někdy i pozičně, kdy tu situaci špatně vyhodnotí. Ale daleko větší má ty rezervy nahoře, kdy ten tým, zvyklej na druhý straně na Dioufa, tak nějak počítá, že tam od Douděry budou i ty typicky křídelní věci, tzn. 1na1, vzít balón na střed, jít po tom do střely (tzn. ne jako Douděra, kterej střílí jenom ty odražený míče za vápno z voleje, zavřený voči, z toho dva "góly roku" a pak 40 střel zcela mimo zařízení.

            • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

              lantsmit     před 3 dny 28.03.2025 09:38 |  
              2 1

              Diouf je wingbek a křídlo v jednom, proto je to raketa do PL. Kdybychom ho udrželi a napravo měli někoho jako Baha, tak může hrát nahoře Provod - Chorý - Šulc, všichni víceméně z prostředka.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Lunaris     před 3 dny 27.03.2025 20:58 |  
      4 0

      Ono je to dost často tak, že falešnou devítku hraje Chorý a seskakuje si pro míče do hloubi pole. Provod i Schranz se pohybují nad ním. Na pozici křídel se vytahují wingbeci, v některých zápasech se tam drží i ten Schranz, ale Provod prakticky nikdy. Ten má takový akční rádius, že se zvládne pohybovat prakticky po celé šířce i délce hřiště, a proto je pro Slavii v současné době naprosto zásadní hráč.

  11. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Ladislav (přítel SN)     před 4 dny 27.03.2025 13:18 |  
    2 7

    V posledních dnech se v Portugalsku rozjely také spekulace o možném odchodu slávistického záložníka Christose Zafeirise (22) do Benfiky Lisabon. Jeden z účtů na sociální síti X dokonce napsal, že začala jednání a že Slavia požaduje kolem 20 milionů eur. Kluby však v žádném kontaktu ohledně Zafeirise nejsou. „Není to pravda,“ říkají zdroje blízké Edenu.
    https://infotbal.cz/zakulisi-kolem-sulce-a-zafeirise-pretahne-slavia-klicoveho-hrace-plzne-a-je-realny-zajem-benfiky/


    Komentář byl uživatelem upraven (27.03.2025 14:17) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    VS     před 3 dny 27.03.2025 18:45 |  
    4 7

    A ten Šulc je hotový, nebo hodně na dobré cestě ? Insederi, tady psali, aspoň mi to tak přišlo, že vlastně je to hodně blízko, i fotbal, který má dobré info většinou, říká něco jiného a mluví o o nižší částce..tak nevim

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Kortes     před 3 dny 27.03.2025 20:06 |  
      9 3

      Já bych věřil zdejším insiderům, i když informace inFotbalu se můžou lišit. Tak si troufnu říct že jejich zdroje nemají klubu blíže než zdejší dva insideři, kteří už v minulosti několikrát přesvědčili o své rentabilitě.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        VS     před 3 dny 27.03.2025 20:44 |  
        9 2

        Já jim právě věřím, protože už se několikrát ukázalo, že mají pravdivé info. Mě šlo spíš o to, zda jsem si ty jejich příspěvky vylozil správně, že je v podstatě hotovo. Mě to totiž překvapuje, že Šádek o tom jedná v rozjeté sezóně, kdy ještě bojují, o co nejlepší umístění.. i když chápu, že s titulem už asi moc nepočítají....

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Kortes     před 3 dny 27.03.2025 21:06 |  
          12 1

          Já jsem to taky pochopil stejně jako ty, no uvidíme. Každopádně je teprve březen, myslím si že ještě nějaká nabídka do Plzně dorazí, otázka je v jaké výši, a pokud ji budeme moci konkurovat tak skončí u nás. Pochopil jsem z toho že je k přestupu k nám hodně nakloněný.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      DF007     před 3 dny 28.03.2025 07:16 |  
      6 1

      Hotový samozřejmě není. Čeká se jestli přijde něco z venku. My jsme až "druzí" na řadě. Nicméně podmínky jsou téměř předjednané.

  13. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    záplata     před 3 dny 27.03.2025 19:37 |  
    5 3

    V minulosti jsme vykoupili Libe, potom MB, teď vykoupíme Plzeň a na přes rok je na řadě bubeneč.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      rakusan     před 3 dny 27.03.2025 19:52 |  
      5 0

      No jo, ale koho ???

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Ivan     před 3 dny 27.03.2025 20:51 |  
        2 8

        Napadá mě Jarda Zelený. Ne že bych je nějak moc sledoval a znal jeho výkonnost, ale je to jedinej Sparťan kterýho bych snedl.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          necich     před 3 dny 28.03.2025 07:18 |  
          3 1

          Že by byl k sežrání to zrovna ne. Já mám raději indiánky..:))

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          marcocruz (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 08:47 |  
          6 1

          Za repre teď byl tragickej, navíc už se u nás neprosadil, to, že hraje ve Spartě mi nepřijde, že by nějak extra vyrostl ale že po něm nechtěj to co my, on si tam prostě nějak hraje jako v tý repre

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          p!erreCORE     před 2 dny 28.03.2025 16:31 |  
          1 2

          Zelený=Zmrzlý

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        slaviator     před 3 dny 27.03.2025 21:28 |  
        11 4

        V první řadě Birmančeviče s Kuchtou, oba koupit a následně poslat do FK Baník Most-Souš na hostovačku. A potom Vitíka, toho poslat na hostování do Karviné.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      slaviator     před 3 dny 27.03.2025 20:52 |  
      2 3

      a na konci příští pětiletky vykoupíme Bilbao a vyloupíme Barcelonu a Juventus

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        wimpy     před 3 dny 27.03.2025 20:58 |  
        5 2

        Na to Bilbao bychom asi museli Vršovice prohlásit za součást Baskicka.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          slaviator     před 3 dny 27.03.2025 21:26 |  
          13 0

          To není pravda. Hráči z Baskicka mohou hrát kdekoli jinde, ale za Bilbao hrají víceméně jenom hráči narození v Baskicku. Tedy - pokud bychom chtěli vykoupit Bilbao, tak můžeme, pokud bychom chtěli prodat hráče do Bilbaa, bylo by to daleko obtížnější...

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      necich     před 3 dny 27.03.2025 21:13 |  
      17 2

      Koho bys chtěl vykupovat u buzen? Jedna lemra větší než druhá..

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Borgetti     před 3 dny 28.03.2025 14:41 |  
        4 0

        Tak Zelený mi u nich přijde inteligentní, nějak tam nepasuje.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      SKSKali     před 3 dny 28.03.2025 13:29 |  
      1 0

      v Plzni se už bouří fanoušci proti odchodu Šulce do Slavie.

  14. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Lord     před 3 dny 27.03.2025 20:03 |  
    4 0

    Jak je to vlastně s tim Lingrem? To se zaseklo?

  15. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 12:59 |  
    9 2

    Ondro, děkujeme za všechno a ať se v Texasu daří.
    https://infotbal.cz/houston-teasuje-ceskou-posilu-lingr-ma-za-sebou-uspesnou-prohlidku-a-brzy-bude-predstaven/
    https://x.com/HoustonDynamo/status/1905366793125765617?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1905366793125765617%7Ctwgr%5Ec26f02c4071e8b0ca8ddc80867784493e08a7481%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.sport.cz%2Fclanek%2Ffotbal-ceska-1-liga-slavii-opousti-reprezentant-americane-za-lingra-poslou-skoro-60-milionu-korun-5206829
    Houston se zatím fanouškům pochlubil jinou posilou. Do konce roku přichází do klubu MLS stoper Pablo Ortiz, jenž si v minulé sezoně zahrál za Pardubice, odkud zamířil do Dunajské Stredy, součástí dohody o hostování má být opce na přestup. Za sebou má v posledních sezonách také angažmá v v Dánsku (Midtjylland) či v Portugalsku (Mafra).


    Komentář byl uživatelem upraven (28.03.2025 13:04) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 13:26 |  
    4 1

    Záložník Nicolae Stanciu, který kopal ve Spartě i Slavii, má namířeno do italské Serie A. Tamní média tvrdí, že jednatřicetiletý Rumun v létě s největší pravděpodobností coby volný hráč posílí Janov. „Stanciu je krůček od toho, aby s Janovem v létě podepsal kontrakt do roku 2027,“ shodují se italští žurnalisté Nicoló Schira a Gianlucia Di Marzio. I rumunská média potvrzují, že se něco peče. Portál sportpesurse.ro kontaktoval agentku Anamariu Prodanovou, která fotbalistu zastupuje. „Stanciu je číslo 1, víc k tomu zatím říct nemůžu. Všude, kde hrál, se zapsal do historie. Uspěje v jakékoliv soutěži, i kdyby nastupoval k utkáním se zavázanýma očima,“ řekla Prodanová.
    Fanoušky Letenských pobouřil v červenci 2019, kdy přestoupil do Slavie, s níž získal dva mistrovské tituly. Od té doby je na Spartě personou non grata. A v Edenu? Tam ho milují.
    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-velky-krok-na-obzoru-stanciu-ma-namireno-do-jedne-z-top-lig-evropy-5206833


    Komentář byl uživatelem upraven (28.03.2025 13:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Alanor (admin)     před 3 dny 28.03.2025 13:47 |  
      15 0

      To by bylo pro Nica hezké angažmá. Z hlediska kvality soutěže dokonce i vrchol kariéry.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      mabr     před 3 dny 28.03.2025 14:24 |  
      2 2

      "Rumunský středopolař si oblíbil spolupráci s koučem sešívaných Jindřichem Trpišovským, což dobře vědí i rumunská média. „Pokud existuje nějaký zahraniční klub, kam by se Stanciu bez mrknutí oka rád vrátil, pak je to Slavia,“ píše sportpesurse.ro."

      Tohle vždycky obrečím :-)

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Lord     před 3 dny 28.03.2025 14:28 |  
        3 4

        Tak když Šulc podle Plzně nebude, náhrada by se rýsovala.

  17. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Kortes     před 3 dny 28.03.2025 14:09 |  
    6 0

    Tak Plzeň dala před chvílí vyjádření že k nám rozhodně Šulce teď ani v létě prodávat nehodlá, co na to říkáte?
    Je tedy cesta k nám uzavřená?

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Merlinus (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 14:30 |  
      18 0

      Mně to přijde logické. Museli nějak uklidnit fanoušky před důležitým koncem ligy. Celé to podle mého stojí na tom, jestli dostanou reálnou nabídku ze zahraničí. Šulcovi končí příští rok v červnu smlouva, takže v zimě už může jednat o nové smlouvě jinde. Takže tohle léto je vlastně reálně poslední možnost na nějaký prodej. Pokud dostanou nabídku ze zahraničí, tak ji určitě budou preferovat. Pokud ne, budou rádi za Slavii.

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        Kortes     před 3 dny 28.03.2025 14:36 |  
        13 0

        Mám stejný názor, fanoušci Plzně podle jejich komentářů na sociálních sítích už chtěli trhat permice...
        Takže je PR oddělení nějak uklidnit muselo a nějakou zprávu ven vydat. Každopádně v zákulisí přestupů může být realita jiná. Za mě jsem rád že jsme připraveni na variantu kdyby na něj žádná zahraniční nabídka nepřišla, a nebojíme se toho.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 15:18 |  
          10 0

          Souhlas, potřebovali uklidnit situaci pro fanoušky a navíc nezapomínejme, že hrají v neděli naprosto klíčový zápas v mordoru a pokud tam rupnou, tak už se na druhý flek po základní části těžko dostanou a potom jít do nadstavby třeba ze čtvrtého místa a mít jen dva zápasy doma s těmi "slabšími," plus venku pražská S a Baník, no nic moc ... Ono vůbec, u přestupu Šulce by nám hodně pomohlo, kdyby Plzeň neskončila druhá a nemohla se ohánět baráží o LM, protože tam se berou úplně jiné peníze ...


          Komentář byl uživatelem upraven (28.03.2025 15:36) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

        SKSKali     před 2 dny 28.03.2025 16:42 |  
        3 0

        Přesně, stejný názor mám i já, Plzeňský fans už nadávají na vedení, Plzeň ještě hraje o hodně, potřebuje to uklidnit.

        • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

          KubiCZECH     před 2 dny 28.03.2025 17:26 |  
          9 2

          Tak ona je v Plzni a hlavně bude v Plzni velká nervozita. Protože se tam mají dít i celkem zásadní věci. Majetnická struktura (nejspíš Pražák), nový trenér (Svědík), četné odchody ( Šulc, Kalvach, Dweh, Durosinmi, Hejda, Kopic), příchody (zatím se ví jen o Višinským) a teď otázka jak si to vše sedne. Takže prodej Šulce v rámci České ligy by tu nervozitu jen umocnil.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      slavistapavel     před 3 dny 28.03.2025 14:54 |  
      13 0

      uklidnění situace a navíc mi z toho přijde, že počítají, že ho prodají do ciziny a že nebudou řešit naši nabídku. Pak, kdyz pujde k nam, tak Šadek napíše vyjádření v tom smyslu, ze mu nic jiného nezbývalo, ze Šulc nechtěl podepsat novou smlouvu, tak aby nešel zadarmo, tak ho musel podepsat. Takze ho vlastne pofluse, jako Choryho a vyjde z toho znova jako vítěz.

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      pf     před 3 dny 28.03.2025 15:18 |  
      18 4

      Mě na tom baví, jak sem chodí v utajení ti sportovní žurnalisti slídit po zákulisních informacích, mohli by se aspoň férově ohlásit. Dokud se ta jednání o přestupu zde nezačala ve velkém rozebírat, v médiích o tom zaznívaly jen takové kusé domněnky třeba od DUMLa, který evidentně už to info měl. Trvalo to den, než s tím šli veřejně ven a začala panika, evidentně podnět čerpali odsud :))

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Mimoň     před 3 dny 28.03.2025 15:22 |  
      4 7

      Myslím, že Šulce je škoda. Herním stylem by byl pro nás naprosto ideálním hráčem… navíc by se obnovila souhra s Chorým, kdy jim to klapalo. U nás brali Lingra kvůli Chorému, protože jsme si mysleli, že by mohl zaujmout podobnou pozici. Je fakt, že mi přijde občas, že na Chorého někdy spoluhráči ještě neumí hrát. Podle mě je jasné, že vzhledem k docela pravděpodobnému zisku titulu trenéři o Šulcovi jednoznačně přemýšlí. Ale asi to do třetice neklapne. Za mne škoda. Šulc má dobrý charakter, je poctivej, běhavej, na České poměry slušná technika, má čísla...úplně dokonalá posila

  18. Levý bek

    Lord     před 3 dny 28.03.2025 14:15 |  
    2 1

    Podle DS k nám David Herold nepřijde, protože pro agenta neexistuje, aby šel z Německa do Česka. Zaujali nás prý dva hráči z Westerla Jordan Bos a Tuur Rommens.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.03.2025 14:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Levý bek

      Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 28.03.2025 16:05 |  
      3 1

      Belgickou ligu občas vidím, ale Westerlo tedy moc ne, ti teď hrají o sestup. Ale zajímavé určitě je, že oba hráči, kteří zaujali naše skauty hráli v obraně nalevo, tedy mmj., takže asi případná náhrada za Malika.
      Tuur Rommens (Belgie), 22 let, levý obránce (nebo stoper), tržní hodnota: €3.9m, délka kontraktu: 30.06.2027
      Jordan Bos (Austrálie), 22 let, levý obránce (nastupoval i na halvu), tržní hodnota: €2.7m, délka kontraktu: 30.06.2027 - momentálně je zraněný.

      • Re: Levý bek

        Kortes     před 2 dny 28.03.2025 17:24 |  
        14 0

        S tím Westerlo - nedávno jsme viděl na X statistiku nejvíc fyzických a atletických týmů mimo TOP ligy a umístili se hned pod námi.
        Tudíž je skautujeme možná i z toho důvodu źe tam hrají nám hodně podobný fotbal a hráč by se tak mohl dobře adaptovat.

        • Re: Levý bek

          Ladislav (přítel SN)     před 2 dny 28.03.2025 17:37 |  
          2 1

          Tak to určitě, ne každý totiž bere v potaz, v jaké intenzitě Slavia hraje ... A taky, že ne každý fotbalista je schopný nebo ochotný tak hrát ...

          • Re: Levý bek

            lantsmit     před 2 dny 28.03.2025 18:16 |  
            10 5

            A ne každý fanoušek Slavie je schopný nebo ochotný to ocenit.

        • Re: Levý bek

          Lord     před 2 dny 28.03.2025 19:04 |  
          1 1

          Takže Reynoldse na druhou stranu...?

  19. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    hiker42     před 2 dny 28.03.2025 17:50 |  
    6 0

    Zajímavé budou v létě i návraty z hostování a co s nimi bude dál. Prebsl, Halinský (H lze ukončit), Dumitrescu, Tomič, všechno hráči, kteří mohou být využiti při nějaké výměně..

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      Slavistat     před 2 dny 28.03.2025 23:01 |  
      9 0

      K Prebslovi a Halínskému - viděl jsem U21 druhý poločas proti Španělsku, proti silnému týmu a oba se mi moc nelíbili. Hodně centrovaných míčů je tam přeletělo a neměli je, Španělé se přes ně při centrech poměrně dost prosazovali do zakončení a občas i nepokryli důležitý prostor. Halínského tam navíc několikrát protihráč vymíchal, sice asi 2x dobře vyvezl míč, ale celkově spíš zklamání, takže asi opravdu spíš než do Slávie na nějakou smysluplnou výměnu.

  20. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    lantsmit     před 2 dny 28.03.2025 18:26 |  
    1 23

    https://isport.blesk.cz/clanek/460084

    Hlupáci z Texasu, za hráče nakročenýho - podle místních expertů - zpátky do Karviný zaplatit takovej balík peněz na transferu a ještě větší na platu

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      pf     před 2 dny 28.03.2025 21:50 |  
      11 1

      Na platu to balik peněz bude, na přestupove částce standardní výše, kterou po nás teď budou české kluby požadovat za vytipovaneho hráče, žádná závratna častka to není. Ať se mu tam daří, čekal jsem na jaře větší bodový příspěvek po tom pozdním návratu.

    • Re: Dnešní vyjádření Plzně ohledně Šulce

      Wulfstan (přítel SN)     včera 29.03.2025 09:41 |  
      14 1

      No přece neřeknou "V létě Šulce do Slavie prodáme."

  21. Smolař Chaloupek

    Slavistat     před 2 dny 28.03.2025 22:53 |  
    24 0

    Tak spekulace o Šulcovi jsou teď na nějakou dobu u ledu, z pohledu Plzně jsme minimálně druzí za cizinou, ale chci zmínit smůlu Chaloupka. Byl těsně na hraně základní sestavy a i herně byl docela dobrý a když je Bořil již nějakou dobu mimo a zranil se Holeš, měl velkou šanci se na několik zápasů dostat do základu a on si zraní kotník. To je fakt blbě načasovaná smůla.

    • Re: Smolař Chaloupek

      jiras     před 8 hodinami 30.03.2025 21:50 |  
      1 2

      Jenže on je zraněnej snad pořád.

  22. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    p!erreCORE     před 10 hodinami 30.03.2025 19:03 |  
    2 2

    K tomu Šulcovi. Dnes gól spartě. Myslím si, že letošek a ta čísla všude, kde si kopnul, je +/- jeho strop. Zároven ale, pokud si ty body udrží aspon dva roky, tak ho beru. A pak ať si jde třeba do Ameriky.

    A co se týče vyjádření plzenskejch, tak to je samozřejmě kec. Resp., pokud se ozvou z ciziny, de pryč, pokud ne, jde k nám. To je jasný.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.03.2025 19:04) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Martin Platil     před 10 hodinami 30.03.2025 19:46 |  
    5 15

    Nestálo by za to, vyměnit Chorého za Durosimniho?

    • Re: Přestupy a spekulace léto 2025

      dalislavista     před 8 hodinami 30.03.2025 21:19 |  
      4 2

      Jen přikoupit Durosinmiho.

  24. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Mimoň     před 9 hodinami 30.03.2025 20:14 |  
    2 0

    Kurňa vy tam máte slejvák v té Praze. To je síla...

  25. Re: Přestupy a spekulace léto 2025

    Novi.sks     před 9 hodinami 30.03.2025 20:36 |  
    8 0

    Tak jo, dojem z víkendu trochu zlepšuje pohled na tabulku :-)
    O to větší škoda, že jsme měli mít snadno o dva body víc. No nic. Hlavně k zápasu s Hradcem přistoupit úplně jinak!