Zásadní byla pro vývoj duelu už sestava určená trenéry. Z mého pohledu se nepoučili ze zápasu s Táborskem a dá se naplno mluvit o podcenění soupeře. Argument, že hráči širšího kádru potřebují dostat šanci a že si o ni řekli na tréninku, je samozřejmě validní, má to ale dvě ALE. Zaprvé, masivní rotace náhradníkům nepomůže a jen se v ní kvůli absenci automatismů a souhry utopí, zadruhé mi pak za současné situace v ligové tabulce, kde máme zcela dostatečný bodový polštář a reálně v podstatě jistý titul, nedává smysl vypouštět pohár a případný zisk doublu.
Hra v první půli podle toho vypadala a na současnou Slavii byla podprůměrná. Když už se týmový výkon začal zvedat, tak přišla nepovedená malá domů od mladého Pecha a darovaný gól Sigmě. Dvě dobré možnosti pak zahodil Schranz, který opět ani netrefil branku. Masivní poločasové střídání bylo logické, nicméně ve výsledku nevedlo k vůbec žádné změně. Naše hra byla nadále nepřesná, chybělo kvalitní zakládání akcí po zemi a často jsme se jen uchylovali k nákopům, které hosté bez větších potíží odvraceli. Soupeři tak stačil "jen" poctivý výkon v obraně s presinkem naší rozehrávky, dopředu toho Olomouc mnoho předvést nemusela. V závěru už to byl jen zmar a rozčarování tribun z nekvality naší hry - Koutný udržel čisté konto bez větších problémů a v druhé půli měl ještě méně práce než v té první.
Domácí pohár je sice až druhořadá trofej, a vypadnutí tak není velkou katastrofou. Přesto je smutné, že na zisk doublu "rezignujeme" podceněnou sestavou, když se nemáme na co šetřit. Ještě horším vysvědčením týmu byla katastrofální hra, která ostatně zaostává za očekáváním po většinu jarní části sezony. Ve Slavii tak mají pro příští sezonu o čem přemýšlet.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 6 - Při inkasované brance se nabízel na přihrávku dozadu, reagovat se asi lépe nedalo. Ve druhé půli nás udržel ve hře výborným dvojzákrokem proti standardce těsně za hranicí vápna a proti následné dorážce.
David Douděra - 4 - V první půli patřil k mála hráčům, které snesli měřítko. Hrál aktivně a relativně dobře - dobrým centrem našel v šanci Schranze, sám se dostal k zakončení hlavou. Ve druhém poločase se ale vytratil a hrál mizerně.
David Zima - 6 - Zápas odehrál dobře a obrana neměla větší problémy, takže není důvod ji vinit za zoufalý výkon týmu směrem dopředu. Zima byl silný v soubojích, několikrát dobře přenesl hru diagonální přihrávkou. Rozehrávku směrem dopředu ale jinak ideální neměl a také se až příliš často uchyloval k neadresným nákopům.
Mikuláš Konečný - 5 - Doposud se pral s nervozitou a neukazoval, že by v současnosti měl mít na úroveň áčka. Včera to už bylo lepší - v soubojích přidal na tvrdosti, viz souboj s Klimentem. Celkově to ale od něj bylo velmi průměrné. Při bránění i v rozehrávce. Z té se vymykal jeho dlouhý míč za obranu na Schranze, který bohužel pálil mimo. Těžko ale říct, jestli povedený pas nebyl jen dílem náhody, protože jinak nakopával Konečný dost neadresně.
Ondřej Zmrzlý - 3 - S Hradcem zahrál slušně, proti Olomouci to ale byla bohužel bída. Patřil k těm, kteří při první příležitosti nakopávali míče vzduchem do nikam.
Oscar Dorley - 4 - V poslední době není v nijak oslnivé formě. Od středu zálohy ve složení Oscar, Zafeiris a Pech bych očekával úplně jinou kontrolu hry a kombinační kvalitu. Místo toho (nejen) střed nebyl schopný smysluplně podržet míč a víceméně jen nakopával.
Christos Zafeiris - 3 - Měl výborný moment v první půli, kdy se prokličkoval přes několik protihráčů, ke střele se ale nedostal a nakonec se v kličkách utopil, takže původně povedená akce přišla vniveč. Kombinačně byl mizerný, při jeho předpokladech by měl být schopen hrát mnohem kvalitněji než jen míče ihned nakopávat naslepo dopředu. Při snaze o závěrečný tlak pak zkazil několik lehkých přihrávek, až si radši přetáhl dres přes hlavu. Na jaře se mu nedaří ani při střelbě a není schopen trefit branku.
Dominik Pech - 2 - Spolu s mizerným týmovým výkonem bohužel jedna Pechova hrubka pohřbila celý zápas. Více mi ale vadí ten celozápasový týmový (ne)výkon než chyba, která se prostě občas stane. Bohužel Dominikův výkon nebyl jen o té jedné chybě, ale i v poli byl velmi nevýrazný a bez jakýchkoliv lepších akcí s výjimkou jednoho průniku, který nakonec ale skončil jen rohem.
Giannis-Fivos Botos - 4 - Snažil se, nabízel se pohybem, jakkoliv výraznější stopu ale v zápase neukázal a více se neprosadil.
Ivan Schranz - 3 - Velmi kolísavá výkonnost. Proti Hradci byl vynikající, včera to opět (po Dukle) nestálo za moc. Herně nevyčníval, v koncovce dvakrát minul branku v solidní příležitosti, což se mu teď stalo opakovaně.
Simion Michez - 3 - U jeho výkonu se v podstatě není od čeho odpíchnout. Posun oproti špatnému závěru podzimu z jeho strany byl nulový. Po příchodu vypadal zajímavě, od té doby ale jenom chřadne. Štace ve Slavii mu očividně nesedla a těžko si představit scénář, ve kterém se to ještě otočí.
Vasil Kušej - 4 - Snažil se hrát a nebyl alibistický, ale kvalita provedení byla tentokrát diametrálně odlišná od zápasu s Hradcem, ve kterém zazářil.
David Moses - 4 - Předvedl asi největší snahu z týmu, bohužel bylo evidentní, že směrem dopředu to opravdu nebude hráč, který by nám měl vytrhnout trn z paty.
Tomáš Chorý - 4 - Začal dobře, když dvakrát přesně sklepl či rozdělil balon. Od té doby ale už nepředvedl nic a na hřišti nebyl příliš cítit.
Malick Diouf - nehodnocen - Bohužel se brzy opět zranil. Je otázkou, nakolik byl dotrénovaný a zda nebyl jeho návrat na hřiště uspěchaný. Zvlášť v zápase, ve kterém jsme (přehnaně) šetřili, koho šlo, nedával jeho urychlený návrat příliš smysl.
Divine Teah - 4 - V jednom momentu, kdy přesně zrychlil hru do strany, ukázal, že to v noze má. To je ale bohužel dost málo, zvlášť když to od něj jinak byl spíš dorostenecký fotbal se ztrátami. Ostudným způsobem navíc filmoval ve vápně soupeře. Horší čtyřka je ještě milosrdná.
Tomáš Vlček není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (78)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
cvočkař Danda před 3 dny 09.04.2025 15:29 |Úplně zásadní byla sestava.Nechápu,proč jdeme do zápasu s B týmem.Je to krajně nezodpovědné vůči fanouškům v hledišti i i Tv to. Měl jsem pokažený celý večer a nebyl jsem sám.Takhle ne!!!
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
honza304 před 3 dny 09.04.2025 17:06 |Přesně, sestava musí mít pevnou páteř, o kterou se náhradníci (mladí) můžou opřít. To tahle neměla a neměla tahouna. Sami to táhnout nedokážou, to už ukázalo Táborsko a někdo (JT) to nechce vidět a poučit se z toho.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
johnynz před 3 dny 09.04.2025 17:12 |Vcera mi to taky nasralo, ale pak jsem si rek.. Borci nevyhrali titul trikrat v rade, furt jim to nekdo predhazuje, urcite se kvuli tomu musi citit pod tlakem, tak zrejme vse podrizujou titulu a dokud to nebude na tuty, tak je to tak asi v poradku. Verim tomu, ze az se titul udela, z celyho mancaftu to spadne a bude se nam mnohem lip dychat. No co no, aspon posetrime sily do dalsi sezony. Kdyz titul dopadne, nebudem muset hrat predkola. Kdyz ho udelame co nejdriv, budou si moct dejchnout nejvytizenejsi hraci, co si budem povidat, zimni pauza kratka, minuly leto bylo euro.. Do dalsi sezony pak muzem vyrazit nabity novou energii, urvat double a kdyz privedem i naky borce, ktery umi trosku promenovat sance, tak mozna i neco uhrat v LM.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
houston (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 21:09 |Idealisto, prober se ! Takže podle tebe zisk titulu obrátí všechno ku zdaru a z těch sotva průměrných výkonů se rázem staneme štikou ChL ? Ono to s těmi posilami taky nebude bůhvíco. Do Česka se dobrým hráčům moc chtít nebude....
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
johnynz včera 10.04.2025 21:38 |No jasne a kdyz panbuh da, tak ji mozna i vyhrajeme.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
kalex před 3 dny 09.04.2025 15:41 |Opakovaně se ukazuje, že prostě nejde na pohár nahradit 2/3 základu a to ještě proti ligovému mančaftu, který je na pomezí první šestky. Ukázal to už minulý zápas proti táborsku. Já bych to ještě pochopil, kdyby nebylo tolik absencí v obranných řadách.
Pokud se podíváme na soupisku, tak tam najdu sedm hráčů, kteří by se měli prodat nebo dát hostovat. S tím prvním to bude asi problém, protože proč by se třeba Zmrzlému chtělo jít někam pryč za menší prachy, že jo. Schranz by šel asi taky jenom někam k moři za lepší love, Douděra asi taky tak, protože co si budem, na bundesligu to fakt není.
Smlouvu bych vyplatil Kolářovi a Davidu Pechovi. Michez je asi fakt omyl a jestli nedokáže podávat výkony kvůli hlavě a trápí se, tak nedává žádný smysl aby tady zůstával.
Pak tu máme dvojici odchovanců, Pech a Konečný. U těch opravdu nevím, jestli by měli jít hostovat nebo je nechat v kádru.
U těch dalších mladých zahraničních hráčů nevím, protože ti ještě tolik šancí nedostali.
Toto ode mně není hejt na jmenované, možná by se někteří (Schranz, Douděra) dali použít do rotace nebo do "těchto" pohárových zápasů, ale oni nemůžou táhnout Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
smichov_2 před 3 dny 09.04.2025 15:42 |Markovič určitě mohl zareagovat líp, nesměl proběhnout za hráče s míčem, měl se zastavit a stínovat, aby ho Kliment musel prostřelit. Na druhou stranu, potom zákrok roku. Takže 6 OK, první gól nebyl dobrý z jeho strany.
Nahoře jim to stačí ?
houston (přítel SN) před 3 dny 09.04.2025 15:49 |Je škoda i zarážející, že se k dosavadní celojarní mizerii nevyjádřil nikdo z klubové vrchnosti. To jsou všichni nahoře tak zaslepeni zlatem z účasti v ČhL, že jim ty výkony nevadí ? Všichni chceme a máme radost z plného hlediště, ale ti lidé si zaslouží, aby se mohli radovat z fotbalu v našem podání a nejen z utrpěných vítězství po špatné hře.
Proberte se všichni v klubu, budíček !
Re: Nahoře jim to stačí ?
SLAVIESTA před 3 dny 09.04.2025 17:22 |Vypadá to, že počet naštvaných lidí roste. Uctívači v defenzívě.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Slávista 51 před 3 dny 09.04.2025 15:49 |Táíhnout musí všichni na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Slávista 51 před 3 dny 09.04.2025 16:01 |Táhnout
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
SLAVIESTA před 3 dny 09.04.2025 17:22 |To taky.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Matěj51 před 3 dny 09.04.2025 16:11 |Opakuji se, ale já bych do hodnocení přidal hlavního trenéra a jeho asistenty. Fanoušci se zlobí na výkon mužstva a já považuji za urážku mě, jako fandy, když se hlavní trenér k tomu průšvihu nepostaví čelem a nechá za sebe mluvit asistenta. To o to víc, když jsme v TV několikrát viděl, jak si jeho vztekání u lajny vychutnává kameraman.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Alanor (admin) před 3 dny 09.04.2025 16:18 |Realizák to má rozdělené, že pohár hodnotí vždy asistent. Není to o nepostavení se čelem k výsledku.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Matěj51 před 3 dny 09.04.2025 16:32 |To mi je známo, ale po včerejšku by pravidlo odpovídající normálnímu provozu nemělo platit. Byla to prostě připosranost.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Tacit před 2 dny 10.04.2025 13:00 |To rozdělení zároveň vypovídá o vztahu realizáku k MOL cupu.
Tak to má “rozdělené” snad jen Slávie.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Lunaris před 3 dny 09.04.2025 20:06 |Ty snad ani nejsi fanoušek Slavie, pokud nevíš, že to mají rozdělené. Ako by hovorili bratia na slovači, to su strašné dristy.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Matěj51 před 6 hodinami 12.04.2025 14:59 |Tak to už zřejmě nejsem fanouškem více než 65 let let. Kromě jiného jsem o tomto dělení věděl jako jeden z prvních, když se trenérský tým v dnešní podobě tvořil. Ale o tom to není. Já, když jsem býval šéfem, tak jsem se v situaci, která není ničím jiným, než slušně řečeno průšvihem, neschoval za pravidlo, které bylo formulováno pro neprůšvihové situace. Vždy jsem převzal odpovědnost za průšvih a postavil jsem se k tomu čelem.
A jestli máte pocit, že to, co se stalo, byla jenom drobnost, pak to máte v životě jednoduché.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Marek3 před 3 dny 09.04.2025 16:14 |Hodne stesti tem co chteji prodavat hrace jako Zafeiris nebo Oscar za 10-15 milionu Euro. Nevim co se stalo s nasima zimnima posilama jako Teah, Moses, Kusej od kterych jsem ocekaval ze se budou agresivne tlacit do zakladu. Jaro misto hledani tvare a pripravy na LM (az na Hradec a Plzen) zatim obrovske zklamani.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 3 dny 09.04.2025 16:17 |Moses se agresivně tlačí do základu, Kušej už pomalu taky, Teah je osmnáctiletej, nechal bych ho klidně tlačit se pomaleji. :-)
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
kupik před 3 dny 09.04.2025 17:49 |Dobrý odpoledne,přátelé
abych pravdu řekl,docela dlouho jsem se rozhodoval,zda-li mám či ne aspoň trošku okomentovat včerejší představení.
Po Hradci jsem si dovolil napsati,že po 34 vteřinách jsem byl jaksi připosrán.Pak to přešlo.
Po včerejšku jsem totálně kulantně řečeno nasrán.A zatim to eště nepřešlo.
Promiňte tu hrubost,ale nemůžu jinak.
Perou se ve mně smíšený pocity,a já už nevím,jak je rozkódovat.
Jednou ten mančaft člověk pochválí a vzápětí dostane pecku jak vod Vémoly.Máme to pořád zapotřebí?
Nemůžeme to jaro prožít jaksi na klidný vlně?
Nebudu chválit,nebudu hejtovat.Pouze subjektivně se pokusím popsat současnej stav.
Nejen včerejší zápas nám nastavil zrcadlo pravdy o tom,kde se naše Slavia nalézá.
Ano,nyní na prvním místě tabulky 2 kola před koncem zákl.části.Nebejt podzimu,patrně tam nejsme.
Ale herně,i přes vítězství nad Plzní jsme úplně jinde,určitě ne nahoře.A to už delší dobu.
Už v prosinci v Teplicích jsem si všimnul kdo se o půli rozcvičoval a jak.A střídání vyznělo úplně jinak a taky to špatně dopadlo.
A včera to bylo špatně už od začátku.
Nebudu psáti,kdo na Slavii nemá,každej z vás to vidí.Skutečnejch tahounů a rozdílovejch hráčů máme velmi poskrovnu,notabene když zůstanou na lávce tak jsme na úrovni průměru tabulky.Možná.
Taková je realita,není možný se pořád schovávat za tím prvním flekem.Tomu se říká spaní na vavřínech.
Bláhově jsem se domníval,že vyskautovaný rádoby posily ze zahraničí budou aspoň zčásti schopný adekvátně nahrazovat hráče ze základu.Povedl se H.M.Diouf,o zbytku se dá dosti pochybovat.Možná i D.Moses dospěje.
No a to střídání H.M.Dioufa je na samostatnou kapitolu.Původní prognóza několik měsíců,potom několik tejdnů,a hle včera již na place.Jestliže byl 100% zdravej a měl od doktorů povolení ku startu,nic nenamítám.
Pakliže byl vytažen jak králík z klobouku aby zachránil hodinu bezradnosti a nebyl úplně fit tak je to hazard,píčovina a beznaděj dohromady.Takže přeju brzký uzdravení.
Škoda,že nikdo z velení nedokáže předstoupiti před slávistický národ a relevantním způsobem popsat a zhodnotit uplynulý období,ale třeba se to nehodí nebo nemůže,nevím.
A jsem zvědavej,jak se bude hráti v Karviný.Přijdou nápovědy nebo povely,bude to na férovku?Doufám,že jo.
Prosim pěkně,prosba na závěr.A to směrem k mozkově méně vybaveným jedincům.
Ty kouřovýtvory a smradonoše na začátku,popřípadě v průběhu utkání si už konečně strčte do prdele.Škodíte.Všem.
Děkuju.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu podstatě se sTebo
SLAVIESTA před 3 dny 10.04.2025 09:05 |V podstatě se s Tebou ve všem shoduji, což i podrobněji píši ve svých příspěvcích. Jen bych chtěl doplnit něco k Tvoji poslední části. Tito trotlové a vylízané mozky, které v podstatě fotbal nezajímá a jen přišli realizovat svoji slaboduchost, jsou nedílnou a asi i podstatnou součástí glorifikované TS. Je ale jasné, že bez souhlasu vedení Slavie by se nikdy tak ohromné množství pyrotechniky na stadion nedostalo.
Já a se mnou mnozí, jsme nuceni se před vstupem podrobit ponižující a neodůvodněné prohlídce. Ptám se vedení Slavie, co u nás hledáte? Kalašnikova, bomby, granáty? Pyrotechniku určitě ne, ta už je s Vaším tichým souhlasem připravena na stadionu. Hlášení "používání pyrotechniky je zakázané" působí směšně a nevěrohodně. Nevyzývám tedy slaboduchy, kteří jí používají a zamořují tak celý stadion, ale vedení Slavie - zabraňte tomu.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
obiwan včera 11.04.2025 12:12 |Malick nebyl vytažen z klobouku, počítalo se s ním celý týden, jen měl dostat cca dvacet třicet minut, zdravotně byl ale naprosto v pořádku... Informaci mám přímo od pana Tvrdika...
Hodnocení slávistů
Flame před 3 dny 09.04.2025 18:12 |Zdravím všechny,
Alanor popsal situaci i výkony hráčů přesně. Sezóna je dlouhá, únava zranění, ...........
Ale hráčů máme na dvě jedenáctky, to tam fakt musel Diuf?
A za druhé, nemůžu přece postavit najednou tolik náhradníků, maximálně tři hráče, třeba na poločas aby se otrkali, sehráli s mužstvem a získali potřebné stereotypy do souhry. A do druhého poločasu třeba jiné tři střídání.
Nejhorší jsou naše nevyrovnané výkony, nás srážejí a soupeřům dávají naději na úspěch. Takže s experimenty opatrně, jeden ze zákonů profesora Parkinsona zní:
Jestli se něco může pokazit, tak se to pokazí. Do nadstavby jdeme s výborným náskokem, ale hotovo není.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Radovan62 (přítel SN) před 3 dny 09.04.2025 18:41 |Jedině jak donutit vrchnost ,aby se nad naší hrou zamyslela je nechodit v takovém počtu na zápasy.
Ale i když se nám zápasy nelíbí stejně přijdeme a budem věřit ve zlepšení hry.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
vlk30 (přítel SN) před 3 dny 09.04.2025 18:52 |Jo hodnocení jsem měl podobné, jen prostě nerozumím výkonu noc den noc, Dukla HK Olmik, to přece nemůže být jen v realizáku. Možná nějakého mentálního kouče, jak že se jmenuje ten zpěvák :-) jinak ten Malick se dost zázračně uzdravil, nejsem tedy doktor, ale praskla nebo jak to bylo, mě nepřijde jako úplně lehký zranění kor pro fotbalistu. No opravdu člověk není felčar. Tak hlavně ať doplzníme titul.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Láryfáry před 3 dny 09.04.2025 20:12 |Realizák to nepřizná, ale ve skutečnosti hraje 5D šachy, kdy nabídnutím Mol cupu spartě manipuluje Rosu, aby i příští sezónu pokračoval s PedoLarsem a tím si efektivně odstraní největšího rivala i na příští sezónu.
Dobře, bez nadsázky - nesdílím všeobecné přesvědčení vyjádřené Alanorem i 99% slávistů, že titul už máme jistý.
Docela realistický scénář je, že příští kolo odjedem z Karviné bez bodu (venkovní utkání skoro v Polsku, rozjetá ofenzivní Karviná, naše vymlouvání se na rozbitý kádr a reálně i rozbitý kádr s nefungující obranou a neschopným útokem). V posledním kole přejedeme marné Slovácko, Jindra bude opět nadšeně chválit jak jsme hráli super, vše zalité sluncem. Náskok na Plzeň +10.
1. kolo nadstavby prohrajeme v 6. Hradci. Náskok +7.
2. kolo nadstavby hostíme Plzeň, opět hrající ve formě, ta si odveze hubenou výhru, my nebudeme schopni ze spousty šancí zakončit. Náskok +4.
3. kolo nadstavby, 1. tým hraje dle rozpisu se 4., takže my se spartou. Trenérský tým už v totální panice a připosranosti, kterou poslední roky v posledních kolech ligy předvádí, a kterou spolehlivě pokaždé přenese i na tým. Slavně dáme 1. góla, ale budem se bát je dorazit a budem jenom odkopávat, takže sparťani, nabuzení možností nám titul sebrat a dát ho Plzni, budou jak šílení a vyrovnají či dokonce otočí Haraslínem a Rahmanim. Náskok + 1 až +2.
Jste si jistí, že ve zbývajících dvou zápasech (venku v 5. prosparťanském Jablonci a doma s 3. Ostravou) dvakrát vyhrajeme? Podle mě se toho po právu bojí i trenérský tým a proto sestava vypadala jak vypadala. Upřímně, v naší současné formě, zranění a trenérském tápání, věříte nám do nadstavby proti zbylým pěti týmům? Jasně že by byl obrovský fail tohle ztratit a ani já tomu moc nevěřím, ale divili byste se tak moc?
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
eomer (přítel SN) před 3 dny 09.04.2025 21:24 |Vidím to podobně. Já doufám, že od nadstavby se nám začnou vracet marodi
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Alanor (admin) před 3 dny 09.04.2025 21:53 |Za 28 kol jsme ztratili 12 bodů. Fakt si někdo reálně myslí, že za 7 jich ztratíme 14 a Plzeň zároveň uhraje plný počet?
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Láryfáry před 3 dny 09.04.2025 22:34 |Však si zkus projít jednotlivé zápasy a tipnout jak skončí. Statistika je k ničemu když se po nezvládnutém Hradci a těsnou smoulnou prohrou s Plzní psychicky zhroutíme. Jediné co nás zachrání bude, že Plzeň nevyhraje úplně všechno.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Mijk před 3 dny 10.04.2025 08:04 |Ty ses mám pocit už psychicky úplně zhroutil..
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Eluin (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 09:56 |Nicméně dost těch ztrát přišlo v poslední době (pokud do toho započítáme i prohru s Teplicemi). Do té doby to šlapalo lépe.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
kalex před 2 dny 10.04.2025 16:58 |Od toho 20. kola jsme ztratili 3x. 2 remízy a jedna prohra. Plzeň 3x prohra, 1 kříž. Sparta 2x prohra, 1 kříž. Baník jedna prohra, jedna remíza.
To, že na jaře nehrajeme každý zápas jako liverpool je jedna věc. O tom ani potom. Ale bůhví jak nehrajou ani ty tři týmy. Dost s tím může zamíchat Dukla, která chytla jakous takous formu a hraje s Baníkem a plzní. Klidně můžou jednoho z nich obrat. Pokud vyhrajeme v Karviné, tak už to bude celkem umetené.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 3 dny 09.04.2025 22:06 |A jak to sparta a Plzeň s Baníkem udělaj, že nebudou ztrácet body mezi sebou? Je docela reálné, že když přejedem marné Slovácko a jinak nezískáme ani bod, Plzeň už těch potřebných 17 bodů neudělá.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Láryfáry před 3 dny 09.04.2025 22:21 |Nám může být jedno jak si mezi sebou poztrácejí body když Plzeň pokaždé vyhraje, například Sparta jí to nechá už jen aby Rosa měl pocit že někdo posral sezónu ještě víc než oni. A s naší formou a plzeňskou formou kdo myslíš že skoro vše vyhraje? Já neříkám že to tak skončí, ale ta šance je výrazně větší než si tu většina připouští.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 3 dny 09.04.2025 22:31 |Ta šance se blíží nule. Navíc oni do toho budou ještě hrát pohár.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
jirkag5 před 3 dny 09.04.2025 23:37 |Už jste se objednal na psychiatrii ? (Patří k tomu zoufalci láryfáry)
Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2025 23:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Už jste se objednal na psychiatrii ?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Láryfáry před 3 dny 10.04.2025 08:25 |Můžeš urážet aniž mě znáš, ale pokud ztratíme v Karviné a první kolo v Hradci, tak ti garantuju že celej realizák bude psycho, a většina fanoušků taky. Ta šance, že to projedeme je určitě pod 10%, já jako realista s ní ale raději stále počítám. Myslím že i Tvrdík a Jindra na ten konec čekají jak na smilování, jen aby už to bylo potvrzené. Posledních 5 soutěžních zápasů s mol cupem jsme ztratili více bodů než získali, únava a se kumuluje, už je potřeba tohle zraněné zvíře dovést do cíle.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 2 dny 10.04.2025 17:29 |Pokud porazíme jen to Slovácko, je celkem výrazná šance, že i přes prohru v prvním kole nadstavby bychom po tom prvním kole oslavili titul. Nebo by nám k němu stačil jeden bod či jakékoli zaváhání Plzně. A to tedy za předpokladu prohry v Karviné, kdybychom tam i jen plichtili, situace by byla zase úplně jinde.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
witty13 včera 11.04.2025 11:33 |o sud piva, že titul se bude slavit po třicátém kole. Plzeň 6 bodu neudělá, my ano. Jestli nám něco jde, tak po marastu vždy urvat výhru, alespoň na morál. To bude karviná. A slovácko je v tuto chvíli na úrovni budějek, takže tak. Zatímco chachaři a plzeň hrají s rozjetou duklou a ta neodejde z těch zápasů bez bodu (chachaři i plzeň navíc ještě věří v pohár)
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
rak (přítel SN) před 3 dny 10.04.2025 02:10 |Trochu spekulace. Díval jsem se na los uchazečů o 6. místo. Ten má jasně nejlehčí Olomouc (na Slovácku, doma Budějky). Ostatní se trochu budou bít mezi sebou. Čili je docela možné, že bude Olomouc šestá. V tom případě tam budeme začínat nadstavbu. Oni by 3-4 dny před tím měli hrát semifinále MOL cupu. Tomu určitě dají přednost. Nakonec už teď to říkal Janotka, že ligu dávají trochu stranou. Nejen kvůli trofeji ale i jistotě min. skupiny Konferenční ligy (jasně, ještě dva soupeře by bylo třeba porazit). Pro nás by to tedy pak mělo být docela výhodné a pokud teď neztratíme, byla by možnost u nich rozhodnout o titulu. Samozřejmě, ještě to zdaleka nenastalo. Ale pokud by k tomu došlo, tak ta úterní prohra by ve výsledku nemusela být až tak marná. No, měli jsme chtít obojí, ale dokud není titul i teoreticky jasný, nemůžeme nic slavit.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
butters před 3 dny 10.04.2025 02:17 |Takže ty výše zmíněné 5D šachy, kdy jsme přenechali pohár spartě, aby to zachránilo židli jejich netrenérovi i pro další sezónu, jsou vlastně 6D, protože počítáme i s tím, že Sigma vypustí zápas s námi v nadstavbě. Naše vedení není jen o krok napřed, ale minimálně o 1000 kroků.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
záplata před 3 dny 10.04.2025 02:19 |Tizezer lépes
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
jirkag5 před 2 dny 10.04.2025 10:06 |To je ovšem 10 000 :) Omega 1969.
Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2025 10:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je ovšem 10 000 :).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
záplata před 2 dny 10.04.2025 15:05 |Já vím. 1000 mně přišlo málo :-)
Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2025 15:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já vím..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
rak (přítel SN) před 3 dny 10.04.2025 08:56 |A přesně tam jsem mířil :)
Je to jen jeden z možných scénářů, ale ne tak nepravděpodobný. Nejdříve ale musíme zvládnout Karvinou. Tam doufám, že přece jen bude trochu oslabená. Trio Tomič, Camara, Bužek je pro ně důležité. Vypouštět nám nebude ale nikdo nic. Slovácko snad dát musíme. U nich by mě teď nepřekvapila ani baráž. V úterý mě znepokojil druhý poločas. To jsme až na Provoda byli v momentálně plné sestavě a nevytvořili jsme si skoro nic. Na Karvinou bude už k dispozici Chytil, i když v poslední době formu neměl. Na podzim jim dal dva góly pro krásných akcích s Juráskem.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Láryfáry před 3 dny 10.04.2025 09:08 |Velmi, velmi důležitý zápas. Naše neforma a nesehranost oproti jejich sehranosti a formě (porazili teď bolku a vyhráli na Sigmě), na druhou stranu jim budou chybět důležití hráči. Když tohle dáme, už to fakt bude jisté a i já uvěřím :)
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Sokrates55 (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 10:36 |Dobrý den přeji.
Asi jen Bužek a Camara. Tomič je zraněný.
Tak asi tak.
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Edenjejenjeden před 2 dny 10.04.2025 10:43 |Mimochodem ten Camara zatím vypadá v Karviný hodně dobře. Až na to jméno teda :-)))
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 2 dny 10.04.2025 15:07 |Ve svých rukou to ale má jen Hradec, i když los jednoduchej nemá.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Sokrates55 (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 09:31 |Dobré ráno přeji Vám všem u vonící kávy a tak už s pocitem, že všechno špatné je k něčemu dobré.
Ten pohárový zápas jsem si už překousal a protože Alanor naprosto adekvátně vše zhodnotil, nemá cenu to nějak dál rozpitvávat . Prostě se to už po několikáté na jaře nepovedlo.
Nebudu ani hledat nějaké nové příčiny či chyby.
Pokud trenér tímto zápasem chtěl hledat nějaký pohled na přicházející období a zjistit, s jakými hráči do tohoto období (pevně věřím, že uhrajeme mistrovský titul a tím postoupíme do hlavní fáze LM), tak tímto zápasem s Olomoucí to už zjistil a naše sestava a příprava podle toho bude vypadat.
Bude to asi některé hráče bolet, ale taková je realita.
A hlavně to udělejme všechno s klidnou hlavou a opravdu tak, abychom měli tým s hráči, kteří to unesou nejen svou herní kvalitou, ale aby to unesli i v hlavě.
Nesouhlasím s hlasy, které volají po odvolání našeho trenéra.
Trenér má své chyby. S tím souhlasím. Přesto mu věřím a jsem přesvědčen, že Slavii má co dát.
A teď je to i pro něj výzva, jak Slavii připravit na to další období, které jsem zmiňoval.
Staněk i Markovič jsou brankáři, které potřebujeme a jsou výborní.
Obrana po uzdravení Ogbua, Holeše, Chaloupka a s také se Zimou a Vlčkem bude také kvalitní.
Otázka je nad Bořilem, Konečným a Zmrzlým. U kapitána bych počkal ještě na větší rozehrání s vírou, že se do toho ještě dostane a Konečný by měl jít na hostování nejlépe do Karviné, kde by mu trenér Hýský pomohl.
Máme v Karviné navíc stopera Kamaru, který se mi docela zamlouvá.
V záloze je to na Provodovi, Oscarovi a Zafeirisovi, kde ještě ukazuje své kvality i Moses (ten kluk zatím nijak nepropadl v obranné činnosti a může být defenzivním štítem). Diuf díky Bohu není vážně zraněn a kotník je jen nakopnutý. Botos je nevyrovnaný a je závislý na tom, jak se daří týmu.
Douděra je ve svých výkonech jednou nahoru a jednou dolu. Ale pořád s ním chci počítat.
Dominik Pech by si asi měl zkusit hostování např. Liberec nebo i Pardubice. Sebevědomí je hezká věc, ale musí být zdravé i s mírou pokory. Dominikovi by asi prospělo se víc "otlouct" právě v týmu, kde to na něm bude víc ležet. Teah je na tom podobně a bylo vidět i v tomto pohárovém zápase, že oba ještě nejsou "držáci".
Bohužel se mi nejméně jeví Michéz a souhlasím s Alanorem.
A v útoku je to o tom, co chceme hrát.
Chorý, Chytil a Schranz a k nim Kušej.
Takže jsou to tři vysocí útočníci a jeden rváček.
Proti Hradci byl ten útok Kušej, Schranz a Provod moc dobří. Převážně po zemi a rychle.
Tady, myslím v útočné fázi se asi bude muset zapracovat nejvíce. Je to vidět hlavně na sestupné křivce vstřelených gólů na jaře a neproměňování i ložených šancí.
Kávu už jsem dopil a klidná hlava a pevná muška budou tím nejlepším, co můžeme udělat.
Latinské rozumy tentokrát nechám u ledu a snad se dáme do zápasu v Karviné dohromady.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Edenjejenjeden před 2 dny 10.04.2025 09:42 |Jako vždy souhlas skoro se vším Sokrate :-).
Jen si myslím , že Dominik Pech by měl zůstat a nechodit nikam po hostování. Je to vážně dobrej fotbalista a myslím , že to má i v hlavě srovnaný. Nechtěl bych ho vidět v jiném dresu a to ani kdyby tam byl jenom na hostování.
A doufám , že už ted v nadstavbě dostane více příležitostí
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Sokrates55 (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 10:13 |Dobré dopoledne přeji příteli:-)).
Jen jsem připustil u Dominika myšlenku, že by se otloukl víc někde, kde ta hra na něm bude víc viset. Tím by byl pro nás pak silnější a připravenější.
A respektuji Tvůj názor v pohodě.
S úctou
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2025 10:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré dopoledne přeji příteli:-)).
Jen jsem připustil u Dominika myšlenku, že by se otloukl víc někde, kde ta hra na něm bude víc viset. Tím bybyl pro nás pak silnější a připravenější.
A respektuji Tvůj názor v pohodě.
S úctou
Sokrates55.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wymaz před 2 dny 10.04.2025 10:45 |Promiň ale nesouhlasím, hostování by mu prospělo aby si více vážil toho, co mu Slavie nabízí, získal větší herní praxi v lize.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Edenjejenjeden před 2 dny 10.04.2025 10:56 |Ježiš neomlouvej se , v pohodě :-). A vlastně máš asi i pravdu.
Ono u těch mladejch hráčů taky záleží , jak to mají nastavený v hlavě, ne každej je Souček , nebo třeba Vlček. Pošleš ho na hostování , on ke svému mateřskému klubu ztratí vztah a pak ho třeba koupí Plzen (Višinský).
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
jirkag5 před 2 dny 10.04.2025 11:12 |Ke všemu do té Plzně půjde zadarmo.
Chytil
Hubicka před 2 dny 10.04.2025 10:12 |Nevíte někdo, zda klub podal žádost o prominutí části trestu pro Chytila ještě před jeho uplynutím? V Karviné by mohl už hrát ( snad), ale pokud klub žádost nepodal, něco to značí. Kluk by měl černý puntík. Zda by to bylo správné nevím. . .
Re: Chytil
Alanor (admin) před 2 dny 10.04.2025 10:39 |Chytil hrát může, 4 zápasy si odstál. Do trestu za červenou se počítá i pohár.
Re: Chytil
Hubicka před 2 dny 10.04.2025 11:13 |Tomu rozumím. Nevím však, zda klub o zkrácení trestu požádal. Běžně se to dělá, vzlášť u hráčů téměř základní sestavy. Něco za tím asi je a proto můj příspěvek.
Re: Chytil
Alanor (admin) před 2 dny 10.04.2025 12:36 |Nic bych za tím nehledal. Od promíjení posledního zápasu trestu disciplinárka upustila už před lety, což je jen dobře.
Re: Chytil
dm52 před 2 dny 10.04.2025 17:34 |Sparta to zkusila, když dostal slepičák flastr na 5 zapasů za šlápnutí brankáři Jablonce? na hlavu. Disciplinárka jim to hodila na hlavu.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
witty13 před 2 dny 10.04.2025 11:44 |Reknu to jednoduse - musi pokracovat rez kadrem z leta/zimy. Jak tu uz nekdo psal, aktualne mame nekolik hracu, kdy se vsi uctou a respektem, na Slavii to uz neni. Klicove jsou posty halfbeku, kde Doudera muze byt hrac do rotace, a myslim ze blazna jako je on v tymu potrebujeme, ale nesmi na nem stat prava strana. Na levo pak Zmrzly neni schopen predvadet vykony, pokud neni neotresitelne v zakladu (konec jara loni). Za me uz by vetsi smysl (pri prodeji Malicka) davalo nechat si do rotace Dumitresca - ten neni horsi Zmrzleho.
Konec v sesivanem pak musi potkat Schranze (sorry Ivane), Micheze a bohuzel asi i meho oblibence Mojmu Chytila. Nostalgie stranou. V odchodu bych nebranil Zimovi, toho zvladneme nahradit z nasich zdroju. Igoha oplacu. Hlavne privest kridelni hrace.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Hubicka před 2 dny 10.04.2025 12:06 |Chytil je ještě mladej. S tím bych počkal. Dumitrescu nevím jak na tom je, ale nápad to není špatný.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 2 dny 10.04.2025 12:13 |To bys to dobře rozprodal. Jak se to vůbec stane, že by se někdo zbavil Chytila, Zimy, Schranze, Micheze a přitom zapojil Dumitresca? Nějak mi uniká logika tohoto myšlenkového pochodu.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
witty13 před 2 dny 10.04.2025 12:51 |Protoze Zmrzly se do rotace nehodi? Ocividne neni schopny naskocit jen nekdy a odvest dobry vykon. V tomhle byl Dumitrescu opak - kdyz naskocil, tak podle meho nazoru nikdy vylozene nezklamal. A je to jednudocha varianta ktera je v dome. Samozrejme ze musi prijit nejaky jiny levy halfbek, nebo zustat Malick, ale Ondra Zmrzly prosim uz ne. Drive jsem ru psal ze jako zaskok je dostatecne kvalitni, ted uz si to nemyslim. A o tom ze Doudera neni hrac pro zaklad LM snad vime vsichni. Schranz neudrzi vykonost, ma velke vykyvy a nikdy si u nas neuhral zaklad. U Chytila je mi to lito, ale letosni sezona opravdu spatna. Bud musi jit nahoru, nebo pojdme hledat jine varianty…
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
wimpy před 2 dny 10.04.2025 13:17 |Já bych řekl, že Schranz, Douděra a Chytil na současnou Slavii kvalitu mají, i když dvěma z nich lítá forma a Douděra pohybem a entuziazmem nahrazuje nedostatky v technice. Pokud bych s těmito hráči hypoteticky nepočítal, pak pouze za předpokladu, že je nahradíme o poznání vyšší kvalitou. Proto mi tam nesedí ten Dumitrescu.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
kalex před 2 dny 10.04.2025 16:28 |Já v tom komentáři teda Chytila nezmiňoval, ale je teda fakt, že krom gólů na podzim v debry má formu nic moc. Ale toho bych určitě pryč neposílal. Ale ti dva bohužel nemohou být v základu. A jestliže máme ty možnosti, tak fakt do rotace. Ti kluci zahradou perfektně jeden zápas a další tři o nich ani nevíš. Bohužel.
Teď v létě se prostě bude muset zainvestovat do okamžité kvality.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
witty13 včera 10.04.2025 21:19 |Ja tam beru Dumitresca jako hrace do rotace. Podle me kdyz u nas naskocil, nebyl horsi nez Ondra Zmrzly… a prisel mi vice jako ten typ, co muze polovinu sezony prosedet a pak naskocit a odvest solidni vykon. Ale pokud najdeme nekoho jineho, proc ne. Ondra bohuzel ne. Na zaklad to neni, a kdyz sedi, neumi to potom prodat. Douderu bych neprodaval, svoje misto v kadru ma, ale neni to na zaklad. Pokud neustali formu - clz klidne muze prijit s vekem. Schranz bohuzel na zakld nema. Strida genialni momenty s podprumernymi. To uz bych radsi videl v nasem dresu stale Masicka - ten je zase skleneny :-( . Chytil… tam proste nevim, ja ho mam strasne rad, a treba v loni byl vyborny ve vetsine zapasu. Ale letos bida s nouzi, a nejsem si jisty, jestli u nej muze nastat jeste nejaky progres :/ taky zas takovy mladoch neni
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
cvočkař Danda před 2 dny 10.04.2025 12:11 |Přátelé,nevíte jak to máme s Rigem.Věřím, že máme ještě předkupní právo.Ten by do naší sestavy seděl jak prdel na nočník.Ten gól s přímku v Jablonci byl výstavní,asi jako Rice proti Reálu.
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
kalex před 2 dny 10.04.2025 16:15 |Takže zase nebudeme kupovat nadstandardní kvalitu, ale kvantitu. Nic proti Rigovi, ale že dá jeden hezký gól z něj hned nedělá borce do základu.
Zisk titulu
Mike před 2 dny 10.04.2025 14:39 |Tady to je zase naplněný dost pesimismem a naštváním /za Pohár oprávněně/. Pojďme se dívat do budoucnosti a za jaké příležitosti si myslíte, že definitivně získáme titul ? Možnosti jsou asi 3, záleží samozřejmě na tom, aby se zápasy hrály v rozdílných časech a také, v jakém pořadí se ta utkání v tom kterém kole nadstavby budou hrát. Rozdílné časy nebude splňovat 30. kolo základní části a poslední kolo nadstavby- tam už snad bude o titulu rozhodnuto. 1/ Po nějakém našem zápase, kdy už nás nikdo bodově nedožene 2/po zápasu našeho nejbližšího soupeře, kdy ten body ztratí a už nás bodově nedožene /krásným příkladem je porážka Olomouce v Uherském Hradišti v r. 1996/, nebo ve vzájemném zápase s nejbližším pronásledovatelem /v úvahu připadá 2. kolo nadstavby/. Nebo už v tom 30 .kole, což by asi bylo podmíněno 2 našemi výhrami a aspoň 1 remízou Plzně a Baníku v posledních 2 kolech základní části /nic nepředstavitelného- Plzeň ztráta na Bohemce a Baníku na Dukle/. Já bych to viděl v 1.kole nadstavby, počítám, že nejpravděpodobnějším scénářem je, že do nadstavby se půjde se stejnými rozestupy jako teď, to znamená s náskokem 13, 14 a 16 bodů, tam se rýsuje zápas Plzeň- Sparta, Plzeň může klidně ztratit a nám by stačil bod od mužstva na 6. místě v tabulce.
Re: Zisk titulu
Láryfáry před 2 dny 10.04.2025 15:24 |IMO po 2. Kole, domácím zápasu s Plzní. Po KAR náskok 11, po 1. Kole náskok 9, Plzeň už bude hrát vabank a dva jí tam tak snad šoupneme a budeme slavit doma.
Ouma
Karel1 (přítel SN) před 2 dny 10.04.2025 20:53 |Můj příspěvek sem úplně nepatí, ale protože se zde někteří pouštíte do širších úvah, tak se také přidám. Předminulý pestupák jsme chtěli Oumu přivést a nevyšlo to. Minule už to vyšlo, ale údajně přišel fyzicky nepřipravený (jak je to možný??????), na jaře odehrál jeden zápas za B tým (neviděl jsem, ale údajně nic moc) a jinak o něm není nic slyšet. Nebo ho snad trenéři připravují až na podzim? Ví o něm někdo něco?
Re: Ouma
jirkag5 před 2 dny 10.04.2025 21:11 |Ouma si vyřizuje pracovní povolení v EU které mu propadlo.
Re: Ouma
_karlik_ včera 11.04.2025 14:33 |pokud je to pravda (a já to nerozporuji, zřejmě to pravda bude), pak to je myslím další výrazný provar sportovního úseku. koupit hráče, který nemůže v evropě hrát, to je fakt kumšt. to si fakt nikdo nezjišťuje, jak to s hráčem je, případně to nevyřeší v předstihu?
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
záplata včera 10.04.2025 23:09 |Sem to nepatřilo.
Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2025 23:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hrají se čtvrtfinále evropských pohárů a země na 6. - 11. místě podle žebříčku UEFA tam už žádného zástupce nemají, Top 5 tam má skoro všechny, se ty nůžky nějak rozvírají. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
Taky včera 11.04.2025 10:49 |Markovič:
Za mě 8.
Za gól nemohl a naštěstí ho nenapadlo faulovat Klimenta za cenu červené karty.
Výborně se nabízel do rozehrávky a tím dvojzákrokem zachránil naděje na postup.
Markoviče je mi líto.V Baníku je teď fotbalová mánie a on mohl být jeden z hlavních hrdinů a u nás paběrkuje a díky vypadnutí z poháru letos možná dochytal.
Ještě vypíchnu mladého Konečného. Těžká zkouška, Kliment mu (férově) nakládal. Zajímalo by mě, jestli by šel dolů i kdyby neměl žlutou kartu...
Re: Hodnocení slávistů - čtvrtfinále MOL Cupu
pinochet včera 11.04.2025 17:23 |Občas mi hodnocení přijdou příliš opatrná - zdá se mi, že dávají našim hráčům nízké známky po jednoznačných vítězstvích. Tentokrát mi to přijde naopak, u některých hráčů mi i nižší známky známky přijdou nadsazené, mám na mysli zejména Teaha, který mi určitě nepřišel lepší než Schranz a na úrovni Kušeje, Micheze a příslovečnou tužku hrál také Chorý.