Což o to, Jaroslav Tvrdík je dobrý mluvčí a jako takový všechno vysvětlí. Ale osobně z toho mám pocit, že tu "káru" tlačí, dokud to jde. Soudím podle toho, že investice, které by mohly být dobrým základem budoucí stability klubu, pořád odkládá do neurčita. Jako zkušený politik si dokáže za všech okolností najít důvod, proč není možné splnit, co si sám dřívě několikrát veřejně předsevzal. Jednou je to výsledek komunálních voleb a nepřízeň istitucí a podruhé pandemie koronaviru. Co to asi bude příště, pokud nějaké příště bude?
Nebo to taky může být pravda. Že měl na březen dohodnutou schůzku s Hřibem, se všeobecně ví. Ono by to bylo stejně k ničemu, protože Hřib a protože Čína a přes to nejede vlak. Že by mu šel snad Hřib na ruku, to si může myslet jen někdo, kdo právě spadl z Marsu :)
No, třeba odkup stadionu a jeho oddlužení mi přišlo jako dobrá investice. I tady na SN tohle bylo obrovské téma, kdy fanoušci řešili, co se stane, až vyprší lhůta splatnosti směnek, z nichž se výstavba financovala. Tohle k budoucí stabilitě klubu asi trošku přispělo. Akademie bude problém, dokud pražští voliči budou stále skákat úplatným novinářům na špek a volit tu aktivistickou verbež, která to město fakticky ani neřídí, jen si dělá PR populistickými gesty, za která je v médiích ještě chválena.
Nyní je město fakticky řízeno nejlépe od dob Zdeňka Tůmy. Naopak předchozí korupční verbež nezvládala ani opravu infrastruktury, jak byla zaměstnána vyváděním veřejných prostředků na debilní a hlavně soukromé účely. Viz vysoké stamiliony v rozpočtu Operátora ICT na „chytré město“ za vlády ANO a další. Tvoje „aktivistická verbež“ se konečně pustila do revitalizace Václaváku, přípravy stavby Blanky 2, metra D... a to jsou jen ty nejviditelnější akce. To, že se občas stane nějakej mediální „přešlap“, jako je uzávěrka nábřeží, ještě neznamená, že to jsou populisté. Nic na tom nezmění ani házení opoziční špíny. To celé píšu jako nevolič Pirátů.
Nerozumím. Mysli si, co chceš. Já říkám, jak to je, co se týče pražského „komunálu“. Jako člověk s určitým vhledem si dovoluji tvrdit, že vím, o čem mluvím. Nedovedeš si představit ten lidský marast a systémový bordel, který panoval v Praze za ANO.
Jojo, Piráti.....Dokud tito novodobí svazáci, nástěnkáři a udavači neodpálí z vedení Prahy, tak s akademií nehneme. Doufám, že se tak stane.
Prozatím bych pro zlepšení kondice doporučil aktivistům pracovní příležitost. V zimě jim pomůže tlačit na kluzkých dlažebních kostkách sám velký Hříbek, který ulice bude zamořovat jen svým jointem. https://www.idnes.cz/praha/zpravy/zasobovani-nakladni-kolo-centrum-praha.A200608_144640_praha-zpravy_zuf
Belmisi, s Tvými fotbalovými názory jsem téměř zajedno, tak mě velmi fascinuje Tvůj ostrý tón vůči Pirátskému vedení Prahy. Proč to? Kvůli čemu „nástěnkáři, svazáci“ a především „svazáci“? Fakt mě to zajímá.
Tůma město nikdy neřídil. Nejvíce se Praha prokazatelně měnila k lepšímu za Béma. Blanka, několik prodloužení metra, dvojnásobek bytů ročně, než teď. Pak to rozhlodal a rozesral galaktický Bureš, s jeho Krnàčovou tu nepostavil ani psí boudu. A ministr zahraničí Hřib? Škody kam se podíváš. Téměř nulové investice. Václavák rozkopou na 5 let!!! A nic moc tam nezmění. Druhý pás stromů, nova dlažba, tramvaj nahoře. Proč tak dlouho? Obchvat stojí, městský okruh stojí, metro stojí, byty stojí, brownfieldy stojí. A ne že ne. A jeste ten kluzký mizera škodí Slavii.
Obchvat stojí, protože investor je stát. Okruh naopak rozjeli, běží snad už výběrko na dokumentaci, ne? Nikdo neříkal, že revitalizace Václaváku bude snadná a rychlá, ale už do toho taky šlápli. Estetika je pak na každého osobním cítění, jestli jsou dvě řady stromů málo nebo dost - je to de facto jedno. Hlavně, že někdo má koule s tím pohnout. Denodenně jezdím na Pankrác, takže vidím, že přípravy na Déčko fyzicky fungují, je to tedy lež, že metro D stojí.
Byty zaseklo právě vedení Prahy pod Svobodou a Krndou, který nebyly schopný schválit metropolitní územní plán. Že stojí byty a výstavba? Doporučuju se kouknout na Rohanský ostrov, Smíchov City nebo na periferie. To jsou jen kecy.
Nejlepší ovšem je to glorifikování Béma. Jasně, postavila se Blanka a všechno fungovalo. Ale jak? Dvojnásobně nadstřelené ceny, všechno šlo přes Hrdličku a další vykuky do soukromých kapes. Stačí si vzpomenout na Bémem tlačenou Prahu Olympijskou twe. To je jasný, že Bémovi a spol vyhovovalo, když se stavělo, protože z toho měli kapesný. Děkuji, tímhle směrem také ne.
JS, v případě fotbalu s Tebou často souhlasím, ale zde jakobys ztratil hlavu. Dalo by se Ti vyvrátit skoro kazdou Tvou větu. Piráti jsou něco mezi komsomolcem, feťákem a zlodějem. Vždyť to mají uz v názvu!!! Taková povedená směs všeho. Od nich se můžeš dočkat jakékoli anarchistické zkratkovité akce, ale nikdy systematickeho budování. Oni dokážou přepadnout obchodní loď, vykrást a vypít ji komplet, a pak se zdekovat, ale určitě nevybudují a neuřídí nový přístav. Systematické budování je naprosto mimo jejich chápání. Je to pakáž, kterou spojuje stejný přístup k životu a ke světu (chaos), stejné záliby (zahálka, mejdany, chlast v práci, anarchie i v úřadu) A stejné výsledky (rozvrat, po nás potopa). JS, Ty ted své Anarchooblíbence hájíš, ale věřím, že jsi chytrý kluk a že se z toho pobléznění odredovaným mluvkou a jeho agilními happeninghisty vyrosteš. Ale nic ve zlým.
Nechválím tu Krnáčovou, za ní se skutečně nedělo prakticky nic, ale aspoň se nevymýšlely hlouposti. Metro D i dostavba městského okruhu jsou projekty z minulosti, které nejsou z dílny téhle koalice. Populisté jsou už jen v tom, že se pustili i do provádění české zahraniční politiky, na což hodně pražáků bohužel slyší. Vlastní nápady koalice pak spočívají právě v těch nejrůznějších revitalizacích a nasírání řidičů automobilů, viz právě ta uzavírka nábřeží nebo teď nově přebarvování tramvají a autobusů.
Tady je vidět tvoje neznalost, spadni z nějakého obláčku, že jde všechno rychle.
Dělám na jednom projektu v jednotkách milionů, kde je zapojené město, městské části, veřejné prostředky a soukromý investor. Miliony jednání, pak volby, opět jednání, předělávání, pak převrat na městské části- opět vyjednávání. Peníze ze soukr sektoru dorazili od začátku jednání do 5 měsíců. Peníze z města za 2 roky. A do toho teďka korona, takže se výrobce zase zasekl a budeme rádi když to bude do konce roku. Už teď zase musíme řešit předělávku rozpočtu (to je proces na 4 měsíce ). To musíš mít vše podmazané jak horskou dráhu a nebo si tohle musíš prostě vyšlapat... První lejstra začala v roce 2017, očekávané spuštění červen 2019, realita zima 2020 a to je movitej majetek...
tobě se nestalo že tu svoji káru do kopce tlačíš dokud to jde? řeknu ti jedno, pokud máš síly, tak káru tlačíš a je jedno zda fyzické, psychické nebo finanční. až ti ty síly dojdou, tak se kára zastaví. pak nastane čas, kdy se najde někdo kdo ti tlačit pomůže. pokud ne, kára pojede z kopce zpátky. a fotbal, to je hodně velký kopec
Původní komentář: tobě se nestalo že tu svoji káru do kopce tlačíš dokud to jde? řeknu ti jedno, pokud máš síly, tak káru tlačíš a je jedno zda fyzické, psycjické nebo finanční. až ti ty síly dojdou, tak se kára zastaví. pak nastane čas, kdy se najde někdo kdo ti tlačit pomůže. pokud ne, kára pojede z kopce zpátky. a fotbal, to je hodně velký kopec. Skrýt původní komentář
Stadion v Hradci Králové, stadion v Pardubicích, stadion v Brně... Nic? Prostě tam, kde má slovo byrokrat, tam můžeš tlačit jak chceš, ale nepojedeš. Úředního šimla ke cvalu nedonutíš.
Ano mluvit umí, je každého věc, jestli mu věří... Já mu věřím a mám radost jak vede Slávii. Když budeme mluvit o mluvení ještě jsem neslyšel mluvit křéťu a kelnera...
Nechci si hrát na chytrého, jenom by mne zajímalo, jak by jsi dokázal polít Wulfa směsí pryskyřice ze stromu kadidlovník,myrhy a balzamu, tedy směsí. To jen tak mezi řečí, protože se divím. že Tě nepoučil sám Wulf. Inu některé věci si oi hrobu nevezmeme.
Jakožto (exkomunikovaný) kněz ti mohu prozradit, že pro vykuřování se při církevních (ale i pohanských) obřadech používá pryskyřice ztvrdlá, která neteče ani pomalu. :-)
Mě by fakt zajímalo, co by ještě musel Tvrdík udělat, aby ho přestali někteří napadat a podezírat ze zlých úmyslů, neschopnosti, populismu apod. To už je snad diagnóza, když za 5 let od insolvence máme 3. a tedy 20. titul, 2 poháry, skupinu a následně čtvrtfinále EL a nakonec skupinu LM.
Akademii bych si přál taky co nejdříve, ale každému soudnému jedinci je jasné, že to není práce realizovatelná za jednu sezónu. A pokud někdo vytváří tlak na to, aby akademie byla, tak je to Tvrdík a vytváří ho sám na sebe. Nicméně věřím, že akademie dříve či později bude.
Jen technická, malé doplnění: v evropských pohárech jsme byli tři roky po sobě.
Evropskou ligu jsme hráli dvakrát. Ještě se Šilhavým v sezoně 17-18 skupina s Villarealem, Maccabi Tel Aviv a Astanou.
Komentáře (37)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
ColinSKS před 4 lety 30.06.2020 15:03 |Jarda do toho šlape skvěle. jen ty některé formulace zase hejtři budou vykládat jinak než byly myšleny ....
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
kedul před 4 lety 30.06.2020 16:11 |Což o to, Jaroslav Tvrdík je dobrý mluvčí a jako takový všechno vysvětlí. Ale osobně z toho mám pocit, že tu "káru" tlačí, dokud to jde. Soudím podle toho, že investice, které by mohly být dobrým základem budoucí stability klubu, pořád odkládá do neurčita. Jako zkušený politik si dokáže za všech okolností najít důvod, proč není možné splnit, co si sám dřívě několikrát veřejně předsevzal. Jednou je to výsledek komunálních voleb a nepřízeň istitucí a podruhé pandemie koronaviru. Co to asi bude příště, pokud nějaké příště bude?
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Virgil1956 před 4 lety 30.06.2020 17:31 |Nebo to taky může být pravda. Že měl na březen dohodnutou schůzku s Hřibem, se všeobecně ví. Ono by to bylo stejně k ničemu, protože Hřib a protože Čína a přes to nejede vlak. Že by mu šel snad Hřib na ruku, to si může myslet jen někdo, kdo právě spadl z Marsu :)
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Lunaris před 4 lety 30.06.2020 23:41 |No, třeba odkup stadionu a jeho oddlužení mi přišlo jako dobrá investice. I tady na SN tohle bylo obrovské téma, kdy fanoušci řešili, co se stane, až vyprší lhůta splatnosti směnek, z nichž se výstavba financovala. Tohle k budoucí stabilitě klubu asi trošku přispělo. Akademie bude problém, dokud pražští voliči budou stále skákat úplatným novinářům na špek a volit tu aktivistickou verbež, která to město fakticky ani neřídí, jen si dělá PR populistickými gesty, za která je v médiích ještě chválena.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
JS (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 07:52 |Nyní je město fakticky řízeno nejlépe od dob Zdeňka Tůmy. Naopak předchozí korupční verbež nezvládala ani opravu infrastruktury, jak byla zaměstnána vyváděním veřejných prostředků na debilní a hlavně soukromé účely. Viz vysoké stamiliony v rozpočtu Operátora ICT na „chytré město“ za vlády ANO a další. Tvoje „aktivistická verbež“ se konečně pustila do revitalizace Václaváku, přípravy stavby Blanky 2, metra D... a to jsou jen ty nejviditelnější akce. To, že se občas stane nějakej mediální „přešlap“, jako je uzávěrka nábřeží, ještě neznamená, že to jsou populisté. Nic na tom nezmění ani házení opoziční špíny. To celé píšu jako nevolič Pirátů.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Pepino44 před 4 lety 01.07.2020 11:40 |Tak po tomto tvém komentáři o vedení Prahy opravdu nevím, co si o Tobě myslet
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
JS (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 13:52 |Nerozumím. Mysli si, co chceš. Já říkám, jak to je, co se týče pražského „komunálu“. Jako člověk s určitým vhledem si dovoluji tvrdit, že vím, o čem mluvím. Nedovedeš si představit ten lidský marast a systémový bordel, který panoval v Praze za ANO.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
belmis (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 12:29 |Jojo, Piráti.....Dokud tito novodobí svazáci, nástěnkáři a udavači neodpálí z vedení Prahy, tak s akademií nehneme. Doufám, že se tak stane.
Prozatím bych pro zlepšení kondice doporučil aktivistům pracovní příležitost. V zimě jim pomůže tlačit na kluzkých dlažebních kostkách sám velký Hříbek, který ulice bude zamořovat jen svým jointem.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/zasobovani-nakladni-kolo-centrum-praha.A200608_144640_praha-zpravy_zuf
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
JS (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 13:50 |Belmisi, s Tvými fotbalovými názory jsem téměř zajedno, tak mě velmi fascinuje Tvůj ostrý tón vůči Pirátskému vedení Prahy. Proč to? Kvůli čemu „nástěnkáři, svazáci“ a především „svazáci“? Fakt mě to zajímá.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
belmis (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 16:10 |Nechci to teď tady JS rozebírat, abych tady neplevelil. Do týdne si udělám chvíli a napíšu ti SZ.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
JS (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 16:13 |Ok. To je fér :)
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Citrus (přítel SN) před 4 lety 02.07.2020 07:02 |"novodobí svazáci, nástěnkáři a udavači" To je dokonalé. To by měl být jejich volební slogan. :D
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Cross před 4 lety 03.07.2020 00:20 |Tůma město nikdy neřídil. Nejvíce se Praha prokazatelně měnila k lepšímu za Béma. Blanka, několik prodloužení metra, dvojnásobek bytů ročně, než teď. Pak to rozhlodal a rozesral galaktický Bureš, s jeho Krnàčovou tu nepostavil ani psí boudu. A ministr zahraničí Hřib? Škody kam se podíváš. Téměř nulové investice. Václavák rozkopou na 5 let!!! A nic moc tam nezmění. Druhý pás stromů, nova dlažba, tramvaj nahoře. Proč tak dlouho? Obchvat stojí, městský okruh stojí, metro stojí, byty stojí, brownfieldy stojí. A ne že ne. A jeste ten kluzký mizera škodí Slavii.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
JS (přítel SN) před 4 lety 03.07.2020 08:26 |Obchvat stojí, protože investor je stát. Okruh naopak rozjeli, běží snad už výběrko na dokumentaci, ne? Nikdo neříkal, že revitalizace Václaváku bude snadná a rychlá, ale už do toho taky šlápli. Estetika je pak na každého osobním cítění, jestli jsou dvě řady stromů málo nebo dost - je to de facto jedno. Hlavně, že někdo má koule s tím pohnout. Denodenně jezdím na Pankrác, takže vidím, že přípravy na Déčko fyzicky fungují, je to tedy lež, že metro D stojí.
Byty zaseklo právě vedení Prahy pod Svobodou a Krndou, který nebyly schopný schválit metropolitní územní plán. Že stojí byty a výstavba? Doporučuju se kouknout na Rohanský ostrov, Smíchov City nebo na periferie. To jsou jen kecy.
Nejlepší ovšem je to glorifikování Béma. Jasně, postavila se Blanka a všechno fungovalo. Ale jak? Dvojnásobně nadstřelené ceny, všechno šlo přes Hrdličku a další vykuky do soukromých kapes. Stačí si vzpomenout na Bémem tlačenou Prahu Olympijskou twe. To je jasný, že Bémovi a spol vyhovovalo, když se stavělo, protože z toho měli kapesný. Děkuji, tímhle směrem také ne.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Cross před 4 lety 03.07.2020 14:19 |JS, v případě fotbalu s Tebou často souhlasím, ale zde jakobys ztratil hlavu. Dalo by se Ti vyvrátit skoro kazdou Tvou větu. Piráti jsou něco mezi komsomolcem, feťákem a zlodějem. Vždyť to mají uz v názvu!!! Taková povedená směs všeho. Od nich se můžeš dočkat jakékoli anarchistické zkratkovité akce, ale nikdy systematickeho budování. Oni dokážou přepadnout obchodní loď, vykrást a vypít ji komplet, a pak se zdekovat, ale určitě nevybudují a neuřídí nový přístav. Systematické budování je naprosto mimo jejich chápání. Je to pakáž, kterou spojuje stejný přístup k životu a ke světu (chaos), stejné záliby (zahálka, mejdany, chlast v práci, anarchie i v úřadu) A stejné výsledky (rozvrat, po nás potopa). JS, Ty ted své Anarchooblíbence hájíš, ale věřím, že jsi chytrý kluk a že se z toho pobléznění odredovaným mluvkou a jeho agilními happeninghisty vyrosteš. Ale nic ve zlým.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Lunaris před 4 lety 03.07.2020 19:54 |Nechválím tu Krnáčovou, za ní se skutečně nedělo prakticky nic, ale aspoň se nevymýšlely hlouposti. Metro D i dostavba městského okruhu jsou projekty z minulosti, které nejsou z dílny téhle koalice. Populisté jsou už jen v tom, že se pustili i do provádění české zahraniční politiky, na což hodně pražáků bohužel slyší. Vlastní nápady koalice pak spočívají právě v těch nejrůznějších revitalizacích a nasírání řidičů automobilů, viz právě ta uzavírka nábřeží nebo teď nově přebarvování tramvají a autobusů.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
Matysek před 4 lety 01.07.2020 01:20 |Tady je vidět tvoje neznalost, spadni z nějakého obláčku, že jde všechno rychle.
Dělám na jednom projektu v jednotkách milionů, kde je zapojené město, městské části, veřejné prostředky a soukromý investor. Miliony jednání, pak volby, opět jednání, předělávání, pak převrat na městské části- opět vyjednávání. Peníze ze soukr sektoru dorazili od začátku jednání do 5 měsíců. Peníze z města za 2 roky. A do toho teďka korona, takže se výrobce zase zasekl a budeme rádi když to bude do konce roku. Už teď zase musíme řešit předělávku rozpočtu (to je proces na 4 měsíce ). To musíš mít vše podmazané jak horskou dráhu a nebo si tohle musíš prostě vyšlapat... První lejstra začala v roce 2017, očekávané spuštění červen 2019, realita zima 2020 a to je movitej majetek...
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
ColinSKS před 4 lety 01.07.2020 10:09 |tobě se nestalo že tu svoji káru do kopce tlačíš dokud to jde? řeknu ti jedno, pokud máš síly, tak káru tlačíš a je jedno zda fyzické, psychické nebo finanční. až ti ty síly dojdou, tak se kára zastaví. pak nastane čas, kdy se najde někdo kdo ti tlačit pomůže. pokud ne, kára pojede z kopce zpátky. a fotbal, to je hodně velký kopec
Komentář byl uživatelem upraven (01.07.2020 10:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tobě se nestalo že tu svoji káru do kopce tlačíš dokud to jde? řeknu ti jedno, pokud máš síly, tak káru tlačíš a je jedno zda fyzické, psycjické nebo finanční. až ti ty síly dojdou, tak se kára zastaví. pak nastane čas, kdy se najde někdo kdo ti tlačit pomůže. pokud ne, kára pojede z kopce zpátky. a fotbal, to je hodně velký kopec.
Skrýt původní komentář
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
sasky před 4 lety 01.07.2020 10:50 |Stadion v Hradci Králové, stadion v Pardubicích, stadion v Brně... Nic? Prostě tam, kde má slovo byrokrat, tam můžeš tlačit jak chceš, ale nepojedeš. Úředního šimla ke cvalu nedonutíš.
Re: Jaroslav Tvrdik pro ESAM TV (2/2)
lilien111 před 4 lety 01.07.2020 13:33 |Velice naivní představa. Jestli si fakt myslíš že Tvrdík akademii nechce a jen to okecava tak se pak nemá smysl o ničem bavit.
Jaroslav Tvrdík
buri před 4 lety 30.06.2020 16:59 |Ano mluvit umí, je každého věc, jestli mu věří... Já mu věřím a mám radost jak vede Slávii. Když budeme mluvit o mluvení ještě jsem neslyšel mluvit křéťu a kelnera...
Re: Jaroslav Tvrdík
knl66 (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 00:22 |Tak co si budeme po těch letech povídat...? Zkrátka a dobře, Jardu Tvrdíka nám seslalo samo nebe! :)
Re: Jaroslav Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 08:19 |Ano, ano, snad ten zázrak, kterej udělal se Slávií bude církvi stačit jako důkaz pro kanonizaci.
Re: Jaroslav Tvrdík
ColinSKS před 4 lety 01.07.2020 10:06 |ty bys zasloužil leda tak polít kadidlem
Re: Jaroslav Tvrdík
Tvujmultinick před 4 lety 01.07.2020 10:13 |Že je kadidlo něco smrdutého, jsem si myslel do čtyř let. Podle tvého návodu bychom zde měli ještě více vyvoněného wulfa ;-)
Re: Jaroslav Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 12:02 |A kolik myslíš, že Collinsovi je? Mentálně vyspělej kolem těch 4 let bude.
Re: Jaroslav Tvrdík
ColinSKS před 4 lety 01.07.2020 13:22 |narozdíl od tebe mám stále 2 roky náskok :-D .. ty jeden retarde
Re: Jaroslav Tvrdík
Pepino44 před 4 lety 01.07.2020 11:34 |Nechci si hrát na chytrého, jenom by mne zajímalo, jak by jsi dokázal polít Wulfa směsí pryskyřice ze stromu kadidlovník,myrhy a balzamu, tedy směsí. To jen tak mezi řečí, protože se divím. že Tě nepoučil sám Wulf. Inu některé věci si oi hrobu nevezmeme.
Re: Jaroslav Tvrdík
wimpy před 4 lety 01.07.2020 11:38 |Pryskyřice teče, ale tedy fakt pomalu. :-) Mám tabák do vodní dýmky s příchutí kadidla (ani ten tedy nelze lít) a fakt tu vůni trefili. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 03.07.2020 12:56 |Jakožto (exkomunikovaný) kněz ti mohu prozradit, že pro vykuřování se při církevních (ale i pohanských) obřadech používá pryskyřice ztvrdlá, která neteče ani pomalu. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík
wimpy před 4 lety 03.07.2020 13:16 |Zkusils ji zahřát? Mimochodem, i zde se z fyzikálního hlediska mýlíš. Ta pryskyřice i tak teče, ale tak pomalu, že to neregistruješ. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 12:03 |Poučovat retarda nemá smysl.
JT
deny91 před 4 lety 01.07.2020 09:31 |Mě by fakt zajímalo, co by ještě musel Tvrdík udělat, aby ho přestali někteří napadat a podezírat ze zlých úmyslů, neschopnosti, populismu apod. To už je snad diagnóza, když za 5 let od insolvence máme 3. a tedy 20. titul, 2 poháry, skupinu a následně čtvrtfinále EL a nakonec skupinu LM.
Akademii bych si přál taky co nejdříve, ale každému soudnému jedinci je jasné, že to není práce realizovatelná za jednu sezónu. A pokud někdo vytváří tlak na to, aby akademie byla, tak je to Tvrdík a vytváří ho sám na sebe. Nicméně věřím, že akademie dříve či později bude.
Re: JT
Jachym před 4 lety 01.07.2020 09:37 |Navíc zařídil tu úplně nejzásadnější věc pro mnoho fans, vyhřívané sedačky, takže "vo co komu jako jde"? :-))
Re: JT
ColinSKS před 4 lety 01.07.2020 10:05 |pravděpodobně by si přáli jezdit do sokolova místo dortmundu
Re: JT
knl66 (přítel SN) před 4 lety 01.07.2020 13:43 |Jen technická, malé doplnění: v evropských pohárech jsme byli tři roky po sobě.
Evropskou ligu jsme hráli dvakrát. Ještě se Šilhavým v sezoně 17-18 skupina s Villarealem, Maccabi Tel Aviv a Astanou.
Re: JT
deny91 před 4 lety 01.07.2020 17:41 |Tak jsem to i myslel, když jsem psal "skupinu a následně čtvrtfinále EL". Myslel jsem tím "následně" další ročník. Ale díky za upřesnění :)