Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Slavia si zbytečnou prohrou v Hradci komplikuje cestu za titulem.

Vzhledem k několika absencím důležitých hráčů (Chorý, Chytil, Chaloupek, Holeš, Zima, Staněk...) se dala v Hradci čekat těžká šichta. Zvlášť když nám herní styl tamního klubu dlouhodobě příliš "nevoní". Slavia přesto i v oslabené sestavě předvedla herně (až nad očekávání) dobrý výkon. Více ze hry měla v první půli, ve druhé pak svého soupeře mačkala téměř výhradně na jeho půlce. O to hůře se bohužel kouše bodový zisk, který je nulový a který znamená konec neporazitelnosti v dosavadním průběhu soutěže.

Sešívaní přitom začali dobře - Jurásek nejdřív trefil tyčku, do vedení nás pak poslal z penalty Prekop. Náš následný herní výpadek po vstřelené brance ale pohotově potrestali asistující Darida se skórujícím Van Burenem. Druhou půli si ale svěřenci trenéra Trpišovského šli jednoznačně za vítězným gólem, přičemž převaha se po prostřídání ještě stupňovala. Bohužel to tentokrát byla tak trochu házená a v přelidněném vápně jsme se prosazovali jen těžko. Citelně chybělo hlavně útočné duo Chorý - Chytil. I tak jsme měli vyložené příležitosti - velkou dvojšancí pohrdl Bořil, Provod si za sebou nechal míč, když se ocitl za obranou a pálil jen slabě... Celý druhý poločas to vypadalo, že jde jen o to, jestli Hradec s vypětím všech sil ubrání kýženou remízu, nebo zda Slavia gólově zužitkuje velkou územní převahu.

V samotném závěru ale přišel šok. Po ojedinělém brejku domácích byl po zásahu VAR vyloučen Mbodji. Z mého pohledu šlo o hraniční situaci, kde by si červenou kartu rozhodčí obhájil. Nicméně vzhledem k vehementnímu držení za trenky i ze strany Trubače se podle mě jen těžko dá hovořit o zjevném omylu a jakkoliv ho Komise rozhodčích tradičně přikryla, tak považuji zásah VAR za chybný. Video do fotbalu nebylo zavedeno, aby hledalo nějaká "pseudo-lepší" řešení. Bohužel svědky různorodých (ne)zásahů v šedé zóně jsme svědky i na úrovni Ligy mistrů, což jen podtrhuje netransparentnost fotbalu.

Diskutabilní zásah videa byl bohužel jen začátkem našich problémů. Hned při následné standardce si naše zeď zahrála volejbal v pokutovém území a logickým důsledkem byla penalta proti naší brance. Zmar pak dovršil výlev Bořila, který se nechal za protesty vyloučit. Pro takové chování nemám žádné pochopení, zvlášť když se jedná o kapitána a vše se stalo v kontextu hojně propíraného nesportovního chování Chorého v předchozím zápase. Šlo o zkrat ve stylu neřízené střely ala Tomáš Řepka, který mužstvo jen oslabí a klubu dělá ostudu. Naprosto neakceptovatelné!

Titulové dostihy se tak mírně dramatizují. Zbytečně, přičemž do značné míry si za to může Slavia sama nedisciplinovaným chováním svých opor. Pro celý klub a hlavně realizační tým tak bude primárním úkolem nastavit mužstvo do správného módu, kdy si cílevědomě půjde za svým. Náskok máme pořád více než dostatečný a není důvod k panice ani neurotickému chování na hřišti. Věcí, která se naopak až tak ovlivnit nedá, je zdravotní stav kádru. Tam nezbývá než doufat, že Chytila, Chaloupka nebo Sadílka uvidíme na hřišti v závěrečných šesti kolech co nejvíce.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 5 - Těžký zápas pro brankáře. S ani jednou brankou nemohl Markovič nic dělat. Co se týče ostatního (centry, hra nohou), tak to bylo v pořádku. Kubova řeč těla je dobrá, vyzařuje z něj klid a jistota.

Jan Bořil - 2 - Na konci zápasu předvedl ostudné představení a nesmyslně se nechal vyloučit. Ale bude to vůbec pro Slavii ztráta? S přístupem neřízené střely nemá na hřišti co dělat. Hrubě nepovedený Bořilův zápas pak jen podtrhuje neproměnění tutové dvojšance.

Igoh Ogbu - 6 - Jsem s ním spokojen, po táhlých zdravotních problémech jsem až překvapen, v jak slušné formě se nachází. Slavia ho při potížích na postu stopera bude v závěru ligy potřebovat.

Youssoupha Mbodji - 4 - Herně neodehrál špatný zápas. Byl sice u první inkasované branky, ale ta se mu dá těžko vyčítat. Jinak se dopředu snažil, dozadu to bylo jakž takž. Výkon bohužel devalvuje červenou kartou ze závěru zápasu, kde si nechal utéct Trubače. Tam se bohužel jen potvrdilo, že na post stopera je až příliš zranitelný při obranných povinnostech.

David Douděra - 4 - Podprůměrný výkon. Inkasovaná branka na 1:1 jde hlavně za ním, když nenabral nabíhajícího Daridu. Jinak byl nevýrazný, střídání ukázalo, že Isife je rozehranější a v lepší formě.

Michal Sadílek - 5 - Tentokrát nebyl tolik vidět a Moses se mi hlavně díky skvělému pohybu líbil více. Rohy rozehrával stále kvalitně, ale bez Chorého či Chytila jsme se při nich ve vápně neprosazovali. Musel střídat po nešetrném dohrání od Suchomela, u kterého je s podivem, jak mohl zápas dohrát bez žluté karty. Nezbývá než doufat, že zranění nebude vážné a že Michal bude co nejdříve zpět.

David Moses - 6 - Po pár slabších výkonech tentokrát zahrál dobře. Opět byl silný ve svých tradičních disciplínách - odebírání a vyvážení míče, vše hlavně díky skvělému pohybu.

David Jurásek - 5 - Jak šel s formou dolů, tak teď se trochu zlepšuje. Pořád to ale není ono. Z hlediska aktivity to byl velmi dobrý výkon, bohužel ale chybí kvalita. Střelami míjí zařízení, smůlu měl při dobrém obstřelu na zadní tyč, kterou nakonec orazítkoval. Oproti předchozímu skvělému angažmá se mu ale nedaří centry, ve druhé půli si pak po kolmici od Chama špatně zpracoval míč a ze šance nakonec nic nebylo.

Vasil Kušej - 3 - Bohužel pokračuje ve svých velmi špatných výkonech, které jsou v kontrastu se skvělým obdobím z minulého jara a první části podzimu až nepochopitelné. V Hradci ztratil spoustu míčů, s nadsázkou se dá říct, že není schopný si míč narazit ani na pár metrů.

Erik Prekop - 5 - Byl u obou penalt. U první byl faulován a poté ji i proměnil, což chtělo v jeho situaci pevné nervy. V závěru bohužel zavinil penaltu po nesmyslném chování ve zdi. Co se týče výkonu v poli, tak makal a nějaký přínos na rozdíl od Kušeje měl. Ale vzhledem k téměř permanentnímu tlaku ve druhé půli bych od něj ve vápně a v zakončení čekal mnohem víc. Prekop z tohoto pohledu vypadal naprosto průměrně a vůbec se nemohl měřit s obvyklým přínosem Chorého či Chytila.

Lukáš Provod - 5 - Zápas mu na jeho poměry moc nevyšel, byl to od něj průměrný výkon. To dokumentuje i šance ve druhé půli, kdy si po špatném prvním doteku za sebou nechal míč a z tutovky nebylo nic.

Samuel Isife - 6 - Naši hru oživil, byl lepší a aktivnější než Douděra.

Muhammed Cham - 5 - Výbornou prostrkávačkou vytvořil šanci pro Juráska, jinak bych toho ale od něj čekal víc. Dlouhodobě se vůbec nedostává k zakončení. Rohy kopal špatně.

Mubarak Suleiman - 5 - Měl by dostávat prostor spíš než marný Kušej. Jeden z mála hráčů v kádru, který umí nebezpečně vystřelit.

30. kolo - Neděle 19. 04. 2026 15:30

Chance liga, 2025/2026
2 - 1
1 - 1
FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

39. van Buren
90.+3. Darida (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

21. Erik Prekop (pen)

Komentáře (90)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    johnda     před 27 dny 20.04.2026 17:01 |  
    8 0

    Škoda prohry. Je to sport. Snad nás to nebude bolet na konci.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    o-cab     před 27 dny 20.04.2026 17:26 |  
    33 11

    další ze zápasů kde bych chtěl známkovat i trenéry.

    jejich omlouvání a v případě Houšteckého vystoupení v LSD podcastu dokonce chválení "emocí" hráčů je evidentně nezvládnutná disciplína, která vede nejenom k opakované nesportovní ostudě ale i k opakovanému oslabení kádru. Bořil by měl za včerejšek na nějakou dobu odevzdat pásku a pokud nemá nějaké vážně problémy doma tak platit velkou pokutu.

    kdy se budou zpovídat z příchodu posily snů? to co předvedl v té zdi jsem snad ještě v životě neviděl, jeho rozhovor po zápase pak byla esence zmaru. Bobček už má 22 bodů tuto sezónu, Brunes 25. jsem rád, že nám nenarušují strukturu kabiny a těch reálně 120 mega se za tohohle impotenta vyplácí.

    největší problém mám však s jejich favorizováním hráčů, co dlouhodobě podávají otřesné výkony a naopak sestřelováním hráčů, kteří mají kvalitu, ale potřebují začlenit nebo podržet. ze včerejšího zápasu na té první straně Douděra nebo Kušej, na té druhé Suleiman nebo Isife. toto nás opakovaně stojí minimálně síly, často i zápasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      záplata     před 27 dny 20.04.2026 17:41 |  
      7 3

      Houšťovou chybou bylo, že šel do toho LSD, nebo potom neměl chodit do toho podcastu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        mig52     před 26 dny 21.04.2026 10:28 |  
        6 3

        Před časem si tu drtivá většina nedokázala představit naše trenérské vedení jinak než ve trojici Trpišivský-Kostl-Houštecký. Pak přišlo překvapení v odchodu Kostla, mnozí se z toho kladli s obavou, že nás to negativně ovlivní. Nic tak zásadního se však nestalo.
        Za mne je načase uvažovat o odchodu Houšteckeho. Sice se traduje, že je perfektní asistent, borec, který odedře černou práci, jenže k čemu to je, když ji zcela zničí chováním na střídačce během zápasů? Ti hráči to vidí a někteří uvažují tak, že když on se tak chová za lajnou, mohou i oni na hřišti. Berou to jako rvaní se za Slavii. Ale v některých případech je to zcela špatně. Myslím, že jeho odchod a nahrazení jiným asistentem by Slavii pomohlo. Když jsme to zvládli bez Kostla, dal by se nahradit i on.
        Pochopitelně po sezoně, teď bych Houštu posílal preventivně v zápasech na tribunu s vysílačkou, ať posílá Jindřichovi poznatky po vlnách a neohrožoval tým a klub svými psycho výstřely v závěru ligy.


        Komentář byl uživatelem upraven (21.04.2026 10:30) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          japhy     před 26 dny 21.04.2026 11:26 |  
          2 3

          Nesouhlasím. Ne, že bych jeho chování na lávce hájil, ale chová se stejně po celou dobu, Béřu má pod sebou skoro od začátku. Tak proč najednou, když má Béřa v poslední době sklony k blikancům, by se měl Houštecký pakovat? Navíc, když ostatní (až na Chorýho) tyhle sklony nemají?
          Béřa prostě stárne, ví, že se mu blíží konec, navíc to je rapl od přírody, tak se neudrží. Tohle nebude ten typ, co se na sklonku kariéry promění v zenového mistra. Houštecký nehouštecký.


          Komentář byl uživatelem upraven (21.04.2026 11:26) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            mig52     před 26 dny 21.04.2026 16:53 |  
            5 1

            Ok, v pohodě. Očekávám, že hodně lidí bude sdílet tvůj názor, a bude zřejmě i většinový.
            Ale já jsem přesvědčen, že v tomto případě smrdí hlava jednoznačně od hlavy. Jak to vnímají hráči a nejen mladí, když Houšta permanentně téměř každé kolo řádí okolo střídačky, jak utržený z řetězu? Prostě je to praktický příklad a příklady, zvláště od osobností, prostě táhnou. A v tomto případě negativně a hlavně v nevhodnou dobu. My si teď musíme nastavit hlavy úplně jinak !! Ne na mód ukřivděnosti a zloby. Zlost je věru špatný rádce, teď s ní pryč.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              japhy     před 25 dny 22.04.2026 09:48 |  
              1 0

              OK, ale pořád mi není jasný, proč takhle někdo vystříkl až po takové době, co nám tu Houšťa "řádí".

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    sule     před 27 dny 20.04.2026 17:31 |  
    2 2

    100% souhlas s hodnocením.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 27 dny 20.04.2026 17:39 |  
    34 8

    Hráč zápasu jednoznačně Prekop. Vstřelí penaltu, první gól snad od srpna minulého roku. Kopne ji tak, že mičuda se stěží dokutálela za čáru. Pak penaltu zaviní takovým způsobem, že jsem to snad ještě neviděl - hráči se drží za ruce jak nějací gayové a rozestupují se před letícím míčem. To se nevidí ani v Hanspaulce. Pak aspoň odtáhne Bořila...
    Už jsem alergický jen na vyslovení jeho příjmení. Když to slyším, naskakuje mi husí kůže. Tohle, že je ta vysněná posila, za kterou jsme dali 100 milionů?!? Tohle je snad větší provar než Karafiát a už nevím, kolik dalších hráčů, Tohle, že je hráč, kvůli kterému jsme sebrali akreditace sparťanskému Sportu a pak jim je zase vraceli?
    A další věc: jestli ten titul urveme, s kým tu LM budeme hrát? Kolik našich hráčů má na tu úroveň? Snad tři poslední přestupáky jsme projebali, Chama nejspíš vrátíme, třetina kádru za zenitem... Kdo z těch všech nových vysněných se vlastně chytil?


    Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 20:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Slávista 51     před 27 dny 20.04.2026 17:46 |  
      1 5

      Hrát LM
      bude Slavia hrát s tím , co Nám představí realizační tým, dával bych přednost tomu, jak to dělá/vede Bodo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        záplata     před 27 dny 20.04.2026 17:56 |  
        7 4

        Tolik Norů v jednom přestupáku neseženeme a hlavně, my to chceme dělat s Čechama, to neklapne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Slávista 51     před 27 dny 20.04.2026 18:18 |  
          1 6

          Tam dávají přednost místním, vlastním odchovancům i zemích Koruny české, by se zajisté také našli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            záplata     před 27 dny 20.04.2026 19:06 |  
            8 3

            Já bych začal tím, že bych rozlišoval odchovance fotbalový a lehkoatletický sekce, Norové to tak prý dělají. My to hledání navíc zúžili jenom na Čechy, Moravu a ždibec Slezska a to je o té jehle v kupce sena, nebo taky, když dva dělají totéž, není to totéž.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Slávista 51     před 27 dny 20.04.2026 20:21 |  
              1 2

              Je snad problém se u nich poučit ?

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    IJS     před 27 dny 20.04.2026 17:49 |  
    8 5

    Z tohoto zápasu jsou 3 špatné zprávy : první porážka a ztráta 3 bodů, 2 vyloučení a vůbec chování hráčů Slavia a třetí zranění Sadílka. Pro mě je nejhorší ta poslední zpráva. Pokud Sáďa vypadne, i na jeden zápas, není nikdo kdo by ho mohl nahradit. Jak mě na podzim nepřesvědčoval, tak teď je lídr mužstva. Kdo ho může nahradit - Oscar, Suleiman, Schwarz nebo Bůžek. To není ekvivalentní náhrada a Slavia na postu střední záložníka musí mít jezdce. Na výsledku se podepsala i absence Vlčka ( proč ? ) a Bořil musel jít napravo a do obrany Mbodji. Z mého pohledu herně překvapivě obstál, ale ty chyby! Ten kluk, když je pod tlakem tak chová velice nezodpovědně. V 1. půli zastavil skluzem zezadu Micka, že kdyby netrefil míč, tak jde hned ven. Myslím, že to má u JiT spočítané!
    Kupodivu nejlepšími hráči byli - Ogbu, Moses a Isife. Čeští slavisti byli špatní a nejvíc Douděra a Kušej. Docela by mě zajímalo, co je příčinou takového herního úpadku - u obou.
    Máme plno zraněných a potrestaných a v plné nahotě se ukazuje jak marný byl přestupní termín, kdyby přišli neodzkoušení hráči z Afriky ( mimo EU ) a nejen že nemají potřebou výkonnost, oni nemůžou hrát kvůli kótám EU.
    Neutěšujme se náskokem 5-ti bodů! Vzhledem k absencím je Slavia jen dobré mužstvo, rozhodně ne nějaký suverén ligy. Hodně těžko budeme vítězit a "šedá zóna" ligového zákulisí to moc dobře ví a vše půjde proti Slavii a ta tomu jde zatím naproti. Bohužel! Teď by mělo zasáhnout vedení a hráče vrátit na zem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      japhy     před 26 dny 21.04.2026 08:53 |  
      3 1

      Douděra 2 měsíce nehrál, tam asi žádná záhada s výpadkem formy nebude.
      Kušej, to je jiná, u něj čuju jinačí problém, než jen obyčejný útlum.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Cross     před 27 dny 20.04.2026 17:52 |  
    25 11

    Klidný tón Alanorova hodnocení kvituju. Mohlo to být mnohem tvrdší. Myslím, že jestli Jindra prosere další přímý postup do Ligy mistrů, tak už půjde. On chce s každým vycházet - což často není špatná vlastnost. Ale v televizi už mluví jako Jan Zlatoústý, aby si nikoho nenasral - a někteří hráči ho evidentně přestávají respektovat. Dělají si, co chtějí. A on je znova vymlčí.
    A taky ztrácí Jindra zdravý úsudek. Prekopův pokus o volejbal, spojený s evidentním děsem z balónu (proč teda si nevybral jinej sport? A k čemu ho s těmito instinkty do té zdi vůbec cpou?) svědčí definitivně o tom, že vysněná posila za 100 miliónů nebude trefa do černého. V žádném ohledu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Kortes     před 27 dny 20.04.2026 17:58 |  
      29 7

      V žádném případě to nepřivolávám a nikoho neodvolávám, ale opravdu si myslíš že by Jindra šel? Vyhodil by ho Tykač nebo Tvrdík? To je si myslím nereálné. Oni by nám to nějak obhájili... A mám takový neblahý dojem že se vymlčí i Bořilovo chování na konci zápasu, platí zde dvojí metr.


      Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 18:29) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        záplata     před 27 dny 20.04.2026 18:11 |  
        7 4

        Asi takhle, první na to nemá čas a druhý by potom nevěděl co si počít. Samozřejmě by hlavně záleželo na hlasu lidu, kvůli tomu si i leckdo čas udělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Cross     před 27 dny 20.04.2026 18:26 |  
        6 11

        Tykač je háklivý na dojení. S Jindrou nemá žádný sentimentální vztah. On v práci zná jen pojmy cena/výkon/ztráta/zisk. A pokud ho Jindra podojí o prachy za vysněné posily, tedy mizerné přestupy a o 500 mega za Ligu mistrů, tak prostě půjde. Za to dám ruku do ohně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        mig52     před 26 dny 21.04.2026 10:03 |  
        6 4

        Poslední věta je, bohužel, pravdivá. Když si vzpomenu, jaký kartáč dostal před časem za menší úlet Oscar, myslím na Baníku?, tak nyní je to v pohodičce. Hele kámovole, dáme kafíčko, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      fogi     před 27 dny 20.04.2026 18:44 |  
      7 10

      Máte za JT náhradu, nemáte.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Cross     před 27 dny 20.04.2026 20:51 |  
        19 6

        Roky jsme náhradu neměli, protože byl dobrý. Teď, co jsme v jedné řadě v Evropě nestačili na Ligu mistrů, Evropskou ligu a dokonce ani na Konferenční ligu, považuji jeho éru za uzavřenou. S hodnotou na Transfermarktu nad úrovní Bodo, Karabachu a dalších týmů, nepředvedl nic navíc a v lize je to to samè. S takovým kádrem by titul uhrál kde kdo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Hektor     před 26 dny 21.04.2026 16:47 |  
          9 2

          Zrovna trenér z Bodo by mohl být terno. Trpiš napálí Mbojiho, že si toto nesmí dovolit a Prekopa, který tou nesmyslnou rukou vlastně zavinil rozhodující gól ještě pochválí za běžecký výkon. Cham, který ukázal, že je fotbalově jinde než ostatní po sezoně asi odepíše, přitom do LM potřebujeme víc takových hráčů. U něj a částečně ještě u Mosese a Isifeho nevím dopředu co udělají s míčem, jinak je naše hra strašně čitelná, nákopy nebo narážečky po lajnách.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mig52     před 26 dny 21.04.2026 09:59 |  
      7 3

      Rodinná atmosféra, no.:-((((

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    mpik     před 27 dny 20.04.2026 18:37 |  
    18 5

    2 - Bořil vs 3 - Kušej je nespravedlivé pro Kušeje.
    Přikláním se ke snížení hodnocení Bořila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      birkin     před 27 dny 20.04.2026 19:22 |  
      13 8

      Přesně tak, Bořil nám v podstatě prohrál zápas. Slušela by mu 1.

  8. Hodnocení slávistů

    Flame     před 27 dny 20.04.2026 18:44 |  
    3 5

    Zdravím všechny,

    hodnocení absolutně přesné, hrůza je, že jsme byli až na pár minut jasně lepší a jenom Douděrova nekoncentrovanost vedla k vyrovnání. (bohužel ne poprvé).

    Nerozumím fazóně Kušeje, když to srovnám s loňskou sezónou je to poloviční player!

    Mbodjiho bych se zastal, Trubač si ho vlastně za trenky(doufám, jenom za trenky), na ty záda přitáhl a musíme si zvykat, že "černé svině" budou vždycky hledat proč písknout proti nám a ve prospěch našich soupeřů.

    Prekop je smolík, konečně odehrál alespoň průměrný zápas a pak provede takovou minelu. I když, tu ruku jsem hledal na monitoru a jestli trefila Prekopa do ruky od těla, nebo Juráskovu ruku u těla bych nedokázal s jistotou říct. A "Čerá svině" to viděla hned. viz výše.



    • Re: Hodnocení slávistů

      japhy     před 26 dny 21.04.2026 09:03 |  
      8 0

      Mbojdiho bych se zastal... Chápu, mě se vlastně dost líbil, ale obávám se, že to bude podobnej typ jako např. Ousou. Celou dobu dobrý, pak ale nenapravitelná chyba, takovej pechfogl. U naší dozadu rizikový hry je to sud s prachem.
      Prekop není smolík, to spíš ten Mbodji. Takový kreténský máchání rukama ve zdi není o smůle.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    kupik     před 27 dny 20.04.2026 18:50 |  
    22 2

    Dobrej podvečer, přátelé
    no, i když dobrej je tentokrát dosti nevhodný slovo.
    Těžko, velmi těžko a skoro s pocitem, kterej je směsí nasranosti a studu se přikláním k hodnocení kol.Alanora, bodík bych přidal na konto I.Ogbu, opět velmi dobrej výkon.
    Můj poslední koment končil slovy, že očekávám v dobách příštích jakousi divnohru.
    A netrvalo to tak dlouho a máme ji tady.
    Nebudu alibisticky obhajovat 2 redky, nebudu hejtovat E.Prekopa, dostal od vás už co proto a plným právem, nebudu pátrati po tom, co vyřkl nebo ne J.Bořil směrem k sudímu.
    Na hřišti v emocích je všechno jinak než na sedačce v obejváku či na stadionu v patnáctý brázdě.
    Pravda je taková, že i v tý jaksi poslepovaný partě měla bejt půle 2:0 a bylo by.
    Bohužel, jalovej tlak, impotence přesný střelby a větší odvaha v řešení situací u soupeře ve vápně byla pro nás osudnou.
    A pochopitelně absence T.Chorýho a M.Chytila.
    Vím, že na kdyby se nehraje, ale kdyby Trubač netahal Mbodjiho za trencle tak mu tu nožku taky štrejchnout nemusel. Takovejch kontaktů je v každým zápase povícero, takže za mě se třema ???
    Několik vykřičníků ale musím poznamenat kolem kauzy J.Bořila.
    Kapitán, vzor pro mládež, Slávista tělem i duší, ale tohle mi vopravdu nepřišlo moc košér.
    Bohužel, stalo se, vo tomhle si musej chlapci vod plic pěkně popovídat a hlavně se z toho neposrat a nepoložit.
    Na Olomouc musej nastoupit v plný palbě a s čistou hlavou. Jinak to nevidím.
    Avšak bambilion otazníků a i vykřičníků mám u posouzení zákroku Suchomela na M.Sadílka.
    Tuším 65.minuta, Suchomel dobíhá za Sadílkem, a už ví že ho nedostihne, ale tělo s loktem má připravený a Sadílka po odehrání mičudy zprasí.
    Jasnej, zákeřnej, likvidační faul. A to bez karty, bez zapískání, bez VARu.
    Prostě bez povšimnutí. Náhoda ? Nezájem ? Záměr ?
    74. minuta. U postranní čáry tentýž Suchomel prásacky na férovku opět dohrává podkopnutím E.Prekopa.
    Opět nic. A to nebyly jediný dva unfair zákroky tohoto naprosto nechutnýho sparťana.
    Na druhou stranu, když se zpětně zamyslím nad chováním J.Bořila, tak se nemůžu vůbec divit, že takhle vypěnil.
    Ale měl to líp vokaučovat.
    Pořád máme fóra pěti bodů, avšak pozor!
    Čert a VAR nikdy nespí!

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      vršek     před 26 dny 21.04.2026 10:54 |  
      7 4

      Díky. Naprostý souhlas se vším!
      Ani jsem dnes nechtěl nic psát, ale onen sparťanský spratek Suchomel měl od Černého dostat určitě tři žluté - naprosto jasné a všechny za fauly bez možnosti hrát balon a fauly se snahou naložit tvrdě bez ohledu na možnost zranění protihráčům. 23. faul rukou na tváře našeho hráče .... kopeme roh, ve 34. faul na Bořila - kopnutí někam do holeně...! 75. faul zezadu na Prekopa - jasné žlutá....! A vrcholem je zranění Sadílka loktem někam do oblasti ledvin, zezadu, bez možnosti hrát balon a naprosto zákeřně....!!! Kde byl v této situaci VAR?
      Chování Bořila bylo opravdu zběsilé a snad nepochopitelné?
      NO - budu citovat ze zápisu " V 90 + 2. byla udělena první a druhá žlutá karta a červená karta pro Bořila."
      A - " První byla udělena za zdržování hry, kdy hráč úmyslně chtěl opustit pokutové území směrem přes pokutovou značku, čímž znemožnňoval připravit se domácímu hráči k rozehrání pokutového kopu. Po udělení žluté se hráč agresivním a konfrontačním stylem domáhal vysvětlení udělení osobního trestu slovy - Za co jsi dal žlutou? Po udělení žluté a červené pokračoval v agresivním a konfrontačním jednání proti rozhodčímu, kdy ihned neopustil hrací plochu a směrem k rozhodčímu pronesl Počkej uvnitř!"
      A byla poslední slova Bořila opravdu určena Černému nebo Čihákovi?
      Jistě, Bořil je profík a má se udržet, ale opravdu je taková žlutá karta , kterou mu Černý udělil obvyklým a používaným trestem v takových situacích? A lze udělení takové karty uznat ve srovnání s zákeřným, opakovaným a naprosto beztrestným chováním Suchomela????
      Penalta v pořádku. Zápas jsme si po herně dobrém výkonu v druhé půli (do 87. min.) prohráli neproměňováním šancí.
      Avšak pokud by byl Suchomel potrestán za své zákroky museli bychom my dohrávat minimálně od 75. minuty proti deseti..... No, ona ta sparťanská DNA se jednoznačně projevuje i u některých rozhodčích....
      Co se stalo stalo se - sakra! Ale za mne je nejdůležitější aby Sadílek byl v pořádku a nechyběl nám v sobotu!


      Komentář byl uživatelem upraven (21.04.2026 10:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Flame     před 26 dny 21.04.2026 14:30 |  
        2 3

        Tak kamaráde, dost pregnantně jsi vysvětlil proč rozhodčí nazývám "černé svině".

  10. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 27 dny 20.04.2026 19:07 |  
    16 6

    Proč Bořil nedostal 1? Kvůli jeho červené to byla rezignace na případné vyrovnání.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 20:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 27 dny 20.04.2026 20:04 |  
      6 2

      Jen technická: KVŮLI jeho červené. V tomhle případě rozhodně NE DÍKY.
      Když z něčeho vzejde něco špatného, je to kvůli. Díky = vzešlo z toho něco dobrého.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 27 dny 20.04.2026 20:10 |  
        3 2

        Díky, opraveno.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        PahaAhma     před 26 dny 21.04.2026 09:07 |  
        4 0

        češtinářské okénko: Dokonce se dá pro situace, ze kterých vzejde něco špatného, říct "vinou" (neutrálního "kvůli" a dobrého pak "díky")

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mig52     před 26 dny 21.04.2026 09:52 |  
      9 2

      S těmi zahozenými loženkami je to na nulu. Ale ta se asi neuděluje.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    rybarmirek     před 27 dny 20.04.2026 20:09 |  
    21 25

    Zdravím,s hodnocením souhlas,ještě musím napsat jedno:už přestaňte s tím obouvání se do Bořila,prosím.Nemohu říct, že to byl muj oblíbenec, ale pro Slavii něco udělal,odehrál zde spoustu výborných utkání a především,je to náš hráč,na to nezapomínejme!!!!!Pouze zde nahráváte tomu rudému dobytku,to si uvědomte,toť muj názor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      honza304     před 27 dny 20.04.2026 20:51 |  
      38 1

      Toto není hodnocení sezóny nebo kariéry, toto je hodnocení jednoho zápasu. Tady toho pro nás moc dobrýho neudělal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mig52     před 26 dny 21.04.2026 09:49 |  
      15 4

      Právě proto, co pro Slavii udělal, jak píšeš, a kolik má zkušeností, za tento exces v této fázi ligy zasluhuje nakopat zádel. Ti, co si myslí, že se takto bojuje za tým, jsou v omylu !!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      žbl68     před 26 dny 21.04.2026 12:09 |  
      3 1

      hodně toho udělal, ale ted toho spoustu devalvoval .... 1.žk pochopím .... rozhodit protihráče ale co pak chodil za tím černým (hodně obecně nepřesným...) bubákem? některé věci činy jsou neomluvitelné ...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 09:08 |  
    41 4

    Zdravím Vás všechny a přeji hezký den i s dobrou kávou:-)).
    Jo, jsem také smutný a mrzutý z toho našeho prvního prohrání.
    V zápase jsme byli celý zápas, krom snad poslední destiminutovky prvního poločasu, lepší týmem. A pak jsme v závěru zápasu všechno dali tři body Hradci jako na podnose.
    Fňukat tu nebudu, pojďme si ty naše chyby vyhodnotit a hlavně se sebrat. To je teď asi to nejdůležitější.
    Jen se modlím, aby byl Michal Sadílek v pořádku.
    Ten kluk je výbornej, zařídil svým výkonem a proměněnou penaltou postup nároďáku na MS a pak přijde nějaký "rudej zmetek" a úmyslným faulem, zcela záměrně a bez míče ho sejme.
    Bořil tomu tedy také vůbec nepomohl. Fakt mě tím chováním nasral a zase dal záminku o dalším pomlouvání celé Slavie.
    Pojďme na Olomouc klukům opravdu pomoci a to všichni v červenobílém. Tu černou si už strčte do prdele.
    Můj kamarád (muzikant z Londýna) koukal na naší TS a ptal se mě, zda byla Slavia v minulosti fašistická, ani jsem v tu chvilku nevěděl, co na to mám říct.
    Kluci nás teď potřebují, aby se sami srovnali a vyhnali ty všelijaké "brouky" z hlavy.
    Bude už zase Holeš, bude David Zima, snad bude dobrý i Michal a když tak máme Oscara. Ještě je dobře, že se nám rozehrál Igoh Ogbu. David Jurásek také nezklamal, Moses výborný. Tak to pojďme vzít za pačesy a zvednout to.
    Mě navíc potěšilo ještě další poznání.
    Výborný výkon našeho Jelínka proti Plzni. Ten kluk má úplně komplexní fotbalový cit pro držení hry ve středu hřiště a s přehledem přehrál jak Hrošovského, tak i toho Červa. A pak tam na levém beku úplně suprově hrál za Pardubice náš kluk (a teď si nemohu vzpomenout, takové cizí jméno), ale ten nedal Memičovi čuchnout. No a Samuel Pikolon v Opavě byl určitě lepší než Kušej. Vaska se nám nějak někde zatoulal.
    Tím chci říct, že nepotřebujeme hledat až tak moc daleko.
    S hodnocením souhlasím a věřím, že se kluci seberou a máknou.
    Omlouvám se za následující slova, ale serme na všechny možné VARy a rozhodčí.
    V Hradci jsme si to podělali sami.
    Rozlili jsme si mléko sami, tak si ho taky sami utřeme a uděláme pořádek především u sebe.
    Prohráli jsme, protože žádný strom neroste do nebe.
    Jak říkal Petr Uličný: "Z hrušky dolů a poctivě makat".
    To je cesta k obhajobě titulu asi nejlepší.
    Tak to jsem Vám chtěl povědět, protože svěšené hlavy na Slavii, to by nebylo ve vší pokoře dobré.
    S úctou k Vám
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 09:28 |  
      13 3

      Zdravím a jen doplním.
      Ten kluk se jmenuje Tobias Boledovič.
      Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      IJS     před 26 dny 21.04.2026 10:26 |  
      9 4

      Děkujeme! Lépe to říci nejde! Hráči i realizační tým musí začít od sebe. To že se bude hrát v závěru " do kopce" to přece museli tušit a jejich hysterické reakce jdou proti Slavii. A proti Slavii jde i stav kádru. To by mně před reprepauzou ani nenapadlo, že se to takhle rozbije. Zápas s Olomoucí bude důležitější než jsme před měsícem čekali....

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Slávista 51     před 26 dny 21.04.2026 10:53 |  
      4 3

      A JAK ŘÍKÁVAL
      Ivan Hlinka -
      hlavně se z toho ne pos rat,
      že !

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 12:10 |  
      10 20

      Nerozumím poznámce, která spojuje černou barvy s fašismem. Nechci se nějak dotknout Tebe nebo tvého kamaráda. Ale pokud je pro něj černá barva symbol fašismu, tak jediné vysvětlení asi je, že pochází ze země, která v rámci politické hyperkorektnosti bez boje odevzdala vlastní zemi cizím imigrantům.
      Na promiň ale to mi přijde fakt ujetý tohle nějak spojovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        mig52     před 26 dny 21.04.2026 13:13 |  
        28 4

        Já zase nerozumím tomu, proč chodí mnozí fans v černé, když barvy klubu jsou červenobílé !!!! A nesnaž se mi to vysvětlit, dělal bys práci zbytečnou a marnou! Pochopím černé bundy v chladném počasí, toť ale vše.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        o-cab     před 26 dny 21.04.2026 13:42 |  
        4 8

        zaobírat se politickými názory průměrného občana UK je absurdní, ta země je úplná dystopie

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 15:25 |  
        21 2

        Příteli,
        moje apelace byla především na to, že jsme červenobílá Slavia.
        ČERVENÁ a BÍLÁ - to jsou naše barvy!!!!!
        Je úplně mimo - že naši hráči nastupují do zápasu v Edenu v našich tradičních dresech a celá tribuna na severu je černá. Tohle mi přijde ujetý stokrát víc. A proti tomu jsi neřekl nic. Vůbec nic.
        Pokud jsi si spojil vyjádření mého kamaráda s nějakou politickou hyperkorektností a další diskutér jej označil za průměrného občana UK a označil tuto zemi distopickou, pak já v tom tedy žádnou politiku nehledám. Byl to jeho dojem z té černé tribuny a protože je ještě o skoro 15 let starší, asi mu to něco opravdu připomnělo z minulosti.
        Dispotické je pak tedy i to, že máme celou jednu tribunu v černém a kluci hrajou v červenobílém. A pak celá ta černá tribuna řve něco o červené a bílé, když se hraje hymna. A to je co za nemoc.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 17:26 |  
          3 11

          TS už několikrát vysvětlovala, že jednotná černá (nebo jiná) se volí i s ohledem na to jaká je připravovaná optická prezentace. Aby to co nejvíc vyniklo. Fakt to není jediný Ultras tábor v Evropě, který sice nemá klubové barvy černé ale často jednotnou černou využívá. Naopak.
          Přijde mi na palici hledat v tom nějakou zavrženíhodnou symboliku

  13. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    rfslavia     před 26 dny 21.04.2026 10:08 |  
    4 3

    já bych dával nekompromisně známky dolů jak za chybu v obraně tak za neproměnění jasnejch šancí, je to úplně stejná ne-li daleko větší chyba, takže jestli dát Mbodjimu trojku, tak stejnou nebo hodně podobnou známku by měl dostat ten, kdo nepromění totální tutovku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      belmis (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 10:12 |  
      5 2

      Ano, ale pak by se ještě mělo zohlednit to, že někdo má hlad se do té šance dostat a dostane se a někdo ne, i když by se do šance dostávat minimálně občas měl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        rfslavia     před 26 dny 21.04.2026 12:17 |  
        2 2

        no vsak to se nevylucuje, muze 3x dobre odbranit a pak jednu podela nebo se dostane do 3 sanci a nepromeni ani jednu, obojí nás stojí body

  14. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    SLAVIESTA     před 26 dny 21.04.2026 11:07 |  
    7 2

    Prosím, ví se už něco bližšího o zranění Sadílka?

  15. s bodováním souhlas

    žbl68     před 26 dny 21.04.2026 12:06 |  
    7 1

    jen - Bořil - max. 1 .... podle mě si už (letos) nezahraje ... a po sezoně odejde
    soughlas se socratesem - hledat nemusíme daleko - na hostovačkách má Slavia 666 hráčů :-) a obecně v CZ lize je i mimo hostování stále kde brát ....

    • Re: s bodováním souhlas

      jirkag5     před 26 dny 21.04.2026 13:21 |  
      0 4

      Bořil se v létě stane asistentem.

      • Re: s bodováním souhlas

        japoko     před 26 dny 21.04.2026 14:11 |  
        9 2

        Jo, další neštěstí!

      • Re: s bodováním souhlas

        houston (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 15:19 |  
        9 4

        Píšu to jinde - Už jenom jeho účast na lavičce bude působit na rozhodčí jako červený hadr na býky. Nic pozitivního na lavičku nepřinese, jen samá negativa. Všichni sudí budou proti nám od samého začátku a můžeme se jim divit ? Každého z nich už v životě nasral Houštecký i Bořil jako hráč. Děláme si to horší sami sobě.

        • Re: s bodováním souhlas

          vršek     před 26 dny 21.04.2026 16:10 |  
          9 3

          Mně připadá podivné, že na naši lavičku se neustále upozorňuje jako na něco "absolutně pomateného" a neobvyklého, ale na podobné chování laviček ostatních se tak nějak nehledí. No, lavička a trenér sparty je opravdu "vybraný gentleman, stejně jako bývalí hráči viz Baranek či Loučka.... No, neustále se bude psát a mluvit o nás. A jen pro připomenutí - kupodivu byl na naší lavičce už trestán i náš Vlček i on Vám přijde jako "pošuk"?.
          Vy si opravdu myslíte, že je lepší, aby naši seděli na lavičce a hleděli na opakovaně netrestané zákroky na naše hráče?
          A znovu - Bořil - no, běs, ale on dostal tu první žlutou a to kupodivu 4 žlutou za NIC!!!
          Zatímco Suchomel dohrál zápas bez jediného napomenutí!!! Kupodivu Sadílek musel po jeho loktu střídat v 65. minutě.

      • Re: s bodováním souhlas

        žbl68     před 26 dny 21.04.2026 15:25 |  
        4 1

        sorryjako ale to se mi fakt nelíbí , on odchází řehák?

        • Re: s bodováním souhlas

          martynko     před 26 dny 21.04.2026 15:57 |  
          2 0

          Řehák není asistentem v rámci trenérského týmu, má údajně běžnou zaměstnaneckou smlouvu na dobu neurčitou. Tipnu si, že Bořil u dua Trpiš+Houšťa zaplní místo uvolněné Köstlem.


          Komentář byl uživatelem upraven (21.04.2026 15:58) . Zobrazit původní komentář

          • Re: s bodováním souhlas

            žbl68     před 25 dny 22.04.2026 13:29 |  
            1 0

            ok už rozumim :-) děkuji

          • Re: s bodováním souhlas

            jirkag5     před 25 dny 22.04.2026 14:03 |  
            3 0

            Po Köstlovi už zaplnil místo Kerbr.

            • Re: s bodováním souhlas

              martynko     před 24 dny 23.04.2026 21:22 |  
              1 1

              V tom pripade Boril nejspis rozsiri tym treneru ze 3 na 4 cleny. Jeste si rikam, ze by se mozna hodil na sportovniho reditele, treba proto, ze asi jako jeden z mala z byvalych ci soucasnych hracu by pred Trpišem a Houšťou dokazal nepanáčkovat, si myslim.

      • Re: s bodováním souhlas

        _karlik_     před 26 dny 21.04.2026 16:56 |  
        4 2

        z kozla zahradníkem, tak to potěš koště...

    • Re: s bodováním souhlas

      Papol     před 26 dny 21.04.2026 14:31 |  
      4 0

      Halínský /nyní ve skvělé formě/, Camara a další

      • Re: s bodováním souhlas

        žbl68     před 26 dny 21.04.2026 15:24 |  
        1 0

        naprosto přesně tak jsem to myslel .....

  16. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 12:20 |  
    26 3

    Ahoj Alanore a přátelé,

    skoro mám chuť navázat na naši ani ne 2 týdny starou diskusi (ještě před Plzní), kde jsi mě přesvědčoval, že už není možné ztratit 10 bodů za 8 zápasů. Když jsem varoval, že teď to teprve začne být těžký, začnou se kupit zranění u reprezentantů a celkově únava a bude to hodně o hlavách. A čekají nás samí soupeři na které moc neumíme. Varoval jsem hlavně před Hradcem.
    No po dvou zápasech je to už jen o 5 bodů a ke zraněným nám přibývají absence za nesmyslné nesportovní chování...
    Ano panikařit netřeba. Ale to slavení už jsme doufám taky z hlav vypustili a bude plná koncentrace na posledních 6 zápasů.

    Hodnocení je vždycky těžké, ale tentokrát bych nějaké náměty k diskusi měl.
    Bořil jednoznačně 1 (ideálně 0). Nepřinesl týmu nic navíc (kapitán) zabil dvě tutovky a do závěru nás poslal do 9. Šílený výkon, šílené chování.

    Cham za těch 10 minut hry co měl k dispozici (od nástupu po dvojité vyloučení) neztratil jediný balón, vytvořil dvě klíčové přihrávky do vápna a ukázal techniku daleko nad kýmkoliv z našeho týmu. 5 je pro něj nespravedlivá, pokud stejnou známku dostal Provod, který předvedl méně za celý zápas. A nejvíc mě vytočil, když mohl 2x přihrávat Chamovi do dobré pozice a dvakrát raději naslepo poslal míč jinam, jednou přímo na kopačky hradečáka.
    A protože si nemyslím, že Provod hrál na 4 tak měl Cham mít minimálně 6 nebo bych střídající nehodnotil. Protože díky Bořilovi moc prostoru k tomu něco ukázat nedostali.

    Stejně tak mi přijde nespravedlivá 5 pro Markoviče. Sám píšeš, že s góly nic udělat nemohl, rozehrávku měl bez výtek a působé jistě a sebevědomě. Za mě taky 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Ados     před 26 dny 21.04.2026 12:37 |  
      5 2

      Možné to bylo a ukazuje se to. Také jsem tu už mockrát psal, že hotovo rozhodně není. Bohužel jsme se dostali do situace, kdy máme nůž na krku. V sobotu už fakt musíme, a to si myslím, že Olomouc je lepší tým než HK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 26 dny 21.04.2026 13:07 |  
        6 0

        Domácí prostředí je zásadní. Navíc bychom měli být v silnějším složení než v Hradci, kde těch absencí bylo fakt hodně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 26 dny 21.04.2026 13:05 |  
      3 3

      Ahoj Steve,

      ano, taky jsem si na naši debatu vzpomněl. Nečekal jsem, že nám vypadnou Chytil a Chaloupek a že dostaneme dvě červené za nedisciplinovanost.

      Komplikuje se nám to, ale přesto věřím, že to dotáhneme do mistrovského konce. Trochu obavy mám jen ze zdravotního stavu (a podivné angažovanosti videa).

      Co se týče známek, tak to klidně mohlo být, jak píšeš. Všechno je to v rámci jednoho bodu, jsou to drobnosti. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Ados     před 26 dny 21.04.2026 14:14 |  
        10 0

        Sobota bude opravdu klíčová z několika důvodů. Udržíme 5 bodový náskok a psychicky se snad uklidníme.

        Vůbec nechci pomýšlet na to, že bychom znovu ztratili. Jestli nebyla panika doteď, pak by opravdu nastala. Proto je za mě klíčové zvládnout následující 2 zápasy za 6 bodů (doma Olomouc a venku Liberec).

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 17:34 |  
        5 1

        Toho, že mohou vypadnout dva a více hráčů, zejména reprezentantů toho jsem se právě po té náročné baráži bál. Ono se to často neprojeví hned ale s odstupem. Spíš jsem se bál o Proviho, který toho má celkově za celou sezónu dost. A nejen on. A záskoky nejsou zrovna rozehrané.

        Karetního ohrožení jsem se také bál, měl jsem v hlavě, že Choras ty 3 karty má a i ostatní měli v té době 2 - 3. Ale jo to, že dostaneme ve dvou zápasech 3 červené to jsem si teda myslel, že si kluci pohlídají. Problém v hlavách jsem tenkrát myslel tím, aby zůstala koncentrace a proměňovali se šance. Ale tohle je divoké i na moje představy. To už překonává i ten Řepkův zkrat tenkrát v Brně. Snad to nebude mít stejné vyústění.

        Teď hlavně držet palce, pozitivum na tribunách ať se nese na hráče. A věřit, že se proberou a po derby už to zase bude o 8 bodů minimálně. Obavy vytěsnit, pořád si myslím, že když se najede na koncentrovanost tak ani VAR toho už moc nevymyslí. Pomůžou Spartě aby neztrácela. Ale my tu sílu máme abychom to uhráli. Jen ji musíme ještě vydolovat.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    jakr     před 26 dny 21.04.2026 15:06 |  
    22 2

    Pro to co udělal Bořil není omluva. Ale nechápu, proč Trpiš neřekne na tiskovce, že takové chování je neomluvitelné, ale že nerozumí tomu, proč Suchomelovi, který měl dostat 2 žlutý a 1 červenou všechno projde. Hráči by měli hrát a management jednat. To jsou základní manažérský věci. Aby si rozhodčí uvědomili, že si nemohou dovolit všechno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      vršek     před 26 dny 21.04.2026 16:38 |  
      11 5

      Ale znova - ten běs nastal ve chvíli kdy mu Černý dává žlutou za něco, zač jsem v životě neviděl někoho trestat. Bořil dostal 4 žlutou a to za NIC. Tak, jak to zmiňuje v rozhovoru Kušej. To, že "vytekl"..... velká chyba, ale myslím si, že nebýt Černého šlo by jen o strkanici mezi hráči, která se obvykle řeší domluvou či kartami pro nejaktivnější "kohouty",
      4 žlutá za údajné "zdržování navázání hry, kdy hráč úmyslně chtěl opustit pokutové území směrem přes pokutovou značku čímž znemožňoval připravit se domácímu hráči k rozehrání pokutového kopu" je opravdu jedinečná událost a doklad "velikosti" sudího. Myslím si, že právě počátek incidentu může být alespoň částečnou omluvou pro Bořilovo jednání.
      Najednou se u VAR začínají "pitvat" věci, které se doposud jaksi nepitvali. Kupodivu opět se hrabou v našich prohřešcích a kupodivu nikdo nepitval loket, kterým Suchomel vyřadil ze hry Sadílka.



      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        slaviator     před 26 dny 21.04.2026 20:27 |  
        4 1

        Takových ŽK jsem už viděl několik, ale třeba opakování zahrání PK za předčasné vyběhnutí (a třeba i ŽK pro gólmana) jako šafránu... žel bohu jedno z hoodně mála, co jsem tak viděl, byl Ondra Kolář v zápase proti Midlytidly v éře Praseho

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          subHuman     před 24 dny 23.04.2026 15:00 |  
          1 0

          Úplně off topic, ale jsem líný hledat jakýkoli jiný tvůj komentář, zejména ty, kdes to psal.
          Pavlovi Řehákovi NEKONČÍ v létě smlouva (má ji na dobu neurčitou) a do důchodu jde za 2,5. roku.
          Včera za mnou byl, tak jsem se ho na to ptal, protože se ke mě dostalo, že to všude píšeš (nejen tady, ale i na idnes). Chtěl to btw poslat, kdo to píše, což jsem učinil :)
          Hezký den.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        o-cab     před 25 dny 22.04.2026 11:47 |  
        4 6

        VAR Borila neresil a zluta za snahu rozhodit hrace pred penaltou je uplne v poradku. takovych zlutych by naopak melo pribyvat, viz Camavinga za odnaseni balonu z mista prestupku.

        konzistence je samozrejme problem, ale hledat tady nejaky spiknuti je smesny. Boril si zcela zaslouzil zlutou za to co tam delal a rozhodci udelal chybu maximalne tu ze mu jako druhou kartu nedal rovnou cervenou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          japhy     před 25 dny 22.04.2026 12:00 |  
          3 2

          Souhlasím, že za takový ty fotbalový provokace a zmrďárničky by mělo karet přibývat. Ale tak nějak se mi nelíbí, že tenhle trend se nějakým zázrakem "samovolně" nastartuje v posledních dvou kolech a zároveň dalším zázrakem zrovna na nás.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            o-cab     před 25 dny 22.04.2026 12:14 |  
            3 3

            ja nevim, ja nekoukam na vsechny zapasy any sestrihy, ale nevidim jedinou kartu, kterou bychom dostali nepravem. u Sadilka chapu, ze rozhodci spatne neudelil zlutou a skandal je, ze nesignalizoval pomezni, ale neni to nic k cemu by se mohl/mel vracet VAR kvuli vylouceni. ze se pomaha sparte je konstanta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              japhy     před 25 dny 22.04.2026 20:10 |  
              5 1

              Aha, tak třeba minule redka pro Chorýho byl holej nesmysl.
              První žlutá teď pro Bořila mohla být klidně OK, ale to je přesně ono. Nevybavím si, že by kdy kdo za tohle kartu dostal a mám obavu, že to jen tak ani neuvidím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 25 dny 22.04.2026 17:49 |  
          10 0

          Bořil jako první protest - údajně upozorňoval rozhodčího na opakování přímého kopu, protože hráči Hradce nestáli v předepsané vzdálenosti od zdi hráčů Slavie, rozhodčí žádnou čarou jejich zeď neoddělil od naší a proto hráči Hradce (byl to Čihák a ještě jeden hráč) clonili v době kopu našim klukům těsně před nimi. Proto také je vidět, že Bořil startuje právě také na Čiháka, který se mu směje. Pak se bohužel Bořil nasral už se to bylo v pr......
          Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mig52     před 26 dny 21.04.2026 17:03 |  
      6 4

      V den zápasu by po takovém sdělení dostal pokutu a Jindřich je, hold, šetřílek.:-))). Ale mohl se do toho obout dnes, myslím, že pro sdělovací prostředky by to i s malým zpožděním byla slušná ryba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Slávista 51     před 26 dny 21.04.2026 22:29 |  
        3 3

        " špinavé prádlo "
        se pere doma a není potřeba, aby z toho ti kecálkové v médiích -
        dělali kovbojku,
        aby měli na víc, než jenom na složenky,
        že.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Votypkaj     před 26 dny 21.04.2026 16:11 |  
    7 1

    Současný vývoj sezony hodně připomíná ligu v sezóně 2018/2019. Tenkrát měla Slavia po 25.kolech před repre pauzou náskok 9 bodů na Plzeň, poté ztratila s Libercem a Spartou za domácí remízy 1:1, přišla v 29.kole prohra 0:1 ve Zlíně a rázem už to bylo před posledním kolem základní části doma s Olomoucí jen o 4 body. Poté výhra nad Olomoucí 2:1 po otočení z 0:1.

    Přišla nadstavba a hned v prvním kole remíza v Liberci 0:0, Plzeň se dotáhla na 2 body a hrálo se v přímém souboji o vše. Asi spousta lidí si pamatuje jak dal Kovařík v druhé půli z metru tyč za stavu 0:0 a potom se vše otočilo.





  19. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 26 dny 21.04.2026 16:35 |  
    12 1

    Hodnocení v pohodě Bořil bohužel no.Hlavni na ten zápas rychle zapomenout.Ono by se nadávalo i po remíze.Doufam že nám ten bod nebude chybět, zápas byl remízový i po našich nepromenenych šancích,ale vem to už čert.Pokud teď dobře počítám stačí nám čtyři vyhry a plichta k titulu.Z toho hrajeme čtyřikrát doma a dvakrát venku.Pořad je šance veliká na obhajobu.Tudíž už tisíckrát omlete klišé jít zápas od zápasu a soustředit se jen na sebe, protoze media a vůbec kde kdo nám dávají celkem nepřátelskou čočku.Jo a mělo by se teď zapracovat na zákulisí ať si to každý přebere jak chce .

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      vikik_vikik     před 26 dny 21.04.2026 16:54 |  
      6 3

      To ano, můžeme si dovolit jednou rupnouT a jednou plichtit, a to i za předpokladu, že ti velmistři už neztratí ani bodík, čemuž se mi nechce věřit

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        pehacko     před 25 dny 22.04.2026 07:29 |  
        15 1

        Ja bych veril klidne tomu, ze pokud budou potrebovat vse vyhrat, tak si to dokazi zaridit… a bude to tak. Derby (na ktere jsem se puvodne po dlouhe dobe tesil) to bude velika ochutnávka jejich odporne bolsevicke medicíny!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        obiwan     před 25 dny 22.04.2026 09:18 |  
        8 0

        Já s tebou nesouhlasím, rudý nemají co ztratit a tutově ví, že jim pišťalky neublíží, tudíž můžou hrát na hraně a klidně i za ní... A my jsme v psychicky nevýhode, protože z deseti bodů je pět a vidíme co se děje, navíc ta naše marodka a neforma některých hráčů...

  20. Moses

    obiwan     před 25 dny 22.04.2026 09:15 |  
    6 2

    Já se přiznám, že se mi tak moc výkon Mosese nezamlouval, několikrát vymýšlel kudrlinky a ztratil míč, tancem mezi třemi hráči, místo aby včas přihrál... Jinak ho uznávám a obdivuju, ale ty ztráty byly zbytečný...