Vzhledem k několika absencím důležitých hráčů (Chorý, Chytil, Chaloupek, Holeš, Zima, Staněk...) se dala v Hradci čekat těžká šichta. Zvlášť když nám herní styl tamního klubu dlouhodobě příliš "nevoní". Slavia přesto i v oslabené sestavě předvedla herně (až nad očekávání) dobrý výkon. Více ze hry měla v první půli, ve druhé pak svého soupeře mačkala téměř výhradně na jeho půlce. O to hůře se bohužel kouše bodový zisk, který je nulový a který znamená konec neporazitelnosti v dosavadním průběhu soutěže.
Sešívaní přitom začali dobře - Jurásek nejdřív trefil tyčku, do vedení nás pak poslal z penalty Prekop. Náš následný herní výpadek po vstřelené brance ale pohotově potrestali asistující Darida se skórujícím Van Burenem. Druhou půli si ale svěřenci trenéra Trpišovského šli jednoznačně za vítězným gólem, přičemž převaha se po prostřídání ještě stupňovala. Bohužel to tentokrát byla tak trochu házená a v přelidněném vápně jsme se prosazovali jen těžko. Citelně chybělo hlavně útočné duo Chorý - Chytil. I tak jsme měli vyložené příležitosti - velkou dvojšancí pohrdl Bořil, Provod si za sebou nechal míč, když se ocitl za obranou a pálil jen slabě... Celý druhý poločas to vypadalo, že jde jen o to, jestli Hradec s vypětím všech sil ubrání kýženou remízu, nebo zda Slavia gólově zužitkuje velkou územní převahu.
V samotném závěru ale přišel šok. Po ojedinělém brejku domácích byl po zásahu VAR vyloučen Mbodji. Z mého pohledu šlo o hraniční situaci, kde by si červenou kartu rozhodčí obhájil. Nicméně vzhledem k vehementnímu držení za trenky i ze strany Trubače se podle mě jen těžko dá hovořit o zjevném omylu a jakkoliv ho Komise rozhodčích tradičně přikryla, tak považuji zásah VAR za chybný. Video do fotbalu nebylo zavedeno, aby hledalo nějaká "pseudo-lepší" řešení. Bohužel svědky různorodých (ne)zásahů v šedé zóně jsme svědky i na úrovni Ligy mistrů, což jen podtrhuje netransparentnost fotbalu.
Diskutabilní zásah videa byl bohužel jen začátkem našich problémů. Hned při následné standardce si naše zeď zahrála volejbal v pokutovém území a logickým důsledkem byla penalta proti naší brance. Zmar pak dovršil výlev Bořila, který se nechal za protesty vyloučit. Pro takové chování nemám žádné pochopení, zvlášť když se jedná o kapitána a vše se stalo v kontextu hojně propíraného nesportovního chování Chorého v předchozím zápase. Šlo o zkrat ve stylu neřízené střely ala Tomáš Řepka, který mužstvo jen oslabí a klubu dělá ostudu. Naprosto neakceptovatelné!
Titulové dostihy se tak mírně dramatizují. Zbytečně, přičemž do značné míry si za to může Slavia sama nedisciplinovaným chováním svých opor. Pro celý klub a hlavně realizační tým tak bude primárním úkolem nastavit mužstvo do správného módu, kdy si cílevědomě půjde za svým. Náskok máme pořád více než dostatečný a není důvod k panice ani neurotickému chování na hřišti. Věcí, která se naopak až tak ovlivnit nedá, je zdravotní stav kádru. Tam nezbývá než doufat, že Chytila, Chaloupka nebo Sadílka uvidíme na hřišti v závěrečných šesti kolech co nejvíce.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 5 - Těžký zápas pro brankáře. S ani jednou brankou nemohl Markovič nic dělat. Co se týče ostatního (centry, hra nohou), tak to bylo v pořádku. Kubova řeč těla je dobrá, vyzařuje z něj klid a jistota.
Jan Bořil - 2 - Na konci zápasu předvedl ostudné představení a nesmyslně se nechal vyloučit. Ale bude to vůbec pro Slavii ztráta? S přístupem neřízené střely nemá na hřišti co dělat. Hrubě nepovedený Bořilův zápas pak jen podtrhuje neproměnění tutové dvojšance.
Igoh Ogbu - 6 - Jsem s ním spokojen, po táhlých zdravotních problémech jsem až překvapen, v jak slušné formě se nachází. Slavia ho při potížích na postu stopera bude v závěru ligy potřebovat.
Youssoupha Mbodji - 4 - Herně neodehrál špatný zápas. Byl sice u první inkasované branky, ale ta se mu dá těžko vyčítat. Jinak se dopředu snažil, dozadu to bylo jakž takž. Výkon bohužel devalvuje červenou kartou ze závěru zápasu, kde si nechal utéct Trubače. Tam se bohužel jen potvrdilo, že na post stopera je až příliš zranitelný při obranných povinnostech.
David Douděra - 4 - Podprůměrný výkon. Inkasovaná branka na 1:1 jde hlavně za ním, když nenabral nabíhajícího Daridu. Jinak byl nevýrazný, střídání ukázalo, že Isife je rozehranější a v lepší formě.
Michal Sadílek - 5 - Tentokrát nebyl tolik vidět a Moses se mi hlavně díky skvělému pohybu líbil více. Rohy rozehrával stále kvalitně, ale bez Chorého či Chytila jsme se při nich ve vápně neprosazovali. Musel střídat po nešetrném dohrání od Suchomela, u kterého je s podivem, jak mohl zápas dohrát bez žluté karty. Nezbývá než doufat, že zranění nebude vážné a že Michal bude co nejdříve zpět.
David Moses - 6 - Po pár slabších výkonech tentokrát zahrál dobře. Opět byl silný ve svých tradičních disciplínách - odebírání a vyvážení míče, vše hlavně díky skvělému pohybu.
David Jurásek - 5 - Jak šel s formou dolů, tak teď se trochu zlepšuje. Pořád to ale není ono. Z hlediska aktivity to byl velmi dobrý výkon, bohužel ale chybí kvalita. Střelami míjí zařízení, smůlu měl při dobrém obstřelu na zadní tyč, kterou nakonec orazítkoval. Oproti předchozímu skvělému angažmá se mu ale nedaří centry, ve druhé půli si pak po kolmici od Chama špatně zpracoval míč a ze šance nakonec nic nebylo.
Vasil Kušej - 3 - Bohužel pokračuje ve svých velmi špatných výkonech, které jsou v kontrastu se skvělým obdobím z minulého jara a první části podzimu až nepochopitelné. V Hradci ztratil spoustu míčů, s nadsázkou se dá říct, že není schopný si míč narazit ani na pár metrů.
Erik Prekop - 5 - Byl u obou penalt. U první byl faulován a poté ji i proměnil, což chtělo v jeho situaci pevné nervy. V závěru bohužel zavinil penaltu po nesmyslném chování ve zdi. Co se týče výkonu v poli, tak makal a nějaký přínos na rozdíl od Kušeje měl. Ale vzhledem k téměř permanentnímu tlaku ve druhé půli bych od něj ve vápně a v zakončení čekal mnohem víc. Prekop z tohoto pohledu vypadal naprosto průměrně a vůbec se nemohl měřit s obvyklým přínosem Chorého či Chytila.
Lukáš Provod - 5 - Zápas mu na jeho poměry moc nevyšel, byl to od něj průměrný výkon. To dokumentuje i šance ve druhé půli, kdy si po špatném prvním doteku za sebou nechal míč a z tutovky nebylo nic.
Samuel Isife - 6 - Naši hru oživil, byl lepší a aktivnější než Douděra.
Muhammed Cham - 5 - Výbornou prostrkávačkou vytvořil šanci pro Juráska, jinak bych toho ale od něj čekal víc. Dlouhodobě se vůbec nedostává k zakončení. Rohy kopal špatně.
Mubarak Suleiman - 5 - Měl by dostávat prostor spíš než marný Kušej. Jeden z mála hráčů v kádru, který umí nebezpečně vystřelit.

Komentáře (23)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
johnda před 3 hodinami 20.04.2026 17:01 |Škoda prohry. Je to sport. Snad nás to nebude bolet na konci.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
o-cab před 3 hodinami 20.04.2026 17:26 |další ze zápasů kde bych chtěl známkovat i trenéry.
jejich omlouvání a v případě Houšteckého vystoupení v LSD podcastu dokonce chválení "emocí" hráčů je evidentně nezvládnutná disciplína, která vede nejenom k opakované nesportovní ostudě ale i k opakovanému oslabení kádru. Bořil by měl za včerejšek na nějakou dobu odevzdat pásku a pokud nemá nějaké vážně problémy doma tak platit velkou pokutu.
kdy se budou zpovídat z příchodu posily snů? to co předvedl v té zdi jsem snad ještě v životě neviděl, jeho rozhovor po zápase pak byla esence zmaru. Bobček už má 22 bodů tuto sezónu, Brunes 25. jsem rád, že nám nenarušují strukturu kabiny a těch reálně 120 mega se za tohohle impotenta vyplácí.
největší problém mám však s jejich favorizováním hráčů, co dlouhodobě podávají otřesné výkony a naopak sestřelováním hráčů, kteří mají kvalitu, ale potřebují začlenit nebo podržet. ze včerejšího zápasu na té první straně Douděra nebo Kušej, na té druhé Suleiman nebo Isife. toto nás opakovaně stojí minimálně síly, často i zápasy.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
záplata před 3 hodinami 20.04.2026 17:41 |Houšťovou chybou bylo, že šel do toho LSD, nebo potom neměl chodit do toho podcastu.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
sule před 3 hodinami 20.04.2026 17:31 |100% souhlas s hodnocením.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 hodinami 20.04.2026 17:39 |Hráč zápasu jednoznačně Prekop. Vstřelí penaltu, první gól snad od srpna minulého roku. Kopne ji tak, že mičuda se stěží dokutálela za čáru. Pak penaltu zaviní takovým způsobem, že jsem to snad ještě neviděl - hráči se drží za ruce jak nějací gayové a rozestupují se před letícím míčem. To se nevidí ani v Hanspaulce. Pak aspoň odtáhne Bořila...
Už jsem alergický jen na vyslovení jeho příjmení. Když to slyším, naskakuje mi husí kůže. Tohle, že je ta vysněná posila, za kterou jsme dali 100 milionů?!? Tohle je snad větší provar než Karafiát a už nevím, kolik dalších hráčů, Tohle, že je hráč, kvůli kterému jsme sebrali akreditace sparťanskému Sportu a pak jim je zase vraceli?
A další věc: jestli ten titul urveme, s kým tu LM budeme hrát? Kolik našich hráčů má na tu úroveň? Snad tři poslední přestupáky jsme projebali, Chama nejspíš vrátíme, třetina kádru za zenitem... Kdo z těch všech nových vysněných se vlastně chytil?
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 20:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hráč zápasu jednoznačně Prekop. Vstřelí penaltu, první gól snad od srpna minulého roku. Kopne ji tak, že mičuda se stěží dokutálela za čáru. Pak penaltu zaviní takovým způsobem, že jsem to snad ještě neviděl - hráči se drží za ruce jak nějací gayové a rozestupují se proti letícímu míči. To se nevidí ani v Hanspaulce. Pak aspoň odtáhne Bořila...
Už jsem alergický jen na vyslovení jeho příjmení. Když to slyším, naskakuje mi husí kůže. Tohle, že je ta vysněná posila, za kterou jsme dali 100 milionů?!? Tohle je snad větší provar než Karafiát a už nevím, kolik dalších hráčů, Tohle, že je hráč, kvůli kterému jsme sebrali akreditace sparťanskému Sportu a pak jim je zase vraceli?
A další věc: jestli ten titul urveme, s kým tu LM budeme hrát? Kolik našich hráčů má na tu úroveň? Snad tři poslední přestupáky jsme projebali, Chama nejspíš vrátíme, třetina kádru za zenitem... Kdo z těch všech nových vysněných se vlastně chytil?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Slávista 51 před 2 hodinami 20.04.2026 17:46 |Hrát LM
bude Slavia hrát s tím , co Nám představí realizační tým, dával bych přednost tomu, jak to dělá/vede Bodo.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
záplata před 2 hodinami 20.04.2026 17:56 |Tolik Norů v jednom přestupáku neseženeme a hlavně, my to chceme dělat s Čechama, to neklapne.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 20.04.2026 18:18 |Tam dávají přednost místním, vlastním odchovancům i zemích Koruny české, by se zajisté také našli.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
záplata NOVÝ před hodinou 20.04.2026 19:06 |Já bych začal tím, že bych rozlišoval odchovance fotbalový a lehkoatletický sekce, Norové to tak prý dělají. My to hledání navíc zúžili jenom na Čechy, Moravu a ždibec Slezska a to je o té jehle v kupce sena, nebo taky, když dva dělají totéž, není to totéž.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
IJS před 2 hodinami 20.04.2026 17:49 |Z tohoto zápasu jsou 3 špatné zprávy : první porážka a ztráta 3 bodů, 2 vyloučení a vůbec chování hráčů Slavia a třetí zranění Sadílka. Pro mě je nejhorší ta poslední zpráva. Pokud Sáďa vypadne, i na jeden zápas, není nikdo kdo by ho mohl nahradit. Jak mě na podzim nepřesvědčoval, tak teď je lídr mužstva. Kdo ho může nahradit - Oscar, Suleiman, Schwarz nebo Bůžek. To není ekvivalentní náhrada a Slavia na postu střední záložníka musí mít jezdce. Na výsledku se podepsala i absence Vlčka ( proč ? ) a Bořil musel jít napravo a do obrany Mbodji. Z mého pohledu herně překvapivě obstál, ale ty chyby! Ten kluk, když je pod tlakem tak chová velice nezodpovědně. V 1. půli zastavil skluzem zezadu Micka, že kdyby netrefil míč, tak jde hned ven. Myslím, že to má u JiT spočítané!
Kupodivu nejlepšími hráči byli - Ogbu, Moses a Isife. Čeští slavisti byli špatní a nejvíc Douděra a Kušej. Docela by mě zajímalo, co je příčinou takového herního úpadku - u obou.
Máme plno zraněných a potrestaných a v plné nahotě se ukazuje jak marný byl přestupní termín, kdyby přišli neodzkoušení hráči z Afriky ( mimo EU ) a nejen že nemají potřebou výkonnost, oni nemůžou hrát kvůli kótám EU.
Neutěšujme se náskokem 5-ti bodů! Vzhledem k absencím je Slavia jen dobré mužstvo, rozhodně ne nějaký suverén ligy. Hodně těžko budeme vítězit a "šedá zóna" ligového zákulisí to moc dobře ví a vše půjde proti Slavii a ta tomu jde zatím naproti. Bohužel! Teď by mělo zasáhnout vedení a hráče vrátit na zem.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Cross před 2 hodinami 20.04.2026 17:52 |Klidný tón Alanorova hodnocení kvituju. Mohlo to být mnohem tvrdší. Myslím, že jestli Jindra prosere další přímý postup do Ligy mistrů, tak už půjde. On chce s každým vycházet - což často není špatná vlastnost. Ale v televizi už mluví jako Jan Zlatoústý, aby si nikoho nenasral - a někteří hráči ho evidentně přestávají respektovat. Dělají si, co chtějí. A on je znova vymlčí.
A taky ztrácí Jindra zdravý úsudek. Prekopův pokus o volejbal, spojený s evidentním děsem z balónu (proč teda si nevybral jinej sport? A k čemu ho s těmito instinkty do té zdi vůbec cpou?) svědčí definitivně o tom, že vysněná posila za 100 miliónů nebude trefa do černého. V žádném ohledu.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Kortes před 2 hodinami 20.04.2026 17:58 |V žádném případě to nepřivolávám a nikoho neodvolávám, ale opravdu si myslíš že by Jindra šel? Vyhodil by ho Tykač nebo Tvrdík? To je si myslím nereálné. Oni by nám to nějak obhájili... A mám takový neblahý dojem že se vymlčí i Bořilovo chování na konci zápasu, platí zde dvojí metr.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 18:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V žádném případě to nepřivolávám, ale opravdu si myslíš že by Jindra šel? Vyhodil by ho Tykač nebo Tvrdík? To je si myslím nereálné. Oni by nám to nějak obhájili... A mám takový neblahý dojem že se vymlčí i Bořilovo chování na konci zápasu, platí zde dvojí metr. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
záplata před 2 hodinami 20.04.2026 18:11 |Asi takhle, první na to nemá čas a druhý by potom nevěděl co si počít. Samozřejmě by hlavně záleželo na hlasu lidu, kvůli tomu si i leckdo čas udělá.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Cross NOVÝ před 2 hodinami 20.04.2026 18:26 |Tykač je háklivý na dojení. S Jindrou nemá žádný sentimentální vztah. On v práci zná jen pojmy cena/výkon/ztráta/zisk. A pokud ho Jindra podojí o prachy za vysněné posily, tedy mizerné přestupy a o 500 mega za Ligu mistrů, tak prostě půjde. Za to dám ruku do ohně.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
fogi NOVÝ před hodinou 20.04.2026 18:44 |Máte za JT náhradu, nemáte.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
mpik NOVÝ před 2 hodinami 20.04.2026 18:37 |2 - Bořil vs 3 - Kušej je nespravedlivé pro Kušeje.
Přikláním se ke snížení hodnocení Bořila.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
birkin NOVÝ před hodinou 20.04.2026 19:22 |Přesně tak, Bořil nám v podstatě prohrál zápas. Slušela by mu 1.
Hodnocení slávistů
Flame NOVÝ před hodinou 20.04.2026 18:44 |Zdravím všechny,
hodnocení absolutně přesné, hrůza je, že jsme byli až na pár minut jasně lepší a jenom Douděrova nekoncentrovanost vedla k vyrovnání. (bohužel ne poprvé).
Nerozumím fazóně Kušeje, když to srovnám s loňskou sezónou je to poloviční player!
Mbodjiho bych se zastal, Trubač si ho vlastně za trenky(doufám, jenom za trenky), na ty záda přitáhl a musíme si zvykat, že "černé svině" budou vždycky hledat proč písknout proti nám a ve prospěch našich soupeřů.
Prekop je smolík, konečně odehrál alespoň průměrný zápas a pak provede takovou minelu. I když, tu ruku jsem hledal na monitoru a jestli trefila Prekopa do ruky od těla, nebo Juráskovu ruku u těla bych nedokázal s jistotou říct. A "Čerá svině" to viděla hned. viz výše.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
kupik NOVÝ před hodinou 20.04.2026 18:50 |Dobrej podvečer, přátelé
no, i když dobrej je tentokrát dosti nevhodný slovo.
Těžko, velmi těžko a skoro s pocitem, kterej je směsí nasranosti a studu se přikláním k hodnocení kol.Alanora, bodík bych přidal na konto I.Ogbu, opět velmi dobrej výkon.
Můj poslední koment končil slovy, že očekávám v dobách příštích jakousi divnohru.
A netrvalo to tak dlouho a máme ji tady.
Nebudu alibisticky obhajovat 2 redky, nebudu hejtovat E.Prekopa, dostal od vás už co proto a plným právem, nebudu pátrati po tom, co vyřkl nebo ne J.Bořil směrem k sudímu.
Na hřišti v emocích je všechno jinak než na sedačce v obejváku či na stadionu v patnáctý brázdě.
Pravda je taková, že i v tý jaksi poslepovaný partě měla bejt půle 2:0 a bylo by.
Bohužel, jalovej tlak, impotence přesný střelby a větší odvaha v řešení situací u soupeře ve vápně byla pro nás osudnou.
A pochopitelně absence T.Chorýho a M.Chytila.
Vím, že na kdyby se nehraje, ale kdyby Trubač netahal Mbodjiho za trencle tak mu tu nožku taky štrejchnout nemusel. Takovejch kontaktů je v každým zápase povícero, takže za mě se třema ???
Několik vykřičníků ale musím poznamenat kolem kauzy J.Bořila.
Kapitán, vzor pro mládež, Slávista tělem i duší, ale tohle mi vopravdu nepřišlo moc košér.
Bohužel, stalo se, vo tomhle si musej chlapci vod plic pěkně popovídat a hlavně se z toho neposrat a nepoložit.
Na Olomouc musej nastoupit v plný palbě a s čistou hlavou. Jinak to nevidím.
Avšak bambilion otazníků a i vykřičníků mám u posouzení zákroku Suchomela na M.Sadílka.
Tuším 65.minuta, Suchomel dobíhá za Sadílkem, a už ví že ho nedostihne, ale tělo s loktem má připravený a Sadílka po odehrání mičudy zprasí.
Jasnej, zákeřnej, likvidační faul. A to bez karty, bez zapískání, bez VARu.
Prostě bez povšimnutí. Náhoda ? Nezájem ? Záměr ?
74. minuta. U postranní čáry tentýž Suchomel prásacky na férovku opět dohrává podkopnutím E.Prekopa.
Opět nic. A to nebyly jediný dva unfair zákroky tohoto naprosto nechutnýho sparťana.
Na druhou stranu, když se zpětně zamyslím nad chováním J.Bořila, tak se nemůžu vůbec divit, že takhle vypěnil.
Ale měl to líp vokaučovat.
Pořád máme fóra pěti bodů, avšak pozor!
Čert a VAR nikdy nespí!
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) NOVÝ před hodinou 20.04.2026 19:07 |Proč Bořil nedostal 1? Kvůli jeho červené to byla rezignace na případné vyrovnání.
Komentář byl uživatelem upraven (20.04.2026 20:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Proč Bořil nedostal 1? Díky jeho červené to byla rezignace na případné vyrovnání..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
knl66 (přítel SN) NOVÝ před 9 minutami 20.04.2026 20:04 |Jen technická: KVŮLI jeho červené. V tomhle případě rozhodně NE DÍKY.
Když z něčeho vzejde něco špatného, je to kvůli. Díky = vzešlo z toho něco dobrého.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
Radek097 (přítel SN) NOVÝ před 3 minutami 20.04.2026 20:10 |Díky, opraveno.
Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo
rybarmirek NOVÝ před 4 minutami 20.04.2026 20:09 |Zdravím,s hodnocením souhlas,ještě musím napsat jedno:už přestaňte s tím obouvání se do Bořila,prosím.Nemohu říct, že to byl muj oblíbenec, ale pro Slavii něco udělal,odehrál zde spoustu výborných utkání a především,je to náš hráč,na to nezapomínejme!!!!!Pouze zde nahráváte tomu rudému dobytku,to si uvědomte,toť muj názor.