Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Slavia vyhrála derby, když předvedla po přestávce poměrně dominantní výkon a svého soupeře jednoznačně přehrála. Hráčem zápasu se stal opět Tomáš Chorý, který vstřelil dvě branky a na jednu přihrál. Hráče tentokrát hodnotí výjimečně quelhar, protože Alanor zápas vidět nemohl.

Derby nebylo tak absurdně vyhrocené jako v některých předchozích případech, o emoce přesto nebyla nouze. První poločas byl celkově velmi nepohledný, dlouhé minuty se nehrálo při ošetřováních hráčů a přezkumu VARem. Když už se hrálo, byla to z obou stran poměrně neúčelná nakopávaná, ve které obrany měly navrch před útoky. Celkový zmar navíc ze slávistického pohledu završila inkasovaná branka v páté minutě nastavení po standardní situaci. Do druhé půle však Slavia nastoupila odhodlaně, jednoznačně jí pomohly změny v sestavě a Moses s Chytilem pomáhali vytvořit na soupeře tlak. Ten vyvrcholil v penaltovou ruku Mannsverka, o které nemohla být naprosto žádná diskuze, a Chorý opět prokázal chladnokrevnost. Postupem času tlak Slavie sílil a vyústil ve dva góly po rohových kopech. Celkově je vítězství Slavie naprosto zasloužené, především díky propastnému rozdílu ve výkonech týmů v druhé půli.

Krátce se zastavím u sudího Volka. V první půli se mi jeho výkon příliš nelíbil, viděl jsem nekonzistenci při posuzování běžných soubojů v poli a při přerušování hry kvůli ležícím hráčům. Červenou kartu pro Mercada asi odvolal správně. Rozhodnutí dávat žluté karty za protesty (Schranz, Mannsverk) mi nepřišlo kdovíjak šťastné a opět jen zavdává důvody upozorňovat na nekonzistenci, kdy někdy je hráč potrestán a někdy není. Největší chybu z mého pohledu udělal v akci, která vedla k přímému kopu Sparty v nastaveném čase, kdy Mercado zcela jednoznačně fauloval Chaloupka. Sudí nejen že neodpískal nedovolený zákrok, ale nepřerušil hru ani poté, co Slavia získala míč.

Zápas se obešel bez červené karty, přesto ale jeho pondělní dohra v médiích je zcela přestřelená. Sparta skrz svá spřátelená média rozjela aféru s nakopnutím Kuchty fyzioterapeutem Slavie, kterou podpořila asi pětivteřinovým videem, které neposkytuje kontext situace, na jejímž základě k tomuto činu došlo. Chování fyzioterapeuta Bergera je samozřejmě odsouzeníhodné, nicméně srovnání se situací, kdy sparťanský lékař Hrdlička dal přímo na hřišti facku olomouckému Královi, mi přijde trošku ustřelené. Nemyslím si, že by Slavia měla být nucená na základě tohoto činu s Bergerem ukončit spolupráci. Výroky z obou stran jsou už jen takový kolorit dokazující to, že ve vedení obou klubů jsou lidé, kteří druhou stranu nemohou ani trochu vystát. Slavia zase zareagovala tím, že skrz svého mediálního partnera deník.cz poslala do světa záběry zničených záchodů fanoušky Sparty.

Nic z toho ale nezmění fakt, že Slavia vede ligu o deset bodů a dost možná bude mít šanci po derby v nadstavbě slavit titul. To však předpokládá, aby si tento náskok udržela i po dalších šest ligových kol.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 7 - S brankou nic dělat nemohl, žádná další střela na jeho bránu neletěla. Poradil si s nepříjemným centrem před střetem Mercada se Sadílkem. V rozehrávce byl vidět obří rozdíl mezi ním a Surovčíkem na druhé straně.

Tomáš Holeš - 8 - Ve stoperské trojici tentokrát známkově nebudu rozlišovat. Všichni předvedli parádní výkony. Haraslín se na Holešově straně prakticky nedostal do hry, kapitán Slavie několikrát předvedl klid na míči, přestože byl pod tlakem.

David Zima - 8 - Ve středu stoperské trojice má nejméně ofenzivních povinností, dozadu byl jak skála. Proti jeho výkonu nemám námitek.

Štěpán Chaloupek - 8 - Další zápas, ve kterém se ukázalo, že ze stopera, který působí mimo hřiště možná až zakřiknutě, se stala tak trochu mimochodem jedna z hvězd ligy. Chaloupek byl vidět hodně, v první půli hlavičkoval po rohu vedle, stejně tak na začátku druhé půle ještě za stavu 0:1. Skvěle zastavil Vydru, který si míč předkopl příliš daleko a pak se nešťastně zranil, byl to však ukázkový čistý zákrok. Zaujal i kličkou na Kuola, který jej musel v nastaveném čase u vápna faulovat.

Samuel Isife - 7 - Isife se mi líbí téměř v každém zápase. Není z něj ještě superhvězda, nestrhává na sebe pozornost, ale své si odvede, nic nevypustí. V první půli ve velké šanci bohužel nezvládl předat doleva na úplně volného Juráska. Jednou pálil nad branku. I díky němu si Haraslín moc nezahrál.

Ivan Schranz - 6 - Schranz rozhodně nehrál špatně, ale za protesty viděl první žlutou kartu v zápase a pak se žlutou dost nepříjemně naskočil do Surovčíka. Kdyby chtěl golman hostů simulovat, mohlo to mít velmi nepříjemné následky, situace naštěstí dopadla pro Schranze bez následků. Jeho střídání ale bylo v takové situaci na místě a Moses pak ukázal, že má pro tento post větší předpoklady než Schranz.

Michal Sadílek - 8 - Na začátku sezóny se Sadílek dostával do sestavy pomaleji, teď je ale Zafeiris pryč a Oscarova forma šla prudce dolů, takže záloha stojí především na něm. A reprezentační záložník v klíčovém zápase nezklamal. Po jeho nástřelu do ruky Mannsverka kopala Slavia penaltu, zahrál také oba rohy, ze kterých Slavia skórovala. Troufnu si tvrdit, že i v poli zastínil jak Kairinena tak Mannsverka.

David Jurásek - 8 - Ofenziva z velké části stála na něm a přestože se tentokrát žádný z jeho centrů neujal, vytvářel na soupeře prakticky soustavný tlak a ten musel brát nebezpečí ze slávistické levé strany velmi vážně. Rovněž ale také fauloval před inkasovaným gólem.

Lukáš Provod - 6 - Trenéři řekli, že Provod byl připravený tak z 60 %, a není třeba si nic nalhávat, znát to trošku bylo. Zdravý Provod v top formě by zahrál rozhodně lepší zápas, dost možná se ale v tomto zápase ukázalo, že i nakřáplý Provod je do derby lepší variantou než kdokoli jiný z lavičky. U míče byl velmi často, mnoho ofenzivních akcí vedlo právě skrz jeho osobu.

Tomáš Chorý - 10 - Bilance 2+1 v derby, které Slavii výrazně přiblížilo obhajobě titulu, to hovoří samo za sebe. Měl možná štěstí, že neviděl žlutou kartu už v úvodu zápasu, a tutovku po přihrávce Mosese netrefil o parník, ale to jsou jen drobné vady, které jsou zcela zastíněny jeho přínosem u vstřelených branek. Ať chceme nebo ne, Slavia teď do velké míry stojí a padá s Tomášem Chorým, což přiznal i trenér na tiskové konferenci po zápase

Youssoupha Sanyang - 4 - Asi největší překvapení základní sestavy. Trenér jeho nasazení okomentoval snahou eliminovat rozehrávku Vydry, což se Sanyangovi do velké míry povedlo. Snažil se i dopředu, nejviditelněji při přihrávce na Isifeho, který pak nepředal Juráskovi. Ale vše bylo zastíněno tím, jak nezachytil náběh Zeleného u inkasované branky. Sanyang je stále ještě mladý hráč, ale zatím je těžké vidět přednosti, díky kterým by měl do budoucna být jednou z opor týmu.

Mojmír Chytil - 9 - Přišel v poločase místo Sanyanga a Slavia najednou začala být daleko nebezpečnější. Podržel mnoho míčů a přispěl v přechodové fázi k několika nebezpečným útokům. Vstřelil vítěznou branku, když se při rohu uvolnil a zachoval chladnou hlavu.

David Moses - 8 - Také Moses odehrál velmi dobrý poločas, Sparta se během něj nedostala vlastně vůbec k ničemu, naopak Moses připravil gólovku pro Chorého a byl nebezpečný i v dalších akcích. Pokud bude ve zbytku sezóny zdravý, měl by být jednoznačnou volbou do základní sestavy.

Tomáš Vlček a Erik Prekop nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

25. kolo - Neděle 08. 03. 2026 18:30

Chance liga, 2025/2026
3 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

57. Tomáš Chorý (pen)
79. Mojmír Chytil
82. Tomáš Chorý

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

45.+5. Vydra

Komentáře (128)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    standa.e     před měsícem 09.03.2026 16:20 |  
    43 0

    Dva pro mě nejskvělejší momenty derby:
    a) Chaloupek zastaví balon, Vydra se o ten balon zrakví a Chaly v klidu vyveze (normálně nikomu úraz nepřeju, ale po Vydrově zákroku na Shranze na podzim s ním ani nijak nesouvítím)

    b) Rudý se radují, že jsou v našem vápně... načež přiběhne Chorý, udělá si oblouček a míč s klidem Messiho vyveze ven. A rudej kouká, kde má sakra balon? Co se to vůbec stalo? Užasná ukázka Chorase v laufu a jak je důležitej i v zadu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      zeleznik2     před měsícem 09.03.2026 23:08 |  
      6 0

      Vydra za ten podzimní zápas, tak trochu karma.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Kikoriki     před měsícem 09.03.2026 16:22 |  
    17 0

    Chaloupek. Pamatuju si, že první 2,3 možná 4 zápasy kdy musel hrát to nebylo ono. Ale dostal čas (musel, bylo hodně zranění) a teď je náš nejlepší stoper, možná i ligy. Jeho orientace v prostoru, kdy jít dopředu a tak je neuvěřitelná. Ten třetí gól měl vstřelit už on, ale nedosáhl. Asi je to tak s více hráči. Kdyby byl čas je zapracovat a dát jim šanci, mohli by to být hvězdy.
    Moses - borec na entou. Už ta půlka s Barcelonou byla parádní. Ale zranil se. Ten je fakt dobrej.
    A Chorý? Kolik nám letos získal bodů? no bylo jich vela.....

    Fakt mi udělali takovou radost, že to ani nejde popsat.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Diesel11     před měsícem 09.03.2026 16:23 |  
    14 0

    S hodnocením se dá souhlasit, až na šestku pro Provoda, dle mého názoru. Mě se líbil, dal bych minimálně o jednu vyšší. Ale jinak díky za věcné zhodnocení

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Votypkaj     před měsícem 09.03.2026 16:24 |  
    31 0

    Štěpán Chaloupek je pro mě hráč sezony, ten jeho progres je neskutečný

    a Chorý ukazuje, že fotbalově a vlivem na tým to byl přestup desetiletí

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Qope     před měsícem 09.03.2026 16:53 |  
      10 0

      Až ted jsem si poustel zapas v televizi, i s pozápasovým studiem a hezky tam právě Chaloupka rozebírali. Musím říct, ten kluk má hodně dobrý čuch na balon při standardkách. Včera mohl klidně mít dva goly a ani bych se tomu nedivil, když jsem to viděl v TV.

      A přiznám se, nikdy bych to do něho neřekl, že se u nás tak prosadí, byl jsem vcelku skeptický, já hlupec ...


      Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2026 16:56) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Matěj51     před měsícem 09.03.2026 16:36 |  
    14 0

    Myslím, že by si Provod za druhý poločas zasloužit o bod víc,

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 09.03.2026 16:43 |  
    11 8

    U hodnocení Sadílka si dovolím trochu zaspekulovat.
    Na začátku sezóny se Sadílek dostával do sestavy pomaleji, teď je ale Zafeiris pryč a Oscarova forma šla prudce dolů, takže záloha stojí především na něm.
    A to je přesně ono. Ono se sice říká, že jako na naší hru potřebuje hráč aklimatizaci. Ale i takový plejer jako Sadílek hledal formu docela dlouho, protože dokud "neodešli" dva hráči ze sestavy tak ten čas na to sehrávání neměl takový. A teď, když ten prostor dostal tak jeho forma jde prudce nahoru.
    Samozřejmě nevidíme hráče na tréninku. Ale věřím, že kdyby podobný prostor dostával na svých postech Cham nebo Hashioka tak by taky odváděli jiné výkony.

    I se zbytkem hodnocení souhlas. Já teda Provimu jen 5, měl tam opravdu hodně zbytečných ztrát, kdy volil nejhorší možné řešení a často míč předržel než se rozmyslel co s ním dál nebo zkazil nahrávku nebo šel do naivní kličky a přišel o míč a v první půli z toho byly co si pamatuji i dva brejky, které naštěstí uhasila obrana a nekvalita rudých. Bylo prostě vidět, že ještě není ve svém TOPu

    Obrana naopak perfektní. Isifie s Holešem krásně vymazali Haraslína a to prakticky dneska na Spartu stačí, pak jsou bezradní.
    Markovič i když vlastně nic nechytil ( :D ) působil neskutečně jistě a rozehrávka na nejvyšší úrovni. Jindřich může s klidem do Bundesligy. Pokud teda Markoviče udržíme :D

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    jschr     před měsícem 09.03.2026 16:45 |  
    14 1

    Zcela souhlasím s quelharem, když píše: Mercado zcela jednoznačně fauloval Chaloupka. Sudí nejen že neodpískal nedovolený zákrok, ale nepřerušil hru ani poté, co Slavia získala míč. Byl jsem poblíž místa faulu a bylo to jasné. Postranní rozhodčí měl mávat. Celou přestávku mě to štvalo, protože Slávie byla v nadějném útoku zastavena, protože zůstal někdo z hráčů Sparty ležet. Možná však tato jasná nespravedlnost pomohla v druhém poločase. Jednak bych řekl, že si to sudí uvědomil a ve druhém poločase už pískal spravedlivěji. A hlavně nabudila sudím Spartě darovaná branka naše hráče k fantastickému výkonu. Celý tým byl na 10.
    jschr

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    slavista23     před měsícem 09.03.2026 17:05 |  
    2 3

    Pekne prosim je moznost nekde na netu abych si mohl stahnout zapas??
    Dekuji za odkaz.

  9. .

    japhy     před měsícem 09.03.2026 17:36 |  
    19 1

    Provod sice nezářil, ale mít stejnou známku jako Schranz je teda dost nefér. Bodejť by něco nezkazil, když byl oproti němu na balonu skoro pořád. A Schranzík i z těch mála kontaktů, co měl, dost pokazil. 6 má být dobrý výkon, což teda Schranz nepodal.

    • Re: .

      juras72     před měsícem 09.03.2026 17:59 |  
      6 4

      Hlavně ať už ho JT nedává doprostřed zálohy!

      • Re: .

        japhy     před měsícem 09.03.2026 22:07 |  
        5 4

        No, já bych byl ještě tvrdší.

  10. Jak Ir viděl včerejší DERBY atd.

    Bicanovský7     před měsícem 09.03.2026 17:40 |  
    11 0

    Jak Ir viděl včerejší DERBY...


    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-irsky-zved-na-derby-v-edenu-tohle-se-u-nas-nevidi-jesteze-reprezentace-nepremluvila-trpisovskeho-5416232#dop_ab_variant=1653910&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest301_local_generated_title_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Když jste zmínil boj v první půli, druhá už byla lepší?
    Tam na mě Slavia udělala velký dojem. Jejich dominance a vedení utkání bylo podle mě vynikající, ukázali skutečnou odolnost. Myslím, že domácí byli takticky lépe připraveni, dokázali velmi dobře omezit útočné snahy Sparty. Vím, že Lukáš Provod se potýkal se zraněním a v první půli se mi zdál být trochu „mimo“, ale po změně stran byl opravdu vynikající. Moc se mi líbil také David Jurásek, úplně jiný typ krajního obránce či záložníka, než jaké máme standardně u nás. Bez urážky vůči Slavii a její historii, ale Jurásek by měl hrát na vyšší úrovni.

    Máte nějaké nové a konkrétní poznatky směrem k baráži?
    Jako Ir jsem rád, že se nepodařilo najmout Jindřicha Trpišovského jako náhradu za Ivana Haška. Myslím, že Trpišovského taktika a přístup v derby byly vynikající. Lidé jako Thomas Frank a Daniel Farke vyrostli v Dánsku či Německu, aby se pak prosadili v Premier League. Nevidím důvod, proč by Trpišovský nemohl udělat totéž, i když by se možná musel naučit lépe anglicky? Pokud nedělní derby mělo být ukázkou schopností Priskeho a Trpišovského, tak vítěz byl jen jeden.

    SKS

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    japhy     před měsícem 09.03.2026 17:53 |  
    28 0

    Rád bych speciálně vyzdvihl Isifeho. Ne, že by to byl hráč utkání, ale tak nějak celkově. Snad jako jedinej z těch našich prospektů hraje konzistentně a zdá se, že by to konečně mohl být slušný záskok za Douděru. A možná i náhrada. Nevyčnívá, ale svoje si rozhodně uhraje. Je rychlej, hbitej, s míčem si rozumí, dozadu mu to taky nevadí, v situacích, kde by Doudis jen odkopával, si to on prostě narazí a vystřelí nahoru.
    Zatím malej vzorek zápasů, ale rozhodně potěšil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      levap     před měsícem 09.03.2026 19:12 |  
      8 8

      Podle mě je už teď lepší než Douděra.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Cross     před měsícem 09.03.2026 18:06 |  
    13 5

    Ocenil bych i dramaturgii zápasu z pera klubu, zejmèna úvodní světelnou show, Deliho “smrt Spartě”, Plachetkovu národní a před tím i naši hymnu. Vše to přispělo k našemu výkonu, včetně “běžného” fandění, což vyzdvihl i trenér.
    Sparťanský kotel se zmohl tak na pokřik “Cirkus Eden” a ničení majetku. Fakturu za opravy bychom měli poslat rovnou na Letnou. Parchanti. Antičtí komunisti.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    kupik     před měsícem 09.03.2026 18:08 |  
    18 1

    Dobrý odpoledne, přátelé
    kolega Quelhar si pospíšil, patrně ještě v euforii nadělil pěkný známky, nemám s nima problém, patrně bych o stupínek přidal u L.Provoda. Naskočil po měsíci a zrovna do takovýho mače.
    Ale budiž.
    Všichni zaslouží dík a uznání za odpracovanej zápas s dokonalou tečkou.
    Tady bych rád pochválil i realizační team, to že nenastoupil J.Bořil jsem bral jednak jako překvapení, druhak jako parádní trenérskej tah.Š. Chaloupek na nezvyklým postu zahrál výborně a jeho výběr místa při útočnejch hlavách je parádní. No a s emocema taky dokáže pracovat jinak než J.Bořil.
    V první půli se mi nelíbilo testování sudího co vydržej hráči Slavie a co si můžou Sparťani dovolit.Ve druhý půli se srovnal a myslím si, že to vodpískal celkem slušně. Chybičky tam byly, ale snažil se bejt objektivní.
    Líbilo se mi velice vygumování levý strany Sparty.Ani Ryneš ani Haraslín včera neměli šanci. Tam se rozpadla jejich koncepce a zbytek mančaftu nedokázal reagovat na tenhle vývoj.
    Slavia si to zkušeně a zaslouženě vobehrála po celým hřišti, hlavně ve druhý půli to tam krásně trhal D.Moses.
    17/17. Skvostná bilance T.Chorýho a zasloužená 10. Táhne Slavii jako buldozer, ten třetí gól, při kterým ho Martinec marně rval za dres a neudržel, to byla lahůdka.
    Těžko někoho vyloženě hanit, ještě těžší někoho vynášet do nebes. Kolektivní výkon, kvalitní střídání, zodpovědnej přístup.
    Velká radost a samozřejmě i 3 rumový dobroty za góly. A jeden velkej na závěr za klíč vod Prahy.

    Přátelé, jestli dovolíte, tak bych se ještě zastavil u zápasu v Jablonci.
    Já si totiž nevšiml, že v komentářích je i zároveň hodnocení.
    Ne, nebudu hodnotit výkon, hráče, trenéry. I když mě to vyřazení samozřejmě ser... mrzí.
    Chtěl bych se jenom pozastavit nad skutečností, kde můj rozum to jaksi nepobírá.
    To, na čem se hrálo byla vostuda nejenom Jablonce, ale i rozhodčího, delegáta, svazu, LFA, FAČR a všech potentátů co dělaj profesionální fotbal na amatérský bázi.
    Tuším, že kolega Tacit ve svým příspěvku dosti zevrubně popsal co musí plocha pro zápas splňovati. Požadavky UEFA č.4. Rovinatost, valivost, absorpce nárazu,odskok apod.
    Nic takovýho tam nebylo a v ten moment měl mít rozhodčí a delegát koule a ten zápas kontumovat.
    I kdyby tam nehrála Slavia tak budu zásadně proti tomu aby bafuňáři tvrdili to klišé, že to je pro voba stejný.
    Jo, pro voba stejná past a hnůj. Nemáš plac v richtiku? Bude se hrát jinde. Třeba.
    Ale jak vidno, v Jablonci jde patrně všechno zařídit.
    No, na jednu stranu se ani nedivím, když jsem viděl p. Peltu ve velice družným a přátelským rozhovoru s předsedou olympijskýho výboru tak mi leccos docvaklo. Holt není nad to se jako odsouzenej podvodník ukázat v TV a dáti všem najevo jak to tady funguje.


    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pehacko     před měsícem 09.03.2026 19:00 |  
      32 7

      Nechces se vysrat na to leceni svych komplexu? A nekurvit aspon tenhle krasny den po vyhraném derby? A predstav si, ze tu sestavu co jsem dal sem, jsem okopíroval z oficiálních stránek Slavie.. a jo dvacet minut na to, se Jindra zranil při odkopu při rozcvičce. Ale stejně jsi mi musel napsat, ze jsem debil. Coz možná jsem, ale aspon si sem nechodil lecit mindráky. Tak to prosim aspoň dnes vyjimecne nedelej. Dekuji ti!

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před měsícem 10.03.2026 06:47 |  
        2 4

        Pehy klídek. Jak to říkají trenéři, super výsledek se vychutnává do druhého dne.
        Platí pro tým. My si to můžeme užívat do soboty. Přijedeš na Valachy? Mám lístek v kapse, docela rád bych tě poznal s obavou, zda alespoň troška podobného by byla i z druhé strany.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          pehacko     před měsícem 10.03.2026 06:56 |  
          1 0

          Kdybys mi to řekl dřív, tak bych si to zařídil. Takhle budu v Krkonoších. Mam tam v pátek obhlídku nějaké stavby a když už tam jedu, rozhodnul jsem se tam zůstat na víkend.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            mig52     před měsícem 10.03.2026 07:14 |  
            1 1

            Ok, snad obhlídka i výsledek dopadnou k naší spokojenosti.

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              pehacko     před měsícem 10.03.2026 10:18 |  
              1 0

              No obhlídka nevim. Budu muset poslat kluky na měsíc do Krkonoš a jezdí tam za nima. Takže strávím zase spoustu času v autě. Ale klienty dost bohatej a nechce slyšet že by to dělal někdo jinej než já takže mám smůlu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mudrc     před měsícem 14.03.2026 16:43 |  
        1 2

        Jak jsi dosel k tomu, ze mak komplexy, ze si je lecim a dokonce tady? Ze napisu komentar? To bys pak musel byt nasobne zakomplexovany ty :-)
        Psat sestavu do komentaru SN je patrne hovadina, neb asi nikdo neceka na zveřejnění sestavy prave tady, zel ty jsi okopirovanim jiz zverejnene sestavy ze sebe udelal saska.
        Zadny den jsem si v tomto tydnu nekurvil, fotbal na to ani nema vliv, natoz nejake komentare.
        Mas-li zajem, muzeme si pokecat osobne prave ted. Hlavni tribuna, 3.rada, oddeleni F vulgo sektor F.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      standa.e     před měsícem 09.03.2026 20:55 |  
      3 0

      Jako, hodně jsem váhal, zda ten odkaz otevřít, ale nakonec jsem podlehl. Ty fotky mne pobavily rozestavením hráčů. Jako by tam skoro několikrát nakopírovali jednu... Inu, dnešní velký fotbal už holt není bezhlavý chumel za míčem... ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Lunaris     před měsícem 09.03.2026 21:11 |  
        4 0

        Je to isport, ale článek má hlavu a patu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      o-cab     před měsícem 10.03.2026 14:44 |  
      2 13

      trenerska jednicka je jiste, ale prvni polocas byl v jeho rezii jeden z nejhorsich, co tento tym za posledni roky odehral. byla to kriminalni esence vseho, co je za jeho trenovani posledni dobrou spatne. kredit za druhy polocas, kdy netypicky jeste o prestavce zkorigoval opakovane chyby v sestave a najednou jsme hrali fotbal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 18:54 |  
      1 1

      Po dlouhé době článek na iSportu, co stojí za přečtení. Takové rozbory bych očekával mnohem častěji.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před měsícem 09.03.2026 23:10 |  
    24 1

    Ano ten neodpískaný faul na Chaloupka hrubě ovlivnil první poločas. Jinak moc krásně napsáno a zhodnoceno. Rumun unikl dvěma redkám, jeho fanoušci zničili toalety, Kuchta provokoval v tunelu. Přesto se cítí poškozeni.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Kajula     před měsícem 09.03.2026 23:41 |  
    38 1

    Chorý 2+1, co víc chtít po útočníkovi. Ale to, jak se v 90. příkladně vrátil do vlastního vápna a sebral efektně a efektivně balón Ševinskému, to byla za mě i ukázka lídra...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slávista 51     před měsícem 09.03.2026 23:58 |  
      2 13

      A ANI ZA TO,
      se zde nedává 10,
      jak koukám.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před měsícem 10.03.2026 06:40 |  
        10 3

        Tak snad umíš číslice do deseti?:-))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Slávista 51     před měsícem 10.03.2026 06:51 |  
          1 10

          Umím,
          ale mnozí zřejmě ne.

  16. Hodnocení

    rybarmirek     před měsícem 10.03.2026 08:15 |  
    17 0

    Zdravím, hodnocení za mne v pořádku.Prijemne mne překvapil Isife a ukázková druhá půle,není co dodat.To kvičení rudého dobytku je směšné,my co něco pamatujeme vime.A co dodat k případu v tunelu,nic ,Kuchtu známé,víme co je zač,jsem rád, že u nás není a čas opravdu ukázal,kdo kam patří!

  17. HRÁLI ZA SLAVII

    Slávista 51     před měsícem 10.03.2026 09:16 |  
    1 2

    médium.seznam.cz /sport

  18. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    vršek     před měsícem 10.03.2026 09:34 |  
    27 0

    Jen poznámka k onomu záznamu situace v "tunelu" o poločase.
    V dnešním "rudém deníku" je celá dvoustrana věnovaná "kopu" do Kuchty a neudělené žluté pro Chorého.... no, ukázali i zničeny "hajzlík" s poukazem na to, že to zveřejnil Deník.cz.
    K tomu videu - je s podivem, že ve spartu je uvedeno, že sparta uveřejnila šestivteřinové video. Ano, ono kopnutí je zde čase cca 0,00 - 0,06 vidět a je slyšet nadávky a řev - evidentně z obou stran. Avšak po oněch šesti vteřinách je řev nahrazen na cca 22 vteřin pokřikem sparta Praha,,,sparta Praha... aby se opět v čase cca 0. 28 ozval skutečný zvukový záznam z tunelu a video se strkanicemi dobíhá do času cca 1.18. Proč je zvukový záznam přerušen na oněch cca 22 vteřin??? Co tam zaznělo se zřejmě nehodilo...
    Navíc tento záznam nezobrazuje počátek incidentu...
    Dále se dovíme, že "I vedení Slavie nese spoluzodpovědnost za to, že se prostředí v Edenu stalo od laviček po přehnaně agresivní tribuny trvalým zdrojem (řízených) konfliktů a epicentrem nábojů. Těžko nevěřit tomu, že je to taktika, jak dosáhnout úspěchu za každou cenu!"
    A Tomáš Chorý - na dvoustraně tři "rozmazaná fota", která mají dokumentovat to, že "celkově se Chorý žlutit měl." Kupodivu i přesto, že asi jediná situace, při které snad měl Chorý kartu dostat, byla ruka v obličeji Kadeřábka a to "navzdory tomu, že iniciátorem střetu byl sparťan"... a kupodivu i s tím, že ony situace jsou označeny jako střety...
    Samozřejmě střety přece do fotbalu nepatří a 105 kilový chlap nemůže tělem vrážet do 70 kilového "technika"...
    Je to další zápas, kdy Priske "hořekuje" nad tím, jak oni jsou trestáni žlutými, zatímco soupeř ne....
    Kdo to tady "pláče"...?
    Kdo to opět předhazuje chování slávistické lavičky, které dokumentují Řehákovou zatnutou pěstí...?
    A k těm lavičkám - kupodivu se nikde neřeší chování trenéra béčka sparty Loučky, který byl vyloučen v zápase druhé ligy.
    Omlouvám se, a opravil jsem poslední větu a to dvojí vyloučení Loučky. Jsem starej moula.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2026 17:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před měsícem 10.03.2026 10:15 |  
      16 0

      Škoda, že gentleman do svýho kňučení nezahrnul kolikrát jim letos sudí odpustili redku.
      Jinak k tomu Chorý vs. Kadeřábek. Zkraje teda musím říct, že mi přijde až směšný řešit takovou marginálii jakoby by to měl být klíčový prvek Derby. To bych nechal redkám a penaltám. Ale budiž.
      Kadeře mám zafixovanýho jako fér chlapa beze sklonu k simulacím. Předpokládám tudíž, že do lebky/tváře nějak dostal. A ano, z opakovaček je vidět kontakt pravé ruky s jeho hlavou. Ale proboha to nebylo tak, že by se Kadeř nacpal před Chorýho a ten mu z frustrace vlepil facku. Předně střet vyvolal sám Kadeřábek a už z velké dálky mu šel do těla, ne nepodobně následnému Mercado vs. Sadílek, akorát tady se prošťouchnul před a došlo ke kontaktu s rukou, která byla v přirozené poloze. Bůh suď jakou intenzitou šel pak Chorý proti jeho hlavě.
      Ale jak říkám, dává se tomu neúměrnej význam.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před měsícem 10.03.2026 10:26 |  
      15 0

      A k tomu kopanci? Myslím, že můžu s klidem prohlásit, že zástupci sparty lžou, když tvrdí, že konflikt vyvolal kopanec. Ano, vyeskaloval to. Ale snad každej vidí, že v sobě byli už předtím a kdovíjak dlouho. To bychom ale museli vidět trochu víc, že?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mis3     před měsícem 10.03.2026 11:24 |  
      9 0

      já tu sračku nekupuju, ale tušíš kolik textu věnovali tenkrát té facce od lékaře hráči v zápase s Olomoucí?


      Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2026 15:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        rybarmirek     před měsícem 10.03.2026 13:06 |  
        8 0

        Deník Spart bych si nikdy v životě nekoupil,časy kdy jsem ho četl, protože tab bylo několik novinářů, kteří se dali číst,jsou pryč!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      iwanowicz     před měsícem 10.03.2026 23:19 |  
      6 0

      Me to ale treba vubec nevadi. Cim vic budou hledat chyby jinde, nez u sebe, tim lip pro nas. Jen at breci a utvrzuji se v tom, ze se jim ublizuje, pro nas jsou to podle me skvele zpravy. :)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    žbl68     před měsícem 10.03.2026 09:40 |  
    7 0

    chaloupek, sadílek - 9 :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 10:16 |  
    54 4

    Krásné slávistické úterní ráno Vám všem u dobré kávy:))).
    Hodnocení je velmi dobře zpracováno a známky odpovídají významu a důležitosti tohoto derby a to i včetně komentáře.
    První půle byla z naší strany zpočátku trochu víc nervózní a i chvílemi kostrbatá hlavně ve středu hřiště i proto, že rudoši vystrčili atakování naší rozehry víc směrem k naší brance. Jenže jim to vydrželo jen úvodních cca 15 minut a navíc se do tohoto presování nezapojoval ani Haraslín a ani Kairinen a tak to začalo od nich vadnout.
    Navíc když Chaloupek viděl, že se Vojta tlačí do Zimy, tak mu pomáhal (je to chytrý chlapec).
    Ve druhém poločase jsme se naši i fotbalově a na rozdíl od jiných jsem rád, že máme Sadílka a to i přesto, že jsem tu při jeho příchodu dostal od mnohých "čočku". Zrovna tak, jako u Chorého.
    Postupně jsme získali větší jistotu a hra se vyrovnala. Bohužel jsme dostali gól v nastavení druhé půle, ale jak řekl V. Šmicer, asi jsme to potřebovali a druhý poločas byl "jako z partesu" a rudý jsme doslova spláchli.
    Ve svém hodnocení Quelhar popsal poměrně podrobně i kontroverzní situace, ale přesto bych se tady ještě chtěl podělit o další, které nebyly zmíněny.
    Snaha rudých novinářů byla dost demagogicky a záměrně vedena proti Tomášovi Chorému a neustále jsou řešeny jeho střety.
    Těm samým novinářům však evidentně a záměrně nevadí, že Kadeřábek měl jít po dost brutálním faulu na Lukáše Provoda do sprch, protože ten samý faul předvedl na Mosese jen 8 minut před tím.
    Další situace, která je prominuta rudým už opakovaně je situace, kdy Ryneš s velkou intenzitou ve druhém poločase kopne Isifeho do hlavy (je to vidět i na záznamu jak se mu otřásla hlava) a světe div se, jen žlutá. Ale protože mu hlavu neukopne, tak je to jen žlutá.
    No a to divadlo, co předvedli frustrovaní a nenávistí sparťani po prohře vidící rudě po zápase byla jen už předem připravená scéna, aby mohli udávat a žalovat včetně toho jejich pana Čupra, kterému i žilka rupla.
    Ono tomu nasvědčovalo i chování soudruha Kuchty, který slovně napadal už Lukáše Sadílka při zahrávání rohového kopu těsně před druhým gólem.
    Správně to řekl Šmicer, Sparta má problém sama se sebou a tak cílenou demagogií (tohle bylo vlastní hlavně StB) ukazuje na jiné, aniž by řešila svou vlastní neschopnost. A tu jejich nemohoucnost a trapnost ve druhém poločase viděla celá fotbalová veřejnost v republice i venku.
    Holt to nepískal Všetečka, Rouček, Starý, Pechanec, Radina, Orel a jim podobní. A i když byl v prvním poločase na nás Volek přísnější a faul na Chaloupka před gólem rudých byl jasný, ve druhé půli jsme hrali tak dobře, že už prostě rudochům ty karty dát musel a jak jsem popsal výše, mělo to být i pro ně i přísnější.
    Pan trenér Trpišovský ukázal, že tohle trenérské řemeslo umí a to je dobře.
    Věřím, že tento zápas byl a ještě bude takovým vodítkem, jak dál a kudy vede cesta. A to nejen ve Zlíně. Kéž by.
    Panu Tvrdíkovi přeji pevné zdraví.
    Tribuna Sever by měla zapřemýšlet sama nad sebou, protože černá barva není slávistická a hlavně si tato tribuna klade podmínky, které jsou nejen mimo zákon, ale i mimo tradice a historii Slavie.
    Ale škody za ní bohužel musí platit klub. A v této ligové sezóně je to už skoro 7 milionů korun.
    A to je špatně, moc špatně. To není dobrá cesta, TS by se měla vrátit ke kořenům a najít sama sebe a znovu svou slávistickou tvář!!!!!
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před měsícem 10.03.2026 10:41 |  
      2 13

      Se vším souhlasím, ale Kadeřábek fakt neměl dostat druhou žlutou. Šel tam normálně placírou a jako první hrál míč.
      Jo, Godwin za něco podobnýho šel rovnou ven, ale Komise mu trest zrušila, že tohle se už za faul nepovažuje. My jsme takhle po centru snad i soupeře vyřadili a taky to nebyl faul.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        dalislavista     před měsícem 10.03.2026 15:08 |  
        6 0

        Ne, že to nebyl faul, ale možná to nebyl na červenou.
        Ale na žlutou ano, došlápl na Provoda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          japhy     před měsícem 10.03.2026 16:41 |  
          2 2

          Já tam prostě vidím nejdřív odehrání míče, ale palce jsou evidentně proti. Co už.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      záplata     před měsícem 10.03.2026 15:35 |  
      5 7

      Já bych se s dovolením vyjádřil k tomu černému outfitu. Předesílám, že já bych na TS nešel, ale. Derby je specifické jelikož nás se soupeřem pojí hluboká nenávist dá li se to tak nazvat, derby je také boj tribun které pro domácí vytvářejí komfortní klima a na soupeře naopak vytvářejí tlak, svojí roli hraje každý detail, jednolitá černá tribuna působí podle mého nejenom dobře ale pro soupeře zlověstně, výhružně, hráči samozřejmě všechno podvědomě vnímají a psychika je ve sportu pěkná kurva. Červenobílé bylo na stadionu dost a dost. Já bych těm klukům neradil jak a co mají dělat, je to jejich, kdo chce ten to akceptuje, kdo ne tak tam nejde, je to jednoduchý.

      Odvolávání se na tradice a historii je tady na SN tak často, že se z toho stává trošku vyprázdněné vrecko. Co je to ty tradice, historie, v derby nenávistné agresivní tribuny, agresivní lavičky? I toto se stává součástí našich tradic a historie. Netýká se to konkrétně tebe ale jsou tady lidé kteří se v jednom příspěvku odvolávají na tradice, zakladatele a já nevím co aby v druhém příspěvku označili jiného slávistu debilem jenom proto, že má na něco jiný názor, také tradice? Tradici dělají lidé.

      Já jsem s prezentací TS v míru a co nejhorší prostředí pro bubeneč je za mě v úplném pořádku.

      - Sežer abys nebyl sežrán -

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 17:13 |  
        15 0

        Zdravím a respektuji Váš názor.
        Mohu polemizovat s tím, že tradice je vyprázdněné vrecko. To není argument. Navíc když tradici dělají lidé a tím myslím i naše barvy. A když červenobílou rudoši nesnášejí, tak jim ta černá ani moc nevadila.
        A přijít s černou barvou a být tedy ve stejné barvě jako rudoši??? No, tady mě ta vaše argumentace zase až tak moc nesedí.
        Ale protože jsme Derby vyhráli, tak si myslím, že se budu upřímně radovat z tohoto vítězství a jak říkám, respektuji Vás názor.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          obiwan     před měsícem 12.03.2026 20:22 |  
          1 0

          Zdravím pane kolego a děkuji...za mě právě tradice je něco, čeho se musíme držet...nechápu, co má černá společného s naším slavným klubem...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        obiwan     před měsícem 12.03.2026 20:20 |  
        1 0

        Za prvé: Nevím, jak jde černá barva ke Slavii a ještě k tomu v utkání, kde se obě strany vzájemně nenávidí a vyznávají svoje klubové barvy. Jak jsme se lišili od výlupků z toaletné, kteří byli taky černokněžníci?

        Za druhé: OPravdu si myslíš, že si profi fotbalista dělá něco z černé tribuny?

        Za třetí: Pokud by se měla tradice vyprázdňovat, co by pro nás teda byla Slavie? Co by nás odlišovalo od Blšan, Drnovic, Lázní Bělohrad? Právě tradice je něco, co si nekoupíš a tudíž si ji nesmíš nechat rozmělnit a redukovat...červená a bílá...žádná černá.

  21. Bláznivé penalty West Hamu

    Slávista 51     před měsícem 10.03.2026 10:36 |  
    0 3

    sport.cz

    • Re: Bláznivé penalty West Hamu

      Slávista 51     před měsícem 10.03.2026 10:38 |  
      1 1

      Jako vždy za
      1*

      • Re: Bláznivé penalty West Hamu

        Slávista 51     před měsícem 10.03.2026 10:40 |  
        1 0

        PATŘÍ POD
        Sokrates 55

  22. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    IJS     před měsícem 10.03.2026 10:44 |  
    17 25

    Zdravím kolegy na SN a dnes se k hodnocení hráčů nebudu vyjadřovat protože je za 1. přesné a za 2. jsou věci které nemohu zkousnout.
    Tak nějak jsem čekal, že po výborném výkonu Slavie a přesvědčivém vítězství, si budeme užívat krásný týden, ale Spartě a jejím nohsledům se podařilo otočit kormidlo úplně jinam. Media, podcasty, experti se nebaví o herní dominanci Slavie, ale o agresivním fyzioterapeutovi, o zákeřném Chorém, který když neměl být vyloučen, tak alespoň 4x měl dostal ŽK, o chudáku Mercadovi, který omylem dostal ČK a naštěstí to VAR včas opravil. Na podcastu Liga na ruby už Adam Nenadál ( z něho ta nenávist ke Slavii přímo čiší!) už vyhazuje ze Slavie toho fyzioterapeuta, vysmívá se Tvrdíkovi a souhlasí s tvrzením Sparty, že je lhář. Že Kuchta je borec, který na zápasy tohoto typu patří a měl hrát atd. A podobně je to v Tika-Taka a jinde. Veřejnost to dostává předložené, že ten zápas Sparta prostě nemohla vyhrát! A všude se už "takticky píše", že o titulu je rozhodnuto a že Slavia ho nemůže ztratit! Prostě chtějí Slavii dostat pod tlak a při prvním zaváhání po ní půjdou. Mediálně nebo přes rozhodčí ( VAR ). Přitom se stačí podívat na los, co Slavii čeká. To nebude žádná procházka. Když se půjde do nadstavby s náskokem 5-ti bodů - budu rád.
    Jestli toto vše Tomáš Chorý ustojí psychicky, Tak klobouk dolu! Já bych na jeho místě přestoupil někam, kde po něm novináři nepůjdou. On je v pozici, jak Babiš v politice. Každému kopnutí do něho se tleská!
    Je škoda, že my Slávisti, si už ani nemůžeme vychutnat přesvědčivý triumf v derby.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Qope     před měsícem 10.03.2026 10:52 |  
      22 6

      Škoda, žes to zakončil tím Babišem ... více k tomu psát nebudu, protože to sem nepatří ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 11:00 |  
        2 14

        Radši nic nepiš

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        IJS     před měsícem 10.03.2026 11:35 |  
        12 3

        O.K. Babiše beru zpět. To sem fakt nepatří.
        Ale na jednu situaci jsem zapomněl. Včera jsem viděl několikrát záběr z pozabranky při brance Sparty a hodně pravděpodobně míč od břevna nejdříve spadl na ruku Vydry, které mu pak vylétly ruce nahoru a branku dal kolenem. VAR to nechalo v klidu. To jen tak na okraj!

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Qope     před měsícem 10.03.2026 12:15 |  
          3 2

          Jj, taky se mi to zdálo. Ale VAR to posvětil tak asi nic, no ... Ne, rozhodčí se mi moc nelíbili, teda hlavně první poločas. Ve druhém si vybavím naštěstí asi jen to, když Sadílek trefil tu ruku ve vápně, tak rozhodčí hned písknul a nenechal to dohrát, ač Chorý byl o vteřinu dál ve velmi výhodné pozici. To bylo taky hodně necitlivé ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            japoko     před měsícem 10.03.2026 13:36 |  
            3 5

            Tak to jsi jak sparťani, těm se taky výkon rozhodčích hodně nelíbil!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 11:03 |  
      4 1

      Je pravda,že titul si můžeme prohrát jedině sami

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mart83     před měsícem 10.03.2026 11:03 |  
      19 0

      Třeba já si teda přesvědčivý triumf v derby vychutnávám maximálně, nic mi to nekazí, žádné "novináře" neřeším, nečtu, neposlouchám, nemám k tomu důvod. Chorý to ustojí, vzhledem k tomu že je taktika všech týmů hrát na něj stylem co nejvíc ho provokovat, tak nějaké karty ještě posbírá, ale žádné plácnutí přes vejce už nečekám. A jestli jo, tak si to snad aspoň nechá až na zápas s rudým dobytkem. Los rozhodně lehký nemáme, ale mi silní opravdu jsme (i když si to tady řada lidí asi nemyslí), a nepochybuju že návraty Provoda a Mosese nám ještě výrazně pomůžou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mis3     před měsícem 10.03.2026 11:23 |  
      9 0

      Stačí to neposlouchat a užívat si. Nenadál je močka, která když to bylo cool tak fandila Bohemce, pak při mistrovském hetttricku zase Slavii a teď už neví coby, klasická Attention whore. Potřebuje pozornost. Realáně je to jenom pláč a pravda je na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před měsícem 10.03.2026 11:23 |  
      19 0

      No a co, že si Nenadál myslí, že bychom toho Bergera měli vyhodit? To si dozajisté myslí dost lidí. A stejně tak dost by ho nevyhazovalo. A i přímo v LnR ho Špryňar slušně poslal do prdele, že sparta ať si vyhazuje koho chce a je čistě na nás, jak s tím naložíme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        IJS     před měsícem 10.03.2026 11:28 |  
        9 0

        Souhlas! Tak nějak to Radek Špryňar řekl a to je Nenadál jeho nadřízený a platí ho Křetínský! Už to nemohl poslouchat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          slaviator     před měsícem 10.03.2026 13:28 |  
          7 0

          Každej ať má nějaký názor jaký chce, někoho jsem brál více, někoho méně... o Šprýnarovi jsem měl mínění že se do nás celkem tvrdě (neříkám neférově, říkám tvrdě) otírá, ale tady mě překvapil a má naprostou pravdu

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        iwanowicz     před měsícem 10.03.2026 23:06 |  
        2 0

        Dost me prekvapilo, ze Strasak v podcastu rekl, ze Nenadal je slavista. Me teda vzdycky prisel, kdyz ho slysim, ze jede spis spartanskou notu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mig52     před měsícem 10.03.2026 12:02 |  
      5 5

      S tím Burešem jsi to narovnal!
      Patřilo pod IJS, 10.3. v 10.44h


      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2026 11:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        japoko     před měsícem 10.03.2026 13:33 |  
        12 25

        Tak na zoufalce vypadáš spíš ty, viď?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          wimpy     před měsícem 10.03.2026 13:36 |  
          26 6

          Nejvíc mě fascinuje, když Burešův hulibrk buzNacher zveřejňuje antislávistická videa. sparťan a ještě poslanec ANO, to je fakt diagnoza.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            obiwan     před měsícem 12.03.2026 20:28 |  
            2 0

            Psal jsem mu na Twitteru, že nevím, jestli je horší, že fandí rudochům nebo je poslancem ANO:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          obiwan     před měsícem 12.03.2026 20:27 |  
          4 0

          Někdo ti sáhl na estébáka?:-))

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            japoko     před měsícem 12.03.2026 23:16 |  
            0 8

            Fialovej kašpar, viď?

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              obiwan     před měsícem 13.03.2026 18:05 |  
              4 1

              Klidně, lepší než estébácká onuce:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      rakusan     před měsícem 10.03.2026 15:04 |  
      10 1

      Já si to tedy vychutnávám a jim se jenom směju ... O Tomáše se neboj, taky si to užívá !

  23. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Monarchie     před měsícem 10.03.2026 11:10 |  
    14 0

    Pánové, svět je v pořádku! Zima a Chaloupek skvělý, výborně připravený mančaft.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Taky     před měsícem 10.03.2026 11:11 |  
    20 0

    Sadílek rozhodně 9!
    Bylo ho plné hřiště, hecoval, hodně rozdal, ale i přijmul...
    Skvěle kopal standardky, které rozhodly o výsledku a zařídil penaltu, když se šikovně položil do střely slabší nohou.
    A navíc po faulu na Sadílka byla udělena ta červená, změněná po VARu na žlutou. Mercada, nejnebezpečnějšího hráče soupeře, to vyřadilo z druhého poločasu.
    Pořád se mi trochu stýská po Zafeirisovi, ale takhle by to šlo! Obzvlášť s Mosesem po boku.

    Škoda, že se místo tunelstory neřeší ta anamálie s brankáři. přišli jsme o jedno střídání a v případě červené karty, nebo zranění, by musel chytat hráč (prý Holeš) z pole!
    Komentátoři to začali řešit a ž v 75. minutě? Přitom téma jako prase!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slaviator     před měsícem 10.03.2026 13:22 |  
      4 1

      Věřím že by to Holeš odchytal. Svého času takhle byl nucen v Premier League zaskočit za Čecha John Terry a v Bundeslize byl dokonce jednou brankářem kola vyhlášen Honza Koller...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Lukavo     před měsícem 12.03.2026 17:00 |  
        2 0

        Ríša Dostálek za nás chytil i penaltu!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japoko     před měsícem 10.03.2026 13:31 |  
      3 4

      Co chceš s těmi brankáři řešit, vždyť je to jasně danné!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    martyni (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 12:03 |  
    19 2

    Je komicky, jak spartani tematizuji ve verejnym prostoru vsechno mozny, jen ne hru:). Nechme jim to, ale zaujaly mě tri veci: 1) Ze dostali vic zlutych karet, pojdme se podivat na statistiku faulu ve druhe pulce, kdy rozhodci casteji pro kartu sahaji - 2:11, takze neni divu:-). 2) Chory pry by byl stridan jako Mercado, kdyby dostal zlutou, to je fakt puvabnej nesmysl Priskeho. 3) Koukal jste nekdo poradne na ten gol Vydry? Mne se moc nechce to podrobne sledovat, ale jsme si jisti, ze nehral rukou? Se divim, ze se o tom vubec nemluvi, ten jeho pohyb byl hodne podezrelej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slaviator     před měsícem 10.03.2026 13:20 |  
      9 0

      Vydra hrál rukou a předtím tam byl faul na Chaloupka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        martyni (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 15:17 |  
        1 1

        No škoda, že se ta ruka víc nezkoumá.. já se teda kouknul znova, ale nevidím to jasně.. tak 50 na 50.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      japhy     před měsícem 10.03.2026 14:19 |  
      19 0

      2)
      Chorýho by JiT nevyndal ani za zlatý tele. A jestli se nemýlím, tak ve druhým poločase neměl ani jeden faul a ani náznakem se nedostal k situaci, že by karta hrozila. Tudíž hrál stejně, jako by musel, kdyby kartu v první půli dostal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        martyni (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 15:16 |  
        4 1

        Přesně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Lunaris     před měsícem 10.03.2026 14:33 |  
      29 3

      Zajímavé je to jejich brečení, že měl Chorý dostat kartu po střetu s Kadeřábkem. Přitom to byl ale Kadeřábek, kdo šel do souboje s jasným úmyslem faulovat. Je tam hezký záběr, kde je jasně vidět, jak Kadeřábek sleduje protihráče a jak do něho co nejlépe vrazit. Jestli pak vůbec dostal ránu od Chorase, tak jen z toho důvodu, že Choras po tom nárazu už neměl takovou kontrolu nad svým tělem. Takže za mě spíš žlutá pro Kadeřábka, který vůbec nechtěl hrát míč a do souboje šel stejně jako ten Mercado do Sadílka, tj. s úmyslem faulovat protihráče, zákeřně zazadu, po sparťansku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Sherudan     před měsícem 10.03.2026 18:37 |  
      7 0

      A možná je dobře, že ten gól platil. Řekl bych, že nás to do druhé půle vybudilo a hlavně: je otázka, jestli by za stavu 0:0 přišla už o půli ta střídání, která rozhodla.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    coogee     před měsícem 10.03.2026 13:36 |  
    35 1

    Přátelé, opravdu si nekazme radost z našeho výkonu a výsledku čtením ubohostí kabeláčem placených přisluhovačů křiváků! Kdo viděl zápas a má trochu objektivity a nestranné soudnosti, udělá si obrázek sám.
    Před derby jsem se tu divil, že nevytáhli nějakou obvyklou story proti Slavii a ejhle, oni tušili, že na nás mít nebudou a nechali si to až na teď. Brečí moc dobře, bohudík na špatném hrobě. My jim to ale určitě nebudeme zazlívat.
    Rozhodně je lepší, když brečí a hledají příčiny jejich mizerného výkonu ve faktorech zvenčí, než aby se snažili najít chyby u sebe. A "Guardiola z Letné" se chová naštěstí úplně stejně, takže je všechno v pohodě.
    Ať nám vydrží až do konce nadstavby!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      o5aradecek     před měsícem 10.03.2026 13:47 |  
      14 0

      Klid, po výprasku od Alkmaaru už se budou řešit jiná témata... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 10.03.2026 17:17 |  
      22 1

      Zdravím Vás příteli a přesně jste to vystihl.
      A jak tak pozoruji názory i fotbalových expertů, tak se to jejich brečení a žalování obrací proti nim a stalo se kontraproduktivním.
      S úctou
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        coogee     před měsícem 10.03.2026 20:51 |  
        5 0

        I já Vás zdravím, příteli, a děkuji za reakci s informací, že se pořád ještě najdou normální a soudní fanoušci a sportovní komentátoři, kteří jsou schopni udělat si vlasní názor.
        Ale přiznám se, že při derby a den před i po zápase (ať dopadne jakkoliv), jsem v obrovských, kladných nebo záporných emocích, a objektivita jde stranou. V neděli to byla paráda s kladnými emocemi, tedy druhá půle.
        Nicméně soudím, že ten titul námi musí býti dotažen! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      donford     před měsícem 11.03.2026 18:23 |  
      1 0

      Možná, že křiváci brečí dobře, na svém vlastním hrobě, respektive pohřbu, v nějž se změnilo jejich ubohé, slabé počínání na hřišti. Sadílek včera s Mosesem, ti jim nedali ani čuchnout.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    mig52     před měsícem 10.03.2026 18:36 |  
    3 5

    Chybí mi tu komenty kalexe. Kde se touláš, šohaju?

  28. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Snivec     před měsícem 10.03.2026 19:33 |  
    12 0

    ja bych vubec nevedel, co se deje ve spartanskych novinach, kdybych necetl SN :) abych byl v obraze, tak jsem po delsim case vlezl na isport a hrozne me pobavil clanek nejakeho poctare, ktery scita fauly a dosel k vysledku, ze 1+1+1=3, je to moc hezka prace a zasmal jsem se ubulencum :)

  29. Rudý brekot

    Milanek     před měsícem 10.03.2026 21:27 |  
    3 2

    Šakali vyjí ale karavana jde (k titulu) dál...

  30. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    miradusin     před měsícem 11.03.2026 04:56 |  
    3 16

    hodnocení je super, ale o to víc mne zajímá, proč nehrál Cham.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      lukas6novak     před měsícem 11.03.2026 06:57 |  
      12 0

      A kdy by tam měl jít?
      1 střídání - Markovič za Staňka protože to bylo už po vložení sestavy do zápisu
      2 střídání - Moses za Schranze bylo podle mě jasný už před zápasem
      3 střídání - Chytil za Sanyanga, nedivil bych se kdyby to bylo plánovaný takto už od začátku (a jediný otazník bylo kdy a ne jestli)
      4 střídání - Vlček za Isifeho který hrál dobře ale otázka jak na tom byl fyzicky takže nejspíš vynucený střídání aby náhodou nezačal propadat

      Tyhle 4 střídáni byly skvělý a neměnil bych žádný. Tím pádem zbývá jen to poslední (Chorý x Prekop v 92) a čistě teoreticky kdyby tam měl jít Cham tak místo koho? Sadílek je blbost a pak zbývá jen Chorý nebo Provod. A s jeho přístupem směrem dozadu a rizikem že dokáže lehce ztratit balon nějakou riskantní přihrávkou tak uplně chápu že ho tam nedáš hlavně když nepotřebuješ nic dotahovat

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        miradusin     před měsícem 11.03.2026 07:21 |  
        2 10

        oka, mě to střídání minus jedna vypadlo. Myslel jsem ale spíš, proč nehrál místo Schranze. Ten se mi nelíbí dlouho, ale má ticket univerzál, a tak to asi je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 11.03.2026 14:30 |  
          9 0

          Schranz měl za úkol unavovat soupeře. Takže asi chápu proč tam byl on a ne Cham

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      IJS     před měsícem 11.03.2026 09:52 |  
      6 3

      Proč nehrál Cham Ti už vysvětlili, ale vezmi kdo byl v tu chvíli na lavičce - Cham, Oscar, Mbodji, Michez. Umíš si představit, že tam JiT pošle některého z těch kluků a Sparta se na ně hned zaměří a začne to pře ně hrát? Uměl bych si představit dát do hry Oscara, ale u něho je nějaký problém a myslím, že po sezóně půjde pryč. Tito hráči + Sanyang prostě nemají výkonnost na momentální styl hry Slavie. Preferujeme bojovníky a to vzhledem k terénům je asi logické.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mig52     před měsícem 11.03.2026 14:27 |  
        3 7

        Tak bída byla v 2.poločase tak zmatená, že si nějaké zaměření na konkrétního hráče s cílem hrát to přes něj, nedovedu představit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      mis3     před měsícem 12.03.2026 15:34 |  
      2 1

      Už nebyl prostor pro střídání. Výměna Markoviče za Staňka nám sebrala jedno střídání

  31. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    bbslavia     před měsícem 11.03.2026 07:20 |  
    6 1

    Zdravím,

    jenom malý dodatek.

    V druhé půli bylo vidět naše sebevědomí, to hráčům Sparty chybělo a byli nedůstojným soupeřem. Co dělá sebevědomí bylo vidět včera na Kinském a jeho chybách.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      miradusin     před měsícem 11.03.2026 07:24 |  
      8 10

      Tonda si to tedy vyžral. Ale od trenera ho střídat byla neskutečná potupa. Uklouzli jiní a zavinili gol. A pak mineš balon na drnu. To se prostě stane. Co se nesmí stát, že tě v 16 minutě - jako golmana - ten blb na lávce vystřídá. Tím kohoutům, sunddal tak 100 mega v ceně Tondy dolů.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2026 07:25) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Kikoriki     před měsícem 11.03.2026 09:59 |  
        10 0

        Stejně musí z Totenhamu pryč.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        donford     před měsícem 11.03.2026 18:17 |  
        4 1

        Upřímně, Kinského mi bylo v člověčím myšlení včera moc líto. 2x se dostal do situace, kdy se mu prosmýkly nohy a on se ukopl a dokonce bezmocně svalil. Ne, že nechtěl, ale tohle byl opravdu pech. Pořád si myslím, že neměl po 5 měsících úplného brankářského půstu být do takového zápasu, kde už předem byl Tottenham outsiderem, nominován. A když už byl a zápas byl po čtvrthodině pro Tottenham ztracený, naopak by pro něj bylo povzbuzením (alespoň pro tento zápas, do jeho konce), kdyby ho tam trenér nechal. Co by se po zápase odehrávalo v myšlenkách Kinského, to už je jiná. Takto si zlořečil v kabině bez možnosti nápravy. A myslím, že i dnes je úplně zoufalý a plný výčitek sám sobě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          martynko     před měsícem 12.03.2026 20:05 |  
          1 0

          Podklouzl jen v tom prvním případě. Před druhým gólem podklouznul bek a třetí gól byl ryzí Tondův kiks, v tu chvíli už byl možná ztuhlej. Nemůžeme vědět, co by se dělo, kdyby ho tam Tudor nechal, jestli by se v tom nevykoupal ještě víc, Tottenham prožívá dost nepovedenou sezonu, takže se možná upínali k LM o to víc.. Tonda letos už v PL na 99% do brány nepůjde, mají to nahnutý a každej bod je teď zlatej. Samozřejmě mu obrovsky držím palce, aby v příští sezoně mohl pravidelně chytat, ideálně v takovém klubu a asi i soutěži, kde nebude takovej tlak.


          Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2026 20:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        wimpy     před měsícem 12.03.2026 15:52 |  
        4 2

        Tenhle názor prezentují i různí světoví golmani, já se tomu střídání tedy zase tak nedivím, v tu chvíli byl totálně na dně se sebedůvěrou a hrozil ještě totálnější průser. Z mého pohledu dobrý řešení s tím, že by ho ale měl hned posadit na kobylu, co ho shodila, čili že by měl brzy nastoupit v PL.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          martynko     před měsícem 12.03.2026 19:49 |  
          1 1

          to radši brzy schlaď svůj optimismus:) v PL to maj nahnutý, každá výhra asi až do konce bude strašně důležitá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            wimpy     před měsícem 12.03.2026 21:25 |  
            3 0

            Ale Vicarius je taky díra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        obiwan     před měsícem 12.03.2026 20:32 |  
        3 1

        Mně to připadá, že toho Tondu postavil do toho utkání schválně...on nechytá a pak ho nominuje na tento zápas...

  32. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    p!erreCORE     před měsícem 11.03.2026 08:25 |  
    13 2

    Já se k tomu ještě vyjádřím. Neustále mě udivují komentáře o Míšovi Sadílkovi. Není to žádná hvězda, ale je to pes obranář, levák se skvělým centrem a dobrou střelou, co na hřišti nechá dvoje Coufalovy plíce, nikdy se na nic nevysere a pro tým a úspěch udělá vždy všechno. Pro mně, jako celoživotního fanouška AC Milan, to byl vždycky takovej náš lepší Gennaro Gattuso. Jak jsem už psal minule, od jeho prvního kopnutí do balonu za Áčko repre jsem si ho přál v týmu, a dokonce jsem přesvědčen, že kdyby chtěl zůstat, byl by to vhodný kapitán. Škoda, že už moc nekope Hušby, mohli by udělat dvojku snů, jako onehdá Gattuso s Pirlem.

    Opravdu mě překvapilo už při jeho příchodu, že dlouhodobě nejlepší českej středopolař s nezadnebatelným úspěšným působením v Holandsku, zde nebyl vítanej s větším nadšením a jsem rád, že svými výkony ukázal, že je základním stavebním kamenem sestavy. Snad si ho tu užijeme ještě aspoň ty dva roky, co má smlouvu, ale divil bych se.

    Hráči jara, prozatímní pořadí:

    Chorý
    Sadílek
    Chaloupek

    dál je to pro mě těžší. Jestli sezonu gokope Kuba Markovič, tak tam hodím jeho.. a z obrany nejspíš ještě Davida, pokud bude hrát dál alespoň jako doposud. V záloze mám ještě Mojdu, protože mít takovou dvojku do útoku, je požehnání.. a Erika jako motivaci do příští sezony.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2026 08:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Lunaris     před měsícem 11.03.2026 10:34 |  
      15 2

      Je fantastické, jak se Slavia dokázala zvednout po porážkách s Barcelonou, Pafosem a remíze v Pardubicích. To byly zápasy, které by otřásly sebevědomím daleko větších týmů, než jsme my. Sadílek v tom dle mého hraje stěžejní roli. Dostal důvěru trenéra jako stabilní člen dvojky v záloze, přeskočil v hierarchii Oscara, a naplňuje předpoklady, se kterými do Slavie šel. Druhý stěžejní hráč je samozřejmě Choras, který u nás prokázal neskutečnou psychickou odolnost, kdy se dokázal přenést přes počáteční nepřátelství tribun, dal všechny penalty, a stal se obrovským lídrem kabiny. Chorý je kolos z hlediska psychické síly a stal se obrovským tahounem na hřišti i mimo něj.
      Pak jsou tam samozřejmě další kluci jako Holeš a Provod, kteří tvoří osu a zdravé jádro týmu.
      Jsem pyšný na hráče, jak se dokázali po mizerném startu jara sebrat. Někdo bude remcat, že je to pořád jen liga, ale mohli jsme se totálně sesypat a rozložit i v lize. Tým má ale charakter a osobnosti, které takový propad nepřipustí.
      V příští sezóně to s náma budou mít v Plzni i na Letné opět hodně těžké a budou se muset dostat na hranice svých možností, aby s námi dokázali držet krok. Letos věřím, že už to dotáhneme, psychicky teď budeme hodně nahoře a vzít si to už nenecháme. V létě budeme muset dokázat i v kancelářích, že jsme nejlepší a kádr adekvátně okysličit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        vršek     před měsícem 11.03.2026 11:06 |  
        17 1

        Souhlasím s Vámi. Jen si dovolím reagovat na ono okysličení kádru. často je zde zmiňováno jak jsme promarnili doplňování týmu, tím nerozporuji Váš příspěvek, ale jen bych chtěl zmínit několik jmen - nejvýraznějším je právě Sadílek, dále Jurásek, postupně se stále více prosazující Moses (škoda zranění), snad se po vyléčení ukáže i Javorček... Ale hlavně - Mubarak Suleiman - pro mne zcela neskutečně fotbalově, technicky a střelecky vybavený fotbalista, navíc dorosteneckém věku. Tohle je práce našeho realizačního týmu a dovolím si dodat - u mně nezáleží na tom kolik let je kterému hráči - na hřišti rozhoduje jen a jen výkon a prospěch týmu Pro mne je zcela nepodstatné zda nakupujeme 18 leté - či 29 leté fotbalisty. Pokud chceme nadále hrát úspěšně nelze jen a pouze preferovat ekonomickou prospěšnost budoucího prodeje mladíků...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          standa.e     před měsícem 11.03.2026 22:33 |  
          7 0

          Isife, nezapomeň na Isifeho...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Slávista 51     před měsícem 11.03.2026 14:12 |  
        3 1

        A KDYŽ SE TO
        zvednutí povede v derby, je to ještě cennější, že.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      vršek     před měsícem 11.03.2026 10:49 |  
      22 0

      Když přišel nechápal jsem proč... no, jsem "expert"...
      Po půl roce jsou Sadílek s Chorým zcela zásadními hráči našeho týmu . Sadílek je v současnosti v naší lize nejlepším záložníkem (kupodivu ve spartu ohodnocen pouze známkou 6 - tedy dobrý výkon) , který není jen pes obranář a není jen skvělým exekutorem standardek. Mé skvělé fotbalové myšlení, Je schopen skvělé rozehrávky a časované přihrávky - takové , kterou v minulém zápase vyslal Chytila do "tutovky".
      Druhá půle v neděli byla dokladem toho, že Slavia je nejen týmem dříčů a silových hráčů, ale že má i fotbalově nejlepší kádr v lize.
      Budu mít dlouho v hlavě situaci, kdy jej Kuchta zcela bez reakce sudích provokuje před zahráním rohu. Sadílek jej naprosto ignoruje, aby si jej poté vychutnal "utěšujícím" gestem. Nádhera!!!
      Druhou situací, která mne v derby "dostala" byl návrat Tomáše Chorého při náběhu Ševínského do našeho vápna v závěru zápasu, kdy jej čistě obral o balon, oběhl jej a odkopává balon daleko do hřiště, Nádhera:::
      A ještě přidám i zmiňovaného Chaloupka - skvěle, důrazně a čistě zastavený Vydra před naším vápnem. Navíc tento hráč konečně "ochutnal" tvrdost, a to tak, že ve srovnání s jeho opakovanými a nedostatečně trestanými "prasárnami", byl zákrok chaloupka důkazem toho, že to není Slavia, která je iniciátorem oněch "nechutných derby" jak se všem snaží opět "nacpat do hlav" rudá špína. Nádhera!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        donford     před měsícem 11.03.2026 18:03 |  
        8 0

        Trošku na obranu rozhodčího: ten na tu dálku možná nemusel vidět, co Kuchta šeptá, zda vůbec něco šeptá či zda v tom celkovém křiku a povzbuzování polohlasem cosi říká Sadílkovi. Myslím, že toho měl dost, aby udržel nějak hru v jejich vápně v nějaký mezích. Pak mu po gólu asi říká Sáďa gestem Hlavně buď příště zticha, na mě tvoje kecy neplatí! nebo Vidíš, jak to báječně dopadlo, drž příště hubu!
        Každopádně, bylo by možná vhodné, možná zbytečné (protože neprůkazné) , kdyby Sadílek vystoupil na obranu našeho fyzioterapeuta a řekl, co mu skutečně Kuchta říkal. I když ke strkanici v chodbě došlo po 1. půli, kdy jsme prohrávali. Že to nebylo nic lichotivého, to je asi každému jasné. Já osobně bych tipoval: Ty vole, ani to nekopej, stejně je to zbytečné! nebo cosi v podobném duchu. Možná daleko procítěněji, expresivněji.
        Jinak záběr na Chorého jak doběhl tryskem a obral o míč Ševinského, nebo naprosto čistý zákrok od Chaloupka na Vydru, když se prostě ani nehnul, to oboje pohladilo duši každého našeho fandy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      žbl68     před měsícem 12.03.2026 14:51 |  
      1 2

      chaloupek lepší sadílka ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        p!erreCORE     před měsícem 12.03.2026 17:27 |  
        5 1

        Maldini byl taky lepší než Ambrosini a oba byli skvělí, oba kapitáni. Jen jeden obránce, druhý záložník. Pokud si ale chtěl říct, že je Chaloupek lepší střeďák než Míša, tak to ani omylem. Z českejch hráčů prostě doprostřed pole nikdo lepší, a to ani po světě, neběhá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          kostelnivlajka     před měsícem 13.03.2026 15:34 |  
          1 1

          A paulo měl deku, předpokládám, že by tudíž metalista!

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            p!erreCORE     před měsícem 13.03.2026 16:12 |  
            2 0

            To měly 3/4 Milána. Dobrej mačaft.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          žbl68     před měsícem 16.03.2026 12:40 |  
          1 0

          jseš jím - hrabětem De Sadi - posedlej :-)
          _Chaloupek není středák ...