Trenér Trpišovský postavil do základní sestavy 10 stejných hráčů jako do derby, jen místo Sanyanga dostal přílezitost Suleiman. V úvodu měli územní převahu slávisté, nic z ní ale nevytěžili. Naopak v osmé minutě zahrávali domácí roh, signál na zadní tyč našel úplně volného Petrutu, jehož pokus byl zblokován. Pak střílel ještě Nombil, Chaloupek výborně vyhlavičkoval mič na další roh. První střelecký pokus Slavie si připsal Suleiman, v těžké pozici poslal jen slabou střelu, kterou Dostál lehce chytil. Po dlouhém autu Isifeho se míč dostal také na zadní tyč, kde Chaloupek na míč v souboji těsně nedosáhl. Ve 12. minutě se Chaloupek už radoval a nebylo to tentokrát po standardní situaci. Chaloupek napřáhl k bombě z 20 metrů na bližší tyč, na kterou Dostál nedosáhl a Slavia vedla - 0:1! Ve 25. minutě se po nákopu Chaloupka dral do vápna Chorý, udržel na zádech dva stopery, míč ale před ním jeden z nich trošku posunul, Chorý pak ale ještě hlavou připravil míč pro Provoda, ten koníčkem minul bránu. Před půlhodinou hry si sedl na zem Ivan Schranz a řekl si o střídání, na hřiště místo něj přišel David Moses. Chvíli po Mosesově příchodu centroval Jurásek, Chorý se k míči v zajímavém prostoru nedostal. Poklidný průběh první půle narušila až situace z druhé minuty nastaveného času, kdy Jugas ostře trefil loktem do zátylku Chorého, který se neovladatelně skácel k zemi. Na hřiště rychle přiběhli zdravotníci a Chorého znovu uschopnili, ošklivý zákrok ale nebyl vůbec pískán jako faul a ani VAR situaci neřešil pro možnou červenou kartu. Jugas s Chorým si situaci ještě živě vyříkávali při odchodu do kabin.
V poločase přišel na hřiště Chytil místo Suleimana. Domácí vystřídali dvakrát a začali náporem, po kterém hlavičkoval Křapka zblízka nad bránu a srazil se hlavou s Chaloupkem, oba ale po ošetření pokračovali ve hře. Slávisté dobře zareagovali, ale Moses po Chytilově přihrávce nevystřelil včas a Chorý Provodův centr usměrnil daleko mimo. V 62. minutě hlavičkoval Chorý po rohu těsně vedle brány. O čtyři minuty později krásně vyvezl míč Moses, před vápnem soupeře předal Provodovi, který poslal míč po zemi k tyči - 0:2! Chvíli po druhé brance střílel Chorý a pár minut nato také Provod, obě střely proskákaly vedle pravé tyče Dostálovy branky. Pak musel střídat Zima, který si při jednom z rohů podvrtnul kotník. Nahradil jej Igoh Ogbu. V 76. minutě hlavičkoval Chorý opět těsně vedle. O minutu později sehráli slávisté dobře rohový kop, Chaloupek míč prodloužil a Chytil jej dopravil do sítě - 0:3. VAR potvrdil, že se nejednalo o ofsajd a zápas byl definitivně rozhodnut. Až v 88. minutě se zase do šance dostali domácí, střídající Penkevics ale hlavou mířil těsně vedle. V nastaveném čase se pak domácí dočkali přece jen branky. Standardní situaci slávisté neodvrátili a u tyče míč kolenem do sítě dopravil Černín. To ale slávisty příliš mrzet nemuselo, ze Zlína si odvezli všechny body po přesvědčivé výhře 3:1 a v tabulce mají minimálně do zítřka náskok 13 bodů.

Komentáře (239)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zlín - Slavia
hajnej před měsícem 14.03.2026 17:00 |Do nich!!!
Re: Zlín - Slavia
Myšák před měsícem 14.03.2026 17:02 |Ať se práší za kočárem!!!
Re: Zlín - Slavia
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:07 |SESTAVA: Markovič – Holeš, Zima, Chaloupek – Isife, Schranz, Sadílek, Jurásek – Suleiman, Chorý, Provod
LAVIČKA: Kolář – Ogbu, Cham, Sanyang, Mbodji, Chytil, Moses, Bořil, Oscar, Vlček, Prekop.
Re: Zlín - Slavia
Sherudan před měsícem 14.03.2026 17:12 |Viděl bych to tak, že první půle bude zase holomajzna a o přestávce zase přijdou Moses a Chytil a nakopou jim pidel.
Re: Zlín - Slavia
hiker42 před měsícem 14.03.2026 17:07 |Nevite, co je s Kušejem? Není ani na lávce..
Re: Zlín - Slavia
Jaadel před měsícem 14.03.2026 17:08 |Také by mě to zajímalo, už podruhé není ani na lávce a žádnou informaci s odůvodněním jsem nikde nezaregistroval.
Re: Zlín - Slavia
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:09 |Podle mě proto:
https://www.ruik.cz/kam-zmizel-vasil-kusej-hvezda-slavie-je-v-hluboke-krizi/
Re: Zlín - Slavia
jirkag5 před měsícem 14.03.2026 17:20 |Třeba je za Atlantikem :)
Re: Zlín - Slavia
hiker42 před měsícem 14.03.2026 17:29 |Tyden na to dal hezkyho gola Dukle..
Uvidime, treba se j1t nekdo zepta po zapase..
Re: Zlín - Slavia
carevitchando před měsícem 14.03.2026 17:34 |Před dvěma týdny psali, že vynechal z rodinných důvodů.
Re: Zlín - Slavia
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:07 |Zdravotní indispozice nepustí do hry Alexandra Bužka, Jindřicha Staňka, Davida Douděru a Dominika Javorčeka.
Re: Zlín - Slavia
japhy před měsícem 14.03.2026 17:07 |Ale jo. Sice zase Schranzík, u kterýho protě ta pozitiva nevidím, ale potěšil Suleiman a obrana.
Re: Zlín - Slavia
japoko před měsícem 14.03.2026 17:09 |Schranz, tvl!
Schranz
Kratass97 před měsícem 14.03.2026 17:09 |S tím Schranzem ja nevim no jako to se tam opravdu realizaku líbí ?
Re: Schranz
Vejrikus před měsícem 14.03.2026 17:25 |Moses si nevěří na celý zápas a Oskar asi je nějak mimo. Jako je to pozoruhodné, ale nemyslím si, že čistě herně by realizak sázel raději na Schranze než na Oskara nebo Moses.
Re: Schranz
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:30 |No a hlavně ve Zlíně, tři neděle na doléčení a ve Vítkovicích už v plné palbě. Ikdyž Javorček asi ne a Bužek určitě ne.
Re: Schranz
smichov_2 před měsícem 14.03.2026 17:41 |Dnes budeme hlavně útočit, a tam je Schranz platnější než Moses nebo Oscar.
Re: Mojma
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:10 |Chválíme ho všichni přesto zase dnes začíná jen na lávce.
Re: Zlín - Slavia
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 17:13 |Tak Jablonec prohrál 2:0 na Dukle!!a Baníček 1:0! V Hradci. Tak snad my žádné překvapení nepřipustíme!!
JEDEME PRO 3body,
Slávista 51 před měsícem 14.03.2026 17:23 |s jakoukoliv sestavou !
Re: Zlín - Slavia
sicilianbrno před měsícem 14.03.2026 17:36 |Tak su v te nudli zlínu, počasi fajne našich bratrů Slavistů zas hafo, až na Schranzika sestava gut, konečne naživo uvidim Suleimana. Ti srači z letné diky lehkymu losu ziskaji asi ted tři vyhry, u nas nejhorši scenař vidim vyhra a dvě remizky, tj 6 resp 7 bodú naskoku, což by pořad šlo, proto dnešni špil je hodně duležitej.
Můj realny odhad ze tři zapasu 7 bodů, což bude 8, resp 9 bodů naskoku.
Hoši valime, chcu videt nasazeni jak v druhe puli s buznama....
Re: Zlín - Slavia
sicilianbrno před měsícem 14.03.2026 17:53 |Migu, kam si to zaparkoval? Věrne do sektoru Slavistů za branku nebo na tu pulenou tribunu na vychod? :-)
Re: Zlín - Slavia
mig52 před měsícem 15.03.2026 14:28 |Jj., byl jsem na východě a promiň, že jsem se neozval hned, při spěchu k odvozu na stadion jsem nestihl dát mobil do kapsy.:-)
Re: Zlín - Slavia
slavistou50let před měsícem 14.03.2026 17:53 |1:4
Re: Zlín - Slavia
fero2 před měsícem 14.03.2026 17:55 |Dá někdo strem?Díky
Re: Zlín - Slavia
Sherudan před měsícem 14.03.2026 18:01 |Našel jsem tohle
https://soccerbox.net/zlin-vs-slavia-prague-live/czech-synot-liga/stream-2
Re: Zlín - Slavia
Lojzik před měsícem 14.03.2026 18:05 |https://livetv.sx/webplayer.php?t=ifr&c=2972421&lang=en&eid=348037407&lid=2972421&ci=29&si=1
ale kouše se to, jdu hledat něco lepšího
tohle zatím jede:
https://livetv.sx/webplayer.php?t=ifr&c=2973063&lang=en&eid=348037407&lid=2973063&ci=29&si=1
Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2026 18:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://livetv.sx/webplayer.php?t=ifr&c=2972421&lang=en&eid=348037407&lid=2972421&ci=29&si=1
ale kouše se to, jdu hledat něco lepšího.
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia
postovni (přítel SN) před měsícem 14.03.2026 18:30 |STREAM! Kazdej tejden tu zebras, tak se to kurva nauc aspon napsat.
Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2026 18:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
STREAM! Kazdej tejdem tu zebras, tak se tu kurva nauc aspon napsat..
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia
jenusp před měsícem 14.03.2026 18:04 |Dnes 3 body pro Slavii, je mi jedno jak!
Re: Zlín - Slavia
Nosorozec před měsícem 14.03.2026 18:08 |Já si nemůžu pomoct, ale Stánek je na brankáře strašná skleněnka. Nezažil jsem gólmana, který by každou sezónu chyběl tolik zápasů kvůli zranění...
Re: Zlín - Slavia
Pedro50 před měsícem 14.03.2026 18:11 |Na stadionu Letná na hřišti silného Zlína se zatím bráníme statečně...
Re: Zlín - Slavia
obiwan před měsícem 14.03.2026 18:22 |Ty jsi fakt zvláštní...
Re: Zlín - Slavia
Nosorozec před měsícem 14.03.2026 18:12 |Krásně to Chaloupek nabombil zpoza vápna, to je zápas od zápasu lepší a komplexnější fotbalista
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 18:13 |Chaloupek a golova pumelice zpoza vápna? No hezky pekně :-)
Re: Zlín - Slavia
hiker42 před měsícem 14.03.2026 18:15 |krásnej
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 18:18 |jj, moc hezky to tam dal :-) nečekal jsem že takový gol od nej někdy uvidim ...
Re: Zlín - Slavia
Kortes před měsícem 14.03.2026 18:16 |Ten Chaly je neskutečnej démon. Jen tak dál!
Re: Zlín - Slavia
carevitchando před měsícem 14.03.2026 18:16 |Pěkně napřáhl Chaloupek. Ale ten komentář: "ofsajdová situace minimálně sporná". Jak vždycky doufají :-))
Re: Zlín - Slavia
japoko před měsícem 14.03.2026 18:19 |Jim se ale ten ofsajd nezdál!
Re: Zlín - Slavia
Slawek před měsícem 15.03.2026 13:30 |Co chcete od zhrzeného Vojty Šilhana. Ve Slávii byl, jenže tam se muselo makat, tak mu taťka zařídil "práci" komentátora. A tam vládnou rudí.
Re: Zlín - Slavia
Dennis před měsícem 14.03.2026 18:19 |Chaloupek je boží. Hraje skvěle.
Dotaz takhle do pléna.
Koho byste být Koubkem postavili do baráže o MS proti Irům na pozice stoperů?
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 18:24 |Panák a Zelený by rozhodně neměli chybět..
Re: Zlín - Slavia
hiker42 před měsícem 14.03.2026 18:27 |přesně v tomto pořadí
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 18:38 |:)
Re: Zlín - Slavia
hajnej před měsícem 14.03.2026 18:56 |A Hejda!
Re: Zlín - Slavia
Sherudan před měsícem 14.03.2026 18:24 |Zlíňák jde do Chorého opakovaně oběma rukama a čenej mamrd nic...
Re: Zlín - Slavia
Hlavis před měsícem 14.03.2026 18:36 |Suleiman naprosto zbytečný jenom zbytečne ztráty
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 18:39 |Jo, proto ted komentátor připomněl, že 4 souboje podstoupil a 4 vyhrál ... tyhle kecy v průběhu vždycky jsou nejlepší ...
Re: Zlín - Slavia
wotlemburg před měsícem 14.03.2026 18:50 |Ty to sleduješ nalitej? Jestli jo, tak se raději nevyjadřuj. Dík
Re: Zlín - Slavia
ervin před měsícem 14.03.2026 18:46 |Zatím se mi to celkem líbí, máme tlak snažíme se kombinovat chybí tomu ještě nějaký gol ale jinak zatím dobrý.
Re: Zlín - Slavia
slavistou50let před měsícem 14.03.2026 18:49 |Provod ty centry obloučky ono to tam letí hodinu všechno brankář v pohodě.
Re: Zlín - Slavia
Tacit před měsícem 14.03.2026 18:52 |Ten Rouček to dělá schválně? Ten loket na Chorase nic? A asistent taky nic?
Re: Zlín - Slavia
Max1 před měsícem 14.03.2026 18:55 |já dokážu pochopit, že sudí přehledne...dokážu i pochopit, že to přehlédl sudí na lajně, ikdyž bych mu doporučil očního, ale že nezasáhne VAR je už zarážející, protože tohle bylo tmavě oranžové.
Re: Zlín - Slavia
obiwan před měsícem 14.03.2026 18:58 |Tohle na červenou nebylo... Navíc na Choryho se fauly nepiskaji... Jak ho tam oběma rukama povalí zlinak, tak taky nic
Re: Zlín - Slavia
Alanor (admin) před měsícem 14.03.2026 19:02 |Souhlasím s tím, že to bylo tmavě oranžové. Ale v takovém případě přeci VAR zasahovat nemá, tak moc nechápu, proč mu to tak vyčítáš.
Tohle musí vidět Rouček, pískat a dávat minimálně žlutou. Ochrana zdraví nula.
Re: Zlín - Slavia
vršek před měsícem 14.03.2026 19:10 |No, hlavně Rouček neviděl fauly oběma rukama zezadu na Provoda v 22, Chorého ve 23, šlapák přes holeň Sadílka od Poznara 26 a faul na Mosese opět oběma rukama zezadu v 35.
Loket Jugase do zátylku Chorého již je jasným doklad Roučkova rudého mozku!!!! Špína v přímém přenosu.
Re: Zlín - Slavia
Slawek před měsícem 15.03.2026 13:11 |Zasáhnout by měl asistent na čáře. A když ne on, tak určitě předseda komise rozhodčích, který s rozhodčími evidentně nepracuje. Měli by mu ty situace okomentovat. Proč to či ono nepískají. On to nedělá a proto by už ve funkci ne,měl pokračovat. A hon na Chorého pokračuje.
Re: Zlín - Slavia
Pedro50 před měsícem 14.03.2026 18:52 |Proti obraně Jugas, Černín,Křapka hrát na centry ka 1 útočníka to chce fištróna. Provod total z formy. Celkově se mě vůbec naše hra dopředu nelíbí. Gól moc pěkný pane Chaloupek!
Re: Zlín - Slavia
JohnyBeGOOD před měsícem 14.03.2026 18:52 |Chorýho bych radši asi vyndal a poslal tam Chytila. Ztratíme trochu výšku sice, ale neriskoval bych a poslal ho pro jistotu na vyšetření.
Re: Zlín - Slavia
denydzlSKS před měsícem 14.03.2026 18:54 |Brzkej gol po krasny strele.
My hrajeme na minimalni riziko, Zlín v hlubokym bloku. Takze to neni kdovijak strhujici podivana.
Kdyz nic neposerem, tak jim tam pozdeji jeste neco prihodime.
Jen at uz se nikdo nezrani.
Chorý
obiwan před měsícem 14.03.2026 18:56 |Tohle vypadalo hodně ošklivě, ale protože měl Chory v derby dostat tři žlutý, tak to nebyl ani faul...
Re: Zlín - Slavia
sicilianbrno před měsícem 14.03.2026 18:56 |Zatim pohodove zapas v suchem triku a v drženi miče, ale přijde jedna šmudla a je to v řiti, tudiž csaplaruv pojištovak by to chtělo co nejdřiv... jak sem minule rikal, že Chaloupek je skvělej, ale ma neskutečny pech na proměnovani hlavičkovych šanci, tak se do toho krasne opřel raděj nohou...věřim v 0:3, Chytil, Suleiman...
Re: Zlín - Slavia
Mijk před měsícem 14.03.2026 18:58 |Rouček je normální zmrd, to nejsou náhody..
Re: Zlín - Slavia
carevitchando před měsícem 14.03.2026 19:00 |Tohle udělat Chorý, tak ho dávají k civilnímu soudu a v TV nic jiného nebudou řešit.
Re: Zlín - Slavia
obiwan před měsícem 14.03.2026 19:03 |Přesně tak, už teď by deník sport psal článek...
Re: Zlín - Slavia
SLAVIESTA před měsícem 14.03.2026 18:59 |Menší a slabší hráč nemůže faulovat většího a silnějšího, protože na to fyzicky nemá.
Re: Zlín - Slavia
SLAVIESTA před měsícem 15.03.2026 16:20 |Měla to být ironie na někdejší canc komise, že hráč jeho figury (Chorý) to měl ustát. Nevadí...
Re: Zlín - Slavia
vršek před měsícem 14.03.2026 19:04 |Rouček je rudej šmejd!!!!!
Re: Zlín - Slavia
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 19:11 |Rouček co říci?klasika..
Zlín - Slavia
fogi před měsícem 14.03.2026 19:16 |Ten Zlín to jsou neskutečný kopáči, pak má naše liga k něčemu vypadat a to hrozné drnoviště.
Re: Zlín - Slavia
Sherudan před měsícem 14.03.2026 19:25 |Twl... Ten Rouček ať už si pořídí bílou hůl a vlčáka...
Re: Zlín - Slavia
jenusp před měsícem 14.03.2026 19:26 |Ten Zlín hraje jak prasata, už měli dostat tak 4 žlutý!
Re: Zlín - Slavia
Sherudan před měsícem 14.03.2026 19:28 |Mojžíšek nádhera!!!
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 19:28 |Takže se rýsuje další korálek?
Re: Zlín - Slavia
Max1 před měsícem 14.03.2026 19:29 |poslední dobou se po každém zápase víc a víc bojím že Moses půjde v létě
Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2026 19:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
poslední dobou se po každém zápase víc a víc bojím že Moses půjde.
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia
hiker42 před měsícem 14.03.2026 19:29 |Moses chce za Malickem :-)
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 19:33 |Poklidné utkání, kde jsou nervy jen v tom, že snad nám Zlín už nikoho dalšího nezraní :-( Rouček jak to pouští, tak tím jde Zlínu dost na ruku, v jeho stylu hry ...
Re: Zlín - Slavia
Mijk před měsícem 14.03.2026 20:05 |Rouček to ale pouští jen Zlínu, stejný zákroky u nás píská. Ten nás už nikdy nesmí pískat, kunda.
Re: Zlín - Slavia
denydzlSKS před měsícem 14.03.2026 20:09 |Kdyz pominu ten loket Jugase a pak v zaveru Peškovo kopnutí do (myslim) Mosese, který je sice taxativni zlutá, ale neni to nějak nebezpecny, tak zrovna dneska hrál Zlín naprosto férově..
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 19:40 |Korálek je tam...:))
Re: Zlín - Slavia
slavistou50let před měsícem 14.03.2026 19:42 |Mouses a isife to jsou tanečky
Druhá půle
Kratass97 před měsícem 14.03.2026 19:43 |Druhá půle super, moc se mi líbí Mojma presne takhle si ho pamatuju ve své fazoně udrží na zádech hráče fotbalově je to super nepřekáží mu balon ano takto se mi líbí.
Re: Zlín - Slavia
Kratass97 před měsícem 14.03.2026 19:43 |Moses výborný ale ještě sezonu odehrát u nás ukázat se v lize mistrů a pak ano dřív je to blbost si myslim
Re: Zlín - Slavia
Hepi před měsícem 14.03.2026 19:49 |Tak ještě 6x...
Re: Zlín - Slavia
Mimoň před měsícem 14.03.2026 19:50 |Hodně dobrých věcí se sešlo. Škoda že bude repre pauza...daří se standartky, Moses ve skvělé formě. Dobře vypadá i Chytil, všichni stopeři i Sadílek...
Re: Zlín - Slavia
JohnyBeGOOD před měsícem 14.03.2026 19:55 |Zápas nakonec v pohodě, produktivita super. Ale přijde mi trochu zvláštní, že prostě opět nedostane prostor Cham a místo toho tam zase Jindra radši dá Prekopa. Tým má evidentně určitou hierarchii a té se trenér drží. Aktuálně je z nějakého důvodu pro něj Schranz a Prekop pro něj výš než třeba Oscar s Chamem.
Re: Zlín - Slavia
Paja85 před měsícem 14.03.2026 19:56 |Takhle mi dojebat tipovačku:D
Re: Zlín - Slavia
carevitchando před měsícem 14.03.2026 19:56 |Potvrzené body z derby, paráda, i když teď škoda inkasované branky. Skoro už tradičně výborní Chorý, Moses, Chaloupek a skvělý Sadílek, který dává zapomenout na Zafeirise. Svojí minutáží určitě neplýtvá ani Chytil, ale dnes hráli dobře všichni.
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 19:56 |Už v prvním poločase Markovič naznačil vyběhnutí a pak se stáhnul, a byl z toho náznak šance. Ted to udelal znova a padl gol. Škoda, čisté konto by bylo víc e zasloužené, Zlín byl neskutečně marný. Vůbec na nás něměli, Pěkný zápas z naší strany.
Re: Zlín - Slavia
ehad před měsícem 14.03.2026 21:18 |Kdyz se nasi hraci postavi takhle hluboko, tak to ma brankar tezke. Uz jak jsem videl jak stoji, tak jsem tusil problem.
Re: Zlín - Slavia
Qope před měsícem 14.03.2026 21:40 |Marně dumam, co je tim myšleno. Jestli taktika, aby se proti nám nemohli rozbihat a lip se snad da branit? Což teda v derby v tom případě nevyslo, tam nám prave utekl Zelený... fakt nevim, proc takhle hluboko jsme
Re: Zlín - Slavia
ehad před měsícem 14.03.2026 22:26 |Taky mi to neni jasny. V prvni chvili jsem cekal nejaky vybeh a vystaveni do ofsajdu.
Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2026 22:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Taky mi to neni jasny..
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia
fafhrd před měsícem 14.03.2026 22:56 |Jo, je to přesně tohle - v pozápasovém studiu to dobře rozebírali. Navíc jak to hrajeme jenom my tak se na to nikdo nepřipravuje…
Re: Zlín - Slavia
obiwan před měsícem 14.03.2026 22:45 |Míč letěl na malý vápno, já bych tam brankáře čekal...tipnul bych si, že Staněk by tam zboural dva vlastní a dva zlínský...
Re: Zlín - Slavia
ervin před měsícem 14.03.2026 19:57 |Absolutní dominance, zlepšené standardky .Zasloužené tři body, malá kaňka zbytečný gol v závěru. Mažu na pivo.
Re: Zlín - Slavia
Hubicka před měsícem 14.03.2026 19:57 |Vadi mně to okaté protěžování T. Vlčka. Na základ to není, tak jak je možnost a neohrozí to výsledek jde na plac. Asi si Standa myslí, že mu to pomůže. Na druhou stranu, pokud se bude vyhrávat. Všichni jsme si rovni, ale někteří. . . Je to tak i v životě.
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 20:03 |Neskutečnej blábol..
Re: Zlín - Slavia
martynko před měsícem 14.03.2026 20:04 |Co ma se mit se stridanim spolecnyho Standa Vlcek?
Re: Zlín - Slavia
Hubicka před měsícem 14.03.2026 20:33 |Standa Vlček, bývalý hráč Slavie a vedoucí mužstva současné Slavie je Tomáše táta.
Re: Zlín - Slavia
necich před měsícem 14.03.2026 20:48 |Mlčeti zlato..:))))))))))))))))))))))))))))
Re: Zlín - Slavia
El Greco před měsícem 14.03.2026 22:17 |To je blud, všichni víme, že je to jeho sestřenice!
Re: dnešní výhra
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 19:57 |Další krok k titulu, škoda toho zbytečného gólu v prodloužení(zkazili mi tip), ale jinak spokojenost. Choras bohužel ani dnes svoji statistiku proti Zlínu nevylepšil, ale Mojma dal gól. Hezký večer všem.
Re: Zlín - Slavia
denydzlSKS před měsícem 14.03.2026 19:57 |Pohodovej zapas.
Pekny goly.
Bohuzel zas dve zraneni:/
Moc nechapu to braneni standardek hluboko ve vapne. Uz v derby jsme to delali a prislo mi to hrozne nebezpecny a dneska zbytecnej gol.
Libil se mi Chytil a Chaloupek.
Re: Zlín - Slavia
fafhrd před měsícem 14.03.2026 22:30 |To bránění hlunoko dobře vysvětloval v pozápasovém studiu - je hrozně těžký proti tomu kopnout dobře - mezi velké vápno a penaltu jako normálně a protože to dělá jenom Slavie tak se na to nepřipravujou. Chybu tam udělal Markovič když vyběhl napůl. A Chorý místo Prekopa by to odhlavičkoval. Úplně tímhle postavením eliminuješ náběhy útočníků ale odhlavičkováváš to ze stoje…
Re: dnešní výhra
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 19:57 |Další krok k titulu, škoda toho zbytečného gólu v prodloužení(zkazili mi tip), ale jinak spokojenost. Choras bohužel ani dnes svoji statistiku proti Zlínu nevylepšil, ale Mojma dal gól. Hezký večer všem.
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 19:59 |Tak teď v klidu relax a doléčit šrámy, do Vítkovic určitě zapracovat na hlídání standartek a zvláště v nastaveném čase. Opět jsme zbytečně inkasovali.
Re: Zlín - Slavia 1:3
o5aradecek před měsícem 14.03.2026 20:05 |Sice mi inkasovaný gól v nastavení pokazil tipovačku, ale vůbec mi to nezkazilo náladu. 10 (minimálně) bodů náskok před reprezentační přestávkou, hřeje na duši. :-) Hezký večer všem. SKS!
Re: Zlín - Slavia 1:3
Petr9608 před měsícem 14.03.2026 20:08 |Čtvrté dějství čtyřdenní bitvy Slavie se šefci je na programu zítra od 15:00, tak koukejte všichni dorazit do Edenu.
Lístky tu nebo před zápasem na kase.
https://hcslavia.enigoo.cz/app/tickets/events/660
Re: Zlín - Slavia 1:3
hajnej před měsícem 14.03.2026 20:12 |Díky hoší, paráda!
Re: Zlín - Slavia 1:3
hajnej před měsícem 14.03.2026 20:16 |Návrh na anketu,
Tvrdík ven - palec nahoru,
Trpiš ven - palec taky nahoru.
:-)
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 14.03.2026 20:32 |A CO TAKHLE-
kecálkové ven, palec nahoru,
co !
Re: Zlín - Slavia 1:3
Pedro50 před měsícem 14.03.2026 20:55 |Asi tak: divat se na to občas nedá ale pokud jme mistři tak smekám.
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 21:07 |Klidně antifotbal, ale pokud je titul, tak mi to nevadí. Jen uvedu: 92/93, 94/95, 96/97, 98/99, 2006/07, 2021/22, 2022/23. To jsou roky, kdy jsme ztratili titul.
Re: Zlín - Slavia 1:3
vlk30 (přítel SN) před měsícem 15.03.2026 08:14 |Tohle tvrdím iks let ,jinak tomu říkám, že to je či bylo umírání na krásu.
...
obiwan před měsícem 14.03.2026 20:26 |Na náš fotbal se nedá koukat, nemáme standardky, netrefíme branku, Trpis nemá týmu co dát, Boril do toho mluví trenérům, chybí silný sportovní ředitel a realizak neumí pracovat s hráči... Zapomněl jsem na něco?
Re: ...
Slávista 51 před měsícem 14.03.2026 20:31 |NO NEDÁ A
proto dnes
1 : 3
že !
Re: ...
Massák před měsícem 14.03.2026 20:43 |Dnes dva góly zpoza vápna. Když se chce, tak tu branku trefíme.
Re: ...
necich před měsícem 14.03.2026 20:47 |Za všechno může Tvrdík a jeho kamarádšoft. Hlavně, že je pohoda a rodinná atmosféra..
Re: ...
mig52 před měsícem 14.03.2026 20:47 |Stoupnout si před zrcadlo a jednu si fláknout přes hubu.
Je ti to potřeba?
Re: ...
obiwan před měsícem 14.03.2026 21:29 |Nápodobně, mám potřebu upozornit na to věčný fňukání a omílání pořád stejnejch plků...
Re: ...
mig52 před měsícem 15.03.2026 11:47 |Nápodobně? Kámo, já se neptal, zda jsem na něco zapomněl, proto nechápu tvou reakci na mne.
Nechtěl jsem na tebe reagovat, ale když už.... .
Víš, každý máme nějak nastavené životní zásady a mně se odjakživa příčilo vlezdořiťství a pochlebování. A nemohu se zbavit dojmu, že z některých tvých příspěvků obojí z nich sálá, jako vedro ze sklářských hutí.... .
Re: ...
wimpy před měsícem 15.03.2026 16:43 |To je samozřejmě logická hovadina, platilo by to maximálně s Tvrdíkem nebo Trpišovským u stolu, ale nikoli jako noname nick na webu.
Re: ...
obiwan před měsícem 15.03.2026 20:56 |Milý proudový sovětský letoune, mohl bys mi prosím vysvětlit, jak mohu být vlezprdelka...? Píšu to snad někomu z vedení? Komu tady podlezam?
Re: ...
mis3 před měsícem 14.03.2026 21:30 |příště doporučuju smajlík, na první dobrou není poznat, že je to sarkasmus...
Re: ...
obiwan před měsícem 14.03.2026 21:33 |Vidíš a já si myslel, že je to křišťálově čistý a jasný:)
Re: ...
coogee před měsícem 15.03.2026 13:55 |To víš, jak pro koho! :-)
Re: ...
standa.e před měsícem 15.03.2026 01:42 |kamarádšoft a protěžování
Re: ...
Osma před měsícem 15.03.2026 16:35 |Ty jsi sice chorý ale v tomhle s tebou souhlasím.
Re: ...
koudys2 (přítel SN) před měsícem 16.03.2026 07:49 |Ježiši, to je tak tak trapný ..
Re: ...
obiwan před měsícem 16.03.2026 08:07 |, děkuji ti za vyjádření, posílám klíčenku : –)
Re: Zlín - Slavia 1:3
Kortes před měsícem 14.03.2026 20:32 |Ty standardní situace máme díky Sáďovi skvělé. Velkou zásluhu na tom má i Míňa Černý. Ať si každý říká co chce já když vidím takový secvičeny signál a povede se to tak mam z toho velkou radost a líbí se mi to. :)) Je to prostě budoucnost fotbal ať chceme nebo ne, a tohle velké zlepšení mne moc těší.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Massák před měsícem 14.03.2026 20:49 |Asi si poslouchal podcast, kde o těch standardkách mluvili jako o budoucnosti fotbalu. Já o tom ale tak přesvědčený nejsem, alespoň co se týká dlouhých autů, už od příštího roku se bude testovat pravidlo o 5 vteřinách na aut, tzn. nebude možné podobně jako dnes u každého autu 20 vteřin čekat, než se hlavičkáři přesunou do vápna. Samozřejmě bude hlavně záležet na tom, jak rozhodčí budou vymáhat tohle pravidlo.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 15.03.2026 16:21 |na aut nebude 5 sekund. Ale pokud se rozhodčímu bude zdát, že aut trvá dlouho tak má začít odpočítávat 5s. To je dost velký rozdíl a defakto bude jen a pouze na sudích co povolí.
Re: Zlín - Slavia 1:3
vlk30 (přítel SN) před měsícem 14.03.2026 20:49 |Dnes na pohodu i když člověk má většinou strach z venkovních utkání.No Zlin nás moc neprověřil.Signaly nám vychází a to je dobrý signál ,ty rohy jsou teda krásně kopaný.
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 07:35 |jo, signály se osvědčily nejen ve fotbale.
Re: Zlín - Slavia 1:3
pehacko před měsícem 15.03.2026 08:56 |Coline ze ty se vzdycky tak rychle prozradis…
Výborně!
Pert před měsícem 14.03.2026 20:49 |Skvěle zvládnutý zápas, hezké góly, hráli jsme celých 90 minut a ještě nás to bavilo :)
Díky kluci. Veřím, že stejně k tomu přistoupíte i na Baníku.
Teď bohužel pauza kvůli repre. Doufám, že Koubek ukáže odvahu a postaví to na kvalitě, ne na vyvažování ve stylu když tam dám pět slávistů, musím tam dát i rudochy.
Myslím si, že pokud máme uspět, musí hrát sestava s Holešem, Zimou, Chaloupkem, Sadílkem, Juráskem, Provodem, Chorým. Doplnit o Součka, Coufala a Šulce. Brankář je mi fuk :)
Ale když vypadneme hned v prvním zápasu, žíly mi to trhat nebude ;)
Re: Výborně!
o5aradecek před měsícem 14.03.2026 20:53 |Rudochy tam Koubek ani moc dát nemůže, protože už mají tým složený výhradně z průměrných cizinců. :-) Možná Zelený a... to je vše.
Re: Výborně!
Pert před měsícem 14.03.2026 21:32 |Jednou rudoch, vždycky rudoch. Určitě tam narve Šika, Vitika a toho postiženého Laďu :) A to už je dokonalý základ na prohru.
Re: Zlín - Slavia 1:3
slavistou50let před měsícem 14.03.2026 20:59 |Ten komentář na one play, už asi od 4 minuty vše proti Slavii jsou to rudý pamrdi
Re: Zlín - Slavia 1:3
Jonáš před měsícem 14.03.2026 21:47 |To už mám dávno vyplé!
Re: statistiky
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 21:01 |Statistiky
33% Držení míče 67%
6/3 Střely/na branku 22/4
3 Rohy 6
118/57,3% Přihrávky/úspěšnost 336/79,2%
39 Vyhrané souboje 56
15 Fauly 7
1.11. xG 2.38
50% zlínských střel šlo na bránu, my méně než 20%, ale za to 3 ze 4 střel skončily gólem, stejná úspěšnost jako v derby.
Re: statistiky
mig52 před měsícem 14.03.2026 21:17 |Na Livesportu ve statistice vyložených šancí Zlín 4, Slavia 2. Ntj, bych rád viděl jejich definici vyložené šance.
Re: Zlín - Slavia 1:3
pipe1980 před měsícem 14.03.2026 21:03 |Totální fotbal
Re: Zlín - Slavia 1:3
Ados před měsícem 14.03.2026 21:04 |+ Chaloupek, Moses, Isife, Chytil
+ hráli jsme koukatelnej fotbal a forma jde nahoru
+ 3 body
- zranění Zimy snad nebude nic vážného
- začíná repre
Když vyhrajeme všechny domácí zápasy jsme mistři. Doufám, že pauza nás moc nerozhodí.
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 07:34 |nebýt tydýtově nadstavby, tak nám stačily 3 body. tohle monstrum prostě nikdy nepochopím.
Re: Zlín - Slavia 1:3
silikat před měsícem 14.03.2026 21:15 |Dominantní výkon,plno dobrých výkonů.Jen mě mrzí,že si Markovič nechodí ve vápně pro míče.
Re: Zlín - Slavia 1:3
ehad před měsícem 14.03.2026 21:16 |Ten gol co jsme dostali. To smrdelo uz jen tim, jak hluboko na malem vapne jsme stali.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Lunaris před měsícem 14.03.2026 23:44 |Folprecht říkal, že to takhle bránil AC Milán, když hrál proti nám a že jsme to od nich okoukali. Každopádně tady byl hlavně úplně nesmyslný faul Vlčka.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Vejrikus před měsícem 15.03.2026 08:27 |Už jsem to taky tahle bránit viděl. Mě přišlo, že obránci čekali, že tam půjde brankář, brankář, že obránci a všichni tam šli na půl. Stali jsme skoro u brány a stejně nám propadl míč na zem, to je umění.
Re: Zlín - Slavia 1:3
japoko před měsícem 15.03.2026 09:37 |Gól jde za brankářem, míč so malého vápna musí jednoznačně řešit a ne na to koukat!
Re: Zlín - Slavia 1:3
ehad před měsícem 15.03.2026 10:41 |Nevim. Pustil jsem si to znovu, tam se brankar pres ten chumel hracu (spoluhracu i souperu) mohl dostat jen tezko. Ten mic tesne podskocil Chaloupek(?, 33), pred nim na metru byli 3 spoluhraci, a za nim metr volneho mista, a Chytil ten mic nema, ani nejde do hlavicky. Spatne odbraneno.
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 14.03.2026 21:33 |https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/chance-liga-26-kolo-zlin-slavia-praha-stepan-chaloupek-ohlas.A260314_204001_fotbal_duff
Re: Zlín - Slavia 1:3
IJS před měsícem 14.03.2026 22:41 |Tak zápas ve Zlíně za 3 body - výborně! Hra moc ke koukání nebyla, ale vítězství mi připadalo velice jisté. Skoro jsem po brance Chaloupka neměl pocit, že by se to mohlo otočit. Ten gól v úplném závěru by za přítomnosti Chorého a Zimy nepadl. Přes ně by míč nepřešel. Opět střídání Schranze a tentokrát Mubaraka přineslo zlepšení výkonu. Dnes už jsem čekal od Mubaraka lepší výkon. Nasadil si chlapec laťku docela vysoko. Zatím není příliš týmový - hraje dost na sebe, ale to je asi mladých hráčů normální. Dnes se moc nezdál výkon Davida Juráska. Nebyly centry a soubojích byl takový laxní. Nebo to byl jen můj dojem.
Teď bude dlouhá reprepauza a ta může výkonnost všech týmů hodně změnit. Asi by Slavii vyhovovalo, kdyby se hrálo dál, i když zranění Ivana a Zimy asi není dobré. Tak snad na Baník půjdeme už i s Douděrou. Jen tak dál!
Re: Zlín - Slavia 1:3
Kratass97 před měsícem 14.03.2026 23:00 |Co vubec Kusej to nebude z výkonnostních důvodů ne?
Jinak dnes první poločas nic moc čekal bych větší přesnost více šancí Zlín naprosto marnej … druhý poločas co přišel Moses tak lepší na střed šel pohyblivý záložník co umí s míčem a je to znát.. všechna čest Schranzovi mam ho rad povedené angažmá ale jeho místo určitě neni střed hřiště… pak tam chybí ta fotbalovost presne jako první poločas derby a dnes první poločas.. jinak druhý poločas super díky borci jedeme dal.. A poslední co stále nechápu a chápat nebudu je neustále nasazování Prekopa
Re: Zlín - Slavia 1:3
Qope před měsícem 14.03.2026 23:26 |Já teda moc nechápu zase to neustálé upozorňování na Prekopa. Dneska přišel na plac a uvedl se vyhranou hlavičkou po nákopu. Jasně, ve zbytku se moc s balonem nepotkal, ale bylo to i tím časem. Byl tam cca 7 minut zápas se dohrával, nemám s tím problem, že tam dneska šel, aby si Chorý odpočinul a třeba náhodou i nezískal kartu. A upřímně, na další ligový zápas dám do tipovačky, že Prekop dá gola, takový zákon schválnosti se často stává, první gol v novém týmu proti svému bývalému :-)
Nemám iluze, ve Slavii patrně nebude dlouho, jeho výkonost prostě není na to, aby třeba Mojmu vystrnadil z pozice útočníka č.2 (Chorého reálně vytlačit ani nikdy neměl, jen se to tu hodilo k nadávkám na realizák, že to tak být mělo). Ale je to hráč Slavie, nedělá mi problém mu fandit, at nějaký ten gol dá. Rovnice je přeci jasná, když dá gol, Slavie tím pádem dala gol ...
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 08:50 |Prekop gol da, ale jen z ofsajdu. Je to omyl SKS jaký dlouho nebyl.
Re: Zlín - Slavia 1:3
jiras před měsícem 15.03.2026 09:34 |U Prekopa jde o fakt, že nemá tomu kádru co dát. Vlastně v ničem nevyniká, progres po půl roce je nula, vlastně i Chytil z formy byl platnější. Na 10 minut si může jít kopnout Pikolon i po zápase béčka. A pak je tu jeho cena, ne těch vymyšlených 100 milionů, ale že za ty hráče jsme mohli získat víc nebo je mohli mít snadněji dostupné.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Qope před měsícem 15.03.2026 10:41 |Ta cena (kterou do teď opravdu jasně nevím jaká byla) byla za hráče, které jsme v tu chvíli cítili, že by mohl být potřeba. To, že se Prokopovi v Baníku vcelku dařilo je pravda. To, že jsme dané tři hráče nepotřebovali také. To, že je pravděpodobně možné, že je tu uvidíme? Naznačuje se, že ano. Já jsem absolutně v míru s tím, že hráč Áčka nastoupil na pár minut v závěru zápasu, kdy bylo o výsledku jasno. Nic nepokazil, prostoru se ukázat nebylo moc.
To už toho více (nadsázka) pokazil Markovič, který dostal gol poté, co mohl vyběhnout a míč třeba vyboxovat.
Nevím, ale zrovna po včerejšku mi přijde, že když už není na co nadávat, vytáhne se "jistota" která je mnohým pro smích, i když by seděl na lavičce a do utkání nezasáhl. Ano, sám to píšu, myslím si, že pravděpodobně jeho kvality nejsou na to, že ve Slavii bude dlouho. Ale nevidím nic zlého na tom, že tam včera na pár minut byl.
Re: Zlín - Slavia 1:3
rakusan před měsícem 15.03.2026 12:14 |No jo, oni to mají těžké, Tecl už nehraje, tak se nadává na Prekopa, i kdyby byl jen na lavičce ... :-)
Re: Zlín - Slavia 1:3
Kratass97 před měsícem 15.03.2026 12:41 |Spíš jde o to že může dostávat místo něj minity nějaký mlaďas.. horší nebude tohle je hráč na druhou ligu možná Bohemka fotbalově nic on nemá ani tu zarputilost neni tam nic a ani kdyby dal gol a psalo se tu že se rozjede nerozjede na Slavii to nikdy nebude a ani nebylo nikdy…
Re: Zlín - Slavia 1:3
rakusan před měsícem 15.03.2026 13:30 |No já nevím, snad vedení tomu rozumí více než my. Podle mne byl v Bohemce i Baníku velmi dobrý. Tady dělá jen zástup za Tomáše, takže se na hřiště moc nedostane. Ale i takové hráče potřebuješ, když neremcá.
Re: Zlín - Slavia 1:3
obiwan před měsícem 15.03.2026 21:10 |A na to jsi přišel jak, že tomu nějaký vedení rozumí víc, než my tady??? :-))
Re: Zlín - Slavia 1:3
japoko před měsícem 15.03.2026 09:34 |Určitě, Prekop na Hrad!
Re: Zlín - Slavia 1:3
Lunaris před měsícem 14.03.2026 23:48 |Kušej údajně virové onemocnění.
Re: Zlín - Slavia 1:3
rakusan před měsícem 15.03.2026 10:17 |A dnes za Béčko
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 15.03.2026 11:58 |Stejně jako Mbodji.
Re: Zlín - Slavia 1:3
necich před měsícem 15.03.2026 12:10 |Zatím oba zbyteční.. :((
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 08:49 |souhlas. Koupit Prekopa a dát jim k tomu Kricfalušiho považuji za zločin na SKS. Prekop nemá ani na třetí ligu. Kricfaluši má cenovku kolem 3mega eček. Tohle nikdy nepochopím.
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 15.03.2026 12:00 |Nebojím se říci: " Tohle se nepovedlo" 3 mil Eur cash + 3 mil eur za dva hráče.. Prekop po sezoně pryč.
Re: Zlín - Slavia 1:3
zeleznik2 před měsícem 15.03.2026 12:42 |Mojmír Chytil
01.07.2023
Sigma Olomouc
Slavia Praha
€590k
Přestup
Tržní hodnota:
€3.4m
Mubarak Suleiman
Záložník
(Slavia Praha)
Věk:
18
(13.04.2007)
Tržní hodnota:
€108k
Slavia Praha
Vasil Kušej
Útočník
(Slavia Praha)
Věk:
25
(24.05.2000)
Tržní hodnota:
€4.8m
Délka kontraktu:
31.12.2028
07.01.2025
Mladá Boleslav
Slavia Praha
€2.5m
Přestup
Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2026 12:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mojmír Chytil
01.07.2023
Sigma Olomouc
Slavia Praha
€590k
Přestup
Tržní hodnota:
€3.4m
Mubarak Suleiman
Záložník
(Slavia Praha)
Věk:
18
(13.04.2007)
Tržní hodnota:
€108k
Slavia Praha.
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia 1:3
Mijk před měsícem 15.03.2026 16:28 |Kricfalusiho jsem videl za posledni dobu trikrat. Ten kluk je velkej, ma slusny nohy a tim to konci. Je zoufale pomalej a neobratnej. Neverim, ze z nej kdy bude hrac pro spicku nasi ligy, o zahranici nemluve.
Re: Zlín - Slavia 1:3
denydzlSKS před 30 dny 16.03.2026 08:57 |Něco podobného jsem si kdysi říkal o Součkovi, tak jsem s takovýma soudama hodně opatrnej:-)
Já z něj taky zatim úplně paf nejsem, ale dovedu si představit, že klidně ještě vystřelí.
Přecejen bych k těm kladům přidal, že je shopný dávat góly a že není úplně standardem, aby takhle (relativně) mladej kluk byl v klubu v krizi tím, kdo to alespoń trochu drží nad vodou. Takže mentalitu bude mít nejspíš taky dobrou.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Mijk před 29 dny 17.03.2026 17:09 |Na Soucka se sice nedivalo kdo vi jak, ten pohyb vypadal zvlastne, ale rychlostne byl uplne jinde a tipnul bych si, ze by Kricfalusimu utekl i dneska.
Re: Zlín - Slavia 1:3
japoko před měsícem 15.03.2026 09:01 |Ano, celé jaro Schranz úplně zbytečnej!
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 15.03.2026 06:33 |SE VYHRÁLO
hnedle v suchém tričku, tak je zde klid, jako pravidelně.
Re: Zlín - Slavia 1:3
rybarmirek před měsícem 15.03.2026 06:48 |Zdravím, dobré ráno přátelé slavisti,musím komentář přepsat znovu,ty zajebané reklamy to psaní tak ruší,že jsem si celý text nevím jak,prostě vymazal.Tak tedy ještě jednou.Mam velkou radost že včerejšího výkonu mužstva a výsledku, vzpomeňme nedávno na Plzeň,ve Zlíně se nehraje lehce a žádný zápas nelze podcenit.Nebudu zde hodnotit jednotlivce,zahráli jsme dobře prakticky všichni,dle svých současných možnosti,ale zastavím se nad jednou věcí,domnívám se, že trenér Trpišovský se oproti minulým letum poučil a netoči tolik sestavou,jako dřív.Ono totiž v těchto rádoby lehčích zápasech se většinou zapomíná na to,jak jsou důležité v konečném účtování!!!Někdy okolnosti přinutí ke změně,ale jinak je třeba nasazovat vždy to něj co mám.To jen muj názor.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 15.03.2026 06:52 |1*
Re: Zlín - Slavia 1:3
Palkac před měsícem 15.03.2026 08:49 |Nemá důvod rotovat sestavou, když hrajeme jednou za týden
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 07:30 |Zdravím, za mne hráč zápasu Chaloupek, nikoliv díky golu, který šel z 90% za Dostálem (ještě kdyby to byl vingl, ale šlo to sice k tyči ale polovysoko), ale poziční hrou a klidem. proč nehraje Cham, fakt nevím. Mubarak byl marný celý poločas a správně šel dolů. Mojma je unikát a s Chorasem by měli hrát oba od začátku. Že hraje šrancík je druhá záhada, Ivana už přeci neprodáme. Isife se jeví jako moc dobrý kauf. O Juráskovi nemluvím, to je pro mne jasná levá strana. Provod taky ok, gol byl důležitý. ale Dostál zas zaspal. Ale mám ho rád, hraje za Zlín asi 20 let, nevybral si dobrej den, stejně jako v Ostravě. Moses je trochu splašený, ale je to rozdílový hráč, potom co přišel. Ale ten Cham mi nedá prostě spát, takový hráč s myšlenkou.... nejsem trener nevidím do toho. SKS!
Re: Zlín - Slavia 1:3
jenusp před měsícem 15.03.2026 14:12 |kolego chytal jste někdy v brance? Šla na Vás někdy takováhle rána? spočítal jste jak dlouho trvalo než se dostal míč od Chaloupkovy nohy do sítě? to opravdu není rychlost 20 km/hodinu!
Re: Zlín - Slavia 1:3
hrabosm17 před měsícem 15.03.2026 07:56 |Včera pohodová výhra, moc se mi líbil výkon Mojmy, už v derby nám strašně pomohl. Přijde mi, že je na tom i fyzicky skvěle
Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2026 08:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dneska pohodová výhra, moc se mi líbil výkon Mojmy, už v derby nám strašně pomohl. Přijde mi, že je na tom i fyzicky skvěle .
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia 1:3
miradusin před měsícem 15.03.2026 08:45 |fčera :-D
Re: Zlín - Slavia 1:3
hrabosm17 před měsícem 15.03.2026 08:49 |Díky za opravu :-D
Re: Zlín - Slavia 1:3
IJS před měsícem 15.03.2026 09:20 |Tak ráno procházím weby a nikde není ani zmíňka o faulu loktem na Chorého, kterým ho "vypnul" Jugas. Rozhodčí to neposoudil ani jako faul. Prostě Rouček - u něho to není poprvé. Z mého pohledu to byl tak brutální a nebezpečný faul, že Jugas mohl dostat přímo ČK. VAR to přece musel vidět, ale fauly na Chorého se nepískají. Jak rád říká Adam Nenadál v podcastu LN - "Nemůžu vidět, když se metrákový chlap válí po zemi a simuluje!" asi si myslí, že loket na hravě metrákového chlapa nebolí.... Uvidíme jestli se k tomu bude vyjadřovat KR.
Jinak ale zápas proběhl v klidu a vzájemného respektu obou stran!
Re: Zlín - Slavia 1:3
Edenjejenjeden před měsícem 15.03.2026 09:36 |Rouček včera zásadní chybu neudělal , jen si jaksi zapomněl doma žluté karty ...
Re: Zlín - Slavia 1:3
necich před měsícem 15.03.2026 10:10 |Tak podle dánského gentlemana neudělení žluté karty Chorému rozhodlo derby. :)
Re: Zlín - Slavia 1:3
Tacit před měsícem 15.03.2026 10:03 |Zajímalo by mě, co by ten pískač dělal, kdyby byl Choras mimo a museli ho odnést. Co by dělal VAR, co asistenti? A ten komickém spolek, co si říká komise rozhodčích se tím zabývat vůbec nebude.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 15.03.2026 10:06 |1*
Re: Zlín - Slavia 1:3
vršek před 30 dny 16.03.2026 09:54 |Mne by zajímal co by se dělo, pokud by takový faul předvedl Chorý.....
Jasná červená, posvěcená VARem, posvěcená KR, rozebíraná celou reprezentační přestávku a opět s trestem na 6 zápasů pro toho nechutného recidivistu a simulanta vážícího 105 kilo, který opakovaně demoluje 70 kilové techniky....
Re: Zlín - Slavia 1:3
Lunaris před měsícem 15.03.2026 10:54 |Dle mého ho nevypnul ani tak ten loket, jako spíš rána do hlavy, která přišla z druhé strany.
Re: Zlín - Slavia 1:3
SLAVIESTA před měsícem 15.03.2026 12:11 |Fauly, které často přinášejí jejich autorům žluté karty, se na Chorého klidně vůbec nepískají. Děje se to dlouhodobě a opakovaně. Obdivuji ho, že to nese celkem klině,. Občas mu ale ujedou nervy a udělá nějakou hloupost. Zdejší Dušínové mu pak dají co proto. Slavia by se měla ozvat, ticho z naší strany je povzbuzení pro pokračování tohoto trendu.
Re: Zlín - Slavia 1:3
vršek před 30 dny 16.03.2026 10:05 |Naprostý souhlas! A všem, kteří tady píšete o pohodovém zápase bych doporučil abyste zápas shlédli znovu a hlavně si všimli výkonu Roučka a postranního rozhodčího , v prostoru u laviček . Tohle byl naprosto nechutně řízený zápas, kdy rozhodčí nevidí a netrestají i jasné fauly....
Kde byl Rouček, asistent na lajně a VAR při faulu Jugase na Chorého? Kde byl Rouček a VAR při zranění Zimy v malém vápně po jasném držení obouruč a doražení oběma rukama brankářem,,,,
Penalta se nepíská a je pravda, že jsme v tomto zápase dokázali i tak zvítězit, ale je jen otázkou času kdy pod dohledem Roučka dojde ke těžkému zranění některého s fotbalistů. Rouček je nebezpečný a z pohledu rozhodování nesvéprávný člověk, který absolutně nehledí na ochranu zdraví hráčů na hřišti. Kupodivu dle deníku sport je v současnosti z nejlepších sudí.....
Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2026 13:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Naprostý souhlas! A všem, kteří tady píšete o pohodovém zápase bych doporučil abyste zápas shlédli znovu a hlavně si všimli výkonu Roučka a postranního rozhodčího , v prostoru u laviček . Tohle byl naprosto nechutně řízený zápas, kdy rozhodčí nevidí a netrestají i jasné fauly....
Kde byl Rouček, asistent na lajně a VAR při faulu Jugase na Chorého? Kde byl Rouček a VAR při zranění Zimy v malém vápně po jasném držení obouruč a doražení oběma rukama brankářem,,,,
Penalta se nepíská a je pravda, že jsme v tomto zápase dokázali i tak zvítězit, ale je jen otázkou času kdy pod dohledem Roučka dojde ke těžkému zranění některého s fotbalistů. Rouček je nebezpečný a z pohledu rozhodování nesvéprávný člověk, který absolutně nehledí na ochranu zdraví hráčů na hřišti. Kupodivu dle deníku sport je v současnosti nejlepším sudím..... .
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia 1:3
coogee před měsícem 15.03.2026 13:45 |Na žluté a červené fauly na Chorého si asi musíme zvyknout, stejně jako na neodpískané penalty proti křivákům a odpískané nepenalty pro křiváky.
A k Roučkovi nemá cenu se vyjadřovat, trochu jsem nevěřil jeho včerejší nominaci na hlavního po tom, co předvedl v předchozích zápasech.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Edenjejenjeden před měsícem 15.03.2026 09:33 |Ahoj vespolek.
Nějakou dobu jsem ted nepřispíval , řešil jsem nějaké záležitosti .
Ted se vrátím a koukám , že vše při starém , což je vlastně dobře. Dokonce i Colin se nám vrátil :-))).
Jinak ke včerejšímu zápasu , řekl bych , že i ta hra byla koukatelná , nebyly to jen nákopy , ale i hezké kombinace po zemi.
Ta Mosesova akce před druhým golem se na našich trávnících jen tak nevidí
A samožřejmě , Chaloupek , Moses , Chytil , Chorý byli vynikající , ale na to už jsme zvyklí. Kdo se mi ale začíná líbit čím dál víc je Isife , jeho rychlost je užasná , navíc skvěle přepíná dozadu i dopředu a až přestane bejt občas plašan , tak si myslím , že se máme na co těšit.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Eskaes před měsícem 15.03.2026 17:20 |A co Sadílek? Taky velký posun nahoru.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Qope před měsícem 15.03.2026 17:47 |Nahoru? Jaké zápasy se mu v lize nepovedli? Okamžitá posila, která týmu pomáhá.
Re: Zlín - Slavia 1:3
ehad před měsícem 15.03.2026 18:14 |Ta Mosesova akce chvilku smrděla brejkem soupeře, ale Moses skvělej celej zápas.
Re: Zlín - Slavia 1:3
R1200 před měsícem 15.03.2026 10:58 |Tak samozřejmě spokojenost, jen mi je záhadou proč ty standartky z pole bráníme tak hluboko. V Tiki to zmiňovali po derby, ten gól byl podobný, kopnou to někam dozadu a pak to tam někdo domlátí. Jako , že se bojí, aby za ně někdo nezaběhl ? Bylo vidět, jak si proto chtěl jít gólman, ale přes ten dav si to rozmyslel. Pamatuji si proti Barce, jak jsme to měli vytažený.
Re: Béčko
zeleznik2 před měsícem 15.03.2026 12:04 |Statistiky po 1. poločase:
Držení míče – 63 % : 37 %
Střely na branku – 3:2
Střely mimo – 5:1
Rohové kopy – 4:2
Re: Béčko
zeleznik2 před měsícem 15.03.2026 12:53 |Pro ty co nesledovali:
Skončilo utkání 19. kola Chance Národní Ligy mezi Slavií B a Prostějovem. Na první branku jsme v tomto duelu dlouho nečekali, protože po dvou minutách hry ho zaznamenal šťastným nastřelením Denis Kramář. To ovšem od hostů bylo tak nějak vše, hra patřila totiž Pražanům. Několik velkých šancí ale nebylo proměněno, zkušený Necid navíc napálil tyč nebo se zaskvěl Mikulec. Prokletí domácích ovšem prolomil v 72. minutě Youssoupha Mbodji, jenž úspěšně napálil propadnutý centr u zadní tyče. Ve zbytku střetnutí chtěla o něco více Slavia, jenže přes zavřenou obranu se nemohla dostat. Hlavní sudí tak ukončuje souboj za nakonec férové remízy 1:1.
Re: Béčko
dm52 před měsícem 15.03.2026 13:01 |Díky za report.
Re: Béčko
kostelnivlajka před měsícem 15.03.2026 13:04 |Klobaska a pivo??.. Základ reportu
Re: Béčko
rak (přítel SN) před měsícem 15.03.2026 13:23 |Ještě Dalibor Černý nám před koncem upřel penaltu za jasnou ruku. Být tam VAR, bylo to jasné. Zase jsme neubránili roh jako v Budějkách. Jinak jasná dominance. Necid toho zabil víc, když započítám ofsajdy.
Re: Zlín - Slavia 1:3 VELEDŮLEŽITÉ 3 BODY, rozhodčí a komentátoři ve studiu
jenusp před měsícem 15.03.2026 14:04 |Zdravím všechny Slávisty. Psal jsem to už před zápasem. Zcela klíčové pro nás bylo urvat 3 body a bylo mi zcela fuk, jakým způsobem. Nakonec i s předvedenou hrou a góly které jsme dali a jak mohu být spokojen. To s čím už jsem méně spokojen je výkon sudího, který měl udělit soupeři cca 4-5 žlutých karet. A poslední poznámka - hoši ve studiu one play mne nas.rali, když komentovali úvodní gól Chaloupka jako by to byl gól brankaře. Ono na to koukat ve zpomaleném závěru ve studiu je jiná písnička, než chytat takovou pumelici! Navíc když ani jeden z nich nikdy nechytal - TOŽ TAK!
Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2026 14:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zdravím všechny Slávisty. Psal jsem to už před zápasem. Zcela klíčové pro nás bylo urvat 3 body a bylo mi zcela fuk, jakým způsobem. Nakonec i s předvedenou hrou a góly které jsme dali a jak mohu být spokojen. To s čím už jsem méně spokojen je výkon sudího, který měl udělit soupeři cca 4-5 žlutých karet. A poslední poznámka - hoši ve studiu one play mne nas.rali, když komentovali úvodní gól Chaloupka jako by to byl gól brankaře. Ono na to koukat ve zpomaleném závěru ve studiu je jiná písnička, než chytat takovou pumelici! Navíč když ani jeden z nich nikdy nechytal - TOŽ TAK!.
Skrýt původní komentář
.
japhy před měsícem 15.03.2026 23:24 |Když konečně nemám se Schranzem uprostřed problém, tak se zraní... Už je víc na hromadě, než ready a ve formě.
Suleiman teď nijak nezářil, ale aspoň dobře využíval svoji dynamiku, tu halt naši domácí hráči takovou nemají.
Další dvě dynama k tomu ještě přidaly fotbalovost, samozřejmě je hodně vidět Moses se svojí asistencí, ale já jsem čím dál tím víc paf z Isifeho. Sice to vepředu asi 2x zadrbal nebo prováhal, ale jinak to je na pravý straně normální zvíře. Prohraje tak 1 souboj z 10, pořád nastartovanej, rád kombinuje. A to jsem od něj skoro nic nečekal.
Chytil opět gamechanger.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 16.03.2026 05:19 |HRÁČI KTEŘÍ
odehrají celý 1.poločas, by měli být hodoceni samostně -
takže Chytil za 7 alespoň.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Sníža před měsícem 16.03.2026 06:20 |Doufám, že nás reprepauza nezastaví, protože se mi zdá, že zápas od zápasu hrajeme líp a líp. Dá se na to koukat a ta chuť a bojovnost je prostě super. Vůbec jsem nečekal, že to zvládneme v takové pohodě. Díky
Re: Zlín - Slavia 1:3
Slávista 51 před měsícem 16.03.2026 06:25 |Neměla by i když nikdo neví, kolik hráčů Slavie bude v reprezentaci hrát a kolik se jich potom vrátí zraněných, jak tomu téměř pravidelně bývá, že.
Re: Zlín - Slavia 1:3
mig52 před 30 dny 16.03.2026 09:55 |Po čase znovu naživo na Slavii, paráda.
Začali jsme hrát mnohem kombinačněji než v minulých zápasech a dalo se na to dívat. Sadílek dle mne už předčil Zafiho, má lepší standardky a konečně dáváme góly z rohů, navíc ani zdaleka nemá tolik nevynucených chyb. Výkony mnohých byly správně zmíněny, Chaloupek pumelici určil průběh zápasu a byl skvělý, stejně jako Mojma a Moses poté, co vstoupili do zápasu. Chytil je úplně jiný hráč, než před pár týdny, pokrytí míče, otočka a vijo k bráně soupeře, paráda. Krásné i další góly a mnohé pěkné akce.
Jen jedna věc mne trochu zarazila a protože tu byla zmíněna, tak se asi nemýlím, a to jakási nerozhodnost a nejistota Markoviče při (ne)ovládání vápna. Jeden dva kroky dopředu a pak zpět bez toho, aby zasáhl balón. Myslím, že to bylo klíčové i při inkasovaném gólu. Ještě, že jsme měli nahráno. Spíše mne to trápí do budoucna, protože toto se nedá moc naučit, to musíš mít v sobě. Dá se něco nadrilovat, ale tam je vždycky riziko, že pod tlakem výsledku uděláš chybu v momentě, kdy ji nejméně potřebuješ. Jsem zvědav, jak budeme brankáře řešit v budoucnu.
Tož tak, přál bych si vydržet u kombinačního fotbalu a pochopitelně také výsledkově.
Re: Zlín - Slavia 1:3 - Markovič
jardaj před 30 dny 16.03.2026 10:32 |Sledoval jsem rohy Zlína a pokaždé se snažil k Markovičovi dostat jejich hráč a snažil se všemožné i rukama bránit brankáři ve hře. Ono to je to dnes běžné a vybíhání gólmanů na centry už tolik není. Jsem přesvědčen, že s dalšími zápasy bude jistější. Pokud tedy bude dál chytat. Co se mi líbí, má zápas od zápasu větší jistotu na rozehrávce a pohybuje se vysoko. I když jsem viděl zápas béčka a ten náš brankář i vhazoval aut na půlce ... .
Re: Zlín - Slavia 1:3 - Markovič
mig52 před 30 dny 16.03.2026 12:03 |Ok, ale nejde jen o rohy, viz. gól, to bylo z hloubi pole. Mně spíše vadí (zaráží) ty dva kroky dopředu, pak zabrždění, aniž by šel do míče a hajdy zpět, prostě ta nejistota, co s tím. Jít si toho, či nejít?
Jak tu někdo psal, Staněk by zboural všecky, co by mu zavazeli ve výběhu, včetně vlastních hráčů a nazdar.
Jinak to jeho vysoké postavení a hra nohama je jiný level než u Staňka. A na stadionu je to zvlášť patrné, než u obrazovek .
Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2026 12:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ok, ale nejde jen i rohy, viz. gól, to bylo z hloubi pole. Mně spíše vadí (zaráží) to dva kroky dopředu, pak zabrždění aniž by šel do míče a hajdy zpět, prostě ta nejistota, co s tím. Jít si toho, či nejít?
Jak tu někdo psal, Staněk by zboural všecky, co by mu zavazeli ve výběhu včetně vlastních hráčů a nazdar.
Jinak to jeho vysoké postavení a hra nohama je jiný level než u Staňka. A na stadionu je to zvlášť patrné, než u obrazovek . .
Skrýt původní komentář
Re: Zlín - Slavia 1:3 - Markovič
obiwan před 30 dny 16.03.2026 20:30 |To bych trošičku rozporovat, naše centry že hry posbíral snad všechny Dostál, je ale pravdou, že to většinou byly děsný bochanky...
Re: Zlín - Slavia 1:3
slaviator před 30 dny 16.03.2026 12:20 |Loni jsme řešili, že jsme z asi 150 rohů za sebou nedali gol... teď jenom v derby přímo z rohu 2 goly a proti Zlínu taky... čím je ta změna způsobena?
Re: Zlín - Slavia 1:3
jirkag5 před 30 dny 16.03.2026 12:34 |Míňou Černým :)
Re: Zlín - Slavia 1:3
sasky před 30 dny 16.03.2026 18:59 |Myslíš, že je Míňa naučil hlavičkovat? :D
Re: Zlín - Slavia 1:3
jirkag5 před 30 dny 16.03.2026 19:52 |Míňa je naučil rohové kopy zahrávat.
Re: Zlín - Slavia 1:3
sasky před 26 dny 20.03.2026 07:58 |Nepovidej... A já myslel, že opravdu naučil Chorého hlavičkovat... A Holeše třeba posilovat nohy.
Re: Zlín - Slavia 1:3
obiwan před 30 dny 16.03.2026 20:28 |Tohle říkal i Trpis...
Re: Zlín - Slavia 1:3
mig52 před 29 dny 17.03.2026 12:04 |A co řekne Trpiš, přes to nejede vlak. :-))) svatá prostoto......
Re: Zlín - Slavia 1:3
obiwan před 29 dny 17.03.2026 19:29 |Ty by ses měl s tím stihomamem na vedení začít léčit:)) Já jsem jen potvrdil, že Trpiš říkal, že tým připravující standarky posílil Míňa a že na to má dobrý vliv, což se konec konců zdá viditelný...co tam máš dál?
Re: Zlín - Slavia 1:3
martynko před 29 dny 17.03.2026 19:32 |Zrovna tady bych Trpišovského slova nezlehčoval. Než přišel Milan Černý, opakovaně vyjadřoval spokojenost s tím, jak účinně standardky soupeře bráníme a v tý souvislosti byl kritizován za to, že útočným standardkám se tolik nevěnujeme. Je příjemný vidět, že na kritiku realizák reagoval, byť s notným zpožděním.
JiT: "Svěží vítr přinesl Milan Černý, který se na standardky specializuje. Věnuje tomu hrozně moc času, skvělou práci ale odvádí celý realizační tým. Vzhledem k tomu, že už nehrajeme poháry, se tomu dost věnujeme i v průběhu týdne. ..."
Re: Zlín - Slavia 1:3
sasky před 26 dny 20.03.2026 07:59 |7 mínusářů asi nebudou nejhezčí koťátka z vrhu :D
Re: Zlín - Slavia 1:3
Razor-Ramon před 30 dny 16.03.2026 12:51 |Taky Sadílkem. Kope to fakt dobře.
Re: Zlín - Slavia 1:3
chosejn před 30 dny 16.03.2026 18:04 |k Sadilkovi bych jeste doplnil, ze mame vyssi hrace v sestave, misto Borila Chaloupek, Chytil, obcas Schranz a kdyz rohy nekope, tak do vapna chodi i Provod
Re: Zlín - Slavia 1:3
Lunaris před 30 dny 16.03.2026 18:20 |Tím, že to jak idioti nedáváme neustále na přední tyč s úmyslem to nějak prodloužit. Upřímně je to do jisté míry chyba realizáku, že trvalo tak dlouho ty standardky nějak vylepšit.
Re: Zlín - Slavia 1:3
jirkag5 před 29 dny 16.03.2026 22:59 |Proto přišel v zimě Míňa.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Steve2924 (přítel SN) před 29 dny 17.03.2026 11:31 |oba goly v derby padly po rohu na přední tyč a prodloužení.
Re: Zlín - Slavia 1:3
japhy před 29 dny 17.03.2026 11:36 |Tak ono je "na přední" a "na přední".
Dřív ty teče probíhaly blíž rohu i autový čáře.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Steve2924 (přítel SN) před 29 dny 17.03.2026 13:24 |tak ale důvod změny efektivity rohů nebude nějaký dramatická změna cíle ale spíše kvality provedení kopu.
Re: Zlín - Slavia 1:3
japhy před 29 dny 17.03.2026 18:24 |Tak to rozhodně nejsme vepři.
Re: Zlín - Slavia 1:3
Maeden (přítel SN) před 29 dny 17.03.2026 11:55 |Dva góly padly po tom, co letěl poměrně nízký míč někam na bližší roh malého vápna, za většinu hráčů v pohybu, úplně stejně jako jsme to viděli 20x na podzim. Teď se tam ale Chorý a Chaloupek vrátili a krkolomně proudloužili na zadní, kde to Mojma uklidil. Ona kolikrát ta přední tyč nemusí být blbě kopnutý roh, když tam máš prcky, jen tam musí být někdo rychle a překvapivě a protečovat to do brány nebo do trmy vrmy před ní, a pokyny trenérů neznáme.
Myslím, že platí všechny zde uváděné argumenty:
- kopeme to o něco líp (což není jen Sadílkem, i on jich na podzim dal taky dost nepovedených)
- máme víc habánů, co se umí prosadit, včetně Provoda, a málokdy hrajeme nakrátko, tudíž je tam další hráč na dorážku nebo ohlídání případného brejku
- určitě se pilně cvičí varianty, novým prvkem jsou dobré bloky - důležité, protože ragbyová skládka Chorého nebo držení za dres až do rozervání je v našem případě vždy dle expertů "na penaltu málo". Pak se ale těžko dá pískat, když útočník taky někoho zbourá, kór Haraslína padajícího jakmile zafouká lehký vánek
Re: Zlín - Slavia 1:3
Lunaris před 29 dny 17.03.2026 12:10 |Nejsem expert na standardky a předchozí příspěvek je samozřejmě velmi zjednodušený. Šablona našich rohů, když je uvedu jako příklad, jelikož jsou nejčastěji zahrávanou standardní situací, byla nalézt do malého vápna a na přední tyči se to snažit protečovat do toho chumlu hráčů. Dlouhodobě to bylo nefunkční, přesto se to hrálo prakticky pořád. Nyní hrajeme množství variací, ať už z hlediska umisťování míče, tak i z hlediska postavení hráčů, čímž to soupeře nenecháme tak snadno načíst. Má hlavní výtka spočívala v tom, že jsme to příliš dlouho hráli stále dle té nefunkční šablony, což jde za Jindrou a spol. A to píšu jako jinak velký zastánce realizáku. Hlavní ale je, že se s tím podařilo hnout a teď jsou rohy naše výkladní skříň podobně jako v éře Tomáše Součka.
Re: Zlín - Slavia 1:3
mig52 před 29 dny 17.03.2026 12:01 |+ Karviná gól že standardky po Sadilkove centru, je toho prostě víc. Před časem jsem u našich rohů trpěl, jak nás soupeř vymáchá z brejků a párkrát se stalo, že jsme merunu lovili z naší sítě.
Re: Zlín - Slavia 1:3 NÁROČNÝ LOS do konce základní části
jenusp před 30 dny 16.03.2026 16:23 |Ještě jednou zdravím všechny Slavisty. Musím řici, že jsem velmi rád, že jsme 3 body získali s jistotou - ve Zlíně jsme ztratili body i v 1. titulové sezóně J. Trpišovského! Zároveň jsem se podíval na naše rozlosování do konce základní soutěže a upřímně to opravdu nebude žádná lehká práce! Nejdřív jedeme na Baník, kde se rozstřílel náš bývalý kanonýr Vašek Jurečka! Pak doma Plzeň. Potom další destinace, kde rozhodně body nebereme lehko - pojedeme do Hradce Králového! a nakonec doma ambiciózní a pohárová Olomouc! No nebude to žádná legrace a rudí mají ten los rozhodně lehčí. Na Baník narazili na podzim, když ten hrál tužku! Takže chce to urvat maximum! Chce to jít do nádstavby s náskokem aspoň 6-7 bodů, pak už to vidím velice blízko titulu. Takže SLAVIE DO TOHO!
Re: Zlín - Slavia 1:3 NÁROČNÝ LOS do konce základní části
Slávista 51 před 30 dny 16.03.2026 17:26 |ZŘEJMĚ TO
většinou nebude až tak o fotbale, ale o bojovnosti získat/urvat vždy ty 3body -
na Slavii se chce v lize každý vytáhnout/předvést se.
Re: Zlín - Slavia 1:3 NÁROČNÝ LOS do konce základní části
cheero před 30 dny 16.03.2026 17:33 |Co čtu, tak Olomouc máme 21.3. doma. Pak 5.4. venku Baník. Nebo to je jinak?
Re: Zlín - Slavia 1:3 NÁROČNÝ LOS do konce základní části
wimpy před 30 dny 16.03.2026 17:41 |Olomouc je kvůli reprepauze posunutá úplně na konec. Teď máme až ten Baník.
Re: Zlín - Slavia 1:3 NÁROČNÝ LOS do konce základní části
cheero před 29 dny 17.03.2026 05:23 |Díky za info. Sem blbej no, ale uzel sem si udělal.