Na úvod se omlouvám za zpoždění s dnešním článkem a děkuji quelharovi za zhodnocení derby. Musel jsem teď urgentně řešit jiné věci a aspoň Slavia mi v náročném období udělala radost. Ještě pár slov k derby: chtěl bych týmu poděkovat za perfektní druhou půli, kde se ukázala jeho mentální síla. Z gólu do šatny a špatného vývoje se nepodělal (naopak se z vidiny možné nečekané výhry podělala Sparta) a soupeře po změně stran jednoznačně a zaslouženě přejel. Velký kredit dávám i všem, kteří se podílejí na standardních situacích (kromě přípravy od realizáku bych vyzdvihl, jak to Sadílek kope), které se nám na jaře daří fantasticky.
Zpět ale k sobotnímu zápasu ve Zlíně. Slavia k němu přistoupila skvěle, nic nepodcenila a soupeře jasně přehrála. Vyjma úvodních pár minut a několika standardek domácích soupeře k ničemu nepouštěla a hrálo se de facto na jednu branku (s výjimkou závěrečné standardky za rozhodnutého stavu). Dominantní výkon mě velmi potěšil a i když Zlín alespoň okolo vlastního vápna vzdoroval a nedovolil nám úplně velký počet gólových šancí, tak klidná výhra pro naše barvy zcela odpovídá dění na hřišti. Pomohla nám k němu gólová střelba zpoza vápna (zejména famózní Chaloupkova pumelice!) i další branka z rohového kopu. Obě dvě disciplíny v minulosti nepatřily k našim silným stránkám, takže jsem o to víc rád, že jsme na nich zapracovali.
Naše forma v poslední době graduje a s výkony musí panovat spokojenost. Proto je trochu škoda, že rozjetou Slavii přibrzdí prodloužená reprezentační přestávka. Na druhou stranu nevěřím, že by nás měla pauza výrazněji poznamenat. Navíc bude víc prostoru pro uzdravení marodů Douděry, Staňka či aktualně Zimy. Hlavně ale doufám, že se nikdo nezraní při startech za repre. Na její výkon v barážovém (dvoj)utkání jsem zvědavý. Koubek je dobrý taktik a těžko říct, jak sestavu poskládá (podle mě by měl v základu jednoznačně nastoupit Chaloupek, ale spíš to neočekávám). Snad bude mít nový trenér šťastnou ruku - postup na MS by pro český fotbal byla velká věc. Do karet nám hraje domácí prostředí, čistě matematicky ale vychází při dvou vyrovnaných soupeřích šance na postup na 25 %, tedy jako spíše nepravděpodobná.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 5 - Práce měl minimum, přesto z mého pohledu zápas ve Zlíně ukázal, že by měl Markovič zapracovat na vybíhání na centry. Už v úvodu byl v tomto pasivní a nakonec z toho v závěru padla i branka. Reflex na čáře byl sice výborný, ale to už byla skoro bezvýchodná situace. V pomoci týmu s centry je Staněk (i předtím Kinský) silnější.
Tomáš Holeš - 7 - V zápase si vybavuji jedno zaváhání v souboji s Poznarem, ale to bylo dále od branky a nic z toho nebylo. Jinak podal kvalitní výkon jako celý tým.
David Zima - 7 - Zvládl výborně derby a velmi kvalitní výkon předvedl i tentokrát. Škoda dalšího smolného zranění při špatném došlápnutí po standardce. Nejspíš ho to bude stát účast v repre, ale hlavně potřebuje být Zima delší dobu zdravý, aby mohl výkonnostně růst jako třeba Chaloupek.
Štěpán Chaloupek - 9 - Prožívá naprosto fantastickou sezónu a dá se říct, že je pro tým podobně klíčový a rozdílový jako hvězdní lídři Provod a Chorý (plus na jaře skvělý Sadílek). Proti Zlínu fantastickou bombou zpoza vápna otevřel brzy skóre, čímž nám výrazně usnadnil zápas proti houževnatému soupeři, který se zaměřuje hlavně na obranu. Hlavou pak prodloužil Sadílkův roh při brance Chytila. Skvělý zápas!
Samuel Isife - 7 - Zřejmě nejlepší výkon Isifeho ve slávistickém dresu? Ve Zlíně byl aktivní a byl vidět. Je skvělou zprávou, že dokáže téměř plnohodnotně nahradit zraněného reprezentanta Douděru (vzpomeňte na podzim na mizerného Hashioku)! Tentokrát výkonem zastínil Juráska na druhé straně hřiště.
Ivan Schranz - 6 - Kvůli zranění toho mnoho nestihl, známka to je na úrovni pětky a šestky. Ale nakonec dávám vyšší číslo, protože se týmu dařilo a v čase střídání vedl 1:0.
Michal Sadílek - 7 - Opět velmi kvalitní výkon a opět skvěle kopnutý roh, po kterém padla branka na 3:0. Na jaře patří mezi klíčové hráče, výkonnostní skok oproti podzimu, kdy se tu po přestupu ještě rozkoukával, je opravdu velký.
David Jurásek - 6 - Přispěl k povedenému zápasu, i když patřil mezi naše méně výrazné hráče. Víc jsme tentokrát hráli přes pravou stranu.
Mubarak Suleiman - 6 - Nasazení Chytila samozřejmě nelze nijak zpochybňovat, čistě z pohledu Suleimana to ale bylo přísné rozhodnutí. Mubarak totiž střídal o přestávce, přestože v první půli nehrál vůbec špatně. Byl aktivní a bylo vidět, že s míčem si rozumí. Mohlo jít ale o předem připravenou variantu (i kvůli ramadánu) a Mojmír si prostor beze sporu zaslouží.
Tomáš Chorý - 7 - Tentokrát si gól ani asistenci nepřipsal, přesto podal velmi kvalitní a výrazně nadstandardní výkon. Na hřišti byl cítit, dařilo se mu a obraně soupeře nadělal spoustu problémů.
Lukáš Provod - 7 - Pro Slavii je sakra dobře, že je po zranění zpátky. Období bez Provoda jsme zvládli lépe, než bych čekal, přesto je naše hra s ním o úroveň lepší. Ve Zlíně to potvrdil hlavně povedenou střelou, kterou zvýšil na 2:0 (nakonec se z toho vyklubala vítězná branka).
David Moses - 7 - Schranz si na netradičním postu ve středu zálohy odvede své (pro mě až nečekaně), ale není pochyb o tom, že když bude Moses zdravý a připravený, tak je na této pozici o úroveň výše. Potvrdil to v derby i nyní se Zlínem. Výbornou akcí připravil střeleckou pozici pro Provoda před druhou brankou.
Mojmír Chytil - 8 - Po povedeném derby by si klidně zasloužil start od 1. minuty, ale na hřiště se nakonec dostal opět po půli a opět šlo o povedený záměr (včetně fajn výkon Suleimana v prvním dějství). Chytilovi se dařilo a kromě vstřelené branky, která byla jako přes kopírák z minulého kola, byl výborný i při hře.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (44)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 29 dny 17.03.2026 13:08 |Díky za dobré hodnocení. U mne rozdíl Schranz 6 a Sadílek 7 ?? Ale to je maličkost a úhel pohledu.
Doufám, že jsi urgentní věci vyřešil k obrazu svému a zbavil se jistých starostí.:-))))
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 29 dny 17.03.2026 13:44 |Ahoj migu,
hodnocení Schranze je třeba brát s rezervou, stejně jako hráče, kteří střídají ke konci třeba na 20 minut. Úplně srovnávat se to nedá - spíš než rozdíl o bod, který moc nesedí, sedí interpretace, že Sadílek toho odehrál 3x tolik při známce 7, takže dohromady v tomto zápase odvedl pro Slavii služby za 21 bodů, zatímco Schranz za těch 6 v tom vzájemném porovnání. :)
Co se týče těch osobních starostí, tak jsem je nechtěl rozebírat v článku, kam nepatří. Sem to klidně napsat můžu - bohužel nám v rodině nečekaně umřel pes. Akorát se ten stav hodně zhoršil odpoledne před derby, tak jsem tam ani nebyl. V noci to pak bohužel dopadlo špatně. Kdo má doma zvířata, tak ví, že to jsou členové rodiny. Vzpomněl jsem si v tomto na Douděru, který před nějakou dobou po zápase zmiňoval stejnou situaci...
Včera podobná situace, urgentní problém s jiným zvířetem. Tam to naštěstí dopadlo dobře. Sešlo se to fakt debilně, s nadsázkou jsem z toho hotovej stejně, jako když si tehdy penaltama v 90.+ vycinkala titul Sparta. :)
Komentář byl uživatelem upraven (17.03.2026 13:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ahoj migu,
hodnocení Schranze je třeba brát s rezervou, stejně jako hráče, které střídají ke konci třeba na 20 minut.
Co se týče těch osobních starostí, tak jsem je nechtěl rozebírat v článku, kam nepatří. Sem to klidně napsat můžu - bohužel nám v rodině nečekaně umřel pes. Akorát se ten stav hodně zhoršil odpoledne před derby, tak jsem tam ani nebyl. V noci to pak bohužel dopadlo špatně. Kdo má doma zvířata, tak ví, že to jsou členové rodiny. Vzpomněl jsem si v tomto na Douděru, který před nějakou dobou po zápase zmiňoval stejnou situaci...
Včera podobná situace, urgentní problém s jiným zvířetem. Tam to naštěstí dopadlo dobře. Sešlo se to fakt debilně, s nadsázkou jsem z toho hotovej stejně, jako když si tehdy penaltama v 90.+ vycinkala titul Sparta. :).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 29 dny 17.03.2026 14:04 |Ahoj. Když jsem četl tvůj příspěvek, hned v úvodu mne napadlo, co jsi pak zmínil, že jsou to členové rodiny. My s ženou psa nemáme, ale když přijedeme k dceřině rodině, tak to vidíme v plné palbě a vítání je snad ještě vřelejší než od vnoučku.
Drž se, vše se v dobré obrátí.
A poslední věta, to je jako z klenotnice české literatury, hořký humor se vším všudy. Bude líp !!!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
donford před 29 dny 17.03.2026 18:11 |Spíš bych se měl věnovat hodnocení hráčů, ale nedá mi to. Měl jsem postupně 3 boxery (Arana, Berta a Forda) a šílel jsem, když někomu z jich něco bylo.
I moje tři děti byly vychovány k lásce ke psům.
Vzpomínám, jak jsem před padesáti roky byl o Vánocích s nejstarší, tehdy tříletou dcerou, o Vánocích v kině Světozor na kresleném filmu Lady a tramp. Jak se tam sáhlo na pejska, byť kresleného, spustila hlasitý brekot na celé kino a museli jsme pryč.
Takže Alanora plně v jeho smutku chápu a soucítím s ním.
Vím, že tenkrát, když to vše aspoň trochu přebolelo, jsem si zase musel co nejdřív pořídit psa, (stejnou rasu, tedy boxera). To byla pro mě terapie. Ovšem radit nikomu nechci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 29 dny 17.03.2026 14:42 |Mě se v životě už protočil pes, který v pokojném stáří necelých 14 let zemřel, nyní druhý pes (nyní 4 roky) a k tomu dohromady jedenáct koček a kocourů, z nichž jeden mi umřel na veterině když jsem ho musel nechat uspat. A myslím, že mohu teda říct, že chápu co cítíš. Ale pořád je to neporovnatelné s tím, když umře člověk - jak bouchnul loni v lednu ten ohřívač v Mostě, tak tam skončila na místě kromě jiných lidí moje sestra (máma od dvou dětí), její přítel (byli spolu 2 roky a chtěl ji tam požádat o ruku) a jeho oba rodiče. A to si člověk fakt uvědomí, co jsou důležité a nedůležité věci.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 29 dny 17.03.2026 14:52 |Ano, to se ke mně dostalo, že jsi tam bohužel měl blízké příbuzné. :( Moc mě to mrzí, upřímnou soustrast a hodně sil do budoucna už jen kvůli dětem. Je to strašná tragédie a nemělo se to stát.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 28 dny 17.03.2026 22:22 |Stalo/nestalo, horší je že je to 14 měsíců a mašinerie vyšetřování se pořád táhne a táhne se to do ztracena... To samé předtím střelba na FF
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 28 dny 18.03.2026 09:19 |To mě bohužel vůbec nepřekvapuje. Od soudů bych nějaký pocit zadostiučinění neočekával. Osobně bych se na to vůbec neupínal (jakkoliv ani tuhle část asi nejde úplně vzdát a ignorovat). Viz ta maminka studentky z FF, která se až fanaticky upnula na snahu najít viníka mezi policisty (dílčí chyby se možná staly, ale viník byl ten střelec, který je mrtvý) a nakonec spáchala sebevraždu.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
eomer (přítel SN) před 27 dny 19.03.2026 11:44 |Tož držte se oba. Stejným ( pes, kočka, sourozenec) jsem si prošel a bobužel vim jaké to je.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mudrc před 29 dny 17.03.2026 16:39 |Hodne sil, Alanore. Smutna udalost, jako pejskar hluboce soucitim….
Re: hodnocení
zeleznik2 před 29 dny 17.03.2026 18:37 |Souhlas, za mě Mojma a Chaloupek + Moses nejlepší. Jsem rád, že to vidíš s Markovičem stejně. Za mě je to dobrá dvojka, ale na Staňka zatím nemá. Pokud Staněk bude, marodit dlouhodobě, je potřeba vyřešit brankářský post.
Re: hodnocení
martynko před 29 dny 17.03.2026 19:09 |Nevim, za Staňka se nehrály / nebránily standardky stylem všichni nakvartýrovaný na malym vápně. V Premiere league se to teď takhle často hraje a mě je těch golmanů fakt líto, proti valu vysokých a silných hráčů je golman často bez šance.
Re: hodnocení
Pedro50 před 28 dny 18.03.2026 16:43 |Presne tak zvlášť když je golman subtilnější postavy. Já jsem vždycky miloval ty gólmany kterych se útočníci báli už dopředu...
Re: hodnocení
levap před 29 dny 17.03.2026 19:25 |Co se týká vybíhání na centry, tak si nemají se Staňkem co vyčítat. Jsou na tom podobně, žádná sláva, na rozdíl od hry nohama, tam je to jednoznačně Markovič, na čáře jsou srovnatelní. Takže já bych do budoucna jednoznačně preferoval Markoviče.
Re: hodnocení
zeleznik2 před 26 dny 19.03.2026 23:49 |No co a třeba návrat Kinského?za mě Markovič nikdy nebude jednička. Na ligu za dobrou obranou ok, ale v Evropě, kdy budou potřeba zákroky navíc si to nemyslím.
Re: hodnocení
martynko před 22 dny 24.03.2026 16:09 |Nechápu, na základě čeho tohle píšeš. Sledoval jsi vloni zápasy v Evropě? Bergamo? Markovič byl vloni svělý, v kopáč lize i v LM. Jediný zaváhání předvedl v domácím utkání s Arsenalem ke konci za stavu 0:2.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
kupik před 29 dny 17.03.2026 19:03 |Dobrej podvečer, přátelé
chápu kol. Alanora, netřeba se omlouvati.... I tak za hodnocení díky.
Co se známek týče, celkem jsem s nima v poho, ale nebál bych se dáti D.Mosesovi i za 8.
Ten chlapec to oběhal na velikým prostoru, s hlavou nahoře, s balónem si rozumí náramně. Udržíme ho ?
Nechci bejt generál po bitvě, ale zhruba tak od sedmý osmý minuty jsem nabyl dojmu, že to nemůže ve Zlíně dopadnout špatně. A ta překrásná pumelice od Š.Chaloupka mi to jenom potvrdila.
Dvě věci však nechápu.
Ta první - jak tady mohla Plzeň rupnout takovým rozdílem, a ta druhá - jediná žlutá karta na kontě Zlína.
Mám dojem, že nastudování zápasu Zlín Plzeň pomohlo při volbě taktiky našeho teamu, Zlín se prakticky nedostal díky šikovný kombinační hře do žádnejch hrozivejch brejků, dosti se mi líbila výměna míčů mezi T.Holešem a Š.Chaloupkem, v tu chvíli soupeř byl dosti zataženej a nevěděl kudy dopředu. No a i díky tomu vyšel tentokrát pan učitel Cupák naprázdno.
Hezky se koukalo i na M.Chytila, hodně platnej v poslední třetině hřiště, ale není línej na krok, vrací se poctivě.
Trochu jsem se podivil nad absencí V.Kušeje ze zdravotních důvodů, avšak velmi rychlý uzdravení jej poslalo do základní sestavy proti SK Prostějov... Vida, zázraky se někdy dějí.
Takže doufám a věřím, že se uzdraví v pauze i ostatní marodi. Budou ještě zapotřebí.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Láryfáry před 28 dny 18.03.2026 10:21 |Kušej byl po viróze a nebyl ještě zcela fit na zápas 1. Ligy, ale sám si řekl o vytížení, takže šel o den později do druhé ligy, žádný zázrak ani senzace v tom nebyly.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alfabet před 28 dny 17.03.2026 23:00 |Nepovažuji za správné hodnotit Markoviče 5. Podle mne žádnou podstatnou chybu neudělal a za obdrženou branku vinu nenese. Co mohl dělat, když se mu do malého vápna nakvelbovalo množství našich hráčů, přes něž se nemohl vlastně ani pohnout. Nebo budeme dávat perspektivu Kolářovi z lavičky?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
wimpy před 28 dny 17.03.2026 23:05 |Tahle debata už tu kdysi probíhala, když předvedeme super výkon, soupeře nepustíme za půlku a golman udrží nulu bez zákroku, bude hodnocen známkou pět.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 28 dny 17.03.2026 23:56 |Teoreticky když bychom v derby hráli extra vysunutou obranu jako jsme hráli před lety na Barceloně, soupeř by se nedostal ani k jedné střele, ale brankář by hrál libero... nebo možná skoro až "šestku"... tak by si zasloužil známku 5, protože neměl ani jeden zákrok?
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
wimpy před 28 dny 18.03.2026 00:01 |Teoreticky kdyby v takovém zápase zaznamenal hattrick, mohl by dostat i desítku.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Alanor (admin) před 28 dny 18.03.2026 09:14 |V takovém případě by měl samozřejmě známku vyšší než průměr. Jde mi o zapojení do hry, nemusí jít nutně o zákroky proti střelám.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Akuls před 28 dny 18.03.2026 12:25 |Bránit tímto způsobem standardku, navíc když už nejlepší hlavičkář Chorý nebyl na hřišti byl obrovský risk. Když je trestňák dobře zahraný tzv. “do kapsy”, rozběhnutí útočníci jsou proti statickým obráncům vždy ve výhodě, obránci balón tím pádem většinou neodhlavičkují, ten propadne a gólman je prakticky bez šance. Doufám, že se rychle vrátíme k bránění podobných, standardek zahrávaných kousek za hranicí velkého vápna, minimálně na úrovní penalty, aby měl gólman šanci zasáhnout. Nabízíme takto zbytečně soupeři, který má dobrého “kopáče” a to v lize alespoň jednoho má každý tým, velkou šanci na skórování,
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Eskaes před 28 dny 18.03.2026 09:05 |Z Markoviče mám celkově velmi dobrý pocit a vnímám ho teď jako větší jistotu v bráně.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Akuls před 28 dny 18.03.2026 10:59 |Doufám, že experiment se Schranzem v záloze už skončí. Jednak se opět zranil, počet jeho doteků s balónem jako hráče středu pole se dal spočítat na prstech jedné ruky a hlavně tradiční záložníci Mouses i Oscar jsou zpět. Navíc při bránění je možná ještě méně platný než Cham. I když Schranz Slavii jistě odevzdal skvělé služby, jeho prodloužení smlouvy o 2 roky, dokonce za vylepšených podmínek, když o něj měl navíc velký zájem Slovan Bratislava, jsem moc nepochopil.
Ještě jeden dotaz do diskuse, prohrála U-19 (která je vlastně U-17), U-20, tedy Céčko, (které je vlastně U-19) prohrálo doma o třídu s průměrným Královým Dvorem, který hrál navíc hodně dlouho jen o 10ti a Béčko doma jen remizovalo s Prostějovem, bojujícím o záchranu. Nebylo by vhodné, aby tak jako Áčko posílá vždy pár hráčů na rozehrání do Béčka, aby také alespoň pár hráčů posílilo tým, do kterého vlastně podle své věkové kategorie patří. Nechat třeba v Béčku sedět skoro celý zápas na lavičce Szywalu, Mikulandu, Rajnohu, Cedergrena atd. těmto nadějným hráčům ani Slavii nepomůže. Navíc když hrálo Béčko i Céčko v sobotu a v neděli doma a ani U-19 to neměla do Pardubic nijak daleko, tak tito a další hráči mohli být klidně k dispozici i dalším týmům. Lepší výsledky by to třeba nepřineslo, ale potřebné větší vytížení hráčů určitě ano.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
SLAVIESTA před 28 dny 18.03.2026 12:06 |Nic jsi nepochopil! Co Bůh činí, dobře činí!
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
standa.e před 28 dny 18.03.2026 18:01 |Příteli, slávisto, nebyl tu nějaký závazek pro případ našeho vítězství v derby? ;)
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
SLAVIESTA před 28 dny 18.03.2026 19:47 |Máš pravdu, kaju se, polepším se.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
miradusin před 28 dny 18.03.2026 16:45 |Jedinou výtku bych měl s Mubarakovi, ten byl na 5. Schraznz snad taky, ale za je to univezální hráč, i když máme další perspektivnější. Jinak asi objektivní shrnutí. Markovič nic na práci neměl a ten gol mohl trochu lépe řešit.
Provod prozradil
Slávista 51 před 27 dny 19.03.2026 11:41 |Sport.cz
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 24 dny 22.03.2026 09:20 |Dobré nedělní ráno přeji Vám všem u dobré kávy:-)).
Předně bych chtěl poděkovat Alanorovi za hodnocení a také mu povědět, že jeho smutek dovedu moc dobře pochopit. Hlavu vzhůru příteli a věř mi, že nový psí "čumák" to zase spraví:-))).
Znám to ze své vlastní zkušenosti.
V naší rodině má pejsek již mnoho desetiletí své místo:-))))
Ale zpět k fotbalu a naší Slavii.
Známky jsou vzhledem ke kvalitám soupeře a terénu dobře postavené a tak tam nevidím, dle mého názoru, žádný spor.
Naši hráči pokračovali v dobrém a kolektivním výkonu, který jsme rozjeli ve druhé půli proti rudým a po úvodních asi cca 7 minutách jsme začali hrát to, co bylo potřeba a platilo to na soupeře.
Mám i velkou radost z toho, že jsme dali dvě krásné branky zpoza vápna a jednu jsme dali podle stejného vzorce, jako proti sparťanům.
Také jsem rád, že se podařilo nedostat ŽK hráčům, kteří mají na svém kontě 3 ŽK a hrozila by jim stopka do příštího kola.
Utkání mi potvrdilo, že jsme i díky uzdraveným klukům udrželi svůj stoupající trend kvality a je jen škoda, že je teď tak dlouhá pauza.
Bohužel s tím nic nenaděláme a budeme to muset nějak zkousnout.
Hned po pauze nás čeká Baník a Plzeň, což nebude nic jednoduchého. To ale všichni víme.
Nedá mi to, abych se nezastavil u reprezentace.
Dle tlaku novinářské sparťanské ekipy má být kapitánem mužstva pan Krejčí :-(((((.
Ano to je ten hráč, co urážel slávistické hráče a posílal je do hoven.
Slavia má v reprezentaci 7 současných hráčů Slavie. Sparta jednoho.
Považuji tak pana Krejčího za nepřijatelnou variantu na pozici kapitána a pokud to pan trenér Koubek udělá, tak tím ztratil veškerý svůj kredit a nedopadne to dobře:-((((.
Pokud má být někdo kapitánem reprezentace, tak buď Lukáš Provod a nebo Vláďa Darida. Ale vzhledem k věku bych dal přednost Lukášovi.
Přeji panu Tvrdíkovi hodně zdraví a držím mu palce.
S úctou
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2026 09:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré nedělní ráno přeji Vám všem u dobré kávy:-)).
Předně bych chtěl poděkovat Alanorovi za hodnocení a také mu povědět, že jeho smutek dovedu moc dobře pochopit. Hlavu vzhůru příteli a věř mi, že nový psí "čumák" to zase spraví:-))).
Znám to ze své vlastní zkušenosti.
V naší rodině má pejsek již mnoho desetiletí své místo:-))))
Ale zpět k fotbalu a naší Slavii.
Známky jsou vzhledem ke kvalitám soupeře a terénu dobře postavené a tak tam nevidím, dle mého názoru, žádný spor.
Naši hráči pokračovali v dobrém a kolektivním výkonu, který jsme rozjeli ve druhé půli proti rudým a po úvodních asi cca 7 minutách jsme začali hrát to, co bylo potřeba a platilo to na soupeře.
Mám i velkou radost z toho, že jsme dali dvě krásné branky zpoza vápna a jednu jsme dali podle stejného vzorce, jako proti sparťanům.
Také jsem rád, že se podařilo nedostat ŽK hráčům, kteří mají na svém kontě 3 ŽK a hrozila by jim stopka do příštího kola.
Utkání mi potvrdilo, že jsme i díky uzdraveným klukům udrželi svůj stoupající trend kvality a je jen škoda, že je teď tak dlouhá pauza.
Bohužel s tím nic nenaděláme a budeme to muset nějak zkousnout.
Hned po pauze nás čeká Baník a Plzeň, což nebude nic jednoduchého. To ale všichni víme.
Nedá mi to, abych se nezastavil u reprezentace.
Dle tlaku novinářské sparťanské ekipy má být kapitánem mužstva pan Krejčí :-(((((.
Ano to je ten hráč, co urážel slávistické hráče a posílal je do hoven.
Slavia má v reprezentaci 7 současných hráčů Slavie. Sparta jednoho.
Považuji tak pana Krejčího za nepřijatelnou variantu na pozici kapitána a pokud to pan trenér Koubek udělá, tak tím ztratil veškerý svůj kredit a nedopadne to dobře:-((((.
Pokud má být někdo kapitánem reprezentace, tak buď Lukáš Provod a nebo Vláďa Darida. Ale vzhledem k věku bych dal přednost Lukášovi.
Přeji panu Tvrdíkovi hodně zdraví a držím mu palce. A vy všichni, co tu do něj rejpete, se chytněte za "rypák".
S úctou
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
mig52 před 24 dny 22.03.2026 09:51 |Jen k tomu terénu. Mnozí tu slzeli před zápasem, jak hrozné to bude na zlínském oraništi. Nebylo, na dané období naprosto standardní povrch, byl jsem na stadiónu, určitě to nebyly jablonecké pastviny. Je škoda zmiňovat hřiště i po zápase, když bylo v normě.
Panu Tvrdíkovi rovněž přeju diamantové zdraví a hodně elánu. Za rypák se chytat nebudu.
Komentář byl uživatelem upraven (22.03.2026 09:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jen k tomu terénu. Mnozí tu slzeli před zápasem, jak hrozné to bude na zlínském oraništi. Nebylo, na dané období naprosto standardní povrch, byl jsem na stadiónu, určitě to nebyly jablonecké pastviny. Je škoda zmiňovat hřiště i po zápase, když bylo v normě.
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
rakusan před 24 dny 22.03.2026 10:57 |Já myslím, že kapitánem by měl být - a doufám, že bude Tomáš Holeš, nebo jak píšeš Provi.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
standa.e před 23 dny 23.03.2026 11:56 |S tím kapitánstvím souhlasím. Jen bych ssi, na místě Koubka, jmenoval Daridu. I kvůli věku a zkušenostem přesahujícím ČR. Vlastně bych po Daridovi volil Holeše. Lukáš si může počkat.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Matěj51 před 23 dny 23.03.2026 14:48 |Kapitán by měl velmi dobře mluvit anglicky a mít "proříznutou" pusu. Nevím jak na tom je Holeš s AJ, ale jako kapitán Slavie připomíná průpovídku "sedávej panenko v koutě ...". Já jsem z něj, když se je potřeba rozhodčímu ozvat, nešťastný.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
martynko před 23 dny 23.03.2026 14:52 |Přesně tak, do posledního slova.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
standa.e před 23 dny 23.03.2026 20:30 |V podstatě taky souhlas. Na stranu druhou je to kliďas, což může mít taky váhu. Kapitán s naběhnutou žilkou také snadno zjistí, že ho páska neochrání. Ale v podstatě beru.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Kenny před 19 dny 27.03.2026 19:53 |Znám osobně hodně rozhodčích a vím, že když se někdo příliš často ozývá, svému mužstvu tím příliš nepomůže....:-))
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 23 dny 23.03.2026 17:05 |Já bych jako kapitána viděl Daridu, myslím že i proto se vrací do repre...
Jinak je to fakt těžký rozhodování. Krejčí je labil, Schick bývá často zraněnej a na hřišti to úplně není bojovník... takže fakt asi volba mezi Daridou a Provodem.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
martynko před 23 dny 23.03.2026 17:12 |Provod ať se během zápasu především soustředí na hru a hospodaření s energií, jeho kariérní challenge. Takže za mě Darida, Schick, Sadílek.
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
slaviator před 23 dny 23.03.2026 17:16 |Sadílek by nebyl špatná volba
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
martynko před 23 dny 23.03.2026 17:46 |Tak Schick mimo hru. "Kapitánem být nechci, to už jsem říkal několikrát. Pro tu roli jsou vhodnější kluci,“
Re: Hodnocení slávistů - 26. kolo
Akuls před 23 dny 23.03.2026 16:06 |Trošku z jiného soudku. V pražském Fóru Karlín bude dnes vyhlášen Fotbalista roku 2025. V nejužším pětičlenném výběru je i Tomáš Souček (West Ham United), který obhajuje poslední dvě a celkově již čtyři tituly, a dvojnásobný vítěz ankety z let 2021 a 2022 Patrik Schick (Bayer Leverkusen). Doplňují je Ladislav Krejčí (Wolverhampton Wanderers), Lukáš Provod (Slavia Praha) a Pavel Šulc (Olympique Lyon), tedy stejná pětice jako v loňském roce.
Nevíte náhodou co tam dělá IQ37, prý horký kandidát na nového kapitána reprezentace, který se na jaře loňského roku proslavil v Gironě bojující o záchranu v La Lize jen 4mi vlastňáky, na podzim ve Wolves rekordně minimálním počtem získaných bodů a tím pádem beznadějně posledním místem v Premiér League a konečně spolu s Vitíkem a Kovářem krásným kiksem v reprezentaci v ostudném zápase na Faerských ostrovech?
Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2026 16:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Trošku z jiného soudku. V pražském Fóru Karlín bude dnes vyhlášen Fotbalista roku 2025. V nejužším pětičlenném výběru je i Tomáš Souček (West Ham United), který obhajuje poslední dvě a celkově již čtyři tituly, a dvojnásobný vítěz ankety z let 2021 a 2022 Patrik Schick (Bayer Leverkusen). Doplňují je Ladislav Krejčí (Wolverhampton Wanderers), Lukáš Provod (Slavia Praha) a Pavel Šulc (Olympique Lyon), tedy stejná pětice jako v loňském roce.
Nevíte náhodou co tam dělá IQ37, prý horký kandidát na nového kapitána reprezentace, který se na jaře loňského roku proslavil v Gironě bojující o záchranu v La Lize jen 4mi vlastňáky, na podzim ve Wolves rekordně minimálním počtem získaných bodů a tím pádem beznadějně posledním místem v Premiér League a konečně spolu s Vitíkem a Kolářem krásným kiksem v reprezentaci v ostudném zápase na Faerských ostrovech?.
Skrýt původní komentář