Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

    TSeguinTS     před 8 lety 15.03.2017 20:08 |  
    8 2

    K tomuto bych chtěl dodat, že cizinců máme ještě málo. Pokud bychom se chtěli držet nějakého vlastenectví či čecháčkovství, skončili bychom tam, kde druhý pražský klub nebo zbytek ligy - nikde nebo hodně brzy (v evr. ligách). Kádr je organismus a pokud bude tvořen stále stejným prvkem, bude jednotvárný a čitelný. Je třeba hledat na každý post to nejlepší bez ohlednu na národnost. Zvlášť když ten prvek - Češi - v reprezentaci respekt nebudí.

    Barcelona ani RM nemají v kádru tolik Španělů jako my Čechů. Premier league je obrovský mix. Jakýkoliv souboj v evropské soutěži je soubojem až 17 národností na obou stranách. Dokonce ani rusové nemají v top klubech samé Rusy.

    Proto doufám, že v příštím přestupovém období opět dojde ke zvýšení procenta cizinců v týmu. V opačném případě si nedovedu představit hráče české národnosti, který by nás mohl v současnosti posílit. Jsem velkým odpůrcem návratů "legionářů" do naší ligy. sparta to dělá nádherně a opakovaně, kupují a přivádí bývalé hráče zpátky a ti pak předvádí stále horší a horší výkony. Jakkoliv miluju Necku a Sucháče, přeju jim, ať kariéru dohrají venku, kde se budou muset neustále zlepšovat a nechť se k nám vrátí jako trenéři či skauti.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      JS (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 20:26 |  
      2 2

      Naprostý souhlas.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      qwertz0099     před 8 lety 15.03.2017 20:56 |  
      1 0

      Marek Suchý, pokud bude podávat výkony jako v Basileji, by po návratu mohl nahradit Jorlu Bílka.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      pinochet     před 8 lety 15.03.2017 22:59 |  
      2 0

      Rozhodovat ale musí výlučně kvalita a nikoli to, odkud kdo je. Výhodou hráčů od nás je, že o nich víme všechno a dobře většinou zapadnou. Glorifikovaných cizinců/omylů už bylo ve Slávii taky dost.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      Petr9608     před 8 lety 16.03.2017 05:07 |  
      4 1

      Hrát si na Bilbao samozřejmě není reálné, na druhou stranu nechť "český charakter" v našem týmu převáží. Tak těch 6-7 Čechů je OK.

      Přirozeně i z důvodu toho, aby v repre bylo hodně Slávistů. Nebo copak nejsme na MS 1934 či ME 1996 hrdí o to více, že bylo v kádru množství Slávistů?

      • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

        Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 19:24 |  
        0 2

        No vidíš, já bych zase nejradši měl základ týmu složený z hráčů, kteří jsou nadproůměrní ale nemaj na to dostat se do našlapané repre. Tzn Němce, Francouze, Italy atp. Aby byl tým o repre pauze pohromadě. To je ale ekonomicky nereálné (zatím :) )

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      afro     před 8 lety 16.03.2017 08:05 |  
      7 1

      Ano, je to málo, ale pouze za předpokladu, že není k dispozici odpovídající kvalita z českých zdrojů, ideálně pak ze zdrojů vlastních (odchovanci). A jelikož ta zoufale chybí, beru ten mix cizinců v současné situaci za dobré řešení, ale nerad bych se dočkal chvíle, kdy v základní jedenáctce bude hrát jeden, dva Češi. Takovou Slavii si moc nepřeji a je mi celkem jedno, jestli je to projev "čecháčkovství".

      • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 10:27 |  
        1 1

        Klidně mě opravte, ale v základní jedenáctce mít pouze jednoho, dva Čechy v rámci naší ligy ani nejde.

        • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

          kjandourek (admin)     před 8 lety 16.03.2017 10:31 |  
          3 0

          Proč by to nešlo?

          Tahle zpráva je z roku 2013:

          Gambrinus liga změnila pravidla. Dosud směli v utkání za jeden tým nastoupit nejvýše tři hráči ze zemí mimo EU, teď už je jich povoleno pět... V praxi se to v Česku týká hlavně hráčů z Afriky, Bosny a Hercegoviny nebo z Ukrajiny.

          Ale to se bavíme o hráčích mimo EU... cizinci v rámci EU jsou bez omezení...

          • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

            afro     před 8 lety 16.03.2017 10:37 |  
            0 0

            Díky, teď jsem za klauna. ;-) Já než to odkliknu, tak je to věčnost...

            • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

              kjandourek (admin)     před 8 lety 16.03.2017 10:44 |  
              0 0

              proč bys měl být? Já si po sobě taky příspěvek párkrát přečtu, než ho odešlu... a pak zjistím, že podobnou myšlenku už někdo napsal :-)

        • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

          afro     před 8 lety 16.03.2017 10:36 |  
          1 0

          A není to spíše problém hráčů mimo EU, u kterých to omezení určitě je? Pokud má někdo přesné informace, prosím o komentář.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      Jachym     před 8 lety 16.03.2017 09:13 |  
      0 0

      Já jsem za naše cizince v týmu moc rád a ti, kteří hrají, jsou v základní sestavě právem. Jinak ale naprosto souhlasím s afrem a Petrem v tom, že český prvek by měl mít v týmu většinu. Současný stav mi plně vyhovuje. A právě ten obrovský mix v Anglii, kde s bídou v základní sestavě najdeš rodilého Brita, já osobně nijak neopěvuji. A jestli to je projev zápecnictví, "čecháčkovství" (nevím přesně, co to je a neví to podle mě ani uživatelé tohoto termínu), šovinismu atd., už nechám na tobě...:-)

      • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

        afro     před 8 lety 16.03.2017 09:33 |  
        0 0

        Ad čecháčkovství) Nedělej hloupýho ty jeden zaprděnej (TSeguinTS to v komentáři milosrdně vypustil) čecháčku. :-)))

        • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

          Jachym     před 8 lety 16.03.2017 09:58 |  
          1 1

          Já to nejasně (ale možná špatně) chápu jako cosi zpátečnického a vesnicky buranského. Jinými slovy to možná znamená, že dotyčný je málo "in", nedostatečně "trendy" a už vůbec ne "cool"... Correct me if am wrong... Jinak by mě zajímalo, zda i naši sousedé označují takové málo progresivní spoluobčany jako Poláčky (ne Karly), Slováčky (ne Felixe) či Němečky (ne Václavy)...:-)

          • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

            afro     před 8 lety 16.03.2017 10:30 |  
            1 0

            :-) Napsal jsi to moc hezky. Jeden by si i díky těm cizojazyčným termínům a znalosti angličtiny (i když ti tam vypadlo písmenko; zřejmě špatný přepis z Google překladače) málem myslel, že jsi naopak velice progresivní. Ale mě neošálíš. :-)))
            Ad Poláčkové atd.) Já myslím, že to je taková naše, česká sebemrskačská specialita...

            • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

              Jachym     před 8 lety 16.03.2017 10:35 |  
              0 0

              :-)) Díky za upozornění. Žádný google translator, samozřejmě jen a pouze "my mistake" :-)) Angličtina je i v mé práci hlavním dorozumívacím jazykem.

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      Fačín     před 8 lety 16.03.2017 11:22 |  
      1 1

      Co se návratů legionářů týče, to je dosti ožehavé téma. Strašně záleží, v jakém věku, herní pohodě a celkovém rozpoložení se dotyčný vrátí. Momentálně bych pár staronových tváří klidně přivítal, pár hráčů mám vyhlédnutých:

      Adam Hloušek - hraje za Legii, což je se Slavií srovnatelný klub ambicemi, rozpočtem, tlakem na hráče apod., hraje pravidelně levého beka, ještě mu není přes 30. Zkušeností již má dostatek, rychlost zatím neztrácí. Docela se divím, že ho Jarolím vynechává z repre.

      Jakub Jankto - ten se momentálně samozřejmě k nám nevrátí, ten má namířeno výrazně výš. Ale do budoucna by to mohl být ten typ hráče, kterého bych přivítal velmi rád. Ale stále platí má základní premisa ohledně věku apod.

      Stefan Simič - podobný příběh jako u Jankta.

      Jan Lecjaks - tady si teda nejsem jistý, jestli to někdy byl náš hráč, každopádně kdybychom ještě potřebovali posílit kraje obrany, mohlo by to být třeba jím. Dostatečně zkušený, pravidelně hrající ve svém týmu na špici ligy.

      A určitě jsem ještě na někoho zapomněl, třeba mě doplníte..

      • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

        JS (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 13:02 |  
        1 1

        Gebre by bodnul.... :D

        • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

          Fačín     před 8 lety 16.03.2017 13:22 |  
          0 1

          Ano, jistě, akorát ten už přece jen trochu stárne a z Werderu asi dobrovolně nepůjde, snad jedině, kdyby sestoupili.

          Každopádně hráči, kteří vyrostli ve Slavii, strávili několik let v zahraničí a na vrcholu sil by přišli zpět, aby vyhráli titul a podívali se třeba i do ligy mistrů..V případě, že třeba hráli v týmech, které nehráli na čele vlastních soutěží (to by Gebre splňoval), by mohli hořet touhou konečně něco dokázat, vyhrát aspoň ten český titul a zahrát si poháry.

          Ale samozřejmě to nemůže fungovat jako ve Spartě. Jejich poslední 3 návraty jsou výsledkem úplně tristní - Rosický 18 minut, V.Kadlec 73 milionů - 1 gól, M.Kadlec - vyhořelý stoper, co vyrábí spousty chyb... Oni ani ty předchozí návraty nebyly úplně povedené.. Kováč, Ujfaluši, Berger....

          • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

            JS (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 13:26 |  
            0 1

            Na vrcholu sil se Ti ze zahraničí nikdo do kaprligy nevrátí.

          • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

            JS (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 13:27 |  
            1 1

            A Gebremu je 30 stejně jako Tebou jmenovanému Hlouškovi.

      • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

        padre     před 7 lety 26.06.2017 12:09 |  
        0 0

        Samozřejmě Ondra Čelůstka!!!

  2. Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 15.03.2017 23:16 |  
    3 0

    Čekám vyjádření od Dobiho (:))

  3. Dorozumívací jazyk

    Jachym     před 8 lety 16.03.2017 09:16 |  
    0 0

    Nedávno zde byl zveřejněn rozhovor s Šilhavým, v němž uváděl, že on mluví s hráči pouze česky, pokud jsem to pochopil správně. Takže vše překládá do angličtiny asistent?

    • Re: Dorozumívací jazyk

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 16.03.2017 10:29 |  
      1 0

      Pokud jsi ten rozhovor četl, tak sám Šilhavý tvoji otázku ohledně asistenta potvrdil :-)

  4. Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

    afro     před 8 lety 16.03.2017 09:35 |  
    0 0

    Já jsem z toho teď taky zmaten...

    • Re: Ve fotbalové Slavii je úřední jazyk angličtina

      afro     před 8 lety 16.03.2017 09:36 |  
      0 0

      To měla být reakce na Jáchyma.