Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia zvládla náročný zápas v Karviné zejména díky povedené druhé půli.

Z výhry v Karviné mám nakonec mnohem větší radost, než bych před zápasem čekal. Ne, že by mě snad vítězství Slavie jinak netěšila, ale upřímně jsem bral tři body jako povinnost (Karvinou opustilo několik důležitých hráčů a začátek jara se jí nepovedl). To ale bylo předtím, než se zveřejnila sestava sešívaných, ze které vypadl nejlepší hráč ligy Provod. Ten jen rozšířil již tak početnou marodku sešívaných, což po čtvrthodině zápasu podtrhl i odstupující Douděra.

A co si budeme povídat, zdravotní stav kádru je v současnosti alarmující. Chybí několik členů základní sestavy (Provod, Moses, Douděra, Zima, Ogbu) plus další absence (Vlček, Bužek, Oscar si odpykával trest). Zdravotní potíže hráčů navíc řešíme už od zápasu s Barcelonou a závažnost situace se postupem času spíš prohlubuje. Jak týmu jinak věřím a považuji ho za dostatečně silný na to, aby na jaře získal titul, tak právě zdravotní kalamita je faktorem, který může mistrovskou obhajobu ohrozit snad nejvíce. Snad už bude v tomto ohledu jen lépe a určitě by nebylo od věci, aby v klubu provedli důkladnou analýzu současného stavu. Chápu, že současné počasí fotbalu moc nepřeje a riziko svalových potíží je vyšší, ale nechce se mi věřit, že by se nedalo nic udělat lépe a že by šlo jen o neovlivnitelnou smůlu, kdy se proti nám všechno spiklo.

Zpět ale k zápasu v Karviné. Navzdory dost příšernému terénu (nebylo by od věci, aby LFA kontrolovala včasné zapnutí vyhřívání, když stoupají finanční odměny pro kluby?) se hrál v první půli oboustranně otevřený a zajímavý fotbal. Slávisté šli do vedení, když výborně zahraný přímák Sadílka usměrnil do sítě Chorý. V tomto ohledu opět chválím zlepšené standardky, protože i z rohů jsme měli několik závarů! Vstřelený gól ale po hříchu naše hráče uspokojil a přestali hrát. Pasáž cca od 20. do 40. minuty byla opravdu špatná a vyrovnávací gól Kačora byl logickým vyústěním dění na hřišti. Reakce týmu byla naštěstí dobrá a ještě do poločasové přestávky jsme Karvinou přimáčkli před její vápno.

Jak byl výkon Slavie v první půli rozporuplný, tak za tu druhou mohu jen chválit. Navzdory stále se zhoršujícím podmínkám (zde můžeme klidně jako trenér domácích Marek Jarolím spekulovat, zda nehrály na ruku naší fyzičtější hře) si šli svěřenci trenéra Trpišovského jednoznačně za vítězstvím, kterého nakonec po brankách Bořila a střídajícího Chytila zaslouženě dosáhli. Z cenné výhry tak mám velkou radost - v těžkých podmínkách jsme si navzdory citelným absencím poradili s nepříjemným soupeřem na jeho půdě!

Právě taková vítězství mají v konečném účtování tu největší cenu. Do dalších týdnů bych byl ale přeci jen mnohem radši, kdyby se naše marodka konečně začala vyprazdňovat.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Podržel nás na začátku zápasu, kdy výborně zasáhl proti nájezdu Ezeha. U inkasované branky mohlo na první pohled vypadat, že se skládá pomaleji, ale můj názor je takový, že se střela chytat nedala. Šla z hranice vápna a byla relativně razantní a umístěná. Chyba byla jinde - v dálnici od půlky až k našemu pokutovému území. Jinak si Staněk připsal pár rutinních zákroků a na začátku jednou podklouzl při odkopu, naštěstí ale míč mířil do zámezí bez většího ohrožení branky.

Tomáš Holeš - 5 - Při slabé pasáži v prvním poločase, kdy jsme ztráceli míče a museli řešit brejky Karviné, bylo vidět, že rychlostně už to od Holeše není žádná velká hitparáda a s křídly domácích měl problémy. Jinak si ale odvedl své, lepší pětka.

Štěpán Chaloupek - 6 - Na začátku neustál hraniční souboj s Ezehem a byla z toho dobrá šance soupeře, kterou zastavil až Staněk. Ve zbytku zápasu už ale Chaloupek odváděl tradiční nadstandard. Fantastická byla jeho průniková přihrávka levou nohou do gólovky Suleimanovi!

Jan Bořil - 5 - Vidím u něj dvě strany mince. Na jednu stranu musím ocenit, že při zdravotní kalamitě drží a své si na hřišti stále odvede. Stejně tak oceňuji Bořilovu produktivitu - tentokrát "vstřelil" vítězný gól šťastnou tečí, ale i to se počítá a pro Slavii je to důležité! Druhou stranou mince jsou samotné výkony, kde je čím dál víc vidět, že nejlepší dny už má Honza za sebou a že hlavně rychlostně to už prostě není ono, což bylo zvlášť vidět proti rychlým hráčům Karviné. U inkasované branky mohl podle mě nejlépe vystoupit proti střelci právě on (Chaloupek musel pokrývat volného hráče na přihrávku), což byla zrovna situace, u které bych čekal, že ji díky svým zkušenostem vyhodnotí správně.

David Douděra - není hodnocen - Douděra možná není největší hvězdou týmu, důležitým hráčem základní sestavy pro nás ale bezpochyby je. Nezbývá než doufat, že ho zranění vyřadí na co nejkratší dobu.

Michal Sadílek - 7 - Jak jsem byl ze Sadílka na podzim poněkud rozpačitý (střídal dobré výkony s horšími), tak na začátku jara ho řadím k základním stavebním kamenům týmu, kdy bych se ho přínosem nebál srovnat s předchozí pozicí Zafeirise. Michal své výkony ustálil a na začátku jara patří k hráčům se stabilně dobrou formou. K poctivé práci v poli navíc přidává velmi dobře kopané standardní situace - tentokrát po ní skóroval Chorý. Jen tak dál!

Ivan Schranz - 6 - Nouzově zaskočil ve středu zálohy, což se nakonec i vzhledem k terénu ukázalo jako dobré řešení od trenérů. V první půli moc vidět nebyl a na můj vkus jsme domácím až příliš často nabízeli prostor k brejkům. Ve druhém poločase šel ale výkon Schranze i celého týmu nahoru. Ivan třeba pěkně nahrával Suleimanovi k pěkné střele, kterou nakonec vytěsnil Lapeš. Výkon na hranici pětky a šestky, nakonec vzhledem k pozitivnímu výsledku dávám vyšší známku.

Mubarak Suleiman - 7 - Během týdne zažil v podstatě raketový vzestup z céčka do základu áčka! A nutno říct, že odvážný tah se trenérům vyplatil a Suleiman jim důvěru vrátil svým výkonem. Už z mládežnické Youth League bylo zřejmé, že je velmi nadějný směrem dopředu, ale v Karviné ukázal, že je relativně komplexním hráčem, který si odvede své i dozadu a bez míče. A dopředu měl povedené momenty - dobrou akcí získal standardku před první vstřelenou brankou, ve druhé půli dobře pálil zpoza vápna k tyči, kde zasáhl Lapeš. V první půli byl i ve velké šanci po skvělé přihrávce Chaloupka, ale zblízka jen trefil brankáře (možná to chtělo zkusit kličku). A pochopitelně po jeho střele tečované Bořilem padl náš vítězný gól. Povedený debut v základu!

David Jurásek - 5 - První zápasy po návratu do Slavie se mu povedly až nad očekávání dobře, v Karviné to bylo poprvé o něco slabší. Standard odvedl, ale více vidět tentokrát Jurásek nebyl. To podtrhly i dva nepovedené centry krátce za sebou ve druhé půli, kdy měl nabíhající spoluhráče ve vápně, on ale dvakrát přetáhl.

Vasil Kušej - 3 - Jeho krize se bohužel nadále prohlubuje. Kušej se po úvodní aklimatizaci stal naším klíčovým hráčem, což potvrzoval ještě na začátku této sezóny. Pak ale následoval strmý pád - ne do průměru, ale do podprůměru, kdy kazí v podstatě skoro vše, na co sáhne. A tento stav setrvává měsíce, nyní i po zimní pauze. Co s tím? Jak je to vůbec možné? Těžké otázky pro samotného hráče i realizák, chtělo by to už nějakou pádnější odpověď na hřišti. V Karviné nepřišla - Vasil hrál opět velmi špatně a s menší smutnou nadsázkou jen odevzdával míče soupeři. Jeho poločasové střídání bylo naprosto logickým tahem.

Tomáš Chorý - 7 - Je ve výborné formě a pro Slavii je to dlouhodobě nejdůležitější hráč po Provodovi (což společně s Haraslínem platí i pro ligu). V Karviné se prosadil ze standardky, prsty pak měl bezprostředně i u branky Chytila. Menším minusem je prohraný souboj na půlce, po kterém skóroval Kačor, ale tam se musíme bavit i o postavení záložníků a neaktivitě obránců při vystoupení proti střelci.

Samuel Isife - 6 - Nuceně zaskočil za Douděru a nelehkou první větší pasáž za Slavii zvládl dobře, dávám trochu slabší šestku. Dopředu byl v rámci možností aktivní, dozadu zápas odmakal. Pozor si jen musí dát na tvrdší fauly - nasbíral již šest žlutých karet navzdory tomu, že neodehrál zdaleka všechno. Uvidíme, jak moc kvalitní bude a jak dokáže nahradit Douděru do budoucna (pokud by si jeho zranění vyžádalo pauzu několika týdnů).

Mojmír Chytil - 7 - Nebál bych se říct, že poločasová výměna Chytila za Kušeje byla klíčová pro výsledek zápasu. Zatímco Kušejovi se nedařilo, Chytil odehrál velice dobrý zápas, ve kterém jen potvrdil, že mu sedí spolupráce s Chorým. Pohotovým a přesným zakončením Mojmír potvrdil naše vedení, a v závěru zápasu tak nebylo o vítězství Slavie pochyb.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

22. kolo - Sobota 14. 02. 2026 15:00

Chance liga, 2025/2026
1 - 3
1 - 1
MFK Karviná
MFK Karviná

38. Kačor

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Tomáš Chorý
60. Jan Bořil
73. Mojmír Chytil

Komentáře (71)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    bububu (přítel SN)     před měsícem 16.02.2026 14:56 |  
    8 0

    S hodnocením se naprosto ztotožňuji, nemám co doplnit ani vytknout.

    Ohromně důležité tři body, určitě i velká psychická vzpruha pro tým. Teď jen doufat, že se nám co nejrychleji začne vyprazdňovat marodka.

  2. Hodnocení

    rybarmirek     před měsícem 16.02.2026 15:19 |  
    11 0

    Zdravím,opět hodnocení ke kterému není prakticky co dodat .Co se týká toho Isifeho,tak z toho mám do budoucna obavy,ale snad ho realizační tým usměrní a naučí bránit.Na to jakou má postavu,má celkem solidní hru hlavou,ale je plašan.V jednu chvíli jsem si všiml ,jak mu Staněk vysvětloval předcházející situaci,kdy si nedržel prostor a je stále na muj vkus daleko od hráče,je ale mladý,tak se s ním dá pracovat.Vykony Kušeje jsou záhadou a Sadílek,to je fakt motorová myš.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Matěj51     před měsícem 16.02.2026 15:21 |  
    3 3

    K hodnocení nám jen jednu poznámku. U Kušeje beru trojku s přimhouřením očí. Už v poločase jsem psal, že bych ocenil, kdyby ho v poločase vyměnili a je jedno za koho. Horší to už být nemůže. Vždyť to on sám musel vidět, že na co šáhne, to zkazí. Naštěstí se nabízel až v poslední třetině hřiště, tak snad nezavdal příčinu k rychlému protiútoku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    kupik     před měsícem 16.02.2026 15:33 |  
    22 1

    Dobrý odpoledne, přátelé
    nemám problém se ztotžnit se známkama kol.Alanora, za což mu patří opět dík, já osobně bych přidal bodík T.Chorýmu.
    Jestliže má M.Suleiman 7, tak Tomáš určitě 8.Toť můj pohled nejen na výkon, ale i na jistou pracovitost a komplexnost nasazení obou našich hráčů.
    Vítězství v tomto zápase je pro mě cenný ze dvou důvodů.
    Ten první, samozřejmě 3 body a udržení náskoku před derby, druhej aspekt, že až snad na D.Douděru se nikdo vážně nezranil na tý karvinský klouzačce.
    I když T.Chorý se taky držel za sval..... Doufejme v brzký uzdravení větší části marodů, je jich moc.
    Ten terén byl těžkej pro oba, paradoxně v současný době kdy Slavia nehraje ťukes, ale spíše silovej a běhavej fotbal se " trávník " nestal naším nepřítelem.
    M.Suleiman. Hezky se na něj kouká, má drajv. Snad jenom nepřechválit, raket už jsme měli dosti a né vždy se podařilo je udržeti na potřebný oběžný dráze.
    Jak já, tak i spousta z vás si klademe otázku kde ocitl V.Kušej.
    Mám dojem, že od tý doby co se v rodině dočkali přírůstku, tak šel Vasil dolů. Dosti dolů.
    M.Chytil byl na hřišti diametrálně jinde.
    Čili v globálu odpracovaná výhra, druhá půle náznak vzestupu, komplexně v poho.
    A ještě malej postřeh. Pozor na karty. Všude a všichni.
    Mám dojem, že po shlídnutí jak Plzně, tak i arcirivala z Letný vím o čem píšu.
    Vydra operační zákrok bez kartonu, Jemelka dlouhý držení za dres bez karty, Doski zakopnutí balónu s úsměvem od Černýho, no maj to hoši vošéfovaný.
    Takže doufám do derby bez ztráty kytičky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      coogee     před měsícem 16.02.2026 16:24 |  
      4 1

      Já doufám, že i po derby! :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    coogee     před měsícem 16.02.2026 16:07 |  
    31 2

    Mnozí z nás se tu už pár let zpatky podivovali nad množstvím zranění, která tým provázejí obvykle po kondiční přípravě. Jsem rád, že i někteří z těch, kteří tento jev nepovažovali za nic neobvyklého, se konečně "probudili" a rádi by i oni viděli od kompetentních a za zdravotní stav hráčů zodpovědných osob adekvátní reakci. Čeho je moc, toho je přespříliš a musíme se tím zabývat, pokud chceme obhájit titul a účast v CL!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 16.02.2026 23:28 |  
      1 2

      Něco podobného řešili před pár lety i na druhém břehu. Taky samá zranění a tenkrát mě překvapilo, že snad vážně plánovali vyměnit podloží pod trávníkem, že prý nedělá dobře svalům. Ale nevím, jak to vyřešili, zase tak moc je nesleduji.
      Jenže u nás to podložím určitě nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        slaviator     před měsícem 17.02.2026 00:06 |  
        3 1

        Léto 2022, nakonec to opravdu realizovali.


        Celková investice: více než 15 milionů Kč.
        Kompletní rekonstrukce hrací plochy včetně podloží byla v takové míře realizovaná naposledy před dvaceti lety.
        Výměna travního koberce a podloží do hloubky 30 centimetrů (na úroveň rozvodů vyhřívacího systému). Kompletní výměna vegetační složky podloží (substrátu), a to včetně vodopropustné vrstvy pod substrátem pro zajištění lepšího odvodu vody z travnatého koberce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Maeden (přítel SN)     před měsícem 16.02.2026 23:45 |  
      7 0

      Tak tos byl ty tenkrát za Jarolíma, když si každý druhý příchozí hráč urval po pár týdnech vazy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      zeleznik2     před měsícem 19.02.2026 17:39 |  
      1 0

      Zranění, nemoci přicházejí, nic nového, ale zdá se mi, že jich je v poslední době nějak moc. Vůbec si nedovedu, představit, jak bychom zvládli, sezónu jako tu v roce 95/9( semifinále UEFY, 30 kol Ligy a reprezentace), v nějakých 17 hráčích.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    mirto90     před měsícem 16.02.2026 18:31 |  
    15 15

    Já to vidím černě.Tenhle stav zřetelně nastává treninkem a za to jsou zodpovědní trenéři.A ti si vedou stále svou,Nebo ne?Maséři,fyzioterapeuti,doktoři a třeba ještě i další pak jenom se už snaží minimalizovat špatný stav.A vezměte si ještě,že se objevují poškození hráčů i neobvyklá.Jak dlouho se vracel Kúdela,Bořila Provod.
    Se zraněními,která nejsou běžná.Pokud Slavia bude stavět vše jen na nejlepším trenérovi,vše pojede stejně dál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mis3     před měsícem 16.02.2026 20:08 |  
      5 10

      Vždyť po přípravě byli všichni zdraví

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Vladko (přítel SN)     před měsícem 17.02.2026 10:51 |  
      5 3

      "Tenhle stav zřetelně nastává tréninkem a za to jsou zodpovědní trenéři." Tento názor mi přijde hodně zjednodušený. V realizačním týmu áčka je 28 lidí, z toho 8 trenérů. Takže kteří trenéři? Co se týká fyzické přípravy jsou v realizáku 2 kondiční trenéři, 3 fyzioterapeuti, 2 maséři, 5 lékařů, akupunkturista a nutriční specialistka. A myslím, že tito lidé se velmi významně podílí naplánování fyzické přípravy komplexně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 17.02.2026 11:42 |  
        8 3

        Tak to si asi musí vyhodnotit v týmu ne? To jako od fanouška čekáš, že zná práci každého maséra?
        Pokud máme po přípravě vždycky nadprůměrné množství zraněných, tak bych čekal, že SŘ zadá odpovědným lidem aby vypracovali analýzu příčin a nastavili opatření jak tomu do budoucna předcházet.
        A ne výstup. Smůla a špatné počasí by neměl být validní výstup.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          mis3     před měsícem 17.02.2026 12:49 |  
          5 3

          Příspěvek začíná tím, že je to ZŘETELNĚ tréninkem. Tak když ke to tak zřetelné, tak by to mělo jít popsat, na základě čeho, když to je tak zřetelné.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Karel1 (přítel SN)     před měsícem 16.02.2026 18:33 |  
    2 4

    Tak si myslím, že tentokrát mohl Alanor pokračovat i hodnocením hráčů, kteří sice měli dres Karviné, ale očekává se, že v létě zamíří do Edenu, nebo mají jinou vazbu na Slavii. Já jsem se snažil zaměřit hlavně na Ayaosiho a Šiguta, kteří by k nám měli v létě zamířit, ale žádné zázraky jsem od nich neviděl. Je ale otáka, jak se hraje proti týmu, kam máš odejít. Já bych snad raději ani nenastoupil.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    urs (přítel SN)     před měsícem 16.02.2026 19:55 |  
    3 8

    Já asi půjdu trochu proti proudu, protože mě se po delší době Vaska líbil, byť nebyl u ničeho důležitého. Čeho jsem si všiml, tak že už tolik neztrácel a podržel pár balonů. V předchozích pár zápasech vždy spolehlivě akce zadrbal a bylo z toho ouno - a také oprávněná kritika. V dnešním hodnocení bych mu tedy za určitou snahu a zlepšení bod, možná hned dva, přidal. Podle mě by se do toho zase mohl dostat. Třeba má teď jen horší sebevědomí z bůh ví jakýho důvodu, nadstandartní hráč to určitě je.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    donford     před měsícem 16.02.2026 21:20 |  
    10 0

    Rád bych se ještě vrátil k hodnocení Ivana Schranze v roli defenzivního záložníka v poli. Známka 6 mně přišla spravedlivá a úměrná jeho výkonu, ale nějak jsem si jeho dřívější hru na tomto postu moc neuvědomil. Sice se o něm říká, že s výjimkou postu brankáře či středního záložníka může zahrát všude, ale role velmi podobnou té Součkově ve WHU, to bylo pro mě novum. A myslím, že ji zvládal velmi dobře. Opustil hřiště až v 89. minutě. Ke střelbě se nedostal, i když si do vápna soupeře nabíhal.
    Nechal tam srdce i fotbalový um, i když takhle dřeli od nás všichni. Nevídaným výkonem v poli mě hodně "usadili" Sadílek a Chorý. Ovšem to samé se projevilo u Karviné. Tam hrál snad každý, kdo jen mohl. Takže v příšerném počasí a na postupně hrozném terénu boj o každý metr. Po celý zápas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před měsícem 17.02.2026 11:04 |  
      0 1

      Takže mělo být za
      7.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Xerxes     před měsícem 16.02.2026 22:59 |  
    11 3

    1.Zmíněná dálnice našemu vapnu se opakovala v podstatě každý zápas po pauze. Byla k vidění v obou zápasech LM, dokonce i proti MB. Vzhledem k našemu propracovanemu defenzivnímu stylu je mi to záhada. Nezdá se, že je to věc ind. pochybení. Jde tedy o systémovou chybu? Vysvětlí to někdo?
    2. Kusej je úplně mimo a známka 3 je ještě milosrdná (Dal bych 2). Pokud se během jara jeho hra nezlepší, pustil bych ho v lete. Nemůžeme čekat rok než mu to zase půjde
    3. Suleiman je balzám na srdce. Pohyb, technika, střelba. Dobře i centruje, nebojí se. Když to člověk srovná se Mbodjim a Sanyangem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      kostelnivlajka     před měsícem 17.02.2026 06:02 |  
      2 5

      Stane se jednou, dvakrát za 7 let, je to jen sport

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      houston (přítel SN)     před měsícem 17.02.2026 09:51 |  
      5 1

      Je to buď přísnou osobkou, kdy si každý defenzivní hráč hlídá toho svého a na ten ledoborec vstupující do obrany mezi ně už nikdo nezareagoval nebo v poziční hře zkrátka záložníci středu na bránění v postupu střelce kašlou. Výsledek je stejný, darované ohrožení branky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Xerxes     před měsícem 17.02.2026 16:20 |  
        3 0

        Souhlas, taky mi přijde, že hraní osobek vytváří tyhle mezery, kdy zaloznik primarne nedrží prostor- a přirozeně by vyrážel proti hráči s míčem- ale sleduje svůj "cil". To lze pochopit proti Barce (např. Zaf na Pedriho). Proč se to však opakuje v lize?
        Teď proti Karviny to bylo dáno ztrátou v přechodu do útoku, ale i proti Par i MB si vybavuju tenhle "dálniční problem"


        Komentář byl uživatelem upraven (17.02.2026 16:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      japhy     před měsícem 17.02.2026 12:03 |  
      4 0

      1. Jak už jsem psal, tahle dálnice byla z jinýho soudku. Při minulých byli lidi pod balonem, ale nikomu se proti míči nechtělo, tady ale lidi chyběli a až na poslední chvíli mohl/měl vystoupit Bořil. A lidi tam nebyli, protože oba DZ byli těsně u sebe, moc nahoře a úplně mimo osu hřiště.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mirda     před měsícem 17.02.2026 13:20 |  
        1 14

        Tuto dalnici vytvoril Chory diky nesmyslne ztrate mice na pulce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          wimpy     před měsícem 17.02.2026 14:13 |  
          17 0

          Jak přesně může Chorý za to, že ten frajer prošel naprosto bez obtěžování středem hřiště z půlky na vápno, kde placírkou v pohodě zakončil?

  11. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Taky     před měsícem 17.02.2026 09:07 |  
    11 1

    Ano, tohle jsou velmi cenné tři body, vzhledem k marodce, terénu...
    Souhlasím i s myšlenkou, že Sadílek přebral roli Zafeirise. Nemyslím post. Navíc hraje Sadílek jednou po nemoci, jindy s pochroumaným kotníkem... Klobouček!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mis3     před měsícem 17.02.2026 12:44 |  
      4 1

      A kopem mnohem lépe standardky

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        El Greco     před měsícem 17.02.2026 20:21 |  
        5 0

        Souhlas, jeho rohy jsou paráda!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    SLAVIESTA     před měsícem 17.02.2026 09:22 |  
    8 5

    Měl bych námět pro disertační práci : Počet druh a příčiny zranění hráčů Slavie za posledních deset let.
    Sakra zabývá se tím vůbec někdo, nebo to začíná a končí konstatováním, zase máme plnou marodku?!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      kostelnivlajka     před měsícem 17.02.2026 10:36 |  
      2 8

      Choděj večer na kořalku, ráno jsou malátný, oslabený a před mačem neberou magnesium??

      Prostě je potřeba je více hlídat!

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Slávista 51     před měsícem 17.02.2026 11:02 |  
        2 3

        CHYBÍ
        zřejmě po zápase 1kvalitní pivo/nejlepší iontový nápoj po fyzické námaze, jak potvrdili američtí vědci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          kostelnivlajka     před měsícem 17.02.2026 14:15 |  
          2 6

          Tady se pivko po nedrží, ta doba je dávno pryč

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        SLAVIESTA     před měsícem 17.02.2026 14:12 |  
        2 3

        Tak dva adepti na tu dizertační práci už by byli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          kostelnivlajka     před měsícem 17.02.2026 14:16 |  
          6 3

          Houšta s Řehákem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Shamot     před měsícem 20.02.2026 14:49 |  
      2 1

      Velmi zajímavý nápad!!§Osobně bych v tom viděl především fyzickou přípravu během soustředění a následné sezony.Nemůžeme tvrdit,že nás všichni brutálně faulují(i když i to se občas stává).Máme team skvěle placených fyzioterapeutů,lékařů a trenérů,takže nějaká analýza směrem k fanouškovské obci by byla na místě!!!

  13. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    IJS     před měsícem 17.02.2026 10:52 |  
    8 10

    Zdravím, s hodnocením a se známkami souhlasím. Jen bych asi přidal Bořilovi známku na 6. Dokonce jsem ho něke viděl v sestavě kola. Ale to není podstatné. Daleko podstatnější a pro Slavii horší jsou zranění dalších hráčů a to zejména klíčových opor. Jestli tomu rozumím dobře, tak do reprezentační přestávky nebudou k dispozici Provod, Douděra, Moses, Bužek ( jestli si vůbec na jaře zahraje?! ). Zima, Vlček a Ogbu s otazníkem. Všechno klíčoví hráči. Jestli Slavia ztratí titul, tak hlavní důvod bude tato neuvěřitelná marodka. Bohužel toto jde za trenéry a lékařským týmem. Jak je možné, že se ze stejného soustředění vrátí Sparta a má zraněné 2 hráče a Plzeň bez zranění? Ukazuje se, že překotné nákupy, snad talentů, není úplně správná cesta, když chceš primárně získat titul a hrát LM. Že se nepřivedl další obránce se nedivím, ale po odchodu Zafiho bylo jasné, že se musí posílit střed zálohy a tady už měl být nějaký bourák s dobrou rozehrávkou ( za mě Kričfaluši nebo pardubický Šimek ). Takže to musí odehrát Ivan. Smekám klobouk před jeho výkonem, ale lepší mužstva by nestíhal. Představa, že v těchto chvílích a těchto terénech postaví do základu Chama, Mbodjiho nebo Sanyanga, je děsivá. To nejde a trenéři si toho jsou vědomí. V útoku musíme věřit, že Chorý bude hrát a věřím, že se forma vrátí Vasilovi.
    Teď nás čeká dost klíčové kolo. Těžký zápas doma s Libercem ( bude to maso! ) a Sparta hraje v Plzni. Tak uvidíme, jak na tom Slavia v pondělí bude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před měsícem 17.02.2026 11:00 |  
      1 4

      NO,
      LÉPE NEŽ NYNÍ -
      1.místo a 8bodů před druhým v tabulce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 17.02.2026 11:38 |  
      12 3

      Proč by se měl kupovat k 6 stoperům další? To nejde skládat tým takovým způsobem. Zejména, když máš Camaru na hostování a předkupní právo na Kričfalušiho. Takže se dá očekávat, že na odchod Bořila jsme připravený.
      jediný kde se mělo posílit je střed zálohy. Protože tam jsme nebyly extra široký ani před odchodem Zafeirise a jeho nahrazení Bužkem tak ten problém nevyřešilo. Ale i tady pochopím, že se nečekala taková lavina zranění. Takže se věřilo, že čtyřka Sadílek, Moses, Oscar, Bužek to zvládne. Navíc tam zazářil Mubarak místo zraněného Bužka. Takže vypadl jen jeden z nich a od dalších zápasů máme zase k dispozici 3 hráče do středu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        IJS     před měsícem 17.02.2026 11:50 |  
        3 1

        Jasně, že nákup nebo příchod dalšího stopera je blbost a snad jsem to i do příspěvku napsal. Ale vezmi, jak by se teď hodil vysoký, běhavý a tvrdý středopolař, když je předpoklad, že asi všechny venkovní zápasy budeme hrát na těžkých terénech. Proto jsem zmínil "Cukra", ale je mi jasné, že takovýto hráč musí hrát základu a ne čekat na šanci až se někdo zraní.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Kikoriki     před měsícem 17.02.2026 19:35 |  
          4 1

          Halinský bude top.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Ados     před měsícem 17.02.2026 12:00 |  
        14 0

        Dle vyjádření Kalivody v podcastu Město se třese by snad Zima a Moses mohli být brzy zpět + Oscar se vrací. Takže nevíme na jak dlouho to bude u Provoda, Ogbua, Vlčka, Bužka o nově Douděry. Hlavně ať už se nikdo nezraní.

        I přes široký kádr je blbý, že hráči jako Mbodji, Prekop, Michez jsou defacto nepoužitelní, protože když vlezou na hřiště, tak nám prostě nenahradí svou kvalitou marody. Nezapomínal bych v důsledku personální krize na to, že máme stále ještě Zmrzlého. Nevím jak to s ním je, ale nějakou kvalitu už prokázal a vlastně je škoda ho nevyužít.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.02.2026 12:05) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 17.02.2026 12:14 |  
          1 7

          Nešel Zmrzlý do USA?

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          IJS     před měsícem 17.02.2026 20:55 |  
          2 0

          Máš pravdu, na Ondru Zmrzlého jsem zapomněl. Když může sedět na lavičce Michez, tak proč ne Ondra, které je lepší a prověřenější! I když asi bez perspektivy....

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mis3     před měsícem 17.02.2026 12:41 |  
        12 2

        Já tedy nesouhlasím, že se Bužkem nevyřešil odchod Zafeirise, protože proti MB podal hodně kvalitní výkon.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 18.02.2026 11:44 |  
          2 0

          To jsi mě špatně pochopil.
          Já myslel, že se nevyřešila šířka kádru protože šlo o nahrazení jeden za jednoho. Ne, že by na to Bužek neměl. :)

  14. .

    japhy     před měsícem 17.02.2026 12:07 |  
    15 0

    Divím se, že Alanor nepřipsal Suleimanovi k plusům, že to byla jeho střela, kterou Béřa tečoval do brány.

    • Re: .

      Alanor (admin)     před měsícem 17.02.2026 13:06 |  
      13 0

      A jo, to jsem tam zapomněl napsat, ale v potaz jsem to samozřejmě bral, že to byl z půlky jeho gól. Díky, doplním to.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Taky     před měsícem 17.02.2026 12:21 |  
    3 1

    K hodnocení slávistů můžeme vlastně přidat i Šiguta a Ayaosiho... :-)
    Většinou mám čas sledovat při hře i některé hráče soupeře, ale tentokrát jsem měl dost práce sledovat náš tým, hlavně Schranze na dalším netradičním postu.
    Líbili se vám ti naši budoucí hráči?

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mis3     před měsícem 17.02.2026 12:39 |  
      3 1

      Ayosi vypadal prvních 30 minut dobře. Pak hůř, otázka je jestli kvůli tomu, že jsme ho pokryli, nebo kvůli počasí

  16. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    smichov_2     před měsícem 17.02.2026 13:14 |  
    23 0

    Suleiman má střelu ze střední vzdálenosti, to je zbraň na uzavřené obrany, jak se zase ukázalo.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 18.02.2026 08:54 |  
    41 8

    Zdravím Vás všechny u dobré kávy a přeji hezké ráno:-)).
    Předně poděkování příteli Alanorovi za hodnocení a se známkami nemám problém.
    Myslím, že kluci si zápas odmakali a na tom šíleném terénu, který se v průběhu díky hnusnému počasí ještě zhoršoval, si i díky výkonu ve druhém poločase body zasloužili.
    To fakt nebyla žádná sranda.
    Mrzí snad jen zranění Davida Douděry, který si po blbém uklouznutí a snaze se rychle postavit natáhl lýtkový sval.
    Určitě se však chci vrátit k jednomu momentu v úplném závěru utkání. Tomáš Chorý přebírá míč od Sadílka na půlce hřiště, je držen hráčem Prebslem oběma rukama, přesto se přes něj dostává k míči a je podržen. Je to v situaci, kdy by šel Tomáš zřejmě do samostatného úniku, protože Prebsl byl z dostupného záběru posledním hráčem domácích. A pan Radina odpíská faul Chorému. A VAR to vubec nepřezkoumá, přitom šlo o zjevné pochybení rozhodčího Radiny. Potencionálně mohla být udělena i ČK. Ale takhle se to pískne Tomášovi, vždyť je to přeci ten zlosyn Chorý.
    Jo, to když sebou plácne Haraslín, to je jiná. Proti Hradci ta penalta, kdy Haraslín netrefí bránu a po střele mu jeho noha dokončí svůj pohyb pod nohu padajícího hráče, který v první fázi vůbec nefauloval, to je jiná. To se VAR může přetrhnou. No a Nehasil, protože mu to poradil Radina, pískne pentli.
    Pokud se mýlím, klidně mi to tu nandejte.
    A ještě musím vyzdvihnout výkon Michala Sadílka, což je další hráč, který za Slavii opravdu bojuje!!!
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před měsícem 19.02.2026 10:07 |  
      0 3

      Nepřezkoumá VAR,
      natož komis, jak to občas předvede.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      obiwan     před měsícem 19.02.2026 20:04 |  
      5 0

      Souhlasím s Vámi, Tomáše drží a faulují všelijak, ale nakonec to málokdy je posouzeno jako faul a nebo dokonce písknut faul našemu plejerovi. Sledoval jsem, co dělal třeba karvinský Traore, ten se na našeho dlouhána doslova sápal a držel ho často oběma rukama...a pro sudího nic...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Kenny     před měsícem 20.02.2026 15:07 |  
      1 1

      Co se týká rozhodčího Radiny, nedivím se ničemu. O něm je známo, že je to sparťan do morku kosti. Ale u toho faulu na Haraslína ( přestože ho nesnáším asi nejvíc z rudejch ), nenaděláme nic. Tohle je prostě pentle...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    bbslavia     před měsícem 19.02.2026 07:25 |  
    10 2

    Dobrý den,
    mimo téma. Bodo porazilo včera Inter 3:1. V základní sestavě s výjimkou brankáře jen Norové, to samé náhradníci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Slávista 51     před měsícem 19.02.2026 10:04 |  
      0 2

      JO.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Akuls     před měsícem 19.02.2026 10:08 |  
      7 0

      Stejně jako Slavia. Proti Pardubicím v základu jediný cizinec Oscar, proti MB Sanyang a v Karviné 18ti letý dorostenec Mubarak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Alanor (admin)     před měsícem 19.02.2026 12:13 |  
        18 0

        To je hezký, tak už chybí jen ten "detail", abychom měli výsledky a výkony v Evropě jako Bodo. :)

        Ale vážně, já už tu opakuju roky, že Bodo je snad nejlepší klub na světě v poměru cena/výkon a že by pro nás měl být inspirací, jakkoliv jim k domácím úspěchům dopomáhá i umělka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          kjandourek (admin)     před měsícem 19.02.2026 13:08 |  
          8 5

          Ovšem v sestavě nemají příliš cizinců... Takže to není tím, že by přiváděli rozdílové hráče z ciziny...

          Nebude to tedy prostě tím, že v Norsku začali dobře pracovat s mládeží a teď momentálně mají dobrou generaci?

          A následně už tedy tím, že Bodo je zrovna teď domácí hegemon, kterému se daří vyzobávat ty nejlepší domácí hráče?

          Prostě něco, co na přelomu tisíciletí dělali rudoši a měli s tím tytéž úspěchy v LM.... Ale teď by to s úrovní naší výchovy mládeže nefungovalo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Alanor (admin)     před měsícem 19.02.2026 13:52 |  
            10 0

            Jasně, že částečnou souvislost s kvalitou mládeže v té které zemi to mít bude.

            Ale nejde to zase házet jen na to, protože zrovna Bodo silnou akademii nemá a ani to není extra bohatý klub (takže kdyby to bylo jen o kvalitě mládeže v té které zemi, tak bychom je my i spousta dalších klubů zvládli přeplatit a ty hráče by z Norska přetahovali jako my teď Cedergrena). Já jsem tím nemířil na to, že bychom měli hrát jen s místními hráči, ale na tu kvalitu fotbalu ze strany Bodo.

            Tam bych chtěl vidět, aby se Slavia inspirovala. Bylo to vidět i ve vzájemném zápase (ačkoliv jsme ho měli vyhrát), že s míčem a v kombinaci byli hráči Bodo lepší a očividně právě tohle je směr, kterým se špičkový fotbal vyvíjí a který v LM vede k výsledkům.


            Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2026 13:54) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Lojzik     před měsícem 19.02.2026 17:22 |  
              8 1

              Já bych tě Alanore jenom trošku doplnil - v té první větě. Ono v severských zemích jako je Dánsko, Norsko a Island ta práce s mládeží začíná už ve školkách, kde mají děti povinnou minimálně jednu hodinu gymnastiky denně. Tím získají základy pro celý život, pro téměř všechny sporty a pravák pak nemá problém se otočit doleva a naopak. A stát to nic nestojí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Shamot     před měsícem 20.02.2026 14:39 |  
              3 4

              naprostý souhlas-Tesat do kamene.Mám takový pocit,že ten titul (možná s odřenými zády) opět uděláme,ale bude následovat tradiční ostuda v LM.V posledních dvou letech jede realizák na model(LIGA FIRST),což vychází,a je to i ekonomicky zajímavé(finanční bonusy za pouhou účast v CHL) na druhéstraně v Evropě je to tragédie(Pfafos) s občasným euforickým zábleskem(1.půlka s barcou,Atalanta).Je otázkou jestli tohle majiteli stačí(ekonomika-černá čísla kontra mizerie v konfrontaci s vyspělou Evropou).Před pár lety (bájná remíza na Nou Camp atd) jsme s levnějším kádrem dokázali evropské TOP kluby pořádně provětrat dnes na to můžeme pouze vzpomínat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před měsícem 19.02.2026 16:45 |  
            8 4

            Bodo z posledních čtyř ročníků vyhrálo ligu dvakrát, ale národní koeficient táhnou sami.
            Koho jsme chtěli z české ligy a skončil u konkurence? Myslím si, že na toto se fakt vymlouvat nelze.
            Oni mnohem méně nakupují z norských soutěží, než my z těch českých. Pro porovnání my z posledních čtyř přestupových oken přivedli 11 hráčů z českých týmů, oni pět z norských.
            Bodo bylo rovnocenným soupeřem ve skupině LM snad v sedmi z osmi zápasů, jen s Galatasarayi se jim zápas vůbec nepovedl. My ve dvou až třech a to oni měli mnohem těžší los než my...

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            o5aradecek     před měsícem 19.02.2026 18:12 |  
            7 0

            Je pravda, že norská reprezentace proletěla kvalifikací jako blesk, šla neuvěřitelně nahoru. Na MS jsem na ně zvědav, bude to "černý kůň".

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        rakusan     před měsícem 19.02.2026 16:39 |  
        3 2

        No jo, kdyby my jsme měli v základu 10 norů tak taky dominujeme ... :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Slávista 51     před měsícem 19.02.2026 16:47 |  
    14 1

    TAK KDY SE ZAČNE
    TS,
    skládat na pokuty za ligu a LM -
    1 100 000,- Kč.
    teletext na ČT.
    !

  20. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    zeleznik2     před měsícem 19.02.2026 17:40 |  
    1 0

    Nebál bych se napsat, že s hodnocením souhlasím.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.02.2026 17:46) . Zobrazit původní komentář

  21. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    zeleznik2     před měsícem 19.02.2026 17:45 |  
    5 2

    Choras a Sadílek v sestavě kola fanoušků.
    Docela nerozumím v sestavě Surovčíka, ale po víkendu už tam jistě znovu nebude.

    https://11.fortunaliga.cz/

    Choras dva góly od vyrovnání loňského maxima 14 branek za sezónu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    SLAVIESTA     před měsícem 23.02.2026 15:57 |  
    2 1

    Informace pro dědky jako jsem já. Přátelé, pokud máte potíže ze zakoupením vstupenky na Slavii (nemáte permanentku, aplikaci, zlatou, stříbrnou kartu a já nevím co ještě), prostě celý život jste si kupovali lístek u pokladny, máte příležitost jít na Duklu. Ráno jsem si ho koupil v jejich fanshopu. Lístků je dost a pro důchodce 200 Kč bez ohledu na místo. Je to v Podbabě na konečné 18. Dá se samozřejmě koupit i se slevou na internetu(nezkoušel jsem). Případný dotaz rád odpovím. Pokud to někomu pomůže, budu rád.
    Omlouvám se, vím, že to sem nepatří, ale opakuji to pro ty co třeba na off-topic nechodí.