I když teploměr klesl do silně minusových teplot, tak měl zápas s Barcelonou grády a zahřál u srdce vyprodaný Eden. Na Slavii nebyla patrná zimní pauza, naopak měla výborný vstup do zápasu, když se v 10. minutě po rohu prosadil Kušej. Následující pasáž byla od sešívaných výborná - hvězdného soupeře zaskočili a drželi s ním krok. Bohužel ve 34. minutě přišel trochu laciný inkasovaný gól, když Fermín prostřelil z úhlu Staňka. Škoda, protože pokud máte uspět v takovém zápase, tak potřebujete, aby vás brankář podržel. Opět Fermín pak využil více prostoru na hranici našeho vápna a trefil se přesně k tyči - 1:2. Slavia ale povedený poločas korunovala vyrovnávací trefou opět z rohového kopu, kdy si nakonec míč nešťastně srazil do vlastní branky Lewandowski. Skvěle zahrané standardky bych chtěl vyzdvihnout, protože nás právě ony držely v zápase s top soupeřem. Je mi jasné, že dva góly z rohu za zápas pravidelně dávat nebudeme, ale při fyzické síle našeho mužstva bych v tomto směru čekal lepší úspěšnost než na podzim. Včerejší zápas očividně odpověděl, že se na to trenérský štáb zaměřil - jen tak dál!
Do druhé půle jsme bohužel museli nuceně střídat Holeše s Mosesem, což byly citelné ztráty. Barcelona navíc přidala plyn, dala další dvě branky a v zápase nakonec zaslouženě zvítězila. Výkon Slavie byl ve druhé půli o něco slabší (docházely síly...), i tak šlo o prohru se ctí, kdy se sešívaní až do konce snažili o snížení skóre. Celkově jsem tak byl se zápasem proti světovému gigantovi spokojen. Zápas byl sám o sobě atraktivní, Slavia podala hlavně v první půli výkon na hranici svých možností a zimní pauza na ní nebyla vůbec vidět. A konečně si připsala i další dvě trefy v soutěži. Škoda jen několika lacinějších chyb, kterých jsme se dopustili a které Barcelona nemilosrdně trestala. Právě ty nás dělily od toho, abychom mohli pomýšlet na bodový zisk.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 5 - Dost mě mrzí naše první inkasovaná branka. U té střílel Fermín ze značného úhlu a podle mě se dala chytat. A zrovna při vedení proti takovému soupeři bolí trochu laciný gól dvojnásob. Další góly Staněk chytat nemohl, připsal si i několik solidních zákroků. Vysokou kvalitu si pořád drží a občas umí branku doslova zamknout, oproti předchozím letům mi ale přijde, že častěji dostává lacinější branky (podzimní hrubky s Interem Milán, v Plzni a s Jabloncem, nyní diskutabilní první inkasovaný gól). Dříve (myšleno i v Plzni) byl doslova etalonem jistoty, který dělal chyb minimum.
Tomáš Holeš - 7 - Hrál na pravém beku a v první půli doslova přikryl hvězdného Raphinhu. Pak bohužel musel střídat kvůli zdravotním potížím a Slavii na hřišti jeho kvalita chyběla.
Štěpán Chaloupek - 6 - Na postu stopera si vedl velmi dobře a zvládal těžké situace i souboje. Prsty měl navíc ve vyrovnávací brance na 2:2. Ve druhé půli se kvůli zranění Mosese přesunul do zálohy a i když tam neodvedl špatný výkon, tak to z mého pohledu jeho ideální post není a Barcelona to v tomto směru měla lehčí než v prvním poločase.
David Zima - 6 - Odehrál dobrý zápas, dařilo se mu hlavně v první půli. Před rohem, po němž padl gól na 1:0, se skvěle pokoušel o průnik ve vápně soupeře. I když se faul nakonec sporně nepískal, tak nás to mrzet nemuselo. Škoda chyby před nakonec vítěznou brankou, kde se nedohodli s Vlčkem a nedokázali odvrátit míč z pokutového území.
Oscar Dorley - 6 - Začal na levém beku a tento tah trenéru Trpišovskému docela vyšel. Oscar byl poctivý směrem dozadu a dopředu dobře kombinoval, takže jsme dokázali v rámci možností udržet míč a nedostávali se pod drtivý tlak. Několik nebezpečných ztrát v zápase ale Oscar měl.
Vasil Kušej - 6 - Dobře zavřel zadní tyč u rohu a byl odměněn trefou, když míč doslova dostrkal do sítě. Ve zbytku zápasu se snažil být aktivní a poctivě se vracel směrem dozadu, nicméně na můj vkus měl až příliš mnoho ztrát a příliš často se nacházel v ofsajdovém postavení. To se mu nejednou stalo už na podzim a linii by si měl umět pohlídat lépe.
David Moses - 6 - Občas sice nedokázal pokrýt soupeře, ale celkově nám v první půli hodně pomohl zisky míče i následnými průniky s ním. Skvělým pohybem dělal soupeři problémy.
Michal Sadílek - 7 - Výborně kopal standardní situace, což nás dlouho drželo v zápase. I jinak podal kvalitní a poctivý výkon. Nicméně problém mám s jeho pozičním postavením, kdy často nechává ve středu pole "dálnici" a ustupuje před soupeřem až pod stopery do vlastního vápna. Zvláště takhle silní soupeři pak prostor na hranici vápna umí využít ke gólové střele. Opět jde o věc, kterou dělal opakovaně i na podzim.
Youssoupha Sanyang - 6 - Běžecky velmi dobrý výkon s poctivými návraty. Oproti podzimu přidal i na snaze vyvážet míče, v čemž trochu napodobil Mosese. Jen je škoda, že u několika dobrých průniků mu chyběla následná přesná přihrávka. V tomto směru ještě potřebuje získat větší přehled ve hře, případně se sladit se spoluhráči. Z podobné situace bohužel vznikla ztráta před inkasovanou vítěznou brankou, jakkoliv ještě mohli míč následně odvrátit Zima s Vlčkem.
Lukáš Provod - 7 - Z mého pohledu náš nejlepší hráč v zápase. Dařilo se mu, měl hodně doteků s míčem a byl motorem našich útočných akcí. Škoda, že se sám neprosadil k výraznějšímu zakončení, nejblíž tomu byla jeho křížná rána z úhlu ve druhé půli. U branky na 1:2 si také v okolí vlastního vápna měl počínat důrazněji.
Tomáš Chorý - 5 - Slabší pětka. Jak je Chorý klíčovým hráčem v lize, tak do Ligy mistrů se jeho styl tolik nehodí. U vysunutých obran je příliš pomalý na brejky, v soubojích proti obratnějším soupeřům také není tak přesvědčivý. Proti Barceloně se do zakončení dostal hned v úvodu, pak už tolik vidět nebyl a souboje spíše prohrával.
David Douděra - 5 - Lepší pětka. Ve druhé půli měl jeden výborný moment, kdy zasáhl skluzem a rovnou se vydal do brejku. Jinak byl spíše méně výrazný a Slavii se nedařilo tak jako v úvodním dějství.
Tomáš Vlček - 5 - Nehrál špatně, ale složení Chaloupek na stoperu, Holeš na pravém beku a Moses ve středu zálohy fungovalo lépe. U branky na 3:2 se nedohodli se Zimou, srazili se a nedůrazně odvrácený míč pak uklidil do sítě Olmo.
Ivan Schranz - 5 - Mohl mít i nižší známku, s míčem se na hřišti moc nepotkal. Slabší pětka.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (101)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Merlinus (přítel SN) před 24 dny 22.01.2026 17:11 |Promiň, ale jak nás někdy Staněk podržel fantastickými zákroky, tak včera to byl propadák tak za 2. První gól jasně za ním, druhý by mohl zkusit chytat, třetí bez šance u čvrtého tam taky skákal jak leklá ryba. K tomu další kiks, kdy mu to vypadlo a jen díky milimetrovému ofsajdu to nebyl gól. K tomu šílené odkopy. Tenhle zápas mu vůbec nevyšel a průměrná známka 5 je hodně nadnesená.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
ervin před 24 dny 22.01.2026 17:36 |Dal jsem čtyřku a myslel si jakej jsem kruťas. Souhlas včera to nebyl Jindrův večer.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
denydzlSKS před 23 dny 23.01.2026 10:19 |To mi zas přijde dost příkrý.
První gól jeho, OK.
Druhý ne.
Třetí ne.
Čtvrtej nebyl jeho, nechápu proč by měl. Zkusil tam po míči skočit a útočník tam byl dřív. Co na tom vypadalo jako leklá ryba, netušim.
Že mu vypadávaly míče..ok, na to nejsem zvyklej, ale v rámci počasí mu to dokážu v tomhle zápase odpustit. U brankářů si myslim, že ty prsty musí mít dost promrzlý a to se chytá blbě..
Já mu dal čtyřku.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 10:24 |Kladu si otázku, proč chtěl JiT do Slavie zrovna Staňka? Jasan, v Plzni válel. Ale v kategorii, na kterou Jindřich celou dobu u nás kadl mimořádný význam, tedy skvělou hru nohama, má Staněk na podprůměrné úrovni a v tomto věku ji už nenarovnáš. Zvláštní, no.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Alanor (admin) před 23 dny 23.01.2026 11:24 |Tak je třeba říct, že i hra Slavie se vyvíjí a třeba oproti sezoně 21/22 hrajeme diametrálně odlišně. To byla ta sezóna, kdy jsme prohráli titul s Plzní, hráli jsme to s malými hráči a na vysoké držení míče. Ale byla to dominance po vápno, ve kterém jsme byli jaloví.
A i ve světovém fotbale je vidět mírný ústup od těch herních gólmanů směrem zpět k těm, co hlavně umějí chytat, viz Donnarumma v City. Ale bez debat už ten požadavek na kvalitu hry nohama brankářů trvale zůstane na výrazně vyšší úrovni, než bylo zvykem před Neurem. Jen to asi nebude v takovém extrému, že to jeden čas bylo skoro důležitější než samotné chytání. :)
Netrefená sestava?
The88 před 24 dny 22.01.2026 17:27 |Prijde mi, ze postavit Chorého, kdyz cekame hru na protiutoky nebyl dobry napad, Oscar po zraneni dost spatny, zejmena rozehravka. Mosesovi bych dal vyssi znamku, jeho stridani jsem nerozumnel. Libil se mi Cham, podrzel mic, dosel si pro faul...
Ano, Stankovi zapas nevysel, ale rekl bych, ze doplatil spis na neduslednost braneni - tihle hraci dokazi trefit branu, kdyz maji prilezitost (zdravime Oscara).
Re: Netrefená sestava?
wimpy před 24 dny 22.01.2026 17:28 |Moses prý po konci poločasu kulhal.
Re: Netrefená sestava?
The88 před 24 dny 23.01.2026 00:08 |Nejspíš to tak bude, jinak by jeho střídání fakt smysl nedávalo.
Re: Netrefená sestava?
martynko před 23 dny 23.01.2026 13:13 |Choras podle me nastoupil hlavne kvuli standardkam, realizak vedel, ze Barca v nich neni nejistejsi ani vyskove nejvybavenejsi, tentokrat se standardkam v priprave na zapas venovalo vic casu nez obvykle.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Jarda 49 před 24 dny 22.01.2026 17:58 |Ahoj přátelé. Ještě vstřebávám zmrzlý zážitek ze zmrzlého Edenu a ze zima byla. S hodnocením Alanora se naprosto ztotožňuji, a vnímal jsem to na stadionu hodně podobně. Iniciativa a nasazení všech našich hráčů bylo skvělé. Bohužel technické nedostatky a najít si prostor pro klid na střelu ve srovnání se soupeřem, byly zřejmé a proto ten výsledek. Další ohromný rozdíl byla schopnost náběhu do volného prostoru a dostat tam od spoluhráče kvalitní přihrávku. Po střídání Holeše jsem postrádal v obraně jakoukoliv komunikaci. Ale i s Holešem i když hrál krajního beka naše středová řada nechávala před našim vápnem ohromné díry, kterými zejména de Jong chodil jak chtěl a další mohli v klidu střílet. Také jsme z těchto prostor dostali dva góly, které Staněk chytat nemohl. Abychom byli výsledkově lepší by Barca musela střílet jako při jejím posledním prohraném ligovém zápase do brankové konstrukce. A to jsem se bál, ze se jim dvakrát nestane.
A víte co mi chybělo od nás diváků? Byla to víra a takové to propojení s týmem jako byla třeba na Strahově s Ajaxem a nebo v Edenu se Sevilou. Ve fandění jsme se prostě nějak neuměli sejít. TS díky za snahu i krásné pyro po skončení zápasu i že to bylo po dlouhé době bez UEFA mafia.
Věřím že titul bude a že se opět sejdeme na LM v Edenu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Slávista 51 před 24 dny 22.01.2026 18:13 |Za nasazení,
si zasloužili všichni až na Staňka,
o bod vyšší hodnocení.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 23 dny 24.01.2026 02:39 |Nasazení by snad mělo být v takovém zápase povinné. A vlastně v každém zápase, kde o něco jde.
Ale nevím, jestli se zápasy vyhrávají podle míry nasazení... To už bychom mohli týmy bodovat za umělecký dojem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
jirkag5 před 24 dny 22.01.2026 18:16 |Důležité je to, že TS neopomněla při zápase s Barcelonou polovinu času jebat spartu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
dauby před 24 dny 22.01.2026 19:13 |Přesně, taky to nechápu. Moc to nechápu ani v lize, když hrajeme třeba se Zlínem, ale skandovat to v LM je úplně mimo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
rak (přítel SN) před 24 dny 22.01.2026 23:17 |Mně už to docela štve. Sparťani nás tolik neřeší jako my je. To mně přijde skoro jako ukázka malosti. Některá skandování by chtělo upravit, aby tam Sparta vůbec nebyla. Já nechci, aby mně jí doma, tedy na Slávii, pořád někdo připomínal.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 09:49 |Takovej komplex menšího bratra, kterej se pořád snaží tomu většímu vyrovnat... Starší brácha si toho mladšího vůbec nevšímá a má ho na háku, ale mrňous se stejně snaží poměřovat...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 10:19 |Žel, podpis a razítko. Je to za tu dobu z naší strany ubohost.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 24 dny 22.01.2026 23:26 |Bez UEFA mafia to bylo mimochodem asi proto, že ten anglán pískal skvěle.
Hodnocení slávistů
Flame před 24 dny 22.01.2026 18:12 |Zdravím všechny,
chtěl jsem napsat něco chytrého , ale Alanor to napsal přesně a ušetřil mi práci. Jenom připodotknu, že hrajeme dobře, ale najednou přijde chvilková ztráta koncentrace a soupeři z toho dokáží těžit nejenom v tomto zápase. A jinak se hraje když 1:0 vedete nebo prohráváte.
Tady vidím cestu k lepším výsledkům i v krátkodobém časovém horizontu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
dauby před 24 dny 22.01.2026 19:12 |Včera se mi nelíbili Staněk a Oscar. Moses taky hodně chyboval, Sanyang střídal skvělé okamžiky se špatnými. Líbili se mi naopak Chaloupek, Holeš, Provod, Kušej, Sadílek. Chorý si ani nekopl, ale nedostával moc přihrávek. Celkově to nebylo tak špatný, ale na Ligu mistrů prostě zatím nemáme a celkově ke to v LM bída. Ale jako příprava na ligu to včera bylo dobrý
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
rybarmirek před 24 dny 22.01.2026 19:56 |Zdravím,po shlédnutí zápasu podruhé musím konstatovat, že už na stadionu jsem se moc nemýlil.Hodnoceni souhlas až na Jindru Staňka,tomu bych trochu známku snížil,nechytli nic navíc, špatné rozehrávka a balón mu vypadával,nebyl to jeho zápas a hlavně první branka jde za ním,co se týká druhé i Martin Vaniak ve studii celkem diplomatický říkal, že měl zakrytý výhled,ale podle mne skákal pozdě.Branka kterou dával Lewandovski byla také podivná,to ať posoudí trenéři gólmanů,za mne je ta jeho reakce pomalá.Hold každý zápas se nepodaří,jinak jsem po zápase s nasazením všech hračů a i předvedené výkonu spokojen,kvalita se prostě prokázala,o tom žádná.Chorý v tomto utkání nemohl uspět,nedostal přihrávku do situace které on umí a náběhový útočník,to on není.Myslim ,že se nemáme za co stydět a hodnocení tomu odpovídá.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Rocus před 24 dny 22.01.2026 21:50 |Nemůžu moc souhlasit s hodnocením Provoda, podle mě dost často míč předržoval a pak i v podstatě se štěstím získal aut nebo faul. Připisuji to přemíře snahy a tomu, že mu to nelepí tolik, jako dřív. Věřím, že se to obrátí a bude nejlepším hráčem bez debat
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 24 dny 22.01.2026 22:14 |Souhlas s Provodem. Vezme si míč, vyrazí dopředu, často nenahraje, ale táhne to sám. Pak promrhá chvíli na přihrávku, u lajny jde pak zbytečně do dvou, do třech a jsme v háji. A myslím, že mnohem častěji jsme v takových případech o míč úplně přišli přišli, než aby z toho byl faul nebo aut.
Ad Chaloupek - jako dobrý, ale při čtvrtém gólu neubránil Lewandowského, ač byl před ním. Míč se sice snažil odkopnout, ale jen to promáchl.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 06:25 |Být Provodovým spoluhráčem, tak už snad ani dopředu neběžím a nepokouším se naběhnout do volného prostoru, protože mi stejně Provod nenahraje, protože se ani nerozhlédne a stejně vím, jak to skončí - v nekonečných kličkách mezi třemi soupeři u lajny a ztrátou míče. Musí to být pro Provodovy spoluhráče někdy dost frustrující...
Nevím, možná má Provod milionové prémie za asistenci nebo gól...?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
The88 před 24 dny 23.01.2026 00:12 |Souhlasím. Ale myslím si, že je to mimo jiné tím, že ostatní záložníci jsou defenzivní a nedoplní ho. Celkově ta nabídka ve předu bývá malá.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Radek097 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 19:38 |Není zápas, kde by Provod nepředržoval míč.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
IJS před 24 dny 22.01.2026 22:31 |Zápas jsem viděl v televizi, tak těžko můžu rozporovat Alanorovo hodnocení, jen u některých hráčů jsem to viděl jinak. Také mě se nelíbil výkon Chorého a 5 je asi jen za účast a to samé platí i na Ivana. Naopak bych přidal Mosesovi a Chaloupkovi. Ten byl v obraně výborný, ale na defenzivního záložníka to zatím není. Překvapilo mě hodnocení Provoda jako našeho nejlepšího hráče. Mě v těchto zápasech přijde, že zpomaluje hru, dlouho drží míč, má hodně dotyků. V lize to má svůj význam, protože většinou hrajeme do "plných", ale proti Barce to chtělo, po zisku míče, dávat rychlou nahrávku na rozběhlé útočníky ( beky ). To nám vůbec moc nejde a ani se o to nepokoušíme. Vzpomenu třeba Sanyanga, když šel s míčem přes střed a vpravo byl rozběhnutý a úplně volný Douděra. On ho neviděl a akci "zadrbal". Dost kolegů na SN chválilo krátké učinkování Chama, ale mě se prostě do této Slavie nehodí! Třeba se mýlím, ale na Chamovi asi Slavia nikdy stát nebude. Samostatná kapitola je Staněk. Jestli měl něco rozjednané, tak si včera moc nepomohl a asi by bylo spravedlivé, aby na Pafosu chytal Marky.
Ale byl to úvodní zápas jara, proti rozjetému a vynikajícímu soupeři, takže nepodléhejme panice že jsme dostali 4 branky, ale se nevznášejme na obláčku, že jsme hráli výborně a dali Barce 2 branky. Myslím, že to trenéři vyhodnotí správně. A když jsem u trenérů, tak jejich zásahy do sestavy ve 2. poločase se vůbec nepovedly a to včetně přechodu na 3-obráncový systém. Na konci už kluci nevěděli, co a kde mají hrát.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
honza1947 před 24 dny 22.01.2026 23:54 |Staněk včera minimálně první a čtvrtý gól měl chytit. A myslím že Markovič by chytil i ten druhý, i když byl kopnutý pěkně za háčky. Ale jinak to nebyla žádná zvláštní rána. Třetí gól byl nechytatelný. Nutno ale dodat, že pod všemi čtyřmi góly jsou podepsáni hráči v poli svými ztrátami, chybnými řešeními a nedorazy soupeřů.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 10:17 |Honzo, to se dá podepsat. Jenže si myslím, že pokud by nepřišly tyto ztráty, objevily by se v zápase s takovými borci druhé a dostali bychom góly po jiných situacích. Jasně, je to spekulace, ale jsem o tom přesvědčen.
I v ligových zápasech těch zbytečných je z naší strany hodně, takže se nejednalo o výjimku. Jen v lize není taková kvalita, takže nejsme tak tvrdě trestáni.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Lojzik před 23 dny 23.01.2026 13:02 |Děkuji, že jsi to napsal za mě :-)
Jenom jako bývalý dlouholetý hráč doufám, že změníme styl a začneme stavět na hráčích jako je právě Cham a uvidíme i v naší hře nějakou myšlenku a trošku té "fotbalovosti"
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
záplata před 24 dny 23.01.2026 00:07 |Jak je Alanor jindy spíše skoupý tak tentokrát měl štědrou ruku, jedna trojka a pár čtyřek by asi odpovídalo víc a na sedmičku tam podle mě nebyl nikdo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
cvočkař Danda před 23 dny 23.01.2026 09:13 |Souhlas s kolegy, kteří kritizují Staňka.Byl nejistý a rozehrávka skoro tragická.Po střídání Holeše přestala být obrana kompaktní.Vlčka mám rád,ale před 3.golem nesmyslně couval a srazil se se Zimou, který by to v pohodě odhlavičkoval.Chorý není hráč do protiútoku,je platný hlavně při dobývání zatažené obrany.V soubojích s pohyblivějšími hráči Barcelony působil až neohrabaně.Přesto to byl zážitek a těším se na jaro a jízdu za titulem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 10:10 |To couvání našich kluků byl v tomto zápase systémový problém. Nejen od obránců, ale i středních záložníků. Mezi půlkruhy to ještě není takový malér , ale když takové borce důrazně nepokryješ před vápnem, zadĕláváš si na průšvih.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Radek097 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 19:54 |Ale to se dělo i v předchozích zápasech. Není to jen o tomto zápase... Ono sice chceme hrát 1v1, ale jak kdy... neumíme si přebírat hráče - asi chybí komunikace v některých fázích hry. Spousta lidí si vzpomene na špatnou reakci Markoviče proti Arsenalu, ze které pramenil třetí inkasovaný gól. Jenže z čeho to vůbec vzniklo? Ve středu pole cca 25 metrů od brány volný Rice. Měl strašně prostoru, my máme asi 9 hráčů zformovaných na hranici velkého vápna... no a z ničeho nic je to 0:3. Ano, ten centr měl Markovič chytit a jde za ním, jenže nemůžeme si dovolit dát hráči jako je Rice tolik volného prostoru. To je ten rozdíl mezi LM a naší ligou, když to necháš takový prostor soupeři z naší ligy, čtyřikrát z pěti pokusů mu ten centrovaný míč uletí. Rice to dá jak chce devětadevadesátkrát ze sta pokusů.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 20:24 |Můj názor je ten, že naši kluci měli obavu, aby v situacích 1na1 nebyli obejíti soupeřovým hráčem s míčem a Barca se nedostávala do přečíslení a tak to chtěli odcouvat, aby byl před našim vápnem prostor zahuštěnĕjší, ale přesto tam byly díry i jistý chaos při přebírání hráčů, takže jsme soupeři nakonec dost volných prostorů nabídli a on trestal.
Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2026 20:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Můj názor je ten, že naši kluci měli obavu, aby v situacích 1na1 nebyli obejíti soupeřovým hráčem s míčem a Barca se nedostávala do přečíslení a tak to chtěli odcouvat, aby byl před našim vápnem prostor zajištěnĕjší, ale přesto tam byly díry i jistý chaos při přebírání hráčů, takže jsme soupeři nakonec dost volných prostorů nabídli a on trestal. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Radek097 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 21:42 |1v1 jsme se snažili hrát neustále, takže spíše to svádím na nedostatečnou komunikaci a tedy špatné přebírání hráčů. Ono dvakrát, třikrát zapomeneš přepnout za poločas a máš z toho dvě nebezpečné střely zpoza vápna. Vždyť dvě inkasované branky jsme měli jen díky tomu, že jsme na chvíli z toho vypadli, hráči jsme nechali prostor kousek za vápnem a trefil to. Fermín před gólem na 2:1 pro Barcelonu stál snad pět sekund úplně sám metr za vápnem... to je prostě průser a pak jsou na Lewandowskim nalepeni dva hráči.
Setkáváme se s nejlepšími, tak ty naše chyby jdou více vidět. To je celé. Buď se z nich poučíme a za rok tam nebudeme dopočtu anebo se nám podaří udělat nějaký solidní výsledek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 09:51 |Na Pafosu bychom se měli inspirovat v televizi: Metoda Markovič.
(Koneckonců by si to Markovič zasloužil.)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 11:26 |Přijímám sázky, že se to nestane.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 23 dny 23.01.2026 11:29 |Sázet se nebudu, ale úplně bych se nedivil. A to i kdyby Staněk proti Barceloně zachytal, nebylo by to nutně vyjádření nedůvěry Staňkovi, jako spíš odměna Markovičovi za loajalitu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 11:38 |Tohle není filosofie našeho trenéra.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
rak (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 13:02 |Nevím, jestli trenéra. Nasazení brankáře většinou nechává na trenérech brankářů.
Jinak bych také nějaké šance Markovičovi dával. Staněk chce evidentně ven, takže hrát musí také a my s ním asi moc perspektivně počítat nemůžeme. V létě bych ho pustil.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
martynko před 23 dny 23.01.2026 13:18 |Hele neni to tak a nerozumim, kde se tenhle nazor vzal. Jako o kazdym jinym hraci i o golmanovi ve finale rozhoduje šéf a vrchní stratég JiT. Pochopitelne s prihlednutim k tomu, jak se forma golmanu jeví trenerum golmanu, kteri.
Mozna vim, odkud se to vzalo, jednou se JiT na tiskovce ptali, proc nastoupil zrovna ten golman a ne ten druhej. Jindrich to nechtel nahlas rozebirat, pomohl si nakonec i zminkou o trenerech golmanu.
Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2026 13:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neni to tak a nerozumim, kde se tenhle nazor vzal. Samozrejme jako o kazdyho jineho hrace i o nasazeni golmana ve finale rozhoduje šéf a vrchní stratég JiT. S prihlednutim k tomu, jak o forme golmanu referuji treneri golmanu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
vlk30 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 09:55 |Hodnocení v pohodě, škoda že Staněk nezachytal lépe.No a LM je prostě LM atmosférou a takovou náladou, ještě tu výhru nekdy uhrát.
Tomáš Holeš
Mike před 23 dny 23.01.2026 10:42 |Podle mě skvělý opět Holeš. Má výbornou orientaci v prostoru, na svůj nízký vzrůst perfektní hru hlavou, čte na hřišti dokonale hru a jako nadstavbu vymazal ze hry 2 světová křídla- Nica Wiliamse a Raphinu.
Vždy, když ho vidím v sestavě, tak jsme klidnější. Ligu tady může s prstem v nose kopat ještě 3 sezóny.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kupik před 23 dny 23.01.2026 10:50 |Dobrý dopoledne, přátelé
v první řadě velkej dík všem divákům v aréně, v tomhle počasí je to obdivuhodný.
A samotnej zápas?
V současný době a v daným okamžiku pro mě maximum možnýho.
Těžko srovnávat rozjetou Barcelonu hrající téměř bez pauzy se Slavií, která na soustředění dostávala pořádně do těla. No a hned rovnejma nohama LM. To je fakt složitý.
To za prvý. A za druhý, těžko lze porovnávat takovýhle mančafty jak z hlediska hráčskýho materiálu, tak z pozice ekonomický a strategický. Je rozdíl mezi Škodovkou a Bugatti.
Přesto Slavia hrála dle mýho soudu velice dobře, obětavě a chvílema si s balónem i pěkně rozuměla.
Akorát škoda, že J.Staněk byl možná psychicky trošku jinak nastavenej. Možnej náznak od vedení, že v případě dobrý nabídky lze uvažovati o jeho přestupu mu malinko zamotal hlavu.
Ale jinak pochvala všem, zápas i navzdory tomu mrazu zahřál.
Dobře se rozehrává Y.Sanyang, nechybí mu drzost a rychlost, až zlepší příhru tak bude velmi platnej.
A totéž platí o nahrávce L.Provoda.
Hraje na obrovským prostoru, mičuda mu nepřekáží, fotbalista je to vskutku parádní, ale bohužel to finální řešení je někdy divný. Řekl bych i skoro špatný.
Ale což, je začátek jara, vono to přijde. A jak píše kolega Jarda49, věřím, že titul bude a opět se sejdeme na LM.
Tady bych se zastavil nad úvahama některejch odborníků, novinářů a i fanoušků, zda-li je pro Slavii LM adekvátní soutěž a nedělá-li Slavia zde pouze stafáž a ostudu.
Za mě jednoznačně nikoliv.
Pakliže si tu účast hoši vybojujou, získaj titul a přímej postup, tak je to pro ně odměna,jak po stránce sportovní tak i finanční.O stabilizaci financí v klubu nemluvě.
A taktéž je to parádní dárek pro všechny fanoušky, kvůli tomu se přeci ten fotbal hraje.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 10:56 |Závidím Ti Tvůj do nebe sahající optimismus. Podle mě se trochu(někdy trochu dost) míjí s realistickou skutečností. Poslední zápas napoví, kdo jsme blíže pravdě.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
houston (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 09:59 |Nepřestávám kroutit hlavou nad věčným optimizmem některých. Jaký dobrý výkon, když z něj vyplynou naše celé dvě střely na branku ? Když hraje FCB jejich domácí pohár se soupeřem ze třetí ligy, tak ti třetiligisté ohrozí jejich branku vyšším počtem střel, než to dokážeme my, jako mistr Česka ! Taková je skutečná úroveň, nikoliv pocity zaujatých fandů....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 22 dny 24.01.2026 10:15 |Ve středu hřiště se na to dalo koukat, tam na naší straně kvalita určitě je. A na tom se dá pracovat. Problémy jsou v obou vápnech. Poměrně kvalitní bránění většinu zápasu devalvujeme chybami, které by v lize patrně prošly bez povšimnutí, na této úrovni jsou tvrdě potrestané. A před branou soupeře kvalitu jednoduše nemáme a není to jen hroťákem, předfinální a finální výstavba stačí opět pouze na ligu. Já jsem si sliboval dost právě od Chama, jehož nápadité přihrávky by mohly šance vytvářet.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 10:51 |Vím, že to nikoho nezajímá, ale dovolte mi se "pochlubit". Často se tady v nejrůznějších věcech s proudem neshodnu. Ale tentokrát bingo, shoda s průměrem hodnocení lidu u všech hráčů. Jen u Chorýho rozdíl 1bod. To se mi ještě nestalo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Divizni (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 10:56 |Přátelé, stejně jako asi většina z vás, ani já nechápal výkon našeho gólmana. Je zajímavé, že v příspěvcích se shodujete, že třetí gól za ním nejde. Mám jiný názor. Podle mě úplně nejde o ztrátu na půlce. To se zkrátka stane. Mám ale na mysli tu ohromnou svíci na malém vápně. Hráči Barcelony úplně ze souboje vycouvali a Staněk kouká, jak se na našem malém vápně sráží dva, nebo tři obránci, místo aby si křiknul, míč chytil nebo alespoň vyboxoval pryč. Schválně si ten okamžik prohlédněte a snad mi dáte za pravdu. Vždyť on je repre gólman a tohle vyřeší i lepší brankář někde v okrese. Hezký den všem.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 11:02 |Myslím, že kritiky (byť zasloužené) už sklidil dost. Snad ho to postaví zase na zem a přestane se vidět v nějakém špičkovém německém mužstvu. S Barcelonou si o to rozhodně neřekl.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Akuls před 23 dny 23.01.2026 12:47 |Je to tak, vstřelili jsme Barceloně 2 šťatné góly a dostali jsme 4 hodně laciné. Přitom bylo vidět, že Barcelona nebyla ve své kůži, ještě před pár dny hrála ve vedru v Saúdské Arábii těžké zápasy španělského superpoháru, potom cesta do San Sebastiánu a nešťastná porážka v lize a snížení náskoku před Realem jen na 1 bod, cesta do Prahy, distancovaný Lamine Yamal, přes kterého nyní jdou prakticky všechny nebezpečné akce Barcy, naopak “odpočinutá” a po třech přípravných zápasech v Marbelle snad i slušně rozehraná Slavia a konečně velký mraz v době konání zápasu. Slavia to Barceloně hodně ulehčila, byla šance bodovat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Akuls před 23 dny 23.01.2026 10:59 |Chaloupek celý zápas osobně držel a dobře, tedy až na chybu při čtvrtém gólu, hroťáka Lewandowskiho. To že si občas zaútočil, stejně jako Zima, neznamená že hrál defenzivního záložníka.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Alanor (admin) před 23 dny 23.01.2026 11:15 |To nebylo o ojedinělém útočném výletu, ale o přepínání rozestavení. Chaloupek měnil pozici, to stejné ve druhé půli myslím bylo i u Oscara, který se na část zápasu taky přesunul z krajního beka do středu zálohy.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Akuls před 23 dny 23.01.2026 12:14 |Ano jistě i Mouses začínal na pozici pravého wingbeka a končil ve středu zálohy. Schranz střídal Chorého na hrotu, potom šel za Kušeje na pravého wingbeka a na hrot přišel Chytil. Rozestavení mění Slavia často, ale Chaloupek se od Lewandowskiho prakticky nehnul a ten zase neopustil pozici na hrotu. Takže žádný defenzivní záložník, ale celý zápas jeden ze dvou stoperů. Vzadu jsme hráli celý zápas na 4 obránce, nejdříve Holeš-Chaloupek-Zima-Dorley, v 2. poločase Douděra-Chaloupek-Zima-Vlček.
Ještě si dovolím se vrátit ke 4. gólu a upozornit na podivné Sadílkovo bránění centrujícího Rashforda koleny!? A když si dokázal Lewandowski tento centr zastavit a druhým dotekem zavěsit, tak určitě mělo být v silách Chaloupka, aby balón k Lewandowskimu neprošel.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Sokrates55 (přítel SN) před 23 dny 23.01.2026 14:26 |Dobré odpoledne přeji Vám všem přátelé:-)).
Už jsem také rozmrzl a čtu veškerou disputaci o tomto utkání a díky za ní:-)).
Předně bych chtěl sám za sebe říci, že jsem klukům po zápase poděkoval a jsem rád, že jsme tento zápas odehráli tak, že se nemáme za co stydět.
Šli jsme do zápasu z plné přípravy, když soupeř je plně rozehraný a sami jsme nevěděli, jak na tom jsme.
Myslím, že sestava byla zvolena v rámci možného dobře a po zápase si určitě trenér vyhodnotil, kde to drhlo.
Ano, souhlas s tím, že se Staňkovi, Chorému, částečně i Oscarovi a také Sanyangovi dají vytknout chyby a tady je pro něho ta známka u mě o stupeň níž, včetně toho zadrbání balonu mezi čtyřmi hráči Barcelony a tím i pak přišel ten gól v naší síti. .
To je to negativní. A také se s tím dá něco dělat a větší rozehraností se to určitě zlepší.
Co je pozitvní, je výkon Holeše, Mosese, Chaloupka, Zimiče, Sadílka, Douděry, Kušeje a i Schranz mi přišel pohyblivě lepší než právě Chorý.
Příchod Chama také přispěl.
Lukáš Provod kapitola sama pro sebe. Občas fakt předrží míč a je to škoda. Zase na druhé straně nevypustí hru a jeho podpora obou útočníků je fakt znát měněním míst a nabízením se pro spoluhráče.
Prostě jsem odcházel z Edenu s pocitem, že to půjde a kluci se rozehrají.
Zápas na Pafosu bude další zkouškou, jak to bude na jaře vypadat.
Jsem rád, že jsme si to v LM ochutnali a jsou to zkušenosti, které nikde jinde neposbíráme.
A moc bych si přál, kdybychom opět vybojovali titul a šli do LM zas.
Jo, třeba zase dostaneme občas trojku, ale pořád budeme mezi nejlepšími a budeme mít proč se učit hrát dobrý fotbal.
Nesuďme hned vše až moc přísně a dejme klukům čas.
Vyplatí se nám to.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
"Beatus ille homo, qui sedet in sua domo" - Ovidius
Blažený život má, kdo jen doma sedí
Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2026 14:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré odpoledne přeji Vám všem přátelé:-)).
Už jsem také rozmrzl a čtu veškerou disputaci o tomto utkání a díky za ní:-)).
Předně bych chtěl sám za sebe říci, že jsem klukům po zápase poděkoval a jsem rád, že jsme tento zápas odehráli tak, že se nemáme za co stydět.
Šli jsme zápasu z plné přípravy, když soupeř je plně rozehraný a sami jsme nevěděli, jak na tom jsme.
Myslím, že sestava byla zvolena v rámci možného dobře a po zápase si určitě trenér vyhodnotil, kde to drhlo.
Ano, souhlas s tím, že se Staňkovi, Chorému, částečně i Oscarovi a také Sanyangovi dají vytknout chyby a tady je pro něho ta známka u mě o stupeň níž, včetně toho zadrbání balonu mezi čtyřmi hráči Barcelony a tím i pak přišel ten gól v naší síti. .
To je to negativní. A také se s tím dá něco dělat a větší rozehraností se to určitě zlepší.
Co je pozitvní, je výkon Holeše, Mosese, Chaloupka, Zimiče, Sadílka, Douděry, Kušeje a i Schranz mi přišel pohyblivě lepší než právě Chorý.
Příchod Chama také přispěl.
Lukáš Provod kapitola sama pro sebe. Občas fakt předrží míč a je to škoda. Zase na druhé straně nevypustí hru a jeho podpora obou útočníků je fakt znát měněním míst a nabízením se pro spoluhráče.
Prostě jsem odcházel z Edenu s pocitem, že to půjde a kluci se rozehrají.
Zápas na Pafosu bude další zkouškou, jak to bude na jaře vypadat.
Jsem rád, že jsme si to v LM ochutnali a jsou to zkušenosti, které nikde jinde neposbíráme.
A moc bych si přál, kdybychom opět vybojovali titul a šli do LM zas.
Jo, třeba zase dostaneme občas trojku, ale pořád budeme mezi nejlepšími a budeme mít proč se učit hrát dobrý fotbal.
Nesuďme hned vše až moc přísně a dejme klukům čas.
Vyplatí se nám to.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
"Beatus ille homo, qui sedet in sua domo" - Ovidius
Blažený život má, kdo jen doma sedí
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 23 dny 23.01.2026 17:50 |Sokrate, souhlas s tvým shrnutím.
Jen s jednou větou, na kterou jsem se vždycky se závěrem tvých příspěvků těšíval, tentokrát ( ne tvou vinou :-) ), nesouhlasím. Jen doma sedět a považovat to za blaženost - brrrr !!!
To se Ovidiovi nepovedlo, tedy za mne.
Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2026 17:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Sokrate, souhlas s tvým shrnutím.
Jen s jednou větou, na kterou jsem vždy se vždycky se závěrem tvého příspěvku těšil, tentokrát ( ne tvou vinou :-) ), nesouhlasím. Jen doma sedět a považovat to za blaženost - brrrr !!!
To se Ovidiovi nepovedlo, tedy za mne. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
coogee před 23 dny 24.01.2026 00:22 |Co kdybys to vzal jako aforismus nebo ironii?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
houston (přítel SN) před 23 dny 24.01.2026 00:47 |Dochází mu adresné citáty....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
bbslavia před 23 dny 23.01.2026 19:44 |Ahoj Sokrate,
v určitých věcech nemohu souhlasit.
Měli jsme herní soustředění, ne kondiční.
Nelze mluvit o nerozehranosti, to na výsledek nemělo vliv, klimatické podmíny hrály v náš prospěch. Jak přiznali hráči Barcelony, v takových podmínkách nehráli a bylo to těžké.
Góly pramenily z taktických chyb, špatně jsme vykrývali prostor a otevírali ho hráčům Barcelony.
Tak nelze hrát v LM, když pominu první gól po chybě Staňka.
Hráči Barcelony nemohou dostat tolik prostoru.
Vzpomínám si na zápas Liberce na AC Milán, kde vysoko napadali a hvězdní hráči typu Seedorfa s tím měli velké problémy. Když se ptali Ancelottiho, kdo byl nejtěžší soupeř v ročníku LM, který AC vyhrálo, tak řekl Liberec. Liberec neměl lepší hráče,měl správnou taktiku. Naše obranná hra byla pasivní.
V ofenzívě jsme až na 2 góly z rohů nic neukázali. 2 střely na bránu proti Barce, to i týmy ze spodku La Ligy vyprodukují více.
Pokud si budeme nalhávat, jak dobře jsme hráli, tak se nic nezmění a herní stagnace bude pokračovat.
Pokud budeš mít čas, podívej se na zápas Brugg s Barcou a uvidíš velký rozdíl. Přitom nemají v kádru hvězdy za stovky miliónu. To samé Bodu proti City.
S tvým hodnocením hráčů nemohu souhlasit, jediný, kdo podal nadprůměrný výkon, byl Holeš, ostatní průměr.
Naše hra je statická, do strany a zpět, nedáme pořádný centr a nevystřelíme na bránu. Viděl jsi včera Červa, jak se střílí na bránu. Porto není Barca, ale jde o schopnost vystřelit.
Naše přestupová politika nepřináší zkvalitnění kádru, jen rozšíření. Utrácíme stovky miliónu, ale není to v posledním roce vidět. Bodo má v kádru jen Nory, ale hraje jinak v Evropě.
Dříve jsme dominovali v naběhaných kilometrech, i v tom už jsme v průměru, Barca měla lepší čísla.
Pokud nezměníme myšlení, nepřizpůsobíme tomu herní styl, tak budeme mít v Evropě velké problémy.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 23 dny 23.01.2026 23:02 |Rád bych podpořil všechno co říkáš i slovně, ne jen pitomým palcem. Obávám, že pokud jde o Tvoji poslední větu, realizační tým ani náhodou nic takového nevidí, tady většina asi také ne. Budeme dál hrát jako hrajeme teď a při tom se plácat po ramenou, že jsme sice prohráli, ale vlastně jsme hráli moc hezky.
Potkalo nás to velké štěstí, že jsme nemuseli hrát žádnou kvalifikaci a je velká naděje, že se to bude znova opakovat. Dává nám to skvělý čas na vylepšení všeho o čem podle mě přesně píšeš.
Jen se bojím, zda tento čas bude účelně využit lépe, než jen falešným sebeuspokojením a vírou, že se vše zlepší samo.
Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2026 23:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Rád bych podpořil všechno co říkáš i slovně, ne jen pitomým palcem. Obávám, že pokud jde o Tvoji poslední větu, realizační tým ani náhodou nic takového nevidí, tady většina asi také ne. Budeme dál hrát jako hrajeme teď a při tom se plácat po ramenou, že jsme sice prohráli, ale vlastně jsme hráli moc hezky.
Potkalo nás to velké štěstí, že jsme nemuseli hrát žádnou kvalifikaci a je velká naděje, že se to bude znova opakovat. Dává nám to skvělý čas na vylepšení všeho o čem podle mě přesně píšeš.
Jen se bojím, zda tento čas bude účelně využit lépe, než jen falešným sebeuspokojením a vírou, že se vše zlepší samo.
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 23 dny 24.01.2026 00:28 |Tady to stručně shrnuli i s těmi běžeckými čísly:
https://prazska.drbna.cz/drbna/blogy-a-komentare/18968-prohra-s-barcelonou-neni-na-pochvalu-tykac-by-mel-rychle-propichnout-ruzovy-oblacek.html
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
houston (přítel SN) před 23 dny 24.01.2026 00:46 |Líp to napsat ani nešlo. Škoda jen, že klubová vrchnost je k podobným hodnocením imunní....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Sokrates55 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 10:25 |Dobré dopoledne u dobré kávy přeji a děkuji za disputaci a za Vaše názory.
Každý z nás má na dané téma nějaký názor a je třeba se navzájem poslouchat a přijmout oponentní názor.
Oponence však neznamená, abychom hledali věty, které mají spíše tendenci osočit.
Naše vedení (určitě ne vrchnost) není imunní a ani až tak slepé a asi jste moc rozhovor pana Trpišovského někteří neposlouchali.
Příprava byla v první fázi kondiční a pak teprve herní a na některých to bylo znát, viz např. Chorý.
Nadprůměrný výkon podal například Sadílek a i Provod.
A citátů mám dostatek a dokonce i těch adresných.
Pořád si myslím, že první ostrý zápas nebyl z naší strany odehrán nijak špatně a příliš brzké příkré soudy jsou kontraproduktivní.
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet a zda se nám povede obhájit titul.
A ještě jednou děkuji za disputaci.
"Qui nescit tacere, nescit et loqui" - opět Ovidius
Kdo neumí mlčet, neumí ani mluvit.
S úctouk Vám všem
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
SLAVIESTA před 22 dny 24.01.2026 11:55 |Citát nám kritikům má naznačit, že máme raději mlčet? To nebudeme, mezinárodní výsledky Slavie jsou delší dobu více než tristní, i kdybys to sebevíc obhajoval.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
bbslavia před 22 dny 24.01.2026 22:30 |Zdraví Sokrate,
děkuji za odpověď.
Jen upřesním, že kondici nabírali hráči individuálně doma do odletu na HERNÍ SOUSTŘEDĚNÍ DO Marbely.
To jsou slova Jindřicha Trpišovského.
Mám jiný názor na slovo nadprůměrný výkon.
Sadílek sice kopnul dva rohy, z kterých padl gól, ale jinak hrál svoji klasiku-nahrávky dozadu, zpomalit hru a střed pole byl průchoďák. V ofenzivě nic jiného kromě dvou rohů nepředvedl.
Provod toho hodně oběhá, efektivita minimální.
Jedna průměrná střela na bránu, jinak nahrávky do stran, zpomalení hry, ztráty.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 22 dny 25.01.2026 00:40 |Mně Provod přišel, že to asi dvakrát zatáhl ze strany přes obránce do vápna, jednou ho ve slibné situace zastavil sudí pro velmi pochybnej faul.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Martin 58 před 22 dny 24.01.2026 12:16 |Dejte si utkání ještě jednou ze záznamu, ale vypněte si zvuk. A pozorně ho sledujte. Pak snad pochopíte, že jste udělal hodně unáhlené závěry.
A poznámka, že šlo o herní soustředění, je totální pitomost.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
bbslavia před 22 dny 24.01.2026 22:24 |Jde o pohled na fotbal, já ho vidím jinak, nejde o unáhlené závěry.
Kondici nabírali hráči sami do odletu na HERNÍ SOUSTŘEDĚNÍ DO MARBELY.
Tak pravil trenér Jindřich Trpišovský.
Opakuji, v Marbele nešlo o kondiční soustředění.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Sokrates55 (přítel SN) před 21 dny 25.01.2026 09:27 |Zdravím příteli.
Různorodost názorů není překážkou mít společnou radost, pokud se nám bude dařit.
S uctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 03:06 |Hele lidi, vzpomenete si bez nějakého dlouhého přemýšlení, kdy jsme vlastně naposledy vyhráli v Evropě?
Člověku historicky naskočí Sevilla, Leicaster, prasata Rangers, ale něco z posledních let?
Pls, nehledejte na googlu nebo na klubovém webu... Tam se samozřejmě nějaké vítězství nad St.Josephs Gibraltar, Čenstochowou dá najít... Ale můžete vystřelit nějaké vítězství z posledních dvou-tří-čtyř let, které se vám zapsalo do paměti a dodneška ho vidíte před sebou?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
slavistapavel před 22 dny 24.01.2026 06:40 |Nad Razgrazem? Jiny zapas me nenapadá.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
torn před 22 dny 24.01.2026 11:09 |AC Roma. To první místo ve skupině si dobře pamatuji.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
coogee před 21 dny 25.01.2026 18:46 |To ano, jen si ještě zkus vzpomenout na jméno toho soupeře z Říma! :-)))
Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2026 18:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To ano, jm si ještě zkus vzpomenout na jméno toho soupeře z Říma! :-))).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kjandourek (admin) před 22 dny 24.01.2026 14:12 |Lille, St.Gilles, AS Roma, Servette Ženeva... Do toho intervalu se vejde i tažení EKL přes Fenerbahce (2x3:2) a LASK Linec a čtvrtfinále s Feyeenordem...
Komentář byl uživatelem upraven (24.01.2026 14:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Lille, St.Gilles, AS Roma, Servette Ženeva....
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 14:31 |Já jsem si říkal, že jako poslední větu svého příspěvku uvedu, že Ty jsi vyloučen z diskuse jakožto chodící encyklopedie se sloní pamětí... No, nedal jsem ji tam, dobře mi tak! :))
(Ve čtvrtfinále s Feyenordem nebylo žádné vítězství, jen jedna remíza.)
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kjandourek (admin) před 22 dny 24.01.2026 14:36 |Ale super fotbal ne? A hlavně ta plichta 3:3 z venku...
A obráceně - pamatuješ si z poslední doby nějaký šílený náklep?
Vzpomínám si, jak konkurence dostala 0:5 na City, 0:6 doma s AM, s Liverpoolem 1:5 a 1:6...
Naše nejhorší výsledky jsou 0:3..
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 16:25 |S někým jsme dostali čtyřku doma (Arsenal?).
Ale jinak mi to splývá do pocitů, že už žádnou díru v Evropě pár let neděláme. Kde že jsou ta čtvrtfinále EL a EKL?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
wimpy před 22 dny 24.01.2026 16:37 |Doma s Arsenalem a v Leverkusenu. Tam hrál Bořil středního stopera.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kjandourek (admin) před 22 dny 24.01.2026 19:53 |jenomže ty dvě čtyřky jsme dostali právě v sezóně, kdy jsme se dostali do čtvrtfinále EL....
V Evropě neděláme ani ostudu - hrajeme v ní normálně kontinuelně.... čtvrtfinále bylo maximum, co kdy český fotbalový klub v Evropě dokázal... anomálie je semifinále v roce 1996, ale objektivně k němu bylo potřeba méně než dnes k postupu do ligové fáze...
Ostatně i z dob společného čs státu dokázal více jenom Slovan Bratislava v roce 1969 a pak Rudoši v roce 1992, kdy skončili v nultém ročníku LM druzí v semifinálové skupině...
A my se najednou tady tváříme, že nás snad někdo obírá o něco, na co máme historicky nárok...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Radek097 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 20:35 |Teď jsme výsledkově v Evropě v útlumu. Vždyť z posledních 4 ročníků (1 LM, 2 EL, 1 EKL) jsme postoupili jen jednou ze skupiny. V koeficientu jsme v ČR až druzí a to plzeň má teď dva slabší ročníky, odečítat bude 6,5 bodu, což je mimochodem stejně jako sparta, ale my budeme odečítat 16 bodů. Takže když příští ročník bude vypadat stejně jako letošní, budeme až třetím českým týmem.
Při vrcholu jsme se nacházeli v klubovém koeficientu na 32. místě, teď nám přísluší místo 57.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
knl66 (přítel SN) před 21 dny 25.01.2026 08:21 |A teď ses nachytal...!!! :))) Zapomněl jsi z éry společného čs. státu na Duklu Praha!
1966/67 semifinále poháru mistrů (PMEZ) + 78/79 čtvrtfinále Poháru UEFA + 85/86 semifinále PVP. Ale je fakt, že tenkrát byl systém úplně, ale úplně jiný a do dalších kol se dalo proklouznout relativně snadněji.
(Mimochodem, tehdy v sezoně 78/79 jsem na té Dukle byl osobně na té malé protilehlé tribuně nad tunelem při zápasech Dukla - FC Everton a Dukla - Hertha Záp. Berlín. Nicméně o pomíjivosti všeho takového svědčí, že jsem musel nakouknout do wiki....)
Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2026 08:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A teď ses nachytal...!!! :))) Zapomněl jsi z éry společného čs. státu na Duklu Praha!
1966/67 semifinále poháru mistrů (PMEZ) + 78/79 čtvrtfinále Poháru UEFA + 85/86 semifinále PVP. Ale je fakt, že tenkrát byl systém úplně, ale úplně jiný a do dalších kol se dalo proklouznout relativně snadněji.
(Mimochodem, tehdy v sezoně 78/79 jsem na té Dukle byl osobně na té malé protilehlé tribuně nad tunelem při zápasech Dukla - FC Everton a Dukla - Hertha Záp. Berlín).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kjandourek (admin) před 21 dny 25.01.2026 13:11 |Ale to je semifinále, stejně jako my v roce 1996... To je "jenom" stejné....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 22 dny 24.01.2026 07:53 |Máme před sebou poslední zápas LM, a pak přijde liga. Kladl jsem si otázku, kde napsat svůj názor, a protože se vlastně týká hráčů a týmu, a ptám se sám sebe, jak jít dál, vložil jsem to do tohoto vlákna. Jsem přesvědčen, že ligu bychom měli zvládnout, pokud nás nepotkají zdravotní maléry, stejně jako pohár.
A pak přijde léto a asi razantnější změny.
Jak dál s budováním týmu? Asi většina z nás vidí, že atleticko-kondični úroveň je už jen obyčejný standard. Nezbytně nutný pro úspěch jak doma, tak především v mezinárodních pohárech.
Proto věřím, že i trenérský tým vidí, že další posun může nastat jen s příchodem hráčů, jejichž potenciál je i ve fotbalovosti a její aplikaci v rychlosti. S tím, že se budeme snažit takové hráče k nám přivést. Jen tak se posuneme a budeme třeba už v příštím ročníku LM konkurenceschopnější.
Vím, že přivést takové plejery nebude snadné, ale ne nemožné. Nepůjde o 5-6 hráčů, to je utopie, ale u 2-3 by to mohlo vyjít. A to by byl parádní odrazový můstek pro budoucnost, jak dál.
V každém případě se těším na jaro i na další období umocněné zvědavostí, zda se nám podaří položit základy k dalšímu posunu a rozvoji jak týmu, tak klubu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Lord_Edmund před 22 dny 24.01.2026 12:34 |Souhlasím. Letošní ligu bychom měli s přehledem zvládnout. Pro další sezóny musíme ale přehodnotit přístup, jinak nejen, že v Evropě budeme jen do počtu, ale ztratíme pozici i doma. Prostě musíme podstoupit riziko toho podle mě zbytečně obávaného zhoršeného klimatu v kabině a sehnat opravdu kvalitní ofenzivní hráče.. Ano bude to složité a bude to nákladné. Když to zjednoduším a zkonkretizuji, tak potřebujeme útočníka, který by v zápase s Barcou v té Chorého pozici ve 12. minutě trefil bránu. To jsou situace, které rozhodují velké zápasy. Za Chorase jsem ve Slavii rád, pro ligu super, ale má prostě svoje limity. Ono i když si vezmete ten gól Kušeje, tak je to také spíše bojovnost, důraz a štěstí, než kvalitní zakončení. I to je nutné a někdy i krásné např. Traoreho haluz se Sevillou, ale nedá se na tom stavět jako jediném, nebo hlavním, atributu hry.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Fufin před 22 dny 24.01.2026 17:14 |Ale to asi nepůjde:
- realizák chce českou kabinu a lepší české hráče než naše současné reprezentanty asi nenajdeme
- nadějní zahraniční mladíci jsou primárně určeni k potenciálnímu budoucímu zhodnocení
- rozdíloví zahraniční hráči ( 2-3 ) by požadovali vyšší mzdu než je náš dnešní standard a to by nedělalo dobrotu ve specifické české kabině, a naše stávají hvězdy by chtěli také více........
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mig52 před 22 dny 24.01.2026 21:19 |Nesdílím tvůj názor.
K prvnímu bodu - to by asi nebylo na hřišti tolik cizinců a nepřivádeli bychom další mladíky s perspektivou pro budoucnost.
A k tomu poslednímu - myslíš, že v Barce, MC, Realu či Bayernu nejsou finanční rozdíly ve finančním ohodnocení hráčů? To bys byl dost naivní. S tím se musí popasovat každý klub, který chce fungovat na slušné sportovní úrovni.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
záplata před 21 dny 25.01.2026 15:42 |Chlape, ty nečteš rozhovory s Trpišem, na ten rozhovor máš nahoře dokonce odkaz, ten bod jedna je jeho vize.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Radek097 (přítel SN) před 22 dny 24.01.2026 22:09 |Jaká zase specifická česká kabina? Hráčům by spíše mělo vadit, že Kolář bere stejně jako oni, i když nedosahuje kvalit pro A-tým, než příchozí hráč, který má kvalitu rovnou jít do základu.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Pedro50 před 22 dny 24.01.2026 11:54 |Řekl bych že cela obranná hra včetně brankáře za moc nestála. Když znám kvalitu hráčů Barcelony nemůžu je přece nechat bez jakéhokoliv ataku stát na vápně ať si v klidu zamíří a skóruje. A celkově jsme hrali moc měkkou hru. Prostě jsme si to šli užít a ne je pokopat zadupat do země a využít pocasi atd....
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
jirkag5 před 22 dny 24.01.2026 13:04 |Jít do zápasu v LM s cílem soupeře pokopat je myšlení na úrovni okresního přeboru.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Pedro50 před 22 dny 24.01.2026 15:17 |Až budeme mít kádr jako Barca tak si můžem hrát na fotbalisty...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Slávista 51 před 22 dny 24.01.2026 18:30 |NĚCO TAKOVÉHO
Slavia
předváděla, co ?
Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
coogee před 22 dny 24.01.2026 14:17 |Znovu musím napsat to, co jsem se pokusil vyjádřit už párkrát.
Mnozí z nás očekávají od našich hráčů hru a výsledky, které jsou, podle mého soudu, momentálně prostě mnohem výše, než jejich reálné možnosti. Proto se tu pak objevují komentáře, které našim hráčům nesoudně vyčítají, že nepředvedou to, co od nich my – fanoušci očekáváme, že snad ani nebojují, že dělají zbytečné chyby, a tak dále. Ale oni jsou ve skutečnosti jen limitováni svými schopnostmi a těžko po nich můžeme chtít, aby předváděli něco, co zkrátka není v jejich silách. Kór proti soupeřům v soutěži, jako je CL. A právě v utkání s Barcou bylo v mnohých situacích jasně vidět, že naši hráči jsou si toho velmi dobře vědomi, proto třeba, až na pár výjimek, raději místo napadání, ustupovali před útočícími hráči soupeře.
Ale tohle všechno přece musí kdekdo z vedení vidět a pokud nechce pokračovat v současném trendu, musí uvažovat o způsobu řešení! Pokud mu ovšem nestačí nynější stagnující stav a spokojuje se s umístěním na vrcholu tabulky naší ligy a účastí v evropských pohárech, bez ambicí na lepší výsledky.
Samozřejmě souhlasím s tím, co tu mnozí konstatujete, že šanci na zlepšení naší hry a aspoň trochu větší konkurenceschopnost v pohárech přinesou alespoň dva, lépe asi tři, takoví hráči, kteří převýší kvalitou, schopnostmi a sebevědomím současný kádr.
Proto jsem opravdu hodně zvědavý jak nakonec dopadne naše liga a jakou další cestu ve směřování Slavie majitel a vedení upřednostní.
A k Bodu, ještě před MC dali doma šest! Gólů AS Roma, s námi v Edenu, i když to bylo 2:0, hráli sebevědomě pořád „to své“ a i s naší naivitou se jim to vyplatilo. Doma, řekl bych, je určitě jejich velkou výhodou umělá tráva, což ale nesnižuje kvalitu jejich hry. Z jejich vize a strategie budování evropského klubu si můžeme vzít ponaučení, pokud budeme chtít.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kostelnivlajka před 22 dny 24.01.2026 15:29 |Hrozně, hrozně dlouhý! A to stačilo napsat, že to jsou lemplové a na víc nemají?
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
coogee před 22 dny 24.01.2026 15:54 |Neměl jsem čas napsat krátký a ani bych tohle nenapsal, nemyslím si to.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
kostelnivlajka před 22 dny 24.01.2026 16:12 |Dávám plus, za pravdomluvnost!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
záplata před 22 dny 24.01.2026 15:49 |Samozřejmě, že by se nám tři fotbalisti hodili ale nejvíc by nám prospěla změna ve vidění fotbalu a také změna v přístupu, protože pro nás je momentálně UEFA agenturou na zážitky.
Já se bohužel, na rozdíl od jinejch, nedokážu radovat z trojek a čtyřek a z toho, že jsme v sedmi zápasech trefili střelou asi jedenáctkrát bránu soupeře, to já tedy mám větší očekávání. A to plácání se po zádech až se nám práší z kožichu, to už vůbec nepobírám.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
mis3 před 21 dny 25.01.2026 11:30 |já v zásadě soihlasím, ale zeptám se, máš pocit, že se to nařeší? Jen očivdně to nehodaljí dělat způsobem, že budou nakoupovat za velké peníze hvězdy, ale chtějí si je vychovat. Tuto sezónu jsem přivedli hned 6 hráčů do 21 let, které si chceme zapracovat (7 pokud počítám i 22 letého Javorčeka). Já chápu, že sposta lidí tu chce přivádět hotové hráče, co jsou "odskočení", ale naše stratěgie je prostě jiná. Sice tu můžou různe vlajky se záplatami hudrovat, ale já to vidím, jako směr, který dává největší smysl. Uvědomte si jednu zásadní věc. Česká liga se hraje úplně jinak než evropské soutěže.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
coogee před 21 dny 25.01.2026 13:26 |Abych pravdu řekl, mám ten pocit tak napůl.
To, že dokážeme přivést za půl roku 6 nadějných mladíků, je jistě zajímavé, jen přemýšlím, kde pak asi skončí, když příchody mladých tímhle tempem půjdou dál? A co naši odchovanci?
Myslím, že práce s těmi mladými by měla být o trpělivosti, odvaze jim dát opakovaně šanci, i když se jim hned nedaří, a víře v jejich schopnosti, kvůli kterým jsme je přivedli. Já prostě nevidím koncepci v tom, že brzy, někteří i rovnou po příchodu, odcházejí hostovat do jiných klubů. Tohle stěží posílí jejich pocit sounáležitosti ke Slavii, který by v nich snad měl vzniknout.
To je můj pohled na věc.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Barcelona 2:4
Slávista 51 před 21 dny 25.01.2026 20:23 |TAK FURT JE TO
o tom,
že Slavia je a bude přestupní stanicí pro talenty, na kterých může přivydělávat, aby se postupně dostala do úrovně
stabilně hrající LM a tím mít možnost/peníze na výchovu vlastních talentů v akademii i nákup špičkového hráče ze
zahraničí.
Jo, chvíli to bude ještě trvat.