Chance liga

V sobotu doma proti Boleslavi

Ligové jaro pokračuje druhým zápasem a Slavia v něm doma vyzve Mladou Boleslav. Zápas odstartuje v sobotu v 18 hodin, přímým přenosem ho odvysílá stanice Oneplay Sport.

Boleslav může na první pohled vypadat jako snadný soupeř. V tabulce Středočechům patří 13. místo, venku naposledy vyhráli v listopadu na Dukle a ještě hůře vyznívá jejich bilance v Edenu. Odtud si totiž tým z města škodovek odvezl poslední body, resp. bod v září 2015.

Jistou naději může trenéru Majerovi a jeho svěřencům dávat rozsáhlá marodka Slavie. Sešívaným budou chybět zranění Holeš, Moses, Schranz, Vlček, Javorček a nejspíš i Ogbu, disciplinární trest navíc ze hry vyřadí i Oscara. Právě o jeho místo bude nejspíš největší pranice. V náročném zápase proti Pardubicím na středu zálohy vypomohl Alex Bužek, výhoda domácího hřiště proti soupeři ze spodku tabulky by ale vybízela k nasazení kreativnějšího Chama. Prvního domácího startu po návratu se nejspíš dočká David Jurásek, chybět v sestavě by snad neměl ani Tomáš Chorý, který se v posledním zápase, podobně jako Štěpán Chaloupek a Michal Sadílek, potýkal s lehkými zdravotními problémy. Moudřejší budeme už zítra. Startujeme v 18 hodin.

Tip na sestavu: Staněk – Chaloupek, Zima, Bořil – Douděra, Sadílek, Cham, Jurásek – Provod – Chytil, Chorý

Kurzy: 1,18 – 7,2 - 13

21. kolo - Sobota 07. 02. 2026 18:00

Chance liga, 2025/2026
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (150)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    o5aradecek     před měsícem 06.02.2026 18:40 |  
    16 2

    Ten výčet zraněných, je docela obsáhlý. Ale když se na to člověk podívá detailně, chybí vlastně "jen" Moses a Holeš. Ostatní jsou náhradníci a Oscar je těžce z formy (problémem by však byla neúčast Chorého, Chaloupka či Sadílka, který v Pardubicích zahrál dobře).

    Takže - jdeme si pro výhru, věřím, že budeme v domácím bouřlivém kotli fotbalem pořádně bavit a dáme minimálně tři branky. SKS!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Slávista 51     před měsícem 06.02.2026 19:51 |  
      8 2

      Doma to má/musí být za 3body.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Hektor     před měsícem 07.02.2026 10:10 |  
      3 1

      Oscar je z formy, ale i tak by nastoupil, to vykartování nám může spíše pomoci. Myslím si, že místo Chama nastoupí Bužek, takhle by tam Trpiš měl jenom šest spíše defenzivních hráčů a to by byl doma proti Bolce docela risk.

  2. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Gordo     před měsícem 06.02.2026 21:18 |  
    42 1

    Čtu,že TS vymyslela bojkot fandění.To vymysleli hlavou?

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      iwanowicz     před měsícem 06.02.2026 22:01 |  
      32 1

      Kvuli tomu, ze klub nabidl, ze vrati vstupne. Vazne genialni strategie , jak dat klubu za vyucenou a ze sebe udelat svatousky. tady nekomu narostl hrebinek, ale mozkova kapacita zustala evidentne nedostatecna..

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 05:36 |  
        2 2

        1*

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Dobrman     před měsícem 06.02.2026 22:55 |  
      28 0

      Já už to taky přestávám chápat... klub nabídl větší omluvu než jen slovní, pokud to někdo nechce přijmout, není nucen. Nevidím v postupu klubu nic zákeřnýho nebo špatnýho, nebo pokus o úplatek nebo cožeto. Hlavně že se i na Pafosu zas musela vytahovat sparta... asi už jsem fakt jinde, sorry prostě...

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        daadyy     před měsícem 06.02.2026 23:27 |  
        26 1

        Jo, to fandění proti Spartě snad na každém zápasu - to vypadá, že jsme pořádný komplexáci, když je všude vytahujeme..

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Cross     před měsícem 06.02.2026 23:44 |  
      7 28

      Hele, Tribuna Sever. Jsou mladí, vesměs študáci, makají při utkání jak blázni, jezdí po celé Evropě sbírat porážky a když fotbalisti zmrší další utkání, tak jim vedení klubu naznačí, že jim jde o peníze… já se jim vlastně nedivím. A měli bychom držet po hromadě. Ne se zevnitř urážet.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        wimpy     před měsícem 06.02.2026 23:48 |  
        30 1

        Vedení jim naznačí, že jim jde o peníze?
        Začínám si myslet, že jak ta mladá generace přestává chlastat a místo piva do sebe leje energeťáky, nějak to ohýbá způsob uvažování...

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          Cross     před měsícem 07.02.2026 00:12 |  
          4 20

          Wimpy, nějak Ti nerozumím. Jsme všichni Slâvisti. Napíšu, že máme držet při sobě. A ne se zevnitř urážet. A Ty hned jedeš další hnojomet. Chodí tam i mí synové. A já jsem rád, že jsem je snad dobře vychoval. Jako studenty, slávisty a jako vlastence.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            wimpy     před měsícem 07.02.2026 00:18 |  
            23 2

            Jakej hnojomet? Energeťák snad není sprostý slovo... :-)
            Jinak mě to docela fakt štve, bojkot fandění je skoro nejtěžší kalibr, kterej může fanoušek vytáhnout a oni do něj nutí ostatní jen proto, aby neztráceli na ultrasscéně renomé? Fakt jim tolik záleží na tom, co si o nich myslej ostatní? Navíc ten problém je vycucanej z prstu, vlastně se vůbec nic nestalo. Dva dny předtím přišel se stejným gestem Haaland, tak někoho napadlo, že se bude opičit. Byla to blbost, s ultras si to vysvětlili a tím by to mělo skončit.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Kuba1782     před měsícem 07.02.2026 00:22 |  
            21 1

            Wimpy reagoval jak reagoval, protoze jsi vystrihl totalni kravinu - nikdo z vedeni nikomu nenaznacoval, ze jim jde o penize. A pokud to v tom vidis, tak pak nemam co dodat a radeji z teto diskuse odchazim.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            rak (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 00:32 |  
            27 1

            Tak, prosím, vysvětli synům, ať se trochu zklidní. Ta reakce na gesto vedení je naprosto neadekvátní, řekl bych přímo pitomá. A jak je tady uvedeno. Už mně taky štve, že v každém druhém pokřiku v každém utkání musejí zmiňovat Spartu, i když negativně. To jsme tak zakomplexovaní? Já nechci, aby mně jí pořád někdo připomínal.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          Cross     před měsícem 07.02.2026 00:56 |  
          1 23

          Wimpy, jedeš bomby… radši si přečti co máš v záhlaví průkazky Klubu přátel a zklidni se. Jde z Tebe něco jako nenávist a zášť k přátelům, a nebo jsem Tvé vzlyky jen nepochopil?

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        mig52     před měsícem 07.02.2026 06:53 |  
        6 1

        Ok, Crossi, ale teď nevím, zda máme tak vypatlane študáky nebo se tam jdou zexibovat a vyřádit.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        witty13     před měsícem 07.02.2026 08:13 |  
        5 0

        Zaprve, uz to nejsou vesmes studaci, to prislo ze strahova, a bylo to tak v prvnich letech edenu. Ta generace okolo 15-18, ktera vyrustala na novem edenu, tem je dnes pres 30. Ja to jeste pamatuju, jak to stalo na strasakovi, orangovi, a cca tri desitkach dalsich, kteri se ruzne tocili dle moznosti.
        Jeste pamatuju doby kdy jsem roznasel kartony. Jako novacek stal s kelimkem u vstupu…

        Ze to je doplneno energii mladych, to nepopiram, ale gro razi jadro, vzesle z teto party. Bohuzel vsak vetsi a vetsi slovo mela pote extremisticka, vice hools particka, jako treba exoti ze sesivane mladeze. Moc neverim, ze by se tam neco v poslednich letech zmenilo (vzhledem k vystupovani).

        Zadruhe, nejde o to, ze by jim melo jit o penize. Psal jsem to tu jinde uz. V ultras svete je jakokoli financovani klubem brano jako potupa. Ze jsi klubem placeny kasparek. Ono chteji byt nezavisli, a nechteji posilovat drby, ze jim produkci financuje klub. Jakkoli

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          o5aradecek     před měsícem 07.02.2026 09:02 |  
          1 1

          Orange, to je ten malej záprdek? :-)) Myslím, že jo. Měli by kluci dospět aspoň mentálně...

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            witty13     před měsícem 07.02.2026 13:21 |  
            2 1

            Nevim koho myslis tim zaprtkem, ale zrovna tohodle klula (orange) bych si do huby nebral. To je clovek co drzel fandeni a fanousky jeste na strahove, kdy vetsina TS, priznejme si to, o dnesni Slavii urcite nejevila takovy zajem


            Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 13:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          Matěj51     před měsícem 07.02.2026 11:12 |  
          2 0

          Pardon, a kdo platí ty pokuty za pyro?

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            witty13     před měsícem 07.02.2026 13:19 |  
            1 1

            Je videt, ze tomu nerozumis a nechapes jejich videni sveta.

            Pokutu dostava klub za nezvladnuti poradatelstvi. Oni oproti tomu nevnimaji pyro jako prohresek, pro ne to k ultras scene patri. Proto nerespektuji, ze by meli neco platit - coz vlastne nemaji, ma platit klub. Ale ver, ze pokud by byly zalovatelnym subjektem (napr. spolkem) a ta pokuta sla za nima, tak by nechteli aby ji platil klub.

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              Matěj51     před měsícem 07.02.2026 13:26 |  
              1 1

              To je mladej těžký, když nerozumíš sdělení napsanému textu. Nech si od někoho,komu důvěřuješ objasnit pojem "sdělení".

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                witty13     před měsícem 07.02.2026 13:41 |  
                1 0

                Rozumim psanemu textu, a sdeleni, ktere se snazis povysene sdelit. Rypnuti ad hominem “mladej” uz mi jen kouzli usmev na tvari.
                Asi bych mel odpovedet stejne povysene, a napsat jen “ok, boomer”.

                A ted pojdme zkusit tvoji intelektualni vybavenost - kdo prosim dostava ty pokuty za pyro?


                Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 13:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              wimpy     před měsícem 07.02.2026 13:40 |  
              1 2

              A rozumíš tomu, že kdyby na tom klub měl zájem, pyro by že stadionu téměř úplně vymítil? Že tedy existuje dohoda mezi klubem a ultras, kdy klub Pyro toleruje a platí pokuty?

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                witty13     před měsícem 07.02.2026 13:43 |  
                1 0

                Rozumim, ja u toho pronaseni pyra byl nekolikrat. Je mi jasne, ze to jen o tom, jestli klub chce nebo nechce.

                A ted mi prosim ukaz, s cim z toho co jsem napsal, se to vylucuje?

                • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                  wimpy     před měsícem 07.02.2026 13:52 |  
                  2 0

                  Jen říkám, že v tom svém vidění světa jsou schopni vnímat realitu řádů a že jsou si vědomi, že nechávají klub platit za něco, o čem vědí, že je to prohřešek.
                  Druhá věc je fakt, že klubu je jasné, že se mu to i tak vyplatí. Je ovšem nesnadné za daných okolností úplně oprostit ultras scénu od peněz klubu, neb v tomto bodě se ty dva světy prolínají.
                  Mimochodem jako dobré gesto jsem viděl kdesi v Německu (tuším v Drážďanech), že když byl klub za řádění fanoušků potrestán zavřením stadionu pro diváky, fanoušci si zakoupili vstupenky na utkání, na které nemohli jít, v počtu větším, než činí kapacita stadionu.


                  Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 13:53) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                    witty13     před měsícem 07.02.2026 14:00 |  
                    1 0

                    Jak uz jsme psal, nejsou to uplne raketovi inzenyri. Jeste musis prijmout (abys to pochopil), ze oni nepovazuji pyro za prohresek :D je to jejich zpusob boje za jeho legalizaci. A pokud klub nerika jasne “ne”, tak vyrizeni pokut berou, jako ze to je zalezitost klubu. Ale ver tomu, ze pokud by klub rekl, ze pyro pouze pokud se slozi na pokutu, situaci by to zmenilo

                    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                      wimpy     před měsícem 07.02.2026 14:05 |  
                      1 0

                      Tohle přece chápu. Proto první příspěvek, že pokud by klub nechtěl ty pokuty platit, pyro by na stadionu nebylo. Takže klub ty pokuty zase bere jako nutné zlo, které ale pomáhá udržovat atmosféru na stadionu.
                      Co nechápu je ta přehnaná snaha ultras distancovat se o jakéhokoliv vlivu klubu, když zrovna tady je dohoda do očí bijící. Už třeba jen tím, že ustoupili od pyra v zápasech, pořádaných UEFA.

                      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                        witty13     před měsícem 07.02.2026 14:17 |  
                        1 0

                        Myslim ze stale nedostatecne rozlisujes mezi tim co je projatelny vliv klubu a co ne. Pritom to krasne sam ukazujes na te evrope. Neni problem se s klubem domluvit na necem. Problem je, aby to klub platit (tu aktivitu, ne dusledky :D).

                        Na evropu klib rekl jasne ne, z duvodu, ltere jsou pochopitelne, a jde to. Ale kdyby klub prisel s tim, ze v ramci PR bude platit choreo v evrope, dostane zpetnou vazbu ze ne… opracdu je potreba rozlisovat drobne detaily.

                        Asi chapu, ze tobe to spis prijde nelogicke - to mozna, ale proste oni to tak maji

                        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                          wimpy     před měsícem 07.02.2026 14:45 |  
                          3 0

                          Nepřijde ti to jako snaha omluvit si něco a uměle se napasovat do nějakejch mantinelů, které jsou pro ně přijatelné? Zdá se mi, že jim nezdravě záleží na mínění okolí, ale právě to okolí nebude schopné a hlavně ochotné tyhle nuance rozeznávat. A řekl bych, že ani to jejich "odborné" okolí, totiž ultrasscéna napříč Evropou.

                          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                            witty13     před měsícem 07.02.2026 16:20 |  
                            1 0

                            Hele, ja je nehajim, me to prijde taky absurdni :D jen tady vysvetluji proc (aspon pravdepodobne, z mych zkusenosti)

  3. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    daadyy     před měsícem 06.02.2026 22:03 |  
    45 4

    Tribuna vemen vedení trochu přerostla přes hlavu co?!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      witty13     před měsícem 06.02.2026 22:43 |  
      32 0

      Asi tak pred sesti lety uz… bohuzel to Tvrdik celou dobu prehlizel.

      Ovsem nikdo, nikdy, navzdory tomu jak moc hlasite fandi, nebude vic nez klub. To oni ted absolutne neuznavaji

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Ados     před měsícem 06.02.2026 23:14 |  
        29 0

        Možná by pomohlo účtovat TS pokuty za pyro, aby se chlapci probrali. Moc nerozumím, že kvůli takové malichernosti vznikne nějaký bojkot potom co se klub omluví.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          witty13     před měsícem 06.02.2026 23:31 |  
          21 0

          Tipuju, ze jadro pudla je v tom, ze by klub mel neco platit. Posledni leta jede svetem ultras neoverene info, ze produkce TS je placena (minimalne castecne) klubem, coz v ocich konkurence pusobi jako slabost, a jde proti principum ultras komunity.

          Proto je pro ne takovej rudej hadr. Nadruhou stranu, vracime se tam, ze klub je nechal narust do teto vyse. A raketovi inzenyri to uplne nejsou

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            wimpy     před měsícem 06.02.2026 23:38 |  
            38 0

            Ale klub jen nabídl vrátit vstupné. Považuji to tedy za blbost, ultras to hned odmítli, aby to bylo slyšet, a klub se s nimi dohodl, že ty peníze dá do nadačního fondu. Tady to mělo skončit, jenže ultras trvají i na penězích lidí mimo ně, na což nemají žádné právo. Mimo jiné proto, že omezují možnost ostatním tu nabídku odmítnout. Klub se vyjádřil ve smyslu, že s ostatními to musí nejprve dohodnout, neb to slíbil a nechce si dělat z huby trhací kalendář. Takže z mého pohledu je bojkot naprosto nedostatečně vysvětlenej a nemíním se ho účastnit.

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 07:20 |  
              1 2

              Konečně se vzepřeš, i když už v pokročilém stádiu!

              Kloubouček...

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              witty13     před měsícem 07.02.2026 08:04 |  
              10 0

              Zde nejsme ve při (vepři :) )

              Ja osobne mam k TS, rekneme velmi strizlivy postoj, uz nekolik let. Jak jsem psal vyse, vystupuji jako kdyby byli vic nez klub. Pritom, kdyz skonci tehlech par posuku, sice to mozna bude trvat, ale behem par mesicu tam budou jini posuci. Ale Slavia je jen jedna


              Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 13:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        daadyy     před měsícem 06.02.2026 23:26 |  
        24 2

        Ano, souhlasím, že to je chyba Tvrdíka. On je omlouval. Navíc klub nic nedělá ani proti pyru, za které platí nemalé pokuty.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 05:31 |  
          4 4

          JO,
          v případě pokuty,
          zvednout patřičně vstupné na TS na další zápas,
          aby se tím zaplatila, no !

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            wimpy     před měsícem 07.02.2026 10:14 |  
            3 1

            Zkus někdy napočítat do pěti (jestli umíš), než něco napíšeš. Kolik je asi na TS lidí, co nemají permici?

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          dalislavista     před měsícem 07.02.2026 10:11 |  
          2 0

          Protože Jarda má pyro rád.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      jirkag5     před měsícem 06.02.2026 23:33 |  
      39 0

      Fandím Slavii od roku 1965. A teď mě nějací hajzlíci z TS budou říkat že nejsem fanoušek, ale placený šašek?

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 05:28 |  
      8 2

      JO,
      byla moc hejčkaná -
      pro dobrotu na žebrotu, říkávali předkové !

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      mig52     před měsícem 07.02.2026 07:40 |  
      12 3

      Jj., ale asi vše má své daně. A toto jsou ty za Tvrdíkuv bezbřehý populismus. Lezl jim do zádele a .... .


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 07:40) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    pehacko     před měsícem 07.02.2026 07:17 |  
    40 0

    Vubec nechapu o co te pomatené a sebestředné TS jde? Oni si vážně myslí, ze je stadion a Slavia jejich a že jsou středobodem vesmíru. Jediné co je na tom pozitivní, že se Tvrdikovi začíná vracet to, jak jim roky leze do zadku a nechává od nich terorizovat ostatní fanoušky a mohlo by se stát, ze se jim konecne šlápne na kuří oko a jako první se třeba vrátí vlajky na cely stadion a ne jen ty posvěcené detma v černém. To by vubec nebyl špatný vzkaz od nas normálních fandů ten bezmozkum.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 07:28 |  
      7 18

      Hlavně se něco děje...i když já bych radši, aby vyhodili Trpišovskýho, pak budu spokojen

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        mig52     před měsícem 07.02.2026 07:38 |  
        4 12

        Ok, ale co s Tvrďasem?! Ten by bez Trpiše umřel a to přece nechceme!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      vojta66     před měsícem 07.02.2026 10:10 |  
      24 0

      Přesně tak. TS, respective její jádro, se pasovala do pozice těch nejlepších a nejkvalitnejsich fanoušků. Ta nelepší rasa; esence kubismu a fandovství. Patent na fandění, mustr ryzího ultras. Ostatní nás budou poslouchat, pokud ne dostanete do držky. Slávista zmlátí Slávistu, klidně i toho, který fandí aktivně Slavií o mnoho let více něžně je novodobý bijec na světě. Žádný problém. Žádný respekt, pokud neuposlechneš nasleduje trest. Třeba jen proto, že v sektoru kde mas léta permici si vyvěsíš vlajku své odbočky OP. Řadu let předtím to nevadilo, před pár lety začalo. Klub se k tomu nikdy nevyjádřil, nejlepší je to nechat vyhnít. Hlavně vlézt do zadnice TS ještě hlouběji. Jiné vlajky už v hledišti nejsou, jen ty posvěcené TS. Já už si permici po mnoha letech nekoupil, tohle není Slavia se kterou souzním s radostí. Tohle je jen další důsledek a bude se to zhoršovat. Nikdo nemá patent povyšovat se nad druhého.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 10:15) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    houston (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 07:18 |  
    13 6

    TS dosáhla svého. Podle stavu diskuze už nejde o zápas a mančaft, ale jen o ně. Blahopřeju, p. Tvrdíku !

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 07:26 |  
      7 1

      Bohužel v kotli nemáme na převrat, ono i pár ran přes hubu občas něco vyřeší

  6. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    mig52     před měsícem 07.02.2026 07:36 |  
    9 7

    Podívej, já bych z toho nedělal vědu. Jarda sklidil úrodu za svůj nechutný populismus. Ano, vím, co pro Slavii udělal.
    Zástupci TS se někdy chovají jako nesnažraní spratci.
    Takže bych to vyřešil, jako ve Slavnostech sněženek, když se kluci přeli, zda dát toho kňoura na šípkovou či ze zelím.
    Prostě Jardovy favority JiT, Houštu aspol nahnat do lokálu se stejným počtem zástupců TS a ať si dají pořádný vesnický pěstní marš. A bude klid.
    Jen nevím, kdo by jim jel pro tu drzďkovou!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 07:44 |  
      17 6

      Bylo by dobrý, kdyby jim to Jarda vrátil, rozpoutala se bitva, on by jim zakázal vstupy a vyhodil je.

      Titul vyhrajeme i bez nich, pokud ne, jejich práce to stejně nebude, na chorea jim seru, do konce sezony bude klid.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        dalislavista     před měsícem 07.02.2026 10:03 |  
        7 0

        No věčně jim ustupovat nejde, ale to už by bylo malinko moc, tohleto...

  7. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    rybarmirek     před měsícem 07.02.2026 08:53 |  
    4 7

    Zdravím, přátelé to co se děje mezi TS a klubem je opravdu podle mého názoru nešťastné.Muzeme mít k T S oprávněné a různé názory,ale upřít jim jedno nemůžeme,bez nich bude na stadionu ticho,to všichni víme!Pamatuji se Slavií prakticky vše a vím co říkám,také už bych se vyhnul neustále zmiňovaní Sparty,i když ji také zvláště za devadesátky a titul před třemi lety také nemám rád a mít nikdy nebudu,ale všeho už je dost,soustředme se na sebe.Verim,že to pan Tvrdík vyřeší ke spokojenosti všech.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:11 |  
      14 2

      Zase bych z nich nedělal takové bohy. TS jsou cca 3500 fanoušků, to tvrdé jádro bude cca 300 lidí. Fandit se bude, i když by tyhle tyrani zmizeli. Třeba by se konečně fandilo podle dění na hřišti a ne unylé pěvecké představení v podobě neustále přetáčených chorálu.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:14 |  
        4 6

        Podle "dění na hřišti" se fandí v Anglii. Nedávno na Tottenhamu jsme mohli vidět, jak to vypadá. A uvidíme to dnes i prvních 15 minut. Bez organizace se nějak kvalitněji fandit po delší dobu nedá, minimálně ne s naší mentalitou

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:16 |  
          1 0

          Podle dění na hřišti se ale fandí i v Turecku.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:19 |  
            2 0

            Jo, souhlas, taky se tam většinu zápasu jen píská na soupeře/rozhodčího. Za mě právě atmosféra v Turecku bylo obrovské zklamání. Čekal jsem hodně, dostal jsem skoro nic

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:26 |  
              6 0

              Chodil jsem do kotle v osmdesátkách, tehdy se fandilo spontánně, reagovalo se na dění na hřišti. Tu kvalitu jako dnes to přirozeně nemělo, hlavní rozdíl byl v tom, že kotel tvořilo pár stovek lidí, výjimečně tisícovka. Takže si vážím toho, co v Edenu zažívám dneska, ale poměrně často si připadám spíš jako performer, než fanoušek a to mě taky nebaví. Tlak na ultras, aby tohle vyvažovali, považuji za potřebnej.


              Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 11:28) . Zobrazit původní komentář

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:29 |  
                3 0

                Fair enough, tento pohled beru. A doplňuji, že ač se tady teď TS zastávám (dle mého si to zaslouží), tak sám už dlouhé roky na TS nechodím, páč mě to nebaví (ale tam hraje roli víc faktorů, třeba věk..)

                • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                  wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:37 |  
                  4 0

                  No, to já tam stále chodím, zasekl jsem se tam se synkem a jeho kamarády. :-) Mimochodem zvažovali jsme už jít jinam, neb nám některá nepsaná pravidla lezou krkem, ale sedm permic vedle sebe prostě nepřestěhuješ. To vždycky na Dejva čumím, když řve, že kdo tu nechce být může jít jinam a že všude je spousty místa. Někdy by se směrem do hřiště otočit mohl. :-)

                  • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                    Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:49 |  
                    4 0

                    Mám to úplně stejně. Sice na TS chodím, protože tam chodí celá parta/rodina, ale to "fandění" mě baví pořád míň a míň. K tomu neustálá buzera kvůli všemu, aktuálně navíc ty mávající vlajky, takže nevidíš ani na fotbal. Taky jsem zvažoval se přesunout někam jinam, ale jak píšeš sehnat dvě permice vedle sebe, natož 6-7 třeba na východě je nereálné.

                    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                      wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:53 |  
                      3 0

                      Jojo, ty vlajky potěšej, naštěstí stojíme celkem vysoko. Mně štve to, že tam musím mrznout půl hodiny před otevřením stadionu a stejně se na svá místa nedostaneme. Dost často ani vzdáleně.

                      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 12:00 |  
                        2 0

                        Jo, jo. Tak mi chodíme stát před vstupem už hodinu před zápasem, abychom mohli na svoje místa. Fakt super...

                      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                        kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:13 |  
                        1 0

                        Vlajka chodí vždy 5 minut před

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:31 |  
                3 0

                Přesně já chodím od devadesátek a to bylo fandění více o fandění. Jasně množsvtím a tím pádem hlukem se to nedá srovnat. Ale fandilo se. Dnes je to spíše více pěvecké představení, než fandění.

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:12 |  
                1 0

                V sedumdesátkách to bylo ouplně stejný...

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:19 |  
          14 0

          To si nerozumíme. Je mi jasné, že při kotli s 3500 lidmi to musí být organizované a sjednocovat to speaker. Ale kdyby fandil podle toho, co se děje na hřišti. A ne, že pořád dokola točí jeden chorál za druhým jako kdyby se na stadionu nic nedělo. Pak když potřebujeme co nejvíce zatlačit na soupeře, tak vytáhne princeznu...

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:23 |  
            3 1

            Jako jo, ono to na papíře zní super, že by se furt reagovalo na dění na hřišti. A souhlas, že by to šlo dělat více i teď. Ale na druhou stranu potřebuješ mít při fandění nějaký rytmus, jinak to nefunguje dobře. Ostatně na tomhle hodně tratí třeba hokej, kde se furt "něco děje". Nějaký dlouhodobější fanatismus tam u lidí neudržíš a na atmosféře je to znát

  8. bojkot TS

    Snivec     před měsícem 07.02.2026 08:53 |  
    5 0

    Ja bych z toho nedelal aferu. Kluci stale hledaji inspiraci na nova chorea. Porad neco vymyslet na kazdy zapas, je fakt tezke a ted se chytli tohoto malicherneho sporu, rekl bych az smesneho. Ted kluci ukazou, jakou moc maji a nemusi pro to nic udelat. :) Jak se rika, hodne muziky za malo penez. Ja jim to preju. Nebude se 15 minut fandit, zadna tragedie to nebude. Mozna uz povedeme 1:0 :)

  9. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Monarchie     před měsícem 07.02.2026 09:19 |  
    3 8

    Ono stačilo než vydat prohlášení se sejít s TS, dohodnout chechtáky pro nadaci a tohle nemuselo vzniknout.
    Tahle generace vyžaduje osobitý přístup a nejedná se jen o fotbal, tuhle jsem mluvil s majitelem velké firmy v HK kraji a ten dokonce je nešťastný. Po Pafosu měl Bořa a Tvrdík tohle udělat. Teď to vypadá, že se opravdu zevnitř rozložíme, úplně zbytečně i když po ostudě.
    Boleslav musíme zvládnout a v Karviné táhnout spolu!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Jikom33     před měsícem 07.02.2026 09:40 |  
      1 0

      Skvělý nápad, aby ty peníze šly na nadaci, aby pak Tvrdík nemusel mluvit o trapasu v Pafosu a místo toho to mohl proměnit v řeči o CSR. To by TS určitě nevnímala jako populismus a vše by se tím vyřešilo.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        wimpy     před měsícem 07.02.2026 09:47 |  
        3 0

        Ty to asi moc nesleduješ, co? Tohle se přeci dohodlo hned po tom, co ultras peníze odmítli. Spor je o to, že ostatním, co nepřijeli na Kypr s TS, to klub odmítl nařídit, když už jednou nabídl vrácení peněz, ale chce se na tom s nimi teprve dohodnout a rozhodnutí nechat na nich.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          dalislavista     před měsícem 07.02.2026 10:00 |  
          15 0

          Co se ale serou do toho, jak to chtějí ostatní???
          Tak fajn TS nechce prachy zpět, ostatní si to mají v demokracii snad rozhodnout sami, ne?
          Když by to klub zrušil, jin chytrák se ozve, že to slíbili a pak zase zrušili!!
          Tady fakt aby za chvíli TS neschvalovala i sestavu, nebo tréninkové dávky...
          Nebo jestli můžu přijít v dresu.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            wimpy     před měsícem 07.02.2026 10:02 |  
            7 0

            Taky tomu nerozumím, ostatně jak sleduji, rozumí tomu opravdu málokdo.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            necich     před měsícem 07.02.2026 10:43 |  
            3 0

            Ten dres už snad schvalují, když určují dress code při fandění..

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:07 |  
            6 1

            Tak v dresu už teď nemůžeš většinou přijít, protože je nakázána "nazi" černá.

  10. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Qope     před měsícem 07.02.2026 09:36 |  
    35 1

    Ufff, tak 15 minut se nebude ozývat na stadionu Slavie chorál, kde je sparta, ma to svá pozitiva ...


    Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 09:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      wimpy     před měsícem 07.02.2026 09:57 |  
      2 0

      Mohli bychom spontánně zkusit Princeznu a tím prubnout jejich odhodlání bojkotovat! :-)

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Qope     před měsícem 07.02.2026 10:15 |  
        2 0

        :-D konecne by me ta princezna mohla bavit

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Hektor     před měsícem 07.02.2026 09:59 |  
      18 0

      To máš pravdu, mně to slovo sparta ani nejde z huby. Nevím proč se to nepředělá, my jsme Slavia, nevím, proč to hrozné slovo musím poslouchat na našem stadionu. To opravdu zavání takovým tím syndromem toho druhého, méně úspěšného.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        o5aradecek     před měsícem 07.02.2026 10:13 |  
        12 0

        Souhlas. Jeden starý a moudrý pán, celoživotní slávista a můj kamarád, nedávno na toto téma prohlásil - "v kostele taky neřekneš hovno nebo prdel"...

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      pehacko     před měsícem 07.02.2026 10:32 |  
      24 5

      Ja bych byl pro, at drzi hubu cely zapas a nejlepsi by bylo at na fotbal uz ani nechodi. Vsak on hude stadion fandit i bez nich a treba prave i lepe.. s ohledem na hru nebudeme porad muset poslouchat to hnusne jmeno z Bubenče. Chtělo by to, aby jim Tvrdik slapnul ještě na to kuri oko vic!

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Qope     před měsícem 07.02.2026 10:44 |  
        10 0

        Tak! Dneska na Východě uděláme peklo ;-) :-D

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          mig52     před měsícem 07.02.2026 11:57 |  
          4 3

          Stihnu to od hranic se Slovenskem?! Tak příště. :-)) Ale palce budu držet víc, jak jindy. Ve staré páteři cítím, že se jedná o osud sezóny. Pět bodů v tříbodovém systému je dobrý, ale skoro nicmoc.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:58 |  
            1 0

            Když poletíš okolo jednoho machu, tak v pohodě.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Qope     před měsícem 07.02.2026 12:59 |  
            4 0

            :-)) kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. Takze, stihnout to jiste jde, tak neremcej a doraz ;-)

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 11:04 |  
        22 0

        Hlavně oni mluví za celou TS, ale tam jsou stovky/tisíce lidí, kteří fandí, ale s těmi úlety tvrdého jádra TS nechtěji mít nic společného. Já teda na TS dnes budu fandit od začátku spolu s východem.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          dalislavista     před měsícem 07.02.2026 12:10 |  
          9 1

          Ale v tomto případě mluvi už i za ostatní fandy,kteří jeli na Paok mimo TS.
          Proč TS vadí, že ostatní mají možnost si nechat proplatit vstupenku?
          A je mi jedno, jestli to je blbost nebo ne.
          Ať to nechají na každém a nemluví za ostatní! Co se do toho serou?
          A bojkotovat fandění?
          No to už je vyloženě ubohost. Nikdo jim nebere zásluhy za fandění a chorea,ale tady už trochu zasahují do kompetencí klubu. Budou mu diktovat, co může a nemůže? Se zbláznili?
          Slavia se vždy rozesrala zevnitř, když ji zrovna nechtěli zničit zvenčí, takhle to přesně začíná.
          Kvůli úplné malichernosti.
          Kdo chce ať si nabídku vrácení vyhodnotí sám, je to každého věc.
          Za chvílí bude bojkot,že si vezmeme šály cervenobílé a ne třeba černé...

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          dm52     před měsícem 07.02.2026 12:36 |  
          15 1

          Snad tě tam nebude chtít nejakej ideovej vůdce TS umravňovat.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Merlinus (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 14:31 |  
            5 0

            Tak je to pravděpodobné no. Chápu, že spousta lidí by taky fandila, ale budou se bát. Je smutné, že se Slávisti na vlastním stadionu bojí fandit kvůli jiným Slávistům...

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        mig52     před měsícem 07.02.2026 11:53 |  
        4 8

        Souhlas, ogare. Jen mám obavu, že by se tam objevili JT + Houšta + Kjan. + pf a to bude teprve fofr. Jasan, pítschovina, ale mne některé kroky ve Slávce tak serou, že se snižuju k takovým komentům. Hlavně, ať se po osmé večer radujeme. Co bude dál, přírodo suď.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      mig52     před měsícem 07.02.2026 11:48 |  
      9 3

      Ano, to sparta kurva je, mně bude tak chybět, že lehnu do vany a fíknu si tepny!

  11. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    o5aradecek     před měsícem 07.02.2026 10:11 |  
    15 0

    Je to smutné, že se tady dnes nebavíme o fotbalu. :-(

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      ElCap     před měsícem 07.02.2026 10:54 |  
      14 0

      Přesně, jsem se těšil na diskuse jak to postaví, když máme ty marody a tady toto! Já jim prostě nic nedám do pixly, když tedy pohrdají penězi a fertig. A jak psal přítel Qope, rozdivočíme se na východě a to bude Slavia do toho jako za mlada :-)

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        o5aradecek     před měsícem 07.02.2026 12:32 |  
        10 0

        Slavia do toho je top! Nejlepší pokřik.

  12. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:07 |  
    10 19

    Nemusíte s gestem TS souhlasit (já jsem taky toho názoru, že jde o nešťastně řešenou situaci), ale dlouhodobě zde pozoruji za mě zcela nezaslouženou averzi, popř. braní fandění TS jako samozřejmost. Ač si to možná někteří nebudete chtít přiznat, tak zápasy v Edenu vás do značné míry baví právě díky tomu, co se podařilo za ty dlouhé roky vybudovat. A co jinde (mrk mrk na Letnou) ani zdaleka nemají. Jestli mi něco přijde vyloženě nedůstojné, tak to není protest TS, ale právě tenhle disrespekt. Tím zároveň neříkám, že si máte vždy ze všeho souvisejícím s TS sednout na zadek, naopak, chce to nějaké střízlivé a racionální uvažování

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:13 |  
      24 1

      Já bych neřekl, že tebou nadhozenej disrespect je na pořadu dne. Drtivá většina kritizujících neupírá ultras jejich zásadní podíl na atmosféře v Edenu. To ale neznamená slepou poslušnost, zvlášť když máš bojkotovat fandění, to je pro fanouška něco, kdy by měl sakra chápat, proč to dělá.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:16 |  
        3 15

        Hele jde mi o dlouhodobej trend vypozorovanej z plusů/mínusů u komentářů. Cokoli jakkoli kritického vůči TS je skoro ze 100 % chváleno, i když je to v zásadě prkotina. Nerozumím tomu a nepřijde mi to spravedlivé

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:22 |  
          12 1

          Děláš si srandu, řešíš palce na SN? Jako že když někdo napíše něco proti pyru a má patnáct lajků tak to vnímáš jako nějakej relevantní údaj?
          Řeknu ti jinej postřeh, občas se podívám na facebook TS. Tam je to zase bohapusté poplácávání se po zádech, cokoli udělají nemá chybu, je skvělé, nejlepší, nulová kritika. Až s dnešním bojkotem si, zdá se, naběhli.

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            tolsimir     před měsícem 07.02.2026 11:25 |  
            2 4

            Tak když píšu komentář adresovanej čtenářům a diskutujícím na SN, tak logicky řeším palce na SN, páč nemám jinej relevantní údaj, z čeho posoudit, jak se na ni lidi tady tvářej :) To mi přijde snad pochopitelný

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              wimpy     před měsícem 07.02.2026 11:32 |  
              4 4

              Jako největší rozpor mezi děním na SN a realitou vnímám vztah k trenérovi a realizáku. Tady mám už několik let pocit před většinou zápasů, že má Trpišovský poslední šanci zachránit si křeslo a realitu pak vidím v Edenu. Důvod bude asi ten, že v Edenu ten vzorek činí osmnáct tisíc proti tak dvěma, třema desítkám nespokojenci, kteří ale neustále brblají jako kolovrátek. :-)

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                Kikoriki     před měsícem 07.02.2026 13:12 |  
                3 0

                Diskuse obecně neodráží reálný názor většiny. Jsou to ti hluční a jsou víc slyšet.

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 11:37 |  
              0 3

              A zřejmě né,
              naposledy, no.

              • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

                Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 11:38 |  
                0 3

                patří pod
                wimpy

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      witty13     před měsícem 07.02.2026 13:55 |  
      10 0

      Tak treba moje osobni zkusenosti z poslednich nastev TS byly ve smyslu, ze pokud odmitam delat to co chteji jini, treba hajlovat a utocit na nekoho kdo se mi treba jen vzhledove nelibi (dredy), tak mam tahnout do prdele, nebo treba na bohemku.
      TS si svuj negativni obraz vytvari sama. Zakazovani vlakek, extremiste, schovavajici se za znacku, ktera to tak nechava. Kauza Kudela - jasna ukazka adorovaneho rasismu a nackovstvi…

      Ja jim fadim v te produkci - jsou opravdu mezi nejlepsimi na svete, ale nechtejte po me abych podporoval dalsi aktivity, ktere dle meho nejsou pro jejich produkci nezbytne.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        tolsimir     před měsícem 07.02.2026 14:06 |  
        2 5

        Nemusíme tu vytvářet pohádky. Jsem si stoprocentně jistý, že účast na TS fakt není podmíněna povinným hajlováním nebo útokem na lidi s dredy. Proč tohle píšeš?

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          witty13     před měsícem 07.02.2026 14:11 |  
          6 0

          Osobni zkusenost, opakovana. Ohledne dredu to byla mlada holka, do ltere se zacal navazet nejaky “kinder nazi”. Rasismus a podpora extremismu ve forme hajlovani a slovniho vyjadrovani byla v me vlizkosti nekolikrat. A to i s tim, ze tito jedinci aktivne utocili na ostatni fanousky, aby se pridali.

          Pravda, je to vse par let zpatkyc pote co to bylo potreti behem pul roku jsem to vzdal a na TS nechodim

          Edit: samozrejme, ze to vsak neni podminka ucasti. Ocividne jsem chodil nekam, lde tyhle individua byli. Bylo jichntam vsak dost, byli odhodlani se prat, a i od rekneme celnich predstavitelu TS nebyla snaha to resit. O poradatelske sluzbe ani nemluvim


          Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 14:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          dalislavista     před měsícem 07.02.2026 17:03 |  
          2 0

          A třeba zakazuje TS vlajky i na jiných místech po celém stadionu?
          Třeba u jiného břehu řeky tohle není!

  13. Nabizim2 vstupenky

    mudrc     před měsícem 07.02.2026 11:46 |  
    3 4

    Na dnesek. mudrcsks@seznam.cz

  14. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    SLAVIESTA     před měsícem 07.02.2026 12:08 |  
    9 13

    Evidentně nám všem začínají téct nervy. Proč asi? Ne každému stačí vést ligu o 7, pardon, než to jeden dořekne, je to o 5 bodů. I Ti největší optimisté, i když to nepřiznají, se třesou, aby se ten náskok nerozplynul jako jarní sníh. Budu upřímný, TS nemiluju, ale tentokrát jí nadávat nedokážu. Vrátit vstupné - gesto a dál? Tím je vše OK? Pro mě a řadu dalších ne. Relevantní omluva může přijít jen na hřišti, rozhodně ne blábolením na tiskovkách.
    Dnes je příležitost s tím začít, držím palce, ať to vyjde.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      dalislavista     před měsícem 07.02.2026 16:59 |  
      1 0

      Tady nejde o to, že co dál.
      Prostě se nabídlo vrácení vstupného za tu blamáž, TS to nechce- fajn. Ale proč má řešit TS, že to třeba jiný využije???

  15. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Akuls     před měsícem 07.02.2026 12:26 |  
    1 1

    Hlavní rozhodčí: Dalibor Černý
    První asistent: Kamil Hájek
    Druhý asistent: Radek Kotík
    Čtvrtý rozhodčí: Jan Machálek
    Delegát utkání: Michal Tandler
    Delegát svazový: Petr Hojsík
    VAR: Miroslav Zelinka
    AVAR: Michael Kvítek

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      pehacko     před měsícem 07.02.2026 13:03 |  
      9 2

      No možná je dobre, ze toho zmrda mame na takovy zapas, ktery musime dat i do kopce… ale i tak mi nebude delat radost se na tu rudou svini koukat, ten se bude hodne snazit zalíbit u bolševika Kovaříka, aby nás zase mohl piskat častěji

  16. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Kuba1782     před měsícem 07.02.2026 12:56 |  
    3 0

    Mam 2 listky na dnesek. 200 kc kus. Sektor 203

  17. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Lukisonn     před měsícem 07.02.2026 13:06 |  
    6 2

    Cham v základu? :D no podle me opet Jindra nezklame a bude hrát Bužek

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      butters     před měsícem 07.02.2026 13:16 |  
      8 3

      Taky to čekám. Ono je to ale asi jedno. Cham je pod takovým tlakem, že když už nastoupí, tak dělá chyby, navíc si to nemá s kým dát, protože zbytek týmu nemá "fotbalové myšlení", potřeboval by k sobě aspoň další 2 kreativní hráče. Takže on by na hřišti přínos do ofenzivy stejně neměl a do defenzivy Bužek (snad) bude lepší. Celá ofenziva bude bohužel zase jen na 3 hráčích a doufání, že se některý z Juráskových centrů ujme.

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        martynko     před měsícem 07.02.2026 14:24 |  
        0 1

        Napada me Vasil, s tim by si mohl rozumet, kdyby nastoupil:)

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        torn     před měsícem 07.02.2026 15:41 |  
        1 0

        To bych neřekl. Proti Barceloně se mi docela líbil, nepřijde mi, že kvůli tlaku dělá chyby. Spíš volí nečekaná řešení, která mají větší míru neúspěchu.
        Taky je na jednotlivých hráčích v týmu, aby se naučili očekávat jeho nahrávky. Na to nepotřebují dokonalou techniku.

  18. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    o5aradecek     před měsícem 07.02.2026 13:50 |  
    8 0

    Na VARu je Zelinka. To je jediný rozhodčí, který nám za aktivní kariéry vyloženě neškodil. Tak snad dnes dohrajeme v jedenácti... :-)

  19. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Hlavis     před měsícem 07.02.2026 14:30 |  
    7 20

    Ta situace s TS je vyústění výkonů týmu a proti těm už je třeba se ozvat. I když to TS formuluje jako vyústěni zápasu s Pafosem a ne výkony týmu, tak nic jiného než mizerné výkony Pafos nezpůsobilo. Takže se teď Jindro chytni za nos, nestav oblíbeného rudého Bužka, stáhni tam Provoda, dej místo něho Chama a začnete hrát fotbal!!!!!

    Priske, ten podvodník začíná být na koni, tak to neposerte! Jako roky předtím!!!!!!!

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      jirkag5     před měsícem 07.02.2026 14:49 |  
      13 2

      Oblíbený rudý Bužek :). Co to bereš za matroš?

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        SLAVIESTA     před měsícem 07.02.2026 15:39 |  
        0 2

        Rudý bůžek, to je přeci Lenin.

  20. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    sule     před měsícem 07.02.2026 15:31 |  
    2 3

    Dnes hrajeme proti nejhorší obraně v lize. Očekávám výhru, 3 až 4:0,

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      SLAVIESTA     před měsícem 07.02.2026 15:38 |  
      7 2

      Tajně jsem doufal, že tohle si dnes všichni odpustí, no není mi přáno.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      dalislavista     před měsícem 07.02.2026 16:24 |  
      4 0

      Jen blbněte...
      Když se tady očekává hladká výhra, často se ztrácí body.

  21. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    czpredator     před měsícem 07.02.2026 16:06 |  
    0 0

    Ahoj, nemáte někdo prosím funkční stream?
    Děkuji!

  22. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 16:32 |  
    3 6

    Dneska v.útoku Prokop ,dle informací poslední šance,jinak konec ,večer napíšu i jiná info

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Mikey     před měsícem 07.02.2026 16:37 |  
      0 1

      Tak to jsem zvědavej

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      pehacko     před měsícem 07.02.2026 16:39 |  
      4 1

      Kdyby místo něj dostával šanci kdokoliv z béčka, tak budu nadšen a odpustím jakoukoliv nepřesnost. Ale že by končil, tenhle tvrdošíjný a největší omyl poslední doby, tomu se mi bohužel věřit ani nechce

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          pehacko     před měsícem 07.02.2026 17:50 |  
          2 1

          Tak to vypada, ze spíše než nekopa překopa… odstřelil Chama… ale to uz po pafosu. Tak to neni novinka

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      Snivec     před měsícem 07.02.2026 16:45 |  
      7 1

      ja nevim, co od nej ocekavaji, vzdyt on hraje to, na co ma. tohle neni chyba prekopa, ale tech co si ho vysnili

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 16:47 |  
        4 3

        Prý ho chtěli všichni

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:53 |  
          0 2

          Tyhle infa jsem měl za Hřebička, bylo to super, všichni mi záviděli

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 16:56 |  
            1 3

            Veř nevěřím,nepotřebuji si honit ego chci jenom informovat

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:58 |  
              0 2

              Uplně v pohodě, já to myslím dobře, dávám ti plus..já věděl sestavu dřív než byla, třeba o půl dne..

  23. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 07.02.2026 16:47 |  
    1 4

    I sestava dneska překvápko

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:52 |  
      3 9

      Do kdy má trpiš kudlu pod krkem, než se zařízne?

      Bude to po sezoně, nebo má majitel koule, udělat to před?

      • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

        Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 16:56 |  
        5 0

        Zklidni
        hormony.

        • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

          kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:59 |  
          3 7

          Ok...jen chci už 4 rok, aby ho vyhodili, stále se nedaří

          • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

            Slávista 51     před měsícem 07.02.2026 17:11 |  
            3 0

            A kdo místo něho -
            koho zaplatíš, no !

            • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

              kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 17:14 |  
              1 5

              Zaplatil bych, ale před 20 lety, ale to nebyl zájem..dal bych někoho třeba z druhý ligy, nebo někoho, koho bych 2-3 měsíce sledoval, možná někoho z Rakouska

  24. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 16:56 |  
    0 2

    Dnes starej Vlčák do útoku!

    Stando, drž se, hrdino!!

  25. Re: V sobotu doma proti Boleslavi

    Cross     před měsícem 07.02.2026 17:00 |  
    1 18

    Zformoval se tady zajímavý klub fandů. Vyrážím na stadion a budu fandit. A jsem zvědavý na Vás , strejcové, jak Vás bude slyšet. Budete k tomu mít dneska dobrou příležitost. A pokud Vás slyšet ani dnes nebudeme, každý bude vědět, že jste parta starých ubrblanych kyseláků, kteri chodí i na fotbal jenom rozhazovat rukama a nadávat, a kteří nesnáší každého komu je pod třicet.

    Všichni jsme Slavie s všichni bychom měli táhnout za jeden provaz. Ale ne, tady je největším světovým problémem slávistický kotel. Ehm. Ehm.

    • Re: V sobotu doma proti Boleslavi

      kostelnivlajka     před měsícem 07.02.2026 17:01 |  
      2 4

      Si hrdina, dávám palec nahoru!