Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

Zápas s kyperským Pafosem skončil pro Slavii ostudou zejména kvůli mizerné druhé půli. Naše působení v Evropě tak končí fiaskem druhý rok po sobě.

Buď, anebo. Tak to měla Slavia postavené před venkovním zápasem s kyperským Pafosem. Ne z hlediska postupu, na který už nemohla dosáhnout, ale do značné míry z hlediska toho, jak se na její dosud rozporuplné působení v letošním ročníku Ligy mistrů bude pohlížet. Kýžená výhra a celkový zisk šesti bodů by se nakonec dal považovat za úspěch, bohužel to dopadlo přesně opačně. Slavia s hratelným soupeřem padla, navíc ostudným tříbrankovým rozdílem.

Úvod zápasu přitom vůbec nenasvědčoval tomu, jak špatně pro nás zápas nakonec dopadne. Slavia byla úvodních cca 20-25 minut aktivnější a měla hru pod kontrolou. Několik nadějných šancí ale sešívaní tradičně nevyužili, naopak Dragomir se trefil nevídanou ránou z uctivé vzdálenosti... Vývoj zápasu naše hráče zaskočil a výkon šel dolů, přesto jsme nakonec dokázali ještě do poločasu vyrovnat, když se trefila naše stoperská kometa Chaloupek. A nutno říct, že Pafos, který přišel o trenéra a poslední dva ligové duely prohrál, působil - zvláštně na poměry Ligy mistrů - velmi hratelným dojmem.

Kdo čekal, že si ve druhé půli půjde Slavia za vítězstvím, ten se nestačil dění na trávníku divit. 52. minuta: nedůraz v našem vápně a prohráváme 1:2. 58. minuta: čerstvě střídající Bořil je po červené kartě vyloučen. A bylo po zápase, protože od té doby se naše hra sesypala jako domeček z karet. Na cestu do Prahy jsme dostali ještě další dva kousky a nemuselo zůstat jen u nich. Resumé ze zápasu je tak tragické - Slavia prohrála s naprosto průměrným soupeřem rozdílem třídy.

Nemá smysl hledat výmluvy. Skupinová fáze evropského poháru pro nás druhým rokem po sobě končí blamáží. I když jsme nedostávali takové příděly, tak končíme s o bod horší bilancí než loni tragická Sparta pod vedením trenéra Friise. V Evropě jsme nevyhráli již patnáct zápasů, během kterých jsme zapsali tragickou bilanci 0-5-10 se skóre 10:30. Jasně, v několika utkáních jsme nestačili na skutečné světové velkokluby, tyto zápasy ale tvořily jen výrazně menší část. Nelžeme si tak do kapsy, v Evropě jsme v poslední době zažili obrovský sešup oproti standardu, který tu realizační tým okolo trenéra Trpišovského nastavil v úvodní fázi svého angažmá a který zcela odpovídá současným možnostem klubu. Velmi si vážím výsledků v domácí lize za poslední rok a půl, ale očividně nelze stavět mužstvo s takovým důrazem pouze na domácí výsledky a na fyzickou připravenost. Slavia si musí interně vyřešit co je špatně a co změnit, protože její současná evropská (ne)kvalita očividně neodpovídá jejím ambicím.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 3 - Opět zmatkoval při hře nohama. V tomto směru to prostě vůbec dobré není a jen se naplňuje to, co všichni viděli před jeho příchodem. Chyboval při čtvrtém gólu, kdy čekal, jestli přijde teč, ale když se tak nestalo, tak míč z dalekého centru nakonec skončil až v síti. O své formě nepřesvědčil ani minulý týden proti Barceloně. Předpokládám, že si zatím důvěru trenérů udrží, ale pokud by se rychle nezlepšil, tak se nabízí možnost dát do branky Markoviče, který na podzim ukázal své možnosti.

David Zima - 3 - Zklamání. V první půli se nechal lacino obejít, což hasil za cenu žluté karty. Ve druhé půli ukázal, že není lídrem do nepohody. Když se hra mužstva začne rozpadat, tak Zima nebude ten, který to bude vzadu držet a ořve zbytek. Naopak začne zmatkovat také.

Igoh Ogbu - 5 - Letošní sezóna mu zatím kvůli zdravotnímu stavu nevychází zdaleka podle představ. Kvůli vypadnutí Holeše a Vlčka dostal šanci v základu a své si odvedl. Bohužel kvůli dalším zdravotním problémům musel jít po hodině hry dolů a obrana se nám pak úplně rozpadla.

Štěpán Chaloupek - 6 - Je až smutné, že nás musí nakonec vepředu brankově zachraňovat Chaloupek. Pro něj je to samozřejmě skvělá vizitka, protože je v této sezóně i naším nejlepším stoperem. Aspoň trochu podobný progres v kvalitě bych ale čekal u mnohem víc hráčů, u zkušenějších opor případně výkony na úrovni, které by se té Chaloupkově vyrovnaly. O poločase musel jít kvůli zranění dolů, což předznamenalo krach Slavie ve druhé půli.

David Douděra - 5 - Směrem dopředu jsem s ním spokojený. Poslal alespoň tři velmi dobré centry, po kterých měla Slavia solidní možnost skórovat, což se povedlo nakonec jednou u míče, který propadl na zadní tyči k Chaloupkovi. Minimálně diskutabilní bylo Douděrovo chování u první inkasované branky, kdy vyběhl proti střelci gólu, ale pak najednou přeběhl směrem k hráči na straně. Ano, ten byl taky volný, ale přeci nelze nechat před vápnem dálnici ke střele a v první řadě je třeba pokrýt hráče s míčem... Pomoct tam sice mohl Oscar, ale je logické, že vystartoval až později, když se zdálo, že střelce pokrývá Douděra.

Michal Sadílek - 4 - Nepatřil k nejhorším, dopředu měl dva dobré momenty. Jednou vystihl nepovedenou přihrávku v zadních řadách soupeře a předložil míč do gólovky Chamovi. Později pak hlavičkoval mimo. Celkově jsem ale z jeho herního projevu rozpačitý. Svůj přínos má, ale tím, jak se snaží obsáhnout celou plochu hřiště, tak mnohdy chybí v místech, kde by se měl pohybovat primárně a ze středu hřiště je poté "průchoďák".

Oscar Dorley - 3 - Nevýrazný výkon dopředu, nedůrazný dozadu. Zápas Oscarovi bohužel nevyšel.

Youssoupha Mbodji - 3 - Nezačal špatně. V úvodu dobře přihrával do šance spoluhráčům ve vápně, později se tlačil k hlavičce v dobré pozici. Vypadalo to na vyloženou možnost, ale z úhlu směrem k brance bylo vidět, že k lepšímu zakončení by přeci jen centr potřeboval o půl metru jinam - takhle už mu padal do souboje s protihráčem. Postupem času se vytratil a chyboval u branky na 1:2, kdy byl nedůrazný ve vlastním vápně, což nebylo poprvé při angažmá v Edenu (viz Bodo nebo Liberec). Z tohoto pohledu si ho úplně nedovedu představit na postu stopera, jak o tom mluvil trenér.

Muhammed Cham - 3 - Dostal šanci v útočné trojici a využít ji nedokázal. V mezihře to nebylo nejhorší a měl několik dobrých kombinací s Provodem či Douděrou, ale bohužel hlavně zklamal v klíčových okamžicích. V první půli měl velkou šanci, kterou měl proměnit. Ve druhé pak ztratil míč na vlastní půlce a byla z toho červená karta pro Bořila a konec nadějí.

Erik Prekop - 3 - Bohužel nadále potvrzuje, že na Ligu mistrů i Slavii nemá potřebnou kvalitu. Míče se od něj odrážejí, herně nestačí. Na Kypru zazdil šanci v úvodu, kdy z metru pokazil lehkou přihrávku Provodovi. Snad jediným dobrým momentem byla šance ze 14. minuty, kdy se dobře protlačil přes stopera k pohotovému zakončení, které ale brankář dokázal pokrýt.

Lukáš Provod - 4 - I od něj bych čekal o dost víc. Patřil mezi aktivnější hráče, i tak z bahna našeho výkonu nevybředl.

Youssoupha Sanyang - 4 - Odehrál nepovedený druhý poločas, i když to pro něj byla trochu nevděčná role, když musel vystřídat našeho zraněného a do té doby nejlepšího hráče. Nedá se mu vyčíst, že by se nesnažil, ale celkově zapadl do chaosu a dezorganizace naší hry po vyloučení Bořila. Ke konci zápasu aspoň pohotově střílel ve vápně, ale pokus byl zablokován.

Jan Bořil - 1 - Smutná postava včerejšího zápasu. V 55. minutě přišel na hřiště, v 58. se po červené kartě pakoval, což byl klíčový moment. Soupeře neměl nabraného kvůli nečekané ztrátě Chama, ale poté při jeho zkušenostech neměl jít do takto riskantního zákroku, který nevyšel. Nejnižší známka je pro něj krutá, ale bohužel to byl zásadní okamžik, který udal ráz hry do dalších skoro 40 minut, které od Slavie patřily k tomu úplně nejhoršímu za dlouhé roky...

Tomáš Chorý - 4 - V 67. minutě dobře zabojoval směrem dozadu a zblokoval nebezpečné zakončení na roh. Směrem dopředu to ale od něj bylo nulové, což bohužel jen koresponduje s jeho celkovými výkony v Lize mistrů.

Daiki Hashioka - 2 - Vím, že Hashioka na stoperu byl nouzovou variantou při zraněních a vyloučení, i tak je prostě dávno zřejmé, že jeho angažmá bylo omyl a ve Slavii už nyní být neměl. Svým zmatkováním v obraně to včera jen potvrdil, u branky na 3:1 byl až tragikomický.

 Vasil Kušej není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Středa 28. 01. 2026 21:00

Liga mistrů, 2025/2026
4 - 1
1 - 1
Pafos FC
Pafos FC

17. Dragomir
52. Bruno Felipe
84. Anderson Silva
87. Oršič

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

44. Štěpán Chaloupek

Komentáře (166)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Myšák     před 17 dny 29.01.2026 17:21 |  
    10 18

    Byla to hrůza, to je pravda, ale tohle se ve fotbale stává a každé mužstvo to zažilo a není to konec světa.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 18:24 |  
      2 7

      Tak jest.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Milanek     před 17 dny 29.01.2026 19:07 |  
      22 2

      Po kolikáté už za poslední tři roky..

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      SLAVIESTA     před 16 dny 30.01.2026 12:13 |  
      7 2

      Takhle se dá kromě konce světa, omluvit úplně všechno. A to tady někteří děláte, to sice nezpůsobí konec světa, ale kam nás to povede, nebudu říkat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Myšák     před 16 dny 30.01.2026 17:31 |  
        1 0

        Já vůbec nic neomlouvám, jen říkám, že sebemrskačství nic nřeší. To by brankář po školáckém golu měl ukončit karieru, nebo se oběsit?
        Poučit se z chyb, zapomenout, makat dál!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          SLAVIESTA     před 16 dny 30.01.2026 17:43 |  
          5 1

          Propadli jsme v Evropě podruhé za sebou. Vidíš někde nějaké poučení z chyb, někdo z vedení má sklon k sebemrskačství? Já vidím bezbřehé trenérovo žvanění o ničem, mlčení majitele i šéfa Slavie a nešťastný fandy. Takhle já si to poučení z chyb a makání nepředstavuju. A zapomenout? Jedině po důstojné nápravě, tam kde jsme to nedůstojně podělali. Vzhůru do Pardubic!

  2. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    cvočkař Danda     před 17 dny 29.01.2026 17:22 |  
    10 1

    Ta k koukám, že jsem první kdo bude hodnotit včerejší špatný výkon Slávie
    Je až k neuvěření z jaké dálky dostáváme góly.Teměř po každém kole je jeden ze soupeřů
    adeptem na gól měsíce.Začátek byl dobrý,ale dojeli jsme na neproměňování šancí.
    Po obdrženém gólů se naše hra úplně rozpadla.Sice jsme do půle stačili vyrovnat,ale po vystřídání Chloupka a dalším gólů soupeře jsme spadli na úplné dno a zbytek zápasu byla velká ostuda.
    Doufám, že zranění stoperů nebude vážné,jinak bych se obával i zápasu v Pardubicích.
    Rád bych věřil, že všechno špatné je k něčemu dobré.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 18:23 |  
      7 1

      A TAKOVÉ GÓLY,
      není Slavia schopna dávat, bohužel.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Myšák     před 17 dny 29.01.2026 17:24 |  
    7 23

    Teď rychle zapomenout, a s chutí na Pardubice!

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      The88     před 17 dny 29.01.2026 19:10 |  
      33 2

      Zapomínáme pořád, a proto pořád dostáváme nařezáno. Možná by bylo lepší si to dobře zapamatovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      SLAVIESTA     před 17 dny 29.01.2026 19:15 |  
      18 4

      A kdyby to náhodou nevyšlo, tak rychle zapomenout a hurá na Mladou Boleslav. Ach jo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      weetek     před 16 dny 30.01.2026 15:08 |  
      5 4

      Rychlé zapomínání nás dostalo přesně tam, kde v pohárové Evropě jsme: druhým rokem do počtu a za otloukánky. A to realizák údajně stavěl tým na LM. Jenže když jako stavební kámen použije Prekopa...
      Jo, a kdyby náhodou to v Pardubicích nebylo za 3 body, protože je moc zima, moc sněhu, moc absencí díky náročnému programu LM a vůbec zase všechno proti nám, tak co? Rychle zapomenout?

  4. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    honza304     před 17 dny 29.01.2026 17:25 |  
    33 5

    Snad ani nemá cenu hodnotit jednotlivé hráče, tady je špatný systém. Kdysi bylo řečeno, že aby se Slavia uživila, musí vychovávat a prodávat hráče do lepších lig. Což se u nás asi dá pochopit, pokud ale Ačko bude produkovat to, co produkuje, tak velice rychle zkrachujeme. Sami si sobě lžeme, jak jsme výborní.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 17:30) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    záplata     před 17 dny 29.01.2026 17:40 |  
    23 6

    Statistiky říkají, že jsme vůbec jedno z nejhorších mužstev v LM za loňský a letošní rok dohromady, hodnocení včerejška už je jenom kopání do mrtvolky.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      mis3     před 15 dny 31.01.2026 08:41 |  
      1 1

      doplním, že bodově na tom byli hůře čtvrtý tým La Ligy, mistr Kazachstánu, Slovenska a Švýcarska. Stejně oba RedBull týmy nebo Girona. Stejně nebo méně vstřelených gólů: Bologna, Sturm Graz, opět Slazburg a Villarreal, YBB dokonce jenom 3 góly. Co se týče obdržených gólů tam jsme takový lehký podprůměr, více gólů dostaly i některé týmy, které pak postoupily.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 17:57 |  
    30 5

    Zdravím vás všechny den poté.....:-(((
    Věřím, že nebude vadit, když se vzdám komentáře a svou slavistickou duši budu léčit doufáním, že snad přijdou dnové lepší.
    Zpackali jsme to.
    Snad se nám Chaloupek uzdraví, ten kluk se mi moc zamlouvá a ostatní by si ho mohli vzít jako vzor.
    Cítím v něm budoucího kapitána Slávie.
    Tak se omlouvám, že toto hodnocení více rozebírat nemá smysl, neb viděli jsme, že sůl bychom si do ran ještě více sypali.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 18:21 |  
      4 5

      1*

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        davy     před 17 dny 29.01.2026 18:26 |  
        4 1

        Nejen Chaloupek. Chybělo jich víc a nejen v osudném poločase, např. Holeš.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    žbl68     před 17 dny 29.01.2026 18:07 |  
    11 2

    s bodováním absolutní souhlas - zápas nastavil evropské zrcadlo ... hodně práce je před JTVCD .... Hasioka Prekop - tohle opravdu ne, Slavia má x hráčů pod smlouvou a ...... jasné že situace na stoperu není normální, ale ono nefunguje vůbec nic ..... i ten Staněk se propadá , ale je začátek jara tak snad ... ted Titul a pořádně probrat soupisku a posíly .... a Chaloupka prodloužit aspon na 3 roky....

  8. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Dennis     před 17 dny 29.01.2026 18:45 |  
    50 3

    Jestli Staněk nastoupí v Pardubicích, tak to bude další kumulovaná chyba realizáku. Dostal 8 gólů ve dvou zápasech, působil nejistě, nechytil prakticky nic navíc. Kdy jindy by měl Markovič dostat šanci? Hrát musí ti s aktuálně nejlepší formou, ne největší kámoši trenérů...

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      SLAVIESTA     před 17 dny 29.01.2026 19:21 |  
      11 8

      Jenže Staněk je jednička a z brány ho dostane jedině zranění a kdyby dvojka potom třeba čarovala, jakmile se jednička uzdraví, šup s dvojkou na lavičku. Takhle jsem pochopil, to funguje s brankáři.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 19:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        martynko     před 17 dny 29.01.2026 19:34 |  
        8 1

        Takhle to definovali vloni v Lize naruby, ale přijde mi to vycucaný z prstu. Kdyby byl Staněk nějak unikátně herně napojený na beky, kdyby byl výkonnostně o level jinde než Markovič, kdyby byl v kabině největší kápo nebo kdyby měl nějak brutálně odskočený plat od mančaftu, tak v tu chvíli by ta neotřesitelná jedničkovost dávala smysl. Ale nic z toho tam neni, pokud vim.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          standa.e     před 17 dny 29.01.2026 23:17 |  
          5 1

          Podle mě je ta jedničkovost daná především potřebou ho nějak důstojně prodat. A to jde z lávky hůř.
          Zase ale neupírejme mu, co pro nás vychytat dokázal.

          Přesto si také myslím, že by měl v neděli nastoupit Markovič. Aby si i ten Staněk pročistil hlavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Dennis     před 17 dny 29.01.2026 19:45 |  
        26 2

        Ve zdravě řízeném klubu to takhle prostě fungovat nemůže. Chytat musí brankář s lepší aktuální výkonností. Když to jednomu nejde, měl by šanci dostat druhý. Od toho tam nakonec je. My máme dva výborné brankáře, teď je podle mě vhodná chvíle zkusit Markoviče.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          SLAVIESTA     před 17 dny 29.01.2026 22:23 |  
          2 3

          Přátelé, já s vámi souhlasím, jen jsem chtěl připomenout jak to funguje, že je marné volání po vystřídání brankáře.

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            Dennis     před 17 dny 29.01.2026 22:30 |  
            2 1

            Já ti rozumím. Uvidíme v neděli no. Myslím, že je to možná 50/50. Přeci nad tím musí po těch 8 gólech taky přemýšlet... Ale kdybych si měl vsadit, tak podle mě podrží Staňka. Což bych já v tuhle chvíli neudělal.

  9. Hodnocení slávistů

    Flame     před 17 dny 29.01.2026 18:52 |  
    35 1

    Zdravím všechny,

    jednotlivé hráče hodnotit nebudu, výkon mužstva, ale nepochopím. Začneme dobře a dostaneme gól roku, když protihráči dáme královský volný prostor. Následně se sesypeme a soupeř zjistí, že se s námi dá i vyhrát.

    Postupně jsme se zlepšovali a Pafos opět přehrávali, dokonce jsme myslím zaslouženě vyrovnali a do gólu na dva jedna a redce pro Bořila zápas kontrolovali.

    A teď k jádru věci, hrajeme stále házenou s obléháním pokutového území soupeře s obrovský rizikem vzadu(i v deseti hráčích!), místo změny taktiky zatažením do bloku a hrou na protiútoky. Pafos potřeboval střílet góly, přesto po ztrátě balonu zaujal ukázkový blok dvou řad hráčů a my jim to naším pomalým přechodem do útoku usnadnili.

    Naše šance zbytečně promarníme, nechce se mi věřit, že kupujeme hráče, který neumí kopnout do balónu, myslím, že je to v hlavě a mentální přípravě. Stejný problém vidím v obraně, nemůžu žádnou situaci vypustit jako se to u nás nejenom v tomto utkání stalo.

    Bohužel to vypadá, že jsou u vedení hráči oblíbení a nechtění. Nepochopím, proč nehrál Chytil, který neměl závěr podzimu vůbec špatný a experimentujeme s Prekopem, který naopak zatím neukázal nic. Možná to není špatný fotbalista, nechci ho odsuzovat, ale do takového zápasu bych ho do základu prostě nedal.

    • Re: Hodnocení slávistů

      JanKošek     před 17 dny 29.01.2026 20:36 |  
      13 2

      Házenou hrajeme protože mantra trenérského týmu je hlavně neztratit míč ve středu hřiště. Výsledkem je, že hráči vše alibisticky překulují do stran a středem jsme nuloví. Pokud to hráč neplní, nehraje. První gol Barcelony u nás, narážečka středem, pro nás nemyslitelné. Samozřejmě, ne každá akce vyjde, soupeř může vyrazit do protiútoku, ale s tím velká mužstva (všichni v CL) umí pracovat. Možná takto eliminujeme ztráty středem, ale za cenu absolutní neškodnosti v útoku. Krom toho míč nakonec ztratíme hned po druhé přihrávce do špeku nejlépe 10 centimetrů u postranní čáry. Jinak hráče máme pořád technicky dobré, jenže u nás se kreativita trestá. Viz Oskar, Zafeiris, kvalitní hráči, ale časem jsme z nich udělali nekonstruktivní obranáře. Další na řadě bude Cham... Bóřa, asi dobrej v kabině, jenže pomalej a co zákrok, to faul. Zima - v CL pohybově absolutní "unikát"...Bojím se co Jurásek, v Benfice se ho zbavili, protože neměl techniku. Nikde se neprosadil. Tihle hráči ukazují jakým stylem se chceme prezentovat.

  10. Co předvedeme teď?

    Pert     před 17 dny 29.01.2026 19:11 |  
    14 3

    Zápas nechci komentovat, výkony většiny hráčů byly tristní (jako na Interu) a trapné gesto od vedení je taková shnilá třešnička na zkaženém dortu.
    Ale teď se strašně bojím, že to ještě není všechno, že stejný hnus předvedeme i v Pardubicích. Tam přece taky jedeme pro jasné tři body!

  11. Labilita

    The88     před 17 dny 29.01.2026 19:14 |  
    16 2

    Nemůžu si nevzpomenout, jak je dnešní Slavia křehká. Mydtjylland, Fenerbahce, Sparta, tenhle Pafos (a určitě jsem pěkných pár zapomněl) - snažíme se hrát, dostaneme gól a vsechno se totálně sesype, všichni se okamžitě podělají...

    Jaký rozdíl oproti zápasům se Sevillou nebo Genkem...

    • Re: Labilita

      Merlinus (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 19:28 |  
      19 3

      Naprostý souhlas. Taky si toho všímám už delší dobu, jak jsme psychicky labilní. Zapracoval bych na nějakém sportovním psychologovi a celkové psychice mužstva.

      • Re: Labilita

        Merlinus (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 19:29 |  
        17 3

        Nicméně tohle je práce trenéra, resp, celého realizačního týmu a v tom dost propadáme.

      • Re: Labilita

        mig52     před 17 dny 29.01.2026 20:18 |  
        4 3

        Nj, jenže my nemáme sportovního ředitele, ještě psychologa? Jasan, beru, jenže u nás se drinky.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Ragnarok     před 17 dny 29.01.2026 19:22 |  
    26 3

    Velmi nekvalitní výkon. V týmu už není asi nikdo, kromě Moses. Prekop je katastrofální, tento kšeft je úplně špatně. Slavia ztratí konkurenceschopnost, pokud nebude reagovat.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Vejrikus     před 17 dny 29.01.2026 19:28 |  
    14 1

    Hodnocení souhlas. Je zajímavé, že i když jsme dostali 4 goly, tak si nevybavuji výraznější chybu Zimy, ale chápu, dostat goly a nebýt u nich je možná ještě horší :D. Cham bohužel byl u další ztráty balonu, což podle mě znamená, že si po uzdravení hráčů už nekopne - tady bych podotkl, že Provod těch ztrát dělá mnohem více, ale většinou má štěstí, že ten soupeř to pokazí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      mig52     před 17 dny 29.01.2026 20:15 |  
      6 3

      No a pan Bořil bude!!! na pláce,!!

  14. Re: Hodnocení slávistů

    Marbulinek     před 17 dny 29.01.2026 19:45 |  
    20 3

    S hodnocením asi souhlas. Bohužel, jako minulý týden s Barcou, tak i ve včerejším utkání měl Staněk další zářez na obdržené brance ! I jeho neschopnost odkopávat je již legendární - buď míč letí do autu, nebo na soupeřova hráče.
    Hra ve 2.poločase z naší strany jedna velká bída. Je otázkou, zda realizák již třeba dosáhl svého stropu (?). Počkáme si tedy na odborný komentář velkohubého Jardy, který nám zřejmě opět vysvětlí, jaký je vlastně Slavia evropský velkoklub.

    • Re: Hodnocení slávistů

      Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 20:10 |  
      2 6

      Na velkoklub,
      je to ještě na pár/mnoho let, protože na to v ČR stále nejsou peníze i když současný majitel, je zárukou solidního týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů

        jirkag5     před 17 dny 29.01.2026 23:59 |  
        3 1

        Co to zase kecáš, Vlastíku.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Fufin     před 17 dny 29.01.2026 19:52 |  
    33 3

    Myslím, že varující je hlavně to , že dvě ne úplně povedené sezóny v Evropě hrajeme v podstatě se stejnou osou týmu. A ti hráči už lepší nebudou spíš naopak.A nikde v kádru nevidím mladší a " hladovější " a o kousek lepší, co by se tlačili na jejich místo . Ty děti, co jsme začali ve velkém nakupovat to asi hned nezachrání a co s tím?

  16. Re: Hosdnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    mig52     před 17 dny 29.01.2026 19:57 |  
    19 15

    Tvrdíku, ty růžová košilo, výměn celý trenérský tým. Trpiš nemá koule na to, aby to zabalil sám. No narovinu, za tu měsíční gázi bych to natahoval donekonečna .


    Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 20:11) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    rybarmirek     před 17 dny 29.01.2026 20:01 |  
    6 2

    Zdravím,hodnocení naprosto správně popsané, bohužel jde to tak a víc nemá cenu se k tomu vracet.Doufam v lepší zítřky,hlavně aby se na to dalo koukat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 20:06 |  
      3 4

      Zřejmě tak.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    guyincognito     před 17 dny 29.01.2026 20:17 |  
    28 5

    Jindra Trpišovský verze 2026 má blíž Michalovi Bílkovi v plzeňské éře než Jindřichu Trpišovskému z roku 2017-19.

  19. Co nyní?

    Amos Kl     před 17 dny 29.01.2026 20:30 |  
    14 2

    Mám k tomu dvě poznámky. K jakému posílení vlastně v tomto období došlo? Snad jen Jurásek. To je za mě hodně málo.
    Za druhé, až do zápasu na Pafosu jsem se Jindry zastával. Nyní ale už i já mám dost. Jenže. Zamyslete se. Je na trhu dostupný někdo lepší? Pokud ano, kdo?

    • Re: Co nyní?

      záplata     před 17 dny 29.01.2026 20:41 |  
      6 3

      Riera má nejspíš namířeno do Frankfurtu, Papszun odešel do Legie, nikdo další mě nenapadá, proč? Nejsem ani analytik ani agent.

    • Re: Co nyní?

      DF007     před 16 dny 30.01.2026 07:12 |  
      25 0

      Já bych to stavěl jinak. Jsou příchozí hráči lepší než naši odchovanci? Je Mbodji nebo Sanyang lepší než Labík? Je Prekop lepší než Pikolon? Je Hashioka lepší než Eliáš nebo Boledovič s Trédlem? Je Cham lepší než Planka? Nepatří do kádru Kričfaluši? Tudy se musí vedení ubírat. Vyhazovat peníze do koše je sice také cesta, ale raději bych v kádru viděl hráče se slávistickým srdíčkem. Kluky, kteří tady vyrostli.

      • Re: Co nyní?

        Amos Kl     před 16 dny 30.01.2026 08:41 |  
        2 2

        Souhlasím. Ale ti tebou zmínění nejsou v "áčku".

        • Re: Co nyní?

          Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 10:10 |  
          12 1

          ANo nejsou, protože tam jsou ti prvně jmenování. A je otázka. Opravdu mělo smysl přivádět ty prvně jmenované na úkor toho abychom zdarma vytáhli nějaké odchovance do Ačka?
          Podle mě minimálně Prekop se vůbec neměl vodit. Mbodji není lepší než ti co se mohli posunout.
          Cham je sice lepší ale neumíme ho využít.
          Možná by pak bylo na to zaplatit jednoho kvalitního hráče a trochu teda vylepšit tu smlouvu Holešovi s Provodem aby se necítili špatně... (sarkasmus)

          • Re: Co nyní?

            Papol     před 16 dny 30.01.2026 12:20 |  
            12 2

            A celý tento problém vede zase k trenérovi, který zazdil již mnoho odchovanců

            • Re: Co nyní?

              Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 13:44 |  
              1 5

              v tomhle je trenér součástí nastaveného systému, neházel bych to jen na něj.

              • Re: Co nyní?

                _karlik_     před 16 dny 30.01.2026 16:34 |  
                3 2

                a systém (kdyby bylo pravda, cos napsal) nastavil kdo?

                • Re: Co nyní?

                  Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 16:50 |  
                  2 0

                  Tak asi vedení ne? Musel to odsouhlasit každý od Tykače přes Tvrdíka po sportovní management.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    knl66 (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 20:37 |  
    32 3

    No nevím... Staněk, že může jen a jen za ten čtvrtý gól?!? OK, první inkasovaný byl famózní - na stranu druhou viděl Staněk míč celou dráhu letu. Při druhém ani nereagoval, to si hrál na Lotovu ženu. Ale OK, možná byl v protipohybu a nestačil reagovat... Jenže mi přijde, že to samé předvedl při třetím gólu a čert vem minelu Hashioky. A čtvrtý gól, ten je fakt do silvestrovkého vysílání.
    Ale třeba tomu nerozumím a jsem jen zaujatý vůči Staňkovi. Možná mi jen připadá, že co vyhlásil, jak ho láká bundesliga, dělá víc minel než úžasných zákroků.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      levap     před 16 dny 30.01.2026 10:14 |  
      14 1

      Staněk už od podzimu je, když to napíšu slušně, bez formy. Snaha jej prodat do zahraničí je evidentní, ale při jeho hře nohama, skoro bez šance. A pochopitelně, že pak se nedostane na Markoviče, který je už půl roku lepší a my pořád čekáme na zázrak. Připomíná mně to situaci s Kolářem, kdy se taky čekalo na návrat jeho nejlepší formy a stálo nás to spoustu zápasů. Jsem zvědavý jak dlouho bude toto trvat. Měl by chytat ten s nejlepší formou. Snad se dočkám a nebude to stát další body a zápasy.

  21. Jeste k trenerum

    The88     před 17 dny 29.01.2026 21:36 |  
    14 5

    Asi jako kazdej, sleduju hlavne Slavii, takze cizi trenery moc neznam. Hodne se tu sklonuje Papszun (neni to muj salek kavy, ale asi je dobrej) nebo Riera z Celje. Toho taky do detailu neznam, ale obecne je fakt, ze Spanelsko a Partugalsko maji treneru mraky, spoustu samozrejme dobry a je to tam, kde se momentalne asi urcuji trendy (resp. tamni trenerska skola). Me by se asi nejvic libil ten Nor(ek) z Bodo, ale pravdepodobne se mu nikam nechce. Coz je, mimochodem, podle me Trpisuv problem - uz nema zadny ambice, je spokojenej. Trenerska verze Ondry Kolare.

    • Re: Jeste k trenerum

      Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 10:06 |  
      9 3

      Ano... akorát Ondru omlouvá to, že mu kariéru zastavil kriminální zákrok. A tedy objektivně ze zdravotních důvodů už na to nemá.
      Trpiš snad žádný úraz hlavy neprodělal.

      • Re: Jeste k trenerum

        Papol     před 16 dny 30.01.2026 12:16 |  
        6 0

        Nos patří k hlavě :-)

      • Re: Jeste k trenerum

        The88     před 16 dny 30.01.2026 17:29 |  
        1 1

        Jasně, ale já mluvím o osobnosti - Ondra byl vždycky konformista, už dávno před úrazem.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Mates204     před 17 dny 29.01.2026 22:19 |  
    25 3

    Upřímně je mi trochu líto Prekopa. V klidu si hrál průměr český ligy, nijak nevyčníval, pak ho z ničeho nic někdo vytáhne do Ligy mistrů (!!!), kde (překvapivě) působí tragikomicky a budí negativní emoce. Snad mu to ta gáže a zážitky vynahradí, protože za ten hejt na svojí osobu fakt nemůže.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Dennis     před 17 dny 29.01.2026 22:27 |  
      12 0

      Tak ona to samozřejmě je primárně chyba realizáku, který ho přivedl. Ale ten hráč s tím přestupem musel souhlasit taky... Já nevím, jestli si Prekop myslel, že je lepší než Chytil nebo Chorý, tak nevím úplně na základě čeho... Nikdy víc gólů než oni nedával... Musel počítat, že ve Slavii to nebude jednoduché a muže tady taky shořet...

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Kratass97     před 17 dny 29.01.2026 22:46 |  
        11 3

        Hoši je to posila na ligy mistrů a když to říká Jarda tak to tak je.. navíc vysněná posila realizaku to odpovídá všemu co předvádíme jaký hráči se nám líbí :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          knl66 (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 23:12 |  
          13 2

          Spíš to říkal Jindra, ne?'? Prý vysněná posila... Tohle bych dal někomu k osobní úhradě-náhradě!!!


          Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 23:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Mates204     před 17 dny 29.01.2026 23:14 |  
        12 1

        Tak když mu nabízeli X krát vyšší plat, tak aby nesouhlasil, to by musel být blázen.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        standa.e     před 17 dny 29.01.2026 23:28 |  
        17 0

        Jasně. Už to vidím: "Hele, vy mě chcete do Slavie a na LM, ale já na to fakt nemám. Tady v Baníčku mám svý jistý, navíc Mojma je fajn kluk, přece ho nebudu znervózňovat. A víte co, ani ty prachy si nezasloužím, čekám spíš až se mi ozve Zlín nebo Uherské hradiště."

        Jasně, tys to asi myslel tak, že si má nechat nadávat a být v klidu, že se na něj lejou kýble, ale stejně...

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          Dennis     před 16 dny 30.01.2026 08:55 |  
          5 2

          Víš dobře, že takhle jsem to nemyslel... Je jasný, že hráč takovou nabídku neodmítne. Ale nemůže si pak stěžovat, když mu to nejde a lidi mu to dávají sežrat... S tím měl počítat, že se to může stát.

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 10:05 |  
            4 1

            On si Prekop někde stěžuje?

            • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

              Dennis     před 16 dny 30.01.2026 18:17 |  
              1 0

              Tak o tom je celé to vlákno... Cituji: "Snad mu to ta gáže a zážitky vynahradí." Na to jsem reagoval, to je začátek této debaty. Nevím jak tobě, ale mě to evokuje, že mu gáže a zážitky vynahradí to, že mu tady lidi nadávají a dávají ho za příklad neúspěšného přestupu. Takže možná si on přímo nestěžuje, ale to vlákno celkově od začátku bylo o tom, že to má u nás těžký. A já říkám: musel s tím počítat.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          senor     před 16 dny 30.01.2026 20:41 |  
          5 0

          Žijete v omylu Prekopa si prosadil navzdory doporučení NEKUPOVAT náš tragéd na lavičce Trpišovský

  23. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    gr—pla     před 17 dny 29.01.2026 22:46 |  
    30 2

    Prekop 3??? Za co proboha? Zahozená šance, tradiční dribling do autu, Provodovi nepřihraje na metr, po hřišti se jen plouží a vyklusává.
    Když už je to naprosto nefotbalové kopyto, tak sakra ať aspoň maká a nechá na hřišti všechno.
    Vždyť to úplně bije do očí, jak je o několik levelů níže než zbytek týmu.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 22:47) . Zobrazit původní komentář

  24. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Slávista 51     před 17 dny 29.01.2026 23:01 |  
    4 7

    Ten plzeňskej brankář,
    RADOST
    pohledět, že.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      knl66 (přítel SN)     před 17 dny 29.01.2026 23:08 |  
      9 2

      Uznávám, že způsob psaní Tvých příspěvků je tak trochu Tvoje "ochranná značka." Ale nemohl bys, prosím, psát ty svoje příspěvky v normálním tvaru?

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        wimpy     před 17 dny 29.01.2026 23:09 |  
        5 1

        "Ochranná značka", skvělej eufemizmus. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        jirkag5     před 17 dny 30.01.2026 00:04 |  
        3 0

        To Vlastík neumí :)

  25. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Petr9608     před 17 dny 29.01.2026 23:15 |  
    5 9

    Hm, Plzeň vyhrála. Teď ještě když na(/vy)razí (na) Panathinaikos, tak tím zvýší akcie na TOP 10 i pro 2027/28 a my můžeme krásně zackylit uběhat titul - propadnout v LM - uběhat tiul - propadnout v LM.

    Kurva, než tohle, tak snad radši ať jsme zase desátý, aspoň bylo o co hrát.

    Hokej, to krása. Snít, že třeba postoupíme do baráže a v ní, že zaúřaduje hokejový bůh. Jo, to baví.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 23:16) . Zobrazit původní komentář

  26. Hmm

    Mimoň     před 17 dny 29.01.2026 23:26 |  
    19 4

    Plzeň dokáže zahrát aspoň jeden poločas vždycky naprosto suverénně evropský vyspělý výkon...pozitivní skóre. Postup, ani jedna prohra jako jediný tým z celé EL. Co my bychom za toto dali...a ten dvojzapas dali s hodně okleštěnou sestavou. Něco je ve Slavii shnilé a nedivím se tomu vyjádření TS...z toho jde cítit konec trpělivosti s nejvyšším vedením klubu. Být Tvrdíkem, tak nemám klidné spaní. Kam se posouvá Slavie...začínáme fakt byt ostuda českého fotbalu z hlediska Evropy...chceme toto? Chce to majitel? Tvrdík dokázal Slavii dostat na špičku české ligy...ale posouvá nás dál? Já si už odpověděl...

  27. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Petr9608     před 17 dny 29.01.2026 23:32 |  
    3 8

    Říkám si - je v té LM vůbec o co hrát? Buď to bude takhle, budeme mít 3, 4, 5 bodů nebo zabereme a budeme mít 6, 7, 8, ale stejně nepostoupíme a NEBO tvrdě zabreme, budeme mít 9, 10 bodů a se štěstím to z nějakého 22 až 24 urveme, abychom pak stejně v jakémsi šestnáctifinále vypadli.

    Byl by mezi 3 stávajícími bodami a vypadnutím v šestnáctifinále zas takový rozdíl, který by stál za to hodit do kádru kolik set milionů...?

    Bože, všem kdo zkurvili tu LM, ať chodí pozpátku. Zlatej starej systém. I když bůh ví, zda bychom ten klub ze 4 koše dali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      standa.e     před 17 dny 30.01.2026 00:00 |  
      7 3

      V podstatě není. Je to zkušenost, může se tam prodat hráč, člověk to hraje, aby vyhrál. Myslím ale, že být na těch eurech víc závislí a zároveň brát domácí titul jen jako příjemný bonus, je ta investice do evropské soutěže i na úkor ligy větší. Ale my to máme právě naopak. Nevím jestli je to dobře, nevím jestli je to špatně, ale je to tak.
      Už proto, že kdyby měl propad v lize kvůli jednomu dvěma heroickým zápasům s nadějí vyhrát v LM vést k celkové ztrátě titulu, je výsledná finanční ztráta potenciálně větší, než zisk z toho jednoho zápasu, který pokryjeme prodejem dvou afrických mlaďochů, pro něž nenajdeme uplatnění.
      Stejně tak budeme z dlouhodobého hlediska na tom hůře, kdybychom se utrhli z řetězu a bezhlavě kvůli LM nakupovali (pozor, nadsázka) Yamaly, co zatoužili po dobrodružství v Jablonci a po prosincovém Liberci.

      Takže mi přijde, že se chováme poměrně racionálně.

      Jinak by samozřejmě nějaké to slavné, i když bezvýznamné, vítězství nad srovnatelným týmem bylo žádoucí - i pro ty kluky na hřišti. A nebylo k němu zas tak daleko, kdyby... Holt občas zažíváme Sevillu či Rakow (který je ale zároveň spíš odstrašující příklad), jindy BODO, Pafos. Jednou si povodíme Saint-Gilloise, že z nás nechápou, podruhé my nechápeme na Kypru. Beru to tak, že to k věci prostě patří.

      Osobně si třeba říkám, zda by nebylo lepší z hlediska potenciálního spěchu místo s Pafosem venku hrát s ním doma a Barcu klidně venku... Protože s tou Barcou to stejně bude jako s Arsenalem výsledkově venku jako doma... Ale zase i ti fandové u nás mají právo vidět hvězdy... Tak jsem se to naučil brát jak to je (ale i proto se mi víc líbil původní systém).

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Petr9608     před 17 dny 30.01.2026 00:37 |  
        4 2

        Je fakt, že ten starej systém byl jako splněnej sen dítěte, co chce v cukrárně dort i zmrzku a matka mu řiká, že oboje mít nemůže. No, v tom starym mohlo. Prachy z LM, pak výhra a plichta nad "euroligovym" soupeřem ze 4. koše a pak se pokusit ještě něco uhrát na jaře v EL, klidně třeba do ČF....

        Ach jo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          Slávista 51     před 16 dny 30.01.2026 07:36 |  
          4 1

          JO,
          starej systém byl lepší.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          standa.e     před 16 dny 30.01.2026 07:38 |  
          4 0

          Zároveň ale mají teď týmy z EL větší šanci na celkový úspěch v té EL, právě proto, že jim tam nespadne tým ze 3. místa LM a u KL to platí tuplem....
          Potud by to bylo OK, kdyby to neznamenalo, že pro ligy jako je ta česká, vede úspěch v evropské soutěži jedině přes NEúspěch (či po klausovsku nevítězství) v lize domácí...
          Vychází mi z toho, že je ta evropská špička ustřelená příliš. Dokud budeme držet to 10. místo, je prostě ligový titul třeba vnímat jako tu kvalifikaci na LM a tak si ho i cenit. Protože co si budem, reálně by ta případná výhra s pafosem stejně nepřinesla emoce a radost, jako Ajax na Strahově. . ale třeba i ten ušmudlaný Rakow.

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            Petr9608     před 15 dny 31.01.2026 02:47 |  
            1 0

            No, chtělo se mi napsat, že stejně z těch třetích míst z LM chodily do EL takoví ti typičtí lepší "euroligoví" soupeři, leč byly i vyjímky, uznávám. Z těch třetích míst EL to ale asi platilo ještě méne.

            Každopádně nám to určitě ublížilo. I loni bychom třeba to třetí místo nějak urvali a mohli jsme mít zajímavou cestu jarní EKL.

  28. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    IJS     před 17 dny 29.01.2026 23:41 |  
    41 4

    Po včerejším zápase nevím zda hodnotit hráče. Hráli špatně a ještě hůř než špatně. Ovšem zásadní problém naši nekoukatelné hry je herní systém, na který léta sází trenérský kolektiv Slavie. Uznávám, že v lize nese ovoce. Tedy zatím nesla ovoce. V pohárech jsme už 2 roky trapní a obávám se, že v lize to může nastat klidně teď na jaře a klidně nás rozeberou hned v neděli Pardubice. Před chvíli skončil zápas EL a Plzeň vyhrála v Basileji! Basilej je určitě lepší mužstvo než Pafos ( takto špatný tým jsem v LM snad nikdy neviděl ). Ovšem hra Plzně měla myšlenku, rychlost, drajv. Trenér Hýský se nebojí dát do základu 18-letého kluka a i odepsané slávisty Valentu a Višinského. O Červovi nemá cenu mluvit. A oni hrají fotbal! Ne jako Slavia nákopy dopředu a boj o balón. Ne jen centry, ale střelba.
    Jsem z toho hodně špatný a nevím jestli to vedení Slavie vůbec uvědomuje, kam kráčí? Myslel jsem si, že podzimu proběhne nějaká diskuze o směřování a hře Slavie, že přijdou posily. Oddíl koupil snad 10 "černoušků" a hned je rozdal po lize a myslím že nikdo, z nás fanoušků, už v tom nemá přehled kdo a kde bude hrát. Jestli tedy bude hrát.
    Na závěr bych chtěl napsat něco optimistického před Pardubicemi a nic takového nevidím.....

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      japoko     před 16 dny 30.01.2026 03:23 |  
      9 2

      Velmi přesné!

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Hektor     před 16 dny 31.01.2026 00:14 |  
      2 1

      Problém je, že Trpišovský a spol. podepsali nové smlouvy, takže se na tohle budeme muset dívat další roky. Tykač je tvrdý obchodník, ale tady mi připadá spíš jako fanoušek a ne majitel. Líbilo se mi třeba slovinské Celje s Baníkem. Klub s menším rozpočtem, ale trenér do nich dostal svůj styl hry, hráli technický a kombinační fotbal a Baník porazili víc suverénně než my. Říkám si, co by takový trenér dokázal s naším týmem, ale my vlastně jiného trenéra nehledáme, majitel je spokojený, Jarda mu ještě vydělá. To snad není možný, jak jsem ještě po dvou dnech nasranej, ale možná je to i rezignace, nevidím světlo na konci tunelu.

  29. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Marek3     před 17 dny 30.01.2026 00:21 |  
    6 2

    Za mne prisnejsi meritko za pusobeni v LM snesou pouze Holes a Chaloupek a to je proste smutny. Srovnat nasi soucasnou vykonnost s vykonnosti jedincu jako Kudela, Sima, Provod (v puvodni forme), Bah, Stanciu je skutecne bolestive ale i tak nas soucasny kadr ma herne navic. Hraci jako Oscar, Provod, Zima, Moses, Kusej maji vykonnostni strop mnohem vyse a jejich soucasne vykony tomu neodpovidaji.

  30. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Petr9608     před 17 dny 30.01.2026 00:27 |  
    2 8

    Jak byste zhodnotili vystoupení českých týmů na "podzim"? Za mě Slavia 3-, Plzeň 2, Olomouc 3, Sparta 2-, Baník 3-

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      o5aradecek     před 16 dny 30.01.2026 05:04 |  
      25 3

      Slavia 4-

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      DF007     před 16 dny 30.01.2026 07:04 |  
      12 3

      Slavia zklamala. Její výkony a výsledky byly nedostatečné. Určitě ne dobré. Takže za 5

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      butters     před 16 dny 30.01.2026 12:26 |  
      2 2

      Slavia 4-, ostatní vůbec netuším, jaký měli výsledky.

  31. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Cross     před 17 dny 30.01.2026 00:35 |  
    19 23

    Při hledání hniloby se jde po hráčích. Ne, ne, ti se sami nekupují a neprodávají. Ani nemotivují.Trenérovi to taky nejde. Má šílená vyjádření. Například teď ty úvahy jak dobrý hráč zničí tÿm. Tragédie kouče. Co mu je fo toho kolik fotbalista stojî? Těší to nějaký jiný kouč v Evropě? Ani jeden. To chtějí mít konkurenceschopný tým.
    A jsme u majitele. To je skutečný tragéd. Dva roky si tu šetři na důchod, nebo na další elektrárnu? Je úplně zoufalej. Škrt a dojič v jednom, který ani neumí řídit, současný stav je jeho dílo. Všechno “řeší” z Karibiku, a přes počítač a své účetní. To není slon v porcelánu, ale pan nikdo:Nemá na to dělat fotbal. Cucá ze Slavie prachy. Prodává. Je bez vize, bez důrazu. Zmatený. Sere na všechno kolem fotbalu. Mimochodník. Bla, bla, bla. Ještě nám zavařî.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2026 00:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Petr9608     před 17 dny 30.01.2026 00:42 |  
      10 6

      Jako stran blahořečení sv. Pavla a jeho obrovského sešívaného srdíčka je třeba si uvědomit, že ani v roce 2011 to nebyl žádnej chudák a místo toho koupil SKS jakýsi Rumcajs po té, co mu Manka začala až moc vyvářet.

      Přitom měl všechno, co by si mohl přát - (tehdy) hypermoderní stadion, rozjíždějící se TS, ohromnou tradici.

      Místo toho jsme museli koukat víc jak pět roků, jak se v pohárech pachtila Bolka s Jabkama.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Eskaes     před 16 dny 30.01.2026 13:12 |  
      11 5

      Ano, Tykač je problém. Snad si toho začne všímat víc lidí. A to se radši nebavím o jeho hodnotách, které začíná veřejně hlásat on i jeho žena.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Cross     před 16 dny 30.01.2026 15:49 |  
      14 3

      Je neuvěřitelné, kolik lidí si dokáže lhát do kapsy, jenom proto, že nechtějí vidět realitu. Pavel Tykač je chytrej člověk, ale svůj majetek nezískal schopnostmi řídit, nýbrž schopnostmi odhadovat přes počítač budoucí vývoj cen na burze (kuponová privatizace) a energetickém trhu (uhlí, elektřina). On Pavel je opravdu marnej i v řízení sebe sama a teď se to ve Slavii projevuje. Slavii je třeba řídit - s cílem co nejlepšího výsledku za dobré peníze - a nikoli nechat ředitele kvákat cosi o nejlepší Slavii za posledních deset let, a nikoli nechat kouče blábolit o tom, že drahý hráč mu rozesere tým (jakoby stav, že někdo má extra peníze, protože je extra hráč, nebyla v Evropě úplně běžná), a sám se dementně chlubit, že za dva roky, co tu je, nemusel do týmu dát ani korunu, zatímco přes miliardu na Slavii vydělal… a ještě chválit trenéra, ze po něm lepší hráče ani nechce….
      A tady máme výsledky: z 16 evropských zápasů 1 vítězství. Mužstvo hraje zastaralý fotbal. Pomalý přechod do útoku, skoro žádné střely ze střední vzdálenosti a z dálky, záložníci co až groteskně nemají čísla, slabí útočníci, co také na kvalitu evropské ligy nemajî. A k tomu věčná zranění stoperů, to už nemůže být náhoda. Ted už k nám ani mladí kluci typu Zafeiris nebudou chtít jît. Co by tu dělali a co by se tu jako naučili? Běhat? Uz ani to ne.
      A k tomu máme dementní kotel, který po x té porážce v řadě skanduje “hoši děkujem, Jindra, Jindra, vždycky jsme s Váma”. Ale oni s nàma dàvno nejsou. Je jim dobře, i bez nás.

  32. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    amon     před 16 dny 30.01.2026 07:07 |  
    25 1

    Přiznám se, že jsem to červené kartě pro Béřu vypnul. Nedokoukal jsem Inter a ještě nějaký podzimní mač, který jsem radši vymazal z paměti. Strašně špatné nastavení napříc klubem- dostat se do CL a soustředit se na ligu. Mám pro to jediné slovo- ostuda. Ostuda a ze mě mluví .... Já už o něco straší, který měl trauma jménem Šachtar, byla a je znělka CL ve spojení se Slávií rajskou hudbou a svátkem. Já už zažil spoustu výprasků se Slávií, ale tohle bylo úplné znehodnocení několikaleté práce a jména klubu, které jsme si dlouhodobě budovali. Schválně, na koho z týmu přijdou obří nabídky a budou se prát kluby?? Jedno jméno.. a ted třeba to BoDo, který jsme měli doma na lopatě. Jsem zklamanej, frustrovanej, ale nebudu pálit do hráčů, ale celkového nastavení klubu k letošní sezoně. Ty woe Doudis po Tottneham řeknu, že je mu úplně jedno, že jsme zase nedali gol, nikomu to nevadí. Středoevropský velkoklub, leda ...no, vloni ...no, letos mega velký. Super, koncentrujeme se na Pardubice, abysme příští rok mohli jezdit na zájezdy s CL.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Kennedy     před 16 dny 30.01.2026 08:33 |  
      29 2

      Je zřejmé, že hráčům tohle vyhovuje. Bude tě někdo kritizovat za to, že jsi prohrál s Barcelonou nebo Interem? Prostě pohodička, hlavní je vyměnit si dres, hvězdám se po každém faulu kvůli tomu uctivě pokloníš a oprášíš jim kopačky, úsměvy, žádný tlak, je to přece „za odměnu“. Jo týmy jako Pafos nebo EL, tam už jim to tolik nevoní, tam fanoušci očekávají vítězství a hráči můžou jenom ztratit, proto ta neustálá touha hrát proti gigantům. Od skandálního nastavení k zápasu s Ajaxem jsem na tenhle realizák zanevřel a sleduji to s klidem. Jak vůbec může klub jako Slavia přistoupit takhle k zápasu s pořád stokrát slavnějším klubem? Upřednostňovat zápasy v lize okopávačů brambor, v níž mají nad 90 % klubů drtivou finanční, fanouškovskou i zákulisní převahu? Nesnáším tuhle filozofii. A utěšovat se a omlouvat je za upachtěné výhry nad Zlínem nebo Bohemkou nebudu. Zrcadlem výkonnosti jsou pro české kluby pouze a výhradně zápasy v Evropě.


      Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2026 08:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        rak (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 10:08 |  
        4 1

        No, ano. Toto mně také hodně vadí. Nevyčítal bych to ale primárně realizáku. Je to tak nastaveno od vedení i majitele, který se tak v rozhovoru jasně vyjádřil, že je pro něj primární liga. A myslím, že ten názor převažuje i tady.Tak co můžeme chtít? Možná, aby náš mistr neměl zajištěnu LM a tedy i balík peněz.


        Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2026 10:09) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          rfslavia     před 15 dny 31.01.2026 09:17 |  
          2 1

          tak to si nemyslim, ze by Tykac prisel a rek, uzijte si LM ale priste v Pardubicich vas chci videt jezdit po zadku...

          tohle jde od Trpisovskyho, protoze on je mistr v alibismu...

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        amon     před 16 dny 30.01.2026 17:27 |  
        3 0

        napsal jsi to krasne a pravdive. Vloni ten Ajax mel dostat rychtu. Ja to na jednu stranu chapu, ale hluboce s tim nesouhlasim . O BoDo se mluvi po cele Evrope, jako kdysi o nas, kdyz jsme zarili v UEFA a ted..? Nesteskne po nas ani pes. Proste 2sezony, kdy jsme evropy uplne vypustili.. Jako hrat CL a nasazovat nahrandiky, nerozehrane hrace, to ja proste nikdy nepochopim, nikdy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      japhy     před 16 dny 30.01.2026 11:58 |  
      5 0

      Tak jsme nedokoukali úplně to samý :)

  33. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    old_school_boy     před 16 dny 30.01.2026 08:46 |  
    27 0

    Ber to Alanore spíš jako ironii a sarkasmus, ale když Kušej není hodnocen "protože hrál příliš krátce", tak proč má Bořil hodnocení. Ten hrál také dost krátce ne? :-)

  34. Cham =? Prekop

    Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 10:18 |  
    46 6

    Jako dát stejnou známku hráči co alespoň v prvním poločase předvedl z našeho týmu nejvíc fotbalovosti a hráči co předvedl absolutní tragikomedii je docela drsný.
    Chápu, že když Provod dostal 4 tak Cham za tu zahozenou šanci musí dostat 3 i když Cham podle mě byl o dost víc efektivnější než Provod. A měl méně zbytečných ztrát v tomhle zápase. za mě oba na pomezí 4-5
    Ale pak Prekop je někde na úrovni 1-2 uplně zbytečnej.
    Že Cham ztratil a kvůli němu Bořil dostal ČK je sice pravda ale.

    citace z hodnocení po Bodo
    Lukáš Provod - 9 - Fantastický výkon! Pro mě náš nejlepší hráč (i před Staňkem) a nejlepší hráč v poli celkově. Připravil obě branky Mbodjimu, přičemž hlavně pas na tu první byl milimetrově přesný. Celý zápas dirigoval naši hru a byl rozdílový. Smůlu měl, když svou střelou trefil tyč. Jistě ho pak mrzí situace u vyrovnávací branky, kdy netakticky vystřelil a z odraženého míče vznikl smrtící brejk.

    Jestli tady nevadí, že Provod ztratil body absolutně nesmyslnou ztrátou. Pak nechápu silnou kritiku Chama. Cham se snažil něco vymyslet ve chvíli kdy jsme prohrávali a tak nějak se čeká hra trochu na riziko. Dávat mínu Chamovi za to, že Bořil je pomalej a stál blbě mi přijde dost nefér.

    Jsi stejný jak Trpiš. S tímhle přístupem si fotbalovost ve Slavii asi nevysloužíme.

    PS podívej se kolik ztrát balónu podobných jako Cham měli minulý týden hráči Barcelony. To je prostě daň za to, že se snažíš něco vymyslet. Chtít po tvořivém OZ stejnou úspěšnost přihrávek jako po stoperovi je blbost.

  35. Přestupy ze Slavie

    IJS     před 16 dny 30.01.2026 10:42 |  
    23 5

    Teď jsem si oficiálních stránkách přečetl informaci, že do Karviné přestupuje Prebsl a na hostování Slončík! Já už té přestupové politice vůbec nerozumím a nebo nechápu strategii?! Po středečním zápase Jindra brečí do medií, že se mu rozpadla obrana, že v ní zůstal zdravý jen Zima ( úplně z formy! ) a že bude asi nutné stáhnout z hostování a hned den na to dá na stránky, že pouštíme dva odchovance - mládežnické reprezentanty, vysoké hráče do obrany, které znají herní styl Slavie! Tak to budeme raději hrát s Mbodjim a s Hašiokou! Přece musí každý vidět, že Prebsl a Slončík jsou lepší hráči. Když se pletu, tak mě opravte....


    Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2026 10:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy ze Slavie

      Kuba1782     před 16 dny 30.01.2026 10:52 |  
      6 2

      Prosím tě, tak si stáhneš oba, protože máme marodku. Na 2-3 zápasy. A pak co? Necháš je tu sedět aby chytili maximalne vlka na tribune - ani na lavicku by se nevesli.

      • Re: Přestupy ze Slavie

        IJS     před 15 dny 31.01.2026 18:35 |  
        1 0

        Souhlas, máš pravdu. Já to myslel tak, že je předčasné je pouštět teď, když přestupní termín končí koncem února. Ale je fakt, že Prebsl by pak do Karviné nemohl neboť by už měl starty z nás a za MB. Je to asi složité hledat řešení...

    • Re: Přestupy ze Slavie

      Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 11:57 |  
      10 2

      Tak ty přestupy se nedomlouvají jeden den, že jo. Další věc je, že to může být předznamenání stažení Camary do Slavie, kterého tam nahradí Prebsl se Slončíkem.
      Osobně si myslím, že Prebsl už přestává být nadějný talent, je mu 22. Takže přestup s předkupním právem dává smysl.
      Slončík jde hostovat.

      Mbodji a Hashioka jsou kraje. Prebsl a Slončík středový defenzivní hráči. Stopeři případně DZ. Takže to nemá smysl porovnávat.

      Mbodji je mladý a má potenciál. Na levou stranu na křídlo pořádně nikoho nemáme. Takže klidně může sbírat minuty v lize tady.

      Hashioka, když bude dostávat pravidelně příležitost hrát na svém postu pravého obránce. Tak může být dobrý. Ale jestli ho chceme jako defenzivního univerzála, tak je to nepochopitelný omyl, protože už v Anglii jasně ukázal, že umí hrát jenom jeden post a na stoperu nebo levé straně hoří. Jeho setrvání v zimě jsem tedy nečekal. Ale asi to bude tím, že ani na pravou stranu krom Douděry nikoho jiného kdo umí potahat lajnu nemáme a Hashioka to zvládá lépe než Vlček. Ten je platnější jako pravý stoper.

      Takže už asi chápeš, proč v týmu zůstal Hashioka a Mbodji a ne Prebsl a Slončík. :)

  36. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    donford     před 16 dny 30.01.2026 12:12 |  
    30 0

    Dost jsem včera čuměl na Plzeň, která i přes nenastoupení 11 hráčů (soupiska či zranění, nebo červená karta) nechala na hřišti vše a byla po zásluze odměněna. Tak se bojuje v pohárech. Naši se nenechali vybičovat ani na druhou půli (45 minut). Holt penízky z LM jim bohatě stačí. Pafos jsme měli a mohli porazit. Kdyby naši hráli. Trapas je i rozhodnutí našeho vedení, že našim fandům vrátí peníze za vstupné. A co letenky? Za tu předvedenou bídu? Za to nehrání? Za tu bojácnost, za tu alibistickou hru?
    Obrana v čele se Staňkem hořela jak papír, záloha se jako většinou rozhodla, že střílet nebude a útok prakticky neexistoval. Kéž by se naši profíci zase vrátili na zem a dokázali hrát na plný plyn aspoň těch pouhých 90 minut jedenkrát v týdnu. Plzeň po včerejšku budiž jim vzorem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      wimpy     před 16 dny 30.01.2026 12:27 |  
      15 1

      Plzeň hraje v pohárech dobře, dokonce tak dobře, že do LM má teď blíž přes vítězství v EL, než z ligy. :-)

  37. Byla to hrůza.....

    Kikoriki     před 16 dny 30.01.2026 12:18 |  
    11 4

    Možná jsem rád že jsme si to vyžrali aý dodna. Všichni.... hráči, trenéři i fanoušci. Kdybychom je porazili, hodnotilo by se vše jako ideální..... takhle přijde určitě změna. Třeba i někteří fanoušci najdou pokoru......i když zde v diskusi to nebude.

    • Re: Byla to hrůza.....

      donford     před 16 dny 30.01.2026 12:31 |  
      27 0

      Možná máš velkou pravdu. Ale ta naše bojácnost ve hře, ten nezájem v boji o vítězství, to je velké varování bohužel i pro naši ligu. 7 bodů náskoku je zdánlivě hodně, ale Plzeň pod Hyským je morálně úplně jiné mužstvo než momentálně naši. Věř, že i když s nimi budeme hrát doma, bude to velké makačka, abychom uspěli.

      • Re: Byla to hrůza.....

        butters     před 16 dny 30.01.2026 12:38 |  
        23 0

        Plzeň je 13 bodů za námi a říkám si, že tak strašná krize na nás snad nepadne. Ale 7 bodů na špínu mě úplně v klidu nenechává. V Pardubicích musíme nutně vyhrát, protože kdyby rudí dutohlavové hned v 1. kole snížili ztrátu a ucítili krev, tak nám pak ukážou, že i když Tvrdík zákulisí umí, oni jsou v tom pořád jiná liga. Nerad bych, aby se opakovala sezóna 22/23.

        • Re: Byla to hrůza.....

          kostelnivlajka     před 16 dny 30.01.2026 13:13 |  
          1 2

          Mám od qopeho 2 lupeny, ale jedu radši na hory, kdyby někdo z chráněnky chtěl

        • Re: Byla to hrůza.....

          donford     před 16 dny 30.01.2026 16:08 |  
          9 0

          Samozřejmě vím, že Plzeň je za námi o 13 bodů a Sparta o 7, ale měl jsem na mysli Plzeň bojující a vítězící. Což se nyní zdá za trenéra Hyského skoro jako jistota. Nemám na mysli ztrátu prvního místa, snad Sparta nemá tak vyladěné mužstvo, ale přímý souboj s Plzní u nás v Edenu. Pořád si teď říkám: zlatý Zaferisův gól v Plzni na 3:5, ten je zlomil, ale taky to mohlo být 3:3, a to tam byl Hyský jen pár dní. Nalil jim sebedůvěru a víru ve vítězství takovou, jakou my dnes vůbec nemáme. Středa a čtvrtek, bohužel jako noc a den.

  38. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Taky     před 16 dny 30.01.2026 12:51 |  
    21 1

    Bořil má rekord v LM a teď i tady!
    Vysloužit si známku za tak málo odehraných minut tu ještě nikdo nedokázal. :-)

  39. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Eskaes     před 16 dny 30.01.2026 13:04 |  
    21 8

    Jak to mělo být s Trpišem a SKS?

    Nejpozději před 3 lety měl odejít do kvalitní západoevropské ligy, klidně i do horšího týmu. Tam pobýt přes 2 roky. Pak by se vrátil k nám, ideálně se změnou náhledu i přístupu, ale určitě s povědomím o aktuálních moderních trendech. Protože sledovat není to samé jako být přímo u toho. A to je brzda trenérova potenciálu. Že se zakopal v našem fotbalovém žabinci.

    Velká škoda pro něj a především pro nás. Teď už mu nejspíš ujel vlak a svůj stín nepřekročí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      _karlik_     před 16 dny 30.01.2026 17:01 |  
      9 2

      odejít (určitě) měl, ale vracet se (spíš) už ne!
      ty (hráčské) návraty jsou, myslím si, varovné memento. kolik jich vyšlo?

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Eskaes     před 16 dny 30.01.2026 17:54 |  
        4 3

        Myslel jsem to tak, že kdyby se rozhodl vrátit, byl vy pro nás větším přínosem, než je dnes.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Hektor     před 15 dny 01.02.2026 00:16 |  
        4 0

        Trenér buď musí totálně změnit myšlení, nebo my změnit trenéra, jinak se nehneme z místa. Líbilo se mi, jak někdo k Zafeirisovi řekl, že přišel kluk a odešel buldok. Já říkám, že přišel fotbalista a odešel buldok.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Merlinus (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 20:03 |  
      1 2

      Taky si myslím, že měl odejít už před 3 lety. Od té doby je to křeč a herní stagnace, i když vyšel vloni titul.

  40. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    JohnyBeGOOD     před 16 dny 30.01.2026 13:20 |  
    22 1

    S tím Hashiokou se to zda opravdu být jako velký úlet. Nepamatuju si zápas kdy by nastoupil a čišela z něj jistota. Naopak pokaždé když přijde na hřiště, tak mi přijde naše obrana mnohem zranitelnější. V porovnání s ním byl Eda Santos, Taras Kačaraba nebo Aiham Ousou etalonem jistoty.

    Šlo to vidět už v zápase s Bodo, kdy střídal Mbodjiho v 77. minutě za stavu 2:0 pro nás a i kvůli jeho (ne)bránění dokázalo nakonec Bodo vyrovnat. Chybí mu klid a určitá koncentrovanost. Přijde mi občas jako by byl hlavou někde úplně jinde. I když na papíře má nejspíš dobré parametry.

    Highlightem jeho působení u nás tedy nejspíš zůstane jeho video s Řehákem. Od té doby co vystoupil z "taxíku" už to bylo horší.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 13:46 |  
      16 0

      Hashioka předvedl dobrý hned první zápas v základu. Když hrál místo Douděry na pravém kraji. Měl i podobná čísla.
      Pak s ním začali trenéři šíbovat na levý kraj a stopery a šel do háje.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        houston (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 15:06 |  
        14 4

        Koupit a přetvořit ! Kolik hráčů přišlo za JiT a nastupovalo brzo v základu a na pozici, na které hráli v předešlém klubu ? My nekupujeme posily do týmu, kupují se hračky pro trenéra....

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        dejvidovic     před 16 dny 30.01.2026 17:52 |  
        3 1

        Byl mimo hned v první zápase...sedím nad nim. Za všechno trenéři nemůžou.

  41. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Morb     před 16 dny 30.01.2026 15:21 |  
    8 7

    Pravidelně si prochízím X, abych zjistil, jestli se tam nespekuluje o nějaké možné příchozí posile. Teď to ale dá fakt zabrat, protože se člověk musí prokousávat stovkama zahraniční příspěvků, který se pohoršujou nad tim, co Slavia vůbec dělá v Lize mistrů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      amon     před 16 dny 30.01.2026 17:18 |  
      3 1

      sle jdi ty. Slavie v Evrope nikoho nezajima

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        knl66 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 17:39 |  
        14 1

        Obyčejné diváky a fanoušky v Evropě "nějaká" Slavia nejspíš fakt nezajímá. Jenže je tady UEFA a finance. Jestli se v Evropě prezentujeme bázlivými, ustrašenými výkony, na které nikdo není zvědavý (viz např. ostuda s Interem Milano), tak ti nepřijdou diváci. Nebudou plné stadiony, kluby dostanou méně peněz na vstupném, TV stanice nebudou mít o takové zápasy zájem, nebudou nějakou nudnou Slavii prostě vysílat.
        A zase se oživí myšlenka na vznik Superligy. A já se těm klubům už ani divit nebudu...


        Komentář byl uživatelem upraven (30.01.2026 17:40) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          amon     před 16 dny 30.01.2026 18:03 |  
          17 0

          ani já. Schválně, kolik bude článků o BoDo a kolik o Slávii.. vzpomněl jsem si, jak jsme porazili venku Leicester, kraloval Sima, psalo se o nás v Anglii, Arsenal z nás měl respekt.. No nic, aspon, že mám na co vzpomínat

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            houston (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 21:06 |  
            4 2

            Je hodně smutný, když na to pěkný musíš jenom vzpomínat a pouštět si letitý videa, když současnost ti nic podobnýho nenabízí....

  42. Fiasko, to sedí

    weetek     před 16 dny 30.01.2026 15:23 |  
    39 10

    Na hodnocení jednotlivých hráčů nemám nervy. Jsem ale rád, že tyhle články píše Alanor a ne někdo ze zdejší věrchušky kejvalů. Protože věta "Naše působení v Evropě tak končí fiaskem druhý rok po sobě." bohužel platí beze zbytku.

    • Re: Fiasko, to sedí

      kostelnivlajka     před 16 dny 30.01.2026 16:00 |  
      14 4

      Taky s ním souhlasím, za tohle divadlo bych jim ještě přidal (klackem přes záda)

  43. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    dejvidovic     před 16 dny 30.01.2026 17:49 |  
    1 32

    Slavia v LM mi nezajímá. Nebaví mě to. Stejně tak mi nezajímá zápas s Pafosem. Jediný, co mi teď zajímá je zápas proti Pardubkám a to jak složíme obranu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      martynko     před 16 dny 30.01.2026 18:07 |  
      5 0

      ajaj

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      kopanáfotbal     před 16 dny 30.01.2026 18:23 |  
      16 4

      Slavia musí hrát LM. Jestli chceš koukat jen na ligu tak si popojed o dvě tramvajové zastávky dál.

  44. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    dejvidovic     před 16 dny 30.01.2026 17:55 |  
    10 40

    Trpišák nemůže za vaše posraný životy!

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      japoko     před 16 dny 30.01.2026 18:19 |  
      5 8

      Kašpare!

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      záplata     před 16 dny 30.01.2026 18:42 |  
      6 3

      Mohl by jsi to doplnit ještě o ....je mně z toho smutno..... ať je to komplet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      pehacko     před 16 dny 30.01.2026 18:43 |  
      19 5

      No ale za to, co jsem si vyposlechl (čert to vem) ale hlavně ze jsem z toho dvě noci nespal, ze se předvede taková ostuda a ze si zničíme svalovým zraněním celou obranu, tak tak tam bych si dovolil napsat, ze na tom podíl má!

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        wimpy     před 16 dny 30.01.2026 18:45 |  
        2 0

        To ale udělal kvůli tobě, vystřelil tě na druhé místo Tipovačky.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          pehacko     před 16 dny 30.01.2026 18:55 |  
          1 0

          No cekal jsem to od nej… i jsem si radsi přiobjednal do vycepu chlast navic. Radílka zlatou hrušku. Aby se to nějak dalo přežít!

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            wimpy     před 16 dny 30.01.2026 21:51 |  
            2 0

            Za těch šedesát mega to prej stálo, protož teď s tebou tak pět let nemůžeme do hospody, pokud to nechceme celej večer poslouchat.

            • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

              pehacko     před 15 dny 31.01.2026 06:13 |  
              1 0

              Ja za to nemůžu, ze jste banda curaku a nic neumíte!


              Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2026 06:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Morb     před 16 dny 30.01.2026 18:45 |  
      18 2

      A za středeční večery?

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Kratass97     před 16 dny 30.01.2026 21:41 |  
      3 1

      Jardo?

  45. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    vlk30 (přítel SN)     před 16 dny 30.01.2026 19:22 |  
    8 1

    Jo takhle nízké hodnocení jsem snad ještě nikdy nedal, předpokládám, že se po domácí prohře s Teplicemi nula sedm ještě nehodnotilo, nebo jsem to neregistroval.Jinak už ten výkon neřešit a soustředit se na Pardubice potažmo na obhájení titulu.Doufam že nebude žádná deka i když jsme pořád v zimně :-) Trochu se dám na modlení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Slávista 51     před 15 dny 31.01.2026 07:13 |  
      2 1

      Zřejmě dát na modlení, bude potřebné.

  46. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Marek3     před 16 dny 30.01.2026 23:18 |  
    17 6

    Jedine pozitivum (ktere bych si ale rad ozelel) v soucasne situaci je to ze se tady zacinaji ozyvat kriticke hlasy k soucasne situaci ve slavii.

    Tady se po podzimnim pusobeni v lize zase zacalo oslavovat jakej mame mancaft a jak nam souperi v lize koukaj na zada. Mne osobne je sparta a plzen uprdele a jedine meritko nasi kvality je pusobeni v evrope a (ne)prime porovnani s kluby Polska, Belgie, Skotska, Turecka, Recka, Svycarska, nebo Kypru ktere povazuji na nasi urovni. A tady je ten herni upadek skutecne obrovsky proti minulosti. V tomhle kontextu treba stale nemuzu verit trenerovu vyjadreni ze snami nikdo nechce hrat pripravu - tajova nabubrelost a absence sebekritiky.

    Bohuzel, za dva-tri zapasy v lize uz to bude nazorove zase jinak a vse bude pohoda kaficko, kouknete na rudy atd a zadne zasadni zmeny v chodu naseho mancaftu se konat nebudou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      o5aradecek     před 15 dny 31.01.2026 06:59 |  
      4 3

      Ne, že bych nesouhlasil, ale pokud chceš Slavii stavět po bok klubů z Turecka, které zmiňuješ (Galatasaray vysolil za Osimhena 70 mil. Euro a ve stejném přestupáku za gólmana Cakira 30), tak seš trošku vedle. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        houston (přítel SN)     před 15 dny 31.01.2026 08:03 |  
        9 2

        A jak to, že kluby s námi sportovně srovnatelné dokáží uhrát i s těmi, na které my nrstačíme remízy i výhry ? A hlavně s nimi hrají fotbal, kdy i dokáží čadto ohrozit jejich brankáře. My jsme se plácali po zádech po zápase s Barcou a přitom jsme měli dvě střely na branku za celý zápas. První gól dal Kušej, že ani nevěděl on sám jak a druhý byl vlastní. To je poměřování s jinými, ne je další slavná prohra.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Maeden (přítel SN)     před 15 dny 31.01.2026 13:35 |  
      8 0

      Že s námi nikdo nechce hrát přípravu, tomu věřím. Ne proto, že bychom je kvalitou rozebírali jak lego, koneckonců hrajeme vyrovnaně s průměrem 2. BL.

      Stačí si přečíst vyjádření Houšti před přátelákem s Drážďanami – tohle bude válka. Ne příprava, kde budeme hrát fotbal, budeme hlavně "nechutní" včetně verbálních konfliktů a "usoubojujeme" je. V pouťáku, kde se zranil Javorček (což zrovna nebyl nijak hnusný zákrok, spíš smůla), začal hrát soupeř jako dobytek právě po takovém přístupu.

      Netuším, kdo by nás chtěl jako modelového soupeře. Ve své lize asi nic podobného nepotkají, pokud nevypadá jako druhá anglická v roce 1985 kombinovaná s provokacemi balkánského typu. Fotbalu si moc neužijí a fyzickou přípravu si můžou dát bez zvýšeného rizika zranění.

  47. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    zeleznik2     před 16 dny 31.01.2026 01:38 |  
    7 2

    Velké zklamání, opět zklamali zkušení hráči typu Staňka a Bořila. Prekop no comment, na jeho místě určitě měl, hrát Chytil či Schranz. Radost z Chaloupka a zlepšující se Sadílka. Bohužel je potřeba, pořádně posílit, udělat řez a zbavit se hráčů, kteří na Slávii nemají.

  48. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Petr9608     před 15 dny 31.01.2026 02:51 |  
    13 7

    Tak snad už i Vás sere, že Evropa je u nás na druhý koleji. Mluvím k Vám, co jste mleli o tom, jak je důležitejší vyhrát v posranejch Teplicích nebo Olomouci místo nad Anderlechtem, abychom nedejbože něco neztratili a nesnížili si šanci na titul z 95 na 94%....

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      jirkag5     před 15 dny 31.01.2026 10:34 |  
      5 1

      Také by se po ztrátách s Teplicemi , Olomoucí atd. mohlo stát, že žádnou Evropu hrát nebudeme.

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        Slávista 51     před 15 dny 31.01.2026 10:55 |  
        2 0

        Slavia
        Evropu hrát bude a to tu nejvyšší - LM.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          jirkag5     před 15 dny 31.01.2026 11:20 |  
          3 0

          Konkurence nespí.

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            Slávista 51     před 15 dny 31.01.2026 15:27 |  
            1 0

            No a ?

  49. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    Monarchie     před 15 dny 31.01.2026 11:08 |  
    10 3

    Když čtu ty příspěvky pamatuji si jak někdo řekl, Slavie se vždy rozloží zevnitř..rozložit se jak hokej je jednoduché
    Byla to ostuda, LM jsme hráli bez útoku.. ano, ale příští rok už Tykač posílí mančaft
    Po zápase byl fičák ve vedení a je to dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      mig52     před 15 dny 31.01.2026 12:28 |  
      3 1

      Náznak zdroje? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      houston (přítel SN)     před 15 dny 31.01.2026 14:24 |  
      6 1

      Kdy ti řekl o tom posílení ?

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      SLAVIESTA     před 15 dny 31.01.2026 15:46 |  
      6 1

      Nejvíc ze všeho to připomíná fámu na uklidnění fandů.

  50. Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

    slavistajiri     před 15 dny 31.01.2026 13:22 |  
    4 2

    Jako vymluva by se dalo pouzit velke mnozstvi zranenych klicivych hracu a k tomu netrefena sestava. Boril uz tezko bude stihat i v lize. Prekop muze hrat jedine ve dvojci. Tak jak tak, nase krehkost je silena + velke mnozstvi svalovych problemu silene + spatna skladba kadru bohuzel take

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      o5aradecek     před 15 dny 31.01.2026 15:35 |  
      8 3

      Prekop prosím NE! Když běží, jeho pohyb připomíná, že má na nohou místo kopaček brusle. O produktivitě nemluvě...

      • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

        slavistajiri     před 15 dny 31.01.2026 18:59 |  
        2 2

        v kombinaci s chytilem. Prostě nesmí být samotnej, protože pak je moc vidět jak slabej je.

        • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

          Hektor     před 15 dny 31.01.2026 23:59 |  
          3 2

          V jaké kombinaci s Chytilem, ten nemá na hřišti co dělat. Ale on prostě dostal na svoje schopnosti neskutečnou nabídku jít bojovat o titul do Slavie a vydělat si větší peníze, byl by blbej, kdyby řekl, že na to nemá. Za to by měl nést odpovědnost ten, kdo si ho vybrečel a ještě ordinuje mužstvu nekoukatenej fotbal. Schválně si pusťte z minulého týdne Bodo - City, ty první dva góly, bychom my určitě nedali. Na půlce by se to zaseklo a vracelo až ke Staňkovi.

          • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

            Hektor     před 14 dny 01.02.2026 13:12 |  
            1 0

            Napsal jsem to asi špatně, na hřišti nemá co dělat Prekop, Chytil naopak měl nastoupit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Kratass97     před 15 dny 31.01.2026 19:19 |  
      12 2

      Prekop prostě hrát nemůže ani ve dvojici je to smutný co s dnešníma moznostma jsme schopný přivést do Slavie… soubojovost furt jen soubojovost ja chci vidět hlavně fotbal kurva uz !!! Prekop pryč a at hraje radši nějaký mlaďas z béčka fotbalově to horší určitě nebude…

    • Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1

      Hektor     před 15 dny 01.02.2026 00:00 |  
      6 2

      Netrefená sestava je obžaloba a ne omluva trenéra.