Buď, anebo. Tak to měla Slavia postavené před venkovním zápasem s kyperským Pafosem. Ne z hlediska postupu, na který už nemohla dosáhnout, ale do značné míry z hlediska toho, jak se na její dosud rozporuplné působení v letošním ročníku Ligy mistrů bude pohlížet. Kýžená výhra a celkový zisk šesti bodů by se nakonec dal považovat za úspěch, bohužel to dopadlo přesně opačně. Slavia s hratelným soupeřem padla, navíc ostudným tříbrankovým rozdílem.
Úvod zápasu přitom vůbec nenasvědčoval tomu, jak špatně pro nás zápas nakonec dopadne. Slavia byla úvodních cca 20-25 minut aktivnější a měla hru pod kontrolou. Několik nadějných šancí ale sešívaní tradičně nevyužili, naopak Dragomir se trefil nevídanou ránou z uctivé vzdálenosti... Vývoj zápasu naše hráče zaskočil a výkon šel dolů, přesto jsme nakonec dokázali ještě do poločasu vyrovnat, když se trefila naše stoperská kometa Chaloupek. A nutno říct, že Pafos, který přišel o trenéra a poslední dva ligové duely prohrál, působil - zvláštně na poměry Ligy mistrů - velmi hratelným dojmem.
Kdo čekal, že si ve druhé půli půjde Slavia za vítězstvím, ten se nestačil dění na trávníku divit. 52. minuta: nedůraz v našem vápně a prohráváme 1:2. 58. minuta: čerstvě střídající Bořil je po červené kartě vyloučen. A bylo po zápase, protože od té doby se naše hra sesypala jako domeček z karet. Na cestu do Prahy jsme dostali ještě další dva kousky a nemuselo zůstat jen u nich. Resumé ze zápasu je tak tragické - Slavia prohrála s naprosto průměrným soupeřem rozdílem třídy.
Nemá smysl hledat výmluvy. Skupinová fáze evropského poháru pro nás druhým rokem po sobě končí blamáží. I když jsme nedostávali takové příděly, tak končíme s o bod horší bilancí než loni tragická Sparta pod vedením trenéra Friise. V Evropě jsme nevyhráli již patnáct zápasů, během kterých jsme zapsali tragickou bilanci 0-5-10 se skóre 10:30. Jasně, v několika utkáních jsme nestačili na skutečné světové velkokluby, tyto zápasy ale tvořily jen výrazně menší část. Nelžeme si tak do kapsy, v Evropě jsme v poslední době zažili obrovský sešup oproti standardu, který tu realizační tým okolo trenéra Trpišovského nastavil v úvodní fázi svého angažmá a který zcela odpovídá současným možnostem klubu. Velmi si vážím výsledků v domácí lize za poslední rok a půl, ale očividně nelze stavět mužstvo s takovým důrazem pouze na domácí výsledky a na fyzickou připravenost. Slavia si musí interně vyřešit co je špatně a co změnit, protože její současná evropská (ne)kvalita očividně neodpovídá jejím ambicím.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 3 - Opět zmatkoval při hře nohama. V tomto směru to prostě vůbec dobré není a jen se naplňuje to, co všichni viděli před jeho příchodem. Chyboval při čtvrtém gólu, kdy čekal, jestli přijde teč, ale když se tak nestalo, tak míč z dalekého centru nakonec skončil až v síti. O své formě nepřesvědčil ani minulý týden proti Barceloně. Předpokládám, že si zatím důvěru trenérů udrží, ale pokud by se rychle nezlepšil, tak se nabízí možnost dát do branky Markoviče, který na podzim ukázal své možnosti.
David Zima - 3 - Zklamání. V první půli se nechal lacino obejít, což hasil za cenu žluté karty. Ve druhé půli ukázal, že není lídrem do nepohody. Když se hra mužstva začne rozpadat, tak Zima nebude ten, který to bude vzadu držet a ořve zbytek. Naopak začne zmatkovat také.
Igoh Ogbu - 5 - Letošní sezóna mu zatím kvůli zdravotnímu stavu nevychází zdaleka podle představ. Kvůli vypadnutí Holeše a Vlčka dostal šanci v základu a své si odvedl. Bohužel kvůli dalším zdravotním problémům musel jít po hodině hry dolů a obrana se nám pak úplně rozpadla.
Štěpán Chaloupek - 6 - Je až smutné, že nás musí nakonec vepředu brankově zachraňovat Chaloupek. Pro něj je to samozřejmě skvělá vizitka, protože je v této sezóně i naším nejlepším stoperem. Aspoň trochu podobný progres v kvalitě bych ale čekal u mnohem víc hráčů, u zkušenějších opor případně výkony na úrovni, které by se té Chaloupkově vyrovnaly. O poločase musel jít kvůli zranění dolů, což předznamenalo krach Slavie ve druhé půli.
David Douděra - 5 - Směrem dopředu jsem s ním spokojený. Poslal alespoň tři velmi dobré centry, po kterých měla Slavia solidní možnost skórovat, což se povedlo nakonec jednou u míče, který propadl na zadní tyči k Chaloupkovi. Minimálně diskutabilní bylo Douděrovo chování u první inkasované branky, kdy vyběhl proti střelci gólu, ale pak najednou přeběhl směrem k hráči na straně. Ano, ten byl taky volný, ale přeci nelze nechat před vápnem dálnici ke střele a v první řadě je třeba pokrýt hráče s míčem... Pomoct tam sice mohl Oscar, ale je logické, že vystartoval až později, když se zdálo, že střelce pokrývá Douděra.
Michal Sadílek - 4 - Nepatřil k nejhorším, dopředu měl dva dobré momenty. Jednou vystihl nepovedenou přihrávku v zadních řadách soupeře a předložil míč do gólovky Chamovi. Později pak hlavičkoval mimo. Celkově jsem ale z jeho herního projevu rozpačitý. Svůj přínos má, ale tím, jak se snaží obsáhnout celou plochu hřiště, tak mnohdy chybí v místech, kde by se měl pohybovat primárně a ze středu hřiště je poté "průchoďák".
Oscar Dorley - 3 - Nevýrazný výkon dopředu, nedůrazný dozadu. Zápas Oscarovi bohužel nevyšel.
Youssoupha Mbodji - 3 - Nezačal špatně. V úvodu dobře přihrával do šance spoluhráčům ve vápně, později se tlačil k hlavičce v dobré pozici. Vypadalo to na vyloženou možnost, ale z úhlu směrem k brance bylo vidět, že k lepšímu zakončení by přeci jen centr potřeboval o půl metru jinam - takhle už mu padal do souboje s protihráčem. Postupem času se vytratil a chyboval u branky na 1:2, kdy byl nedůrazný ve vlastním vápně, což nebylo poprvé při angažmá v Edenu (viz Bodo nebo Liberec). Z tohoto pohledu si ho úplně nedovedu představit na postu stopera, jak o tom mluvil trenér.
Muhammed Cham - 3 - Dostal šanci v útočné trojici a využít ji nedokázal. V mezihře to nebylo nejhorší a měl několik dobrých kombinací s Provodem či Douděrou, ale bohužel hlavně zklamal v klíčových okamžicích. V první půli měl velkou šanci, kterou měl proměnit. Ve druhé pak ztratil míč na vlastní půlce a byla z toho červená karta pro Bořila a konec nadějí.
Erik Prekop - 3 - Bohužel nadále potvrzuje, že na Ligu mistrů i Slavii nemá potřebnou kvalitu. Míče se od něj odrážejí, herně nestačí. Na Kypru zazdil šanci v úvodu, kdy z metru pokazil lehkou přihrávku Provodovi. Snad jediným dobrým momentem byla šance ze 14. minuty, kdy se dobře protlačil přes stopera k pohotovému zakončení, které ale brankář dokázal pokrýt.
Lukáš Provod - 4 - I od něj bych čekal o dost víc. Patřil mezi aktivnější hráče, i tak z bahna našeho výkonu nevybředl.
Youssoupha Sanyang - 4 - Odehrál nepovedený druhý poločas, i když to pro něj byla trochu nevděčná role, když musel vystřídat našeho zraněného a do té doby nejlepšího hráče. Nedá se mu vyčíst, že by se nesnažil, ale celkově zapadl do chaosu a dezorganizace naší hry po vyloučení Bořila. Ke konci zápasu aspoň pohotově střílel ve vápně, ale pokus byl zablokován.
Jan Bořil - 1 - Smutná postava včerejšího zápasu. V 55. minutě přišel na hřiště, v 58. se po červené kartě pakoval, což byl klíčový moment. Soupeře neměl nabraného kvůli nečekané ztrátě Chama, ale poté při jeho zkušenostech neměl jít do takto riskantního zákroku, který nevyšel. Nejnižší známka je pro něj krutá, ale bohužel to byl zásadní okamžik, který udal ráz hry do dalších skoro 40 minut, které od Slavie patřily k tomu úplně nejhoršímu za dlouhé roky...
Tomáš Chorý - 4 - V 67. minutě dobře zabojoval směrem dozadu a zblokoval nebezpečné zakončení na roh. Směrem dopředu to ale od něj bylo nulové, což bohužel jen koresponduje s jeho celkovými výkony v Lize mistrů.
Daiki Hashioka - 2 - Vím, že Hashioka na stoperu byl nouzovou variantou při zraněních a vyloučení, i tak je prostě dávno zřejmé, že jeho angažmá bylo omyl a ve Slavii už nyní být neměl. Svým zmatkováním v obraně to včera jen potvrdil, u branky na 3:1 byl až tragikomický.
Vasil Kušej není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (38)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Myšák před 4 hodinami 29.01.2026 17:21 |Byla to hrůza, to je pravda, ale tohle se ve fotbale stává a každé mužstvo to zažilo a není to konec světa.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Slávista 51 před 2 hodinami 29.01.2026 18:24 |Tak jest.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Milanek NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:07 |Po kolikáté už za poslední tři roky..
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
cvočkař Danda před 3 hodinami 29.01.2026 17:22 |Ta k koukám, že jsem první kdo bude hodnotit včerejší špatný výkon Slávie
Je až k neuvěření z jaké dálky dostáváme góly.Teměř po každém kole je jeden ze soupeřů
adeptem na gól měsíce.Začátek byl dobrý,ale dojeli jsme na neproměňování šancí.
Po obdrženém gólů se naše hra úplně rozpadla.Sice jsme do půle stačili vyrovnat,ale po vystřídání Chloupka a dalším gólů soupeře jsme spadli na úplné dno a zbytek zápasu byla velká ostuda.
Doufám, že zranění stoperů nebude vážné,jinak bych se obával i zápasu v Pardubicích.
Rád bych věřil, že všechno špatné je k něčemu dobré.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Slávista 51 před 2 hodinami 29.01.2026 18:23 |A TAKOVÉ GÓLY,
není Slavia schopna dávat, bohužel.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Myšák před 3 hodinami 29.01.2026 17:24 |Teď rychle zapomenout, a s chutí na Pardubice!
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
The88 NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:10 |Zapomínáme pořád, a proto pořád dostáváme nařezáno. Možná by bylo lepší si to dobře zapamatovat.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
SLAVIESTA NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:15 |A kdyby to náhodou nevyšlo, tak rychle zapomenout a hurá na Mladou Boleslav. Ach jo.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
honza304 před 3 hodinami 29.01.2026 17:25 |Snad ani nemá cenu hodnotit jednotlivé hráče, tady je špatný systém. Kdysi bylo řečeno, že aby se Slavia uživila, musí vychovávat a prodávat hráče do lepších lig. Což se u nás asi dá pochopit, pokud ale Ačko bude produkovat to, co produkuje, tak velice rychle zkrachujeme. Sami si sobě lžeme, jak jsme výborní.
Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 17:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Snad ani nemá cenu hodnotit jednotlivé hráče, tady je špatný systém. Kdysi bylo řečeno, že aby se Slavia uživila, musí vychovávat a prodávat hráče do lepších lig. Což se u nás asi dá pochopit, pokud ale Ačko bude produkovat to, co produkuje, tak velice rychle zkrachujeme..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
záplata před 3 hodinami 29.01.2026 17:40 |Statistiky říkají, že jsme vůbec jedno z nejhorších mužstev v LM za loňský a letošní rok dohromady, hodnocení včerejška už je jenom kopání do mrtvolky.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Sokrates55 (přítel SN) před 3 hodinami 29.01.2026 17:57 |Zdravím vás všechny den poté.....:-(((
Věřím, že nebude vadit, když se vzdám komentáře a svou slavistickou duši budu léčit doufáním, že snad přijdou dnové lepší.
Zpackali jsme to.
Snad se nám Chaloupek uzdraví, ten kluk se mi moc zamlouvá a ostatní by si ho mohli vzít jako vzor.
Cítím v něm budoucího kapitána Slávie.
Tak se omlouvám, že toto hodnocení více rozebírat nemá smysl, neb viděli jsme, že sůl bychom si do ran ještě více sypali.
S úctou
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Slávista 51 před 3 hodinami 29.01.2026 18:21 |1*
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
davy před 2 hodinami 29.01.2026 18:26 |Nejen Chaloupek. Chybělo jich víc a nejen v osudném poločase, např. Holeš.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
žbl68 před 3 hodinami 29.01.2026 18:07 |s bodováním absolutní souhlas - zápas nastavil evropské zrcadlo ... hodně práce je před JTVCD .... Hasioka Prekop - tohle opravdu ne, Slavia má x hráčů pod smlouvou a ...... jasné že situace na stoperu není normální, ale ono nefunguje vůbec nic ..... i ten Staněk se propadá , ale je začátek jara tak snad ... ted Titul a pořádně probrat soupisku a posíly .... a Chaloupka prodloužit aspon na 3 roky....
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Dennis před 2 hodinami 29.01.2026 18:45 |Jestli Staněk nastoupí v Pardubicích, tak to bude další kumulovaná chyba realizáku. Dostal 8 gólů ve dvou zápasech, působil nejistě, nechytil prakticky nic navíc. Kdy jindy by měl Markovič dostat šanci? Hrát musí ti s aktuálně nejlepší formou, ne největší kámoši trenérů...
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
SLAVIESTA NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:21 |Jenže Staněk je jednička a z brány ho dostane jedině zranění a kdyby dvojka potom třeba čarovala, jakmile se jednička uzdraví, šup s dvojkou na lavičku. Takhle jsem pochopil, to funguje s brankáři.
Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 19:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jenže Staněk je jednička a z brány ho dostane jedině zranění a kdyby dvojka potom třeba čarovala, jakmile se jednička uzdraví, šup s ní na lavičku. Takhle jsem pochopil, to funguje s brankáři..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
martynko NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:34 |Takhle to definovali vloni v Lize naruby, ale přijde mi to vycucaný z prstu. Kdyby byl Staněk nějak unikátně herně napojený na beky, kdyby byl výkonnostně o level jinde než Markovič, kdyby byl v kabině největší kápo nebo kdyby měl nějak brutálně odskočený plat od mančaftu, tak v tu chvíli by ta neotřesitelná jedničkovost dávala smysl. Ale nic z toho tam neni, pokud vim.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Dennis NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:45 |Ve zdravě řízeném klubu to takhle prostě fungovat nemůže. Chytat musí brankář s lepší aktuální výkonností. Když to jednomu nejde, měl by šanci dostat druhý. Od toho tam nakonec je. My máme dva výborné brankáře, teď je podle mě vhodná chvíle zkusit Markoviče.
Hodnocení slávistů
Flame NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 18:52 |Zdravím všechny,
jednotlivé hráče hodnotit nebudu, výkon mužstva, ale nepochopím. Začneme dobře a dostaneme gól roku, když protihráči dáme královský volný prostor. Následně se sesypeme a soupeř zjistí, že se s námi dá i vyhrát.
Postupně jsme se zlepšovali a Pafos opět přehrávali, dokonce jsme myslím zaslouženě vyrovnali a do gólu na dva jedna a redce pro Bořila zápas kontrolovali.
A teď k jádru věci, hrajeme stále házenou s obléháním pokutového území soupeře s obrovský rizikem vzadu(i v deseti hráčích!), místo změny taktiky zatažením do bloku a hrou na protiútoky. Pafos potřeboval střílet góly, přesto po ztrátě balonu zaujal ukázkový blok dvou řad hráčů a my jim to naším pomalým přechodem do útoku usnadnili.
Naše šance zbytečně promarníme, nechce se mi věřit, že kupujeme hráče, který neumí kopnout do balónu, myslím, že je to v hlavě a mentální přípravě. Stejný problém vidím v obraně, nemůžu žádnou situaci vypustit jako se to u nás nejenom v tomto utkání stalo.
Bohužel to vypadá, že jsou u vedení hráči oblíbení a nechtění. Nepochopím, proč nehrál Chytil, který neměl závěr podzimu vůbec špatný a experimentujeme s Prekopem, který naopak zatím neukázal nic. Možná to není špatný fotbalista, nechci ho odsuzovat, ale do takového zápasu bych ho do základu prostě nedal.
Re: Hodnocení slávistů
JanKošek NOVÝ před 15 minutami 29.01.2026 20:36 |Házenou hrajeme protože mantra trenérského týmu je hlavně neztratit míč ve středu hřiště. Výsledkem je, že hráči vše alibisticky překulují do stran a středem jsme nuloví. Pokud to hráč neplní, nehraje. První gol Barcelony u nás, narážečka středem, pro nás nemyslitelné. Samozřejmě, ne každá akce vyjde, soupeř může vyrazit do protiútoku, ale s tím velká mužstva (všichni v CL) umí pracovat. Možná takto eliminujeme ztráty středem, ale za cenu absolutní neškodnosti v útoku. Krom toho míč nakonec ztratíme hned po druhé přihrávce do špeku nejlépe 10 centimetrů u postranní čáry. Jinak hráče máme pořád technicky dobré, jenže u nás se kreativita trestá. Viz Oskar, Zafeiris, kvalitní hráči, ale časem jsme z nich udělali nekonstruktivní obranáře. Další na řadě bude Cham... Bóřa, asi dobrej v kabině, jenže pomalej a co zákrok, to faul. Zima - v CL pohybově absolutní "unikát"...Bojím se co Jurásek, v Benfice se ho zbavili, protože neměl techniku. Nikde se neprosadil. Tihle hráči ukazují jakým stylem se chceme prezentovat.
Co předvedeme teď?
Pert NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:11 |Zápas nechci komentovat, výkony většiny hráčů byly tristní (jako na Interu) a trapné gesto od vedení je taková shnilá třešnička na zkaženém dortu.
Ale teď se strašně bojím, že to ještě není všechno, že stejný hnus předvedeme i v Pardubicích. Tam přece taky jedeme pro jasné tři body!
Labilita
The88 NOVÝ před 2 hodinami 29.01.2026 19:14 |Nemůžu si nevzpomenout, jak je dnešní Slavia křehká. Mydtjylland, Fenerbahce, Sparta, tenhle Pafos (a určitě jsem pěkných pár zapomněl) - snažíme se hrát, dostaneme gól a vsechno se totálně sesype, všichni se okamžitě podělají...
Jaký rozdíl oproti zápasům se Sevillou nebo Genkem...
Re: Labilita
Merlinus (přítel SN) NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:28 |Naprostý souhlas. Taky si toho všímám už delší dobu, jak jsme psychicky labilní. Zapracoval bych na nějakém sportovním psychologovi a celkové psychice mužstva.
Re: Labilita
Merlinus (přítel SN) NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:29 |Nicméně tohle je práce trenéra, resp, celého realizačního týmu a v tom dost propadáme.
Re: Labilita
mig52 NOVÝ před 33 minutami 29.01.2026 20:18 |Nj, jenže my nemáme sportovního ředitele, ještě psychologa? Jasan, beru, jenže u nás se drinky.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Ragnarok NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:22 |Velmi nekvalitní výkon. V týmu už není asi nikdo, kromě Moses. Prekop je katastrofální, tento kšeft je úplně špatně. Slavia ztratí konkurenceschopnost, pokud nebude reagovat.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Vejrikus NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:28 |Hodnocení souhlas. Je zajímavé, že i když jsme dostali 4 goly, tak si nevybavuji výraznější chybu Zimy, ale chápu, dostat goly a nebýt u nich je možná ještě horší :D. Cham bohužel byl u další ztráty balonu, což podle mě znamená, že si po uzdravení hráčů už nekopne - tady bych podotkl, že Provod těch ztrát dělá mnohem více, ale většinou má štěstí, že ten soupeř to pokazí.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
mig52 NOVÝ před 37 minutami 29.01.2026 20:15 |No a pan Bořil bude!!! na pláce,!!
Re: Hodnocení slávistů
Marbulinek NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:45 |S hodnocením asi souhlas. Bohužel, jako minulý týden s Barcou, tak i ve včerejším utkání měl Staněk další zářez na obdržené brance ! I jeho neschopnost odkopávat je již legendární - buď míč letí do autu, nebo na soupeřova hráče.
Hra ve 2.poločase z naší strany jedna velká bída. Je otázkou, zda realizák již třeba dosáhl svého stropu (?). Počkáme si tedy na odborný komentář velkohubého Jardy, který nám zřejmě opět vysvětlí, jaký je vlastně Slavia evropský velkoklub.
Re: Hodnocení slávistů
Slávista 51 NOVÝ před 42 minutami 29.01.2026 20:10 |Na velkoklub,
je to ještě na pár/mnoho let, protože na to v ČR stále nejsou peníze i když současný majitel, je zárukou solidního týmu.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Fufin NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:52 |Myslím, že varující je hlavně to , že dvě ne úplně povedené sezóny v Evropě hrajeme v podstatě se stejnou osou týmu. A ti hráči už lepší nebudou spíš naopak.A nikde v kádru nevidím mladší a " hladovější " a o kousek lepší, co by se tlačili na jejich místo . Ty děti, co jsme začali ve velkém nakupovat to asi hned nezachrání a co s tím?
Re: Hosdnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
mig52 NOVÝ před hodinou 29.01.2026 19:57 |Tvrdíku, ty růžová košilo, výměn celý trenérský tým. Trpiš nemá koule na to, aby to zabalil sám. No narovinu, za tu měsíční gázi bych to natahoval donekonečna .
Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 20:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tvrdíka, ty růžová košilo, výměn celý trenérský tým. Trpiš nemá koule na to, aby to zabalil sám. No narovinu, za tu měsíční gázi bych to natahoval donekonečna .
.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
rybarmirek NOVÝ před hodinou 29.01.2026 20:01 |Zdravím,hodnocení naprosto správně popsané, bohužel jde to tak a víc nemá cenu se k tomu vracet.Doufam v lepší zítřky,hlavně aby se na to dalo koukat.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
Slávista 51 NOVÝ před hodinou 29.01.2026 20:06 |Zřejmě tak.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
guyincognito NOVÝ před 34 minutami 29.01.2026 20:17 |Jindra Trpišovský verze 2026 má blíž Michalovi Bílkovi v plzeňské éře než Jindřichu Trpišovskému z roku 2017-19.
Co nyní?
Amos Kl NOVÝ před 22 minutami 29.01.2026 20:30 |Mám k tomu dvě poznámky. K jakému posílení vlastně v tomto období došlo? Snad jen Jurásek. To je za mě hodně málo.
Za druhé, až do zápasu na Pafosu jsem se Jindry zastával. Nyní ale už i já mám dost. Jenže. Zamyslete se. Je na trhu dostupný někdo lepší? Pokud ano, kdo?
Re: Co nyní?
záplata NOVÝ před 11 minutami 29.01.2026 20:41 |Riera má nejspíš namířeno do Frankfurtu, Papszun odešel do Legie, nikdo další mě nenapadá, proč? Nejsem ani analytik ani agent.
Re: Hodnocení slávistů - Pafos - Slavia 4:1
knl66 (přítel SN) NOVÝ před 15 minutami 29.01.2026 20:37 |No nevím... Staněk, že může jen a jen za ten čtvrtý gól?!? OK, první inkasovaný byl famózní - na stranu druhou viděl Staněk míč celou dráhu letu. Při druhém ani nereagoval, to si hrál na Lotovu ženu. Ale OK, možná byl v protipohybu a nestačil reagovat... Jenže mi přijde, že to samé předvedl při třetím gólu a čert vem minelu Hashioky. A čtvrtý gól, ten je fakt do silvestrovkého vysílání.
Ale třeba tomu nerozumím a jsem jen zaujatý vůči Staňkovi. Možná mi jen připadá, že co vyhlásil, jak ho láká bundesliga, dělá víc minel než úžasných zákroků.