Trenér Trpišovský udělal kromě vynucené výměny Ogbua za Zimu ještě dvě změny v sestavě oproti zápasu s Hradcem Králové. Do základní sestavy se vrátil Tomáš Chorý místo Mojmíra Chytila a v záloze nahradil Oscara Sadílek. Úvod zápasu byl docela vyhecovaný, po úvodní dobré pasáži Slavie ale získali převahu domácí. Sbírali odražené míče daleko častěji než slávisté a byli usazení na obranné polovině Slavie. Souboje vysokých útočníků Chorého a Júsufa s obránci rozhodčí buď pouštěl nebo pískal útočné fauly. Po jednom neodpískaném faulu byl Tomáš Chorý snad dvě minuty ošetřován, na hřiště se ale vrátil. V 19. minutě se Zmrzlý nechal ostudně předběhnout Drchalem a útočník Bohemians postupoval sám na Staňka. Udělal mu kličku, ale pak naštěstí pro Slavii nastřelil tyčku úplně prázdné brány. Výkon slávistů byl velmi slabý a v polovině první půle svítila v televizní grafice bilance střel 4:0 pro domácí. Až po 25 minutách si sešívaní vytvořili několikaminutový tlak, během kterého posílali do vápna zajímavé centry, jenže žádný z nich nevedl k zakončení a tlak pak utnul nepřesnou přihrávkou Zmrzlý. Pak to byl právě Zmrzlý, který v 34. minutě vyslal vůbec první střelu Slavie, Reichl ji vyrazil na roh. V 39. minutě zužitkoval převahu Slavie Lukáš Provod. Sadílek z vlastní poloviny poslal dlouhý míč do levé strany, tam Kadlec sice odvrátil hlavou před Zmrzlým, ale pouze k Provodovi, který druhým dotekem vystřelil křížnou střelou po zemi, která se zastavila až v síti - 0:1! V nastaveném čase pak ještě Provodovi vůbec nesedla střela pravačkou ze stranově inverzní pozice jako u vstřelené branky, Chorý se pokusil míč letící mimo ještě usměrnit patičkou, byl však v ofsajdu. Poločas zakončila žlutá karta Zafeirise.
V první útočné akci druhé půle Holešův centr někdo z obránců nadzvedl těsně nad bránu. Před rohovým kopem se nad hřištěm rozlinul dým z dýmovnice a tak se několik minut nehrálo. V 54. minutě to zkusil Provod opět pravačkou z hranice vápna, tentokrát minul jen těsně. O deset minut později si míč po rohovém kopu našel hlavou Chorý, jeho dobré zakončení vyrazil Reichl. Na konci 70. minuty přidali slávisté uklidňující druhou branku, Chorý prodloužil míč vykopnutý Staňkem na Kušeje, ten si vyměnil míč se Zafeirisem a z úhlu prostřelil Reichle - 0:2! To už byl na hřišti Oscar místo Zmrzlého a hrál tak opět na postu levého wingbacka. V 80. minutě hlavičkoval po centru Hrubého Drchal, Staněk vyrazil na roh. Nadějný brejk Slavie po odvráceném rohu zazdil Kušej nepřesnou přihrávkou na Provoda. Na posledních zhruba deset minut hry přišli na hřiště Chytil s Hashiokou místo Chorého a Zafeirise. Na sedmiminutový nastavený čas pak přišli ještě Moses s Chaloupkem místo Douděry a Kušeje. Právě Chaloupek to ještě po nahrávce Mosese zkusil zpoza vápna, branku ale minul. Provodův pokus byl zase tečován na roh. Slávisté závěr zápasu zvládli mistrovsky, za celou druhou půli pustili soupeře jen k jedné šanci, ve které Drchala vychytal Staněk, a tak si připsali první výhru v sezóně.
Komentáře (198)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Bohemians - Slavia
hajnej před 10 hodinami 26.07.2025 19:00 |Do nich!!!
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 10 hodinami 26.07.2025 19:06 |Ať se práší za kočárem!!!
Re: Bohemians - Slavia
mig52 před 10 hodinami 26.07.2025 19:09 |Hráč s nej formou (Moses) jen na lávce. Že by kvůli nemoci?
Re: Bohemians - Slavia
wimpy před 10 hodinami 26.07.2025 19:10 |Minulej tejden nebyl kvůli nemoci ani na lávce.
Re: Bohemians - Slavia
o5aradecek před 10 hodinami 26.07.2025 19:12 |Až na Zmrzlého je to vlastně česká repre, plus Zafeiris. Tak snad budou 3 body a solidní výkon.
Re: Bohemians - Slavia
levap před 10 hodinami 26.07.2025 19:13 |Tak vidím odpovídající reakci na minulý výkon. Žádná změna.
Re: Bohemians - Slavia
Seamus před 10 hodinami 26.07.2025 19:17 |Nehraje Oscar a Chytil, takže hned dvě změny...
Re: Bohemians - Slavia
levap před 10 hodinami 26.07.2025 19:20 |Máš pravdu. Uvidíme.
Re: Bohemians - Slavia
dauby před 9 hodinami 26.07.2025 19:53 |Plus třetí vynucená změna Zima za Ogbua.
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 10 hodinami 26.07.2025 19:18 |Teď jsem dokoukal na všechny čtyři zápasy, a musím uznat, že naše liga se hodně zvedla a bylo na co koukat. Tenhle ročník bude naše liga hodně vyrovnaná, proto dnes nesmíme zaváhat, abysme se dotáhli nq Plzeň!
Re: Bohemians - Slavia
domácí před 10 hodinami 26.07.2025 19:34 |Také jsem koukal a i když máme stoperů dost, ten Martinec by se hodil.
Re: Bohemians - Slavia
coogee před 10 hodinami 26.07.2025 19:19 |Spokojím se s jakoukoliv naší výhrou a výkonem lepším než minule.
Re: Bohemians - Slavia
George (přítel SN) před 10 hodinami 26.07.2025 19:28 |Správné změny v sestavě, kdyby Moses nebyl nemocný, tak věřím, že hraje on, ještě to asi není na celý zápas...ale správně, že kouč nahradil Oskyho a vyměnil Chytila...jinak nebylo kde co měnit....takže hrrr do nich 0:2..Chorý, Zafi
Re: Sestava
zeleznik2 před 10 hodinami 26.07.2025 19:29 |Tak jsem čekal Oskara na místo Zmrzlého. Jinak podle očekávání..
Re: Bohemians - Slavia
zeleznik2 před 10 hodinami 26.07.2025 19:30 |Lavička: Markovič – Chaloupek, Hashioka, Sanyang, Chytil, Fully, Moses, Dorley, Botos, Schranz, Teah
Re: Bohemians - Slavia
zeleznik2 před 10 hodinami 26.07.2025 19:31 |0:2 Chorý, Kušej. Děkuji.
Re: Bohemians - Slavia
cheero před 10 hodinami 26.07.2025 19:32 |Děj se vůle boží. Hlavně od začátku makat, ne jak minule. Tak snad to bude za tři body.
Česká sestava
JohnyBeGOOD před 10 hodinami 26.07.2025 19:36 |Kdy jsme naposledy měli v naší sestavě 10 Čechů? Tahle jedenáctka by mimo Zafeirise klidně mohla působit jako česká repre. I když to snad ani radši ne...
Naopak lavička mimo Chaloupka s Chytilem je celá složená z cizinců.
Re: Bohemians - Slavia
Snivec před 10 hodinami 26.07.2025 19:37 |O2 to snad dela naschval, proc nam tam davaj Kadlece?
proc tam neni slavista?
Re: Bohemians - Slavia
wimpy před 10 hodinami 26.07.2025 19:40 |Náhodou je hezký, když pak fňukaj.
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 10 hodinami 26.07.2025 19:45 |Všude nemůžou být jenom Slávisti, to by nebyla žádná sranda. :-)
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 10 hodinami 26.07.2025 19:38 |Ten Zmrzlý, se mi tam nelíbí, je to alibista. To nemáme nikoho lepšího?
Re: Bohemians - Slavia
Morb před 10 hodinami 26.07.2025 19:42 |Bohužel nemáme, takže si zase budu muset připravit nervy na to jeho alibistický šlápnutí do prázdna místo aby přidal, když mu jde balón metr od nohy.
Re: Bohemians - Slavia
záplata před 10 hodinami 26.07.2025 19:40 |Hradec u nás uhrál bod, teď dostal doma klystýr od Karviný, já vím, že je mezi tím týden ale dneska stojím na špičkách a stříhám ušima.
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 10 hodinami 26.07.2025 19:50 |2 : 1 není klystýr a Karviná je dobrá, vždyť vede ligu!
Re: Bohemians - Slavia
Gordo před 9 hodinami 26.07.2025 19:53 |U nás se trefí kdejaký kopyto.(Hodek),
Re: Bohemians - Slavia
Morb před 10 hodinami 26.07.2025 19:43 |Oscar dnes po hodně dlouhé době sedí. Bohužel zaslouženě.
Re: Bohemians - Slavia
fero2 před 10 hodinami 26.07.2025 19:44 |Dá někdo strem?Díky
Re: Bohemians - Slavia
Sherudan před 9 hodinami 26.07.2025 19:55 |https://starstreams.pro/stream/live5/
Re: Bohemians - Slavia
lustr před 8 hodinami 26.07.2025 21:07 |Díky. Sice se to občas zastaví , ale lepší něco než nic.
Re: Bohemians - Slavia
p!erreCORE před 10 hodinami 26.07.2025 19:47 |Tipovačka: 0:3 (0:1) Zima, Kušej, Sadílek
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 9 hodinami 26.07.2025 19:52 |Kdyby Bůh dal!
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 19:59 |Bůh dá. Má nás rád.
Re: Bohemians - Slavia
butters před 9 hodinami 26.07.2025 20:03 |To by nenechal spartu tolikrát vyhrát titul. I když expert Limba říká, že minimálně půlka z nich je cinknutá.
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:16 |To bylo dávno...
Re: Bohemians - Slavia
butters před 9 hodinami 26.07.2025 19:57 |Snad vyhrajeme, nemůžeme si dovolit nechat si Karvinou hned na začátku utéct na 4-5 bodů.
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 19:58 |Z ampliónu kutálka vyhrává... :-))
Re: Bohemians - Slavia
wotlemburg před 9 hodinami 26.07.2025 20:04 |Debilové s dýmovnicema. Ty nám pomůžou.
Re: Bohemians - Slavia
slavanda před 9 hodinami 26.07.2025 20:04 |Nemám rád pyro...
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 9 hodinami 26.07.2025 20:05 |Dýmovnice!!!!!!! Neskuteční retardi.
Malé derby:
hiker42 před 9 hodinami 26.07.2025 20:12 |Tuším holomajznu.
Re: Bohemians - Slavia
Carlos1 před 9 hodinami 26.07.2025 20:13 |Chybí mi tam důraz zatím
Re: Bohemians - Slavia
Sherudan před 9 hodinami 26.07.2025 20:14 |Tak to by mě zajímalo, po jak dlouhé době hrajeme v čistě "bílé" sestavě. (Upozorňuji: nevkládám do toho žádný podtext, jen mne to zaujalo.)
Re: Bohemians - Slavia
Max1 před 9 hodinami 26.07.2025 20:14 |Yusuf je trošku moc nahecovanej.....asi by neuškodilo by dát žlutou, aby se uklidni
Re: Bohemians - Slavia
Ivan před 9 hodinami 26.07.2025 20:18 |Yusuf se mi líbí, ani v nejmenším bych neřekl že to je za hranou. Takové nasazení chci od našich.
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:19 |Škoda, že u nás byl před lety spíš takový laxní
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:19 |Bohemka nám ten fotbal dneska hodně znepříjemňuje, budu rád i za výhru 1:0
Re: Bohemians - Slavia
George (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:21 |To je dřevák :-D ufff
Re: Bohemians - Slavia
slavanda před 9 hodinami 26.07.2025 20:24 |A mi ho je líto... no vlastně ne ;)
Re: Bohemians - Slavia
PrahaSlavia před 9 hodinami 26.07.2025 20:21 |My muzeme byt radi, ze jsme postoupili do Evropy primo, protoze bych ty predkola (mozna jen jedno, kdyz vidim jak hrajeme) psychicky nedal.
A foul na Choryho nic moc...chtelo by to uz zlutit, at nejsme rozkopany od klokanu
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:21 |Zmrzlý pomalý, ale co tam dělal Staněk? To tam spal?
Re: Bohemians - Slavia
Marek3 před 9 hodinami 26.07.2025 20:21 |Hrozna sracka... Fakt naladeni na LM
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:22 |Jak se mohl nechat Zmrzlý od Drchala takhle namazat na chleba? Ten ať tu tyč teď líbá!
Re: Bohemians - Slavia
Sherudan před 9 hodinami 26.07.2025 20:22 |Ještěže to Drchal zdrchal...
Re: Bohemians - Slavia
denydzlSKS před 9 hodinami 26.07.2025 20:49 |Jako, ze je Zmrzly nase asi nejvetsi slabina nepopírám, ale tady mi prislo, ze chtel Drchala zpomalit/blokovat aby dal vic casu Stankovi, ten se ale zastavil a bylo z toho tohle… takze za mne spis Stankovo nerozhodnost..
Re: Bohemians - Slavia
George (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:22 |Střed nehraje, Sadílek se Zafim nejsou vidět, to ty dva Afričani Bohemky jsou vidět víc....osobní souboje špatný...Chorý odpadá, chce to zlepšení a velké
Re: Bohemians - Slavia
Jaromir82 před 9 hodinami 26.07.2025 20:23 |Pokud si ze zmrzky udela dobry den i takovy poleno jako drchal, tak nechci videt ligu mistru….
Re: Bohemians - Slavia
Ivan před 9 hodinami 26.07.2025 20:23 |Bohemka lepší individuálně, týmově, i nasazením zatím.
Re: Bohemians - Slavia
Hlavis před 9 hodinami 26.07.2025 20:24 |Dno…..
Re: Bohemians - Slavia
hiker42 před 9 hodinami 26.07.2025 20:24 |Spojení Zmrzlý a Liga mistrů nabývá hrozivé kontury.
Re: Bohemians - Slavia
Morb před 9 hodinami 26.07.2025 20:25 |On je normální sabotér. Je naprosto šílenej.
Re: Bohemians - Slavia
Slawek před 7 hodinami 26.07.2025 22:30 |Zmrzlý není typický wingbek, přicházel jako levý bek do čtyřčlenné obrany. to, že hrajeme na tři stopery je věc jiná, přivedli jsme na wingbeky další hráče, ti však nehrají. Za to nemůže Zmrzlý, tak to u nás přece chodí. já bych ho vůbec nezatracoval.
Re: Bohemians - Slavia
o5aradecek před 9 hodinami 26.07.2025 20:24 |Máme spadlý řetěz, nebo jsme ho ještě nenahodili? Jako tohle je zatím děs běs.
Re: Bohemians - Slavia
Davidsks11 před 9 hodinami 26.07.2025 20:26 |Tohle je zatím výkon jako za Pastoora :D. A Zmrzlý na to asi vážně nemá.
cc
ervin před 9 hodinami 26.07.2025 20:27 |Psali že na ligu máme tři jedenáctky,řekl bych že doteď jsme nepostavili ani jednu oči bolí!
Bída
Maty22 před 9 hodinami 26.07.2025 20:28 |Je krásně vidět, kdo chce dneska vyhrát víc. Asi se šetříme na Arsenal, nebo Barcu.
Re: Bohemians - Slavia
PrahaSlavia před 9 hodinami 26.07.2025 20:29 |Dneska bych to zatim videl takhle "Na žádnej ťukes nemáte, jste dřeváci, a proto taky hrajete vokres"
Co jsme delali celou pripravu? Vzdyt kurva ti kluci spolu uz nejakou dobu hraji. Kdyby byla pulka sestavy posily, ok...to je silenost, na nahodu
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:32 |Budu dneska rád za jakoukoliv ušmudlanou těsnou výhru. Hlavně ať už se konečně chytneme.
Re: Bohemians - Slavia
Gordo před 9 hodinami 26.07.2025 20:43 |Muj hlas proti Provimu beru zpět.
Re: Bohemians - Slavia
George (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:34 |Zatím teda mistrovská kocovinka....ale přijde zlepšení věřím, je to o prvním gólu, pak se Bohemka zlomí věřím
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2025 20:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zatím teda mistrovská kocivinka....ale přijde zlepšení věřím, je to o prvním gólu, pak se Bohemka zlomí věřím.
Skrýt původní komentář
moses
slavistajiri před 9 hodinami 26.07.2025 20:34 |prosím dej nám mosese.
Re: moses
vojta66 před 9 hodinami 26.07.2025 20:39 |Prosím dej nám Emoce
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2025 20:39) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prosím dej tam Emoce.
Skrýt původní komentář
Re: Bohemians - Slavia
slavista23 před 9 hodinami 26.07.2025 20:35 |Zatim zadna strela!
Re: Bohemians - Slavia
Edenjejenjeden před 9 hodinami 26.07.2025 20:35 |To je snad ještě větší hrůza , než proti Hradci :-(((
Klokan versus SK
vojta66 před 9 hodinami 26.07.2025 20:37 |Je to stokrát stejný. Stokrát předvídatelný. Jeden umí, druhej chce. A chce o to víc, že toho co umí úplně srovná. Všichni to ví, všichni to očekávají.
Takže už do toho kurva šlápněte.
Re: Bohemians - Slavia
Hlavis před 9 hodinami 26.07.2025 20:37 |Yusuf to prase jde na blacklist
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:42 |Tak zrovna Jusuf sice hraje tvrdě, ale není rozhodně žádný zákeřný hráč
Re: Bohemians - Slavia
George (přítel SN) před 9 hodinami 26.07.2025 20:41 |Konečně...krásná asistence Sadílka a Provi krásná střela...teď už to půjde
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 9 hodinami 26.07.2025 20:41 |Snad nás ten gól nakopne k lepšímu výkonu!
Re: Bohemians - Slavia
Morb před 9 hodinami 26.07.2025 20:42 |Je fajn, že si ten výkon evidentně uvědomujou a po tom golu byl místo oslav brífink.
Re: Bohemians - Slavia
Maty22 před 9 hodinami 26.07.2025 20:43 |Je dobře, že kluci vědí, že na oslavu je ještě čas.
Re: Bohemians - Slavia
Edenjejenjeden před 9 hodinami 26.07.2025 20:42 |Proviiiiii :-))))))
Re: Bohemians - Slavia
slavistajiri před 9 hodinami 26.07.2025 20:43 |zmrzlému by utekl i jusuf
Re: Bohemians - Slavia
Lord_Edmund před 8 hodinami 26.07.2025 20:58 |Nedovedu si ho představit proti hráčům z LM, kde je jich většina rychlejších než Drchal. Musíme na tomto postu posílit, nebo velice rychle zapracovat Sanianga.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 9 hodinami 26.07.2025 20:43 |Zdá se mi to, nebo je TS strašně potichu a sere se na to, když hrajeme hovno? Loni jsme byli v TV slyšet víc než Bohemka.
Re: Bohemians - Slavia
Davidsks11 před 9 hodinami 26.07.2025 20:44 |Gool parada od Provoda, tak snad se kluci konečně probudí.
Re: Bohemians - Slavia
ervin před 9 hodinami 26.07.2025 20:44 |Tak snad to půjde, do té doby neviditelný Provod.
Re: Bohemians - Slavia
wotlemburg před 9 hodinami 26.07.2025 20:45 |Ještě že trenéři nedaj na zdejší znalce a Lukáše tam dali. Je dobrý i když ještě není v topu.
Re: Bohemians - Slavia
denydzlSKS před 8 hodinami 26.07.2025 20:54 |Kušej a Provod nejsou v topu vůbec a i tak maj schopnost neco udelat, diky bohu:)
Obecne mam teda ted na zacatku problem s nasima oporama.. Provodem, Holešem, Bořilem, Oscarem. Nevidim v nich vubec energii a zápal, snad to brzy prijde.
Re: Bohemians - Slavia
pipe1980 před 9 hodinami 26.07.2025 20:49 |Yusuf kdyby dokázal nevědět pořád ruce, tak by byl skvelej hráč. Ale on víc než půlku svých dobrých zapojení zkazí tím ze furt do soupeřů strká rukama.
A my jsme teda úplně tragicky. Nas přehrává Bohemka ty vole, ještě ze nehrajeme předkola
Re: Bohemians - Slavia
Marcelo10 před 8 hodinami 26.07.2025 20:54 |Hrajem proti drevakum a reznikum..a misto, abychom hrali to co jim nevoni - po uemi, rychle..hrajem to, co naopak potrebuji. Nevidel jsem, aby nejaky top tym v ostatnich ligach zahajoval akci tak, ze stoperi prekopnou pulku..
Re: Bohemians - Slavia
Morb před 8 hodinami 26.07.2025 20:58 |Já teda nejsem ani v míru s taktikou "pojďme tam nasypat 300 centrů a on se jeden ujme".
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 20:54 |Pechanec zatím solidní kretén a my zatím solidní kocovina, takhle neorganizovanej výkon na náhodu jsem dlouho neviděl, nemáme žádnou buildup fázi, žádnej pohyb, s naší zálohou si Bohemka dělá co chce, totálně jsme zapomněli pressovat a bránit a my se zmůžeme jenom na nákopy na Brontosaura, nebo co to jako má znamenat? Trénujeme mid block na LM, nebo co? Nechceme Bohemce vnutit naši hru? Mám zatím i přes super příchody spoustu otazníků a to není dobře.
Re: Bohemians - Slavia
Edenjejenjeden před 8 hodinami 26.07.2025 20:55 |Skoro to vypadá , jako kdyby nás ta neproměněná šance toho rudýho retarda s debilním učesem konečně probudila z letní dřímoty
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 20:56 |Akorát že vůbec. Spíš Bohemka slítla z toho kolotoče, kterej nám dávala.
Re: Bohemians - Slavia
pf před 8 hodinami 26.07.2025 20:58 |Ještěže to Drchal zazdil, ale tou akcí dal vzpomenout na řádění Sora. Poté už naše drtivá převaha, ale ty rohy jsou zatím v úvodních dvou kolech z naší strany velká nemohoucnost. V každém případě ta převaha v druhé půlce vyústila v důležitý vedoucí gól, jinak tradiční vršovické derby plné soubojů a bojovnosti. Hlavně to udržet, v Ďolíčku se žádná fotbalová krása dneska konat nebude.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 20:58 |A mohl bych tu naši drtivou převahu vidět?
Re: Bohemians - Slavia
pf před 8 hodinami 26.07.2025 21:02 |Tak ten počet centrů a rohů je asi vypovídající, po té spálené šanci Bohemka nepřelezla polovinu.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:12 |A převaha se hraje na match momentum/field tilt nebo na centry a rohy? Nacentrovat ti můžu klidně z půlící čáry. A roh ti taky můžu odamtud získat.
Re: Bohemians - Slavia
pipe1980 před 8 hodinami 26.07.2025 21:01 |převaha?
Re: Bohemians - Slavia
pf před 8 hodinami 26.07.2025 21:06 |Já jsem teda viděl po tom Drchalově selhání, že máme jeden centr a roh za druhým, ale klokanům se to dařilo úspěšně odvracet, jinak do útoku přestali být úplně aktivní.
Re: Bohemians - Slavia
záplata před 8 hodinami 26.07.2025 21:05 |Tebe za to snad někdo platí.
Re: Bohemians - Slavia
pf před 8 hodinami 26.07.2025 21:06 |Královsky.
Re: Bohemians - Slavia
SLAVIESTA před 8 hodinami 26.07.2025 20:58 |Srdečně zdravím všechny, kterým se to co hrajeme líbí.(hlavně nákopy na nikoho)
Re: Bohemians - Slavia
marcocruz (přítel SN) před 8 hodinami 26.07.2025 20:59 |Tyvole ten Kadlec v tom studiu je uplně na facku. Proč tam zvou sparťany na tenhle zápas nepochopim
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:00 |Ubrečenej debílek, co je furt kyselej, že mu nevyšlo Německo a myslí si, že za to může Béřa. Nesoudnej člověk, co se ovšem do té jejich sebranky tak krásně hodí.
Re: Bohemians - Slavia
Mijk před 8 hodinami 26.07.2025 21:01 |Klasika těchhle vymrdancu. Slavia hraje s Bohemkou, pozveme do studia jednoho rudocha a jednoho rudocha, co kopal za Bohemku. Jsem ochoten platit víc, pokud z toho tyhle curaci neuvidej ani korunu. O to sladší byl ten gól, málem se rozbreceli..
Re: Bohemians - Slavia
Pantagruel před 8 hodinami 26.07.2025 21:00 |Mám pocit, že Holeše nebaví dávat přihrávku kratší než 35 metrů.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:02 |Vždyť jo. Je to dlouhodobě nejslabší článek naší výstavby. Rád bych se mýlil, ale mám dojem, že mu už odzvonilo... aspoň se uvolní místo pro Zimu, kterej je zprava stoperské trojice absolutní démon, zatím ho nevyužíváme ani na 70 % tím, že ho hrajeme zleva a brzdíme ho v té výstavbě. Velká škoda, že jsme neudělali Spáčila, to by de facto vyřešilo všechny naše problémy s rozehrávkou
Re: Bohemians - Slavia
Pantagruel před 8 hodinami 26.07.2025 21:06 |Jojo, škoda, že Spáčil se neudělal.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:19 |5 mínusů? Hodlá si vážená slávistická obec laskavě přestat sedět na uších a mohli bychom začít neignorovat velké problémy, které naše hráčská skladba má?
Re: Bohemians - Slavia
cheero před 8 hodinami 26.07.2025 21:00 |To je bída... Pro pár spinavejch zlaťáků...pro falešnou slávu... No vedem,ale jsme jak sentinel. Já chci tři body.
Re: Bohemians - Slavia
IJS před 8 hodinami 26.07.2025 21:01 |Výsledek v poločase vůbec neodpovídá předvedené hře. Díky bohu! Co ti slávisté hrají, to jsem vůbec nepochopil. Nákopy , vysoké nákopy, do útoku, kde Chorý vyhrál jediný souboj. Takže jsme hned bez míče. Bohemka lépe kombinuje, lépe přihrává do šancí, více bojuje. Jak už jsem psal po zápase v Hradci - Slavia by mohla mít v záloze Modriče a stejně by tam byl zbytečný, protože se přes zálohu vůbec nehraje. Individuální výkony pod průměrem, dnes se prosadí jen bojovníci! Uvidíme.
Re: Bohemians - Slavia
záplata před 8 hodinami 26.07.2025 21:02 |Zmrzlý a LM, tak na tuhle story se začínám těšit. Jinak fotbal hnusnej, a nevím proč utrácíme za záložníky. My máme dvě řady, nakopávači a sběrači ale ti zatím moc nesbíraj, gól z hovna ale zaplaťpánbůh za něj.
Re: Bohemians - Slavia
Slawek před 7 hodinami 26.07.2025 22:36 |Je to tak, tak proč tedy kritizujete jen Zmrzlého, kterému se někdy daří, někdy je to horší. Máme-li jiné adepty na toto místo, nechápu proč je už nezapracováváme.
Re: Bohemians - Slavia
Matěj51 před 8 hodinami 26.07.2025 21:03 |Hrajeme blbě, ale jak je možné, že Zmrzlý nedoběhne Drchala, který si vede balon. To mě mrazí, když máme takového beka. To viděli všichni i naši příští soupeři :(
Re: Bohemians - Slavia
carevitchando před 8 hodinami 26.07.2025 21:03 |Důležitější bude výsledek, než výkon. Trochu to připomíná náš loňský duel v Liberci, kde jsme utrpěli výhru 1:0. Dnes bych to bral taky, ale věřím, že dáme i pojistku.
Re: Bohemians - Slavia
Pantagruel před 8 hodinami 26.07.2025 21:04 |Na začátku měla Bohemka snad všechny odražené míče.
Re: Bohemians - Slavia
Arya před 8 hodinami 26.07.2025 21:04 |Mašina se rozjíždí pomalu, ale jistě...
Re: Bohemians - Slavia
traki před 8 hodinami 26.07.2025 21:05 |Jen nakopáváná.Už poněkolikáté.Fotbalisti za miliony a oni nejsou schopni zakombinovat.Zálohu jen překopáváme a ta je vyřazena ze hry.Takhle nás ubrání každý nýmand.
Re: Bohemians - Slavia
ehad před 8 hodinami 26.07.2025 21:37 |tak urcite ;-) ...
Re: Bohemians - Slavia
smichov_2 před 8 hodinami 26.07.2025 21:07 |Výkon slabý, taktika šílená která týmy vyrovnává, místo aby zvýraznila naši technickou kvalitu. Velká klika a individuální genialita Provoda znamenají 0:1, místo 1:0. Do 2. poločasu nejsem příliš optimistický, spíš se hodně obávám co přijde.
Re: Bohemians - Slavia
necich před 8 hodinami 26.07.2025 21:09 |Vyklepej si nohavice..:)
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:07 |Zdá se mi to, nebo ty kurvy z Oneplay dali mikrofony schválně blíž ke kotli Bohemky? Oproti loňsku jsme jaksi o dost méně slyšet...
Re: Bohemians - Slavia
Sherudan před 8 hodinami 26.07.2025 21:09 |Já bych těm čmoudilům (na obou stranách) zarazil zapálenou dýmovnici do prdele.
Re: Bohemians - Slavia
smichov_2 před 8 hodinami 26.07.2025 21:11 |U fanoušků Bohemky to dává trochu smysl po taktické stránce. Oni to potřebují rozdrobit.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:13 |Ale ne za stavu 0-1.
Re: Bohemians - Slavia
Myšák před 8 hodinami 26.07.2025 21:13 |Ti pyrotechnici by už měli dostat přes držku!!!
Staněk
Merlinus (přítel SN) před 8 hodinami 26.07.2025 21:20 |Do prdele, Staněk tam zase spí...
Re: Bohemians - Slavia
Marcelo10 před 8 hodinami 26.07.2025 21:22 |Prasarna od Borila, ze se ani neomluvi.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:24 |Co? Kadlec do něj naběhl sám, Bořil fakt nemohl předpokládat, že mu dá patu a šel správně blokovat prostor...
Re: Bohemians - Slavia
ehad před 8 hodinami 26.07.2025 21:32 |prasarna? faul ano, ale prasarna?? s tim jdi do ... . GOOOOL!!! ;-)
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:23 |Ty vole, Kadlec naběhne do Bořila a ta chcanka Veselý zase brečí a dělá tlaky na rozhodčí... vajgl
Re: Bohemians - Slavia
Hlavis před 8 hodinami 26.07.2025 21:32 |Douděra hraje?
Re: Bohemians - Slavia
ervin před 8 hodinami 26.07.2025 21:45 |Hraje myslím že z daleka není nejhorší .
Re: Bohemians - Slavia
ehad před 8 hodinami 26.07.2025 21:32 |GOOOL!!! Jo jo jo!
Re: Bohemians - Slavia
Hlavis před 8 hodinami 26.07.2025 21:33 |Zafeiris nejlepší na place
Re: Bohemians - Slavia
Kortes před 8 hodinami 26.07.2025 21:33 |To je vono!
tvl
ehad před 8 hodinami 26.07.2025 21:33 |co tam jako hledaj? ;-) Jo, uznano!
Re: Bohemians - Slavia
Arya před 8 hodinami 26.07.2025 21:35 |Mašina nabírá tempo...
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 8 hodinami 26.07.2025 21:43 |Bohemka leda tak...
Re: Bohemians - Slavia
El Greco před 7 hodinami 26.07.2025 22:41 |V rámci inkluze máš ode mě plus.
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 7 hodinami 26.07.2025 21:54 |Žlutá pro Mosese dobrá fraška...
Re: Bohemians - Slavia
Sherudan před 7 hodinami 26.07.2025 22:00 |A Yusuf dohrál bez karty... Nepochopím.
Re: Bohemians - Slavia
Pjotrzmogus před 7 hodinami 26.07.2025 21:54 |Pechanec dneska Man of the match mimo našich dvou střelců, fakt že jo... to je slušnej žalud
Re: Bohemians - Slavia
fabbio před 7 hodinami 26.07.2025 22:02 |Pechanec ostudou malého derby...
Re: Bohemians - Slavia
Merlinus (přítel SN) před 7 hodinami 26.07.2025 22:00 |Ale jo. Tentokrát jsme prochrápali jen půlku prvního poločasu. Pak sice žádná jízda, ale kontrolované. Důležité vítézství.
Re: Bohemians - Slavia
Nosorozec před 7 hodinami 26.07.2025 22:00 |První půlhodina vypadala všelijak, ale dotáhli jsme to do vítězného konce, to je hlavní. Příští dva zápasy neuvidím, protože budu dva týdny v Asii, ale věřím, že až se vrátím, tak budeme mít dalších 6 bodů!
Re: Bohemians - Slavia
ehad před 7 hodinami 26.07.2025 22:01 |ok, beru ... 3 body do tabulky pravdy, za ty ztracene 2 minuly vikend ... nic extra, ale jde to ... dal to snad bude lepsi ...
Re: Bohemians - Slavia
carevitchando před 7 hodinami 26.07.2025 22:02 |Nakonec pohodová výhra, ovšem ještě jednou musíme poděkovat tomu rudochovi v klokaní kůži, že to nedal :-)
Re: Bohemians - Slavia
honza304 před 7 hodinami 26.07.2025 22:06 |No jo, ale utekl Zmrzlýmu, naštěstí je to dřevo.
Re: Bohemians - Slavia
Bicanovský7 před 7 hodinami 26.07.2025 22:02 |Důležité vítězství .)
Díky, kluci
Válec se rozjíždí...
Re: Bohemians - Slavia
ervin před 7 hodinami 26.07.2025 22:04 |Za druhou půli zasloužené tři body. Poločas rozpaků, druhý spokojenost i když prostor na zlepšení určitě je. Dobrou chlapci.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
honza304 před 7 hodinami 26.07.2025 22:04 |Jusuf hrál docela dobře, ale co souboj, to ruce nebo menší či větší faul. Ten měl snad dvacet faulů za zápas.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
hiker42 před 7 hodinami 26.07.2025 22:04 |Super 3 body, ubojovaný, zasloužený.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
zeleznik2 před 7 hodinami 26.07.2025 22:06 |Dnes o 100% lepší výkon než proti Hradci, ale při té šanci Drchala zatrnulo.
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2025 22:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dnes o 100% lepší výkon bez proti Hradci, ale při té šanci Drchala zatrnulo..
Skrýt původní komentář
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Hepi před 7 hodinami 26.07.2025 22:07 |Důležité vítězství, po tom Hradci jsem měl obavy. I když ta první půle... Když nás tam přehrávali i kombinačně... Snad ten gól Proviho nakopne a mančaft výhra zrovna tak. Kušej, věřím, bude držet nastavený lauf. Jinak - Moses mě prostě baví.
Re: Bohemians - Slavia
pf před 7 hodinami 26.07.2025 22:07 |Sladká úvodní ligová výhra ve vršovickém derby. Těším se na ty protažené a frustrované obličeje známých klokanů, to zase bude fňukání kvůli té zazděné šanci :D Z naší strany byl ten druhý čas zkušeně dovedený do vítězného konce, po tom krásném pojišťovacím gólu si ještě Staněk pohlídal nulu při té hlavičce. V každém případě tam v minulém kole chachaři dokonale pohořeli, po té remíze s Mechovem tudíž důležitá výhra.
Re: Statistiky zápasu
zeleznik2 před 7 hodinami 26.07.2025 22:08 |Statistiky zápasu
Bohemians vs Slavia
5 Střely 14
1 Střely na branku 6
39 % Držení míče 61 %
205 Přihrávky 310
54 % Přesnost přihrávek 70 %
15 Fauly 17
2 Žluté karty 4
0 Červené karty 0
2 Ofsajdy 4
3 Rohy 11
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2025 22:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Statistiky zápasu
Bohemians
Team stats
Slavia
5 Střely 14
1 Střely na branku 6
39 % Držení míče 61 %
205 Přihrávky 310
54 % Přesnost přihrávek 70 %
15 Fauly 17
2 Žluté karty 4
0 Červené karty 0
2 Ofsajdy 4
3 Rohy 11
.
Skrýt původní komentář
Re: Statistiky zápasu
záplata před 7 hodinami 26.07.2025 22:19 |32 faulů, to je strašný, my dokonce o dva víc než klokan, takže se čeká až se někdo doválí nebo než spadne balon zpátky na hřiště aby byl po sléze poslán zpět do nebes. To je pošušňání.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
mirda před 7 hodinami 26.07.2025 22:12 |Krásná kopaná. Kdo dál, kdo výš, kdo koho zfauluje tvrději, kdo víc zakouří stadion.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Mimoň před 7 hodinami 26.07.2025 22:15 |Ldo dal víc gólů? My...tak spokojený jsem. V Ďolíčku je to bitva vždycky. Důležitý je, že jsme odpověděli na Plzeň a to ve venkovním derby!
Re: Bohemians - Slavia 0:2
pf před 7 hodinami 26.07.2025 22:19 |On asi čekal, že jim dáme čtyřku jako v těch předchozích sezónách, dva góly jsou těm zmlsaným málo :D
3 body!
Mimoň před 7 hodinami 26.07.2025 22:12 |Tak dneska to bylo prostě slušné... pochvala a rozhodně spokojenost
Re: Bohemians - Slavia 0:2
obiwan před 7 hodinami 26.07.2025 22:14 |Ta žlutá pro Mosese, to se mi těžko kouše...
Re: Bohemians - Slavia 0:2
wimpy před 7 hodinami 26.07.2025 22:15 |Pechanec, co naděláš...
Re: Bohemians - Slavia 0:2
obiwan před 7 hodinami 26.07.2025 22:19 |No já vím, ale i na Pechance mi to připadá dost...
Re: Bohemians - Slavia 0:2
dm52 před 7 hodinami 26.07.2025 22:28 |Za co ji vlastně dostal?
Re: Bohemians - Slavia 0:2
mig52 před 7 hodinami 26.07.2025 22:18 |Tuhle výhru beru. Paráda!. Snad tu káru rozjedem
Re: Bohemians - Slavia 0:2
mudrc před 7 hodinami 26.07.2025 22:27 |Ktere vyhry, prosim, neberes?
Re: Bohemians - Slavia 0:2
mig52 NOVÝ před hodinou 27.07.2025 04:19 |Sparty nad Slováckem... . Příště v klidu bez prosení.
Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2025 04:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Sparty nad Slováckem... ..
Skrýt původní komentář
Re: Bohemians - Slavia 0:2
denydzlSKS před 7 hodinami 26.07.2025 22:25 |Podobne jako s Hradcem - ani vylozene spatny, ani nic s cim by byl clovek vylozene spokojenej.
Hezkej fotbal to nebyl, ale to v Ďolícku bývá hodne výjimečně.
Velký vykřičník je ta naše hrůza, co jsme viděli v rozmezí cc 5.-25. minuty.
Jinak to bylo slušně kontrolovaný, kluci jdou individualne nahoru pomalu, body dobry!
Re: Bohemians - Slavia 0:2
coogee před 7 hodinami 26.07.2025 22:26 |Vypadá Zafeirisovo zranění vážně?
Nekoukal jsem, takže dík za reakci.
Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2025 22:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vypadá Zafeirisovo zranění vážně?
Nekoukal jsem, takže dík a reakci..
Skrýt původní komentář
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Vejrikus před 7 hodinami 26.07.2025 22:34 |Myslím že ne. Dostal do hlavy, odešel po svých. Střídání bylo takticky a spíš pro jistotu
Re: Bohemians - Slavia 0:2
pipe1980 před 7 hodinami 26.07.2025 22:36 |Pan trenér Trpišovský po zápase na otázku jak se mu líbila spolupráce Zafeiris Sadílek.
Můžete je využít jako dneska i tři na hřišti, možná v některým rozestavení čtyři, to ještě uvidíme do budoucna. Ale samozřejmě je to obrovský plus, jak v případě Zafiho, že má žlutou kartu a není úplně zdravej, tak to můžete dostřídat.
O žádném zranění nepadlo ani slovo, otázka byla jen na to složení středu zálohy. Z toho usuzuji, že vůbec nic zásadního.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
silikat před 7 hodinami 26.07.2025 22:31 |Kopaná až na pár světlých fotbalových momentů s dobrým výsledkem.Levá strana obrany nemá rychlostně ani na naší ligu.Akce dřeváka Drchala obletí svět.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Leksel před 7 hodinami 26.07.2025 22:31 |Větší část 1.půle mě moc nenadchla, měli jsme tam nepřesný přihrávky a zbytečný ztráty, pak jsem se zhrozil úprku jejich č.20 Drchala, kterej svou parádní akci nakonec neproměnil, když se mu "podařilo" netrefit úplně odkrytou bránu. Docela mi bylo až líto, to nedat, to je kumšt. :-) Hra pokračovala v takovým nevýrazným duchu, až Zmrzlýho pumelice pod břevno, kterou brankář vyrazil na roh, to trochu oživila. Náladu nám ale k závěru poločasu spravil pohotovou střelou přes obránce po zemi k pravý tyči Provod. 2.půli už jsme hráli líp a náš tlak korunoval krásnou přihrávkou Zafeiris na nabíhajícího Kušeje, kterej obstřelem po zemi na zadní tyč nedal brankáři šanci. Byla to spolupráce v opačným gardu než v zápasu s Hradcem, kdy zase Kušej přihrál na gól Zafeirisovi. Zpočátku jsem měl obavy, aby se neopakoval scénář s Hradcem, ale nakonec jsme si 3 body nenechali ujít. Díky za to, chlapi!
3BODY JSOU DOMA I
Slávista 51 před 7 hodinami 26.07.2025 22:33 |když to furt není ono -
takový utrápený.
Re: 3BODY JSOU DOMA I
Slávista 51 před 7 hodinami 26.07.2025 22:37 |Plzeň ztratila,
tak ještě zítra
Sparta, že.
Re: 3BODY JSOU DOMA I
vlk30 (přítel SN) před 7 hodinami 26.07.2025 22:47 |Co by jsi jako chtěl ,nebo co si představuješ,že budeme dominovat devadesát minut a každému dáme bura
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Vejrikus před 7 hodinami 26.07.2025 22:38 |Víte že jsem zastánce stávajícího realizaku, ale ta hra.....
Re: Bohemians - Slavia 0:2
pehacko před 7 hodinami 26.07.2025 22:42 |Tahle vyhra nam muze dat vic, nez vyhrat 5:0 v suchem triku. Tohle bylo vydrene i kdyz nam to uplne neslo, tak bylo vidět, ze se hra zlepšuje, zejmena po vystridani zmrzlého…
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Slávista 51 před 6 hodinami 26.07.2025 23:02 |1*
Re: Bohemians - Slavia 0:2
vlk30 (přítel SN) před 7 hodinami 26.07.2025 22:45 |První dejme tomu pulhodka opravdu slabší,pak už to šlo, prostě nemusí to být super výkon,ale tři body doma plus čisté konto od klokana to se cení..Kušej je dost neuvěřitelný jestli bude takhle pořád dávat góly myslím tím i konec jara tak se máme na co těšit.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Hubicka před 6 hodinami 26.07.2025 23:02 |Pokud si některý z našich soupeřů v LM pustí tento zápas tak si řekne. Tak to vůbec nevím.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Harvey před 6 hodinami 26.07.2025 23:02 |Viděl jsem dobře, že Moses na konci dával přihrávku ze vzduchu rabonou?
Re: Bohemians - Slavia 0:2
standa.e před 6 hodinami 26.07.2025 23:07 |Já bych se Zmrzlého asi trochu zastal. I když souhlasím, že Malicka zdaleka nenahrazuje a asi ani nenahradí.
U drchalovy tyčky - ten sprinterskej souboj nevypustil, vrátil se do souboje, ve vápně mu nedal klid (dokud se mu tedy nedostal do cesty Staněk) - víceméně donutil drchala jít do té kličky. Neudělal zbytečnej faul na červenou... Jasně, nakonec to zazdil drchal, ale Zmrzlý udělal asi maximum, co v danou chvíli dokázal. (Zajímalo by mě, kdyby hrál Oscar, jestli by mu drchal takhle frnknul nebo ne, protože tohohle posledního hrává většinou on.)
Provodův gól? Kdo ví, kdyby Zmrzlý Kadlece neatakoval, zda by se Provod k tomu míči takhle snadno dostal.
Na stranu druhou třeba Douděry jsem si všiml až v osmdesáté minutě, když šel po střídání na levou stranu. Ale to je zas pohled zdeformovaný televizí, z kotle byl určitě vidět víc. Ale fakt je, že mě v té osmdesáté minutě jméno Douděra překvapilo (ale to není hejt na Doudise).
Dneska to byla každopádně především bitva.
A žlutou pro Mosese také nechápu.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Dennis před 6 hodinami 26.07.2025 23:38 |Hele sorry, ale Drchal běžel od půlky hřiště. A vedl u toho míč. Jak je možné, že ho Zmrzlý běžící bez míče nedokázal dohnat, to nějak nechápu doteď...
Re: Bohemians - Slavia 0:2
wimpy před 6 hodinami 26.07.2025 23:41 |Zmrzlý nezachytil Drchalův rozběh a následně na něj něco stáhnul, ale Drchal je prostě rychlej.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
standa.e před 5 hodinami 26.07.2025 23:59 |Edit: Patřilo spíš pod Dennise.
Kdyby byl na tomhle postu a na týhle pozici trochu vyhranější, tak asi nekopíroval tolik ten Drchalův oblouk (jak se ho snažil dohnat) a vzal to k té bráně příměji... To bylo trošku naivní.
Ale podstatou mého sdělení bylo, že to prostě nevypustil a nakonec se dostal Drchalovi dost na tělo, aby nedal Drchalovi úplný pokoj. Zdůrazňuji "nevypustil" a "nespáchal hloupej faul na červenou" což by byl pro nás asi větší problém, než prohrávat 1:0.
Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2025 00:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kdyby byl na tomhle postu a na týhle pozici trochu vyhranější, tak asi nekopíroval tolik ten Drchalův oblouk (jak se ho snažil dohnat) a vzal to k té bráně příměji... To bylo trošku naivní.
Ale podstatou mého sdělení bylo, že to prostě nevypustil a nakonec se dostal Drchalovi dost na tělo, aby nedal Drchalovi úplný pokoj. Zdůrazňuji "nevypustil" a "nespáchal hloupej faul na červenou" což by byl pro nás asi větší problém, než prohrávat 1:0..
Skrýt původní komentář
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Hubicka před 5 hodinami 27.07.2025 00:27 |Dají se najít polehčující okolnosti, ale neuhlídal hráče a jen shodou náhody jsme neprohrávali. Je to stejná chyba jako u Holeše, tam nás to stálo 2 body.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
IJS před 6 hodinami 26.07.2025 23:21 |Průběh zápasu asi podle očekávání - řežba. Bohužel tomu přispěla hlavně Slavia, která hrála všechny balóny výškovým nákopem na útok. To Chorý nemohl oběhat, protože to většinou byly necílené odkopy. Hlavně u Holeše mě překvapilo, že se nepokusí o něco konstruktivnějšího. Jen - bum z první! Naše záloha byla jaksi řadou navíc. Záložníci jen koukali nahoru na balón, jak letí nad nimi nebo podstupovali hlavičkové souboje o 2. míč. A to při své výšce není dobrá taktika...
Naštěstí Drchal to "zdrchal" a Provod, v té době naprosto neviditelný hráč, to zavěsil. Ve 2. poločase už byla znát převaha Slavie, ale žádný koncert to nebyl. Nakonec to Vasil pojistil.
3 body z Dolíčku jsou skvělé, ale zatím se na naší hru nedá koukat. Překvapuje mě, že jsme úplně upustili od pressingu ( o ten se snaží jen sám Chorý ) a úplně špatné jsou kombinace. Někde je chyba - s takou to hrou bychom byli v LM asi všem pro smích. Hra postavená na nákopech na vysokého a bojovného útočníka, to se 20 let nenosí. Navíc když jsem viděl jak Zmrzlému utíká s míče Drchal a po lajně kolohnát Kadlec, tak to by asi v LM nestačilo,
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Pjotrzmogus před 6 hodinami 26.07.2025 23:38 |Absolutne netusim, co nas soucasnej realizak vede k tomu s takhle fyzicky nadupanym muzstvem nepressovat a nakopavat. Je mi z toho smutno. Pritom je videt, ze v moment, co 1) pressujeme a 2) hrajeme po zemi, tak prehrajeme kazdyho. Fakt pro to nemam pochopeni, co koho vede k tomu dat pokyn, at se nakopava.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
Harvey před 5 hodinami 27.07.2025 00:00 |Níže dávám záběr, kde měl Drchal první dotyk s míčem, kde si Staněk výběh rozmyslel a jak hluboko ještě stačil zacouvat než se Drchal dostal k míči. 100% chyba Staňka. Místo aby udělal 3 metry dopředu, udělal 9 metrů pozpátku. Zmrzlý nesprintoval k míči, ale šel od začátku akce tělem do Drchala, aby měl Staněk více času.
https://ibb.co/ynh8F8nt
Zmrzlý neodehrál dobrý zápas, ale tahle tutovka soupeře nešla za ním a na rozdíl od Holeše a Oscara v minulém zápase to nevypustil. Kdyby jo, tak kopyto Drchal nemusí zakončovat pod tlakem.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
standa.e před 5 hodinami 27.07.2025 00:10 |Dík za post. Což by asi i vysvětlilo proč šel Zmrzlý po Drchalovi a ne přímo k míči. Výše mi to přišlo trochu naivní, ale asi je fakt, že to by taky mohlo dopadnout spektakulární srážkou Staňka a Zmrzlého nebo nečekaným odrazem, kdyby se Staněk rozhodl po tom balónu vyběhnout také... A pak by byl Drchal úplně sám...
Jako je ale fakt, že si i umím představit proč Staněk nevsadil všechno na jednu kartu a do toho zběsilého odkopu nešel. Že si víc věří v tom vápně ;)
No, je to všechno coby kdyby. Naštěstí.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
japhy před 5 hodinami 27.07.2025 00:26 |Kdybych vyštrachal svůj příspěvek po loňským Slovácku, můžu ho sem klidně plácnout a bude sedět úplně stejně.
Strašidelnej fotbal, hlavně do 25. minuty. Presink nula, neměli jsme střed, prohrávali souboje, nezískávali odražený míče a když jo, z první jsme je odkopávali, no, prostě do prdele, to se nedá jinak říct. Vrchol? Balon propadl někam ke stoperům, široko daleko žádnej soupeř, jen dva spoluhráči, stejně ale následoval mohutnej odkop. Samozřejmě do prdele.
Prostě ostuda hrát takhle proti takovýmu soupeři. Gól to vylepšil a ke cti slouží, že Staněk téměř bez práce.
Kušej pořád dobrý, zdá se, že Provod zlepšení a Chorý mohl být ještě platnější, kdyby dostával trochu lidský míče a ne ty svíce.
Sadílek nevím.
Sorry, Zmrzko, ale takhle to nepůjde, ten kluk na to nemá hlavu.
Re: Bohemians - Slavia 0:2
záplata před 4 hodinami 27.07.2025 01:14 |Pustil jsem si inkriminovaný souboj Drchal - Zmrzlý a doporučuji všem. Zmrzlý vybíhá s asi třímetrovým náskokem na Drchala, když zjistí, že Drchal je rychlejší, taky kdo ne, pokusí se ho odstavit ramenem ale díky své pomalosti se do souboje dostane pozdě a o Drchala jen lehce zavadí, navíc Drchal důraznější, takže z toho souboje vlastně odpadne, no a pak už mu jen čumí na záda, Staněk to měl k míči dál než Drchal a byl by blázen kdyby proti němu šel mimo vápno.
Hra Zmrzlýho mě něčím rozčiluje a nevím přesně proč, mám z něj pocit, že všechno dělá jenom jako, takový alibistický, nedůsledný, spoluhráčům se tak jako nabízí a nenabízí, v soubojích slabej, nemá jedinou věc, kterou by upoutal, prostě mně u nás nesedí.
Bohemians - Slavia 0:2
havlas NOVÝ před 2 hodinami 27.07.2025 03:46 |Bída se skamarádila s výhrou!! Jen místy se objevily chvilky sehranosti. Jak dál, nám řekne srpen! Každý hráč si po dnešku musí říct, že štěstí nemusí být na naší straně. Data jsou hrozná, ale statistiky fotbal doprovázejí vždy na konci hry.
Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2025 03:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bída se skamarádila s výhrou!! Jen místy se objevily chvilky sehranosti. Jak dál, nám řekne srpen! Každý hráč si po dnešku musí říct, že štěstí nemusí být na naší straně. .
Skrýt původní komentář