Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

Krátká charakteristika klubu Rio Ave, delší charakteristika týmu a jeho výsledků a obsáhlý popis nejzajímavějších a nejdůležitějších hráčů za poslední sezonu.

Tým Rio Ave se vždy pohyboval na hranici první a druhé portugalské ligy. Po postupu v sezoně 2007/08 se však v první lize usadil. Po dvou 12. místech obsadil v sezoně 10/11 místo osmé, poté málem sestoupil (příčka 14.), rok na to v sezoně 12/13 už byl ale na 6. místě Primeira ligy. Poslední tři umístění pak byly na příčkách 11., 10. a naposledy 6. V dlouhodobé soutěži se tedy jedná o průměrný tým bez většího úspěchu, který bychom mohli výsledkově přirovnat k Teplicím nebo Brnu, tedy k týmům, které oscilují ve středu tabulky od sestupových míst po pohárové.

Pohárovou Evropu si Rio zahrálo jen jednou, v sezoně 14/15. Ve třetím kvalifikačním kole Evropské ligy vyřadilo Göteborg po remíze 0:0 doma a výhře 1:0 venku. Poté přešlo v play-off přes další švédský tým, Elfsborg, po výsledcích 1:0 doma a prohře 1:2 venku. Ve skupině se Rio Ave střetlo s Dynemem Kyjev (porážky 0:3 doma a 0:2 venku), Steauou Bukurešť (2:2 a 1:2) a Aalborgem (2:0 a 0:1) a se 4 body skončilo v tabulce skupiny J poslední.

Dle dostupných statistik mělo Rio Ave v sezoně 2014/15 průměrnou ligovou návštěvnost 2 968 diváků (stadion má kapacitu přes 12 tisíc). Nejspíše proto, že se jedná o předměstí Porta, kde nejvíce fanoušků váže samozřejmě vítěz Ligy mistrů a 27 násobný šampion Portugalska.

Zápas se Slavií bude premiérou pro kouče Nuna Capucha, který má za sebou jen angažmá u mládežnických výběrů a B týmu Porta a sezonu v druhé lize u klubu Varzim (skončili 9. v 24 členné soutěži s bilancí 17-14-15 a skóre 51:48).

Tolik k výkonnosti a charakteristice Ria Ave. Pojďme se nyní podívat na kádr, přestupy a zajímavé hráče A týmu.

V mužstvu jsou pouze čtyři třicátníci, z nichž jeden je brankář Cássio (35 let), další obránci André Vilas Boas (33 let) a Pedrinho (31 let) a poslední kapitán střední záložník Tarantini (32 let). Zbytek týmu tvoří mladíci a střední generace.

Do týmu před sezonou přibylo 13 hráčů, z toho však 4 jsou navrátilci z hostování a další 4 přišli z mužstva U19. Dva hráče přivedlo Rio na hostování (Gil Dias, POR, 19 let z Monaka a Héldon, CAP/JAR, 27 let ze Sportingu Lisabon, ten už však v Riu strávil minulé sezony) a dva na volný přestup (Rubén Ribeiro, POR, 28 let z Boavisty a Nadjack, POR, 22 let z CF Reus Deportivu – 2. španělská liga). Poslední posilou je Leandrinho (BRA, 22 let ze Santos FC).

Na koho se tedy zaměřit před dvojutkáním 3. předkola EL?

Jednoznačně klíčovou postavou je ve středu hřiště hrající kapitán Tarantini (#8, 32 let), který si umí odvést práci dozadu i dopředu. V lize má odkopáno 201 zápasů, 15 vstřelených gólů a 11 asistencí, v EL 7 utkání. V poslední sezoně zvládl 25 zápasů (z 34), 2 branky a 4 asistence a také jednu červenou kartu. Na Tarantiniho se můžete podívat např. zde.

Další výraznou postavou je brazilský stoper Marcelo (#46, 26 let). V lize má odehráno 91 utkání (1 gól a 5 asistencí), v Evropské lize 7 utkání (1 gól) a v minulé sezoně zvládnul v lize 25 utkání a 2 góly. Dle Tansfermarktu se jedná o jednoho z nejdražších hráčů týmu (tržní hodnota 1,70 mil. Euro).

Kapverdský křídelník Héldon (#24, 28 let) zvládnul loni za Rio 24 zápasů se 4 vstřelenými góly a 4 asistencemi. Nejčastěji nastupoval na pravém křídle, ale zaskočil i na levém anebo si stoupnul do útoku. Vyniká především obstojnou rychlostí. Jeho šťastný gól v druhé minutě nastavení play-off Evropské ligy s Elfsborgem můžete vidět zde.

Největší letní posilou je zřejmě navrátilec z hostování v Boavistě, brazislký defenzivní záložník Filipe Augusto (#5, 22 let). Ten v uplynulé sezoně s Boavistou vyhrál portugalský pohár. V sezoně 14/15 byl na hostování ve Valencii, kde si připsal 6 startů (dohromady 140 minut) v nejvyšší španělské soutěži a 4 starty v EL (dva v kvalifikaci) a dva ve španělském poháru. V Boavistě se v sezoně 15/16 účastnil 17 ligových zápasů, 3 mačů v EL a 3 v portugalském poháru, kde skóroval ve 3. a 4. kole po gólu proti soupeřům z nižších soutěží.

Zajímavé bude sledovat posilu z Monaka, odkud přišel na hostování mladý portugalský ofenzivní záložník Gil Dias (#31 let, 19 let), původně odchovanec Bragy. Nicméně to, že ho přivedlo před dvěma lety na hostování do svého U19 týmu bohaté Monaco (a rok nato následně podepsalo), svědčí o jeho potenciálu. Gil Dias byl v minulé sezoně na hostování právě v druholigovém Varzimu, který vedl trenér Capucho. Zde zvládl za 15 zápasů 6 gólů a jednu asistenci.

K potenciálním tahounům mužstva patří i chorvatská „desítka“ Filip Krovinović (#10, 22 let), kterého přivedlo před sezonou 15/16 Rio Ave z NK Zagreb za 800 tisíc Euro. V Chorvatské lize patřil k těm lepším talentům, v 43 zápasech dal 7 branek a na 6 přihrál. V portugalské lize za Rio Ave zatím nastoupil k devíti utkáním (1 asistence). Na Krovinoviće se podívejte tady.

Branky by měli střílet útočníci Yazalde (#88, 27 let), který dal loni ale jen 3 branky a 5 asistencí v lize, a především Guedes (#7, 29 let), v sezoně 15/16 nejvytíženější útočník Ria s bilancí 33 zápasů, 9 gólů, 3 asistence (z toho v lize 26, 6, 3). Poslední výraznou postavou týmu je nepostradatelný ghanský defenzivní záložník Alhassan Wakaso (#30, 24 let). Ten loni odehrál 30 zápasů z 33 a připsal si jednu asistenci.

Kromě těchto postav může Rio v útoku a záloze spoléhat na své odchovance, kteří se pohybují ve věku od 18 do 22 let. V loňské sezoně byl nejlepším střelcem právě útočník Guedes (6 gólů) a společně s ním běloruský reprezentant (brazilec) Renan Bressan, který však odešel do APOELu Nikosie a Rio tak výrazně oslabil. Odešel i bývalý reprezentační útočník Heldér Postiga, který za Rio zvládl nastřílet branek pět.

Dle mého názoru je Rio Ave průměrný klub s podprůměrným týmem, a pokud Slavia zabere a nenechá si ujet vlak jako v Talinnu, měla by Rio porazit. Jediný zádrhel spočívá v tom, že tým Ria v minulých sezonách spoléhal především na obranu, což dokládají gólové statistiky týmu i hráčů. Bránit a hrát na protiútoky je vždy jednodušší, než útočit do plných, a portugalští hráči mají kvalitu o hodně vyšší než Estonci z Levadie. Otázka je, co s herním projevem Ria udělá nový kouč. I kurz Fortuny (2 : 3,65) favorizuje v prvním utkání nás.

Komentáře (138)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    zeleznik2     před 8 lety 26.07.2016 16:15 |  
    1 0

    Děkuji za podrobnou analýzu soupeře. Není z nejsilnějších, ale rozhodně jde o kvalitní tým, očekávám hodně útočný a běhavý fotbal. Doufám, že uspějeme.

  2. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 16:26 |  
    1 0

    Že se jedná o průměrný klub budiž, ale tvrdit, že jde o podprůměrný tým po tom co zde bylo k jednotlivým hráčům napsáno, je docela odvaha a skoro by bylo dobré, kdyby se takový názor k našim hráčům vůbec nedostal....

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 16:30 |  
      0 0

      Možná jsem měl zdůraznit, že se jedná o průměrný až podprůměrný tým v rámci portugalské ligy. I díky tomu, že dva tahouni z minulé sezony odešli.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 17:26 |  
        0 0

        Já ti rozumím, ale svádí to k podcenění...kéž by to byla pravda a dali jsme si s nima bago, ale řekl bych, že když se střetávají pravidelně s Portem nebo Benficou, jistá kvalita a zkušenost tam určitě bude...

  3. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    jane (admin)     před 8 lety 26.07.2016 16:33 |  
    0 0

    Skvělý článek, tipuju, že si jeho psaním strávil celý den.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 16:49 |  
      0 0

      Díky, celý den ne, asi dvě hodiny dopoledne. Nejvíc času zabralo sehnání materiálů, nakoukání videí a tak. A taky tam vidím pár překlepů... Mea culpa, to bylo z toho nadšení premiérového příspěvku zde. :) Příště se polepším.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        houston (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 16:57 |  
        2 0

        Na chyby kašli, je to pěkný, obsahově dobrý.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Fulham     před 8 lety 26.07.2016 17:07 |  
        0 0

        Hezký...dobře Ty

  4. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Fulham     před 8 lety 26.07.2016 17:12 |  
    1 4

    Kukal jsem na to video od SKS lákající k zápasu a musím říct, že GvK z té boční kamery zcela jednoznačně prihrával Škodovce, takže žádná šťastná teč jak tu někteří psali...

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      HUSAR (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 17:32 |  
      2 0

      Byla tam celkem zásadní teč. V záběru kamery stojí přesně v ten moment pomezní rozhodčí

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      T(r)enky     před 8 lety 26.07.2016 18:02 |  
      1 0

      Teč tam byla, v TV byla krásně vidět.
      Ve čtvrtek už ovšem budu stejně blbě vidět na stadionu :D

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Travinho     před 8 lety 26.07.2016 18:56 |  
      0 0

      Jasně že přihrával, ale blbě a Škodu to našlo jen díky teči.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Fulham     před 8 lety 26.07.2016 19:30 |  
        0 0

        Snad jsem toho tolik neřek... :-))) teč jasná, hlava nahoře a hraje na Škodovku. Asi drn :-))

  5. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    lukas8 (admin)     před 8 lety 26.07.2016 17:38 |  
    0 0

    Hezký článek, JS, díky za něj.
    Rio Ave se rozhodně nevyplácí podcenit. Pořád je to portugalská liga, která je jinde, než naše a musíme brát v potaz, že jejich hráči se v rámci ligy střetávají s mnohem kvalitnějšími hráči, než ti naši u nás v lize.
    Jen taková informace pro pamětníky - do tohoto léta v Rio Ave působil i někdejší portugalský snajpr Helder Postiga, mimo jiné vítěz Poháru UEFA a hráč, který toho ve své kariéře zvládl skutečně mnoho.

  6. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    T(r)enky     před 8 lety 26.07.2016 17:59 |  
    3 0

    Díky za článek. Dobře napsáno a ze svého, byť asi ne tak zevrubného :), zkoumání se s touhle charakteristikou ztotožňuji, podprůměrný bych tým ale rozhodně nenazval...to srovnání d Brnem mi sedí asi nejvíc co do postavení v lize.

    Souhlasím, ze jsme pro první zápas lehkým favoritem a věřím, že z hráčů spadne ta nervozita a výkon bude lepší než před týdnem. Nejraději bych viděl výhru 2:0 ale reálně vidím 2:1 či 1:0.
    Kurzy jsou nastaveny tak, že na doma jsme favoritem a na postup je to víceméně 50:50...teď má DUVCD šanci se skutečně ukázat, pokud zvládne hráče správně naladit a nastavit taktiku pak by to mělo být v pohodě, minimálně doma. Vzhledem ke zkušenostem na postu trenéra i v kádru, co do věku i zkušeností(beru např GvK, Švento, Ščuk nebo Hušby, kteří mají celkem bohaté zkušenosti vs mladý kádr soupeře a trenér poprvé u A mužstva), takže věřím ze to by se melo v kombinaci s větší pohodou projevit.

    Ještě přihodím svou sestavu, s alternativou v závorce:
    Pavlenka-Bořil(Mikula), Bílek, Deli, Švento(Bořil)-Ščuk(Souček), Hušbauer-GvK, Kenia, Mihalík-Škodovka

  7. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 18:21 |  
    0 0

    Rio Ave je určitě hratelný soupeř , je otázka jak se nám povede vstup do utkání, práce zálohy(hlavně středních záložníků) a samozřejmě obrana nesmí dělat zbytečný kiksy a musí očekávat rychlost a úplně jinou kombinační hru od portugalského týmu

  8. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Hermód     před 8 lety 26.07.2016 18:32 |  
    0 0

    Díky za analýzu soupeře. I tak nesmíme je podcenit a hrát to své, jinak by mě zajímalo jestli bude nějaká tiskovka před začátkem ligy ?

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 18:43 |  
      1 0

      Také by mě to zajímalo. Ptal jsem se na to pod nějakou aktualitou a nikdo nic nejspíš neví. Přitom se musí představit venkovní dresy atd.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Hermód     před 8 lety 27.07.2016 14:59 |  
        0 0

        Syrovátko alias Navar se vyjádřil na Twittru že tiskovka nebude.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 15:09 |  
          0 0

          Díky.

  9. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Travinho     před 8 lety 26.07.2016 19:12 |  
    0 0

    OT - Baéz posílí Trenčín.

  10. Co očekávám?

    dropt     před 8 lety 26.07.2016 19:14 |  
    2 0

    Děkuji za hezký článek a představení soupeře.

    Lze předpokládat, že portugalská liga je kvalitativně lepší než česká liga (mistři Evropy, 3-4 evropské velkokluby). Přesto, že se Rio Ave nepohybuje pravidelně ve špičce, očekávám rovnocenného soupeře na úrovni našich týmu bojujících o špičku ligy (Liberec, Boleslav).

    I nadále jsem přesvědčený, že los nám přál a jde o hratelného soupeře, přes kterého můžeme postoupit. Do teď nám k 5. místu v lize a postupu z 2. předkola stačila kvalitní obrana a sem tam náznak fotbalového umu. Ovšem k postupu přes Rio Ave už bude zapotřebí předvést něco navíc!

  11. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    ElvisPresley     před 8 lety 26.07.2016 19:31 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu,že na stránkách Rio Ave je zmínka o tom že budou hrát se Spartou, nelze bohužel mluvit o nějakém podcenění z jejich strany.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      lukas8 (admin)     před 8 lety 26.07.2016 19:38 |  
      2 0

      Právě, že lze :)

  12. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    lukas8 (admin)     před 8 lety 26.07.2016 21:29 |  
    0 0

    OT: nevím, jestli to tu už zaznělo, ale všiml jsem si na lavičce Plzně známé tváře. A skutečně, od června pracuje v Plzni jako trenér brankářů Martin Vaniak.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 21:44 |  
      2 0

      To mě zaujalo a je to velká škoda. Také mě zaujalo, že si Plzeň nedělá s nějakými regulemi UEFA hlavu a má číslo na zádech s barevnými pruhy. (Mimochodem ty jejich letošní dresy jsou fakt grafický odpad.)

      Tak si říkám, zda by nešla „nahoře“ na řízení Evropské ligy dojednat nějaká výjimka pro sešívaná záda. U nás to není žádný desgnérský nebo grafický výmysl, ale ten trikot je prostě ze dvou částí. Stejně jako že hvězda není logo klubu (pro které jsou také předpisy co se týče velikosti atd.) Jinak oficiální focení týmu proběhlo v dresech s bílými zády, tak doufám, že to je jen proto, že ty na ligu se sešívanými zády ještě něbyly k dispozici.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 23:22 |  
        3 0

        O Vaniakovi to bylo vědět hned jak podepsali Pivarníka. Martin s ním šel okamžitě. Na stranu druhou, my tu máme Radka Černého. Odchovance, podobnou legendu jakou je Čaroděj. Brankáře, který má zkušenosti z mnohaletého působení v Anglii. Čili za mne čistě teoreticky má vyšší přidanou hodnotu pro naše golmany Radek. Otázka, jaké má který z nich lektorské a mentorské vlastnosti a ochotu se vzdělávat, atd. atd. Martinovi přeju ať se mu daří.

  13. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    dauby     před 8 lety 26.07.2016 21:35 |  
    6 0

    Podcenit Slavia nemuze nikoho, kdyz nas malem vyradili neumetelove z Tallinnu. Rozhodne si nemyslim, jako zdejsi optimiste, ze jsme favorit, portugalska liga ke urcite lepsi nez nase. Navic nase muzstvo je nezkusene, nesehrane a nedobre koucovane. Sance na postup vidim 40:60 ve prospech Portugalcu. Ale rad se budu mylit, jen se mi zda, ze tu panuje nemistny optimismus, ktery neni ovsem nicim podlozen...

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 23:28 |  
      1 0

      Bože, zase jeden co vidí optimismus i v tom, že 90% píše "musíme být obezřetní, nesmíme podcenit"... že se shodují v tom, že je Rio Ave z možných soupeřů ten hratelnější, přece neznamená, že už sme je porazili či že jim dáme doma 3-0! A Levadia rozhodně slabý soupeř nebyla. Jen taky z toho balíku "hratelnějších". Stačí se podívat, že další tým z jejich ligy vyřadil Maccabi, které vyřadilo před rokem Plzeň. Nebo ti vadí, že jsme nadšení, že po jedné sezoně, která začala tím, že jsme měli zmizet ze světa můžeme oslavit další zápas v Evropských pohárech v Edenu? :P

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        marty9     před 8 lety 27.07.2016 09:36 |  
        1 0

        Plzeň vypadla s Maccabi Tel Aviv, Kalju z Estonska hrálo s Maccabi Haifa, tam je kvalita taky trošku jinde :) nicméně je vidět, že ani ty estonci se proti silnějším týmum třeba z Izraele neztratí. Rio Ave bude kvalitnější souper než Tallin, bez debat, ale zase není důvod nevěřit nebo být pesimističtí. Jak již bylo zmíněno myslím Alanorem, je asi dobře že ten dvojzápas s Tallinem probíhal tak jak probíhal, hráči budou soustředěnější a obezřetnější proti dalším soupeřům, rozhodně víc, než kdybychom vyhráli dvakrát 4:0..

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 15:49 |  
        2 0

        Levadia rozhodně slabý soupeř byla, za tím si budu stát do roztrhání těla!!!

        Řekl bych, že krocení optimismu od autora nahoře je podloženo faktem, že jsme zatím nic světoborného nepřevedli. Takže nestačí "hrát svoji hru", jak to psal někdo výše, ale je potřeba k zítřejšímu utkání přistoupit naprosto diametrálně odlišně než k dvojzápasu s Levadií. Jestli totiž zítra předvedeme něco srovnatelného jako v 2. předkole, tak se obávám, že nemůžeme vůbec pomýšlet na postup dál.

        Minimálně papírově je ale Rio Ave hratelný soupeř. My se každopádně musíme zaměřit v prvé řadě na sebe a podat o 2 úrovně lepší výkon, než jsme zatím v sezoně podali.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 17:36 |  
          0 0

          Souhlasim. Vyjma první věty, ono záleží co kdo máme nastaveno jako slabý... prostě mi nepřišla Levadia jako tým na úrovni naší 3 ligy, ale spíš TOP 2. či spodek první ligy. Tedy ano, souhlasím, že tým se kterým jsme měli 2x bodovat, ale zase ne tým o kterém budeme vyhlašovat, jak mu dáme 2x bůra... To už jen slovíčkaříme. Teď všeci zmobilizovat na zítra ať si tu Evropu užijem pořádně!

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 22:41 |  
            1 0

            Tak já Levadii vidím tak na úrovni horní poloviny tabulky 2. ligy. Každopádně i to, co píšeš ty (TOP 2 nebo spodek 1.) mi prostě přijde jako slabý tým. Jasně, tipy 5:0 apod. byly ustřelené, nicméně i tak jsme zahráli v prvním zápase naprosto ostudně a proti soupeři, který je objektivně kvalitativně výrázně za námi, jsme honili postup horko těžko v domácí odvetě.

            Snad to kluci hodí za hlavu a zítra na Portugalce vlítnou na 150 %. Taky věřím, že by mohla být sestava o něco kompaktnější než proti Levadii, je to sice jen týden, ale přece jen už bude tým trošku sehranější a z tréninku na sebe navyklejší. Těším se moc a věřím, že zítra pozitivně překvapíme :)

  14. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:08 |  
    7 0

    Díky za článek.

    Trošku OT: Chtěl bych poděkovat vedení, za vhodně zvolenou cenovou strategii na předkola. sparta nasadila vyšší cenovou strategii a na zápas předkola ligy mistrů cca 13 200 diváků a u nás v 2. předkola s Tallinnem skoro 15 000.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:26 |  
      0 0

      Taky nemůžeš zapomenout na ten náš hlad po evropských pohárech... :/
      Až budeme hrát každý rok, bude to stejné - lidé přijdou jen na Real Madrid :)

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:27 |  
        2 0

        Určitě to mělo velkej vliv, to bez debat. Ale kdyby byly ceny lístků podobné jako na spartu, tak by víc, než 10 K n Tallinn podle mě nebylo.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 23:31 |  
          2 0

          Ono celkově díky postoji a jednání od SKS vedení se nadšení fans ještě prohlubuje. Kdyby tam seděl dnes Doležal, došlo by stěží tolik co na Příbram a asi byto byla konečná...

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            knl66 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 00:14 |  
            2 0

            Souhlas. bezesporu! Nejen Doležal, ale kdokoliv jiný... Už když jsem v Edenu slyšel, že se hned po zápase s Levadií prodávají vstupenky na Rio Ave za stejnou cenu jako na Levadii, jsem si šel stoupnout do fronty, ač jsem ještě váhal nad termínem dovolené. A zdaleka jsem ve frontě nebyl sám. Tahle informovanost a vstřícnost vůči fanouškům je něco, co jsme dlouho, dlouho nezažili. ZaplaťPB za to!!! Musím říci, že DžejTý se fakt snaží!

  15. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:20 |  
    0 5

    Tak co teď říkáte, všichni škarohlídi, že máme špatného trenéra a nemáme šanci? Já viděl Plzeñ, četl Spartu a dost fiasko. Myslím, že stejná halamajzna jako my...no nic, já fandim, ať máme aspoň tři týmy v EL, s LM to nevypadá..jinak na ČT byla upoutávka na Slavii, já se fakt těším a věřím, že to dame.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:22 |  
      2 0

      Plzeň hrála dobře, akorát nikdo nechtěl vystřelit a to se jim stalo osudným. Kdybychom měli hru jako Plzeň a přidali k tomu produktivitu, nebylo by si na co stěžovat.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Alanor (admin)     před 8 lety 26.07.2016 22:27 |  
      7 0

      Upřímně si myslím, že Karabach je jiný level než Levadia, takže to těžko srovnávat.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:34 |  
        0 4

        Sem tam sem na ten zápas kouknul, ale že by byli nějaký extra si nemyslím.
        Připadá mi, že ty týmy od nás a ty s kterými se hrálo jsou na podobné úrovni.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Travinho     před 8 lety 26.07.2016 22:42 |  
          3 0

          Sorry, ale to ani náhodou. Karabach ročně pracuje s víc než desetinásobný rozpočtem než Tallinn a do kádru je schopen přivést hráče, kteří jsou hvězdami v Polsku, či pravidelně hrají v Turecku, kdežto do Tallinnu chodí jen borci ze třetí ruské ligy apod... Nehledě na výkony obou týmů, kdy Karabach neudělal takřka jedinou chybičku při bránění, kdežto Tallinn nám šance mnohdy sám nabízel... I srovnání výsledků obou týmů v Evropě pak vyznívá vcelku drtivě pro celek z Ázerbajdžánu / Arménie.

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            Gino     před 8 lety 27.07.2016 08:40 |  
            0 2

            A my jsme zase remizovali s vicemistrem Ruska na který si ani Karabach nešahá... a co jako?!

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              Travinho     před 8 lety 27.07.2016 11:48 |  
              5 0

              Já mluvím o mistrovských utkáních a ty tu taháš přáteláky. To jako vážně?

              • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                Gino     před 8 lety 28.07.2016 08:35 |  
                0 0

                Jako vážně. Ty snad myslíš, že v přáteláku nechce druhý tým uspět? Pořád je to v tom rozdíl, ano, stejně jako v kvalitě mezi Karabachem a Rostovem.

                • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                  Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:12 |  
                  0 0

                  Chce, ale zkouší různé varianty, může být po tvrdém nabírání fyzičky, nemusí postavit to nejsilnější atd. Adekvátní srovnání to fakt není.

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 12:40 |  
              3 0

              A co teprve Slovácko s West Hamem :-)

              • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                Gino     před 8 lety 28.07.2016 08:35 |  
                0 0

                Však z toho bylo na ostrovech taky pěkné haló ;-)

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:52 |  
        0 0

        To nerozporuji, ale náš výkon proti silnějším bude lepší. Aspoň v to věřím. Vyhrajeme 3-1

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 23:33 |  
          2 0

          Doma bych byl raději za výsledek s nulou vzadu, než pro nás fandy pěkných 3-1. Ono sami z nedávné zkušenosti víme, co gol venku umí udělat...

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Robinator     před 8 lety 26.07.2016 22:42 |  
      0 0

      Plzeň nehrála špatně, akorat měla dnes špatne zakončení..Kdybychom uměli přenášet hru jako oni a Uhrin okoukal jak hrajou po krajích a pak by se to snažil aplikovat.... byl bych spokojenej

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Gino     před 8 lety 27.07.2016 08:38 |  
        0 1

        Proč Uhrin, neměli by to spíše okoukat hráči?

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        PetCC     před 8 lety 27.07.2016 09:02 |  
        0 0

        No zrovna včera byl soupeř rychleji přesunutej, než se tam dostal míč. Jak hrávali po krajích, to byl skvost. Ale teď je to jen taková nápodoba a zatím jim to nic víc, než kombinaci na stranách nepřináší. Dobré šance z toho nebyly.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Travinho     před 8 lety 26.07.2016 22:44 |  
      1 0

      V poli byla Plzeň jasně lepší než my, jen si nebyla schopna moc nic vytvořit, ale dokázali soupeře vytrvale tlačit a skoro neztráceli zbytečně míče, což se o našem výkonu proti Tallinnu moc říct nedalo a to jsme proti sobě měli nesrovnatelně slabšího soupeře.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Faris (přítel SN)     před 8 lety 26.07.2016 22:49 |  
        2 0

        Já myslím, že proti RioAve uvidíme lepší Slavii než proti Tallinu. A je mi to líto opakovat, ale nehraje se na hru v poli, ale na góly. Viz diskuze ohledně efektivity Kenii. Ale ve čtvrtek Kenia třeba rozhodne, věřím mu.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Travinho     před 8 lety 26.07.2016 22:59 |  
          2 0

          Jasně, to nehraje, ale pokud mám hodnotit hru nás a Plzně, tak je Plzeň jednoznačně mnohem dál. Jsou tam vidět automatismy, jak na křídlech, tak uprostřed hřiště. Mně se po šestánáctku hodně líbili a s námi se to vůbec nedá srovnávat. Finálky jim sice úplně nešly, ale to je dáno i velice kvalitní obranou soupeře.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Gino     před 8 lety 27.07.2016 08:38 |  
        0 3

        No a my jsme si šancí vytvořili až až. Jediné, proč se to tu pořád dehonestuje je ten podivný názor o Tallinu v naší třetí lize.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Robinator     před 8 lety 27.07.2016 11:44 |  
          4 0

          tak podivný, před tuším dvěma lety je sparta rozsekala 7:0, a kolo před námi málem vypadli z nějakým týmem z faerských ostrovů, takže já si opravdu myslím, že tam plus mínus kvalitativně spadají..možná ne úplně do třetí, ale do druhý na 100%..ja zas nechápu, jak je někdo může řadit vedle Příbrami a podobně..Prostě se nám to spíš nepovedlo, doufejme, že zítra to bude úplně jiný zápas..

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            kjandourek (admin)     před 8 lety 27.07.2016 13:20 |  
            0 0

            No tak zase v Tallinnu uhrála Sparta jenom plichtu... a to nemluvíme o tom, že dva roky jsou dost dlouhá doba - my před dvěma lety jsme taky byli úplně jiným týmem...

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              Robinator     před 8 lety 27.07.2016 13:34 |  
              1 0

              ale remízu uhráli jen proto, že měli nahráno 7:0 a hrálo předpokládám béčko a nasazení už taky nebylo bůhví jaké...s tím druhým souhlasím..dva roky je poměrně dlouhá doba...

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Gino     před 8 lety 28.07.2016 08:34 |  
          0 1

          Díky za mínusy těm, co si myslí, že Tallin by u nás hrál třetí ligu. Mám celkem jasnou představu, že jste zároveň i Uhrinobijci.

  16. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Petr9608     před 8 lety 27.07.2016 02:32 |  
    1 1

    Chce to pokoru. V dosavadních dvou zápasech jsme jednou vyhořeli a jednou vydřeli upachtěnou z kategorie povinných. Česká nás soupeř z 6. nejlepší ligy světa a že se v této těžké konkurenci probil na pohárovou příčku hovoří o jisté kvalitě.

    A jestli vycházejí z obrany a sem přijeli pro remízu, tak potěš pr....

  17. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 07:24 |  
    3 0

    Hra Plzně měla včera vysokou kvalitu, velice rychlá kombinace, málo doteků, takřka neztráceli balon. Pod Pivarníkem budou velmi silní. Upřímně bychom byli za takovou úroveň hry velmi rádi, zřejmě nám k tomu chybí hráči typu Hrošovský a Hořava, kteří v podstatě celý zápas nezastaví a neustále rotují, to je ten podstatný rozdíl oproti nám, skoro celý tým Plzně je celý zápas v pohybu, náš tým v zápasech s Levadií pořád stojí. Navíc Plzeň velice aktivně presovala až k vápnu soupeře. Karabach je velice kvalitní soupeř, jejich defenziva zvládá i lepší týmy a bohužel to tam Plzeňákům nespadlo, snad se jim to povede uhrát v Azerbajdžánu. Komunisti prý hráli bídně, tak jim to snad vydrží i do ligy.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Gino     před 8 lety 27.07.2016 08:37 |  
      1 2

      No vida. A jde jim to i bez Vrby a bez Krejčího... že by to nakonec nebylo až tak trenérem, ale hráčema? ;-) (ironická poznámka, protože já jsem o tom přesvědčený, že se u nás role trenéra strašně přeceňuje).

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        sasky     před 8 lety 27.07.2016 08:53 |  
        0 1

        Hurá, konečně to někdo napsal.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 12:43 |  
          0 0

          Ti hráči ale do Plzně sami od sebe nepřišli, musel si je někdo vybrat.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Robinator     před 8 lety 27.07.2016 09:22 |  
        4 0

        tam jde o to, že ta základní osa týmu je v Plzni pořád víceméně stejná a ty hráči mají prostě zažité automatizmy, které je naučil Vrba..Další trenéři co byli po něm, ten systém nebourali, ale pilovali..a nebo do toho prostě moc nešahali..A to samý musí udělat Uhrin, naučit ten náš tým nějaký herní styl a ten pilovat a pilovat.. Plzeň hraje pro ní typickým stylem už léta...a proto to přineslo takové úspěchy.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          sasky     před 8 lety 27.07.2016 09:38 |  
          0 0

          Jenže spousta lidí tady po prvních neúspěších hned vyhazuje trenéra. Vrba titul taky neudělal za rok (za dva a půl).

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            Travinho     před 8 lety 27.07.2016 11:49 |  
            0 0

            Ale dobrý fotbal hráli fakticky hned...

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              sasky     před 8 lety 27.07.2016 12:07 |  
              0 0

              Slavii se před dvěma tituly podařilo postavit tým z "ničeho", naproti tomu RB stavěj tým x let a dobrý fotbal rozhodně nehrajou. Prostě ne vždy se to podaří a ne vždy je na vině trenér. To, že hráč nezpracuje míč, nebo se nabízí do blbýho prostoru rozhodně není trenérova chyba. Hráč snad taky musí mít nějakou herní inteligenci a vyhodnotit situaci správně.

              • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                Travinho     před 8 lety 27.07.2016 13:21 |  
                2 2

                No vzhledem k tomu, že jsme nakoupili hráče dohromady za nějakých 150 milionů, tak bych předpokládal, že tyto činnosti budou ovládat.

                • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 27.07.2016 13:33 |  
                  2 0

                  150 mega? Jako v létě jsme utratili 1,5 mega v éčkách... (takže do padesáti v korunách) Pokud do toho počítáte i ty zimní, tak tam jsme se rozhodně hranice 100 milionů v korunách nedotkli... To, že se říkalo, že je dali majitelé k dispozici neznamená, že je JT opravdu utratil...

                  • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 13:51 |  
                    2 2

                    Tak nejde jen o prachy za přestup, ale započteny do toho jsou i výdaje na platy. Volní hráči tradičně dostávají větší bonusy, když klub ušetří na poplatku za přestup.

                    A co se týče fotbalových kvalit, není se přeci o čem hádat. Jasné je, že individuální kvality jsou základ, když hráč nedokáže zpracovat nebo přihrát míč, těžko se s ním dá pracovat. Ale mít tým plný skvělých individualit přeci ještě neznamená, že budou vyhrávat, když nemají určeno jak hrát jako tým, a to dělá trenér.

                    Stanovuje taktiku, rozestavení, a v rámci něj hráče učí nějaké automatismy. Protože tyto natrénované herní situace hráči v zápase provádějí, aniž by museli složitě vymýšlet, kdo kam naběhne a komu přihraje. To u nás zatím nevidím. Hrajeme statický fotbal, jediný, kdo se zatím hru pokouší rozhýbat a nabízí se je právě Levan na základě svých individuálních předpokladů. Ale např. za Jarolíma rotovala celá záloha, hráči si měnili posty, krajní obránci chodili na křídlo atd. A to proto, že jim to vštípil do palic. Až tohle udělá DU s týmem, řeknu o něm, že je dobrý trenér (lidsky na to má asi větší předpoklad, než nafoukanec Jarolím).

                    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                      kjandourek (admin)     před 8 lety 27.07.2016 14:21 |  
                      0 1

                      Reagoval jsem na to, že jsme "nakoupili hráče za 150 mega"... Ne že jsme to do těch hráčů vrazili na výplatách a bonusech...

                      Jarolím to natlačil do hráčů, kteří přišli v roce 2007 a později v tu chvíli si to sedlo - Krajčík drapnul životní formu, Tavares, Belaida, to byl příchod relativně bez větších nákladů z ničeho...
                      Ovšem jak dlouho v roce 2007 Jarolím ve Slavii byl? Tři roky? A i tak jsme na jaře 2008 málem o titul přišli a předvedli pár pěkných kolapsů...
                      A podzim 2008 to byla naprostá paráda.

                      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                        Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:16 |  
                        1 0

                        Jasně byl tu tři roky, ale už v sezonách předtím jsme hráli pěkný fotbal a byli na naprosté špici ligy.

                  • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                    Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:12 |  
                    1 0

                    Van Kessel 32
                    Mihalík 24
                    Ngadui 12
                    Barák 8
                    Železník 6
                    Mešanovič 5
                    Linhart 4
                    Pavlenka 10
                    Bořil 10
                    Frydrych 8
                    Hušbauer 15
                    To je dohromady nějakých 134 milionů za necelý kalendářní rok. Sumy sice jen odhaduju, ale myslím si, že o plus minus 15 milionů se o takovou sumu jednalo.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        japoko     před 8 lety 27.07.2016 09:38 |  
        5 1

        Situace je jiná- Sparta i Plzeň mají stále významně kvalitnější kádr než Slavia-nepřiznat si to je hloupost. A přesto včera zívala z jejich výkonu bída. To je bohužel odraz kvality české ligy, která zatím nedává možnost za: a) vychovat hráče pro přední klub Evropy
        b) zajistit kvalitní podívanou pro diváky 1. ligy
        Ve vedení ligy i některých klubů stojí spodina společnosti, jimž je nějaký fotbal dost u Pr....! Proto dokud se nezmění přístup k fotbalu celkově, je vše ostatní fangličkování příznivců jednotlivých klubů, což je ovšem pro skutečný fotbal žalostně málo!
        P.S. - a D.U. opravdu není žádný trenérský zázrak!

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      tsv1     před 8 lety 27.07.2016 08:45 |  
      2 0

      No, byl jsem se včera v Plzni podívat a že by výkon Plzně měl nějakou vysokou kvalitu to mi nepřipadalo. Druhý poločas byla hrozná holomajzna.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      PetCC     před 8 lety 27.07.2016 08:58 |  
      0 0

      Problém je, že ta hra je naopak dost pomalá, zrychlit se jim podařilo jen párkrát. A protože jinak hrajo dost na jistotu, tak se vlastně ani pořádně nedostali do vápna.
      Soupeř sice vypadal, že se na nic jiného než obranu nezmůže, ale po vyloučení najednou ukázal nebezpečnou kombinaci. Plzeň bude mít hodně těžkou práci, pokud se jim nepodaří dát na začátku odvety gól.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 10:19 |  
        1 0

        Téměř každý tu má kus pravdy, mě se ale včera fotbal Plzně líbil. Jen nevím, jak je objektivní srovnání s výkonem naším, když ho člověk vidí naživo a Plzní, když jí vidím v TV. Co se asi říci dá je to, že takovouto kombinací by Plzeň Levadii za chvíli utavila a bez problémů rozstřílela. A presování až po vápno soupeře skoro celý mač bylo super a celý tým to zvládal. Přeji jim postup, Spartě taky (té ale né v play-off, té jen to EL) avšem dalším českým týmům také, hlavně Liberec je z pohledu koeficientu důležitý, protože může vyřadit jednoho z našich blízkých soupeřů.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          malan (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 10:48 |  
          2 0

          smrt ěʇɹɐds!

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:20 |  
            1 0

            Konečně příspěvek se kterým se můžu ztotožnit.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        donford     před 8 lety 27.07.2016 10:54 |  
        0 0

        Někdy mi přišlo, že u Plzně je určitá šablona dopředu tak zažitá, že když má některý hráč míč, čeká a čeká, až mu předem určený jiný hráč naběhne na určité místo a do té doby hráč s míčem sám nic nepodnikne. Petržela byl výborný v první půli, v druhé ho už vidět nebylo (fyzička?) a měl být dřív střídán. Kovařík výborný, rohy, centry i občas zakončení. Stále nechápu, proč mu Vrba nedal přednost na ME před Krejčím. Ten už zklamal tolikrát. Jsem ve čtvrtek zvědavý na naše křídla. Škoda dát gól umí, třeba i Chorvatům. :-) A to jsou páni fotbalisté! Jen aby mu někdo na něj pořádně přihrál.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          bongor     před 8 lety 27.07.2016 20:20 |  
          0 0

          Mně se hra Plzně líbila,vědí o sobě a má to řád,i když je to trochu stereotypní.Ovšem střely na branku 1-0,to je jak
          Portugalsko-Chorvatsko,což byl zápas,který by mě odnaučil,dívat se na fotbal.Plzni přeju postup,na rozdíl od rudé bídy.Proč stavěl Vrba Krejčího a ne Kovaříka?No asi aby taky něco udělal pro prodej toho kluka za ucházející prachy.
          My jsme si kreslili Vrbu v trošku růžových barvách,ale skutečnost asi je jiná,zvláště když mu do nominace zřejmě kecali i velkej čáp s Ivánkem.

  18. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 11:04 |  
    0 0

    OT: Neví někdo ze znalých místních poměrů, jak je to s prodejem lístků na zápas. Když se dívám na volná místa na čtvrteční zápas, tak mne zarážejí některé sektory, které se skoro vůbec neprodávají a to hlavně na hlavní tribuně. To o ně opravdu není zájem? Nebo je za tím něco jiného.
    Jinak čekám kvalitní návštěvu. V současné době je od sektoru 102 po 117 volných cca 240 míst, z toho 100 ve 111 (+ tam se neprodává střed 111). To znamená, že sever + východ je skoro prodaný (bez první řady) do 118 na východ se prodalo také zatím nějakých 200 lístků. Na jihu je zatím místa dost (dva sektory neotevřené + 800 míst neprodaných). A pak hlavní, kde jsou sektory jako 127, 204 a 228 kde se skoro nic od pondělka neprodalo.
    Velkou neznámou jsou pro mě Portugalci, snad jich přijede víc, než příznivců Talinu.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 11:07 |  
      0 0

      Jestli chceš, aby tvé výpočty volných míst k něčemu byly, je potřeba odečíst od toho místa blokovaná pro prodej permic. Jinak to počítáš blbě. Předpokládám, že takto blokovaná místa se pro nákup lístků na Rio Ave se uvolní zítra dopo.

      https://www.ticketportal.cz/performance.aspx?idp=385120

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 11:34 |  
        0 0

        Díky za upozornění, to jsem si neuvědomil

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 11:38 |  
          0 0

          Tak na sever a východ ještě 570 míst blokovaných pro permice. Ale to očekávám, že se po uvolnění do prodeje prodá.

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 17:48 |  
            0 0

            Uplně nerozumím tomu, jak jsou blokované. Pro loňské permanentkáře blokace končila minulý týden a stávající permanentkáři jdou "bez lístku" tedy jejich místa se určitě uvolňovat nebudou.

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 18:32 |  
              0 0

              Můžeš si dnes koupit permici na celou sezónu a s ní jít i na zítřejší zápas zdarma a na vybraná místa, kam se prodávají permice nelze koupit lístek na zítřejší zápas. Kam a kolik permic je volných uvidíš na odkazu o pár řádků nahoře.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      lassiter     před 8 lety 27.07.2016 11:21 |  
      0 0

      Tak těžko čekat, že se bude prodávat sektor 204 za 310 Kč, když je v prodeji v podstatě totožný sektor 111 za poloviční cenu. Já tedy ve 204 nikdy nebyl, je tam oproti 111 něco speciálního k vidění, co by ospravedlňovalo takovou cenu?

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 11:29 |  
        0 0

        Je to „VIP“ druhé patro ;)
        Nechápu, že po postupu nepřijde víc lidí, ale méně. Logičtější by snad byla větší návštěva, ne? Portugalský fotbal je přeci jen větší lákadlo, než nějaký Talinn.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 11:47 |  
          0 0

          Myslím, že po Talinu byli lidi trochu uvedeni do deje a zajímalo je, jak to dopadne. Zatímco ted se zatím nic nedeje, propagace není buhvijaka, ani tady zatím nebyl zadny clanek o tom, ze se zapas blizi.

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 11:51 |  
            1 0

            Asi je to tak. Kdybychom hráli první zápas venku a nedejbože tam zase rupli, tak by třeba byla větší návštěva. :) Jak říkají markeťáci, chce to příběh. V tom případě ale Slavia těžce podcenila propagaci zápasu.
            Využití sociálních sítí je prakticky za hubičku, ale žádnou propagaci kromě videa se Škoďákem (dobře zpracovaného) jsem nezaznamenal. :( Větší masáž o tom co jsou Portugalci zač a jak se na ně připravuje A-tým to chtělo.

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              japoko     před 8 lety 27.07.2016 12:29 |  
              3 3

              Svatá slova, od té doby co lidé nemyslí vlastní hlavou, ale prostřednictvím výplodků PR a reklamních agentur, potřebují vždy něco - nejlepší je tedy "Výzva s příběhem", nejlépe o h...ě!

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Artur (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 12:05 |  
          0 0

          Myslím, že těhle čtrnáct letních dní ma nejvíce lidí dovolenou.

          • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

            JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 12:30 |  
            2 0

            To není o dovolený. Praha má přes 1 milion lidí + blízké okolí dalších několik desítek tisíc. Spoustu lidí přijede z celé republiky. Cena je přijatelná a řekl bych i mírná. 200 Kč je hodnota 5 piv nebo jednoho oběda. Spíš je to o lenosti a pohodlnosti.

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 13:10 |  
              2 0

              Já bych se ani nedivil, kdyby si dost lidí řeklo, že je ten fotbal s Levadií těžce nebavil, že Slavie nafutrovaná posilami nepředvedla ultradobrý výkon, tak prostě nejdou. Je to vcelku pravda, že kvalita toho fotbalu byla strašně mizerná. Věřím, že těch 14 tisíc zase bude, protože ceny jsou směšné, vždyť i v Tallinu mne stál lístek víc než stojí na Slavii.

              • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                lassiter     před 8 lety 27.07.2016 13:28 |  
                2 0

                Strašně mizerná...ach jo. Já a moji přátelé jsme se velmi dobře bavili, ne že by fotbal byl nějak úchvatný, ale celkově jsem nemluvil s nikým, kdo by za týden nechtěl přijít znova, naopak.

                • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                  kjandourek (admin)     před 8 lety 27.07.2016 13:37 |  
                  0 0

                  Přesně tak - taky jsme se na stadionu dobře bavili a přišlo nám, že je to docela hukot a zážitek....
                  Když mi potom sparťani říkali, že v TV se na to nedalo koukat, tak jsem se jim smál...
                  Druhý den jsem si zápas pustil v televizi a musel jsem uznat, že na stadionu to byl daleko větší zážitek a že takhle v klidu se ztišenými hlukovými mikrofony a s komentářem, který jakoby fandil spíše soupeřům to opravdu na kdovíjaký zážitek nevypadalo...

                  • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 13:54 |  
                    2 0

                    Já si to také pouštěl v televizi, a byla to opravdu holomajzna. A proto tvrdím to, co tvdrím (viz výše pod Vaším příspěvkem). Že tým nemá zažité herní mechanismy a nacvičené situace. A že je to přinejmenším znepokojující, když s těmi hráči Uhrin pracuje už rok/půl roku a měl k dispozici tři přípravy (2x letní a jednu dlouhou zimní).

                    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                      Robinator     před 8 lety 27.07.2016 14:08 |  
                      2 0

                      teď se to ukáže v plné parádě proti Rio Ave, jak na tom doopravdy jsme..Buď to byl ústřel proti Talinu a nebo ne..osobně si myslím to co ty..Ale i tak můžeme se štěstím projít ještě jednou dál

                  • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                    Pedro08     před 8 lety 27.07.2016 14:07 |  
                    5 0

                    Já se na stadionu také bavil, ale nebylo to úrovní fotbalu, ale napětím, zda se to podaří, nervozitou, těšením se na nové posily a hlavně naprosto fantastickou atmosférou. Ale ten fotbal stál upřímně řečeno za h....

                    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 15:59 |  
                      0 0

                      Přesně, zážitek z elektrizující atmosféry na stadionu perfektní, do toho radost z postupu, ale předvedený výkon byl až na výjimky v podobě pár úseků, které snesly měřítko, žalostný.

                  • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                    Jachym     před 8 lety 27.07.2016 15:11 |  
                    2 0

                    Já to viděl i v televizi a Bosák se z našich gólů poměrně euforicky radoval, tak nevím co znamená tvoje hláška o fandění soupeři. Mám k našim komentátorům spousty výhrad, ale fandění soupeři by mě mezi nimi hledat nenapadlo...:-) Takže podle mě trochu paranoia:-)

            • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

              Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:22 |  
              0 0

              To chodíš do docela drahých hospod.

              • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 18:17 |  
                0 0

                Kde jsou ty levné hospody, někde na sídlišti Vídrholec? Když vezmu hospody v blízkosti Edenu: Synot Bar, Kotelna, U Žirafy, Nad ledem - všude je plzeň za cca 40 Kč. Kozlovna 35 za jedenáctku. Snad jedině v nejzahulenější putyce šesté cenové skupiny - U koule - 33 za staropramen. Jídlo na objednávku s jedním pitím je taky za 200, pokud člověk nejde na nějaký blaf do fastfoodu.

                • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

                  Travinho     před 8 lety 28.07.2016 09:09 |  
                  0 0

                  No tak on člověk nemusí pít zrovna Plzeň... Třeba u Klokoně mají Krakonoše za 22 a je to úplně normální podnik, lepší než nad ledem. A vzdálenost od Edenu je tak 8 minut pěšky.

  19. Slavia x Plzeň x Sparta - srovnání výkonů

    dropt     před 8 lety 27.07.2016 14:22 |  
    5 1

    Srovnává se tu Karabach a Steua s Tallinnem, předvedená hra v evropských soutěžích a hráčské kádry Slavie, Sparty a Plzně, tak se k tomu taky vyjádřím. Srovnám ze svého pohledu Slavii a Plzeň (viděl jsem oba zápasy a narozdíl od Sparty mám pocit, že se mohu vyjádřit ke všem plzeňským hráčům, zatímco ve Spartě některé moc neznám).

    Karabach vs Tallinn => Karabach > Tallinn (minimálně o třídu)
    Zatímco Tallinn měl obranu poměrně snadno prostupnou a jakákoli kvalitnější kombinace znamenala přiblížení se k vápnu soupeře, Karabach byl směrem dozadu velmi dobře organizovaný a za celý zápas v defenzívě neudělal chybu ani nikdo nepropadl. Naopak všichni hráči se po celý zápas rychle a zodpovědně vraceli na své pozice a aktivně napadali na své polovině. Útočná fáze se moc ani u jednoho z celků hodnotit nedá.

    Plzeň vs Slavia Praha => Plzeň > Slavia Praha
    Na Plzni je vidět, že má dlouhodobě konsolidovaný kádr i konstatní herní styl. Je to její přednost i hlavní nevýhoda. Plzeň nás předčila především v následujících aspektech:
    - touha po vítězství (ačkoli okolnosti hráli z hlediska hladovosti po úspěchu v náš prospěch, Plzeň chtěla mnohem více, což bylo vidět na rychlých rozehrávkách a neustále snaze tlačit se dopředu)
    - pohyb, rotace hráčů a neustálá nabídka do volných prostor (ačkoli se to zdá být přirozeností, u většiny hráčů Slavie to dlouhodobě postrádám)
    - minimální neúspěnost rovných přihrávek a narážeček ve středu pole (velký rozdíl oproti Slavii, ve které jen málo hráčů vykazovalo takovou kvalitu a schopnost nalézt přesně i středně obtížnou nahrávkou svého spoluhráče)
    - kombinační kvalita napříč celé sestavy

    Plzeň je v herní kvalitě výrazně dále, než my (alespoň dosavadní základní jedenáctky). Dle mého názoru má nejlépe poskládaný tým - nemají hvězdy, přesto mají nadstandardní hráče a hlavně jim funguje vzájemná chemie. Sparta má dle mého názoru vetší individuality, ale právě chemie týmu z ní v posledních letech dělá až druhého v pořadí.


    • Re: Slavia x Plzeň x Sparta - srovnání výkonů

      dropt     před 8 lety 27.07.2016 14:31 |  
      0 0

      Rád bych ještě vyzdvihl, že to v čem vidím hlavní rozdíl mezi Plzní a námi nejsou z velké části záležitosti tréninku, ale spíše mentální přípravy a fotbalové inteligence hráčů, kterou lze správným pojetím rozvíjet a stejně tak špatným potlačit.

      Btw: Ta nevýhoda Plzně tkví v tom, že jejich hra tím nekonečným opakováním stejných pohybů ztratila kreativitu, což funguje jen po vápno. Podobná "nemoc" zastihla i nás pod vedením trenéra Jarolíma, který tak moc lpěl na postupném útoku, až jsme neuměli nic jiného ačkoli to situace vysloveně vyžadovala (např. při brejku nebo přečíslení docházelo k zastavení útoku a zcela zbytečnému vrácení míče obráncům, místo smrtelného úderu do otevřené obrany).

      • Re: Slavia x Plzeň x Sparta - srovnání výkonů

        JS (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 14:53 |  
        0 0

        Dobrý postřeh. Ano, hra se pod Jarolímem změnila z dravých protiútoků vedených po křídlech někdy v sezoně 05/06 až do totálního zadrbávání situací a neproduktivního držení míče před jeho odchodem. Každopádně to o rotaci a nabízení se do volných prostorů (Zmrhale) bych tesal do kamene.

        • Re: Slavia x Plzeň x Sparta - srovnání výkonů

          Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:25 |  
          0 0

          No, to si myslím, že ještě Zmrhal v tomto směru někdy není z nejhorších, ale musí si věřit. Spíš bych s touto výtkou směřoval k našim středním záložníkům. Obzvlášť při složení Hušbauer, Souček a Barák je to naprosto markantní.

  20. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Navar (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 15:53 |  
    13 0

    Musím říct, že jsem se sem po čase přišel podívat a trochu lituji. Přesto sem zkusím dát fakta:
    1) Pánové, na Rio Ave je prodáno více vstupenek než ve stejný čas na Tallinn.
    2) Propagace zápasu probíhá už od konce utkání v Edenu s Tallinnem. Píší o tom média každý den, máme bannery na iSportu, ode dneška i na iDnes, běží soutěže na radiích City a Blaník, neustále meldujeme zápas do lidí na sociálních sítích. A to vše pod kampaní Spolu jsme silnější, která se super chytla.
    3) Nemáme jen billboardy, protože by se nestihly přelepit. Respektive stihly by se přelepit, ale museli bychom je začít vyrábět před zápasem s Tallinnem. A to jsem z pověrčinosti odmítl.
    4) máme nejvíce prodaných permanentek za sedm let. Přesná čísla zveřejníme po prvním kole.
    5) TK před sezonou nebude, protože už tři zápasy hrajeme a všechno včetně cílů na sezonu jsme už zveřejnili.


    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 16:05 |  
      1 0

      Díky za povzbudivé zprávy :)

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 16:12 |  
      0 0

      Diky Navare za fakta.. kdyz je clovek se clovek nedivam kolem sebe, jako treba ja, tak ho ta kampan holt nezasahne, i kdyz je banner pres pul stranky..:). Tak se tesim, ze nas tam zitra zas bude hodne.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      JirkaD     před 8 lety 27.07.2016 16:14 |  
      0 0

      Děkuji Navara za dobré zprávy. Ne všichni zde jsou negativisti. Osobně se těším na 16 500 fandících diváků.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      heftyje (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 16:15 |  
      0 0

      Nenechte se ničím odradit! Já si naopak myslím, že práce na marketingovém poli je na naše poměry nebývale kvalitní a kvituju všechno od levných vstupenek přes kampaň spolu jsme silnější, videa ze soustředění a přípravných zápasů i otevřenost v komunikaci!!!

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      dropt     před 8 lety 27.07.2016 16:22 |  
      3 3

      Díky Navare za vstup, za informace a za vše co pro Slavii děláte. Rozdíl mezi současným stavem Slavie a minulými lety je propastný (pozitivně)!

      A za sebe mohu říct, že dění ve Slavii za poslední rok a především láska ke klubu, která je z Vás ve vedení cítit, mne letos znovu dostalo na stadion a k zakoupení permanentky!

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Travinho     před 8 lety 27.07.2016 17:27 |  
        4 0

        Minus za to, že jsi předtím v těžkých časech nechodil.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 18:57 |  
          0 0

          Souhlas. Velký mínus.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      donford     před 8 lety 27.07.2016 17:21 |  
      2 0

      Navare, nelitujte svého vstupu. Obec slávistická se zajímá o vše, co se klubu týká. Samozřejmě, že někdy tápeme a občas se mýlíme. A také s nastávajícím zítřejším zápasem jsme lehce nervózní. Vy máte skvělou možnost, protože víte, věci usměrňovat a patřičně vysvětlit, lidově řečeno vnést jasné světlo do meritu dění. Takže já osobně moc děkuju za vaše velmi povzbudivé body: č. 1 - prodej vstupenek, bod č. 2 - ozřejmění propagace a bod č. 4 - permanentky. Ne každý z nás je v obraze, ale dík Vám, leccos víme.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 17:55 |  
      1 0

      Navare dekuji za info a prosim nezavri na nas :-). My hltame kazdou zpravu o SKS a pak ji ze vsech uhlu rozebirame.

  21. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    mpik     před 8 lety 27.07.2016 16:26 |  
    1 0

    Každý zápas začíná stavem 0:0. Když budete mít den blbec, prohrajete s amatéry, když vám bude přát štěstí, dáte ze dvou střel na branku tři góly (jako třeba kdysi Bohemka se Sanitkou Slavii) a porazíte velkého favorita.
    Estonský tým v obou utkáních bránil a bylo to o dobývání branky. Portugalský tým předpokládám(?) bude hrát odvážněji a uvidí se, zda to bude pro Slavii dobře, nebo špatně.
    Pro pohárová utkání je klíčové doma neinkasovat, proto by sestava i rozestavení mělo být spíše mírně defenzivní.
    Souhlasím, že kvalitativně je jejich soutěž lepší, proto bych také srovnával soupeře s Libercem, či Boleslaví. To je momentálně i naše úroveň, proto vidím šance v tuto chvíli 50/50.
    Tak snad se to převáží na naší stranu....
    :-)

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      japhy     před 8 lety 27.07.2016 16:48 |  
      2 0

      To máš těžký. Já už jsem propadl dojmu, že je jedno, kdo proti nám stojí. Když slabota, co to hraje odzadu, tak nám to do zajištěné obrany nejde, a když silnější tým, tak bráníme naše vápno, bojíme se hrát aktivně a je to samej odkop do pryč. Pořád ještě doufám v nápravu.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 17:53 |  
      2 0

      Cau na zapas se jedu podivat do Ziliny, jsem na dovolene kousek od Piestan. Tak pak dam vedet jak to Polakum slo. Nekdo tu pred casem psal o jejich utocnikovi, ze je super. Zitra samozrejme frcim na Slavii jeste s dvema z SK co jsem je ukecal, aby jeli se mnou.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        mpik     před 8 lety 27.07.2016 21:18 |  
        0 0

        Legia s rozpočtem jako celá slovenská liga (28 mio euro) je spíš horší než Trenčín. Ten má problémy v defenzívě, ale výbornou ofenzívu. Koukat na některé jejich hráče je paráda.

        • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

          Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 31.07.2016 18:14 |  
          0 0

          Ahoj, Na zapase v Ziline jsem byl, stejne jako v Praze. Utocnik Legie mel 2 sance, jednou sel zprava na golmana - nedal, trefil primo do naruce a druha byla co padl jediny gol, ktery dal prave Nikolic. Moc se do hry nedostaval, bylo videt, ze je misty az frustrovany, problem byl, ze k nemu zaloha nebyla schopna dostat zadny kloudny balon. Ovsem svuj ukol splnil - dal gol.

  22. Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

    Fridleifsson     před 8 lety 27.07.2016 18:28 |  
    0 0

    Omlouvám se za trochu off topic, ale co ten Švento? Hrozně se na něj těšim, ale Uhrin dnes v rozhovoru řikal, že jsou v pořádku "všichni kromě Šventa". Trochu se bojim, aby nakonec nepromarodil celej podzim, protože už od EURA se neustále oddaluje odhadovaná doba, kdy naskočí naplno do tréninku. Nevíte někdo něco víc? :/

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      adams89 (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 18:36 |  
      0 0

      Podle mě měl trenér spíš na mysli Dušanovo tréninkové manko.

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 18:58 |  
      0 0

      Kde je rozhovor s Uhrinem? :)

    • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

      Navar (přítel SN)     před 8 lety 27.07.2016 20:03 |  
      5 0

      Dušan je zdravotně v pořádku, ale musí potrénovat

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        bongor     před 8 lety 27.07.2016 20:33 |  
        1 0

        Jo díky Navi,připojuji se taky k těm,co by rádi viděli,abys nám sem psal častěji.Přece jenom toho okolo Slavie víš mnohem víc než my všichni dohromady.

      • Re: Co čekat od Ria: charakteristika týmu a hráčů

        Fridleifsson     před 8 lety 27.07.2016 22:30 |  
        0 0

        Tak to jsem rád! Děkuji moc za odpověď! :)