Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia může hrát s Rio Ave

Dnešní los 3. předkola Evropské ligy přisoudil vítězi duelu Slavia - Levadia Tallinn portugalský tým Rio Ave. 

Slavii či Levadii Tallinn hrozil jeden z nasazených týmů AZ Alkmaar, Krasnodar, Partizan / Zagłebie Lubin, Sassuolo, Rio Ave, Omonia / Beitar Jerusalem.

Zápasy se hrají 28. července (doma) a 4. srpna (venku).

Rio Ave je portugalský klub z města Vila do Conde na severu Portugalska, město se nachází u moře a čítá populaci 80 tisíc obyvatel. Je asi jen 30 kilometrů severně od Porta.

V loňské sezóne Rio Ave skončilo v osmnáctičlenné portugalské lize na 6. místě se ztrátou 38 bodů na mistrovskou Benficu.

V pohárech se klub předvedl jen jednou, a to v sezóně 2014/15. Ve 3. předkole EL přešel přes IFK Göteborg, v play-off vyřadil IF Elfsborg a ve skupině se potkal s Dynamem Kyjev, Steauaou Bukurešť a Aalborgem BK - skončil na 4. místě.

Tým je složen převážně z portugalských a brazilských hráčů. V žebříčku UEFA je na 130. místě.

Klub byl založen v roce 1939, klubové barvy jsou bílá a zelená. Oficiální stránky klubu najdete zde.

Domácí zápasy hraje na stadiónu Estádio do Rio Ave postaveném v roce 1985, který ma kapacitu 12 815 míst.

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Dresco     před 8 lety 15.07.2016 13:15 |  
    2 0

    Parada, to jsem tipoval, ze pojedeme do Portugalska :-) Myslim, ze jsou hratelni.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      VanDel     před 8 lety 15.07.2016 13:29 |  
      1 1

      Ty jsi po včerejšku teda slušnej fantasta :)

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Dresco     před 8 lety 15.07.2016 13:42 |  
        0 1

        Smolny zapas vcera, jsem presvedcen, ze odvetu zvladneme a postoupime.

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          Travinho     před 8 lety 16.07.2016 08:52 |  
          0 0

          Ne, to nebyla smůla.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      YuckFou     před 8 lety 15.07.2016 13:51 |  
      1 0

      Všechny týmy, na které jsme mohli narazit jsou hratelné. Jen po včerejším představení nevím jestli i pro nás.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Dresco     před 8 lety 15.07.2016 14:41 |  
        0 0

        Tak Rio Ave patri mezi ty hratelnejsi z tech hratelnych :-)

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Joba     před 8 lety 15.07.2016 16:14 |  
      3 0

      Hratelní určitě jsou, otázkou je, jestli pro nás... Po včerejšku mám velké obavy, protože bez taktiky, systému a bez nasazení nemáme ani na vesnickej tým, kterýmu stačí se jen zdravě namotivovat a sfoukne nás jak svíčku. Jinak jsem zvědav, kdy někomu dojde, že tohle jde primárně za Uhrinem! Kádr teď nemáme špatnej, ale když je tam lodivod, kterej není ani schopen ten tým nabudit (byť chápu, že by to měla být samozřejmost). Nevím, jestli má Hušbauer ve smlouvě klauzuli, že musí hrát za jakýchkoliv okolností, možná by nebylo od věci vsadit vzadu na jistotu, tzn. Bílek s Delim podle mě fungovali celkem slušně. Protože ta africká ležérnost je na hranici zdravosti (i když věřím, že časem by to mohlo fungovat). K útoku se zatím nemá cenu vyjadřovat. A samozřejmě probudit by se měli úplně všichni...

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Kenny     před 8 lety 15.07.2016 16:27 |  
        0 0

        S každým slovem lze souhlasit, jen si myslím že Ngadeu je na tom momentálně lépe než Deli. Na Simonovi se buď podepsala psychika v souvislosti s možným odchodem do Francie a nebo má pocit po minulé skvělé sezóně že všechno zvládne s prstem v nose. Takový z toho mám pocity. Jinak mi oba stopeři připadají herně dost podobný.

  2. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    GRASIT     před 8 lety 15.07.2016 13:16 |  
    0 0

    papírově asi nejpřijatelnější snad ve čtvrtek zvítězíme

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:22 |  
      0 0

      To asi zvítězíme, ale já bohužel tipuju 2:1.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Dresco     před 8 lety 15.07.2016 13:29 |  
        0 0

        5:1

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          YuckFou     před 8 lety 15.07.2016 14:00 |  
          1 0

          Důležité bude co nejdříve vstřelit branku. I přes výhru Levadie musím konstatovat, že kvalita jejího kádru je tak maximálně na úrovni naší Fotbalové národní ligy (o to smutnější a překvapivější včerejší výsledek pro mě je). Protože pokud brzo nevstřelíme gól, tak můžeme mít velké problémy hlavně se zdržováním soupeře. Docela jsem zvědavý jaký metr ve čtvrtek nasadí rozhodčí.

          • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

            Dresco     před 8 lety 15.07.2016 14:41 |  
            0 0

            To kazdopadne, pokud nebudeme v polocase vest, tak to bude nervoza a hra na nahodu.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      winter (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:26 |  
      3 0

      Papírově nejpřijatelnější? Tak to asi ani omylem... Nechápu proč je u nás portugalská liga dlouhodobě podceňovaná, ale tamní týmy hrající poháry mají velkou kvalitu. Šestý tým portugalský ligy je v mých očích daleko těžší soupeř než třeba Partizan, Lubiň, Omonia nebo Beitar Jeruzalém..

      Každopádně zatím se není třeba vzrušovat, do třetího předkola máme zatím hodně daleko...

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Euforak (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:29 |  
        2 0

        Tak Levadia to předpokládám vezme přes Prešov a nebude to žádnej med.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        GRASIT     před 8 lety 19.07.2016 15:45 |  
        0 0

        Tedy koho považuješ za slabšího ?

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      YuckFou     před 8 lety 15.07.2016 14:03 |  
      1 0

      Včera jsme názorně viděli, jak se můžou papírové předpoklady rozcházet s realitou. Takže los mě nechává naprosto klidným, protože jsme ještě nepřešli přes druhé předkolo.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:13 |  
        0 0

        Slušelo by se dodat, že jestli nepodáme naprosto diametrálně odlišný výkon, tak přes něj ani nepřejdem.

  3. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:22 |  
    7 0

    Předevčírem bych řek, že je dáme. Teď budu rád, když aspoň nastoupíme.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      asanin     před 8 lety 15.07.2016 13:29 |  
      0 0

      Chtěl jsem napsat něco podobného :-) Ale pokud bychom postoupili přes Tallin, tak je tu určitě velká šance jít dál...

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Euforak (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:30 |  
        0 0

        Buďme soudní prosím. Šance tu asi je, ale velká fakt není.

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 17.07.2016 20:17 |  
          0 0

          Nesmysl, jsme aspoň o třídu lepší a postoupíme. Jedině je otázka, zda je jasně spláchneme anebo to budou nervy až do konce. A to záleží hlavně na DU, zda konečně pokryje levou stranu Levadie (odtud dali 2 góly Torshawnu a 3 nám) a to nejen hráče na postech vlevo, ale i náběhy doleva (hlavně Miranchuk). Jinak řečeno, pokud tohle splníme, tak udržíme vzadu nulu a v pohodě postoupíme.

          • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

            Euforak (přítel SN)     před 8 lety 22.07.2016 08:20 |  
            0 0

            Když si to přečteš znovu, zjištíš, že jsem psal o Rio Ave.

            • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

              Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 22.07.2016 11:48 |  
              0 0

              Přesně to se stalo, ale to už byl můj příspěvek poslaný, tak pardon.

              • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

                Euforak (přítel SN)     před 8 lety 22.07.2016 12:47 |  
                0 0

                V pohodě... Můžeme rozvinout diskizi, jak to vidíš s Rio Ave.. Snad nikdy jsem je hrát neviděl, v tabulce byli tuším 6. na konci. Podle mě je v POR Benfica, Porto a Sporting. Pak dlouho nic a pak ostatní.

                • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

                  Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 22.07.2016 17:08 |  
                  0 0

                  Portugalskou ligu jsem sledoval celkem dost (polský Sportklub měl na ni do loňska práva, teď koupili rakouskou ligu), ale hlavně kluby, které jmenuješ + Boavistu. Kdybych tušil, že dostaneme Rio Ave, tak bych si je pohlídal a nebyl by to žádný problém, protože Poláci dávali 5 - 6 zápasů každý víkend. Takhle je bohužel neznám, ale nejspíš tam budou mít nějaké Brazilce (ti nejsou v portugalské NOS lize považováni za cizince) a to jsou většinou kvalitní hráči. Žádná sranda to nebude, doma beru jakýkoli výsledek pokud neinkasujeme, tzn. i 0-0.

  4. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Pedro08     před 8 lety 15.07.2016 13:29 |  
    2 1

    Portugalské týmy od Bragy níž jsou zhruba na úrovni Liberce a Boleslavi. Takže poměrně těžký, ale hratelný soupeř. Pokud tedy nebude hrát Ngadeu.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Borgetti     před 8 lety 15.07.2016 13:35 |  
      0 0

      Moje řeč a ten Ngadeu nebude špatnej.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:44 |  
      0 0

      Já myslím, že jsou pod úrovní. 2013/2014 Liberec dvakrát dal Estoril 2-1; 2012/2013 Plzeň hrála s Coimbrou 3-1 a 1-1. Co si pamatuju, tak naše týmy byly jednoznačně lepší. V Portugalsku silná čtyřka Benfica, Sporting, Porto a Braga, pak to jde hodně dolů.
      Já jsem pořád optimista, věřím, že Talinn dáme 4-0 a měli bychom zvádnout i to RioAve. Hráli EL v 2014, v předkolech dali Goteborg (1-0 a 0-0), pak Elfsborg(1-0;1-2), ve skupině s Dyname Kyjev, Steauou a AAlorgem uhráli 3 body.

  5. dobrý los

    Borgetti     před 8 lety 15.07.2016 13:34 |  
    0 0

    Při Slavii sice zatím není štěstí na hřišti, ale to v losu tam docela je. Vzhledem k atraktivitě soupeře, z důvodu lokality a jeho kádru, je to dobrý los, z čehož bylo na výběr. 3. a 6. byla asi nejslabší, ale Rio Ave má podobnou cenu hráču, jako Partizan či Beitar Jerusalem. Nejtěžší by bylo to Sassuolo, Alkmaar nebo Krasnodar. Na tyhle kluby na štěstí nedošlo, tak že za mě spokojenost. Pevně věřím, že Slavia bude hrát v Edenu úspěšně dva čtvrtky po sobě :-)

  6. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    marty9     před 8 lety 15.07.2016 13:36 |  
    3 0

    No Rio Ave nejsou vůbec špatní, takže jestli zvládneme vyšoupnout Tallin, tak to bude muset vypadat výkon úplně jinak. Podle mě těžký soupeř, ale rozhodně hratelný..

  7. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Sešívaný     před 8 lety 15.07.2016 13:39 |  
    1 1

    Asi takhle: jestli ve čtvrtek přesvědčivě nedáme Tallinn, tak by nás tihle stejně sfoukli jako svíčku a je jedno, že je to jeden z nejlehčích losů. Takže pokud s těmi nazdárky z Estonska vypadneme, nebude mě trápit nějaké kdyby coby.

  8. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Romino     před 8 lety 15.07.2016 13:40 |  
    0 0

    Sezona začíná, máme za sebou 1 ostrý zápas, nechápu, z čeho usuzujete, že jsou Portugalci hratelní pro současnou Slavii ?

  9. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Borec09 (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 13:42 |  
    1 0

    Ja nejsem zadnej odbornik na Portugalskou ligu, ale: porad verim, ze Tallin dame a postoupime. Bez toho taky ty Portugalce nema cenu resti,ze? Myslim, ze by nam mohlo vyhovovat jejich zrejme velke drizeni mice, budeme moct hrat od zadu, nebudeme zadny favorit (hlavne po vysledku ted z Tallinu) a na to mame hrace, at uz je to GvK nebo Zmrhal a Mihalik. Bude to tezky, ale ja jsem vecny optimista - co mi taky jako slavistovi zbyva... SKS do toho!

  10. Věřte

    Borgetti     před 8 lety 15.07.2016 13:58 |  
    4 1

    Může to dopadnout všelijak ve čtvrtek, ale těch negativních názoru je strašně. To nejde klubu věřit? Když Slavia musela zapnout v boji o 5. místo, tak to šlo, dokázala to, tak zapne zas. Může to skončit jako Španělsko, které dobývalo českou tvrz, ale není lepší věřit? Už i proto, co symbol, jako slávistická hvězda znamená.

    Hvězda v bílém poli představuje stále novou naději, která povznáší mysl a sílí ducha i v chmurných obdobích nezdaru a neúspěchu. (Wikipedie)

    • Re: Věřte

      YuckFou     před 8 lety 15.07.2016 14:10 |  
      1 0

      Taky věřím, že stále můžeme postoupit. Jen si nemyslím, že to dokážeme se sestavou s jakou jsme nastoupili v prvním zápase. A jsem docela zvědaví jakou má trenér sebereflexi, protože některé výkony hráčů byli opravdu tristní. Jediný výkon, který snese přísnější měřítko podal Levan Kenia.

      • Re: Věřte

        Borgetti     před 8 lety 15.07.2016 14:17 |  
        0 0

        Změny budou určitě. Mají na to týden, tak snad se už marodi zapojí a možná pomůže ještě Škoda.

    • Re: Věřte

      afro     před 8 lety 15.07.2016 14:13 |  
      0 0

      Neboj, třeba já věřím, protože si právě rvu vlasy, že budeme s Rio Ave hrát první zápas doma a do Edenu se v tomto termínu nedostanu. A to jsem od přírody spíše pesimista/realista...

    • Re: Věřte

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:16 |  
      0 0

      Já samozřejmě věřím (ikdyž po tom, co jsem včera viděl, je moje víra docela nahlodaná), ale nerad bych sklouzával k tomu, že se už vidíme ve 3. předkole. Přitom jsme zatím nepředvedli lautr nic. Jestli nám včera něco sakra chybělo, tak především pokora. A byla by největší blbost stejnou chybu opakovat. Takže já se podobnými úvahami začnu zabývat až ve chvíli, kdy skutečně postoupíme (jestli vůbec). Zatím k tomu máme docela daleko...

    • Re: Věřte

      samciz (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:20 |  
      0 0

      Vcelku souhlas. Jenom bych podotknul, že jsme zapínali v boji o 4. místo. Že nám to do klína spadlo i z 5. místa je spíš štěstí. Nicméně v boji o 4. místo jsme byli neúspěšní a to je taky potřeba přiznat.
      Věřím, že je zapneme ve čtvrtek, nicméně všichni jsme věřili, že bude "zapnuto" už včera. Tyto negativní názory jsou jen reakcí a nenaplněnou víru.

      • Re: Věřte

        Borgetti     před 8 lety 15.07.2016 14:33 |  
        0 0

        Samozřejmě. To bylo ještě před startem jara, to 4.místo, ale Libe a MB strašným tempem utekli, už snad 6, 7 kol před koncem byli v háji. Tak že pak byl cíl aspoň ten pátý flek, ke kterému se hodně nebezpečně přibližovalo Brno. Brno snad bylo i bod od Slavie, a k tomu mělo výrazně lepší formu. Pak se to na konci ligy úplně otočilo.

  11. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    jira123     před 8 lety 15.07.2016 14:23 |  
    0 1

    Docela by mne zajímalo zda se nebudeme bát nasadit dva útočníky vedle sebe takové duo Van kessel - Škoda by mohlo nějaký ten gol dát :) .Nějaké nové info kolem Škody ??

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      jira123     před 8 lety 15.07.2016 14:25 |  
      0 0

      Dále bych nasadil Bílka,Šventa,Ščuka

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:43 |  
        1 0

        A Pavlenku, van Kessela

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          YuckFou     před 8 lety 15.07.2016 16:53 |  
          0 0

          Tak sem přidám svoji utopickou sestavu. :-)
          Pavlenka - Bořil, Frydrych, Bílek, Mikula (Švento) - Ščuk - Mihalík, Hušbauer, Kenia, Kessel - Škoda

  12. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:34 |  
    1 0

    To je dálka. Počkám s výjezdem na čtvrté předkolo :-))))

  13. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 14:39 |  
    1 0

    Podívejme se na to reálně, ale jak vidíte odvetu, já tipuju 3:0 (poločas 1:0) , co Vy ? Tipy na změny v sestavě ?

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      marty9     před 8 lety 15.07.2016 14:49 |  
      0 0

      Já věřím 3:0, nicméně tipuji 2:1 :(
      Změny doufám budou Pavlenka, GvK, Škoda, Bílek, Frydrych, Ščuk..

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      kobo (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 15:06 |  
      1 0

      Kolik gólů dáme, to nedokážu odhadnout. Mám ale obavu, že 2 můžeme dostat. Takže budeme muset sázet góly jeden za druhým, a to hned od začatku, jinak to proleží na travníku až do konce...

  14. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    axxoSKS (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 15:15 |  
    0 0

    Takové štěstí Levadia mít podruhé nebude a my takovou smůlu podruhé také ne. Domácí prostředí požene naše hráče vstříc postupu. Sestava následující (nevím jak to bude se Škodou a Šventem)
    Pavlenka - Bořil - Deli - Bílek - Frydrych - Mihalík - Ščuk - Hušbauer - Kenia - Zmrhal - van Kessel
    Výhra 4:0

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Dresco     před 8 lety 15.07.2016 15:46 |  
      0 0

      Presne tak, ale bohuzel myslim, ze jednou inkasujeme, takze vysledek vidim na 5:1. Jinak jsem pro zajimavost mrknul na kursy, Na zapas je na nas 1,17. To asi neprekvapilo, ale na postup jsem cekal vetsi a je to pro nas 1,48 x 2,30.

  15. Slavia může hrát s Rio Ave ?

    houston (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 15:43 |  
    1 0

    Mám tak trochu obavy z konce té odvety. Byl jsem několikrát ještě na Strahově, blahé paměti, a zažil tam ty trpké konce s góly v nastavení. Můžeme sice vést s postupovým skóré, ale lze o postup přijít nějakou haluzí v samém konci. Jediná pomoc je vyšší než potřebný náskok, ale budou na to hošci mít ?
    Teď z jiného soudku : Zdá se to jenom mně nebo není sen ? Pokud náš hráč má mít jistou nabídku z ciziny a ta je klubem zamítnuta, následuje pokles výkonnosti a to dost často razantní. Není lepší jim v tom okamžiku poděkovat a nechat je jít ? Viz Zmrhal a Deli. Delimu bych dal týden dovolený, do kapsy DVDéčko s jeho představením v Talinu a jízdenku do Marseille. Chtěl bych vidět ty blbce, co by ho koupili. Zmrhal nehraje půl roku nic od té údajné nabídky z Ruska. Nemáme pak z toho vůbec nic, jen jsme nakrknutí.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave ?

      Robinator     před 8 lety 15.07.2016 15:57 |  
      0 0

      Deli půjde postupně nahoru, jen se neboj...To samý ten druhý stoper, tam nás to trápit nebude

  16. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    1rytir     před 8 lety 15.07.2016 15:50 |  
    2 1

    Optimistů, kteří už pokukují po Rio Ave bych se rád zeptal, zda si uvědomují, že Tallin má vcelku slušný náskok, který bude v Edenu bránit třeba v deseti a já pořád nevím, kdo jim ty tolik potřebné branky za dané situace dá?

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Robinator     před 8 lety 15.07.2016 15:55 |  
      0 0

      Mešanovič určitě ne..Takže tipuju Levana a Kessela, možná ještě někdo omylem ... :D

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      lassiter     před 8 lety 15.07.2016 15:57 |  
      0 0

      Z příspěvků je jasné, že si to uvědomuje v podstatě každý. Nemyslim, že by se jejich styl oproti včerejšku měl nejak zásadně změnit. Góly může dat kdokoliv, tak bych se nechal překvapit.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Dresco     před 8 lety 15.07.2016 15:59 |  
      0 0

      Ocekavam stejny prubeh jako v Estonsku, akorat bych rekl, ze si vytvorime jeste vice tutovek. Staci polovinu z nich promenit a netreba se obavat.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      marty9     před 8 lety 15.07.2016 16:09 |  
      0 0

      Myslím, že to není vysloveně optimismus jako takový, spíš víra.. Každý asi cítí a ví, že rozhodně je v našich silách tento tým porazit 2:0, taky přece nemůžeme jít do derby s tím, kdo z našich hráčů dá gól když prohrajeme s Tallinem 3:1. Hodně záleží na vývoji, pokud budeme hrát třeba po poločase 0:0 nebo nedejbože prohrávat 0:1, tak už hráči na sobě budou mít velkou deku a už to bude špatné. Naopak vyhrávat po poločase 1:0 nebo nejlépe 2:0 (Csaplár approves :)), tak už to bude vypadat jinak a i Tallin to nakonec bude muset trošku otevřít.. Ale nemůžeme jít do zápasu s vědomím, že to nejde..

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      belmis (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 18:25 |  
      2 0

      Co mě trochu zaráží je to, jak jsme byli na jaře nebezpeční při rozích a přímých kopech ze stran. V tomto zápase naši hlavičkáři nebyli nebezpeční - a že těch standardek bylo - snad jen Souček měl gólovku z rohu. Škoda při těchto situacích chybí víc než dost.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        MichalM (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 19:56 |  
        0 0

        Jj, typologicky stejneho nebo alespon jen podobneho hrace budeme postradat.. nevim kdo v nasi lize, snad Magera? Nevim, spis to bude o zmene systemu, cemuz odpovida i seznam nove prichozich hracu. No nechme se prekvapit, jedno je jiste, uz to nebude jako s Milanem :-) kazdopadne mu snad pripravovany transfer strasne moc preju a za 2-3 roky ho moc rad uvidim zpet v tom nejkrasnejsim dresu!

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 20:11 |  
          0 0

          Já mu to také moc přeju, ale mrzí mě, že ho nejspíš tuto sezónu nebudeme mít :-) On i do těch přízemních centrů ze strany vždycky vletěl jak střela a třeba podrážkou zakončoval. Takový buldok nám bude nejspíš chybět.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Pedro08     před 8 lety 15.07.2016 20:23 |  
      0 3

      Uvažovat o tom, že nevyřadíme Levadii vůbec nesmíme. Hráči musí být pod brutálním tlakem fanoušků, kteří je mají podporovat seč můžou a za to mají právo očekávat perfektně trénovaný tým, který pracuje na hraně svých možností. Očekávám vyřazení Ngadea z kádru a obrovskou pokutu pro něj za katastrofální výkon v Tallinu. To by mohlo nakopnout ostatní hráče, aby se vyhnuli osudu kolportéra letáků kabaretu Darling na Václavském náměstí.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        xavi     před 8 lety 15.07.2016 20:30 |  
        0 0

        To by pokutu museli dostat skoro všichni a navíc si myslím,že zrovna Ngadeu byl z obraný čtyřky nejlepší

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        no-nick     před 8 lety 15.07.2016 20:40 |  
        0 0

        Vyřadil z kádru? Po prvním soutěžním zápase, kdy nepodal nijak špatný výkon, jen při druhém golu chyboval? Občas tu píšeš perly, ale tahle docela vede, kolego.

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 21:20 |  
        1 0

        Tebe taky po první chybě vyhodili z práce? Dobrý úlet.
        Prostě musí všichni zatraceně přidat.

        • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

          Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 22:08 |  
          0 0

          Pedro má na sebe asi také tak velké nároky :).

  17. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    navzdyslavia     před 8 lety 15.07.2016 16:16 |  
    1 0

    Verim v nas uspech a postup do tretiho predkola. Verim,ze doma je vypraskame vysokou vyhrou. 5:0 nebo 6:0. Kessel bude uradovat. Vzdyt jen o polocas to bylo 7:0 na rohy pro nas. Ted ty sance jen zurocit. Verim v postup.

  18. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    malan (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 17:00 |  
    0 2

    tak co, uz se tu dobulelo? Kolik lidi ma po vcerejsku zlutou?:-)

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      afro     před 8 lety 15.07.2016 18:34 |  
      0 0

      Maximum, co jsem zaregistroval bylo misto Uhrin Uhrín. Jinak mame vsichni stazeno...

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        malan (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 20:13 |  
        0 1

        vidim, mel jsem si sem vzit holinky...Tesim se na Rio ave;)

  19. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    sTizz (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 18:22 |  
    4 0

    Fanousek je od slova fandit,coz znamena podporovat ci dale nasledovat. 6 otresnych let je za nami,a ja stale fandim.. a verim,ze Levadii smeteme 6:0 a vyjezd do Portugalska bude se stejnym nadsenim,jako do Tallinu! SKS FOREVER,po tom,co nas potkalo to nemuze byt jinak..

  20. Fanoušci

    Tonda     před 8 lety 15.07.2016 18:30 |  
    7 0

    Ahoj všichni malověrní. :) Po té včerejší ostudě, nutno dodat velké ostudě, se mi těžko hledala slova. Musím se přiznat, že jsem trochu ztratil chuť do začátku sezóny. Včerejší zápas byla shoda několika okolností. Jednak podle mého soudu DU neměl na takový zápas stavět Holíka. Toho bych do sestavy začleňoval až v průběhu podzimu v ligových zápasech, ale hlavně v domácím poháru. Bylo vidět že Levadia to zkoušela hlavně přes jeho stranu. Co se DU rovněž nepovedlo, byla naordinovaná hra. Měli jsme spíše hrát ze zajištěné obrany na rychlé kontry po získaném míči - trochu nalákat Levadii na naši půlku a pak zapresovat a frnknout s balonem do šance. Na můj vkus jsme moc kombinovali a nebyli jsme schopni z toho nic vytěžit. Leda spoustu přetažených míčů, a na to jak máme vysoké hráče tak z tolika rohů nedat branku je taky na pováženou. Nicméně čo bolo, to bolo. Ta jedna vstřelená branka může znamenat postup. Držme se toho. Pojďme si za svým cílem a za týden Levadii pojďme zkusit rozmetat. Já tam budu. A pokud se to nepovede, zachovejme si tvář. Férově uznejme že jsme měli tu trochu smůly, tu málo zkušeností, prostě ode všeho něco.

    Nicméně jako pravý fanoušek jsem dnes i přesto šel koupit permici na novou sezónu.
    To hlavní, na co se totiž v sezoně těším, jsou kaprliga zápasy. Chci vidět zlepšující se herní projev týmu, nárůst sehranosti a sebevědomí. prožívat konečně sezónu bez strachu o existenci nebo sestup.

    Pojďme si ten čtvrteční zápas hlavně užít. Podpořit kluky. Vedení prosím, jestli by nemohli otevřít tribunu JIH, aby jsme se v poločase mohli přesunout za branku soupeře a pomoct tím týmu. Věřím že Levadii roztrháme na kusy.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      no-nick     před 8 lety 15.07.2016 20:43 |  
      2 0

      Tak promiň, beru zpět. Opravdu debilních perel tu máš povícero.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      mirecek1111     před 8 lety 15.07.2016 20:50 |  
      5 0

      Já myslím, že je zbytečné u něj házet flintu do žita. Byla to spíše chyba Uhrina, že neodhadl, že to může skřípat, když ho dá vedle Deliho. Jde teď spíše o to, aby se z toho Uhrin co nejdříve, pokud možno okamžitě, poučil, a příští zápas už hrál vedle Deliho Bílek.

      Ngadeu si sedne na lavičku a dostane prostor se v poklidu zejména takticky adaptovat na evidentně jinou úroveň, než byl zvyklý v Rumunsku. Je mladý, má skvělé fyzické paramentry, není vůbec důvod si myslet, že by se za půl roku neměl šanci stabilně prosadit. Jen to chce trošku času, Uhrin to s ním jen pouze pořádně přepálil. A tím, že ho dal vedle Deliho a Holíka se to ještě znásobilo.

      Dejme si pozor, abychom se s Ngadeem nevypořádali stejně, jako se vypořádal Jiří1 s Delim, když k nám tehdy přestoupil :)

      • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

        donford     před 8 lety 15.07.2016 23:07 |  
        0 0

        Souhlasím, Ngadeu se musí především adaptovat. Myslím, že to měl těžké i tím, že Holíkovi se v zápase nedařilo. To byl opravdu trochu od DU nerozum. Pro oba to byla v mezinárodním soutěžním zápase za áčko premiéra a Ngadeu asi nevěděl, kam dřív skočit. Pomáhat Holíkovi? - Mingazov se tolik nevracel, nebo si hlídat střed? Do toho i jazyková bariéra, prostě sešlo se to nemile. Vše chce svůj čas.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Marwek23 (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 21:17 |  
      1 0

      já naopak doufám, že se u nás prosadí. Stál nás docela dost peněz...je to hráč z úplně jiného prostředí, nelze očekávat, že okamžitě zazáří...ne každý je jako Tavares. Je potřeba postupná aklimatizace, věřím ale, že na to má a bude naší oporou...

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 22:06 |  
      0 0

      To je dost zvláštní způsob poněkud zvrácené radosti.
      Navíc odepisovat hráčovu kariéru po jednom zápase, to také o něčem svědčí.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Ferguss     před 8 lety 16.07.2016 07:41 |  
      1 0

      Problém nebyl zdaleka jenom o Ngadeu, problém byl že obraně chyběl někdo kdo by šéfoval. To Deli nikdy nebude, navíc se zdá že ho začátek sezony nzastihnul v úplně ideální formě. Otázka nakolik se na tom podepsalo to že mi nevyšel přestup do Francie. A chudák Holík už jsem s tím neorganizovaným chaosem jenom svezl. Já sem nikdy nebyl odvolávač Uhrina, ale tohle jde celé za ním. Obrana byla zkrátka špatně postavená a v tomhle složení hrát (zatím) nemůže. Příště bych to viděl ve složení Frydrych, Bílek, Deli, Bořil a na DZ Ščuk místo Součka. Klíčové bude nedostat gól, dopředu by si záloha měla poradit. Podobně vypjaté zápasy jsou především o hlavě.

  21. Stadion

    jufoun (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 20:29 |  
    0 0

    Pánové mám dotaz, jak dopředu přijít na čtvrteční zápas?
    Abychom se v pohodě bez nervů usadili. Vstupenky budeme mít přes ticketportal.
    Díky předem.

    • Re: Stadion

      Eluin (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 20:43 |  
      0 0

      Já obvykle chodím tak 50 min před uvodnim hvizdem.

    • Re: Stadion

      afro     před 8 lety 15.07.2016 21:47 |  
      0 0

      Ocekavam podobnou navstevu jako na ligu. Osobne chodim 30-45 min. pred vykopem a stiham si koupit i tu brecku, co vydavaji za pivo...

    • Re: Stadion

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 15.07.2016 22:07 |  
      0 0

      Neocekavam vic,nez 14 tisic :) ,takze tech 50 minut predem musi stacit se zakoupenou vstupenkou i pro obcerstveni pred zapasem

      • Re: Stadion

        Travinho     před 8 lety 16.07.2016 08:58 |  
        0 0

        Já neočekávám víc než nějakých 7 tisíc.

  22. Re: Slavia může hrát s Rio Ave

    Travinho     před 8 lety 16.07.2016 09:16 |  
    1 0

    Z mého pohledu by Rio Ave nemusel být nehratelný soupeř. Budou chtít hrát otevřenou partii a asi nebudou ani tak důrazní a to nám vyhovuje. Ono se stačí podívat na společného jmenovatele našich úspěchů a neúspěchů v posledním asi půlroce. Jakmile jsme hráli s týmy, které chtěly hrát vyloženě otevřenou partii, ale byli herně na horší úrovni než my, tak jsme je obvykle přejeli. Druhá věc je, že jakmile jsme potkali celek, který hrál vyloženě zezadu, tak jsme jej málokdy přejeli a proto se obávám, že ve čtvrtek bude konec našim pohárových snům. Pokud chceme, aby to bylo jinak, tak se toho ovšem musí hodně změnit.

    • Re: Slavia může hrát s Rio Ave

      Travinho     před 8 lety 16.07.2016 09:22 |  
      3 0

      Ale pokud si budeme lhát do vlastní kapsy, že to bylo jen neproměněním šancí, tak se dál nepohneme. V odvetě musí tým na Estonce vletět a prostě je zničit. I sestava by měla vypadat úplně jinak... Začněme tím, že bych vyměnil ne jednoho, ale oba stopery. Protože Bílek i Frydrych vědí oč půjde, kdežto u Deliho s Ngaduiem převládá laxnost. Určitě bych se nebál ani nasazení Van Kessela a Kenii do základu, protože to jsou rozdíloví hráči a doufejme, že se uzdraví Ščuk, protože byl ve středu zálohy z našich v přípravě jasně nejlepší. Své místo by pak měl mít i Škoďák, kterého bych pustil do ciziny zato, že u nás odehraje alespoň tento existenční zápas.. PS: Nevíte někdo co je s Jablonským.