Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Kam se Slavií do Evropy?

Po včerejšku je seznam možných soupeřů Slavie ve druhém předkole Evropské ligy kompletní. Najdeme na něm nyní celkem 82 týmů z 37 zemí, u mnoha z nich je však šance, že přejdou přes první předkolo, pouze v rovině teorie.

Uplynulý víkend skončila drtivá většina evropských ligových a pohárových soutěží, hrát se bude už jen v úterý poslední kolo nadstavbové části řecké ligy a ve čtvrtek finále poháru v Černé Hoře, které však již stejně na tamějších pohárových účastnících nic nezmění. Seznam možných pohárových soupeřů Slavie ve druhém předkole EL je však konečný už nyní, můžeme se na něj tedy podívat zblízka.

Druhého předkola se zúčastní 66 týmů, Slavia je mezi nasazenými a může tak narazit na 33 nenasazených účastníků této fáze soutěže. Mnoho z nich však musí projít prvním předkolem, ve kterém sice budou tyto týmy nasazené, mohou však vypadnout na úkor libovolného nenasazeného týmu (v prvním předkole). Proto je seznam možných soupeřů Slavie nutno rozšířit také o všechny nenasazené týmy v prvním předkole, přestože šance, že by například týmy ze San Marina nebo Gibraltaru mohly uspět, je asi opravdu mizivá.

Koho tedy na seznamu soupeřů Slavie nalezneme? Rozdělme je pro přehlednost do třech kategorií:

1) Týmy, které nemusí hrát první předkolo: Těchto týmů je jen šest a jsou z fotbalově poměrně vyspělých zemí: CSMS Iasi (Rumunsko), Piast Gliwice (Polsko), Levski Sofia (Bulharsko), Torpedo Zhodino (Bělorusko), Hibernian (Skotsko), SonderjyskE (Dánsko)

2) Týmy, které musí hrát první předkolo a budou v něm nasazené: Zde najdeme 27 týmů z fotbalově menších zemí po celé Evropě (a občas i Asii): KR Reykjavík, Breidablik (Island), Aberdeen (Skotsko), Shamrock Rovers, St. Patrick's Athletic (Irsko), Linfield (Severní Irsko), Odd Grenland, Stabaek (Norsko), Zaglebie Lubin, Cracovia Krakow (Polsko), Levadia Tallinn, Kalju Nomme (Estonsko), Differdange 03 (Lucembursko), FC Vaduz (Lichtenštejnsko), Rabotnicki Skopje (Makedonie), Beroe Stara Zagora (Bulharsko), Dacia Kišiněv, Zimbru Kišiněv (Moldávie), Kukesi (Albánie), Cukaricki Bělehrad (Srbsko), Široki Brijeg (Bosna a Hercegovina), NK Domžale (Slovinsko), Beitar Jeruzalém (Izrael), Dila Gori (Gruzie), Pjunik Jerevan (Arménie), FK Gabala (Ázerbajdžán), Kairat Almaty (Kazachstán)

Jak vidno, je zde opravdu pestrá směsice zemí od turisticky i fotbalově příjemných na severu a severozápadě Evropy přes Polsko a pobaltské státy až po tradiční Balkán a zakavkazské republiky a asijské destinace Jeruzalém a Almaty. Jak už jsme ale zmínili výše, tyto kluby musí nejdříve přejít přes první předkolo, kde je může vyřadit některý z nenasazených týmů. Tam jsou jak vyloženě fotbaloví trpaslíci, tak také týmy, které klidně mohou mít šanci na úkor někoho z nasazených postoupit. 

3) Nenasazené týmy v prvním předkole (49 týmů): Valur Reykjavík (Island), HB Torshavn, Vikingur, NSI Runavik (Faerské Ostrovy), Cliftonville, Glenavon (Severní Irsko), Cork City (Irsko), Bala Town, Llandudno FC, Connah's Quay (Wales), RoPS Rovaniemi, IFK Mariehamn (Finsko), Suduva Marijampole, Atlantas Klaipeda, FK Trakai (Litva), FK Jelgava, Spartaks Jurmala (Lotyšsko), Infonet Tallinn (Estonsko), CS Fola Esch, Jeunesse d'Esch (Lucembursko), Birkirkara, Hibernians FC, Balzan FC (Malta), FC Lusitanos, UE Santa Coloma (Andorra), La Fiorita, Folgore (San Marino), Europa FC (Gibraltar), Spartak Myjava (Slovensko), MTK Budapešť (Maďarsko), Rudar Pljevlja, Buducnost Podgorica, Bokelj Kotor (Černá Hora), Nova Gorica (Slovinsko), Shkendia Tetovo, Sileks Kratovo (Makedonie), Slavia Sofia (Bulharsko), Teuta Durres, Partizani Tirana (Albánie), Zaria Balti (Moldávie), Radnik Bileljina, Sloboda Tuzla (Bosna a Hercegovina), FC Priština (Kosovo), Chikhura Sakhere, Samtredia (Gruzie), Shirak Gyumri, Banants Jerevan (Arménie), Kapaz Ganja (Ázerbajdžán), Ordabasy Shymkent (Kazachstán)

Teoreticky se tak slávisté, kteří plánují výjezd na první evropský zápas Slavie po necelých sedmi letech, mohou dostat do všech koutů Evropy, případně i za její hranice. Nejvýchodnějším možným výjezdem je kazašské Almaty ležící u hranic s Kyrgyzstánem jen asi 350 km od území Číny a na prakticky stejné východní délce jako indické Dillí. Nejzápadnějším výjezdem by byl jistě mnoha fanoušky vítaný výlet na Island do Reykjavíku. Nejseverněji se slávisté mohou dostat do finského Rovaniemi, které leží jen pět kilometrů jižně od severního polárního kruhu. Nejjižnějším místem, kde mohou hráči Slavie sehrát zápas druhého předkola, je izraelský Jeruzalém, který podobně jako kazašské Almaty leží v Asii a nikoli v Evropě. Naopak nejbližším výjezdem by byl zápas v Myjavě, která leží sotva 10 kilometrů od území České republiky.

Připomeňme znovu, že los 1. i 2. předkola EL proběhne ve švýcarském Nyonu 20. června (mimochodem ve stejný den je plánován také losovací aktiv české ligy) a zápasy druhého předkola se odehrají 14. a 21. července.

Na úplný závěr přikládám mapu Evropy s vyznačenými destinacemi, kterou pro čtenáře SN připravil uživatel ocetnik. Díky moc!

Komentáře (161)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kam se Slavií do Evropy?

        před 8 lety 30.05.2016 11:18 |  
    0 0

    Velká šance, že to na občanku nepůjde... :-))

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:22 |  
      0 0

      Skvělá práce s mapou! (A i s článkem, quelhare!), díky za přehled.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        PetCC     před 8 lety 30.05.2016 13:30 |  
        0 0

        Mapa je opravdu pěkná práce.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

              před 8 lety 30.05.2016 14:44 |  
          0 0

          Díky...

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        tomcz     před 8 lety 30.05.2016 19:16 |  
        0 0

        Pěkná mapka :) Snad na nás vyjde někdo lehkej :)

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 20:14 |  
      0 0

      Možná to nepůjde ani na pas bez víza ;-)

  2. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    doctorex (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:22 |  
    0 0

    Krásná mapa, díky na ni. Kdybych si měl vybírat, asi budu preferovat někoho z Polska/Slovenska, kvůli vzdálenosti, ale jinak by se mi líbilo se jet podívat někam na Balkán. Stejně jsou tohle zase parádní starosti po minulých letech!

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 11:24 |  
      0 0

      Na tom Balkánu je koncentrace šipek daleko největší. Ale pořád ještě zlatý Balkán oproti Zakavkazsku nebo Kazachstánu :o)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        doctorex (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:52 |  
        0 0

        Právě proto doufám, že by to mohlo vyjít. Spojit to s pár dny někde u moře a za mě parádní výjezd. Ještě uvidíme co na to šéf s dovolenou... Kazachstán bych asi nedal, Kavkaz mě láká, byl jsem loni s bráchou v Gruzii, nevadilo by mi si návštěvu zrovna téhle země zopakovat.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        doctorex (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:53 |  
        0 0

        Každopádně super mapa a děkuji za ni moc!

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        PoKy     před 8 lety 30.05.2016 12:40 |  
        0 0

        Právě jsem se vrátil z Gruzie. Stadion Boris Paichadze pro nějakých 55000 fanoušků a na stadionu jich bylo tak 100. Poslední zápas, oslava titulu... no nic bizarnějšího jsem v životě (fotbalovém) neviděl.
        Gori je zajímavé město, kolem je spousta věcí k vidění, stojí to za výlet.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          marp (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 22:25 |  
          0 0

          Bylo jich tam 100, nebo 100 tisíc?

  3. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    CyWilly     před 8 lety 30.05.2016 11:23 |  
    0 0

    Klobouk dolů před tím, jakou jste si s tím dali práci! Ještě z toho udělat mapu, to je dobrá piplačka. Dobrá práce, díky! Mimochodem tipuju nějaký moldavský tým. Tím se kruh uzavře a můžeme definitivně začít znovu...

  4. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Borgetti     před 8 lety 30.05.2016 11:24 |  
    0 0

    Já bych si pro začátek přál opravdu lehkého soupeře. Nejvíc asi estonské soupeře nebo třeba Dacii Kišiněv. Určitě nechci soupeře z Asie, už třeba kvůli dálce a všichni víme, jak dokážou hrát kazaši. No a co se týče exotiky, tak asi soupeře z Islandu.

  5. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:27 |  
    0 0

    Je jasné, že naše ambice by měly být postoupit alespoň do 3. předkola. Za sebe doufám, že nám nahraje los, a dostaneme nějakého "fotbalového trpaslíka", i když třeba méně atraktivního. Jak jsem pročítal seznam, jasně se tam naopak vyvrbily kluby, se kterými by mohla být zbytečně těžká práce.

    Z první skupiny to jsou Gliwice a Levski, formu Skotů neznám, sleduje tu někdo skotskou Premier League?

    Z druhé skupiny by bylo nepříjemné dostat Nory, Poláky a NK Domžale, kvůli cestování pak všechny ty "stány".

    Třetí skupinu bychom měli přehrát jednoznačně, ale i tam se najdou zajímavá jména, především Slavia Sofia, MTK Budapešť anebo Spartak Myjava, kteří by se proti Čechům mohli chtít vytáhnout.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 11:36 |  
      0 0

      Muj nazor je, ze nejhorsi mozny los (dalka + kvalita soupere) by byl FK Gabala z Azerbajdzanu. Loni se jako nenasazeni v prvnim predkole dostali pres Dinami Tbilisi, Cukaricki Belehrad, Apollon Limassol a Panathinaikos az do skupiny EL. Tam sice dvakrat prohrali s Krasnodarem a Borussii Dortmund, ale uhrali zase dve plichty s PAOKem. To ani zdaleka nejsou nejaci nazdarci...

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:37 |  
        0 0

        A, to mně nenapadlo mrknout se na loňskou kvalifikaci. Pokud tam je takový tým, byla by vyloženě smůla dostat zrovna je. Pravděpodobnost je však malá. :)

  6. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Tomski     před 8 lety 30.05.2016 11:28 |  
    0 0

    Hibernian by byl ideální...příští sezonu pořád druhá liga, historický klub, vyspělejší země...

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      steev (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:43 |  
      0 0

      Dobre, beru Hibernian bez losu :) To by byl krasnej vyjezd. Uz se tesim, kamkoliv.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:49 |  
        0 0

        Já se těšil na Rangers a oni prohráli , škoda :)

  7. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Robinator     před 8 lety 30.05.2016 11:38 |  
    0 0

    Krásný článek, díky za něj. Dle mého nejhorší možný soupeř by byl SonderjyskE a Stabaek, plus ty bulhaři nebo skoti.

    Chystám se na výjezd, jelikož na velkou dovolenou se chystám až v zimě, letos jsem chtěl stejně jet na pár dní někam do města, tak to zkombinuji s fotbalem, pokud to bude vícedenní výlet, bylo by to skvělý. Asi bych byl rád za ty Almaty, tam se jen tak človek nedostane a byla by to super exotika, takže si přeju tohoto soupeře :)

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 12:06 |  
      0 0

      Tak to už si stopuj letadlo s týmem :)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Robinator     před 8 lety 30.05.2016 12:18 |  
        0 0

        myslíš, že by se pro fanoušky nic nepořádalo? :)

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      slamacek (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 13:16 |  
      0 0

      danove budou v klidu. tym co ma rozpocet urovne bohemky, co se jim povedl jeden rocnik. pravdepodobne odejdou nejvetsi hvezdy. myslim si, ze v osudi jsou mnohem tezssi souperi.

  8. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:53 |  
    0 0

    Jsem teda zvědavej , kdo(nový ale i starý) se tedy ve Čtvrtek bude hlásit na začátku přípravy. Určitě nebude Škoda předpokládám a další případní reprezentanti ?

  9. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Borris     před 8 lety 30.05.2016 11:55 |  
    0 0

    Ví někdo kdy je teda ta tiskovka?

  10. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 11:59 |  
    0 0

    Mně by se líbily týmy z Malty, San Marina, Lucemburska,Andorry a tým z Gibraltaru, co se týče jak hratelnosti soupeře, tak místa na zajímavý výlet, ale s návstěvou v Edenu by to byla asi extra bída.V tom pohledu mě potom táhnou snad leda tak skoti, poláci,irové a MTK ohledně fanoušků,jinak nevim .

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Robinator     před 8 lety 30.05.2016 12:02 |  
      0 0

      na Gibraltaru je jedno z nejnebezpečnějších letišť na světě : ))

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        carfi-sks (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 12:07 |  
        0 0

        A taky plno drzejch opičáků.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        steev (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 12:09 |  
        0 0

        Ale muzes si pohladit opici. :)

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          dubas     před 8 lety 30.05.2016 13:02 |  
          0 0

          steev to si můžeš zajít na Letnou a nemusíš letět přes celou Evropu:-)

          • Re: Kam se Slavií do Evropy?

            edenian     před 8 lety 30.05.2016 14:29 |  
            0 0

            ...pohrabacem :-)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 14:06 |  
        0 0

        Na druhou stranu, naši chlapci tam byli v zimě na výletě, takže znaj prostředí :D

  11. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Grobar     před 8 lety 30.05.2016 12:06 |  
    0 0

    Přeju si MTK Budapest, Myjavu, nebo Estonce.

  12. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 12:21 |  
    0 0

    Jako vždy, klobouk dolů - skvělý článek.

    Já bych bral MTK Budapešť.

  13. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    el_moscardon     před 8 lety 30.05.2016 12:36 |  
    0 0

    Už dlouho jsme nehráli s Corkem, takže tam, nebo kamkoli jinam do Irska či Ulsteru.

  14. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    slamacek (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 13:20 |  
    0 0

    diky za ten prehled. pral bych si soupere ze san marina. nechci islandany

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Pepino44     před 8 lety 30.05.2016 14:00 |  
      0 0

      Tak já také děkuji za článek a vynaloženou práci, je to pěkné. Já jsem přesvědčen,že pokud chceme v Evropě něco hrát, neměli bychom mít v tomto předkole potíže. Protože se na výjezd nechystám, tak je mi jedno koho dostanem. Zde se teprve ukáží naše ambice.

  15. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Jachym     před 8 lety 30.05.2016 13:44 |  
    0 0

    Já se chystám až na finále. To se hraje kde?:-)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Borgetti     před 8 lety 30.05.2016 14:01 |  
        0 0

        Finále českého poháru myslíš? I za to bych byl rád, kdyby se tam Slavia dostala. Už bych rád viděl nějakou trofej u Slavie.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Jachym     před 8 lety 30.05.2016 14:31 |  
        0 0

        Takže Sverige. Díky!

  16. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Borgetti     před 8 lety 30.05.2016 14:19 |  
    0 0

    Jak probíhá přesně losování 2. předkola a vlastně všech předkol? Kluby se nejdřív rozdělí do podskupin, kde každý klub dostane svoje číslo? ale jak to je s 2. př. když se losuje nejdřív první? Tipuju, že tam už budou číslovány kluby, které budou nasazené v 1.předkole. Je to tak? Díval jsem se na stránky UEFA, na jejich video z losu. Jen jsem už nikde nenašel ty podskupiny. Víte někdo, kdy se podskupiny tvoří? jestli v den losu nebo už týden předem?

    Děkuji za odpovědi

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 14:35 |  
      0 0

      Podskupiny se tvoří v den losu, navíc v případě druhého předkola až po losu předkola prvního. Takže zúžený výběr soupeřů budeme vědět doslova jen pár minut před losem.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Borgetti     před 8 lety 30.05.2016 14:42 |  
        0 0

        No to mě po... já si už plánoval jak si ke každému klubu napíšu plusy a mínusy, jako z podskupiny, které může SKS dostat. Jen jsem se díval na video losování 2. předkola a tam ty podskupiny ani neukazovali.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 14:45 |  
          0 0

          Ony se dost dobře ani dřív udělat nemůžou, protože se musí brát v úvahu, ať se spolu nemohou ani teoreticky potkat týmy z jedné země. Takže se musí počkat na los prvního předkola a poté teprve vytvořit podskupiny. A když se to losuje obojí v jeden den, tak jde fakt jen o pár minut před startem losu.

          • Re: Kam se Slavií do Evropy?

            Borgetti     před 8 lety 30.05.2016 15:11 |  
            0 0

            To vím, že ze stejné země nemůžou hrát proti sobě. Někde snad ani kluby ze sousedních státu nemůžou vylosovat k sobě, ale už nevím jestli je to UEFA, ale je to kvůli nesmírné rivalitě z politických důvodů.

            • Re: Kam se Slavií do Evropy?

              Fallen (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 16:50 |  
              0 0

              To je myslim Arménie x Azerbajdžán, pak Rusko x Ukrajina a Gruzie a dokonce i Španělsko a Gibraltar (Španělé se opakovaně snaží Gibraltar ovládnout a neuznávají ho).

  17. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    edenian     před 8 lety 30.05.2016 14:31 |  
    0 0

    Tri tymy z Faerskych ostrovu? Tomu nerozumim.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 14:34 |  
      0 0

      Až na úplné trpaslíky (Andorra, San Marino, Gibraltar, Kosovo a Lichtenštejnsko, kde se vůbec nehraje liga) každý evropský stát posílá do Evropy minimálně 4 týmy - z toho minimálně jednoho do LM a minimálně tři do EL.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Mac     před 8 lety 30.05.2016 15:37 |  
        0 0

        Takové Španělsko posílá do EL pouze dva týmy... ;-)

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          quelhar (admin)     před 8 lety 30.05.2016 15:38 |  
          0 0

          Pravda :o))

  18. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    kobo (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 16:19 |  
    0 0

    Je to neuvěřitelné:
    - 2014 jsme málem sestoupili
    - 2015 jsme málem skončili jako klub - insolvence
    - 2016 už máme jen příjemé starosti - evropská liga, vlastní stadion už opravdu na dosah, plánování volna na již určené termíny
    http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2017/competitionformat/index.html
    Je zajímavé, že přesné termíny lze plánovat všude dlouho dopředu, jen u nás se upřesňují popřípadě mění kvůli TV jen pár dní max týdny dopředu.
    Pokračování:
    - 2017 ligový titul?, zisk evropského poháru? a postup do Ligy Mistrů?
    Průměr nestačí.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Jachym     před 8 lety 30.05.2016 16:33 |  
      0 0

      My tu ligu (Mistrů) stejně vyhrajem, hej, stejně vyhrajem, hej, stejně vyhrajem....:-)))

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 16:34 |  
      0 0

      Zisk evropského poháru? A není to málo? :)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Divizni (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 16:39 |  
        0 0

        Hlavně teď nějaké ty šikovné hráče....

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 16:54 |  
        0 0

        :D

  19. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Petr9608     před 8 lety 30.05.2016 18:27 |  
    0 0

    Já bych si přál jednoznačně Myjavu, pokud postoupí z 1. pk - což určitě může. Když dostane z těch nasazných někoho lehčího...

    http://www.coen.wz.cz/nextevropskaliga.htm

    Lidi ale - fakt si asi važme toho, kde ten náš fotbal je. Já vim, že má člověk pořád v těch očích ožralý sudí a fotku "svaté trojice" Pelta - Horník - Starka, nicméně to umístění ČR na 12./13. místě je skutečně velice dobrý. Co by za to dali třeba Maďaři.

    Tu EL nakonec hrajem právě díky tomu umístění. Bez něj by hrály poháry jen čtyři týmy.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Grobar     před 8 lety 30.05.2016 19:10 |  
      0 0

      +1

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      PetCC     před 8 lety 30.05.2016 20:38 |  
      0 0

      Souhlas. Naše liga je na tom vcelku dobře. To potvrzuje právě i to, že držíme vklidu 5 míst v EP.
      Samozřejmě, spodní část ligy nemá dostatek prostředků na všechno, ale rozhodně hráčské kádry schopné odehrát kvalitní zápas mají (až na nějakou tu vyjímku) všichni.
      Skoro na všechny zápasy se dá dívat.

  20. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Komix     před 8 lety 30.05.2016 19:33 |  
    0 0

    Dáme si malou tipovačku? :)

    Co nás podle vás čeká zítra na tiskovce?

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      dubas     před 8 lety 30.05.2016 19:39 |  
      0 0

      Jen to nejlepší, co by nás jiného tak mohlo čekat.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Humessi     před 8 lety 30.05.2016 19:43 |  
        0 0

        Spousta z nás bude spokojena ;-)

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 20:25 |  
          0 0

          A zbytek nebude? :D

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 19:51 |  
      0 0

      Počítám Trunda (Krob), Boháč a ten stoper z Rumunska...

  21. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 19:52 |  
    0 0

    Btw ohledně zařazování mladých hráčů do dospělého fotbalu - Švýcaři berou tři teenagery.

    Povšimněte si prosím předvevším faktu, že: "....do Francie se nepodívá jednatřicetiletý obránce Philippe Senderos, jenž je podle počtu startů pátým nejzkušenějším aktivním reprezentantem helvétského kříže. Bývalý zadák Arsenalu či AC Milán od roku 2006 nechyběl ani na jedné velké akci, které se Švýcaři zúčastnili. Kvůli nedostatku herního vytížení v klubu schází v nominaci i bývalý kapitán Gokhan Inler."

    Tolik např. k Rosickému.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/svycarsko-konecna-niminace-dff-/euro-2016.aspx?c=A160530_193346_euro-2016_rou

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Petr9608     před 8 lety 30.05.2016 21:29 |  
      0 0

      Ať si Albánci dělaj co chcou.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 21:48 |  
        0 0

        Super, díky za názor. Velmi podnětné.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 00:03 |  
      0 0

      Upřímně mě už útoky na Rosickýho serou. Neříkám, taky si občas z jeho zdraví udělám srandu, ale co je moc, to je moc. To nemyslím jen zde, ale všude po internetu, soc. sítítch atd... Jestli bude zdravej, tak bude o parník nejlepší náš hráč na hřišti. Něco jako Kenia, nemusí půl roku hrát a stejně bude vyčnívat...

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Kaston     před 8 lety 30.05.2016 21:43 |  
      0 0

      Tak aspoň víme, že Deli je umírněný muslim...
      Úroveň spartu mě pořád nepřestává překvapovat.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 21:47 |  
        0 0

        V té hromadě sraček jsou podstatné dvě věci: že má výstupní klauzuli od doby smlouvy ze Spartou. Nechápu, jak smlouva ze Spartou souvisí se smlouvou ve Slavii, ale budiž. Druhá, že Tvrdík "důrazně připomenul" jeho zásluhy. To znamená, že už se s ním loučí.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Borris     před 8 lety 30.05.2016 22:28 |  
        0 0

        Však už to taky z toho článku dali pryč :-D

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          jiri     před 8 lety 30.05.2016 22:33 |  
          0 0

          kripl novinář.... bezcenej kokot... toto napsat může jen idiot...

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      DeanMoriarty     před 8 lety 30.05.2016 22:05 |  
      0 0

      Velká škoda prodat hráče Deliho formátu za 30 mega, s tím, že část ještě půjde spartě.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Alanor (admin)     před 8 lety 30.05.2016 22:24 |  
        0 0

        Aspoň za něj Sparta dostane pár šupů. :)

  22. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    navzdyslavia     před 8 lety 30.05.2016 21:38 |  
    0 0

    Ahoj,tak si myslim ze zitra na TK bude predstaven Martin Krob,Vl.Coufal,Michael Ngadeu a mozne oznameni,ze Deli zustava. Mozna prichod Sventa.Jake jsou vase názory.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 21:48 |  
      0 0

      Že lítáte v oblacích.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      sicilianbrno     před 8 lety 30.05.2016 22:03 |  
      0 0

      přichody: Krob, Coufal, Ngadeu..odchod Deliho a pozdrav Šventa na youtube, že už se na nás těší:-)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 22:46 |  
        0 0

        Krob? Tyvole to snad ne. Aneb tohle je tak jako že #podprůměrstačí .

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          Nascimento     před 8 lety 30.05.2016 22:51 |  
          0 0

          Nemyslí hráče, ale Martina Kroba. Do vedení místo Trundy.

          • Re: Kam se Slavií do Evropy?

            Ravik     před 8 lety 30.05.2016 23:05 |  
            0 0

            tvl :-)))

            • Re: Kam se Slavií do Evropy?

              JS (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 00:16 |  
              0 0

              Aha :D . Tak ať se vyjadřuje jasně, když zařazuje funkcionáře po bok čutálistů...

              • Re: Kam se Slavií do Evropy?

                sicilianbrno     před 8 lety 31.05.2016 09:07 |  
                0 0

                Chytrému to dojde, hloupému napověz...příště stačí číst občas články typu : " Míří Martin Krob do vedení slavie" a docvakne ti to.

                • Re: Kam se Slavií do Evropy?

                  JS (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:26 |  
                  0 0

                  Já je samozřejmě četl, kamaráde. Akorát když zařadíš jedno funkcionářské jméno mezi pět dalších, což jsou hráčská, napadne mě další hráč. Nic.

                  • Re: Kam se Slavií do Evropy?

                    sicilianbrno     před 8 lety 31.05.2016 09:54 |  
                    0 0

                    Já jen reagoval na otázku uživatele navždyslavia jaké jsou naše názory, kde zařadil také Kroba bez označení funkce. Na to ale tvůj přispěvek nesměřoval, pouze na můj.

  23. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    tomcz     před 8 lety 30.05.2016 21:59 |  
    0 0

    Já už se tak těším na zítřejší tiskovku :) Jen škoda Deliho, pokud je pravda co píše spart, bude mi chybět.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 22:17 |  
      0 0

      Bohužel není v asi v silách Slavie udržet Deliho. Tak snad náhrada bude stejně kvalitní jako Simon.

  24. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Alanor (admin)     před 8 lety 30.05.2016 22:59 |  
    0 0

    Pokud ještě někdo věřil pohádkám o ultimátně dobrém dědečkovi Šimáněm, tak mu snad případ Deliho, který přinesl Sport, trochu pootevřel oči. I když zástupy fanoušků má pan doktor hlavně mezi širší veřejností, která není informovaná o skutečném stavu věcí. Každopádně šance udržet Deliho byla mnohonásobně větší v zimě, to by ale někomu nesmělo přijít, že je to zbytečná škoda peněz.

    Jediné plus je, že na tom příliš nevydělá Sparta. A Simonovi přeji vše nejlepší do nového angažmá, které si zaslouží! Jeho setrvání je dle toho článku už spíš jen v oblasti zbožného přání.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Ravik     před 8 lety 30.05.2016 23:05 |  
      0 0

      Myslíš Alanore, že by agent Deliho se změnou smlouvy souhlasil? Přeci jen tak nízká výstupní klauzule, o které věděl předpokládám jen on, Deli, klub a Sparta mu dala slušný manévrovací prostor jak se obohatit. Řekl klubům, že ten hráč je volný za tolik a tolik a sám shrábne zprostředkovatelskou provizi, kterou mu OM rád zaplatí, protože díky němu se dostal levně k velmi zajímavému hráči. No ale uvidíme jaká bude skutečná prodejní cena, třeba se peltu.

      Ad Šimáně - souhlasím s Tebou, že jeho harpagonství bylo pro byznys jako je fotbal poněkud omezující.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Alanor (admin)     před 8 lety 30.05.2016 23:08 |  
        0 0

        Myslím, že v zimě ta šance byla reálná. Kdyby se mu nabídla špičková smlouva, kterou mu chtějí dát teď, tak si myslím, že by zůstal a klauzule se zrušila. Teď měl Simon ještě lepší jaro a v létě se také dělá víc přestupů, takže je ta šance na jeho udržení minimální.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          Ravik     před 8 lety 30.05.2016 23:16 |  
          0 0

          Tak to někdo neviděl pro stromy les...

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      TSeguinTS     před 8 lety 30.05.2016 23:20 |  
      0 0

      Tak tohle snad obrečím :-( Stále jsem věřil, že se nám podaří ho udržet minimálně na předkolo, v nejlepším alespoň do zimy.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Robinator     před 8 lety 30.05.2016 23:47 |  
        0 0

        jestli půjde pod sto mega tak je to trestný čin

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          smely (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:08 |  
          0 0

          nedelal bych z toho tragedii, Tavarez taky odchazel jako hvezda a jak dopadl...treba se Simon za 2 roky vrati...a jestli ne , tak mu prejme do jeho zivota to nejlepsi, treba alespon bude moci byt se svou rodinou....Bonne chance, Simon !

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      spino     před 8 lety 31.05.2016 00:22 |  
      0 0

      Já hlavně doufám, že se mezi sebou oba akcionáři nějak rozumně domluví a případný Šimáněho odchod z klubu odprezentují tak, aby to nepoškodilo image Slavie a Tvrdíka. Už přrsně totiž vidím ty názory chytráků, jak seriózní byznysmen prostě nemohl s nekompetentním Tvrdíkem spolupracovat, že Tvrdík svým rozhazováním ohrožuje stabilitu klubu atd. Na tohle fakt bacha, protože méně zasvěcení fanoušci se toho mohou chytnout.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        japoko     před 8 lety 31.05.2016 09:58 |  
        0 1

        Ale problém je v tom, že Tvrdík je opravdu nekompetentní, což předvádí v různých postech již několik let! Tak proč by jeho působení ve Slavii mělo být tak zásadní vyjímkou?

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 13:03 |  
          0 0

          Např. to, že fotbalové prostředí je naprosto jiná záležitost, než ostatní businessy.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 00:48 |  
      0 0

      Alanore, nezlob se, ale nad tímto tvým příspěvkem bych zvracel. Kašlu na nějaké pohádky o dobrem/zlém dědečkovi,ale fakt je, že primárním zachráncem je p. Šimánė. Ano. Otevřeli se mi oči, p. Šimáně by asi šel low cost cestou, ale to nic nemění na tom, že od Řebíčka koupil Slavii on a až potom se přidala CEFC. Ztratili jsme Deliho, ale jsi schopný se zaručit, že nebyt p. Šimánėho,t ak by jsme nepřišli o celou Slavii? Fandim teď od srdce CEFC, p. Tvrdíkovi, teď Slavii ovládne on, ale já si prostě nedovolím plivnout na p. Šimáněho,jak se to tu děje. Za mě, děkuji moc p. Šimáněmu za záchranu Slavie a předání ji do rukou silnějšího investora CEFC. Snad nás čekají teď krásné dny. A osobně věřím v cestu nastavenou p. Tvrdíkem. Každý má na světě nějakou roli, p. Šimáně je pro mě zachránce Slavie před krachem. Na CEFC už je, aby se Slavie stala absolutně dominantním klubem střední Evropy.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          Alanor (admin)     před 8 lety 31.05.2016 09:42 |  
          0 0

          Já mu samozřejmě značný podíl na záchraně Slavie neupírám. Ale jen na základě toho přeci nebudu přehlížet chybné kroky. Každá mince má dvě strany a u p. Šimáněho veřejnost vidí jen tu jednu, tak jsem chtěl trochu poodhalit i tu druhou.

  25. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 30.05.2016 23:13 |  
    0 0

    OT: Do Baníku míří Martin Dobrotka. Tak snad se mu ty zranění začnou vyhýbat.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.05.2016 23:18 |  
      0 0

      Tak Dobrotka by měl kvalitou i na současnou Slavii, bohužel byl víc zraněný než na hřišti.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        spino     před 8 lety 31.05.2016 00:13 |  
        0 0

        Já bych ho zase tolik nepřeceňoval. Samozřejmě to je kvalitní stoper, ale i ten Bílek se mi zdá v současnosti lepší než Martin v době bez zranění.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 08:23 |  
        0 0

        Souhlas, nebýt těch zranění určitě by byl minimálně platným náhradníkem.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          smely (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:09 |  
          0 0

          :-) "minimalne platnym nahradnikem" je neco jako " minmalne sprosty podezrely" ? :-)

          • Re: Kam se Slavií do Evropy?

            Kara (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:25 |  
            0 0

            :D to je vtipné, to mě vůbec nenapadlo...ale jinak ne, jak si Dobrotku vybavuju, kvalita tam byla, akorát je skleněnej

  26. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    marp (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 00:41 |  
    0 0

    Rád jezdím vlakem, tak jsem se podíval, kam by se mým oblíbeným dopravním prostředkem dalo dojet:

    Piast Gliwice 6 hodin
    Spartak Myjava 6,5 hodiny
    MTK Budapešť 7 hodin
    Cracovia Krakow 7 hodin
    Zaglebie Lubin 9 hodin
    SonderjyskE 11 hodin
    FC Vaduz 11 hodin
    Nova Gorica 15 hodin
    NK Domžale 15 hodin
    Cukaricki Bělehrad 16,5 hodiny
    CS Fola Esch, Jeunesse d'Esch 17 hodin
    Differdange 18 hodin

    Takže nic moc, pravděpodobněji se jeví letadlo nebo auto.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      homerinho     před 8 lety 31.05.2016 08:58 |  
      0 0

      Jen tak pro pobavení, i ty Almaty by se daly vlakem. Při příjezdu v úterý ráno je tam krásnej spoj jenom se 3 přestupama. Stačí vyjet ve čtvrtek :)

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:47 |  
      0 0

      Vlakem si zajezdíme ve 3. předkole, tam je to hotový Středoevropský pohár.

  27. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    judy     před 8 lety 31.05.2016 06:59 |  
    0 0

    No ze by mohl prijit Rada me ani nenapadlo jelikoz jsem nepredpokladal ze by ho KJVCD vubec pustil a ono to vypada ze ani nepusti :D ovsem pokud priplatime tak by mohl byt nas a myslik ze by za to stal.. Jsem jak nadrzenej na desatou hodinu a co vsechno noveho se dovim ... :)

  28. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    judy     před 8 lety 31.05.2016 06:59 |  
    0 0

    No ze by mohl prijit Rada me ani nenapadlo jelikoz jsem nepredpokladal ze by ho KJVCD vubec pustil a ono to vypada ze ani nepusti :D ovsem pokud priplatime tak by mohl byt nas a myslik ze by za to stal.. Jsem jak nadrzenej na desatou hodinu a co vsechno noveho se dovim ... :)

    • Re: Radu z MB?

      Euforak (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 07:47 |  
      0 0

      Úplně v klidu bych Hrubého přihodil, za mě ten kluk lepší než teď nebude a to je pro naše ambice málo.

        • Re: Radu z MB?

          Euforak (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 08:05 |  
          0 0

          Ani tohle mě nepřesvědčí o tom, že by byl Hrubý na úrovni Dočkala.. A Vácha? To je vtip, ne? :)

          • Re: Radu z MB?

            judy     před 8 lety 31.05.2016 09:00 |  
            0 0

            Chjo.. Nevidim duvod proc by se Hruby nemohl vyhrat ale na druhou stranu o něj Boleslav projevila zájem a pokid jde o mě a měl bych nezávisle posoudit tak momebtálně asi Rada, hraje pro něho hlavně zkušenost a vyhranost ale pokud bychom měli jít cestou koncepce tak neměnit !!!

          • Re: Radu z MB?

            Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:02 |  
            0 0

            si me nepochopil nemluvim o urovni a nesrovnavam. Spise o tom kdyby Slavie vedela o kvalitach dockala jiz tehdy ze bude mit jako dnes tak by bylo zahodno si ho nechat(a ted neresim jestli slavie musela ci nemusela kvuli financim).

            • Re: Radu z MB?

              Tomski     před 8 lety 31.05.2016 09:21 |  
              0 0

              Dočkal odešel za dost peněz a mohli jsme za něj mít tehdy mladého Pudila...

          • Re: Radu z MB?

            honza_sl     před 8 lety 31.05.2016 10:33 |  
            0 0

            Tak ať se nám to líbí nebo ne (mně ne), Vácha je na českou ligu nadstandardní záložník, reprezentant a navíc po tom zranění mi poslední půlrok připadá, že si možná i trochu srovnal hlavu - pravda, měl laťku pro toto srovnání na nule :-)
            Jeho zákeřnost na hřišti a to, že je íkváček s tím nemá nic společného.

        • Re: Radu z MB?

          Fallen (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 08:59 |  
          0 0

          Pánové, když tu metáte těmi Dočkaly a Váchy (mimochodem z mého pohledu charakterově zkaženými lidmi) nazapomínejte, jak dlouho to Váchovi s Dočkalem trvalo, než začali něco hrát stabilně. Stejně tak třeba jak dlouho trvalo Zmrhalovi, než se dostal do letošní formy. Máte pocit, že ve chvíli, kdy se chceme tlačit na 1. místo a hrát poháry, je možné tvořit kádr hráči, kteří budou na úrovni, kterou potřebujeme třeba až za 5 let?

          • Re: Radu z MB?

            homerinho     před 8 lety 31.05.2016 09:15 |  
            0 0

            Váchovi s Dočkalem to určitě netrvalo 5 let. Co si pamatuju, tak po odchodu ze Slavie naskočili oba do základní sestavy Liberce a za nějaký 2-3 roky přestupovali ven a do Sparty.
            A k tý otázce, kádr bych z něj zatím netvořil, pokud výrazně nezazáří v přípravě, nebo nikoho do zálohy nepřivedem. Ještě rok hostování v týmu ze středu tabulky by mu prospěl. Třeba Dukla by podle mě byla ideální, zvlášť když jim skončí Berger.

          • Re: Radu z MB?

            malan (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:24 |  
            0 0

            Asi mi behem uplynule sezony neci uteklo,kdyz pises,ze Zmrhal.se dostak do formy...

          • Re: Radu z MB?

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:56 |  
            0 0

            Minimálně u Dočkala musím nesouhlasit, ten od nás odcházel jako velmi platný hráč a také to většině fanoušků příliš nekonvenovalo; byl jsem jedním z nich.

            Hrubého bych se v žádném případě nezbavoval (a jestli, tak jedině s předkupním právem), ale srovnání minimálně s Dočkalem kulhá na obě nohy.

        • Re: Radu z MB?

          honzah (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:45 |  
          0 0

          Obávám se, že při pouštění/ponechávání našich talentů platí pravidlo Schrödingerovy kočky.

          Když si Hrubého necháme, budeme toho litovat. Když se Hrubého zbavíme, budeme toho litovat.

      • Re: Radu z MB?

        Pablo     před 8 lety 31.05.2016 09:42 |  
        0 0

        Že lepší nebude? Dyt je mu 22. Tady zminovanej Rada si ve svejch 22 k lize ani nečuch. A Hrubý jenom za tohle krátký jaro šel nahoru, stavěl to na něm tak náročnej trenér, jako je Petržela.

    • Re: Radu z MB?

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:00 |  
      0 0

      To by byl výbornej kup, na něm by mohla stát celá naše hra, ale bohužel si myslím, že ho Dufek nepustí a je to logický. Museli bychom dát fakt luxus nabídku, která se neodmítá. Přece jen dostupnější by mohl být Kučera, doufám, že se o něj pokusíme, pokud nevyjde Rada.

    • Re: Radu z MB?

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:02 |  
      0 0

      Nejvíce mě pobavila dnešní titulka Spartu o kvalitativním přetlaku reprezentace na krajích zálohy :D :D

      Ten plátek se rovnou může přejmenovat na tiskový orgán AC Sparta Praha.

      • Re: Radu z MB?

        bongor     před 8 lety 31.05.2016 10:59 |  
        0 0

        no tak všichni víme,co jsou to zač tihle rumunomilové,ani se nemusejí přejmenovávat.Ale on ten "kvalitativní přetlak" samozřejmě není jen na krajích zálohy,ono je to na všech možných postech.Vypadá to že titul nevyhrála plíseň,ale rudá bída.Stačí si porovnat počty nominovaných.

    • Re: Radu z MB?

      sicilianbrno     před 8 lety 31.05.2016 09:08 |  
      0 0

      A není náhodou Rada spíše defenzivní záložník? My potřebujeme mozek týmu, což myslím on není. Ale hodně se mě líbí, jen mě přijde že na jeho post máme hráče...

      • Re: Radu z MB?

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:59 |  
        0 0

        Na jeho post máme akorát Součka, se Švecem se už asi nepočítá. Jakkoliv je Suk kvalitní a měl by maximálně hrát, tak na Evropu musíme mít kvalitně zdvojené posty. Nehledě na to, že proti jistým soupeřům/v jistých fázích hry by mohli hrát i vedle sebe. Klasický DZ by měl v létě rozhodně přijít.

    • Re: Radu z MB?

      JS (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:29 |  
      0 0

      Jakub Rada je už poměrně starý, 29 let. Daleko raději bych tu viděl toho Ščuka. Že nechce zůstávat v ČR? Zaplaťme mu dvojnásobek, co v Bolce. Stejně by přišel zadarmo, tak neškudleme na platu a bonusech.

      • Re: Radu z MB?

        Humessi     před 8 lety 31.05.2016 09:39 |  
        0 0

        :) - pochopíš

      • Re: Radu z MB?

        AlesJa     před 8 lety 31.05.2016 10:04 |  
        0 0

        je muslim, prý chce do Turecka, stát velice blízký jeho víře, zde mu moc kulturně nerozumí

    • Re: Radu z MB?

      Pablo     před 8 lety 31.05.2016 09:36 |  
      0 0

      Nebral bych ho, má už svůj věk a na tuhle pozici hráče máme, spíš by to chtělo jednoho podhrota místo Kenii.

      • Re: Radu z MB?

        Humessi     před 8 lety 31.05.2016 09:39 |  
        0 0

        :) proč místo Kenii?

        • Re: Radu z MB?

          Pablo     před 8 lety 31.05.2016 09:43 |  
          0 0

          Tak Kenia pravděpodobně končí u nás.

    • Re: Radu z MB?

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:42 |  
      0 0

      Dnešní titulní stránka Sportu je brutální gayporno, fujtajbl...

  29. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    deny91     před 8 lety 31.05.2016 09:43 |  
    0 0

    Já z případného nákupu Rady nijak odvařený nejsem a tak trochu doufám v nějaké jiné jméno do středu zálohy.
    Nic proti němu, on je skvěle technicky vybavený hráč, takový zatažený playmaker, ale jeho slabinou je rychlost. Vím, že u těchto hráčů by to nemělo být hlavní kritérium, ale když si k tomu připočtete do středu zálohy další "rychlíky" Hušbauera a Baráka, tak by nás tam předběhl asi kde kdo, o Evropě vůbec nemluvě - tam je rychlost zásadní kritérium. Všichni 3 mi přijdou typologicky velmi podobní.
    Chci tím jen říct, že podle mě do zálohy potřebujeme typologicky někoho jiného, někoho jako je Kenia - rychlý, technický, kreativní. Mít Rada Keniovu rychlost, tak okamžitě sem s ním! :-)
    No každopádně uvidíme, já bych za něj ten velký ranec peněz nedával, to raději nějakého kvalitního cizince nebo Martina Pospíšila z Jablek.

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 09:46 |  
      0 0

      Kdyby Rada chtěl, tak běhá jako Kenia... a taky vydrží jen 30 minut ;-)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Jiri1     před 8 lety 31.05.2016 10:01 |  
        0 0

        Mne spis sokujou ty castky za ktere chce Jablonec vubec jednat Tecl a spol. 15 mega , to je proste neco nechutného i proto , ze bafíci Jablonce maj príkaz se jich zbavit. Rada za castku okolo 20 mega to uz mi prijde jako spatný ntip.

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        deny91     před 8 lety 31.05.2016 10:33 |  
        0 0

        Neměl jsem na mysli vytrvalostní běh, takto běhat může rychlík i šnek. Myslel jsem na tolik potřebnou dynamiku, která se nedá jen tak natrénovat a kterou Rada nemá. Kenia ji má a jsem rád, že zůstává :-)

  30. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    JS (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 10:19 |  
    0 0

    YES!!!!! SČUK!

  31. Re: Kam se Slavií do Evropy?

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 10:19 |  
    0 0

    ŠČUK!!!!!!!!!!!!

    • Re: Kam se Slavií do Evropy?

      sicilianbrno     před 8 lety 31.05.2016 10:23 |  
      0 0

      kurna a já su v práci a nemužu pustit zvuk :-/ tak budu rád když sem budete házer infa o připadných posilách, čím víc tím lip :-)

      • Re: Kam se Slavií do Evropy?

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 10:33 |  
        0 0

        Příchody: Šcuk a Ngadeu - podepsáni, Švento (neřekl jméno, ale co naznačoval, tak sedí na něj) - je před podpisem, ještě má dorazit jeden zahraniční hráč a jedná se o Coufalovi.
        O Tecla a Radu se nezajímáme.
        Odchody: Na Deliho a Škodu prý nejsou žádné nabídky.

        • Re: Kam se Slavií do Evropy?

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 31.05.2016 13:12 |  
          0 0

          Nádherný scénář.