Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

Juniorce se na hřišti Mladé Boleslavi nedařilo, ve 25. minutě prohrávala už 0:3. Gólman Řehák musel ze své sítě nakonec lovit míč šestkrát.

Mladá Boleslav - Slavia 6:2 (3:1)

Branky: 16., 25., 82. Vodháněl, 17. Klobása, 86. Glöckner, 90. Kozma - 45. Kuchta, 78. Veselý

Sestava Slavie: Řehák - Möglich (46. Pelyak), Broukal, Routek (46. Jakab), Holík - Zoubek (46. Veselý), Vavrouš (77. Král), Barák, Mihalík - Kocourek, Kuchta (67. Fotr)

"Zápas jsme začali aktivně, pěkně jsme kombinovali, ale propadla naše obrana, během 25 minut jsme prohrávali už 0:3. Na konci poločasu se nám podařilo snížit na 1:3, bylo tam i pár dalších šancí," řekl k prvnímu poločasu trenér Pavel Řehák. O poločase zůstali v šatně hned tři hráči, z toho dva obránci. "Náš výkon ve 2. poločase se mi líbil, snížili jsme na 2:3, měli jsme hned další dvě příležitosti na vyrovnání, ale dostali jsme čtvrtý gól a pak už jsme hráli vabank a ještě jsem dvakrát inkasovali. Dnes jsme propadli ve hře dozadu, vývoj utkání byl podobný jako v Brně," dokončil hodnocení Řehák.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    adams89 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 13:52 |  
    0 0

    Výsledky juniorky na jaře jsou vážně tristní. 1 bod ze 4 zápasů při skóre 4:13.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Lovver     před 9 lety 13.03.2016 14:15 |  
      0 0

      To mi nejde do hlavy, jak je mozny, ze prohraje juniorka, když za ni nastoupí Kuchta, Barák, Mihalík a Holík...

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Fallen (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 14:46 |  
        0 0

        Řehák to řiká: "propadla naše obrana, během 25 minut jsme prohrávali už 0:3"

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Radek097 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 14:47 |  
        0 0

        Za MB taky hráli kluci z A-týmu.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          Lovver     před 9 lety 13.03.2016 19:42 |  
          0 0

          To je možný, ale výsledek 6:2 je výsledek o třídu.

  2. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 15:39 |  
    0 0

    Bylo by fajn, kdyby se Řehák vyjádřil k hráčům z A-týmu, pokud ho to samotného nenapadne, neviděl to někdo?

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      bongor     před 9 lety 13.03.2016 17:14 |  
      0 0

      taky bych rád slyšel něco od trenéra.I když je to "jen" juniorka,je to ostuda.

  3. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    seky1989 (přítel SN)     před 9 lety 13.03.2016 17:20 |  
    0 0

    Pro mě tyhle výsledky juniorky ani moc překvapením nejsou. A mám na to svůj pohled, o který se rád podělím a budu rád, když se k němu rozvede nějaká diskuze. Už dlouho je mám při domácích zápasech áčka na očích a všímal jsem si toho víc a víc a asi právě tenhle výsledek je tím posledním impulsem k tomu, abych sem napsal. Na domácích zápasech sedím v sektoru 103, kam právě naše "naděje" chodí na zápasy. Na zápas přijdou ve stylu "přišli mistři světa", většinou těsně před začátkem nebo až po něm. Někam se usadí a sledují zápas. No sledují, jsou mu přítomni. Většinu zápasu se totiž věnují jiným aktivitám, jako třeba svým chytrým telefonům, kde si zřejmě ukazují slečny, které právě klátí a nebo řeší životně důležité věci, jako třeba "co máš vsazeno na Herthu?" (odposlechnuto při posledním zápase se Zlínem). Nějaká radost a euforie při gólu? Neexistuje, někdy ho ani nevidí, protože se právě zase věnují tomu mobilu. A právě při posledním zápase se Zlínem už to ve mně hodně bublalo a přiznám se, že jsem měl sto chutí je jít proplesknout, protože měli nějaké ironické komentáře k nepovedeným akcím k našim hráčům na hřišti. Asi by si měli chlapci uvědomit, že oni na tom hřišti ani ještě nejsou a tímhle stylem ani nikdy nebudou. Takže asi tak, fotbalisti to určitě nejsou špatní, ale je to v hlavách, prostě si o sobě myslí víc než jsou.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      1rytir     před 9 lety 13.03.2016 18:33 |  
      0 0

      Zajímavý postřeh, díky za něj!

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      jane (admin)     před 9 lety 13.03.2016 19:04 |  
      0 0

      Já si myslím, že fotbalisti všeobecně vůbec nemyslí na budoucnost. Vidí jen to, že teď hrají na určité úrovni, když mají slušné platy, tak všechny peníze utratí, místo aby si šetřili. A vůbec si neuvědomují, že většina z těch, co hrají teď třeba za juniorku, budou za rok hrát soutěže jako je divize, protože to je jejich výkonnostní strop. Myslím, že i v tomto ohledu je třeba s hráči pracovat a vrátit je na zem.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 22:17 |  
        0 0

        Souhlasím, když jsem se o fotbal a Slavii začal zajímat, byl jsem zajíc a myslel, že "výchova" našich fotbalistů je komplexní, neříkám zrovna La Masia, ale že mají kluci nalejvárnu i gymnastické průpravy, zdravotní stránku (regenerace, co a jak pro dlouhou kariéru...) a k tomu něco psychických cvičení, klubové etiky... Bohužel, ono to spíš vypadá, že krom toho, že (možná) máme lepší trenéry na fotbal než někde v "okrese" víc se s klukama nedělá. Pak se není co divit, že nám z nadějí vyrůstají (hlavou) různí Váchové, Dočkalové, Blažkové, kterým není zle z toho jít a vzít nejen dres ale i "C" na letné. Kluci, co se "pose..u" z kulisy, z nadávky a pískotu od diváků (sám vím co to udělá při pár dědcích u hrazení). Tohle jsou ROZDÍLOVÉ faktory, které ovlivňují to, zda se borec prosadí v dospělém fotbale a jestli bude mít na vrcholný mezinárodní fotbal. Plus, opravdu mne mrzí když hvězdný fotbalista dopadne jako šupák. Ano může si za to sám, ale kurnik bylo by fajn, kdyby se třeba i ty smlouvy klukům zavírali tak, že jim jde něco někam do budoucna... nebudou to chtít slyšet, ale třeba...

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      bongor     před 9 lety 13.03.2016 20:42 |  
      0 0

      Ironicky komentují hru áčka a přitom sami ani nemají na to,aby ty hráče co se jim posmívají brzy nahradili.Nakonec výsledky vidíme sami,2-6 s Bolkou,0-2 dokonce i se sraltou.Ono se často říká,že mlaďochům chybí sebevědomí.Nechybí.Jenže je to pouze jejich falešný názor na sebe sama a když přijdou na plac,kde se to nedá ukecat,ale musí se to odehrát,tak najednou ostuda stíhá ostudu.Nedivím se Ti seky,že jsi měl chuť někoho proplesknout.Pro mě když hraje Slavie,tak by to měl být svátek fotbalu,ať je to áčko,junioři,dorosty, žáci nebo ženy.Pavel by měl rychle udělat pořádek.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Hesmir (přítel SN)     před 9 lety 16.03.2016 22:22 |  
        0 0

        Chybí, ale ne ve formě "namistrovanosti", ale to ZDRAVÉ, to díky kterému se po nástupu na plac a prvním útoku soupeře NEPOSEROU. A to jim chybí a bylo třeba měrou vrchovatou... :(

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      DeanMoriarty     před 9 lety 13.03.2016 22:09 |  
      0 0

      Seky, děkuji, tvá zmínka o chování hráčů juniorky mě donutila napsat svou vlastní zkušenost, tato se ale bohužel týká hráče A týmu. Rok zpátky, do sektoru kam pravidelně chodím, přišlo několik hráčů s juniorky a s nimi Jarda Zmrhal. Vše probíhalo, podobně jak popisuješ ty (mobil, lhostejní ke gólu), bohužel se takto choval i Jarda, což pro mě bylo obrovské zklamání.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        spino     před 9 lety 13.03.2016 23:04 |  
        0 0

        Když už jsme u těch reakcí na góly, hodně mě překvapilo, jak emotivně slavil gól v derby pan Šimáně.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Khadgar     před 9 lety 13.03.2016 23:09 |  
      0 0

      Právě jsi popsal chování běžného fotbalisty. Někoho to možná překvapuje, ale je to tak...

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      lukas8 (admin)     před 9 lety 13.03.2016 23:15 |  
      0 0

      Proto si nesmírně vážím Stefana Simiće. Pamatuji si, jak byl se skupinkou spoluhráčů od nás z dorostu na derby v roce 2010. Na mobil se sice čas od času podívali, ale rozhodně mnohem více koukali na fotbal a diskutovali o něm. Celý zápas hodně emočně prožíval a když nám pak Bony v 89. minutě dal gól na 1:2, málem rozkopl sedačku, která byla pod ním. S odstupem času si naneštěstí vážně myslím, že je jeden z mála českých mladých hráčů, který to má v hlavě úplně v pořádku a je si plně vědom toho, co chce.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 07:45 |  
      0 0

      To je hodně smutné (a bohužel pravdivé...).
      Pak se hodně špatně fandí, když víte, že někteří ti kluci na zeleném pažitu onu aktivitu berou... tak nějak vlažněji.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Travinho     před 9 lety 14.03.2016 08:28 |  
      0 0

      To je bohužel hodně smutné. Ale co si budeme nalhávat, není to problém jen slavie, ale de facto celé společnosti. Myslím si, že klub potřebuje srdcaře typu Marcel Gecov, který naopak velmi emotivně prožíval i utkání juniorky...

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      afro     před 9 lety 14.03.2016 09:04 |  
      0 0

      Mě to nijak nepřekvapuje, ale to neznamená, že mě to nemrzí. Kdy se to asi v těch klucích zlomí? V pubertě zřejmě, protože v žácích určitě prožívaj každý zápas. Třeba by někteří i projevili jakousi sounáležitost a zájem, ale to by ve stádečku pak vypadali divně...

      Vybavuju si, že jsem jednou klikl na FB profil Čelůstky, když ještě čutal za nás a bylo mi blivno (promiňte mi ten výraz). Ten člověk působil, že ho ze všeho nejvíc zajímá jak našpulit pusu před zrcadlem, aby vypadal dobře na selfie a jaký auto by si chtěl koupit. Ale to alespoň nebyl odchovanec... No nic, nesmíme mít přehnané nároky, no.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Robinator     před 9 lety 14.03.2016 09:36 |  
        0 0

        Většina z těch kluků to má totiž těžce na salámu, jak někdo píše výše, oni nemají až takovou touhu se zlepšovat a někam to dotáhnout. Většina z nich má velmi bohaté rodiče, proto ani neřeší finanční stránku a ví, že když nebudou hrát, nebudou mít dostudovanou školu, nic se neděje protože rodiče to zařídí, bohužel ve slavii a ve spartě je to tak, že tam nehrajou převážne talentovaní hráči, ale ty kteří na to mají, jejich rodiče tam mají známý atd.. Potom to vypadá takto.. Hráče tady nežene vidina lepšího života, být hráčem, který bude hrát v nejlepších klubech, jako jindě ve světe..., prostě jak říkám, nemají tu morálku a touhu. Můj brácha hrál v obou klubech pražských S, v současnosti je u nás,.. takže vím o čem mluvím. Je tu prostě prohnilý systém, který takto umožňuje hráčům přemýšlet.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          jane (admin)     před 9 lety 14.03.2016 11:31 |  
          0 0

          Já velice doufám, že s působením p. Plíška se tento prohnilý stav velice rychle změní. Je si toho vědom a má vůli to změnit.

          • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

            Robinator     před 9 lety 14.03.2016 12:15 |  
            0 0

            to by bylo skvělý, po těch letech už tomu člověk nechce ani věřit. V první řadě by to chtělo zredukovat počty hráčů v jednotlivých kategoriích tím, že se bez milosti vykopnou nemehla, který mají na to hrát maximálně v admiře a dát tím signál trenérům, že tam budou hrát jen ti, kteří na to mají. Tím se zkvalitní týmy a hráči, kteří na to mají se budou učit jeden od druhého, ne jak je to v současné době, že se neschopný hráči učí od talentovaných, díky konexím.

            Ruku v ruce přebudovat realizační týmy, odměňovat trénery, aby měli motivaci a neměli tak zároveň chut brát úplatky v jakékoliv formě.

            Jít osvědčenou cestou západu, například Belgie a už od přípravky změnit tréninkový proces..

            No, je toho hodně, budu to bedlivě sledovat

            • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

              jane (admin)     před 9 lety 14.03.2016 14:19 |  
              0 0

              Během pár dnů už snad zveřejníme rozhovor s J. Plíškem (první dvě části, protože otázek, které nás zajímaly, je ještě víc), a to, co zmiňuješ, byla témata o kterých jsme se bavili. Myslím, že má situaci ve slávistické mládeži velice dobře zmapovanou.

              • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                Robinator     před 9 lety 14.03.2016 15:21 |  
                0 0

                tak to se těším, díky, R.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Pava1     před 9 lety 14.03.2016 10:01 |  
        0 0

        Mám stejný postřeh,akorát jsem to nedával až tak dohromady.Oni doopravdy jen sedí a čučí do mobilu.Kolikrát už mě napadlo,že tam asi chodí povinně a o hru nemají absolutní zájem.
        Asi by měli začít vždy po utkání,psát ze zápasu referáty.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 12:28 |  
      0 0

      Aby tady nezněla jenom kritika: na derby jsem byl nahoře v kotli vedle Alexe Krále a při Zmrhalově gólu jsme si pěkně od plic zařvali a zaskákali :)

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        afro     před 9 lety 14.03.2016 16:05 |  
        0 0

        Bezva! A Jarda Z. musel chtě nechtě taky jásat, když s sebou na hřišti nesměj mít ty Fejsbůky a Jůťůby... :-)

  4. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    Petr9608     před 9 lety 13.03.2016 18:12 |  
    0 0

    Hodně ošklivá věc - padlo jen 12 gólů za celý kolo Synot ligy :-/

    Co to? Můžou za to ty odpudivý termíny? Jako příští týden bude prý 4-9°C...

    Takže 6 ze 14 jarních zápasů bude odehráno vyloženě v zimním počasí. Hnus.

    1. kolo mělo bejt 17. července. Za nejvíce hanebnou chybu pak považuju to, že se nehrálo poslední víkend v srpnu kvůli blbýmu poháru.

    Poměr 18 kol na podzim vs. 12 na jaře by sice byl kuriozní, ale co...

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Falk     před 9 lety 13.03.2016 18:48 |  
      0 0

      4 z A týmu a debakl 6:2,no snad zápas blbec ,co Mihalík a Barák?

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      JS (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 10:07 |  
      0 0

      Zajímavé, díky!

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        travel (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 10:26 |  
        0 0

        Také děkuji a jsem zvědav,jak se Tvrdíkovi a spol. bude dařit ohledně koupě stadionu.

  5. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    Humessi     před 9 lety 14.03.2016 09:09 |  
    0 0

    Přiznám se, že mládež nesleduji tak pozorně, vždy jen vidím nějaký krátký report či jen někde najdu výsledek, ale mám takový pocit,že poslední dobou je to jen samá prohra, nemluvím jen o juniorce. Mládež jsme vždycky měli skvělou, co se to teď děje? Jsme o parník za Spartou, který rostou talenti jak hovado, co jsme vytěžili my? Vyjímky se najdou, ale že by byl v dohledu nějaký top talent? Budu rád, když mě někdo, kdo se mládeži věnuje, vyvede z omylu.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      Robinator     před 9 lety 14.03.2016 09:53 |  
      0 0

      Já sleduji ročník U-13,U-14, jestli je tam 1 možná 2 talenti na jeden ročník, tak je to dost. Sparta jich tam má třeba 4-5. Kdyz přehlédnu tréningový proces, který je na spartě lepší, tak hlavní důvod je tento: Když se rodiče nebo hráč rozhodují kam půjdou, většinou zvolí spartu, kvůli zázemí, prestiži, možnostem, apod. a proto ty lepší hráčí zvolí téměř vždycky spartu!, sám jsem toho byl svědkem několikrát. Bohužel je to tím, kde jsme poslední léta byli..A bude se to ještě dlouho dobu napravovat

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        Pava1     před 9 lety 14.03.2016 10:12 |  
        0 0

        Přesně tak,ta chudá a tragická léta klubu,se musí projevit i na mládeži a sám jsem zvědav,kdy se to povede dohnat.Rodiče ze vzdálenějších míst neměli důvod dávat děti někam do Slavie,když viděli kam to spěje a my pokud budeme chtít alespoň trochu vše dohnat,tak je jeď budeme muset dělat na přestup z okolních klubů.Jasně,že i díky tomu má Sparta o parník na vrh,jelikož měla obrovskou možnost výběru.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          Fulham     před 9 lety 14.03.2016 12:09 |  
          0 0

          Kolik hráčů se vejde na parník z takového vrhu?..... :-))) vypadlo Ti c - ale výsledek mi pobavil. Smysl prispevku chápu - nic ve zlém.

          • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

            Pepino44     před 9 lety 14.03.2016 13:44 |  
            0 0

            Tak já sleduji ročník 2006, kde je Slávia v republice bezkonkurenční (blíží se jí jenom Zbrojovka Brno) tam je to zatím naopak Sparta je zatím dost pozadu. Na hru toho Slávistického potěru se dá opravdu koukat. Snad jim to vydrží.

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      spino     před 9 lety 14.03.2016 11:56 |  
      0 0

      Mě by nyní spíše zajímalo to vyjádření ohledně fungování CEFC v JaT, respektive jestli to bude legální na fotbalové úrovni, když JaT vlastní Spartu. Bylo již někde zveřejněno?

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        quelhar (admin)     před 9 lety 14.03.2016 12:08 |  
        0 0

        Měl jsem za to, že ty většinou máš informace o tom, co se povídá... A o Spartě se už několik let povídá, že absolutní majoritu tam má Dan Křetínský osobně a JaT - pokud vůbec něco - tak minimální podíl.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          Chlupp (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 12:35 |  
          0 0

          Pokud to není stará informace, nemá náhodou jen 40%?

          • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

            quelhar (admin)     před 9 lety 14.03.2016 12:39 |  
            0 0

            Ano, oficiálně se to takhle občas prezentuje. Realita je ale podle šeptandy úplně někde jinde.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          spino     před 9 lety 14.03.2016 12:40 |  
          0 0

          co se povídá - o Slavii :) Sparta mě příliš nezajímá, hlavně tedy ta fotbalová. Tam nemám vůbec přehled. O hokejové bych toho možná dokázal říct krapet víc, včetně potvrzení slov pana Jiřího (toho bez jedničky), že Luděk Bukač už je manažerem Sparty.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 14.03.2016 12:31 |  
        0 0

        No pokud jsem viděl dobře, tak CEFC uvažuje o koupi podílu v DCEŘINNÉ společnosti JaT, nikoliv v JaT jako takové. Navíc Spartu vlastní jiná dceřinná společnost JaT. Přiznám se, že vůbec netuším, jak toto fotbalové pravidlo dopadá na koncern, to by musel zodpovědět někdo informovanější.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          spino     před 9 lety 14.03.2016 12:42 |  
          0 0

          Oni hlavně novináři nemají informace a vyloženě si vymýšlí. Pletou páté přes deváté, aniž by třeba nahlédli do obchodního rejstříku.

          • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

            Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 16:23 |  
            0 0

            Spino, jejich informace jsou relevantni, právní forma není zásadním problémem, pro mne zůstává problém, jak bude Slavia vzata , jako farma Sparty, jako subjekt nižší důležitosti, nebo dokonce jako jednorázová výpomoc, o to tady jde , lecos naznačují i výkony hráčů ačka i juniorky té hlavně. Ono vůbec nejde o mobily , drahé hadry , jde o to , že těm klukům fotbal někdo znechutil , již jsem o tom psal, náprava není lehká a boiím se , že bude hodně těžká.
            Snad už konečně i pánové a dámy z redakce pochopí, že nejde o lži , ani pindy rodičů, ale o velký problém, který současní trénéři nezvládají.

            • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

              Tomski     před 9 lety 14.03.2016 16:42 |  
              0 0

              a kdo jim co znechutil ? tohle není problém jen naší mládeže milý Jíro :-D

              • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 16:53 |  
                0 0

                Přiznám se vám bez mučení, že jsem hledal klub s takovými problémy , tak viditelný jako náš, nenašel jsem, tak dobré materiální podmínky a taková bída, doufám momentální.to se nevidí.

            • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

              Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 16:51 |  
              0 0

              Slavia farma sparty? Tak to je zatím váš TOP, pane Jiří. To, že se dnešní mládež chová jak banda rozmazlenejch fracků je fakt. Takovej Hurka si po pár zápasech za áčko začal myslet, že je hvězda a bylo to hned poznat na jeho chování nebo i oblečení. A to, že většina těch kluků má bohatý rodiče, je pravda stejně tak. Viz. případ Král. A na spartě se děje to samý. Proč tam asi jsou hvězdičky jako Hašek, Frýdek, atd. Tohle není v klubu, ale v hráčích. Jsou to jejich kariéry a většina si myslí, že celej fotbalovej svět čeká jen na ně. V zahraničí se s nima nikdo nemaže, ať je ten hráč sebelepší. Protože na jeho post tam čeká dalších 5 hráčů. Takhle se léta mazali všichni tady s Kadlecem nebo Feninem a v zahraničí hodně rychle poznali realitu.

              • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 16:57 |  
                0 0

                Já se vyprovokovat nenechám sory kámo, neberu vám právo tady kydat i na dalčí kluby , zároven a to je moje poslední reakce na toto vaše svižné dílko, dejte si radši panáka třeba ta vaše špína dostane jiné obrysy.

                • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                  Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 17:02 |  
                  0 0

                  Já hrál v mládeži Slavie a Bohemky. Dodnes mám spoustu známejch mezi trenéry i hráči. Proto mám podstatně lepší přehled než vy. Vy plácáte nesmysly, který se nezakládají na pravdě a když je chce někdo vyvrátit, tak ho okamžitě napadnete. Ani vám nedocvakne, jak absurdně zní myšlenka, že Slavia má bejt farmou sparty nebo naopak.

                  • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                    Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:21 |  
                    0 0

                    No to se hned vidí odborník na slovo vzatý, kolik že je to let 10, 20.
                    Myslím, že jste nepochopil nadsázku nevysvětleného, ale co po vás mohu chtít.
                    Co by jste pochopit mohl , že svými nesmysly jste už poškodil Slávii třeba při jednání se Zemanem, ne každý hráč Sparty je kriminálník.........................................

                    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                      Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 17:28 |  
                      0 0

                      Už to je pár let, co jsem končil v dorostu Bohemky. Ale to je jedno. To, že jsem zabránil příchodu Zemana a tím poškodil Slavii, to jsem tedy nevěděl. Mám asi větší moc než si připouštím. Já takový řadový diskutér SN. Když promluví taková celebrita mezi námi jako vy, tak to se ruší mezinárodní usnesení, ne? Vy už fakt máte dost. Nikdy jsem nepotkal nikoho jako jste vy. Nevěřím tomu, že tohle píšete s vážnou tváří. Pokud ano, tak byste měl navštívit lékaře.

                      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                        Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:36 |  
                        0 0

                        Narazil jste při svých fotbalových toulkách na trenéry Sturmu či Novotného, nebo už byli v té době pryč.

                    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                      Tomski     před 9 lety 14.03.2016 17:53 |  
                      0 0

                      Zemanem, kterého nechtěl pustit Sion ? jak to kolega udělal jestli se můžu zeptat ?

                      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                        Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 17:57 |  
                        0 0

                        Už by jste neměl pít ta cinská vína, i slabé může být silné hlavně pro abstinenta.

                        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

                          Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 19:08 |  
                          0 0

                          Jak víš, co piju? Ty bys měl přestat otravovat a jít se léčit. Všem by se ulevilo.

  6. Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

    Navyseals     před 9 lety 14.03.2016 11:10 |  
    0 0

    Kdepak je hodnocení hráčů ze zápasu proti Zlínu? :-)

    • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

      jane (admin)     před 9 lety 14.03.2016 11:33 |  
      0 0

      Bude snad zítra, Alanor je nemocný a nemá na něj sílu.

      • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

        donford     před 9 lety 14.03.2016 11:55 |  
        0 0

        Nedivím se mu, hodnotit druhý poločas, to opravdu sílu chce. :-) Otrlost a s prominutím tvrdou hubu.

        • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

          Jiri1     před 9 lety 14.03.2016 16:25 |  
          0 0

          Chcípáme všichni, hlavně bych uvítal třeba rozuhovor s Rehákem o současné situaci v juniorce.

          • Re: Jun. Mladá Boleslav - Slavia 6:2

            bongor     před 9 lety 14.03.2016 18:18 |  
            0 0

            Kdyby se snad "Vašon" náhodou Pavlu Vrbovi nevešel do nominace na Euro jako záložník, možná by do Francie mohl odcestovat alespoň jako třetí gólman. Jak se ukázalo, chytá totiž přinejmenším stejně dobře jako David Bičík.
            Doporučuji přečíst tento článek na centrum.cz.Velmi výstižné hodnocení,co znamená
            "vyhrát titul za každou cenu".