Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 17. kolo

Sešívaní vstoupili do jarní části sezóny podobně jako na podzim: vítězstvím na hřišti papírového favorita. Na rozdíl od výhry na Slovácku jsou však tři body z Liberce plně zasloužené a odpovídají tomu, co bylo na hřišti k vidění.

Spolu s remízovým závěrem podzimu znamená výhra v Liberci pro Slavii již sedmizápasovou sérii bez porážky, což je úkaz, který fanoušek sešívaných pamatuje naposledy na konci sezóny 2010/11, tehdy v posledních sedmi zápasech sezóny Slavia pod trenérem Petroušem čtyřikrát v řadě doma zvítězila a přidala k tomu tři remízy venku. Současná série znamenala sice méně bodů (2-5-0), ale zato obsahuje čtyři zápasy venku a jen tři doma. To mimo jiné také znamená, že červenobílí neprohráli čtyři zápasy venku v řadě, což je další série, pro jejíž vyrovnání musíme zpět až do roku 2010. Tehdy v létě zakončila Slavia sezónu 09/10 výhrou 1:0 v Mladé Boleslavi a další sezónu pak zahájila remízami s Bohemians (to ovšem bylo v Edenu) a v Ostravě (oba zápasy 1:1) a výhrou v Brně 3:2. Pokud chceme čtyřzápasovou sérii v rámci jedné sezóny, musíme ještě o další půlrok zpět, na podzim 2009 Slavia venku neprohrála dokonce pětkrát v řadě (Budějovice 1:0, Teplice 1:1, Liberec 1:1, Bohemians 1:1 a Kladno 2:0).

Milan Škoda zaznamenal v utkání hattrick, což samozřejmě nutí se ohlédnout za nedávnými slávistickými ligovými hattricky. Ten poslední zaznamenal Tomáš Mičola proti Českým Budějovicím (3:0) na konci sezóny 12/13, když Slavia hrála uvolněný ofenzivní fotbal po odchodu Petra Rady a příchodu Michala Petrouše. Na další hattrick se tak čekalo necelé dvě sezóny, což není zas tak dlouho. Před Mičolou totiž dali ligový hattrick naposledy Rudolf Skácel a Zdeněk Šenkeřík na podzim 2009.

Další pozoruhodná věc ze strany Slavie je ta, že všechny tři branky slávisté vstřelili ze hry, nepotřebovali žádnou standardní situaci. To je obrovský posun oproti konci podzimu, kdy sešívaní stříleli branky takřka výhradně po standardních situacích. Ostatně posuďte sami, poslední tři branky na podzim, které Slavia nedala po standardní situaci, byly: branka Milana Škody na Dukle na 2:1 po chybě brankáře (14. kolo), branka Milana Černého proti Brnu v 7. kole a branka Milana Škody v Mladé Boleslavi v 6. kole.

Jeden jediný zápas stačil k tomu, aby se Slavia jednak posunula v tabulce o dvě příčky výše a hlavně se dostala daleko blíž pohárům než sestupu. Na patnáctý Liberec má Slavia náskok již osm bodů a lepší bilanci vzájemných zápasů k tomu, na čtrnácté Brno má Slavia k dobru bodů sedm. Mimochodem, osm bodů náskok na sestupové příčky měla Slavia naposledy v 7. kole, kdy byla s 12 body pouhé dva body za vedoucí Plzní a 15. Jihlava měla body čtyři. Naopak ztráta za čtvrtým místem, které zaručuje jistotu účasti v předkole Evropské ligy, se snížila na čtyři body a páté místo, které dost možná také bude stačit k postupu do Evropy, má Slavia před sebou o jeden jediný bod. Navíc se na pátém místě nachází Teplice, tedy příští soupeř Slavie. Dalším zajímavým faktem je to, že Slavia má odehraných 8 domácích a 9 venkovních utkání, zatímco její nejbližší soupeři v boji o poháry (Boleslav, Teplice, Dukla a Slovácko) mají opačný poměr domácích a venkovních utkání. Není také bez zajímavosti, že všechny čtyři tyto týmy Slavia na jaře přivítá v Edenu.

A na závěr k zápasu Slavie jedna úsměvná bilance Liberce, které si všiml na Twitteru fanoušek Slavie Martin Janda. Liberec inkasoval v sedmnácti ligových zápasech 21 branek, plnou třetinu (7) od Slavie ve dvou vzájemných zápasech.

K ostatním ligovým zápasům jen krátce. Dle očekávání neztratil žádný ze tří favoritů na titul, nejtěžší pozici měl Jablonec, který hrál na hřišti poměrně silného Slovácka, které také jistě pomýšlí na pátou příčku v lize, ale díky dvěma brankám mladého Lotyše Šabaly si odvezl všechny body. Na nic jiného jistě ani nepomyslí v sobotu doma proti Bohemians. Plzeň i Sparta doma proti outsiderům rovněž nezaváhaly a připsaly si vysoká vítězství. Všechny tři tyto týmy mají z posledních šesti zápasů bilanci 5-0-1. To mimo jiné znamená, že Slavia drží nejdelší aktivní sérii zápasů bez porážky v lize!

Největší překvapení kola se událo v Mladé Boleslavi, kde domácí pohárový favorit potvrdil tzv. "Csaplárovo pravidlo", že poločasové vedení 2:0 je past, a trestuhodně přišel o dva body za remízu 2:2 s posledním týmem tabulky. Hradec zatím v lize uhrál jen tři body venku, ale dva z nich za remízy s týmy, které mají zálusk na pohárové příčky (Slavia a Mladá Boleslav). Za zmínku jistě stojí, že Hradec také protáhl svou sérii bez porážky, nyní už na čtyři zápasy, což je na poslední tým tabulky pozoruhodné a dává to jistý signál týmům těsně nad hranicí sestupu, že Hradec rozhodně ještě není odepsaný, ostatně 14. Brno má náskok už jen čtyři body.

Právě Brno totiž dost ostudně podlehlo doma Dukle. Ta se tak s bilancí 3-1-4 dostala na čtvrté místo v tabulce venkovních zápasů, hned za jasně vedoucí trio Sparta, Jablonec, Plzeň. Dukla má přitom skóre z těchto zápasů 8:16, deset bodů ji ale řadí dokonce před Slavii, která má s bilancí 2-3-4 o bod méně. Skóre Slavie je však o dost lepší, 10:12.

Bohemians s Jihlavou si rozdělili po bodu po bezbrankové remíze, tento výsledek asi málokoho mohl překvapit, oběma týmům bod pomohl o něco málo odskočit posledním příčkám v tabulce.

V souboji dvou klubů "v rozkladu" porazily Teplice doma poměrně neškodný Baník 1:0, což také není příliš překvapivý výsledek. Za pozornost však rozhodně stojí, že na hrotu útoku Teplic se místo kteréhokoli z afrických hráčů objevil Roman Potočný, hráč, který si doposud připsal jen dva ligové starty v dresu Bohemians v létě 2011 (proti Teplicím a Slavii), načež hrál jen v nižších soutěžích a do Teplic přišel v zimě z divizních Brozan. Nutno dodat, že Litsingi se do Teplic vrátil až těsně před startem ligy a nebyl tak ani na lavičce, ale Potočný i tak v týmové hierarchii přeskočil Salamiho nebo Chukwumu. Za normálních okolností by bylo přirozené v Edenu očekávat návrat Litsingiho do základní sestavy, Teplice však nyní trénuje Petr Rada a tak je dost dobře možné, že i proti Slavii v Edenu vyběhne v základní sestavě pohárového adepta ještě před pár týdny divizní útočník.

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Betynka58     před 10 lety 25.02.2015 12:54 |  
    0 0

    Děkuji moc, quelhare, za jako vždy téměř vyčerpávající statistické okénko. Jen jsem se zarazil po přečtení úvodní věty. Formulace "vítězství na hřišti papírového favorita" mi v situaci, kdy hrál (tehdy ještě) osmý tým na hřišti patnáctého mužstva, mi přijde trochu úsměvné. Že měla Slavia ve všech sázkovkách vyšší kurzy než Liberec, je věc jiná.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 25.02.2015 12:56 |  
      0 0

      Tak jedna věc je umístění v tabulce a druhá to, jak vidí sílu obou týmů většina lidí - a sázkovky jsou v tomto ohledu poměrně dobrý a hlavně nestranný ukazatel :o)

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Pepino44     před 10 lety 25.02.2015 13:24 |  
        0 0

        Já jsem také viděl jako favorita Libe. Podzim se mu moc nepovedl a skutečně jsem věřil tomu,že tak špatné mužstvo nemá. Jde o to,aby se chytil, jsem rád,že se nechytl na nás a že jej máme již za sebou. Jsem si jistý,že potrápí ještě další mužstva a tím nám vlastně pomůže. To není mužstvo na sestup.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        tantalos     před 10 lety 25.02.2015 14:31 |  
        0 0

        Býval bych s bodem z Liberce docela spokojený - útok mají dobrý, jen jsem nečekal tak slabou obranu.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Betynka58     před 10 lety 25.02.2015 20:45 |  
        0 0

        Nemyslím si, že by si po podzimu většina lidí myslela, že má Liberec silnější mužstvo než Slavia. Ty kurzy byly samozřejmě silně ovlivněny tím, že se hrálo v Liberci. Mně prostě k Liberci označení "papírový favorit" nesedělo, protože dle mého máme kvalitnější kádr (i když se přiznám, že i já bych byl před zápasem spokojen s bodem). Ale ono je to stejně jedno, je to jen takové slovíčkaření.

  2. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    JirkaD     před 10 lety 25.02.2015 13:48 |  
    0 0

    Ještě jedna zajímavost. Podle toho, jak je dlouho u týmu současný trenér jsme zhruba na 7-8 místě. To je celkem slušné na to, že trenér nemá ještě odtrénováno ani 20 zápasů. Ale vážně, spíš to ukazuje na nekoncepční práci v klubech, kdy se trenéři po prvních neuspěších vyhazují a spoléhá se na efekt nového kouče.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      DavidM     před 10 lety 25.02.2015 14:55 |  
      0 0

      Přesně. Dobrý příklad je třeba Liverpool který i přes tragickou první třetinu ligy dal Rodgersovi důvěru a teď je 2 body od 3 místa. Ještě lepší příklad je Kloop v BVB.

      Míra je pro nás ideální trenér a dovedu si tu představit pár let.

      A dle mého názoru už se výrazně zlepšil i Kisel na svojí pozici.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 25.02.2015 15:26 |  
        0 0

        Jestli ono to nebu tím, že Rodgers loni jen o skóre nevyhrál s Liverpoolem titul.

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          JirkaD     před 10 lety 25.02.2015 15:39 |  
          0 0

          Ale stát se to u nás, tak už tam není. Viz Plzeň a Uhrin. každý trenér si buduje svoje mužstvo a přivádí si své hráče. Jestli bude klub každé přestuní období mít nového trenéra tak bude pořád jen něco budovat. Kam až to může vést je i náš příklad. Naší ligu je možné rozdělit na týmy, které chtějí hrát poháry, které chtějí hrát klidný střed a ty co se budou každý rok bát sestupu a když sestoupí, tak je za rok máme zpátky. Proč týmy klidného středu mění trenéry každý rok?

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        PetCC     před 10 lety 25.02.2015 15:38 |  
        0 0

        Porovnávat kluby z PL, kde takových desete klubů nehraje ani o titul a ani o sestup, s naší ligou, kde střední pásmo prakticky neexistuje, není podle mě rozumné.
        U nás zkrátka v současnosti, když trochu zaváhate, tak jste hned v pásmu sestup a to už je pro většinu klubůexistenční problém. Tak se nedivme, že se trenéři mění mnohem častěji.

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          JirkaD     před 10 lety 25.02.2015 15:44 |  
          0 0

          Nejdéle sloužící trenér je Kozel v Dukle a Dukla nemá problémy se záchranou, Habenec ve Slovácku je třetí rok a Slovácko hraje také lepší střed, častá výměna nemůže vést k dlouhodobé stabilitě kádru. Stabilní kádr = stabilnější výsledky i s papírově slabšími hráči, kteří těží se sehranosti a naučených automatismů.

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.02.2015 18:42 |  
          0 0

          Deseti klubům, že o nic nejde? Sestupujou tři týmy a vzhledem k tomu jak ta tabulka teď vypadá tak o záchranu hrajou týmy od 12 do 20 místa. A o pohárech může uvažovat klidně i 10. Stoke, které na 5 místo ztrácí 10b z 36 ve hře. Z toho my vyplývá, že o nic už nehraje jen 11 Newcastle, kterej má ale na sestup náskok 10b takže rozhodně si nemůže dovolit závěr soutěže nějak extrémně vypustit.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Kornovo     před 10 lety 25.02.2015 19:17 |  
      0 0

      podivejte se na Serii A a pak neco piste o vymenach treneru. legendarni je Palermo z pred dvou let tusim, kdy to protocili tak ctyrikrat a vratil se i ten, ktereho puvodne odvolali :) mimochodem, vcera Kloppa s BVB smaznul Juventus, ktery ma trenera take jen od leta. a treba Ancelotti vyhral LM hned v prvni sezone v Madridu, to stejne letos muze dokazat Enrique v Barce. je to kolikrat vselijak

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        JirkaD     před 10 lety 25.02.2015 22:19 |  
        0 0

        Zmiňujete top kluby, které si mohou dovolit špičkové fotbalisty. Zde se předpokládá kvalita ať to trénuje "kde kdo" V naší lize se bavíme o průměrných hráčích, kteří neumí obejít hráče jeden na jednoho, dát přesnou přihrávku na 20 a více metrů je taky problém a zpracování míče jedním dotykem je pro většinu hráčů neřešitelný problém. Vím drobet přeháním, ale v této společnosti hraje souhra podle mého velké + a stabilní kluby (na postu trenéra) to dokazují.

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Kornovo     před 10 lety 25.02.2015 23:28 |  
          0 0

          ok, potom ti pripomenu, ze trener ulicny vyhral se sigmou domaci pohar a to v klubu trenoval tak pul roku. a souhra je dulezita i v top klubech, a urcite nesouhlasim, ze tam muze trenovat kde kdo. viz treba dnes trener Jardim z Monaca a fantasticka taktika na Arsenalu. tech faktoru, ktere rozhoduji o uspechu je spousta, kdyby to bylo jen o financich, tak se na to ani nemusime divat

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            JirkaD     před 10 lety 26.02.2015 08:17 |  
            0 0

            Ale fotbal je bohužel hlavně o penězích. Ukaž mi nějaký "chudý" klub který dokáže dlouhodobě konkurovat bahatým. Když nemáš peníze a vliv, tak nic nedokážeš. Viz u nás Sparta - Křetínského kabela a ochota neustále klub dotovat, Plzeň - podpora rozhodčích, Paclíkovi peníze + dobrá a dlouhodobá práce Vrby - uvidíme co bude dál, Uhrin dlouho nevydržel a o Koubkovi si taky nemyslím že je top trenér. Jablonec - Pelta a jeho peníze a vliv - zde to ale vždy bude jen provinční klub z okresního města ať se Pelta snaží jak chce. Budou hrát špičku ligy, ale tituly získávat nebudou. Pak tu máme skupinu klubů, které maj ambice, ale něco jim vždy chybí (teplice, Libeŕec, MB..) Pak kluby který jsou spokojeni, že hrají první ligu (Slovácko, Dukla, Ostrava, Brno..) a kluby, které na první ligu nemají peníze, ale díky počtu klubů ji hrají (dynamo, Bohemka, Hradec..) a díky tomu, že v druhé lize je 5-6 klubů, které mají prvoligový stadinon tak se vždy vrátí (viz Brno postup z 4 místa) Kdyby šlo pánům bafuňářům o fotbal, tak by nenutili hrát Znojmo v Brně, Ústí v Teplicích.
            Ale to jsem se dostal trochu jinam.
            Mnohem víc se mi líbil přístup Manchestru a sira Alexe, proč by něco takovéo nebylo možné i u nás? Nevím, co si majitelé klubu slibují od trenérů, kteří byly všude před tím vyhozeni pro neúspěch (a málokterý vydržel předtím u týmu alespoň dvě sezóny). V lize se točí pořád stejná jména se stejným výsledkem. Vyhazov před koncem smlouvy.

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              Kornovo     před 10 lety 26.02.2015 13:10 |  
              0 0

              samozrejme, ze chudy, ne. ale podivej se treba na Atletico Madrid, oproti dvema gigantum smesny rozpocet a loni je rozbili a Barcu vyradili i v LM. argument Manchester jsem nepochopil, to je tusim druhy nejbohatsi klub sveta, ale mozna jsi to myslel s dlouhodobosti trenera. ja si teda nemyslim, ze banik neni ambiciozni, ma aspon fanouskovskou zakladnu, uvidime jak to bude vypadat pristi rok az se presehuji do vitkovic. ted me napadl jeste bayern, ktery jasne nejbohatsi v nemecku a pred par lety mu BVB utekl o hodne bodu a to hned dvakrat po sobe. jak jsem psal vyse, kdyby to bylo jen o penezich, tak nema smysl se na to vubec divat

              • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                JirkaD     před 10 lety 26.02.2015 15:18 |  
                0 0

                Atletico, OK, ale dokáže to třeba Granada? Nebo La Coruňa? A dokáže Atletico vyhrávat ligu opakovaně? Dáváte příklady relativně bohatých klubů, kdy vyhrál nějakou soutěž provinční klub?
                Fotbal je dnes bohužel jen o penězích. Kdo je má, tak ten určuje pravidla (ať psaná nebo nepsaná). Nebo si myslíte, že Příbram se zachraňuje jen díky fotbalovosti svých hráčů, že Sparta v devadesátých letech vládla férově? Proč jsou některé výroky rozhodčích komisí přikryty a jiné ne? Má komise stejný metr? Je sportovní, pustit do ostatních týmů nepotřebné hráče a pak jim zakázat hrát proti svému týmu? To je byznys a ne sport. Proč se Křéti kabela nechala vyšumět? Co je na tom férového?

                • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                  JirkaD     před 10 lety 26.02.2015 15:49 |  
                  0 0

                  Nevidím vše jen černě, ale je mi současného stavu líto. Třeba klobása a pivo k fotbalu patří a je to dobré.
                  Mrzí mne, že se celkově vytváří dojem, že naše liga je kvalitní soutěž a může se rovnat kde komu. Kdy naposledy odcházeli hráči do kvalitních lig a hráli tam v základu. Pryč je doba Šmicrů, Poboráků, Bejblů, Nedvědů, Galásků, Němců a Látalů a jiných. Proč jsme nadšeni z hráčů jako je Levan a hovoříme o nich jako rozdílových hráčích. Proč mládežnický systém v celé ČR nedokáže takové hráče produkovat. Hráče, kteří to umějí s míčem, nebojí se něco udělat, dovolit si jít jeden jednoho, neřknu-li na dva, nebojí se vystřelit za vápnem aby rána měla přesnost a razanci.
                  Mrzí mne, že po prohraném zápase se ještě všichni pochválí, že to pěkně odpracovali a je to dobré. Mrzí mne, že týmy jako dynamo přistoupí k zápasu s Plzní stylem stejně prohrajem, tak co , pro nás to není klíčový zápas. Naším cílem je být třetí od konce. To ať raději hrají druhou ligu a jsou tam v popředí. Pak na ně budou chodit diváci, ale z ekonomického hlediska je pro dynamo lepší první liga než druhá a o fotbal nejde, jde o přijmy od sponzorů.
                  Mrzí mne, že novináři současný stav „kryjí“ a pochlebují mocným. Zákeřné fauly jsou omlouvány slovy jinou možnost neměl, to by mu utekl, no a co? Tak by mu utekl a dal by gól. Proto se na fotbal chodí. Poslední výrok Pelty, že rozhodčí ovlivnil zbytek zápasu je pro mne nepochopitelný. Faul byl, byl, tak co.
                  Ale protože jsem slávista, tak jsem pořád plný optimizmu, že bude líp a my tu ligu stejně jednou vyhrajem.

                  • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                    Kornovo     před 10 lety 26.02.2015 19:42 |  
                    0 0

                    nase liga je bohuzel soutez, ktera je v prdeli. to co tu pises je pravda. pepa husbauer odehral jeden polocas, pak trener Zola zjistil, ze to asi nepujde, od te doby nenastoupil a mozna ho poslou dom uz v lete.

                • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                  Kornovo     před 10 lety 26.02.2015 19:47 |  
                  0 0

                  ja fandim Realu, takze nebudu obhajovat Atlety a rikat, ze obhaji. La Coruna ziskala titul pred patnacti lety a nejakou dobu potom se drzela ve spicce. mam jeste dalsi priklad : Montpellier, tak tri ctyri roky zpatky slavil titul, to same Lille a proti PSG jsou titerni. penezenka v evropskem fotbale nerohoduje. a ty nevykej vazeny pane

                  • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                    JirkaD     před 10 lety 26.02.2015 23:17 |  
                    0 0

                    Máš mnohem lepší přehled o evropském fotbale než já a tak mi nezbyde než před tvými argumenty ustoupit. Prozatím.
                    Líbí se mi jak dnes hraje Feyenoord. Až do konce naplno. Pak se i prohra odpustí. A ještě něco se mi na nich líbí, ale co...jo už vím ty dresy jsou takové sympatické.

                    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                      Kornovo     před 10 lety 27.02.2015 10:27 |  
                      0 0

                      a ja jsem fandil AS a dopadlo to dobre. ocenuju konstruktivni debatu s tebou. necekal jsem, ze te me argumenty tak prevalcuji :)

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          bongor     před 10 lety 26.02.2015 09:02 |  
          0 0

          Nepřeháníš vůbec Jirko,je to tak jak píšeš.Jeden příklad za všechny je z poslední doby to potvrzuje víc než jasně,je to Kadlec.V Bundeslize byl členem hodně průměrného Frankfurtu a neseděl ani na lavičce,pucoval tribunu.Tady nastoupil s velkou slávou jako zachránce rádobyslavného klubu.Bez problémů dal dva góly a všichni ho oslavují jako by nastoupil Messi.To se tolik zlepšil za ten týden,nebo snad je úroveň kaprligy tak nízká,že se v ní lehce uplatní i podprůměrný fotbalista z německé soutěže?
          b je správně.

  3. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Nosorozec     před 10 lety 25.02.2015 15:10 |  
    0 0

    off topic, ale musim sem ten vtip dát :D

    Vladimír Pitter se chystá souložit s manželkou, ale nemůže se mu postavit penis. Tak manželce povídá: "Když mi dáš motivační příspěvek 5000 korun, tak se mi třeba postaví!" :D

  4. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    jandam93     před 10 lety 25.02.2015 16:04 |  
    0 0

    Díky za citaci, potěší to :)

  5. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Tomski     před 10 lety 25.02.2015 18:46 |  
    0 0

    OT: nevíte kde hraje Patrik Berger junior ? na twitteru má slávistické oblečení a v hlavičce SK Slavia Praha a podle databaze fačru je v Admiře...vím, že kdysi byl dvojrozhovor s ním a otcem a tvrdil, že je sparťan...

  6. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 25.02.2015 18:47 |  
    0 0

    tak si myslím, že už jsme zachráněný. ted už jenom hrát fotbal na který se dá koukat. V sobotu mi hoši udělali radost a bral jsem to jako dárek k nedělnímu svátku. Opravdu byl jsem moc spokojený. i ta atmosféra mě uplně pohltila. Prostě bezva začátek dovolený. Jsem s rodinou na horách a tak jsem si ze sjezdovek na chvíli odskočil. A dobře jsem udělal. Už se těším na sobotu. Jen je škoda že mi bude dovolená končit. V práci jsem vykřikoval že až se vrátím z dovolený budeme na 5 příčce. ostatní si klepali na čelo.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 08:22 |  
      0 0

      s 23 body se jeste nikdo nikdy nezachranil. a vzpomen na sezonu kdy klokan byl jeste po asi osmem kole druhy a pak snad 16 v rade prohral. mozne je tedy uplne vsechno.
      souhlasim vsak, ze neni duvod si myslet, ze bychom se nemeli prat o 4. - 6. misto.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        AlesJa     před 10 lety 26.02.2015 10:25 |  
        0 0

        přesně tak říká se, že přes 30 bodů je záchrana, takže nám ještě něco bychí

  7. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 25.02.2015 18:47 |  
    0 0

    tak si myslím, že už jsme zachráněný. ted už jenom hrát fotbal na který se dá koukat. V sobotu mi hoši udělali radost a bral jsem to jako dárek k nedělnímu svátku. Opravdu byl jsem moc spokojený. i ta atmosféra mě uplně pohltila. Prostě bezva začátek dovolený. Jsem s rodinou na horách a tak jsem si ze sjezdovek na chvíli odskočil. A dobře jsem udělal. Už se těším na sobotu. Jen je škoda že mi bude dovolená končit. V práci jsem vykřikoval že až se vrátím z dovolený budeme na 5 příčce. ostatní si klepali na čelo.

  8. Dotaz

    Mike     před 10 lety 25.02.2015 20:10 |  
    0 0

    ad Quelhar- perfektní okénko, moc za Ti za něj děkuji. Pokud by někdo měl čas, může se ponořit do archívů a vypátrat, který fotbalista dal naposledy 1 soupeři v dvojzápase v jedné sezoně 5 branek jako Milan Škoda Liberci. Jestli by se to vůbec dalo vypátrat a jakým stylem.
    Chtělo by to asi zjistit hattricky v té které sezoně a dohledat druhý zápas se stejným soupeřem. Našel jsem však pouze přehled hráčů, kteří vstřelili 4 branky v jednom zápase- v samostatné České lize to byli Obajdin v r.1994, Vágner v r.1995, Lokvenc v r.2000, Střihavka v r.2006 a Pospěch v r.2013. David Střihavka nastřílel 4 branky Kladnu v sezoně 2006/2007 a v odvetě vstřelil branku také. Takže může být posledním, kdo to dokázal. Pospěch dal vloni Olomouci doma 4 branky, ale v odvetě neskóroval.
    Ale také tam může být jako u Škody kombinace 3+2.
    Takže kdo chcete do archívů, můžete začít.

    • Re: Dotaz

      lassiter     před 10 lety 25.02.2015 22:33 |  
      0 0

      challenge accepted :-)
      Kubík, Petráš a Štrunc to dokázali v jednom zápase.

      2006-2007 David Střihavka (5 golů, Ostrava) proti Kladnu
      2003-2004 Libor Došek (5, Brno a Liberec) proti Zlínu
      1999-2000 Vratislav Lokvenc (6, Sparta) proti Č. Budějovicím
      1998-1999 Horst Siegl (5, Sparta) proti Žižkovu
      1995-1996 Robert Vágner (5, Slavia) proti Uh. Hradišti
      1992-1993 Marek Poštulka (5, Ostrava) proti Prešovu
      1991-1992 Horst Siegl (5, Sparta) proti Interu
      1989-1990 Ivan Hašek (5, Sparta) proti Pov. Bystrici
      1988-1989 Karol Brezík (5, Inter) proti Hr. Králové
      1987-1988 Václav Němeček (5, Sparta) proti Bohemians
      1987-1988 Stanislav Griga (5, Sparta) proti Dun. Stredě
      1985-1986 Pavel Korejčík (5, Dukla) proti Č. Budějovicím
      1985-1986 Luboš Kubík (5, Slavia) proti B. Bystrici
      1984-1985 Vladislav Lauda (5, Olomouc) proti Lok. Košice
      1983-1984 Verner Lička (6, Ostrava) proti Trnavě
      1978-1979 Zdeněk Nehoda (5, Dukla) proti Košicím
      1975-1976 Ladislav Józsa (5, Lok. Košice) proti Jablonci
      1974-1975 Ladislav Petráš (5, Inter) proti Spartě
      1971-1972 Štefan Slezák (5, Žilina) proti Brno
      1969-1970 Jozef Adamec (7, Trnava) proti Bohemians
      1968-1969 Stanislav Štrunc (5, Dukla) proti Pardubicím
      dál nevím

      • Re: Dotaz

        Mike     před 10 lety 25.02.2015 23:07 |  
        0 0

        Perfektní práce, úžasné. Máš nějaký archiv ? Tak naposledy před Škodou to dokázal David Střihavka, jak jsem psal výše. Kubíka si pamatuji, v Banské Bystrici 0-7, Petráše také, 7-4 se Spartou. Mezi těmi pětigólovými střelci v jednom zápasu by měli být by ještě Ján Čapkovič a Ivan Mráz, to si pamatuji z hlavy.
        Ještě si pamatuji, že o Kubíkových 5 gólech psal tehdejší týdeník Gól- stál 1,50 Kčs a nebyl k sehnání- zda se 5 branek dočkáme ještě v tomto- čili 20.století- nebo to bude otázka až století 21. A uběhlo 15 let a zatím nic.
        Ještě jednou děkuji, skvělé.

        • Re: Dotaz

          lassiter     před 10 lety 25.02.2015 23:40 |  
          0 0

          Mám databázi, takze stačí jeden dobře mířený sql dotaz. Plním to zpětně, teď jsem nekde v roce 67, ale není čas...

      • Re: Dotaz

        Kornovo     před 10 lety 25.02.2015 23:30 |  
        0 0

        luxus prace

        • Re: Dotaz

          Dobi     před 10 lety 26.02.2015 10:07 |  
          0 0

          Bohužel jsem ve svém životě měl jediný klobouk a ani nevím, kam ho čert vzal... Nemám tedy co smeknout, o to více se v úctě skláním. Já mám databázi NAŠICH zápasů až od 90.let, dřív jsem spoléhal na Poločasy a Zpravodaje, ale ty skončily "díky" jedné partnerce kdesi v papírnách Štětí... Takže jen a jen to (aspoň symbolické) smeknutí klobouku!!! A to platí i pro Milana Škodu!!!

          • Re: Dotaz

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 13:13 |  
            0 0

            I partnerky je v tomto ohledu třeba vybírat s pečlivostí:). Já jsem takto jednou málem přišel o plakát s Pitákem.

            • Re: Dotaz

              Dobi     před 10 lety 26.02.2015 14:55 |  
              0 0

              To už teď taky vím... Ale Zpravodaje prolítly kdesi ve Štětí mlýnem papíru...

  9. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Petr9608     před 10 lety 25.02.2015 21:53 |  
    0 0

    Jinak co se týče soboty, není trochu důvod se bát toho, že Teplice budou zatažený? On by jim ten bod celkem vyhovoval. Zůstal by jim náskok na nás + jistota lepší vz. bilance.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 25.02.2015 22:03 |  
      0 0

      Spíš není důvod si myslet, že by zatažené nebyly, už proto, kdo je aktuálně trénuje ;o)

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Navyseals     před 10 lety 25.02.2015 22:19 |  
        0 0

        mám pocit, že jim bude chybět Krob, což už je pro jejich špatnou obranu docela rána

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        JirkaD     před 10 lety 25.02.2015 22:22 |  
        0 0

        Proto bude důležité na ně vlítnout a dát brzy gól. Pak snad hru otevřou a bude šance na další brejkové situace.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        PetCC     před 10 lety 26.02.2015 10:15 |  
        0 0

        Teplice jsou u nás zatažený vždycky, ale většinou měli několik hráčů, kteří dokázali přehrávat naši obranu v rychlých protiútocích.

  10. Spino-Vocel

    Kornovo     před 10 lety 25.02.2015 23:32 |  
    0 0

    Honzo, jak vypadala dnesni schuzka s Pitterem a spol.?

    • Re: Spino-Vocel

      spino     před 10 lety 25.02.2015 23:52 |  
      0 0

      Vezmu to krátce v bodech (u všeho budu vycházet z toho, že pan Pitter mluví pravdu, nemá teď smysl tady o tom polemizovat, každý si udělá obrázek sám)

      1) Marketingové oddělení vedené panem Buršíkem se ve spolupráci s nějakou bezvýznamnou PR agenturou dopustilo neskutečného skandálu, když zveřejnilo onen motivační fond bez vědomí majitele! Ten byl hodně naštvaný a slíbil vyvodit důsledky. Já osobně doufám, že budou pánové Buršík a Hromádkana hodinu propuštěni, protože tohle je závažné poškození dobré značky klubu.

      2) Vladimír Pitter potvrdil, že většinovým majitelem je nadále Richard Benýšek. Pan Pitter uplatnil předkupní právo na jeho akcie, ale prodej se odložil na neurčito.

      3) Licence prodána v případě udržení v extralize nebude, hráčský kádr i s Benářem zůstane víceméně pohromadě. Všechny spekulace na toto téma pan Pitter popřel.

      4) Potvrdila se informace ohledně důvodu konce kouče Gregora. Tahle informace je tak citlivá, že jí tady nechci zveřejňovat, nicméně do jisté míry v tom hrál roli Pepa Beránek.

      Celkově mám z besedy takové neutrální pocity. Za pozitiva považuji vystupování Jardy Bednáře, kterému určitě není souasný stav lhostejný a pak také ujištění pana Pittera, že jeho cílem je držet do budoucna Slavii v extralize. Jednoznačnm negativem je pro mě naprosto nepřesvědčivé omlouvání svých chyb marketingovým manažerem Buršíkem, který mi svým vystupováním připomínal Petra Doležala. Doufám brzy ve Slavii skončí. Druhý marketingový expert Karel Hromádka z Remoexu, který na facebooku pourážel fanoušky Slavie a poslal je koukat na Babovřesky, či fandit Spartě, na schůzku nedorazil. Dal přednost dalším provokacím ve skupině hokejového fanklubu.

      • Re: Spino-Vocel

        capi (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 13:15 |  
        0 0

        Nevěřím mu vůbec nic. Beňýšek ani Pitter absolutně neví, co s tím. Tvrdí, že klub zachránili před bankrotem a bokem lejou špínu na Růžičku, který podle nich za všechno může (a teď ještě fanoušci). Problém je, že klub koupili hlavně proto, aby ho udrželi v Kyslík Areně a mysleli si, že to půjde v low cost režimu. Když se ukázalo, že to nefunguje, tak se ukazuje, že nemají plán B (a Kellner moc velkou radost z programu v Aréně bez hokeje, tj. nějakých tak 30-40 akcí za rok, moc radost mít nebude).
        Pokud se nestane v baráži zázrak, tak podle mě hokej ve Slavii, jak ho známe v poslední době, na dlouhé roky skončí, pokud se nenajde někdo, kdo ho bude chtít opravdu zachránit a bude to opravdu slávista.
        Fotbal by byl v podobných sračkách, ale jeho výhoda je především v tom, že ho liga a ostatní kluby opravdu potřebujou mít v 1. lize, protože jinak by jim ještě víc klesla cena jejich "produktu". Pro hokejovou ligu není bohužel ani zdaleka Slavia v podobné pozici.

      • Re: Spino-Vocel

        Woltaire     před 10 lety 27.02.2015 14:27 |  
        0 0

        Ahoj Spino, poprvy v historii SN ti dekuji za to cos napsal... Tvoje informace se ztotoznuji s tim co jsem ziskal ja, nedavno pri jednani s PPF. Potvrdili mi, ze nechteji jit do fotbalu a ze se snazi zachranit hokej. Taky mi clen vedeni O2 areny potvrdil, ze to po financni strance opravdu zvoral Vlada Ruzicka :/

  11. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 08:09 |  
    0 0

    Offtopic:


    http://fotbal.idnes.cz/smrt-sparte-rvali-fotbaliste-ze-slavie-d91-/fotbal.aspx?c=A061101_213546_fotbal_no

    Za obojí hrozí zákaz činnosti od jednoho do čtyř týdnů a až půlmilionová pokuta.
    Ještě tvrdší postih by následoval, pokud by výkřiky fotbalistů byly posouzeny jako hanobení rasy, národa či jiné osoby. Pak by se finanční trest opět dotýkal půlmilionového stropu, zákaz činnosti by však mohl být až šestiměsíční.


    Zeman na Hradě ocenil vinaře. Smrt abstinentům a vegetariánům, podotkl

    http://zpravy.idnes.cz/oceneni-vinaru-zeman-0rl-/domaci.aspx?c=A150225_163516_domaci_hro


    Upřímě bych byl rád kdyby na Zemana někdo (OP, ci fyzicka osoba) podal oznámení, zajímal by mě výklad soud...

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 08:24 |  
      0 0

      Pan prezident je bohužel vůči něčemu podobnému imunní.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        slaviator     před 10 lety 26.02.2015 10:04 |  
        0 0

        Nechci sem tahat politiku, ale po upravil bych tvůj výrok: Zeman je bohužel prezident...

        Ale co, bude lip, po Zemanovi bude Zdenda Selfiezbazenu Skromach

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      slaviator     před 10 lety 26.02.2015 10:06 |  
      0 0

      A proč ho nepodas ty? Podat trestní oznámení může kdokoli kdo se domnívá, ze došlo k trestnému činu. Stačí zajít na policejní služebnu.

      Jen podotykam, že prezident má imunitu a te ho nemůže narozdíl od poslanců či soudců nikdo zbavit, takže by to k soudu ani nedošlo...

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 11:03 |  
        0 0

        Nejsem žádnej Cibulka a podobný zmagořelý pošuci :o)

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 11:13 |  
          0 0

          Takže chceš, aby někdo podal oznámení, ale ty to neuděláš, protože nejsi pošuk :-)
          Zajímavá logika :-)

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 11:21 |  
          0 0

          Pokud máš pocit, že byl spáchán trestný čin máš podle paragrafu 368 trestního zákona ohlašovací povinnost. Neohlášení události pak může být oceněno až třemi léty nepodmíněně... :D

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            slaviator     před 10 lety 26.02.2015 12:09 |  
            0 0

            Jen u závažných trestných činu (třeba vražda), u většiny TC ohlašovací povinnost není (jen u tech taxativně vyjmenovaných)

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          slaviator     před 10 lety 26.02.2015 12:10 |  
          0 0

          No... Cibulka je možná trochu magor, ale co ma společného s tím, ze si myslís ze někdo naplnil skutkovou podstatu trestného činu, ale podat TO ma místo tebe někdo jinej?

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            edenian     před 10 lety 26.02.2015 13:15 |  
            0 0

            Slaviatore, nechces mi to sepsat, ja jsem abstinent a vegetarian, talze bych to zkusil ?

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              slaviator     před 10 lety 26.02.2015 13:47 |  
              0 0

              A k čemu by to bylo? Policajti se ti tomu vysmeji, jelikož to zadnou podstatu trestného činu () nenaplnilo, a hlavně - i kdybys prezidenta nakrasno chytil třeba při krádeži auta, tak stejně je nepotrestatelny...

              • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                edenian     před 10 lety 26.02.2015 14:04 |  
                0 0

                Jasne ze k nicemu. A nejen policajti by se smali. V zakonech se nevyznam, ale prat nekomu smrt je v pohode?

                • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                  slaviator     před 10 lety 26.02.2015 14:30 |  
                  0 0

                  Kdyby to rek v hospodě na Vysočině jako důchodce, je to čistě jeho věc. Kdyby to řekl jako prezident někde v hospode, je to jeho vec. Ale on to řekne na veřejnosti, před novinářema... skoda, ze prezidentem je on a ne třeba Ladislav Spacek

              • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                Artur (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 14:19 |  
                0 0

                KLídek, chtěl sem se nad tím jen pozastavit. A třeba rozproudit diskuzy, protoze derby prijde a SMRT sparte taky prijde.. ;-) jestli tě to tak rozrušilo omlouvám se :o)

                • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                  Dobi     před 10 lety 26.02.2015 14:50 |  
                  0 0

                  Před těmi 9 roky se to téma "smrt Spartě" dost rozebíralo. Součástí chorálu bylo i "nenávidíme! všechny!" a ono "Smrt Spartě". A byli i tací odborníci, kteří zdůvodňovali, že to je "jen" odpor vůči klubu, že z kontextu to není vyhrožování zabitím. A dokonce se objevovaly i názory, že se řvalo "Smrk Spartě!" a byly i obrázky se smrkem... Nevím! Ale je jasné, že ani kotel slávistů v MB, ani Zeman nemyslel vyvraždění sparťanů / abstinentů... Možná, že jsem naivní, ale čeština už je takto ohebná... To ten magor v U.Brodě nikde neřval "Smrt Družbě", ale šel vraždit...

                  • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                    PetCC     před 10 lety 26.02.2015 17:16 |  
                    0 0

                    Já vždycky volal "Smrt smrti!" :-)

                  • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                    Kornovo     před 10 lety 26.02.2015 22:21 |  
                    0 0

                    je to humus no, kdysi jsem v te knajpe byl. ten doktor, ktery toho psychopata vysetroval a neodebral mu kvera by mel jit sedet

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      no-nick     před 10 lety 26.02.2015 09:48 |  
      0 0

      ☺☺

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Dobi     před 10 lety 26.02.2015 09:57 |  
        0 0

        Při "yntelygency" některých pisálků se ani nedivím, že i spletou Milana s Michalem... Já jem ve třídě pět let seděl s Milanem v lavici a taky si nás pletli, ale to nebyl celostátní deník, ale dva noví spolužáci....

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 11:11 |  
          0 0

          dobrý den,
          nechci se sporťáků zastávat, ale takovou chybu přece může udělat každý. Ti kluci musí psát několik článků denně, mají na něj často (i když je neaktuální) velmi málo času a k překlepu může dojít velmi snadno. Ten, kdo se vysmívá takové chybičce, ukazuje nejvíc sám o sobě. Navar

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            slaviator     před 10 lety 26.02.2015 12:12 |  
            0 0

            Souhlas. Navíc dneska už to ani není tak, ze by jeden sportak psal o jednom klubu a mel ho zmapovany do detailu

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            no-nick     před 10 lety 26.02.2015 18:18 |  
            0 0

            Zdravím,

            snad nebude tak zle. Hláška pobavila s tím to končí. Nikdo normální tu chybu rozhodně nemůže mít za zlé.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Betynka58     před 10 lety 26.02.2015 11:54 |  
      0 0

      Asi jsem natvrdlý, ale kde je chyba?

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 26.02.2015 12:06 |  
        0 0

        Už to opravili, měl tam jako klub uvedené České Budějovice.

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Dobi     před 10 lety 26.02.2015 14:40 |  
          0 0

          Chápu, když někdo neurčí přesně hráče pohárového zápasu třeba Chomutova Vejprty. Ale liga? 16 kádrů o ca. 20 hráčích? Nezlobte se na mne, to není "chybička", tu (a ne jednu, chybičku tím míním) uděláme každý!
          My, kteří pamatujeme nezapomenutelného Frantu Veselého, který byl neustále strkán na druhou kolej za jmenovce Bohumila ze Sparty, do té doby, než Bohouš ukradl v Turecku košili, tak si nedovedeme představit, kdyby někdo napsal "František Veselý ze Sparty...". Nezlobte se na mě!. Kdysi hrál za - myslím - Košice hráč Felszegi. sám nevím, zda se nepsal třeba Félszeghi apod. Každý Maďar by jistě znal správný pravopis, ale tady bych byl býval tolerantní... Pro 90% lidí už je krutá jen výslovnost (felsegi)... Ale splést si bratry Škody?

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 15:15 |  
            0 0

            Máš pravdu předsedo,jinak i mezi pisálky je spousta dýlyn :-)

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            Nosorozec     před 10 lety 26.02.2015 19:20 |  
            0 0

            Takovej Vašek Tittelbach si pletl všechny hráče a to nemuseli bejt ani bráchové ;)

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              slaviator     před 10 lety 26.02.2015 21:15 |  
              0 0

              Vasek si pletl i Spartu s Brnem :-D cely polocas

              • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                Nosorozec     před 10 lety 28.02.2015 12:39 |  
                0 0

                To nebyl Vašek, ale Poulíček :D

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 26.02.2015 21:25 |  
              0 0

              Vašek si občas pletl i lední hokej s kopanou :).

              • Re: Statistické okénko - 17. kolo

                Nosorozec     před 10 lety 28.02.2015 12:40 |  
                0 0

                Vašek měl v tý kopaný občas trošku hokej :D

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            bongor     před 10 lety 26.02.2015 19:59 |  
            0 0

            No kdyby někdo napsal Franta Veselý ze sralty,tak by asi nedožil rána,myslím ten pisálek.Franta byl na tohle děsně háklivej,něco jako Pavlík Řeháků.
            Co se Škodů týká,tak ti už jsou tak slavní,že je taková chyba nerozhází,vždyť po celém světě je známá polka Škoda lásky.Existuje snad píseň Lafata lásky,nebo Došek lásky?Neexistuje,stejně jako neznám třeba Rolando lásky.
            Akorát se z té písně nepozná,jestli je to o Milanovi,nebo Michalovi.

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              davy     před 10 lety 26.02.2015 21:03 |  
              0 0

              Škodu lásky napsal Vejvoda, takže to je spíš asociace na Duklu. :-)
              Někdo si zase při slově Škoda vybaví spíš Plzeň nebo Mladou Boleslav. Případně nějakou pojišťovnu. :-)

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              jane (admin)     před 10 lety 26.02.2015 21:44 |  
              0 0

              Lukase Doska se taky kazdej pta, jestli je ten Dosek a ma brachu Libora :)

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Jiri1     před 10 lety 27.02.2015 10:50 |  
      0 0

      Pěkné leč velmi nepřesné, třeba ta stat o penezích ze svazu, zapomíná se , že garantem je stát, nebo ta stat o Bebrovi, nemá sílu to zablokovat, prostě nemá, spíš se bojím reakcí UEFA, ta byla v našem případě zatím vždy negativní. Co je špatně , že půjde víc peněz nahoru a masovka opět utře.

  12. Re: Statistické okénko - 17. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 11:29 |  
    0 0

    Jsem rád, že jsme se zbavili Vošahlíka. Nevíte někdo, jak to vypadá s Korešem, Nevésem, Juharem?

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 27.02.2015 11:48 |  
      0 0

      V ISu FACRu je u Nevese stale hostovani v Pribrami.

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 12:04 |  
      0 0

      S Juharem se rozvazala smlouva ne?

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        lassiter     před 10 lety 27.02.2015 12:14 |  
        0 0

        To ano, ale spíš jestli už někde to levý křídlo hraje?

        • Re: Statistické okénko - 17. kolo

          Jiri1     před 10 lety 27.02.2015 12:47 |  
          0 0

          Jedná o svém dalším angažná, nemá kam spěchat, dostane jeětě nějaké prachy, Neves dostává penízky od nás a tuším, že tak tomu bude do poloviny rolu.

          • Re: Statistické okénko - 17. kolo

            Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 13:47 |  
            0 0

            Juhar nemá kam spěchat, to je vtip ? Ve většině zemí už přestupní termín skončil a zbývají fotbalové "banánové republiky", klidně může zůstat taky půl roku bez angažmá. A navíc, ony se ty nabídky taky nehrnou, když si o něm zjistí, jak je problémovej.

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 14:56 |  
              0 0

              Takovej plejer, to je jasny, ze si to muze dovolit, vybira z privalu nabidek..:)

            • Re: Statistické okénko - 17. kolo

              Eluin (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 15:02 |  
              0 0

              Lado, ze na to vůbec reagujes..

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 12:49 |  
        0 0

        Pravda vlastně, aspoň že tak...každopádně platit Nevése s jeho 250k/měsíc platem ještě půl roku se mi moc nelíbí, snad ho ještě někam udáme.

      • Re: Statistické okénko - 17. kolo

        Kornovo     před 10 lety 27.02.2015 12:57 |  
        0 0

        psalo se, ze Juhar miri hostovat na Sigmu. jestli to klaplo netusim

    • Re: Statistické okénko - 17. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.02.2015 13:07 |  
      0 0

      Koreš, Neves mají smlouvu do konce sezony, tak snad se pak budou pakovat. Juharovi byla ukončena smlouva, takže ten nám může být buřt. Ale podle jeho ambicí předpokládám, že jedná minimálně s Barcou :-)