Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Na závěr podzimu na Bazaly

Poslední podzimní utkání odehraje Slavia v Ostravě proti domácímu Baníku. Zápas se odehraje tento pátek a bude ho vysílat stanice Slovak Sport.

Na zápasy s Baníkem se za poslední půl rok váží zcela rozdílné vzpomínky. V posledním kole minulé sezóny museli sešívaní proti domácí Ostravě vyhrát, aby si zajistili prvoligovou příslušnost bez ohledu na ostatní výsledky. Slavia však završila děsivé jaro (dalším) skandálním výkonem, když zápas v podstatě odevzdala a po bezzubém výkonu a dvěma brankám Narha padla 0:2. Jen shodou šťastných okolností, tedy výsledků ze zápasů Olomouce a Bohemians, se červenobílí udrželi v nejvyšší soutěži. I tak šlo o nejčernější kapitolu v novodobé historii nejstaršího českého sportovního klubu.

Oproti tomu duel s Ostravou z rané fáze této sezóny je spojen s velkou euforií, která provázela start Beránkova angažmá na lavičce týmu z Edenu. Slavia se vzedmula k velkému výkonu a i s trochou štěstí nakonec Baník po dlouhé době porazila v poměru 3:1, když se za nás trefili Škoda se Zmrhalem, 10 minut před koncem snížil Baránek, ovšem jen aby o tři minuty definitivně potvrdil naše vítězství kapitán Martin Latka!

Euforie je bohužel dávno pryč a slávističtí fanoušci (pokolikáté už!) tvrdě vystřízlivěli. V současnosti se Slavia pohybuje ve středu tabulky, kdy ji sice od pohárových míst dělí jen čtyři body, na druhou stranu stejný počet bodů činí náskok na sestupové příčky. Kritikou však prochází zejména hra sešívaných, která je často bez kombinace a se zoufalými nákopy na osamělého Škodu. Sluší se poznamenat, že páteční zápas též rozhodne o tom, zda hráči splní bodové ultimátum, které jim vedení před několika týdny předepsalo. Pokud chtějí mít slávisté bohatší svátky, tak musí bezpodmínečně vyhrát.

A Ostrava rozhodně nebude snadný soupeř. V tabulce je dvě místa před námi, přičemž její bodový zisk je o vyšší o stejné číslo. Zajímavostí je pro vyšší střed krajně netypické vysoce záporné skóre ostravských 12:20, v tom však hraje velkou roli zejména nepovedené utkání v Liberci, které skončilo 6:0 pro domácí Slovan. Slavii se navíc v posledních letech na Bazalech vůbec nedaří a připisuje si tam porážku za porážkou.

Nyní však nastala vhodná doba to změnit! Kvůli nebo spíš díky výše zmíněnému bodovému ultimátu a nutnosti výhry by neměla Slavia navázat na ustrašené výkony z předchozích zápasů ani na předem poražený přístup k zápasům na Bazalech z předchozích sezón. Domácím bude navíc chybět klíčový stoper Baránek. Na straně Slavie bude znovu chybět Argentinec Baéz, který si odpyká druhou část trestu za nasbíraných 8 žlutých karet. Za 4 žluté pak bude stát i Milan Černý, vzhledem k jeho dosavadním tristním výkonům v průběhu podzimu však mezi fanoušky převládá názor, že spíše půjde o výhodu červenobílých. Oslabením ale jistě je absence Bílka kvůli zranění, stejný problém má Juhar, Boudjemaa je pak nemocen.

Buď jak buď, rozhodne se v pátek od 20:15, kdy zápas začíná. Vidět ho můžete prostřednictvím stanice Slovak Sport nebo internetového portálu iSport.cz.

Kurzy Fortuny: Baník - Slavia 1.9 - 3.35 - 4.2

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Sestava

    Mike     před 10 lety 27.11.2014 17:35 |  
    0 0

    Díky za článek k poslednímu podzimnímu zápasu, ale než sem dáš sestavu, tak by si měl zjistit stav kádru, který už visí dávno na oficiálních stránkách. A není to příjemné čtení-
    V Ostravě se kromě dlouhodobých marodů Mičoly, Berkovce a Vyhnala bude muset trenér obejít bez řady dalších hráčů. „Nemůže hrát Aldo Baéz kvůli osmi žlutým kartám, Milan Černý má trest za čtyři. Nemocný je Damien Boudjemaa, zranění jsou Martin Juhar a Jiří Bílek,“ prozradil trenér nepříjemné zprávy.

    Takže to vidím na strašnou holomajznu, kde bychom při pořádné porci štěstí mohli ukopat bezbrankovou remízu, nebo 1-1 po nějaké standartce.

    • Re: Sestava

      Travinho     před 10 lety 27.11.2014 17:47 |  
      0 0

      Vzhledem k těmto okolnostem mi jako ideální sestava přijde tato. Hrubeš - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Mikula - Kodr - Prošek, Kenia, Zmrhal, Vukadinovič - Škoda. Další možnost je stáhnout Kodra na stopera místo Dobrotky, kterého spolu s Nitrianským posunout nahoru a doprostřed přidat za Kodra Hrubého, nu uvidíme.

  2. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    Petrslav     před 10 lety 27.11.2014 17:35 |  
    0 0

    Boudjemaa a Bílek bohužel do Ostravy ze zdravotních důvodů neodcestovali, takže tip na sestavu určitě nevyjde. Ale docela by se mi tak, jak ji Alanor napsal, líbila.

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.11.2014 19:35 |  
      0 0

      S tou sestavou to měl být žert-utopie. Kvůli okolnostem jsem nečetl článek na oficiálkách a nevěděl o dalších zraněných.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Petrslav     před 10 lety 28.11.2014 08:54 |  
        0 0

        Aha, no každopádně mi víc jako žert často připadají sestavy některých přispěvatelů, kteří ji ale myslí naprosto vážně :-)

  3. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    Betynka58     před 10 lety 27.11.2014 17:49 |  
    0 0

    Bílkovo a Juharovo zranění dost ulehčí Beránkovi rozhodování, protože za daného stavu moc možností není. Můj tip: Hrubeš (ale trochu se bojím, že MB postaví Rakovana) - Mikula, Latka, Kodr, Dobrotka - Nitrianský, Kenia, Zmrhal, Piták (bojím se, že Petr) - Škoda, Balaj

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Travinho     před 10 lety 27.11.2014 17:57 |  
      0 0

      Takhle to nebude určitě, pochybuji, že by na bazalech Beránek pustil takovouhle ofenzivní sestavu. S Pitákem, dvěma útočníky a bez defenzivního štítu a mám strach, že by to ani nemuselo fungovat.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.11.2014 18:39 |  
        0 0

        N vzhledem k tomu, že Baez je vykartovanej, Bílek zraněnej a navíc tomu i Juhar, takže na levo bude muset hrát asi Dobrotka, protže Mikula tam byl hodně špatnej. Gecov je z Ačka vyřazen. Tak není jiná varianta na střed zálohy než Zmrhal - Kenia.

        Jasně mohl by to postavit stopeři Latka - Dobrotka s tím, že na kraje pujdou Nitrák a Mikula a Kodr na DZ. Jenže pak by mu na lavičce nezbyl nikdo do obrany a vzhledem k tomu, že Mikula je po delším zranění tak by byl risk to takhle postavit.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Betynka58     před 10 lety 27.11.2014 18:55 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že Kodr je na stoperu o sto procent lepší než na DZ, tak mě jiné složení obranné čtveřice ani nenapadá. Já mám tak trochu Keniu zafifovaného i jako defenzivního záložníka, tak myslím, že ten střed zálohy se Zmrhalem by mohl fungovat. Největší problém vidím v tom, koho na levou stranu zálohy? Je mi jasné, že dát Pitáka na kraj je dost velký risk, ale mě vážně nikdo jiný nenapadá (jedině snad, že by si Slavia stáhla z Táborska Tusjaka, když už druhá liga skončila).

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Travinho     před 10 lety 27.11.2014 19:48 |  
            0 0

            Stahovat si hráče v průběhu podzimu pochopitelně nelze. Dvojice Kenia - Zmrhal by asi fungovat mohla, ale musel by před nimi být 3 záložník, mám obavu, že ve dvou by to neuhráli, obzvláště když Kenia není úplně stoprocentně připraven.

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              Lukavo     před 10 lety 27.11.2014 21:52 |  
              0 0

              A není od zítřka fotbalové jaro?

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                Travinho     před 10 lety 28.11.2014 09:44 |  
                0 0

                Je to jarní kolo předehrávané na podzim. Opravdu žasnu nad neznalostí základních věcí. Hostování je uzavřeno od - do a samozřejmě nemůže končit uprostřed přestupového okna.

                • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                  Travinho     před 10 lety 28.11.2014 09:45 |  
                  0 0

                  Samozřejmě mimo přestupové okno.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          honza1947     před 10 lety 28.11.2014 00:28 |  
          0 0

          Já osobně bych tu sestavu viděl takto:
          Rakovan - Dobrotka, Latka, Kodr, Mikula - Hrubý, Zmrhal - Nitrianský, Piták, Kenia - Škoda.
          Lávka: Hrubeš, Fiala, Salašovič, Petr, Vukadinovič, Balaj, Prokeš.

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Navyseals     před 10 lety 28.11.2014 09:56 |  
            0 0

            Prokeš a Fiala asi nepojedou

  4. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    spino     před 10 lety 27.11.2014 18:09 |  
    0 0

    Jsem v tomto případě pesimista. Po zápase očekáván tradiční spršku a následující dny (oprávněné) pokuty.

  5. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    Borris     před 10 lety 27.11.2014 18:11 |  
    0 0

    Opět pořádná marodka jak je vidět, na Bazalech asi bude i plichta úspěch. Když nedovedeme doma přejet ani blbej Mechov. Aby nám aspoň ten Baník neutekl na pět bodů. Plichta sice bude málo, ale v současné situaci si neumím představit že bychom tam vyhráli. No a jinak večer FORZA NEAPOL!!! 1:3 góly: Lafata - Hamšík, 2x Higuaín. Pipíta ho tam dneska pověsí určitě!

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Navyseals     před 10 lety 27.11.2014 18:50 |  
      0 0

      Oni ale taky mají marodku a karty. A zejména ta jejich obrana je tristní.

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      bongor     před 10 lety 27.11.2014 19:40 |  
      0 0

      Forza Napolitani!

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        gurman99     před 10 lety 27.11.2014 20:56 |  
        0 0

        Jako obyčejně..............chcípla mi slávistická koza..,tak ať chcípne všem!

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Edwardtheiron     před 10 lety 27.11.2014 21:12 |  
          0 0

          Ano, máš pravdu! Ale nějak se mi zdá, že snad proti tomu něco máš...

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          urs (přítel SN)     před 10 lety 27.11.2014 21:15 |  
          0 0

          kdepak, bongor je zapřísáhlý antibolševik, myslí to dobře ale s letnou nikdá nikec nikdajs, to se ví :)
          nemůžeme jim přát (já + bongor) pokud fandíme slávii - kapiš? :)
          na každej pád, bodík za tu holomajznu dobrej, no ni?

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            bongor     před 10 lety 27.11.2014 21:38 |  
            0 0

            Já myslím,že nejen já,ursus a kvanta dalších,určutě nejmíň 90% slávistů máme radost z každého neúspěchu bídy.A dnešních 0-0,to se jim zase ty pusinky pěkně protáhly.Doufám,že berňáci je dorazej.Hop schwitz!

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              bongor     před 10 lety 27.11.2014 21:39 |  
              0 0

              určitě-ne určutě.

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                edenian     před 10 lety 27.11.2014 22:32 |  
                0 0

                Určitě nebo určutě, prostě pohoda :-)

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Borris     před 10 lety 27.11.2014 22:31 |  
          0 0

          Všem? Ale kdepak, jen rumunům :-) Pokud jde o mě, pro mě tyhle kydy o chcíplé koze jsou úplně zcestné. Těm rudým hajzlům, přeju neúspěchy odjakživa. A nehraje roli jestli my jsme nahoře nebo dole. Přál jsem jim neúspěchy když jsme dvakrát po sobě vyhráli titul a ukazovali jsme jim záda, stejně jako jim je nepřeju teď. Prostě klasika, jako obyčejně přesně jak říkáš :-)

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            gurman99     před 10 lety 28.11.2014 02:47 |  
            0 0

            Hmmm,tak jo!

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              podol (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 05:30 |  
              0 0

              Bongiho i další v jejich radosti nad 0:0 Letenských plně chápu. I mne to ráno potěšilo ( jejich utkání zásadně nesleduji) že jsem se nedočetl " mistři z Letné, Vládcové Prahy... " postoupili do jarní části EL. Snad výsledek 0:1 by byl ještě lepší. Ale přesto bych byl raději, kdybychom se mohli radovat občas i z úspěchů Slavie, třeba začneme již dnes večer?
              Podol

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                gurman99     před 10 lety 28.11.2014 09:31 |  
                0 0

                Mluvil bys s takovým despektem o "Vládcích Prahy",kdyby ten titul patřil Slavii? nebo jen bolest u srdce?

                • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                  Navyseals     před 10 lety 28.11.2014 09:58 |  
                  0 0

                  myslím, že jsi na špatným webu

                • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                  edenian     před 10 lety 28.11.2014 11:24 |  
                  0 0

                  Trochu si to odlehci :-)

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            janko (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 05:58 |  
            0 0

            mel jsem to ,,stesti'' sedet vcera v knajpe kde majitel je rumun, tak to tam bylo pusteny. Ty protahly ksichty staly za to...mel bych dotaz, proc se rika hradci mechov?

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              Pepino44     před 10 lety 28.11.2014 09:43 |  
              0 0

              Nepřeji nikomu nic zlého,ale ten obrázek Dočkala s nateklým nosem mne přeci jenom potěšil.

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                Navyseals     před 10 lety 28.11.2014 09:59 |  
                0 0

                já přeju špatný věci hajzlům, proto mě to také potěšilo

                • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                  smely (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 10:47 |  
                  0 0

                  zdravim, jenom tady k ty vseobecny nenavisti atd. samozrejme, ze ji nezpochybnuju ale cetl jsem nedavno opet biografii Pepiho Bicana - 5000 golu, a zaujala me pasaz tykajici se nekolikrat zde jiz probiraneho obdobi protektoratu. pominu-li, ze hraci tenkrat museli naoko chodit do prace, jezdili hrat o vikendech poutaky za mouku, malso a maso a nemohli se zucastnit zadnejch mezinarodnich klubovejch soutezi, pak velmi zajimava je cast ,ketra vypravi o tom, jak ACS byla na konci podzimu 1943 s 2 body na sestup a jak Slavisti nechteli , aby spadli a proto za nima prisli, at si vyberou nejaky hrace z ligovyho muzstva Slavie, aby posilli, ze si muzou vzit koho chtej, krome Bicana. nakonec si vybrali Bradace, kterej jim pomoh na jare ligu zachranit. Sestupovala tehdy Viktoria Plzen, kdyz zazrakem vyhralo v poslednim kole do ty doby posledni Kladno 5.1 na hristi jejich mestskyho rivala SK Plzen Bory...

                  • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                    smely (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 11:12 |  
                    0 0

                    jeste pro uplnost, ten rocnik vyhrala SKS v debry venku 8.1, (Pepi 4 branky)...

                    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                      edenian     před 10 lety 28.11.2014 11:28 |  
                      0 0

                      No je to trochu zvlastni. Jestli slo o byznys / navstevy byly vysoky, derby byl match No.1 jako dneska / nebo o najaky vztahy. Kazdopadne ale majitele klubu v te dobe byli asi jiny kabrnaci nez dneska. Od tam asi vitr vanul.

                      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                        smely (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 12:12 |  
                        0 0

                        Byznys urcite ne, Pepi na to vzpominal uplne jinak : Hriste bylo v hroznym stavu, podmaceny, on uz v ty dobe delal kapitana a sli na obhlidku hriste, rozhodci nechtel , aby se hralo, ale ACS na tom trvali pac bylo vyprodano a hlavne tusili, ze na takovym terenu maj proti rozjety SKS vetsi sanci na uspech, coz pri navartu do kabiny Pepi tlumocil hracum, ktery to tak nabudilo, ze je sfoukli jak svicku, gol ACS padl az za stavu 8,0. Ta vec s nabidkou na doplneni kadru prisla az po tom. Zajimavy je, ze v tomhle derby nastoupil za SKS jakysi Habasko, kteryho pritah do Slavie Pepi ze Zlutejch Lazni, kde s nim hraval nohejbal. pro Habaska to byl uplne prvni ligovej zapas, trasly se mu ruce, ze mu musel Pepi zavazovat kopacky a tenhle Habasko oteviral skore na 1.0...

                        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                          smely (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 12:31 |  
                          0 0

                          omlouvam se za nepresnost, nebylo to 1943 ale 1942...a nebylo to na podzim ale v breznu, ale jinak zbytek sedi....preci jenom v ty knize je tolik zapasu, ze v tom obcas ztracim prehled...jinak podrobnosti tez k nalezeni zde : http://www.slavia.webzdarma.cz/1942.html

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              piero (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 10:57 |  
              0 0

              Název vymysleli jejich zapřísáhlí konkurenti z Pardubic. V padesátých letech běžel v kinech film U nás v Mechově, který popisoval obyvatele vesničky jako naprosté hlupáky, daleko horší než Kocourkovští a toho se hned chytili Pardubáci, již v té době nazývaní "perníkáři" a na oplátku se ve východních Čechách začalo říkat Hradečákům " Mechováci a Hradci Mechov.

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                Betynka58     před 10 lety 28.11.2014 11:54 |  
                0 0

                Díky, piero, za objasnění, přiznám se, že ani já coby rodilý Pardubák jsem tohle nevěděl, dost možná i proto, že převážnou většinu padesátých let jsem ještě chodil po houbách. Ale někde jsem četl, že to označení je vzájemné, tedy ře Hradečáci zase nazývají "Mechovem" Pardubice. Nicméně pro mne zůstávají pochopitelně jedinými mechováky ti z Hradce.

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                Borris     před 10 lety 28.11.2014 15:13 |  
                0 0

                Uvádí se to taky jako jeden z důvodů, nicméně jako opravdu hlavní důvod názvu Mechov se uvádí mnou popisovaný důvod níže.

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              Borris     před 10 lety 28.11.2014 15:10 |  
              0 0

              Takhle říkáme Hradci my Pardubáci, rivalita je mezi námi velká a od té doby co si koupili postup do extraligy, prohlubuje se to. No a Mechov se jim říká proto, že si tam kdysi ten zadek tím mechem opravdu utírali. Tak proto Mechov :-) já jako rodilej Pardubák jim ve Sportu přeju jen samé neúspěchy a mám z nich radost. A opravdu upřímně Hradec vůbec nemám rád, nikdy bych tam nebydlel a to město se mi vůbec nelíbí. Ale samozřejmě není to zase tak horký, vždyť dva roky zpět jsem měl v Hradci přítelkyni :-) a v té době jsem i hrál v týmu s klukama z Hradce a vycházeli jsme spolu celkem v pohodě, jen takové to tradiční pošťuchování :-) no to jen taková malá odbočka, abych ti odpověděl na tvůj dotaz. Omlouvám se klukům a holce z redakce, snad jim to nebude vadit.

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              Eramies (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 18:54 |  
              0 0

              Legenda z Pardubic říká, ze se při archeologických pracich v Hradci nasly coby vykopávky stare latriny s velkym mnozstvim mechu, který se tam pouzival namisto hajzlpapiru. Proto tedy Mechov - symbol buranstvi, zaostalosti :)

  6. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    klimi     před 10 lety 28.11.2014 10:33 |  
    0 0

    Tak jestli po těch komediálních, spíše až trapných výkonech, Petra za juniorku a Admiru nastoupí v Ostravě v základu, tak to bude naprostá tragikomedie. Ale Beránek už je schopen všeho. Je pravda, že ale nikoho jiného na levý kraj zálohy nemáme, tak snad tam opravdu raději nastoupí Nitrianský.

    Hrubeš-Dobrotka,Latka,Kodr,Mikula-Vukadinovič,Zmrhal,Kenia,Nitrianský-Balaj,Škoda

    Popřípadě ještě dát do sestavy Hrubého, ale jak? Dát Zmrhala na kraj?

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 10:43 |  
      0 0

      Klidně Zmrhala na kraj, určitě by tam nebyl horší než Petr.

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      spino     před 10 lety 28.11.2014 10:59 |  
      0 0

      Petra prosím ne. Na jeho výkon proti juniorce Bohemky, okořeněný zahozenou penaltou, dlouho nezapomenu.

  7. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    spino     před 10 lety 28.11.2014 10:46 |  
    0 0

    OT:

    http://praha10.cz/urad-mc/tiskove-zpravy-a-aktuality/TabId/74/ArtMID/4284/ArticleID/821/Radnici-Prahy-10-povede-hnut237-ANO.aspx

    Podle očekávání povede radnici "koalice Vršovičák", Zoufalíkovci, v čele s ANO pod vedením StB Kleslové.

    Zajímavé je, že ve svém prohlášení vůbec nezmiňuje problematiku stadionů, přičemž dění okolo Ďolíčku by se dalo považovat za vůbec nejbolestivější problém posledních dnů na Praze 10 (připomínám tahanice Prahy 10 s magistrátem, výpovědní lhůta). Evidentně si Kleslová nechává otevřená vrátka pro více možností řešení. Bude zajímavé sledovat, jak se zachová v případě Edenu...

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 11:14 |  
      0 0

      Offtopic..:

      Jsem sice relativně mladý ročník, ale po přečtení profilu paní Ramily Kleslové se mi udělalo zle, kam až to může člověk dotáhnout... Neříkám, že by měl být člověk celoživotně postihován, když jako mladý vstoupí do relativně dost kontroverzního uskupení jako STB.. ale spíš sem se pozastavil nad tímto:

      Po roce 1990 zasedala v dozorčích radách velkých podniků jako např. Vítkovice Steel, Unipetrol Trade, Pražská teplárenská, Benzina.


      Malinko mi dochází souvislosti a ty růžové brýle padají.. STB a komunisti se nedostávají do funkcí, oni tam byli pořád, a revoluce byla jen habaďura :o)

      Omlouvám se za svůj příspěvek moji slavističtí přátelé, a dnes SLAVIA DO TOHO! :o)

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 18:02 |  
        0 0

        revoluce byla jen hromadné převlékání kabátů. Odnesli to jen takový ti ňoumové. Ty největší prasata byly vždy v pozadí a uměli se přizpůsobit době...

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Markus     před 10 lety 28.11.2014 12:15 |  
      0 0

      Tak to vidíš, dopadlo to tak ... a že o problémech co tě zajímají nemluví? To není nic, co bychom měli rozebírat, nebude na to sama upozorňovat, ale jak byla panička natěšená, s jakou radostí si nechala navléknout řetěz starosty, tam jsem toho viděl v jejím chování dost, to byla síla. Do toho ty krásné řeči, jak se bude především starat o seniory, sociálně slabé a vzdělávání ... A bude se na prvního máje taky mávat? Očekávání mám chmurná a informace mít nebudeme. Lidi se nikdy na dlouho nepoučí, tohle asi bylo historicky potřeba.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Dobi     před 10 lety 28.11.2014 14:15 |  
        0 0

        Tohle není vůbec OT neboli česky MIMO TÉMA (proč kurňa někteří sem cpou angličtinu, když máme český výraz; budiž, zkratku OT ještě beru...).

        Ale kvůli něčemu jinému: Ta radnice! To není vůbec OT, zvláště když jde přímo o Slavii! Zažil jsem už řadu starostů /předsedů ONV na Praze 10 a vždy to nějak z pohledu Dynama či už Slavie šlo. I ten návrat jména byl projednán a schválen na desítce! Tohle bude ale průser! A ptám se jako NEobčan Prahy 10: Šli všichni slávisté z Prahy 10 k volbám? Pokud ne, tak jim můžeme jen a jen "poděkovat". Protože pro slávisty na kandidátce chybělo jen několik hlasů, max. několik desítek...

        A ještě k přezdívce Mechov. Ptal jsem se na to - a vzniklo to skutečně po tom filmu a rivalové se NAVZÁJEM nazývali Mechovem. A po změně krajského uspořádání v roce 1960, kdy Pardubice (a třeba Liberec) přestaly být krajskými městy, převládlo přirozeně označení pro HK jako Mechov. A Pce jsou nejen "perníkáři", ale i "polokoně" - v erbu mají přední půlku koně...

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Dobi     před 10 lety 28.11.2014 14:17 |  
          0 0

          Jo, ještě se jim říká "votroci". To je tak, že se tak oslovují. Podobně jako omladina "vole" tak bývalo v Hradci oslovení "votroku"...

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Dobi     před 10 lety 28.11.2014 14:38 |  
            0 0

            A skončím toto MIMO TÉMA - ať si před Ostravou (jako ateista se půjdu pomodlit za remízu 0:0...) v tomto lehkém tématu. Když už jsme se dostali do těch východních Čech, kde má Slavia hodně příznivců (i odboček OP), tak ještě přidám dvě města:

            Kujebinu neboli Vysoké Mýto a jeho obyvatele Kujebáky. Jak to vzniklo? Jsou prý dva hlavní důvody - žil tam jakýsi švec Kujeba, hádavý, nepříjemný člověk, ale velký patriot... A pak druhá, ještě veselejší. Prý tam měli přivítat císaře výbornými pstruhy. On ale nepřijel (měl přijet až o jeden den později), a tak měšťané pstruhy sežrali. A když přijel císař, jen pro něj jich pár zbylo. A jak je v českém národě zvykem a tradicí, tak jakýsi Kujeba císaři žaloval. No, jo, vy jste ale všichni Kujebáci..

            A druhé zajímavé město jsou Nasavrky. Prý "na samém vrchu" nebo z německého "nasser Werk - důl v mokřině". Ale já jsem zaslechl často, že se říkalo - "jó, von je nasavrky" neboli násoska. Už se na to chytli dva rodáci, kteří se divili, když jsem někoho tak označil...

            Tak - a teď hrrrrr na Baník, děti moje!

            Baník byl poúnorový název hornických klubů, ale vžil se, je to Baníček! A Ostrava? Město pojmenované po říčce Ostrá...

            A rivalita Sparty a Slavie? Byla tu vždy, ale dokázaly si pomoci. Třeba tím Bradáčem nebo v roce 1956 kdy Sparta hrdinsky (to prý byl strašný zápas) Krausem v Žilině vyrovnala před koncem na 3:3 a do II.ligy místo Dynama Praha šlo Dynamo Žilina. Já jsem ještě chodil do hlediště společně se sprťany. Hodně zkazil pak Ježek, ale vše propuklo až hlavně po Listopadu (Machové, Křetínští, Řepkové, sivokové, Váchové)...

            Tak - a zpět k tématu a k naším snům a skutečnostem. Omlouvám se za vložky, ale snad se tím odlehčilo... Komu se, ať přeskočí!

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              bongor     před 10 lety 28.11.2014 19:26 |  
              0 0

              Přesně tak Dobiku,já jsem tu několikrát popisoval vývoj mých vztahů k rudým a byl podobný jako u Tebe.Skutečné nepřátelství se u mě datuje vlastně od Macha,kdy rezignovali na duel se Slavií a rozhodli se,že jen oni a jen oni.Všechno tím posrali,abych byl slušnej.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          edenian     před 10 lety 28.11.2014 17:39 |  
          0 0

          Halo Dobi, ja jsem k volbam sel, volil jsem Vlastu a jeste vcera jsem si myslel, ze jsem vyhral volby. No a pak se soudruzka Kleslova dohodla se Zoufalikem a se socany a razem jsem zase prohral. Jsem znechucen, ale neda se nic delat, muzou za to obcane P10. Soubezne s volbami probihalo i obecni referendum, nekolik otazek a dopadlo to naprosto katastrofalne. Jestli prislo 16% volicu, je to moc. Absolutni nezajem. A i kdyz ty vysledky tech co volili jsou neplatne, presto si na tom zrovna treba Zoufalik honi triko. Vrchol referenda je ten, ze obcane si odhlasovali, ze okolo skol a okolo nekterych popularnich zakouti P10 zavede novy kamerovy system atd. Takze Mestska policie, ta spinava hnijici skvrna teto spolecnosti vyfasuje nove monitory a zase bude sedet nekde v dire a nebude nic delat. To v lepsi pripade, protoze v horsim to dostane jako kseft nejaka ochranka, treba Barta, nebo jak se jmenuje ten mafian. Myslim ze lide uz nemysli mozkem, ale cim, to nevim. Evolucne se to snad nejak projevi, nez umru. Rad bych se to dozvedel. Zdravim z Vrsovic.

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Markus     před 10 lety 28.11.2014 18:25 |  
            0 0

            K těm kamerám, mají pouze preventivní charakter. I když jsou zrovna funkční, stejně na druhém konci naprostou většinu času chybí operátor, co by tam byl a kameru ovládal. Takže když se něco stane a jdeš za policajty, že tam měli kameru a chceš aby se podívali na záznam, dozvíš se tuhle sladkou novinu ... Městská policie je omyl, civilní silová složka stačí úplně jen jedna, celorepubliková se svými standardy opírajícími se o zákony a ne nějaké městské vyhlášky.

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              slaviator     před 10 lety 28.11.2014 19:40 |  
              0 0

              Takže bys zrušil možnost městských vyhlášek? Super... Ono totiž obecní vyhlášky mohou řešit místní problémy. Viz třeba zákaz konzumace alkoholu v lokalitách, kde to je Skuteč e problemem. A městská policie jako taková není omyl - nekde funguje (Lázně Bohdaneč, relativně třeba i v Mostě), někde jen vybírá pokuty za parkování (a to je chyba...). Mestaci by měli mít kazdej svůj rajón a chodit v něm pěšky na obchuzky,

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 17:41 |  
      0 0

      Vosle, copak ty už nejsi zamilovanej do Bureše?
      Uvědomte si prosím, že Desítka pro domácí je stejná parta, která tu držela 4 roky Hrdličkova bílého koně Zoufalíka v křesle starosty, hubu plnou boje proti netransparentním kšeftům.
      Teď aspoň víme, že koryta drží estébácká svině z Anofertu spolu s bolševiky a starými mafiány z ODS a ČSSD. Roli užitečného idiota teď hraje už jen zelená Cabrnochová, DPD dohrála.
      Pro člověka s mozkem byla celá výše uvedená sebranka nevolitelná.
      Jednání Anofertu je samozřejmě zajímavé sledovat pořád, názory i lidé se mění denně podle toho, jak se fýrer vyspí. Já si tipnu, že budou vytloukat politický kapitál z kauzy Key Investment, vyřeší stejně jako ten estébácký zloděj ve vládě hovno, ale veřejnosti ho naservírují zabalené v nablýskaném PR s tradiční dávkou arogantních keců.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        spino     před 10 lety 28.11.2014 18:06 |  
        0 0

        Asi takhle. Pokud bych měl volit jako řadový občan Prahy 10, kterého sport a volnočasové aktivity nezajímají, volil bych Vlastu. Proti Zeleným a paní Cabrnochové, které jsem mimo jiné pomáhal do senátu, jsem nic neměl do té doby, než spolu s ČSSD vytáhla do komunálních voleb s nejšpinavější kampaní, jakou jsem kdy zažil.

        Přesto si myslím, že voliči nedostatečně pochopili, nebo projevili zájem o Desítku pro domácí, která nabízela program, který podle mého názoru reflektuje podmínky na Praze 10. DPD by tedy pro mě byla, kdybych žil na Praze 10, jasná volba. Nehledě na to, že ty lidi znám osobně.

        (Hrdličkův) zbytek ODS, ČSSD, ANO a Zoufalíkovci snad ani nestojí za komentář. Hodně jsem smutný z úspěchu Zoufalíka, protože co jsem měl možnost během volební kampaně mluvit na ulici s důchodci, tak většina ho nesnášela. Evidentně musel bodovat nejvíce v takových těch sociálně vyloučených domovech, kde se přátelí s majiteli a kde to vymývání starých mozků je permanentní. Pak samozřejmě tupci, kteří si ho díky Panenkovi spletli s Desítkou. :(

        Ale to je všechno jen moje ideální prognóza. Klíčová byla té 5% hranice pasivita slávistů. Vždyť se jednalo o nějakých 1 lidí!!!

  8. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    Travinho     před 10 lety 28.11.2014 13:44 |  
    0 0

    A což tak zkusit uprostřed Salašoviče? Ale momentálně nemám přehled o jeho formě a když jsem viděl juniorku, tak hrál buď na stoperu nebo chyběl, což nepovažuju za relevantní.

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      klimi     před 10 lety 28.11.2014 13:52 |  
      0 0

      Ahoj,
      dneska jsem nad tím zrovna taky přemýšlel. Poslední zápasy hrával za juniorku opět v záloze a řekl bych, že naprosto s přehledem, tedy téměř jako vždy. Uvidíme, jestli Míra ukáže trochu odvahy :))

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Navyseals     před 10 lety 28.11.2014 13:57 |  
        0 0

        Já osobně tipuju sestavu Rakovan-Mikula-Latka-Kodr-Dobrotka-Vukadinovič-Hrubý-Kenia-Piták-Zmrhal-Škoda

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          jira123     před 10 lety 28.11.2014 14:32 |  
          0 0

          Můj tip

          Rakovan -Mikula , Dobrotka , Latka ,Dostál (Nitrianský ) - Zmrhal ,Kenia ,vukadinovič ,(Petr - Piták ),Balaj ,Škoda

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            jira123     před 10 lety 28.11.2014 14:33 |  
            0 0

            Nezapomínal bych na Dostála (když nastoupil vyloženě nezklamal )

            • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

              Navyseals     před 10 lety 28.11.2014 16:02 |  
              0 0

              nevím, jak na tohle zareagovat, nevím jestli se smát nebo se smát hodně

              • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                jira123     před 10 lety 28.11.2014 16:38 |  
                0 0

                klidně se smát :) ,náhodou jako náhradník je dobrej .To by jsi mu zase křivdil

                • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

                  klimi     před 10 lety 28.11.2014 16:40 |  
                  0 0

                  To je pravda, když bude jen náhradníkem na lavičce, tak bude vždycky dobrý. Křivdit mu nebudu :)

  9. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    naplavnik     před 10 lety 28.11.2014 15:14 |  
    0 0

    OT: článek na isportu o Slavii.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/221095/jak-se-slavii-povedla-polovina-ligy-prislo-zlepseni-ale-s-rozpaky.html#158423

    Jen překopírovávám, co se tam taky objevilo. Nehodnotím obsah, ale jak jsou stavu v takové podobě text na stránce zveřejnit... Nebo to tak mocně na isportu oslavují včerejší plichtu Letenských?

    "Prohrát se dá různým způsobem: trapně i důstojně. Kromě dosti omě dolavě nepovedených vystoupení s Bohemians 1905 a v Jihlavě padali papřipsali. červenobílí statečně, nikde si vyslovený debakl nepřipsali. Stačí připomenout, že v derby s vyspělou Spartou si vytvořili tvořili mnohem více šancí. Bojovnost mužstvo nepostrádá, není předem poraženo jako v minulém ročníku, který historicky navždy zhyzdí podzimní rekordní porážka 0:7 doma s Teplicemi."

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      no-nick     před 10 lety 28.11.2014 15:44 |  
      0 0

      Taky jsem na to teď koukal. Asi někdo usnul na klávesnici☺

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Borris     před 10 lety 28.11.2014 15:50 |  
        0 0

        Nejlepší na tom je, že je to tak svahilsky napsané, že já ani nejsem schopný rozluštit, co tam místo toho asi mělo být :-D řeči tohoto kmene bohužel nerozumím :-) docela mě zaráží že to jsou schopný tam v klidu pověsit.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          slaviator     před 10 lety 28.11.2014 16:26 |  
          0 0

          Já to četl několikrát a pochopil jsem to až asi napopáté.

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Borris     před 10 lety 28.11.2014 17:19 |  
            0 0

            Tak to seš kanón, já na to nepřišel :-) a jaký je tedy překlad do češtiny?

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      slaviator     před 10 lety 28.11.2014 16:25 |  
      0 0

      To je upsaný napsaný psaný člá text článek. nejlepší dnes o vydaný Slavii.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        naplavnik     před 10 lety 28.11.2014 19:28 |  
        0 0

        Lépe bych to nenapsal ;-)

  10. Re: Na závěr podzimu na Bazaly

    janko (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 16:06 |  
    0 0

    ocelove sedive nebe a zima jak svina, tot dnesni Bazaly...

    • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

      Borris     před 10 lety 28.11.2014 18:16 |  
      0 0

      Mě pořád jedna věc nejde do hlavy. Z toho článku vyplývá, že jediný problém tkví v tom, že Slávka nevlastní stadion. A že by ten Baltazijev chtěl koupit Slávku v jednom balíčku se stadionem. Ale proč by nemohl koupit zvlášť stadion a zvlášť Slavii? Finance na to evidentně má. A asi by neměl problém se dohodnout ani s majiteli stadionu. Kdyžtak mi nenadávejte že jsem neznalý, protože v těchto věcech se fakt neorientuju. Ale jen mě to zajímá proč by to nemohlo jít koupit zvlášť stadion a zvlášť Slavii. Jinak tedy v tom případě ta Řebíčkova smska lidovkám, že klub i stadion už mají stejného majitele byla asi opět jen rána na slepo. Proč to tedy Řebíček píše do novin?

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 19:04 |  
        0 0

        Tam není, že by chtěl koupit pouze Slavii se stadionem, ale jen že by to upřednostňoval. Každopádně ta jednání jsou už hodně daleko, ale dát 300 mega není žádná sranda i pro tak bohatého pána ...

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Borris     před 10 lety 28.11.2014 19:18 |  
          0 0

          Tak jasný sranda to určitě není. Ale přecejen je to miliardář a v penězích asi problém nebude, což se píše i v tom článku. Ale pořád nevím proč by nemohl koupit Slavii i stadion zvlášť? Těžko říci jak daleko ta jednání jsou, přecejen se tam píše že zdaleka není nic uzavřené a v úvahu připadají pro toho Bajtazijeva i jiné kluby. Ale jinak je mi v podstatě jedno jestli Slavii bude vlastnit Baltazijev, Kellner nebo Pavel, Karel či Tomáš. Hlavně ať už je to někdo kdo do Slavie opravdu vloží pořádnou sumu na nákup opravdových posil, nastolí ve Slavii nějaký řád a ať konečně zase hrajeme pravidelně poháry a o titul jak se na Slavii sluší a patří. O nic jiného mi nejde.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        Edwardtheiron     před 10 lety 28.11.2014 19:13 |  
        0 0

        Já na to mám stejný názor. Superbohatý Kazach, nebo dokonce Kellner, kdyby chtěli, stadion si už dávno koupili. A že by je mohl někdo okrást? Nevěřím, že je někdo tak hloupý, aby se s podobnými lidmi pustil do křížku. Ono víceméně všude na světě platí, že když okradeš milion relativně chudých lidí, nestane se nic. Ale jak okradeš boháče, máš problém. Kdyby někdo s možnostmi těch dvou jmenovaných Eden koupil a za půl roky by nějaký šikula vytáhl papír a chtěl by ho zaplatit podruhé, mohl by za dalších půl roku bydlet pod mostem, protože Kellner by ho jistě profesně zlikvidoval. A raději nebudu domýšlet, co by s ním mohl provést Kazach. :-) Všichni ti, kdo jsou v těch čachrech kolem Edenu zainteresováni, jsou proti těmto lidem česáči bavlny a určitě to dobře vědí, takže by se o žádné šméčko nepokoušeli.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Borris     před 10 lety 28.11.2014 19:25 |  
          0 0

          Přesně moje řeč Edwarde. Proto pořád nechápu ty štráchy o jednom balíčku Slavie a stadion dohromady. Když Kellner i Bajtazijev očividně mají finance na to, koupit si stadion a Slávku zvlášť. Kdyby oba chtěli, už dávno mají jak Slávku tak stadion.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          spino     před 10 lety 28.11.2014 19:55 |  
          0 0

          To jsou zase nesmysly! To, že je někdo miliardář neznamená, že bude rozhazovat stamiliony.

          • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

            Edwardtheiron     před 10 lety 29.11.2014 07:12 |  
            0 0

            A kde konkrétně čteš, že by měl miliardář rozhazovat stamiliony? Příspěvek je o tom, že tak bohaté lidi si žádný český Šamšula nedovolí okrást.

      • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

        bongor     před 10 lety 28.11.2014 19:16 |  
        0 0

        Já myslím,že jak to je ve skutečnosti,to neví ani sám AŘ,natož abysme to věděli my,neználkové.S tím si kámo vůbec nezatěžuj mysl.Často se používají takové zkušební rány a čeká se,co to udělá.Když nic,tak se zkusí zase jiná finta.Je to jako v boxu a taky to tak může bolet,akorát v tomto případě něčí šrajtofli.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Borris     před 10 lety 28.11.2014 19:32 |  
          0 0

          To asi jo. Ale fakt si už říkám kdy tomu všemu bude konec, konečně bude solidní majitel a začneme se někam ubírat konečně.

        • Re: Na závěr podzimu na Bazaly

          Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 28.11.2014 19:34 |  
          0 0

          Dobře, ale něco jde odhadnout, když už si děláš důkladnou kontrolu a anylýzu firmy, tak máš o ni vážný zájem. To je jasný. Ale ještě to neznamená, že koupíš.