Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Hradec Králové 1:1

Slavia po nevýrazném výkonu uhrála jen bod za remízu, což znamená, že tým bude muset hrát v příštím kole na Bazalech jednoznačně na vítězství.

Slavia - Hradec Králové 1:1 (0:0)

Branky: 58. Škoda - 55. Plašil

ČK: 78. Malinský

Slavia:

Rakovan - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar (46. Mikula) - Kodr - Vukadinovič (75. Balaj), Kenia (64. Boudjemaa), Zmrhal, Černý - Škoda

Trenér Beránek vsadil na defenzivnější sestavu s Kodrem v sestavě, po jeho boku se postavil ve středové řadě nový muž v sešívaném Levan Kenija. Jediným útočníkem byl Milan Škoda. Slávisté museli zápas vyhrát, pokud se chtěli vyhnout nutnosti získat tři body na Bazalech, aby se vyhnuli pokutám. Možná i tento fakt jim ze začátku trochu svazoval nohy, hra byla ze strany Slavie plná nepřesností a nervozity. První šanci si připsali červenobílí až v 16. minutě, rána Keniai však šla doprostřed. Hned na to šli slávisté do brejku 3 na 2, Zmrhal však přihrál Škodovi na paty a ten z kroku pálil jen těsně vedle Koubkovy branky. Střelu navíc lehce vychýlila teč. Díky tomu se kopal rohový kop, ze kterého přišla další šance, Dobrotka však z dobré pozice jen trefil hlavou hradeckého gólmana. Po této vzrušující dvouminutovce hra opět ztratila na svém tempu a již se ozýval kvůli pasivní slávistické hře i pískot z tribun. Slávisté jakoby přímo vzývali hradecké, pojďte si nám dát gól. Oni touto možností nechtěli pohrdnout a připravili si obrovskou šanci. Nejlepší střelec hostí Dvořák byl úplně sám na vápně, pálil však hodně nepřesně. O minutu na to další příležitost Hradce, v možnosti znovu Dvořák, nedokázal však ve skluzu zasáhnout míč. Pak se ke slovu dostala znovu Slavia. Po standardní situaci se míč dostal ke Škodovi, ten si ho navedl do úhlu, ze kterého již nedokázal trefit bránu, velká šance. Obrana Slavie dnes nefungovala dobře, Hradec z nenápadné akce a po chybě několika hráčů se dostal opět do takřka gólového závaru, nastěstí z toho nic nebylo. A Slavia mohla trestat. Po přiťuknutí byl v naprosto vyložené pozici Černý, nedokázal však dobře přistoupit k míči a fatálně vůbec nezakončil. Tím vše zajímavé skončilo a zápas plný šancí, ale špatného fotbalu tak skončil.

Slávisté hned na začátku druhého poločasu rozvlnili síť, jmenovitě Kenia. Bohužel však radost zkalil zvednutý praporek asistenta rozhodčího. O chvilku později přišla sporná situace ve vápně Hradce, kdy jeden z jeho hráčů možná zahrál rukou, rozhodčí však třetí penaltu v sezóně pro Slavii neodpískal. A tak se možná i trochu překvapivě prosadil poprvé Hradec, po rohu Haliloviče již měl lehkou úlohu Marek Plašil. Slávisté však s odpovědí nečekali dlouho. I oni ukázali, že jsou schopni dát gól z rohu, kdy se po centru Vukadinoviče prosadil po osmé v sezóně Milan Škoda! Slávisty gól evidentně nabudil, tlačili se dopředu, po skvělé přihrávce Černého si Škoda chytře zasekl, dobře vystřelil, ale gólman předvedl ještě lepší zákrok. Hra Slavie po počátečním nadšení přece jen lehce opadla, přesto byla v poli lepší. Zmrhalovu střelu však Koubek opět dobře vykryl. To bohužel bylo ze strany Slavie vše, a to i přes to, že hrála více než 12 minut přesilovku po vyloučení Malinského. Nedokázala si vytvořit žádnou šanci a Hradec vcelku v poklidu ubránil konečný výsledek 1:1.

Komentáře (152)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    tolsimir     před 10 lety 23.11.2014 20:27 |  
    0 0

    omlouvam se, ze clanek je az ted, ale v Edenu nesla wi-fi, ani normalni, ani pro novinare, coz mi prijde pomerne skandalni

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      tolsimir     před 10 lety 23.11.2014 20:28 |  
      0 0

      + jeste neco tak tragickeho jako byl dnesni vykon Milana Cerneho, to nebylo k videni ani v lonske sezone

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Falk     před 10 lety 23.11.2014 20:32 |  
        0 0

        Já myslím ,že celý náš tým je mizerný ,fotbal to byl nekoukatelný ,žádný posun,pořád hraji stejní hráči,kteří na to fakt nemají ,ještě k tomu přibyl Kodr (toho omlouvám pro jeho věk ),Černý a spol.,prostě navíc nemáme a ještě se ukazuje ,že Beránek je trener na náhodu a oblíbence ,bod je zlatý

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        slaviator     před 10 lety 23.11.2014 22:44 |  
        0 0

        Já jsem si všiml někdy v 79.minutě že je na hřišti

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.11.2014 00:47 |  
      0 0

      To je bohuzel posledni dva mesice standard :o/

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    edenian     před 10 lety 23.11.2014 20:36 |  
    0 0

    Tenhle tym neni schopen hrat na nejake vitezstvi.

  3. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    klimi     před 10 lety 23.11.2014 20:49 |  
    0 0

    Opět těžce prokaučovaný zápas, připosraná sestava s Kodrem, který je na hřišti absolutně zbytečný (nemůže za to on, hrál vůbec někdy dříve DZ)?
    Absolutně tragický výkon Černého, nenahraje, jen drbe míč, v první půlce se snad ani jednou nevrátil. Nebyla jeho dnešní žlutá čtvrtá? Snad ano.
    Zmrhal prostě nemůže hrát podhrota, ten hráč má naprosto famózní fyzičku a je typově úplně ideální na box-to-box hráče.
    Proti zoufalému Hradci jsme v první půlce nevymysleli vůbec nic. Když už, tak to bylo naprosto hloupě zazděno (Škoda, Černý, Vuka).

    V druhé půli nechápu neustálé nahrávání ve vápně místo zakončení. My si nejsme schopní nahrát na půlce a pak když se dostaneme do vápna, tak se neustále snažíme ještě nahrávat někomu jinému do lepší pozice.

    Zase to musel spasit Škoda...Já to nechápu, ještě udělat útočníka z Gecova, takový probuzení jsem ještě neviděl :))))

    Stejně si zase přečtu, že za všechno může DB, pro kterého to pravděpodobně byla derniéra, neboť ihned po utkání odešel do šatny a nešel ani na děkovačku.

    Ne, nevyhazuji Beránka, ale je potřeba, aby ho někdo probral. Však kdo dnes sledoval poločas Bohemky tak vidí, co se dá dělat se slabým kádrem....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      klimi     před 10 lety 23.11.2014 20:53 |  
      0 0

      A ještě k té teorii, že žádný tým v Evropě nehraje na dva útočníky. Ano máte pravdu, ty nejlepší dokonce hrají na tři :)))

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Navyseals     před 10 lety 23.11.2014 21:01 |  
        0 0

        no, takovej Bayern sice hraje taky na jednoho, ale útočí v osmi :-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Falk     před 10 lety 23.11.2014 21:00 |  
      0 0

      Zmrhal nikdy nehrál podhrota ,opět totální kravina,nevim jakou má fyzičku ,ale lavička by mu slušela nejvíc

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        klimi     před 10 lety 23.11.2014 21:06 |  
        0 0

        Ahoj Falku,
        dobře, tak já nevím, jakou měl dne roli v sestavě Slavie, ale logicky by to tak odpovídalo, ale asi je moje logika špatná. Viděl jsem ho hrát za U21 Česka proti Německu, vždy měl v náběhu minimálně 4-5 hráčů, tak neměl problém dát skvělý pas a dvojici Leitner-Meyer skvěle bránil.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Falk     před 10 lety 23.11.2014 21:18 |  
          0 0

          Ano souhlas v repre to nebylo špatné ,u míče málo ,ale nekazil,celý tým v 21 makal,ve Slavii pořad těžký průměr ,nebýt Kisela nevim nevim,není to vítězný typ,žádná Klička a hned nákop (možná tomu nerozumím ,připadá mi velmi alibistický a takhle se nedá hrát dobrý fotbal )

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Travinho     před 10 lety 23.11.2014 21:30 |  
      0 0

      Kodr hrál DZ celý život, nevím kde jsi přišel na to, že není DZ. Až loni začal být přeškolován na stopera.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        klimi     před 10 lety 23.11.2014 21:38 |  
        0 0

        Vidíš, to jsem ani nevěděl, díky za informaci.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Navyseals     před 10 lety 23.11.2014 21:46 |  
        0 0

        Ale chápeš, že on se DZ vůbec nehodí. Jeho sledovat mi připomíná doby kdy na tomhle postu hrál Latka. Proč nehrál Hrubý nebo Boudjemaa?

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Mike     před 10 lety 23.11.2014 21:52 |  
          0 0

          Tak především proti Hradci vůbec neměl nějaký DZ nastupovat, ale místo něj někdo z dvojice Hrubý- Boudjemaa.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Travinho     před 10 lety 24.11.2014 07:57 |  
          0 0

          Vidíš to moc jednoduše, ale pokud budeme hrát systémem, že se Latka bude cca. polovinu utkání vytahovat na hrot, tak tam někoho obdobného mít musíme.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      slaviator     před 10 lety 23.11.2014 22:47 |  
      0 0

      Jak jsem říkal na fotbale, může za to DB

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Slawek     před 10 lety 24.11.2014 00:25 |  
      0 0

      Beránek se probrat nedá. Má svou hlavu, to jediné se naučil od Brucknera. Jeho nedostatkem je připosranost a také to, že neumí tým poskládat. Zmrhal má hrát zezadu, jako hraje např. Matějovský ve Spartě, Zavadil v Brně a ne na kraji nebo podhrotového útočníka. Stejně, jako kdekdo, až na Beryho ví, že když nemáme hráče , kteří jsou schopni při ofenzivě být v útoku v šesti lidech, tak, že má hrát se Škodou ještě jeden útočník (Balaj). Pak hrajeme zoufale, chaoticky a není to fotbal, to co hrajeme.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Travinho     před 10 lety 25.11.2014 08:48 |  
        0 0

        O dvou útočnících to fakt není, zvlášť když Balaje výkonnost k tomu aby nastupoval opravdu nepředurčuje.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 08:53 |  
      0 0

      Se Zmrhalem naprostý souhlas, on je snad jediný, kdo ke konci zápasu ještě dokáže zasprintovat a přesně jak říkáš, na tu pozici box-to-box je jako dělaný. Nejlepší by bylo, kdyby se prohodil s Kenijou, protože ten je zase více kreativní (asi) a docela snadno se nechával ve středu zálohy obcházet a dozadu moc nestíhal. Tam si myslím, že by byl Zmrhal lepší.

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    japhy     před 10 lety 23.11.2014 20:57 |  
    0 0

    Nevím, co má spousta lidí proti Kodrovi. Taky bych byl pro ofenzivnější sestavu, ale když už tedy nastoupil, těžko mu něco vytýkat. Naopak ty zhruba dvě desítky naběhaných km v podání našich křídel byly možná nejzbytečnější v dějinách fotbalu :) U Vukadina je jeho hra o parník lepší, než u MČ, ale řešení finálních a předfinálních situací bylo skoro skandální. Velmi dobrý výkon Škoďáka a Dobrotky. Mizerná rozehrávka Latky. Kenia platnější Damiena.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      klimi     před 10 lety 23.11.2014 21:07 |  
      0 0

      Ahoj, Kodra jsem nikdy za výkon nekritizoval, já svou kritiku směřuji na Beránka, který ho neustále staví.

  5. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    1rytir     před 10 lety 23.11.2014 21:12 |  
    0 0

    Naprosto zoufalý výkon! To nebylo ani ochotnické divadlo! Tak jako tento naprosto šílený ansámbl, tak i jeho režisér v podobě Beránka si pokutu plným právem zaslouží a ještě bych ji navýšil!
    Tým přistoupil k zápasu tak, jakoby ani nechtěl vyhrát. Hloupoučká defenzivní sestava to jen podtrhávala. Nejzytečnější naši hráči se už celý podzim jmenují Černý a Zmrhal! Dokud na jejich místě nebude někdo kreativní, ebude se dát na fotbal v podání našeho klubu dívat! Na těchto dvou postech je zakopaný pes! A dále. My máme v týmu v obraně jen levonohoho Juhara, pokud nebyl zraněný, pak jeho střídání Mikulou, který levou neodcentruje ani kdyby přišel kouzelník, nechápu. Pravá záloha v podání Vuky který sice i rychle popoběhne, ale neodcentruje je rovněž k smíchu.
    Tým neví co má hrát! A z lavičky nikdo není schopen zakříčet, že když se proti nám zahrává roh není nutné, aby všichni (i ten maličký Kenia) byli ve našem vápně a stáhli tak tam skoro celý Hradec.
    Pan Beránek zatím nedokázal nic! Hraje "prešov" apřesto jsme snad jediný tým, který neodehrál ani jeden zápas s nulou! Ale co je ještě horší je fakt, že trenér nedokázal vtisknout mužstvu žádnou tvář. I ta hra posledního Hradce byla kreativnější, než ta naše! A pokud se nechá pan Beránek zase slyšet, že hraje tak, protože na nic lepšího nemá hráče je nechutný alibista! Jen to on, kdo nedokáže z toho, co má k dispozici vytvořit něco smysluplného!
    Po podzimním posledním domácím zápase tedy z mé strany poslední žlutá pro celý tým i trenéra!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mike     před 10 lety 23.11.2014 21:42 |  
      0 0

      Chtěl jsem napsat něco podobného, ale ušetřil si mi práci. S příspěvkem lze jenom souhlasit. Samozřejmě v maličkostech můžeme mít jiný názor, ale v kostce to sedí. Nikdy jsem nebyl trenér, ale máme nahráno slušně bodů, tak nechápu, že proti suverénně poslednímu mužstvu hrajeme v defenzivní sestavě, proč nedostanou příležitost kreativnější hráči. Nakonec o poločase střídá hráč, který jediný není kreativní a do ofenzívy. Pokud Juhar není zraněný, tak nechápu. Skoro každý hráč Hradce byl individuálně lepší, než jakýkoliv náš hráč. Stále nakopávané míče na chudáka Škodu- aby se z toho zbláznil. Výborná taktika do soubojů s 3metrovým Rolkem.
      Ale ono nic jiného nezbývá, když záloha je absolutně tragická, a prim v tom hraje Milan Černý. Jeho úlohu jsem celý podzim nepochopil. Zmrhala bych tolik neodsuzoval. Ještěže jsme spoustu branek dali ze standartních situací, hádal bych, že to byla určitě polovina, protože ze hry si nejsme schopni vytvořit vůbec nic.
      Za podzim bych viděl pouze 2 plusy- Máme za tu bídu neskutečné množství bodů a po Necidovi jsme konečně našli kanonýra, který je schopen se do šance dostat a i ji proměnit.
      Jinak bylo všechno na podzim špatně. Viděl jsem skoro všechna naše utkání,spoustu jiných a jediný tým, který je herně ještě horší, než náš, jsou České Budějovice. A to je opravdu příšerné.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        klimi     před 10 lety 23.11.2014 21:50 |  
        0 0

        Zmrhal hlavně vstřelil na podzim tři góly, které znamenali devět bodů. Podle místní logiky by tak podobně jako Juhar měl být nedotknutelný :))

  6. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    spino     před 10 lety 23.11.2014 21:26 |  
    0 0

    Asi takhle...

    Na dnešní zápas jsem poprvé v sezóně nešel nikoliv z pracovních, studijních či jiných důvodů, ale protože se mi zkrátka nechtělo!

    Jelikož nepracuji v PPF a nedostávám tak lístky na Slavii zadarmo, nechtěl jsem opětovně za tento očekávaný připos*aný fotbal utrácet peníze a energii. Nevím, jaké mají současný kádr a jeho trenér ruku v ruce s majitelem ambice, ale dokud nepřijde nejméně v posledním jmenovaném postu změna, tak už na fotbal přestávám chodit do konce sezóny!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Travinho     před 10 lety 23.11.2014 21:35 |  
      0 0

      Jinak řečeno, nechodíš ani jindy, ale dnes ses neměl na co jiného vymluvit.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        bongor     před 10 lety 23.11.2014 22:33 |  
        0 0

        Tak nějak,přečet sis na co se nejvíc nadává,potom jsi to opsal a domníváš se,že se dostaneš do" hlavního proudu" a nikdo tě nebude napomínat.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      smely (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 08:56 |  
      0 0

      supr. konecne z tebe vypadlo neco potitivniho...

  7. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 21:51 |  
    0 0

    Dnešní zápas se měl jednoznačně vyhrát! Musím se přiznat, že snad poprvé tentokrát dávám velkou vinu za konečnou remízu Beránkovi. Proti Hradci neměl Kodr v základní sestavě co pohledávat, spolu se Zmrhalem a Vukadinovičem byli dnes asi nejslabšími články Slavie. Zvlášť Vuk mě začíná štvát čím dál tím víc, na co mu je rychlost, když spolehlivě každý nadějný útok zazdí šílenou přihrávkou. Na druhou stranu dobře tentokrát zahráli všichni tři krajní obránci a poměrně se mi (tradičně vedle Škody) líbil i Kenia.
    Docela by mne zajímalo, jestli ten gól na začátku druhé půle byl opravdu z ofsajdu, navíc ta ruka Hradečáka ve vápně byla asi opravdu penaltová. Ale na to jsme si ve Slavii už tak nějak zvykli, rozhodně to nemůže být omluva za tu trestuhodnou remízu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mike     před 10 lety 23.11.2014 21:53 |  
      0 0

      Seděl jsem na úrovni, ofsajd bych hádal alespoň metr.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Navyseals     před 10 lety 23.11.2014 22:01 |  
        0 0

        to se mi nezdá, přišlo mi, že byli na úrovni

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Mike     před 10 lety 23.11.2014 22:10 |  
          0 0

          Tak jsem podíval na sestřih, určitě nebyl za míčem a asi kousíček před obráncem Hradce. Mávat to mohl, ale pustit taky. Takže si měl pravdu, bylo to hraniční.

  8. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    mpik     před 10 lety 23.11.2014 21:59 |  
    0 0

    Od závěru angažmá Karla Jarolíma nadává slávistické publikum postupně na každého trenéra. Jestli to nebude tím, že problém je dlouhodobě v kádru. Když se totiž nekupují doopravdy kvalitní hráči, nelze čekat kvalitní výkony. Posil se vždy nakupuje dost, kolik ale přišlo hráčů např. z U21, reprezentačního A, či opor ligových mužstev, jak tomu bývalo v dobách kdy jsme hráli o čelo ligy?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mike     před 10 lety 23.11.2014 22:03 |  
      0 0

      Ale ten kádr je schopen celý poločas přehrávat mistrovskou Spartu, vytvořit si proti ní 5 tutovek a Sparta je nyní základ současné úspěšné reprezentace. Dále jsou schopni- i když se štěstím- porazit favorizovanou Plzeň.
      A potom ti samí hráči si nepřihrají na 3 metry, nevyprodukují proti nejslabšímu týmu jedinou kloudnou akci, tak co si o tom má člověk myslet.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        dArtagnan     před 10 lety 23.11.2014 22:31 |  
        0 0

        Právě to je přece tím ukazatelem (ne)kvality.
        Kvalitního hráče poznáš tak, že si dobrou výkonnost udržuje dlouhodobě.
        Z našeho týmu bych tohle řekl asi jen o Latkovi a skleněném Dobrotkovi.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Mike     před 10 lety 23.11.2014 22:33 |  
          0 0

          Ještě bych přidal Škodu.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            dArtagnan     před 10 lety 23.11.2014 22:42 |  
            0 0

            No Škoda má teď povedený pozdim, ale po snad třech letech převážně špatných výkonů...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        bongor     před 10 lety 23.11.2014 22:38 |  
        0 0

        Co si můžeš myslet?Že toho sice moc neuměj,ale na vyrovnanou hru s bídou to bohatě stačí,má to ale jeden háček,musí se jim chtít makat.A to se jim nechce.
        Chyba je v nedostatku peněz,chybí patřičná motivace a hráči by se taky dali sehnat o dost lepší a zase, chybí něco,co by je k nám přilákalo.Nojo,ty blbý prachy.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Konraad     před 10 lety 23.11.2014 22:03 |  
      0 0

      Já myslím, že až na výjimku toho, že se fakt dařilo, se na trenéry nadávalo furt.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      slaviator     před 10 lety 23.11.2014 22:55 |  
      0 0

      Tak třeba Nitriansky byl v U21 když jsme ho koupili...

  9. Tragedie

    Prochy     před 10 lety 23.11.2014 22:25 |  
    0 0

    Uz dlouho jsem sem nic nenapsal, ale po dnesku proste musim!
    Chapu, ze je zde hodne zastancu kouce Beranka, i ja jsem mu na zacatku fandil...proto jsem mu dopral cas a vyhnul se jeho kritice, nicmene patnact zapasu za nami, a proto si dovolim bilancovat.
    Berankovi se povedl zacatek, ale od ctvrteho, pateho kola sla vykonnost tymu rapidne dolu a dnesni zapas s Hradcem ma slova jen potvrzuje.
    Hradec je urcite nejmarnejsim ligovym tymem a dnes nas v urcitych pasazich i prehraval a to, ze to vubec dojde az sem, to je nepochybne k zamysleni.
    At uz chceme nebo ne, tak kadr mame minimalne na osme misto!

    V cem je chyba? Kazdy mame jiny nazor, ja osobne moc nechapu, proc i proti tymum jako je Hradec, Brno a jim podobne hrajeme neustale 4-2-3-1...prijde mi, ze se ukazuje, ze trener Beranek nema pripraveny plan B...neco jako Wenger. Snazi se hrat porad jendim a tim samym stylem, nema zadnej zalozni plan ani variantu. Proc na levem beku hraje celou sezonu ofenzivne ladeny Juhar? Proc ma stale misto v sestave Cerny, ktery neni absolutne videt a po leve strane ani jednou neodcentruje? Jakou podporu ma v tomto systemu mit Skoda? Maximalne od snaziveho Vukadinovice, ktery sice nema prvni dotyk s balonem nejlepsi, ale co si budeme rikat...jezdi po lajne, chce balon, jednoduse "snazi se hrat"! A kouc ho opet vystrida ... Dnes tam dal i Mikulu, hrace, ktery cely zivot hraje praveho beka a neumi kopnout levou nohou, BUM a hraje nalevo...Beranku Beranku...
    Rychlik Nitriansky, ktery by dnes byl pouzitelny, opet sedi cely zapas na lavicce. Dobrotka napravo, ale co...svoje si odehraje, i kdyz neoplyva zazracnou rychlosti.
    Potrebujeme vyhrat a v sestave je defenzivne ladeny Kodr...asi se potvrzuji slova dalsich zdejsich pisatelu o tom, ze vazbe jeho otce s Berankem je vic nez uzka a jeden clovek se v kadru vzdycky nejak ztrati...
    Potesil me Kenia, jak uz jsem rikal, Vukadinovic, celkem i Dobrotka a Skoda, ale vykon Latky byl uz mene dobry, Bilek prumer, Zmrhal opet nebyl citit, Cernyho jsem zminoval, ten je proste uplne mimo, ale sestavu ma jistou, Rakovan velmi nejistej, Mikula spatnej, Kodr neviditelnej, Juhar se mi libil, ale pak se asi zranil, skoda...
    Boudjemaa asi skonci, dnes prisel na poslednich par minut a nic zazracnyho nevymyslel, chybi mu sila

    Mrzi me, ze se nikdo z novinaru a dalsi redaktoru ci reporteru nedovoli trenera Beranka zeptat, proc ofenzivni Juhar hraje celou sezonu leveho beka? Proc neustale sazi na system 4-2-3-1??? Tech otazek by bylo vic a nemam na ne ani silu...pokud jste rozumni a koukate se na nase zapasy objektivne, tak mi alespon v necem date zapravdu...pokud ne, tak se omlouvam.

    Tento vikend jsem videl v tv dalsi dva ligove zapasy a to Ostrava vs Jablonec a Plzen vs Bohemka. Musim priznat, ze hra Bohemky pod trenem Pivarnikem ma vzestupnou tendenci a stejne tak se zveda i hra Baniku. Kadry maji o neco horsi a predvadeji celkem pekny fotbal, minimalne Banik..Bohemka se na jeji pomery taky zvedla...ale co my? My stagnujeme a stagnujeme. Hra, kterou predvadime, se neda nazvat ani hrou, ale neorganizovanym chaosem. Jaky je vlastne Berankuv rukopis? Do ted to vlastne nevim :( Je to kouc ze stary skoly a porad si pojede to svoje a to je na tom to nejhorsi...

    No nic, snad uhrajeme aspon bod v Ostrave.

    Pekny zbytek vecera vsem!

    • Re: Tragedie

      Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 22:42 |  
      0 0

      Nemohu si pomoci, ale nemohu souhlasit s názorem na Vukadinoviče, podle mne to byl nejmarnější slávistický hráč dnes. Dobře, přihrál Škoďákovi na gól, ale to byla tak jediná jeho světlá chvilka dnes, jinak pohnojil, co mohl. Navíc tradičně ve druhé půli šel tradičně ještě dolů, takže jeho vystřídání bylo jen logické.Minimálně ve druhé půli mi přišel Milan Černý rozhodně lepší.

      • Re: Tragedie

        Prochy     před 10 lety 23.11.2014 23:34 |  
        0 0

        Milan Cerny dnes nic nepredvedl, pro me je velkym zklamanim, kdyz prihlednu k tomu, jakym talentem nepochybne byl/je, tak jeho konstatni alibisticke vykony Slavii nikam neposunou. Vukadinovic je rychlostni hrac a dnes spoustu veci pokazil, coz uznavam. Ve svem prispevku jsem se snazil poukazat na to, ze po prave strane se pokusil minimalne v peti sesti pripadech zatahnout balon a odcentrovat. To, ze se mu to uz tolikrat nepodarilo, je samozrejme vec jina, ale kolikrat po leve strane utekl Milan Cerny? Vukadinovic je hrac, ktery se podle me lepsi nebo se muze zlepsit. Prece jen prisel z nizsi souteze a adaptace logicky neni tak rychla jako u jinych posil, kde ten ci ten hrac prijde z jineho ligoveho klubu.
        Dnes jsem se jen snazil vypichnout jeho chut hrat. Nemuzu si pomoct, ale u Zmrhala, Cerneho, Hrubeho ci Kodra nevidim zaujatost pro hru, zapal a nadseni, rvavost. Proto jsem pochvalil Vukadinovice, jelikoz on temito atributy narozdil od vyse uvedenych, oplyva!

        • Re: Tragedie

          Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 23:52 |  
          0 0

          Myslím, že zrovna ve druhé půli táhla Slavia po Černého levé straně více útoků než po straně pravé.

    • Re: Tragedie

      bongor     před 10 lety 23.11.2014 22:47 |  
      0 0

      Je to opravdu smutný,zejména pro nás starší slávisty,fotbal hrajeme příšernej a přes všechny naděje se to pořád nelepší.Já vůbec nevěřím na systémy podle toho,jak jsou hráči napsaní v sestavě.Dneska je podle mě potřeba aby se co nejvíc kluků zapojovalo do bránění ,ale i do útočení.Když se po válce hrálo 2-3-5,tak to určitě neznamenalo,že se hrálo útočněji než třeba při 4-5-1.Mě zajímá,jestli když běží křídlo s míčem,tak mu před branku nabíhá dost volných hráčů,nebo tam dobíhá jeden s vyplazeným jazykem.

    • Re: Tragedie

      honza1947     před 10 lety 23.11.2014 23:23 |  
      0 0

      No já jsem přesvědčen, že v základním rozestavění 4-2-3-1 to určitě není. Vždyť Vrba dříve s Plzní a vlastně teď i s nároďákem nehraje nic jiného. Problém ale je v tom, že vlastně všech 5 záložníků je ofenzivně laděných, resp. i ti 2 jakoby defenzivní, umějí nejen rozbíjet soupeřovi útoky, ale také účinně zaútočit, resp. rozehrávat míče a jít třeba až na hrot, když je třeba. O křídlech ani nemluvě. Ti útočí i brání když je třeba a naběhnou si i na střed a vystřelí. Nelítají jen po lajně jak zběsilí a útočně je doplňují i krajní beci. Takže v podstatě kromě stoperů je celý zbytek mužstva naladěn jednoznačně ofenzivně. To neznamená, že nemusí bránit, ale to musí ihned po ztrátě míče s maximální snahou ho získat co nejdříve zpět. A všichni tito hráči to musí vědět a musí k tomu být tvrdě vedeni. Mám ale pocit, že naši hráči, při vší úctě k panu Beránkovi, nevědí co mají hrát. Vždyť nejsou kvalitativně horší než hráči většiny ostatních mužstev naší ligy. Spíše mám pocit, že jsou motivováni k opatrnosti a alibismu, někdo tomu tady říká připo...nost, ale je to totéž. Takže v základním rozestavění to není ale je to v systému hry, prolínání postů a pod. Přeci to, že je Škoda vysoký, by nemělo automaticky znamenat alibistické nakopávání míčů na něho. Lafata je také hrotový útočník a je mrňavý a plzeňští hroťáci také nejsou zrovna dlouhání. Je to ale také o připravenosti hráčů pro jednotlivé posty. Ofenzivní záložník Zmrhal např. přeci nemůže hrát podhrotového hráče nebo levé křídlo. To prostě není hráč na tyto posty. Pak je kritizován za svůj výkon, protože je poloviční, když má hrát to, co mu nesedí. Nitrianský, který je typické křídlo, když umí nejen útočit, přihrát na gól i ho dát, ale i obstojně bránit, sedí na lavičce, atd. A takto podobně bych mohl pokračovat. Ale nejsem odborník, jsem jenom laik a je to jen můj osobní názor.

      • Re: Tragedie

        Prochy     před 10 lety 23.11.2014 23:27 |  
        0 0

        Naprosto se shoduji s Vasim nazorem! Laik rozhodne nejste, rikate to tak, jak to doopravdy je.

    • Re: Tragedie

      Sartorius     před 10 lety 24.11.2014 07:21 |  
      0 0

      Stoprocentní souhlas. Díky.

    • Re: Tragedie

      Travinho     před 10 lety 24.11.2014 08:02 |  
      0 0

      Souhlasím. Jen bych doplnil, že Vukadinovič střídal, protože už nemohl, nebylo to nekvalitou. Zadrbe toho dost, ale alespoň se snaží hrát. Mít takovou dravost a pohyb bez míče Prošek, tak je v repre. Systém 4-2-3-1 není apriory špatný, ale pokud v něm levý záložník ani pod hrot nejsou schopni hrát absolutně své posty, tak je problém.

  10. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 22:26 |  
    0 0

    Jedna svetla desetiminutovka evidentne na posledni tym ligy nestaci! Beranku proc tam nedas Balaje se Skodou a Keniu s Bounjemou najednou? To jsou neskutecne ztraty!!

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      petrjir     před 10 lety 23.11.2014 22:49 |  
      0 0

      Protože Kodr.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        sicilianbrno     před 10 lety 23.11.2014 22:53 |  
        0 0

        ..Asi tak nějak, rozesmálo (aspon něco).

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Travinho     před 10 lety 24.11.2014 08:04 |  
      0 0

      Tohle je dost nesmyslný názor. Dát tam 3 hráče, kteří jsou fyzicky dost špatně připraveni je zahrávání si s ohněm, nehledě na to, že Boudjemaa na tom není nejlépe ani herně.

  11. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Khadgar     před 10 lety 23.11.2014 22:48 |  
    0 0

    Vukadinovič dnes na té pravé straně zadrbal snad úplně všechno... Co je mu platná rychlost, když se nepotkal se zpracováním a vedením míče. To je silný individuální nedostatek. Když se k tomu přidá v podstatě to samé na druhé straně u Černého, tak je to velké oslabení. Není to vina trenéra, ale nekvalita hráčů.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      honza1947     před 10 lety 23.11.2014 23:32 |  
      0 0

      A nčí je to tedy vina? Když kvalitnější hráči sedí na lavičce!!!!!

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Khadgar     před 10 lety 23.11.2014 23:43 |  
        0 0

        Jací kvalitnější hráči? Na lavičce byli Piták, který je pomalý a nevydrží celý zápas, Nitrianský, kterého už tu všichni zatratili, a Boudjemaa, který svou kvalitu na křídle ukázal proti Dukle. Mimochodem, Damien měl dnes standardky horší než Kenia, který nehrál bůhvíjak dlouho.
        A snažně prosím, nevytahujte nikdo Proška. Když nebyl ani na lavičce, tak to asi není náhoda (pokud samozřejmě není zraněný).

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          kleofas     před 10 lety 23.11.2014 23:51 |  
          0 0

          Hrubý?

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            Khadgar     před 10 lety 24.11.2014 10:30 |  
            0 0

            Není křídelní hráč.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

              honza1947     před 10 lety 24.11.2014 15:49 |  
              0 0

              Ale Nitrianský je typický křídelní hráč a sedí. Vždyť to byl reprezentant, my jsme ho u nás zkazili a teď ho většina fandů zatracuje.

  12. pokuty k vánocům

    sicilianbrno     před 10 lety 23.11.2014 22:52 |  
    0 0

    At ten poslední zápas dopadne jakkoliv, tak si hráči zaslouží jednoznačně pokuty za mizerné odfláknuté výkony.
    Kdybych takovýhle výkon předváděl v práci já, tak si na Mikuláše zahřívám flek na úřadu práce :-/

    Šíleně pomalá kombinace, mnohdy hraná na náhodu, trvá nám dlouho rozehrávka (jednim dotykem zpracovat míč, druhým až se balon uklidní se podivat kde kdo stojí a třetím poslat (ne)přesnou přihrávku.
    Hře chybí systém a řád, v tomto připadě je jedno jestli hrajeme na dva či jednoho utočníky, vysledek bude stejný.

    Dneska nejhorší asi Vukadinovič, tomu klukovi očividně poslední dobou překáží při běhu míč :-(

    • Re: pokuty k vánocům

      honza1947     před 10 lety 24.11.2014 15:54 |  
      0 0

      Vukadinovič je velice rychlý a běhavý, ale s míčem to zatím neumí tak ,aby to bylo jasně na 1. ligu. A proto také hrál na Žižkově. To ale přeci nejde, aby se to ve Slavii teprve učil v ostrých zápasech.

  13. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    kleofas     před 10 lety 23.11.2014 22:59 |  
    0 0

    Naprosto marná záloha. Opakovaně. Zlatej Gecov...

  14. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 23:17 |  
    0 0

    Jediné pozitivum na to dnešním zpackaném zápase vidím v tom, že do Ostravy budou muset jet kluci hrát na vítězství, pokud nechtějí mít chudší Vánoce. Minimálně snad alespoň ten zápas neodchoděj, což by v případě dnešního vítězství asi hrozilo.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      honza1947     před 10 lety 23.11.2014 23:43 |  
      0 0

      No, na jaře nad nimi visel "Damoklův meč" sestupu a stejně ten poslední zápas odchodili, s prominutím jak "lemry". A nebýt nemohoucnosti Bohemky, tak jsme to dnes váleli s Viktorkou, Táborskem, Vlašimí a pod.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Betynka58     před 10 lety 24.11.2014 00:05 |  
        0 0

        Jaro bylo jaro a podzim je podzim. Přece jen bych zde určité rozdíly (zejména z hlediska přístupu k utkání a bojovnosti) viděl. Také dnes bych alespoň za druhý poločas, co se týká nasazení, mužstvu zas tolik vytknout nemohl. Že tam byla hlavně ve finální fázi velká nekvalita, je věc jiná.

  15. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 23:23 |  
    0 0

    Z pozápasového Beránkova hodnocení mě nejvíce zaujalo to, že původně chtěl nasadit dva útočníky, ale po Balajově návratu z reprezentačního srazu ta souhra vůbec nefungovala, tak se musel vrátit ke hře s jedním útočníkem. Hmm, zvláštní zdůvodnění...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      winter (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 23:25 |  
      0 0

      no hlavně že nám aspoň ta hra na jednoho útočníka funguje...

  16. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 23:49 |  
    0 0

    Doufám, že v Ostravě nějakým nedopatřením nevyhrajeme a ty pokuty nakonec proběhnou. Spíš by měly být ještě navýšeny a polovina by měla jít za Beránkem.
    Doufám, že se v zimní přípravě utkáme a mužstvy, jako je Huntířov, Valkeřice nebo Klášterní Vydří a nacvičíme proti nim systém 6-4-0, abychom pak s takovými giganty, jako je Hradec Králové, i přes totálně defenzívní taktiku, neinkasovali.
    Doufám, že v brzké době vyhraju ve Sportce nebo v něčem podobném, abych si mohl koupit Kodra a Černého. Jinak se jich totiž nezbavíme.
    Doufám, že už nikdy v Edenu nezažiju něco tak příšerného, jako byl dnešní první poločas. To totiž nebylo na pokuty, ale na veřejné bičování.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      edenian     před 10 lety 24.11.2014 00:05 |  
      0 0

      Well :-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      janko (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 12:45 |  
      0 0

      Edo ty jsi ze severu, že tam máš ten Huntířov a Valkeřice? V tom případě, bych jen doplnil, že Březiny hrají hezčí fotbal, než co bylo k vidění včera...:-)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Edwardtheiron     před 10 lety 24.11.2014 18:46 |  
        0 0

        Původem jsem ze Severu, teď Střední Čechy.

  17. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    spino     před 10 lety 23.11.2014 23:59 |  
    0 0

    Tohle je lahůdka pro všechny slávistické fajnšmekry:

    Titulky na čele isportu:

    "Vytočený Vlasák: Nám snad pomůže jen sáhnout na peníze…"

    a hned následující zpráva:

    "Zklamaný Kapitán Slavie Latka: Proti Hradci nám nešlo vlastně nic"

    Parádní víkend!!! :(((

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      kleofas     před 10 lety 24.11.2014 00:03 |  
      0 0

      Asi místo Beránků sehnat nějaký Vlky ( nebo Kozly a tak nějak podobně)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 06:51 |  
        0 0

        Nebo Straky?

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          kleofas     před 10 lety 24.11.2014 08:15 |  
          0 0

          Tohle zvíře tady už bylo...

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            edenian     před 10 lety 24.11.2014 10:59 |  
            0 0

            Bylo ledaskde, mozna jeste nekde bude, nekoho to dycky napadne, to je zahada.

  18. Taktika

    JS (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 08:08 |  
    0 0

    Mě zajímá jenom jedna věc:
    Proč neustále hrajeme 4-5-1 (alibisticky označováno jako 4-2-3-1 snad aby to vyznělo ofenzivněji) ?!?!
    To je tragédie, co hráči předvádí v tomto na okopávanou připraveném taktickém schematu. To Beránek zapomněl, že nejlépe nám to v létě šlo, když jsme hráli na dva hroty s Balajem? To je fakt k posrání... S posledním Hradcem defenzivní taktiku.

  19. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Kunetice     před 10 lety 24.11.2014 08:16 |  
    0 0

    A je to opět tady na jaře hrajeme o záchranu!!!
    Hráči na to fotbalově prostě nemají.
    Beránek je připosraný a hrajeme čím dál víc defenzívně a paradoxně dostáváme trapné góly ( kolik jsme uhrály zápasů s nulou)
    A hlavní problém že na to nemá Řebíček.

    Suma sumárum jak to v zimě neprodá tak tentokrát již sestoupíme.

  20. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 08:27 |  
    0 0

    nechapu proc hral ... skoda slov! a co bude dal?

  21. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    5094     před 10 lety 24.11.2014 08:28 |  
    0 0

    Nebudu se vyjadřovat k zápasu. Vše tady bylo napsáno. Ani k trenérovi se nechci vyjadřovat. Pan Beránek nikdy nebyl můj favorit. V minulosti jsem ho měl za uplakánka a vlastně už ani nevím proč. Koučováním zápasů si moje sympatie nezískal. Ale alespoň je to Slávista. Ale rád bych se tady zmínil o rozlučce se Strašákem. Je jedno jaký kdo máte na TS názor, ale já do kotlů na Slavii chodím 44 let a to co udělal Strašák s kotlem Slavie je neskutečný úspěch. Já jsem na svou příslušnost k TS hrdý natolik, že jsem si její logo nechal vytetovat a to ve svých 58 letech. Co mne velmi nemile překvapilo, že se nikdo z klubu ani hráčů se Strašákem důstojně nerozloučil. Je totiž daleko větší ikona než všichni hráči dohromady a o vedení ani nemluvě. Takže za mne Strašáku velký dík a stal jsi se už ve 25ti letech slávistickou legendou.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      bongor     před 10 lety 24.11.2014 08:55 |  
      0 0

      Já se připojuju Strašáku k 5094.Děkuji Ti za Tvoji úžasnou práci a mám trochu obavy,aby se TS po Tvé rezignaci nerozklížila.Kluk má pravdu,že jsi už za živa ikonou
      a legendou klubu.Ještě jdnou velký dík.Bongor

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      AlesJa     před 10 lety 24.11.2014 12:04 |  
      0 0

      možná opravdu jsou zase nějaké vnitřní problémy :-/

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        steev (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 16:14 |  
        0 0

        Tak já se taky přidávám a Strášakovi děkuju za všechno co pro Slavii udělal. Obávám se že nikdy už to nebude takový,těžko se bude hledat někdo kdo bude mít dostatek respektu a zdravého rozumu zároveň aby fanoušky spojoval a ne rozděloval. Když jsem na to koukal včera tak to moc dobře nevidím.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Woltaire     před 10 lety 25.11.2014 11:57 |  
      0 0

      Lukáši, díky moc!!! TS je jen díky Tobě.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        barabas     před 10 lety 25.11.2014 15:23 |  
        0 0

        Jen doufám že vůdce kotle bude někdo kdo má rytmus a alespoň trochu hudební sluch, protože to co bylo k slyšení v neděli se fakt nedalo...

  22. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 08:32 |  
    0 0

    Víceméně moc nenadavám,ale vypráskal bych ty sráče z edenu.

  23. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 09:15 |  
    0 0

    V zimě musí nutně přijít HOTOVÁ posila na levou stranu obrany. Pak bych klidně posunul Juhara na levou zálohu, v posledních zápasech se rozehrál do slušné formy a kdyby měl víc útočných úkolů, tak by se i víc dostával k centrům a střelám. Nechybí mu rychlost, má velmi dobré vedení míče a občas dokáže přejít 1 na 1.

    Nejzbytečnější dnes určitě Černý. Vukadinovič sice zkazil co mohl, ale alespoň se snažil. Někteří píší že byl marný i Zmrhal. Já si ale myslím, že je to hlavně dáno pozicí, na kterou ho dnes Beránek postavil. Jak už psal výše Klimi, Zmrhal je typický box-to-box záložních se skvělou fyzičkou.

    Nováček Kenija se mi docela líbil, měl dobré standardky i rohy. Hodně si chodil pro míč až mezi stopery, chtěl hrát nabízel se. Na začátku tam bylo pár nepřesností, ale to bych přičetl nerozehranosti. Postupně se zlepšil a dal i, podle mě, regulérní gól. S fyzičkou na tom asi nebudu úplně nejlépe, ale přes zimu snad potrénuje a na jaře to bude tahoun týmu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      AlesJa     před 10 lety 24.11.2014 12:03 |  
      0 0

      mám divný pocit z hodnocení Keniji od Beránka, v tréninku výborný, ale zápas je něco jiného :-), vždyť z našich nejlepší jak byl střídán hra o dost horší. Vadí, že to je cizinec ?? nebo že ho nevybral Beránek osobně?? nebo to je opravdu jen můj divný pocit

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      bongor     před 10 lety 24.11.2014 17:42 |  
      0 0

      jestli se zase nezkazí,jako třeba Bouďák.Taky přišel,uchvátil,zhasínal až skoro dohasnul.Něco špatného je ve slávistické psychice.

  24. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Alanor (admin)     před 10 lety 24.11.2014 09:57 |  
    0 0

    Přidám postřehy z rozhovorů a tiskovky:

    Beránka jsem se ptal, proč se nehrálo na dva útočníky, ostatně on to i sám nakousl. Původně měl takový záměr, ale když se Balaj vrátil z reprezentačního srazu, tak to na tréninku vůbec nefungovalo, takže se vrátil ke hře na jednoho útočníka.

    Juhar střídal kvůli zranění - měl natažené tříslo. Ptal jsem se Beránka, jestli neuvažoval o prohození Mikuly a Dobrotky, protože bylo evidentní, že Mikula levou hrát neumí. On říkal, že Juhar měl už v týdnu střevní problémy a že na tom postu Mikula trénoval a navíc nechtěl zasahovat do obou stran obrany najednou, tak to nechal takto.

    Zajímavé to bylo i při rozhovorech s hráči, kde měl Škoda arogantně odseknout na otázku s pokutami (dorazil jsem později, čekal jsem na děkovačku a pak nemohl najít pressku). To, že tým není v pohodě, ale dokumentovalo i jeho další vyjádření (které jsem už sám slyšel), že za dnešním výkonem je to, že si mančaft nevěří.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mijk     před 10 lety 24.11.2014 10:58 |  
      0 0

      No, pravda je že hra na jednoho útočníka nám funguje bezvadně, takže to je úplně logický...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        AlesJa     před 10 lety 24.11.2014 11:59 |  
        0 0

        ano mám z toho stejný postřeh

  25. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Roman11     před 10 lety 24.11.2014 10:21 |  
    0 0

    Při pohledu na tabulku nemám tak špatný pocit,proti jaru jsme udělali krok dopředu.
    Když čtu SN ,vím kolik bezduchých komentářů se zde objevuje.Všichni však máme nárok na vlastní názor. Moje postřehy ze zápasu hodnotí slušnou práci obranné pětice Dobrotka,Latka,Bílek,Mikula,Kodr a slabou práci ofenzivní řady Vuka,Černý, Zmrhal,Kenia a lepší Škody.Věřím MB ,že sleduje jednotlivé hráče denně a ví nejlépe
    kdo na tom jak je.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mijk     před 10 lety 24.11.2014 11:04 |  
      0 0

      Pominu skutečnost, že na hřišti jsem neviděl rozdíl mezi hrou Slavie s rozpočtem kolem sto milionů korun, hráči s výplatami v řádu set tisíc a na domácím stadionu a Hradcem s rozpočtem cca třetinovým a zaměřím se na tu slušnou práci obranné pětice. Výsledkem slušné práce obranné pětice bylo cca pět brankových příležitostí Hradce, přičemž v některých chvílích byl v obranné činnosti takový bordel, že jsem jen kroutil hlavou - viz závěr prvního poločasu, kdy jeden hráč HK mezi třemi obránci má čas a místo připravit si balón pěkně na pravačku, podívat se jak stojí prankář a vystřelit před vápnem bez obav, že ho někdo zablokuje.. Hrajeme nesmírně defenzivně a přesto máme v obraně díry jako vrata od stodoly.. To není dobrá vizitka ani trenéra, ani hráčů..

  26. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    ElvisPresley     před 10 lety 24.11.2014 11:06 |  
    0 0

    Marně pátrám, co je s Diopem? Vzhledem k tomu, že vždy na zápasech sedávám v blízkosti náhradníků, kteří se nevejdou do nominace na zápas a už druhý zápas jsem Diopa ve společnosti Berkovce, Vyhnala, Mičoly a Dostála neviděl....

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Arutha     před 10 lety 24.11.2014 14:08 |  
      0 0

      Dnes hraje za juniorku...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 14:36 |  
        0 0

        Nabira fyzicku s Jamesem

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          smely (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 15:11 |  
          0 0

          ...a ted dal na 3.0 za juniorku...

  27. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Viking     před 10 lety 24.11.2014 12:44 |  
    0 0

    Nemusí se dařit, hrát pokaždé hezký fotbal. Ale nechápu to neustálé protěžování Černého nebo Vukadinoviče, když oba patří k nejhorším hráčům podzimu.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Mijk     před 10 lety 24.11.2014 14:03 |  
      0 0

      Už to tu párkrát bylo, ale neodpustím si to zopakovat - "protěžovat" od slova těžit, "protežovat" je od slova protekce.. Taky mi to chvíli trvlao, ale osvětu je nutno šířit :-)

  28. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Ravik     před 10 lety 24.11.2014 12:49 |  
    0 0

    Má trenér Beránek lepší hráčský materiál než A. Pastoor na jaře? Odpovídám o moc lepší. Je to na hře vidět? Odpovídám občas. Jsem rád, že naším trenérem je MB, na rovinu na lepšího asi stejně teď nejsou peníze.

    Za mě pro MB velké plus za
    probuzení Škody
    důvěru v Dobrotku
    oživení Zmrhala (listopad měl strávit na mezi nahradníky ovšem)
    odstavení Nitranského
    snahu zabudovat odchovance (to že to Prošek, Hrubý, Hrubeš prošustrovali je jejich škoda)

    Minus za
    připosranou taktiku
    tvrdošíjné lpění na věcech co nefungují (Milan Černý)
    BB a DB na vedlejší koleji
    přespříliš stavění M. Kodra (včera mohl jít na stopera, kde hraje myslím velmi dobře a Bílek klidně jako tvořivější do středu)
    nevhodné stavění Zmrhala na post , který mu vůbec nesvědčí
    že nenaučil Vukadinoviče centrovat - joke :-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      AlesJa     před 10 lety 24.11.2014 14:11 |  
      0 0

      myslím si, že třeba Prošek dostal o dost méně šancí než Vukadinovič, efekt stejný navíc to není náš hráč.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      honza1947     před 10 lety 24.11.2014 16:15 |  
      0 0

      Za mne pro MB velké mínus za odstavení Nitrianského a protěžování Vukadinoviče na jeho úkor. Vuki se už centrovat nenaučí nebo se to musí dále učit v nižší soutěži jako dosud a Nitrianského zkazili naši trenéři, když s ním šoupali kam se dalo a dnes neví co vlastně má hrát. Při tom je to typické křídlo, které umí jak útočit, přihrát i sám dát gól, ale i obstojně bránit.

  29. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    AdJap     před 10 lety 24.11.2014 12:59 |  
    0 0

    Bod je prostě málo. Uhrát ho v Hradci, tak dobře, ale doma to nestačí. Realita je taková, že máme v současnosti mnohem blíže výkonostně právě k týmům jako je Hradec, Bohemka, Liberec , Budějky apod. Proto s těmihle týmy doma musíme být 100%.

    Přes zimu si nepřeju příliš změn. Těch tu za poslední roky bylo totiž tolik, že by je člověk ani nespočítal a nikdy to k ničemu nepomohlo. Odvolávat Beránka je taky hloupost. I když i on mě štve svou připosraností. Venku dobře, ale hrát doma proti tragickému Hradci s 2 štítama a s žádným tvůrcem hry je prostě divný.

    Takže v zimě nepanikařit, dám hráčům pořádně do těla, zaměřit se na obranu (protože mít na kontě snad jen 1 nulu za celý podzim je tragédie) a konečně přivést do managementu profíka. To považuju za skutečný základ.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      spino     před 10 lety 24.11.2014 13:24 |  
      0 0

      "Přes zimu si nepřeju příliš změn. Těch tu za poslední roky bylo totiž tolik, že by je člověk ani nespočítal a nikdy to k ničemu nepomohlo."

      Jedna změna tu ještě nebyla. ;)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        alois_veliky (admin)     před 10 lety 24.11.2014 21:49 |  
        0 0

        Že bys sem chvíli nepsal hovadiny o Řebíčkovi? To tu opravdu ještě nebylo. Asi by to byl šok, ale časem bych si zvykl?

  30. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 13:05 |  
    0 0

    Vazeni, chapu, ze kazdy ma sve preference, nekomu se nelibi ten jinymu jinej hrac, prosim aspon, abyste akceptovali, co se na hristi deje.. takze Milan Cerny, byt nepodal buhvijakej vykon, tak ve druhy puli prihral do dvou jasnejch golovek, nejdriv Skodovi - ano tolsimire, byla to skvela prihravka, ale od Milana, ne od Levana, a pak Bilkovi na hlavu..

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 13:10 |  
      0 0

      Prijde mi pod uroven delat si z nekoho hromosvod. Vsichni bychom chteli, aby slavie hrala peknej technickej fotbal, ale na to proste jeste neni tym pripravenej, kdyz bude hrat stred tabulky, je to po lonsky sezone uspech. Na dva utocniky se vskutku skoro nikde nehraje, system 442 je davno prekonanej, pokud nekdo hraje na 3 utocniky, stejne se kridla pri obrane stahujou do zalohy, 4 chlapy v zaloze je proste dnes malo a Beranek to pochopil na slovacku, v teplicich, atd. Balaj nehraje, protoze nepracuje dost pro tym, proto nehral i ve sparte. DB a Hruby byli nejhorsi na place na Dukle, proto chapu, ze dnes nenastoupili.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Betynka58     před 10 lety 24.11.2014 13:33 |  
        0 0

        Mluvíš mi, martyni, z duše. Také jsem smutný z toho, jak je z Milana dělaný pomalu jediný viník včerejší remízy. Přitom jak jsem to viděl, rozhodně nebyl nejhorším slávistou. Opět vybojoval spoustu míčů a na rozdíl od Vukadinoviče má alespoň slušnou přihrávku. Je pravda, že relativně hodně míčů ztratí, ovšem řadu z nich jen za cenu faulu. Rozhodně bych ho nehodnotil tak, že nic včera nepředvedl. Připadá mi už jako kolorit, že se po každém zápase nadává v první řadě na něj.
        Co se týká Beránkovy taktiky, tak na rozdíl od Tebe si naopak myslím, že udělal chybu, když nasadil Kodra, na soupeře typu Hradec (zvlášť doma) bylo třeba hrát v ofenzivnějším rozestavení. Ale zase člověk neví, jak se hráči jevili v týdnu před zápasem, pokud např. Balaj trenéra neuspokojil, tak je asi logické, že ho do základu nepostavil.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Mijk     před 10 lety 24.11.2014 14:06 |  
          0 0

          Tak ono je fajn, že ho hráči přesvědčují na tréninku, ale důležité je rovněž, co hráči předvedou v zápase.. Možná že systém se dvěma útočníky je přežitý, ale v našem případě je zase pět lidí v záloze moc.. Pak to končí jako včera, že si ti ekvlibristé posouvají míč prsama navzájem na velkém vápně a na malém vápně kombinují tak dovedně, že se nedostanou ke střele.. Jo, a kopat dlouhý balóny na Škodu, kterýho brání třímetrovej Rolko, to už není ani k smíchu..

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            AlesJa     před 10 lety 24.11.2014 14:15 |  
            0 0

            možná je přežitý, ale pak musíš mít 3 záložníky co jsou schopni jezdit dopředu a i dozadu. A vyvinout tlak na míč a soupeře. Má toto nynější Slavia ??

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        1rytir     před 10 lety 24.11.2014 14:35 |  
        0 0

        Nemohu prostě nemohu souhlasit s tím neustálým alibistickým psaním, že je vlastně vše v pořádku, jen to, či ono nám ještě chybí a chce to prostě výdrž a bude líp. Nebude! S takovým přístupem to prostě není možné. Pokud tým nehraje kombinačně je pak jakýkoliv systém pro kočku! Včera tam ke konci vlastně byli tři útočníci (počítám i vyteženého Latku) a proč se neprosadil ani jeden? No protože jim neměl kdo ten balon kloudně dát! Rozhodně Černý a od pátého kola i Zmrhal nedokázali nic a s nimi na place hrajeme vlastně v oslabení. Nedívejte se na to prosím stále růžovými brýlemi. A je to vina Beránka, že je má za neotřesitelné pilíře, stejně je jako jeho vina, že postavil na Hradec doma tak defenzivní sestavu, že po vynuceném střídání dá místo Juhara pravonohého Mikulu, protož mu to natreninku šlo (?), že nedokázal vidět absolutní blbost a reagovat na ni, když se celé mužstvo při rohu Hradce, včteně maličkého Gruzína a pak i DB stáhne do vlastního vápna a tím umožní takové zahuštění prostoru, že k míči nemůže z bránících vlastně nikdo atd atd. !!!

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 14:48 |  
          0 0

          a koho měl dát místo Juhara?

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            1rytir     před 10 lety 24.11.2014 15:18 |  
            0 0

            Měl tam dát univerzála Dobrotku a Mikulu poslat na "jeho" místo.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

              fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 15:31 |  
              0 0

              Podle mně naprostá blbost, takle se změnil jeden post, kdyby to protočil šáhne do dvou, schválně sem sledoval Mikulu jak na tom bude s levačkou, nejdřív dal krásnej pas levou, ale v dalšim průběhu zápasu nesmysleně při pokusu o centry levačkou selhával

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            kleofas     před 10 lety 24.11.2014 17:51 |  
            0 0

            Kodra na lb a na hřiště měl přijít další ofenzivní halv

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

              fredydj (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 18:09 |  
              0 0

              Kodr je levák?

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Falk     před 10 lety 24.11.2014 15:18 |  
          0 0

          Myslím si totéž ,přesně popsáno

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

            bongor     před 10 lety 24.11.2014 17:51 |  
            0 0

            Hrát přes nohu,to je dost časté.Podívej třeba na Lahma.Teď skončil a Němci budou mít problém,koho za něj.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      tolsimir     před 10 lety 24.11.2014 19:13 |  
      0 0

      omlouvam se za chybu, prece jen se to v te rychlosti muze stat, opraveno, diky

  31. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Artur (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 14:18 |  
    0 0

    Přestaňte plašit :o) bude líp.

  32. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 14:35 |  
    0 0

    Stylem co hrál včera Hradec. Jsme měli největší možnost dát gól ze standarní situace nebo z rohu. Bohužel u nás se musí vše nakopávat do vápna, kde od nás tam je Škoda a občas ho doplní Latka a úspěch to nemělo. Kdyby jsme se pokoušeli střílet zpoza vápna, klidně aby mířil vedle, ale třeba vy se to odrazilo od někoho z HK a měli možnost rohu popřípadně vyražení brankáře na roh. Tak máme větší možnost na vstřelení gólů než to jen nakopnout a doufat ...
    Proto klidně ať je na hřišti 10 obránců + brankář, ale důležitá je taktika. Popřípadně, jako trenér na ně houknout, aby dělali něco jinak + mít připravenou vedlejší taktiku, kdyby to nefungovalo nebo to změnit střídáním.

  33. Proč nehrají? Asi to není náhoda.

    tantalos     před 10 lety 24.11.2014 15:24 |  
    0 0

    Hlavním důvodem, proč Slavia nedokázala porazit ani Hradec je nepochybně nedostatečná kvalita kádru, především zkušenost a souhra.
    Nepochybuji, že kdyby Slavia nastoupila s Gecovem místo Kodra a s Nitrianským místo Vukadinoviče, výsledek by mohl být lepší. Jenže opakuji slovo mohl, nikoli by byl.
    Máme dnes v kádru dost hráčů, kteří by mohli hrát mnohem lépe - Boudjemaa, kdyby jezdil po zadku, Balaj, kdyby dokázal hrát místo Černého, Berkovec, kdyby byl zdravý, Zmrhal, kdyby neměl za sebou prestižní utkání za U-21 proti Němcům.
    Ale nehrají. U Berkyho a Zmrhala je odpověď jasná. Ale proč byl vyřazen Máca Gecov (a proč hrál mnohem hůř, než umí), proč Balaj a Boudjemaa jen zaskakují? Kam se vytratil Nitrianský? Nevím. Jenže předpokládám, že Beránek má k tomu zatraceně dobré důvody.
    To, co ve Slavii zřejmě chybí nejvíc, je dobrá parta bez vnitřních rozmíšek, kde je jeden hráč ochoten pomoci druhému, kde se každý snaží hrát nejen na sebe, ale i na tým.
    Doufám, že se vše v zimě vyřeší a že všechna neuralgická místa se buď vyléčí nebo chirurgicky odstraní.
    A doufám, že se Bazalem, Červenkou, Baezem, Berkovcem a Mičolou bude líp

    • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

      smely (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 15:44 |  
      0 0

      tak podle informace, kterou mam, tak Gecov planuje skoncit s vrcholovym fotbalem uplne. ma rozjety pomerne zajimavy a vydelecny biz, ktery ho aktualne naplnuje vice nez kopana. Spoluvlastni studio zabyvajici se zarizovanim luxusnich interieru, mmj zarizoval byt Holkovi z ACS a dalsim, takze asi na nejaky "blby" behani po travniku nema cas ani naladu...

      • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

        Falk     před 10 lety 24.11.2014 15:54 |  
        0 0

        Na Žižkově jsou prý spokojeni s Bazalem,z našich nastupuje pravidelně v 2.lize.Uvidime co vymysli naši bafunáři

      • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

        Khadgar     před 10 lety 24.11.2014 16:25 |  
        0 0

        Zrovna jsem to chtěl napsat. Nedávno se stěhovali do novýho ateliéru, takže to asi sype dost. A vím, že ho to hodně baví.

      • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

        steev (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 17:00 |  
        0 0

        Smely nic proti ale tahle informace kterou máš,tak tu má půlka republiky páč to bylo v novinách a na internetu asi před měsícem.Nicméně jiné příjmy než s fotbalu má víc jak půlka hráčů z ligy.

        • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

          smely (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 07:36 |  
          0 0

          ale, priteli, ja preci nepisi, ze mam "supr tajnou" informaci, nebo jsi to nekde cetl ? Noc proti, ale priste zkus chvilku premyslet a vyznamu sdeleni, nez zacnes zase nekoho poucovat, chlapce..

    • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

      1rytir     před 10 lety 24.11.2014 15:52 |  
      0 0

      Když řekneš "A", tak se neboj a napiš i "B", tedy kdo za to všechno může. A tvoje tvrzení, že by Zmrhal zahrál lépe, kdyby neměl v nohách zápas za U21 je vyloženě úsměvné. Špičkově trénovaný fotbalista nezvládne dva zápasy v týdnu? Ten kluk je marný už léta a netuším kdo nad ním pořád drží ochrannou ruku.
      A pokud narázíš svým příspěvkem na to, že v kabině všichni netáhnou zajeden provaz, pak jen připomenu, co jsem dnes někde četl a totiž, že podobně rozklížená kabina byla i při posledním beránkově angažmá ve Slavii, kdy měl mezi hráči svoje "donašeče".

      • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

        honza1947     před 10 lety 24.11.2014 17:01 |  
        0 0

        No kdyby byl Zmrhal už léta marný, asi by nebyl celkem trvale oporou mladý reprezentace. A nemyslím si, že by tomu zrovna Dovalil nerozuměl. Osobně jsem viděl reprezentační zápas U21 s Německem a Zmrhal hrál velmi dobře. Problém je jiný. Tam hrál to co umí, a to je ofenzivní záložník. Ne podhrot, levé křídlo nebo dokonce levý obránce jak se z něho snažil udělat Koubek. A jak tady již někdo psal, že hrál dobře prvních pět zápasů teď na podzim, tak jestli mne paměť neklame, tak hrál právě toho ofenzivního záložníka.

        • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

          1rytir     před 10 lety 24.11.2014 18:16 |  
          0 0

          No kdyby byl opravdu tak dobrý ofenzivní záložník, pak by už ve Slavii asi nebyl, že?

          • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

            Pepino44     před 10 lety 24.11.2014 20:18 |  
            0 0

            Nemáš z toho Zmrhala nějaký mindrák? Neříkám,že je to nějaký virtuos,ale zatím si své vždy uhrál. Pokud říkáš A,řekni i B,a to B je,kdo by tedy místo něj měl hrát. Zatím ve Slávii na jeho post nikoho lepšího nevidím. Ale on se nějaký otloukánek vždy musí najít,že. Když není Hub,tak Zmrhal a nyní i Míňa Černý.

            • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

              Falk     před 10 lety 24.11.2014 20:30 |  
              0 0

              Fotbal hrajem nekoukatelný,jenom u nás musí hrát ti,co dlouhodobě nemají formu a ještě se to snažíme omlouvat,s již zmiňovaný mi fotbalisty budem hrát pořád úplnou tužku a to musí vidět každý,podívejte se do minulosti a současnosti,předvádenou hrou opět budem hrát o záchranu !!!

            • Re: Proč nehrají? Asi to není náhoda.

              bongor     před 10 lety 24.11.2014 20:55 |  
              0 0

              Škoda toho Huba,to se to nadávalo,to byla pochoutka.Gecov rychle radši vypadnul,to by taky nemusel bejt špatnej špalek,škoda.

  34. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Petr9608     před 10 lety 24.11.2014 20:52 |  
    0 0

    Ať to je bída převeliká, pořád je fakt, že (zřejmě) ztácíme pouhé dva bodíky na poháry.

    Po 15 kolech v minulosti:
    13/14 - 12 bodů
    12/13 - 11 bodů
    11/12 - 8 bodů (počítáno tak, že by EL hrála diskvalifkovaná Olomouc)
    10/11 - 13 bodů
    09/10 - 8 bodů
    08/09 - +10 bodů náskoku :o)

    I třeba kvůli tomu mne to mrzí, protože výhra by znamenala pravděpodobnou nulovou ztrátu na pohárové příčky.

    Týmy mimo PLZ, SPA, JAB a (zřejmě postupně i) MBO prostě nehrají nic moc, tak proč sakra musíme tak strašně pohrdat tou šancí vrátit se tam, kde jsme hráli i v časech, kdy jsme si mysleli, jak se nám strašně nedaří.

    I když asi mohlo být naivní si myslet, jak nám to půjde a jak budem prohánět SPA + PLZ, tak si troufám říct, že jsme pro.je.bali minimálně sedm bodů.

    Kdybysme (oprorti realitě) porazili doma Brno (vedli jsme), uhaluzili remízy v Ďolíčku a v Jihlavě a vydřeli včera výhru nad Mechovem, tak máme o 7 bodů více a jsme vysmátí se 26 body na 4. pozici.

    Všimněte si, že jsem skutečně mírný a "nevyčítám" těm našim borcům ztracené výhry v Budějkách a na Dukle, ani jsem "nepožadoval" výhru z Jihlavy.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      bongor     před 10 lety 24.11.2014 20:56 |  
      0 0

      Ale člověče,já bych nás opravdu,ale opravdu nerad viděl v nějakém poháru s tím co předvádíme.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Artur (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 21:06 |  
        0 0

        A není jedno jestli vypadneme my nebo Bolka? Já bych do Lyonu jel :o) je na čase se v té Evropě zase ukázat..

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          Petr9608     před 10 lety 24.11.2014 22:17 |  
          0 0

          Přesně. Ve druhym předkole by nás čekala nějaká díra na úrovni Hradce nebo spíše Karviný a ve třetim bysme asi bohužel vypadli.

          Ale byli bysme tam...

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 24.11.2014 22:58 |  
      0 0

      Proti Plzni to zase byla z prdele klika. To jsme klidně mohli dostat pěkně naprdel a nakonec je to jediný celek, který nám nedal gól. :-D

  35. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    Betynka58     před 10 lety 25.11.2014 00:26 |  
    0 0

    Ještě k včerejšímu zápasu, i když asi už všechno podstatné k němu bylo řečeno. Ve statistice k utkání jsem zjistil, že Slavia měla 12 střel na branku (mimochodem nejvíce ze všech mužstev)! Asi už těžko zažiji, aby s takovýmto počtem byla podrobena tak zdrcující (mnohdy oprávněně) kritice. Ovšem moc to nekoresponduje s defenzivní taktikou, kterou zde mnozí Beránkovi podsouvají. Vždy jsem právě tenhle ukazatel považoval za relevantní a takový, který ukazuje na útočnou aktivitu daného mužstva. Nicméně uznávám, že to je jeden z případů, jak statistika může někdy pořádně zkreslovat.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

      Tomski     před 10 lety 25.11.2014 08:12 |  
      0 0

      ale pozor my těch šancí měli vážně dost...sice hra tragická, ale vyhrát jsme to mohli v klidu a kdyby Vukadinovič nebyl dřevák, tak těch šancí mohlo být ještě víc...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

        Betynka58     před 10 lety 25.11.2014 11:53 |  
        0 0

        No právě, z 12 střel na branku se obvykle dává více než jeden gól, vyložených šancí bylo taky na dva zápasy. Tenhle zápas se (zejména podle průběhu ve druhé půli) prostě musel vyhrát! V kombinaci s Hrubešovou minelou v Budějovicích se jedná o čtyři úplně zbytečně promrhané body.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 25.11.2014 12:17 |  
          0 0

          Fotbal sice nebyl hezky, ale byli jsme dopredu nebezpecni, golu melo padnout vic, do koncovky jsme se dostavali. Spis me zarazi, kolik sanci jsme zase nabidli souperi, byt byla sestava spis defenzivni.

  36. Re: Slavia - Hradec Králové 1:1

    zeleznik2     před 10 lety 25.11.2014 17:12 |  
    0 0

    Naprostý souhlas s názory kolegů, Míra by už měl přestat experimentovat s hráči, kteří hrají na postech, které neumějí a nemají na ně, přestat stavět oblíbence, viz Kodr, Vukadinovič nebo Zmrhal. Balaj není sice super hráč, ale co jako má na hřišti za 15 minut vykouzlit?navíc zrovna levný nebyl. Piták téměř nehraje, stále dokola hraje systém na jeden hrot a to i doma proti Hradci, přitom systém se musí měnit. Zmrhal zpět na DZ, Balaj do útoku, Vukadinovič pryč, Kodr lavička, Berkovec rychle uzdravení. Obrana ve složení Dobrotka, Bílek, Latka, Mikula/Juhar vcelku ok směrem dopředu, ale ty chyby v obraně nás stojí body a navíc oba brankáři Hrubeš ze začátku fakt dobrý, ale v posledních zápase krize, nastoupil Rakovan, no sice vybíhá, ale chybuje také.