Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

Je to téměř jako včera, kdy začala nová sezóna a přitom již se její polovina takřka chýlí ke konci. Slávisté zítra nastoupí ke svému poslednímu domácímu utkání v roce, protivníkem jim bude poslední Hradec Králové. Zápas nevysílá žádná televize.

Protože mezi čtrnácté a patnácté kolo byla vložena reprezentační přestávka, tak neuškodí, když si zevrubněji připomene, jak sešívaní zářili před ní. I když sloveso zářili pravděpodobně není ten úplně nejvhodnější termín, neboť v předchozím kole odehráli na Julisce špatný zápas, která možná i trochu šťastně dopadl alespoň ziskem bodu za remízu 2:2. Slávisté však hlavně ve druhé půli takřka rezignovali na jakékoliv útočné snažení a nebýt hlavičky Latky po standardní situaci, tak by se mohlo zdát, že snad ani gól dát nechtějí. Je však nutno dodat, že svoji roli hrála i špatná defenzivní práce týmu v půli první, kdy trenér Beránek musel reagovat na množství šancí, které si Dukla dokázala vypracovávat. Defenzíva nepracovala úplně excelentně ani v posledním domácím zápase, přeci jen dvě obdržené branky je jednoduše moc, ačkoliv jedna padla po velmi dobře zahrané standardní situaci. Červenobílí však ukázali vůli po vítězství, dali tak možná vzpomenout na úvod sezóny, a dá se říci, že i zaslouženě proti Příbrami zvítězili poměrem 3:2.

Podobný výsledek by jistě brali i v zápase zítřejším, jelikož nad týmem stále visí hrozba pokut, které ztenčí bankovní konta hráčů v případě, že Slavia nezíská do konce podzimu ještě alespoň tři body. A jet na horkou půdu Baníku s vědomím, že se musí vyhrát, by nemuselo dopadnout úplně šťastně. Při pohledu na zítřejšího soupeře je však jasné, že přívětivějšího soupeře si slávisté přát nemohli. Hradec prožívá velmi krušnou nováčkovskou sezónu, sbírá pouhý půlbod na zápas a Votroky trápí především ofenzíva - dokázali vstřelit zatím jen 9 branek, přičemž hned v 8 zápasech zůstal střelecký prach zvlhlý až do ukončujícího hvizdu rozhodčího. To se stalo i v zatím posledním ligovém zápase Hradce, kdy dokázal jen uhrát bezbrankovou remízu s oslabeným Libercem. Východočeši nehráli špatně, vytvořili si dostatek šancí, ale jak již bylo řečeno výše, koncovka je obrovským problémem. Hráčům samozřejmě vůbec nepomáhá ani vědomí, že kvůli tabulkové bilanci musí každý zápas hrát pokud možno na vítězství a již si nemohou dovolit zbytečně ztrácet. Spoustu bodů Hradec poztrácel právě při zápasech venku, kdy se o jediný bodový zisk zasloužila remíza na hřišti Bohemky. Pokud bychom se pak ještě měli krátce zastavit u kádru našeho soupeře, tak v prozatimním marasmu částečně vyčnívají především mladý brankář Koubek či pětigólový střelec Dvořák. Ostatní však nejsou dostatečně konkurenceschopní, navíc jeden z těch lepších, tedy Aleš Čermák, bude zítra chybět.

To Slavii krom dlouhodobých marodů bude do konce podzimu chybět i Aldo Baéz, který si odpykává karetní trest. Bude zajímavé k jakému řešení středové řady sáhne kouč Beránek. Osobně bych rád viděl dvojici Hrubý, Zmrhal a hru na dva útočníky, další možností je pak například návrat do sestavy Marka Kodra.

Co se týče vzájemných zápasů, tak Hradec na Slavii vstřelil gól naposledy v srpnu roku 97. Ironií je, že šlo zároveň o jeho nejvyšší porážku v samostatné české lize, neboť podlehl sešívaným v poměru 7:1. Jednoznačně dopadly i dva poslední duely hrané v Edenu - Slavia vyhrála nejprve 5:0, o sezónu na to 3:0. Bylo by příjemné na tuto bilanci navázat a potvrdit tak roli favorita zápasu.

kurzy bet365 - 1.57 - 4 - 5.5

Tip na sestavu: Rakovan - Dobrotka, Bílek, Latka, Juhar - Kodr, Hrubý - Vukadinovič, Zmrhal, Černý - Škoda

Komentáře (114)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Navyseals     před 10 lety 22.11.2014 17:27 |  
    0 0

    jestli Beránek postaví zítra Kodra, tak ho ve Slavii nechci

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      judy     před 10 lety 22.11.2014 19:44 |  
      0 0

      Ještě že do toho nemůžete kecat, díky bohu..
      Místo toho abychom byli rádi že tu konečně máme normálního trenéra a i celkem "dlouho" tak už zase takové zlosiné komentáře, opravdu přemýšlejte u toho drobek prosím.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        klimi     před 10 lety 22.11.2014 19:48 |  
        0 0

        Já nevím, ale prostě to zase vidím zítra na klasiku: Připosraný fotbal, zběsilé nákopy na Škodu a spoléhat na to, že nám tam nějaká haluze spadne. Takhle by to dovedl trénovat i Rada.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          klimi     před 10 lety 22.11.2014 19:50 |  
          0 0

          Jinak moje sestava:
          Rakovan-Dobrotka,Bílek,Latka,Juhar-Hrubý,Zmrhal-Vuka,Černý-Balaj,Škoda

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:33 |  
          0 0

          To jsi to docela trefil

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Navyseals     před 10 lety 22.11.2014 19:59 |  
        0 0

        Co si představuješ pod slovem "normální"? Já vidím stejnou připosranou holomajznu jakou ordinovali experti před ním. Přemýšlím nad tím už docela dlouho a to, že je Míra slávista, mu imunitu na všechno nedává. Trénovat to kdokoliv jinej, tak dostává bez milosti kartáč od fans.

  2. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    dalislavista     před 10 lety 22.11.2014 17:49 |  
    0 0

    S kým jiným hrát na 2 útočníky, když ne s Hradcem? Nebo to už nebudeme hrát na dva nikdy?

  3. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 22.11.2014 18:43 |  
    0 0

    OT: nedá mi to moc to nesouvisí, ale ten Liberec teda překvapuje....

  4. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 22.11.2014 19:36 |  
    0 0

    Moje sestava je: Rakovan - Mikula, Dobrotka, Latka, Juhar - Bílek, Hrubý - Vukadinovič, Zmrhal, Černý - Škoda

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      honza1947     před 10 lety 22.11.2014 19:45 |  
      0 0

      A sestava moje je: Rakovan - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Hrubý, Zmrhal - Vukadinovič (Nitrianský), Škoda, Černý (Kenia) - Balaj

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      klimi     před 10 lety 22.11.2014 19:50 |  
      0 0

      Mikula je zdráv? V zápase za Admiru ho údajně vezla sanitka do nemocnice, tak nevím, jak dopadl.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 22.11.2014 19:55 |  
        0 0

        někde sem čet, že prej trénoval, že byl normálně vyyfocenej na treninku, ale obranu bych neměnil

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          klimi     před 10 lety 22.11.2014 19:56 |  
          0 0

          Já bych o tom naopak dost přemýšlel, branek dostáváme dost, ale ono to nějak tak souvisí s hrou celého týmu a couváním až do vápna, než konkrétně hrou obranné čtveřice.

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 22.11.2014 20:30 |  
            0 0

            honza má pravdu, že když se nám ze začátku dařilo, hrál na hrotu Balaj a pod ním Škoda. Pokud náhodou dvakrát vyhrajeme, jsme pátí za MB, pokud ani jednou, tak jsme zase na chvostě. Liga je strašně vyrovnaná.

  5. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Alanor (admin)     před 10 lety 22.11.2014 20:39 |  
    0 0

    S naším herním projevem také nejsem spokojený, ale je třeba se podívat, kde jsme byli ještě před půl rokem. Začali jsme od nuly a neměli jsme takové prostředky pro stavbu týmu jako třeba Jablonec, který šlape tuto sezónu od začátku s novým týmem.

    Beránek tým nepochybně zvedl, jsme v klidném středu tabulky. Když zvládneme zítřek, tak budeme pár bodů od pohárových pozic. V zimě by mělo přijít další zkvalitnění kádru a na jaře i zvýšené nároky na hru. Zatím je Slavia na začátku správné cesty a je třeba být trpělivý.

    P.S. Pod Radou se možná hrálo podobně, ale on s tím byl spokojen a takovou hru ordinoval (tuším, že po nějaké nekoukatelné plichtě 0:0 prohlásil, že jsme hráli výborně, že jsme byli jistí vzadu a počkali jsme si právě na tu jednu naši příležitost, jak jsme před zápasem chtěli, tu jsme ale trestuhodně neproměnili, čímž jinak jeho výborná taktika přišla vniveč...). A navíc se moc neuměl chovat.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      spino     před 10 lety 22.11.2014 20:45 |  
      0 0

      "V zimě by mělo přijít další zkvalitnění kádru a na jaře i zvýšené nároky na hru." A to je jen tvůj názor, nebo to víš? Já mám totiž naprosto opačné informace o kádru, leda, že by došlo už ke změně majitele, ale do toho nevidím.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Alanor (admin)     před 10 lety 22.11.2014 20:48 |  
        0 0

        To je můj názor. Počítám, že peníze na nějaké 3-4 posily na posty, které nás nejvíce tlačí se najdou. Nečekám ale, že by k nám přišli hvězdy svých klubů za velké peníze, jaké loví třeba Jablonec. Bude holt třeba i hráče dobře vytipovat, jako se to třeba povedlo Teplicím s Litsingim a Nivaldem.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          Alanor (admin)     před 10 lety 22.11.2014 20:48 |  
          0 0

          *hvězdy přišly, samozřejmě

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Pepino44     před 10 lety 22.11.2014 23:06 |  
        0 0

        spino,můžeš se s námi o svoje informace podělit? Nebo se zase děláš zajímavým že do toho také vidíš.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          spino     před 10 lety 22.11.2014 23:12 |  
          0 0

          Není třeba. Každému je asi jasné, že s Řebíčkem na posily v pravém slova smyslu pomýšlet nemůžeme. Spíše jak říká Alanor.

  6. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    slaviator     před 10 lety 22.11.2014 20:39 |  
    0 0

    Jaká škoda ze pred lety nepřišel do Slavie Vrba... Bylo k tomu hodně, hodně blízko.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 02:38 |  
      0 0

      Tak to Brückner naším trenérem už vlastně byl (když trénoval reprezentaci), tehdejší předseda ČMFS Chvalovský nám na to dal slovo, ale intriky Sparty všechno zhatily ...
      Kdyby to vyšlo, tak jsme taky mohli být někde jinde.

  7. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Betynka58     před 10 lety 22.11.2014 22:17 |  
    0 0

    Také nemohu být spokojen s tím, jak se Slavia v některých zápasech prezentuje. Důsledně bych ale rozlišoval mezi hrou doma a venku. Zatímco v domácích zápasech lze v převážné většině (snad s výjimkou určitých fází zápasu s Brnem a úvodu utkání s Jabloncem) zejhména z hlediska přístupu a nasazení těžko něco mužstvu vytknout, na venkovních hřištích hraje Slavia většinou dost zbabělý fotbal. Těžko si to člověk dovede vysvětlit, ale tak výrazné rozdíly mezi domácími a venkovními zápasy dost dlouho nepamatuji. I z toho důvodu jsem před zítřkem mírný optimista, i když nečekám lehké utkání, Hradec rozhodně nehraje nijak výrazně horší fotbal než zbytek dolní poloviny tabulky.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      PetCC     před 10 lety 23.11.2014 10:45 |  
      0 0

      Já si zase nepamatuju, kdy jsme hráli venku jinak :-)

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 11:16 |  
        0 0

        No jo, jenže třeba loni jsme hráli doma stejné kulové.

  8. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Petr9608     před 10 lety 22.11.2014 22:21 |  
    0 0

    No, sice bych třeba přál Barykovi, aby v závěru popravil Peltacticos, nicméně každá ztráta Baníku se nám hodí.

    Takže, pokud neselžem s Mechovem, budem po půlce ligy pohárum nadosah!!!!

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Navyseals     před 10 lety 22.11.2014 22:37 |  
      0 0

      plus oni jsou příště bez Baránka a de Azeveda

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Mike     před 10 lety 22.11.2014 22:58 |  
        0 0

        Není nakonec Baránek v hledáčku Galacticos ? Stopera při zranění Beneše potřebují, a dneska třeba budoucímu zaměstnavateli pomohl v honbě za třeba 2.místem v tabulce a teoreticky bojem o Ligu mistrů. Teď vážně, sehrál opravdu zápas blbec a jsem rád, že proti nám hrát nebude, protože to je dobrý fotbalista. . Ale Baník hrál jinak slušně, bude to na Bazalech za týden hodně těžké.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          Petr9608     před 10 lety 22.11.2014 23:18 |  
          0 0

          Jinak ty jejich plachty "s diváky" mi přijde jako nesmysl. Jestli to třeba stálo 50 000, tak to radši měli dát třeba na mládež apod...

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            PetCC     před 10 lety 23.11.2014 10:51 |  
            0 0

            Když jsme chodili na Strahov a bylo nás tam okolo 3 tisíc, tak tam někdo vzal nafukovací panu. Tenkrát jsem navrhoval, aby každý si vzal sebou jednu a hned nás bude na stadionu dvojnásobek :-)
            No, když je nás v Edenu míň než 5 tisíc, tak bych snad navrhoval to samý :-)
            Mimochodem, dost mě překvapil počet diváků v Ostravě. Ne že jich bylo málo, ale hlavně v porovnání se zápasem v Boleslavi, kde jich bylo srovnatelně. Nesrovnatelná byla ovšem atmosféra. V Boleslavi bylo naprosto mrtvo, narozdíl od Baníku, kde i to málo diváků dokázalo hráče skvěle nabudit. Po včerejšku vidím, že jakýkoliv bod z Ostravy bude slušný úspěch.

  9. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Luuke     před 10 lety 23.11.2014 00:40 |  
    0 0

    Proto, že je před námi jedno z nejdůležitějších utkán a všichni očekáváme body je nutné postavit v současné době nejlepší sestavu bez ohledu na to jak bude či nebude ůtočná nebo obranná.
    Moje představa je :
    Rakovan-Dobrotka, Latka, Bílek,Mikula -Kodr,Kenia-Vukadinovič, Zmrhal,Černý- Škoda

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 00:46 |  
      0 0

      Dle mého zítra musí Slavia nastoupit se dvěma útočníky (Škoda, Balaj), kdy už jindy než doma proti Hradci?

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 07:39 |  
      0 0

      doufám, že od začátku nastoupí Piták

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Navyseals     před 10 lety 23.11.2014 09:31 |  
        0 0

        taky mě to napadlo

  10. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 10:47 |  
    0 0

    2výhry = po podzimu 4.-6.místo a minimální ztráta na 4.místo.
    2prohry = po podzimu +/-11.místo.
    Dnešní zápas je povinná výhra. Pokud ztratíme nějaký bod proti HK, tak to bude docela průser.
    Můj tip 3:1. (Juhar, Škoda, Balaj)

  11. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Philliip     před 10 lety 23.11.2014 10:50 |  
    0 0

    Domácí zápas s Hradcem nám velí jednoznačně hrát na vítězství. I proto bych opět rád viděl útočné duo Škoda, Balaj. Potřebujeme větší tlak v útočném vápnu. Také bych poslal od začátku Pitáka, který by hru usměrňoval a je platný ve finálních přihrávkách. Zkusil bych odvážnější ofenzivnější sestavu.

    Rakovan - Dobrotka, Bílek, Latka, Juhar - Vukadinovič, Zmrhal, Piták, Černý - Škoda, Balaj

    A tip na výsledek. Vyhrajeme 3:1

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 11:02 |  
      0 0

      přesně tak by se mi to líbilo taky :)

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        jarodo57     před 10 lety 23.11.2014 11:12 |  
        0 0

        Já si to myslím taky.A když ne Piták tak Boudjemaa.Někdo tam z těch dvou by měl být od začátku .

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          tolsimir     před 10 lety 23.11.2014 11:15 |  
          0 0

          Boudjemaa za Slavii uz troufnu si rici nenastoupi

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            jarodo57     před 10 lety 23.11.2014 11:44 |  
            0 0

            Myslím,že je to škoda.Nevidíme do toho co za jeho výkony a potažmo nestavení stojí,ale hráč to je dobrý.Ale nedá se nic dělat.
            Jen tak pro zajímavost a pro kritiky stávajícího trenéra .Při dobré konstelaci a našich dvou výher v posledních dvou zápasech bychom do jara mohli být dokonce 4.Samozřejmě předpoklad je dnešní výhra a výhra v Ostravě a nevýhra MB na Dukle(nic nemožného ba pravděpodobné) a prohře Teplic v ČB(Teplice venku nic extra).To jsem jenom chtěl upozornit věčné nespokojence v našich řadách,kteří by už opět vyhazovali trenéra.Nezapomínejme že v červnu v posledním zápase jsme díky jiným klubům nespadli.Prosím nechme toho Beránka ještě chvíli na pokoji.Já vím,že někdy ten fotbal je nekoukatelný,ale jak on sám řekl ,že jsme na začátku ,tak nedělejme ihned radikální závěry.Ten možný sestup mějme pořád jako varování.Hlavní je teď být daleko od sestupových příček a mít relativní klid se v zimě připravit a ne celou dobu myslet na záchranářské práce.To těm našim mladým klukům nesvědčilo už na jaře . Prosím tedy o klid a trpělivost.Já si myslím,že tentokrát se nám to určitě vyplatí.

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            petrjir     před 10 lety 23.11.2014 13:18 |  
            0 0

            Aby nešel třeba do Jablek

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            bongor     před 10 lety 23.11.2014 13:50 |  
            0 0

            Taky si myslím,že už ho v červenobílým neuvidíme,opět ho uvidíme,až na jaře nastoupí proti nám za peltacticos nebo za sraltu.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 11:49 |  
      0 0

      Tohle je ve srovnání se skandováním "Pelta je ču.ák" jenom naprosto podružná věc. Je třeba řešit skutečné problémy... :)

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 13:04 |  
      0 0

      humus. Před tímhle tu pořád FAČR přivírá oči!

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Merlinus (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 20:08 |  
      0 0

      Ubohé. Nejvíc paradoxní na tom je, že už od první republiky fandili Židé vždy spíše Spartě a teprve po 89 nejací náckové ze Sparty začali řvát na Slavii Jude Slavie, protože se to (údajně) rýmuje. Nejdříve by si měli zjistit něco o historii obou klubů...

  12. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 12:10 |  
    0 0

    Já tedy taky doufám, že konečně, alespoň na závěr, budeme hrát na dva útočníky. Z duše mi mluví Navyseals, když říká, že jakýkoliv jiný trenér by to už dávno schytal.
    Přitom nám to s duem Škoda-Balaj docela šlo.
    Včera byl ve Sportu docela zajímavá komentář, který se týkal Vrby. Mluvilo se tam o faktoru X, ale také o štěstí /nebo jak to kdo chce nazvat/, které si člověk musí zasloužit. Zmiňovaly se tam ty přáteláky, které reprezentaci nevyšly, ale přesto Vrba zůstal u své hry a nezačal hrát zanďoura, za což byl teď jakousi Vyšší mocí odměněn /gól Pilaře, neodpískaná penalta v Turecku, vlastenec Islandu. A bylo tam samozřejmě uvedeno, že jde o naprosto iracionální věc, se kterou mnozí nebudou souhlasit. No, já jsem taky fatalista a na podobné věci věřím.
    Když hrál Beránek na dva útočníky, byli jsme úspěšní. Ano, měli jsme kliku, ale řekli jsme si o ní. Vzpomeňte na akce před Zmrhalovými góly, na Balajův gól, po Vukadinovičově průniku...kolik takových akcí bylo vidět od chvíle, kdy hrajeme na jednoho útočníka? A kdyby to alespoň k něčemu vedlo, ale my dostáváme ještě víc gólů, než předtím.
    Zlomilo se to v zápase s Brnem. Do Edenu přijel absolutně tragický soupeř a přesto hrál vepředu jen Škoda. Od té doby to jde s námi z kopce. Mimochodem, v tom včerejším článku byl zmíněn zápas ČR-Portugalsko na ME 2008, kde Brückner ustoupil od ofenzívní taktiky a od té doby ztratil tu podporu štěstěny. :-)
    No nic, dnes věřím, že to dopadne dobře a protože mám z nějakého důvodu mimořádně optimistickou náladu, tak můj tip je 6:1 :-) /Kurz v Chanci 172 !!!/
    Góly Škoda 3, Latka 2, Balaj.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Travinho     před 10 lety 23.11.2014 13:09 |  
      0 0

      V Turecku to nebyla vyšší moc, ale rozhodčí.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 13:17 |  
        0 0

        Vyšší moc oslepila rozhodčího. :-) Jinak to pochopitelně nebyla vyšší moc nikdy, byl to vlastní gól a kiks obránce...každý to uvidí tak, jak chce, ale je to celkem nedůležité.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 13:28 |  
      0 0

      Tak někdo nezapoměňte vyřídit Škodovi, že má dneska dát hattrick :D

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        bongor     před 10 lety 23.11.2014 13:56 |  
        0 0

        Já jsem mu to říkal,ale on pravil,že kvůli blbejm třem gólům se mu ni nevyplatí lézt na hřiště

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      klimi     před 10 lety 23.11.2014 13:54 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Jestli dnes Beránek i proti naprosto zoufalému Hradci nastoupí s posranou sestavou s jedním útočníkem, tak budu hodně naštvaný. Kdyby tohle dělal jakýkoliv jiný trenér, tak už se tu vyhazuje, ale jen Míra má u lidí protekci, asi stejně jako Míňa u Míry :)))

      Jak říkáš, je potřeba značná míra štěstěn, třeba šťastný odraz nebo podobně, ale když bude míč lítat do vápna na osamoceného Škodu, tak ta šance je malá. Když tma bude s Balajem, tak je ta šance hned větší (o kolik není třeba dodávat :)).

      Já se obávám, že Míra opět bude hrát na jistotu s Kodrem, Hrubým a Zmrhalem. Tato sestava je pro mě absolutně nepřijatelná a nedůstojná jménu Slavie. Snad se mýlím...

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        bongor     před 10 lety 23.11.2014 14:01 |  
        0 0

        Míra u nás nemá protekci,on si zaslouží naši přízeň už kvůli hrozný bilanci výměn trenérů,kdy s 11 kusy za poslední období jasně vedeme.To proto není protekce,ale pragmatismus.Jo ještě mi někdo řekněte,kdo by naši hru vylepšil tak,aby najednou naši borci začali makat jak vzteklý , začali si najednou z ničeho nic rozumět s míčem,včas vyráželi proti soupeři a přesně stříleli.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          Alanor (admin)     před 10 lety 23.11.2014 14:16 |  
          0 0

          Přesně tak, další zběsilý kolotoč trenérů po půl roce je to poslední, co Slavia potřebuje.

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            klimi     před 10 lety 23.11.2014 15:58 |  
            0 0

            Nechci, aby šel MB od válu. Jen naprosto nechápu, proč oddělil něco, co trochu fungoval, nechápu jeho stylu hry, nechápu, nechápu, nechápu...

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        vavicek     před 10 lety 23.11.2014 14:16 |  
        0 0

        Na dva útočníky už v lize snad nikdo nehraje. V Evropě taky ne.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          judy     před 10 lety 23.11.2014 14:23 |  
          0 0

          Ne asi... jde spíše o dobré doplňování ať už z řad záložníku nebo křídel, přesně tak jak nám to ukazovala Viktorka pod Vrbou ...

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 14:29 |  
          0 0

          Svatá prostoto! Tak tedy pro ty, kdo chtějí slovíčkařit: Myslím, že hra s osamoceným Škodou na hrotu nám nepřináší úspěch, lépe jsme na tom byli, když se Škodou hrál Balaj. Ostatně oba hráči si tuto spolupráci také pochvalovali, nemluvě o výsledcích.
          Stačí to takhle, nebo to rozebereme slovíčko po slovíčku?

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            klimi     před 10 lety 23.11.2014 15:53 |  
            0 0

            Není třeba nic dodávat, naprostý souhlas. Já bych jen dodal, že takový antifotbal jako my také už nehraje vůbec nikdo v Evropě, natož třeba Příbram... :)))

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Borris     před 10 lety 23.11.2014 14:56 |  
      0 0

      Přesně tak, taky to vůbec nechápu proč Beránek rozdělil Škoďáka s Bekimem. Skvěle to fungovalo, Škoďák coby podhrot a Bekim před ním na hrotu. Oba si tu spolupráci pochvalovali a šlo jim to spolu. Tudíž také nevím proč je Beránek už spolu nestaví.

      Moje sestava na dnes : Rakovan - Juhar, Latka, Bílek, Dobrotka - Zmrhal, Hrubý - Boudjemaa, Škoda, Vukadinovič - Balaj

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      chcipak     před 10 lety 23.11.2014 15:32 |  
      0 0

      Brückner ustoupil od ofenzivní taktiky? Vždyť to byl vždycky zanďour na brejky a nakopávaný balony na Dina plus dobře zmáklý standardky. Ono se toho hodně napovídá o předváděný hře, ale když jsou výsledky, tak každej rád přimhouří oko, viz Euro 96.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        edenian     před 10 lety 23.11.2014 16:30 |  
        0 0

        Taktak.

  13. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    zeleznik2     před 10 lety 23.11.2014 14:36 |  
    0 0

    3 body a žádné pokuty, motivace velká, snad nebudeme zase rozdávat body, místo Baéze bych vrátil Zmrhala na DZ, Kodr zatím do základu ne a na hrot Balaje, ikdyž Míra může překvapit.

  14. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    edenian     před 10 lety 23.11.2014 16:38 |  
    0 0

    Ja taky MB trochu prestal rozumet, ale koukam na to takhle. Za jedno prestupovy obdobi, nota bene kdyz nemas prachy vsechno nevyresis a nas kadr byl katastrofalni. Tak neco asi trochu vyresil, ale na trvalo to nejspise nebude. Takze ja ocekavam dalsi zasadni zmeny v kadru. Proto si jeste rikam, ze to co hrajem je proste nutnost / z pohledu trenera /. I kdyz me to je taky trochu zahadou. Jaro podle mne rozhodne, snad uvidime kam to doopravdy smeruje. Do konce sezony to jeste vydrzim. Jenom nevim, kde na ty nakupy vezme Slavia prachy a kdo by chtel kupovat to, co od nas bude naprodej. To asi otazka cislo 1.

  15. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 16:57 |  
    0 0

    trošku překvapivš Kenia , Kodr :)

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      winter (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 17:08 |  
      0 0

      na Keniu jsem zvědavej, z toho že proti suverénně nejhoršímu týmu ligu v domácím zápase opět nastupujeme jenom s jedním útočníkem jsem neskutešně nasranej.. Btw Bekim za tu dobu co přestal nastupovat v základu logicky ztratil i základ v repre a jestli je pravda že jedním z důvodů proč chtěl odejít ze sparty bylo že už měl dost vysedávání na lavičce a s Lavičkou se proto i pohádal, začínám mít obavy aby se nesnažil vynutit si odchod v zimě i ze Slavie..

      Jinak Kodr proti tomuhle soupeři v této situaci je výsměch..

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Travinho     před 10 lety 23.11.2014 17:13 |  
        0 0

        Pokud tomu tak je, tak ať jde. Povahově takové hráče fakt nepotřebujeme a stavět někoho, jen aby si nevynutil odchod je nesmysl.

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 17:13 |  
        0 0

        bohužel vidim to stejně

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Falk     před 10 lety 23.11.2014 17:16 |  
        0 0

        Doma s posledním na jednoho útočníka a Kodr a Kenia v základu? Doufám ,že Beránek ví co dělá.Beru jenom vítězství nebo remízu po výborném výkonu

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          winter (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 17:40 |  
          0 0

          já tedy neberu nic jiného než výhru, cokoliv jiného by bylo (třeba i přes kvalitní výkon) velké zklamání..

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        denydzlSKS     před 10 lety 23.11.2014 17:17 |  
        0 0

        S Kodrem nesouhlasím. Vzhledem k absenci Baéze je to jediná možnost na pozici defenzivního záložníka, pokud tedy nechce sahat do obrany. Protože i přesto, že hrajeme s posledním Hradcem by byla blbost nastoupit bez def. záložníka.
        Jinak tomu Balajovi taky nerozumím, je to podle mně škoda. Jedinej rozumnější důvod vidím v tom, že v případě, že nebudeme vést chce mít možnost oživit útok, což by v případě, že budou oba v základu neměl..ale nikdo mu snad nebrání vzít na lávku třeba Diopa.

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 17:20 |  
          0 0

          určitě to není jediná možnost, nevim kde se bere ta potřeba hrát na klasickýho DZ

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            denydzlSKS     před 10 lety 23.11.2014 17:26 |  
            0 0

            To si úplně nemyslím. I s defenzivním záložníkem máme dost problémy s bráněním a dost inkasujeme. Zkoušet to bez něj bych opravdu neriskoval. Když navíc máme v obraně ofenzivního Latku, Juhara a původně také záložníka Bílka, tak není pozice DZ na škodu.

            • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

              fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 17:30 |  
              0 0

              tak to máme opačnej názor :) a to že hodně inkasujeme nezpůsobuje podle mně hra našich DZ ...

              • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

                denydzlSKS     před 10 lety 23.11.2014 17:35 |  
                0 0

                To máme. Já netvrdím, že to způsobuje hra našich DZ. Je to celkově hrou celého mužstva, ale když vidím obranné schopnosti našich krajních záložníků, našich krajních obránců a koneckonců i třeba Latky s Bílkem, tak bych si nedovolil mít ve středu zálohy zároveň Zmrhala, Hrubého a Keniu.(Jenže celý můj příspěvek byl založen na domněnce, že Kenia je spíš ofenzivní, ale asi tomu tak není, takže byl příspěvek v podstatě úplně OT:-)).

        • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

          Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 17:24 |  
          0 0

          Ale snad Kenja hraje taky defenzivního záložníka, v tom případě bude hrát na dva DZ, což je zbytečný luxus.

          • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

            denydzlSKS     před 10 lety 23.11.2014 17:28 |  
            0 0

            Přiznávám, že Keniu neznám, nemám vůbec ponětí jakým typem záložníka je, ale pokud je defenzivní, tak je Kodr v sestavě pochopitelně "zbytečný".

            • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

              Betynka58     před 10 lety 23.11.2014 17:51 |  
              0 0

              Přiznám se, že já taky ne, ale podle reportů ze zápasů juniorky jsem měl dojem, že nastupoval spíše na pozici DZ. Sám jsem na něj zvědavý, uvidíme, jestli bude mít spíše defenzivní nebo ofenzivní úkoly. A omlouvám se, že jsem prve trochu zprznil jeho jméno, pravda, s tím africkým státem asi nemá moc společného.

  16. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 17:21 |  
    0 0

    Velke rozcarovani....

  17. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 17:21 |  
    0 0

    Velke rozcarovani....

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Falk     před 10 lety 23.11.2014 17:32 |  
      0 0

      Já bych teda rozhodně dal Zmrhala na DZ a Hrubého na OZ,ale celkově ta sestava neumí hrát líbivý fotbal,doufám ,že se dnes pletu,výhra znamená 21 bodu a posun v tabulce

  18. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    zeleznik2     před 10 lety 23.11.2014 18:05 |  
    0 0

    Tak Míra nezklamal a udělal jedno překvapení:

    Sestava Slavie: Rakovan – Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar – Kodr, Kenia! – Vukadinovič, Zmrhal, Černý - Škoda

    Lavička náhradníků: Hrubeš, Nitrianský, Balaj, Boudjemaa, Hrubý, Mikula, Piták

  19. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    judy     před 10 lety 23.11.2014 18:16 |  
    0 0

    13tá minuta a už teď mě bolí oči...

  20. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Sartorius     před 10 lety 23.11.2014 18:39 |  
    0 0

    Předposraná sestava, taktika na náhodu. Být na druhé straně někdo silnější, už dávno prohráváme.
    A už začínám být alergický na Černého. Tak nefotbalový ve Slavii už dlouho nebyl. Možná Karim Adippe...

  21. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 18:39 |  
    0 0

    o puli Bekim nahoru, dolu Levan nebo Vukadin

  22. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Travinho     před 10 lety 23.11.2014 18:41 |  
    0 0

    Nejvíc mi vadí, že náš cíl není soupeře porazit 5:0, ale nějak to ukopat na 1:0 a svými slovy to víceméně potvrzuje i Beránek. Jinak zatím + Dobrotka, Juhar - Zmrhal, Černý. Docela se mi líbí i Kodr a všiml jsem si toho, že Vukadinovič je docela zásadový chlapík, protože si míč vždy zásadně špatně zpracuje.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 18:43 |  
      0 0

      tohle dop*dele není prvoligovej výkon!

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        judy     před 10 lety 23.11.2014 18:49 |  
        0 0

        příšerný... Černý je opravdu tragický, nedokážeme podržet balon nedokážeme nahrát a ani zpracovat míč když už teda přihrajeme... Je mi zle z tohodle fotbalu a nepomohla by ani hra na dva utočníky to opravdu ne..

  23. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Nosorozec     před 10 lety 23.11.2014 18:50 |  
    0 0

    To je hrozný, ten Vukadinovič zadrbe každou přihrávku!

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      petrjir     před 10 lety 23.11.2014 19:01 |  
      0 0

      Hlavně nějak nepobírám co tam dělá ten Kodr. Kdyby tam nebyl a hráli jsme o desíti, tak by nebyla změna žádná...

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        Nosorozec     před 10 lety 23.11.2014 19:03 |  
        0 0

        Že by měl dobrého agenta?

  24. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Edwardtheiron     před 10 lety 23.11.2014 19:00 |  
    0 0

    Byl jsem rozcarovan, ted jsem zhnusen! Z hracu i z trenera!

  25. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    rek     před 10 lety 23.11.2014 19:01 |  
    0 0

    Fuj takovej humus sem nikdy nevidel. Cely tym hraje jak parta mentalu co vidi fotbalovy mic prvne v zivote

  26. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:09 |  
    0 0

    Příhoda musí bejt slepej jak patrona, když hradečák zasáhne míč pravou rukou a rozhodčí ukazuje, že to byla levá strana hrudi:D

  27. Zoufalství

    houston (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:13 |  
    0 0

    Když ani proti Hradci nemáme na to hrát na dva forvardy, tak jdemež do prdele !

  28. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:15 |  
    0 0

    Příště by Beránek toho Kodra narvat rovnou do útoku ne.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:15 |  
      0 0

      *by mohl

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:16 |  
      0 0

      opravdu je Kodr nejhorší na hřišti, neblněte prosim vás :)

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:35 |  
        0 0

        To neni na Kodra, to je na připo*ranou sestavu, kterou Beránek zvolil proti poslednímu týmu tabulky.

  29. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Euforak (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:49 |  
    0 0

    Mikula,Míňa, Kodr, Vukadinovič... To jsou fakt kluci s bídou na druhou ligu, neskutečný...

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 19:52 |  
      0 0

      Milan to je robot, který jen běhá nic víc nic míň, Vukadin je rychlý ano, ale z 10 centrů je jeden dobrý, Mikula je po zranění.

  30. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Travinho     před 10 lety 23.11.2014 19:52 |  
    0 0

    Kdybych nezačali hrát až druhou půli, tak nemůžeme prohrát. Dneska největší minus pro pana Beránka.

  31. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Nosorozec     před 10 lety 23.11.2014 19:54 |  
    0 0

    Remízu ať si strčej do zadku! Je mi jedno, že jsme byli celej druhej poločas výrazně lepší tým, takový zoufalce jako je Hradec musíme porážet! Na nic hráli Vukadinovič, Černý a Kodr, dobře zahráli Škoda a Mikula.

  32. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Sartorius     před 10 lety 23.11.2014 19:55 |  
    0 0

    Pane Beránku, gratuluji. Vaše taktika proti nebezpečnému Hradci vyšla velmi dobře a dokázali jsme vybojovat cenný bod...
    Rozumím tomu, že trenér potřebuje víc času, ale co MB za půl roku ze Slavie udělal? Nesourodý spolek protekčních nekopů. A při tý bídě sedí Boudjema, Piták nebo Balaj na lavičce...
    Ať mi nikdo netvrdí, že je to lepší, než to bývalo... Nebýt zápasů, ve kterých jsme měli z pr*dele kliku (Slovácko, Plzeň), jsme na sestupovém místě...

  33. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    zeleznik2     před 10 lety 23.11.2014 20:01 |  
    0 0

    Tak další ztracené body, neporazit doma Hradec, tak fakt v lize nemáme, asi co pohledávat, ještě štěstí, že jsme aspoň vyrovnali. Prosím o několik repríz v TV!!protože takovou parodii na fotbal, se jen tak nevidí, znovu obrovské chyby v obraně ze které pramenila vedoucí branka Hradce. Míra znovu překvapil a nasadil do základu Keniu, tah vcelku vyšel, stejně jako nasazení Kodra, který tentokráte nebyl zas tak špatný, jediná pozitiva: dostali jsme jen jeden gól, po zranění se vrátil Mikula a Škoda dal svůj osmý gól v sezóně. Balaj opět nasazen na posledních 15 minut, fakt nevím, co si od toho trenér slibuje, ale jako žolík tentokráte tah s ním nevyšel. Vypadá to, že pokuty budou, protože jedeme do Ostravy a tam nepředpokládám, že uspějeme a ikdyby, remíza bude zlatá, takže požadovaných 21 bodů nevidím reálně.

  34. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    Nosorozec     před 10 lety 23.11.2014 20:04 |  
    0 0

    Kdyby někdo sháněl boty, tak bych pro něj měl párek dřeváků - Kodra a Vukadinoviče

  35. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    luk (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 20:04 |  
    0 0

    Ztracené 2 body. V závěru to oživil Balaj,nebojí se, jsou na něj fauly, klidně bych ho příště zkusil místo Milana Černého a toho nechal odpočinout. Dneska podle mě nejlepší Škoda se Zmrhalem.

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 20:10 |  
      0 0

      To my si lady můžeme zkoušet co chcem ale v Ostravě to zase bude s jednim útočníkem.

  36. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    winter (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 20:07 |  
    0 0

    prokaučovanej zápas.. nejtragičtější soupeř jakýho jsme si mohli přát a my na něj narukujeme s připosranou sestavou a ztratíme 2 body...

  37. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    YuckFou     před 10 lety 23.11.2014 20:08 |  
    0 0

    Pár postřehů k dnešnímu zápasu:
    1) Měli jsme vyhrát
    2) Dnes jsme doplatili na neproměňování šancí
    3) Nejlepší hráči: Dobrotka, Kenia/Boudjemaa, Škoda
    5) Hradec neměl dohrávat jen v deseti (stejně by nám to nepomohlo, ale na můj vkus hráli až moc zákeřně)
    6) Ať už je zdravý Berkovec
    7) Vukadinovič by měl začít trénovat centry, k čemu je rychlost a to, že se nebojí jeden na jednoho, když v 90% případů nedokáže kloudně přihrát

    • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

      Travinho     před 10 lety 23.11.2014 21:26 |  
      0 0

      Boudjemaa? To snad ne...

      • Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

        YuckFou     před 10 lety 28.11.2014 19:24 |  
        0 0

        Ale ano, jako jeden z mála ze záložní řady se snažil hrát. Řekl bych, že pokračoval v tom o co se snažil před ním Kenia. Oba podle mě v záloze vyčnívaly, což vzhledem k té tragédii co předváděli ostatní nebylo nic složitého. A ve svém hodnocení se mnou více méně souhlasí i Alanor.

  38. Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    doctorex (přítel SN)     před 10 lety 23.11.2014 20:34 |  
    0 0

    Tak nevím, ale zatím se mi to tu zdá jako zeď nářků. Docela dobře si pamatuji, jak slávisté volali po tom, aby hráli mladí hráči a odchovanci (nebo alespoň Ti se kterými se vídám). Dneska nastoupil Kodr, Zmrhal, Černý a Mikula. U prvních třech mám dojem, že to jsou snad nejkritizovanější hráči tady.
    I kdyby nikdo z nich neuměl kopnout do balonu, budu jim fandit i jen proto, že jsou to slávisté. Navíc z nich nemám dojem, že by kdokoliv na hřišti něco odflákl nebo vynechal.
    Trénuje nás slávista, kterého já osobně jsem si tu moc přál. Už je X-tý trenér co se tu vystřídal za poslední roky a za žádného z nich se nic nezměnilo. Osobně si myslím, že Beránek ví co dělá. Taky bych si přál, aby hra byla hezčí, my měli víc bodů a nejlépe každý rok hráli poháry, ale bohužel.
    Navíc dneska se mi zdálo, že tam byl ke konci veliký hlad po vítězství a chybělo jen trochu štěstí.
    Prostě jsme teď relativně chudý klub. Nemáme moc dobré hráče, odchovanci to nezachrání a na bohatého mecenáše čekat je blbost. Dal bych Beránkovi delší časové období, nebojím se říct pětiletku, aby ukázal, co dovede. Přijde mi nesmysl mu nadávat po půl roku potom, co tady do toho spadl.

  39. Re: Naposledy přijede do Edenu v roce 2014 Hradec

    YuckFou     před 10 lety 23.11.2014 21:14 |  
    0 0

    Ještě jedna zajímavá statistika:
    Balaj se Škodou spolu hráli na hrotu 366 minut cca 4 zápasy a z těchto zápasů máme celkem 12 bodů.