Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Dukla - Slavia 2:2

Slavia remizovala na Dukle 2:2, když dvakrát neudržela vedení. S bodem může být asi spokojena, domácí byli ve hře lepší, přesto mohl 15 minut před koncem rozhodnout Latka, jeho hlavičku zastavilo břevno.

Dukla - Slavia 2:2 (2:2)
Branky:
 25. Marek Hanousek, 35. Považanec - 16. Dobrotka, 29. Škoda 

Slavia: Rakovan - Dobrotka, Latka, Bílek, Juhar - Baéz, Hrubý - Boudjemaa (46. Nitrianský), Zmrhal, Černý - Škoda

Trenér Miroslav Beránek poslal do zápasu základní sestavu s jedinou změnou oproti utkání proti Příbrami, Vukadinoviče na pravém křídle nahradil Boudjemaa. Hned ve třetí minutě si domácí připsali slibnou šanci, centr Marka Hanouska zleva usměrňoval volný Beauguel těsně vedle Rakovanovy brány. Jen o chviličku později pak po závaru střílel nebezpečně Považanec, trefil jen jednoho z bránících slávistů. Dukla však Slavii tlačila, po zaváhání Dobrotky při odvracení centru zprava musel zasahovat Rakovan. Po úvodním náporu domácích přišel nečekaný zásah Slavie - po rohovém kopu a souboji na přední tyči se míč odrazil k tyči zadní, kde měl Dobrotka větší vůli a sílu než hráč, který jej bránil a poslal míč hlavou do odkryté brány - 0:1! Domácí inkasovaná branka nijak nezasáhla a nadále ve velkém tempu zkoušeli pozornost obrany Slavie, Rakovan musel kontrolovat několik střel z větší vzdálenosti. A brzy na jednu takovou nedosáhl - Dobrotka bez přičinění soupeře uklouzl a nechal Marka Hanouska neatakovaného vystřelit z hranice vápna úplně v klidu, ten takovou příležitostí nepohrdl a poslal míč o tyč do sítě - 1:1. Naštěstí za čtyři minuty Slavii pomohl velkou chybou také domácí brankář Rada, kterému vypadl centr z rukou a nejrychleji se k volnému míči dostal Milan Škoda, který jej poslal nekompromisně do sítě - 1:2! Ani druhé vedení v zápase ale Slavii moc dlouho nevydrželo, Považanec lehce prošel středem hřiště a tvrdou střelou z 20 metrů překonal Rakovana, který rozhodně neměl čisté svědomí při této brance - 2:2. Dukla až do konce poločasu měla převahu v poli, po jednom z rohových kopů střílel volný Beauguel z první těsně vedle. Slavia tak mohla jít do kabin se smíšenými pocity, v utkání dvakrát vedla, na druhou stranu ve hře byl viditelně lepší její soupeř.

Do druhé půle nahradil Nitrianský na hřišti Boudjemaau. V prvních minutách druhé půle se hrál vyrovnaný fotbal bez větších šancí na obou stranách, v 55. minutě hledal dobrým centrem Nitrianský Škodu, toho uhlídal Štětina. Na druhé straně po hodině hry kryl Rakovan hlavičku Mareše z úhlu. Tou dobou už se Dukla opět dostala do poměrně velkého tlaku a Slavia se dostávala na polovinu soupeře pouze sporadicky. Patnáct minut před koncem přišla zničehonic velká šance Slavie na třetí branku, přímý kop zahrával z poloviny hřiště Juhar a Latka trknul míč do břevna! Při následné akci ještě střílel z dálky prudce Juhar, Rada ale další chybu neudělal a míč kryl. Na druhé straně po rohovém kopu střílel nebezpečně Karavajev, jeho střelu vyrážel před brankovou čárou Juhar. V posledních minutách měla Dukla několik standardních situací v okolí vápna Slavie, ale nic nebezpečného si nedokázala připravit a Slavia si tak odvezla z Julisky bod.

Komentáře (184)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dukla - Slavia před zápasem

    Kuliss9     před 10 lety 07.11.2014 19:50 |  
    0 0

    Před začátkem zápasu pochvala znovu za útočně laděnou sestavu. :)

    Jen možná místo Černého - Bekim Balaj, ale to už je pouze osobní názor, který může mít každý jiný a to hlavní je, že trenérem je Beránek a ne já :D, tudíž věřím svému týmu!!!

  2. Re: Dukla - Slavia 0:0 v 1. pol.

    houston (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:24 |  
    0 0

    Nejsem už mladík a tak nevím, zda-li se ještě někdy dočkám v základu dvou opravdových forvardů... Bože, dej mi se toho dožít !

  3. Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Borris     před 10 lety 07.11.2014 20:41 |  
    0 0

    Co k tomu dodat? Jestli Dobrotovi nebude v zimě prodloužena smlouva, tak je někdo opravdu velký blázen co si myslí že jsme asi Real Madrid, když si můžeme dovolit pouštět takového kvalitního fotbalistu. Jeden z mála našich hráčů, který si drží stabilně svojí kvalitní výkonnost a je mu jedno jestli hraje kraj obrany nebo stopera. Víc k tomu nemám co říct. Jestli ho necháme odejít, uděláme velkou chybu a budu pořádně zklamaný.

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:50 |  
      0 0

      Přesně tak Borrisi, pokud je Martin zdravý, je snad nejlepší z našich. Jinak ten gol byl i důsledek toho, že Škoďák dál pokračoval za míčem a neskončil náběh. Tak to má vypadat

    • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:50 |  
      0 0

      Tak o tom, že je Dobrotka výborný fotbalista asi nikdo nepochybuje, co je to ale platné, když odehraje tak 10 zápasů za sezonu...já bych ovšem byl taky pro prodloužení.

      • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

        slaviator     před 10 lety 07.11.2014 20:52 |  
        0 0

        No ted zda se ze už je fit...

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:53 |  
          0 0

          Tak to hlavně nezakřiknout...

        • Re: Dukla - Slavia 0:1 v 1. pol.

          bongor     před 10 lety 07.11.2014 22:14 |  
          0 0

          Dobro jednoznačně udržet,je to fotbalista.

  4. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:52 |  
    0 0

    Ten Rakovan je děravej :(

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:56 |  
      0 0

      Já doufám, že Berkovec bude na jaro 100% připraven.

  5. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:52 |  
    0 0

    Ta naše obrana je průchoďák :(

  6. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 20:54 |  
    0 0

    Na co nám je, že dáváme góly, když absolutní nedúsledností a spoustou zkažených přihrávek v obraně si hned vykoledujeme gól vyrovnávací.

  7. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 20:55 |  
    0 0

    Trochu paradox, že zrovna dnes se volá po prodloužení Dobrotky. Gól sice fajn, ale jinak dnes hraje nejhůř tuto sezonu. Hrubý taky strašný zatím.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      judy     před 10 lety 07.11.2014 21:00 |  
      0 0

      No Roberta bych už sundal , nevím co mu je ale je takovej malátnej jak kdyby byl pil či co...

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

        Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:01 |  
        0 0

        No alternativa moc není, Kodra radši ne.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

          judy     před 10 lety 07.11.2014 21:03 |  
          0 0

          Piták a Zmrhala bych dal drobek níže...

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

          edenian     před 10 lety 07.11.2014 21:07 |  
          0 0

          Obrana zase priserna jako minule, nebo ne Alanore :-)

          • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

            Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:10 |  
            0 0

            Tak příšerná... Přijde mi, že stopeři a Juhar v tom jsou nevinně. Hoří Dobrotka, slabý je střed hřiště - Baéz je průměrný, Hrubý špatný. Rakovan zatím taky nepomohl.

            • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

              edenian     před 10 lety 07.11.2014 21:30 |  
              0 0

              Ok, souhlas. Ale neduslednost je i problem Latky atd. Dnes na me hodne doleha ten "fotbalovej" rozdil. A myslim ze Boudjemaa by rozhodne nemel podepisovat dalsi smlouvu. U nas nema co hrat a nezda se ze by to nekdo chtel menit. A jestli nekdo rekne ze nemel balon ... :-) Prestavam MB rozumet.

  8. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Sartorius     před 10 lety 07.11.2014 21:00 |  
    0 0

    Z nostalgie mám Milana Černého rád. Ale prosím, pane Beránku, zkuste už jinou alternativu... Už se místo hry zaměřuju jen na něj a když se dostane k míči, automaticky odevzdá!
    A jestli Beránek sundá o půli Boudjemu, vypínám a jdu na pivo

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:03 |  
      0 0

      Souhlas. Černý býval také můj oblíbenec, ale v současné době je naprosto zoufalý.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:04 |  
        0 0

        To jo, Černý dneska otřesný.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Ferguss     před 10 lety 07.11.2014 21:16 |  
      0 0

      Dopředu to nikdy nestálo za moc, ale alespoň dobře napadal a bránil, dneska tam fakt jenom lítá ze strany na stranu.

  9. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:01 |  
    0 0

    se musím teď smát jak Juhar zakončil, to bylo jako v žácích-> bez rozmyslu :(

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Navyseals     před 10 lety 07.11.2014 21:05 |  
      0 0

      jinak ale dnes velmi dobrej

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:10 |  
        0 0

        jako to jo běhá bojuje jj souhlas, ale tyhle nesmyslný odevzdávky balonu, se mě zdá, že někteří kluci se snad balonu bojí.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

      no-nick     před 10 lety 07.11.2014 21:07 |  
      0 0

      Souhlas, děsně mi tím pije krev. Už jeden centr předtím byl takovej zvláštní. Někdo ho tu chtěl do zálohy - zaplaťpanbu, že je uklizenej v obraně. Tam nezastaví náš útok nesmyslnou střelou 8x za zápas, ale jen 2x.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 1. pol.

        bongor     před 10 lety 07.11.2014 22:20 |  
        0 0

        někdo,já mezi nimi.Vloni dal pár golů,je rychlej,pro každou obranu nebezpečnej a hodně nevyzpytatelnej.To se někomu nelíbí,ale soupeřům už obzvlášť ne.Na obranu nemá zažité zvyklosti,protože to v životě nehrál.

  10. Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

    Ferguss     před 10 lety 07.11.2014 21:19 |  
    0 0

    Naše vhazování autů, to je už taky klasika. Proč se kurňa nenabízí alespoň dva hráči. Většinou se teda nenabízí ani jeden, jako by se všichni báli, že dostanou míč a nedejbože s ním budou muset něco udělat.

  11. Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

    winter (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:21 |  
    0 0

    Beránek stáhl Boudjemu a poslal tam Nitranskýho :DDD To ať jde s prominutím do prdele......

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

      Khadgar     před 10 lety 07.11.2014 21:24 |  
      0 0

      Jenže on byl kromě začátku, kdy vybojoval dva fauly, naprosto marný a právě kvůli němu tolik hořel Dobrotka. To samý ale na druhý straně Černý...

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

        Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:25 |  
        0 0

        Naprosto marný nebyl, dozadu sice špatný, ale dopředu hrál dobře. Dobrotka hořel kvůli tomu, že se vytahoval a naivně si myslel, že ho Boudjemaa bude zastupovat. A že Černý hraje totální hovno, to Beránek celou sezonu nevidí. Jsem nasraný a čekám ještě větší tlak Dukly, doufám, že bez gólového efektu...

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

          winter (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:27 |  
          0 0

          navíc Boudjema vlastně nahrál na durhej gól. i když šlo o chybu golmana pořád je to asistence..

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

          Khadgar     před 10 lety 07.11.2014 21:30 |  
          0 0

          Mám to chápat tak, že je Dobrotkova chyba, že Boudjemaa neumí bránit? To snad ne...

          • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

            Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:43 |  
            0 0

            Je to taktická chyba. Dobrotka se měl soustředit na defenzivu, Boudjemaa má pro tým pozitivní přínos i přes slabinu v obraně.

            • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

              Khadgar     před 10 lety 07.11.2014 21:56 |  
              0 0

              Já jsem si dnes jeho pozitivního přínosu nevšiml. Na vystřídání byla půlka sestavy včetně jeho. Chce to sundat růžové brýle při hodnocení některých hráčů.

              • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

                Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 22:10 |  
                0 0

                Tak dle ostatních reakcí i následného průběhu druhého poločasu to spíše vypadá, že bys měl sundat sluneční brýle ty, protože výkony Boudjemaay vidíš moc černě. :)

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

        MC_nechva     před 10 lety 07.11.2014 21:30 |  
        0 0

        Prosim?... DB nemá vůbec na kraji co dělat... Hrubý je tragickej... Měl vystřídat jeho, dát DB do středu kam patří a VV dát na kraj... To mě teda Beránek pěkně nasral... Už jen to, že ho dá na kraj mi přijde jako nesmysl...

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

          klimi     před 10 lety 07.11.2014 21:33 |  
          0 0

          DB hrával v Petrolulu na kraji zálohy, tak prosím neříkej, že nemá na kraji co dělat...

          • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

            MC_nechva     před 10 lety 07.11.2014 21:41 |  
            0 0

            Je snad Petrohrad a jeho hráči Slavia???

            • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

              klimi     před 10 lety 07.11.2014 21:44 |  
              0 0

              Nevím, jestli Petrohrad, ale Petrolul určitě ne, ale neříkej, že DB není krajní záložník, když to není pravda :))

          • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

            slaviator     před 10 lety 07.11.2014 22:05 |  
            0 0

            Oni v Petrolulu hráli de facto 3-5-2... A Boudjemaa nehrál úplný kraj...

            • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

              Kontrapunkt     před 10 lety 07.11.2014 22:11 |  
              0 0

              Občas hrával ve středu, občas na kraji pravé zálohy.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

      Kuliss9     před 10 lety 07.11.2014 21:25 |  
      0 0

      Nezname podrobnosti zdravotniho stavu DB, ale pokud si sam nerekl o stridani z duvodu zraneni, ale byl stazen Berankem a nahrazek Nitrou, tak to at uz jde Beranek do pr.... bez jakehokoliv prominuti

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

        winter (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:26 |  
        0 0

        zranění by bylo jediný akceptovatelný vysvětlení ale moc se mi to nezdá že by se zranil.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 po 1. pol.

          Kuliss9     před 10 lety 07.11.2014 21:30 |  
          0 0

          No a pokud se mu nelibila prace prave strany a chtel ji posilit tak nechapu ze nesunda tragickeho Hrubeho - DB na jeho misto a praveho zaloznika misto nej :(

  12. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

    Borec09 (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:25 |  
    0 0

    Tak k tomu stridani, jdeme branit remizu 2:2, coz nedame s nasim stavem obrany. Nechapu proc nehrajeme na 2 klasicke hroty...

  13. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

    Sartorius     před 10 lety 07.11.2014 21:26 |  
    0 0

    Hm, takže stáhl Damiena. Jednoho z mála, kdo umí kopnout do balonu. Beránku, ještě tam pošli Kodra místo Škody!

  14. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

    winter (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 21:43 |  
    0 0

    To je hrozná kopaná.. vždyť hraje jenom Dukla, my jsme naprosto ale naprosto zoufalý... :(

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 21:46 |  
      0 0

      To se dalo čekat, když byla lepší i v první půli a Beránek reagoval tím, že stáhnul jediného hráče, který se snažil kombinovat.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

        hiker42     před 10 lety 07.11.2014 21:55 |  
        0 0

        dopředu je to od nás naprosto bezzubý, protože statický, nenabízej se, vyklusávaj, všechno do soubojů, to je bída. vůbec nevěděj, co maj dopředu hrát.

  15. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

    Sartorius     před 10 lety 07.11.2014 22:02 |  
    0 0

    Copak to Beránek nevidí? Nebo to dělá schválně? Proč nechává Hrubého, Zmrhala, ale hlavně Černého dohrát? Strašidelný výkon, upocená remíza, ale hlavně že je bod doma, co Beránku?

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Kontrapunkt     před 10 lety 07.11.2014 22:09 |  
      0 0

      Doufejme, že s návratem Bazala a uzdravením Mičoly se ty naše kraje během zimní přestávky zlepší.

  16. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Nosorozec     před 10 lety 07.11.2014 22:07 |  
    0 0

    Já to nechápu, my celej druhej poločas prakticky vůbec nedržíme balon a Beránek nestřídá! hlavně že tam celou dobu řve jako pavián...

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Dresco     před 10 lety 07.11.2014 22:10 |  
      0 0

      Ale co je horsi, ze jedinyho, kdo ten balon v prvni puli vzdy podrzel a rozehral, v puli vystridal...takze to byla pak jen rozehravka na jeden nebo druhy kraj a rana na Skodu mezi 3 obrance.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Nosorozec     před 10 lety 07.11.2014 22:14 |  
        0 0

        Poločasový střídání Boudjemy taky vůbec nechápu... Jako by měl zakázáno hrát dýl než poločas.

  17. Re: Dukla - Slavia 2:2

    japhy     před 10 lety 07.11.2014 22:08 |  
    0 0

    Že nehrajem fotbal se vědělo. Ale, že nejsme schopný hrát ani kopanou??? V našem případě se jedná o bohapustou odkopávanou, když se zadaří, tak nakopávanou.

  18. Re: Dukla - Slavia 2:2

    spino     před 10 lety 07.11.2014 22:11 |  
    0 0

    Beránek se mi snad zdá! Může mu proboha někdo vysvětlit, že ve Slavii se na remízy nehraje?!

    O poločase stáhne Boudjemu, za Vukadina nebo Pitáka bych to ještě pochopil, ale Nitrianský předvedl jen další ze svých skandálních výkonů. Kromě jednoho dobrého centru - nic!

    Druhý poločas jsme ani nechtěli hrát, jasný pokyn byl bránit a za to byl také po zápase spokojený. Mám další zkažený večer. :(((

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:18 |  
      0 0

      Tím chceš říct, že prvních 10ligových kol jsi byl jako ve snu? Ani jedna remíza. A pak z dalších 4zápasů 3remízy. Počkej až tě z toho klepne pepka.

  19. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Max1     před 10 lety 07.11.2014 22:12 |  
    0 0

    asi jsem blbej....ale může mi někdo vysvětlit proč šel dolů Boudjemaa, proč jsme střídali jen 1, proč tam nešel Balaj? 2. poločas otřesný....jen jsme se zatáhli a drželi plichtu....proč stále hrajeme jen na jeden hrot se ani ptát nebudu......

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:15 |  
      0 0

      Protože Beránek upřednostnil defenzívu, aby nám po pravý straně nechodili jako v 1.poločasu. Ale měl vystřídat Hrubýho a Boudjemmu posunout na jeho místu.

  20. Šance

    Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:12 |  
    0 0

    Tak proti Spartě jsem jasné šance nedali, dnes jsme z ničeho dali 2 góly. Jinak výkon špatný, nicméně 6 bodů z posledních 4 zápasů beru. Paradoxně pokud hrajeme o 5.místo znamenající možnost pohárů- i když nevím, co bychom tam dělali- tak pokud ostatní zápasy dopadnou podle papírových předpokladů, tak od 5.místa budeme na 2 body. A to si myslím, že po krizi před 5 koly je slušné.

    • Re: Šance

      hiker42     před 10 lety 07.11.2014 22:17 |  
      0 0

      krize trvá

    • Re: Šance

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:33 |  
      0 0

      Koukám že jsi tady jeden z mála kterej to vidí reálně,zase se tu akorát naříká a každej má představu, že bychom měli hrát jak barča a další týmy z LM.Osobně jsem byl na bloce s Čochtanem a byla to stejná holomajzna jako dneska,prostě jsme v český lize kde se na většinu zápasů nedá vůbec dívat.Tak že spokojenost s bodem i když fotbal hrůza.

      • Re: Šance

        Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:46 |  
        0 0

        Děkuji za Tvůj názor. Boleslav s Bohemkou jsem viděl v televizi, bylo to ještě horší. A Teplice dnes v Příbrami hráli také blbě- a to směrem dopředu mají x-krát kreativnější hráče než my. A Sparta v Plzni podala ještě příšernější výkon, než my dnes. Musí se to vidět realisticky. Ať si někdo udělá čas a podívá se zítra na Budějovice- Ostrava. Bude to ještě horší holomajzna než dnes a padne minimum gólů.
        Prostě časy, kdy jsem herně a výsledkově válcovali ligu, se hned tak nevrátí. Nejsou na to na hřišti lidi.

  21. Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

    belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:15 |  
    0 0

    Do této chvíle jsem Beránka nekritizoval. Ale jeho systém "Neprď se s tím a nakopni na Škoďáka" je přímo nekoukatelný. Absolutně rezignuje na kombinaci. Jde mu jen o to neustále zavírat prostory. Zřejmě byl dlouho jako asistent Brucknera a jeho systém vše na Kollera.

    Bohužel začínám mít strach, že s ním nám pšenka také nepokvete. Na hřišti upřednostňuje pouze snaživce, víc "fotbalistů" na hřišti nesnese. U prvních dvou gólů jsem si zařval, u břevna Latky ve druhé půli jsem byl úplně v klidu a kdybychom náhodou vyhráli, byl bych naštvaný jako teď.

    A to, že remíza byla zasloužená, si může myslet pouze a jen Beránek. Hráči makali, bojovali, ale přijde mi, že beci musejí mít v popisu práce pouze nákopy na Škodu, protože těch bylo víc jak 90 %.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

      no-nick     před 10 lety 07.11.2014 22:20 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše, já byl druhou půli tak nasranej, že by mě ani vítěznej gol nevyléčil.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Radek097 (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:24 |  
      0 0

      Přesně tak, kdyby tam byli od nás 3 hráči, tak bych to chápal, že to může mít smysl, ale nakopnout balón na Škodu a kolem něj 3-4 z Dulky, tohle i ti "chytrolíni" z "Třídy 8.A"(dokument) by pochopili, že takhle uspět nejde.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:15 |  
        0 0

        Kolegové výše mají naprostou pravdu,když poukazují na ostatní zápasy naší ligy.
        Prostě platí socialistické "nejsou lidi".MB byste někdo chtěli vyměnit,ale za koho?
        Nemůžeme věčně blbnout,lepší je ,uvědomit si tu mizerii,co tady vidíme všude kolem sebe a to nejen v tom fotbale.Kdo si myslí,že by někdo s tím materiálem ,co tu vidíme běhat po hřišti, udělal zázrak,ten musí rychle vystřízlivět.Jedinej mančaft,co tu za něco stojí je plíseň,nám nezbývá,než doplnit mužstvo jihoameričany a balkánci a potom se můžeme bavit o systemu.Prostě my,jako česká mužtva,máme tak na slovenskou ligu,to jsme hvězdy.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

          hiker42     před 10 lety 08.11.2014 09:08 |  
          0 0

          Bongore, co píšete, není pravda. bohužel, a neříká se mi to lehce, nejen Plzeň, ale i rudej chmér.. tyhle 2 mužstva jsou herně úplně jinde, než my a zbytek ligy. jedinej důvod, proč se nůžky nerozevíraj víc a rychleji, je už skoro komplex rudejch z ChL a tudíž nepřísun stovek milionů korun, který musej kompenzovat výprodejem hráčů.

          zbytek ligy ale není stejně zoufalej, jsou týmy, který mají tvář nebo se o ni delší dobu snažej, byť to třeba není aktuálně vyjádřeno body. Sem, tedy do skupiny týmů, které se snažej hrát fotbal, řadím Teplice, když budu velkorysej, tak Slovácko, nedávno Liberec; galacticos:) (slovy prezidenta republiky) toho čuráka Pelty nehodnotím.

          Teprve pak je zbytek, bažina, haluzáci, týmy, které až na světlé okamžiky hrajou kopanou nebo nakopávanou,kam již 5 let bohužel patříme i my.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

          edenian     před 10 lety 08.11.2014 09:12 |  
          0 0

          Pravda, ale zrovna s balkanci a jihoamericany by se o systemu moc pohovorit nedalo :-) i kdyz, Adauto kde je ti konec !

    • Re: Dukla - Slavia 2:2 v 2. pol.

      kit     před 10 lety 07.11.2014 22:49 |  
      0 0

      Chlapi, proberte se. To přece neni jenom o beránkovi jestli si to hoši hodí po zemi do kombinace, nebo jestli jsou po***** a nakopnou to radši na Škoďáka. Beránek jim určitě neordinuje, aby hráli nakopávaný balóny na Škodu.
      Vemte si co tu bylo trenérů a jaká to byla mizérie za poslední roky, dejme tomu týmu čas. A tím nemyslím půl sezony, ale pojďme dělat vyhodnocení po sezoně. Beránek říkal, že chce poháry do tří let a v tu chvíly se mu tleskalo, a teď tady každý fantazíruje nad tím, že budeme hrát poháry už příští rok. Taky bych si to přál, ale nechme Beránka ať si přivede hráče, které chce, kterým věří, na které zároveň jako klub máme a kteří se dají v budoucnu dobře zpeněžit.

  22. Re: Dukla - Slavia 2:2

    no-nick     před 10 lety 07.11.2014 22:17 |  
    0 0

    Přátelé, jdu blejt. Jsem v jádru klidný člověk, ale co je moc, to je moc.

    Tak připosranej výkon vídám v lize pouze u jednoho mančaftu. I ta zasraná Příbram je fotbalovější než my. Nějak si nevzpomínám, kdy někdo od nás přešel jeden na jednoho hráče. V kombinaci jsme silnější, ta se nám letos povedla už asi 4x.

    Jak praví klasik, ve druhé půli jsem si dělal čárky, kolikrát jsme se snažili zakombinovat středem. Hádejte - ani jednou!! Fakt se nezmůžeme na víc než jednotvárný nákopy. Alibismus střední zálohy, která nechce balon, a obrany, která po zemi hrát také nehodlá, je fakt do očí bijící.

    Po dnešku musím vyjádřit podporu Beránkovo kritikům. Tento způsob hry a tvoření sestavy včetně střídání je takový radovský. Hlavně tam nenechat dlouho nikoho, kdo to snad třeba umí s balonem nebo má fotbalové myšlení. My přece hrajeme holomajznu, ještě by nám to kurvil. Tyhlety Pitáky a Boudjemaay..

    Z bodu radost nemám, je mi celkem líto Dukly a mladý, na kterou jsem se kvůli dnešnímu "zážitku" vysral.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      slaviator     před 10 lety 07.11.2014 22:21 |  
      0 0

      :-D

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:31 |  
      0 0

      Tak Budějovice jsou ještě horší. Ale třeba se Spartou to byl vcelku vyrovnaný zápas, jasných šancí jsem si vytvořili určitě více.
      Zase bych vyzvedl produktivitu, protože z těch mála šancí, co si vytvoříme, dáme docela dost gólů.
      Ale máš pravdu v tom, že ani já, ani a asi nikdo zde nechce fotbal, jaký produkujeme. Je to docela ohavné, na Slavii nedůstojné. Beránek zastavil nějaký bodový pokles oproti minulým sezonám, ale hra je pořád stejně špatná, prakticky nekoukatelná. Je neuvěřitelné, že máme stejně bodů jako třeba Teplice nebo Slovácko. Přitom pod Beránkem jsme hráli při předchozích jeho angažmá krásný fotbal. Pravda- s jinými hráči- ale pokud tuhle filozofii dříve vyznával, tak proč teď je od ní na hony vzdálen? Chápu, že někteří trenéři- Rada, Csaplár, Straka- i s dobrým hráčským kádrem budou hrát vždy holomajznu, protože na víc jako trenéři nemají. Pro mě nepochopitelné, co Beránek u nás vyvádí.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        kit     před 10 lety 07.11.2014 22:52 |  
        0 0

        Já v tom jsem optimista. Příští kolo porazíme Hradec a něco mi říká, že to bude i pěkný fotbal a pak si odvezeme min.bod z Ostravy. Ten tým co máme je potžeba zkonsolidovat přes zimu, zapracovat uzdravené marody a hráče co se vrátí z hostovaček. Na jaro si myslím, že bude mít Beránek tým co chce a že i jeho rukopis, který vzpomínáš bude více vidět.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:56 |  
          0 0

          Já Beránkovi také věřím, prostě dříve ukazoval, že to v sobě má. Jenom je nepochopitelné, že máme relativně slušně bodově nahráno
          a hrajeme jenom nákopy bez té mezihry. Ale bodové konto je slušné, nemusíme se určitě strachovat z bezprostředního ohrožení boje o záchranu, takže bude klid zapracovat také herně.

  23. Re: Dukla - Slavia 2:2

    slaviator     před 10 lety 07.11.2014 22:20 |  
    0 0

    Navrhuji prejmenovat fotbal zpátky na kopanou, levého krajního beka potom navrhuji pojmenovat jako šutr balón kopajici

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:29 |  
      0 0

      Ale vezmi si, že minule Juhar hrál fotbal a dneska od začátku bum na Škoďáka. Obávám se, že tuhle taktiku snad musel naordinovat Beránek.

  24. Re: Dukla - Slavia 2:2

    ElvisPresley     před 10 lety 07.11.2014 22:24 |  
    0 0

    Vždy, když jsme dali gól, byl jsem v klidu, protože jsem věděl, že jej brzy dostaneme. Bohužel...

  25. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Kuliss9     před 10 lety 07.11.2014 22:41 |  
    0 0

    Ono vlastně co bychom čekali za útočné orgie a vzkříšení týmu od trenéra co strávil roky v Kazachstánu jednom z nejslabších národních týmu na světě kde se čeká že za každou cenu ukopete alespoň bod

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Mike     před 10 lety 07.11.2014 22:49 |  
      0 0

      Tak útočné orgie určitě nepořádáme, ale zkus se nepodívat na průběžnou tabulku a zkus uhodnout, kolik týmů dalo v lize více branek než my. Byl jsem hodně překvapen. A i Sparta s polovinou reprezentantů v základní sestavě dala o 2 góly méně než my.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 22:52 |  
        0 0

        Já chápu, že jde hlavně o výsledky, ale tak hnusný fotbal nemůže snad hrát ani mužstvo ve druhé lize....

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Navyseals     před 10 lety 07.11.2014 22:55 |  
        0 0

        To je moc dobře, ale jedno čistý konto po čtrnácti kolech je fakt trapný a o našem "udržování" vedení nemluvě. Vedli jsme v Boleslavi, s Brnem, v Budějkách a málem jsme to prošustrovali i s Příbramí. S dnešním zápasem jsme z dvanácti možných bodů, kdy jsme vedli, udělali dva.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          Mike     před 10 lety 07.11.2014 23:03 |  
          0 0

          Děláš si legraci? Tak na čistý konta se snad proboha nehraje. Příbram jich má 5, Jihlava a Liberec po 4 a Hradec 3- a podívej se na tabulku. Opravdu vypovídající statistika. Jako kdyby v hokeji rozhodovalo procento bráněných přesilovek.

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            Navyseals     před 10 lety 07.11.2014 23:08 |  
            0 0

            myslím to smrtelně vážně, protože to vypovídá o hře obrany a naší disciplíně

            • Re: Dukla - Slavia 2:2

              Mike     před 10 lety 07.11.2014 23:27 |  
              0 0

              Jak píše kolega níže- je to také o brankářích. S Jabloncem gól z trestňáku na stranu brankáře, v Budějovicíh nesmyslně vyražený míč, dnes Rakovan ten 2.gól také měl mít. S Brnem 2x vyražený míč Hrubešem a 2 gólové dorážky. Brankáři prostě nepředvedou nějaký zázračný zákrok. To bych nenazýval špatnou disciplínou nebo nějakou špatnou hrou obrany. Dnes 1.gól asi na vrub klouzajícího Dobrotky, 2. Rakovana. Jinak Latka, Bílek a Juhar odehráli dnes slušný zápas, naopak obránci se i slušně prosazují při hře dopředu. Stopeři mají po 2 brankách, Dobrotka 1 a Juhar je nejlepší asistent.

              • Re: Dukla - Slavia 2:2

                Travinho     před 10 lety 07.11.2014 23:55 |  
                0 0

                2. gól jasně Latkův, měl vystoupit proti hráči a ne couvat až do vápna.

                • Re: Dukla - Slavia 2:2

                  Travinho     před 10 lety 08.11.2014 00:00 |  
                  0 0

                  Tak omlouvám se, dle videa měl stejný ne-li větší podíl i Dobrotka a určitě i Rakovan.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Kuliss9     před 10 lety 07.11.2014 23:08 |  
        0 0

        Je pravda, že argument počtu našich vstřelených gólů, neguje můj příspěvěk, ale podívej se jak hrajeme :(
        Další věc jsou golmani, doufejme, že se na jaře vrátí Berkovec ve formě jakou měl v Bohemce.
        Proč se měří spoustě hráčů dvojím metrem? Kdy Míňa může udělat milion chyb a hrát příšerně, ale místo má předplacené, ale u DB se hledá každá chybička?

        Ještě jedna věc mimo náš tým: Proč se rozhodčí v ČR bojí nastavovat? V první půli bylo takového přerušení - nastaví 1 minutu
        Řeknete si tak to třeba nastaví ve druhé půli, ale ono znovu 1 minuta - nehledě na to, že Dukla 3x střídala, nějaké to přerušení apod.

        Začíná se mi opravdu zamlouvat názor Petra Čecha ať se zkrátí hrací doba, ale hraje se čistý čas

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          slaviator     před 10 lety 08.11.2014 00:33 |  
          0 0

          Já to s čistým časem 2×35 minut a zrušením ofsajdu tvrdim léta a doufám ze k tomu dojde dřív než se bude hrát mundial v zimě :-)

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            Barra     před 10 lety 08.11.2014 11:14 |  
            0 0

            Nedojde, bud si jisty.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:28 |  
          0 0

          To už jsme navrhovali dřív,než PČ tahal kačera.To napadne snad každého,mimo
          pány z federací.Pořád se vymlouváme na tradice,podle této filozofie bychom měli
          mít ve školách ještě počítadla s kuličkama.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:22 |  
      0 0

      On i v tom Kazachstánu měl stoprocentně podstatně vyšší plat než u nás.
      Můžeš jmenovat trenéra evropské třídy ,kterej by měsíc trénoval za mzdu,kterou v Německu vydělá za den?

  26. Re: Dukla - Slavia 2:2

    travel (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:01 |  
    0 0

    Jak jsem byl rád,že přišel Beránek,tak teď mu nerozumím a co je horší,už mu i přestávám věřit,že pod ním budem hrát skutečně fofbal a ne nakopávanou.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      kit     před 10 lety 07.11.2014 23:06 |  
      0 0

      Dej tomu čas do jara, půl sezona je fakt málo. Pod Vrbou Plzeň první rok taky nehrála bůh ví co.

  27. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Arutha     před 10 lety 07.11.2014 23:03 |  
    0 0

    Tak a Beránek si pochvaluje jak to poločasové střídání vyšlo. Já už vážně nevím...

  28. Re: Dukla - Slavia 2:2

    kit     před 10 lety 07.11.2014 23:04 |  
    0 0

    Vážení, trošku mi vadí ty strašně negativní názory co se tu šíří. Ano, ani mě se ten fotbal dneska nelíbil, Ale pro připomenutí, poslední tři roky to vypadá takto:

    13/14 - 13.místo, 30bodů, 24vstřelených, 51inkasovaných, 8výher
    12/13 - 7.místo, 42bodů, 41vstřelených, 33inkasovaných, 11výher
    11/12 - 11.místo, 34bodů, 42vstřelených, 38inkasovaných, 11výher
    ...


    Když porovnám s "nejúspěšnější" sezonou 12/13, když jsme si zlepšili čísla hlavně v závěru, kdy už takřka o nic nešlo, tak na tom pravděpodobně v půlce sezony nebudeme statisticky hůře.

    Za sledované období se u nás vystřídalo asi 6 trenérů a pod žádným z nich nebyla hra bůh víc co. Pro Beránka hovoří alespoň to jakým stylem hrála v minulosti mužstva co trénoval, to že je to Slávista a navíc i to jaký je lidsky. Dejme mu čas, horší než poslední roky to není a myslím, že ani nebude. Výměna trenéra není to co by nám teĎ pomohlo.

    K.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      1rytir     před 10 lety 07.11.2014 23:10 |  
      0 0

      Fajn a co by nám teď pomohlo?

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:31 |  
        0 0

        Nakoupit tak deset hráčů,co umí zacházet s míčem.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:31 |  
        0 0

        Nakoupit tak deset hráčů,co umí zacházet s míčem.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:12 |  
      0 0

      Nemyslím si, že by ho teď tady někdo chtěl vyhazovat, ale tak, jako se po některých zápasech snesla kritika na hráče, tak se dnes snesla na trenéra kvůli nekoukatelnému stylu "hry" a komentáři o zasloužené remíze...

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Alanor (admin)     před 10 lety 07.11.2014 23:15 |  
        0 0

        Přesně, taky mi nepřijde, že by někdo Beránka vyhazoval (já tedy rozhodně ne). Ale kritiku si po dnešku zaslouží. Ještě jak je spokojený, že se nám podařilo střídáním zastavit hru nahoru dolů, už ale zapomněl dodat, že to bylo jen za cenu toho, že se hrálo jen proti naší bráně..

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Mike     před 10 lety 07.11.2014 23:18 |  
      0 0

      Já psal už výše, ať se ti nespokojenci podívají trochu doleva na tabulku, že jsme na 5.místě v počtu vstřelených branek. Hra určitě pokulhává, ale určitě není horší jak v minulých sezonách, jak se nám tady snaží někteří vysvětlovat. Hlavně jsem se pobavil, jak tady bylo prezentováno, že jsme jenom jednou udrželi čisté konto. Nevím o tom, že by se fotbal hrál na čistá konta. Chtělo by to trochu realismu. Tým je zhruba tam, kde se očekával v předsezonních prognózách, dokonce díky vyrovnanému středu tabulky bodově blíže ke 4.-5. místu, než se asi čekalo.
      A ještě jedna statistika, kterou tady zatím nikdo nezmínil. V minulých sezonách jsme nadávali, že se mužstvo téměř neprosazuje ze standartních situací. Tak počítat se mi to celkově nechce, ale v posledních 4 zápasech jsme vstřelili 7 branek, z toho 2 byly z penalt,
      ,1 z rohu, 2 ze centrů po přímém kopu, 1 z dohrané standartní situace a 1 ze hry- dnes Škoda. Ve využívání standartek jsem se zlepšili o stovky procent.

  29. Re: Dukla - Slavia 2:2

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:15 |  
    0 0

    Pratele, kritizujete, ze stridal Damiena, ale problem je v tom, ze by musel vystridat vsechny, abyste byli spokojeny.. Pravda je, ze to byl dnes hroznej vykon, a to prakticky ode vsech, krom Bilka a chudaka Skody snad. Nevidel jsem na hristi jinak chlapa, kterej by podal nejakej solidni vykon. Hroznej stred pole, Baez uplne pozicne mimo, Hruby hral na pul plynu a stinoval, coz tedy nepochopim, ze si mladej kluk takhle vazi mista v sestave. Cerny s Juharem hrali jen defenzivu, Boudjemaa nepredvedl vubec nic krom centru na golmana, kterej to nastesti pustil. Ve druhy puli nikdo nemel vuli hrat a vsichni byli spokojeny s remizou.. Fakt divnej vykon.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:28 |  
      0 0

      Já si naopak myslím, že Boudjemaa, Baez, Hrubý a Škoda jsou jediní v mužstvu, kteří by byli schopni hrát po zemi. Nepočítám Míňu, kterej nehraje ani vzduchem ani po zemi, jen je po každém střetu na zemi...

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:33 |  
        0 0

        Baez a Hruby ztratili podle me vic micu nez Mina, chtelo by to statistiku..:) Boudjemaa nepredvedl vubec nic.. je oblibeny, tak se to malo chce videt, a dozadu s Dobrotkou byli tragicti.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          belmis (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:37 |  
          0 0

          Nezlob se na mě, ale Míňa je již delší dobu nejslabším článkem sestavy. A Boudjemaa by vynikal, kdyby míč neustále nelítal z obrany do útoku jemu deset metrů nad hlavou. Chtěl bych v našem nesystému hrát jakéhokoliv šikovného záložníka....dopadl by stejně.

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 00:31 |  
            0 0

            Zatimco Mina tim netrpi, ze litaji balony nad hlavou.. nerikam ze Mina hral nejak dobre, ale rozhodne nekazil tolik jako jini, zejmena Hruby s Baezem, byl podle me i lepsi nez Boudjemaa.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          Travinho     před 10 lety 07.11.2014 23:39 |  
          0 0

          Po příchodu Nitrianského šla pravá strana co se týče defenzivy nahoru a soupeř začal chodit pro změnu přes Juhara. Černý umí udělat kličku, ale jeho herní přehled je podle mě hrozný. Navíc se na krajního záložníka pohybuje až moc uprostřed.

  30. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Travinho     před 10 lety 07.11.2014 23:33 |  
    0 0

    Dneska mě hlavně zklamal střed zálohy. Nechápu, jak je možné, že se nechají soupeřovým středem přehrát a ještě zároveň ani jeden z nich není schopen pořádně podpořit Škodu na hrotu. Tohle by fakt nešlo. Docela se mi zdálo, že mezi našimi hráči panoval i absolutní nesoulad. Navíc nám zoufale chybí hráč, který by dal hře myšlenku, podržel míč, nekazil...

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 07.11.2014 23:35 |  
      0 0

      Podrzet mic a nekazit, to je hezky, ale neni to otazka jednoho hrace, musi mit partaky, ktery jsou kolem nej a nabizi se mu. A to dnes nebylo, byli jsme strasne pasivni. Neni to o spilmachrovi, kterej to vsechno zachrani.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Travinho     před 10 lety 07.11.2014 23:47 |  
        0 0

        To máš pravdu, ale dneska Hrubý i Baéz ztratili v přechodové fázi strašně moc míčů a to hráče, kteří jsou třeba už v náběhu strašně bolí. Je to celková chyba systému, byla tam velká pasivita ze strany krajů zálohy, ale všiml jsem si řady momentů, kdy ten míč dát mohli a raději jej dali na stopery, kteří jej nakopli anebo ztratili. Navíc ze tří středových záložníků musí být jeden vysunutější, jinak tam vzniká mezera a to dnes nefungovalo.

  31. Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

    tantalos     před 10 lety 07.11.2014 23:57 |  
    0 0

    Tak se tady zvedá vlna odporu proti Beránkovi, i když má evidentně nejlepší výsledky z posledních tří let,m jak zdokumentoval Kit. Evidentně slavistické "fanoušky" neuspokojí nic, dokud se nevymění alespoň tři trenéři za rok.
    Proč je Dukla nebo Příbram fotbalovější než my? Protože tam mančaft řídí jeden člověk a soustavně jej staví. Zatímco do Slavie přicházejí hráči, protože je potřebují uplatnit agenti a koupí je někteří "investoři" v naději, že je jednou s velkým ziskem prodají.
    Nakopávání je opravdu otřesné, na druhé straně Slavia dnes nemá skutečně ligové středové hráče. Navíc po vypadnutí Berkyho ani nemá spolehlivé brankáře, kteří by dokázali uklidnit a řídit obranu.
    Opravdu kvalitní je jenom Škoda, Bílek a Latka jsou solidní, Juhar v záloze by byl dobrý, kdybychom místo něj měli levého beka. Petr a Vukadinovič nejsou naši a bůhví komu "patří" Boudjemaa, Balaj a Máca Gecov a kde skončí na jaře, a tak jim může být volné, jestli Slavia sestoupí...
    Zmrhal při nominaci do U-21 si ještě nedokáže udržet stabilní formu.
    Hrubý má alespoň solidní kopací techniku.
    A tak jediné, co nám zbývá, je využít výšky a síly Latky, Bílka, Dobrotky, Škody a Zmrhala a zkoušet střílet góly ze standardek.
    Kdyby majitel Slavie, ať už je to kdokoli, teď podlehl tlaku ubrečených fandů a vyměnil zase trenéra, bordel by se ještě víc prohloubil.

    • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

      rak (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 00:40 |  
      0 0

      Nemyslím, že jsou tady hloupí radilové. Cestou ze zápasu jsem přemýšlel, co bych o zápase napsal a pak zjistil, že se to tady opakuje mnohokrát a tedy, že jsem to asi viděl stejně. Z druhého poločasu tak asi 5 % času (10 % už je asi moc) jsme předvedli něco zajímavého ke koukání. Jinak to bylo nesmyslné nakopávání na osamoceného Škodu a skončilo téměř vždy ztrátou míče. Totální rezignace na mezihru resp. neschopnost jí hrát. Prostě to už snad ani není fotbal. V první půli sice byla Dukla také lepší, ale dalo se na to spíše koukat, i když jsme tam měli, zejména na pravé straně, průchoďák, takže to střídání trochu chápu.
      Nejsem rozhodně zastánce rychlého vyhazování trenérů, ale zase na druhou stranu není možné, aby byl Beránek nekritizovatelný. Zase tak dokonalý nikde, ani poprvé u nás nebyl. Např. tlak na Radu byl také zejména kvůli nekoukatelnému fotbalu, ne ani kvůli výsledkům. Zatím tedy ani malý posun k lepšímu fotbalu za těch pár měsíců moc nevidím. I když oproti tragickému Paastorovi (totální rozpor mezi řečmi a realitou) snad ano. To byla od Rusáků hovadina. No Koubek nám ale možná teď děkuje.

      • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:46 |  
        0 0

        Určitě tady nejsou hloupí radilové,ale co "radil" to jiný názor.Takže kdyby tady byl trenér,co by dal na naše rady,tak by se musel ne rozčtvrtit,ale rovnou rozdvacetit.
        Podle některých by nestavěl Dobrotku,podle druhých Juhara,podle třetích Míňu,podle čtvrtých Boudjemu,Hrubého,Zmrhala............pokračovat nemá cenu.
        Systém je takový,jaký zvládnou hráči a na jaký mají i fyzické parametry.
        Ale jedno je jistý,soustavně měnit trenéry je cesta do pekel,duch dřevěnky žije!

    • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

      rybka     před 10 lety 08.11.2014 01:09 |  
      0 0

      Jsem rád,že jsem stále píší Slávisté jako je Tantalos.V pár větách přesně vystihne současné problémy Slavie.Do Prahy to mám přes 300km a tak většinou sleduji zápasy v televizi nebo na internetu,proto se nepouštím do hodnocení a čekám na komentáře Vás,kteří to sledujete na živo.Momentálně to opravdu není moc na koukání ale třeba takové Teplice nebo Boleslav jsou na tom bodově podobně.Trenér Beránek momentálně věří bojovníkům na úkor technických hráčů a já chápu,že to není fanouškům moc po chuti.Je ale otázka jestli vůbec takové hráče máme abychom hráli pohledný fotbal.Trenéra bych hodnotil až po sezoně.Takový Liberec docela pohledný fotbal hraje ale stačí ještě pár nevýher a možná bude hrát o záchranu jako loni Slavia.Některé pozitiva na podzim snad jsou-vstřelené branky,střelec Škoda,bojovnost.Počítám,že dostanu od některých Slávistů za uši ale na to jsem tady na Moravě zvyklej.A ještě jeden postřeh:zdá se mi to,nebo je příspěvků od Vás Tantalosi nebo třeba Slaviatora méně?rybka

      • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

        honza1947     před 10 lety 08.11.2014 01:23 |  
        0 0

        Musím Tě podpořit, mluvíš mi z duše.

        • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

          bongor     před 10 lety 08.11.2014 06:59 |  
          0 0

          Chodím na fotbal několik desítek let a nejvíc mě bavilo,když jsem chodil na IV.třídu
          v malé obci Rudník.Úniky,bojovnost,tvrdé střely,dokonce i sranda a inzultace.Ono je dobré si uvědomit,kdo proti nám hraje,že proti nám stojí mančafty,které potvory chtějí taky vyhrávat a nikdo nám nedá nic zadarmo.Je jasné,že my jsme Slavia,nejstarší a nejslavnější mužstvo Čech,ale to oni taky nechtějí respektovat.Dále to vypadá,že nemáme dost financí na nákup špičkových hráčů a že
          máme trenéra Slávistu,kterému skutečně záleží na Slavii,má za sebou úspěchy a má mnoho zkušeností.Ale není to holt David Cooperfield.Moc bych chtěl vidět od naší Slavie hezký a úspěšný fotbal,ale jde to,když si všechny ty předchozí veličiny dám do jedné rovnice?

        • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

          Dobi     před 10 lety 08.11.2014 07:27 |  
          0 0

          I já podporuji!. Já jsem zažil i Slavii před vznikem OP. V hledišti převládali lidé, kteří pamatovali Bicana, Pláničku, Kopeckého a Puče a pro řadu z nich nebyl nikdo dost dobrý a podle mne zničili i nadějné mlaďochy (na lepší tehdy Dynamo nemělo). Obroda v letech 1964-65 sice přinesla euforii, ale pak zase začali převládat rejpalové. Proslulá dřevěnka, plataři, žabáci nenechávali na nikom nit suchou. Ale bývali to starší lidé, kteří za uprchlé mládí vinili kdekoho, třeba i nešťastníka Bédu Tesaře, který nedal penaltu s Interem... Často mezi žabáky byli i bývalí dobří fotbalisté různé úrovně, tady mi připadá, že někteří rýpou už od kolébky. Buďme vděčni za každý bod, za trenéra-slávistu, což neznamená, že bych byl pro připokálenost tam, kde se může hrát na výhru. Ale ohlédněme se třeba do jara, kolik chybělo, abychom dnes hodnotili zápasy s Ústím, Varnsdorfem, Opavou či Třincem...

          • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

            rak (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 09:43 |  
            0 0

            To je pravda. Na tu tribunu jsem nikdy nechodil, vždy naproti. Osobně proti Beránkovi nic nemám, přišel do nevábné situace, ale to neznamená, že tady budeme chválit hru, která je nekoukatelná. Kdyby z těch nákopů alespoň někdy něco bylo. Včera ve druhé půli to bylo dost zoufalství a nevím, proč máme na něco takového chodit. Kvůli vydřenému bodu? Rezignace na jakoukoli kombinaci. Tak nehraje v lize ani ten nejhorší tým. V první půli to přitom vypadalo, že bychom mohli i vyhrát.

    • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

      edenian     před 10 lety 08.11.2014 09:33 |  
      0 0

      Nevidim teda zadnou vlnu odporu, ale fanousci proste nerozumi tomu, co se hraje. Ja taky. To je tak vsecko co je tady k videni.

    • Re: Hlavní problém - přespříliš hloupých radilů

      Travinho     před 10 lety 08.11.2014 09:52 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Rozhodně nemáme horší hráče než Dukla a ta nás na plné čáře přehrála a to také v létě vyměnila půlku mančaftu a na jaře byla zoufalá.

  32. Re: Dukla - Slavia 2:2

    zeleznik2     před 10 lety 07.11.2014 23:58 |  
    0 0

    Bod dobrý, ale mohly být tři, dneska oba gólmany svůj tým nepodržely, to co předvedl Rakovan při druhém gólů, to byla naprosto žákovská chyba, ale stává se, to
    střed zálohy taky není bez viny, protože, jak se rozestoupily hráči a nechali Beaguela lehce projít a vystřelit, byla obrovská chyba, 9:3 na střely na bránu hovoří po první půli za vše, byli jsme dneska směrem dopředu hodně produktivní, ale defenzíva znovu hořela, Boudjemaa prostě nemůže hrát proti takovým týmům, přesto ho znovu Míra postavil, ale po půli ho stáhl, proč nepostavil třeba Pitáka fakt nevím a proč jen jedno střídání?no máme 6 bodů z potřebných devíti, takže výhra nad Hradcem a pokuty nebudou, ale jen abychom vyhráli.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      honza1947     před 10 lety 08.11.2014 01:43 |  
      0 0

      Souhlasím s Tebou, že při druhém gólu to byla chyba středu zálohy a nejen zálohy ale i středu obrany, včetně Latky. Všichni na toho Považana koukali, couvali a nechali ho v klidu vystřelit. Ale jako bývalý gólman nesouhlasím s tím, že tento 2. gól byl Rakovana. To byla "prda" přesně na zadní tyč a tam neměl Rakovan nárok. Jednoznačně chyba defenzivy.
      Pokud jde o diskuse kolem Boudjemaa. S míčem to sice umí, ale není to hráč pro dnešní fotbal. Nelze uvažovat s tím, že někdo bude jen útočit a někdo jen bránit. Na Dobrotkovi se chce, aby také útočil, ale pak mu musí křídlo vypomoci s bráněním. A to Boudjemaa buď neumí a nebo nechce. Takže já se spíše divím, že ho MB nevystřídal již dříve.
      A pokud jde o ten kombinační fotbal, po kterém se tak volá, na ten v současnosti nemáme hráče. Snad dva tři, a to je málo. Karel Piták už je pomalý, Boudjemaa vcelku neupotřebitelný, Mičola zraněný a Ti mladí kluci, kteří mají sice rychlost, tak to ještě neumí tak, aby kombinací udrželi balón. Dají jednu, dvě přihrávky a konec. Přijde nepřesnost a je po akci. Tak se to, Bohužel, nakopává.

  33. Re: Dukla - Slavia 2:2

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 00:05 |  
    0 0

    kolik jsme měli bodů minulej rok po podzimu?? Snažil jsem se to najít, ale nedaří se. :(

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Travinho     před 10 lety 08.11.2014 00:15 |  
      0 0

      13 potažmo 16, pokud bych počítal i 16. kolo, snad si to dobře pamatuju.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      tolsimir     před 10 lety 08.11.2014 00:15 |  
      0 0

      16

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Dobi     před 10 lety 08.11.2014 07:18 |  
        0 0

        Po 15 kolech (tesy polovině soutěže) 13 a pak ubojovaná výhra s Libercem, kdy jsme se trochu vyšvihli výše - se 16 body...

  34. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Roman11     před 10 lety 08.11.2014 00:41 |  
    0 0

    To jsme si zase užili.Hra se štěstím se stále opakuje.Buď ho máme nebo ne.Ani jedna dobře vypracovaná akce.Obrana je děravá ,chaotická a před ní směšný Baez. Záloha nehraje nic a Škoda je v soubojích s přesilou neúspěšný.

  35. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Luuke     před 10 lety 08.11.2014 07:01 |  
    0 0

    Jestli že se podívám na hru obrany,tak dnes byla neskutečně slabá.Když k tomu přičtu kolaps Latky v derby a ztrátu bodů V Jihlavě v podání Bílka,je nejlépe bránící hráč Kodr. Na podzim zahrála obrana nejlépe v ČB, kde ale zase chyběl promyšlený útok.Včera měl jenom dobré momenty Latka když silou eliminoval francouze.

  36. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Petr9608     před 10 lety 08.11.2014 07:23 |  
    0 0

    Na 5. místo by mohlo stačit 47 bodů...

    Nyní máme 18...

    Pokud:
    Hradec 3
    Baník 1
    Liberec 1
    Teplice 3
    Plzeň 0
    Boleslav 1
    Brno 1
    Bohemka 3
    sparta 0
    Jihlava 3
    Jablonec 0
    Budějice 3
    Příbram 1
    Dukla 3
    Hradec 3
    Slovácko 3

    ...tak bysme toho dosáhli.

    Všimněte si, že neuvádim žádný vzdušný zámky a jediná výhra venku by byla ta z Hradce, jenž by v 29. kole měl bejt už jasně sestupující.

    V zásadě doma nám to celkem jde. Pokud neselžem s Hradcem, tak budem mít úroveň 5-1-2, což by nebylo tak strašný. Jediná skutečně ZTRÁTA by byla s Brnem. S prohrou se spartou se muselo počítat a remíza s Peltacticos taky ujde. "Plusové body" jsou naopak za Plzeň. Řekněme tedy, že PLZ s BRN byla "vykrácena" a jsme na svém.

    Čili v globále doma žádná ztráta.

    Venku se dá alternovat výhra na Slovácku za prohru v Jihlavě.

    Prohra v TEP a MBO asi odpovídá, stejně jako plichty v Budějkách a na Julisce.

    Ztrátou budiž Bohemka, kde to měl bejt bodík.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Falk     před 10 lety 08.11.2014 07:59 |  
      0 0

      Začínám pomalu rezignovat,už ani nebudu kritizovat hráče,ale vůbec už dlouhodobě nemáme střední zálohu,fotbal hrůza ,samé nákopy,ubohé priposrané bránění remizi,a k tomu vyjádření Beránka - hrál se fotbal nahoru dolu, nebo už jsem do toho nechtěl zasahovat,dnes nejhorší Beránek a jeho styl a bez střední zálohy se hrát nedá,ten náš fotbal je hnus

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Kornovo     před 10 lety 08.11.2014 08:09 |  
      0 0

      neblbni, hraci a realizacni tym ted budou platit pokuty za sve "vykony", na pohary ted urcite nemysli

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        slaviator     před 10 lety 08.11.2014 08:19 |  
        0 0

        Nebudou, to ukopou

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      winter (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 10:46 |  
      0 0

      určitě prohrajeme ještě víckrát než jen se sraltou, plísní a a jabloncem ;) když jsme schopný prohrát doma s brnem nebo v jihlavě tak určitě nějaká podobná ostuda nastane znovu, tím jsem si jistý..

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 11:47 |  
        0 0

        S plísní jsme měli štěstí,se sraltou zase smůlu s těmahle veličinama se musí počítat.Viděli jsme ,kdo tady v kotlině umí fotbal,samozřejmě je to Plzeň a potom dlouho nic.Té stačilo,že Koubek není trouba a pořádně si prostudoval Hřebíkova schemata a bylo po rudé slávě,nevystřelili na branku 90 minut a šlus.On ani Míra není určitě hloupej,to bylo vidět z toho že jsme sehráli celkem vyrovnanou partii se samotným božstvem,bohužel se nepodařilo dát góla,naše štěstí bylo někde na výletě.
        Jinak jsme taky klidně mohli vyhrát,určitě zaslouženěji než s plzeňákama,ti jsou oproti nám i sraltě o třídu jinde.

  37. Re: Dukla - Slavia 2:2

    klimi     před 10 lety 08.11.2014 08:44 |  
    0 0

    Zdravím,
    tak jsem po včerejšku trochu vychladl, tak přidám nějaké hodnocení, hezky popořadě.
    Úvodní sestavu už nějak nebudu ani hodnotit, to je trenérovo záležitost. Že tam je stále oblíbenec Černý, který poslední zápasy hraje totální tužku, raději nezmiňuji. Je pravda, že trenér asi nemá nějak moc vybírat, ale ignoraci Balaje nějak moc nechápu.

    Co mělo znamenat střídání Damiena? Ano, Damien opravdu bránit Hanouska (toho krajního beka) nestíhal, to je pravda. Ale on prostě nemá být na hřišti proto, aby lítal s bekem k vlastní brankové čáře, to opravdu ne. To Beránek jako nevěděl, že je Hanousek takhle nebezpečný? Resp. jestli chtěl Damiena totálně potopit, tak se mu to povedlo.
    V půlce tedy Damiena přišel na hřiště Nitrák, který přišel na hřiště bránit Hanouska. Ano, pomohlo to, ale tím jsme úplně rezignovali na nějaké útočení. Měli jsme ze hry nějakou šanci, nebo aspoň náznak, kromě jednoho "brejku" dva naši na pět Dukláků. To je prostě zase ta dementní logika, raději budu hrát dozadu na jistotu a rezignuji na útok, než trochu riskovat a hrát i útočně, ale beru to, s tím asi u Beránka nic nezměníme. Naopak se zase nechci Damiena nějak zastávat, ale zase se Beránkovi povedlo totálně zazdít jednoho z nejlepších hráčů, kteří tu min. za poslední 3 roky hrál.

    Co říct k naší hře? Jedna ukázka: Rakovan v první půlce chytá míč do ruky, čeká, a poté dlouhým nákopem vykopává na Škodu, který hlavou sklepává před sebe na své spoluhráče. Jenže tam žádný spoluhráč NENÍ. Mezera 30 metrů mezi Škodou a zbytkem pole. Je tohle normální? To jim radí Beránek nebo jsou hráči prostě tupí? Takhle to bylo min. 3x...

    Opravdu nerozumím tomu, proč jsme rezignovali na jakoukoliv fotbalovost? Kdy jsme naposled dali normální branku ze hry? Včera jednu po rohu, jednu po totální chybě gólmana. Proti Příbrami jednu po standartce (z půlky)., jednu z penalty a jednu po centru z tlaku po odraženém míči po standarte (z půlky).. Trapným Budějovicím taktéž pouze branka z penalty. Proti Jablonci branka po standartce (z půlky). Naposledy snad proti Brnu Černý 12. září.

    Máme opravdu tak špatný tým, aby si z nás každý tým dělal herně legraci? Dukla si z nás udělala kuželky, hrála s námi bago, Příbram byla taky herně lepší, Budějovice byly marné, přesto také několikrát zahrozily, Jablonec a Spartu neřeším, Jihlavu jsme také nepřehráli, Bohemku nějak moc neřeším, Brno si s námi dělalo co chtělo...

    Ne, neříkám, aby Beránek skončil, jen jsem po jeho příchodu věřil, že Slavia bude konečně hrát pěkný útočný fotbal s presingem. Bohužel, je to zatím opak. Je pravda, že branek jsme sice dali hodně, ale z toho 10 z 20 branek jsme dali ve 3 z 14 zápasů...Nevím, nerozumím tomu...Jsem z Beránka dost zklamaný, do konce podzimu už žádné očekávání nemám, ale od zimy konečně očekávám, že se budeme o fotbal aspoň snažit, když už ho může se svým kádrem hrát i Příbram s Brnem a další.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      rak (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 09:56 |  
      0 0

      S tímto musím souhlasit. Já jsem neočekával, že budeme hned hrát pěkný útočný fotbal, ale jak jsem psal výše. Nevidím za podzim žádný posun, který jsem, byť mikroskopický, viděl za Koubka (jeden zápas - blbec nelze brát za kriterium). Myslím ale, že nemáme až tak tragický kádr ve srovnání s řadou ligových mužstev, abychom takto hrát museli. Bodově na tom tak špatně nejsme, ale takto nemůžeme dlouhodobě hrát. Pokud nebude vidět žádný pokrok, tak bych Beránkovi nedával víc než do konce jara. Věřím tedy, že něco vidět bude, protože náhrada mě stejně nenapadá. Kozel už to vícekrát odmítl.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        klimi     před 10 lety 08.11.2014 10:05 |  
        0 0

        Já taky nečekám, že budeme soupeře točit jak na kolotoči, ale že naše kombinační akce začíná Latkovo nahrávkou Bílka, pokračuje nahrávkou na Juhara a poté končí nákopem dopředu, tak to je smutné. Snad si zde zase nepřečtu nějaké nesmysly z Belgie o tom, jak posuzuji Juhara jen podle vzhledu, ale bohužel to tak je. Jediné plus snad je to, že Juharův je vždycky docela přesný, ale Škoda to prostě sám neudělá.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          edenian     před 10 lety 08.11.2014 11:55 |  
          0 0

          Presne. Tohle me naprosto depta, psal jsem o obrane uz minule, porad mi vychazi vyraz " priserny" prestoze to je tady odmitano. Ostatni rady samozrejme predvadeji totez. A to je prave to, co nikdo nechape jestli to po hracich trener chce, nebo ne.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        vavicek     před 10 lety 08.11.2014 10:19 |  
        0 0

        A kdo z týmu před námi má horší kádr u útočných hráčů? To tady neustále čtu, ale nikoho jsem neviděl to konkrétně popsat/rozebrat. Já prostě nevidím před námi tým s horším kádrem.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 10:44 |  
          0 0

          Baník, nebo Dukla mají lepší ofenzivní hráče? Maximálně srovnatelné.

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            vavicek     před 10 lety 08.11.2014 10:54 |  
            0 0

            Ano, mají. Stačí se podívat na lonský zápas na Bazalech. Dukla - Černý se tam neprosadil. Mají lepší krajní obránce. Beauguel má bilanci v lize gol na 151 minut. Škoda pře 300 ( nepočítám období, kdy hrál v obraně). Na stranách Mareš a Nestor - lepší než naši.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      vavicek     před 10 lety 08.11.2014 10:17 |  
      0 0

      Každý záložník musí bránit. At se jmenuje Boudjema nebo Robben. Robben pod Heyckesem seděl na lavičce, protože se podle něj nedostatečně věnoval bránění. Takže ano - Boudjema je na hřišti mimo jiné proto, aby lítal s bekem k vlastní brankové čáre. Kdo jiný by to za něj měl dělat? To má Dobrotka bránit dva hráče?

      Nejlepší hráč za poslední dobu? A proč hraje kulový pod Beránkem i Pastoorem. Podívej se na jeho bilanci vítězství/prohry. Kdyby byl tak dobrý, tak kolem něj tým výkonnostně roste. Nic takového se neděje.

      Ano. Už byste si mohli uvědomit, že mámé papírově slabý tým. A to zvlášť směrem dopředu.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        klimi     před 10 lety 08.11.2014 12:18 |  
        0 0

        Ahoj,
        ano, v zásadě i souhlasím s tím, co říkáš.
        Je škoda, že naši "krajní" beci jsou tak marní, že taky nedonutí soupeřovo ofenzivní hráče bránit u pomezní čáry, resp. za to může asi celý tým, když útočíme max. v pěti lidech...

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 10:39 |  
      0 0

      Souhlasím. Nevolám to po odvolávání Beránka, ale ruku na srdce - neměl by ten progres herní i taktický být větši?

      Vždyť je děsná tragedie. Ok, zabezpečili jsme pravou stranu, ale také jsme zcela zabili všechny ofenzivní snahy stažením prakticky jediného hráče, který se nebál hrát. Hrajeme děsně připosraně. To je lepší 45 minut bránit plichtu, než se pokusit to zvrátit? Nehledě na to, že Boudjemaa se musí cítit jako úplný debil.

      A že Boudjemaa málo brání? Tam spíše hořel Dobrotka. Co oblibený pracant Černý? On se sice vrací, ale kam a jak? Levé strana neustále volná a přínos ofenzivě? NULA. Jeho směšnost podtrhl souboj tělem, kde do toho Míňa šel celý zaťatý - soupeř v pohodě ustál, běží dál a Míňa na zemi. Pro ilustraci - 5m od vápna. Ten kluk je totálně z formy a stejně pořád hraje. Znovu, být Boudjemaa, cítím se jak debil na druhou.

      Nitrák tu má končit, pak zase hraje. To je zcela nekoncepční a absurdní. Už jen čekám, kdy nastoupí Gecov.

      Nějak se mi ten náš fotbal prostě nelíbí, hra nefunguje jako celek, nejsou tam ani náznaky automatismů. Střed je děsný průchoďák, Baéz tam jak drak, skluz za skluzem hasí maléry a pak ho tu ještě někteří kritizují.

      Podle mě tak hrozný kádr nemáme, abych byli rádi za plichtu z Dukly. Např. to opomíjení Balaje je nesmyslné. Stejně jako to lpění na 4-5-1, jak píše klimi, Škoda je tam úplně osamocený.

      A na závěr - tah s Rakovanem se mi jeví taky zcela zbytečný. Hrubeš alespoň něco pochytal.

      Nevím, už tradičně se ve Slavii začínám těšit na zimní pauzu, snad se posílí. Můj dojem ale je, že ten kádr není tak hrozný, abychom museli předváděť takový připosraný nefotbal.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 10:55 |  
      0 0

      Vidim to jinak, Damien byl jeden z nejhorsich na place, protoze nejen ze neudelal nic dopredu (krom jednoho centru ze zoufalstvi, ktery shodou stastnych okolnosti skoncil golem), ale dozadu byl uplne tragicky. Nelze rict, ze jeho stazenim jsme rezignovali na ofenzivu, kdyz ani on dopredu nic nepredvedl. Stejne tak ignorace Balaje - ten chlap se musi ucit na hristi pracovat, proto nehral na sparte a proto sedi i u nas.

      Jasne, mrzi me taky, ze nehrajeme pekny kombinacni fotbal.. na druhou stranu chapu trenera, ze po serii porazek sazi na bojovniky, tenhle tym byl na jare nejhorsi v lize a chapu, ze nechce dopustit, aby se krize zas prohloubila. Volali jsme po technickych hracich, Hrubym a Boudjemaaovi, ale oba predvedli vcera hrozny vykon. Kazdej se tu vozi po Minovi, ale nekouka se na to, co se skutecne delo na hristi, ze to nebyl on, kdo ztracel jeden mic za druhym a v obrane stinuje, v tomhle vynikali hlavne Boudjemaa, Hruby a Baez.

  38. Re: Dukla - Slavia 2:2

    Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 09:47 |  
    0 0

    Já tedy nevím, kde se bere v někom to přesvědčení, že Boudjemaa je jakýsi fotbalový skvost, jemuž Slavia brání v rozletu. To tady snad musí rozšiřovat jeho agent. Položil si někdo někdy otázku, proč, když je to takový zázrak, hrál /jenom/ v Rumunsku a pak odešel do v tu dobu podprůměrné Slavie? To nikdo z lepších klubů jeho výjímečnost neodhalil? Že to umí s balonem, to mu nikdo nebere, ale co je to platné? Jak jste, proboha, někteří přišli na to, že nemusí bránit? Kdo má bránit jeho hráče? A k té jeho kreativitě: Co vymyslel v zápasech, ve kterých nastoupil? Není pravda, že nemá komu dát balon. V televizi to vidět není, na stadionu ano. Stejně tak není pravda, že zapadl do naší současné šedi, každý kvalitní hráč vyčnívá, i když hraje v mizerném klubu. Proto ti kvalitní potom odchází do lepších týmů, ne do současné Slavie. Podle mě ten člověk zahrál pár zápasů po příchodu a zřejmě /zdůrazňuji, že jde jen o můj dojem/ nějak podlehl zdání vlastní nenahraditelnosti. Když ho Beránek přestal stavět, protože neměl fyzičku a byl z formy, tak se nějak kousnul. Kdo ho viděl na Žižkově, ví, o čem mluvím. Kdo to neviděl, ať si najde hodnocení trenéra.Abych to shrnul, jestli v zimě odejde, já po něm truchlit nebudu a pár lidí tady bude mít aspoň zase na co nadávat.
    Co se Beránka týče, je pro mě jeho práce zklamáním. Stažení Boudjemaay bylo v pořádku, ale proč místo něj nepřišel ofenzívní hráč? A co musí udělat Balaj, aby se dostal na hřiště?
    K obdrženým gólům: Byl jsem až nahoře na bidýlku, viděl jsem je skvěle a jsem přesvědčen, že ani za jeden Rakovan nemohl. Za první tedy stoprocentně ne, ale je pravda, že když jsem se podíval na záznam /z opačného pohledu/, tak ten druhý trochu vypadal, že ho mohl chytit, ale já se pořád přikláním k tomu, že ne.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Travinho     před 10 lety 08.11.2014 10:02 |  
      0 0

      S hodnocením Boudejmy musím souhlasit. Záložník prostě bránit musí. Na druhou stranu nemyslím si, že by za něj přišel vyloženě defenzivní hráč. Nitrianský už několikrát ukázal, že ofenzivní křídlo hrát umí, ale vzhledem k tomu, že nás Dukla přitlačila se fakticky nedostal za půlku. Co se týká Balaje, tak nevím úplně za koho by měl jít. Byli jsme pod tlakem a posílat tam druhého útočníka by nás mohlo potopit, Škoda je pak nenahraditelný při standardkách a dokáže alespoň chvilku podržet míč. Každopádně doma proti Hradci bych Balaje postavil. U Rakovana jsem žil v domnění, že za druhý gól nemohl, ale když jsem se podíval na záznam v tv, tak to mít měl. To ovšem nemění nic na fakt, že u obou branek absolutně vázla souhra defenzivy a branky jdou hlavně na její vrub.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 10:18 |  
        0 0

        Mě jde spíš o to, že nahoře jsme byli, když hráli oba útočníci. Až najednou v zápase s Brnem nechal Beránek nesmyslně Balaje sedět. Do té doby jsme dávali dost gólů, pak jsme se najednou začali soustředit na defenzívu a podle toho to taky vypadá.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          vavicek     před 10 lety 08.11.2014 10:47 |  
          0 0

          V Teplicích ten systém s dvěma útočníky vůbec nefungoval. S Baezem to hrát nelze, protože spatně pokrývá prostor a obrana potom nestíhá.

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 11:19 |  
            0 0

            Já nemluvím o Teplicích /Plzni, Spartě, MB.../, ale o Brnu, Příbrami nebo Dukle. Zápas na Slovácku se otočil až když přišel na hřiště Balaj, následující dva zápasy doma se hrály se Škodou a Balajem. V těch třech utkáních jsme dali devět gólů. V následujících jedenácti jedenáct.

            • Re: Dukla - Slavia 2:2

              vavicek     před 10 lety 08.11.2014 12:48 |  
              0 0

              Na Slovácku hrál Balaj v základu. Proti Brnu jsme tak hráli, protože mají rychlé hráče na stanách a jsou v tom podobné Teplicím, proti kterým to vůbec nefungovalo.

              • Re: Dukla - Slavia 2:2

                Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 13:25 |  
                0 0

                Brno přijelo do Edenu jako dvanáctý tým tabulky , venku udělalo do té doby bod. Slavia byla druhá, s Brnem doma nikdy neprohrála, přesto postavil Beránek jednoho útočníka. Balaje nechal sedět i přesto, že přijel v euforii po zápase s Portugalskem, což mu mohlo pomoct. Celý poločas se hrálo na jednu bránu, padl jen jeden gól, druhá půle až do gólu Brna totéž, druhý útočník by tomu určitě prospěl. S veškerou úctou si nemyslím, že má Brno podobné hráče, jako Teplice. Proti komu by chtěl Beránek hrát znovu se Škodou i Balajem v základu, když ne proti Brnu?

                • Re: Dukla - Slavia 2:2

                  vavicek     před 10 lety 08.11.2014 16:44 |  
                  0 0

                  Nejspíš s nikým, protože s Baezem prostě jinak hrát nejde. Nemluvě o tom, že jsme žádný tým s tím stylem nepřehrávali. Pokaždé měl soupeř velké množství šancí.

                  • Re: Dukla - Slavia 2:2

                    Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 17:30 |  
                    0 0

                    To je pravda, ale jak stojí výše, poměr zápasy/branky byl 3/9, zatímco dále to bylo 11/11. A hrál i Baez.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 10:42 |  
      0 0

      S Boudjemaa jsi úplně mimo, jen pomluvy a ataky. Vymyslel např. asistenci Balajovi a měl prsty v gólu Škody.

      Druhý gól měl Rakovan chytat.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 11:14 |  
        0 0

        Ano, jistě, jenom pomluvy a ataky. Twe, můžeš mi vysvětlit, jaký bych asi měl mít zájem na pomlouvání Boudjemaay? Nedělej z něj nedoknutelného, na to tady nic moc nedpředvedl! Místo toho mi vyvrať nějakým argumentem to, co píšu o tom, že se objevil ve Slavii a ne v nějakém lepším klubu a to, proč jinde výjímeční hráči září i ve špatných týmech.
        Balajovi na gól nahrál /hurá!/, Škodovi nahrál Rada, kdyby ten balon napálil místo něj Juhar, bylo by tady milion keců, že se to nedá brát jako nahrávka.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          edenian     před 10 lety 08.11.2014 12:07 |  
          0 0

          Juhara tady moc nemydlime ne? Ale ja myslim Edwarde ze s Boudjemaaou je to trochu jednodussi. Proste je to sikovny fotbalista, kterej vypada ze hraje fotbal a ne ceskou kopanou. Jak se mu kdy dari nebo nedari, to je jina vec. Dulezite je to, ze / alespon obcas v techto casech / bavi fanousky a to bohuzel jako skoro jediny dnes ve Slavii. To je vse myslim. Jediny duvod obliby. Ale logicky, ne?

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            Edwardtheiron     před 10 lety 08.11.2014 13:31 |  
            0 0

            Hele, já mu to neberu, že je technický hráč, ale jaký má přínos pro tým? Tady se začal rozšiřovat názor, že ho ve Slavii někdo dusí, Beránek nemá rád technické hráče nebo mu dokonce závidí plat /!/ a málokdo si chce připustit, že by mohl být z formy nebo mít problém s fyzičkou, případně obojí. Proč si někdo myslí, že tomu rozumí víc, než trenér a že do toho vidí víc, než trenér? Někdo prostě řekl "Boudjemaa je skvělý hráč", tak to tak je a kdo tvrdí opak, nerozumí fotbalu, byť by to byl i Beránek. Já tenhle přístup nechápu.

            • Re: Dukla - Slavia 2:2

              edenian     před 10 lety 08.11.2014 17:35 |  
              0 0

              A to jo. Tyhle teorie taky neberu. Ale i to je produkt toho, ze vlastne nevime poradne co hrajem. Vsichni se zdrahame uverit ze jde opravdu jen o to vsechno Skodovi jedno jak.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 11:00 |  
      0 0

      Balaj nemohl nastoupit, protoze jsme horeli v zaloze a druhy utocnik by jeste prohloubil ten pruser, co v zaloze byl, navic utocnik, kterej se casto potuluje po hristi a ceka na svou minutu slavy. Kdyby nastoupil, dostali bychom jeste dva.

  39. Re: Dukla - Slavia 2:2

    jufoun (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 11:11 |  
    0 0

    No me nevadi, ze nekdo neco pokazi, ale je tam strasne malo kombinace, narazecek a to co dela fotbal tim co je. Taky obranci pri druhem golu ustupuji nevim proc a co ma golman delat s prudkou strelou cca z 13-15 metru? Kor kdyz je umistena perfektne. Chudak Skoda na hrotu bojuje vyhrava hlavy a k cemu? Nikdo z nasich neni pobliz. To se pak tezko dela utocna cinnost ve 2 lidech. Snad budeme priste hrat odvazneji, a vic ofenzivne.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 11:18 |  
      0 0

      Myslim, ze tym proste nestihal plnit obranny povinnosti, proto ztratil odvahu hrat dopredu. Stredni zaloznici byli jako kuzelky, kolem kterych duklaci chodili, prava strana horela, Zmrhal se musel moc stahovat a pak nestihal doplnovat Skodu, stejne tak Cerny hral hodne hluboko skoro vedle juhara. Dukla nas proste prehravala, taky se mi to nelibilo, ale chapu trenera, ze bral bod jako uspech, kdyz videl, co se deje na hristi.

  40. Re: Dukla - Slavia 2:2

    vavicek     před 10 lety 08.11.2014 11:13 |  
    0 0

    A jak to vidí trenér Kozel :" Spíš jsme čekali nasazení Vukadinoviče do základní sestavy, který má význam pro herní styl Slavie. Boudjemaa je trochu jiný typ hráče. A my jsme doufali, že budeme využívat jeho slabší defenzivy. V prvním poločase jsme se po jeho straně poměrně dobře dostávali do útoku. Slavia na to o půli reagovala, nasadila Nitrianského, což je spíš defenzivní hráč. Takže to byla logická reakce na vývoj zápasu."

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/trener-lubos-kozel-hodnoti-zapas-dukly-proti-slavii-f96-/fotbal.aspx?c=A141108_020631_fotbal_elv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      tolsimir     před 10 lety 08.11.2014 11:20 |  
      0 0

      tohle ale prece neni chyba Boudjemaay, ale Beranka. Kdybys dal Xaviho (jen priklad, nesrovnavam je stricto sensu) na kridlo, tak by jakykoliv tym taky vyuzival jeho slabsi defenzivy

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        vavicek     před 10 lety 08.11.2014 12:54 |  
        0 0

        Xavi je úpně jiný typ hráče a na rozdíl od Boudjemy brání.

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          tolsimir     před 10 lety 08.11.2014 13:07 |  
          0 0

          ja samozrejme vim, ze je to uplne jiny typ hrace a i sem to v predchozim postu naznacil. Slo mi o to, ze kdyz das hrace, kteremu jasne vyhovuje hrat ve stredu pole na kridlo, aby piloval lajnu, tak tam proste dobry vykon nepredvede, protoze pro to nema predpoklady

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            vavicek     před 10 lety 08.11.2014 16:42 |  
            0 0

            A jemu vyhovuje hrát ve středu hřiště? U nás hrál akorát pod hrotem a na kraji. To není střed hřiště. Nemluvě o tom, že minule tady byl chválen, když hrál na kraji.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      jufoun (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 11:23 |  
      0 0

      Skoda ze nemame v kadru Boudjekadinovice:-D

  41. Re: Dukla - Slavia 2:2

    mart01     před 10 lety 08.11.2014 11:44 |  
    0 0

    Tak přátelé,
    prvně bych chtěl něco napsat k naší hře. Je třeba si uvědomit, že v létě se v podstatě vyměnil celý tým. Příchod mnoha hráčů týmu nikdy neprospěje. Nicméně jak všichni víme, u nás to po minulé sezóně bylo potřeba. Beránek dokázal za krátkou dobu sestavit nový tým. Není možné abychom po třech měsících hráli jako Barcelona, to je třeba si uvědomit. Ano, ten tým má mnoho slabin. Jednou z největších je střed hřiště, nevím přesně kde může být chyba, ale jestli si vzpomenete na první zápas na Slovácku, už tam jsme s tím měli problémy a ty stále pokračují. Podle mě je to špatnou poziční hrou, tudíž nekvalitou. Většinou tam hraje Zmrhal, Baéz, Hrubý. Ve středu hřiště je potřeba posílit, tam potřebujeme někoho jako Horvátha, aby si to tam někdo dirigoval. Stále se opakující mezera mezi Škodou a záložníky není normální. Tam je hlavní příčina, proč nehrajeme kombinačně dobře.

    Dále bych chtěl napsat něco k Beránkovi. Slávisté, jaký jiný trenér by měl mít větší podporu, než právě Beránek? Představte si situaci, kdy jdete do týmu, který minulou sezónu s velkým štěstím nesestoupil. Kádr je kvalitou na střed tabulky druhé ligy a vy máte necelé dva měsíce abyste s tím něco udělali. Finanční prostředky jsou velmi omezené. No, že není tahle situace jednoduchá? Ano, Beránek udělal na podzim několik chyb, ale o výsledku rozhodují chyby hráčů, ne chyby trenérů. To, že udělal ty chyby svědčí o tom, jak málo času měl na přípravu. Beránek by měl mít naši plnou podporu, bez ohledu na výsledky. Bylo by hezké alespoň jednu sezónu neměnit trenéra, co myslíte?

    Cíl pro zbytek podzimu je jasný, vyhrát příští zápas s Hradcem a pokusit se bodovat v Ostravě. Přes zimu se musí kádr opět posílit. Už snad ne tak razantně jako v létě, ale posily jsou potřeba. V zimě bude mít Beránek dostatek času dát týmu herní tvář a já věřím, že se mu to povede.

    Vzhůru Slavia!

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      bongor     před 10 lety 08.11.2014 12:18 |  
      0 0

      Tak to je marte,kde se můžu podepsat?Náš příští trenér sedí nyní v Dukle/asi/,Slavia potřebuje trenéra Slávistu a proto buďme rádi,že tady máme Míru i s jeho chybami,jakým se nevyhne žádný trenér na světě.Už to,že to u nás v tom srabu vzal,by nás mělo naplnit díky.Klidně kritizujme,od toho tady SN jsou,ale musíme si uvědomit,v jaké jsme situaci/není komfortní/.Nemáme žádné taškáře s miliardami pod polštářem.Jsme chudí a průměrní a tak kritika by měla být přátelská,aby se nám nevrátili týpci jako Stračena blahé paměti a podobní.I chudej Honza může vyniknout,chce to trochu času a trpělivosti.Poznámka:Taky mě strašně sere,co nyní produkujeme.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        mart01     před 10 lety 08.11.2014 12:45 |  
        0 0

        Jsem rád, že to někdo vidí stejně :-)

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 13:45 |  
          0 0

          Vídím to taky tak.

          • Re: Dukla - Slavia 2:2

            Dobi     před 10 lety 08.11.2014 14:23 |  
            0 0

            Dejme Berymu klid. Ty chyby vidíme nejen my, ale jistě on. On nehřeší na to, že v něm právem vidíme slávistu! Dovedete si představit, co to je za "porod" připravit sestavu, aby vyhověla všem? Ona Slavia (psal jsem to už jinde) má asi nejaktivnější kritiky. Od legendárních vždy zapšklých "žabáků" po mlaďochy, kteří by chtěli vše a hned. Již nyní máme o dva body více než loni po podzimu a to byla výhra s Lbc malým zázrakem. Pokud nezískáme méně než 3 body s HK a Ovou, tak budu víceméně spokojen... Ano byli jsme i první v tabulce! A naším cílem č.1 musí být STABILIZACE. Ne v horizontu jakési pětiletky, ale ani hned. Hned se ani čokl nevykálí... Rychlé návrhy vedou k rychlým rozhodnutím - a byl tu třeba najednou Stračena. Kam dovedl Slovan, viděli jsme ve čtvrtek... Takže - jako starší - radím: Kritizujme, upozorňujme na chyby, dávejme návrhy - hlas lidu, hlas Boží! Ale neurážejme, "nepopravujme"!

            • Re: Dukla - Slavia 2:2

              edenian     před 10 lety 08.11.2014 17:41 |  
              0 0

              Snad MB nerodi sestavu aby nekomu vyhovel !?!?!

        • Re: Dukla - Slavia 2:2

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 17:19 |  
          0 0

          jednoznačný souhlas

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      edenian     před 10 lety 08.11.2014 17:44 |  
      0 0

      Asi bychom si meli uvedomit, ze v zime je treba vymenit minimalne jako v lete. / coz se samozrejme nestane, takze nic.

  42. Re: Dukla - Slavia 2:2

    1rytir     před 10 lety 08.11.2014 12:01 |  
    0 0

    Většinou tu čtu velmi rozumné reakce a byť s některými nemusím souhlasit jsem rád, že tu jsou, protože to člověku tříbí jeho vlastní pohled. Osobně si myslím, že naše současné problémy týkající se předváděné hry pramení z toho, co ordinuje Beránek. Na jeho obranu lze uvést ale to, že se snaží dostát svému slibu, ž v prvním roce se pokusí stabilizovat mužstvo, což pochopil jako stabilizaci postavení v tabulce. jinými slovy aby se nehrálo o záchranu. Tomu podřídil vše. Absolutně vše. Jak sám říká lepší vrabec v hrsti než holub na střeše. Ale není to zadarmo. Platíme za to neatraktivní hrou, otrávenými hráči na place i střídačce a z toho pramenící nedobrou atmosférou. Platíme také tím, že v zimě dost možná ztratíme technické hráče, kteří raději půjdou tam, kde budou hrát fotbal a ne odkopávanou. Pokud skutečně Boundjemaa odejde, dovedu si představit, že po něm ráda sáhne i taková Plzeň a bude tam za hvězdu.
    Ale zpět k Beránkovi. Ve zbývajících dvou kolech pravděpodobně ty dva body s mujžstvem ukope. Pokuty nebudou. A tím by to ale mělo celé zkončit. V zimní přestávce by měl jednoznačně začít pracovat na herním projevu a teprve pokud se mu to uspokojivě nepodaří, bude na místě hledání případné náhrady.
    P.S. Ještě poznámka k zoufalé hře naší zálohy. Udivuje mě, že zatímco stran Boudjemaa tu je plno kritiky, stejně jako Baéze (což je zcela nepochopitelné) si nikdo nevšímá, že nejen Černý, ale především Zmrhal je totálně k ničemu. Právě na jeho místě by měl Damien hrát! A jsem u další výtky k Beránkovi - má sguadru "nedotknutelných", což z něj dobrého trenéra rozhodně nedělá!

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      klimi     před 10 lety 08.11.2014 12:21 |  
      0 0

      Ano, já sám doufám, že DB půjde někam mimo ČR, protože šel do Plzně nebo nedej bože i na Letnou, tak tam bude jednoznačně patřit k nejlepším.

      Souhlasím, Černý prostě patří mezi oblíbence Beránka.

      • Re: Dukla - Slavia 2:2

        bongor     před 10 lety 08.11.2014 16:30 |  
        0 0

        U bolševik by byl určitě nejlepší,protože na rozdíl od papírových tygrů fotbal skutečně hrát umí.

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      doctorex (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 18:15 |  
      0 0

      A než sem nastoupil Beránek, mohl za to kdo?

    • Re: Dukla - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 08.11.2014 19:36 |  
      0 0

      Myslim, ze na Cerneho je tu kritiky dost. Zmrhal taky nehral dobre.. celkove nas ale Dukla prehravala, takze vsichni meli plny brejle obrannych ukolu, vcetne Zmrhala. Damien podle meho do Plzne nepujde, maji tym plny komplexnich hracu, ktery umi hrat fotbal i branit, jsou silni v soubojich.. v te konkurenci by si nezahral. Souhlasim ale s tim, ze mel hrat na miste Zmrhala, byl by platnejsi nez na kridle.