Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

V devětadvacátém kole vyběhnou svěřenci trenéra Petrouš na hřiště Jablonce. Hraje se v sobotu od 17:30, utkání nevysílá žádná televize.

V souběžně hraném devětadvacátém kole se všechny zápasy odehrají ve stejnou dobu, televize si proto vybraly atraktivnější přenosy, než ten z Jablonce.

Sešívaní mohou teoreticky poskočut až do první poloviny tabulky. "Stále platí to, že chceme v tabulce skončit co nejvýše. Tuto motivaci jsme myslím dostatečně prokázali už v zápase s Příbramí," řekl před utkáním Michal Petrouš.

Na marodce by měl být pouze Riste Naumov, trenér Petrouš bude mít tedy k dispozici téměř kompletní kádr.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Janda, Jarolím, Kisel, Koreš - Černý - Pospěch

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    Dobi     před 14 lety 19.05.2011 23:25 |  
    0 0

    Pro odlehčení:
    Kdysi, jak znám z vyprávění rodičů, kolovala o Jablonci posměšná básnička (možná spíše na místní Čechy..) - napíši v dialektu a volně přeložím:
    In Gablonz an der Neisse,
    dort schwamm ein Stückchen Scheisse,
    das sah der junge Nowak,
    er tochte - es ist Towak.
    Er steckt es in die Pfeiffe:
    Tfui, Teufel, es ist Scheisse!

    Překlad:
    V Jablonci nad Nisou / na Nise
    plaval kousek hovna.
    Viděl to mladý Novák,
    myslel si, že je to tabák!
    Strčí si to do fajfky:
    Fuj-tajfl, vždyť je to hovno!

    Pěkné pokouřeníčko, Peltoncové!

    A tleskám Strašákovi, že odmítli "velkorysou" nabídku pro naše fonoušky... Nemyslím, že to byla nabídka, to byla PAST. Třeba jsem pesimista, ale už nějaký pátek chodím po světě a vím své!

    Dobi

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      Jakubisko     před 14 lety 19.05.2011 23:58 |  
      0 0

      ...o jaké nabídce je řeč?

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        slaviator     před 14 lety 20.05.2011 09:05 |  
        0 0

        Pelta prý měl nabídnout nějaký prachy za to, že jim budou slávisti na stadionu fandit....

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Jakubisko     před 14 lety 20.05.2011 09:18 |  
          0 0

          Wtf? Zdroj?

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          janko (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 09:33 |  
          0 0

          To si děláš prd*l, nebo?:-)))

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          japhy     před 14 lety 20.05.2011 10:35 |  
          0 0

          Důvod???

          A já se ptám-kde máme ty hordy zraněných, co známe z posledních let? Opravdu nezvyklé.

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 11:38 |  
            0 0

            No už je to jasný. Buď je Karel špatně připravoval nebo se schválně házeli marod, aby nemuseli hrát ;-)

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              Wommi     před 14 lety 20.05.2011 11:44 |  
              0 0

              ..tak kdyz mas v klubu takovy pekny pojisteni:))))), tak proc bys nemarodil:)))

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                slaviator     před 14 lety 20.05.2011 12:41 |  
                0 0

                tak bacha, to pojištění bylo jen na trvalý následky a pro případ úmrtí :-/

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  Wommi     před 14 lety 20.05.2011 16:55 |  
                  0 0

                  ..no vsak taky oni vedeli proc to delaj,..kdyby vsichni jeste makali aspon rok pod KJ´s metodou bice a bice, tak uz do konce zivota nebudou moc chodit,..

                  ..je opravdu na povazenou, jaktoze najednou jsou vsichni ok,..ve finale i ten mina, kterej byl porad zranenej, je ted v kupe a rozhodne mam pocit, ze jim ta hra vcelku jde i po fyzicky strance,...

                  • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                    slaviator     před 14 lety 20.05.2011 19:04 |  
                    0 0

                    to pojištění ale bylo jen na jeden rok... :)) takže třeba loni neplatilo už....

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          jane (admin)     před 14 lety 20.05.2011 11:56 |  
          0 0

          Tak to asi ne vid :)

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Wommi     před 14 lety 20.05.2011 11:57 |  
          0 0

          slavi, ale nechapu duvod?..jako ze slavisti budou fandit jabloneckejm??..a duvod?..kdyt uz ani jednim o nic nejde?!

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          urs (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 12:13 |  
          0 0

          ten PELTA je arcizmrd - nelze jinak.. Hoši pokud bude lynč - začněme prosím odshora!

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            bongor     před 14 lety 20.05.2011 12:16 |  
            0 0

            To jsi ursi fakt nevěděl?

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              jane (admin)     před 14 lety 20.05.2011 12:25 |  
              0 0

              Co pise slaviator, je blbost, tak se nerozcilujte :)

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                Wommi     před 14 lety 20.05.2011 12:30 |  
                0 0

                ...bongor se asi divi ursovi, ze ten nadava, ze pelta je arcizmrd:)

                ..ursi, obavam se, ze ten pan neni arcizmrd, ale bohuzel pekne vykutalenej panacek, kterej se v tom ceskym bahnaku umi velmi dobre pohybovat, a zejmena se mu dobre plave v nasich cervenobilejch vodach:)

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                slaviator     před 14 lety 20.05.2011 12:40 |  
                0 0

                Měl jsem napsat ještě, že ty fanoušky tam chtěl přepravovat na korbě náklaďáku.. :))

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 14:22 |  
                  0 0

                  oukej - já si nevšiml, že to posílal do éteru lukáš, coby nikdy před edenem neklečící slaviator :)
                  souhlasim, že pan Pelta se umí pohybovat v tom bahništi zvaném CZ fotbal velmi odbře, ale to ještě neznamená, že mu za to jednou nedá někdo přes držku..
                  mam na Peltu spadeno už pěkně dlouho stejně jako vy všici, protože jeslti je tu nějaké zlo podobné Košťálovi - je to tento pan "podnikatel" :-/
                  fuj..

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 14:22 |  
                  0 0

                  oukej - já si nevšiml, že to posílal do éteru lukáš, coby nikdy před edenem neklečící slaviator :)
                  souhlasim, že pan Pelta se umí pohybovat v tom bahništi zvaném CZ fotbal velmi odbře, ale to ještě neznamená, že mu za to jednou nedá někdo přes držku..
                  mam na Peltu spadeno už pěkně dlouho stejně jako vy všici, protože jeslti je tu nějaké zlo podobné Košťálovi - je to tento pan "podnikatel" :-/
                  fuj..

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Dobi     před 14 lety 20.05.2011 14:26 |  
        0 0

        Údajně jim sliboval v Peltonci dost velké prostory v sektorech atd. Podle mne to byla past!

  2. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 12:57 |  
    0 0

    Jenom připomínám, že na ten podvod s pojištěním hráčů a následným navýšením zákl. jmění nepřišli ty naší bývalí (doufejme) géniové, ale první ho udělal Pelta, když v Jablonci začínal.

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      slaviator     před 14 lety 20.05.2011 14:08 |  
      0 0

      Nechce se mi lézt zase do OR, takže nevím, kdy to udělal Jablonec... ale vím, že ten znalec Otta Šmída dostal oprávnění/stal se znalcem 10.1.2008 a už 14.1.2008 měl hotovej ten znaleckej posudek... A jelikož Jablonci to taky dělal Šmída, tak o moc rychleji to udělat nemohl .) Ale jak říkám, jsem teď línej a nechce se mi teď hledat, kolikátýho měl ten znaleckej posudek na Jablonečáky...

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        lassiter     před 14 lety 20.05.2011 14:15 |  
        0 0

        znalcem byl určitě dřív, desátýho byl jmenován pouze pro toto konkrétní ocenění

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 14:28 |  
          0 0

          Přesné podrobnosti nevím, dozvěděl jsem se to nedávno od sportovního fotografa, s kterým se znám. Bavili jsme se o Slavii a přešla řeč na Jablonec. Říkal, že tím Pelta zametl s městem Jablonec (devalvoval jim podíl ve firmě) a potřeboval to, aby si mohl vzít velikou půjčku od banky a ručil takto uměle navýšeným jměním. Kdy to přesně bylo, to nevím, ale můžu se ho příležitostně zeptat.

  3. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 16:31 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že ještě nikde neobjevila informace, že hráči už mají peníze na svých kontech, ani že se v Anglii něco dohodlo,to vidí dost bledě..
    :-(

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      Wommi     před 14 lety 20.05.2011 16:58 |  
      0 0

      ..nesejckuj Kmotre,..v anglii je o hodinu min:)

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 17:32 |  
        0 0

        :-)

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 17:36 |  
        0 0

        Já vím, že budu vypadat trošku jako magor ale už se mi párkrát se Slavií stalo, že jak jsem sem napsal ňákou svojí "předčasnou" a většinou negativní prognózu, během chvíle se událo něco co jí vyvrátilo. Sem rád, že se to stalo i tentokrát :-)

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 17:46 |  
          0 0

          To chce klídek, Natland praceje na objednávku "někoho" většího. Licenci si pohlídají a pak už to půjde jen správným směrem.

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            Kactus     před 14 lety 20.05.2011 18:01 |  
            0 0

            a ten smer je kam? :)

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              Feanor     před 14 lety 20.05.2011 18:09 |  
              0 0

              Myslím, že se všichni modlíme za PPF :)

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 18:23 |  
                0 0

                Nepohrdl bych ani Microsoftem :-)
                A propos, nepadlo mě, zda s nějakým časovým odstupem některý z našich novinářů nezkusí vytvořit něco vskutku investigativního a nerozkryje kauzu Slavia nejlépe v podobě nějaké knihy.
                Takový Kmenta se svým Kmotrem Mrázkem mě docela zaujal (byť v závěru jsem se už v množství postav moc neorientoval).

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  slaviator     před 14 lety 20.05.2011 19:06 |  
                  0 0

                  Kmenta se svým Kmotrem Mrázkem se pohyboval místy dost za hranicí fabulace a autorského dotváření reality.....

                  • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                    Kactus     před 14 lety 20.05.2011 22:21 |  
                    0 0

                    misty dost? inu, ty optimisto. spis hodne. vetsina jsou to kraviny.
                    nicmene jako reseni problemu je to elegantni.

                    jsem se vzdy divil, co se tu s tim tak nadela, ze ho odpraskli.
                    doporucuju papayovce :)

                    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                      Navar (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 09:04 |  
                      0 0

                      Kraviny? I ty znalče... Kmenta se zabývá organizovaným zločinem od 90. let, mluvil mnohokrát s Pitrem, Krejčířem, Mrázkovou rodinou, Starkou, Spěvákem, Rusem, s politiky, se všemi policisty z nejrůznějších složek od lokální kriminálky po celostátní útvary, získat stovky policejn ích dokumentlů, které si mezi sebou nepředávaly ani zmíněné složky. Všechno si měsíce a měsíce křížově ověřoval, i s rizikem ohrožení sebe sama. Ve svém rozkrývání zločinu se dostal dál než policisté, což sami přiznávají. Dokázal zdokumentovat, jak politická moc a zločin prorůstají. Ve své poslední knize pak zaznamenal i velice cennou výpověď někdejšího člena podsvětí Klimenta, kterého Langer (proč asi?) vyhodil z programu na ochranu svědků.
                      A pak přijde internetový pitomec jako ty a něčí mnohaletou práci poplive.
                      Já bych byl vděčný, kdyby se Kmenta do kauzy Slavia někdy pustil. Třeba přes Sisáka...

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          mart     před 14 lety 20.05.2011 18:24 |  
          0 0

          :), nemoh bys napsat, ze ze bojis, ze nas nikdo nekoupi?
          A pokud anu, ze to bude propadak? :D

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 18:41 |  
            0 0

            :D

            Bohužel podmínkou bez výhrady bývá, že si to opravdu musím myslet ;-)

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 19:16 |  
              0 0

              Natland podle Vojty učinil potřebné kroky, aby Slavia licenci dostala. Především tedy vyrovnal dluhy hráčům, jež se vztahovaly k 31. prosinci 2010, jak to licenční manuál požaduje.
              Takže,jestli to chápu dobře,tak za letošní rok stále nedostali ani korunu.Navíc tvrdili, asi tak před 2-3 týdny,že uhradili za letošní rok 30% z dluhu.Buď si to špatně pamatuju anebo se nám stále lže.

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                mart     před 14 lety 20.05.2011 19:25 |  
                0 0

                tak tady bych se snad nebal (..., lec mozna se pletu).
                Neco asi hracum Natland zaplatit musel, jinak by nedostal glejt bezdluznosti. Jestli je k tomu treba jen doplatit za rok 2010, ... neda se holt nic delat, budou muset hosi chvili holt pockat. Asi bych na jejich (Natlandu) miste taky zaplatil jen to nejnutnejsi minimum.
                Pokud bude licence, fajn.
                Pak "uz jen" zbejva aby se dohodli s tim plesnivym ENICem :)
                Oni si mozna anglani mysleli, ze buduo moct tlacit na pilu.
                Jen maj podle me smulu, ze CMFS vnitrni dluhy (teda treba dluh ENICu) vubec nezajimaj. K licenci je potreba mit zaplaceny hrace, zamestnance, dane, a pripadne pohledavky souvisejici s provozem. Jestli Sisak visi neco Rosenovi, nebo Rosen ENICu to na svazu nikoho nezajima.

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 19:53 |  
                  0 0

                  Asi v tom mám zmatek,chápal jsem to tak,že musí hráčúm(+ zam.) zaplatit i za 01-04.No snad vědí ,co dělají.

                  • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                    mart     před 14 lety 20.05.2011 20:17 |  
                    0 0

                    :), snad jo

  4. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    smichov_1     před 14 lety 20.05.2011 19:53 |  
    0 0

    "Fool me once, shame on you; Fool me twice shame on me".

    Je neuveritelny pro me jak lide naskakuji na triky Platilu, Natlandu a dalsich podivnych subjektu. Licence? Jste se asi zblaznili. Presne jako jsem predpovidal, ceka se posledni den aby se oznamilo ze dohoda s Enicem neni (samozrejme ze neni, jde o formalitu kde se jedna strana, Natland, ani nechce dohodnout). Pote, zase formalne, zkusi trik "my jsme majitele Slavie a uhradili jsme dluhy". To by mohlo uspet snad jedine kdyby se Hasek zblaznil. Licence byla neudelena pro 3 hlavni duvody: 1) Nejasna akcionarska struktura - zmena: podivnou firmu "KI" nahradil stejne podivny a neznamy "Natland", podil ENICu porad nejasny a nedoerseny, dokonce je spor i o to zda jde o vetsinu. 2) Dluhy hracum - ted je tam sero a nejasno, Natland snad _NECO_ uhradil, uvidime kolik a zda to bude stacit k splneni alespon jednoho bodu. 3) Dluhy Enicu 110 mil. - nezaplaceno, neni co resit.

    Ja chapu ze si prejete aby Slavia hrala zase 1. ligu a mela seriozniho majitele. Ale, proboha, nenechet ze seber delat idioty!

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 20:15 |  
      0 0

      Taky něco přidám:
      V pátečních odpoledních hodinách ale tiskový mluvčí Českomoravského fotbalové svazu Jaroslav Kolář řekl, že nemá žádné informace ohledně podkladů, která měla Slavia zaslat, aby dostala licenci.
      Tomáš Vrábel

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        staroslavista     před 14 lety 20.05.2011 20:32 |  
        0 0

        Ani je mít nemuže, podklady mají dodat do uterka na svaz.

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      mart     před 14 lety 20.05.2011 20:16 |  
      0 0

      Dluh ENICu, nehraje pri udelovani licence vubec zadnou roli. Je to uvnitr klubu. (mezi vlastniky)
      Dulezita je bezdluznost vuci zamestnancum (tedy i hracum) a statu (dane).
      Nejasna akcionarska struktura.... hezke spojeni - lec pro licenci take bezvyznamne. Zadne pravidlo CMFS vlastnictvi nijak nespecifikuje.
      Vlastnicka struktura je dulezita pro nas. Ne pro svaz (alespon zatim ne). Svaz nemuze menit licencni pravidla bez prechoziho oznameni.

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          mart     před 14 lety 20.05.2011 21:03 |  
          0 0

          No, to sem sice necetl, ale neni to nic noveho.
          Podle me nemuze svaz Slavii licenci nedat.
          Co bude potom, .... tam uz pochybnosti pripoustim. Velke. Nic mene, to mi nebrani doufat v zazrak :D

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 21:04 |  
          0 0

          Smíchove,okopíroval jsem to hlavní,co se týká Slavie a nic se z toho netýká Enicu:
          Slavii sice na jednání podpořila společnost Natlanad Group, která má zájem převzít klub jako majoritní vlastník a dokonce zaplatila třetinu z desetimiliónového dluhu, který má klub vůči hráčům, ale to nemohlo stačit. Slavia nic dalšího nevysvětlila. Především neodkryla vlastnickou strukturu akciové společnosti, nedoložila, že má vypořádány závazky směrem k hráčům, zaměstnancům a státu, ani neřekla, jak má vypadat její hospodaření v další sezoně.

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            smichov_1     před 14 lety 20.05.2011 22:46 |  
            0 0

            - "Hospodareni v dalsi sezone": Ma Slavia 110 mega kteer dluzi + penize na bezny provoz klubu? Nema!

            - "Neodkryla vlastnickou strukturu akciové společnosti" - pohadkam o Key Investments a nejakem Francovi CMFS neveri a neuznala to. Tak tezko pak muze verit pohadce o Natlandu a J. Vojtovi, coz je naprosto identicka situace jako ta pred mesicem. ani dnes nikdo nevi KDO je majitel Slavie a o podilu ENIC-u existuji take ruzna rozhodnuti soudu, coz asi take na "vyjasneni" nepridava.

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 23:01 |  
              0 0

              Nechci se hádat,ale s tím Enicem si myslím,že má pravdu mart.

  5. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    Oja     před 14 lety 20.05.2011 20:15 |  
    0 0

    Dukla se vrací po 17 letech. Pro ty, kteří chtějí, aby se Slavia "očistila" pádem na úplné dno je to varování. Musí se za každou cenu udržet licence! Nebo se může stát, že budeme taky čekat 17 let a kdo ví, zda by to nedopadlo ještě hůř...

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 10:37 |  
      0 0

      Investovat do Dukly byl risk. Investovat do Slavie v 3. lize je jistota. To, že to Dukle tak trvalo určitě neznamená, že to bude trvat i nám. O tom jsem přesvědčen..

  6. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 22:04 |  
    0 0

    Informace od OZ:
    Re: Pane Zlámal,
    webmaster | 20.5.2011 22:00:54
    Dobrý večer, v sobotu vyjde exkluzivní rozhovor zástupců společnosti Natland v deníku Dnes. Jsem v každodenním kontaktu s mluvčím Natlandu panem Starým, dohodli jsme se na tomto postupu, jedná se zatím o exkluzivní rozhovor pro toto médium. Předpokládám, že Slavia přinese nejpozději v úterý oficiální zprávu o licečním řízení.

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      smichov_1     před 14 lety 20.05.2011 22:50 |  
      0 0

      Rozhovor bude jako obvykle o nicem a opakovani toho co uz vime. V utery prijdou se zasadnim prohlasenim ze uz vlastni Slavii protoze jim Franc predal majoritni podil a ze si tedy zaslouzi licenci. Vsichni se nasmeji, nam Slavistum do smichu moc nebude a tak cela komedie zdaleka nekonci, bude s Rosenem a spol. pokracovat i v 3. lize.

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2011 22:59 |  
        0 0

        Bohužel i tak to může být,uvidíme...

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Rottax (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 05:47 |  
        0 0

        Tvůj "optimismus" posledních dnů se vůbec nemění! Doufám,že se mýlíš! Komunikace Natlandu s médii i fanoušky je o 1000% lepší ve všech směrech, než za Platila. Už jenom to,že si místo deníku sport vybrali k rozhovoru MF Dnes ve mě vzbuzuje větší důvěru. Nevidím důvod, proč nevěřit,že to dobře dopadne :).

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          VitK     před 14 lety 21.05.2011 06:53 |  
          0 0

          No já tedy z mediálního pokrytí posledních dní nemám pocit, že by měla být mfDnes nějakým garantem solidnosti. Česká pozice již několik týdnů předkládá velmi podrobný popis skandálu s Key Investment a obecními politiky, do kterého byla bohužel zatažena i Slavia. Tento konkrétní, uskutečněný a velmi dobře zdokumentovaný příběh o korupci a tunelování mfDnes téměř nestál za zaznamenání. Myslím naopak, že fakt, že ve stejnou dobu zásobovala éter dalšími a dalšími informacemi, co špatného hodlal udělat (nikoliv udělal) Vít Bárta, přispěl k tomu, že se skandální události související s Key Investment příliš dlouho neohřály ani na stránkách ostatních médií. Snad poprvé od doby, kdy se tento pán objevil na veřejnosti, v něčem souhlasím s Vítem Bártou. Také mám pocit, že prostřednictvím především mfDnes byla v tomto případě vytvořena jakási varianta Vrtěti psem po česku.

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            Rottax (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 07:29 |  
            0 0

            Myslel jsem to tak,že Dnes je pro mě důvěryhodnější než Sport.

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              bongor     před 14 lety 21.05.2011 07:46 |  
              0 0

              Můj názor je,že spart je velmi nedůvěryhodný,i když se poslední dobou snaží tento pohled poněkud zlepšit/když jim konečně došlo,že česká společnost se dělí na slávisty a sparťany a že i ti slávisti jsou potenciálními zákazníky/.Co se týče MF,tak si rovněž nedělám iluze,ovšem jejich úkoly se pohybují spíše v oblasti mlžení v jiných oblastech/ekonomika,politika/.
              Náš případ zasahuje do obou sfér,je to prostě česky řečeno bordel,za který by v každé civilizované společnosti jeho stvořitelé seděli v chládku.U nás taky sedí,ale ve svých kancelářích,úřadech,nebo leží na plážích,obklopeni vnadnými divami.

              • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                bongor     před 14 lety 21.05.2011 08:05 |  
                0 0

                Tak jako hejno krkavců snesli se na tuto zemi,aby vyklovali každé zrnko zlata a stříbra.
                Nemají slitování,jejich srdce zjedovatěla touhou po bohatství,se vším kupčí,všechno prodávají.
                Chceš pokřtít dítě? Zaplať!
                Chceš loupit a vraždit?Zaplať a bude ti odpuštěno!
                Ale pak,kdyby sám ďábel zaplatil,vstoupil by na nebesa?
                A za peníze takto vydřené z chudého lidu koně krásné chovají,čeleď nepotřebnou drží,v kostky hrají a na své kuběny kožichy drahé věší.
                Zatímco Kristus chodil bos a neměl.kde by hlavu složil.
                Však poznejte se ,vy zloději chudého lidu,nebož Bůh i lidé vás vidí!

                Tohle sice do fotbalu nepatří,ale je to zcela výstižné,i když 600 let staré.Kdo myslíte,že takto viděl i do budoucnosti?Akorát si nejsem jistý jestli tam nemá být jejich srdce zledovatěla.

                • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

                  Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 08:58 |  
                  0 0

                  Ne, je to správně, zjedovatěla (jedovatá srdce). To je myslím i horší, než ledová či chledná srdce. Díky bangore, krásný citát a do fotbalu to obrazně řečeno patří taky. Ale ono je to asi v každé době. U nás je románský kostelík z 10.stol., kde provázel jeden důchodce zdarma (dobrovolné vstupné) a teď nastoupil nový, mladý farář a okamžité ho vyhodil, že nemá přehled o financích. Tak jsem si vzpomněl na Jana Husa, to je 800 let a za tohle ho upálili mj. chamtivost a hamižnost církve. Takže, dějiny se stále opakují a je jedno jestli jsou to politici, církev nebo prostě vládnoucí třída obecně.

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            EdCable     před 14 lety 21.05.2011 09:23 |  
            0 0

            Tak rozhovor logicky budou davat tam, kde je nejvetsi sledovanost. A to je MfD, ne Ceska pozice. S tim muzeme nesouhlasit, muzeme na to nadavat, ale to je tak vse..

  7. Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 10:15 |  
    0 0

    Z článku na IDNES: Podle licenčního manuálu je rozhodujícím dnem 31.prosinec 2010 a k tomuto dni vůči hráčům, zaměstnancům ani vůči státu neexistují dluhy. Ve chvíli, kdy bude udělena licence, tak jsme domluveni s hráči, že budou dostávat v postupných termínech další peníze, abychom 30.června měli čistý stůl.

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2011 10:37 |  
      0 0

      Pokud nekdo mate pristup k dnesni MF Dnes, muzete sem napsat i dalsi dulezite body? Bohuzel me se nedari dostat do elektronicke verze, platebni SMS to ignoruje :o(

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 10:56 |  
        0 0

        Myslíte si, že to byl amatérismus, nebo úmysl?
        - Zřejmě směs. Někdo něco asi cíle ně dělal, třeba to ani nemusel myslet zle, ale konečné důsledky jsou pro Slavii fatální.

        Už jste přemýšleli, jak bude vypadat tým pro příští sezonu? Zůstane trenér Petrouš?
        - Jsme investiční skupina, ne experti přes sportovní management. My dáme Slavii finanční rámec, nemáme ambice mluvit profesionálům do sportovního chodu.

        Zajímavý rozhovor, ale že by tam padlo zase až tak moc nových a překvapivých informací, to ne...

      • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 11:13 |  
        0 0

        Natlend má ve Slavii většinu,vlastní 50,97 %, tj. ty akcie od France resp. Sisáka.
        Slavia vykazuje všechny znaky špatně řízené společnosti. Ať už záměrně nebo z amatérismu. Čekali jsme to, ale ne tak strašné.
        Myslíte, že to byl amatérismus nebo úmysl ? Zřejmě obojí.
        Slavia není jen první mužstvo, to hlavní je mládež, na níž chceme stavět. Nezastíráme však, že Slavia je obrovsky silná značka. Až se nám ji podaří zachránit, chceme vytvořit klub pro celou rodinu. Děti budou hrát, rodiče fandit a všichni budou se Slavií růst. Nemyslete si, že nakoupíme 11 hvězd a za rok se popasujeme se Spartou o titul. Slavia musí růst zevnitř.
        Museli doložit ČMFS, že mají dostatečné kapacity na záchranu Slavie. Zposlední 3 roky vydělali 800 mega, z toho polovinu na těch kaslíkových firmách (rozprodali jich přes tisíc).

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 11:25 |  
          0 0

          Už dnes máme reakce od nových partnerů, kteří čekají, jak se situace vyvine. Říkají: Když bude licence, tak do toho jdeme s vámi, pomůžeme. Zároveň existuje obrovská skupina věřitelů, s nimiž se musíme domluvit. Ve chvíli, kdy kdokoli z nich bude eskalovat požadavky na neúnosnou mez, tak se může koncept rozbít. Rovnováha je křehká. Klub je na bodě nula. Pokud v úterý dostaneme licenci, bude to jen malinkatý krůček vpřed. Komplexní záchrana je ještě daleko.
          Jsou ve Slavii profesionálové nebo si tam dosadíte svého člověka ?
          Všechno se teprve bude řešit, až získáme profilicenci. Ale jisté je, že Slavia potřebuje velmi důvěryhodné a velmi kvalitní lidi.

        • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

          Wommi     před 14 lety 21.05.2011 12:21 |  
          0 0

          ..at je to jak je to, tak tadle veta se mi libi..:
          "Až se nám ji podaří zachránit, chceme vytvořit klub pro celou rodinu. Děti budou hrát, rodiče fandit a všichni budou se Slavií růst."....

          To je proste pristup cloveka ktery mysli i na financni stranku veci, ktera je proste v soucasne dobe i v profesionalnim fotbale nezbytna pro chod klubu.

          Kdyz to srovnam s jakymikoliv vyjadrenimi (pokud nejaka byla), popr. kroky v marketingu a reklame, pri ekonomickem rizeni chodu, ktery predvadel dolezal s tomasovou,.....je to nebe a dudy...to jak to prosustrovali, vsechny moznosti, tituly, LM, smicra,..to je donebe volajici!

          • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 12:31 |  
            0 0

            Hlavně dali na billboardy kapitána jak radí "kup si permanentku" a za tejden ho vyhodili, prostě amatérismus nejhlubšího zrna.

            • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 12:36 |  
              0 0

              Doufám, že se tomu všemu budeme jednou jenom smát..

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 12:35 |  
      0 0

      Díky

    • Re: V předposledním kole se Slavia představí v Jablonci

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2011 12:53 |  
      0 0

      Čte se to fakt hezky..
      Něco podobného si asi každý fanoušek ve snu představuje. Realita už ovšem bývá jiná a hlavně všechny ty šlechetné myšlenky a úmysly svojí tíhou postupně ohýbá, až se z toho stane klasický český paskvil. Jsem velice zvědav, jak se s tím Natland vypořádá. Držím jim palce.
      Bylo by krásný, kdyby se jim podařilo vytvořit situaci, kdyby do Edenu chodilo cca 15 000 lidí bez ohledu na to, na jaké místě v tabulce zrovna je, kteří by tam chodili jen z lásky ke Slavii, s důvěrou ve vedení a s tím, že zažijí jedinečnou fotbalovou atmosféru. To by mi bohatě stačilo :-)