Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu v Edenu s Teplicemi

V sobotu od 18:20 čeká Slavii veledůležité utkání s Teplicemi. Hraje se v Edenu, utkání vysílá ČT 4 Sport.

Devatenácté kolo může hodně napovědět. V případě výhry bude na čelo tabulky Slavia ztrácet už jen šest bodů, ztratit navíc mohou i Sparta, Ostrava, nebo Jablonec. Ztráty konkurentů jsou pravděpodobné, Sparta totiž nastoupí proti Mladé Boleslavi, Baník hraje v Brně.

V případě ztráty všech bodů sešívaní dvanáctibodové manko už těžko doženou.

Navzdory pondělnímu termínu doufá v dobrou návštěvu Karel Jarolím. "Stále máme ztrátu na špičku tabulky, proto musíme proti Teplicím naplno bodovat a tím dát dvěma jarním výhrám patřičný význam. Věřím, že proti vedoucímu týmu ligy nás přijde podpořit hodně našich diváků, kteří nás poženou za vítězstvím."

Kvůli zranění k utkání nenastoupí Hloušek, Jaroslav Černý, Kaufman, Mareš a Hošek. Naopak Petr Janda měl koleno jen naražené, k utkání bude připraven.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Senecký - Krajčík, Lafrance, Kopic, Hubáček - Grajciar, Trapp, Milan Černý, Trubila - Vlček, Naumov. 

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 13:32 |  
    0 0

    Možná bych do základní sestavy viděl pravděpodobněji Jandu, jinak to asi bude skutečně vypadat takto.
    Věřím ve výhru, jak jinak... :)

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      slimak     před 15 lety 11.03.2010 15:17 |  
      0 0

      ano, pokud bude 100% zdrav, tak do stredu hriste rozhodne jandu a vedle neho bych veril spis raguedovi nez trappovi

  2. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 15:35 |  
    0 0

    No, tenhle zapas by vskutku chtelo vyhrat...:-)). Blby je, ze pred nami je ale vic tymu, ktery maji naskok, jeden ztrati, druhej vyhraje... to se dohani tezko.

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      urs (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 15:41 |  
      0 0

      ale dohání, když mi neztratíme ani jeden, vyhrajem ot celý, to mi věř :-)

      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 16:09 |  
        0 0

        to ti rad verim, jen je to jaksi mimo realitu..:)

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          urs (přítel SN)     před 15 lety 13.03.2010 01:00 |  
          0 0

          musíš bejt bezmeznej optimista a pak to jde :-)))

  3. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    tolsimir     před 15 lety 11.03.2010 15:45 |  
    0 0

    doufam v Ragueda misto Trappa

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      denydzlSKS     před 15 lety 11.03.2010 16:17 |  
      0 0

      já teda nevim, ale mě se trapp docela líbí...
      celkově se mi ta sestava docela líbí - krom krajčíka, kterej je momentálně trochu dost mimo, ale tam neni za koho..

      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 16:34 |  
        0 0

        Ragued je podle me lepsi. Trapp je trochu splasenec, Ragued lip cte hru a zavira prostory, podle me by obrane pomohl vic. Jenze zrejme je tam nejaka KJ klatba.

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          slaviator     před 15 lety 11.03.2010 16:41 |  
          0 0

          Třeba se Raguedovi nelíbilo vyřazení Belaida mimo kádr nebo třeba KJ najednou zjistil, že Ragued není DZ a Trapp že je, jak ho představovali na tiskovce, a jak v létě říkal, že Trapp není DZ, že to nebyla pravda... :-))

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 16:42 |  
          0 0

          Ragued se více zapojuje do defenzivy, Trapp je zase výraznější v ofenzivě. Zapojuje se do rozehrávky blízko vápna soupeře, číhá na odražené míče, pokouší se o střelu. A střílet umí. To, že to zatím létá pánuboho do oken, není konečná. Že máme takový výběr na postu defenzivního záložníka je pro Slavii jen a jen dobře.

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            lassiter     před 15 lety 11.03.2010 16:55 |  
            0 0

            Pokud by uměl střílet, nebude mu to létat pánubohu do oken. Střílet umí třeba Grajciar.

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 16:59 |  
              0 0

              to je taky pravda..:-). Ja bych to rekl jinak.. ma docela ranu..:-)

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 17:00 |  
              0 0

              jeste me napada, ze strelba Ragueda vypada dost podobne, jen neni tak casta..:-)

              • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                DrFe1     před 15 lety 11.03.2010 18:15 |  
                0 0

                Já bych řek, že Trapp střílí o něco líp. Ragued střílí obvykle tak 10 metrů nad branku, Trapp jenom 5 metrů :-) U Trappa je větší naděje, že to jednou vyjde.

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 16:58 |  
            0 0

            nj, to se casto rikava.. ale souhlasim, na DZ mame dobry vyber.. ja jinak Trappa ocenuju, je to bojovny, durazny hrac, jen si myslim, ze Ragued je fotbalove lepsi.

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            Filipos     před 15 lety 11.03.2010 17:01 |  
            0 0

            Souhlasím s tebou, zrovna jsem o tom přemyšlel když jsem šel z Budějek, že Ragued je lepši "bořič" a Trapp je více ofensivní (nebojí se rozehrát, ač se to občas nepovede, ale kdo nic nezkusí nic nepokazí. A alibistických nahravačů na obrance je dost). Na silné soupeře bude asi lepší Ragued.

            Ale koukám, že se tu hned vymýšlejí nějaké kletby a jiné konspirační teorie, ale to by tu jinak byla nuda :-)

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 17:08 |  
              0 0

              tak pardon, ale nebylo by to preci nic vyjimecneho, ne? :). Osobne si myslim, ze Ragued je hodne fotbalove na vysi oproti mnoha nasim zaloznikum, proto me zarazi, ze ma tak tezkou pozici v tymu. Ale samozrejme nemusi to byt klatbou, vim, ze i tady je plno lidi, kteri Ragueda kritizuji. Ja myslim, ze ve hre dopredu nehraje alibisticky, spis kolikrat az moc riskantne, hned se snazi odevzdavat mic dopredu.

              • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 19:12 |  
                0 0

                Ano, Ragued dva zapasy nebyl v zakladu a hned je z toho klatba. Proc nenapises taky o klatbe, ve ktere se evidentne nachazi Ivanovski, Kysela nebo po poslednim zapasu Senkerik? Neni ti to uz trapne hledat za temer kazdym rozhodnutim trenera nejakou spinu - a to jen proto, ze by to udajne nebylo poprve?

                • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 22:16 |  
                  0 0

                  Jinak ja to myslel trochu v nadsazce.. nicmene pozoruju, ze Ragued nema u KJ uplne na ruzich ustlano, to bylo videt uz na podzim, tak asi proto. Senkerik nehral dobre. Kysela, Ivanovski, Tecl.. nemam zatim zadny argumenty, proc by meli hrat, uvidime, kolik dostanou prilezitosti, nicmene byva zvykem, ze si poridime nekolik hracu, kteri se pak ukazi jako nepotrebni a ani nedostanou poradnou sanci... to je zas neco jineho nez klatba.. a tady tomu asi bude taky tak, zvlast kdyz mame vice utocniku podobneho typu. O prestupovy politice tu byla rec pred zacatkem jara, ted uz je to jedno, nakonec nejlepsi by bylo, kdyby se zakladni sestave darilo natolik, aby nahradnici hrat nemuseli.

                  • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                    PetCC     před 15 lety 11.03.2010 22:44 |  
                    0 0

                    Podle mě Ragued nehraje, protože neprošel zimní přípravou. A bez toho to u Jarolíma nejde :-)

                  • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                    quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 23:36 |  
                    0 0

                    Ja do KJovy hlavy nevidim, ale podle meho nazoru je Ragued s Trappem na podobne urovni, kazdy ma trosku jine plusy a minusy a jejich nasazovani se muze ridit treba take tim, proti jakemu souperi hrajeme. Proti Budejovicim treba prvni gol nemusel padnout, kdyby zaloznici (vcetne Trappa) vcas pristoupili ke strilejicimu Cernakovi. To muze mit za nasledek to, ze proti Teplicim bude hrat Ragued.
                    A co se tyce hracu - ted jsme si poridili docela dost hracu na hostovani s opci. Nemyslim, ze by trener musel v prubehu jara dat kazdemu tri zapasy v zakladu, aby je poznal a aby nekteri mohli rict, ze "dostali sanci". Od toho byla priprava a od toho ti hraci trenuji. Trener je vidi denne. Muze se stat, ze Tecl ani Ivanovski toho na jare moc neodehraji a presto na ne opci uplatnime, pokud trener uvidi, ze maji potencial a ochotu na sobe pracovat.

                    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 23:55 |  
                      0 0

                      Už v minulosti jsme udělali Grajciara, Trappa, Trubilu a taky se tu psalo, že to jsou vyhozené peníze nebo na druhou stranu, že nedostávají šanci a jsou v nemilosti a najednou jsou v základu a šlape jim to. Vzadu úplně nová stoperská dvojice. Není to tak, že by se přiváděli hráči a k ničemu to nebylo, někdo dostane šanci dříve, někdo později. Mimochodem, mně se hra zálohy teď moc líbila (aspoň po většinu zápasu) a v duchu jsem si říkal, že už je to kolikátá podoba zálohy, které KJ naordinoval stejně pohledný a účelný přechod do útoku, byli tu hráči jako Hrdla (hrál s LJ střed zálohy), kteří si potom jinde nekopli, ale u nás to fungovalo. Bylo by zajímavé statisticky zpracovat do jakých stabilních záloh se v průběhu KJ éry tým ustálil a přitom z vnějšku hra vypadala velmi podobně.

                      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                        DrFe1     před 15 lety 12.03.2010 01:12 |  
                        0 0

                        Mě se hra zálohy taky líbila, po delší době jsem měl pocit, že se daří přechod do útoku, tak jak má. Mimochodem, kde skončil ten Hrdlička ? Pořád je v Boleslavi nebo ho odtamtud vyhodili ?

                        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                          DrFe1     před 15 lety 12.03.2010 01:13 |  
                          0 0

                          Teď mi došlo že je snad v Bohemce nebo já už nevím ...

                          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 03:01 |  
                            0 0

                            hraje v Boleslavi momentálně

                            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                              venator     před 15 lety 12.03.2010 14:42 |  
                              0 0

                              spíš sedí v Boleslavi na tribuně :)

                              • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                                jiras     před 15 lety 12.03.2010 16:51 |  
                                0 0

                                Kdoví, jestli se pořád směje, že mu výplata chodí včas. :D

                      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 11:12 |  
                        0 0

                        No ja jsem si tedy nerikal nic o zazracnych schopnostech KJ, rikal jsem si, ze snad by mohl rok a pul bidneho jaloveho fotbalu skoncit a mohli bychom zas hrat fotbal hodny slavie. Ale pochopitelne, tu vice nez rocni jalovou hru zalohy neordinoval KJ, tu hrali hraci, zatimco ted ma na zlepsene hre zasluhu KJ...:-))

                        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                          quelhar (admin)     před 15 lety 12.03.2010 15:06 |  
                          0 0

                          Vice nez rocni? Opravdu? A to jako v jakem obdobi? Z meho pohledu jsme spatne hrali tak od brezna do listopadu roku 2009 a to jeste s obcasnymi vyjimkami, kdy se na ten fotbal opravdu dalo divat. Ted je samozrejme jeste docela brzy na hodnoceni, ale posledni zapasy podzimu a prvni zapasy jara se podle me povedly.

                          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 16:06 |  
                            0 0

                            Ja to pocitam od konce podzimu 2008, cca od zapasu s Zilinou. Samozrejme obcas se nejaky zapas povedl, trend byl ale konstantne takovy, ze jsme hrali nepekny fotbal, bez sanci, bez golu, bez strelby. Na podzim se povedl zapas s brnem, predtim si ted nevybavuju, solidni byly zapasy ve Valencii, doma s Janovem a v Lille. Ale obecne lze rici, ze se to koncem podzimu zacalo zlepsovat, souhlasim. Se startem jara bych byl opatrny, povazovat prvni zapas na strizkove za povedeny...no nevim, to mi prijde hodne demagogicke.. netreba preci za kazdou cenu vykladat historii ve prospech kj..:-). Mne se libil az ten druhy zapas a nemyslim, ze je to proto, ze jsem neobjektivni kritik trenera..:-)

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            denydzlSKS     před 15 lety 11.03.2010 20:55 |  
            0 0

            jestli nějakýmu hráči věřím, že překopne tribunu stadionu mestalla, tak je to jeden z našich defenzivních záložníků...tolik k jejich střelbě:-))

  4. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    tolsimir     před 15 lety 11.03.2010 21:02 |  
    0 0

    Vysvetli mi nekdo sakra proc se nejdriv dava na CT4 zaznam Lille - Liverpool a pote zaznam Valencia - Wolfsburg, kdyz daleko logictejsi by byl nejdrive primy prenos Valencie a pote tak jako tak zaznam z Lille???

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      tolsimir     před 15 lety 11.03.2010 21:05 |  
      0 0

      Tak se omlouvam, skutecne je to tak jak logika napovida. Chyba v televiznim programu..

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      slaviator     před 15 lety 11.03.2010 23:42 |  
      0 0

      Tomu Lille to nějak na červenobílé barvy letos v Evropský lize jde... :-(

  5. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    japhy     před 15 lety 11.03.2010 21:14 |  
    0 0

    Pánové, byl jsem se mrknout na Teplice s Plzní, a musím říct, že nás čeká tvrdej oříšek. I navzdory tomu, že Tepláky byly naprosto tragický. Chtěl jsem vidět dobrej fotbal, ale snažila se jen Plzeň. Když jsem je viděl proti Bohemians, těch šancí...A pak přijede trochu lepší soupeř a TP klasicky zalezou a čekaj. Prostě dobrej tým ochotnej nehrát fotbal, tudíž nic pro nás. Očekávám průběh jako u domácích zápasů se Spartou.
    A rozhodně jsem pro Ragueda, připadá mi, že při bránění, hl. rychlejších protiútoků, není po Trappinovi vzadu ani vidu ani slechu. Na druhou stranu se mi dva goly v naší síti poměrně dobře koušou, když se dopředu hraje tak dobře jako proti ČB.
    A abych nezapomněl, snad se KJ se střídáním probere trochu dřív, než je u něj obvyklé a že nám ukáže Ivanovského v akci.

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      PetCC     před 15 lety 11.03.2010 22:47 |  
      0 0

      Tak ono to bylo způsobeno tím prvním gólem Teplic, pak se soustředili na rychlé protiútoky, které jim jdou slušně.

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      bongor     před 15 lety 12.03.2010 07:32 |  
      0 0

      Teplice jsou zrovna to samé ,co 50% naší ligy.Nevýrazný fotbal,hodně náhody,nechuť skutečně makat.Když vidíš pár zápasů LM nebo UEFA,tak se na ty naše mužstva skutečně moc koukat nedá,zvláště v tom vyniká slavná sralta,to je skutečnej antifotbal.Ale co nám zbývá,žijeme v české kotlině,vyrabované několika vlnami nájezdníků ,počínaje rokem 1938 a konče /zatím/2010.Ragued je údajně naším nejlépe placeným hráčem,tak už z toho důvodu by podle mě měl aspoň občas ty peníze vydělat na place.Jinak žádný podstatný rozdíl
      mezi ním a Trapínem nevidím.Určitě bych dal proti Teplicím Jandyse.
      Co se týká některých názorů,že ten nebo nen je v klatbě u KJ,tak si myslím,že si Karel někdy bere ten fotbal moc osobně a že skutečně
      psychologie není jeho nejsilnější stránkou.Ale pořád u nás lepší trenér asi není.Tak holt to s ním musíme vydržet než přijde ten Wenger.

      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 09:54 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem,
        pokud půjdeme do zápasu s Teplicemi se stejnou chutí jako do zápasu s Českými Budějoviceme, bude to jedině dobře. Už Vás to tu popsalo hodně, že byly chyby v obranné činnosti, byly chyby individuální a ne všichni vydrželi se silami celý zápas. Připouštím i to, že situace okolo střídání jsem čekal dřív. Ale to je život fanouška a tak to musím brát. Nejde nám asi moc hra, kdy se trochu strachujeme o výsledek. Máme dost šancí na to, abychom vedli větším rozdílem a místo toho dostaneme branky, které nás sráží do průměrnosti a obav o výsledek.
        Raqued nebo Trapp? Když si vezmete situaci před prvním i druhým golem Budějovic, tak jaký volný prostor dostal jejich hráč ke střelbě, to se hned tak nevidí. Okolo hráče v okamžiku střelby nebyl v dosahu nejméně 7 metrů od nás nikdo. A jak jsme byli opatrní a šetrní k hráči soupeře při druhém golu, to je taky podivuhodné. No, snad se naši z těchto fatálních chyb poučí a budou to řešit líp. Zrovna Teplice jsou na to jako dělaný. Jejich standartky jsou nakopnutý míč do vápna, tam udělat zmatek a trefit gol. Jinak to bude asi upracovaný. Na to platí rychlost a to jsme s Budějkama asi hodinu předváděli. Tudy vede cesta. Fotbalové typy na to máme, a na Jandu bych tolik nenadával. Byl daleko lepší než se Střížkovem.
        A znovu bych poprosil KJ, aby dal Belaidovi šanci a zkusil ho. Že bychom byli až takový borci a nechali jeho talent úplně zatlouct, to není dobře. Já vím, že mi za to možná dáte sodu, ale Tijany (i když na něj nadávám, že je to lempl) v sobě fotbalový potenciál má. Jen si musí dát hlavu do kupy. Teď je ten okamžik, kdy by se to mohlo znovu zkusit. Já si myslím, že by to prostě mohlo vyjít. Netvrdím teď hned, proti Teplicím, ale fotbal ten kluk určitě zapomenout nemohl. Snad si to i sám (když teď sedí mimo hru) uvědomuje.
        Pondělní zápasy........ Pokud si vzpomínáte na situaci cca před rokem, rozebírali jsme to tu a šly i dopisy a dotazy na O.Černého, Doležala a ČMFS. Výsledkem nebylo nic. Všechno vyšumělo a dnes je to tu zas. Vysledkem bude to, že odehrajeme zase asi 7 zápasů na jaře doma v pondělí od 17:30 a permanentka bude některým prt platná. Znám kluky, kteří jsou mimo Prahu, mají permanentky a dělajía nebo chodí do školy v pondělí do 17:00. Ti se prostě na zápas nedostaví a je to škoda. Oni jsou totiž dost slyšet v kotli a potom tam chybí. Zrovna jako to pondělí s Budějovicemi. Mohlo tu být možná o 3.000 lidí víc.
        Já pevně doufám, že na Teplice bude alespoň 13.000 až 15.000 tisíc. Slibujou ještě sice zimu, ale vem to nešť. Pokud kluky pořádně nabudíme, tak nás třeba zahřejí a když ne......Tak si holt budu v neděli vařit čaj.
        Asi to bude ten správný zápas, kdy je třeba opravdu jít.........
        Jinak jsem se nezúčastnil skandování o Poborském. To téma už je vyhaslé a v současné době vidím hovada někde úplně jinde...

        Sokrates55

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 10:25 |  
          0 0

          Na Teplice snad naše hra platit bude. Já se bohužel do Prahy v sobotu nedostanu, tak musím vzít zavděk televizním přenosem.
          Skandování ohledně Poborského jsem se rovněž neúčastnil, myslím si, že hlasatel to při zápase s ČB shrnul dobře tím, že máem daleko lepší "pokřiky", než je tento, které hráče víc nabudí ke hře.
          Za Belaida bych se také přimlouval, co jej třeba zkusit postavit občas za "b" tým?

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            lassiter     před 15 lety 12.03.2010 10:39 |  
            0 0

            No já se obávám, že v tomhle počasí vezme televizí zavděk hodně lidí, takže 13-15 těžko bude, spíš bych to viděl někde okolo 11 tis. Vzhledem k tomu, že deset tisíc baníkovskejch fanoušků v týdnu zjistilo, že baník hraje o titul, tak mam pocit, že nás do konce sezony asi ještě z prvního místa v návštvnosti sesadí. Zrovna čtu jak opěvují výkon teplického brankáře, což je dobře, pač když o brankáři takhle píšou, tak další zápas většinou podělá, senecký toho budiž důkazem :-)

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              Eluin (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 10:54 |  
              0 0

              Já bych osobně na zápas rád dorazil, ale prostě to nejde :-(.
              Aspoň si pošetřím hlasivky na Liberec :-), i když i u té tv se člověk někdy vydovádí.
              Tipuji návštěvu na cca 12000.

              • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                quelhar (admin)     před 15 lety 12.03.2010 11:02 |  
                0 0

                Ja jsem ohledne navstevy spis pesimista a byl bych prijemne prekvapeny, kdybychom se dostali nad 10 tisic.

                Co se tyce Tijaniho, tak na zapasy Slavie chodi, takze nejspis jeste neni uplne pohrbeny. A jestli treba potrenoval fyzicku dostatecne, tak ho mozna KJ posle v sobotu si zahrat za becko proti Pisku.

                • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                  Eluin (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 11:46 |  
                  0 0

                  S tím Belaidem bych byl rád, šanci za béčko by si snad zasloužil.

                  • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

                    denydzlSKS     před 15 lety 12.03.2010 12:50 |  
                    0 0

                    no, že by si jí zasloužil bych zrovna dvakrát netvrdil, ale ať mu časem daj ještě čuchnout, jsou v něm nějaký prachy, tak ať je nevyhodíme oknem..

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 11:16 |  
          0 0

          To je presne to, co Trappovi trochu vycitam, pres veskere nasazeni proste nekdy beha jinde, nez by mel byt. Proto horuju pro Ragueda. A jsem taky pro sanci pro Belaida, pokud by nasel chut do hry, stred zalohy Ragued - Belaid porad muze byt nejlepsi v lize.

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            Ravik     před 15 lety 12.03.2010 12:00 |  
            0 0

            Souhlas. S tímto středem zálohy jsme letos odehráli nejlepší utkání (sparta, liberec, ostrava, cz belehrad, prvni polocas s Lille, koneckonclů i doma s olmikem) i ti největší kritici Belaida to těžko zpochybní.

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 12.03.2010 12:59 |  
              0 0

              Dobrý den přeji Vám všem,
              pane Raviku proto to i tak píšu a myslím. Vím, že jsem na Tijanyho také dost nadával. Právě proto, že někdy je naštvanost nicneřešící, už jsem mu odpustil a to samé očekávám od KJ. Murphyho zákon č. 6: "Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán"...., ale tu šanci by prostě TJ dostat asi měl. A teď si sypu sám popel na hlavu pamětliv slov Tantala, DrF1 a dalších, kteří mě tu protřepnou......:)).
              Jsem obyčejný fanda, někdy to prožívám víc a někdy ještě víc. Možná někdy slyším i trávu růst....., ale takový už asi jako fanda Slávie budu pořád a tak to berte.
              Sokrates55

            • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

              tolsimir     před 15 lety 12.03.2010 13:26 |  
              0 0

              nechci nic zpochybnovat, jen jsem se pro zajimavost podival na prvni polocas se Sigmou a o Belaidovi se Bosak zminil jen jednou a to kdyz rikal, ze se po 30 minutach jeste nedotkl balonu, naopak Ragued hral skvele

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          jiras     před 15 lety 12.03.2010 17:03 |  
          0 0

          K té větě "ne všichni vydrželi se silami celý zápas". To je pravda, ale k vyřčenému A je třeba říct i B. Oni nevydrželi, protože konečně opravdu makali. Kromě toho budějovičtí odpadli mnohem dřív, vlastně celej druhej poločas už víceméně chodili a čekali na konec. Nejlepší by samozřejmě bylo, aby naši hráči měli takovou kondici, že vydrží ve velkém tempu celý zápas, ale to prostě nemají.

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          mart     před 15 lety 13.03.2010 09:49 |  
          0 0

          Ahoj Sokkrate, zase, ...pokolikate uz, to budes MUSET vzit za me. mam to ted daleko, hoodne daleko, .... ale, da-li pan buh, brzy se zas do Evropy vratim :0). Byla mi zima, tak sem utek.
          Vykop je pro me kratce po pulnoci, snad aspon kousek na netu uvidim. Zejtra sice musimbrzo vstavat, ale Slavie je mnohem dulezitejsi, nez muj spanek. tak teda. Slavie do toho! ... a jeste jednou, a pora,Slavie do toho.mart
          (sem rad, ze to ty hokejky uvalely aspon na ten patej match:)

  6. Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

    quelhar (admin)     před 15 lety 12.03.2010 22:29 |  
    0 0

    Koukam, ze Sparta je v krizi, zajizdi k prvnimu tezsimu souperi a tak se to musi nejak pojistit - Spartu piska v Boleslavi Kralovec.

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 13.03.2010 00:42 |  
      0 0

      vskutku zajimave.. uprimne, hlavne aby kralovec nepiskal nas..!:-))

    • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 13.03.2010 08:09 |  
      0 0

      Tak to by Sparta možná mohla i remizovat :-)

      • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

        Konraad     před 15 lety 13.03.2010 10:29 |  
        0 0

        Tak mě napadá, nevíte někdo, jestli někde není nějaká statistika, která by se zabývala vztahem výsledků určitého týmu a toho, jaký pískal rozhodčí?

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          bongor     před 15 lety 13.03.2010 11:33 |  
          0 0

          S tím krávovcem to je zlej sen.A potvrzení,že se nic nemění,nic se nebojte sralťánci,budete dál našimi mazlíčky.

        • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

          lassiter     před 15 lety 13.03.2010 14:25 |  
          0 0

          No nikde jsem ji nikdy nenašel, a proto jsem si ji začal dělat :-) Co se Královce týče, tak ze svých 105 odřízených zápasů připadlo 20 na Spartu (nejvíc ze všech, další týmy v pořadí pískal 16x), s bilancí 13 výher, 5 remíz a 2 prohry. Celkem 86 žlutých karet, z toho 52 pro soupeře, 34 pro Spartu, 3 červené karty, všechny pro soupeře. Z čehož ale samozřejmě těžko něco usuzovat :-) Pro zajímavost Slavii pískal 14x, s bilancí 6 výher Slavie, 6 remíz, 2 prohry (jedna z nich ona památná v Olomouci, druhá ve stejné sezoně v Boleslavi). Už čtyři sezony jsme s ním neprohráli...

          • Re: V sobotu v Edenu s Teplicemi

            Jiri1     před 15 lety 13.03.2010 15:11 |  
            0 0

            Zdravim , ono se ze Slavii prilis nepocita a snad je to dobre. Samozrejme , ze politicky ukol c 1 je Spartu dotlacit na titul, v dalsim kole bych cekal Kocourka a pak Jilka. ono to uz skutecne ale neni jen o Sparte , Slavii , ale o dalsich silnejsich klubech kterym se obecne vice pomaha, tedy do te doby nez se zacnou rezat mezi s sebou. Nastesti pryc jsou doby , kdy treba k nam jezdil rozhodci,. ktery dnes uz jen vyzira obcerstveni u mladeze a sbali do tasky co muze. , protoze v lize uz z vekovych duvodu skoncil. Videt ho ale muzete pri ruznych beneficich A. Cili pokud se dneska nektere veci deji , neni to tak okate , ale jak priznava Macela , tlaky jsou opravdu velke a to zejmena letos.