Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia - Janov 0:0 (0:0)

Slavia má za sebou páté utkání v základní skupině Evropské ligy. Janov si z Edenu odváží bod za remízu 0:0. Prohlédněte si 17 fotografií ze zápasu.. A dále je k dispozici 15 fotek z rozlučky se Šmicerem a Suchým.

Slavia - Janov 0:0 (0:0)

Sestava Slavia:
Romanovs - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Hubáček - Grajciar, Ragued, Belaid (71. Koreš), Trubila (81. Mareš) - Vlček (88. Naumov), Hloušek.
Diváci: 9 443

Oba týmy vstoupily to utkání opatrně, nicméně první šance se zrodila už ve čtvrté minutě. Kapitán Slavie Marek Suchý zachytil brejk hostí, vybídl ke sprintu Vlčka, ten si narazil s Hlouškem, který do vápna poslal centr právě na nohu Vlčka, ten však v obrovské šanci z těžké pozice trefil pouze brankáře Scarpiho. Ve dvanácté minutě představili Ultras první choreografii, věnována byla Vladimíru Šmicerovi. Na obou stranách byla patrná snaha nedostat branku. V pětadvacáté minutě si první brankovou příležitost vytvořili i hosté, ale Crespa, který se patrně vrací do své někdejší výborné formy, vychytal skvěle Romanovs. První branku utkání vytěžila z mírné převahy Slavia, branka Vlčka nebyla uznána kvůli ofsajdu. Hned o minutu později stejný hráč hlavičkoval slabě do náruče Scarpiho. Ve dvaatřicáté minutě vyzkoušel pozornost Romanovse Mesto, jeho krásná střela se o kousek nevešla mezi tyče. Největším nepřítelem Slavie byl dnes rozhodčí, sešívaní měli těžkou úlohu směrem dopředu, jejich důrazné napadání si hlavní rozhodčí často pletli s fauly. Atraktivita zápasu směrem k poločasu vzrůstala, za obranu Slavie se dostal Crespo, který šel sám na Romanovse, jeho snahy však zmařil praporek pomezního. Do další šanci se na konci poločasu řítil Krajčík, po tom, co obránci nasadil jesle, zamířil těsně vedle. A hned z dalšího útoku mohla Slavia otevřít skóre, Hlouškovu střelu z deseti metrů vyrazil Scarpi k Vlčkovi, který svou dorážku poslal nad branku. Slavia měla v prvním poločase více ze hry, branku ale vstřelit nedokázala.

V poločase diváci poděkovali Vladimíru Šmicerovi, který se loučil s aktivní kariérou.

I přes velký počet nebyli fanoušci Janova v prvním poločase téměř slyšet, podle mého odhadu jich na stadionu byly čtyři tisíce. Na stadionu panovala skvělá atmosféra, ze začátku druhého poločasu se rozfandili i příznivci hostujícího celku. V sedmapadesáté minutě se přetaženým centrem ze standardní situace prezentoval Grajciar, jeho projektil orazítkoval břevno. Více ze hry měli rozhodně domácí, ve čtyřiašedesáté minutě tečoval Grajciarův centr Vlček, jeho pokus brankář Janova s vypětím všech sil vyrazil. Střelou zpoza vápna se jako tradičně prezentoval Belaid, jeho pokus ohrozil spíše security v levém dolním rohu slávistického kotle. Svou střelou jakoby inspiroval Karla Jarolíma ke sřídání, Belaida střídal Koreš, který si připsal premiéru v A-týmu sešívaných. A po minutě na hrací ploše si mohl připsat i branku, jeho dělovku z malého vápna vytáhl Scarpi na roh. O deset minut později si start v Evropské lize připsal i Petr Mareš, který střídal Trubilu. S příchodem Mareše jakoby Slavia ožila, místy dostávala Janov pod mohutný tlak. Z několika závarů se domácím vstřelit branku nepodařilo. V samotném závěru utkání vstřelil branku Hloušek, gól nebyl uznán po faulu na brankáře, který viděl jen hlavní rozhodčí.

Slavia i přes výborný výkon získala pouze bod, sešívaní měli převahu téměr po celé utkání.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Janov 0:0 v poločase

    dejva     před 15 lety 02.12.2009 21:57 |  
    0 0

    mám to sice na 7X6 cm ještě k tomu ve strašné kvalitě, ale myslím že ten Vlčákův gol měl normálně platit.

  2. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    Barlblog     před 15 lety 02.12.2009 23:18 |  
    0 0

    BRAVO! Nic jiného si hráči, vyjma Belaida nezaslouží. Tak se má hrát, tak se má bojovat. Vlček se dostává do staré pohody. :-)

    Jsem rád, že Koreš nezklamal. Jsem známý jeho protěžováním.

    Každopádně se krystalizuje ideální transferový stav v zimě.

    Volešák, Vasilijevič, Belaid, Suchý, Toleski, Šenkeřík - pryč.
    Tafat - hostování

    Pekhart, náhrada za Belaida (rozhlížel bych se po francouzsky mluvících hráčích), další útočník (Moje tipy - Rabušic, Ďuriš, Koulibaly), Koreš, Obránce (lídr, hráč, který má respekt)

    Potřebujeme osobnost, nejlepší by bylo, kdyby to byl obránce. Nesouhlasím s Pavlíkem, ani Drskem.

    Co takhle Zápotočný, nebo Rajnoch?

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      mirecek1111     před 15 lety 02.12.2009 23:25 |  
      0 0

      Já bych se rozloučil s Vomáčkou, Vasiljevičem, Naumovem a přivedl dva hotové hráče do základní sestavy, jednoho středního obránce (Huber, Rajnoch) a do útoku Pekharta.
      Nic víc nepotřebuje, potřebujeme se hlavně zbavit toho plevele co nás tahl celý podzim dolů.
      A jestli se podaří udržet Skácel popřípadě něčím překvapí pan Cipro, tak jen dobře.
      btw. s tím Zápotočným ses sekl ne :)

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        rudahvjezda     před 15 lety 02.12.2009 23:31 |  
        0 0

        podle mne by mel odejit urcite vasiljevic, belaid kdyz bude nabidka. udrzet skacela, privest obrance a nechat byt...

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        slaviator     před 15 lety 03.12.2009 00:31 |  
        0 0

        Naumova bych nechal. Nevím proč, věřil jsem Gocemu, věřím i Ristemu, horší než to je být nemůže. A Goce přece jen pořád měl nejlepší poměr minuty/gól. Pokud se nezapočítaj ty dvouminutový apod pasáže v závěru utkání, kdy ten hráč se nemůže ani pořádně rozkoukat, natož aby dal branku... Alespon 10 a víc minut na hřišti...

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      slaviator     před 15 lety 03.12.2009 00:29 |  
      0 0

      Kurňa, Zápotočnýho bych bral, ale ten se nijak mezi záznam netajil, že z Itálie do Turecka šel kvůli penězům... Přece jen už mu není dvacet, Turci mu nabídli víc než Taliáni a chce do konce kariéry ještě nějakou kačku vydělat. Myslíš, že ve Slavii by si vydělal víc než má u Turka..? Těžko.

  3. díky kluci

    rudahvjezda     před 15 lety 02.12.2009 23:18 |  
    0 0

    moc se mi to líbilo. vlček, trubila - takhle se má makat o místo. hodnocení: romanovs 6 - krajčík 6, suchý 7, čelůstka 7, hubáček 6 - grajciar 8, belaid 5, ragued 6, trubila 6 - vlček 7, hloušek 6

    • Re: díky kluci

      Gino     před 15 lety 02.12.2009 23:21 |  
      0 0

      Me se to taky moc libilo, proto nerozumim, proc, pokud jsme stejneho nazoru, jsi rozdal nejake umounene znamky jako 6 a 7??...

      • Re: díky kluci

        rudahvjezda     před 15 lety 02.12.2009 23:32 |  
        0 0

        protože na to, abych dal všem osmičku tam prostě něco chybělo, ne? 0:0 neni výsledek na to, abys rozdával desítky...

        • Re: díky kluci

          slaviator     před 15 lety 03.12.2009 00:32 |  
          0 0

          A kdyby rozhodčí ty dvě regulerní branky uznal a vyhráli jsme tak 2:0?

  4. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    mirecek1111     před 15 lety 02.12.2009 23:21 |  
    0 0

    No jo, bylo to dobré, vyjíma těch našich tunisanů to bylo opravdu dobré snad od všech. Jen škoda, že to tam nakonec nespadlo. Tím se jenom zviditelňuje ten naprostý omyl při letím přebudovávání kádru.
    Celý podzim hrajem naprostou tragedii a když konečně všichni ti nešťastníci usednou na lavici tak už je to zase ta opravdová Slavie. Nechápu čím by nám dneska pomoli, Numov, Vasiljevič a i když proti Benovi nic nemám, tak i obrana hrala v takovém složení v jakém měla. Takže i on je navíc, zvláště když je na čase dát pořádnou příležitost i Hoškovi.
    Kdyby ze Slavie tihle najednou zmizeli, já říkám, že se nestane vůbec nic čeho bychom litovali, zvláště když se místo nich mohli už dávno otrkávat naši mladí kluci, kteří se teď začínají ukazovat.

  5. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 23:29 |  
    0 0

    no , všechno zlé je pro něco dobré, a jestli bylo třeba tohle k tomu aby jsme začali stavět zase NASE hrace a dorostence tak tu jednu sezonu klidne obetuju, souhlasim se vsema , v zime by se mel kadr hlavne zestihlit , prijit by mel jen stoper a maximalne utocnik ale stejne pochybuju ze takovej kterej by nam vyrazne pomohl se da sehnat za slusny penize takze si budem muset vystacit sami, mame cely jaro na to aby jsme sehrali tym a pristi sezonu zacali hrat zase jako slavia.

  6. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    Jakubisko     před 15 lety 02.12.2009 23:39 |  
    0 0

    klidně mi řekněte že sem ubrečenej, ale NEUZNAT NÁM DVA REGULÉRNÍ GÓLY TO UŽ JE I NA MĚ MOC!!!

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      Stahler     před 15 lety 03.12.2009 07:55 |  
      0 0

      Rozhodčí byl totální hajzl,co taky čekat od Hitlerova děcka z nacistického Německa,že?Němečtí rozhodčí obecně pískají špatně a často to smrdí podvodem-viz známý a v současné době vězněný Hoyzer nebo jak se jmenuje.Byl jsem ze hry Slavie nadšený,až na Belaida a v první půli Ragueda hráli všichni hráči dobře.Góly měly platit oba dva,jestli si pomezní obhájí ten první kvůli tomu že to byl mžik a špatně to posoudil,bylo to na hraně blablabla,pro druhý gól ale neexistuje jakákoliv výmluva!Kdybychom neměli tak těžkpu skupinu a kdyby sudí pískali rovinu tak bychom postoupili.Ačkoliv již nemůžeme postoupit,tak přesto do Lille vyrazím.

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        bongor     před 15 lety 03.12.2009 08:50 |  
        0 0

        No Stahlere,ještě jsi zapomněl podotknout,že asi si ten soudruh/kamarád rozhodčí připomněl,jak jim to s Italy dobře šlo
        za 2.světové.To samé by bylo,kdybysme hráli proti Japoncům.
        Ten rozhodčí by měl okamžitě vypadnout z mezinárodní listiny,jeho výkon,to byl výsměch Slavii.Hajzl!

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          dejva     před 15 lety 03.12.2009 19:14 |  
          0 0

          přesně jsem čekal, že s tímhle někdo přijde. to co napsal Stahler je výplod chorého mozku nemajíce obdoby.

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            Stahler     před 15 lety 03.12.2009 23:42 |  
            0 0

            dejvo chorý mozek máš ty a pochybuji že fandíš Slavii protože se skrytě zastáváš rozhodčích kteří upřeli Slavii zaslouženou výhru.To co jsem napsal bylo ještě mírné oproti mnohým dalším pisatelům,zejména na Slavia.cz.Divím se že útočíš zrovna na mě,budiž,je to tvoje věc a moc by mě zajímalo kdo jsi,tvůj výpad je zralý na debatu z očí do očí...

            • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

              dejva     před 15 lety 04.12.2009 00:53 |  
              0 0

              Milý Stahlere já fandím Slavii zrovna tak jako jí fandíš ty. Včerejší zápas jsem viděl ve špatné kvalitě později ze záznamu už v lepší. U první branky bylo zřetelné hned že se o ofsajdové postavení ze strany Standy Vlčka nejednalo. U druhého sporného momentu si jistý nejsem.

              Rozhodčí nás poškodil měli jsme brát tři body. To je prostě fakt o kterém nemusíme diskutovat. Nazývat ho ale "Hitlerovo děcko z nacistického Německa " může podle mě jen naprostý ubožák.

              Nevím přesně jak pískají němečtí sudí na evropské scéně, při sledování Bundesligy mi občas taky zůstává rozum stát. Neřekl bych ale že jsou vyloženě špatní.

              Je dobré , že jsi uvedl jméno podvodníka Hoyzera. Německý fotbalový svaz se dokázal v zájmu zachování své dobré pověsti
              za použití zákonů právního státu vypořádat s tímto xindlem tak, že si tento výtečník již nikdy nefoukne do píšťalky, nebude moci vykonávat žádnou funkci spojenou s fotbalem a ještě si poseděl pár měsíců v base. Kdežto v Česku se se opět vrací na scénu Horník, Puček, Milánek Šedivý atd.atd. aniž by komu překáželi.

              Tak si nejdřív zameťme před vlastním prahem a pak někoho haňme. Ty nacisticky Německo. Vždyť ty ani nevíš odkud ten Hitler vůbec byl.

              • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                Stahler     před 15 lety 04.12.2009 07:38 |  
                0 0

                Milý dejvo,samozřejmě že vím že Hitler byl původně Rakušan,jen mi nepřipadalo důležité sem psát věc,kterou myslím skoro každý člověk od asi 5.třídy ZS,kdy se probírá dějepis ví.
                A že tady mě tady nazýváš ubožákem je smutné,měl jsi se podívat pořádně kdy jsem ten příspěvek napsal a došlo by ti že to bylo hned jak jsem přišel ze stadionu domů,takže jsem byl ještě plný emocí a zuřivý vzteky,dnes bych už tak tvrdý nebyl.Kdybys to nechal být bez komentáře nemuseli bychom zasírat diskusi příspěvky tohoto typu.No aspoň že jsme se shodli v tom že nás rozhodčí obrali o zaslouženou výhru.

  7. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    hajda     před 15 lety 02.12.2009 23:42 |  
    0 0

    Dnes dobrá sestava, výborný výkon => stará dobrá Slavia. Akorát Henlainovo potomci nám to zničili.

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        Jakubisko     před 15 lety 03.12.2009 00:13 |  
        0 0

        lepší by bylo se sdružit v jedný skupině, ale tak dejme tomu =) (i tak je tam už španělská verze =)) )

  8. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 23:53 |  
    0 0

    Vykon vice nez solidni, hraci z becka nezklamali, rozhodci zapas vedl minimalne k remize hostu cely zapas (za prvni polocas neodpiskal jediny faul Janova, to musi byt snad svetovy rekord) a kdyz pak v posledni minute mel Janov namale, tak si proste musel neco vymyslet. Bohuzel, pripravil nas tak o nejake 2 miliony a aspon teoretickou sanci na postup.
    Jinak nemam prakticky nikomu nic co vytknout - snad jen Raguedovi ty zoufale nepresne prihravky. Jinak vyborny vykon, vyborny kotel a slusni fans hosti kteri spoluvytvorili paradni atmosferu a pritom s nimi nebyl zadny problem. Jaky to rozdil oproti fans CZ Belehrad, kterych prijela tak desetina, ale bordel delali daleko vetsi.

    Kazdopadne - i tri body z peti zapasu jsou vic, nez jsem cekal. Na to, ze proti nam hraji objektivne daleko silnejsi souperi, to neni vubec spatne.

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      Wommi     před 15 lety 03.12.2009 00:01 |  
      0 0

      byl jsem proti kotli a fanousci janova bylo taky opravdu skvely,..ohromne fandili a nakonec tleskali i smicrovi, slavistum,..opravdu moc peknej zazitek, pro mne co se tyka fandeni obou stran asi nejlepsi v edenu.

      CO SE TYKA ROZHODCIHO,..NEJSEM OBJEKTIVNI..ale toto bylo opravdu smutny a nektery vyroky, nakonec ten posledni(ted jsem videl v TV)...je to opravdu smutny, ze to nekdo potrebuje!!!..kdyz toto vidite, podobne ruku henryho a pak to jak se k tomu stavi fifa, popr. uefa,..to se pak nemusi hrat, kdyz neni nikde zastani.

      Co se tyka vykona,..peknej fotbal, po dlouhy dobe..akorat jsem rostl z rozehravek ragueda a pak tedy to co predvadel belaid..opravdu se nedivim, ze ho KJ nestavi,..takhle se nebojuje..oproti tomu trubila...takhle kdyby hral,..myslim ze by mohl byt na jare hodne platnej.
      M

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 00:13 |  
        0 0

        Jo, italove byli skveli, podekovali vladovi, paradni atmosfera. Raguedovi bych to opravdu nevycital, snazi se hrat rychle dopredu, vicekrat to vyslo nez nevyslo. Ale to, co odehral dozadu, bylo proste famozni. Problem je, ze Belaid na to ma, kdezto Trubila zatim ne. Presto jejich vykon byl podobny, resp. Trubila byl lepsi..

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          Wommi     před 15 lety 03.12.2009 00:23 |  
          0 0

          ragued ma aspon snahu, belaid ne..bohuzel i kdyz nekde na to ma...musim ricz ze mi docela zklamava

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 00:27 |  
            0 0

            ja ocenuju u Ragueda cteni hry, to je radost ho sledovat, jak se presunuje tam, kde je to treba a kolik utoku soupere zastavi vybornou pozicni hrou. Krom toho na rozdil od mnoha defenzivnich zalozniku nehraje alibisticky, ale snazi se okamzite rozehrat utocnou akci. Belaid ma problem v sobe, skoda..

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          Khadgar     před 15 lety 03.12.2009 00:23 |  
          0 0

          To jsou jenom takový kecičky, že na to Belaid má. Jak to můžeme vědět? Co když byl loňský podzim a ty góly jeho absolutní vrchol? Vím že prošel juniorkou Interu atd., ale důležitý to je aktuálně na hřišti.
          Trubila dneska ukázal jak se bojuje. To je to, co se lidem musí líbit. Šel do všeho, nic nevynechal. Rád bych ho měl na beku.

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 00:30 |  
            0 0

            Ukazal to vickrat, treba proti Lille. Kdyz dostane balon, nebojim se, ze bude zmatkovat a ztratiho.. bohuzel dnes opet k tomu nepridal nic navic, jako by mu byl zapas ukradenej.. Jo, me Trubila taky zaujal, sanci by si zaslouzil.. a taky Mares a Kores!:-)

            • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

              lassiter     před 15 lety 03.12.2009 00:35 |  
              0 0

              No já musim říct, že trnu, když dostane balon Ragued. Někdy mi přijde, jako by si myslel že se hraje pět na pět na letenský pláni a pak je strašně překvapenej, že je za nim protihráč.

              • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                Khadgar     před 15 lety 03.12.2009 00:40 |  
                0 0

                Myslím, že spojení "to byla tavaresovka" možná budeme brzy měnit na "to byla raguedovka" :-)

              • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                slaviator     před 15 lety 03.12.2009 03:37 |  
                0 0

                Hlavně né nahlas, nebo ti někdo řekne, že odešel MJ, tak se hledá novej obětní beránek a že Ragued je výborná posila... Nevím, k čemu je, když dobře odebere míč - ale pak ho nahraje soupeři... :(

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            edenian     před 15 lety 03.12.2009 00:38 |  
            0 0

            Jen tak mimochodem, po rozcvičení při centrech: Čelustka 2x přesně do brány, Suchy do brany, Trubila 2x přesna hlavička k tyči, Belaid 2x šajtle do hajzlu.

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            bongor     před 15 lety 03.12.2009 09:05 |  
            0 0

            S tím Belaidem:Že na to má,to ví alespoň někdo z nás.Ale ty mizerové soupeři to nevědí,musí se jim to vždycky před zápasem oznámit,aby na to brali ohled.Jinak Slavie skvělá.Ragued až na ty přihrávky měl
            skoro vždycky navrch.Hloušek snad má troje plíce.Překvapili mě mile Trubila a Grajciar,ten obzvláště.Sucháč jistota.Standa se konečně začíná chytat,tomu to přeju snad nejvíc.Rozhodčí:Horší jsem ještě neviděl.Kdybysme nebyli o sto procent lepší než Janov,tak by se to prakticky nedalo hrát.Alespoň ale že padnul ten světový poločasový rekord ve slušnosti,Janov-nula faulů v 1.půli.Diváci-oboustranně
            výborní.

            • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

              slaviator     před 15 lety 03.12.2009 17:40 |  
              0 0

              Mě teda Trubila nepřekvapil, protože jsem věděl, že umí. Že jen potřebuje dostat ale příležitost, z lavičky či z tribuny těžko něco může ukázat... Myslím, že dost hlasitě si začíná říkat o základní sestavu.

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 00:09 |  
      0 0

      Ja jsem cekal dobry vykon ve vice nez dvou zapasech z 5. Hrajem prece pohar, coz ma byt svatek jako dnes, vsichni maji hrat vic jak na 100%, vymacknout ze sebe to nejlepsi. Bez ohledu na body je proto pro me zklamani, ze jsme poradne zahrali jen dnes a ve Valencii

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      venator     před 15 lety 03.12.2009 09:47 |  
      0 0

      Mě se teda víc než Raquedův výkon nelíbil Belaid! Belaid jako ofenzivní záložník za celý zápas nepřipravil žádnou finální přihrávku!!!Ikdyž jsme je víceméně přehrávali!To je hrůza!Kdyby jsme nás zatlačili k naší šestnátce neřeknu slovo,ale v takhle rozehraném zápase musí ofenzivní záložník připravit 3 a víc golovek. Belaid si svůj základní úkol (tvůrce hry) neplní tak ve 4 zápasech z 5. To i ten "bláznivej" MJ by v tomhle zápase jednu finální přihrávku dal. U nás když nepřipraví golovku Krajčík, Grajciar nebo Hloušek tak nikdo.Raqued si aspoň svoji defenzivu vždy splní velmi dobře.Následné předání míče je teď horší,ale po příchodu přihrával dobře,když mužstvo šlapalo.Krize se u něho projevuje nejistotou v ofenzivě.

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        macceba     před 15 lety 03.12.2009 17:06 |  
        0 0

        Venator: .......................... nedal, nedal, nedal.......... viz. zkušenost z Tiraspolem :( včerejší výkon TJ, ať samožřejmě nebyl buhvíjaký, tak na vystopuení pan MJ ze zápasu s Tiraspolem zdaleka nemá :)

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          venator     před 15 lety 04.12.2009 11:16 |  
          0 0

          To jste hodně zamilovaný do Belaida,když to hned berete jako srovnávání s MJ:) Napsal jsem, že Belaidův výkon jako tvůrce hry byl tak špatnej,že snad i MJ by možná tu jednu golovku připravil místo žádné.
          Prostě Belaid nemá na to tvořit hru ve Slavii...stejně jako MJ nebo Volešák...to je všechno. Všichni tři měli několik sezon čas to dokázat.Prostě kdyby na to měli tak připraví v průměru 2-3 golovky za zápas což nikdo z nich nedokázal.To jsou fakta bohužel.

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            macceba     před 15 lety 04.12.2009 14:58 |  
            0 0

            Pokud to bylo myšleno jako ironické povzdechnutí nad včerejším špatnou hrou dopředu...... pak to však také beru, pokud to bylo myšleno "vážně" že MJ by včera perlil, tak měl jsem letos dva hrůzné zážitky ze hry Slavie..... osobní výkon MJ s Tiraspolem a výkon mužstva doma S Valencií... nevěděl jsem jestli mám břečet nebo zvracet... a to nemění nic s tím, že jsme nakonec vyrovnali....... a tohle opravdu už zase dlouho zažít nechci. :(

            Marťas

  9. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    whiplash     před 15 lety 02.12.2009 23:53 |  
    0 0

    Tak až dneska to odmakali pořádně, na 100 procent.
    ...bylo vidět, že i když arbitr místy připískával Janovu, tak to nebylo nic platné. Donutili je vystřídat Crespa a dali jim 2 góly. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale ten 2-hý gól ....co to pískal ? Ofsajd to mohl být dost těžko ... a faul na brankáře ? ... TV to odkryla.....

    Je mi docela líto Vlčáka...při jeho zkušenostech netrefit na konci 1-ní půle odkrytou bránu.....no co k tomu říct ? ...Makal na doraz a v tutovce selhal....to je hodně smutný příběh....

    Jinak KJ dnes viditelně ožil...taktika OK .....a navíc mu téměř vyšel tah s Korešem,kdy po Krajčíkově(?) přihrávce dal málem góla....
    ...a Matěj ? ...ty jesle ? ...to bylo hodně hezké

    Romanovs taky OK, i když mě rozesmál, jak se praštil do hlavy o tu tyčku...fakt super zákrok :)

    ----
    ...snad podobný výkon předvedou v Lille....ostatně mají jim co vracet.......
    ...nicméně to chce ještě zlepšit hru v útoku a ve středu pole....dnes občas kazili dost zbytečně....a ty nakopávané míče ?
    ----
    Celkově to bylo od Slavie výborné....už se těším na ohlasy v italských novinách...

  10. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    DrFe1     před 15 lety 03.12.2009 00:01 |  
    0 0

    Smíšené pocity. Konečně zase jednou povedený výkon naší Slávie ovšem ty dva neuznaný regulérní góly a spousta neproměněných šancí, to mi pije krev. Ale po opadnutí největšího vzteku a chuti na rozhodcovraždu musím říct, že bod a především hra mi udělaly radost.

  11. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 00:07 |  
    0 0

    Pres zpackany podzim jsem dnesnim vykonem nadseny. Uz minulej zapas naznacil, ze se slavie vraci k behavemu fotbalu a dnes jsme videli, jake to nese ovoce. Perfektni prace celeho tymu, bojovnost, presouvani se se souperem, v nasi hre nebyly skoro zadne diry (svete div se!), hrali jsme odvazne, utocne, vyhravali souboje, nikdo nebyl liny na krok (jeste ze nehral Vasiljevic, chce se mi rict:-). Romanovs me dnes presvedcil o mnohem, velky klid, jeden paradni zakrok, vyborna hra nohou. Suchy - Celustka vyborni, Mara se rozloucil paradnim vykonem, Krajcik - stary Matej, dopredu vyborny - tohle proste zadny pravy bek v lize nezahraje, dozadu obcas zaspal, Hub naopak, dozadu bezchybny, dopredu nic, Trubila - zaujal me pohybem, startem na mic, v soubojich bohuzel nestacil, ale treba to chce trochu zesilit, kazdopadne by v nem neco mohlo byt, Ragued - famozne cte hru, je tam kde ma byt, on ma velky podil na tom, ze jsme Janov temer nepustili do sance, ze bylo par zkazenych prihravek - riskuje, snazi se hrat dopredu, Belaid - tentokrat hral dozadu, udrzel balon, ale nic nevytvoril, popravu sel jako prvni ven, Grajciar - podle me nejlepsi hrac zapasu, neboji se hrat, vyborna pravacka, aktivni, behavy, Hlousek - paradni bojovnost, potrebuje trochu vyzrat a nektery situace resit vic s klidem a presneji, jinak super, Standa - dnes to byl utocnik, jeste nerekl posledni slovo podle me, ale uz trochu chybi rychlost. No Mares a Kores? Mam z nich radost, hrali nebojacne, hodne prispeli k zaverecnemu tlaku, parada! Vypada to, ze jsme dali dva regulerni goly, skoda...rozhodci nam nepral..

    Kdyby KJ na neco takoveho sazel i dal, byl bych pro jeho setrvani, bohuzel tomu ale neverim, obavam se, ze zas zvitezi ruzny kseftiky nebo ty jeho nalady..

  12. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    edenian     před 15 lety 03.12.2009 00:13 |  
    0 0

    1.Skvělej fotbal, móc jsem si užil, proč hrál Trubila "už" podruhé v sezóně?
    3.Oba góly samozřejmě OK, prostě musí FIFA začít zkoušet 2 soudce do vápna a budou hlasovat :-)
    2.Už se těšim na ty kecy Saivera na Sucháče s módním doplňkem
    na krku. Ale všichni víme co nám může!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      Jakubisko     před 15 lety 03.12.2009 00:22 |  
      0 0

      máš opačně dvojku a trojku bobe :o)) a s jakým doplnkem?

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        edenian     před 15 lety 03.12.2009 00:26 |  
        0 0

        No ta rozkošná šálička.

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          jnnxx     před 15 lety 03.12.2009 10:01 |  
          0 0

          Pěkný:-), krásná fotka, mimochodem ve sportu se ho ptali zda by nešel až se jednou bude vracet, ve šlépějích Bergra. Mohl by mi prosím někdo vysvětlit jak může novináře (člověka studovaného) napadnou takováto otázka? ¨Navíc po té co tam pobíhá a nechá se fotit s touhle šálou? Trochu přemejšlím u práce, ne?

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            slaviator     před 15 lety 03.12.2009 18:57 |  
            0 0

            ...ale hlavně nehledě na to, že Berger je odchovanec Sparty, takže se vlastně na sklonku kariéry vrátil tam, kde ho vychovali. Asi jako Rosický kdyby se vrátil de facto na Střížkov... Zatímco když Suchý nikdy nebyl nikde jinde než ve Slavii....

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      bongor     před 15 lety 03.12.2009 09:06 |  
      0 0

      To nám musí,ne může.

  13. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    lassiter     před 15 lety 03.12.2009 00:27 |  
    0 0

    Nádhernej výkon, jsem nadšenej. Rozhodčí je kokot, o tom neni sporu, takže já si počítám vítězství dva nula. Což s Janovem neni špatný. Pochopil jsem dneska, proč jsme v létě udělali Trubilu, méně už chápu, proč seděl celej podzim na tribuně a Hloušek hrál na Bohemce beka. No každopádně moc hezký na závěr.

  14. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    macceba     před 15 lety 03.12.2009 11:43 |  
    0 0

    Ciao lidičky..... tak včera to byl po dlouhé době fotbal ke koukání a musím všechny pochválit......... některé více, některé méně ale to tak už je vždycky.

    Hvězdy zápasu byli podle mě Ondra Čelůstka, Marek Suchý a Adam Hloušek, po celý zápas si udrželi výbornou formu a byli opravdu jistotou.
    Pak bych ještě pochválil pár hráčů, kteří střídali výborný výkon s průměřným, ale celkově jsou rozhodně "+" - Matěj Krajčík měl skvělých 60min pak se vytratil do průměru, Hocine Ragued po podprůměrné půlhodině se chytil a gradoval svůj výkon do famózního, kdy poslední půlhodinu byl naprosto fantastický, a pak Duo Standa Vlček, Peter Grajciar, kteří střídali lepší a horší chvilky, ale jak sem říkal, rozhodně to bylo za "+" :)
    Průměrně dneska zahráli TJ - tam si netroufám tvrdit, jaké měl taktické pokyny, nebo jestli to bylo to "jen" momentální nesebedůvěrou, ale držel se dost zpátky, ale celkově odved relativně slušnou práci v taktickém bloku, kdy po příchodu Koreše se střed trošku rozpad, ale byl to vývaženo už v té době famózním Raguedem, který byl opravdu všude a zatáhnutím Janova a spokojením se s remízou. David Hubáček - taky jakžtakž slušný výkon, občas mu ten "jeho" Ital ale pláchnul.
    Nejmín se mi dnes pozdával Vitalij, ale je možné, že si teď nějak nemůžu vzpomenout na jeho "dobré skutky" :) - každopádně rychlost má velmi slušnou a myslím, že po zápasové praxi půjde ještě nahoru, ale tak to je u většiny hráčů.
    Trošku bych malinko mírnil, zdejší nadšení z mlaďasů..... pravda hráli jen chvilku a byla na nich znát nervozita, ale podle mě je čeká ještě hodně práce.... takový ESA jako Marek Suchý a Milan Černý to zatím rozhodně nejsou.

    Tak se mějte fajn

    Marťas

    • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 11:58 |  
      0 0

      Je pravda, ze kores pri obsazovani stredu hriste pusobil trochu zmatene, resp. dokonce i vahave..zvlast ze zacatku jsem videl, jak se asi 2x vraci stylem "Jarda Cerny", coz tedy me trochu zarazilo. Pak se ale zlepsil a byl duslednejsi. Ve vraceni a napadani by mel byt vsem vzorem Grajciar a Trubila, oba pristupovali k souperum vcas a durazne, i proto jsme nepropadali.

      TJ byl v tomto ohledu na svem miste.. ale zase z nej nikam nevystoupil a nic dopredu nepredvedl.

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        denydzlSKS     před 15 lety 03.12.2009 12:30 |  
        0 0

        trubila to u mě osobně včera vyhrál. když vezmu v potaz, že od května odehrál pořádně akorát nějakých 7 zápasů(za béčko nebo přáteláky za áčko) tak včera velmi dobře!!! možná to není takovej fotbalista jako tijany "panenka" belaid a ostatní, ale dřel jako kůň a na to, jaká je to postavou "houžvička" hrál i docela důrazně...klobouk dolů před ním!!
        jinak posledí rok začínám být značně alergickej na TJ...co je moc to je moc, za tohle jeho vypouštění soubojů nás trenér je*al už v přípravce. já bych ho prodal hned kdyby byla nějaká trochu solidní nabídka..:-/

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          urs (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 14:03 |  
          0 0

          on Trubila ale nejni voubec houžvička :-)))) je postavou malý, ale jak se mtak nějak koukal, je namakanej jako blázen.., zvlášťe pak na hrudi, tu má jak bejk :-D
          no offense ;)
          urs

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          slaviator     před 15 lety 03.12.2009 19:04 |  
          0 0

          Vitali hrál hodně dobře, ale je fakt, že pamatuju od něj i lepší zápas :)

      • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

        lassiter     před 15 lety 03.12.2009 12:33 |  
        0 0

        Nevystoupil, to je poměrně přesný. Vždycky mě dostane, když Vlček nebo Hloušek vedou míč po křídle, dá se čekat centr do vápna, v něm jeden útočník a TJ jako ofenzivní záložník, který by měl letět sprintem dopředu a dostat se když ne do vápna tak těsně před něj, se deset metrů za půlkou šourá dopředu v rychlejším klusu...

        • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 13:27 |  
          0 0

          presne tak, tam musi letet stredni zaloznik a protejsi krajni zaloznik jako o zavod..

          • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.12.2009 19:54 |  
            0 0

            TJ už delší dobu nemá v kádru áčka co dělat!!!

            • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

              macceba     před 15 lety 04.12.2009 09:59 |  
              0 0

              Tak toto jsem si já říkal u jedinýho hráče Slavie za mnoho let a to MJ........ a vyplnilo se mi, ted v zimě asi budeš spokojenej ty :( Jinak bych to nikdy o nikom neřek...... resp. bych to moh říct o minimálně půlce mužstva, protože nesplnujou moje nároky aby sme byli jak Barcelona :)

              Marťas

              • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 10:29 |  
                0 0

                Tak nevím, jestli budu spokojený. Asi by mne více potěšilo, kdyby se TJ rozehrál k famózním výkonům, bylo ho plné hřiště a v budoucnu se dobře prodal. Koncem podzimu a v posledním zápase zvlášť mně přijde, že nemá vůbec žádnou sílu, za celý zápas s Janovem nedal žádný sprint, celou dobu je tak vyklusával. Možná by mu pořádná zimní příprava pomohla, třeba to je opravdu tím, že nemůže, ale je to velký rozdíl, když místo něho je ve středu pole nějaký kluk z béčka a stíhá bránit i útočit a těch sprintů tam a zpět předvede celou řadu. Mimochodem to trochu naráží na ty zde vysmívané běžky. Nejsem odborník, ale třeba takový Kreuziger o nich tuhle v nějakém rozhovoru pěl pouze chválu a tvrdil, že z nich čerpá na většinu sezony, já sám se na ně těším, jen aby už napadl sníh.

            • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 10:51 |  
              0 0

              Kdyz nekdo neco takoveho napsal o MJ, tak jsi obvykle reagoval slovy o zlych fanouscich plnych nenavisti vuci Markovi a vubec cele rodine jarolimu.

              • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                Khadgar     před 15 lety 04.12.2009 11:32 |  
                0 0

                Nebylo to náhodou tím, že když tohle někdo napsal o MJ, tak to ve spoustě případů bylo doplněno že je protěžován Karlem nebo že za tím stojí mocný Markův otec, který to celé řídí apod.?

                • Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.12.2009 15:13 |  
                  0 0

                  to ja nevim, cim to bylo, zas takovy rozdil to neni..

  15. Re: Slavia - Janov 0:0 (0:0)

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 09:48 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk].