Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Do Edenu zavítá FC Janov

Ve středu od 21:05 přivítá Slavia FC Janov. Duel pátého hracího dne základních skupin Evropské ligy vysílá přímým přenosem ČT4 Sport.

Janov o víkendu porazil v městském derby Sampdorii, Slavia si poradila s Brnem.

Trenéra Jarolíma opět trápí absence, do utkání nevyšle Skácela, který není dopsán na soupisku pro evropské poháry. Nejistý je start Naumova. "Máme trošičku problémy se složením, není k dispozici Šenkeřík, který dostal v posledním zápase červenou kartu," doplnil Karel Jarolím absence.

Mimo budou samozřejmě dlouhodobí marodi Jaroslav Černý, Milan Černý, Trapp, Janda, Hanuš, Pekhart, Kaufman a Volešák.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Romanovs - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Trubila - Grajciar, Ragued, Vasiljevič , Belaid, Hloušek - Vlček.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Edenu zavítá FC Janov

    quelhar (admin)     před 15 lety 01.12.2009 23:09 |  
    0 0

    Na oficialkach se psalo, ze to bude i bez Hubacka, takze dost mozna bude mit ostrou premieru Trubila. A nebo ze by KJ oprasil starou dobrou variantu s Hlouskem na beku? Nebo snad navrat Vomacky a Celustka na beku? No, i s takovou marodkou mame moznosti, to by jeden nerekl :o)
    Asi bych cekal sestavu Romanovs - Krajcik, Suchy, Celustka, Trubila - Grajciar, Ragued, Belaid, Hlousek - Vlcek, Naumov, na lavici pak zbydou Vaniak, Vomacka, Vasiljevic a Tafat. Vickrat stridat stejne nemuzeme :o)

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      denydzlSKS     před 15 lety 01.12.2009 23:38 |  
      0 0

      tuším nějaký extra překvápko...
      jinak v článku je psanej trapp jak mezi zraněnýma tak v předpokládanej sestavě...to asi ne, ne?? levýho obránce si skoro netroufám tipovat...střední záložník...?! na belaida má evidentně pifku jak bejk, vasiljević je asi out, tak jedině janda, jestli je zdravej..nejspíš ale belaid...=>romanovs - krajčík, suchý, čelůstka, trubila - ragued - grajciar, belaid, koreš(!) - hloušek, naumov(vlček)

      jinak ten vasiljević by mě docela zajímal...pravda, čekal jsem do něj víc, ale nějakej totální propadák to taky nebyl, měl světlý okamžiky, tak mě zaráží, že už nějakej ten pátek nebyl ani v nominaci...jediná možnost je, že vedení vyslyšelo tantalovo(a nejen jeho) volání po šancích mladým klukům namísto průměru z evropy...

      tajně doufám ve výhru..mám nějakej dobrej pocit;-)

      • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

        quelhar (admin)     před 15 lety 01.12.2009 23:50 |  
        0 0

        No vida, tak ctu, ze Kores a Mares jsou v pohode, zatimco Vanek ne. To je pro Vanka fakt smula, zrovna, kdyz se dostal do acka. Na druhou stranu to je stesti pro KJ, aspon muze naplnit lavicku vice nez ctyrmi hraci :o) No a treba se dockame velke premiery Korese, aspon pri stridani.

        Vasiljevic mam pocit byva pravidelne na lavicce. Taky si myslim, ze to zadny propadak nebyl a ze to z nej spis udelala medialni hysterie. Stylem hry byl nejvic podobny Jardovi Cernemu, ale vlastne nedostal prilis prilezitosti. Ve zpackanem zapase v Brne byl nejlepsi, v Liberci a proti Ostrave jsme odehrali dobre zapasy a derby s Bohemkou a Spartou nevysla, od te doby se Vasiljevic do zakladu nedostal. Ale myslim, ze pred nim dostane prednost Belaid. Janda zdravy neni. Vubec, tech hracu, co neni k dispozici, je pro tento zapas opravdu extremne mnoho - Hanus, Kaufman, Hubacek, Janda, J. Cerny, M. Cerny, Volesak, Trapp, Vanek, Skacel, Senkerik, Pekhart Vzdyt by se z nich dala poskladat celkem funkcni kompletni jedenactka a jeste by Pekhart zbyl na stridacce: Hanus - Kaufman, Hubacek, Trapp, Skacel - Janda, Volesak, Vanek, J. Cerny - M. Cerny, Senkerik (Pekhart)

        • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 12:23 |  
          0 0

          Na to, ze hral bundesligu, predvedl Vasiljevic podle me hodne malo. Hlavni duvod tusim v tom, ze si s tymem nesedl a nevedel, co hrat. Ale i individualne se mi to vubec nelibilo.. od hororoveho Tiraspolu, kde ztratil snad vsechny mice a odpadaval od souperu jak hruska (i kdyz to v poslednich 10 min vsichni) se sice malinko zlepsil, nejlip jsem ho videl hrat v Liberci.. ale i tak, nevidel jsem moc nasazeni, bojovnosti, spis bezradnost, spatny pohyb, slabost v soubojich..

          • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

            quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 12:36 |  
            0 0

            Totez muzes vycitat i Jardovi Cernemu. Kdyz hral, vetsinou Vasiljevic dokazal neco vymyslet smerem dopredu. A kdyz uz nic, tak dal dva goly v prvnim kole Ondrasovky, kdy dvakrat vyrovnaval a rozhodujici penaltu v Karlovych Varech, takze nejaky prinos pro tym mel. Na podzim jsme moc dobrych zapasu neodehrali a ve dvou z tech lepsich - v Liberci a doma proti Baniku - hral Vasiljevic v zakladu.

            • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 12:49 |  
              0 0

              No vsak ja to Jardovi taky vycitam, tohle jak vis neni muj oblibeny styl fotbalu. Moc se mi nezda, ze Vasiljevic toho nejak moc vymyslel smerem dopredu, snad proti Liberci, jinak ne. A proti Baniku to nebyl dobry zapas, jen zazrakem jsme se vyhli pruseru a od ty doby jsem si rikal, ze to nebude dobre..

              • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 13:03 |  
                0 0

                Souhlasím, že si tým nesedl, ale marně dumám nad tím, co je myšleno zaběhnutým klišé "tým nevěděl, co má hrát". V zápasech, na kterých jsem byl, to vypadalo, že tým ví co chce hrát, jen se mu to nedaří realizovat. Soupeři (pokud se bavíme o lize) z nás do jednoho mají strach, zalezou, většinu energie věnují bránění a my dobýváme. To že nám chybí více kreativity a góloví útočníci je delší dobu zřejmé a můžeme jen debatovat, jak by situace vypadala, kdyby se nezranili na většinu sezony Jarda Černý, Milan Černý, Pekhart, Volešák, Kaufman, Janda atd. Ve všech zápasech bylo vidět, že tým chce hodně roztáhnout hru, hrát po křídlech, jen má Matěj hodně daleko do formy z loňska, nikdo lepší na pravou stranu není a Hlouška na levé straně se naučil hlídat každý tým. A když už centrujeme, tak Šenkeřík s Naumovem nebo Vlček buď typově neodpovídají nebo nemají správnou formu. Podle mne to chce určitě posílit útok, buď najít nějakého překvapivě dobrého a přitom dostupného hotového útočníka nebo se plácnout přes kapsu a koupit nějaké naděje z reprezentačních kádrů mladých.

              • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 14:19 |  
                0 0

                Vim. Jenze jakmile se J. Cerny zranil, tak jsme v haji a ta souvislost jeho pritomnosti na hristi a bodoveho zisku, je docela neprehlednutelna - od jeho prichodu do tymu v lednu 2008 odehral J. Cerny v lize 36 zapasu, ve kterych ma Slavia bilanci 21 - 9 - 6, skore 59:32, 72 bodu ze 108 moznych (prumer presne 2 body za zapas). Naopak bez nej v zakladni sestave odehrala Slavia 24 zapasu s bilanci 10 - 9 - 5, skore 38:23, 39 bodu z 72 moznych (prumer 1,63 bodu na zapas).

                • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 16:59 |  
                  0 0

                  No jasne, neco na tom muze byt, ale taky nemusi..:-) Kazda krize i kazda dobra serie ma ruzne priciny a pritomnost nebo absence Jardy muze byt jednou z nich, muze byt rozhodujici, ale i zanedbatelna.. pokud jde o muj pocit z jeho hry, libil se mi jen na zacatku letosni sezony a na konci lonske, kdy pridal na bojovnosti a zjednodusil hru a byl produktivni. Predtim tomu tak nebylo, nemel moc golu ani asistenci a z jeho hry jsem nijak nadsen nebyl.. ale vzhledem k jeho forme v poslednich zapasech pred zranenim je to samorejme pro slavii citelny oslabeni..

            • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

              dejva     před 15 lety 02.12.2009 12:55 |  
              0 0

              on toho v ty BL moc nenahrál. za dva roky cca 8 zápasů! poté byl vyhozen jako nepotřebný hráč. to že dal penaltu proti týmu ze třetí ligy je docela málo na sedmadvacetiletého hráče od kterého si KJ sliboval, že bude tvořit hru mistra ligy.

              • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 13:40 |  
                0 0

                Myslim, ze KJ Vasiljevice urcite neprivadel do tymu jako hrace do zakladni sestavy. To by asi odehral jiny pocet minut. Byl zadarmo, vypadal jako solidni alternativa k existujicim hracu, tak jsme ho podepsali.
                Vzhledem k tomu, jak nasi fotbaliste kopou penalty, tak jeste porad povazuju za zazrak, ze jsme pres Karlovy Vary postoupili a dali tam 5 penalt z peti.

                • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                  dejva     před 15 lety 02.12.2009 14:37 |  
                  0 0

                  nevím quelhare, zda-li hráč který sporadicky nastupuje v nejhorším týmu německé soutěže o kterém sportovní ředitel téhož mužstva prohlásil, že v něm nevidí žádnou perspektivu a přínos pro tým v budoucnu by měl být jakousi solidní alternativou ke stávajícím hráčům naší Slavie. týmu, který hraje o evropské poháry . tuto roli by měli plnit, a jak se také ukazuje, plní hráči Bčka, kteří jak se zdá si nevedou o nic hůř a navíc hrají za desetinové smlouvy. také díky Vasiliječovi odešel Marek Jarolím, který když už nic jiného, dokázal dát vždy alespoň pět branek za sezonu.

                  • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 14:46 |  
                    0 0

                    MJ neodcházel kvůli Vasiljevičovi. Proti MJ se zvednul takový odpor mezi fandy Slavie, který historicky nepamatuji a ten hráč by musel být úplně pitomý, kdyby to všude a ze všech stran necítil a nevnímal. Proto asi taky ta jeho současná nenávist ke Slavii a potažmo k trenérovi!

                    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 16:50 |  
                      0 0

                      MJ ale sam rekl ze odesel, protoze ho trener malo stavel, ne kvuli fanouskum. Ostatne kdyby si necetl ruzne diskuse, tak by zadnou - jak ty rikas nenavist - ja rikam kritiku - od fanousku ani nepocitil. krom toho kazdy hrac ve slavii se musi umet vyrovnat s tlakem, pokud v ni chce pusobit.. Marek asi nechtel, jeho volba.. pro slavii dobra..

                      • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 02.12.2009 17:14 |  
                        0 0

                        Nevím, Martyni, kde na stadionu sedíš, ale na východní na něj neustále nadával každý druhý, bez ohledu jestli hrál dobře nebo špatně.

  2. Re: Do Edenu zavítá FC Janov

    coolair     před 15 lety 02.12.2009 00:49 |  
    0 0

    Trapp bude ,,samozřejmě mimo", ale i v základní sestavě...

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      Ravik     před 15 lety 02.12.2009 09:28 |  
      0 0

      jasně Jani :-)

  3. Jsem zvědavej!

    Kunetice     před 15 lety 02.12.2009 06:53 |  
    0 0

    Teda jestli budeme hrát doma ( a ještě k tomu musíme vyhrát ) jen na jednoho útočníka tak ať mi KJ už raději nic neříká a už vůbec ne že chce jít za vítězstvím.
    Tak že v 21.00 se chci nechat příjemně překvapit ?!

    • Re: Jsem zvědavej!

      bongor     před 15 lety 02.12.2009 08:52 |  
      0 0

      Kdyby hrál Rudy,tak neváhám dát 1.Takhle se nám může stát,že získáme jen bod.Ten Vasiljevič to máš pravdu,že v nastalé hysterii
      se s tím taky vez.Vzhledem k tomu,že vlastně celé mužstvo hrálo
      pod psa,tak nemohl vyniknout,ani kdyby na to měl.Uvidíme.

  4. Lístek

    venator     před 15 lety 02.12.2009 10:51 |  
    0 0

    Prodám lístek na Janov kvůli nemoci.
    Listek prodám za 300kč původní cena 500kč, tel.
    Dík


    Komentář byl uživatelem upraven (23.05.2024 11:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Lístek

      bongor     před 15 lety 02.12.2009 12:52 |  
      0 0

      teď koukám,že Otík už má na ČT1 místo sportu taky SPART.O evropské lize si tam vykecávají rozumy Kadlec a Kolozub,potom je tam slavnostní odjezd nekopů do Eindhovenu.Leckdo by čekal,že tam bude i slovíčko o Slavii.A taky že ne.Ani žbluňk.Děkujeme ti Otíku,dobře to vedeš.

      • Re: Lístek

        mirecek1111     před 15 lety 02.12.2009 14:10 |  
        0 0

        Já myslím, že tu nenávist vůči němu zbytečně hrotíš stejně jako ostatní. Například teď mu vyčítáš naprostou blbost.
        Tak byla v televizi reportáž o Spartě, mě to teda nepříjde jako by tím někdo plival na Slavii. Například na nově zase dávají ve sportovních zprávách povětšinou reportáže pouze o Slavii a její účasti v pohárové Evropě a to i když ona hraje ve Španělsku nebo Itálii a Sparta hraje svůj pohárový zápas doma v Praze. A vyslat redaktory s kamerou tak daleko jistě nění stejně pohodlné jako natočit rozhovor před Letnou.
        Ale zpět k tomu Černému, já samozřejmě nevidím do tolika věcí jako místní přispívatelé, možná bych ho pak též nenáviděl ale minimálně mu jsem vděčen a tohle myslím bylo naprosto nedoceněné od všech fotbalových fanoušků, že se můžeme dívat na všechny ligové zapasy na internetu. I když kvalita není bůhvíjaká, i když je to jen z jedné kamery atd. atd. tak to pořád není žádný západoevropský standard. Myslím, že v Německu by jsme se museli hodně plácnout přes kapsu abychom mohli vidět všechny zápasy oblíbeného klubu.

        A to ani nemluvím o tom naprosto směšném spílání Černému od pražských fanoušků za to, že je Slavii pořád v televizi a ještě v tak blbý čas. Věřte, že je hodně příznivců Slavie co jsou za každý přenos v televizi rádi a také, že je daleko složitější cestovat bůh ví z kama ani né tak jaký problém je to do Prahy jako pak večer z Prahy, než aby si pražáci ten čas prostě jednou za čas udělali, když zrovna nehraje Slavie svůj zápas v neděli od pěti.

        Víte co jsem taky nikdy nepobral, proč jste všichni pražští fanoušci tak nenáviděli Strahov kvůli dostupnosti. Já jsem vždycky přijel na florenc, počkal jsme si na šalinu, projel se kolem stadionu sparty :) pak vystoupil tam u toho fanšopu, vyšel si tu velkou zatáčku do kopce, kdy mezitím popřemýšlel o klobásce a sestavě co mě čeká a byl na stadionu. Jistě, žádný komfort jako v Edenu to na Strahově nebyl ale vůbec nechápu proč na něj vždycky všichni nadávali a chodilo tam 2000 lidí. Mě vždycky štvala jen ta altetická dráha a chodilo tam tolik lidí, že se vždycky dala nalézt "ještě šistší" sedačka :-) nebo místo na které by nekapalo ze střechy :-)

        • Re: Lístek

          quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 14:29 |  
          0 0

          Souvisi to s tim, co jsi psal jen okrajove, ale stejne - neda mi to a musim se uplne smat, jak predstavitele Sparty pred kazdym evropskym zapasem rozhlasuji, jak je hrozne, kolik maji zranenych hracu. Ted zase, muzou jim chybet dokonce az ctyri hraci!! (Uz pomlci o tom, ze z tech jejich proklamovanych absenci nakonec vzdy nekteri hraci zapas v pohode odehraji). Naopak se v mediich clovek nedocte, ze z hracu majicich smlouvu ve Slavii a patricich do A tymu nemuze hrat z ruznych duvodu 12 hracu (viz vyse), ze sotva poskladame jedenactku a zbyde nahradni golman a tri hraci na stridacku (a to pocitam Tafata jako hrace acka a Naumova beru jako zdraveho), kterou doplnime dvema kluky z becka a stejne nebude uplne zaplnena.

          Mimochodem, do ligovych zapasu nasadila Slavia letos zatim 27 hracu. Z nich 12 nemuze nastoupit (bud uz ve Slavii nejsou, nebo jsou zraneni nebo nemuzou hrat evropske pohary). Na lavici tak nutne musi byt aspon dva hraci, kteri letos ligu vubec nehrali, v nasem pripade (Kores, Mares) tedy hraci, kteri ligu nehrali nikdy v zivote. Ale to se clovek nikde v mediich nedocte.

          • Re: Lístek

            lassiter     před 15 lety 02.12.2009 14:58 |  
            0 0

            Tak rozhlašují...ona je to spíš novinářská práce. Přijde novinář, udělá rozhovor s Chovancem o zápase, mimo jiné se zeptá, jak je na tom Kucka a Hubník, Chovanec na to normálně odpoví. Novinář pak z jednoho rozhovoru udělá tři různý články, z nichž jeden je pouze o zraněních a pak to může vypadat, že představitelé Sparty rozhlašují, jak je hrozný, že maj tolik zraněných hráčů. Nechci se Chovance zastávat, ale mediální vyznění toho, co kdo řekne, je většinou v režii novináře. Stejně jako třeba po našem zápase s Brnem. Jarolím toho určitě na tiskovce řek hodně, přesto noviny byly plný toho, jak Slavia myslí na titul...

            • Re: Lístek

              Wommi     před 15 lety 02.12.2009 16:09 |  
              0 0

              ...taky myslim ze je to predevsim prace novinaru,..samozrejme je mozny ze sem tam nekdo zavola a trochu novinare potlaci aby se zminil o nejaky konkretni situaci..ale myslim ze jsou to predevsim novinari,...
              Uz jsem to sem zminil treba ted posledni zapas sparta - bohemka....bordel, fanousci delali problemy,...a nikdo se tomu nevenoval, neresil ze podle noveho pravidla by disiplinarka mohla potrestat nejen bohemku ale i spartu...a ted je otazka, je to proto, ze uz je konec podzimu, nebo ze je to sparta a podobne,....

              Sam jsem zvedav, pokud se neco stane na jare, jak to bude reseno!...nejhorsi totiz co muze byt je nejednotnost posuzovani cimz ta disiplinarka rusi jakkoukoliv snahu o sve vylepseni a ponizuje svoji cinnost opet na cinnost karolyiho disciplinarky!

        • Re: Lístek

          bongor     před 15 lety 02.12.2009 17:07 |  
          0 0

          To mirečku nebyla žádná reportáž,ale sportovní zprávy.Já bych očekával,že když dnes hraje Slavia,tak se ve sportovních zprávách
          alespoň řekne,že dneska hraje Slavia proti Janovu.Sralta hraje zítra,ale už dneska sáhodlouze vytrubujou,jaký jsou skvělý.Když to slávistům nevadí tak jsme holt masochisti a dobře nám tak.

          • Re: Lístek

            slaviator     před 15 lety 02.12.2009 20:59 |  
            0 0

            A nebylo tam o Slavii včera..?

  5. Prodám lístek

    Casear     před 15 lety 02.12.2009 14:24 |  
    0 0

    Z důvodu nemoci prodám lístek na sever za 200. Tel. 777072065.

  6. Re: Do Edenu zavítá FC Janov

    DrFe1     před 15 lety 02.12.2009 15:40 |  
    0 0

    Z důvodu nemoci prodám 20 lístků na Janov po 1000 Kč/ kus :-)

    A teď vážně. Všimnul jsem si jak tady pořád bongor nadává na Sport a místo toho píše Spart, teď už do toho zahrnul i ČT. Sport moc nečtu, takže to nemůžu až tak posoudit, ale je zajímavé že jsem se na jiných serverech setkal s úplně stejnými postoji sparťanů, akorát že v opačném gardu tj. že Sport je proslávistický a haní Spartu. Tak mě napadá jestli to není spíš tak, že si tam najde každý něco co ho popudí. Sport je prostě bulvár a snaží se zaujmout různým způsobem včetně toho že reje jak do Sparty tak do Slávie. Spiknutí bych v tom nehledal.

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      EdCable     před 15 lety 02.12.2009 16:50 |  
      0 0

      S timhle prispevkem souhlasim na 100%. Nehledejme ve Sportu (a ostatne drtive vetsiny jinych medii) nic jineho nez normalni bulvar hledajici senzace, kterymi se snazi zvysovat svoji prodejnost. Prijde mi to pod uroven.

      • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

        bongor     před 15 lety 02.12.2009 17:00 |  
        0 0

        Jasně kablíku,to se nám všechno jenom zdálo a je pod úroveň,když si myslíme,že někdo někdy připískával sraltě,že jim tam v padesátých letech chodili povinně nejlepší hráči,že nás tady čtyřicet let chtěli
        zlikvidovat.Tak díky,už jsi nám to vysvětlil,byl to jenom sen.Ale řeknu Ti,hodně šerednej sen.

        • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

          EdCable     před 15 lety 02.12.2009 18:17 |  
          0 0

          Ale bongorku, poprel jsem snad jedinou vec z toho, co jsi tedka napsal? Nepoprel, tak nechapu, proc timhle na me miris?
          Tyhle hadky o Sportu jsou uplne stejne jako kdyz Paroubek krici, ze MFD jsou pravicovi zoldaci a Topolanek krici, ze zverejnuji jeho fotky na objednavku Tvrdika. Jsou nesmyslne, mozna nekdy nekdo neco napise na objednavku, nekdo je treba zaryty neobjektivni spartan, ale hlavni tendenci je zkratka prinaset "senzace" a neni nejak zasadne podstatne o kom.
          Jinak neni ani tak pod uroven mluvit o vecech, ktery jsi tedka nastinil, ale je pod uroven se porad na ne dneska vymlouvat, neustale se k nim vracet a kvuli nim porad brecet. Je to nas velky komplex, urcite opravnene bolave misto, ale temihle narky akorat porad okoli dokazujeme, ze jsme se mentalitou nedostali z pozice otloukanku do pozice sebevedomych lidi, kam uz bychom snad meli patrit, ne?

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      bongor     před 15 lety 02.12.2009 16:57 |  
      0 0

      Nehledám spiknutí doktore,ale pouze orientaci.Za ty dlouhý léta,co jsme jim koukali na záda těch rudejch přibylo a je to znát.Sparťani říkaj,že je spart slávistický?No to je jasný,ještě jim tam chybí na první stránce jejich emblém.

      • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

        huhu     před 15 lety 02.12.2009 18:42 |  
        0 0

        Nečetl jsem tentokrát diskuzi moc podrobně... Jen dodávám informaci, že šéfredaktor Sportu je sparťan...

        • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

          vlchan     před 15 lety 02.12.2009 19:00 |  
          0 0

          Omlouvám se za vulgární výrazy, ale nemohu jinak. Serte na Spartu, serte na Sport. Je to naprosto obyčejný klub a naprosto obyčejné noviny. Zajímejme se o naši Slavii a její činnost !

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      slaviator     před 15 lety 02.12.2009 21:01 |  
      0 0

      Ono je fakt, že možná nám nejde tak na ruku, jako šel před rokem, dvěma, kdy tam bylo několik redaktorů "přejících" Slavii a kteří tam dnes již nejsou. Ale nevidím to nijak hrozně, prostě Sport šije do toho týmu, kterému se nedaří - my jsme vyhráli dva tituly, jsme teď uprostřed tabulky, tak je pochopitelné, že do nás ryje. Nápodobně by to bylo se Spartou...

  7. Re: Do Edenu zavítá FC Janov

    Eskaes     před 15 lety 02.12.2009 16:38 |  
    0 0

    Dnešní zápas beru i jako test Romanovse, který mě bohužel na oprávněnost brankářské jedničky nepřesvědčil.
    Ale nebude to vůbec lehké...
    Tak do toho, Slavia!

    • Re: Do Edenu zavítá FC Janov

      quelhar (admin)     před 15 lety 02.12.2009 19:05 |  
      0 0

      V cem konkretne nepresvedcil? Pustil blby gol v Jablonci - Vaniak takovych golu pustil za dobu co je ve Slavii nekolik - namatkou treba loni v Liberci. Pri srovnani ostatnich cinnosti ma proti Vaniakovi v necem vyhodu (prace nohou, pres mensi postavu vybihani) a v necem nevyhodu (reflex na care).