Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Jablonec - Slavia 1:1

Slavia se v rámci 15. kola představila v Jablonci.

Jablonec - Slavia 1:1 (1:1)
Branky: 3. Čížek - 31. Naumov
Sestava Slavie: Romanovs - Krajčík, Čelůstka, Suchý, Hubáček - Grajciar, Trapp (78. Ragued) , Skácel, Hloušek - Vlček, Naumov (73. Šenkeřík).

Slávisté se snad ani nestačili zahřát a už prohrávali. Brankář Romanovs, který se vrátil po zranění podcenil přímý kop Čížka a míč si srazil do vlastní branky. Slavia tak od třetí minuty prohrávala 0:1. Slávistický zmar ještě zvýraznil Vlček, který nadějný brejk tři na jednoho zmařil tak, že při zpracování míče zahrál dokonce oběma rukama. V prvním poločase se hrál vyrovnaný fotbal bez šancí. Z nudy diváky vytrhl až Riste Naumov, který zužitkoval centr Grajciara a hlavou s pomocí břevna vyrovnal na 1:1. Ve zbytku poločasu převládala opatrná hra. V poločase byl tedy stav 1:1.

Druhý poločas začal přesně tak, jak skončil první. Hrál se opatrný fotbal, který ničím nevybočoval z ligového průměru. Po povedené kombinaci střílel v dvaašedesáté minutě Vlček, jeho sřelu z úhlu však kryl Špit. O pár minut později to z dálky zkoušel Trapp, jeho prudká střela minula branku o několik metrů. Utkání se dohrálo bez šancí, Slavia remizovala v Jablonci 1:1.

Komentáře (130)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jalonec - Slavia 1:1 v poločase

    DrFe1     před 15 lety 21.11.2009 20:05 |  
    0 0

    Jarolím ven !!!

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 v poločase

      denydzlSKS     před 15 lety 21.11.2009 20:06 |  
      0 0

      ven?? vždyť jde naše forma nahoru..už jsme dali gól:-))

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 v poločase

        Ravik     před 15 lety 21.11.2009 20:08 |  
        0 0

        Dnes je to taktika jak vymazat Skácela ze hry :-)

  2. Re: Jalonec - Slavia 1:1 v poločase

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.11.2009 20:10 |  
    0 0

    Tak vzhůru k lepším zítřkům.

  3. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.11.2009 21:07 |  
    0 0

    No to byl teda fotbal. Nezlobte se na mě, ale podobný "výkon" se jen tak nevidí. Z našich hráčů se mi líbil Suchy, občas měli slušné výkony Hubáček a Hloušek.
    Chudák Trubila, když už se dostane do hry, tak se zase nedostane k míči.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      czross (přítel SN)     před 15 lety 21.11.2009 21:09 |  
      0 0

      To bylo naprosto obludny, hlavne druhej polocas... Jestli byly takticky pokyny davat vysoky balony celych 90 minut na nikoho tak musi mit Jarolim radost :-(

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        denydzlSKS     před 15 lety 21.11.2009 21:16 |  
        0 0

        no jo, bylo to strašný, ale čekals něco jinýho?? já už popravdě ani ne..:-(

        • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

          czross (přítel SN)     před 15 lety 21.11.2009 21:20 |  
          0 0

          Ja porad doufal ze jim nekdo rekne at to hrajou po zemi a zkousej to tahnout i stredem hriste obcas a ne to porad smrdlat u lajny :-/ Bohuzel, je to porad to samy...

  4. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    Barlblog     před 15 lety 21.11.2009 21:10 |  
    0 0

    :-D Smích je snad nejlepší reakcí na danou situaci. Neprohrálo se, takže vlastně můžeme být i spokojeni. V zimě nás asi čeká zeštíhlování a já to jen vítám.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      denydzlSKS     před 15 lety 21.11.2009 21:14 |  
      0 0

      zeštíhlení...he, aby to nebylo naopak...

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        Barlblog     před 15 lety 21.11.2009 21:23 |  
        0 0

        Už jsem psal, že příchody se mi zdály rozumné, ale vždy jsem kritizoval velikost kádru, doufám, že se KJ poučil, protože on neumí pracovat s tolika hráči, to se ukázalo. Kdyby měl fungující realizační tým, tak jak je to na západě, nikdy by se slavie nedostala do těchto potíží, které jsou spíš psychologického rázu.

  5. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    coolair     před 15 lety 21.11.2009 21:16 |  
    0 0

    Ze hry obou týmů mě bolely oči.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      jack09     před 15 lety 21.11.2009 21:25 |  
      0 0

      ale aspon kluci bojovali, me uz asi ke spokojenosti staci malo :)

  6. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.11.2009 21:23 |  
    0 0

    Takže, co dál?
    a) překopat kádr
    b) počkat až se ten stávající sehraje
    c) vyhodit trenéra a doufat, že se vše zlepší
    nápověda: 50:50, přítel na telefonu a publikum.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      tantalos     před 15 lety 22.11.2009 18:23 |  
      0 0

      Správně je za D.
      Vykopnout Doležala a na jeho místo dosadit někoho, kdo rozumí fotbalu, kdo pozná, který hráč je dobrý a který ne, někoho, kdo není alibista a neuráží fanoušky, někoho, kdo nebude tolerovat trenérovi, aby si mastil kapsu od agentů na úkor Slavie a její budoucnosti..

  7. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    Viking     před 15 lety 21.11.2009 21:28 |  
    0 0

    Jestli tohle byl zápas úřadujícího mistra s druhým mužstevem tabulky, tak to potěš pánbůh. Liga pro deset mužstev. Okamžitě.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      whitesnake01     před 15 lety 21.11.2009 21:33 |  
      0 0

      abysme se mezi tech 10 vyvolenych vubec dostaly :)
      prvni polocas usel, druhy des, ale rozhodne lepsi nez minuly zapas.... Trubila je opravdu chudak, co by musel udelat aby dostal sanci?

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        whitesnake01     před 15 lety 21.11.2009 21:38 |  
        0 0

        ha, tak on nastoupil, v 88 minute, tak to se Karlovi omlouvam :)

  8. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    Stahler     před 15 lety 22.11.2009 00:45 |  
    0 0

    Tak jsem se před chvílí vrátil z Jablonce,hra nic moc,výsledek taky žádná sláva,nicméně bylo to o dost lepší vystoupení než to co Slavie předvedla v Karviné.Jistě,nastoupili jsme v silnější sestavě nicméně je třeba brát v potaz,že Jablonec je kvalitativně o dost lepší tým než Karviná.Myslím že Slavie se malinko,ale opravdu jen malinko zvedá.Atmosféra ve skoro zaplněném kotli byla po celý zápas velmi slušná,dorazilo i hodně přátel z Górniku Walbrzych,těm patří velký dík.Škoda že po skončení zápasu tam bylo nějaké zatýkání a buzerace ze strany PČR,podrobnosti nevím,benga vlezli i do busu fanklubu a vyhrožovali že neodjedeme apod.Fanoušek je v česku brán ze strany policistů ještě hůř než kdejaký vrah,teda soudím podle toho s jakou brutalitou někdy jednají.Jo a lidi kteří stále nadáváte řidiči přestaňte s tím!Jednou se nasere a nikdo jiný s náma nebude chtít jezdit a tím by klesly naše výjezdové počty,protože by jste jezdit přestali nebo by jste to omezili,to jsem si všiml v Karlových Varech a v Karviné protože nebyl bus tak jste nevyjeli...Budme rádi že ten bus máme a kdyby nebyl tak by se to projevilo pouze negativně.

  9. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    lassiter     před 15 lety 22.11.2009 09:53 |  
    0 0

    A tak mně se první poločas celkem i líbil, možná už jsem míň náročnej :-) ale Jablonec jsme přehrávali. Ocenil bych, že oproti minulejm zápasům najednou po rychlym útoku bylo ve vápně jablonce čtyři pět našich hráčů. Dřív se tam pral sám Šenkeřík a záložníci byli bůh ví kde. Škoda jen, že jsme vždycky zazdili finální přihrávku, jako třeba Hloušek centr zleva a hlavně Vlček, kdy to moh úplně jednoduše ťuknout hlavou a dva hráči byl šli sami na Špita, jenže zahrál nepochopitelně rukou. Druhej poločas už byla bída, zejména Naumov dost špatný. Já vim, že dal góla, ale nemůžu si pomoct, jeho snad jediná dobrá vlastnost je, že tak jednou za pět zápasů si dobře vybere místo ve vápně. Trochu málo. Každopádně přepínat o přestávce z český ligy na zápas ManUnited-Everton nebo na Real-Santander je pouze na vlastní nebezpečí. Po přepnutí zpět musí fanoušek českýho fotbal upadnout do hluboké deprese :-) No, Brno je zdá se ještě ve větších sračkách, tři body před pauzou by se hodily.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 11:03 |  
      0 0

      líbil je silný slovo, prostě se nám povedly dva útoky, který jsme navíc ani nedotáhli do konce...bohužel, bylo to, zase, naprosto tragický!! jinak nechápu naš smysl pro čest(ironie), že když má soupeř ošetřovanýho hráče tak my si to dáváme mezi stoperama dokud se nevrátí(včera dvakrát). jo a musim i já uznat, že riste byl mizernej...

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        jack09     před 15 lety 22.11.2009 11:18 |  
        0 0

        a jeste se nam podarilo zalozit jeden peknej protiutok, ale z naseho rohu na nasi branu jak uz byva zvykem alespon jednou za zapas :)

        • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.11.2009 11:32 |  
          0 0

          No jo, to kolikrat vazne vypada jako sabotaz. Mic se po krkolomne kombinaci od rohu rozehraneho nakratko dostane na hranici vapna k Hubackovi, ktery prihraje presne do brejku souperi.
          Nebo ta Standova ruka, to jsem neveril vlastnim ocim. Jdeme tri na jednoho a v situaci, kdy snad kazde reseni dane situace neni spatne (i kdyby si mic pustil, tak by ho nejspis dobehl u autove cary a mohl centrovat na volne spoluhrace), placne Standa do mice rukou a nejvetsi sance zapasu je v haji. Ani radsi nemluvim o centrech ze strany, ktere jsou naprosto tragicke a casto letici o 15 metru jinam, nez kam nabihaji hraci (tim se vyznacuje bohuzel predevsim Adam Hlousek, ale i Krajcik to kope uplne nazdarbuh).
          No, Naumov aspon ten gol dal, ale Standa tam byl vcera uplne zbytecny :o(

          • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.11.2009 14:38 |  
            0 0

            Naumov sice dal gola, ale jinak byl zoufalej a zazdil 99% akcí. Podle mě prostě nemá kvalitu, zpracování míče tragedie, přihravky tragedie.. Standa podal podle me lepsi vykon, patril k tem lepsim, rekl bych ze predcil tentokrat i Hlouska, kteryho si jablonecaci pohlidali. Obecne tentokrat alespon KJ pokusil neco vymyslet, hra na 2 kridla a jednoho hrota vepredu mohla byt zajimava a v zaloze jsme jablonec prehravali. Bohuzel jsme dostali lacinej gol a pak hrali porad do plnejch. Kdyz jsme se dostali k rychlym brejkum, tak jsme je trestuhodne kazili. Docela solidne je rozehraval Ruda, daval balon rychle dopredu, ale vetsinou ho uz nedostal zpatky.. Zhruba do 70. minuty to jakztakz slo, az na hrozny neprenosti v koncovce, pak hra totalne upadla.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      Wommi     před 15 lety 22.11.2009 11:32 |  
      0 0

      ..stejne je to vse zajimavy,...brno nad slavkou vyhralo,..a ted doslova ruplo s budejkama, ktery jsou jalovy.

      Myslim ze v ty nasi lize je to zejmena obrovsky o stesti, dost nahode a myslim ze v soucasny lize i o tom losu,...jak jsem zminil treba brno, pak treba olomouc, ktera byla na pocatku spatna a ted nas taky vyklepla, a tak by moh clovek pokracovat...

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      venator     před 15 lety 23.11.2009 10:19 |  
      0 0

      Souhlasim, me se to kupodivu libilo tak do 60min. Pak se nam nedarila prechodova faze resp. ty vicemene nakopavane balony se Naumovovi uz nedarilo udrzet a rozdelit (kondice? kdo vi) a tudiz nas trosku Jablonec zacal prehravat z cehoz mel i tu golovku,kterou podle me Romanovs vyborne chytil rozhodne ho to nenastrelilo jak nekteri tvrdi. I sestava mela konecne hlavu a patu. Dlouho zastavam nazor,ze Vlcak ma hrat spis z prava nejen protoze se nam nedari a na hrotu tudiz nedostane vhodny balony,ale se svoji pracovitosti, rychlosti a pristupem musi hrat pravidelne,protoze zvlast v dobe krize nas z toho vytahnou takovi hraci jako Vlcak, Hlousek a Skacel. I toho Huba jsem v poslednich dvou zapasech dokonce videl skoro sprintovat po lajne do utoku,uplne to vypada jakoby mu KJ rekl,ze kdyz nebude do predu o 100% aktivnejsi tak bude hrat misto nej Trubila:) Naumov se do sanci umi dostat, je videt,ze ma cit pro vyber spravneho mista,ALE bohuzel zakonceni neni uplne ok.Kdyby promenil svoje sance v Pribrami, hlavicku proti Olmiku tak nereknu proti nemu ani slovo,protoze by jsme diky tomu meli o nekolik bodu vic. Ikdyz kvalita jeho mezihry je strasne kolisava, nekdy udrzi a rozda i tezke balony (viz protiutok 3:1 v Jabl. zalozil on peknou prihravkou z prvni na Vlcaka),ale pak jako napr. druhy polocas v Jablonci i prestoze mel mit zvednute sebevedomi po golu tak paradoxne hraje jeste hur. Ale na jeho obhajobu, ze by dostaval libove balony do sanci to urcite ne, pripravili mu jedinou skutecnou sanci a tu promenil.Jsem spokojenejsi,nez kdyby mel paradni mezihru a smysl pro kombinaci,ale gol nedal.Takovych utocniku je totiz spousta.Lip se na takove kouka,ale tim to konci. Spis bych tam misto nej v takove situaci poslal Tafata proc ne.Smysl pro kombinaci ma a my jsme v te situaci potrebovali ve predu udrzet balon a rozdat na dobihajici zalozniky nebo kridla.Dal tam Senkyho,ktery tam byl skoro zbytecnej, protoze na tento styl hry resp. vyvoj zapasu neni vhodny typ,aby "chytal odkopnute" mice na hrotu a sklepaval na ostatni nebo podrzel.V takove situaci jsme potrebovali mic ve predu udrzet dele tudiz by Jablonec pak nemel tolik balonu a nemohl vyrovnat hru jako ke konci.

  10. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    DrFe1     před 15 lety 22.11.2009 10:55 |  
    0 0

    Jediné možné vysvětlení: Karel Jarolím je sparťan.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      Troubi     před 15 lety 22.11.2009 12:09 |  
      0 0

      ano,zajiste jiz vsichni ucastnici diskuzi na SN vedi, ze uzivatel DrFe1 trpi zasti vuci Jarolimovi, preje si jeho vyhazov a mysli si, ze je spartan. Tak uz nam to tu prosim nepis. Tady,narozdil od tveho domovskeho idnesu, nevitezi nazor, ktery je napsan nejvickrat jednim uzivatelem.

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        DrFe1     před 15 lety 22.11.2009 17:29 |  
        0 0

        A proč bych to nepsal ? ! Budu to psát stále dokud bude KJ škodit Slávii a dokud i ten největší trouba nepochopí, že je to pravda.

        • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

          Jakubisko     před 15 lety 22.11.2009 18:23 |  
          0 0

          jo, a až to všichni konečně pochopí, můžeš zvolat NEŽIL JSEM NADARMO!

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        coolair     před 15 lety 22.11.2009 22:35 |  
        0 0

        Jasně, Jani!

  11. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 11:37 |  
    0 0

    víc než tragický výkony mě se*re to, jak se nám v každým rozhovoru (a je jedno kdo, jestli hráči, trenér nebo vedení) snaží nabulíkovat, jak je všechno v pohodě...a že "hrajem svojí hru akorát neproměňujem ani ty nejvyloženější šance"...tfuj

  12. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    tantalos     před 15 lety 22.11.2009 12:37 |  
    0 0

    Slavia hrála v Jablonci v této sestavě (v závorce věk hráčů, narozeným v prosinci je o pár týdnů méně) .
    Romanovs 31
    Krajčík, 31
    Čelůstka, 20
    Suchý 21
    Hubáček - 31
    Grajciar, 26
    Trapp 24
    Skácel, 30
    Hloušek - 21
    Vlček 33
    Naumov 28
    V mužstvu tedy byli tři mladí, kvalitní hráči ve věku do 21 let, kteří mají schopnosti a vůli vykopat peníze ve špičkové soutěži cizině. Hráli dobře.
    V mužstvu byli dva záložníci středního věku, kteří dohromady by vytvořili jednoho kvalitního hráče - Trapp dobrý v obraně ale zoufalý v útoku, Grajciar naopak. Jejich ambice na velké peníze v cizině jsou už minimální. V Jablonci se snažili, ale dělali vážné chyby.
    Většinu hráčů tvořili hráči kolem třicítky, jejichž šance si ještě něco vykopat venku jsou minimální (snad s výjimkou RS). Jejich motivací je ještě si fotbalem něco vydělat, třeba v druhé lize, ale hlavně se nezranit. (omluva Krajčíkovi, ten jde do balonu naplno). Na výkonu to bylo vidět.
    Poměr ambiciozních x žoldnéřů byl tudíž 3:8
    Ukazuje se tedy, že představa KJ jako trenéra, který umí najít mladé a dát jim šanci, byla falešná, lživá.
    KJ z pohodlnosti dává přednosti "starým profikům". kteří za oprachy někdy vyhrají, ale jindy si vydělají třeba v sázkové kanceláři.
    Když pak KJ skuhrá, že hráčům "chybí důraz ve vápně" ap, skuhrá na svou vlastní lenost. Staří proficí vědí, jak si vydělat.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      Ravik     před 15 lety 22.11.2009 15:32 |  
      0 0

      no tomuhle se řiká interpretace faktů jak se to hodí autorovi příspěvku.

      Kdyby nebyli zranění tak by pravděpodobně nastoupili Janda, M. Černý a Pekhart (naši odchovanci, určitě s ambici na zahraničí). Potom by ten podíl byl 6:5 pro ambiciozní. Teoreticky lze do kategorie ambiciozních započíst i HR, TJ, Kaufmana, Trubilu a Hoška. Pak je tu skupina hráčů pro které je Slavie strop, ale myslím, že vždy odevzdali maximum (Hub,Vomáčka,Krajčík, Volešák a Vlček).

      Souhlas že Naumov, Vasiljevič a Romanovs jsou žoldáci nevídaní.

      Ruda Skácel je trochu mimo všechny kategorie, ale já ho vidim jako srdcaře a ne žoldáka.

      Takže poměr 3:8 vidim včera jako 9:2 a to ještě díky marodce. jinak s větsinou věcí souhlas, hlavně s Divišem.

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 23:38 |  
        0 0

        ruda skácel je srdcař žoldák...:-))

  13. "Zázrak" Romanovs

    tantalos     před 15 lety 22.11.2009 13:05 |  
    0 0

    Triumvirát Rosen-Doležal-jarolím se ukázal jakopitomci, když uvolnil Diviše a místo něj si přivezl podivnou nadějí z Lotyšska.
    Romanovs byl jmenován prvním brankářem, ačkoli je výrazně horší než Vaniak - (a podle mě je Vaniak i perspektivnější)
    Včerra se Romanovs ukázal. Nejen při gólu, ale nejvíc ve 42. minutě kdy šel po balonu společně s Pavlíkem a ten ho přeskočil.
    Adam to sice pískal, ale v mezinárodním fotbale - natož v Anglii - by případný gól platil.
    Tento okamžik prokázal, proč si Slavie nemůže dovolit pidibrankáře.
    I když zase na druhou stranu chápu trenéra, že nemá rád hráče, kteří ho přerostli. Proto taky staví na naše nepřesné vysoké nákopy na útočníky pidihlavičkáře.

    • Re:

      denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 13:24 |  
      0 0

      ty jsi objektivní až mě z toho bolí monitor!!

      • Re:

        tantalos     před 15 lety 22.11.2009 14:06 |  
        0 0

        Fandění je neobjektivní už svou podstatou. Fandím Slavii a ne tomu, co jí škodí

      • Re:

        tantalos     před 15 lety 22.11.2009 14:06 |  
        0 0

        Fandění je neobjektivní už svou podstatou. Fandím Slavii a ne tomu, co jí škodí

        • Re:

          Ravik     před 15 lety 22.11.2009 15:39 |  
          0 0

          jenže smutným faktem je, že snad 2/3 ligy (ke vší úctě k Vaniakovi) má lepšího brankáře než Slavie. Dobrá postava (výška, váha) je prostě u golmana důležitá. Vaniak to nahrazoval skvelou čárou ale takovych jako on moc není.

      • Re:

        denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 18:22 |  
        0 0

        a, pidiromanovs má jen o 3cm méně než gigant vaniak.
        b, jistě jsi NEDOPATŘENÍM opomenul poznamenat chycenou lafatovu tutovku v druhý půlce a suveréní hru nohama.
        c, o tom, že romanovs faulovanej byl není pochyb(vzhledem k tomu, že to písknul) a rozhodně není pravda, že v anglii by mu to nepísklistačí si vzpomenout anglickýho rozhodčího webba co předváděl v duelu ve florencii.(prostě ti to jeden pískne a druhej ne, to je všude různý, ale tobě se to prostě hodilo napsat takhle) ale je jasný, že vaniak(a jistojistě i diviš) by toho drobečka pavlíka zbořili takovým způsobem, že by se pavlík probral pozítří v nemocnici...
        d, k vaniakovo perspektivě snad jen: :-))

        • Re:

          Jakubisko     před 15 lety 22.11.2009 19:22 |  
          0 0

          Toto je kvalitní názor!

        • Re:

          tantalos     před 15 lety 22.11.2009 22:37 |  
          0 0

          ad a - možná, ale jen když se obuje do lodiček na vysokých podpatcích.
          ad b - lafata brankáře nastřelil. Jakákoli umístěná střela by byla nechytatelná,
          ad c - To pavlík zbořil Romanovse a ne naopak
          ad d - ano Vaniakova perpektiva ve Slavii je špatná, neboť si otevřel ústa na Největšího trenéra všech dob. Přesto bude-li chytat nadále někde jinde - a nevidím důvod, proč by nechytal, protože pořád patří mezi nejkvalitnější brankáře české ligy - určitě toho odchytá víc než Romanovs.
          E Podstatné je, že Diviš je hodnocen jako jeden z nejlepších brankářů na Slovensku. A ze Slavie byl vyštván jako nedostatečný, aby se koupil lotyšský Rus, na něm měl někdo ekonomický zájem..

          • Re:

            denydzlSKS     před 15 lety 22.11.2009 23:32 |  
            0 0

            a, tak jak to podle tebe je?? na ftvs nejsou schopní naše hráče změřit správně?? nebo si s námi(a se soupeři) naše vedení hraje a kamufluje skutečnou výšku a váhu našich hráčů:-))
            b, radši ani nebudu psát kolikrát byl vaniak spíš nastřelenej, než že by vytáhnul excelentní zákrok( a jsem zcela přesvědčenej, že kdyby to stejně jako deniss chytil vaniak tak ho vynášíš do nebes)
            c, to, že pavlík zbořil romanovse jsem nenapsal! ?!
            d, vaniakova perspektiva je nulová, on brankář má sice delší fotbalový život než hráči, ale i on jde postupně dolu a co si(my, alespoň trochu objektivní fanoušci) budem nalhávat, on dělá už hodně chyb a lepší už to opravdu nebude

            e, to že je diviš hodnocen velmi dobře vím, souhlas, to že byl vyštván to nevím...nevidím do toho, to ti vyvrátit nedokážu, třeba se vrátí, třeba i na jaře bude jednička místo romanovse, třeba se ukáže, že na to romanovs nemá(já tomu nevěřim), ale to ukáže až čas, z tvýho příspěvku mi bohužel přišlo, že jsi ho měl napsanej dopředu a jen si čekal, až něco deniss pose*re!!

            ps: brankář je náš nejmenší problém!!

          • Re:

            Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 07:19 |  
            0 0

            Netuším proč ho pořád nazýváš lotyšským Rusem, když to nemáš ničím podložený - kdyby se jmenoval Denis Romanov tak ještě možná, ale i tehdy bys pouze předpokládal, jenže ty prostě musíš pejorativníma narážkama urážet svoje neoblíbence neustále. Podle tvý logiky je pak Václav Klaus "český Němec"

          • Re:

            MarkMobius     před 15 lety 23.11.2009 14:39 |  
            0 0

            Tantalos je čurák všech čuráků...

            Přestávám číst slavistickenoviny kvůli jeho výplodům... Je mi blbě z jeho keců o Dočkalech, Diviších a podobných...

            Škoda Tantale, že jsi fotbal viděl evidentně tak maximálně z rychlíku a akorát tady dokážeš na někoho plivat, viz Deniss...

  14. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    DrFe1     před 15 lety 22.11.2009 17:43 |  
    0 0

    Podle nízkého počtu příspěvků na této diskuzi se zdá, že už je většina slávistů tak znechucená, že už ani nic nehodnotí. Ono se tedy není co divit, když po tolika selháních se naše vedení stále tváří jakože se nic neděje, žádná krize není a nesmyslně prodlužuje agónii tím že Jarolíma stále drží ve funkci. Po minulých selháních jsem psal, že se KJ neumí zachovat jako chlap a vyvodit sám důsledky, dnes už bohužel musím říct, že je pro mě KJ opravdová svině, když se drží ve funkci i když vidí jak moc Slávii škodí a výhled na změnu k lepšímu není pod jeho vedením absolutně žádný. Tohle už není jenom absence soudnosti ale pořádná hajzlovina obětovat kvůli osobním zájmům svůj oblíbený klub. Protože mě zdejší jarolímomilci opakovaně napadají, ať nechám jejich modlu napokoji, tak si dám asi opravdu na chvíli pokoj. Ale protože mám rád Slávii, tak jsem svůj názor napsat musel. Jarolím měl odejít po derby a každý další zápas pod jeho vedením je jenomn hlubší pád do agónie, čím déle tady bude tím hůř pro nás všechny.

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      tantalos     před 15 lety 22.11.2009 18:18 |  
      0 0

      Milý doktore,
      mýlíte se.
      Jarolím měl být vykopnut mnohem dřív, okamžitě, jakmile se zjistilo, že Necid umí hrát fotbal a tudíž neměl být prodáván Peltovi.
      Vlastně ještě dřív, když se trenér zbavil Švece, aby udělal místo nejdřív pro Rajnocha a nakonec místo toho vyleze Abraham.
      Ale popravdě. trenér měl být vykopnut už poté, co Slavia ještě s Lukášem Jarolímem v týmu prodala utkání Slovácku, čemuž trenér přispě obrovskými čachry v sestavě a Slavia tehdy přišla o šanci na titul.

      • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

        lassiter     před 15 lety 22.11.2009 21:26 |  
        0 0

        Kecy, kecy, kecy. To, že Necid umí hrát fotbal, věděl Jarolím velmi dobře, jinak by mu v sedmnácti nedával šanci v lize. To, že měl být prodán do Jablonce, je ničim nepodložená spekulace. Trenér se nezbavil Švece, Švece SLAVIA prodala za 40m. V době, kdy peníze hodně potřebovala.

        Je úžasné, jak každý ví, který zápas byl prodán a kdo všechno v tom jel. Fantazie. Pokud se nemýlím, tak Slavia s Lukášem v sestavě a Karlem na lavičce nikdy se Slováckem neprohrála. Dvakrát jsme u nich na jaře remizovali nula nula, v prvém případě "Slavii chyběli ze zdravotních důvodů Suchý, Dosoudil, Švento, Hrdlička a Kratochvíl, kvůli trestu nemohl nastoupit ani Krajčík". V druhém případě "kouč Karel Jarolím postrádal pro zranění Jandu, Latku, Švece a navíc distancovaného Krajčíka". To jen k těm obrovským čachrům v sestavě. Čekám, že ted přijdeš s tím, že KJ nařídil Dosoudilovi, aby se nechal vyloučit, nejlépe za nic neřešící skluz na půlce...

        • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

          vavicek     před 15 lety 22.11.2009 23:04 |  
          0 0

          S Necidem je to nesmysl. Kdyby to tak bylo, tak by dostával přednost před Reiterem nebo Gauchem. Švec byl prodán až poté co jsme postoupili do LM, takže akutní potřeba peněz tehdy nebyla. Nicméně jeho prodej byl správný.

  15. Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

    vlchan     před 15 lety 22.11.2009 18:15 |  
    0 0

    ...a konečně jsem pochopil proč se pan Brabec nehodil do koncepce. On chtěl vyhrávat a nabádal k tomu snad celou kabinu! TROUBA

    • Re: Jalonec - Slavia 1:1 (1:1)

      bongor     před 15 lety 22.11.2009 20:03 |  
      0 0

      Určitě.A škůdce KJ zase naváděl aby se prohrávalo,protože z toho má
      spoustu bonusů a může si tím pádem držet několik mladých milenek.
      Ale opravdu by si měl říct,už jsem se naškodil dost a dost,dva tituly a jeden druhej flek za tři roky to už ke zničení Slavie stačilo a teď půjdu ničit někam o dům dál.Vždyť skvělejma trenérama se to v Česku jen hemží,tak jim dám taky líznout ve Slávce.A potom,vždyť už i DrFe mě vyzývá abych odešel a to je nějak tolerantní fanda.

  16. Re: Jablonec - Slavia 1:1

    japhy     před 15 lety 22.11.2009 20:45 |  
    0 0

    S odstupem a jistou dávkou letargie musím konstatovat, že už to taková hrůza nebyla, dokonce jsem měl i pocit, že hrajeme jako tým. Bohužel tým, který neumí vytvořit šanci. Někdy to byla skoro komedie.
    Vypadá to, že KJ zůstane určitě i na zimní přestávku, lakmusovým papírkem mu tedy budiž jaro. V případě, že to nepodělá a hra bude OK, nemám s ním problém, nejsem jeho osobním nepřítelem, jen jeho opakujícíh se chyb. Jen mě zaráží, jak tu všichni vykřikovali o jeho předlouhé smlouvě a případném odchodném, ale Doležal tvrdí, že KJ má smlouvu jen do konce tohoto ročníku. A nikdo se tady nad tím nepozastavuje.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      EdCable     před 15 lety 22.11.2009 20:55 |  
      0 0

      Malokdo ma koule uznat, ze se mylil

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 22.11.2009 21:16 |  
      0 0

      Myslím,že těžko tady někdo dostal k nahlédnutí jeho pracovní smlouvu,samozřejmě s vyjímkou pana Jiřího,ten tyto dokumenty
      běžně kontroluje,aby se neudělala nějaká chyba.
      Takže je to všechno v rovině dohadů,někdy dokonce se nedá vyloučit ani úmysl.
      Každopádně se dalo čekat,že všechno do nekonečna nepůjde jak bysme si přáli,jenom jsme nečekali,že k tomu dojde tak brzy.
      A těch důvodů proč to přišlo už teď, může být víc.Určitě mezi ně patří trošku necitlivá perzonální politika,nakupovalo se na kvantitu a kvalita zanaříkala.Ale proč,asi tady ta kvalita ,kterou by Slavia potřebovala prostě není k mání.Tohle nejlíp vystihnul Šmíca ve svém posledním TV rozhovoru ,kde připomněl,že se nedá čekat,že by naše české finanční možnosti dlouhodobě umožnily držet mimořádné hráče.Dost vadí i neuvěřitelná marodka,trochu je v tom i Karlova samorostlá povaha,kterou asi někdo nedokáže skousnout a už se to veze.
      Nejhorší by byla v této situaci panika po vzoru Sparty,která když byla probuzená ze svého snu o vlastní vyjímečnosti a bohorovnosti,tak zběsile začala měnit trenéry,byly tam dokonce i pokusy napadnout vlastní hráče.Jedině ten náš kotel drží červenobílou vlajku pořád vysoko.
      Věřím,že přes zimu bude čas všechno dát do pořádku a na jaře uděláme 40 bodů.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        lassiter     před 15 lety 22.11.2009 22:03 |  
        0 0

        No ano, o to právě jde, aspoň myslim, že to měl japhy na mysli. Ještě před dvěma týdny nebylo na světě (a na slávistických fórech) nic tak jasné, jako fakt, že Jarolím má smlovu ještě na dvacet šest let s odstupným okolo tří miliard. A hele, ono to tak neni.

        On totiž každej ví velký h... (samozřejmě kromě pana Jiřího). Problém je, že někomu to nebrání psát i sebevětší blbosti, z kterých se za pár dní stává fakt, hodný tesání do kamene - Necida Jarolím nabízel všude možně s opcí, aby se ho zbavil. Švece se Jarolím zbavil, aby udělal místo Abrahamovi. Slavia kdysi prodala zápas Slovácku i díky Jarolímovi, kterej obrovsky čachroval se sestavou. Jarolím doslova dusí kreativního Belaida, kterýmu tak fotbal naprosto znechutil a ono ho to proto chudáka nebaví. Jarolím na hráče křičí a kope je do zadku.

        Když si to tady nebo na OS člověk přečte, tak to vypadá, že KJ je neksutečná zrůda. Pokud by to tak bylo, tak by mě zajímalo, proč se hráči Vlček a Krajčík vrací do Slavie, když tady zažili takovej očistec? Proč Vaniak prodlužuje smlouvu o další rok? Proč Šmíca neskončil už před rokem? Proč 'žoldnéř' Brabec nepodepsal v zimě radši Spartě, když mu nabízela lepší smlouvu? Proč Belaid tahá do takovýho pekla svýho nejlepšího kamaráda? Proč na KJ nadávaj jen zhrzení průměrní a podprůměrní ligoví hráči typu Kalivody nebo MJ?

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        Gordon (host)     před 15 lety 23.11.2009 00:22 |  
        0 0

        Mno sry, mluvis o kotli, tedko jsem byl v jablonci- sobota,podzim, teplo, kousek od prahy... idealni cas. Bohuzel sektor nebyl vyprodan... To znamena ze ti modni "fandove" uz zacinaji odpadavat....

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          bongor     před 15 lety 23.11.2009 07:09 |  
          0 0

          Tak to je normální,někdo odpadne,těch módních fandů jak říkáš bylo určitě taky dost,podívej se na ofika.Dneska už třeba fanděj Teplicím,Jablonci nebo sraltě.Ale oni zase za půl roku přitáhnou.
          Ale když píšu kotel,tak i když tam chodí míň lidí,tak fanděj jak se má.
          My ostatní jim můžeme jen poděkovat.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1

            Gordon (host)     před 15 lety 23.11.2009 13:12 |  
            0 0

            Jo ajsne, ja nerikam, ze to je spatne... Jsem dokonce i rad, ze clovek prijede, vetsinu lidi zna jak za strahovske ery a vsichni co prijedou opravdu fandi a jsou to ti verni na ktere se da spolehnout....

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 15:17 |  
        0 0

        hodně mě rozesmálo zmínění fce pana jiřího, který je kontrolorem všech dokumentů :-))) víc nemá význam psát.., snad jen potvrdit slova kolegy, že týmový výkon tam byl, jen ty šance nepřicházely..

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 18:09 |  
          0 0

          Přesně tohle mě rozesmálo taky:D

  17. Re: Jablonec - Slavia 1:1

    vlchan     před 15 lety 22.11.2009 22:05 |  
    0 0

    Těch 40 jarnich bodu, jak jsem u někoho četl ,strašně Slavii přeji, ale mám obavy, že díky svým dosavadním výkonum bude pravděpodobněji bojovat o záchranu než o titul.

    • Re: Marek Jarolím

      bongor     před 15 lety 23.11.2009 07:22 |  
      0 0

      To je krásnej rozhovor,zvlášť mě zaujalo,že by MJ šel rád do Sparty,dále že by neodmítnul Real Madrid,to je fakt přínosný.
      Myslím,že ti ,co tvrdili,jakou má u strýce protekci trošku protáhli obličej.
      Ale i my ,co jsme se ho spíš zastávali jsme nedopadli líp.Zkrátka život a vztahy mezi lidma je o hodně složitější,než aby se to dalo vyřešit
      naší diskusí na webu.Od Marka je docela podrazácký,že doporučuje strýce vyhodit,ale tak už to chodí.No a konečně je to sparťan,tak co bysme od něj mohli čekat.Hlavně že se mu zamlouvá náš kamarád Pelta,to je důležitý.Na celý cause MJ-KJ i třeba na dalších problémech v současné Slavii vidím,že největší chyba je neříct toho víc na rovinu a tím udělat prostor pro různé dohady,drby a polopravdy./třeba případ Brabec./

    • Re: Marek Jarolím

      Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 07:27 |  
      0 0

      Vysloveně pozitivní... :-/

      • Re: Marek Jarolím

        bongor     před 15 lety 23.11.2009 07:41 |  
        0 0

        Teď se dívám na TV.Teplicím zbylo na dnešní zápas v Olomouci
        12 zdravých hráčů.Tak požádali o odložení.U ČMFS ale nepochodili.
        Že by už zase???

        • Re: Marek Jarolím

          Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 07:49 |  
          0 0

          Už zase co?

          • Re: Marek Jarolím

            bongor     před 15 lety 23.11.2009 09:03 |  
            0 0

            Ale takový náhody,určitě to je všechno v nejlepším pořádku.Teplice
            jsou náhodou už jen těsně před nějakým klubem,tomu by se určitě hodilo,kdyby nebodovali. Nějakej klub hraje s LIbercem skoro celý zápas proti deseti hráčům.Ale to jsou čistě jen náhody,vždyť Horník má zákaz činnosti,koště mete v Rakousku,tak kdo by to měl zařizovat,že jo?

        • Re: Marek Jarolím

          LordEdmund     před 15 lety 23.11.2009 09:41 |  
          0 0

          Üž zase chřipka, ta je prevít:-))
          Radím zachovat si klidnou hlavu, nevidět za vším spolčení nekalých živlů a soustŕedit se na naši "hru". Tam kde jsme a jak ten fotbal vypadá je jen naše chyba, protože když vezmeme kdy nám rozhodčí uškodili a porovnáme s tim, kde nám pomohli, tak bychom měli možná o 2 body víc a to by prakticky nic neřešilo.
          Výsledek v Jablonci mě nepŕekvapil,ani nějak nenas ral, stejně tak ani výkon. Je to prostě standard od slavie této sezony a to je na tom nejsmutnější :-(.

          • Re: Marek Jarolím

            bongor     před 15 lety 23.11.2009 10:58 |  
            0 0

            Ale lorde,my nevidíme žádné nekalé živly.Naopak,známe příslovečnou
            poctivost s jakou ten klub kráčí dějinami českého fotbalu.Vždyť i ten Horník ,když viděl,že tam s nepoctivostí nikam nedojde,tak šel raději svoje nekalé rejdy zkoušet do Viktorky.

        • Re: Marek Jarolím

          slaviator     před 15 lety 23.11.2009 10:11 |  
          0 0

          Řekl bych, že asi Otík by byl docela proti odložení, kvůli TV. Ten zápas ale holt bude takhle neregulerní...

          • Re: Marek Jarolím

            LordEdmund     před 15 lety 23.11.2009 10:52 |  
            0 0

            Proč neregulerní? Nemoci i zranění patří ke sportu a zrovna my slavisté o tom víme dost. Nejsem pro rušení zápasů takhle na poslední chvíli. je to problém Teplic, mají jíst vitamíny, teple se oblékat a nosit teplé spodní prádlo:-)) Týmy by toho na smetišti GL začaly hromadně zneužívat. V pŕípadě, že by ochoŕeli klíčoví hráći, přidalo by se k nim papírově třeba dalších pět...Neni tu taková důvěra, aby tohle bylo průchozí a kdyby se jednomu ustoupilo a druhýmu ne.Dovedeš si pŕedstavit ty konspirační teorie?Bohužel i na těchto stránkách se s tím s nárůstem naśí herní krize setkáváme víc a víc.

            • Re: Marek Jarolím

              Ravik     před 15 lety 23.11.2009 10:58 |  
              0 0

              souhlas... nám taky chybí neustále 7 a více hráčů a hrajeme.

            • Re: Marek Jarolím

              vavicek     před 15 lety 23.11.2009 15:14 |  
              0 0

              Tady jde také o to, že hrát se začínajíci chřipkou může vést k srdečním problémům. Navíc se jedné o virové onemocnění tudíž není optimální, když spolu tráví hodně času atd. Lubas se prostě chová jako hovado pokud i přes doporuční krajského hygienika utkání nezrušil.

  18. Jarolím musí ven okamžitě!!!

    Kunetice     před 15 lety 23.11.2009 09:48 |  
    0 0

    Pane Doležal přečtěte si všechny příspěvky a musíte přijít ke stejnému závěru, nebo si myslíte že většinu příspěvků psali psychopati. Ale on bude zakopaný pes někde jinde , to byste musel přiznat taky svou chybu když jste Jarolíma nepustil Haškovi a udělal si z něho modlu.
    PS:
    Obrana - od začátku problémy s centrovanými míči nic se celý podzim nezměnilo akorát udělal Jarolím suchýho kapitánem (Dřížďal,Brabec,Vomáčka,Čelůstka)
    Záloha - kde má vznikat myšlenka , když už jsme skoro na dně tak staví trapa atd a nechá sedět tvořivé hrače.
    (Krajčík,Rageud,Belaid,Hloušek) a oba černí - nyní zraněni
    Útok - no to je kapitola sama pro sebe protože na co čeká že se naumov naučí stopovat míč nebo že šenkeřít začne vyhravat hlavičkové souboje, celý podzim tragedie ale stále stejná jména ale proč neskusit nová jména a i u hračů kteři v útoku nikdy nehráli ale jsou ochotni jezdit po řiti!

    Tak že nevím na co čekáte a mimochodem to vipadá že hračinebo aspoň někteří jsou jarolímem dost otráveni a nejsou ochotni na hřišti pro jeho ego odevzdat maximum.

    Přeji hezký den ja měl celý podzim z hnusený.

    • Re: Jarolím musí ven okamžitě!!!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 10:07 |  
      0 0

      Dobrý den přeji.
      Já reaguji spíše k té výzvě, že mám "koule" na to se přiznat ke svému tvrzení o smlouvě KJ, že je do r. 2013. Ano písemná smlouva je do r. 2010. Po tanečkách v červnu a červenci o tom, zda KJ bude či nebude trénovat repre a následném vyjádření KJ, že k repre nepůjde, je i fakt, že Mgr. Doležal přislíbil KJ prodloužení smlouvy. Ten příslib samozřejmě trvá a ne že ne. A rozhovor Rosena v pátečním deníku "SPART" to myslím i nepřímo potvrzuje, protože s KJ se prostě dál počítá. Musel by přijít další propadák s koncem našeho působení v evropském poháru a dalších alespoň pět nepovedených ligových zápasů na jaře, včetně selhání v poháru s Karvinou. Všimněte si prosím toho, jak je nyní velký důraz kladen "Ondrášovka cup" a postup přes Karvinou. Má to velký význam pro další vývoj ve Slávii. Takže asi tak. Já nechci nijak rozpoutávat polemiku, jen se hlásím k tomu, co jsem napsal, a pokud se mýlím, rád se za to omluvím. To jen dodávám proto, že nechci, abyste mě měli za nějakého sraba.
      Sokrates55 ("Mea culpa, mea maxima culpa").

      • Re: Jarolím musí ven okamžitě!!!

        bongor     před 15 lety 23.11.2009 10:47 |  
        0 0

        Ale prosím Tě Sokrate,kdo se nemýlí a to obzvláště ve fotbalovém prostředí.Všichni jsme sem v různé intenzitě napsali nějaké blbosti,ale taky i docela schopné příspěvky.S tou culpou,to je snad jediný co si pamatuju z gymplácký latiny,překvapil mě jeden soudce/ne fotbalový/,že nevěděl co to znamená.Asi studoval v Plzni.Páteční spart jsem nečet,já ho čtu jenom když potřebuju zvednout adrenalin,ale věřím,že KJ se zamyslí a zkusí sebereflexivně napravit některé své chyby,pochopí,že za nějakých 200 tisíc měsíčně se přece nikdo nepřetrhne a půjdeme zase nahoru.Nebo třeba vezme nějaký melouch ve Francii,ale potom se obávám,co bude psát DrFe.Nic mě nenapadá.

        • Re: Jarolím musí ven okamžitě!!!

          Troubi     před 15 lety 23.11.2009 14:35 |  
          0 0

          nevim,kde pan soudce studoval,ale bezni studenti z FPR ZCU znaji vyznam slova "culpa"...

      • Re: Jarolím musí ven okamžitě!!!

        bongor     před 15 lety 23.11.2009 10:54 |  
        0 0

        To už tady Sire probíráme.Řek bych ,že rodinka je to normální v rámci
        českých možností.Jenom má Karel smůlu,že je moc vidět.A brát si příbuzný jako podřízené zaměstnance,to už se vymstilo mnoha z nás,taky to není žádná novinka.A zvlášť když si vezmeš někoho,kdo se domnívá,že patří do Realu.Tak co mu budeš radit jak má hrát,vytýkat lenost a pomalost,když je to ve skutečnosti taková hvězda.

  19. Re: Jablonec - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 11:12 |  
    0 0

    Dost casto se tu probira, zda verit "zakulisnim informacim" nebo ne, nekdo je vydava za fakt, jinej je oznacuje hned za nesmysl. Problem je v tom, ze pokud to mame brat zodpovedne, tak lze mluvit maximalne o nejake mire pravdepodobnosti, pokud takovy informace nemame overeny. Nelze zodpovedne rict, ze Smicer odesel ze slavie vyhradne kvuli KJ, ale ani se neda na 100% tvrdit, ze odesel kvuli zraneni. Skutecnost byva obvykle slozitejsi, KJ je nepochybne velmi konfliktni a dela kontroverzni veci, na druhou stranu bez dukazu na nej nelze pohlizet jako na padoucha, tim, co se slavii dokazal, nepochybne zaslouzi respekt. Nicmene, presto, ze svet je nekdy komplikovanejsi, nelze se k nemu stavet hodnotove neutralne. Z prikladu Smici ja osobne vyvozuju to, ze i kdyz 100% nevim, co vsechno a v jakem pomeru zapricinilo jeho odchod, nelibi se mi, jak se KJ k nemu choval - a ted beru v uvahu jen to viditelne - ruzna prohlaseni v minulosti, jeho nasazovani do zapasu - misto aby se ho snazil vyuzit jako nejvetsi osobnost v kabine, posilal ho do zapasu skoro jako posledniho a stridal jako prvniho. Bylo evidentni, ze Smica nemel ve slavii pozici, ze ktere by mohl neco zasadne ovlivnit. Byly tu zmineny priklady Svece a Necky. Nemyslim, ze by ony "spekulace" bylo namiste odmitnout. Jsou to stare veci, tak jen kratce duvody: 1) nebyly to spekulace typu planych reci Jiriho, ale potvrzovali je i lide, kteri s hraci byli v kontaktu, mj. i redaktori SN. 2) byla tu rada okolnosti, ktere nasvedcovaly tomu, ze jsou tyto informace pravdive - nektere z nich uz nekdo shora vyjmenoval.

    A zaverem jeste k MJ - vzdycky jsem rikal, ze proti nemu nic osobne nemam, ze se mi nelibi jen jeho zpusob hry a fakt, ze hraje tak casto. Jeho vyjadreni v mediich jsou ale dosti uboha a pod urovni, jsem rad, ze je pryc. Koneckoncu jeho hra v Jablonci neni valna - kolik ze ma golu a prihravek? Presne nevim, ale rekl bych, ze nic moc.. a proti nam byl klasicky neviditelny.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Wommi     před 15 lety 23.11.2009 11:50 |  
      0 0

      MJ - sdílim stejny nazor, nic jsem proti nemu nemel a jedine co mi sportovne vadilo, ze byl proste skoupy na krok,...ale pravdou je, ze tedy ted co predvadi,...to je opravdu pod uroven, je videt, ze je proste dotcenej a tedy ze si ventiluje vse skrze noviny, bohuzel stav slavie mu docela pomaha,...a je smutny ze kdyz je slavka ve srackach, on si rad kopne!
      M.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 12:00 |  
        0 0

        Krom toho postrada jakoukoli soudnost.. viz vyroky o realu madrid, ze zrovna jemu se nemelo stavat, ze byl na lavicce, ze mel dostat schvalne nakopano..

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 12:44 |  
          0 0

          šmarja, abyste se z toho výroku o Realu všichni neposrali, někdo se ho zeptal jestli by si tam chtěl zahrát, on napsal samozřejmě a ještě za to uvedl smajlíka. Zkus mi najít jedinýho fotbalistu kterej si za Real zahrát nechce a pak mi řekni něco o soudnosti...

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1

            Wommi     před 15 lety 23.11.2009 12:53 |  
            0 0

            real bych neresil, ale pravdou je ze jeho vyrok, ze nevidi duvod aby nehral a sedel na lavici, kdyz mu to nejde, to mi tedy dostalo,....jeste bych to dokazal pochopit, kdyby to byl mega hrac,...kterej je proste dobrej a jde o to, aby hral, aby se treba nahodne chytil,..ale MJ takovym nebyl a kdyz nemel svuj den, nevidim duvod proc by nemel sedet.

            • Re: Jablonec - Slavia 1:1

              bongor     před 15 lety 23.11.2009 13:23 |  
              0 0

              Určitě je jedna věc jeho sportovní výkonnost.Byl to průměrný hráč,ani špice,ani odpad.Když měl den zahrál,když neměl nezahrál.Čili zase nic
              mimořádného.To co řek při rozhovoru o Realu,to mi nevadí,to je pravda,že by tam chtěl každej,snad mimo mě,já bych chtěl do Barcelony protože Real,Sparta,Chelsea a další maminčini mazlíčci jsou mi proti srsti.Ale ten způsob jak to řek,no třeba jsem to taky špatně
              pochopil,ale přišlo mi to nějak jako vyjádření zneuznané megastar.
              Ovšem ty kydy na KJ,potažmo to beru i proti Slavii,to je na úrovni pana Poborskýho,kterej chtěl Slavii zrušit,protože není schopná si pořídit vlastní stadion.Takže ačkoliv jsem se ho často zastával a nelíbily se mi výpady proti němu,tak mě sám přesvědčil,že ve Slavii nemá co pohledávat,ani kdyby kopal jako Messi.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Gino     před 15 lety 23.11.2009 13:45 |  
      0 0

      Ja patrim (asi stale jeste porad) k obhajcum KJ. Nicmene jsem slysel informaci, kterou mel udajne proreknout nas hrac Suchy - Smica skutecne odesel kvuli Karlovi, protoze KJ na nej vyvijel obrovsky tlak typu "hraj! hraj! hraj!". Co si o tom pomyslite necham na vas. Me to jen utvrdilo v tom, ze KJ je tvrdy trener a potreboval Smicovi skvele vykony na hristi, ktere bohuzel neprisly. Misto nich prislo oznameni o konci. Herne asi zadna ztrata, ponevadz ono to uz vazne neslo, ale co se ducha a charizmatu tyce, tak ztrata urcite.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        lassiter     před 15 lety 23.11.2009 13:56 |  
        0 0

        Vízek si stěžoval, že KJ nenechal Šmícu hrát, tak že by to nakonec bylo úplně naopak ? :-) Já myslim, že těch teorií je pořád málo, vůbec se nemůžu vybrat tu, který budu věřit, neměl by ještě někdo nějakou jinou? :-)

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Gino     před 15 lety 23.11.2009 14:09 |  
          0 0

          Podivej, ty si z toho tady sice tropis legraci... nebylo to zadne oficialni vyjadreni, ale proste to Marek rekl. A ze by si vymyslel? Proc?

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1

            lassiter     před 15 lety 23.11.2009 14:25 |  
            0 0

            Vízek to také řekl. Že by si vymýšlel? Proč? Promiň, ale mně už to legrační prostě přijde. Sám píšeš, že se Marek měl ÚDAJNĚ prořeknout. Já sem jenom skeptickej k informacím, který slyšel kámoš kámoše, ale jsou určitě pravdivý. A tak se snažim zapojit zdravej rozum a je mi divný, proč KJ nechal s Valencií Šmícu čekat deset minut u lajny a dal ho tam na poslední tři minuty, když tolik stál o to, aby hrál.

            • Re: Jablonec - Slavia 1:1

              Gino     před 15 lety 23.11.2009 14:32 |  
              0 0

              Me zase prijde legracni fakt, ze srovnavas Vizka a Maru. Me je samozrejme uplne volny, co si myslis. Pokud tomu neveris, mohls to laskave nechat bez povsimnuti a ohrnout nad tim nos, ok? Hezky den.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 14:06 |  
        0 0

        To je taky solidni manipulace s fakty. Jak neprisly? Kolik mel k tomu prilezitosti? A kdyz na tech nekolik malo minut nastoupil, byl bud velmi dobry nebo zapadl do prumeru. Takze bych rekl, ze spis jsou tu jini, kterym to "vazne nejde".

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Gino     před 15 lety 23.11.2009 14:11 |  
          0 0

          Neprisly, protoze nemohl ani poradne kopnout do mice, proste uz to neslo. Jestli to vidis jako manipulaci s fatky, martyni, to necham na tobe. Rozhodne nemam v umyslu to tu vehementne obhajovat.

  20. Re: Jablonec - Slavia 1:1

    Jiri1     před 15 lety 23.11.2009 13:28 |  
    0 0

    Zdravim, vykon hruza , ale bod je doma, nadsen nejsem, alespon neco. Tragedie nasich fandu spociva v tom , ze ani netusi jaka fraska se odehrava uvnitr jejich milovaneho klubu. Absurdni byl nejen odchod Jarolima do Jablonce a jeho mozny prechod v zime do Sralty, ale treba take mlzeni okolo Jarolima trenera, ktery by uz davno ve Slavii nebyl nebyt skvelych smluvnich podminek a servility vedeni klubu.Nedari se , fanousci se mohou uvztekat, ale vedeni mlzi, proc na to je jednoducha odpoved , zkuste nezaplatit zamesnancum cast mzdy, co s Vama provedou. A vykony , slova jako sabotaz nebo ypousteni zapasu nejsou zcelA PRESNE, ALE POKUD HRACI NEMAJI SVE PENIZE OPAKOVANE VCAS VZDY SI TREBA ZA CASU LESKY DOVEDLI PORADIT.A ta je to dodnes a nejen ve Slavii. Uz jsem slysel tzv. zimni scenare, ale ten skutecne pravy bude velmi zajimavy i vzhledem k financni narocnosti, kterou pro Slavii stavajici siroky lazaret predstavuje. Nemohu si odpustit, ze sezona je stracena, Evropske pohary zrejme taky, snad se dostaneme alespon daleko v Ondrasovka cupu , ale nevim. Zachranit nas snad muzou financne pozemky kdesi v Praze, ktere by mohli nasi lidri vyhodne zpenezit........., ale to uz je zase jina realita .

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Gino     před 15 lety 23.11.2009 13:42 |  
      0 0

      Porad stejne nesmysly o smluvnich podminkach KJovi smlouvy... uz bylo nekolikrat vyvraceno samotnym trenerem i panem Rosenem.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        Jiri1     před 15 lety 23.11.2009 13:54 |  
        0 0

        Gino ty fakt veris, ze jde proste jen o tzv. sportovni neuspech, tak to pokoj tvoji dusi...... Nesmysly , ktere ovsem potvrzuji zdroje primo z Jarolimova realizacniho tymu, nesmysly to uz jsem tady slysel na zacatku sezony a podivej se, Pokud mne treba Kmotr oznacuje za magora, ja uz ho musim oznacit za neprilis chytreho , protoze jen lidi jako ty nevidi absolutni nezajem nekterych hracu i vedeni , kteri v podtate svorne odpiskali sezonu uz pred mesicem.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 17:50 |  
          0 0

          Ty nepříliš chytrej magore.. Marek Jarolím v zimě do Sparty? Ty vole já fakt nevim co ti na to říct..

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Jachym     před 15 lety 23.11.2009 13:50 |  
      0 0

      Na slavia.cz píše podobné "zaručené" informace všeználek s nickem miross. Chlapci nebo chlape, dělá vám (ti) dobře, když ty výplody tady nějaký nešťastník bere vážně?

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        Jiri1     před 15 lety 23.11.2009 13:59 |  
        0 0

        Ten vseznalek , co jsem od nej tak cetl vidi do kabiny , do jejiho kazdodenniho zivota , napadne mi pripomina i vyjadrovanim jednoho z byvalych zamestnancu Slavie, o kterem vim, ze s hraci je vice nez v kontaktu.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      LordEdmund     před 15 lety 23.11.2009 13:58 |  
      0 0

      Marek Jarolím do Sralty, no to by byla fakt tragédie,... ale spíš pro spartu.:-)))A že se Jablonci daří? Určitě ne kvůli tomu, źe tam Marek před pár týdny přestoupil, ale že tam Komňacký pracuje s rozvahou, nadhledem a bez většiho tlaku. to se ale koncem sezony bude měnit a uvidíme, jak to tam ustojí.Jediný opravdu kvaliní hráč je tam Drsek, jinak to jsou samí průměrní, ale pracovití hráči.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        moe     před 15 lety 23.11.2009 14:51 |  
        0 0

        Neexistuje náhodou pravidlo, že hráč smí za sezonu nastoupit jenom ve dvou týmech? Nevím to jistě, ale zdá se mi, že o tom mluvil Brabec a slyšel jsem to několikrát i jinde.
        V tom případě by se přesun MJ na Spartu nemohl vůbec realizovat.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          vavicek     před 15 lety 23.11.2009 15:04 |  
          0 0

          Ano. Hráč nemůže v jedné sezoně nastoupit za více než dva kluby. Jiriho nemůžeš brát vážně.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1

            Jiri1     před 15 lety 25.11.2009 14:06 |  
            0 0

            Ale dao celkem uspesne vobejit , ze treba bude amaterem, jo jo Jieri je vul

  21. Je to o prachach.

    Kunetice     před 15 lety 23.11.2009 13:50 |  
    0 0

    Je jasný že to s tou smlouvou s KJ vedení přehnalo a teĎ neví kam ale nechat ho na lavičce je taky zhovadilost protože už snad jen blazen by jej podporoval
    PS" pane doležal ještě má co dát slavii??? kam musíme až padnout!!!

    • Re: Je to o prachach.

      Jiri1     před 15 lety 23.11.2009 13:57 |  
      0 0

      Odpoved je necekane prosta a ve Slqavii hodneomylana, velkemu Karlovi se proste musi vyplatit odejit a to by snad mohlo zmanitnabidnute angazma. on proste pod svoji cenu nepujde , ale hraci take ne viz. Toleski, Dens, Abrham a jini.

      • Re: Je to o prachach.

        bongor     před 15 lety 23.11.2009 14:14 |  
        0 0

        My jsme žáci třetí bé,bereme však na sebé podobu zajíce žirafy či krabice.Můžem bejt i rohože a to všechno protože vlastníme nakrátko ustřižené sluchátko.Taky jedno zvířátko.

        • Re: Je to o prachach.

          Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 15:17 |  
          0 0

          Ano, jsme žáci třetí bé a učili jsme se vyjmenovaná slova po M - my mýt myslit mýlit se omýlat!

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 14:16 |  
      0 0

      jo, to pusobi sympaticky.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 23.11.2009 14:24 |  
      0 0

      Promluvil jako chlap a to se taky cení.Mně nejvíc na něm v Jablo vadilo,že to párkrát drbal na vápně,místo aby už zavčasu přihrával.Jednou mu to nevyjde a potom budou další omluvy,divím se ,že ho za to Karel nezjebal,to už na tom asi je dost blbě. Ale šanci bych mu dal,i když to není můj brankářský typ.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        janko (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 14:33 |  
        0 0

        ..a nebyl ten gól náhodou těch v té zdi? Nemohu se zbavit pocitu, že ta zeď se rozestoupila namísto aby se od ní balon odrazil, pak je tam teda na nic, jenom k zakrytí výhledu...

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        lassiter     před 15 lety 23.11.2009 14:35 |  
        0 0

        No jo, jen škoda že nepromluvil jako chlap, když podepisoval smlouvu...

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          bongor     před 15 lety 23.11.2009 14:55 |  
          0 0

          No tak za to už jsme ho tady taky pořádně jebali,to byl podraz jak
          z učebnice.Myslel jsem,že ho za to vyprovoděj,ono nic.Taky to o lecčems vypovídá.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 14:52 |  
        0 0

        Asi chtel ukazat, ze nohama umi, coz je asi pravda.. ale pro ukazku to opravdu uz stacilo..:-). Jinak se mi pozdava jako solidni golman, i kdyz tohle byla velka chyba.. ale jeste me nepresvedcil o tom, ze muze odstranit nedostatek vsech golmanu slavie posledni doby, tj. spatne vybihani..

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Eskaes     před 15 lety 23.11.2009 14:52 |  
      0 0

      bohužel já mu nevěřím. Tedy jeho brankářským schopnostem. Jako dvojka ano, ale náhrada za Vaniaka to podle mě není.

  22. Re: Jablonec - Slavia 1:1

    Viking     před 15 lety 23.11.2009 15:20 |  
    0 0

    Vízek je alkoholik, Jiri1 blázen.

    AŤ ŽIJE SLAVIA!!!

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 15:58 |  
      0 0

      hlavně že čekal x let, aby nemusel na východ..

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        jnnxx     před 15 lety 23.11.2009 16:12 |  
        0 0

        Tak berme to, že je to nepotvrzená zpráva, ale u něho jsem to čekal, že v zimě odejde ale do Ruska? A na hostování?

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Jakubisko     před 15 lety 23.11.2009 16:15 |  
          0 0

          zřejmě bude s ovcí...

          • Re: Jablonec - Slavia 1:1

            denydzlSKS     před 15 lety 23.11.2009 16:18 |  
            0 0

            je narozenej v beranovi, tak bych se divil, kdyby v tom nebyla ovce!!

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        LordEdmund     před 15 lety 23.11.2009 16:16 |  
        0 0

        Chudák Mára, chudák slavia. K Rusákum poslat takovýho hráče, to je hnus. Před rokem mohl jít do Holandska, do Německa a teď bude hostovat v Moskvě :-(. Přitom bych řekl, že se herně v poslední době ještě zlepšil a získal přehled.Netušim, jak ho chceme nahradit. Na druhou stranu dochází munice a nikoho jinýho nikdo nechce, tak co se dá délat. Marek sám do toho asi ani moc mluvit nemůže a pošlou ho tam ,kde to nejvíc zacinká.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          Viking     před 15 lety 23.11.2009 16:18 |  
          0 0

          To už na tom musíme bejt finančně pěkně v řiti když půjčujeme Marka k Ivanovi.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          EdCable     před 15 lety 23.11.2009 18:43 |  
          0 0

          Tak to by ho spis poslali rovnou na prodej.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:1

      whitesnake01     před 15 lety 23.11.2009 16:27 |  
      0 0

      ty vole, co to je? tym je v riti, hraci zraneni, trener psychopat, vedeni se tvari ze se nic nedeje, listky sou drahy, a jeste odejde Mara na hostování na východ, tak me ho teda vyndej, nechapu opci, jaky to ma ucel? to sme tak v prdeli nebo co? nekdy je to fandeni opravdu narocne :(

      • Re: Jablonec - Slavia 1:1

        Wommi     před 15 lety 23.11.2009 18:17 |  
        0 0

        ..mel bych radu:)
        ..porad jsem resil slavii...porad a porad az mi z toho sla hlava kolem a to jsme dva posledni rocniky vyhrali,..
        Ted jsem se v cervnu ozenil...a v rijnu jsem byl na dlouhy svatebce..kde jsem si to sice bajecne uzil ale malem se posral z cestovani letadlama...a najednou Ti mam nejak pocit,..ze mi sice stve ze to slavce nejde..ale uz mi to vadi nejak min:)
        M.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.11.2009 18:40 |  
          0 0

          no jasne, je to jenom sport. mimochodem, martine, tedy nezbyva nez gratulovat a poprat, at to vydrzi.. :-)

  23. Suchý

    Kunetice     před 15 lety 23.11.2009 18:33 |  
    0 0

    Proč myslíte že máme problémy při centrovaných míčích do šestnastky a kdo hraje stopera tak že jen ať jde aj s KJ to co hraje zahraje čelůstka a vomáčka s rukou v prdeli!
    PS : Kolikrát vyhral za podzim v pokutovém uzemí hlavičkový souboj - možná 3 a jestli jsem mu nepřidal!!