Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Plzeň 0:0

Fotbalisté Slavie předvedli další bezradnost a ostudu, když v domácím zápase proti Plzni pouze remizovali 0:0 a dál se propadají tabulkou. Výrazně se jim tak vzdálily poháry, novou prioritou by tak měl být český pohár. Jediným pozitivem je, že se podařilo ukončit sérii domácích proher.

Slávisty dnes čekalo další ligové utkání. Po sérii domácích proher všichni hráči v médiích prohlašovali, jak nic jiného než výhru neberou. Zlepšit sebevědomí jim měla i šťastná domácí remíza s Valencií.  Všechno nakonec ale bylo jinak.

Trenér Jarolím tradičně zamíchal se sestavou, stoper Vomáčka zůstal jen na lavičce, šanci dostal po delší době od začátku Janda. V útoku nastoupil Šmicer. Bohužel žádné zlepšení to nepřineslo. V prvním poločase jsme sledovali nudný fotbal se spoustou nepřesností a nakopávaných míčů. Sešívaní byli nebezpeční pouze ze standardních situací, ale z nadějných pozic hlavičkovali vedle. Svůj minulý gólový úspěch nezopakoval Janda, nepřesný byl i Skácel. Hostům evidentně bod stačil, s rozehrávkou nikam nespěchali. Svou velkou šanci ze začátku utkání naštěstí ale také neproměnili.

Do druhé půle již nenaskočil Šmicer a asi nikdo netušil, že to byla tečka za jeho skvělou kariérou. Smutné loučení. Zvláště když jeho spoluhráčům na hřišti se vůbec nedařilo, ačkoliv je stadion mohutně podporoval. Blízko skórování byl sice Šenkeřík, ale Krajčíkův centr tečoval v třiapadesáté minutě jen těsně vedle. Hosté nadále poctivě bránili a čas běžel. Hrálo se převážně na polovině hostů, ale šance nepřicházely. Jednu z mála zakončil střelou ze střední vzdálenosti Janda, ale mířil těsně vedle levé tyče. Někdo by si řekl, že je čas na další oživení hry, ale stejný názor nesdílel slávistický trenér. Možná je to jen zdání, ale Jarolím obecně v poslední době působí klidným dojmem, jeho aktivní koučování hráčů je minulostí, u hřiště není skoro vidět. Blížil se konec utkání a málokdo věřil ve vítězství. Naopak Plzeň se do nebezpečného zakončení dostala. Kdo čekal v závěru tlak domácích, tak čekal marně. Pět minut před koncem se domácí trenér rozhodl oživit mužstvo hned dvojnásobným střídáním, ale to již bylo samozřejmě pozdě. Slavia dohrála utkání ve velké křeči a dál se propadá ligovou tabulkou.


Slavia - Plzeň 0:0
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Čelůstka, Hubáček - Grajciar, Janda (85. Belaid), Trapp, Skácel (85. Vlček) - Šmicer (46. Šenkeřík), Hloušek
Diváci: 8491

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    urs (přítel SN)     před 15 lety 09.11.2009 19:27 |  
    0 0

    slušná trága.. :-(

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      FannyBoy     před 15 lety 09.11.2009 19:51 |  
      0 0

      Já teda nechápu ty střídaní asi v 86 minutě nebo kdy :D

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        qazwerty     před 15 lety 09.11.2009 19:56 |  
        0 0

        Tak to byla opravdu naprostá hloupost...zcela k ničemu...přece už trénuje nějaký ten pátek, aby tohle moc dobře chápal, že za takový krátký časový úsek se nedá nic pořádně změnit...jedině kdyby zapršelo štěstíčko nebo by na hřiště přišli nějací dvoumetroví habáni kvůli nakopávaným míčům do vápna....

  2. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    japhy     před 15 lety 09.11.2009 19:29 |  
    0 0

    Co k tomu napsat? Takovou herní bídu ani nepamatuju a už dopředu souhlasím asi se všemi další komenty. Vlastně první poznámku bych měl - už podruhé se stalo, že když se nám nedaří, KJ vystřídá až v závěru utkání. O prvním poločasovém vím, jde mi o ta další.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      Troubi     před 15 lety 09.11.2009 19:31 |  
      0 0

      jo muze za to Jarolim...sice na hristi hralo 11 naprostejch tragedu, kteri nebyli schopni vubec niceho,ale to je vina Jarolima. S timhle jejich dnesnim umem a nasazenim by to neukociroval ani Mourinho..

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        rek     před 15 lety 09.11.2009 19:33 |  
        0 0

        ano za to muže Jarolim,že v zakaldu nastupují v utoku 2 založníci. JARTOLÍM VEN , kolikrat to tady ješte musim psat ? !!!

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          rek     před 15 lety 09.11.2009 19:34 |  
          0 0

          JAROLÍM, už ani jeho jmeno nedokažu pořadně napsat

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        qazwerty     před 15 lety 09.11.2009 19:37 |  
        0 0

        Za výběr hráčů a to nejen do zápasu, ale i do týmu nese zodpovědnost trenér...samozřejmě i taktiku a nácvik herních situací dělá trenér...takže může za to...a už se to nedá ničím omlouvat....žádným KJVCD...a podobnýma blbostma...

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          japhy     před 15 lety 09.11.2009 19:44 |  
          0 0

          Ano, hrálo tam 11 tragédů, kteří absolutně NEVĚDĚLI, co hrát. Nápadně to připomíná repre v období, kdy jsme bez Kollera hráli pořád na Kollera. Jak jsem od prvních minut viděl centry naslepo z hloubi pole, čul jsem průser. Kdo hrál OZ? Janda se mi sice líbil, ale jeho parketa to opravdu není.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Troubi     před 15 lety 09.11.2009 20:00 |  
          0 0

          to vis,ze jo...a co mel asi tak dneska postavit?drtiva vetsina tu brbla,ze ma hrat krajcik napravo,celustka nalevo-bylo. Hlousek do utoku-bylo. Grajciar v zakladu-bylo.Smicer v zakladu-bylo.Naumov,Tafat,Vasiljevic-nehrali...tak co zase zkurvil dneska ten silenej Jarolim se ptam?
          KJVCD je sracka oblibena tak mozna mezi nakejma slaviatorama...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            qazwerty     před 15 lety 09.11.2009 20:06 |  
            0 0

            Do sestavy mu kecat nehodlám, to jsem nikdy neudělal ( jediná vyjímka byl Cissé, ale to opravdu nešlo se neozvat...)...on je trenér a je s hráči v dennodenním kontaktu a tak by měl vědět jak kdo je na tom a podle toho a jejich sportovní formy a svých taktických plánů sestavit jedenáctku na ten určitý zápas...a není to jen o tom koho poslat na hřiště, to se sice hezky dělá sestava na papíře, ale hlavně to pak musí fungovat na place...

            • Re: Slavia - Plzeň 0:0

              Troubi     před 15 lety 09.11.2009 20:15 |  
              0 0

              jasny,fajn...ale kde nic neni,tam ani Jarolim nebere. Nedari se vicemene nikomu, dneska i Hlousek tragedie a nema smysl to hazet na Jarolima. Jasne,vybira si tym,ma kompetence, ale kdo v lete tusil, ze napriklad Riste bude uplne k nicemu, ze Krajcik a Vlcek budou uplne z formy a v soucasnosti naprosto nepotrebni? Vsichni jsme si mnuli ruce,jak se skvele posililo a jak vsem naklepem zadky...Ja bych ho proste neodstrihaval

              • Re: Slavia - Plzeň 0:0

                qazwerty     před 15 lety 09.11.2009 20:28 |  
                0 0

                Tak pokud si chci pořídit nějakého hráče, tak ho přece musím delší dobu důkladně pozorovat, než vstoupím s jeho klubem či s jeho agentem v jednání...pokud jsem na vážkách, tak si ho vezmu na zkoušku a poté se uvidí...A mužstvo buduji podle své vize a toho co chci potom předvádět na hřišti, takže vybírám určité typy hráčů, kteří by do té mozaiky zapadli...Nebudu tady hodnotit jednotlivé fotbalisty či jaký nákup se povedl a který ne...svůj názor na to mám, ale je to pouze subjektivní a navíc je to pohled zvenčí, takže některé faktory prostě nemůžu dost dobře znát...A kádr by měl být dostatečně široký a kvalitní, aby v případě ztráty formy, zranění, trestů mohli zaskočit další fotbalisté a bylo to na výkonu mužstva co nejméně poznat...A nepsal jsem o žádném střihání, jen že ta zodpovědnost je jasně daná....

              • Re: Slavia - Plzeň 0:0

                DrFe1     před 15 lety 09.11.2009 21:16 |  
                0 0

                Takovýhle kydy by platily kdyby byl Jarolím byl u Slávie 14 dní, jenže on už trénuje několik let. Tým si sestavil podle sebe, připravuje hráče na zápasy atd. - má plnou zodpovědnost. Nemá smysl to házet na hráče.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 09.11.2009 19:42 |  
        0 0

        Troubi vždyť v pohodě , o titul nám nejde . Hrajeme si klidnej střed tabulky, naše zápasy mají náboj a nasazení. A nejlevnější lístek na dnešní představení za 150Kč. No neberme to slávisti..

        Jediná prohra která mi nevadila byla s Olomoucí , tam byla alespoň vidět snaha. Ale hrat s Béčkem Sparty a Béčkem české reprezentace 0-0 :-) Ještě že Plzen nechtela hrát fotbal , a máme alespoň bod :D

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        vavicek     před 15 lety 09.11.2009 19:44 |  
        0 0

        Zajímavá teorie, takže podle tebe nemá Jarolím žádný podíl na titulech a postupu do LM. Za všechno vděčíme hrářům, ne trenérům.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          qazwerty     před 15 lety 09.11.2009 19:52 |  
          0 0

          Tak trenér má podíl na všem...jak na úspěších, tak i na neúspěchu...a za hodně se může vděčit některým hráčům, kteří rozhodovali a zvládali zápasy v minulých dvou sezónách...bohužel jich už většina ve Slavii není...anebo jsou najednou všichni úplně z formy...a to ještě musíme pominout neustálá zranění...ale bylo by to na dlouhou a podrobnou analýzu, kterou by stálo za to udělat...a vsadím se, že by odhalila mnoho zajímavých fakt a údajů....

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Troubi     před 15 lety 09.11.2009 19:57 |  
          0 0

          lepe cti vavicku..

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        mirecek1111     před 15 lety 09.11.2009 19:44 |  
        0 0

        jenomže pan trenér si ty hráče do týmu vybírá, pan trenér je trénuje, pan trenér je nominuje na utkání a pan trenér je také staví do zápasů. A v neposlední řadě a to je specifické hlavně u pana Jarolíma, pan trenér také svými kroky na hráče pozitivně či negativně působí, což potom odnáší jejich výkon na hřišti.
        Naumov, Vasiljevič, Šenkeřík, Tijany, Ondra Čelůstka, všichni úplně všichni s vyjímkou snad Adama někam do toho co jsem napsal pasují.
        Naumov, Vasiljevič a další nemají vůbec co ve Slavii dělat. Šenkeřík nemá hrát když je z formy, to samé Janda (nemluvím o dnešním zápase, na který jsem se od hrůzy nedíval), Milan Černý, Hloušek, Ondra Čelůstka dokonce i Marek Suchý to jediná "zdravé" co v kádru máme trajdá po postech, na kterých nemají co dělat. Tijany, já ho stokrát nemusím obdivovat další ho můžou stokrát nenávidět za jeho ležérnost ale my nemáme jedno jediného kreativného hráče jako je on a pan trenér na něm bude dál držet tu psychyckou deku kterou na něj hodil už snad někdy na jaře, kdy místo něj hrají absolutní tragédi Jarolím, Volešák ted snad Janda a Tijany sotva co dostane šanci tak ví, že když pokazí jednu jedinou přihrávu, penaltu tak on, protože je to on, zase poputuje na lavičku ne-li na tribune... ale to je škoda mluvit..

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Barlblog     před 15 lety 09.11.2009 20:06 |  
          0 0

          KJ vypadá dost bezradně, nevím, jestli čas nenastal. Samozřejmě by to stálo dost peněz, ale zatím máme jen 20 bodů, to je katastrofa. Každopádně mužstvo potřebuje nový impuls. Řehák s Vrabcem jsou tam jen pro ozdobu, myslím, že Janů by měl dostat k narozeninám povýšení a zároveň pravomoc brzdit pana neomylného. Na Řehákovo místo je několik volných kandidátů. Kozel, Nečas, Šmicer. Myslím, že pro všechny by se našlo uplatnění. Šmicer by dohrál podzim. Nečas by zůstal u A-týmu a Kozel by dokoučoval zbytek zápasů B-týmu. Šmicer by se tomu mohl od jara věnovat. KJ by si ubral ze svých povinností, snad se naučil troše pokory.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            mirecek1111     před 15 lety 09.11.2009 20:11 |  
            0 0

            Šmicer už žel ukončil kariéru. Kozel by se mi také líbil.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            EdCable     před 15 lety 09.11.2009 21:07 |  
            0 0

            jj, sotva Kozla vykopli z Liberce, tak nas spasi...

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 09.11.2009 21:09 |  
            0 0

            Smica na Slavii kasle. Pry by ho to u nas tahlo porad na hriste, tak to jde zkusit jinam, tedy k Bilkovi a Haskovi.

            • Re: Slavia - Plzeň 0:0

              vavicek     před 15 lety 09.11.2009 21:25 |  
              0 0

              To je ale pěkně hloupé vyjádření. Ono je klidně možné, že kašle na Jarolíma.

  3. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    staroslavista     před 15 lety 09.11.2009 20:15 |  
    0 0

    Šmíca ukončil kariéru !

  4. Nenadávejte, pánové

    tantalos     před 15 lety 09.11.2009 20:48 |  
    0 0

    Nemám hráčům, co bych jim vytkl. Hráli to, na co mají. Že byl výsledek hrozivý, že jsme si nedokázali vypracovat ani jednu šanci, ani jednou jsme nedonutili Daňka ukázat, co umí, není vina hráčů,
    Hráli, na co měli.
    Nebudu vyčítat Vlčkovi, Šmícovi a Skácelovi, že neukázali všechno, co umí. Po tak dlouhé pauze, jako měli oni, se hráči mají rozehrávat v béčku, postupně. Ne z nich najednou dělat spasitele.
    Navíc s mužstvem, keré má letos ji padesátou novou sestavu, takže je na konci sezóny nesehrané.
    Nebudu vyčítat Hubáčkovi, že nedokáže přihrát a že u něj většina našich útoků končí. Bylo to tak vždycky, když se v utkání bránilo, odvedl si své. Když jsme hráli proti bránícímu souopeři, byl Slavii vždy víc škodlivý než prospěšný.
    Nebudu vyčítat střelcům, že pořádně nevystřelili. Ostatně jediný náš koncový hráč je Pekhart a je už dlouho zraněný. On za to nemůže.
    Dřív Jarolím podporovat útočení tím, že posílal ofenzivní hráče do obrany. Teď staví středové hráče do útoku. Posiluje tím naši obranu. No, aspoň jsme neprohráli
    Nedivím se Trappovi, že nedal jedinou pořádnou přihrávku. Míče odebírat umí a hodně jich vybojuje, ale že by moc uměl hrát, to ne.
    Hráči se opravdu snažili, někteří o něco víc, někteří míň, a na konci toho měli dost. Ani se nedivím, ve čtvrtek dřeli proti Valencii.
    Teď asi čekáte, že napíšu, že za to může Jarolím.
    Ne.
    Může za to vedení Slavie, pánové R+D.
    Dali trenérovi hodně peněz, volnou ruku a slíbili mu veliký balík na nekonečně dlouho.
    Stejně jako Abrahamovi a Brabcovi.
    KJ se ukázal jako velký obchodník s hráči. Kdo byl dobrý, toho prodal, koho mu nabídli k dalšímu podnikání oblíbení agenti, toho bral.
    Už dřív jsem napsal, že Rosen postupuje jako občan menšinové národnosti, když dostane rodinné přídavky. Vyhazuje peníze, bez ohledu na to, koho potřebuje a koho ne.
    Možná by bylo lepší napsat, že R+D jsou jako pejsek a kočička, když vařili dort. Brali, co nejlepší bylo na trhu, a tahle sračka je toho důsledek.
    Nebudu vyčítat Jariölímovi, že si udělal ze Slavie soukromý byznys. Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere.
    Ale stejně si říkám, že bych mu s klidem zaplatil i nějakou krasavici do postele, kdyby aspoň kupoval mladé, ambiciozní, nadějné kluky a ne vyčpělé staré žoldnéře.

  5. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    Peltuvkufrik     před 15 lety 09.11.2009 21:04 |  
    0 0

    katastrofa - fandím Slávii 35 let a takovou bídu jsem nezažil. Jistě v některých letech se nedařilo, ale hrálo se srdcem! Srdce nebylo u hráčů ani v konečníku. Možná, že ho všichni měli v tom co z z konečníku leze. To je málo. Kdyby dnes někdo chtěl mojí permici, tak mu k ní přidám dvě stovky.
    Prostě katastrofa a hanba. Je mi z toho špatně. Vždycky jsme s vámi neplatí. Je to zmar. Zdá se, že i Chovanec je schopen připravit nějakou herní variantu, překvapení či standardku a to jsme se mu vždy smáli. KJ se ohání EL, ale tam to byl zmar ještě větší a dílem náhody jsme získali bod. Dnes bez nápadu, nakopávání , standardky katastrofa - ani se k nim nedostaneme. Rohy neexistují a aut se háže obsazenému spoluhráči. Má vůbec Slávia trénink? Žáčci předvedli v poločase pěkné akce. To se našim miliónovým hvězdám ani trošku nepovedlo. Jsem zhnusen a pokořen. Když i Horvath našim hráčům utíkal, tak to někde smrdí!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      urs (přítel SN)     před 15 lety 10.11.2009 13:21 |  
      0 0

      K tomu Chovancovi.. Je smutné, že pokud srovnám tým letenských s námi, pak vidím výrazné rozdíly :-( bohužel v nasazení a rychlosti.., tedy ve věcech, ve kterých nám zřejmě ujel vlak :-(
      Ti mladí borci ze sralty zkrátka lítaj a makaj, což se nedá říct o našich fotbalistech "v nejlepších letech," kteří si jen papaj polívčičku a nějaká slávie je jim, s prominutim, u prdele :-!
      urs

  6. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    wooodie     před 15 lety 09.11.2009 21:11 |  
    0 0

    Klukům a ni trenérovi nelze nic vytknout. Hráli dobře a měli jen smůlu. Ostatně jako vždy, když hráli jako dneska se našlo dost podobnývh utěšovačů. Vedení si asi neuvědomuje, že tohle může vést ke krachu Slavie, nezájem o vstupenky, neúčast v pohárech a máme to tady. Hlavně, že se nakapsoval Jarolím na přestupech hráčů svých spřátelených agentů. Příští rok v Edenu 3 tisíce lidí. Já tam budu chodit dál, ale za ty prachy je mi to líto.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      wooodie     před 15 lety 09.11.2009 21:18 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že jsme dali pryč hráče jako Gebre, Dočkal, Blažek, nesmyslně jsme postavili opci na Pudila, pryč je Jablonský, za pár šupů odešel Švec, z Necida se nakapsovali Doležal s Rosenem místo, aby na Bohdalci postavili tréninkové centrum. Prostě rýžují dokud to jde a pak půjdou zas o dům dál. Jsou to zlatokopové. Ale stále nás vyučují v tom, že za "fotbal" jaký předvádí Slavia, se musí platit třikrát tolik než všude jinde.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Troubi     před 15 lety 09.11.2009 21:23 |  
        0 0

        jezismarja a kde jsou ti Dockalove,Blazkove a Gebreove? ve stejny prdeli,tak nevim co je tady vubec uvadis. Svec rozhodne neodesel za par supu.A kdyz se prodej Necida povedl,tak je to hned do kapes Dolezala. Bud na ne prosim zlej a na ten fotbal nechod,kdyz te ti nehodni panove tak vyucujou...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        slaviator     před 15 lety 10.11.2009 09:28 |  
        0 0

        Gebre pod KJ nehrál tak, jako ve Slovanu. Asi se bál, že když chybuje, jde na tribunu. Ale prostě tak nehrál. Hrál ustrašeně, řekněme, že ten tlak ve Slavii neunesl. Dočkala je velká škoda. Blažka ne, i když co mám zprávy z Liberce, tak se dává do sebe a začal se věnovat konečně jenom fotbalu. Předtím si to těma mimofotbalovejma věcma dost kazil, talentovanej byl snad víc než Fenin a neblbnout, tak už je dávno v zahraničí. Ale toho, že jsme tu "opci" nevyužili, toho nelituju. Lituju nevyužití opce u Pudila, i kdybychom ho pak měli obratem prodat stejně jako to udělal Sokolov s tím libereckým dlouhánem do Sparty - využil opci za tři, prodal za deset nebo kolik. Kdybychom využili opci u Pudila za třicet, do zahraničí šel za dvě mil euro... Ale škoda, nestalo se, je pozdě. Čas vrátit nejde.

        Tréninkové centrum by bylo pěkné, o Rosenovi bych ale asi neřek, že je to zlatokop. A bůhví, kolik peněz už zaplatili ENICu z té jeho pohledávky ve Slavii...

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Jakubisko     před 15 lety 10.11.2009 13:15 |  
        0 0

        omg co to zase meleš, když za nás hrál Gebre, tak úplně všichni nadávali, že je úplně tragickej a každej by ho nejradši viděl pryč. To samý Jablonský Teď hrajou v Liberci/Jablonci relativně slušně, ale rozhodně ne nějak úžasně, abych z toho padnul na prdel, kromě toho jsme před sezonou měli 4 pravé obránce a opravdu netuším co by tam dělal pátej v podobě Gebreho.

        Dočkal hraje úplný hovno, měl bys slyšet liberecký fanoušky, maj ho rádi snad ještě víc, než slávisti MJ v době jeho největší slávy. A Blažek? hraje v poslední době slušně, ale nepamatuješ snad jak hrál za nás? Jak šel ve Zlíně společně se třema hráčema sám na gólmana a místo toho aby komukoliv nahrál, tak to napálil přímo do brankáře?

        A na Pudila nastavil opci Liberec pokud se nepletu, tak vážně nechápu co jsme v tom mohli dělat víc. A hlavně že máš jasno kam se poděly peníze za Necida, to je nejpodstatnější.

  7. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    DrFe1     před 15 lety 09.11.2009 21:12 |  
    0 0

    Naplňují se moje slova, že KJ měl odejít po prohraném derby se Spartou. Tam už bylo naprosto jasné, že mužstvo rozklížil, psychicky vydeptal, výsledky nemá a tehdy měl skončit. Každý další zápas je jenom nesmyslné prodlužování agónie. Do konce podzimu ať to vezme třeba Cipro (nebo kdokoliv jiný) hlavně ať tam KJ není ani o zybtečnou minutu déle !!! pak máme šanci nějáké body ještě udělat, s KJ je ta šance minimální. A během zimní přestávkjy je třeba najít trenéra s dlouhodobou perspektivou. Jarní část sezony bude nít asi víceméně pouze na sehrání teamu, když už to Jarolím tak podělal.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      Troubi     před 15 lety 09.11.2009 21:24 |  
      0 0

      ten Jarolim je neskutecnej previt,to jsem netusil..

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        DrFe1     před 15 lety 09.11.2009 21:29 |  
        0 0

        Neříkám že je prevít, ale zklamal mě, že se nedokáže zachovat chlapsky a nepoloží to sám. Měl to udělat už po derby, pak bych ho uznával. Takhle když se drží zuby nehty i když jasně vidí že už jen škodí u mě velmi klesnul.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          slaviator     před 15 lety 10.11.2009 09:31 |  
          0 0

          Třeba má pocit, že to dokáže "napravit", že chyba není v něm, jen prostě že maj smůlu.

  8. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 09.11.2009 21:16 |  
    0 0

    Po příchodu Skácela jsem citoval Dlouhý, Široký a Krátkozraký: "Tak Rudolf přijel. Ještě pošleme do Solnohradu pro Karla a mohou se péci koláče."

    Teď bych asi v souvislosti s KJ parafárazoval Tajemný hrad v Karpatech: "Tož ligu som premd***, ale dobro si zamr***"

    Protože nechci hlasovat v afektu, dal jsem do ankety "Nevím". Jarolím udělal z klubu číslo 2 klub číslo 1, ale na druhé straně - ono to s námi jde z kopce už rok. Možná, že o té agentce jsou to drby, snad její hráči nejsou takoví zločinci. Ale člověk, který je "v rozvodovodu" (je jedno, kvůli které ženské), těžko může mít v hlavě místo na trénování fotbalu.

    Možná bych to nějak nechal na KJ, aby si to vyhodnotil, třeba teď sám touží po pauze. Je to dost těžká situace - důvodů pro i proti němu je hodně, ty druhé opticky dost převažují...

  9. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    Pepino     před 15 lety 09.11.2009 22:01 |  
    0 0

    Vážení oddaní slávisté.
    Byl sem jedním z těch více než 8 tisíc nadšenců, kteří stále věří, že se to zlomí. Ve zkratce. Ten "fotbal" nemá hlavu ani patu. Ti kluci jsou už teď v takovém srabu, že nelze říci při pohledu na jejich hru, jestli to vůbec někdy uměli nebo ne. To, co se děje, že si nedáme přihrávku na 5 metrů, to se nevidí ani v pralesní lize. Jak říkám, nevím jestli je to psychické nebo v hráčích. Ať tak nebo tak, víme kdo za to může. Pokud je to v hráčích, tak si je vybral Jarolím a měl by se za to zodpovídat. Pokud je to v psychice, tak opět víme, kdo za to může. Dostal je tam svým neuváženými kroky jak při výběru hráčů, tak při "pokusech" o tvorbu sestav na jednotlivé zápasy. Připoadá mi, že si vždycky něco přečetl v nějaké diskusi a zkusil to. Po několikáté tu říkám, že hrajem h...o už od jara, ale měli jsme kliku jak od blázince. To ovšem nejde do nekonečna. Pravda se ukázala a po těch nákupech v létě to jde od devíti k pěti. Vždycky jsme hráli na nějakého špílmachra. Teď ho nemáme. Vím, že je to mimo diskusi, ale viděl sem v sobotu Teplice a takový Vachoušek na střední záloze, radost pohledět. Účelně a ještě pro lidi. Nádhera. Proč nemůžeme mít někoho takového. Vůbec nemáme moc konstruktivních hráčů, počínaje obranou. Byl bych moc potěšen, kdyby si někdo dal tu práci a sestříhal útočné "výpady" David Hubáčka. Takový fotbal, jako hraje on se hrál - za Jarolíma, ale když ještě běhal po hřišti. A tak byh mohl pokračovat. Krajčík - radši se otočí od brány, než by si vzal míč a něo vymyslel. Atd., atd. Opravdu nevím, jestli je to neuměním hráčů, ale jedno je jisté. Ať už to dopadne jakkoliv, chci odcházet s pocitem, že to tam hráči odjezdili po "prdeli". U toho by se mělo začít, když jsme tak na dně. Fotbalovostí to nepůjde. Ta přijde (doufám) až se podaří pár dobrých výsledků.

  10. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    harry     před 15 lety 09.11.2009 22:20 |  
    0 0

    Vážení,
    dnešek bylo totální fotbalové bahno,nemám vubec náladu to nějak komentovat,to by bylo nošení dříví do lesa.Cestou domu se člověk dozví,že rudí klasicky uhaluzili 1:0 a už na nás mají 6 bodů a po příchodu domů další perlička v podobě Šmícova ukončení kariéry.
    btw:je to paradox ale zápasy s Karvinou pro nás budou "duelem podzimu" o setrvání šance na Evropu:-)

  11. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    denydzlSKS     před 15 lety 09.11.2009 22:42 |  
    0 0

    o naší krizi se ví minimálně půl roku, ale já pokaždý našel v zápase nějaký pozitiva nebo hráče, kterej alespoň trochu vynikal....dneska nic!! poprvé mě fotbal(rozuměj slavie) absolutně nebavil i atmosféra byla mizerná(asi to bude tím, že fanoušci místo fandění nevěřícně kroutili hlavou)...:-(
    dneska to byla parodie na fotbal ze všech 3 stran - slavistických 11 hráčů, kteří nejsou schopni hrát něco víc, plzeňských 11, který se nesanží hrát a akorát zdržujou a remcaj a jeden černej pískálek, kerej byl mimo...

  12. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    Ravik     před 15 lety 09.11.2009 23:10 |  
    0 0

    karle odstup! Uleví se Ti. Řiká se tomu syndrom vyhoření. Místo aby se tým zlepšoval, což je logické u každé práce, u fotbalového trenéra obzvlášť, tak Slavie chřadne a chřadne. V letošním kalendářním roce se odehrálo asi 35 souteznich zapasů a Slavie nastoupila 35x v jiné základní sestavě. Přijde Ti to normální? Je chyba v hráčích, že nejsou schopni plnit ukoly které jim dáváš a nebo jim neumíš vysvětlit co po nich chceš? Jestli to první tak je to Tvoje chyba, Ty a jenom Ty jsi si je vybral, jestli platí druhé tak je to taky Tvoje chyba, protože ukolem trenéra je hráče naučit to co po nich chci.
    Ach jo... už ani nereaguješ na vývoj zápasu, dřív si aspon stáhnul Hubáčka a hralo se třeba na 5 záložníků, dnesni druhá půle mě fakt nas.ala!

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      harry     před 15 lety 09.11.2009 23:29 |  
      0 0

      Bohužel je to přesně tak,jak si napsal.Tým je absolutně vyčpělý,dnešek byla jedna velká agonie,nešlo vůbec nic.Střídání který přišlo v 86.minutě byl jenom výkřik do tmy.Ani si nechci představovat jaký asi musí být klima v kabině....

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 09.11.2009 23:34 |  
      0 0

      Karel od zacatku podzimu nevedel, co ma s tymem delat, jak a co by mel hrat.. od zacatku je to nepovedena improvizace, ktera takhle konci, hraci si nerozumeji, nevi, jak prekonat obranu soupere.. posledni zapasy jsme jalovy, protoze jsme najednou zacli hrat na centry, ale nikdo na ne ve vapne neceka..

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 10.11.2009 01:07 |  
        0 0

        Klima v kabině bude podle tradičního vyjádření hráčů velmi dobré. Ono když víš, že i když prohraješ stejně ti každej měsíc ten pulmilion přijde, moc smutnej nebudeš. Což me važně rozčiluje. Může za to vedení. Když poslcouham co se snaží udělat Doležal z Jílovýho, přesně takhle vede Slavii. Bohužel. On má totiž opravdu jen na to Jílové asi.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Wommi     před 15 lety 10.11.2009 09:25 |  
          0 0

          ..no jo to mas recht,..vzdyt suchac povida, jak jim chybi pouze koncovka:)...to ze se na to neda jinak divat a v podstate ani se nemaj jak ke koncovce dostat, tedy chyba v zaloze a kdyz je problem pred branou, tak jim ani obrana moc nefaka.....)..na to asi zapomnel
          :)

  13. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    Gordon (host)     před 15 lety 10.11.2009 05:18 |  
    0 0

    Jaaaaarda Hřebííííííík......

  14. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    LordEdmund     před 15 lety 10.11.2009 08:41 |  
    0 0

    Dnes sem nechtěl vůbec přispívat, ale nedá mi to , musí to ven. Slavia je naprosto v pr de li. výsledkově, herně a co je alarmující tak hlavně výhledově. Titul je ztracený a EL se přes ligu dá uhrát jen s maximálním štěstím . Karel musí odejít HNED, neni na co čekat a s nim u kormidla reálně hrozí, že nepostoupíme přes Karvinou, tedy si uzavřeme jedinou reálnou cestu do Evropy.Z hráčů na hřišti vyzařuje bezradnost a z některých i rezignace, což potvrdil i Vláďa Šmicer svým okamžitým odchodem hned po zápase. Když už ani on nevěŕí, tak kdo může zvednout pomyslný prapor? Včera jsem měl pocit, že na výsledku záleží jen Jandovi a Hlouśkovi. Adam odjezdí bez rozdílu každej zápas i když se mu nedaří a Jandys asi ví, že tolik dalších a dalších šancí by od nikoho jiného než KJ nedostal. Ale co ostatní? Jakou může mít motivacoi na záchraně kouče takovej Trapp, kterej byl koupen a pak nabízen do Sparty? Jakou Belaid, kterýmu KJ znechutil hru? Co si asi myslí Trubila, když kouká každej zápas na nemohoucího Hubáćka, přitom si on v lize ani nekopnul?Když vezmu náš kádr, je pořád nejkvalitnější z celé GL, jenže nikdo nemá ani 70% své optimální formy a to je chyba předevšim trenéra. My vlastně nehrajeme zápasy , my půl sezony hledáme tu správnou sestavu a správné posty pro jednotlivé hráče. to na co většině týmů staćí pŕíprava, my nezvládneme za půl roku? To neni normální,to je neschopnost naśeho trenéra a je jedno jestli je to výsledkem nějakých oplejtaček s agentkou, nebo Karlovou nerozhodností. Takže na závěr, Karle díky za to krásný, bylo toho moc, ale nyní se nám nehodíš do nové koncepce.Narozdíl od tebe ji poodhalím. Hrát fotbal, bojovat, vyhrávat a nebo i prohrávat , ale se vztyčenou hlavou.

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      DrFe1     před 15 lety 10.11.2009 09:30 |  
      0 0

      Souhlasím, za této situace je potřeba změna na postu trenéra okamžitě ! Z takovéto agónie se žádný tým bez radikálního zásahu nedostane. To že je tým naporosto v rozkladu a s trenérem nespolupracuje je víc než zřejmé.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Wommi     před 15 lety 10.11.2009 09:54 |  
        0 0

        ..jestli to nebude spis tak ze trener nespolupracuje s tymem:)

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          DrFe1     před 15 lety 10.11.2009 10:29 |  
          0 0

          Tak něják. Prostě to z vnějšího pohledu vypadá tak, že příliš autoritativní chování, rozhodování bez komunikace s hráči a trestání sebemenších domnělých náznaků odporu přineslo do týmu nejistotu a znechucení.

  15. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    skman     před 15 lety 10.11.2009 10:45 |  
    0 0

    Dnes jsem si vzpomnel na Lesku... za jeho casu jsme byli zadluzeni bez stadionu, hrali s povetsinou odchovancema, ale slo se na ten fotbal koukat, to nejvic zamrzi...

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      Jakubisko     před 15 lety 10.11.2009 11:58 |  
      0 0

      jasně, na strahově to byla samá gólová přestřelka co...proboha přestaňte si už tu minulost idealizovat

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      Troubi     před 15 lety 10.11.2009 12:16 |  
      0 0

      cim dal lepsi tady:D

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 10.11.2009 12:18 |  
        0 0

        Koukám, že si tuhle sezónu ještě užijem hodně srandy ;-)

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Troubi     před 15 lety 10.11.2009 12:26 |  
          0 0

          jj,za chvili se doctem,ze vlastne bylo lepsi hrat s Chlebounama,Munsterama a Cernochama ctvrty,paty misto, mit dluhy, nemit Eden, bejt vsem pro smich, nez aby to bylo jako ted:)

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            skman     před 15 lety 10.11.2009 15:14 |  
            0 0

            aspon nebyla ostuda v poharech ty tajdrliku, a takovy ho*no jsme nehrali ani s tema chlebounama munsterama a ani s kratochvilem... ale kazdymu podle jeho chuti, na konci si nestezuj az budem uprostred tabulky a o poharech si budem moct nechat jen zdat, pac v sobotu nas vyklepne s KJem na lavici i ta Karvina

            • Re: Slavia - Plzeň 0:0

              Mac     před 15 lety 10.11.2009 16:32 |  
              0 0

              Dinamo Tbilisi

  16. Re: Slavia - Plzeň 0:0

    martin08     před 15 lety 10.11.2009 11:19 |  
    0 0

    Tak takhle dopadla ta nase NOVA SLAVIA.. :(

    • Re: Slavia - Plzeň 0:0

      Jiri1     před 15 lety 10.11.2009 13:21 |  
      0 0

      Zdravim, Martine i vy ostatni, zklamani je hodne velike i u mne , ale to neznamena , ze neni o co hrat. Na pohrebni vence a odepsanou sezonu je jeste cas. Ano dalsi utkani v rade stalo za h....., vedeni tymu opet delalo takticke chyby jak na bezicim pasu.Tym zoldaku dobojoval jiz v prvnim polocase a ledove klidny Jarolim nemohl nic zmenit , ani kdyby se pretrh.Kdyz nechteji hraci , nechce ani mic. Priciny jsou zcela jasne ty herni, chybi stabilni sestava , vew spatnem doplneni muzstva , chybi kvalitni 3 golman a bohuzel i alternativy v obrane. A pak jsou i ty dalsi, financni, hraci si zcela nepokryte stezuji , ze jim vyplaty nechodi prilis pravidelne, samozrejme syndrom Jarolim, cast hracu uz ho nemuze v kabine ani citit i pres zjevnou zmenu v jeho chovani. Mezi zainteresovanymi se mluvi o dalsim scenari, treba o tom , ze velky KJ v postate ceka jen na financni vyrovnani a sam zmizi kdesi v cizine, mluvi se take o tom, ze na jaro je neunosne platit takovy pocet hracu, hlavne , kdyz se nedari naplnit vykonostni cile a v neposledni rade se hovori i o tom, ze by Slavie mohla projit zmenou ve vlastnickem vstahu. Vedeni bych vytkl hlavne tu nekonecnou smlouvu KJ a samozrejme to naplnüje i skutecnost , ze se Slavie v zime bude hlavne chtit zbavit i nekterych starsich zrejme uz nepotrebnych hracu. Do ciziny by chteli zamirit treba Suchy / pry ma nabidku/, Senkerik,, nevrati se zrejme Divis a odejde i Belaid, pokud bundesligovy klub pristoupi na jeho pozadavky.

      • Re: Slavia - Plzeň 0:0

        Khadgar     před 15 lety 10.11.2009 13:32 |  
        0 0

        Tak Suchý by odešel i kdybysme byli první s náskokem deseti bodů. Ten už to má slíbený dlouho, Zíka přestup připravuje.
        O současné situaci si myslím svoje, nemá cenu něco psát.

        • Re: Slavia - Plzeň 0:0

          Jiri1     před 15 lety 10.11.2009 13:44 |  
          0 0

          Ja vim , ale ty treba mozna mas pristup alespon k necemu, vetsina fandu vidi svuj tym jen na stadionu a je zdesena.Sam jsem odmital hodne dlouho informace z okruhu byvalych zamestnancu ci nekterych hracu , ale bohuzel v tomto pripade se potvrdilo temer vse tj, HRACI NEDOSTAVAJI VCAS A V TERMINU RADNE VYPLATY, CAST HRACU HLAVNE TECH STARSICH CHCE ODSTRELIT TRENERA, V KABINE JE NEDYCHATELNO, NOVI HRACI SLEDUJI JEN VE BANKOVNI UCTY A NELZE U NICH MLUVIT O VSTAHU KE KLUBU A V NEPOSLEDNI RADE SE ROZPADLY OSOBNI VAZBY MEZI HRACI.

          • Re: Slavia - Plzeň 0:0

            Khadgar     před 15 lety 10.11.2009 13:50 |  
            0 0

            Jenom za to že chtějí odstřelit trenéra bych jim ho tam natruc nechal nebo vyhodil je samotný. Pokud se bude tolerovat takovýhle chování, tak se nikam nedostanem, žádný světový mužstvo jak píše tantal tu nebude.
            Abych to uzavřel, je mi strašně, ale fakt strašně líto Hlouška. On to odmaká vždycky, vždycky jezdí jak motorová myš a pak musí poslouchat jak lidi i na něj pískaj kvůli těm zbývajícím deseti.