Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia - Valencia 2:2

Slávisté ve druhém vzájemném zápase s Valencií remizovali 2:2, přestože jsme prohrávali již o dvě branky a prakticky celý druhý poločas hráli o deseti. Přesto jsme nečekaně a fantasticky dokázali vyrovnat díky brankám Jandy a Grajciara. Zápas je věnován Františku Veselému, prohlédnout si můžete fotografie z výtečné choreografie.

Před zápasem byla ve VIP prostoru položena květina na počest Františka Veselého přímo od jeho syna a zároveň i šála, kterou věnovali slávističtí fanoušci. Po nástupu hráčů proběhla minuta ticha. V sestavě Slavie překvapivě na defenzivním záložníkovi nastoupil Suchý, do stoperské dvojice k Vomáčkovi se posunul Čelůstka.

Úvod zápasu byl z obou stran opatrný, přesto do prvního náznaku se dostali slávisté, když v 6. minutě po centru Grajciara neměl daleko k míči Šenkeřík, tečovat však nestihl. O chvíli později jsme se dostali do rychlého přečíslení, ale Grajciar nedokázal dát přesnou finální přihrávku. Ve 12. minutě Žigič nepříjemně atakoval Romanovse a všichni měli strach, aby nemuselo dojít ke střídání. Naštěstí ve hře mohl pokračovat, i když noha ho ještě chvíli bolela. Iniciativu pak převzali hosté a začali se dostávat do šancí. Ve 20. minutě domácí kotel rozvinul obrovskou plachtu Franty Veselého a celý stadion povstal a všichni uctili jeho památku. Jenže hned poté rozhodčí odpískal přísnou penaltu a Joaquin se nemýlil. O šest minut později se dokonce z úhlu prosadil Mata, ale gól nebyl uznán pro ofsajd. Romanovs však nebyl evidentně ve své kůži, protože předtím nedokázal odkopnout míč a vykopávat musel pokaždé Vomáčka. I proto došlo ve 28. minutě ke střídání a Romanovs si tak vybral další smůlu, tentokrát to odneslo jeho koleno. Do konce poločasu si už ani jeden celek nevytvořil výraznou šanci. Slávisté hráli docela dobře do patnácté minuty, pak hru převzala Valencie a ujala se vedení. Slávisté směrem dopředu už nebyli moc nebezpeční.

Na začátku druhého poločasu ukázala Slavia svou totální marnost. Nejdříve se ve 47. minutě nádherně trefil z 25 metrů do šibenice Maduro a hned poté po nesmyslném zákroku Šenkeříka na polovině soupeře obdržel druhou žlutou kartu (tu první dostal po konci prvního poločasu po strkanici se Žigičem) a následovalo vyloučení. Zápas tak během několika minut druhé půle byl podle všeho definitivně rozhodnut a mělo se čekat na případné další branky. Valencie se však ke kanonádě nehnala, snažila se držet míč a kombinační hrou se dostat před branku. Slávisté však pozorně bránili a dávali si pozor, aby utkání neskončilo ostudou. Až v 77. minutě Baraja hlavičkoval do břevna, chvíli předtím podnikli hosté rychlý brejk, ten jsme naštěstí přežili. Překvapivě však udeřila Slavia, v 79. minutě jsme zahráli roh a hlavou se prosadil Janda. Stadion ožil, protože to nikdo nečekal. A šok přišel další, v 82. minutě jsme rychle rozehráli standardní situaci, Hloušek utekl a řítil se sám na branku, toho však Moya vychytal, ale míč se dostal ke Grajciarovi, který dokázal postřelit hráče na brankové čáře. Na stadionu zavládla bouřlivá atmosféra a všichni byli vtaženi zpět do zápasu. Ale Valencie se nevzdávala a v 90. minutě bylo před naší brankou hodně horko, naštěstí jsme přežili. V posledních sekundách byl navíc po druhé žluté kartě vyloučen Baraja. Slávisté vítěznou branku nepřidali a zápas tak skončil remízou 2:2, která po průběhu zápasu je hodně cenná. Po zápase si hráči mohli vychutnat bouřlivý aplaus a parádní děkovačku a aspoň částečně jsme tak Frantovi Veselému udělali radost.

Slavia - Valencia 2:2 (0:1)
Slavia:
Romanovs (28. Vaniak) - Krajčík, Čelůstka, Vomáčka, Hubáček - Grajciar (86. Šmicer), Suchý, Trapp, Hloušek - Naumov (46. Janda), Šenkeřík
Branky: 79. Janda, 82. Grajciar - 22. Joaquin (pen.), 47. Maduro
ČK: 48. Šenkeřík - 90. Baraja
Diváci: 10624

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 20:08 |  
    0 0

    počítám že ted se asi už sesypem jako s lille

    • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

      martynko     před 15 lety 05.11.2009 20:14 |  
      0 0

      Klukum sešívaným se nějak běhat nechce...

  2. Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

    rek     před 15 lety 05.11.2009 20:19 |  
    0 0

    Proč nehraje Šmicer ? JAROLIM VEN !!! TOHLE UŽ NEMA OBDOBY

    • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 20:20 |  
      0 0

      hlavně po vyloučení šenkeříka ho tam měl šoupnout, máme tam ted jen jednoho útočníka to jeste ne klasickýho.s tim to fakt nevyrovnáme no

    • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

      mirecek1111     před 15 lety 05.11.2009 20:28 |  
      0 0

      protože má pan trenér svou hlavu. Tak tam dal Petra, který je úplně z formy a pro jistotu na post, kde to má přes nohu. Kam jinam že..
      To je otřesné to střídání postů. První Hloušek, pak ničí Ondru Čelůstku, pak zase Janda, zkusil si to na druhé straně i Milan Černý. Suchý, jedna jediná obraná konstanta si to taky zkusí v záloze. ŠÍLENÉ.

      Romanovs - Čelůstka, Hošek, Suchý, Hubáček - Grajciar, BELAID!!! Ragued, Skácel - Hloušek, Šmicer. Kež by to tak pan trenér postavil na Plzen:(

      Jinak chválím Valencii za ty pásky, to není jak když ji v Příbrami náž žoldnéř Naumov hodil po deseti minutách hry tam kam hodil..

      • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

        edenian     před 15 lety 05.11.2009 21:54 |  
        0 0

        Seš z formy. Dva hráči z tvé sestavy hrát nesmí. Můžeš hádat :-)))
        Mimo to dneska to KJ postavil v rámci možností perfektně. A střídal taky perfektně.

        • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

          mirecek1111     před 15 lety 05.11.2009 22:09 |  
          0 0

          no to jsem zvědavý který z hráču z tebe vypadne, že nebude moci s Plzní nastoupit :-) Pokud teda budou všichni zdraví, což snad ano.
          Jinak když si zhodnotil vhodnou taktiku pro dnešní zápas, tak ses asi koukl na výsledek na onlajnu, 2:2 hmm dobré co :) Jenomže o tom, co se stalo na konci zápasu se dá polemizovat jako o náhodě a o výkonu našeho týmu do branky Jandy jako o tvrdé realitě.

          • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

            edenian     před 15 lety 05.11.2009 22:17 |  
            0 0

            No tak s Plzní hrát oba můžou :-))))))
            A v Edenu mi dneska bylo chvíli blbě ale většinu docela dobře. Viděl jsem fotbal se špičkovým klubem, skvělý choreo, boj o výsledek, v rámci možností dobrý, nenudil jsem se.

            • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

              mirecek1111     před 15 lety 05.11.2009 22:27 |  
              0 0

              já se nechci dohadovat. Já jen, spokojenosti nerozumím, protože až na výsledek mi přijde, že jsme se pořád nepohli z místa.
              Ale zápas s Plzní bude daleko důležitější než ten dnešní, tak snad přiště už se to konečně povede daleko lépe a vyhrajeme.

      • Re: Slavia - Valencia 0:1 po pol.

        Khadgar     před 15 lety 05.11.2009 23:32 |  
        0 0

        mirečku, buď si zjisti informace nebo nic nepiš. Žoldnéř Naumov pásku sundal protože se mu uvolnila a v poločase si vzal novou. V Příbrami jsi nebyl, takže si to převzal odněkaď z diskuze nebo bulváru, ale zapoměl sis zjistit fakta. Takže příště s rozvahou.

  3. SLEPÉ KUŘE NAŠLO ZRNO!!! :))

    venator     před 15 lety 05.11.2009 21:04 |  
    0 0

    Ten výkon to byla zase stará známá Slávka, připosraná až na paty,bohužel. Jako Čech se vážně stydim:(
    Na to se historie naštěstí neptá! Kéž by to kluky nakopnulo a do Vánoc neprohráli!

  4. Re: Slavia - Valencia 2:2

    venator     před 15 lety 05.11.2009 21:07 |  
    0 0

    Návštěva odpovídá současné kvalitě "nabízeného produktu" ze strany Slávie. Ostuda!
    Kotel bravo! Ikdyž by "miláčci" zasloužili konečně pořádně vypískat tak kotel neúnavně povzbuzoval! Ok

  5. Re: Slavia - Valencia 2:2

    venator     před 15 lety 05.11.2009 21:09 |  
    0 0

    Sestava a taktika KJ zaslouží blahopřání k všeobecnému ztrapnění!:((

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      Kactus     před 15 lety 05.11.2009 21:56 |  
      0 0

      a ted se omluv !

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        edenian     před 15 lety 05.11.2009 22:01 |  
        0 0

        Ten neví co to je.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Kactus     před 15 lety 05.11.2009 22:03 |  
          0 0

          jo, tento vysledek mu nehraje do karet

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        DrFe1     před 15 lety 05.11.2009 23:23 |  
        0 0

        Proč by se měl omlouvat ? Mě taky připadal ten dnešní výkon ubohý a myslím že to tak musel vidět každý soudný člověk.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Ravik     před 15 lety 05.11.2009 23:58 |  
          0 0

          celý poločas v deseti proti Valencii?? K tomu přísná penalta, zranění brankáře, kretenský výkon sudího a to že Slavie nemohla postavit 6 kvalitních hráčů? Prober se... co bys chtěl, abysme je válcovali?

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            Jakubisko     před 15 lety 06.11.2009 14:07 |  
            0 0

            Souhlas, kromě úniku před penaltou, neuznanýho gólu a pár standartek jsme Valencii prakticky k ničemu nepustili, což je vzhledem k tomu cos zmínil super.

            • Re: Slavia - Valencia 2:2

              DrFe1     před 15 lety 06.11.2009 16:33 |  
              0 0

              Pustili jsme je v prvním poločase jenom do pěti vyloženejch šancí, což je opravdu super. Jako ironie dobrý .....

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            venator     před 15 lety 06.11.2009 17:31 |  
            0 0

            Co bych chtěl? Aby k tomu přistoupili jako ve Valencii!Tam totiž dokázali,že ten dloiuhodobej problem je v hlavách českých hráčů,že když chtějí tak to jde,stačí jen napadat,být durazný,agresivní a být v pohybu i bez balonu.Tak jak to dělá Hloušek v kazdem zapase. Proc tak hráli ostatní jen ve Valencii? Kdyby meli ostatni pristup jako Adam tak nemuzeme mit bilanci jedna vyhra z poslednich 22! zapasech v evrop. poharech.
            Vzdyt je to ostuda.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        venator     před 15 lety 06.11.2009 17:26 |  
        0 0

        já?:) to si děláš srandu...omluvit by se měli hlavně hráči fanouškům,který si koupili drahý lístek, mrznuli tam a chlapci s platy manažeru nadnarodních firem to odchodí resp. odcouvají....anebo to po nich chtěl Jarolím,že mají couvat a čekat co bude...všichni do TV říkají,že chtěli aktivně bránit a okamžitě přistupovat k hráčum Valencie,což dělali jen prvních a posledních 5min. BOHUZEL
        Nechapu jak muzete byt nektery tak neobjektivni. Vzdyt ten výkon byl teď strašně pasivní,když to srovnáš s tím co zahráli ve Valencii. Já se Vás ptám chcete Slávii která hrála ve Valencii nebo tu čtvrteční? Oba výkony byly totiž úplně jiné.

  6. Re: Slavia - Valencia 2:2

    Clarinet     před 15 lety 05.11.2009 21:31 |  
    0 0

    A teď zas bude ticho po pěšině, že? To jsou zvratky tady. Skoro už jak na oficiálních stránkách.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      edenian     před 15 lety 05.11.2009 21:50 |  
      0 0

      Především venator se skutečně vyznamenává. Fujtajxl. Hnus.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        bongor     před 15 lety 05.11.2009 22:10 |  
        0 0

        Venator a spol.by se měli zamyslet,jestli fakt není lepší,odstěhovat se fandit na toaletnou.Jinak tedy výkon po většinu zápasu slabý,ovšem to nezachrání žádnej trenér na světě,nebýt toho konce,tak by to bylo na výměnu poloviny kádru.Naumov ten tam snad vůbec nebyl ,
        Šenky nervozní jeko stará panna.Nepochopím,proč jsme nešli do jejich hráčů a nechali je tam klidně 75 minut baletit.Ovšem jak říkám,ten konec neuvěřitelnej,asi jsme je uspali a potom udeřili.Taky dobrá taktika.Ty naše přihrávky,to je teda zážitek Kotel skvělej!

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          mirecek1111     před 15 lety 05.11.2009 22:14 |  
          0 0

          ty tady hrdinsky vynadáš jinému přispivateli a pak napíšeš jinými slovy úplně to samé.

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            bongor     před 15 lety 05.11.2009 23:35 |  
            0 0

            To je jenom o tom,že můžeme říkat každý svůj názor,ale pokud možno slušně.A neříkám to samý,říkám,že chyba je daleko víc v hráčích než v trenérech.Až se bude hrát nějaká soutěž,že budou trenéři lítat po hřišti a hráči je budou koučovat,tak samozřejmě je blbá hra vinou trenérů.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          venator     před 15 lety 06.11.2009 17:35 |  
          0 0

          Byl jsem prostě naštvanej,protože ten přístup ve srovnání se zápasem ve Valencii byl teď slušně řečeno amatérský. Proč?
          Chtěl to po nich trenér? Ten je zodpovědný za výkon a taktiku!
          Proč bys to sváděl jen na hráče, ty ve Valencii ukázali,že umí hrát dobře. Ja se obávám,že tu pasivitu resp. "hluboký blok" po nich chtěl KJ,ale všichni viděli po pár minutách,že to je jen čekání kolik jich dostanou, naštěstí to ty "frajírky opálený" přestalo bavit jinak jsme jich zase dostali 5.

  7. Re: Slavia - Valencia 2:2

    Cilda     před 15 lety 05.11.2009 21:32 |  
    0 0

    Když nic jinýho tak rozhodně klobouk dolů před našimi fans, takhle povzbuzovat za stavu 0:2 během příserný mdlý hry..respekt

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      DrFe1     před 15 lety 05.11.2009 23:25 |  
      0 0

      Souhlas. A velký dík za nádherné choreo, to byla skutečně důstojná pocta naší legendě.

  8. Re: Slavia - Valencia 2:2

    Kactus     před 15 lety 05.11.2009 22:06 |  
    0 0

    ten jejich trener je skvely, rozhodci je poskodil :) piskne jim penaltu, vylouci nam hrace v 49 minute a je pak poskodil a proto prohrali.
    Ano, berme si priklad, takto bychom se meli i my stezovat na rozhodci !

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      Wommi     před 15 lety 05.11.2009 22:10 |  
      0 0

      no hlavne bychommeli pamatovat na vykon tohoto sudiho az zase budem nadavat na cesky sudi,..protoze todle byl tedy unikat...a nejvic mi dostalo, jak na hriste nesjou 3 ale PET rozhodcich a nikdo z nich nevidel jak jeden harc plac grajciara a druhej do nej stouch,..nakonec dostali oba protihraci zlutou - stejne tak senker na konci polocasu, strkali se a on da zlutou jen senkerovi!...no a nakonec si trener stezuje, ze je rozhodci obral!:)

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      mirecek1111     před 15 lety 05.11.2009 22:11 |  
      0 0

      no já ti nevím, penalta byla jasné, vyločení tvrdé ale také bez "omdlevání" nad rozhodnutí rozhodčího a navíc Valencii neuznali zcela regulerní branku pokud si sledoval poctivě dneska.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        lassiter     před 15 lety 05.11.2009 22:14 |  
        0 0

        tak na stadionu můžeš sledovat poctivě jak chceš, ale všechno prostě nevidíš. já vim, že v televizi to je jinačí.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        EdCable     před 15 lety 05.11.2009 22:22 |  
        0 0

        Penaltu napriklad vubec pisknout nemusel, to by si v klidu uhajil. Myslim, ze piskal dobre, akorat to hraci na obou stranach moc psychicky nezvladali

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Kactus     před 15 lety 05.11.2009 22:34 |  
          0 0

          jo, spanele vytekli po druhem golu a pak uz to byla jen takova bramboracka, k nasemu stesti.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          rudahvjezda     před 15 lety 05.11.2009 22:36 |  
          0 0

          rozdhodčí valencii bezesporu poškodil, buďme aspoň trochu objektivní. penalta byla jasná, hub trefil jen jeho o balónu nemůže být řeč. druhý (neuznaný) gól byl regulerní, střelec v ofsajdu v žádném případě nebyl. a náš druhý gól byl rozehraný hodně daleko od místa přestupku. takže se mu nedivím, že rozhodčí kritizuje... šenkyho červenou kartu bych taky nezpochybňoval. a že přehlédl červenou i pro valencii? to je o dost menší ovlivnění (navíc to bylo na konci zápasu), než dva sporné góly...
          jinak koukat se na to nedalo, škoda, že kluci nemakali a nenapadali jako u nich. zbytečně jsme prospali 80 minut zápasu.

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            EdCable     před 15 lety 05.11.2009 22:54 |  
            0 0

            Uprimne receno, takhle ubreceni jsme uz dlouho ani my nebyli, Valencia dojela na stridani, nekoncentrovanost a uhadanost a ne na rozhodciho. Tohle by si mel pan trener uvedomit a ne plakat.
            Ta penalta byla jasna u televize a zpoza branky, ale napriklad sudi u vapna ji vubec nevidel a hlavni sudi to taky zapiskal spis podle instinktu, nez ze by si byl jistej, ze Hub ten balon nezasahl. Proto jsem napsal, ze by si jeji nepisknuti uhajil, osobne si myslim, ze v GL by se v 80% pripadu nepiskala. Ale byla.

  9. Re: Slavia - Valencia 2:2

    quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 22:12 |  
    0 0

    Dneska jsme z prdu neuvaleli kulicku, ale rovnou celou zumpu :o)

    Senkerik se dostane asi po mesici do zakladu a odvdeci se dvema zlutymi, jednou hloupejsi nez druhou, to nechapu.

    No, jedine, co si z toho zapasu budu za rok pamatovat, bude paradni choreo ohledne Franty. Klobouk dolu. Jen skoda, ze nebylo plno.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      lassiter     před 15 lety 05.11.2009 22:20 |  
      0 0

      No já si ho asi chvíli pamatovat budu, i když nějak nemam slov jak osmdesát minut naší hry popsat. Bylo to velký utrpení. Cestou domů jsem přemejšlel jestli je lepší prohrát pět jedna, ale vidět aspon sedmdesát minut snahy a nasazení jak s Lille anebo dva dva a vidět tohle. Pak zapnu televizi a tam Trapp říká, že je skvělý si proti takovejmhle fotbalistům zahrát :-) Ach jo. Posledních deset minut fajn, krásný choreo!

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 22:23 |  
        0 0

        Nahodou, prvnich deset minut bylo taky slusnych, zas abychom hracum nekrivdili. A ze meli temer vsichni hlavy dole za stavu 0:2, kdyz hrali v deseti, to je docela prirozene. Ja jsem ji mel taky...

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 22:26 |  
          0 0

          prvni pule byla taky hrozna...

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      denydzlSKS     před 15 lety 05.11.2009 22:23 |  
      0 0

      nechápu střídání naumova, mě se líbil, naopak už v cca. 30. minutě jsem sám pro sebe volal po vystřídání(mého dalšího oblíbence) šenkyho...škoda, že to KJ neviděl stejně:-( ale za tu bojovnost klucí, klobouk dolů!! mě nevadí, že vám to třeba nejde - ale dneska jste alespoň bojovali narozdíl od příbrami!!!

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        lassiter     před 15 lety 05.11.2009 22:24 |  
        0 0

        že tys přišel až na posledních deset minut?

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          denydzlSKS     před 15 lety 05.11.2009 22:32 |  
          0 0

          nepřišel jsem na posledních deset minut, já od našich kluků opravdu víc nečekal, naopak se přiznám ,že jsem očekával, že to vzdají v tej 50. minutě a to mě taky mile překvapilo(ačkoli by to měla být samozřejmost), že to obrátili, nebo ty si myslíš, že máme na víc, než to, aby jsem byli valencii vyrovnaným soupeřem?? nemyslím si...

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            EdCable     před 15 lety 05.11.2009 22:36 |  
            0 0

            Kdo si mysli, ze vubec mame na to byt Valencii vyrovnanym souperem, necht zvedne ruku :-)

            • Re: Slavia - Valencia 2:2

              denydzlSKS     před 15 lety 05.11.2009 22:42 |  
              0 0

              hned co jsem dopsal tenhle příspěvek, tak jsem napsal další, ve smyslu, že nemůžeme být vyrovnaným soupeřem, bohužel mi spadnul net mezitím:-)), takže až teď dodávám: nemáme na to, být vcf vyrovnaným soupeřem, ale při poctivém bránění a troše(většího) štěstí můžem uhrát plichtu a to se dneska povedlo takže si myslím, že by sme měli být spíš spokojení, ne?! upřímně, čekal jste někdo víc??

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            lassiter     před 15 lety 05.11.2009 22:36 |  
            0 0

            a to si taky nemyslim, ale myslim že máme navíc než se po každý akci stáhnout a čekat na ně patnáct metrů na naší půlce, ve valencii to v tomhle bylo mnohem lepší

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 22:25 |  
        0 0

        Presne, taky jsem si rikal, ze v polocase by mohl jit dolu Senky a prijit Smica. Naumov se aspon snazil napadat, ale Senkerik jen vyklusaval a dopredu taky nic nepredvedl.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 22:27 |  
          0 0

          No oba byli slaby.. ale asi vic zklamal senky, protoze ma na vic.. naumov se obavam, ze bohuzel...

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Kactus     před 15 lety 05.11.2009 22:33 |  
          0 0

          predvedl, dve zlute :)

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          venator     před 15 lety 06.11.2009 17:40 |  
          0 0

          presne tak, kdyz uz tak mel dat dolu Senkyho ten byl fakt dlouho zralej na tu cervenou, kazil i prihravky na par metru, spatny tentokrat. Naumov aspon pokryl par balonu a "predal" nasim misto souperi na rozdil od Senkyho.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 22:24 |  
      0 0

      No, to je pekne smradlavy prirovnani, quelhare.. ale v zasade souhlasim. Byla to hruza.. a nemluvim o tom, ze valencie je silnej souper, jasne, ale predvedli jsme opet klasickej priposranej poharovej zapas.. skoro se mi chce rict typicky jarolimovsky, protoze pod jarolimem je tenhle zpusob hry v poharech typicky. Kazdej se bal hrat, nepristupovali jsme k souperum, jen cekali na vyprask.. Ano, prijede Valencia, tak budem hrat beton, dobre, ale chce to beton aktivni, jako jsme predvadeli tam, ne takhle podelanej.. vsude neobsazeni hraci, ke kterym se pristupovalo az kdyz zas odehravali mic dalsimu volnemu.. to je presing? Nevim co presne Senkerik tak hroznyho udelal, ze to musela bejt cervena.. osobne se spis divim,ze se na hristi "vyskytoval" naumov, ktery na to absolutne nema.

      No, nakonec se zadarilo, grajciar kope rohy vyborne a bylo je otazkou casu, kdy to snad uz nekdo musi vyuzit. pak osvitil duch svaty trappa, ze rychle rozehral a rozhodciho,ze to pustil.. no takze, nakonec to vypada, ze snad slavisticke srdce nekde v hracich jen drimalo a preci je jeste zije..

      jinak skvele choreo.. parada.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 22:31 |  
        0 0

        To uz jsi zapomnel, jak jsme hrali ve Valencii?

        A s Naumovem jsi s prominutim tezce vedle, dnes byl jednoznacne prinosnejsi nez Senkerik, ktery se do braneni nezapojoval vubec, jen vyklusaval a nenapadal za cely polocas snad ani jednou - zatimco Riste vedle nej aspon behal od jednoho hrace k druhemu. A ze si nechal dat dve naprosto zbytecne zlute karty, to jeho prinos tymu dnes jen podtrhlo.

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 22:35 |  
          0 0

          ve valencii z myho pohledu mnohem lip.. nedavali jsme souperi prostor a branili aktivne.. jasne ze to byl beton, ale spravnej, tak jak se ma hrat, ne jako dneska. no s tim senkym uznavam, byl taky spatnej..

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 22:38 |  
            0 0

            Jo, to mas pravdu. A ve Valencii to taky trenoval Jarolim, ten tam za sebe neposlal zadnou nahradu.

            • Re: Slavia - Valencia 2:2

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 22:41 |  
              0 0

              :-) no jasne, vsak ja netvrdim, ze ne.. bohuzel ale takovej vykon jako ve valencii byl spis vyjimkou, castejsi jsou vykony jako dnes..

            • Re: Slavia - Valencia 2:2

              DrFe1     před 15 lety 05.11.2009 23:18 |  
              0 0

              A není to trochu málo, když se vydaří jeden zápas z cca patnáctii ? Zatímco těch čtrnáct hrajeme naprosto připosraně a uboze ? Zdá se že někteří milují Jarolíma až za hrob

              • Re: Slavia - Valencia 2:2

                quelhar (admin)     před 15 lety 05.11.2009 23:35 |  
                0 0

                Poslednich 15 zapasu: Fiorentina doma 0:0, pomerne slusny zapas. Vaslui doma 0:0, soupere jsme prehrali a nedali sance. Vasui venku 1:1, vykon nic moc, ale postup. Aston Villa doma 0:1, vykon obstojny, nedali jsme sance. Zilina venku 0:0, nic moc. Hamburg doma 0:2 hruza. Ajax venku 2:2 velmi dobry zapas. Tiraspol venku 0:0 pravdepodobne hruza. Tiraspol doma 1:1, vsichni jsme videli. CZ doma 3:0 vyborny zapas. CZ venku 1:2, prumerny zapas. Janov venku 0:2, obstojny vykon. Lille doma 1:5 tragicky druhy polocas. Valencia venku 1:1 vyborny vykon. Valencia doma 2:2 celkem hruza. Myslim, ze z tech 15 jsme hrali 3 opravdu vyborne zapasy, dalsich cca 5 obstojnych a ve zbylych jsme hrali podprumerne nebo hrozne.

                Zda se, ze nekteri nesnasi Jarolima az za hrob.

                • Re: Slavia - Valencia 2:2

                  Gino     před 15 lety 05.11.2009 23:46 |  
                  0 0

                  Poslednich 15 zapasu: 1-9-5 12:19 - ani z tohoto pohledu to neni tak spatne, kdyz vezmem v uvah s jakymi souperi jsme se setkali - Valencia, Fiorentina, Hamburg, Ajax, Aston Villa, Janov, Lille...

                • Re: Slavia - Valencia 2:2

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 23:56 |  
                  0 0

                  Nevim, jestli mi oplatis stejnym "komplimentem", quelhare, ja si nemyslim, ze ty nejak zaslepene obdivujes KJ, myslim ze tvuj postoj je vicemene racionalni.. vidis KJ jako trenera, ktery dosahl mimoradnych uspechu ve slavii, a sazis na jeho kvality a veris, ze upesna era muze pokracovat. OVsem ono nic neni cernobile, naproti temto jasnym faktum stoji to, ze ony mimoradne uspechy nebyly jen dilem trenera, ale taky stesti (ajax, repka), okolnosti (slabi sparta na hristi i v zakulisi, efekt eden), hracu (efekt smicer, parta kolem vlcka a brabce, tavares, necid). Pokud jde o jeho trenerske kvality, i tady existuji celkem zavazne pochybnosti - opakovane nepripravil tym tak, aby mel formu pri kvalifikaci LM, sverazna hracska politika, v neposledni rade herni projev v poharech, kde by se mela projevit trenerova takticka zrucnost a schopnost drzet krok s modernimi trendy. Tech 8 obstojnych zapasu patnacti mi prijde trochu pritazenych za vlasy. Urcite bych do nich nepocital Zilinu venku, CZ Belehrad venku, Janov venku, Lille doma. Tedy vychazi mi to na 6 z patnacti utkani.. to je tragedie.. a to pocitame jen solidni vykony, nezadame body! a jeste jsi takticky nezahrnul tragedii na Fiorentine..:-)

                  • Re: Slavia - Valencia 2:2

                    quelhar (admin)     před 15 lety 06.11.2009 00:16 |  
                    0 0

                    Mluvilo se o 15, ne o 16 zapasech :o) Ja netvrdim, ze ony mimoradne uspechy byly jen dilem trenera. Ale ony ani ty neuspechy nejsou jen dilem trenera, ale taky stesti (nechytatelny gol z prisne standardky ve Fiorentine ve 4. minute, ktery prakticky znehodnotil celou strategii, kterouzto bylo hrat na 0:0, nahodny gol Aston Villy v Edenu, gol z vymyslene penalty v Amsterdamu, o Tiraspolu radsi nemluve, v Belehrade jsme mohli a meli vyhrat, kdyby nebyl Standa tak zoufaly palic, ...), velke marodky (nejcitelnejsi ztrata je asi J. Cerny ted na podzim, kdo vi, jak bychom hrali s Kaufmanem, ktery se v priprave mnoha lidem libil, nez se zranil, M. Cerny chybi zrovna tak) atd. Okolnosti typu Repka neberu, Sparta zrovna tak mohla s Brnem a Banikem prohrat i s Repkou - tehdy ty tymy byly na vrcholu formy. Liga se hraje na 30 zapasu. Ve fotbale proste hraje roli plno okolnosti.

                    A mimochodem - ja uz jsem svuj nazor taky trosku posunul. Uz si dokazu na nasi lavicce predstavit nekoho jineho nez Jarolima, prestoze si porad myslim, ze by bylo chybou odvolat trenera se dvema tituly a LM na konte po jednom nepovedenem podzimu (jaro nebylo povedene herne, ale vysledkove zavrseno tak, jak byt melo, tedy titulem).

                    A co se tyce bodu - mi opravdu bilance 1-9-5 z 15 evropskych zapasu neprijde jako tragicka, kdyz si clovek uvedomi, ze v tom jsou zapasy s Hamburgem, Aston Villou, Ajaxem, Janovem, Fiorentinou, Lille, 2x Valencii - tedy 8 zapasu s tymy z prednich pricek nejlepsich evropskych lig. Zbylych sedm jsou naopak zapasy, ktere by Slavia mela byt schopna vyhravat (2x Tiraspol, 2x Vaslui, 2x CZ Belehrad, Zilina), ty bohuzel az prilis casto koncily jen remizou.

                    • Re: Slavia - Valencia 2:2

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.11.2009 00:24 |  
                      0 0

                      Ta jednicka je podle me tragicka, ale hlavne herni projev v tech 9 zapasech...

                    • Re: Slavia - Valencia 2:2

                      DrFe1     před 15 lety 06.11.2009 00:45 |  
                      0 0

                      Musím říct, že mě to vzhledem k tvojí statistické posedlosti napadlo, že mi tady tu statistiku vypíšeš :-) takže jsem to asi měl více upřesnit. Každopádně se potvrdilo to co jsem říkal, v Evropských zápasech hrajeme od postupu do LM (za což KJ a celému tehdejšímu týmu díky) převážně tragicky. Nedokážeme se příliš vypořádat ani s průměrnými a podprůměrnými týmy, které jsme v minulém desetiletí-patnáctiletí (doufám že sem nedáš statistiku :- ) dokázali celkem s přehledem přecházet (Vaslui, Žilina, Tiraspol) a proti kvalitnějším týmům je to vyslovená tragédie hlavně co se týče přístupu k zápasu (ta neuvěřitelná bojácnost ba připosranost) a z toho vyplývají i ubohé výkony a výsledky. Je to dlouhodobý trend pod vedením KJ a proto už mu nevěřím. Stejně jako se s každoroční neúprosnou pravidelností koná jarní psychické selhání v lize. Já jsem několik sezon věřil, že se to konečně může změnit, ale když vidím že se KJ z chyb nepoučí a nepoučí, tak už nevěřím resp. bych i rád věřil a rozum mi říká že to bude zase stejný. Pod jeho vedením nevidím perspektivu do budoucna, bohužel.

                    • Re: Slavia - Valencia 2:2

                      DrFe1     před 15 lety 06.11.2009 00:55 |  
                      0 0

                      Teď jsem si to pořádně přečet a nestačím se divit ..... ty tvrdíš, že je to o štěstí :-o Vždy't pokud nejsi úplný zaslepenec, tak musíš vidět, že v posledních cca dvou letech hrajeme v pohárech opravdu špatně a to hlavně co se týče taktiky a psychické připravenosti (jak píšu výše). Těch "náhodných" gólů v prvních minutách bylo tolik, že to žádná náhoda není. To je poraženecký přístup k zápasu, ze kterého ty "náhodné" góly vyplývají. Aston Villa nás dost jasně přehrával, to si pamatuju celkem dobře, v Amsterdamu to byl z naší strany kvalitní zápas (tady ti dávám za pravdu, že těch vydařených zápasů bylo několik ne jenom jeden, ale ty špatné drtivě převažují). S Tiraspolem to byl tragický výkon, tam to nebyla smůla, my jsme tomu vyřazení šli přímo naproti (a na tom má KJ lví podíl). ...

          • Re: Slavia - Valencia 2:2

            denydzlSKS     před 15 lety 05.11.2009 22:38 |  
            0 0

            ve valencii jsem ale hráli nadmíru dobře, vždyť si nalejme čistého vína, dnešek odpovídá našim možnostěm(zuby nehty pránit a modlit se za povedenej protiútok)....to, že jsme uhráli bod je hezký a za to, že jsme to nevzdali zasloužený!! vždyť valencia je v naprosto jiným levelu...

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Stahler     před 15 lety 06.11.2009 14:01 |  
          0 0

          Šenkeřík odehrál nejhorší zápas za tu dobu co je ve Slavii,rozhodně měl v poločase odejít on a ne Naumov,který se snažil napadat a několikrát se dobře zapojoval do kombinace,mě to připadalo že má pokyny chodit do hloubi pole a hrát jako střední záložník.První půli záloha totiž útočníky míči až na pár výjimek nezásobovala a to bylo špatně.Chybí nám hráč který by rozděloval balony a byl schopný i vystřelit ze střední vzdálenosti,takový mix Horvátha a Švancary bych bral.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        Khadgar     před 15 lety 05.11.2009 22:32 |  
        0 0

        Ten výkon, co tam několik desítek minut předváděli, to bylo jedině na odstřel trenéra. Jinak to totiž neni možný. No a pak ten konec...
        Rozhodčí to nezvládal na obě strany, ze stadionu nedokážu posoudit na kterou víc. Možná na naší, protože ty pěstičky do našich hráčů byly jasný. To ten ve Valencii byl úzkostlivej, ale aspoň stíhal. Mimochodem, ten plešoun co mával na lajně u východní tribuny, tak TEN byl marnej.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        lassiter     před 15 lety 05.11.2009 22:33 |  
        0 0

        no kluci v televizi řikali, že hráli v bloku... byl takový moc hluboký bych řek :-), čtyři záložníci stáli vedle sebe patnáct metrů před vápnem, čtyři obránci deset mětrů přímo za nima, chvílema mi to přišlo, že tam jsou jak na značkách... pak přišla kolmá přihrávka na ty dva útočníky a blok nic nezachytil, jako třeba u tý penalty. nedobrý to bylo.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      edenian     před 15 lety 05.11.2009 22:32 |  
      0 0

      Člověče ten Šenky mě taky dostal, jak malej Jára, to je snad na béčko.
      A taky je mi líto tý návštěvy. Lepší mančaft tu hodně dlouho nebude. Je to docela trapný. A choreo fakt exklusivní.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        DrFe1     před 15 lety 05.11.2009 23:14 |  
        0 0

        Vzhledem k výkonům v poslední době, cenám lístků a nevyvození odpovědnosti vedení (kýdžejovská žába na prameni stále sedí) se upřímně podivuji tomu, že přišlo tolik lidí.

  10. Jarolím ven !!!

    DrFe1     před 15 lety 05.11.2009 23:12 |  
    0 0

    Tomu říkám tedy Pyrhovo vítězství resp. Pyrhova remiza. Jsem sice samozřejmě rád, že jsme tu remizu uhráli, ale zároveň mě nasírá, že se KJ teď zase tváří jakože je všechno v pořádku a to nás bude pravděpodobně stát další ztracené body v lize kvůli protahování jeho odchodu. Výkon to byl opět ubohý, jako v evropských pohárech bohužel už tradičně (s výjimkou zápasu ve Valencii). Podle mě by měl KJ konečně odejít, předevčírem bylo pozdě.

    • Re: Jarolím ven !!!

      mirecek1111     před 15 lety 06.11.2009 01:23 |  
      0 0

      já to citím úplně stejně, jen že mě ani tak nejde o to, jestli má nebo nemá už pan trenér odejít jako jen o to, že se po dnešku nic nezměnilo, protože plácat si po ramenou, že jsme udodali po "baječném" závěru s Valencii bod je hloupost, který se ukáže možná už v pondělí a když ne v pondělí tak v Jablonci určitě.

      I když kdo ví, branka po rohu snad po dvou letech :-) třeba je to ten zlom :-)

  11. Re: Slavia - Valencia 2:2

    Navar (přítel SN)     před 15 lety 05.11.2009 23:42 |  
    0 0

    Tak 1. Výkon 80 minut ubohý. Bez debat. Ano, Valencie je někde jinde, Silva je fakt Pan fotbalista, ale to nic nemění na tom, že je lze dobrou taktikou, bojovností, presinkem a tempo fotbalem doma potrápit. Hráči ale hráli totálně bez šťávy, minely vzadu strašidelné, zbytečné zpráty balonu...
    2. Přestože jsem se musel smát při zjištění, že v tak důležitém zápase postavil KJ Čelůstku na stopera, dal tam po měsíci Hubáčka a chybí Láďa, ale ubohý výkon tentokrát jde na vrub pouze hráčům. 80. minut jsem si myslel, že jde o ATENTÁT hráčů na KJ. Za tento výkon bych jim tam Karla nechal, ať hošánky srovná. Není možné, aby hráči odvolávali trenéra.
    3. Po totálně náhodném gólu na 1:2 (chápete to? slavia dala gól z ROHU, HLAVOU a dal ho JANDA :-)))) jsme se zvedli, Valencia sice byla nadále naprosto logicky fotbalovější, ale my jsme bojovali, hráli na hranici sebeobětování a najednou to šlo. Například Krajčík ukázal v těchto chvílích potenciál, byl rychlý, přímočarý, je vidět, že v něm stále něco je. Škoda, že jsme ten gól naděje nedali dříve. I tak ale výborný výsledek a ukázka toho, že když se chce, jde hrát i proti takovým tým.m jako Valencia (mimochodem to ukízal v minulosti Hřebík se spartou proti Realu). Takže nakonec aspoň trocha optimismu

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      whip     před 15 lety 06.11.2009 01:57 |  
      0 0

      musim nesouhlasit s tvoji 1.vetou. Ano v 1. puli sme se k nicemu nedostali, ale Valencie skoro take ne, sice drzela balon, ale sance nemela, vysvobodil je az rozhodci. Celou 2. puli sme hrali o 10 (to sis asi nevsim). A to si jako cekal, ze Valencii budemem drtit v 10 lidech? Ja bych to teda neocekaval ani v 11.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        denydzlSKS     před 15 lety 06.11.2009 07:48 |  
        0 0

        tady maj bohužel někteří moc velký oči, otevřenej fotbal se soupeřem jako je valencia si můžem dovolit, až budem mít minimálně ligovou formu z loňskýho jara a zdravý klíčový hráče a navíc nebudem mít poločas o jednoho chlapáka méně...a ne teď, kdy máme formu nejhorší za xy let...a zraněný černý kluky + pekharta s kaufmanem a když k tomu připočtu to, že se po 15 ti minutách zraní gólman...

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Navar (přítel SN)     před 15 lety 06.11.2009 09:12 |  
          0 0

          Panove, ach jo. Nevim, jak vy, ale ja jsem byl v poslednich letech see Slavii snad vsude vcetne ted Valencie a ubezpecuji vas, ze i proti takovym tymum lze hrat mnohem radoby "vyrovnanejsi" partii. Dokazuje to nas nedavny zapas na Totts... Samozrejme bude Valencie vzdy fotbalovejsi, ale my to muzem nahradit extremni bojovnosti a chuti hrat. To je stejne jako kdyz Slavia prijede v domacim poharu nekam do treti ligy. Ja hrace za 80.minut nekritizuji za horsi fotbalove dovednosti, ale za chybejici chut bojovat a BEHAT. Ale i tak jsem na konci tleskal a tradicne rval c&b bojovou silu :)

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          macceba     před 15 lety 06.11.2009 14:09 |  
          0 0

          Ale, kdo se na to má koukat............ vždyť z toho bolej oči a chvílema sem nevěděl, jestli je to k pláči nebo k smíchu............... to už je chlapi hodně smutny, že Vám tento výkon vyhovuje, pro mě je včerejší výkon tragédie a výsledek mě opravdu neinteresuje..... to už je mi milejší zápas s Lille, kde se sice prohrálo ale bylo to aspon ke koukání a kdyby náš pan "trenér" nestřídal jak střídal, tak sme si myslím určitě neproháli.

          ....... taky se to dá pojmout, tak že si budu chodit do kotle zazpívat a na fotbal ani nebudu koukat a pak budu asi taky s "výkonem" spokojenej, ale za to se mi tedy dávat 770,- opravdu nechce :(

          Martin

  12. Re: Slavia - Valencia 2:2

    Wommi     před 15 lety 06.11.2009 10:47 |  
    0 0

    ...jsem zvedavej jak to po vcerejsim zapase bude dal vypadat,...
    Zatim mam trochu pocit, ze tu najednou vsichni zase delaji hrozny halo z toho ze slavka remizovala,...trener,..hraci,...
    Pokud by to pro ne melo a bylo povzbuzenim,..proti tomu zadna,..ale snad se zase nenechaji ukolebat tim vysledkem,..vzdyt budme uprimni,....80 minut to opravdu byla hra kocky s mysi,..kdy v kazde mozne fotbalove aktivite nasi totalne zaostavali a propadavali. Priznam se ze jsem byl vubec prekvapenej kdyz se jim jednou ve druhem polocase vubec podarilo dostat na dostrel jejich brany,...rekl bych, ze se spis po delsi dobe priklonilo ke slavce stesti, nez ze by opravdu totalne zabojovala.
    je jasne, ze si nikdo nemuze myslet, ze se slavia rovna temto klubum, ale na druhou stranu, musim rict ze kdyz vidim jine podobne kluby aspon sem tam neco predvedou, nekteri hraci neco zkusi, obejdou protihrace, proste neco udelaj a z nasi strany je to proste priposrany, bez techniky, napadu, pohybu,..kazdej se boji neco udelat, zkusit neco s balonem, nabehnout si..vzdyt nektere utocne akce, resp. jejich zakonceni byly vcery opravdu k smichu, to bylo jak kdyby hrali nejaci zacci prebo a vyvrcholeni byla ta standardka pred koncem pule:)
    No kazdopadne doufam, ze by jim tento vysledek snad mohl pomoct a s pokojem ale zaroven urcitym odhldlanim jit do konce podzimu a zkusit jeste neco udelat v lize, pres zimu se pote uvidi, hlavne si preji snad jen aby se uz moc neposilovalo, pokud ano, radeji za vice penez, nakup ala hlousek, a spise se snazili treneri dat dohromady tym..coz pri spatnych chvilich vcera, moc tymovost nevyzarovala!
    Zdravim a nashle v pondeli.

    ps. vcerejsi choreo byla opravdu moc, moc parada!...diky
    M.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      Navar (přítel SN)     před 15 lety 06.11.2009 13:27 |  
      0 0

      100% podepisuji. Ve fotbalových dovednostech se Valencii nemůžeme rovnat, ale v bojovnosti, sebeobětování a vůli ji v takových zápasech můžeme předčít (protože přiznejme si, hráči Valencie se na nás nikdy nehecnou tak, jako bychom mohli my na ně). To se ale včera nestalo.

  13. Re: Slavia - Valencia 2:2

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 06.11.2009 11:33 |  
    0 0

    Tak pan Bílek nominoval a já se nestačim u několik jmen divit.
    Jan Blažek?zaco? Šimůnek?Sedi neustále an laviččce skoro ani nestřídá.Matějovský?Ten snad vůbec nehraje.Papadopulos?Taky spíš střídá než hraje v základu a to hraje v Heerenveenu. A o Kušnírovi radši ani mluvit nebudu. Už tam chybí jen Holenda a Verbíř

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      Khadgar     před 15 lety 06.11.2009 11:36 |  
      0 0

      Papadopulos dal v posledních dvou zápasech 4 góly. Takže hraje :-)
      Mně tam nesedí akorát Blažek s Matějovským. Jinak jsem s tím celkem v pohodě.

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      Jakubisko     před 15 lety 06.11.2009 11:55 |  
      0 0

      Matějovský nevim, ale Blažek poslední dobou Liberec dost táhne, takže mi to nepřijde tak nelogický...

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        Navar (přítel SN)     před 15 lety 06.11.2009 13:30 |  
        0 0

        Já sem teď napíšu jedno hodně kontroverzní věc - Blažek, Pudil, Papadopulos, to jsou hráči, které jsme mohli mít. Ale samo jsem jimi pohrdli. Místo nich máme Naumova, Trubilu, Vasiljeviče a další. víc to nehodlám komentovat :-)))

        • Re: Slavia - Valencia 2:2

          Jakubisko     před 15 lety 06.11.2009 14:05 |  
          0 0

          Blažek za nás hrál úplný hovno, Pudil je hráč kterej mrzí asi každýho slávistu a o Papadopoulose nevím že bysme měli zájem...

    • Re: Slavia - Valencia 2:2

      lucky-pilda     před 15 lety 06.11.2009 13:36 |  
      0 0

      Nevíte někdo, kdo je ten Holek? To jméno mi vůbec nic neříká ...
      Jinak Kušnír, Sivok, Limberský, to je panečku "paráda" ...

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        Stahler     před 15 lety 06.11.2009 14:09 |  
        0 0

        Holek je mladý kluk který tam přišel z Brna,v lize hrál slušné zápasy na to jak je mladý a myslím si že šanci si zaslouží.Mě tam nejvíc nesedí Matějovský,to je tragéd,zklamalo mě velmi i opětovné opomenutí Marka Suchého,naopak mám radost z nominace exslávisty Michala Švece.

      • Re: Slavia - Valencia 2:2

        Troubi     před 15 lety 06.11.2009 16:16 |  
        0 0

        Ja se divim pouze Limberskymu, ale ackoliv bytostne nesnasim Kusnira a ten jeho pripitomelej ksicht, tak je potreba uznat, ze v soucasny dobe hraje ve forme a jeden Kusnir momentalne vyda tak asi za deset Krajciku. A Sivok? sanci dostal a nezklamal, takze tady se nedivim vubec nicemu. Vyslovene me tedy pohorsuje jen povolani Limberskyho...

  14. Re: Slavia - Valencia 2:2

    mpik     před 15 lety 06.11.2009 16:37 |  
    0 0

    Rozhodčí dle některých komentářů poškodil Valencii. S tím já rozhodně nemohu souhlasit. Penaltu pro Valencii odpískal (byla spravedlivá), ale udělení žluté karty pouze pro Šenkeříka mi nesedí. Neuznaný gól sice byla chyba, ale naprosto totéž nám udělal sudí Messina v pohárovém duelu s Turky, kdy jsme mohli postoupit do čtvrtfinále poháru UEFA. Dále měl být vyloučen ještě jeden hráč Valencie a to za úder pěstí.