Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Valencia - Slavia 1:1

Slavia překvapivě remizovala s favorizovanou Valencií 1:1 a veze do Prahy první bod v Evropské lize. Oba týmy dohrávaly v deseti hráčích.

Valencia - Slavia 1:1 (0:1)

Branky: 63. Navarro - 27. Naumov

Sestava Slavie:Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Grajciar (90. Vlček), Trapp, Ragued, Hloušek - Šenkeřík (79. Belaid), Naumov (87. Krajčík)

Lavička: Hanuš, Vasiljevič, Trubila, Hošek

Trenér Karel Jarolím zvolil proti Valencii rozestavení 4-4-2 s dvěma defenzivními středními záložníky Raguedem a Trappem, ze sestavy vypadl nemocný Janda, který zůstal v Praze s virózou, a také Krajčík. Místo něj na pravém kraji obrany nastoupil Čelůstka a před ním v záloze Grajciar. V sestavě domácích visel otazník nad startem Villy, který nakonec zůstal jen na lavičce.

Podle úvodních minut to vypadalo, že Slavia bude zalezlá na svojí půlce a bude zuby nehty bránit bezbrankovou remízu, což by odpovídalo i sestavě. Po 23 minutách se hosté dostali zhruba potřetí za půlicí čáru a hned z toho byla velká šance. Grajciar zprava centroval, míč doplachtil na hlavu Naumova, jehož pokus výborně vyrazil Moya, dorážka Šenkeříka do branky však neplatila kvůli předchozímu ofsajdu Naumova. Slávisté museli šokovat soupeře ve 27. minutě. Hloušek výborně proniknul po levé straně, šel v souboji s Miguelem důrazně po míči až do pokutového území, kde v pádu nahrál před bránu nabíhajícímu Naumovovi, který koníčkem poslal Slavii do vedení. V závěrečných deseti minutách měla Valencie dvě tutovky, které výborně zlikvidoval Vaniak. Nejdříve ve 37. minutě vyrazil prudkou střelu Madura ze střední vzdálenosti, ve 40. minutě chytil Michelův pokus až na brankové čáře. Minutu před koncem se opět připomněli hosté. Naumov dostal přihrávku na hranici ofsajdu, byl vytěsněn gólmanem z dobrého střeleckého úhlu, stihl nahrát ještě Šenkeříkovi, ale jeho dorážka byla zblokovaná. Domácí tým tak diváci odměnili po konci poločasu pískotem. Valencia měla převahu v držení míče i individuální technice, ale slávisté velice dobře bránili, pokusy o střely blokovali a samozřejmě je podržel Vaniak. Co se týká slávistické ofenzívy, ukázalo se, že na domácí by mohl platit důraz, bohužel naše hra ve středu pole byla plná nepřesností a tak domácí mohly zaskočit jen centrované míče za obranu, a slávisté se toho snažili využít.

Začátek druhého poločasu jako by kopíroval ten první, domácí se zabydleli na slávistické polovině a neustále zaměstnávali naší obranu i Vaniaka. V 55. Vaniak skvěle vyrazil centrovaný míč a před dobíhajícími hráči ještě šel po míči a rychle ho rozehrál. V 61. minutě bylo pěkně horko před Moyovou bránou. Z Hlouškovy přihrávky Šenkeřík pálil v pádu na bránu, Moya vyrazil balón ke Grajciarovi, ale jeho pokus Moya opět měl. Vstřelit gól mohl vzápětí po centru Mathieua nabíhající Zigic, ale jen těsně nedosáhnul hlavou na nízký balón. Nepříznivý vývoj utkání se pokusil zvrátit trenér Emery vysláním Villy na trávník v 62. minutě, za dvě minuty domácí srovnali skóre. Na standardku zleva si na zadní tyč naběhnul kapitán Navarro a hlavou nekompromisně skóroval. Pro Slavii bylo ještě hůř v 76. minutě, Ragued zajel do Barajy a po druhé žluté kartě šel ze hřiště. Navíc z následující standardky Villa napálil balón na vnitřní stranu levé brankové tyče, balón se jen těsně odrazil mimo. Počet hráčů na hřišti se vyrovnal v 85. minutě, Villa na zemi napálil úmyslně špičkou kopačky do hrudníku Vomáčku a poroučel se po červené kartě mimo trávník. V 86. minutě Pablo napálil ze standardky břevno...

Slavie logicky nepředvedla vzhledem k taktice příliš líbivou hru plnou kombinací, několikrát měla velké štěstí, ale v defenzivní činnosti byla výborná a obrana spolehlivá. Dnešní výsledek je určitě o hodně lepší, než většina z nás čekala. Viděli jsme dnes, že hrát se dá s každým. Hráči i věrní fanoušci, kteří tým povzbuzovali přímo na stadionu, si děkovačku náležitě užili.

Předzápasové info

Stadion je zaplnen zhruba jen z poloviny.

Po plose se pohybuje nekolik panu, kteri urovnavaji povrch hrabickami.

Na trávníku bude opět pět rozhodčích, dva budou posuzovat zákroky v pokutovém území.

Lavička Slavie:Hanuš, Vlček, Vasiljevič, Krajčík, Belaid, Trubila, Hošek

Lavička Valencie:Sanchez, Albelda, Villa, Mata, Del Horno, Miku, Banega

Slávisté vybíhají 40 minut před výkopem na trávník rozcvičit se, přivítal je pískot hrstky přítomných domácích fandů.

Sestava Slavie: Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Grajciar, Trapp, Ragued, Hloušek - Šenkeřík, Naumov

Sestava Valencie: Moya - Navarro, Maduro, Baraja, Zigic, Hernandez, Alexis, Mathieu, Miguel, Alba, Michel

Zdravím z Valencie všechny slávisty, kteří nemohou dnes sledovat zápas na vlastní oči. Kolem druhé hodiny odpoledne přiletěl speciál se slávistickými fanoušky, kteří se tak vrátili do léta. Je tu nádherně, i ve čtvrt na devět večer je příjemně v tričku s krátkým rukávem. Stadion je hodinu před výkopem prázdný, uvidíme, jaká bude návštěva. Jinak bych doporučovala návštěvu místního stadionu věčným remcalům na špinavé sedačky na Strahově, ty zdejší neviděly hadr a vodu snad nikdy. Celkově se dostat na místo do novinářského sektoru nebylo úplně lehké a novináři si musí sami nahazovat pojistky, pokud chtějí proud... Jinak to ale vypadá na příjemný výlet, ať už výsledek bude jakýkoliv. Shodou okolností mám hotel přímo u rozestavěného stadionu Valencie, časem bude i pár fotek, každopádně vypadá zajímavě.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Valencií

    dejva     před 15 lety 22.10.2009 20:23 |  
    0 0

    live stream? hodí sem někdo odkaz? díky.

  2. Re: Slavia hraje s Valencií

    harry     před 15 lety 22.10.2009 20:30 |  
    0 0

    Karel vždy něčím překvapí-tentokrát Belaidem na lavičce....

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 20:31 |  
      0 0

      A Krajcikem na lavicce.

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      tolsimir     před 15 lety 22.10.2009 20:33 |  
      0 0

      Na druhou stranu je to lepsi varianta nez hrat na jednoho utocnika. To uz by bylo jinak lepsi hrat 4-6-0, protoze by tam byl stejne uplne zabity

      • Re: Slavia hraje s Valencií

        jane (admin)     před 15 lety 22.10.2009 20:38 |  
        0 0

        Uvidime, jaky bude rozestaveni, natipovala sem 4-4-2, ale klidne to muze byt jinak.

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      denydzlSKS     před 15 lety 22.10.2009 20:35 |  
      0 0

      sestava velmi zajímavá a rozhodně ne, špatná...čekal jsem hru na jednoho útočníka a ono ne...jinak dobře, že nebude hrát čelůstka na levo

      • Re: Slavia hraje s Valencií

        lassiter     před 15 lety 22.10.2009 20:40 |  
        0 0

        no já nevim, myslim že můžeme mít slušnej problém udržet uprostřed míč, jak trapp tak ragued sou dost náchylný na špatný přihrávky...

        • Re: Slavia hraje s Valencií

          denydzlSKS     před 15 lety 22.10.2009 20:45 |  
          0 0

          no, tak vzhledem k tomu, že se bude hrát spíš na naší půlce tak je lepší, že tam tijani nebude, protože ten to má dost vy zvyku držet balon před naší bránou..tak je asi lepší, že tam jsou tihle dva...uvidíme...já nečekám nic jiného než prohru, takže se spíš nechám, doufám, příjemně překvapit

        • Re: Slavia hraje s Valencií

          harry     před 15 lety 22.10.2009 20:46 |  
          0 0

          to je bohužel to první co mně napadlo...

          • Re: Slavia hraje s Valencií

            Ravik     před 15 lety 22.10.2009 20:52 |  
            0 0

            škoda, že ne TJ místo Naumova, ten nevim co tam bude dělat tedy...

            • Re: Slavia hraje s Valencií

              harry     před 15 lety 22.10.2009 21:39 |  
              0 0

              tak bereme zpět ne?.-)

              • Re: Slavia hraje s Valencií

                Ravik     před 15 lety 22.10.2009 21:55 |  
                0 0

                :-D

                jj.. ale mohl tam dat jeste jeden :-)

                • Re: Slavia hraje s Valencií

                  dejva     před 15 lety 22.10.2009 21:58 |  
                  0 0

                  noo zatím perfekt. je vidět, že nás malinko podcenili. uvidíme co přijde ve druhý půlce. ( chtělo to přidat ještě druhej...)

  3. Re: Slavia hraje s Valencií

    PetCC     před 15 lety 22.10.2009 21:01 |  
    0 0

    Tak jsem včera měl v předpokládané sestavě jen jeden rozdíl - Belaid/Šenkeřík a zrovna u Belaida jsem nejvíc pochyboval. Takže vidíte, že KJ není nečitelný.

  4. Re: Slavia hraje s Valencií

    lassiter     před 15 lety 22.10.2009 21:34 |  
    0 0

    dobře my!

  5. Re: Slavia hraje s Valencií

    harry     před 15 lety 22.10.2009 21:36 |  
    0 0

    krásná akce-zatím se nestačím divit...

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      Khadgar     před 15 lety 22.10.2009 21:44 |  
      0 0

      Protože hrajeme často z jedničky a po křídlech. Nutno podotknout že Valencie nám to usnadňuje.

      • Re: Slavia hraje s Valencií

        Gino     před 15 lety 22.10.2009 22:38 |  
        0 0

        Co od tebe cekat, ty to vlastne vsechno vic uplne nejlip.

        • Re: Slavia hraje s Valencií

          Khadgar     před 15 lety 22.10.2009 22:44 |  
          0 0

          Jestli nevidíš ten rozdíl oproti minulým zápasům, tak chápu proč to píšeš.
          Jinak samozřejmě všechno ani zdaleka nevím, ale bez tohodle rýpnutí by to nebylo ono, že...

          • Re: Slavia hraje s Valencií

            Gino     před 15 lety 22.10.2009 22:46 |  
            0 0

            Rozdil samozrejme vidim, ale nelibi se mi to, ze kdyz hrajeme spatne, tak mate plnou hubu kecu a kdyz se nam nahodou dari hrat fakt dobre, tak mate zase plnou hubu kecu a velky ramena... hned vite cim to je a samozrejme i to, ze nam to souper usnadnuje. Clovece, chvilku nam to taky prej, jo?

            • Re: Slavia hraje s Valencií

              Khadgar     před 15 lety 22.10.2009 22:50 |  
              0 0

              Tak teď jsi mě fakt naštval, když jsi mě zařadil do skupiny lidí, kteří tady po jednom nepovedeném zápase nadávají na všechno, cenou vstupenek počínaje a kvalitou trávníku v edenu konče. Vždyť jsem jednu dobu byl označován i jako chronický obhájce KJ...

              • Re: Slavia hraje s Valencií

                Gino     před 15 lety 22.10.2009 22:51 |  
                0 0

                Tak to se ti omlouvam, mam nervy na pochodu... ty ne, kdyz na to koukas? :o)))

                • Re: Slavia hraje s Valencií

                  Khadgar     před 15 lety 22.10.2009 22:52 |  
                  0 0

                  Mám, strašný :-)

  6. Re: Slavia hraje s Valencií

    quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 21:55 |  
    0 0

    No, druhy polocas to bude podobne jako poslednich 15 minut prvniho, takze si radsi nedelejme nadeje na vitezstvi. Vzadu jsme porad dost rozharani a nulu asi neudrzime. Jinak ale na nase moznosti a soucasnou formu vyborny vykon. Je velka skoda, ze to neni 0:2, ta Naumovova sance mel byt gol :o/

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      denydzlSKS     před 15 lety 22.10.2009 22:02 |  
      0 0

      zatím je to opravdu dobrý, ale jak píšeš druhá půlka bude hodně brutální..dále bych se chtěl omluvit ristemu, jsem sice jeho zastánce, ale vůbec jsem nečekal, že by ustál evropskej pohár, ale je vidět, že mu to zas takovej problém nedělá...i když tý šance je obrovská škoda:-/ jinak po prvním poločase musím do svého žebříčku simulantský ubrečených volů připojit žigiče...šmejd jeden-> takže 1, suaréz, 2, gilardino 3, žigić

      • Re: Slavia hraje s Valencií

        quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 22:09 |  
        0 0

        Oproti Suarezovi to je maslo :o) Ale bojim se, ze Zigicovi tu pentli sudi casem piskne.

  7. Re: Slavia hraje s Valencií

    Gino     před 15 lety 22.10.2009 22:38 |  
    0 0

    Myslete si co chcete vsichni, ale:
    I kdyby to kluci uz fyzicky neustali a dostali par fiku jako od Lille, tak podle meho si skutecne zaslouzi slova uznani! Ze budeme doma drzet hodinu v sachu Lille, to me prekvapilo, ale ze jsme drzeli hodinu v sachu Valencii u nich, to teda cumim!! Aspon kluci vidi, ze hrat se da opravdu s kazdym, kdyz jsou sily a odvaha. Koneckoncu i prvni zapas v EL (v Janove) nedopadl spatne. Janov mel fazonu a vsichni cekali, ze tam dostaneme dardu a nakonec z toho bylo vcelku prijemnych 2:0.

    Nikdo necekal, ze budeme v tyhle skupine hrat prim, ale opravdu me tesi, ze ukazujeme na nase moznosti i pekne akce.

    • Re: Slavia hraje s Valencií

      rek     před 15 lety 22.10.2009 23:04 |  
      0 0

      dnes se konečně hralo na rychlaá křidla, a vida ono to jde !! Zejmena Houšek, muž zapasu to bylo křidllo panečku. Jarolim to dnes postavil nejlip jak mohl, jen škoda,že to tak nestavěl dřiv

  8. Re: Valencia - Slavia 1:1

    slaviator     před 15 lety 22.10.2009 23:02 |  
    0 0

    Skoda, preskoda! Rict nekdo pred zapasem, ze uhrajem remizu 1:1, tak to vsichni bereme vsema deseti. Jenze jsme byli lepsi, v prvnim polocase to klidne mohlo skoncit 3:1 pro nas, skoda ze Naumov nepromenil dalsi sanci a Senkerik (?) to taky nedal. Ve druhym polocase hodne lacinej gol, takovej "smudla" ze standartky zase, do prdele...

    Jinak ten Villa, to je pekny prase. Super, ze rozhodci to videl.

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:06 |  
      0 0

      Lepsi jsme nebyli. Byli jsme vyrovnani prvni pulhodinu a zbytek zapasu jsme byli pod misty mensim a misty vetsim tlakem. Remiza je stastna a je to paradni vysledek.
      Inkasovany gol je klasicka Vaniakovka, rikejte si, co chcete, ale Romanovs by tohle podle me vyrazil - ten hrac hlavickoval dva metry pred brankovou carou, v takovem prostoru to musi kontrolovat golman. Ale Vaniakovi nic nevycitam, chytil v prvni puli tutovku, kterou by naopak vetsina golmanu nemela.

      Jinak, Hlousek si dnesnim zapasem zvedl cenu o nejakych 10M CZK, to je dnesni uplne nejvetsi vyhra :o)

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        skman     před 15 lety 22.10.2009 23:10 |  
        0 0

        souhlas s Tebou quelhare nula od nuly pojde...

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        Kactus     před 15 lety 22.10.2009 23:13 |  
        0 0

        no nekdy byl ten tlak neprijemne drtivy ale takovy jaksi jalovy. Bylo videt ze to jde kdyz se chce, nechapu ze co sme to hrali do ted za tuzku kdyz takticky i fyzicky to dnes kluci zvladali dobre.
        Uvidime v pondeli proti olomouci.

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:17 |  
          0 0

          Holt je kazdej zapas jinej, dnes nam to vicemene sedlo, vyvarovali jsme se inkasovaneho golu v prvnich minutach, souper nas hned nijak nezatlacil, pri nekolika sancich soupere jsme meli stesti, podaril se nam paradni brejk a kdyz se to sejde, hned stoupne sebevedomi a je z toho pak takova pekna plichta.
          Na postup samozrejme myslet nemuzeme, ale muzeme myslet na to, ze vyprodame zapas s Valencii za dva tydny a treba se nam povede jako dneska. Myslim, ze to byla velmi slusna pozvanka jak na Olomouc tak na Valencii.

          • Re: Valencia - Slavia 1:1

            Kactus     před 15 lety 22.10.2009 23:21 |  
            0 0

            Jo byla, jak sem koukal na internetovy prodej tak Valencia je jiz skoro vyprodana.
            Jinak se mi libil ten konec, 10 na 10 a na hristi takovy chaos jak sem dlouho nevidel :) ale poslouzilo nam to dobre.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        slaviator     před 15 lety 22.10.2009 23:13 |  
        0 0

        No, takovouhle hrubici by nemel udelat brankar v prvni lize, natoz v EL... vubec tam nemel ani ruce, hrubka... Kazdopadne taky pred tim byl takovej divne piskanej faul. Ale to se stane. Vykon rozhodciho, proti tomu co je videt v lize, se mi docela libil. A rozhodne nemuzeme rict, ze by nam ublizil - ty teatralni pady ve vapne nesezral, Celustkovi ruku ve vapne neodpiskal (i kdyz by si penaltu asi obhajil), Villovi dal cervenou, coz by v podobny situaci v lize asi neudelal zadnej rozhodci...

        Kazdopadne s Hlouskem souhlas :-) Ten hrac, to je fakt megavyhra!!! A nejlepsi na tom je, ze je skromnej a maka a maka a maka... !

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:19 |  
          0 0

          Na druhou stranu sudi ve hristi posuzoval zakroky dost odlisne, spoustu "nevinnych" kontaktu, ktere v ceske lize bezne projdou, odpiskal proti nam a na druhou stranu je poustel. Ten faul pred inkasovanym golem si vymyslel uplne. Ale samozrejme mohl piskat hur a kriticke momenty posoudil vesmes dobre.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        EdCable     před 15 lety 23.10.2009 12:37 |  
        0 0

        Tak nemyslim si, ze remiza je stastna, Valencia predvedla proti nam to co my v derby proti Sparte - tlak po sestnactku a tam nic.

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      YsoEz     před 15 lety 22.10.2009 23:10 |  
      0 0

      jeste ze ten Zigic byl dneska marnej, porad se jen divil a prosil brankovyho rozhodciho o pentli.

      Villa si asi par zapasu nezahraje, Hlousek hrac zapasu, Grajciar taky peknej vykon, dneska se na to dalo rozhodne divat, libilo se mi ze sme konecne v Evrope nehrali bazlivej fotbal bez sanci a zakonceni

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        skman     před 15 lety 22.10.2009 23:13 |  
        0 0

        jestli si dnes nerekl grajciar o zaklad tak v tom musi byt snad asympatie KJ k nemu...

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          slaviator     před 15 lety 22.10.2009 23:17 |  
          0 0

          Ta sestava co byla dnes, at je i proti Olomouci. Akorat asi misto Trapina Belaid, protoze to s tim kotnikem nevypadalo moc dobre, lepsi bude nic neriskovat... A nechat ho odpocinout, i kdyby mohl hrat... Jinak ponechat...

          • Re: Valencia - Slavia 1:1

            Kactus     před 15 lety 22.10.2009 23:19 |  
            0 0

            jo jo, misto Trapina bud Belaid nebo Skacel, ale ten spis az na stridani, nikdo nevime jak na tom je.

            • Re: Valencia - Slavia 1:1

              quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:21 |  
              0 0

              Skacela na leveho beka misto Huba :o) Mame do konce podzimu pet zapasu v lize a dva v Ondrasovce, po kterych se musime rozhodnout, jestli ho angazujeme nebo ne. Podle me neni na co cekat, fyzicku ma pry slusnou, tak jen at hraje, at ho trener vidi.

              • Re: Valencia - Slavia 1:1

                Kactus     před 15 lety 22.10.2009 23:26 |  
                0 0

                proc davat dolu huba ? kdyz to tymu konecne sedlo, nedelal bych velky zmeny, pouze kuli zraneni. To taky nedela dobrou krev, nekdo prijde, protoze ho z ruznych duvodu nikdo nakonec nevzal a rovnou do zakladu? to by se mi notne nelibilo.
                Ale co, zname svoje KJVCD :))))))) ten pro jistotu prekope celou sestavu :)))

                • Re: Valencia - Slavia 1:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:38 |  
                  0 0

                  Pri vsi ucte k Hubovi si myslim, ze Ruda je (nebo alespon pred par lety byl) lepsi levy bek nez je on. A kdyz ne do zakladu, tak aspon vyzkouset na nejaky delsi casovy usek - polocas nebo 30 minut.

              • Re: Valencia - Slavia 1:1

                smely (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 11:27 |  
                0 0

                skacela do utoku misto senkyho

  9. Re: Valencia - Slavia 1:1

    mirecek1111     před 15 lety 22.10.2009 23:05 |  
    0 0

    Kdyby se dali hráči hodnotit jako v nějakém manažeru body, tak by Martin Vaniak dostal plných dvacet a akorát mu museli srazit něco málo čistě kvůli věku a pak žel pořádnou porci za tu jeho jednu jedinou ale velkou vadu, která se už žel nevylepší. To byla jasně Martinova branka. Měl jít do výskoku kolem napřed a naložil by Mendymu a ani tentokrát nedostali branku.

    Btw. Dušánek dal dneska branku :-)

  10. Re: Valencia - Slavia 1:1

    skman     před 15 lety 22.10.2009 23:06 |  
    0 0

    casto to nedelam ale chtel bych vyzvyhnout jednoho hrace Adam Hlousek, z toho by si meli vzit vsichni mladi aji stari priklad, ten hoch maka a je to videt na jeho fyzicce, jen vic Adamu Hlousku a bude hej, jinak peknej taktickej vykon skoda fika ze standartky

  11. Re: Valencia - Slavia 1:1

    lassiter     před 15 lety 22.10.2009 23:10 |  
    0 0

    Pěknej bod, vcelku sympatickej výkon, výbornej Adam, velmi slušný stopeři, i ten Trapp to zahrál dobře. Škoda těch zbytečnejch přihrávek do nikam. Ragued trošku blázen. Výtečnej rozhodčí. Doufám, že se přijde podívat i woodie nebo kdo to byl, kterej tu dopoledne tipoval devět nula...

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      Ravik     před 15 lety 22.10.2009 23:20 |  
      0 0

      rozhodčíok, ale faul to od Sucháče nebyl, bohužel z toho padl gol... Adam super výkon, cena 1 mio Eur nahoru :-) a asise u nás dlouho neohřeje. Trapíno v první půli dobrý, doplňoval utocniky, ve druhé jsem si ho ani nevšiml, Ale sestava i taktika se KJ povedla.

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      Khadgar     před 15 lety 22.10.2009 23:21 |  
      0 0

      Trapp akorát víc fauloval, občas naivně. Snad dá dohromady kotník, protože Ragued bude chybět a jít doma proti Valencii bez obou DZ, to by bylo krutý

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:26 |  
        0 0

        No, jestli se po predkolech nemazaly zlute karty, tak bude Trapp stat stejne, protoze dneska dostal druhou. Ale myslim, ze v minulych sezonach se po predkolech karty mazaly, takze by stat snad nemel.

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 22.10.2009 23:25 |  
      0 0

      Skutečně dobrej výkon,hlavně Hlouška,to je borec,myslím že by se uživil i v la lize.Moc dobře taky Grajciar a Sucháč.Ragued hrozný přihrávky.Jinak že jsme měli štěstí to bych neřek,na šance jsme byli lepší.Valencie takovej sterilní výkon,myslím že nás hodně podcenili a mohli být rádi,že zremizovali.Zase se mi potvrdilo,že kromě pár lidí musí jít nahoru fyzička.Jak s Lille tak dnes jesme ke konci mleli z posledního.Ten Jugoš to je neuvěřitelný hovado.Kdyby byl horší rozhodčí,tak se snad kopalo pět pentlí.Na fotbal je ho škoda,spíš by mu sedělo národní divadlo.Villa dobytek a hloupej frajírek.

  12. Re: Valencia - Slavia 1:1

    Gino     před 15 lety 22.10.2009 23:19 |  
    0 0

    Jane? Fraze jako "s velkym stesti"... "slavia nehrala libivou hru"...?? Proc?
    Vzdyt i ten Uhrin s Horvathem rikali, ze remiza byla zaslozena, ze slavia byla lepsi v prvni puli a ve druhe zas Valencia...
    Me osobne se teda zapas libil. Mel uplne vsechno - moc pekne akce, nervove narocne sance, goly a obrovske nervy na konci. Zapas jak ma byt :o)

  13. Re: Valencia - Slavia 1:1

    slaviator     před 15 lety 22.10.2009 23:29 |  
    0 0

    Nevim, jestli jsem to spatne nevidel - ale Villa trefil Bena do hrudniku? Ja mel za to, ze primo do rozkroku...?

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      Kactus     před 15 lety 22.10.2009 23:32 |  
      0 0

      mne se zdalo ze nekam tesne nad rozkrok, fuj to bylo hnusne :(
      ta cervena naprosto spravne, doufam ze macela to koukal a pak to da jako prednasku te jeho parte

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      jane (admin)     před 15 lety 23.10.2009 00:20 |  
      0 0

      Nevim, kolikrat to opakovali v televizi, ja to videla jednou a prislo mi to jako spodni cast hrudniku.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 00:35 |  
        0 0

        Prislo mi ze vedel co dela (VCD:-), chtel do rozkroku a trefil se nekam do boku.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        slaviator     před 15 lety 23.10.2009 18:23 |  
        0 0

        Ale jo, at to bylo do rozkroku ci do bricha, muselo to byt slusne receno "hodne nekomfortni pocit", kdyz se to rekne tak trochu po leskovsku :)

  14. Re: Valencia - Slavia 1:1

    denydzlSKS     před 15 lety 22.10.2009 23:32 |  
    0 0

    tak první půlka velmi dobrá, druhá i se štěstím ubráněná se ctí!! jinak dneska sem se utvrdil ve svojí obahjobě mých dvou koní - trapp a naumov...především trapp byl výbornej - lepší než ragued...ten si bohužel nikdy neodpustí 2-3 totálně hrozivý přihrávky no a dneska k tomu přidal zbytečnou červenou, ale nebejt těchto věcí, tak hrál taky dobře...malinko jsme hořeli při bránění na levý straně, holt hubáček není z nejrychlejších, ale odehrál si to svoje prostě no..adam při bránění taky horší, zato dopředu excelentní, klobouk dolu před timhle klukem!! velmi dobrej byl grajciar, ale toho už si všimli asi všichni kromě kj:-) naumov ve vápně nebezpečnej a i dokázal podržet míč a nahrát...co má slabší(nebo spíš vůbec nemá) napadání!! škoda tý jeho + šenkyho šance před poločasem, šenkeřík taky hrál tu svojí klasiku..líbil se mi...jinak před gólem si myslim, že se ten faul pískat nemusel, ale budiž no. centr asi měl mít vaňous -deniss by to měl, ale to je jen teorie...
    rozhodčí se mě moc nelíbil...sebemenší kontakt pískal...neměl moc cit pro hru...ale fajn, že se nenechal zviklat k penaltě po tom neustálým bulíkování maestra žigiče:-P
    dnes mám opravdu dobrej pocit...kluci mě potěšili:
    vaniak 7 - čelůstka 7, vomáčka 7, suchý 8, hubáček 6 - grajciar 9, trapp 9, ragued 6, hloušek 10 - naumov 8, šenkeřík 8

  15. Re: Valencia - Slavia 1:1

    lados     před 15 lety 22.10.2009 23:41 |  
    0 0

    Jsem moc rád, že mě naši kluci přesvědčili, že dokážou i venku podat dobrý výkon. Před zápasem bych samozřejmě bral výsledek 1:1 všemi deseti, takže nebudu moc kritizovat. Hlavně se mi líbilo, že i koncem utkání byli naši hráči schopni běhat a zkoušet hrát, i když jim už síly viditelně docházely. Přesto si neodpustím malou kritiku. V druhém poločase, když mužstvo Valencie pochopilo, že Slávie nepřijela jen jako sparringpartner a začalo hrát na vyšší obrátky, byl přece jen znát rozdíl v některých fotbalových dovednostech jako je zpracování míče, timing (hlavně v přihrávkách), agresivita a důraz. Musím říci, že opět stoprocentně zahrál Hloušek, snažili se oba útočníci a obrana i přes obdržený gól zahrála spolehlivě. V záloze zaslouží pochvalu Grajciar i Trapp. Zklamal mě ale Ragued, a to ne kvůli červené kartě, která byla naprosto zbytečná, ale svým celkovým výkonem, protože mám dojem, že to tedy posila pro Slavii zatím není (výkony v pohárových utkáních prostě nepodává podle mého očekávání). Když to všechno shrnu, bylo to dobré utkání, zabojovali jsme a získali velmi cenný bod. Snad to naše mužstvo nakopne k lepšímu výkonu v dalších podzimních zápasech. Omlouvám se za možná trochu moc dlouhý komentář. SKS forever !

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.10.2009 23:48 |  
      0 0

      No, ono by bylo asi ve Valencii neco spatne, kdyby Slavia za ni nezaostavala ve fotbalovych dovednostech. To jsou prave veci, ktere se nedaji natrenovat, ty clovek v sobe musi mit a proto nekteri hraci stoji 5M a nekteri 500M. Ale je super, ze jsme se souperi vyrovnali v nasazeni (prestoze nelze rict, ze by Valencia hrala uplne nadoraz) a hodne jejich prednosti dokazali eliminovat.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 23:57 |  
        0 0

        Na me tedy udelali nejvic dojem Hlousek s Grajciarem, ktery dokazali po kridlech prehrat spanelsky obrance..

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 23:55 |  
      0 0

      Mne prisel Ragued do vylouceni velmi dobry. Komentatori mluvili o zkazenych prihravkach, ale casto to byly sprajcy na dlouhou nohu, kdy nemohl rozehravat..

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 00:12 |  
        0 0

        ta ktak, prostorově si to tam odmakal.. ;)

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        skman     před 15 lety 23.10.2009 20:28 |  
        0 0

        ty prihravky to nebylo jen vcera zkus se nekdy na nej zamerit a uvidis ze tech "jednoduchych" prihravek za zapas zkazi mraky defensiva jinak dobra, podle me trapp byl lepsi v prihravkach a v defenzive srovnatelnej

  16. Re: Valencia - Slavia 1:1

    whip     před 15 lety 22.10.2009 23:51 |  
    0 0

    Jsem mile prekvapen. Nejen vysledkem, ale zejmena tim, ze toto byl snad prvni venkovni zapas za posledni roky, kdy sme se nebali hrat dopredu a to hlavne v 1. puli. Obvykle sme venku ani nevystrelili na branu. Skoda, ze tam nepadl 2. gol, ale musim priznat, ze pred zapasem bych byl spokojen i s dvougolovou prohrou. Souper mel ale take velmi mnoho sanci a po vyrovnani sem se modlil v remizu, takze nakonec velka spokojenost. Diki hosi.

  17. Re: Valencia - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.10.2009 23:52 |  
    0 0

    A pak ze to nejde! Dobra taktika, sestava, trocha stesti (ale to mel i souper!), odvahy.. samozrejme Valencie nas podcenila a nehrala v nejlepsi sestave, ale co, porad to byla Valencie.. Misto pomalych strednich zalozniku KJ konecne vsadil na dva rychliky na lajnach, ktery svete div se, tvorili hru, a stred spravne zahustil. Zaloha hrala fakt dobre, Hlousek skvely, Grajciar taky velmi dobry a doufam, ze jeho kletba uz skoncila. Zaroven doufam, ze se do prokleti nedostane Ragued, samozrejme byla to hloupost, ale jinak dnes ukazal, ze na to ma, Trapp taky. Tentokrat uplne nesouhlasim s Jane, ze jsme meli buhvijaky stesti. Sanci bylo zhruba stejne na obou stranach. Ze jsme se hodne branili, to je asi jasny, v takovym zapase, dulezity je, ze jsme dokazali kvalitne zautocit, bohuzel takovy sance se proste musi davat. Naumovovi a Senkymi neco chybelo, Senkymu asi duraz, Naumovovi trocha sikovnosti a bojovnosti, nekdy je trochu laxni. Nejvic jsem veril Grajciarovi, ze uklidi tu dorazku po sanci Senkyho ve druhy puli, skoda! Skoda taky golu, Vaniak tam byl pozde.. jinak ovsem podrzel.

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 00:10 |  
      0 0

      Samozřejmě platí, že zápasy se rozhodují ve vápně a tam jsme my byli jasně nebezpečnější. Valencia měla asi jednu šanci ze hry, zbytek hrozila jen za standardek za fauly, které by v Anglii asi nikdo nepískal. "Španělé" sice měli míč výrazně častěji, ale ani při svém výraznějším tlaku v druhé půli neměli ze hry žádnou čanci, hráli sterilně bez nebezpečných průniků do vápna.

      My jsme určitě hendikepováni tím, že nás v lize k bránění nikdo nedonutí a potom je vidět, že určité mechanismy při tlaku soupeře nejsou zažité.

      Jinak si myslím, že KJ Grajciarovi určitě věří, pořád mohl dát na pravého halva Krajčíka nebo Belaida a asi by nemělo logiku, že v důležitém zápase nasadí někoho, komu nevěří. Stejně tak to platí pro Trappa. Osobně vidím možnosti Slavie pro tuto sezonu a hlavně tu další vysoko, ještě se nám pár playerů uzdraví a pošlapeme.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 00:17 |  
        0 0

        Prosim te Huzgi... tak vsichni oslavujme moudrost velkeho KJ, ze tam ty dva po par mesicich dal a ze jim veri.. urcite se nic nestalo a vse je a bylko v nejlepsim poradku.. ty zapasy predtim...na to uz si nikdo nevzpomene.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 00:18 |  
        0 0

        Hlavne bychom meli zacit slapat v lize uz ted na podzim. Neni prostor na dalsi ztraty, musime vyuzit dobrou naladu, makat v pondeli stejne jako dneska a zvitezit. A ve zbylych ctyrech zapasech konecne posbirat nejake plusove body.

        Jinak si taky myslim, ze ten tym ma dobrou perspektivu. Samozrejme uvidime, jak se zapracuje nahrada za Sucheho, ktery uz asi definitivne odejde, ale Hosek musi dostat sanci a pripadne muzeme privest dalsiho stopera (hlasuju pro Drska nebo Pavlika z Jablonce). Ale jinak nevidim duvod, aby jini hraci v zime odchazeli, Hlousek je u nas teprve par mesicu, toho bychom meli minimalne do leta, ale nejradeji do dalsi zimy podrzet. Jeste jednoho utocnika a mozna nejakou konkurenci na levy bek, v zaloze mame variant dostatek.

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          DrFe1     před 15 lety 23.10.2009 00:23 |  
          0 0

          Já si myslím, že šlapat v lize budeme, už to Kladno nám pomohlo a tenhle výsledek z Valencie by nás mohl nakopnout ještě víc. Někteří hráči se nám rozehrávají resp. dostávají konečně šanci (Naumov, Grajciar ..), celkově šla hra nahoru. Tajně doufám v plný bodový zisk do konce podzimu.

          • Re: Valencia - Slavia 1:1

            Kactus     před 15 lety 23.10.2009 08:17 |  
            0 0

            Nemluv o tom v co vsichni doufame ! :)

  18. Co to je za komentář ? !

    DrFe1     před 15 lety 23.10.2009 00:14 |  
    0 0

    Cituji " Slavie nepředvedla líbivou hru, měla velké štěstí ......... "

    To snad nemyslíte vážně ? ! Já jsem tedy s předvedenou hrou velice spokojen, samozřejmě vždycky lze najít spoustu chyb, ale na naše poměry velmi kvalitní výkon proti soupeři, který je kvalitativně, rozpočtem atd. úplně jinde.

    S tím štěstím bych taky netvrdil, že jsme ho měli my. Je sice pravda, že za stavu 1:1 trefil Villa tyč, ale po šancích Naumova, Šenkeříka jsme mohli klidně vést 2:0 .... takže jsem rád za předvedený výkon a skvělý výsledek, který je naprosto zasloužený.

  19. Re: Valencia - Slavia 1:1

    vizzir     před 15 lety 23.10.2009 00:38 |  
    0 0

    Jarolim ven! :)

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      DrFe1     před 15 lety 23.10.2009 00:55 |  
      0 0

      Správně. Po výhře, po prohře, po remize, vždycky Jarolím ven ! :-)

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        bongor     před 15 lety 23.10.2009 07:38 |  
        0 0

        Jarolím ven,ať žije sralta!

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 09:52 |  
      0 0

      A také Leška ven.
      Jinak - asi se dám na věštění - v tipovačce jsem tipl 1:1 a také to, že góla dá Naumov.
      Z výsledku jsem moc rád, bohužel jsem utkání neviděl, jen jsem poslouchal 2. poločas v rozhlase. Jsou to ale nervy....slyšet křik španělských fanoušků a čekat než ze sebe komentátor dostane stav na trávníku.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 15 lety 23.10.2009 10:58 |  
        0 0

        já tipoval 1-1 a že naumov v 90. minutě vyrovná po rohovým kopu:-)

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          smely (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 11:28 |  
          0 0

          Ježiši Riste !!!!

    • Re: Valencia - Slavia 1:1

      bongor     před 15 lety 23.10.2009 22:14 |  
      0 0

      jestli se někomu zápas ve Valencii vyloženě povedl, tak určitě Adamu Hlouškovi. Ještě v úterý se pátravě rozhlížel po obrovské Mestalle a přiznal, že v takovém kotli ještě nehrál. Den poté byl dvacetiletý hráč jednoznačně nejlepší na hřišti. Padesátinásobného reprezentanta Portugalska Miguela úplně smazal.

      Reakce diváků na Mestalle byla hodně vtipná. Když Hloušek utekl Miguelovi poprvé, přešli to mlčením s tím, že to se prostě stane. Podruhé už fanoušci kroutili hlavami, potřetí už většina z nich vstala a začala vztekle nadával pravému obránci Valencie. Počtvrté ve druhém poločase to už byly jen hrubé nadávky ze všech stran. Miguel je zvyklý doma hlavně útočit, tentokrát se k ničemu nedostal, Hloušek ho ze hřiště naprosto vygumoval.
      Slavia sehrála výborný zápas, hlavně první půli. Škoda jen, že Naumov je takový, jaký je – prostě špatný. Nevím, co může chtít víc, než tři sekundy volna sám před brankářem. Vaniak zachytal dobře. Jen vybíhat už se nikdy nenaučí, ten gól byl jeho. Jednoznačně nejlepším hráčem pak byl Adam Hloušek, výborně hrál Suchý a Jarolímovi vyšla i sázka na Trappa s Raguedem vedle sebe. Ragued má totiž i slušnou rozehrávku, takže takhle by to Slavii mohlo fungovat i dál. Jen škoda té jeho první žluté karty, prostě úplný nesmysl… Jen si myslím, že Jarolím měl střídat dřív. Grajciar, Trapp i Hubáček už po hodině hry chvílemi sotva pletli nohama.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        bongor     před 15 lety 23.10.2009 22:17 |  
        0 0

        Abyste to nemuseli hledat,tak jsem to okopíroval.
        Adam byl opravdu k neudržení,ten chudák Porugalec byl na mrtvici.
        Článek je výbornej a taky mimo jiné potvrzuje můj dojem o slabší fyzičce,alespoň některých našich hráčů.

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        Khadgar     před 15 lety 23.10.2009 22:42 |  
        0 0

        Hm, koukám že kvalita toho serveru se s každým dalším článkem jenom potvrzuje...

      • Re: Valencia - Slavia 1:1

        slaviator     před 15 lety 23.10.2009 23:58 |  
        0 0

        Ragued ma jedine stesti - nejmenuje se Hocine Jarolim a ani Hocine Hubacek a kupodivu ani Hocine Naumov... Jinak by schytal dost nadavek a rvalo by se, at se vrati do Belgie... Na tom hristi byl nejhorsi, prihravek dal presnejch jen par, zbytecne agresivni, az premotivovanej... Tohle ma byt ten slibovany "novy Tavares"? Trapp byl lepsi.

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          bongor     před 15 lety 24.10.2009 06:22 |  
          0 0

          To máš pravdu Lukáši,jak měl míč tak ho přihrál až na dva-tři případy
          někam kam neměl.Ale na druhou stranu v odebírání míčů byl hodně úspěšnej.

        • Re: Valencia - Slavia 1:1

          tolsimir     před 15 lety 24.10.2009 08:57 |  
          0 0

          urcite je to o jmenech. Naumov je makedonska obdoba Jarolima :-)