Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Sparta 0:1

Slávisté v derby se Spartou prohráli 0:1. Pozitivem je, že do ligového zápasu po 11 měsících nastoupil Vladimír Šmicer. Prohlédněte si 7 fotografií choreografií.

Slavia - Sparta 0:1 (0:1)

Branka: 28. Wilfried

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Vomáčka, Suchý, Hubáček - Vasiljevič (75. Šmicer), Ragued, Belaid (75. Grajciar), Černý Milan (79. Vlček) - Šenkeřík, Hloušek

Lavička: Romanovs, Trapp, Janda, Naumov

Diváci:19 370

V Edenu dnes měl být fotbalový svátek, utkala se dvě nejslavnější česká mužstva. Obě navíc neprochází příliš úspěšným obdobím, takže tentokrát zápas neměl favorita. Zvláště slávisté dlužili svým fanouškům velmi dobrý výsledek.


Prvním pozitivem byl pohled na základní sestavu sešívaných, v které se po delší době objevil uzdravený Milan Černý. Bohužel to na dlouhou dobu bylo i pozitivem posledním. Hrál se totiž nepříliš zajímavý fotbal plný nepřesností na obou stranách. Vyložené šance jsme neviděli. I přesto se zaplněný stadion dočkal gólu ještě v první půlhodině. Bohužel skóroval v osmadvacáté minutě nepokrytý hostující útočník Wilfried, který dorazil do prázdné míč skvěle vyražený Vaniakem po standardní situace. O chviličku později si nerozuměl Řepka s Blažkem, ale Šenkeřík toho využít nedokázal. Do poločasu se skóre již neměnilo.


I ve druhém poločase většinu akcí táhl z pravé strany šikovný Černý, ale ani on svou šanci na vyrovnání nevyužil. Nejblíže brance byl v pětašedesáté minutě Belaid, když z přímého kopu nastřelil břevno. Odražený míč ve vápně nikdo ze slávistů za záda Blažka neposlal. Na poslední čtvrthodinu přišel na hřiště Šmicer s Grajciarem a Sparta byla ve velkých problémech. Slávisté jí dlouhé minuty nepůjčovali míč a drželi ji před vlastní brankou. Gól byl cítit ve vzduchu, ale soupeř se s vypětím všech sil dokázal ubránit. Nejblíže skórování byl Šenkeřík, ale rozradostnit tribuny nedokázal. Ve dvaaosmdesáté minutě mohl svůj návrat na hřiště oslavit Šmicer, ale přestože byl ve vápně faulován, penalta se nepískala. Spartě se sice další gól ze slibných protiútoku vstřelit také nepodařilo, ale i to jí stačilo na tříbodový zisk. Eden tak poprvé padl.

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 0:1

    mirecek1111     před 15 lety 05.10.2009 19:35 |  
    0 0

    ach jo, doufám že bude Milan Černý v pořádku. Ten jeho nucený odchod vypadal zase hrozivě :(
    jinak také doufám, že konečně přišla chvíle, kdy už vedení na pana Jarolíma přitlačí a dovede mu asistenta, se kterým se bude o taktice, hráčích a všem okolo týmu snad aspoň trošku rovnoceně bavit a radit. I když dneska to s tím nemá co dělat. Dnes to byla žel trošku i smůla no.

  2. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Gino     před 15 lety 05.10.2009 19:42 |  
    0 0

    Jsem strasne smutnej, ale co k tomu rici...
    Prohrali jsme si to (opet) uplne sami. Jednak nasi standardni neschopnosti upbranit standardky soupere a druhak samozrejme absenci strelce, ktery by proste daval goly...

  3. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 19:56 |  
    0 0

    Škoda, podle mého názoru - viděl jsem bohužel vinou mnoha příčin jen v tv - jsme nehráli vyloženě špatně, místy jsme dokonce Spartu dokázali přitlačit až na dřeň, ale...co je to vše platné, když nepřišel gól. Remíza by zápasu asi slušela lépe.

  4. Re: Slavia - Sparta 0:1

    mikeslavia     před 15 lety 05.10.2009 20:06 |  
    0 0

    Je to škoda, ale prostě jsme prohrali a tak je asi doopravdy čas na odchod KJ, bohužel, ale vždyť jsme si nevytvořili ani golovou šanci, kromě jedné standartky a z ní tyče! holt to chce asi už změnít trochu systém novým trenérem. BOhužel, ale asi je fakt na čase!!

  5. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Bekbulatov     před 15 lety 05.10.2009 20:07 |  
    0 0

    Dobrý večer,
    musím napsat, že už to chce změnu. A vedení by nemělo být slepé.
    KJ mám rád, ale měl, by být soudný a přesunout se na post sportovního ředitele.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      kokac     před 15 lety 05.10.2009 20:33 |  
      0 0

      Jarolímovi by měli trochu omezit pravomoce ale nejsem pro vyhazov.....teď shánět dobrýho trenéra by bylo těžký....měl by dostat nepřikivujícího asistenta, kterej by měl nějaký pravomoci, napadá mě třeba že by si mohl prosadit 1 změnu v sestavě nebo něco takový. Nebo mu zakázat dělat každej pulrok tolik změn v týmu. Nevim jak by to fungovalo a jestli je to reálný aby byli jasně daný pravomoce, co myslíte?

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:02 |  
        0 0

        A Jarolím by si do toho nechal kecat?

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          kokac     před 15 lety 05.10.2009 21:19 |  
          0 0

          Tak vedení mu do toho co kecat určitě může.....teď myslim ty změny každej pulrok a myslim že asistenta by ještě překous......

          Jinak co si myslite o dnešním výkonu rozhodčího? Já jsem to viděl v Edenu takže jsem neměl žádný opakovačky ale zdálo se mi že foukal proti nám, ale to taky mohlo byt tim ze sem podlehl atmosfeře...

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:27 |  
            0 0

            No, ale vedení s tím v rámci "nové koncepce" souhlasilo, ne? Když vyhodilo Brabce apod

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              kokac     před 15 lety 05.10.2009 21:39 |  
              0 0

              Kdo ví, jak to bylo s Brabcem, nechybí mi po herní stránce, Vomáčka hraje dobře, ale v současným týmu není pořádnej vůdce (doufám ve zdravýho Šmícu)
              Vedení dalo KJ velkou důvěru, to se teď nevyplatilo, proto by to chtělo trochu omezit pravomoci. Pak je druhý řešení, nechat Jarolímovi totálně volnou ruku jako doteď, ale obávam se že na to nemá dostatek sebereflexe aby se poučil ze svých chyb (točení sestavou, špatný standartky). No a pak je tady poslední řešení.....konec. Jenže nevidim žádnýho nástupce (Komňanský si vede dobře ale ještě je brzo hodnotit, navíc by k nám asi stejně teď nešel).....Každopádně žádný unáhlený závěry, všechno pěkně rozmyslet a nezapomínat KJovi úspěchy.

  6. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Ubongo     před 15 lety 05.10.2009 20:08 |  
    0 0

    Na tomto zapase vidim dve negativa- jedno obrovske, ztrata Milana Cerneho, ktery byl opravdu vyborny, a druhe jiz zname- impotence utocicich hracu jit opravdu do golu. Hubnik s Repkou to v pohode pretlacili.

    Nechapu, proc Vlcek chodi na hriste, kdyz proste nezasprintuje. A take nechapu, co bylo s Hlouskem, dneska uplne bez stavy :(

    Ale abych jen nebyl mrzuty, zmackli jsme je chvilemi hezky a vseobecne to i pres prohru bylo docela slusny.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 20:14 |  
      0 0

      Na Hlouška se skoro chvílemi hrála osobka, Sparta jej výborně pokryla. Standa je z formy, jeho příchod asi nebyl dobrý. Co třeba ten Naumov? Možná by sparťany ve vzduchu trochu rozhodil...Ale to je jen spekulace. Odvolat KJ podle mě není řešení.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 20:25 |  
        0 0

        řešení je vykašlat se na to a dívat se na FOTBAL to jest na premier ligue , tahle naše divizní hra je jen bolest pro oči , jak by řekl básník sparta hrála hovno , my sme hráli dvě hovna, smutná podívaná , a nejsmutnější je že to ožilo až když přišel 36letej Smicer a dával si tam vsechny , panové dosáhli jsme už úplného dna, v evropě máme zvuk temer nulovy a u nas doma je to pro smích , ono je vazne jedno kdo tu ligu vyhraje protoze v evrope se zesmesní vsichni stejne, je cas otevrit oci.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          kokac     před 15 lety 05.10.2009 21:45 |  
          0 0

          to je teda opravdu Řešení........schovat hlavu do písku......;-)

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            PetCC     před 15 lety 05.10.2009 22:22 |  
            0 0

            Přesně tak, další z těch, co nedokáží snést porážku a ihned utečou.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:44 |  
          0 0

          Svému klubu se fandí i když se nedaří.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 14:49 |  
            0 0

            to ano , ale nasranej jako driv uz ztoho vazne nejsem , po tiraspou mi asi rupla nejaka pojistka a ted uz je mi to opravdu jedno , protoze co se stane , nic. Nas fotbal ve svete neznamena totiz vubec ale vubec nic , je to jako fandit vesnickymu mancaftu , mate ho rad , fandite mu ale nic od nej neocekavate.

  7. Re: Slavia - Sparta 0:1

    EdCable     před 15 lety 05.10.2009 20:29 |  
    0 0

    Mezi vapny jsme byli lepsi, ve vapnech horsi... a vetsina golu pada z vapna nebo jeho blizkeho okoli. Jinak po takovem zesmesni budou spartansti ultras videt rude jeste hodne dlouho :-DDDD

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      slaviator     před 15 lety 05.10.2009 20:57 |  
      0 0

      To bylo nejlepší... Ale je na tom vidět, že je to nebezpečný, lidi drží nad hlavou nějaký choreo a neví jaký - ted to bylo dobrý... ale stát se to v obráceném gardu?

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      smely (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 09:52 |  
      0 0

      vybornej konspiracni napad....v tomhle jsme vyhrali, palec nahoru !!!!! ....a ty jantari si s tim jeste mavali...moc sem se pobavil

  8. Re: Slavia - Sparta 0:1

    harry     před 15 lety 05.10.2009 20:38 |  
    0 0

    Tak už jsem trochu vychladl..Jediné štěstí je,že nastává repre pauza v našem psychickém rozpoložení bych se totiž obával ztráty i na Kladně.Jinak čtu tu že snad odstoupil M.Černý kvůli zranění-to už by bylo pro toho kluka vážně moc,a pro nás ztráta-dnes byl z našeho týmu jasně nejlepším hráčem...

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      jack09     před 15 lety 05.10.2009 20:40 |  
      0 0

      jj,vypadalo to dost hrozive jak do nej vacek zajel,sem zvedavej jak to vypadalo v TV

  9. hodnoceni

    rudahvjezda     před 15 lety 05.10.2009 20:46 |  
    0 0

    vaniak 5 - krajcik 6, suchy 5, vomacka 5, hubacek 5 - vasiljevic 3, belaid 5, ragued 4, cerny 7 - hlousek 3, senkerik 7

    • Re: hodnoceni

      EdCable     před 15 lety 05.10.2009 20:52 |  
      0 0

      Hlousek hral v zaloze, mozna i proto se taky nedostal k te napadajici hre, pro kterou byl tady dotedka tolik opevovan...

      • Re: hodnoceni

        Wommi     před 15 lety 05.10.2009 20:59 |  
        0 0

        k tomu jen snad to, ze hrat doma proti sparte na jednoho utocnika!!!!..a jeste proti repovi s hubnikem, je proste nerozum

        • Re: hodnoceni

          EdCable     před 15 lety 05.10.2009 21:16 |  
          0 0

          Tohle je hloupost, pocet utocniku neni dulezite cislo, daleko dulezitejsi je celkove rozestaveni a to bylo pripraveno pro rychlou kridelni hru nebo hru stredem a doplnovanim na tri utocniky (Cerny - Senkerik - Hlousek)

  10. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Khadgar     před 15 lety 05.10.2009 20:49 |  
    0 0

    Ještě jeden takovejhle zápas z naší strany, navíc doplněnej bramboračkou od rozhodčího a klepne mě, fakt. Když chlapci ze střelecký pozice centrujou na prťavýho Šenkyho (který sice hlavy umí, ale proti těm dvoum gumám nemá šanci), tak je to k pláči...

  11. Re: Slavia - Sparta 0:1

    lados     před 15 lety 05.10.2009 20:52 |  
    0 0

    Dnes jsem si derby užil, i když výsledek mě nepotěšil. Na druhé straně musím ale říci, že naši hráči dnes ukázali nasazení a bojovnost, kterou jsem už dlouho neviděl. Mezi sedmdesátou a osmdesátou minutou se hrálo v podstatě jen před bránou Sparty a chybělo jen trochu štěstí, aby to tam spadlo. Vzhledem k tomu, že Slávii fandím už více než 46 let, viděl jsem v Edenu leccos. I když jsme dnes prohráli, tak si myslím, že bychom hráče zatracovat rozhodně neměli. Když budou podávat takové výkony jako dnes, musíme zbytek ligy v dalších zápasech převálcovat. A snad se nám začne trochu dařit i v pohárech...

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Wommi     před 15 lety 05.10.2009 20:56 |  
      0 0

      ..obavam se ze tech deset velmi peknych minut je vzdy jen jednou za dobu,..bohuzel..proste v cechach se takhle nehraje. Je smutny, ze ta slavia aspon doma pred edenem, kterej je docela plnej, se o to nesnazi porad!..myslim ze bychom si to my fanousci zaslouzili a navic urcite by i ona touto hrou prehravala jasne vsechny soupere

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:00 |  
      0 0

      Souhlas s Martinem. Takhle hrát minimálně celej poločas, tak jsme vyhráli. Hrát tak deset minut, Sparta si to pohlídala... Jinak teda rozhodčí předváděl slušnou bramboračku.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Kactus     před 15 lety 05.10.2009 21:02 |  
        0 0

        Dumali jsme s kamosem, jestli je ten rozhodci sraltan nebo to jenom neumi a nevedeli jsme se shodnout.
        Jinak, 10 minut nemuze zakryt ze jsme hrali 80 minut uplne hrozne proti tymu, ktery pomalu neprelezl pulku. Rozebirat se mi to uz ani nechce, napsali jsme toho dost po tom ctvrtecnim debaklu.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:09 |  
          0 0

          Na dovolené byl s Královcem, a ten fandí Spartě, a zná se s... :-)))))) No, spíše neuměl. Škoda, že to nepískal třeba Franěk, ten se mi celkem líbí, nebo alespon u něj nepamatuju zářezy jako za Královce... dřív třeba Milánka Šedivého... apod

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Wommi     před 15 lety 05.10.2009 21:15 |  
        0 0

        ..rozhodci byl hroznej o tom zadna,..ale uprimne receno to bylo na obe strany,..bohuzel na tu nasi trochu vic...

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          EdCable     před 15 lety 05.10.2009 21:17 |  
          0 0

          Takhle se to brat neda, napriklad mohl s cistym svedomim odpiskat penaltu po Sucheho ruce...

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Wommi     před 15 lety 05.10.2009 21:25 |  
            0 0

            ..no pockaat:)...tak jsem to ani nemyslel,..ruka a i treba jiny fauly suchace a spol. tam byly, ale myslim ze tech neodposkanejch faulu, nebo rohu jsme meli vic!..samozrejme nic to nemeni na tom, ze kdyby dali slavisti treba tri goly,..mohl by byt sudi treba rudej az za usima a bylo by jim to ukradeny!

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:20 |  
          0 0

          Na naší stranu byl hroznej... Pro Spartu mohl odpískat penaltu za ruku Suchýho, ale byla by asi hodně, hodně přísná.... Rozhodčí se rozhodně nepředved. To ale neznamená, že jsme nemohli dát dvě tři branky ze hry a bylo by..... :(

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      lassiter     před 15 lety 05.10.2009 21:00 |  
      0 0

      chybělo určitě víc než jen štěstí...

  12. Re: Slavia - Sparta 0:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 05.10.2009 21:02 |  
    0 0

    Naprosto ocekavany prubeh a uplne stejny jako na jare. Sparta se dostane za pulku petkrat za zapas, Bony si lehne, sudi piskne standardku a je z toho gol. My jsme na pulce soupere porad, ale poradnou sanci si nevytvorime. Rozdil oproti jaru je ten, ze jsme tam dnes ten gol nedotlacili.
    Nicmene porad nemam pocit, ze bychom byli nejak v riti. Do konce podzimu ale musime poradne zabrat.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Ravik     před 15 lety 06.10.2009 13:11 |  
      0 0

      v řiti nejsme... nicméně ve hře zbývá 60 bodů, na titul bude potřeba kolem 60... ztrát si už opravdu nemůžeme moc dovolit. Ty to určitě spočítáš přesněji, ale ze zbývajících 20 zápasů by to chtelo bilanci minimalně 14 - 3 - 3... pak bychom měli 61 bodů.

  13. Re: Slavia - Sparta 0:1

    slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:07 |  
    0 0

    btw uvědomujete si, že Slavia v Edenu poprvé doma prohrála? A hned se Spartou... :(

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      DrFe1     před 15 lety 05.10.2009 21:10 |  
      0 0

      hajzle

  14. Re: Slavia - Sparta 0:1

    DrFe1     před 15 lety 05.10.2009 21:11 |  
    0 0

    Jedno pozitivum by to mít mohlo. Strejda Jaolím by moh jít do prdele.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      iTom     před 15 lety 05.10.2009 21:50 |  
      0 0

      jediný pozitivum, který vidím je, že letos už asi horší den nezažiju...

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Jakubisko     před 15 lety 05.10.2009 23:23 |  
        0 0

        no nevim, já teda po těch sprchách na tiraspolu a lille už byl tak trochu rezignovanej...

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          venator     před 15 lety 06.10.2009 09:54 |  
          0 0

          jestli nezažiješ horší den? Uvidíme po dvojzápase s Valencií:)

  15. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 21:12 |  
    0 0

    Cestou domu jsme přemýšlel, jestli bych měl z takového vítězství, jaké dnes utrpěla Sparta, radost. Asi jo, ale z předvené hry bych asi plakal. Já byl na naše kluky docela pyšný. Sparta betonovala postupně se třemi štíty a hrála bez ambice na cokoli pěkného. My bojovali a předvedli možná nejlepší výkon v letošní lize, bohužel bez bodů. Ale jestli budeme takto pokračovat, vrátíme se tam, kam patříme!!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      lassiter     před 15 lety 05.10.2009 21:16 |  
      0 0

      no já nevim, jestli ses nenechal unést posledníma deseti minutama.

  16. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 21:16 |  
    0 0

    A jenom poznámka pro ty, kteří si myslí, že se nemáme zahazovat s Pučkem. Rozhodčí dnes rozhodně nám nepřipískával a ve spoustě drobných rozhodnutí udával ráz utkání. To, co ze strany sparťanů hodnotil jako přiměřeně tvrdou a správně agresivní hru, na straně naší hodnotil jako překročení pravidel. Žluté karty za nějaké držení ho vůbec nenapadaly, když už, tak jen slovní domluva ... docela výsměch ....

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      lassiter     před 15 lety 05.10.2009 21:20 |  
      0 0

      rozhodčí pískal zvláštně. to, co odpískal na půlce, teda něco jako faul rozhodčího nebo co to mělo bejt, to myslim nikdo nikdy neviděl a už asi neuvidí.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        slaviator     před 15 lety 05.10.2009 21:26 |  
        0 0

        rozhodčí ztratil míč ze zorného pole, tak nechal "míč rozhodčího":))))

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Wommi     před 15 lety 05.10.2009 21:29 |  
        0 0

        ..jo to se mi taky libilo,..myslim ze to bylo poprve, co nekdy nekdo neco takovyho odpiskal...to jsem proste nechapal!!!

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      bongor     před 15 lety 05.10.2009 21:48 |  
      0 0

      Rozhodčí to pískal tak,aby úplně nenápadně vyhrála sralta.Ta nedovede dát gol jinak,než ze standardky.Proto za každou pí*ovinu
      pískal trestňáky.A ono mu to vyšlo.Jech je po krávovcovi druhej sralťan mezi arbitrama,jen to nedělá tak nápadně.Ovšem jeho posuzování tvrdý hry,to byl výsměch.No a složení Šmíci ve vápně
      tam už není co dodávat,jenom se zeptat,jestli se hrál fotbal,nebo volnej styl.Vyhodit KJ,to by byla největší blbost.Dělá občas pěkný
      ptákoviny,ale hlavní viník proher není.Dneska jsme aspoň makali.ale lepší mužstvo prohrálo.Spíš by měli ruďoši vyhodit Chovance za ten strašnej antifotbal.No body to nese,v český kotlině.

  17. Kotel me uz stve

    tantalos     před 15 lety 05.10.2009 21:29 |  
    0 0

    Sudí nás několik podřízl, ale kotel si dál vesele pozpěvoval, případně cvičil.
    Na Strahpvě přece jen fandové dokázali v situaci, kdy nám rozhodčí škodil, ale zařvat že soudce je vůl či něco podobného. Teď to vypadá, že kotel vůbec hru nesleduje a veselým popěvováním přivítá každý podraz proti Slavii.
    Za hovadinu považuji i snahu vytvářet pomocí obecenstva pěkné obrázky, a to i v době, kdy Slavia útočí a má šanci. Patřím mezi ty lidi, kteří chodí na fotbal fandit a velice mě štve, když nevidím slavistickou akci, protožeStrašák nebo někdo jiný dá obecenstvu příkaz poskakovat.
    Neskáču, protože kdo skáče je klokan.

    • Re: Kotel me uz stve

      Jakubisko     před 15 lety 05.10.2009 21:31 |  
      0 0

      tak si pronajmi vip lóži, tam vás nikdo nebude obtěžovat, vašnosti

      • Re: Kotel me uz stve

        tantalos     před 15 lety 05.10.2009 21:51 |  
        0 0

        Kdo vidí, jak nás soudce oidřízne, a místo aby řval, pískal, prostě se ozval, sijenom dál vesele pozpěvuje, není fanda, ale idiot.

    • Re: Kotel me uz stve

      bongor     před 15 lety 05.10.2009 21:50 |  
      0 0

      Ale Tantale,jakej klokan?Ten devatenáctsetpětkovej,nebo střížkovskej,
      nebo ten vejsadní?

      • Re: Kotel me uz stve

        tantalos     před 15 lety 05.10.2009 23:17 |  
        0 0

        kterejkoliv. Kdo neskáče, je klokan. A klokan to je zvíře zku.vený.

      • Re: Kotel me uz stve

        tantalos     před 15 lety 05.10.2009 23:17 |  
        0 0

        kterejkoliv. Kdo neskáče, je klokan. A klokan to je zvíře zku.vený.

    • Re: Kotel me uz stve

      Gordon (host)     před 15 lety 06.10.2009 15:31 |  
      0 0

      Ty vole, tak nechod do kotle, a nebrec tady.

  18. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 21:37 |  
    0 0

    Mě přijde, že jsme se asi zbláznil. Teda buď já, nebo většina z vás. Dyť sme "hráli" všeho všudy 15 minut a vytěžili jsme z toho jedno břevno, jinak bylo naše zakončení k smíchu. První poločas jsme totálně prochodili. Naše standartky včetně autů? Brečel bych pánové brečel protože to je zmar. V životě nepochopím jak můžem proti Spartě doma v Edenu nastoupit s jedním útočníkem, zvlášť když jsme v tomhle rozestavení nikdy nic neuhráli.. Další prokaučovanej zápas. Být v útoku od začátku ve 2 tak je do půle hotovo.. Ale to ne, to by bylo moc jednoduchý, my musíme na Spraťany vymyslet něco extra.. Prostě děs! Už mě to nebaví..

    P.S. Moje záloha zprava: Grajciar, Belaid, Ragued, M.Černý (to je levák ne?) - útok Hloušek, Šenkeřík

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Jakubisko     před 15 lety 05.10.2009 21:44 |  
      0 0

      ne, černý je pravák.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 21:52 |  
      0 0

      Zdar Kmotře. Myslím, že pokud sis za ty roky nevšiml, že Milan Černý je pravák, tak raději nic neraď ... :-) ... takových radilů jsou mraky v každé 4. cenové skupině .....

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 09:50 |  
        0 0

        Nevim jaký "roky" myslíš ale M. Černý toho za nás moc neodehrál. Já jsme se schávlně ptal pokud jsi si všiml, protože se mi zdálo, že tu o něm kdysi někdo mluvil jako o levákovi. Ale hlavně to s vyzněním celého textem nemá nic společnýho. A 4. cenová? Se zamysli než někoho začneš urážet, takovejch "co maj hned jasno" jsou 4. cenový plný spíš..

  19. Re: Slavia - Sparta 0:1

    FannyBoy     před 15 lety 05.10.2009 21:45 |  
    0 0

    Transparent s řepkou ve spartanském kotli.. Co to mělo znamenat? jak se to tam dostalo?

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      martin08     před 15 lety 05.10.2009 21:54 |  
      0 0

      to bylo hodne dobry.. chce to foto, nema nekdo? da se rict ze to po tom golu trochu zvedlo naladu:)

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        FannyBoy     před 15 lety 05.10.2009 22:14 |  
        0 0

        No já se těšim na nějaký vyjádření, protože ani nevím jestli to chápu dobře... Ve spartanskym kotli se objevil transparent řepka je čůrák, jak se to tam proboha dostalo? :D

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          martin08     před 15 lety 05.10.2009 22:20 |  
          0 0

          no.. vedle opolecnyho sektoru pro hosty byl vyclenenej sektor pro Spartu - tudiz asi i pristupnej od nas", tudiz to choreo se tam mohlo propasovat celkem snadno. Asi si nekdo zahral na Spartany:) A fakt pecka..zaclo to klasicky, spartansky barvy a napis REPKA JE (v tom sem si pomyslel to cos napsal ale ocekaval jsem neco jako BUH) a ono ejhle.. byl tam nakreslenej..no..to :D

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            FannyBoy     před 15 lety 05.10.2009 22:36 |  
            0 0

            Tak to je ale masakr...

  20. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 22:09 |  
    0 0

    Dobrý večer Vám všem,
    velký smutek zahalil mé slávistické srdce a asi nám bylo souzeno vypít si kalich hořkosti až do dna. Tak jak jsem tušil, žádné velké řeči nám zápas nevyhrají a nevyhrají nám ani ty příští. Sparťané si ukopali vítězství, jen se modlím za Milana Černého a jeho koleno. Ten jediný šel do zápasu plně připraven a koncentrován. Nebudu se už dál babrat v tom či onom. Rozhodčí pískal tak, jak pískal a že kamarádí Rosen s Pučkem je nám k hov.... tak jako to, že jsme ve druhém poločase měli asi 15 minut výraznější převahu. Stačí, aby to soupeř trochu víc přitvrdil a zabetonoval a my jsme se svou hrou jaloví. Neměli bychom podléhat nějakému klamu, takhle na nás bude hrát každý a každý se proti nám v lize prostě hecne. No a po té ostudě s Lille i tento zápas ukázal, že sme šli kvalitativně dolů. Jediné, co je doufám objektivní pravda, je to, že nemáme prostě sehraný tým a někteří hráči vlastně neví, co mají přesně hrát. Belaid není hráčem pro tvorbu hry, je to hráč pro kombinaci před vápnem a střelou. Pokud bude hrát to co hraje teď, tak na kombinaci před vápnem už nemá sílu, protože se vyčerpá přechodem v prostřed hřistě. Zvláště dnes v prvém poločase to bylo vidět. Nechat Šenkeříka mezi dvěma stopery bez možnosti si to s někým dát, to je málo. Adam Hloušek byl velmi dobře přikryt a Vasiljevič se hledal také. Ale to je teď v podstatě jedno. Připouštím, že ze mne mluví velké zklamání a zmar nad tím, jak se nám Slavia začíná ztrácet v šedi průměru a jak se tak trochu tápe na všech stranách. Stáli jsme tam po zápase, poděkovali jsme a co dál? Vždyť nás čeká ještě daleko kvalitnější soupeř v evropském poháru a v lize nás nikdo šetřit nebude. A nechci být nějakým špatným prorokem, teprve teď dostaneme sodu. Někteří hráči nehrajou na maximum a nebo jim to vyloženě vůbec nejde. Vždyť ten Standa se nepotkal za celé střídání s balonem a prapor zvedá 36 letý V.Šmicer. Proč nešel na plac daleko dříve Grajciar, který už s B.Ostrava potvrdil, že by si jakouž takouž důvěru přeci zasloužil. Shodl jsem se a to mě moc těší, určitě o dvě generace s mladším slávistou, že cesta nevede přes nějaká další prohlášení o tom, že příště musíme. Opravdu si myslím, že je čas začít úplně od začátku a začít znovu poctivě pracovat. Pokusit se alespoň se zbytkem cti dohrát pohár a začít hledat novou cestu. Taková je fotbalová pravda. Nehledat problém nikde jinde než u nás. Že naše pozice i do příštího ročníku se začíná povážlivě kývat je mementem, nepromarněme si to nějakým ulevováním a hledáním příčin jinde. Poděkujme těm, kteří odehráli ve Slavii dobré zápasy, kteří se za Slávii zasloužili vzdejme hold. Pokud chceme jít zase výš, bude to bolet, ale to tak v životě chodí. Sokrates55

    "Ad omnia paratus"
    Na všechno připraven. Sokrates

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 22:41 |  
      0 0

      Já Sokrate téměř vůbec nesouhlasím. Věty jako "začít od začátku", "poctivě pracovat", "nehledat problém jinde než u sebe" mi přijdou jako strašlivé klišé a nemáte je zapotřebí. Jsou laciné a nic neříkají. Viděl jsem svůj tým bojovat do poslední minuty a přišel mi téměř po celou dobu výrazně lepší. Nenapadá mi jedno jediné jméno hráče, kterého bych odsoudil za to, že do hry nedal všechno. To, že nevyhrál lepší, se prostě ve fotbale stává. To, že jsme zahazovali šance taky. Všichni víme, že skutečně kreativní záložník a gólový útočník chybějí, ale oni chybějí v lize každému. Sparta dnes dala haluz a nic jiného tam neměla. Šmicer byl po celou dobu své existence v české lize někde jinde než ostatní hráči a to od chvíle kdy ho trenér (tuším že Vlasta Petržela) poslal v náctiletém věku na hřiště. Že je skvělý i ve 36 mne nepřekvapuje. Říká se, že kdo chce vyhrávat musí i prohrát. Tak jsme prohráli. Není asi možné očekávat, že budeme Spartu válcovat v každém zápase na věky věků. Já dnes viděl dva týmy. Jeden s absolutně nudnou a nenápaditou hrou a jeden se snahou o pohledný ofenzivní fotbal. I přes porážku jsem byl na svůj tým hrdý.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        zibi     před 15 lety 05.10.2009 22:53 |  
        0 0

        Tak pod tohle se podepisuji.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          Viking     před 15 lety 05.10.2009 22:56 |  
          0 0

          Fotbal se hraje na góly. A v téhle činnosti jsme s ohledem na možnosti úplně tragičtí.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.10.2009 08:06 |  
            0 0

            S ohledem na jake moznosti? Vlcek totalne z formy, Senkerik goly pravidelne nedaval nikdy, Pekhart zraneny a Naumov nehraje. Ze zalozniku taky zadny nedaval goly pravidelne. Proste tech moznosti moc nemame a je tak trochu zazrak, ze jsme dali druhy nejvyssi pocet branek v lize.

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              venator     před 15 lety 06.10.2009 10:07 |  
              0 0

              No právě! Opravdovou golovou šanci jsme si za celý zápas nevytvořili! Jedinou nám "připravil" Řepka a Šenky z pár kroků netrefí branku,když mu to navíc Blažek velice usnadnil tím že byl na půl cesty...hrůza

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        strangercz     před 15 lety 05.10.2009 23:00 |  
        0 0

        souhlas kluci makali ale naše útočná fáze je tragická ale je tu 14 dní pauzy snad zabereme před spartu se do zimy dostaneme

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 23:25 |  
        0 0

        Chyba lavky, Huzgi, chybi tym, ktery by si vytvoril alespon jednu poradnou sanci za zapas, to neni otazka jednotlivcu, na jakej zapas ses koukal? M. Cerny a Smica byli skvely, ale to nestaci. Nic jsme nezahodili, zadny sance jsme nemeli! Lepsi jsme byli jen v drzeni mice, ktery nikam nevedlo!

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          marek018     před 15 lety 06.10.2009 15:03 |  
          0 0

          přesně tak,žádná velká šance z naší nevyplynula..

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 07:18 |  
        0 0

        Ano pane Huzghi,
        pro mě termín poctivá práce není žádným klišé a "začít znovu" také ne. Nezlobte se na mě, ale to bych mohl říci i Vaší větě : "že kdo chce vyhrávat musí prohrávat". Pokud budete chvíli o mých slovech přemýšlet, snad dojdete k poznání, kam jsem tím mířil. My teď prohráváme dost a bohužel i s ostudou. Když říkáte, že chybí kreativní záložník a není v lize. Tak proč jsme kupovali Trubillu, Naumova, Dense, Trappa, Ivanoviče, a já nevím koho ještě. Proč jsme tedy nešli cestou kvality a nekoupili místo čtyř jakýchsi hráčů jednoho nebo dva kvalitní za víc peněz a ze zahraničí. My máme asi 9 hráčů, které jsme nakoupili a platíme jim platy jako hrom a kde nic tu nic. Já jsem na Slávii hrdý pořád pane Huzghi a to i když byla v druhé lize, ale v tom to přeci není. Také jsem včera klukům poděkoval, vím že to neodflákli, a ani jsem to takhle ve svém příspěvku nenapsal. Jen si myslím, že pokud se nechceme dostat na stejnou úroveň hry jako "rudí", tak se musíme podívat po kvalitě, ukončit smlouvy s mnoha hráči, rozloučit se s těmi co už týmu bohužel nemají co dát a tím jsem myslel jim důstojně poděkovat a vzdát jim hold a začít budovat v zimě nový tým. Nebo si myslíte, že tímto způsobem, to jest jak je to doposud, to půjde líp? Nejde mi přeci o to, zda budem válcovat "rudochy", ale jak se pokusíme dostat se dál, do evropské společnosti dobrých týmů, ne tam jen nakukovat a dostávat "řachy" při každém utkání. Ten mladý kluk měl včera pravdu, on si zaplatil "balíček" na Evropu, má permici a jezdí až od Liberce na každý zápas, šetří si na to, protože studuje a pak tam sedí po zápase, čeká ho cesta do Liberce zpátky a já neměl čím ho aspoň trochu potěšit. Seděli jsme na stadionu ještě asi půl hodiny už skoro sami dva. Tohle všechno je třeba vidět také a proto si myslím, že už teď by se mělo pracovat na tom, aby byla Slavia znovu "štok vejš". Poslední sezona a hlavně poslední tři zápasy tomu nenasvědčují. Sokrates55

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          mart     před 15 lety 06.10.2009 08:27 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,
          tak dneska se jasne pripojim k Huzgimu. Podle me hrali nasi hosi dobre, a jednoznacne lepe nez Sparta. (taky za to dostali od fanousku jaky tym 5 .... hodnoceni muzstva na Slavia.cz :D).
          Skutecne nechapu, co by sme po nich chteli. Vsichni makali, a obcas to vypadalo i fotbalove. Nevidel jsem vsechny zapasy letosni ligy, ale jestli nas vykon nebyl nejlepsi, tak urcite jeden z nejlepsich v tomto rocniku. Na Vaniaka 2 strely (Raguedova hlavicka, kterou zazracne chytil a pak na Konci Husek, ... toho Wilfrieda nepocitam, neb tam byl v ofsajdu (byt polomrtvem) Hubnik. Senkerik, jeden z jeho lepsich dnu. Vymazali Hlouska, ale ostatni to dokazali vzit na sebe, Krajcik makal, Mina Cerny byl vyborny (bojim se o jeho koleno, nevypadalo to zrovna hezky). Suchy, opetovne jeden z vybornych zapasu. Dokonce i Vasiljevic se mi tentokrat docela libil (ten kluk potrebuje dat gol a mohlo by to jit). A nakonec Jarolim, podle me tentokrat spravna taktika. Nemuzu tomu nic moc vytknout. Jen chybelo trochu stesticka. Sparta nevytvorila za cely zapas jedinou kloudnou akci. Jeji sance( obe) byly jen dilem nahody nebo chytre "vyrobenych" trestnaku.
          Nebudu zminovat desatou minutu a bodycek(vlastne to byl spis cross-check:) Repky na Cernyho, ale zeptam se misto toho: Kdyz budem hrat v kazdym zapase jako vcera, kolik bodu se da za tech 30 kol ztratit. Hadam tak 7? No a Quelhar by Vam vypocital, ze by to lehce stacilo na novy rekord ligy. Pres sedmdesat bodu to snad byl vitez jednou, a pres osmdesat, o tom vubec nemluvit.
          zdravi mart.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          jnnxx     před 15 lety 06.10.2009 08:27 |  
          0 0

          Jen se bojím aby jsme ten kalich hořkosti nedopíjeli až ve čtvrtek ve Varech.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Kactus     před 15 lety 06.10.2009 08:18 |  
        0 0

        Huzgi ahoj,
        Oba tymy hrali nic, my jenom zhruba 15 minut, sralta ani to ne. Mas pravda v tom, ze jeden tym mel SNAHU o pohledny ofenzivni fotbal. Jenze ten jaksi nenastal. Nedokazali sme si prihrat na 5 metru, vecne nakopavane centry na nase pokryte utocniky, casto jenom tak do vetru. Krome M. Cerneho a pak Smicra dnes nebehal nikdo, ani Adam ne. Jinymi slovy, nehrali sme vubec dobre.
        Utesovat se, ze sme sraltu prehravali je uplne na nic.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          bongor     před 15 lety 06.10.2009 21:04 |  
          0 0

          No tak v podstatě máš pravdu.Přehrát dnešní sraltu není velké umění.
          Ale když se přidá i schopný sudí,tak se s nimi dá i prohrát.

  21. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Strasak_1892     před 15 lety 05.10.2009 22:20 |  
    0 0

    Článek a fotky z derby! Včetně vysvětlení transparentu Řepky!

    www.slaviaultras.cz

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      jack09     před 15 lety 05.10.2009 22:50 |  
      0 0

      na fotkach to choreo vypada velice pekne, chvalim a dik patri vsem co na nem delali ;)

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      skman     před 15 lety 06.10.2009 08:52 |  
      0 0

      k tomuhle me napadl takovej vtipek, Víte kdy má sparťan pravdu? Když drží Slavistickej transparent :D... jinak pekna prace nadherny choreo to peklo smekam pred vsema co na tom makali

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      smely (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 10:45 |  
      0 0

      cau strasaku, velky obdiv za konspiracni akci, moc jsme se pobavili....prosim te posli mi link (jakub@surfczech.cz) popr. i baner na novy stranky (dobry) at to muzeme u nas na ironeden.cz vymenit. .
      Doufam, ze si nas tam date znovu taky. Jinak cca za tejden budeme mit konecne hotovy mikiny, tak ti na olomouc vemem. zatim diky a Slavia Navzdy. Jakub Iron eden Crew. p.s. nefunguje vam na strankach proklik na kontakt, tak snad si to tady prectes...

  22. Re: Slavia - Sparta 0:1

    vizzir     před 15 lety 05.10.2009 22:30 |  
    0 0

    Jarolim si mohl vybrat Repre nebo Slavie, rozhodl se pro Slavii a nebude mit nic...

  23. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Viking     před 15 lety 05.10.2009 22:45 |  
    0 0

    Hrajeme pěkný hovno. Oboustranně to bylo nejhorší derby co pamatuju, předčilo to snad i tu holomajznu na jaře. Jsme dopředu úplně jaloví, tragicky neefektivní. Ze hry je patrná nesehranost a nedůraz. Dostali jsme se na úroveň Sparty z před pěti let kdy nakoupila každej půlrok osum novejch hráčů co v lize zahráli solidně půl zápasu a je z toho akorát bramboračka. Jedinej, kdo dneska zahrál aspoň trochu slušně byl Milan Černý. A stačilo mu k tomu jediný - pořádně běhat. Co je nám platný platonický tlak, když hrajeme pěší fotbal.

    Sestava byla podle mě prokaučovaná. Hrajeme na jediného útočníka, na toho nejmenšího, který se nehne od Řepky a Hubníka ani na krok. I tak se mu občas vyhrát hlavu podařilo ale nejbližší naši hráči stáli dvacet metrů od něj. Obranné standartky jako vždy smrděly každá gólem (dokonce i auty) a útočné končili na prvním bránícím hlavičkáři, většinou Hubníkovi. Jediný, kdo v posledních zápasech jezdil po krajích jako pila, byl Grajciar. Zase seděl ale na lavičce a přišel na hřiště pozdě. Měl nastoupit už v poločase.

    Oba beci nestačí, Hubáček není schopný dát kvalitní centr. Matej taky nic extra, druhou půlka začal aspoň trochu běhat. Ragued hodně nevýrazný, co bychom ale chtěli od hráče posledního celku belgický ligy. Vlček už na Slavii nemá.

    Je smutný, že Šmicer stihl za dvacet minut tolik, co ostatní záložníci neudělali za celý zápas - překvapivá přihrávka, střílený centr. Musíme prostě z hrušky dolů, přestat hrát stylem Barcelona ala házenkářský zámek a začít hrát rychlý, křídelní fotbal, hráče na to určitě máme.

    Sparta hrála taky kulový, ale byla jednoznačně chytřejší a po vstřelené brance si náskok s přehledem pohlídala. Od 30. do 60. minuty se hrálo tak 15 minut čistého času a ke konci to bylo ještě horší. Jech podle mě dostal nasypáno od obou, pískal to na obě strany ale celkově asi rozhodlo, že jsme po Macelovi vystrčili drápy. Před derby nebyl ten rozhovor ve Sportu moc taktickej. Jinak by tu desítku asi písknul.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Khadgar     před 15 lety 05.10.2009 23:47 |  
      0 0

      Ragued nevýrazný nebyl, hrál dobře. Máš pravdu, těžko od něj čekat zázraky. Ale jeho pozice je znevýhodněná očekáváním že bude jako Tavares v nejlepší formě.

      Pro rychlý křídelní fotbal jsem, jednoznačně. Třeba Jablonec z toho těží a třeba proto se tam tolik prosazoval Hloušek - lítal po tý lajně jak šílenej. Věřím že tohle by fungovalo i u nás, s křídly Hloušek a M.Černý/Grajciar. Útok Šenky, Naumov (třeba mě ukamenujte). Teď když je Jarda zraněnej, tak bych fakt byl pro. Ale těžko čekat že to KJ teď takhle začne hrát. A já se tu navíc ještě stylizuju do role rádce trenéra, to dělám nerad...

      Nějaký impuls by to chtělo...ale kde ho najít?

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Viking     před 15 lety 06.10.2009 00:03 |  
        0 0

        Grajciar upadl v nemilost (nikdo nevysvětlil, proč zrovna nejlepší hráč přípravy byl takhle zaříznut) - dneska se od základu na vesměs pomalé hráče Sparty hodil jako prase drbání. Střídání až v 70. minutě.., nasazení Vlčka.., já ti nevím, ale Karel už tomu podle mě nemá co dát. Je okoukanej, každýho hráče už pomalu stačil dvakrát tam a nazpátek přeřadit do béčka, asistenty má jenom kvůli zaplnění místa v zápise a letošní rok máme více nepovedených než povedených zápasů. Já si myslím, že už mužstvu nemá co dát.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 00:13 |  
          0 0

          To se asi trochu vi, kvuli nejakemu propadlemu pasu. Vysvetlit se to ale asi neda, pac je to tezko k pochopeni...

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 10:02 |  
            0 0

            To si děláš srandu? Ježiš tak mu dám na tréninku kolečka navíc ale posalt ho za to do Bčka.. panebože.

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:11 |  
              0 0

              presne. jsem pro prisneho trenera, ale tohle neni prisnost, tohle je hloupost a poskozuje to tym.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          Khadgar     před 15 lety 06.10.2009 00:21 |  
          0 0

          Jenže tady máš jeden zásadní problém - koho místo něj? Řeči o Zemanovi nebo Uhrinovi st. neberu, to je kravina. Leda dát příležitost trenérovi Janů. Ve Slavii to zná, v bčku pracuje s mladejma. Sice jsem viděl zápasy kdy bčko hrálo otřesnej fotbal, ale zase jsem ty zápasy neviděl všechny.
          Ale myslim že tahle debata je bezpředmětná :-)

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Viking     před 15 lety 06.10.2009 09:22 |  
            0 0

            Bohužel asi je a tak nás to bude stát letošní sezonu. V zimě se udělá zase deset novejch hráčů aby byly provize a jede se dál. Řekne se akorát že každej rok titul vyhrát nejde.

            A v Evropě budeme ještě za větší žebráky, než jsme teď. Jestli to vůbec jde.

  24. Re: Slavia - Sparta 0:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.10.2009 23:11 |  
    0 0

    Je to s prominutim v prdeli. Prohrali jsme v edenu se spartou a milan cerny se zranil..:-(. Souhlasim se Sokratem a Vikingem a ne s Huzgim. Hrali jsme hrozne. 75 minut jsme hrali klasicky jalovy fotbal, jako vzdycky. Drzeli jsme mic, ale bez napadu, bez rychleho prechodu do utoku, bez tymove spoluprace, bez chuti do fotbalu! Jedine Milan Cerny drzel nas prapor, jako jediny slavista hral moderni fotbal, rychly, behavy a zaroven technicky, nebal se jeden na jednoho a umel. Bohuzel se tento nejtalentovanejsi slavista zranil a ja se taky modlim za jeho koleno, ale bojim se... Az kdyz prisel Smica, zacali i ostatni hrat fotbal, najednou to byla uplne jina slavie, s chuti do hry, s chuti se poprat o vysledek. Smica ma nejen vyjimecnou kvalitu, ale taky vliv na ostatni hrace, opakovane pred nim smekam. Bohuzel nechali jsme si dat tradicniho gola ze standardky a 15 minut fotbalu k vyrovnani nestacilo. Jasne, rozhodci nas zariz, 2 penalty se daly piskat, ale prohrali jsme pro to, ze jsme hrali vetsinu zapasu pomaly a jalovy fotbal a je to tradicni obrazek nasi hry. Nadeje? Jen snad takova, ze tenhle tym ma na vic. Ale neverim, ze Karel Jarolim to z nej dokaze dostat.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Viking     před 15 lety 05.10.2009 23:22 |  
      0 0

      S poslední větou souhlas.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        LordEdmund     před 15 lety 06.10.2009 10:49 |  
        0 0

        S první větou souhlas:-)

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          mart     před 15 lety 06.10.2009 11:16 |  
          0 0

          o.k, kdyz to musi byt. " S druhou vetou souhlas". mart :-)

  25. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Wommi     před 15 lety 06.10.2009 01:17 |  
    0 0

    ted jsem koukal na zaznam - holt nejsem odbornik, ale musim rict ze mi sere, ze se proste rekne, sparta byla lepsi, hrala lip a zaslouzila si body vyhrat - to se ale muze libit tak nejakymu trenerovi, mne jako fanouskovi se ta totalni defenziva proste nelibi. SLavka krom 20 minut hrala no..tak vselijak,..ale snad porad trochu lepe a tech 20 minut, to jsem si uzival - jen skoda ze tak nehraji vzdy a proti vsem.

    Co se tyka mych neodbornych prispevku ke hre, - doma bych hral proste na dva opravdovy utocniky, ne jako ze jeden a dva ho budou mozna doplnovat, a stridal bych at uz smicra nebo grajciara driv!!!Bohuzel misto vlcaka bych spis zkusil naumova!
    Nakonec, asi bych z toho nedelal nejakej pruser, zatim, jak psal vise quelhar - sest kol do zimy, pokud bychom byli uspesni, porad je to 34 bodu - a budme uprimny, nevim co by se muselo stat, aby jablo a teplice slapali porad stejne!
    M.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      japhy     před 15 lety 06.10.2009 10:40 |  
      0 0

      Souhlas. Ja nechápu ty komenty o bídné hře a že nám to šlo jen 10 min. druhého poločasu. Proboha, vždyť Sparta se v tu dobu nedostala ani 10 m za vápno - myslíte, že takhle může někdo tlačit delší dobu? Za celej zápas se Sparta nebyla schopna se na delší dobu usadit na naší polovině a pořád jen nakopávala balony na Bonyho, ten si s nimi ale bohužel většinou poradil. Vy jste neviděli v první půlce hezké kombinace Černýho s Matějem, kdy se dostávali k centrům ne až od lajny, ale z blízkosti vápna? Zvlášť Mína si z nich dělal prdel, housek jak na krámě. Prostě to byl klasickej zápas proti soupeři, kterej nechce hrát dopředu a brání v devíti lidech.
      A teď to horší.1) Snad jedinej z našich centrů neskončil u naših hráčů, to je potom i ta kombinace zbytečná. 2)Potvrdila se moje předzápasová teorie, že horké chvilky v našem vápně si vytváříme sami, viz. Raguedův pokus o vlastňák těsně před golem a pak jeho příhra hlavou volnému tuším Kovbovi. 3)Opět jsme odehráli zápas v 10 lidech, tentokráte byl zbytečný Hloušek. Osobka neosobka, buď měl alespoň něco uhrát nebo se měla změnit taktika - výměna postů, přeskupení řad,...Dokonce mám pocit, že byl dopředu nebezpečnější Hub a to je co říct. Levého halva hrál snad jen druhou půlku v Liberci, s úplně stejnou kvalitou. 4)Kterej kretén naordinoval 4-5-1? Opět se nám v tomto rozestavení nedařilo. Teoreticky to nebylo špatný(superrychlý křídla), ale to bychom to museli umět a mít natrénovaný.To asi byla ta skrytá Kejdžejovina. 5)Rozhodčí jsou slepí? U toho Šmíci nevím, bylo to daleko, ale svalení Černýho s pomocí lokte..(kde je smajlík kroutící hlavou?) 6)Byl KJ vůbec na střídačce? Celej zápas jak leklá ryba a na nejhorší úsek naší hry po začátku druhý půle zareagoval až 76. min. Dříve střídával razantněji, teď je tam nechal máchat skoro celej zápas. Hned po prostřídání jsme je dostali pod razantní tlak.
      Takže i přes tyto nemalé nedostatky jsem dle mě byli o třídu lepší jak Sparta, nepočítaje ovšem hru ve vápnech :(

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:04 |  
        0 0

        Jenze to je k nicemu prave proto, ze ve vapne se rozhoduje. Byli jsme sice lepsi, prava strana spartu jasne prehravala, zvlast Mina byl vyborny, ale kdyz si nevytvorime jedinou poradnou sanci za zapas a strely na branu se daji pocitat na prstech jedne ruky, je to vsechno k nicemu. Proti sparte ma prevahu kdekdo, protoze je slaba a hraje jen na obranu. Nemuzu to hodnotit jako povedeny vykon, kdyz jalove drzeni mice nevede ke strelbe a k sancim. Na planou prevahu se ve sportu nehraje.

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          japhy     před 15 lety 06.10.2009 11:16 |  
          0 0

          Myslím, že nejsme ve sporu. Jen jsem chtěl upozonit na dobré momenty, které asi upadly v zapomnění z důvodu jejich absolutní neefektivnosti.
          Jen se ještě zastavím u "nefaulu" Řepky na Mínu. Co by chtěl ještě sudí víc? Karoch u několika soubojů na půlce správně podotkne, že rozhodčí správně pískl, jelikož si faulující místo míče všímá protihráče a u toho ve vápně jen řekne, že to bylo na hraně. Prostě se najíždí na trend, že co je povoleno ve vápně, není povoleno jinde. Aby se náhodou nepískalo moc penalt. Sice mi to přijde zvrácený, navíc, když si vybavím tu pentli pro Eindoven.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:23 |  
            0 0

            to jo, obe penalty byly jasny. jinak problem mame v tom, ze tenhle styl - drzeni mice, neefektivni prevaha - hrajem docela casto

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:26 |  
        0 0

        Já ti to s dovolením shrnu trochu jinak: Až na kombinaci M. Černého s Krajčíkem to všechno stálo za prd.

        Jeden útočník, zabitej Hloušek a celá levá strana, obrané i útočné standartky včetně autů a nedostatek pohybu většiny mužstva - to je hrubý výčet důvodů proč jsme neuspěli, a za které může KJ.

        Naopak jak už jsme zmiňovali, super výkon především M.Černého (bohužel je to opravdu záložník a ne útočník do vápna), pěkně za tu chvilku za hrál i Grajciar a Vláďa taky nebyl k zahození. Naopak Standa by si měl dát pauzu v Bčku a vzpomenout si co to znamená "odjezdit" zápas..

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:41 |  
          0 0

          souhlas. standa je jakoby zabrzdenej, podobne jako celej tym. vcera byl vyjimkou Mina, Smicer a Grajciar taky vypadal slibne. Skoda, ze zapas nevysel Hlouskovi, bohuzel se proti Kusnirovi neprosadil. Nicmene problem je v tom, ze nemel podporu spoluhracu. Dostal balon a ostatni na nej koukali - bez a ukaz co umis - a on sel individualne do vice hracu. To nejde. Minovi to treba vychazelo, ale je treba hrat kolektivne a to bohuzel v dnesni slavii nefunguje.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 12:01 |  
            0 0

            Podle mě byl problém u Hlouška především v tom, že se tam musel tísnit s dalšími 4 hráči v záloze a nebyl problém ho uhlídat. Když se záloha přesunutím Míni do útoku uvolnila začal se Hloušek více prosazovat.

            Podle toho co jsem viděl, by bylo ideální kdyby pravého halva hrál Grajciar a levého Míňa, kde může uplatnit své přednosti - hra jeden na jednoho, tah s míčem na bránu (spíš do středu než do stran) zakončený střelou, kde se mu to, že střílí pravou stává vlastně výhodou. V útoku Hloušek Šenkeřík, kteří by celou obranu dostali pod tlak tak jako v úvodu s Lille. A ve středu Tuniská dvojka, s tím, že by měl Belaid konečně dost prostoru vyvézt balon a dát přihrávku směrem dopředu. Obranu bych nechal.

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              japhy     před 15 lety 06.10.2009 12:07 |  
              0 0

              No není ten svět krásnej, když se tak shodneme, viz moje reakce na tvůj předchozí příspěvek? Jestli nemáš nějakej supr job, bral bych tě jako asistenta, zítra volám Rosenovi:)

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          japhy     před 15 lety 06.10.2009 12:04 |  
          0 0

          I s tebou souhlasím. Taky to bylo skoro jediné pozitivní, co jsem zmínil.
          Fakt nechápu to rozestavnení, kdy jedinej útočník není žádnej rozražeč, i když se Šenky fakt rval statečně. 4-5-1 se hrává u soupeře na rychlý protiútoky. Kam bychom asi chtěli běhat tady, když bylo jasný, že se Sparta zakope u sebe??? To se to Kušnírovi brání, když má na starosti jen jednoho hráče u lajny a není obtěžován druhým útočníkem. Prostě není tu MJ, Čoro, tak nevidím důvod hrát milion přihrávek v poli. V tom byl nej stejně ten Čoro, kdy to dokázal dát pod sebe na Šventíka. Klasický 4-4-2, vybrat jednoho z dvojice TJ, Vasil, na kraje dát KRAJE a je to. Jo, a ještě vynechat Vlčáka. Na pokusy už je u něj pozdě, ať si počká na zimní přestávku, tam může mít dost příležitostí se chytit.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 12:12 |  
            0 0

            No vidíme to úplně stejně, což mě těší.

            Jinak sestava: Vaniak

            Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček

            Grajciar, Belaid (Vasiljevič), Ragued, M.Černý

            Hloušek, Šenkeřík

            A věřim tomu, že by jsme je šíleně rozsekali..

            Zvlášť Míňa by musel z Kušníra udělat totálního blbce podle toho co jak cvičil s Pamičem.
            No nic, člověk se na to trénování asi bude muset vrhnout sám¨aby to ňák vypadalo :-D

  26. souhlas se sokratem

    mikeslavia     před 15 lety 06.10.2009 09:53 |  
    0 0

    souhlasim se Sokratem, ale jen v jedné věci budu oponovat a to, že máme tvořit další tým!!! říkám ne, podle všeho má pan Jarolím nějakou provizi z příchodů hráčů a ne z toho, že by ji měl až z jejich prodeje!!!! Proto k nám přicházejí stále a stále a stále se měni každej půlrok kabina!!! Nedivme se že hrajem tužku!! Ten kádr si ani nestačí sednout!!! Nejsme ani sehraní!!! Neříkám že hrajem ošklivej fotbal, ale nejsme prostě mančaft!!! A jakmile nekdo vejde v nemilost pana KJ, tak je v řiti!!! Nákupy na nic, jen na to aby pan KJ měl provizi, že toho hráče do Slavie přivedl!!! Viděl někdo z Vás hrát Dens, Kaufmana, Trapp už taky nehraje, Trubilla je tak v řiti, Marka Jarolíma, talent jako prase taky zazdil!!! Vždy jen vyhodí a zbaví se hráčů. aby mohl koupit nové!!! Toleski večná škoda, asi pán něco řekl!! A besta, kterého označoval kdo ví za co??? Uzavřu to jednoduše : Novej trenér!!!!! Kterej bude mít koncepci, když už koupím talent, tak mu veřím!!!
    Jako majitel bych ho hnal!!! Hráči hrají na půl plynu!!! Liga mistrů - fiasko! Evropská liga- fiasko!!!! a Gambrinus liga!!!! 16 bodů, to je 53% možných bodů!!!!!! potrženo, sečteno - neúspěch!!!!! mějte se fajn a i když jen kritizuju, tak Vám můžu říct srdce bolí!!!!!! Michal T.

    • Re: souhlas se sokratem

      Viking     před 15 lety 06.10.2009 10:33 |  
      0 0

      70 vykřičníků. Není to málo Antone Pavloviči?

      • Re: souhlas se sokratem

        mikeslavia     před 15 lety 06.10.2009 11:48 |  
        0 0

        no, po tom jak si masti KJ kapsu je 70 vykricniků málo, Vladimíre Iljiči!!!!

  27. Re: Slavia - Sparta 0:1

    LordEdmund     před 15 lety 06.10.2009 10:30 |  
    0 0

    Hlavně nepodléhat sebeklamu, že když jsme spartu bránící vedení na hřišti soupeře zmáčkli v posledních minutách je něco na dobré cestě . NENI!!! Když nebudeme na hráče nároční my fanoušci , tak kdo už ? Karel v tom tápe, vypadá jako že neví který bije a myslim, źe by měl v zimě raději sám odejít. Má tým poskládaný podle svých představ(již po několikáté),dostal koho chtěl, vyhodil koho chtěl, to nikdo v lize nemá takovou moc, takové možnosti a takovou důvěru vedení.Já to vlastně schvaluji, ale pak musí být také uměrné výsledky a hlavně předvedená hra. Výsledkem ale je to, že hráči nevydrží makat celej zápas na 100%,předvádí hru na náhodu a jako bonus prohrajou s nenáviděnou spartou, která venku dělá maximálně remízy. Buďme na hráče nároční,když neodevzdají maximum, včera ho neodevzadli. Děkovačku jsme měli pojmout ,jako hráči zápas. Tedy velkou část jen odšeptat a vyvolat jen posledních pár slov...třeba od toho...ať žije slavie:-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      Jiri1     před 15 lety 06.10.2009 10:49 |  
      0 0

      Zdravim, musim napsat, ze mne prekvapilo s jakym klidem to jinak casto temperamentni trener Jarolim i asistenti brali, jinak Sokrates se znalosti veci v zakulisi presne popsal stav veci, ze Slavie ,ktera mela nakroceno na velmi dobrou cestu se stava raj klientizmu, kde jedna agentka zijici s jednim z nasich bosu diktuje podminky, kde trener je defakto neodvolatelny pokud to sam nezabali, kde skutecne platime temer nejvic hracu v cele lize a ne v radu tisicu , ale statisicu, pak se musi stat, ze cast hracu proste nema ani zajem hrat, kdyz ma sve jiste.. A to nemluve o tom, ze vcera skutecne jasne opet vyplavaly nase slabiny , zadny alternativa na stred obrany a zadny hlavickar vepredu. Jinak bohuzel si myslim, ze ani souper nic nepredvedl vyjma utocniku a skutecne velmi dobre stoperske dvojice . A Chovancovo cislo na zaver, alespn jsem videl emoce , ktere nasim trenerum ale i hracum chybely, jinak gesta rozhodcich jasne mluvi o velke ustrasenosti dotknout se Sraltanskeho bose. Asi nema cenu se rozcilovat nad zakoncenim, kdyz vystrelime na branku 2x za zapas a to je hodne malo. O dluzich vuci hracum jsem hovoril i to je obrpovske negativum, ktere nas svazuje. Snad bych zaverem doporucil , ze klub nedelaji namachrovani tiskovi mluvci, kteri si servis medium pletou s vlastni exibici, ale jak bylo treceno vlastni poctiva prace od treneru az po hrace a pane Senkerik, je teprve desate ligove kolo, ale.............

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Khadgar     před 15 lety 06.10.2009 11:05 |  
        0 0

        Ten Zlámal ti musel udělat něco strašnýho...

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          Jiri1     před 15 lety 06.10.2009 11:13 |  
          0 0

          Spis mi vadi prezentace v celoplosnych televizich treba pred Evropskou ligou , bylo to temer nulove a v posledni dobe totez i v tisku, o tom , ze ho zacinaji nesnaset i drive hodne pratelsti sportaci nemluve.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            japhy     před 15 lety 06.10.2009 11:20 |  
            0 0

            A to má na starosti Ondra Z.? Já myslel, že spíš marketing. Nebo ho povýšili?

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      japhy     před 15 lety 06.10.2009 10:52 |  
      0 0

      Teď jsem dosmolil svůj elaborát, ale hned musím zase reagovat. Myslím, že vše pramení z nedůrazu kolem vápna. Vem si, kdyby Šenky toho Blažka přehodil a proměnili jsme alespoň jeden centr z asi 6 perfektních průniků v prvním poločase. Mohlo to být minimálně 2:1 a všichni si mohli chrochtat, jak Spartu přehráváme a byla by to prada. Takhle se na díváme z jinýho úhlu a jsme naštvaní.
      Jasně, vím, nestalo se tak, naše blbost, jen se snažím tým alespoň nějak obhájit, dalších negativ jsem našel dost, takže neobjektivní snad nejsem. Zápas jsem viděl naživo a hned potom i v TV.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Jiri1     před 15 lety 06.10.2009 11:11 |  
        0 0

        Ano, rozhodne, nasi hraci jakoby nechteli strilet, finalni faze okolo vapna je jak pises bez durazu a bohuzel i bez momentu prekvapeni, vcera jsme se zamysleli , jestli mame v nasich tymech alespon jednoho takoveho hrace/myslim i b tym a dorosty, proste neni ./

  28. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Viking     před 15 lety 06.10.2009 11:04 |  
    0 0

    Nejlepší byl beztak odchod Wilfrieda ze hřiště, to bylo super. Mít u sebe banán..:-)

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 11:14 |  
      0 0

      Banan si hod na hlavu ty, vikingu.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        slavia4ever     před 15 lety 06.10.2009 14:28 |  
        0 0

        Nikdo tu nezmínil co předvedl Blažek po zápase, to je takovej zmrd a to byl ve Slavii-to nepochopím, něco takovýho jako udělal by Vaniak nebo Šmíca NIKDY neudělali a to je ten rozdíl mezi námi a rudou lůzou a proto SKS FOREVER!!!

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 15:23 |  
          0 0

          Ani se nechce věřit, že ten kluk prošel Slávií. Je vidět, jak rychle i kdysi slušný člověk (slávista) retarduje ve sparťanském prostředí....

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            MarHud     před 15 lety 06.10.2009 20:26 |  
            0 0

            Děte někam vi akorát skuhráte že ste prodráli z lille a se spartou kdibiste měli aspon trochu rozumu přijali biste to ze vspřímenou hlavou volové AT ŽIJE AC SPARA PRAHA!!!!!!!!!!

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              bongor     před 15 lety 06.10.2009 21:09 |  
              0 0

              A je,zase je tu náš genius z rumunska.Ne nadarmo se říká,Sparta už není,je tu sralta a její přiblblý fanouš Marhud to dokazuje nade všechny pochybnosti.

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            MarHud     před 15 lety 06.10.2009 20:26 |  
            0 0

            Děte někam vi akorát skuhráte že ste prodráli z lille a se spartou kdibiste měli aspon trochu rozumu přijali biste to ze vspřímenou hlavou volové AT ŽIJE AC SPARA PRAHA!!!!!!!!!!

  29. Re: Slavia - Sparta 0:1

    tantalos     před 15 lety 06.10.2009 11:28 |  
    0 0

    Jděte někam s tím skuhráním. Než přišel KJ, hrála Slavia druhou ligu. Teď je skvělá a jestli něco nevyjde, skrývá se zatím geniální plán našeho stratega.
    KJVCD.

  30. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 15:21 |  
    0 0

    Bez ohledu na to, jestli se navzájem více či méně shodneme nebo neshodneme, tak mne docela přináší naději pohled médií a lidí kolem Sparty na včerejší derby. Jestli si opravdu myslí, že Sparta předvedla výkon, který ji jednoznačně vytáhl z bahna, jestli si opravdu myslí, že byli lepší, že hráli lepší fotbal, že už jsou mistři světa, tak je to pro nás jen dobrá zpráva. Sparta umí hodně ubránit, ale s tím co předvádí vyhrávat bude jen tu a tam. Pokud ji to tedy opravdu nějak záhadně nenakopne, jako kdysi nechutně ubetonovaný zápas na Bayernu.

    A ještě poznámka ke Standovi. Myslím, že to nemyslí vážně ti, kteří ho chtějí poslat vykopat do béčka. To byste tam taky mohli poslat Šmícu. Je to holt tak, že z nějakého fotbalisty se stává časem ikona klubu a tou Standa je. Nemusí být v základu, ale aspoň na lávce být musí, pokud je členem kádru. Do béčka můžete poslat nějakého mlaďocha nebo hráče, který poruší vnitřní pravidla klubu. Ne bývalého kapitána, tahouna, hvězdu. Je několik možností. Protrpět se k tomu, až se Standa zase zvedne (on neměl skvělé období ani po příchodu z Moskvy a zvedal se tehdy jen pomalu), nebo ho nechat jít do méně ambiciozního klubu nebo že sám ukončí kariéru. Osobně jsem asi pro první možnost, i když to Slavii trochu bere. Ale pořád je tu možnost, že se Standa rozehraje k lepším příštím. Nezapomeňte, že toho v Belgii poslední rok moc nenahrál a zápasovou praxi ve svém věku prostě nic nenahradí.

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      japhy     před 15 lety 06.10.2009 16:08 |  
      0 0

      Souhlas. Souhlas.
      Taky jsem se divil, že Spartu všude víceméně chválej. Snad jen V.Mašek ve Sportu říkal, že se na ni nedalo koukat. Sparta už minimálně letos na jaře dojela na to, že si mylsela jak hraje dobře, ale opak byl pravdou. Pamatuju na její bodové tažení a chválení sebe sama, jak ji to jde. Jenže nikdo neviděl, že góly ji tam padaly náhodně nebo po standartkách, jinak hra za moc nestála. Bohužel se k tomu teď blížíme i my, kdy vypracovat si šanci je pro nás nadlidský úkol.
      Standu určitě ne do B. Jak jsem psal, nechat ho střídat a počkat do zimy, max. do léta, rozjížděl se vždy opravdu pomalu.
      Četl jsem rozhovor s Doležalem na Idnesu a musím říct - dobrý. Sice bych KJ nejradši vyrazil hned, ale jak jsem z rozumných a upřímných odpovědí Doležala pochopil, má KJ něco jako podmínku s výstrahou :) Prostě vedení o jeho chybách jednozačně ví, ale nechtějí hned zazmakovat.

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 16:25 |  
        0 0

        Nemusíme opakovat všechny sparťanské chyby. Kdyby si nechali Grigu, Bílka nebo Lavičku, tak jsou na tom stejně jak teď, ne-li lépe. Jak vyměníme kouče, budeme ho měnit dokola, protože žádný v Česku jednoznačně není. Někomu se víc líbí ten, někomu tamten. Jsou tady trenéři, kteří dosáhli ojedinělých lokálních úspěchů. Každý je svým způsobem jiná sázka do loterie. Loni vsadilo hned několik týmů na mladé neokoukané trenéry, dnes jsou ze všech těchto trenérských talentů zase asistenti a kluby vedou staří matadoři. Tak jako tady nejsou skvostní záložníci s nápady a neomylní střelci, tak tu nejsou ani špičkoví trenéři s návodem na evropský úspěch v kapse.....

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.10.2009 16:41 |  
        0 0

        Přeji Hezký den pane Huzghi, Marte a všichni ostatní a i Vám pane Japhy.
        Já se také nedomnívám, že by to bylo na škodu věci, když vidíme některé věci jinak. Určitě Vám mohu říci, že Váš názor plně respektuji a bude mě nutit se zamyslet a třeba i korigovat časem svůj názor. Standa je člověk, kterého si nesmírně vážím a nikdy nezapomenu, co pro Slávii udělal. Taky souhlasím, aby Standa Vlček do "B" týmu přeřazen nebyl. Já jsem si myslel, že on by si měl pár dní od této atmosféry a fotbalu úplně odpočinout. Leží to na něm jako deka a doslova ho to sžírá. Stejně se na hřišti trápí. Poslat ho do "B" by pro něho byla naprosto nedůstojná degradace jak fotbalisty i člověka.
        Jinak nechci řešit "rudézletné". To jsem už napsal, na jejich úroveň se přeci nechceme dostat. Já hledám způsob řešení pro naši Slávii, ten přeci není v tom, že budeme mít 6 hráčů na hostování v "A" týmu s tím, že nejsme schopni je zaplatit jako "ruďásci". Jestli se chceme dostat dál, tak musíme postavit mužstvo na delší období a věkově dobře poskládané s ohledem na nejméně tříleté fungování těchto hráčů. Rozumím tomu, že budeme muset prodat, bohužel jsme přišli díky nepostupu do LM nejméně o "stodvacet melounů" (beru v potaz, že evropský pohár nám cca "padesát melounů" dá). Ale to je díra dost veliká. A koho asi tak můžeme prodat z našich hráčů? Asi Vám to dochází, o koho se teď hraje a to fest. A přitom Mára nám obranu drží. Nevím jak bude fungovat např. stoperská dvojice Hošek - Vomáčka. Jsou to úvahy naprosto reálné. Jen poznámka k otázce dluhů vůči hráčům jak tu zmiňuje pan JIŘÍ 1. Hráči "A" mužstva žádné pohledávky vůči klubu nemají. U hráčů, kteří se nedostali do "A" a hrají za základy, tam je nějaké hašteření, ale jako dluhy bych to vůbec nanazýval. Vedení o chybách opravdu ví, jen se neschovávat za někoho a přijmout kus vlastní odpovědnosti. Asi proto, a to je dobře, se bude nejprve alespoň čtyřikrát měřit a pak se teprve řízne. Sokrates55

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          MarHud     před 15 lety 06.10.2009 20:27 |  
          0 0

          Děte někam vi akorát skuhráte že ste prodráli z lille a se spartou kdibiste měli aspon trochu rozumu přijali biste to ze vspřímenou hlavou volové AT ŽIJE AC SPARA PRAHA!!!!!!!!!!

          • Re: Slavia - Sparta 0:1

            MarHud     před 15 lety 06.10.2009 20:36 |  
            0 0

            Tento příspěvek psal můj nezvedený syn i přes můj výslovný zákaz.Budu asi muset dohlédnout na jeho školní výsledky,když je schopen nasekat v jednom příspěvku 6 hrubých chyb.Takže se omlouvám.MarHud.

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              Wommi     před 15 lety 06.10.2009 21:13 |  
              0 0

              Pockejte na jare,...hyn sa hukaze,..kdo bude vládnót Praze dál:)

            • Re: Slavia - Sparta 0:1

              ruda65     před 15 lety 07.10.2009 00:15 |  
              0 0

              Těch chyb tam má chlapec dvanáct (minimálně), slušný výkon. Malý sparťan, že?...

  31. Re: Slavia - Sparta 0:1

    Dobi     před 15 lety 07.10.2009 01:32 |  
    0 0

    Už to asi nenajdu, zdravím po delším čase všechny, dnes mám hafo práce s webem OP, ale aspon pečlivě čtu...
    A byl tu jakýsi Rumun, co řádek, to 20 hrubých gramatických chyb!! Zloba, urážky!! I já, ortodoxní češtinář, byt s německými kořeny, ale se striktní výchovou mámy-češtinářky se tu a tam překlepnu, to asi souvisí s prostředím netu. Ale to, co napsal onen vždyspokojený sralťan, je urážkou Havlíčka-Borovského, Čapka, Masaryka! Ale to je celá sralta, dělnický to klub, chlouba to KSČ... Snad jim v Bukurešti otevřou kurs základů češtiny, ale zda to mozečky s IQ 20 a níže pochopí, asi neeee. Ne, nechci rýpat do výsledku - občas se štístko obrátí zády,občas se projeví špatný koučink (počešťuji cauching jako pressing/presink). Dá se prohrát bitva, válka však pokrečuje dále. Naše prohra, kterou vydýchávám až nyní, byla směsí štěstí/smůly, "nevýkonu" soudruha Jecha (odveta za trest sudího Kaliningrada, jak byl někdejší přemyslovský Královec / Königsberg přejmenován) a problém v útoku Slavie konče. Sparta měla kliku jak Brno, aleˇŠLA ZA VÝHROU DŮSLEDNĚJI".Myslete si o mně, co chcete - nechci vyhazov KJ, ale klepněme ho nějak, tak trošinku bolestivěji přes prsty!!! A od Kladna a v Poháru v KV už existuje jediná cesta - VZHŮŮŮŮRU! Věřme! Dobi

    • Re: Slavia - Sparta 0:1

      MarHud     před 15 lety 08.10.2009 00:37 |  
      0 0

      Ten Rumun byl múj dvanáctiletý syn.A kromě toho,že jsem se za něj všem normálním slavistům omluvil tak Tobě Dobi teda rozhodně ne.Můžu Tě ubezpečit,že můj syn je na svůj věk nadprůměrně inteligentní až na tu disgrafii a hyperaktivitu,to jsou poruchy ale nikoliv inteligence,to Ty jako odborník na slovo vzatý jistě víš.Mám takový dojem,že Ty který jsi měl ve dvanácti letech sjetýho Nietcheho,Freuda ,Tolstého atp.by sis měl pořádně šáhnout do trenek,třeba tam něco najdeš.Jinak z dalšího Tvého komentáře ani netřeba dlouho dumat,co jsi za člověka.Typickej uplakanej slavista,kterej bulí,že Slavia byla nejlepší a rozhodčí a komunisti a bla bla bla bla.....Naprosto otevřeně Ti říkám,že Sparta i s tou šíleně zalepenou zálohou naprosto jednoznačně zvítězila a to jste ještě mohli být rádi,že jste v závěru nedostali ještě tři goly jako s Lille.U Vás jsem podobnou šanci kromě břevna nezaznamenal a nebo?Takže příště trochu soudnosti a pokory.ACS Forever!!!!!!!!!!_

      • Re: Slavia - Sparta 0:1

        smely (přítel SN)     před 15 lety 08.10.2009 11:59 |  
        0 0

        ...a ocividne je opravdu tvuj, strach mit nemusis ty ruda kuze. a propos, vy nemate svyuj web, ze musis i s tim svym jantarkem vopruzovat tady ?

        • Re: Slavia - Sparta 0:1

          MarHud     před 15 lety 08.10.2009 15:28 |  
          0 0

          Když tady mě to baví víc,jak se pak rozčilujete,nadáváte a tak.

  32. Re: Slavia - Sparta 0:1

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 09:45 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk].