Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia - Lille 1:5

Fotbalisté Slavie nedokázali ve druhém zápase Evropské ligy získat první bod do tabulky, přestože hráli doma s Lille. Po hrubých chybách a ostudném druhém poločase nakonec prohráli 1:5, i když poločasový výsledek byl příznivý díky proměněné penaltě Belaida. Shrnutí: výsledek a výkon = totální ostuda! Prohlédněte si 8 fotek.

Čtvrteční večer patřil fotbalu. Do Edenu poprvé zavítala Evropská liga a soupeř ze skupiny papírově nejlehčí. Pokud slávisté chtěli pomýšlet na postup ze skupiny, tak tříbodový zisk byl nutností.


První poločas tomu opravdu nasvědčoval. Hrál se vyrovnaný zápas se šancemi na obou stranách. Slavia tentokrát ani brzy neinkasovala, naopak již v páté minutě vybojoval Šenkeřík penaltu, kterou následně s přehledem proměnil Belaid. V Edenu vládla výborná atmosféra a na dobrý výsledek bylo zaděláno. I hosté se dostali do zakončení, ale Vaniaka nepřekonali. Naopak tuniský záložník Belaid dvakrát nebezpečně vypálil z dálky do rohu branky a vysloužil si potlesk. Francouzský gólman, který si brzy vysloužil nepřízeň domácích fanoušků, vždy dokázal míč vyrazit. Stav v poločasové přestávce byl tedy velmi příznivý.


Druhá půle začala naopak nejhůře, jak mohla. Kapitán Suchý srazil soupeřův centr za záda Vaniaka. Bylo vyrovnáno, ale na sešívaných to znát nebylo. Naopak se vrhli do útoku a chybělo velmi málo ke gólové radosti. Hloušek s Vomáčkou se však neprosadili. Nikdo v tu chvíli netušil, co se bude dít za několik minut. Klíčové bylo střídání v třiašedesáté minutě, kdy šel ze hřiště Raqued. Pokud to bylo ze zdravotních důvodů, tak se nedá nic dělat. Jestli tomu však bylo jinak, tak se tato výměna zapíše do řady prokaučovaných zápasů trenéra Jarolíma. Po jeho odchodu se totiž hra Slavie záhadně sesypala. Sešívaní začali nepochopitelně kazit a nebyli schopní udržet míč na svých kopačkách. Naopak ho často nabízeli soupeři a ten neváhal. Chyboval i do té doby vynikající Belaid. Vaniak chvíli ještě nekapituloval, ale vydržel to jen do jednasedmdesáté minuty, kdy se prosadil střídající Frau. Trenér Jarolím se snažil oživit mužstvo dvojitým střídáním, ale to přineslo spíše efekt opačný. Hosté si dělali, co chtěli a v závěru pohodlně přidali další tři branky. V Edenu zavládlo obrovské rozčarování, nikdo nechápal, jak se z nadějně vypadajícího utkání mohla stát obrovská ostuda. Smutný byl pohled na do konce makajícího Hlouška a na druhé straně na jeho odpočívající spoluhráče. 

Je otázkou, zda peníze za účast v pohárové Evropě stojí za ostudu. Jen s hrůzou teď můžeme vyhlížet utkání proti mnohem silnější Valencii. Prohrát se samozřejmě může, ale takhle rozhodně ne. Doufejme, že hráči společně s trenérem napraví své totální selhání již v pondělí.


Slavia - Lille 1:5 (1:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid (76. Vasiljevič), Ragued (62. Grajciar), Volešák, Janda - Šenkeřík (76. Vlček), Hloušek
Branky: 6. Belaid (pen.) - 85. a 90. Gervinho, 47. vlastní Suchý, 71. Frau, 88. Souquet
Diváci: 9158

Komentáře (129)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Lille 1:5

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 22:58 |  
    0 0

    Chudák Hloušek kam to přišel... :))

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Kactus     před 15 lety 01.10.2009 23:19 |  
      0 0

      jediný běhal až do konce, i na konci.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        denydzlSKS     před 15 lety 01.10.2009 23:21 |  
        0 0

        tak on takovej janda taky běhal...a hodně...možná i víc!!je to hrozně smutný...možná se budu rouhat, ale zlatý druhý místa s pěknou hrou:(

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          Gordon (host)     před 15 lety 02.10.2009 04:43 |  
          0 0

          co to kecas, janda porad lezel, nemohl behat, pan G.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      bronda     před 15 lety 01.10.2009 23:25 |  
      0 0

      Zdravím všechny smutné slávisty.Píši první komentář,ale musím již říct :"Jarolím ven".To co dnes udělal je ostuda trenéra.Vystřídat Ragueda,který držel obranu a se kterým jsme hráli celkem slušný zápas,nechat tam Jandu a Volešáka,jež nebylo vůbec vidět,ba ani hrát,je pomaličku zločin.Nemá nám asi již co dát,hra je horší a horší,střídání pro normálního fandu,trochu znalého fotbalu nepochopitelná.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        samciz (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 10:15 |  
        0 0

        No, ten Ragued měl zdravotní potíže. Máte ale pravdu, že s Jandou a Volešákem to bylo 9 proti 11 :(

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      edenian     před 15 lety 01.10.2009 23:45 |  
      0 0

      No, kam to přišel, hlavně kdy tam za nim půjde Komňacký...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:52 |  
        0 0

        Presne! Klidne ho vyplatit 5ti milionama ze smlouvy, ale Komnacky je prisnej jako KJ, ale zaroven lidskej. A uspesnej. Potrebuje to zmenu.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:02 |  
          0 0

          Jo. A taky mi připadá chytrej. Ale obávám se, že změna trenéra se letos nestane. Popravdě vůbec nevim, co tak asi můžeme očekávat. Ale kdyby ano, to už by si mohl Pelta za ty prachy od nás koupit Rosickýho :-)

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:27 |  
            0 0

            No, já očekával, že dojde ke změně v realizačním týmu. Za odvolání KJ jsem už přes rok, podle mě tohle jen začíná pomalu gradovat. Chyby dělá pořád, ale dělá je horší a horší a neponaučí se. Dřív byl jeden prokaučovanej zápas za sezonu, max půlsezonu... Letos jsou to už minimálně tři - Tiraspol bezesporu, v Brně a dneska. A to nepočítejme, že je nakonec vlastně překvapení, že dneska nenarval Hlouška na beka :(

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              quelhar (admin)     před 15 lety 02.10.2009 16:11 |  
              0 0

              Co bylo prokaucovane na zapasu v Brne?

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      PUMAKING     před 15 lety 02.10.2009 00:40 |  
      0 0

      bohužel jediný slušný hráč dnes. I když tu většina bude zas mít odlišný metr k oblíbencům a neoblíbeným hráčům tak např. Belaid zvlášť v druhém poločase byl na pár facek, aby se probral a aspoň jednou se pohnul. Janda opravdu nemá vůbec v zápase nyní co dělat a nevidí to snad jen KJ. Hubáček jindy poctivá jistota teď neuvěřitelně chybující zoufalost. I když se jindy zastávám Ládi Volešáka jelikož k jeho výkonům je hodně lidí neobjektivních teď nelze než říct špatný, neboť se snad bojí hrát a přijde mi, že si snad skoro schválně stoupá tak, aby mu nemohli nahrát. Já bohužel hlavního vyníka vidím v KJ a celkovému stylu, kdy hráče sundává ze sestavy jak ho napadne, nemá snad žádnou koncepci atd. I ostatní naši oblíbenci laxnost a zoufalství. Střídající hráči zejména Vasiljevič to byla hnusná třešen na odporném dortu. Na co dál čeká vedení SKS opravdu nevím, ale dlouhodobá tragédie v naší hře se přeci už musí řešit.

  2. Re: Slavia - Lille 1:5

    MarkMobius     před 15 lety 01.10.2009 22:59 |  
    0 0

    Přátelé, je vidět jak důležití pro hru Slavie jsou Hocine Ragued a Tijany Belaid... Stejně tak nechápu, co dělá v sestavě Láďa Volešák??? To není hráč pro Slavii...

    Ačkoliv to obyčejně nedělám, oznámkuji sestavu:

    Vaniak 3 - Krajčík 3, Suchý 6, Vomáčka 4, Hubáček 3 - Belaid 8, Ragued 6, Volešák 2, Janda 2 - Šenkeřík 5, Hloušek 3

    Grajciar, Vasiljevič, Vlček - sorry, ale víte že tam byli?

    Bída, svrab a neštovice...

    Tohle je fotbal... Eden Hazard

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      edenian     před 15 lety 01.10.2009 23:49 |  
      0 0

      Láďa Volešák je tam proto, že tam neni Jarolím, jestli to náhodou nevíš :-)

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      rudahvjezda     před 15 lety 01.10.2009 23:57 |  
      0 0

      belaid ve druhý půli strašně chyboval a ztrácel balony. první půle krásná, ale ve druhý často ostatním zavařil...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Ravik     před 15 lety 02.10.2009 00:06 |  
        0 0

        hmm ale kdyz vsichni stoji tak se blbe nahrává.. jeho výkon šel dolu po odchodu ragueda.. tomu lze nahrát snad vždy. Střed zálohy bych nechal do konce podzimu tuniský.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:10 |  
          0 0

          Rozhodně. Nic lepšího nemáme.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:12 |  
          0 0

          Jo a Belaida když začne motat nohama střídat Šmicrem.
          S tim by se dalo vydržet.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          harry     před 15 lety 02.10.2009 00:19 |  
          0 0

          přesně tak,narozdíl od ostatních nehraje alibisticky-ve druhé půli mně těmi přihrávkami také xkrát nadzvedl,ale když si zpětně promítnete ty situace,kdy ostatní bud stáli nebo byli shovaní za protihráčem....

  3. Re: Slavia - Lille 1:5

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 23:02 |  
    0 0

    Taková ostuda! Někteří hráči nejsou hodni nosit náš dres. Od 65.minuty jsme absolutne ale ABSOLUTNĚ odpadli. Pak už jsme snad ani nehráli. Nepochopil jsme stáhnutí Ragueda ze hry. Proč hráli celý zápas Volešák s Jandou jsme už vůbec nepochopil. Volešák téměř neviditelný, Janda stále z formy. Ke konci už mi to přišlo jak na Arsenalu, kdy už snad hráčům bylo jedno kolik to bude. Takže nejdůležitější pro ně bylo si pak po zápase s někym vyměnit dres asi. To že jsme první půli hráli tak dobře je stejně jedno,pač v lize takhle hrát stejně nebudeme, spíš budeme hrát tak jako od 65. minuty.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      edenian     před 15 lety 01.10.2009 23:58 |  
      0 0

      Já myslim, že jsme neodpadli, po vystřídání Ragueda a pak ty další střídání prostě rozesr... všechno co fungovalo, nemůžeš čekat že tři hráči přijdou a budou frčet jakoby nic. Eště jak to tam KJ nadávkoval, tak to vypadalo jako sabotáž. On je úplně ochromil, ať je to jak je, já dneska nějakou velkou vinu hráčům nedávám, myslím že dlouho hráli maximum toho, co ve druhý evropský lize můžou. Že to nestačí, to je Pravda, ale lepší to nikdy nebude. Kdyby jsme byli v LM / jen tak jako jó, protože s Olymp. Pireus bysme si ani nevrzli/ tak dostáváme osmičku pokaždý. To je realita.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Jakubisko     před 15 lety 02.10.2009 00:54 |  
        0 0

        co s tím má společnýho Olympiakos? my bychom samozřejmě jako nasazení hráli s někým slabším, např. s Ventspilsem

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          harry     před 15 lety 02.10.2009 10:25 |  
          0 0

          ten má narozdíl od nás(sice ve slabší skupině) po dvou zápasech dva body...

  4. Re: Slavia - Lille 1:5

    Heretic (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 23:05 |  
    0 0

    Mě se tedy značně nelíbili Krajčík(nestačil na nic), Janda(všechno špatně), Volešák(dost špantě), rozhodčí(minimálně divné posuzování faulů) a Karel Jakrolím. Jinak to bylo moc pěkné(Belaid,Ragued,Suchý,Šenkeřík,Hloušek). Naprosto špatná střídání, zejména střídaní hráči. Pochopím maximálně unaveného Belaida. A střídající nepředvedli nic. Šmíca na plac.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Heretic (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 23:21 |  
      0 0

      Na druhou stranu je to jen hra a kdyby Vomáčka balon minul úplně, tak ho tam Suchý dorazí. Stav 2:1 60.minuta a hrálo by se úplně jinak.

  5. Re: Slavia - Lille 1:5

    denydzlSKS     před 15 lety 01.10.2009 23:09 |  
    0 0

    janda, volešák, jarolím?! nikdy jsem nikoho ze slavie neshazoval urážkama, ani jsem nikdy nebyl pro odvolávání trenéra, ale.....ALE!!geniální tahy: ragued grajciar, janda + volešák v základu, btw. hrál vůbec vlček??..... mě nevadí ty tři góly na konci, ale i kdyby to skončilo 1-2 tak to nic nemění na té hrůze!! volešák zahrál o něco líp než obvykle, ale i tak!! je mi líto sucháče..ten hrál výborně. vaniaka je mi líto taky...belaid hrál asi jen do 60. minuty...uff (poznámka: co dokážou mladý kluci z béčka, kteří se chtějí předvést!!!) jandu lituju!! podle mě je mu samotnému trapné, že ho kj staví...vždyť kdybych místo něho nsatoupil já, tak bych minimálně polovinu soubojů ustál!! prosím, vysvoboďte nás i jeho!!:-(

  6. Re: Slavia - Lille 1:5

    socolik     před 15 lety 01.10.2009 23:20 |  
    0 0

    Dusledek toho co dlouhodobe predvadime v lize. Tam take urcita cast hracu maka maximalne jeden polocas. A najednou se po nich chce hrat cely zapas. A to se jeste rika, ze je Jarolim na nase pomery prisny trener...
    Porad se rika jak maji evropsky tymy vyhodu v technice, rychlosti atd... A najednou je videt, ze hlavni rozdil je jinde. V pristupu hracu - v profesionalite.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Heretic (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 23:23 |  
      0 0

      V minutách 65-72 jsme nezpracovali snad ani jednu přihrávku. Něco na tom bude, Tragedie..

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        kokac     před 15 lety 02.10.2009 00:00 |  
        0 0

        Ještě že jsme se sesypali až po 22:00, páč tohle bylo dětem nepřípustný........

  7. Re: Slavia - Lille 1:5

    Varan     před 15 lety 01.10.2009 23:22 |  
    0 0

    Pokud Ragued nestřídal pro zranění, tak mám za to, že to KJ kapitálně po.......

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:15 |  
      0 0

      A byl vůbec Trapp na lavičce? Pokud ne, tak...
      Sabotáž.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Jakubisko     před 15 lety 02.10.2009 00:16 |  
        0 0

        jo, byl na lavičce

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      jack09     před 15 lety 02.10.2009 00:19 |  
      0 0

      KJ by mel najit odhvahu a poskytnout online rozhovor a tyhle nepochopitelny veci vysvetlit...
      jinak takhle uz na bohemce taky stridal Ragueda pokud se nepletu a taky to nikdo nechapal...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Jakubisko     před 15 lety 02.10.2009 00:21 |  
        0 0

        ne, tam zase takhle střídal Vasiljeviče...:(

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          jack09     před 15 lety 02.10.2009 00:29 |  
          0 0

          sorry, s tim Raguedem to bylo zapas pred tim s banikem, kdy ho stridal v 86.minute Volesak jeste za stavu 2:1, taky dost nepochopitelny, nevim co tim KJ sleduje

  8. Re: Slavia - Lille 1:5

    brekekeSKS     před 15 lety 01.10.2009 23:24 |  
    0 0

    Nejvyssi cas na vymenu trenera - moznost c. II.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      rek     před 15 lety 01.10.2009 23:26 |  
      0 0

      souhlas !!!!JAROLIM VEN !!! A cestou ho ještě pořadně nakopat do ...

  9. Re: Slavia - Lille 1:5

    Ravik     před 15 lety 01.10.2009 23:26 |  
    0 0

    KAREL JAROLÍM NEVÍ CO DĚLÁ!!

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:36 |  
      0 0

      Ale koho?! Ja bych byl vsema deseti pro Komnackeho. Radsi ho vyplatit ze smlouvy nez kupovat dalsi "Besty", "Abrahamy" apod...!!!

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Sesivany     před 15 lety 01.10.2009 23:58 |  
      0 0

      A co Zeman? Ten je v Itálii po té dopingové aféře vyřízený a už dlouho nikoho netrénoval. Myslím, že by šel hned. Nevím, jestli by přinesl výsledky, ale všechny týmy, které trénoval, hrály líbivý fotbal. Taky bych se chtěl konečně podívat na Slavii jako za starých časů Cipra a Beránka.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:02 |  
        0 0

        A umis si predstavit, ze Zeman za mesic rekne, ze Dolezal je blbec? Nebo ze Hasek?

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        denydzlSKS     před 15 lety 02.10.2009 00:02 |  
        0 0

        zemana bych bral...sice by jsme asi nic nevyhráli(ligu, ale tu s tímhle nevyhrajem taky), ale alespoň by se hrál útočnej fotbal..hodně gólů atp...i když dneska taky bylo hodně gólů...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:09 |  
        0 0

        No hlavně by nás dva roky učil systém, kterej hraje jen on a to nevim jestli bys zkousnul... Já bych teda Slavii za Cipra a Beránka už oželel, časy se změnily.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        mirecek1111     před 15 lety 02.10.2009 01:04 |  
        0 0

        Proboha kolikrát se tady to jméno ještě objeví. Zeman je deset let trenérsky mrtvý muž.
        Jak můžeme vůbec porovnávat pana Jarolíma s někým, kdo v posledních snad 10 angažmá nikde nevydržel víc než půl roku.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          edenian     před 15 lety 02.10.2009 01:09 |  
          0 0

          Tak.

  10. Re: Slavia - Lille 1:5

    slimak     před 15 lety 01.10.2009 23:27 |  
    0 0

    chápu Vaši nasranost, ale je to fakt jen hra..bylo by navic nespravedlive videt dnes vsechno tak cerne, jako jsou vaše komentaře..

    fotbal prvních 65 minut byl z naši strany jeden z nejlepších za poslední dobu..spíše se můžem bavit o selhání na konci..je vcelku jedno prohrat 2:1 nebo 5:1..zápas rozhodli indivudualni chyby pri 1. a 2. golu a stridani Ragueda.zaloha zacala zbytecne ztracet balony a nechytali se dnes ani krajni obranci

    zklamali me fanousci

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      rek     před 15 lety 01.10.2009 23:30 |  
      0 0

      Kecy, kecy, Jarolimova dlouhodoba koncepce jen přinesla svoje zasloužene ovoce !!!

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Kactus     před 15 lety 01.10.2009 23:31 |  
      0 0

      Ti co neprisli? nebo ti co zmizeli po tretim nebo ctvrtem golu? nebo ti co fandili az do konce? nebo ti co spivali dejte jim bura? :)
      no nic, konak na dobrou noc jsem jiz vypil, na stadionu jsem si vypil trpkost az do konce.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slimak     před 15 lety 01.10.2009 23:47 |  
        0 0

        ti co zpivali dejte jim bura

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          Jakubisko     před 15 lety 02.10.2009 00:01 |  
          0 0

          zpívalo se "slávisti dejte jim bůra" = ironie, ne aby jsme bůra dostali, ty chytráku...

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            slimak     před 15 lety 02.10.2009 00:06 |  
            0 0

            omlouvam se, v tv jsem slysel jen ,,dejte jim bura"

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              edenian     před 15 lety 02.10.2009 00:20 |  
              0 0

              Mě zklamali ti co leželi u TV. 9tis. je ostuda stejná jako 1:5

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      denydzlSKS     před 15 lety 01.10.2009 23:34 |  
      0 0

      já nevidím všechno černě, výbornej byl marek suchý!! klobouk dolu!! ale jestli se ti to do 60. minuty líbilo...mě teda ne...kombinace nám sice šly šly, ale nevedly k ničemu, k žádný šanci k ničemu!! btw. ať mi nikdo neříká, že pánové trapp, grajciar či trubila zaostávají za jandou volešákem a jinými o tolik, že se podívají sotva na lavičku!!

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Ravik     před 15 lety 01.10.2009 23:41 |  
      0 0

      asi nemají smysl nějaké hlubší komentáře, všichni jsme to viděli. V plné nahotě se jen ukázaly dlouhodobé problémy našeho fotbalu (pomalost, pohodlnost, špatná kondice) a neřešené herní problémy Slavie (od výběru posil, neschopnost najít ideální sestavu atd.) To nebylo dnes o Jandovi nebo Hubáčkovi, ale o tom, co sotva stačí letos na podzim na ligu asi opravdu nemůže stačit na Evropu.

      K dnesku jen dvě drobnosti: 1. Nevim co KJ sleduje tím, že staví hru na tom, že v záloze jsou 4 defacto střední záložníci, kteří si mění místa a výsledkem je, že vůbec nehrajeme po krajích. Matěj je bez kondice a Hub to neumí. Levá strana v podstatě neexistuje a když se Matej nerozebehne, tak jediný nebezpečí je Hloušek, Belaid a Šenkeřík. 2. Stáhnout Ragueada a dát na DZ Volešáka, který dostal právě žlutou kartu a každý jeho zákrok po další kartě volá může jen vůl.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slimak     před 15 lety 01.10.2009 23:48 |  
        0 0

        s timto urcite souhlas

  11. Re: Slavia - Lille 1:5

    slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:33 |  
    0 0

    Fandove Lille dneska museji skakat 10 m vysoko. Odpustena penalta, druha zluta pro brankare,neviditelnej hrebik za kterej Slaviedostane 20.000 €, pet golu z niceho. A my, my muzeme byt radi za jednu malickost - promenenou penaltu. No, tak aspon neco pozitivniho...

    Jinak ve 124 bylo ve 13.rade vedle me pet Frantiku, i ti kluci opaleni nechapali toho brankare, parkrat si tez zabuceli. Bud jsou to kamosi Hocina ci Belaida, nebo vsechna cest. Ten co predvadel.....

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Kactus     před 15 lety 01.10.2009 23:34 |  
      0 0

      jo, jejich brankar byl kapitola sama o sobe, ten byl zraly na cervenou.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:44 |  
        0 0

        Je to mamrd. Vsichni zaslouzi absoloturium za to, ze nikdo nevybeh a nenapalil mu. Jestli jsi videl co delal pri golech... to je fakt curak. Nejen ze ma takovy zakroky, nejen ze nabonzuje hrebik co prej nikdo nehodil, nejen ze nabonzuje Voldu za lehkej stouvchanec kterejch je v zapase nekolik a Volda dostane zlutou, ale ten curak, damy prominou, jinak se to ale neda nazvat, jeste provokuje pri golech. On fakt snad chtel, aby mu nekdo napalil.

        Trochu parafraze jednoho latinskeho prislovi: Licet Lille, non licet Slavia. Dnes to platilo beze zbytku. Co jedovoleno Lille, neni dovoleno Slavii. Bohuzel v latinskem originalu se jedna o boha a vola... :-( Ale dnes jsme na hristi volove byli:-((((

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          moe     před 15 lety 02.10.2009 00:06 |  
          0 0

          Prosím můžeš popsat to s tím hřebíkem a co dělal před 124, obojí mi na stadionu uniklo...

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:33 |  
            0 0

            Nabonzoval nějakej hřebík, že na něj někdo v prvním poločase hodil. vážně si člověk s sebou běžně bere na stadion hřebík.... kdyby řek pet láhev, zapalovač... ale hřebík????

            a před 124 skákal jak opice, musím se pak podívat na záznam, jestli to tam náhodou nebude, ale zdálo se mi, že po 4. nebo 5. gole i ukázal směrem na tribunu za bránou fakáče....

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 01.10.2009 23:39 |  
      0 0

      Jeste 2. pozitivní věc je že nás Valencie po tomhle výkonu podcení

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        edenian     před 15 lety 01.10.2009 23:43 |  
        0 0

        Podcení tak, že nám dá čtyrku s Béčkem :-)

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:47 |  
        0 0

        Jo. Jenze to nam muze byt jedno. Podceni a da nam stejne ctyri fiky s juniory v sestave. Bohuzel. V kvalite hracu to neni. Mozna v hlavach. Nechtelo by to hromadne zajit ke sportovnimu psychologovi?, alespon neco zkusit...

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:39 |  
            0 0

            to jo, když to bereš takhle...

            btw další pozitivum! Nedostali jsme gol v prvních 8. minutách. To musíme vyzdvihnout!!

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 15:03 |  
              0 0

              Jo to bych taky chtěl vyzdvihnout,naopak jsme ho dali mi a navíc z PENALTY'další pozitivum

  12. Re: Slavia - Lille 1:5

    Sesivany     před 15 lety 01.10.2009 23:38 |  
    0 0

    Doteď jsem Jarolíma chválil, ale myslím, že je čas na změnu. Dovedl nás ke dvěma titulům, za což mu patří dík, ale nedokáže překročit svůj stín. V Evropě hrajeme druhé housle a když se daří tak maximálně důstojnou roli. Neříkejte mi, že za Beránka jsme měli lepší tým. Jo, dostali jsme trojku ve Vigu, ale doma jsme je dokázali pořádně prohnat. Nebo takový Besiktas, skvělý dvojzápas se smutným koncem. Dnes nás doma vyklepne průměrný francouzský tým. V Evropě se za Jarolíma nechytáme, ve dvojzápasu proti Ajaxu při nás stálo tři metráky štěstí a jediný suverénní výkon na evropské scéně, co jsem viděl, byl druhý poločas proti Tottenhamu. Zbytek byly jen mdlé výkony s občasnou výhrou proti průměrnému celku.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      rek     před 15 lety 01.10.2009 23:42 |  
      0 0

      Zlatej Beránek, kde jsou ty časy Partizan 5:1 , PAOK 4:0 atd..

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Varan     před 15 lety 01.10.2009 23:44 |  
      0 0

      Já jsem rigidní zastánce Jarolíma, a spoustu jeho kroků jsem dokázal pochopit. Nicméně i já musím konstatovat, že má víra je maximálně otřesena....S poříchody i odchody bych se srovnal, přišli mi logické i ku prospěchu Slavie, ale přestávám rozumět střídáním během zápasů a tohohle obzvlášť.... Poikud už stáhl Ragueda, tak jsme vsadili na totální ofenzívu nebo co ? Od té chvíle jsem měli ve středu díru, a pokud byl zraněný tak se snad střídá DZ za DZ, takže Trappa (byť Ragueda nedosahuje ani náhodou) a do sevřené obrany mi přijde nasazení Vlčka na úkor Naumova jako luxus....

      No tak v pondělí buď vše napraví derby, nebo je na čase uvažovat o změně koncepce....Hlavně už zastavit rotaci kádru každého 1/2 roku

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Varan     před 15 lety 01.10.2009 23:44 |  
      0 0

      Já jsem rigidní zastánce Jarolíma, a spoustu jeho kroků jsem dokázal pochopit. Nicméně i já musím konstatovat, že má víra je maximálně otřesena....S poříchody i odchody bych se srovnal, přišli mi logické i ku prospěchu Slavie, ale přestávám rozumět střídáním během zápasů a tohohle obzvlášť.... Poikud už stáhl Ragueda, tak jsme vsadili na totální ofenzívu nebo co ? Od té chvíle jsem měli ve středu díru, a pokud byl zraněný tak se snad střídá DZ za DZ, takže Trappa (byť Ragueda nedosahuje ani náhodou) a do sevřené obrany mi přijde nasazení Vlčka na úkor Naumova jako luxus....

      No tak v pondělí buď vše napraví derby, nebo je na čase uvažovat o změně koncepce....Hlavně už zastavit rotaci kádru každého 1/2 roku

  13. Re: Slavia - Lille 1:5

    Wommi     před 15 lety 01.10.2009 23:39 |  
    0 0

    ..zajimavy, jak pohledy na vec jsou rozdilny,..ja jsem treba videl skvelyho belaida, kterej ale v dobe krize tym nepodrzel, naopak pomalou rozehravkou cca 2 x rozjel utok frantiku,...

    ..jinak nelibil se mi dnes muj oblibenec Hub, kterej bohuzel nestacil a kazil a pak tedy ale hodne krajcik,...

    ..obecne, co mi tedy uplne sere je pristup hracu,...sice tu nadavate na jandu,..ale spolu s hlouskem se snazili,..makali, napadali,..a to ja ocenim vic..nez kdyz je to jedna nula a krajcuik se plouzi pro mic pul hodiny,..to zdrzovani,,..nehrani..to je nejvic,..musim rict ze bych je nekdy praskal bicem!

    ..trochu se bojim derby,..protoze myslim ze zrovna nakoply nejsou,..jediny snad co je ok je to ze sparta ne tom neni o moc lip.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      slimak     před 15 lety 01.10.2009 23:55 |  
      0 0

      kraje obrany byly opravdu spatny a to predevsim dozadu, coz je celkem zasadni problem..hodne spatnej byl i Volesak...

      jinak na spartu jsem koukal (nemohl jsem jit na slavii, protoze jsem nemocnej) a byla mnohem horsi nez my a to hrala proti hodne tymu tak na urovni Boleslavi..
      kazdopadne, kdo prohraje derby, bude se brodit v hovnech

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Wommi     před 15 lety 02.10.2009 00:00 |  
        0 0

        ..jo to mas recht,..bohuzel volesak(kteryho mam taky rad)..byl bohuzel velmi nevyraznej!...
        ..ve finale je jedno jestli je to 1:2 nebo 1:5...ty tri goly nehrajou roli..ale stejne koukas na ty kluky a rikas si,..aspon by mohli maknout a oni se tam plouzej a nic.

        ..sympa bylo ze nakonec ty francouzsky fandove skandovali slavia,..slavia..to mi potesilo,..jinak se "tesim" na dalsi vyprask,...dnes rano jsem si chytre koupil balicek:)..tak uvidime.

        ..co se tyka nasich fandu, docela jsem rad, ze jim kotel aspon dal vedet, ze takhle asi uplne ne..a pak jim presto zazpival "tu nasi"!to ocenuju!

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          slimak     před 15 lety 02.10.2009 00:13 |  
          0 0

          tam byl pak problem hlavne v psychice, do 65 minuty hrajem o vitezstvi a behem par minut to je najednou 3:1..cela hra se totalne rozlozila, nikdo to neuklidnil,
          ve chvilich, kdy jsme pod tlakem vyrazne chybi zkusena osobnost v zaloze (v nasem pripade idealne Smica nebo driv Tavares, hodne moc chybel Jarda Cerny) i proto bylo tak citelny stridani Ragueda...

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      slaviator     před 15 lety 01.10.2009 23:59 |  
      0 0

      Chapals co delal ten jejich brankar pred 124...?? Se divim ze na nej ten manik v cca 5.rade co furt vyskakoval pri kazdem "upisknuti" nevlit

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      socolik     před 15 lety 02.10.2009 00:01 |  
      0 0

      Souhlas. Janda sice je totalne mimo formu, ale neflakal se (je smutny, ze to staci na zaklad). Krajcik me taky vytaci. Hraje uplne bez zajmu.

  14. Re: Slavia - Lille 1:5

    edenian     před 15 lety 01.10.2009 23:41 |  
    0 0

    Jarolím se definitivne zbláznil. Ze zálohy, která moc nevymyslí, ale docela drží vyndá Ragueda, kolem kterýho skoro nic neprojde a vsechno následný střídání už jenom rozkládá tým i hru víc a víc, no to nevim, zajímalo by mě jestli s nim vůbec někdo mluví, jestli to někomu musí vysvětlit, nebo jestli si prostě může dělat co chce?

  15. výsledek a výkon NErovná se ostuda

    rudahvjezda     před 15 lety 01.10.2009 23:56 |  
    0 0

    výkon až na posledních 20 minut, kdy to bylo na ručník, byl podle mne naopak velmi dobrej a mně se to líbilo.
    co se týče hodnocení, je to těžký, posledních 20 minut to všem sundalo dolu o mnoho stupňů... ale rámcově: vaniak 5 - krajčík 3, suchý 4, vomáčka 4, hubáček 5 - janda 2, volešák 3, belaid 5, ragued 5 - šenkeřík 5, hloušek 4
    grajciar, standa a vasiljevič se nedostali k balonu, takže nehodnotím.

  16. Re: Slavia - Lille 1:5

    harry     před 15 lety 02.10.2009 00:16 |  
    0 0

    Píšu pln negativních emocí.Pohár trpělivosti přetekl-myslím,že je Jarolím už nemá týmu absolutně co dát a dneěek byl dalším truchlivým představením,ke kterému přispěl vlastním dílem svými přehmaty.Myslel jsem,že tiraspolskou ostudu jen tak něco nepřekoná- a vida,nemuseli jsme čekat ani dva měsíce a máme tu další kolosální kolaps,který se v dnešním hracím dni EL vskutku krásně vyjímá.Po první půli jsem žil ještě v bláhové naději,ale to co se dělo hned s hvizdem rozhodčího po pauze bylo něco neskutečného.Po neštastnym vlastním golu to vypadalo,že snad není konec naděje na dobrej výsledek,ale NEPOCHOPITELNÉ střídání Ragueda,po kterém jsme začali totálně propdadat ve středu hřiště bylo začátkem konce.Po jeho střídání šel dolů i výkon v první půli velmi solidního Belaida.Co však na hřišti stále produkují pánové Janda nebo Volešák,kteří zůstali po celých devadesát minut to je opravdu na přesdržku-kdyby tohle zahrál nenáviděný MJ,chtěl bych vidět ty příspěvky..Poslední čtvrthodina byl zmar,kterej jsem viděl v záchvatu masochismu až do úplného konce včetně po zápasové "komunikace hráčů s kotlem"...
    Na pondělní derby se vůbec netěším,ani na něj nemám chut,snad jen permice a setrvačnost(skvěle popsáno v jedné části Fotbalové horečky od Hornbyho) je to jediný co mně tam dostane.
    Myslíte,že se bude něco dít??Stávající situace je totiž jedním slovem neúnosná.....

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      slimak     před 15 lety 02.10.2009 00:31 |  
      0 0

      jestli se neco bude dit, uvidime po derby..ale i kdybychom ho prohrali, myslim, ze KJ bude mit silnou pozici...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        harry     před 15 lety 02.10.2009 00:41 |  
        0 0

        já jen dodávám-bohužel.Začíná mi připomínat Brucknera u národáku-po letech relativních úspěchů,čas přehmatů,vlastní ješitnost,žádná názorová oponentura-a mezitím ujíždějící vlak....

  17. Re: Slavia - Lille 1:5

    japhy     před 15 lety 02.10.2009 00:16 |  
    0 0

    Tady se asi bude někdo pakovat...Minimálně po derby. Těch šancí, co mají soupeři v posledních zápasech, to jsem neviděl. Naopak my si za zápas stěží vytváříme tak dvě, tři. Prostě se zhroutilo, to, co bylo tak pracně vybudováno. Před sezonou byly všechny posty prý zdvojené, některé i ztrojené. Výsledkem je, že alternativou za levého beka je útočník nebo pravý bek, za levého záložníka pravý s úplně jiným stylem hry, jednoho of. záložníka(pánbůh zaplať) prodáme, abychom pak hráli se dvěma záložníky defenzivními, atd. A navíc nevím, kam nám pravidelně po hodině hry mizí fyzička. Takže díky za utrpení a s hrůzou očekávám derby. To bude zápas pravdy.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      japhy     před 15 lety 02.10.2009 00:22 |  
      0 0

      A pořád musím myslet na to, jak KJ odstřelil Grajciara, že prý nedůsledně bránil. Co ale předvádí Matěj, to je vážně na zamyšlenou. Vím, že toho Grajciar dneska moc nepředvedl, ale aspoň by si máknul. Dneska měl Matěj přístup přesně jak MJ.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Wommi     před 15 lety 02.10.2009 00:25 |  
        0 0

        ..jak dneska nekdo trefne poznamenal,...

        TO JE TA JAROLIMOVA NOVA KONCEPCE:)

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:38 |  
          0 0

          Dostávat doma rychtu s týmy jako Lille? Tak to nechci vidět Jarolímovu novou koncepci za dva roky... :((((((

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            Wommi     před 15 lety 02.10.2009 09:13 |  
            0 0

            rek bych, ze za dva roky uvidis koncepci asi uplne nekoho jinyho...
            .)

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              slaviator     před 15 lety 02.10.2009 11:53 |  
              0 0

              To doufam :) Snad to nebude z blata do louze ale

  18. Re: Slavia - Lille 1:5

    Khadgar     před 15 lety 02.10.2009 00:21 |  
    0 0

    Ještě že mám doma tolik alkoholu...

  19. Re: Slavia - Lille 1:5

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 00:35 |  
    0 0

    Tak odpornej vykon dlouho nepamatuju.. teda nepocitaje tiraspol..:-(. Aby se tym rozsypal jako kluci na hanspaulce, to se jen tak nevidi. Francouzi pritom nehrali nic zvlastniho, nejde o to, ze bychom na to nemeli, ale jak ostudne jsme zahrali. Tym nefunguje, hraci si nepomohou, nevyhovi, bojuje jen nekdo, ve druhy puli jsme ani neobsazovali hrace, totalni pruser a ostuda. KJ naprosto nepochopitelne stahnul Ragueda - nejdulezitejsiho hrace defenzivy a Belaida - jedineho fotbalistu v zaloze. Jasne ze TJ predtim dvakrat spatne prihral, ale kolikrat ztratili balon Janda a Volesak? Prakticky vzdycky. JInak Belaid jasne prevysoval ostatni zalozniky, jako jediny dokazal podrzet mic a solidne ho rozehrat, dal gol, parkrat slusne vystrelil, dal 2-3 dobry pasy. KJ tim stridanim hodne prispel k tomu, co se stalo pak, velika chyba. Je mi lito, Volesak na to nema, Janda se trapi, oni meli byt stridani a mnohem driv. Hlousek se Senkym bojovali, ale nemeli podporu od zalohy, ktera hrala fotbal asi 5 minut po prvnim inkasovanym golu, jinak des. Hub pruser, Krajcik hral jen kdyz se mu chtelo. Vaniaka mi bylo lito.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      slaviator     před 15 lety 02.10.2009 00:46 |  
      0 0

      Vaniaka mi bylo superlíto. On a Hloušek jsou snad dva hráči, kterým dneska nikdo nemůže nic vyčíst. I když pravda, že v prvním poločase Vaniak nebyl nejjistější, párkrát (asi dvakrát vážně, při střele na levou tyč tak trochu z uhlu) mu míč vypadl z pod těla, ale neinkasoval a to se počítá. Vomáčka, Suchý a Šenky taky ušli. Belaid, Hocine nebyli nejhorší, po jejich odchodu jsme propadli.

  20. Pomalostní fotbal

    tantalos     před 15 lety 02.10.2009 01:12 |  
    0 0

    Opět se potvrdilo, co říkám už dlouho: místo rychlých hráčů bereme pomalé - Krajčík ani Hub už bohužel na mezinárodní fotbal nemají (Hub asi neměl nikdy) - hodně gólů bylo jejich..
    Opět se potvrdilo i to, co se ukázalo v domácím utkání proti Tiraspolu, že mužstvo není dost trénované -Šenky, Janda, Belaid, Volešák, Hubáček a částečně i Vomáčka nevydrželi fyzicky.
    KJ asi přestal myslet hlavou a nechává se ovládat hormony: jinak by nemohl střídat Ragueda, který držel obranu pohromady. Navíc střídající hráči se do utkání prakticky ani nezapojili. A přitom tak byl Šmicer, snad by dokázal mužstvo dirigovat a udržet balon,snad by mužstvo zklidnil a jakkoli jsme na Francouze neměli rych,llostně, fyzicky ani technicky, nemusel to být tak děsivý debakl.

    • Re: Pomalostní fotbal

      slaviator     před 15 lety 02.10.2009 02:08 |  
      0 0

      Ragued je ofiko podle Jarolíma zraněnej, prej měl nějaký blbý přihrávky.. napsal někdo na diskuzi na ofiškách. Jestli byl zraněnej, ok. Jestli ne... :-O

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      bongor     před 15 lety 02.10.2009 07:03 |  
      0 0

      Na výsledek se nedá říct vůbec nic.Prvních 65 minut to byl nejlepší výkon na podzim.Konec-hrůza a děs.Bohužel se to položilo skutečně s odchodem Ragueda,ale ten kluk nevypadal zraněně.Velmi k tomu přispěl i odchod Belaida a Šenkyho.Když odejdou tři nejlepší hráči
      /spolu s Adamem/,tak museli být jedině naprosto unavení a už dál nemohli.Už od začátku sezony mám dojem,že nestačíme kondičně,nejvíc se to projevilo minule s 1905,kdy jsme byli u všeho později než naprosto průměrný soupeř. Voliš včera zkazil snad úplně všechno a to v době,kdy jsme ještě byli v laufu.Ten do mužstva momentálně nepatří.Janda se snažil,po dvojitém zákroku na něj ve vápně se měla kopat druhá penalta,ale je z formy,míč ho neposlouchá.
      Nejvíc mě zklamala návštěva.

  21. Re: Slavia - Lille 1:5

    DM1981     před 15 lety 02.10.2009 08:27 |  
    0 0

    Po včerejšku už vůbec nechápu trenéra. Proč tam proboha nechal těžce se trápící duo Janda, Volešák? Po odchodu Belaida a Ragueda spolu hráli dokonce uprostřed zálohy. Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo brečet

  22. kdo místo KJ?

    slaviator     před 15 lety 02.10.2009 08:49 |  
    0 0

    Pár tipů je. KOMŇACKÝ - sice pod smlouvou v Jablonci, ale dokáže z hovna uplést bič, dává příležitost mladým hráčům, má to hlavu a patu, je úspěšný (titul s Banabloíkem Ostrava, s Ružomberokem, vlastně i nynější postavení Gablonze). Je přísný stejně jako KJ, takže by to nebyla v tomhle příliš velká změna, ale je přísný "trochu" jinak a je to rozhodně, a to rozhodně prosím podtrženě, lepší psycholog než KJ. Museli bychom ze smlouvy vyplatit, ale neobávám se toho, že by zklamal. ZEMAN - týmy pod ním hrávaly atraktivní fotbal, ale je tu jedno velké ALE. Pro svojí "nevymáchanou hubu" to má těžké s angažmá. Umíš si představit, že po měsíci řekne, že Doležal je blbec, Hašek vůl a předseda DK imbecil? HŘEBÍK - pro mě osobně po Komňackém kandidát č.2, ale neumím si moc dobře představit, jak by ho někteří fanoušci snesli pro jeho sparťanskou minulost. Byť podle sparťanů tým Sparty tak zdestruktralizoval, že na Spartě dodnes leží "Hřebíkova deka" :-) Ale uměl bych si ho představit. Akorát má jiný úplně způsob trénování než KJ, takže by to byla změna. Pak jsou další možnosti: DOVALIL, VRBA. Já osobně jsem ale pro pana Komňackého, který má za sebou výsledky, dává šanci mladým hráčům, týmy pod ním hrajou atraktivní hru, dokáže z "hovna uplést bič" a v médiích působí sympaticky, nenafoukaně, není arogantní.

    • Re: kdo místo KJ?

      LordEdmund     před 15 lety 02.10.2009 09:07 |  
      0 0

      Komňackýho by Pelta nepustil, proč by to dělal, když sehnal po dlouhý době pořádnýho trenéra, vedou ligu a hrajou hezkej fotbal ? Hřebíka ani náhodou, to je povahové podobnej případ,kterej nevychází s hráči jako Karel a k tomu ještě malinko horší trenér.Dovalil je opravdu zajímavej, ale na Slavii mladej a je otázka, jakou by měl autoritu. Zemana, to je pomalu manažerská sebevražda:-). Takže kdyby KJ odešel, nebo byl odejit, tak to skoro na 100% převezme Cipro s asistentem Kozlem. Každopádně by měli počkat až po derby.

      • Re: kdo místo KJ?

        slaviator     před 15 lety 02.10.2009 09:14 |  
        0 0

        Ale pustil. Kdybychom ho vyplatili, Komnacký si "uhrál" v Jablonci své a mohlo by ho lákat zkusit hrát o ChL. To s Jabloncem při vší úctě nebude. A též ve Slavii by měl asi krapet větší plat než v Galonzi. Plus výzva o "restart" Slavie. Ale za třeba i klidně pět šest milionů bych Komňackýho se snažil udělat - radši miliony za toto než Skácelovi na plat, pro něhož jsme teď jediná volba a on by k nám teda milostivě jakoby šel... Nebo než v zimě vyplácet ze smlouvy Naumova, Šenkeříka, Belaida, Ragueda nebo kdo se na KJ křivě podívá.

        Dovalil je mladej, bylo by to pro něj první angažmá v seniorském fotbale. Ale někde začít musí a je nadějnej... A prostředí ve Slavii trochu zná. O Zemanovi si, bohužel, začínám myslet to samé, přitom dřív jsem ho ve Slavii chtěl docela. Není to špatnej trenér, ale nadělá si moc nepřátel. Bohužel.

        Každopádně s tím, že by se mělo počkat až po derby, souhlasím. Ale řekl bych, že pokud dostaneme v pondělí nakládačku, měl by asi mít KJ tolik slušnosti a dát výpověď sám.

        • Re: kdo místo KJ?

          LordEdmund     před 15 lety 02.10.2009 09:25 |  
          0 0

          Je docela možný, že má KJ ve slavii takový vlastnický podíl, že by musel opravdu sám chtít odejít a to by chtěl snad jen, kdyby měl zajištěnou reprezentaci a to myslim už nemá.Hašek se ve funkci trenéra našel a bude chtít tu kvaldu dotáhnout sám. Skácela bych bral všema deseti. Kdyby nehrál v záloze, tak bych ho šoupnul místo Huba do obrany.

          • Re: kdo místo KJ?

            slaviator     před 15 lety 02.10.2009 09:34 |  
            0 0

            Jestli má KJ ve Slavii vlastnický podíl a nechtěl by sám odejít, byli bychom pěkně namydlení. :) Ty bys Skácela bral, já bych dal šanci Trubilovi a Korešovi... Ale to je věc názoru.

      • Re: kdo místo KJ?

        Pavlik     před 15 lety 02.10.2009 10:48 |  
        0 0

        přesně-ono k výměně nedojde,protože Karel má pozici víc než jistou,ale když tak by to vzal Cipro.Jestli s Kozlem-to už těžko předvídat.

    • Re: kdo místo KJ?

      jnnxx     před 15 lety 02.10.2009 09:13 |  
      0 0

      ....jdi už někam s tím Komňackým. I když mne nasr.. včera neskutečně a opět, myslím, že i tenhle prokopučovanej zápas KJ ustojí, i když těch šoků a večerů kdy mám pocit, že se zhroutil svět začíná nějak přibývat. Spíše by mne zajímalo co se bude dít v zimě. Zase se vymění půlka mužstva?

      • Re: kdo místo KJ?

        slaviator     před 15 lety 02.10.2009 09:22 |  
        0 0

        No, on Rosen není blbec a pokud KJ projede i derby, už asi dostane ultimátum - pokud už nějaké nemá, co my víme... Ale na kobereček půjde asi určitě. A teď co je lepší: v zimě vyměnit půlku kádru s KJ, nebo vyměnit půlku kádru s novým trenérem? (btw koho bys tam viděl ty?)

        • Re: kdo místo KJ?

          jnnxx     před 15 lety 02.10.2009 09:51 |  
          0 0

          ...no právě proto by mne zajímalo co se po včerejšku hraje v zákulisí, protože to už byl tento podzim druhý šok. A co se týče trenera, šel bych do rizika a dal tam mladýho kluka, takže Dovadil. Když máš rád ty sropvnání s velkokluby, tak barca se toho taky nebála..

          • Re: kdo místo KJ?

            slaviator     před 15 lety 02.10.2009 11:55 |  
            0 0

            No, predstavit si ho dovedu. Uvidime, jak to panove Rosen a spol vyresi..

  23. Re: Slavia - Lille 1:5

    LordEdmund     před 15 lety 02.10.2009 08:58 |  
    0 0

    Proč jsme v Evropě pro smích, nebo přinejmenším hodni soucitu? Protože chybí kvalita(to je dáno ekonomikou) a nedostatek kvality nedokáží naši hráči nahradit maximální bojovností a výkonem na hranici možností.Jedno přísloví říká, že řetěz je tak pevný, jak je pevný jeho nejslabší článek. Včera bylo slabých článků několik a těch pár silných vydrželo jen do 70. minuty. Někteří hráči uplně odešli, nestíhali a v hlavách nejspíš zápas zabalili.Krajní obránci to bylo zoufalství. Matej bránil chaoticky, ale aspoň párkrát podpořil útok, Hub dopředu vůbec nic, špatné přihrávky a ke konci jen vyklusával.Opět prokázal, že na Evropu nemá a jestli cítil, že po zranění nevydrží zápas v pohárovém tempu,měl zůstat na tribuně, protože soupeři kolem něj chodili, jako by tam nikdo nebyl. Dalšim slabým článkem vidim střídání Regueda a Belaida. Jestli tam nebylo zranění, tak tim střídáním Karel uplně rozbil do té doby slušně fungující zálohu. Kvalitativně mají momenálně na EL jen Hloušek, Suchý,Regued,Belaid. Ostatní by museli chtít na hřisťi nechat vše, abychom mohli být úspěšní . Stejně,jako se to povedlo třeba s Ajaxem.Ještě k Sucháčovi.Toho bych chtěl pochválit, sice si dal vlastňáka, ale hrál s přehledem a to i po tom gólu, kdy by se většina hráčů sesypala a alibisticky by se hráči vyhýbali balonu, tak Mára válel pořád stejně. Nejsem ani moc nasr...spíš smutnej a je mi za hráče smutno a zároveň trapně. Na další zápasy ve skupině se vůbec netěšim a nechci ani domyslet, jestli na Valencii neohrozíme zas nĚjakej rekord :-(.Vyhrát derby je povinnost, stejně tak, jako bejt u toho.

  24. Re: Slavia - Lille 1:5

    rockhopper     před 15 lety 02.10.2009 09:48 |  
    0 0

    Chtěl bych tady napsat své dojmy.
    1) Chválený výkon v prvním poločase - mě to teda nepřišlo. Většina kluků nebyla schopná přihrát ani na tři metry, což bylo způsobeno tím, že zbytek mužstva prostě neběhal a nenabízel se. A hlavně skoro každému bylo jedno, když o míč přišel.
    2) Střídání Ragueda - tady KJ naprosto chápu, prohrává se, je potřeba posílit útok. Kdyby se to povedlo a Slavie začala tlačit, tak tady všichni do jednoho chválíte KJ za geniální tah. Už mě začíná rozčilovat ta atmosféra, kdy po každém zápase tady většina lidí (o webu Slavie vůbec nemluvím) vyhazuje trenéra, který nám vyhrál dva tituly a dostal Slavii do ligy mistrů. Přátelé, se*ete si do huby. Nejvýraznější to bylo po zápase s Tiraspolem. Kdyby nepadl blbej gól v 93. minutě, nikdo by tady nevykřikoval nic o odvolání trenéra.
    3) Janda, Volešák, Hubáček. Tito tři hráči dlouhodobě prokazují, že na současný vrcholový fotbal nemají. Huba mám hrozně rád, je to poctivec, ale to je málo. Jednoznačně chyba KJ, že je staví, ale v případě Huba neměl moc na výběr. V případě že je zraněnej Jarda Černý, tak nám nezbývá nic jiného, než dávat Hlouška na levýho záložníka a do útoku dost tragickýho Vlčka s bojujícím Šenkym.
    4) Tijani Belaid. Pánové, proberte se, ten kluk je hrozně platnej, i když 85 minut hraje prd. Navíc, jeho prd je furt luxus na českou ligu. Trochu mi připomíná zápas z tohoto týdne mezi Realem Madrid a Marseille. 80 minut haluz, a během toho tři góly za deseti minut (pche, to my je umíme dostat i během pěti minut).

    Když to shrnu, tak včerejší ostuda padá jednoznačně na hlavu hráčů. Místo odvolávání KJ jsem pro tučné pokuty hráčům za to, jak přestali po druhém gólu hrát, a Jandu vyhodit, Hubáčka nechat jako střídajícího beka (až se vrátí Čelůstka), Volešáka poslat na hostování do Budějic. A v zimě koupit jednoho stopera, levýho záložníka a snajpra k bojovníkovi Hlouškovi do útoku. A pomalu taky začít koukat po gólmanovi. Vaniak sice pořád chytá skvěle, ale potřebujeme za něj jistotu.

    A vy všichni, co jste zůstali doma z jakýhokoliv důvodu (zejména kvůli ceně), běžte do p*dele. Co ještě chcete víc?

    Jediné včerejší pozitivum byl kotel (tradičně), francouzskej kotlík (měli tam pár moc hezkých holek) a 15 minut naší hry po vyrovnávacím gólu.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      Jiri1     před 15 lety 02.10.2009 10:13 |  
      0 0

      Zdravim, nejak se mi v posledni dobe nechtelo prilis psat a to hned z nekolika duvodu, vcerejsek je jen dusledek neresenych problemu , ktere se letos napodzim objevilxy, letni nakupy , vyhozeni Brabce, dluzne castky jeste za cervenec, zadna koncepce v a tymu, absolutizmus trenera Jarolima, zadna oponentura, slaba prace s mladezi, podcenenena herni priprava, stereotypy pri treninku i priprave na horach, nekolikalete zdravotni problemxy mnoha nasich hracu temer pravidelne gradujicich v dobe , kdy o neco jde. To je jen zlomek toho proc hraci v rozhodujicich fazich sezony zklamali. Ano i ja si myslim, ze trener Jarolim splnil svoji roli v tzv. nove Slavii a mel by dostat sanci v jiínem ambicioznim tymu, Slavia dnes potrebuje predevsim lecitele dusi, jemneho psychologa s pedantickym asistentem, jmena jako Komnansky, Kozel, Zeman jsou vsak spise z rise scifi.Nektere nenormality trenetra i jeho realizacniho tymu nAS PROVAZEJI CELY PODZIM, VIZ STRIDANI V TIRASPOLU, ODSTAVENI VANIAKA, NEUCELNE STAVENI CELUSTKY DO POSLEDNIHO MOZNEHO OKAMZIKU A STRIDANI, KTRERA NECHAPE TREBA ANI REHAK.. Myslim, ze pred derby neni cas na zmeny , ale je nutno behem repre pauzy vse jak se rika analyzovat a udelat zmeny a ne kosmeticke, majitel musi konecne ukazat kdo je v Edenu panem.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      harry     před 15 lety 02.10.2009 10:33 |  
      0 0

      ad střídání Ragueda-ten hráč je už ted nejdůležitějším článkem zálohy.Pokud byl potřeba posílit útok proč nešel dolů např.opět bezkrevný a alibistický Volešák ?(znovu připomínám-hrát tohle např.MJ,tak tu čteme nenávistné příspěvky od zhora dolů)Nás nesrazil první gol-vždyt po něm měli ještě slušné šance Vomáčka a Hloušek,ale po střídání Ragueda to byl jeden velkej chaos...

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 11:06 |  
        0 0

        blby je, ze Karel je tak nevypocitatelnej, ze mu ani neverim udajne zdravotni problemy ragueda.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 11:27 |  
          0 0

          Tam není co řešit. Jak KJ řekl, zkazil ňáký přihrávky a nehrál co měl. Drobné zdravotní problémy jsou ten jeho sval, kterej ho tahá už delší dobu ale dá se s tím hrát. Při střídání v pohodě doběhl na lavičku, kde seděl až do konce bez asistence lékaře nebo někoho z realizačního týmu. S KJ to jde opravud z kopce a dost rychle. A výhra z derby to určitě nezamázne. Tady už není na co čekat..

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            Jiri1     před 15 lety 02.10.2009 11:30 |  
            0 0

            Je tpo asi tyden , probiral jsem na druhe strane Prahy situaci v nasem klubu, presne to co rikate , treneri velmi dobreho tymu, kteri znaji detailne situaci v nasem klubu rikajioi, ze Karel je nerizena strela....

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 11:49 |  
              0 0

              To vypadá, Jiříku, že ses šel opět radit na Letnou. Tam o tom ti trenéři, panečku, něco vědí........

            • Re: Slavia - Lille 1:5

              bongor     před 15 lety 02.10.2009 18:55 |  
              0 0

              Který velmi dobrý tým máš na mysli Jirko?Já tady v Praze,potažmo v Česku,vidím jen kluby průměrné a podprůměrné.Nás počítám mezi ty průměrné a ta druhá strana Vltavy?Nenech se vysmát.A kde jsi prosím Tě vzal ty drby o neplacení za červenec?Asi se opravdu chodíš poučovat naproti,tam je to ale přání otcem myšlenky a tomu bych u Tebe nevěřil.

          • Re: Slavia - Lille 1:5

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 11:48 |  
            0 0

            Ano, podle me neni na co cekat. Jen snad na nastupce. Od jara tym nefunguje a nevypada to, ze by byl KJ schopny s tim cokoli udelat. Naopak vrsi chybu na chybu. Vzdycky delal trochu nepochopitelne veci, ale nakonec to nejak ustal, vymyslel neco, sestavu, zpusob hry, kterej zafungoval, ted uz to ale trva moc dlouho. Kdybych to mel shrnout:
            1) nejdulezitejsi je konstatne slaba forma tymu snad od lonskeho zapasu se zilinou - temer rok, kolik jsme od te doby sehrali povedenych zapasu? KJ nekolikrat dokazal tym z utlumu vcas dostat, ale ted uz prestavam verit, ze je toho schopen.
            2) v lete mel nebyvale moznosti pri volbe tymu, nakonec ho ovsem nepripravil na nejdulezitejsi zapas sezony a z velke casti jeho chybami jsme prisli o penize z LM; navic z toho kvalitniho kadru se mu doted nepovedlo sestavit fungujici tym
            3) spatna personalni politika, jsem sice zastancem toho, ze trener ma byt tvrdy, sedet na krku hracum, kteri maj sklony se flakat, ale pristup KJ k hracum se zda byt nepochopitelny, pravidelne je v nemilosti zhruba tretina kadru, vcetne - podle me - poctivych hracu typu Grajciar, Trapp, sveho casu Vaniak, nyni mozna Ragued, kteremu KJ nesmyslne vycita spatne prihravky, kdyz on patril k tem, kteri prihravali nejlepe; tim oslabuje tym, misto hracu v nemilosti hrajou hraci bez formy.
            4) podezreni z toho, ze za tezko pochopitelnymi kroky jsou vlastni financni zajmy a zajmy spratelenych manazeru, tu bylo vzdy - KJ to vzdycky ustal, ale kdyz tym nebude dlouhodobe slapat, tak podezreni budou silit - a ja v tomhle Karlovi nikdy moc neveril.
            5) dlouhodobe neuspechy v poharech - za posledni roky jsme v poharech zaznamenali jediny uspech - nastesti ten nejdulezitejsi - postup do LM. Ale nelze pominout, ze to bylo s obrovskym stestim, ktere jsme drive naopak nemeli, ne vyrazne lepsim vykonem. Od te doby v evrope sbirame v zasade same prohry a debakly.

  25. Re: Slavia - Lille 1:5

    venator     před 15 lety 02.10.2009 10:13 |  
    0 0

    Aby nám B-tým 17.mužstva francouzské ligy dal 5 golu doma to je snad zlej sen...urcite se za chvili probudim to neni mozny....
    Zase ten samej trapas v Evrope....ale vzdyt uz je to snad po "tricateosme" proboha...to neni o kvalite....ano vcera tam pulka hracu Lille byla o tridu fotbalovejsi (lepsi technika, pohyb apod.) ale v prvnim polocase bylo videt,ze je to hlavne o PRISTUPU. Aktivni napadani, pressing, agresivita, pohyb a s tim muzeme porazit i daleko lepsi muzstva nez Lille,ALE co se stalo po hodine hry? Me to prislo tak,ze prepalili prvni pulku a je to o kondici tudiz hruba chyba trenera a kdyz k tomu pridame netakticka stridani tak bych KJ podekoval max v zime za odvedenou praci a rozloucil bych se s nim.
    Kdo za nej? Komnacky urcite kandidat....ale co s nim dokazeme v Evrope to je otazka, vedl nekdy tym v evrop. poharu? Dalsi kandidati podle me Petrzela (v cizine toho dokazal nejvic a trenovat urcite nezapomnel, soucasne vysledky Zizkova nejsou podstatne,protoze to tam kompletne prebudovava za pochodu), mozna Vrba (Zilina pod nim hrala vyborne), mozna Hrebik pokud se poucil z angazma ve Sparte z chyb hlavne v pristupu k hracum...ale u nej si myslim,ze je to trener prave pro tu repre "17" kde si jeho pristup mlady nechaji libit ....

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      venator     před 15 lety 02.10.2009 10:16 |  
      0 0

      Min. v Evropske lize muzeme hrat dustojnou roli,ALE musime mit vybornou kondici, nasazeni, profesionalni pristup celkove...podivejte se jak v 90% ligovych zapasu vsichni bez balonu postavaji to je vsechno o pristupu resp. o pozadavcich trenera a jejich (ne)plneni! Fotbal neni zadna veda sakra...i ty nejlepsi muzstva to maji nadrilovany...videl jsem treninky Arsenalu pod Wengerem...to je vsechno nadrilovane do úmoru...proste tam hrac s balonem jeste nez k nemu prihravka doleti presne vi kam se mu kdo rozbehne a kam to muze hrat....tady se snad nikdo za zapas (krome Hlouska) nepohne nekam do prostoru s predstihem,aby si rek o prihravku a pomohl v rozhodovani tomu kdo ma balon...proto je Adam tak videt....proste mu staci kdyz se rozbehne sam od sebe do volneho prostoru vic nic...zadna veda to neni....tak proc je k tomu KJ nedonuti nebo nenauci na treninku?

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 11:19 |  
        0 0

        Aboslutně s tebou souhlasím. Všechno to je naučené, každej aut, všechno musí být dopředu jasné, jenom vybrat správnou variantu ve správnou chvíli. A když je to naučené, tak je čas na překvapivé přihrávky, rychle rozehrání, individální akce. Ale u nás je to všechno jenom improvizace. V čechách může trénovat každej, jenom mít tu odvahu.

  26. Re: Slavia - Lille 1:5

    huhu     před 15 lety 02.10.2009 13:45 |  
    0 0

    vážení, čas to špatné smaže a ještě budem jednou na tenhle zápas vzpomínat v dobrém :)

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      LordEdmund     před 15 lety 02.10.2009 13:55 |  
      0 0

      no nevim jestli si vzpomeneme, třeba za rok, źe jsme 60 minut hráli vyrovnanou partii, napadali, bojovali a byli celkem aktivní. Myslim, že si spíše každý vybaví ten výsledek:-(, než tu cestu k němu. Máš ale pravdu s tim časem,třeba to přejde hned v pondělí. Za sebe říkám, že dostatečnou náplastí by byla výhra v derby, no a pak bychom na to zapomněli třeba při ještě vě´tší ostudě ve Valencii:-))) ale to jen tak předbíhám událostem z křeče.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        slaviator     před 15 lety 02.10.2009 13:58 |  
        0 0

        ono jestli to kolega nemyslel tak, že ještě jednou třeba budeme za porážky "jen" 1:5 doma rádi... ?

  27. Re: Slavia - Lille 1:5

    quelhar (admin)     před 15 lety 02.10.2009 16:09 |  
    0 0

    Zdravim vsechny. Ani nevite, jak jsem rad, ze jsem od rana az do ted mel praci a nemel jsem ani cas premyslet o te vcerejsi ostude. Tech 120 komentaru nade mnou si prectu az potom, co napisu tohle - 1) Je to trapna ostuda, o tom nema smysl jakkoli polemizovat. 2) Na te ostude nesou vinu vsichni hraci, co do zapasu zasahli, a cely realizacni tym stejnou merou. 3) Prestoze je vysledek, jaky je, stojim si za tim, ze soucasna Slavia mela a ma na to, aby vcerejsi zapas nejen neprohrala, ale dokonce vyhrala. Ze hraci i trener maji kvalitu na to, aby porazili soucasny tym Lille. Jenze vsichni bez rozdilu hrali (a trenovali) hluboko pod sve moznosti. Jedinou svetlou vyjimkou je mozna Hlousek, ktery nebyl tak tragicky, jako zbytek tymu. 4) Koukat se, jak nasi hraci adresne nahravaji souperi do brejku, bylo dost utrpeni. Nekolikrat jsem mel opravdu pocit, ze dotycny nahral souperi zcela umyslne, protoze zadny slavista se pobliz nevyskytoval. V tom se vyzivali predevsim vsichni zaloznici. Vcera to byl opravdu hodne smutny vecer, ale...

    5) Vzdycky jsme s vama! Slavisti, derby je nase!

    6) Vsechno preboli, i tahle porazka. A jestli nas tohle melo nabudit na derby tak, at vyhrajeme aspon o dva goly a hraci na hristi nechaji dusi, tak se ani moc zlobit nebudu. Jen mam strach, ze psychika nasich hracu takhle nefunguje. Ze se spis podelaji, do derby nastoupi s priposranou taktikou, dostanou do polocasu gol, ve druhem druhy a prijde dalsi ostuda. Doufejme, ze se v kadru najde par takovych, kteri tohle nepripusti a svym pristupem na hristi strhnou ostatni.

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      quelhar (admin)     před 15 lety 02.10.2009 16:35 |  
      0 0

      Po precteni komentaru jeste dodam par bodu:
      7) Podle me jsme v prvni puli dobre nehrali a nejlepsi okamziky byly mezi 50. a 70. minutou. Tedy spis jedine, kdy se mi nas vykon opravdu libil. Prvni pule - prislo mi, ze jsme naprosto zbytecne zalezli a jen cekame, co s nami souper udela.
      8) Co se tyce jednotlivcu, tak Volesak s Jandou - mam stejny nazor jako vetsina diskutujicich. Belaid - nevim, no, dve pekne strely (ovsem malo nebezpecne, golman je celkem kontroloval), par presnych nahravek a pak dvakrat posle soupere do brejku v dobe, kdy prave na nem jako tvurci hry lezi nejvetsi zodpovednost. Krajcik s Hubackem - tragedie a ani tech cca 20 povedenych minut, kdy Krajcik neco hral, to nezastre. Suchy s Vomackou - slabota, i Vittek si tam z nich casto delal dobry den, hlavickove souboje z 75% prohrane.
      9) Odvolat trenera? Nevim, kvuli odevzdanym 20 minutam, neprijde mi to jako dobry napad. A kdyz uz, tak na Komnackeho jsem psal svuj nazor uz driv, Zemana proboha ne, osobne jsem vyhledove pro Uhrina ml. a nevadil by mi ani Cipro. Kozel radeji ne (viz jeho prace v Liberci), Vrba by mi nevadil, Dovalil je mi docela sympaticky, ale do konce kvalifikacniho cyklu U21 je to nerealne.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        Wommi     před 15 lety 02.10.2009 17:03 |  
        0 0

        v kontextu co pises, souhlasim...muj hlavni postreh s vychlaslou hlavou..co mi stale stve,..je ze proste nasi hrajou jak ponocny..tot obsahuje vse...neduraz (az na vyjimky)...nezajem, nechut, bez srdce (a to i kdyz je rozhodnuto),..apod..

        jako koukat na krajcika, jak se po nasem gole plouzi pro kazdej balon, zdrzuje od 20 min.. a po gole naopak snazi se chvilema vse delat rychle..to je proste ten nejvetsi nesvar,..neprofeionalita..a ta je tady v cesich proste zakorenena..bohuzel treba jizni narody to aspon dohanej kreativitou..u nas to neni ryby ani rak..
        co se tyka hracu a nakupu, cim dal vic se klonik k tomu, aby se udelali treba jeden dva nakupy..ktery budou drahy ale budou stat za to(viz hlousek a celustka), max. zkusili se hraci bez smlouvy,...ale menit kadr, kde se pak bude cekat jestli se nahodou jeden nejakej rychlokvaska nebo polovicni hrac neprojevi,...to uz radsi odchovance.

        ..snad bude zapas se spartou zajimavej, a pro nase barvy povzbuzujici!
        M.

      • Re: Slavia - Lille 1:5

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 17:25 |  
        0 0

        Prislo mi ze Belaid hraje jako normalni fotbalista. Normalne prebiral balony, ktery mu neodskakovaly, normalne je presne prihraval, snazil se neco vymyslet, strilel, kdyby to pak 2x neposral, rekl bych paradni vykon. Ale ty dve ztraty plynuly taky z toho, ze nemel proste komu prihrat. Bohuzel se ve hre dopredu nikdo nepridal, nakonec ani Hlousek, kterej se hodne snazil, ale vetsinu souboju prohral (narozdil od TJ).

        Pokud jsem psal, ze jsem pro odvolani, ne kvuli rozkladu v poslednich dvaceti minutach, ale kvuli dlouhodoby krizi. Souhlasim s tim, ze fotbal jsme hrali jen na zacatku druhy pule. Jinak to byla strasliva bida, stejne jako proti ostrave, bohemce, tiraspolu, skoro ve vsech zapasech na jare krom snad poslednich dvou zapasu.. ten kolaps na konci to jen umocnil, ale podstatny je, ze se nam herne vubec nedari, neni poznat zadnej posun k lepsimu a KJ dela stale ty svoje blbosti.

        • Re: Slavia - Lille 1:5

          DrFe1     před 15 lety 03.10.2009 00:55 |  
          0 0

          Taky bych se Belaida zastal, schválně jsem ho párkrát pozoroval při rozehrávce a dělal co moh. Většinou se mu totiž moc možností nenabízelo, často taky žádná ....

          Trochu nesouhlasím s tak příkrým hodnocením, že hrajeme pořád stejně blbě. Nějáký posun oproti tiraspolu tam přeci jenom je, ale je to málo.

  28. Re: Slavia - Lille 1:5

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 02.10.2009 19:18 |  
    0 0

    A mně něco říkalo, Liborku, běž raději do kina se slečnou. Tak jsem tedy učinil a shlédl film Protektor (výtečné), leč vrátím se, zapnu rádio a slyším - poločas 1:0. Výtečné. Jdu do sprchy a bum! 1:1. A pak už to šlo do ...

    • Re: Slavia - Lille 1:5

      DrFe1     před 15 lety 03.10.2009 00:55 |  
      0 0

      Doufám že alespoň se slečnou všechno vyšlo :-)