Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Janov - Slavia 2:0

Slávistům vstup do základní skupiny Evropské ligy nevyšel, z Itálie vezou prohru 0:2.

Janov - Slavia 2:0 (2:0)

Branky: 3. Zapater , 39. Sculli

Sestava Slavie: M. Vaniak - M. Krajčík, M. Suchý, B. Vomáčka, O. Čelůstka - P. Janda, D. Vasiljevič (79. P. Grajciar), H. Ragued, T. Belaid (71. L. Volešák), A. Hloušek - Z. Šenkeřík (46. R. Naumov)

Lavička: D. Romanovs , P. Trapp , V. Trubila

Slávisté k zápasu s aktuálně vedoucím týmem italské Serie A přijeli značně oslabení o zraněné hráče, na lavičce bylo tak k dispozici na střídání jen pět náhradníků do pole. Domácí se svou největší hvězdou Hernanem Crespem slávisty zaskočili - jak už je u Slavie tradicí- rychlým úvodním gólem. Ve 3. minutě po Suchého faulu zahrával Zapater standardku, přestřelil zeď a míč zapadnul k pravé tyči, Vaniak už ho nestačil vytáhnout. Skóre mohl o několik minut později vyrovnat Šenkeřík, po nahrávce od Hlouška však osamocený před bránou pálil nad... V podstatě po celý zápas měli navrch domácí, Slavia byla stažená, spoléhala na brejky, často však chyběli hráči nabíhající z druhé vlny na finální přihrávku. Oproti tomu přechod do útočné fáze měli domácí fotbalisté výborný a rychlý, Vaniak musel zasahovat mnohem častěji než jeho protějšek Amelia. O výsledku zápasu bylo zřejmě rozhodnuto šest minut před přestávkou, na centr zprava si mezi Krajčíka a Suchého naběhl Sculli.

Do druhé půle už nevyběhl ve slávistickém útoku Šenkeřík, kterého vystřídal Naumov. Ve druhém poločase domácí lehce ubrali na aktivitě, přesto neměli problém přehrát Slavii na počet šancí i v držení míče. V 70. minutě po rohovém kopu se Zapaterův oblouček snesl na břevno, pak už se do šancí dostávali jen slávisté. V 75. minutě Naumov ve vápně zblízka napálil balón do obličeje Sculliho, který stál v cestě míče do brány, v 85. minutě pak Jandovu střelu vyrazil Amelia.

Slávisté byli dnes jednoznačně horší, ale nedá se zase říct, že by udělali ostudu. Pokud zlepší útočnou fázi, mohou v domácím prostředí v Edenu nad Janovem vybojovat bod. Na víc to asi ale stačit nebude.

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Janov - Slavia 2:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 17.09.2009 20:53 |  
    0 0

    Podle me vykon solidni, chybi tomu golova nadstavba a proste se projevuje, jak moc chybi aspon trochu dobry utocnik. Jinak jsem docela spokojeny s praci zalohy, ktera dokazala obcas kombinovat v rychlosti.
    Jinak zacatek byl uplne stejny jako s Fiorentinou, bohuzel.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Kactus     před 15 lety 17.09.2009 20:59 |  
      0 0

      jo, utocnik chybi, to co spalil senky asi v 9 minute ... co dodat. Naumov teda docela hruza, asi v 85 minute se leknul a alibisticky prihraval misto toho, aby obesel obrance.

      Jinak, hra obcas dobra, meli sme i na vic, ale nevyhralo se, neziskal se ani bod a to je spatne.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Wommi     před 15 lety 17.09.2009 21:04 |  
      0 0

      ..ja tedy nevim, ale nejak nedokazu pochopit, proc nase akce rozjizdi v podstate neustale stoperi,...resp. asi by to nebyl problem pokud by to byli nejaky konstruktivni hraci,..ale myslim ze by se ta zaloha mela vic snazit pomahat tem stoperum, kdyt tam bylo x situaci, kdy byli v totalni tisni,...jinak celkem spokojenost, clovek to nesmi asi tak prozivat a je to pak lepsi...jak povidas,..chybi opravdovej suter..a mozna zkusit se opravdu neposirat a proste to zkouset!

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      michalm.mac (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:15 |  
      0 0

      Fiorentina venku byla taková katastrofa, že s tím nejde srovnávat snad vůbec nic. Tam si ti naši nedali víc jak 2 přihrávky po sobě...

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      smely (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 09:43 |  
      0 0

      Zdravim, i ja si myslim, ze vykon nebyl az tak spatny, mel sem pred zapasem daleko vetsi obavy. Nicmene jak je jiz nasim zvykem, opet jsme se porazili vlastne sami a ty priciny, pominu-li zbytecny trestnak ve 4. minute, vidim tri. 1) trestuhodne a pro mne nepochopitelne odzevlovane zakonceni Senkerika. Tohle se proste MUSI na evropske urovni promenovat, takova lozenka je jedna (max 2 za zapas). 2) druhy gole je jasne chyba Vaniaka. Centr, ktery jde stredem malyho vapna ve vysce ramen proste musi boxovat do pr..yc, to at se na me nikdo nezlobi. 3) Seance Naumova ze zaveru zapasu a jeho naprosto nepochopitelny alibisticky nahravani na obsazenyho Jandu v momente kdy je rozbehnutej na hranici vapna a jde jeden na jednoho. Spatny !
      jinak jsme s nima hrali prekvapive vyrovnanou hru, tedy az na nase chyby v rozehravce zpusobeny, podle me zbytecne velkym respektem. vychazi mi z toho, ze rozdil mezi nami a evropu tudiz neni v nasazeni, ale hlavne ve zdravem sebevedomi. Tak se mejte fajn a v pondeli bura baniku !

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        venator     před 15 lety 18.09.2009 11:07 |  
        0 0

        hmm taky si myslim,ze takovej centr jako pri druhem golu ma mit golman...nevim proc se "schovával" na brankové čáře,ale jak nechaj obránci mezi sebou dva kroky od brank. čáry zakončovat soupeře je hrůza...hrozně to podcenili všichni včetně Vaniaka.
        Naumov: jsi na něj dost přísnej, přihrával Jandovi na střed,protože to vypadalo,že tam je sám na střelu až v když se napřáhl tak mu tam vlítnul jejich obránce,ale jinak Naumov se podle mě rozhodl dobře, než ztratit míč při přechodu 1:1 to posunul na střed rozběhnutému Jandovi to bych mu tak nezazlíval....a kdyby dal po tom rohu z otocky gol misto obliceje soupere tak by jste ho chvalili:)

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          smely (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 14:08 |  
          0 0

          ja si myslim, ze tam mel jit jak strela do vapna a zkusit obstrelit nebo klicku, ten obrance uz by ve vapne musel bejt vic opatrnej. prislo mi to od nej strasne alibisticky zahrany (hlavne at to nemusim vzit na sebe a neco zkusit)

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          smely (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 14:10 |  
          0 0

          a jeste dodatek. nevidim sebemensi rozdil Besta vs. Naumov.

  2. Re: Janov - Slavia 2:0

    rudahvjezda     před 15 lety 17.09.2009 20:54 |  
    0 0

    díky, kluci! podle mne pěkný. ne všichni to ovšem zvládli. vaniak 4 - krajčík 6, suchý 5, vomáčka 5, čelůstka 4 - belaid 4, ragued 4, vasijlevič 6, janda 6, hloušek 6 - šenkeřík 4 (naumov 3)

  3. Re: Janov - Slavia 2:0

    denydzlSKS     před 15 lety 17.09.2009 21:03 |  
    0 0

    tak výkon nebyl nějak hroznej, hrajem pomalu to je problém. oni byli výborní dopředu a průměrní dozadu toho se dalo využít, ale prostě nedostatek útočníků. kdyby tam mohli být ve dvou tak by jsme určitě nějakej gól dali. šenky nehrál špatně, ale ta jeho loženka to je ostuda!! kdyby byl v jeho pozici některej útočník janova tak se ještě brankáře zeptá kam ho chce!! naumov nehrál zle, několik balonů vybojoval má dobrou hru hlavou škoda že hrál v útoku sám a bohužel nemá zápasovou praxi a několik přihrávek (slušně řečeno) zazdil:-/ vaniak 6 - krajčík 6, suchý 5, vomáčka 7, čelůstka 4 - ragued 6, belaid 5(volešák 5), vasiljevič 7(grajciar 6), janda 6, hloušek 7 - šenkeřík 6(naumov 6)

  4. Re: Janov - Slavia 2:0

    samciz (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:04 |  
    0 0

    Zdravím. Utkání určitě pro kluky poučné. U prvního gólu by mě zajímalo, kdo uhnul v té zdi. Dost mi to připomnělo gól ve Fiorentině. Vysloveně špatně bych hodnotil jenom Jandu. Sleduji ho delší čas a je pro mě jasné béčko či hostování. Kromě toho, že je rychlý, tak nemá v podstatě jiné schopnosti. Často fauluje.
    Zápas mě jinak moc potěšil, čekal jsem typický italský (pro mě nudný) fotbal, právě podobný Fiorentině, kdy hráči přetaktizovávají, nejsou výbušní a simulují. Doufám, že Janov ukáže jiným italským mužstvům, že takhle by měli hrát. O to víc mě překvapilo, že Slavia byla často rovnocenná, stačilo by snad jen trocha víc sebevědomí a nedostat góla po třech minutách. Je ale těžké být připravený na rozjetý Janov z ligy, kde otevřený fotbal proti nám nehraje nikdo...

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      jack09     před 15 lety 17.09.2009 21:07 |  
      0 0

      me se Janda nezdal dneska tak spatnej...

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        YsoEz     před 15 lety 17.09.2009 21:11 |  
        0 0

        mas pravdu jindy je naprosto tragickej, dneska tam mel aspon nejaky momenty (ta strela a par prihravek), libil se mi Vasil celkem a Adam neskutecnej dric, a samozrejme Krajcik - mit takovych 11 Hlousku tak to by se hralo

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      denydzlSKS     před 15 lety 17.09.2009 21:10 |  
      0 0

      tak mě naopak jandys dneska docela mile překvapil, když jsem si přečetl sestavu a viděl ho tam, tak mi naběhla žilka, ale podle mě obstál velmi dobře. druhej gól byl podle mě chybou toho, že na leém obránci hraje pravák - musí se otáčet na druhou stranu než je zvyklej a je to pomalejší, měl tam podle mě dát trubilu, ale ten je zas nerozehranej má to těžký, nejsou lidi. doufám že riste dosane proti baníku trochu větší prostor, udělal toho víc než vlčák.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        edenian     před 15 lety 17.09.2009 23:38 |  
        0 0

        Prostor pro Naumova je v B tymu

  5. Re: Janov - Slavia 2:0

    wooodie     před 15 lety 17.09.2009 21:23 |  
    0 0

    Hrůzostrašné. Vůbec jsme pro ně nebyli soupeřem. Byli rychlejší, přesnější, víc chtěli. Prostě nás ve všem přehráli. Smutné.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      malan (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:25 |  
      0 0

      souhlas.A Naumov?To je nejtragičtější figurka,co běhá po českých trávnících.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      skman     před 15 lety 17.09.2009 21:44 |  
      0 0

      souhlasim byla to bida, chce to rychlejsi hrace a hlavne hrace co si jsou schopni prihrat na par metru a presne, presink spatnej italove napadali a vybojovali spoustu micu, vyzvedl bych jen Hlouska za bojovnost, ten u nas dlouho nevydrzi, jina Rague zatim nic moc cekal jsem vic snad se zadaptuje a bude to lepsi, za to co spalil senkerik tak by mel odevzdat registracku na svazu

  6. Naumov

    rek     před 15 lety 17.09.2009 21:24 |  
    0 0

    To bylo řečí když jsme ho kupovali jakej to je bomber a pak když měl obejit obrance a jit sam na brankaře tak se z toho po.......

    • Re: Naumov

      malan (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:26 |  
      0 0

      Stejný omyl jako Ambrahám či Besta.Je naprosto příšerný.To snad ať dají ještě šanci tomu Toleskimu.

      • Re: Naumov

        Wommi     před 15 lety 17.09.2009 21:31 |  
        0 0

        ..to uz bych radeji hodil do ohne treba tafata at se otrkava,..treba by mu to slo

        • Re: Naumov

          rek     před 15 lety 17.09.2009 21:36 |  
          0 0

          souhlasim

        • Re: Naumov

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:38 |  
          0 0

          ..no horsi to bohuzel asi byt nemuze. besta byl lepsi

          • Re: Naumov

            Kactus     před 15 lety 17.09.2009 21:42 |  
            0 0

            a to uz je co rict :)

          • Re: Naumov

            quelhar (admin)     před 15 lety 17.09.2009 21:54 |  
            0 0

            Nesouhlasim. Besta urcite lepsi nebyl.

            • Re: Naumov

              edenian     před 15 lety 17.09.2009 23:40 |  
              0 0

              Neni to jedno?

              • Re: Naumov

                quelhar (admin)     před 15 lety 17.09.2009 23:55 |  
                0 0

                Vzhledem k tomu, jak se tu lidi vozi po Naumovovi, ktery byl dnes asi tak stejne platny jako Senkerik, tak neni. Nemyslim si, ze by si to Naumov zaslouzil.

                • Re: Naumov

                  tt     před 15 lety 18.09.2009 03:35 |  
                  0 0

                  Souhlas, kolem Risteho se zase rozpoutává zbytečná fanouškovská hysterie. Nejde mu to, je z formy, potřeboval by dát gól a zvednout si sebevědomí. Nicméně všude kde byl, tak dával spousty gólů a sem si jistý, že je začne dávat i u nás. Chce to jenom trochu trpělivosti. Narozdíl od Vlčka v něm potenciál ještě je.

                  • Re: Naumov

                    venator     před 15 lety 18.09.2009 11:12 |  
                    0 0

                    Naumov: většina z Vás si zase hledá obětního beránka:)
                    když neriskoval ztrátu míče při pokusu 1:1 a posunul to radši na střed rozběhnutému Jandovi,který to vypadalo má krásně sám na střelu tak je to pro většinu známka "připosra...." Že to parádně přečet jejich bek a skočil Jandovi do té rány je věc úplně jiná.
                    Kdyby Naumov měl trošku štěstí a z té otočky po rohu místo ksichtu soupeře pověsil balon pod břevno tak ho tady budete chválit apod.:)

                    • Re: Naumov

                      malan (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 21:58 |  
                      0 0

                      jsi naprosto vedle.Naumov tě o tom přesvědčí sám.:)Nechápu,čím tě tak zaujal.Už na Žižkově hrál hovno,teď to jen potvrzuje

  7. Re: Janov - Slavia 2:0

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 21:30 |  
    0 0

    no jo, no. Asi to byl jeden z tech lepsich poharovych vykonu venku.. proste prvni tym italsky ligy.. muzem chtit vic? No preci jen asi jo, prohrat se muze, ale nemeli bychom kazdy venkovni zapas dostavat gol do 10.min. Je jasny, ze nejsme zvykly na takavou rychlost a na tak malo casu a prostoru, ale nevim, snad by to slo aspon trochu natrenovat, aby nasi hraci v panice z nedostatku mista a casu tak casto neodevzdavali balon, tech nepresnosti bylo hrozne moc. A taky by se asi nemely stavat takovy chyby, jako pri druhym golu. JInak solidni bojovnost, snaha o kombinaci.. no chtelo by to vic takovych zapasu.

  8. Re: Janov - Slavia 2:0

    Khadgar     před 15 lety 17.09.2009 21:57 |  
    0 0

    Je to v řiti, když nejsou dobrý útočníci. Resp. útočnící s aspoň trochu vyrovnanou výkonností. Šenky teď dostával příležitostí hodně, ale není to útočník, který dá gól z jedný šance. A to je přesně počet šancí, který při prvopoločasovým připosraným fotbale můžeme mít.
    Jak už jsem psal předtím, při aspoň nějakým presinku makaróni chybovali, toho se mělo využít.

    Někdo tady psal o Vasilijevičovi že je to tragéd, omyl a že je snad ještě horší než MJ. A to prosím aniž by ho viděl v jediném zápase. Já myslim že v posledních dvou zápasech, kdy byl v základu, ukázal že je platným hráčem. Kdyby Naumov uměl pohnout zadkem, tak má Vasilijevič parádní asistenci na gól.

    Teď jenom doufat že Cuca měl ve studiu pravdu a tenhle zápas nám hodně pomůže v lize.

    P.S.: Lípa je tragéd.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      bongor     před 15 lety 19.09.2009 20:50 |  
      0 0

      Nejhorší je,že útočníci u nás hned tak nebudou.A když budou,tak jenom na kratičký časový úek.A potom šup za kopečky.

  9. Re: Janov - Slavia 2:0

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 22:03 |  
    0 0

    Hráli jsme sice proti prvnímu týmu italské ligy, ale Janov na prvním místě moc dlouho nezůstane, reálně je to tak 5. až 10. tým na Apeninách a navíc nám nabídl soupeř možnost lepšího výsledku. Bohužel katastrofická smršť nepochopitelných chyb už někdy kolem 5. minuty a bum, celých dalších téměř 90 minut vláčíme balvan prohrávání. Zápas ukázal, že musíme akutně řešit situaci v bráně, Martin Vaniak má při vší úctě to fotbalové lepší za sebou a na mezinárodním poli nepůsobí tak jistě, jak by bylo třeba. Taky je vidět, že by pomohla větší konkurence na postech stoperů. Zde nemáme téměř žádnou alternaci a to se dříve nebo později musí vymstít. Čelůstka nalevo není ideální, těžko mu vytýkat nepřesné centry či střely jeho slabší levou nohou, tady jsou všechny jeho silné stránky zabity. V záloze chybí kreativita a největší bolestí je útok. Sečteme-li všechny ceny všech v poslední době koupených útočníků, tak se dostaneme k sumě, za kterou bychom někoho slušného už koupili. Útočník byl naší velkou bolestí na jaře (trochu pomohl Pavel Fořt, ale to tak jako tak není řešení na dlouho) a teď je to možná ještě horší. Jestli nenajdeme někoho, kdo bude dávat opravdu pravidelně góly, tak budeme mít problémy vítězit i v lize. Bylo vidět, jak moc chyběl Jarda Černý a i Vlček by do chybující obrany soupeře platil, zvlášť ve svých světlejších období. Je to škoda, protože Janov byl dneska hratelný a při některých akcích stačila jen trochu vyšší kvalita na jednom či dvou postech......

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      tt     před 15 lety 18.09.2009 03:37 |  
      0 0

      Jojo Vlček v jeho superformě je vskutku nepostradatelný.

  10. Re: Janov - Slavia 2:0

    opicemag     před 15 lety 17.09.2009 22:10 |  
    0 0

    To co stačí na ligu je na mezinárodní scéně hrozně málo. Ukazuje, jaké mají naši hráči nedostatky v technice, zpracování míče, nejsou schopní pod tlakem přesně přihřát a hlavně cokoli udělat v rychlosti!!! Takže i ne zcela špičkový klub je donutí k chybám a přehraje je. Ale s tím nic asi neuděláme, to ty hráče nikdo nenaučí, pokud nebudou hrát s takovými soupeři pravidelně každý týden. A v české lize opravdu nebudou. A to Janov není žádný super tým. Horší to bude s Valencií...

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 17.09.2009 23:15 |  
      0 0

      Hlavně nedostatky v sebevědomí a kreativním myšlení.

  11. Re: Janov - Slavia 2:0

    Wommi     před 15 lety 17.09.2009 22:21 |  
    0 0

    off topic...slyseli jste ted spartanskou verzi princezny ze mlejna?!..:)

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      jack09     před 15 lety 17.09.2009 22:33 |  
      0 0

      no posloucham ze jich prebrali vic :D

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        skman     před 15 lety 17.09.2009 22:51 |  
        0 0

        taky off topic konecne nekdo kdo neni priposranej hrat proti evrope jako slavistovi je me blby ze je to zrovna sparta a ne mi :(

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          Wommi     před 15 lety 17.09.2009 22:57 |  
          0 0

          tady bych oponoval,....ono by bylo docela smutny kdyby se sparta doma! nesnazila a hrala by prd,..ale klobouk dolu, snazej se.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            Kactus     před 15 lety 17.09.2009 22:58 |  
            0 0

            no, co jim to bylo platne, takovy zbytecny faul, jesteze tak :)

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              skman     před 15 lety 18.09.2009 08:16 |  
              0 0

              maj aspon bod jsem zvedavej kolik jich doma udelame mi, ale vis co nestezoval bych si ani kdyby jsme prohrali ale kdyby jsme meli poradny sance a hrali dobrej fotbal, tezko se to rika ale ten druhej gol sparty to byla lahoda takova sance nam chybela! to co zazdil senkerik to je vazne sila jeste par dni me to bude budit ze spani

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Troubi     před 15 lety 17.09.2009 23:58 |  
        0 0

        no prebrali.....princeznu meli driv,ale vubec ji nemeli "v repertoaru" a prakticky ji vytahli az po nas s tim, ze jsme ji okopirovali. To, ze se spartickou projezdi cely svet( za slavii my vsude jezdime) je vec trochu jina:)

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          coolair     před 15 lety 18.09.2009 10:28 |  
          0 0

          Jasně, Jani!

  12. Re: Janov - Slavia 2:0

    Wommi     před 15 lety 17.09.2009 22:54 |  
    0 0

    tak koukam ze ten infarktovej zapas dneska snad poprve nemela slavka:)

  13. Re: Janov - Slavia 2:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 17.09.2009 23:22 |  
    0 0

    No, pokud byl dneska mezi temi dvema zapasy rozdil, tak ani tak ne mezi Spartou a Slavii, ale mezi Janovem a PSV. A to primo propastny.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      YsoEz     před 15 lety 17.09.2009 23:46 |  
      0 0

      PSV hralo na bod od zacatku zapasu a ten taky udelali, co sem videl v sestrihu tak nechci videt co s nama provede Joaquin a to jeste nehral Villa...

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      plihix     před 15 lety 18.09.2009 00:39 |  
      0 0

      Už jsem se domníval, že si toho snad nikdo nevšimne, to bylo až do očí bijící, jak PSV hrálo opravdu mizerně, kazili i jednoduché přihrávky, přišlo mi to jak zápas naší kaprligy..! Přesný opak byl Janov, který by oba aktéry utkání na Letné sfoukl jak svíčku.. No ovšem v novinách si přečteme, jak Sparta hrála úžasně a "rozhodčí ji vzal výhru" (viz aktuálně.cz - Centrum, Novinky - Seznam), přitom o penaltě nemůže být vůbec pochyb, když toho blba dvakrát upozorní a on ho stejně stáhne na zem.. Ono totiž taky vidět, aby se na Letné pískla penalta v 90 minutě, to lze tak jednou za desetiletí..:)

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Barlblog     před 15 lety 18.09.2009 01:04 |  
        0 0

        Ta penalta byla kravina. takových soubojů je i ve starší přípravce kopa. Navíc tam bylo sehrané drama a skot to spolkl i s navijákem.

        Sparta měla objektivně vyhrát. Pro nás je dobře že rudý nevyhráli, ale pro koeficient je to moc špatně.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 01:25 |  
          0 0

          No je to pravda, že podobných penalt by se daly kopat mraky, ale když je sudí extra upozorní, stoupne si 2 metry od nich a pořád na ně čumí, tak je to do nebe volající Bonyho blbost, že ho sevře oběma rukama. To by se zhroutil a penaltu přihrál snad úplně každý fotbalista na světě...... :-)

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            DrFe1     před 15 lety 18.09.2009 01:54 |  
            0 0

            Tak, tak

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            DrFe1     před 15 lety 18.09.2009 01:54 |  
            0 0

            Tak, tak

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            smely (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 10:11 |  
            0 0

            ja myslim, ze to spis je dany tim, ze takovouhle penaltu by v GL na letny proti rudejm nikdo nepisk...

  14. Re: Janov - Slavia 2:0

    Barlblog     před 15 lety 18.09.2009 01:00 |  
    0 0

    Bohužel opět nevyšel začátek zápasu a stává se z toho pomalu kolorit.

    Nečekal jsem od nás body a bohužel jsem se nespletl. Janov je jinde, to musímě objektivně uznat. Na druhou stranu si myslim, že naše výsledky ze začátku sezony jsou důsledkem "letní sezony".

    Nechápu nasazování čelůstky na levou stranu, kde by měl pomalu začít dostávat prostor Trubila. Čelůstka dnes dost hořel a myslím, že je to vina trenérů. Ostatní hráče nelze moc hodnotit, jelikož zapadli do takové šedi. Světlé momenty měli Vasilijevič, Hloušek. Ragued byl velmi dobrý. Ostatní hráči mě nezaujali. :-(

    Bohužel Naumov dnes dostal prostor a naložil s šancí dost mizerně. Takhle si boj o sestavu nepředstavuju, je však pravdou, že ani šenkeřík nic neukázal. Chybí nám utočník a to dost. Vlček je křídelní hráč a spíš pravý podhrot, tam je jeho místo. Śenkeřík je hráč do domácího prostředí a skvělý žolík na druhé poločasy. Naumov je zatím nic. Peky je zraněný, ale doufám, že se uvažuje nad jeho koupí, vím 100%, že je lepší než Necid. Bude lepší a lepší. Tafat měl už dávno hrát někde na hostování. 3 forvardi a ani jeden není zakončovatel, nebo aspon typ bojovnějšího hráče. Potřebovali bychom svého Wilfrieda.

    Dnes sem si všímal Volešáka. Pořád ho nedovedu zařadit. Nevím, jestli má hrát ofenzivně, tvořit hru, bořit hru, nebo hrát defenzivně a rozehrávat. Je to s nim všelijaké. Bohužel pořád zastávám názor, že bychom Teplice neměli odmítat věčně...

    Obrana hrála až na Ćelůstku dobře. Vypadá to, že alespon tady si sedají určití hráči a posty.

    Uvidíme kam se situace vyvine. Bohužel musim konstatovat, že rumuni z Letné dnes hráli velmi dobře a smůla + rozhodčí je obrali o body. Zopakovali výkon proti Jablonci a nebál bych se říct, že byli lepší. Hubník skvěle. Žofčák se Zemanem zahráli dobře. Líbil se mi hoodně moc Bony.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      mirecek1111     před 15 lety 18.09.2009 01:16 |  
      0 0

      Bohužel je vidět, že Čelůstkovi ten post levého beka moc nesedí. Není a zřejmě nikdy nebude obounový hráč, a to je problém, aby hrál tam, kde teď hraje. Centry v ofenzivě jsou potom k ničemu a Ondra si tam počíná dost neobratně i v obraně. Navíc jsme jej zřejmě kupovali jako investici do budoucna, kterou budeme chtít jednou zhodnotit a podle mého težko zhodnotíme hráče, který hraje na postu přes nohu. Kvalitních levých beků je dost, aby je trumfnul pravák. Bojím se, aby jeho talent neupadl, pokud ho nebude rozvíjet na postě, který mu sedí.

      Jinak Sparta má mladý talentovaný tým. Bylo jasné, že je jen otázkou času, kdy to Bonnymu a spol začne šlapat. I když nemyslím, že by Milan Černý byl horší než Zeman nebo Žofčák byl nějaké terno. Celkově záloha Sparty v plné síle jistě není lepší než ta naše, pokud tedy nehraje Volešák, a hrajeme skutečně v plné síle. Problém je, že máme neustále plno marodů a Sparta hraje relativně v ustálené sestavě od začátku sezony. Vlastně se potýkala jen se ztrátou Holendy.
      Musíme šlapat no. V pondělí porazit Baník, vyhrát na Bohemce a neprohrát v derby.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 01:30 |  
        0 0

        Ondra za to nemůže, je to hráč napravo a tam si své uhraje. Fakt je ten, že Sparta trpělivostí v posledních mnoha měsících získává půdu pod nohama. Objektivně vzato, brankáře má slušného, stopery excelentní a v útoku je určitě nebezpečnější než my. Kde ji můžeme přehrát, to je záloha, ale to by se nám musela uzdravit spousta hráčů (Černý J. a i M., Šmicer). Uvidíme, Sparta i my se určitě časem prodereme na špici ligy a už první derby hodně napoví!!!!

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 18.09.2009 08:53 |  
          0 0

          Nemyslim, ze je Sparta v utoku nebezpecnejsi - ostatne ma v lize o tri vstrelene branky mene nez my. Bony je oslavovany, ale copak nikdo nevidi, kolik sanci zazdi? Ano, pokryti mice a fyzickou odolnost ma na nasi ligu primo nevidanou, ale jak prijde na promenovani sanci, tak je to snad jeste horsi nez Standa. Na jeden gol potrebuje pet sanci.
          Rekl bych to takto - ted jsme se Spartou zhruba vyrovnani, v tabulce maji o bod vice, ale hrali ctyrikrat doma a my jen trikrat. Ale oni hraji na vrcholu formy, ktera samozrejme celou ligu nevydrzi, zatimco my jsme nekde na puli cesty mezi krizi a formou - a stale se zlepsujeme.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            doors2     před 15 lety 18.09.2009 09:13 |  
            0 0

            To je taková divná úvaha, spíše to je projev fandovství. Jak víš, že Sparta na vrcholné formě a my jsme teprve v půlce a půjdeme nahoru. Sparta nehraje špatně, na to, jak má často mladý věkový průměr ( Kadlec, Bony, Zeman, Vacek kolem 20, Hubník, Kušnír kolem 24 atd,) to není špatný. Výhoda je, že u mladých kluků je forma obecně kolísavá. My mámě rozhodně lepší střed pole, hrajeme rozhodně hezčí, kombinačnější fotbal. Obranu mají momentálně asi nejlepší, ale v zimě jim odejde Hubník, hostování končí Pamičovi. Střed pole ja náš, útok mají v Bonym o něco lepší. Bony je spalovač, ale copak naši útočníci jsou zabijáci?? Bony umí navíc ustát souboje a udržet míč. Na naši ligu to bohatě stačí.
            Jinak mě utkání Janově zklamalo. Vyrovnali jsem se Janovu v podstatě až v II. půli za stavu 0:2. Ale vyrovnali jsme se ve hře v poli, u šestnáctky a v ní to bylo slabší. Pokud jsme si zasloužili gol, tak Janov by si zasloužil taky o jeden navíc.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 18.09.2009 08:50 |  
        0 0

        Celustka ma 20, v takovem veku se muze pomerne rychle naucit hrat nalevo. Zas takovy rozdil to neni, jak je videt na prikladu Huba, ktery napravo hral snad dokonce lepe nez nalevo. Taky nepocitam, ze bychom v zime Celustku prodavali, takze jeho nasazovani nalevo mu cenu nesnizuje. Krajcik se po pomalem rozjezdu dostal do formy a nyni je lepsi nez Celustka, ktery navic odjede, takze napravo hraje on. Sice nerozumim tomu, proc nedostane prilezitost Trubila, ale myslim, ze KJVCD...

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      tantalos     před 15 lety 18.09.2009 01:37 |  
      0 0

      Sparta se opravdu líbí a domnívám se, že tentokrát nebude boj o titul žádná procházka. Bony se mi také líbí, ale ta pentle byla cena za něj - je to určitě hodnej kluk, ale když takhle blbě lezl na protihráče, a to před očima soudce, nic jinýho nemohl čekat
      Čelůstka je moc šikovnej a opravdu posila, ale nemůžeš chtít od kluka z venkova, kterej se teprv rozkoukává v Praze, aby najednou skvěle zvládal hru proti dobrým Italům, a to ještě na jiném místě, než na jaké si zvykl.
      Pokud jde o Tafata, není zdaleka takový talent jako Necka nebo Pekhart, ale momentálně je to asi náš jediný koncový útočník do vápna. Bohužel mnozí naši fandové jsou podobně hloupí jako spartani, kteří vyštvali Kollera jako nesnesitelného nekopa. Tafat je podobný typ, ale když vidím, jak tady slavisti vyhazujou jednoho hráče za druhým, od Volešáka, Jandy přes Naumova po buhvíkoho - na oficiálkách nějaký blb vyhazoval i Suchého - myslím, že by si tady užil příliš mnoho sprostých nadávek.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Barlblog     před 15 lety 18.09.2009 10:18 |  
        0 0

        Problém vidím v jedné věci. Mnohokrát už se to tady rozebíralo. Já vesměs podporoval řez kádrem, chápal jsem vyhazov Brabce a pokud MJ umazal 600 000 Eur za hlouška, tak se to taky dá snést. ALE na druhou stranu mě dost zaráží, že KJ prakticky nemá pro hráče hlavní(ustálené) posty. Uvedu na příkladech:

        Hloušek - vystřídal 3 pozice, aby se ukázalo, že jeho místo je vyloženě v ofenzivě. (záloha, utok) Zahazovat ho v obraně byla blbost.

        Čelůstka - Nepsal jsem, že je to jeho chyba. Na pravé straně hraje skvěle. TO KJ nechce aby seděl, tak ho tam rve a rve.

        Trubila - hráč je to velmi kvalitní a když Čelůstka za chvilku odjíždí, měl by dostat už konečně šanci. Kupovali jsme ho kvuli rychlosti a nebojím se říct, že je to jeden z top 5 levých beků ligy, nevyužitý, sedí.

        Vlček - Ukázalo se, že mu sedí role žolíka, při které se dostává do zakončení. Je nasazován na hrot, přitom ve svém věku a při zkušenostech co má, je to jasnej PRAVEJ podhrot. Tak hrál před odchodem a i v Belgii.

        Janda - Dlouho hrál na kraji zálohy, kam se rychlostí hodí. KJ ho předělává na dělníka pole, což mi nevadí. Vítám tenhle tah, ALE pak nechápu, co dělá v týmu Volešák.

        Volešák - Zatím ho nedovedu vůbec zařadit na post. KJ s nim míchá a dává mu ukoly na které nestačí. Láďa není kreativní špílmachr a ani def. záložník, na to nemá přehled Trappa a Ragueda. Myslím, že mu nejvíc sedí podhrotový ofenzivní záložník, ale tam jsou kvalitnější hráči. Pokud ho chtěl KJ využít jako dělníka a on tak dost často hraje. Pak je jeden z Trojice Volešák, Trapp, Janda nadbytečný. Musím říct, že i když mám Laďu rád a mám pro něj slabost, tak ten nejslabší je on.

        Zkoušet se může, ale v přípravě, NE v lize. Tyhle věci se měli vyjasnit tak do začátku srpna a teď měl bejt klid na práci.

        KJ je kvalitní trenér, fotbal chce čas a já ho nevyhazuju, bohužel se však mnohdy projevuje, že má jediné slovo ve sportovní fázi a to je špatně, rozhodovat se musí kolektivně v rámci trenérů. Hrozně bych uvítal rošádu u asistentů trenéra. Sestava: KJ, Vrabec, Přibyl, Netscher, Šmicer + někdo další z venku, kterýho KJ uznává. Stojím si zatim, že by to přineslo svěží větérek.

        Ke cti velkému Karlovi musíme přičíst, že se všechny posily, až na Trubku a Naumova osvědčily. Naumov vypadá špatně, můžeme mu dát čas na podzim a zkoušet ho, ale je to o přístupu. Uvidíme, jsem radši skeptik, protože mě Riste zklamal.

        Tafata nikdo nevyhazuje. Já chci, aby hrál něco lepšího než ČFL. Poslat na hostovačku do II. ligy, nebo pokud bude mít střížkov zájem. Na Slavii ZATIM nemá, ale já v něm něco taky vidim... Bez ovce. - To je samozřejmost.

        Jinak v zimě bych uvítal příchod Pekharta na přestup, doufám že nikdo ve Slavii, zas nebude něco kutit a peky se nechá odejít.

        Kádr je dobrý, jen potřebuje dopnit. Koupit utočníka typu BONY a klid. prostě bojovník s pokrytím míče, kterej dokáže hrát s rychlostním typem hráče, to nám chybí. Pak potřebujeme čistokrevného středního kreativního záložníka, protože k Belaidovy prakticky nemáme alternativu.

        Moje setava na nejbližší zápasy(2): Vaniak - Krajčík, Vomáčka, Suchý, Trubila - Vasilijevič, (Zkusit ho, podle mě to ale taky není jeho post :-D ) Belaid, Ragued, (Příležitost by měl dostat i trapp) Hloušek - Vlček - Naumov.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        venator     před 15 lety 18.09.2009 11:29 |  
        0 0

        Jojo Sparta hraje zase zpátky ten její fotbal, který stačí v pohodě v české lize na výhry kdekoliv. Není tak hezký jako náš,ale efektivnější, je to vidět na vstřelených golech v pohárech vs. SKS.
        Naše velké štěstí je, že v zimě odejde Hubník, prodají Wilfrieda nebo Kadlece, +ukončí hostování dalším jako Kalouda apod.
        Doufám,že za utržený peníze se jim nepovede koupit někoho podobně kvalitního.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      tt     před 15 lety 18.09.2009 03:44 |  
      0 0

      Nechápu Karla Jarolíma. Je už iritující jak každý hráč, který přijde je zde přeučován na jiný post (Švento, Čelůstka, Hloušek, Vasiljevič taky nehraje tam kde v Německu nebo Maďarsku). Na levého obránce jsme kupovali Trubilu tak se ho sakra nesmíme bát postavit ne? Případně v B pořád hnije Ronald Šiklič, který mi nikdy nepřišel špatný. Bohužel jistojistě není na soupisce pro EL. Jarolím tam, ale radši bude cpát mladýho kluka, kterej na to neni zvyklej a musí hrát přes nohu. Každý fotbalista ví jak těžké to je. Opravdu tomu nerozumím. Pokud chtěl Karel univerzála, tak si měl nechat Lukáše Váchu.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      opicemag     před 15 lety 18.09.2009 08:06 |  
      0 0

      Taky nevím, proč Jarolím Trubilu nevyzkouší, třeba v lize, když Hubáček je zraněný a Čelůstka prostě není levý obránce. Přivedl si ho a zatím mu nedal žádnou šanci. Samozřejmě nevím, jak přistupuje k trénování apod., ale myslím, že teď, když Hubáček je zraněný, by ho mohl zkusit.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        venator     před 15 lety 18.09.2009 11:36 |  
        0 0

        Samozřejmě souhlasím...navíc když Ondra Č. za chvíli odjede na MS! Trubila už měl dávno hrát např. proti Střížkovu.

  15. Re: Janov - Slavia 2:0

    Viking     před 15 lety 18.09.2009 08:46 |  
    0 0

    Janov byl slušnej, vyloženě jsme nepropadli, ale.. My prostě v tý Evropě hrajeme dlouhodobě úděsně připosraně. Doma i venku. Je jasný že to je hlavně o prachách ale když chybí prachy, tak tam musí být dvojnásobná nadstavba co se týká bojovnosti a nasazení. Na můj vkus hrajeme strašně profesorskej fotbal. Na českou kakášligu to aspoň stačí jenomže proč nejsme schopní v Evropě alespoň občas překvapit nějakým solidním výsledkem? Kdy jsme porazili naposledy kvalitní mužstvo? Steaua a dlouho dlouho nic.

    Rapid Vídeň přejede Hamburg, Izraelci hrají parádní zápasy, Lutych málem porazil Arsenal, Salzburg vyhraje v Římě.. Všechno mužstva na úrovni Slavie. My jsme loni v Evropě nevyhráli, letos porazili akorát slaboučký Bělehrad.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      japhy     před 15 lety 18.09.2009 09:34 |  
      0 0

      Já si zase nemyslím, že bychom v tomhle zápase byli nějak připo...Podle mě byl hlavní rozdíl v přesnosti přihrávek a osobních soubojích, kdy si Taloši perfektně kryli míč. Ve středu pole to bylo OK, skoro jako v lize, ale jak jsme se blížili k vápnu, byla to čím dál větší bída. Ale nějak tragicky bych to neviděl, byli prostě lepší.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Viking     před 15 lety 18.09.2009 09:53 |  
        0 0

        Lepší byli, o tom žádná, ale proč aspoň někdy nějakého takového soupeře neporazíme? To je takovej problém? Neříkám porážet ale porazit bychom někoho občas měli.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 18.09.2009 10:05 |  
          0 0

          Porazili jsme Ajax dvakrat a malem trikrat. Ocekavat, ze se nam to podari venku proti tymu, ktery je podle vsech ukazatelu na vrcholu formy, je utopie. Vzhledem k tomu, jaky proti nam stal souper, tak byl vykon uchazejici. Porazit bychom je mohli doma, bude to za tri mesice, muzou do te doby formu ztratit. Nebo muzeme za 14 dni porazit Lille, taky doma. Uhrat v teto skupine neco venku bude nejspis nad nase sily.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            Wommi     před 15 lety 18.09.2009 10:32 |  
            0 0

            ..no ja myslim ze i doma budeme mit problemy,..ale vyhodou domaci je to, ze lidi budou slavii hnat a myslim ze ty fotbalisti prejdou na vyssi level.
            Kazdopadne by mi opravdu zajimalo, co je pricinou toho, ze v prvnich minutach dostanou gol,..to neni normalni.
            Jinak je skoda ze takoveto zapasy nepodstupuji ceske tymy vic, protoze to je asi zakladem, proc ten rozdil je takovy jaky je. Je videt snaha, ale vysledek?!....a jak uz jsem tu psal, trochu nerozumim tomu, proc zakladani akci u slavie je aktivitou zejmena stoperu?!..myslim ze by to mel delat nekdo ze zalohy asi ne?!...

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              quelhar (admin)     před 15 lety 18.09.2009 11:51 |  
              0 0

              Samozrejme, ze doma nikoho neprejedeme. Ale pokud mame sanci v tehle skupine nejake body uhrat, pak je to podle me v domacich zapasech s Lille a Janovem.

  16. Re: Janov - Slavia 2:0

    DM1981     před 15 lety 18.09.2009 09:42 |  
    0 0

    V první řadě musím říct, že výkon nakonec nebyl tak špatný, jak jsem očekával před zápasem. Janov dělal při našem napadání na tým italské ligy dost chyb, ale bylo to hlavně díky tradiční aktivitě Adama Hlouška při této činnosti. Dost mě vyděsilo nasazení Jandy, ale ten zahrál (pro mě překvapivě) poměrně slušně, kdy tolik nekazil a konečně využil svojí rychlost.
    Co se týče obrany, tak se zdá, že Krajčík by se mohl vrátit do své dřívější formy, ale přece raději bych na jeho místě viděl Čelůstku, který asi byl na tuto pozici koupen jako první volba a v zápasech, kdy na pravém beku hrál, rozhodně nezklamal. Na levé straně se očividně trápí. Stoperská dvojice podává stabilně kvalitní výkony, tak se nechme překvapit, jak dlouho nám tu ještě vydrží Marek Suchý.
    V záloze se mi snad poprvé líbil Ragued. Téměř vždy byl tam, kde být měl. Velkou podporu útoku od něj ale čekat nemůžeme. Tavares to prostě není no:) Vasiljevič vypadá, že by mohl být posilou, ale možná by zahrál ještě lépe, kdyby hrál uprostřed. Belaidův výkon bych viděl jako celkem nevýrazný. Hloušek byl už tradičně velmi dobrý, už tu asi dlouho nebude. Jen je škoda, že svojí aktivitou při napadání nestrhnul více spoluhráčů než jen občasně Jandu.
    Útok je teď obrovskou slabinou. V první půli to ještě jakž takž šlo, kdy Šenkyho hodně doplňoval právě Adam, ale ve druhé půli, kdy se po příchodu Naumova stáhnul Hloušek vyloženě na levého záložníka, to bylo jasně patrné. Osobně začínám pochybovat o nákupu Naumova. Ve vápně se asi prosadit umí (bohužel nám to zatím nemohl dokázat), ale v mezihře má obrovské problémy. Každý míč mu odskakuje, nedokáže přesně přihrát atd. Zřejmě je to způsobené nedostatkem sebevědomí.

  17. Re: Janov - Slavia 2:0

    Kactus     před 15 lety 18.09.2009 10:04 |  
    0 0

    Včera byl ten Janov hratelny, jen mnoho ruznych malych chyb zpusobilo, ze jsme jaksi nevyhrali :)

    Ukazalo se, ze Vaniak jiz na to nema, ten prvni gol mel vyrazit, mel to na dobrou ruku, skocil a pak nic … Mel by (KJ) nechat chytat Romanovse uz konecne. Nebo riskovat s Hanusem.

    Obranu mame dobrou, Vomacka lepsi nez Brabec, jen Suchy asi nemel svuj den, prvni gol zavinil faul a ten druhy, ani nemluvit. Celustka neni hrac na levou stranu, to je jasne. Jeho centry, to Hubacek je oproti nemu hvezda. Matej zlepsuje formu. V zaloze byl dobry Belaid, Ragued. Adam je skvely hrac, jestli bude dal tak makat, bude to jednou hvezda. Jen po nastupu Naumova jiz na neho nikdo nehral, mi prislo ze Vasilijevic hraje na Naumova a na Adama kaslali. Tim se dostavam k utoku – ach jo, slabina nejvetsi. Nikdo neni poradnej utocnik. Senky zazdil co se dalo, Naumov si absolutne neveri.

    Jinak celkovo bylo z nasi strany strasna spousta nepresnosti, tolik pokazenych centru a prihravek dopredu, to se jen tak nevidi.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      tantalos     před 15 lety 18.09.2009 13:15 |  
      0 0

      Podle čeho soudíš, že Romanovs je lepší než Vaniak?

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 15:25 |  
        0 0

        Je jistý, že je minimálně lepší lhář.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Konraad     před 15 lety 18.09.2009 14:59 |  
      0 0

      Co je to za nesmysl, že na to Vaniak nemá? Ta standartka byla prostě výborně kopnutá, chytit ji je rovno zázraku. Kromě toho Vaniak chytnul jeden jistej gól a měl dalších pár solidních zákroků. Mně naopak přesvědčil, že na to pořád ještě má.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        bongor     před 15 lety 18.09.2009 20:01 |  
        0 0

        Souhlas,Že na to Martin nemá,je nesmysl.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      slaviator     před 15 lety 19.09.2009 08:49 |  
      0 0

      No vidíš. Odešel Jarolím, tak se nadává na jinýho. Když zahrál Janda slušně a Matěj se dostává do formy, bude se nadávat na Vaniaka. A vidíš to, v italskej novinách píšou o tom, že předvedl několik mimořádných zákroků a že nás podržel... To je to, co Hanuš zatím nepředved - žádnej mimořádnej zákrok, bohužel. Ono to taky ale nejde uspěchat, hodit ho po ČFL do předkola Ligy mistrů. I GL je proti ČFL jiná káva. Hanuš by potřeboval chytat pravidelně něke na hostování, pokud by to byla první liga, jen dobře. Jednou může být jedničkou Slavie. Nebo pokud Prešov nebude mít na opci na Diviše a ten se vrátí, tak on. Ani jednomu z nich nestraním. Romanovssovi bych ale šanci dal nejdřív v zimě, dříve pokud to nebude vyloženě nutné a nebudou Vaniak a Hanušem marodi, tak ne.

  18. Re: Janov - Slavia 2:0

    lassiter     před 15 lety 18.09.2009 11:16 |  
    0 0

    Tak poctivě jsem přečet všechny vaše příspěvky, některý se teda hodně liší, což je zajímavý. Rozdíl v kvalitě kombinace byl jasně vidět, což se dalo čekat a je to jenom dobře. Když jede člověk po dálnici 130 a najednou má vjet do města a jet 50, přijde mu že v podstatě stojí a má tendenci jet rychlejc. Tak doufejme, že to bude mít stejnej efekt na naše zápasy v lize, zvlášť když nás čeká ještě pět podobnejch rychlíkovejch zápasů. Jestli nám něco může pomoct k dobrým výkonům v lize, pak jsou to tyhle zápasy. Co mě potěšilo, byla celkem slušná aktivita a presink, díky němuž jsme si taky vytvořili jedinou velkou šanci. I když byl občas takovej živelnej (ještě na tom musí KJ hodně popracovat, snad by stálo za to vzít Hřebíka jako konzultanta), tak mě to naplnilo optimismem, že takhle chce teď Slavia v pohárech hrát a že už nikdy neuvidíme to, co například na Fiorentině nebo i Tiraspolu (soudím podle onlinu). Stejně tak věřim, že timhle způsobem budem hrát v lize, protože vzhledem ke kvalitě gambrinusligových obránců by těch šancí díky takovýmu presinku bylo mnohem víc než včera.

  19. Re: Janov - Slavia 2:0

    Wommi     před 15 lety 18.09.2009 16:45 |  
    0 0

    ..docela by mi jako fanouska fotbalu, nikoliv tedy odbornika zajimal vas nazor, idealne nekoho, kdo kopa, kope...

    opravdu takovy jeden zapas muze tem klukum neco dat, jak se o tom ted mluvi,...kdyz pak hned zase zabrednou do nasi ligy,..kde jak po vcerejsku zase vic vidno, ze obycejny vykon staci n nadprumeru,....?
    diky
    M.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.09.2009 16:58 |  
      0 0

      Nejsem odbornik, ale muj dojem je, ze to jsou jen takove floskule. Vzdyt kolik ma Suchy uz takovych zapasu za sebou a stejne udela chybu jako pri druhem golu (a faul pred prvnim).

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      wector     před 15 lety 18.09.2009 17:59 |  
      0 0

      Asi jim to pomůže jen pokud sami budou chtít - ukáže jim to, že jsou pomalí, že musej zlepšit skoro vše s míčem atd, v podstatě jít nahoru ve všech ohledech. Ale semo se to neudělá, jedině vlastní pílí.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 23:11 |  
      0 0

      Osobně si myslím, že jednotlivé hráče ten zápas sám o sobě neovlivní do kvality jejich hry (že by z nich mávnutím kouzelného proutku udělal okamžitě lepší fotbalisty), ale může pozměnit jejich přístup k fotbalu, k zápasům, posunout jejich volní vlastnosti nebo schopnosti a pak může takový zápas ovlivnit celý tým, co se týká nasazení, bojovnosti a tak i v dalších zápasech nejen na mezinárodní půdě....

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      slaviator     před 15 lety 19.09.2009 08:58 |  
      0 0

      Ono by to taky asi něco mělo dát nejen hráčům, ale i trenérům. Aby viděli, jak jednoduše se někdy fotbal dá hrát. A podle toho si vybírali už tak trochu hráče do týmu a pak s tím "materiálem" pracovali. V létě si KJ přived myslím dobrý hráče, Hloušek, Čelůstka, Vomáčka zatím minimálně plní očekávání, Hloušek bych řek že je dokonce předčí :-) Ale musí se pracovat i s nima a s ostatníma, nutit je hrát víc ten jednoduchej fotbal než profesorskej co leckdy hrajeme. A hráči musí po Evropě vidět, že profesorskej fotbal nestačí, že musí přidat v rychlosti, někteří v nasazení, hrát víc na jeden dotek než to půlminuty drbat a pak o míč přijít...

  20. Re: Janov - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 18:08 |  
    0 0

    Neviděl bych to tak negativně. Výkon ideální nebyl, ale celkový dojem zase tak hrozný také ne. Minimálně to nebyl propadák (jak někteří prorokovali). Škoda zahozených šancí, protože Janov častokráte chyboval.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      bongor     před 15 lety 18.09.2009 20:28 |  
      0 0

      Já na rozdíl od eluina mám z našeho výkonu dost špatný dojem.
      Podle mě jsme v 1.půli udělali pár nadějných útoků ,především zásluhou Adama.ostatní mu tedy moc nepomohli.Šenky se šancí naložil mizerně.Ve druhé půli jsme už nehráli nic zajímavého a protože Janov už na to taky kašlal,fotbal byl podprůměrný.
      Kromě Hlouška se mi líbili Krajčík,Suchý,Belaid a částečně Vasiljevič.
      Úplně mimo byl Naumov a Čelůstka prostě nalevo neumí.Myslím,že to byl on,přes koho odcentrovali Italové na druhý gól?
      Oni hráli jenom co potřebovali,vedli a pak se šetřili na serii A. Čekám,kdy konečně předvedem nějaký zápas na současné úrovni Evropy.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.09.2009 22:56 |  
        0 0

        No nevím, kraje nám fungovaly docela slušně (Krajčík a Hloušek), takže ten hlavní propastný rozdíl podle mne činil střed zálohy a tam mělo tvořit hlavně TJ. U mně jeho výkon nic moc a Milán si ho zpátky jen tak nevezme. Zrovna tak bych asi za tento zápas nechválil Marka Suchého...

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          Pepino     před 15 lety 19.09.2009 02:24 |  
          0 0

          Tak přidám také svůj názor. Rozdílů bylo několik. Především rychlost a schpnost v rychlosti ještě zpracovat, vést a přihrát balón popřípadě vystřelit. Dále zpracování míče. Několikrát se stalo, že naši hráči zpracovali míč tak, že přistál přímo u nohy soupeře. No a v neposlední řadě hra s míčem. Strašně pomalá. Přesně jak popisuje několik dalších, to co stačí na "gambáč" ligu, nemůže stačit v evropských pohárech. Prostě náš hráč dostane přihrávku a teprve hledá komu by nahrál nebo to zadrbe nesmyslnými kličkami. Soupeřův hráč už před zpracováním přihrávky ví, kam jí bude směrovat dál. No a pak je samostatná kauza - přihrávky. Nesčetněkrát jsme přihráli k hráči s úplně jiným dresem. Nemá ceni jmenovat konkrétní hráče, neboť to průněžně dělají všichni. Ještě bych se chtěl zastavit nad levou obranou. Proč Ondra Čelůstka, který z několika možností odcentrovat se ani jednou netrefil na hřiště? Proč tedy KJ nezkusí Trubilu, kterého si přál, ale nedá mu šanci. Prostě pravonohý hráč na levém beku nemůže být. To je mučení a to Ondra podstoupil. Z té strany jsem nebyli nebezpeční vůbec. Ještě ke krajům zálohy. Janov hrál hodně a dobře po krajích a naši záložníci tam ani v náznaku nebyli. Několik přenesení hry naštěstí skončilo v autu, ale mít hráče od sebe 30 metrů, tak to nemůže nikdo stihnout ani Bolt. A takhle to naši krajní záložníci hráli a hrají i doma v lize. Ještě se chci vrátit k fyzičce hráčů. Díky tomu, že nás v skektoru tal půl hodinky zdrželi, tak sem si stačil všimnout a později víceméně pořád pozoroval hráče Janova, kteří vůbec nezasáhli z lavičky do zápasu nebo těch kteří střídali až v průběhu druhého poločasu. Ti všichni včetně náhradního brankáře vyfasovali pravvděpodobně stopky a s tak 70 intenzitou neustále běhali s malými přestávkami celou délku hřiště. Za oběma autovými čarami stáli asistenti domácího trenéra a na vše dohlíželi. Za tu dobu to někteří z nich udělali alespoň 30x tam a zpět. Co to takhle vyzkoušet u nás. Jinak výjezd dobrý, až na to držení v autobuse, kdy se nedalo absolutně dýchat. Možná kdyby někdo včas česky řekl, že se bude čekat na zbývající dva autobusy, tak se mohlo vystoupit a nastoupit až přijede zbytek konvoje. Co se týče prakování, tak nás mapka z internetu nahnala k tržnici do sposty zákazů. Až pak pro nás přišel italský steward, abychom přejeli jinam, že to není tady, i když podle popisu a mapky z internetu klubu to tam být mělo. Vůbec organizační schopnosti italů.... Myslím, že nejsou schopni zorganizovat ani turnaj v kuličkách, neboť by neměl kdo udělat důlek. No nic, příště tam třeba bude lepší popis, popřípadě někdo, kdo umí česky.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            Pepino     před 15 lety 19.09.2009 02:26 |  
            0 0

            Omluva za překlepy, ale ještě po té cestě autem tam a zpět mi to vše "nenaběhlo".

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              bongor     před 15 lety 19.09.2009 08:12 |  
              0 0

              čtu si rozhovor chovance pro media.Jako obvykle,zkušená mystifikace.
              Nejdříve se dozvím ,že na penaltu si stěžovat nebude,ani sparta si nebude stěžovat,to není její zvyk,to jen v naší lize je to zvykem.Samozřejmě si každý domyslí ,že to dělá Slavia viz.krávovec/.Ale sralta nikdy,to jsou chlapáci k pohledání.No a potom následuje litánie,plná naříkání nad rozhodčími.Hlavně že si stěžovat nebude.

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                slaviator     před 15 lety 19.09.2009 08:55 |  
                0 0

                Protože ví, že UEFU pořešenou nemá a vlastně ani už ČMFS. Tu dřív pořešenou měli, ale zase nikdo proti nim nepísk. Jen vyjííímečně. Třeba onehdá v zápase Sparta - Boleslav Puček nepískal pro Spartu, ale rovinu, něco málo připísk Bolce, ale nic světoborného... A Pelta ještě během zápase řval na tribuně, že ten skončil. A taky že od té doby si už nezapískal. Sparta si nestěžuje ale. To není její styl. :-)

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                denydzlSKS     před 15 lety 19.09.2009 10:28 |  
                0 0

                já hlavně nerozumím proč sparťani nad tou penaltou brečí?? já to viděl 3x ze záznamu a ta pecka byla vcelku jasná??

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                smely (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 11:09 |  
                0 0

                presne, brecej jak stary slapky. a pak kdo je ubrecenej. penalta jasna, akorat, ze na letny by tohle c GL nikdo nemel odvahu fouknout, tak na to nejsou zvykly...

                • Re: Janov - Slavia 2:0

                  Khadgar     před 15 lety 19.09.2009 12:22 |  
                  0 0

                  Přesně, tohle jim někdo udělal poprvý, tak jsou z toho mimo a nechápou to. Hodně podobná pencle se pískla proti CSKA na Wolfsburgu a nikdo ani necekl.

                  btw, kdo si myslí že Erich skončí v zimě ve Spartě? (za předpokladu že ho vyváže agent ze smlouvy).

                  • Re: Janov - Slavia 2:0

                    mirecek1111     před 15 lety 19.09.2009 12:30 |  
                    0 0

                    No pozor, na Wolfsburgu mi ta penalta přišla jako úplně jasná. Ta na Spartě byla přeci jen trošku přísná, ale podlě mě hlavně z pohledu toho, co neodpískali v Teplicích a Liberci nám.
                    Brabec ve Spartě lepší než natvrdo Hubník :) Takže bych to bral :)

                • Re: Janov - Slavia 2:0

                  bongor     před 15 lety 19.09.2009 20:48 |  
                  0 0

                  Tohle jestli neměla bejt pencle,tak už by z fotbalu bylo jedině džudo a hrál by se ne na branky,ale na ipony.Taky řešení.Kam se podíváš,tam sralťani různých věků naříkají nad penaltou jako plačky na funusech.
                  No hoši uvědomte si,že už za sebou nemáte silnou squadru Horník,koště.Teď to bude ne sice nemožný,vyhrávat kejklema,ale přeci jen trochu těžší.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 11:54 |  
      0 0

      Vcera jsem se jeste jednou dival, taky myslim, ze to nebylo az tak hrozne. Pozitivni je nasazeni, Hlousek, Janda, Ragued, Senky, ale i dalsi chodili za micem jako vlcaci. Blby je, ze po ziskani mice casto nasledovala rychle zase ztrataZe zalozniku se mi nejvic libil Janda, po dlouhy dobe mu zapas vysel. Podle me ma velky predpoklady, nezmatkuje pod tlakem, je silny v soubojich, potrebuje sebevedomi a vetsi prehled v koncovce - to je jeho nejvetsi slabina. Hlousek taky velmi dobry, lehce splaseny, ale kolik takovych zapasu hral.. Belaid a Vasiljevic take nebyli spatni, meli solidni momenty, TJ hral druhou puli vic zezadu. Ragued tolik nevynikal jako v lize, to je ale jasne.. Krajcik nejlepsi, je super, ze se do toho zas dostal. Otazka je, komu bude posilat centry. Senky byl podle me lepsi nez Naumov. Bohuzel se mu nepovedly dve nejslibnejsi akce, ale byl na hristi citit, nadavani na nej mi prijde nesmyslne vzhledem k vykonum, ktery predvadi. Naumov drel, bohuzel vsechny akce u nej skoncily. Ale sebevedomi musi ziskat jinde nez v Janove, za tenhle vykon ho nema smysl zatracovat, trochu beru zpet, horsi je spis to, co predvadel dosud v lize. Celustka nic moc, ale ja verim, ze bude dobrej, trochu tam plaval, no, ale bude to lepsi.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 14:15 |  
        0 0

        Taky si myslim, ze to nebylo hrozne. Hrali jsme loni rozhodne na pohled horsi zapasy nez byl ten v Janove. Ackoli prave diky finalnim nepresnostem zalozniku jsme se nedostali do prilis mnoha sanci, tak se mi zaloha libil. Byla nucena kombinovat v daleko vetsi rychlosti nez proti kteremukoli ligovemu souperi a pomerne se ji to darilo. To napriklad Sparta mela v zapasu proti PSV na vsechno daleko vic casu. Nehlede na to, ze ji to souper usnadnoval mnoha nepresnostmi, coz nam Janov usnadnil jen asi trikrat za cely zapas. Proste narazili jsme na kvalitniho soupere, ktery je navic ve forme. Proti tomu se hraje moc tezko a z tohoto hlediska se domnivam, ze jsme se se zapasem vyrovnali pomerne se cti.

        Ale uz bychom meli obratit pozornost na zapasy s Banikem a v Dolicku. Aby nam liga moc neutekla, meli bychom ziskat minimalne ctyri, ale spis sest bodu. Vykony ze zapasu s Libercem a Janovem by na to mely stacit. Libi se mi, ze se nam stabilizovala zalozni rada ve slozeni Vasiljevic - Belaid - Ragued - Hlousek a predvadi slusne vykony. Az se uzdravi Jarda Cerny, muze prejit Hlousek do utoku. Doufejme, ze to bude brzy. Necekaji nas lehke zapasy, ale kdo chce titul, musi takove zapasy vyhravat.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          denydzlSKS     před 15 lety 19.09.2009 14:28 |  
          0 0

          z výkonu sparty bych nedělal haló, není to náhoda, že bilance českých a holandských tymů z poslední doby je jasně pro ty české, ta kvalita v holandsku není taková(sks - ajax(2-1, 1-0, 2-2), sparta - psv(2-2)) s tím, že remízy vznikly v posledních minutách z penalt...sparta by proti (možná né tak kvalitnímu, ale zato v superformě hrajícímu) janovu neobstála o moc líp než my...

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            bongor     před 15 lety 19.09.2009 20:41 |  
            0 0

            To si piš denydzi.Dostali by čtyrku a pakovali by se .Mezi Janovem a Eindhovenem je rozdíl minimálně třídy.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            slaviator     před 15 lety 20.09.2009 08:21 |  
            0 0

            Kdyz v prahistorii fotbalu hrala Sparta Ligu mistru, tak mela ve skupine taky Ajax a doma s nim snad taky neprohrala, remiza 1:1? Pri predposledni ucasti v LM? Takze je to vazne dlouhodobe. Bohuzel pravidelneji umime zahrat jen na ty Nizozemce (za Holandany by Te hnali, to jsou jen dve provincie z puvodnich sedmi :-) A nevim, zda Ajax a Eindhoven v te jedne ze dvou provincii vubec lezi... :-) Ale ber to jako popichnuti, tady to v diskuzi nevadi tak, jak pri TV komentovani.)

            Jinak ale nechapu media. PSV si prijel vylozene pro bod a neudelat Bony kravinu, tak ten bod ani nemel. Ale ani ne tak extrasuper kvalitou Sparty, jako svou nemohoucnosti. Sparta pak samozrejma hrala opticky dobre, ale hrala by tak i proti tymu, kterej by ji dal daleko mene prostoru? A naopak Slavia hrala jinak, protoze hrala na hristi soupere a sesilnejsim tymem, co je v laufu. Verim, ze hrat doma s PSV my a Sparta v Janove, tak to dopadne stejne (co se tyce herni stranky), vysledkove by to bylo tako hodne podobne. Je blbost, ze by Sparta mela ted superhypergiga formu a my byli v krizi. Oba jsme na tom plus minus stejne, akorat jsme meli uplne jinak kvalitni soupere...

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 18:59 |  
          0 0

          No ja si uplne nemyslim, ze s Jardou to bude lepsi, chybel by mi v zaloze zas nejakej dric, behavej hrac. Zvlast jarda potrebuje vedle sebe nekoho, kdo ho trochu strhne... Jinak Vasiljevic se skutecne zlepsuje, mozna ze zacatku nemel fyzicku.

  21. Re: Janov - Slavia 2:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 15:19 |  
    0 0

    A mimo tema:
    Sparta B - Hlucin 2:2, kdyz za Hlucin vyrovnaval v 93. minute po rohovem kopu Javorek, ktery je v Hlucine na hostovani ze Slavie a loni toho za nase becko odehral uplne nejvic ze vsech hracu. Javorek tam hraje pravidelne v zakladu, Hlucin je sice na sestupovych prickach, ale na Spartu B ztraci jen bod a jsou tam dalsi tymy, co maji stejne bodu jako on. Za becko Sparty v tom zapase hrali napriklad Dosek, Jirous nebo velke nadeje Hejda, Folprecht a Putz.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      DrFe1     před 15 lety 19.09.2009 15:41 |  
      0 0

      No jestli Hlučín vyrovnal v 93. minutě, tak Saiver námět na další článek. Divil bych se kdyby za tím nenašel nějáké slávistické spiknutí :-)

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 16:59 |  
        0 0

        No, ona Sparta na 2:1 davala v 90., tak nevim... :o))

        Kazdopadne ke Slavii - po stredecnim hattricku do site Liberce B dnes Tafat neni v zakladu v zapasu v Ovcarech. Mohl by tak dostat sanci v acku - aspon na lavici proti Baniku.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          denydzlSKS     před 15 lety 19.09.2009 17:27 |  
          0 0

          to by možná nebylo od věci, sice nemá asi tu kvalitu, ale po tom hattricku by mohl mít ještě elán a něco mu tam mohlo padnout..

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        bongor     před 15 lety 19.09.2009 20:38 |  
        0 0

        No určitě to muselo být spiknutí.Viděl jsem tam Pučka,maskovanýho za veverku,jak tam dával nějaký befely sudím.Oni mu tam jako dávali oříšky,aby to bylo nenápadný.A potom nastavovali ,dokud Slavia nedala góla.Saiver tam byl taky v převleku za bezďáka,pořád popíjel čúčo,ale ve skutečnosti to nebyla plastová flaška,ale mikrofon s nahrávacím zařízením.Tak to má všechno zdokumentovaný a brzy se dočkáme odhalení.
        Jinak dneska jsem si koupil Blesk a AHA.Spart už definitivně nečtu.
        V Blesku byl článek o kom jiném než o velkoklubu.Tak jsem si moc nepomoh.O Slavii tam nebyl ani výsledek.Zato AHA budu kupovat.
        Je tam názor zápasníka Švece,že by měli k nim do oddílu zájem o Wilfrieda,že toho Jugoše ukázkově složil.Maj to tam i s fotkama.
        Dobrý noviny.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          slaviator     před 15 lety 19.09.2009 23:38 |  
          0 0

          No, alespon bude mit B.W. job, az mu Sparta nebude platit vyplatu stejne jako dalsim hracum... :-)

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      bongor     před 15 lety 19.09.2009 20:28 |  
      0 0

      No doposud jsem si myslel,že Vizour je docela chytrej chlap.Když tohle psal,tak musel mít v sobě aspoň deset kozlíků,nebo mu držel Řepka samopal u ucha.Je fakt,že sralta momentálně působí o něco lepším dojmem,ale noc a den?Už Láďo s tím pivem přestaň.Nebo se přijď podívat,jak ten tvůj "den" dostane v derby trojku.Vláďo,prosím Tě dohlídni na něj už to vypadá na náběh na Alzheimmera,ať s tím někam zajde.

  22. Re: Janov - Slavia 2:0

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 19:21 |  
    0 0

    Jinak J-L docela peknej fotbal, zatim nejhorsi na hristi Dockal a MJ, snad jako jediny dva se na hristi jen prochazeji. Jablonsky docela dobre beha s Kericem.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 19:23 |  
      0 0

      Zrovna jak to napises, tak takova hrubice od Jablonskeho... :o)

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 19:45 |  
        0 0

        a dockal se rozbehl a MJ dal dve dobry prihravky..:-). mlceti zlato..:-)

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          DrFe1     před 15 lety 19.09.2009 22:02 |  
          0 0

          Karoh MJ docela hodně chválil. I když přihrávka nevyšla, tak pořád mluvil jak chyběl jenom kousek a ta myšlenka že byla dobrá ..... :-) MJ není úplně špatnej, ale ani úplně dobrej. Je holt takovej nemastnej neslanej a jinej už asi nebude.

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 19:29 |  
      0 0

      Co na to řeknou notoričtí obhájci Dočkala (nebo MJ)?

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 19:47 |  
        0 0

        ja jsem vzdy obhajoval dockala..:-). ale lenoch to trochu je.. potreboval by asi tvrdsiho trenera..:-)

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 20:10 |  
        0 0

        Notoricti obhajci MJ dnes vyhrali :o) Stejne jako Slavia, i Jablonec naprosto prehral Liberec hlavne v zaloze.

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 20:29 |  
          0 0

          haha..:-). Je fakt ze Liberec nehraje dobre, je v krizi, hraci si nevyhovi, Keric nedava goly (kdo by tedka menil Senkyho za Kerice?), Dockal je asi uspokojen lonskymi vykony. Jedine Gecov hraje podle me porad velmi slusne.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 19.09.2009 20:40 |  
            0 0

            Mimochodem, jsem si ted vzpomnel - Vacha je dobre mimo, nejdriv ve studiu vidi tu penaltu na Vasiljevice, co ji sudi vytahl mimo vapno a tvrdi, ze to penalta nebyla, ted zase pred zapasem prohlasil, ze derby Jablonec - Liberec je jeste vic nez Slavia - Sparta :o))

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.09.2009 20:52 |  
              0 0

              .. no jo.. ale taky celkem sympaticky rikal, jak jsou ve slavii vyborny hraci, ze by se tam asi neprosadil.. MJ se taky moc nevytahl tvrzenim, ze u nej by se nemelo stavat, aby sedel, kdyz mu to parkrat nevyjde..:-)

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      jack09     před 15 lety 19.09.2009 19:36 |  
      0 0

      ja teda koukam na west ham-liverpool, taky peknej fotbal ;)

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        bongor     před 15 lety 19.09.2009 21:58 |  
        0 0

        Teď koukám na ofiko a zírám,co se tam občas objeví za zjevy.
        nějakej pehou,není to ten co ho honěj beřkovický ošetřovatelé?

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          denydzlSKS     před 15 lety 19.09.2009 23:13 |  
          0 0

          je to nějakej de*il...bohužel je takových hodně...

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            DrFe1     před 15 lety 20.09.2009 01:09 |  
            0 0

            Ještě PetrCC, ten vždycky něco bez argumentů zanadává a pak zdrhne. To je taky případ ....

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              bongor     před 15 lety 20.09.2009 08:51 |  
              0 0

              Mám dojem,že nám sem tyto bezmozky nasazuje sám velký bolševik.

  23. Jakub Diviš

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 10:16 |  
    0 0

    Jen tak pro rozšíření obzorů... ;-)

    Jakub Diviš je v Prešove po všech stránkách (až na tu výsledkovou) spokojený, což potvrzuje i směrem ke kabině mužstva. "To je nejlepší ze všeho. Velmi jsem se bál přijetí v kabině, ale spoluhráči jsou fantastičtí. Panuje tu rodinná atmosféra a troufám si říct, že jsem si v týmu našel mnoho dobrých kamarádů. Nejčastěji si popovídám s Mišem Hanekem, Matejem Ižvoltem a Mirem Poliačkem. Všichni jsou ale milí, a to je také jeden zásadní rozdíl oproti Slavii, kde jsem předtím působil," chválil spoluhráče Diviš.

    Celý článek zde: http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=62034

  24. Re: Janov - Slavia 2:0

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 11:09 |  
    0 0

    A ještě jeden komentář k Janovu. Už před zápasem byli všichni s prominutím posraní, protože jinak se to ani říct nedá. Všichni byli strachy bez sebe, že jedeme k lídrovi Serie A. To asi všem stačilo a nikdo už nebral v úvahu, že jsou odehraná teprve 3 kola, kdy Janov hrál s Atalantou, Veronou a trápícím se Římem. Nedaleko od Janova přijel na hřiště Rapidu Vídeň pro změnu vedoucí tým bundesligy Hamburk (po 5 kolech - 13 vstřelených gólů).. a dostal trojku. Na zápas se přišlo podívat skoro 50 tisíc diváků (když hrál Hamburk u nás přišlo 17 tisíc).

    Na internetu i ve studiu (tuším, že Kuka), se všichni vyjadřují, že je to všechno o penězích. Samozřejmě ve většině případech ano ale nejdůležitější je, s čím jdou hráči na hřiště. A ti naši tam chodí "permanentně" posraní, minimálně venku. Netuším jaký má Rapid rozpočet ale myslím si, že srovnatelný s námi. A když ne s námi, tak určitě ne s Hamburkem. Chápu, že až přjede k nim může dostat ještě větší rychtu, a že není fér vybrat si pouze jeden zápas (doma porazili i Aston Villu 1:0) ale jde mi o to, že to prostě jde zahrát nebojácně a "bohatšího" soupeře porazit. A hlavně mi máme problém porazit i slabší soupře venku i doma.

    Zkrátka naše hra v pohárech je ve většině případů žalostná a ustrašená, ať za nás hraje kdokoliv (kromě zápasů v euforii - doma Ajax a Steaua, které jsem opravdu odehráli s chutí a nadšením a zápasů kdy už jsme neměli co ztratit - venku Tottenham po obdrženém gólu, venku Ajax v uefě, doma Bělehrad a asi i Sevilla).

    Z toho získávám ten dojem, že tyhle zápasy prostě KJ nezvládá. Hráči mi přijdou, že nastupují na hřiště především s tím aby nic neposrali, místo toho aby si to užili a většinou to dopadne tak,že dostaneme fíka do 10 minuty.

    Co s tím?

    • Re: Janov - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 11:47 |  
      0 0

      Posledne, kdyz jsme si jeli zapas uzit, tak to skoncilo 7:0.

      A shodlo se tu vic lidi - hra v Janove rozhodne nebyla zalostna a ustrasena. Ze Suchy udela zbytecny faul tesne pred vapnem a souper ma v kadru hrace, ktery z takove pozice zamiri presne, to podle me nema s hernim projevem nic spolecneho.

      • Re: Janov - Slavia 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 12:27 |  
        0 0

        To jsem čekal hned když jsem si to po sobě přečetl, že se někdo chytne toho užít. Samozřejmě, tak jako si to užívali kluci to nejde, kdy to říkali i na kamery atd.

        Možná jste se tady shodli, to vám nikdo nebere ale výsledky jsou tragický a podle jiných je i ta hra v pohárech dost tragická. Jsme absolutně minimálně nebezpeční, a to že si dokážem dát pár narážeček a dostat centr do vápna když hraje soupeř na tři obránce na tom nic nezmění. Janov byl zralej minimálně na remízu.

        A k tomu Suchýmu - to už je taková berlička, může za to ten a ten jednotlivec ale ve výsledku se to stává v našem týmu pravidlem a je jedno kdo tu chybu udělal, jednou ten a jednou zase ten a rozdíl je v tom, že by ty chyby dělat neměli a k tomu je tam trenér. Janov nemusel hrát vůbec nic a v klidu vyhrál 2:0. Byli jsme úplně bezzubý proboha, vystřelili jsme snad dvakrát na bránu aby to vůbec stálo za řeč jinak nic.

        Tak už si sundejte ty růžový brejle, protože takhle se z toho "evropskýho" srabu nevyhrabeme, když se spokojíme s takovýhle zápasama a valstně i prohrou. To, že nakonec vyhrajeme GL a vy budete řikat jakej je KJ nakonec pašáka a že jste měli pravdu, nezmění nic na tom, že evropě opět vyhoříme. Proboha dyť jsme 17 utkání v řadě nevyhráli v evropě, a po malém záblesku přišli další dvě prohry! A vy si tady v klidu mlaskáte a shodujete se, že to zas tak špatný nebylo. Takhle se výš nikdy nedostaneme, každej musím být náročný - trenér, vedení i fanoušci..

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 13:19 |  
          0 0

          Jasne, svalovat to na jednotlivce nema smysl, navic tech velkych individualnich chyb nebylo tolik.. Ale mne ten vykon neprisel tentokrat spatnej. Vytvotili jsme si dve vetsi sance, par polosanci, to v italii neni az tak zly. Samozrejme otazka je, esli je to porad malo. Asi mame navic, uvidime dalsich zapasech. Urcite neni jen o penezich, aby se hraci naucili hrat pod tlakem a v rychlosti a aby nezmatkovali a nebyli priposrani, to souhlasim.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 14:17 |  
            0 0

            To se prave pletes. O penezich to je, protoze hrac, ktery umi hrat pod tlakem a v rychosti behem nekolika mesicu odchazi do zahranici za vetsimi penezi. Zustavaji tu hraci, kteri tak kvalitni nejsou, obcas si daji narazecku, obcas mic dobre zpracuji a presne prihraji v rychlosti smerem dopredu, ale pravidlem to u nich neni. Takovi hraci jsou totiz drazi a ve Slavii se bud vubec neobjevi a nebo po par mesicich odejdou za lepsim.
            A tak v nejblizsi dobe budeme porad hrat s hraci, kterym se povede treba sedm zpracovani z deseti a osm prihravek z deseti. Kdyz pak jdes do utoku na pet prihravek, tak pravdepodobnost, ze se vsechno povede tak, jak ma, zakonite klesa. Nekdy to pokazi hned prvni hrac, nekdy ten predposledni a nekdy to pokazi az ten, ktery ma zakoncovat. A obcas, kdyz se zadari, se povede vsechno a padne branka.

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 14:26 |  
              0 0

              no vsak rikam, neni to "jen" o penezich.. samozrejme si nemuzeme koupit top hrace. Ale pokud chceme byt spickovy cesky klub, meli bychom se alespon pokouset nejak solidne reprezentovat v evrope. To je nejen meritko uspechu, ale klub je na tom i financne zavislej. Mame na to porizovat si takove hrace jako je Ragued nebo Hlousek a vychovavat takove jako Janda nebo Suchy. To neni az tak zly na to, abychom byli spokojeni s vykony jako s Tiraspolem, Fiorentinou, Vaslui, atd.

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 14:41 |  
                0 0

                Po tech zapasech taky nikdo s vykonem spokojeny nebyl (i kdyz Vaslui doma bylo spis jen o simulovani soupere a nepromenovani sanci). Ale stezovat si po zapase se souperem z jineho sveta mi neprijde uplne korektni a adekvatni. Janov neni Brno, aby byla prohra 0:2 hodnocena tak, jak to predvedl Kmotr. Zvlast kdyz hra odpovidala tomu, na co nas tym ma.

                • Re: Janov - Slavia 2:0

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 15:13 |  
                  0 0

                  Hra odpovídá tomu na co náš tým má? Proboha tak já už nevim, dyť sme vystřelili snad dvakrát na bránu z toho jednou mimo a jednou aspoň trošku nebezpečně. Jinak jsme byli absolutně bezzubý. To s tebou teda opravdu nesouhlasím, že náš tým je na tom takhle bídně, ty hráči mají na mnohem víc..

        • Re: Janov - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 14:12 |  
          0 0

          Zasadne nesouhlasim s timto pristupem. Smahem odsoudit 17 zapasu v rade bez ohledu na to, s jakymi souperi to bylo. Stejne tak pausalne napsat, ze inkasujeme v prvnich minutach a nepatrat po jednotlivych golech, ktere takto padly. A shazovat uroven Janova na to, ze byl zraly minimalne na remizu - to uz zavani velkohubosti ala Sparta. Ano, kdybychom podali vykon na hranici moznosti a meli stesti, mohli jsme neco uhrat. Potrebovali bychom stesti jako pred dvema lety na Ajaxu a hrace, ktery by jednu z mala sanci promenil. To se tentokrat nestalo - Vaniak necaroval a strelec se nenasel a tak to dopadlo tak, jaka je realna sila obou muzstev.

          Ano, vyhodme trenera, protoze nevyhral v poharech 17 zapasu v rade a ted dalsi dva. Zkusme to s nekym jinym - s nekym, se kterym nebudeme vyhravat ani v lize a do tech poharu se treba vubec nedostaneme. Pak se mozna vratime zpatky na zem a budeme videt silu nasi i souperu trochu realneji.

          • Re: Janov - Slavia 2:0

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 14:58 |  
            0 0

            Ale ty ses úplně zasek někde v době kdy tady Tantal vyhazoval trenéra po prvním nepovedeném zápase na jaře. Druhá půlka byla pro nechat čas ať rozhodne. A ten čas už celkem pokročil a je vidět že je to "bída". Ať se ti to líbí nebo ne. To, že jsme dvakrát vyhráli v našem rybníčku (nebudu popisovat jakým způsobem), kde byli špíš všichni špatní než my dobří. A potvrzují to naše výkony v evropě a ty jsou celkem jasný. S ohledem na všechny soupeře a bez ohledu na výsledky jsme se všema - až na výjimky, které jsem vypsal - hráli strašně.

            Nevim na co naražíš u těch rychlých gólů - prostě tam padaj, z ňákýho důvodu - bez ohledu i s ohledem na cokoliv, to je fuk. A někdo by měl vyřešit aby nepadali. Vyřešil to někdo? A kdo to měl vyřešit?

            Co se Janova týče, nikdo ho neshazuje, kdyby jsme vyrovnali, zapli by určitě na větší obrátky ale my jsme je k tomu vůbec ničím nedonutili, byli jsme úplně bezzubý. Máš pravdu, že kdyby jsme podali výkon na hranici možností, mohlo vypadat úplně jinak, ale nepodali - a proč? A kdo za to může?

            No a poslední odstavec to už je hotovej kolovrátek - máme někoho komu se daří v GL, tak proč hledat někoho lepšího? Proč by to měl být pořád někdo horší jak podsouváš? Jak víš, že ostatní budou hořrší než KJ, když jim dáš stejné možnosti? Prostě úkolem je hledat lepšího, stejně jako hledáš lepší hráče a tak pořád dokola.

            Abych na závěr uved vše na pravou míru - mě nejde o to aby KJ odešel, ale měl by se někam posouvat a tým s ním, a to se fakt neděje. A navíc sem se bohužel poprvé osobně doslechl pár historek o jeho chování v poslední době ale zas úspěšní mívají problémy se svým okolím a buhví, co za tím ještě všechno bylo..

            Toť vše, hlavně mě štve ten váš optimismus po prohraném zápase, kterej mě se teda moc nelíbil (a když si vzpomenu na Zvezdu u nich,brr..) ale asi budu náročnější víc než ostatní.

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 15:12 |  
              0 0

              Nevim, mam pocit, ze jsem k tematu napsal vsechno a na tohle nemuzu reagovat jinak, nez napsat, ze mam proste diametralne odlisny nazor.
              Snad jen k tem trenerum - myslim si, ze ostatni jsou horsi, protoze me zadny nepresvedcil, ze by byl lepsi. Par tymu v lize ma podobny kadr jako my, nehraji pod takovym tlakem medii a fanousku a hraji hur (nekdy daleko hur). Pod KJ ma klub uspechy v lize a zajisteny pravidelny prijem penez z ucasti ve skupine evropskych poharu (posledni tri sezony) a ze zhodnoceni hracu. V soucasnem kadru je dost hracu, kteri take mohou byt zhodnoceni.

              Takze ano, muzeme zhodnotit, ze tym hraje spatne a ze vinen je trener a muze misto nej prijit nekdo jiny. Ten nekdo jiny muze tym povznest nahoru. Ale pozor, nejsme na dne, abychom nemeli kam spadnout. Prave naopak, na ceske podminky jsme spis na miste, odkud se da jit jeste trochu vys, ale spadnout se da velmi hluboko.

              Uz pred tim varuju delsi dobu - netvarme se, ze ceske tituly a skupiny evropskych poharu jsou samozrejmost a budou tu uz navzdy. Nebudou, neni to samozrejmost.

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 15:22 |  
                0 0

                A to je možná ono, ten přístup - radši nic nezkusit nic neriskovat, ještě by jsme mohli dopadnou hůř než na to jsme teď, i když nejsme tak úplně spokojený.. Možná proto nás už "přehrává" kde kdo v evropě. A samozřejmě tím nemyslím způsob Sparty, která každýmu dám max půl roku pak se pakuje. Je dobrý trenéra podržet ale je nutné po něm chtít aby se neustále zlepšoval, ne ho plácat po ramenech že vyhrál gambáč ligu. Zaměřit se na Evropu. To se možná stalo před touhle sezónu ale teda dost nešťastně, rozkopanej tým, díky KJ experimentům ještě víc než normálně. Sem pro ať se KJ stane naším Fergussonem, žádný učený z nebe nespadl ale musí být vidět ten pokrok a ten já prostě oproti evropě nevidím a nejsem sám, myslím si, že i vedení si před touhle sezónou uvědomilo ale pozdě.

                • Re: Janov - Slavia 2:0

                  Khadgar     před 15 lety 20.09.2009 16:41 |  
                  0 0

                  Ty děláš jako bysme v tý Evropě někdy byli nadmíru úspěšní. Povedlo se jedno semifinále UEFY, pak jsme na Strahově nakládali balkáncům, který už jsou dneska finančně jinde a sportovně se hodně srovnali, dostali se z problémů. Dřív by do Levski nikdo z kapr ligy nešel. Dnes už jo. A zajímavý je, že jsme spoustu zápasů venku prohráli a pak se to dařilo dohnat výsledky 4:1, 5:1 doma. Vsadím se, že dít se tohle dneska, tak je Jarolím kamenovanej za to, že neni schopnej vyhrát zápas venku. Když jsme potkali silnýho soupeře, tak jsme šli ven. Někdy jsme nezvládli ani švýcary nebo bulhary, to se stát dneska, tak se odvolává i uklízečka v edenu. K tomu jsme se byli schopný trápit třeba s Vojvodinou, zápas ve Smederevu byl taky zajímavej.
                  Někdo může namítnout že s Šachťarem to byla vyloženě smůla a mohli jsme být jinde. Stejně můžu namítnout že proti Vaslui, remíze na Ajaxu, Tiraspolu apod. to byla taky smůla a nebavili bysme se dneska o sérii 17 zápasů bez výhry.
                  Co tím chci říct, zase se tu chce něco dělat, ale zapomíná se na minulost a na to, že ne všechno jde hned. Povedla se předloni LM, klub se dostal ze sraček, udělal si nějaký jméno a je tu prostor pro to, aby se šlo dál. A to nejde hned.
                  A k těm trenérům, žádný český trenér není schopný konstantně připravovat mužstvo na dobré výsledky v Evropě. Straka třeba vyřadí Feyenoord, Psotka Aberdeen, ale jsou to záblesky. Delší období se to dařilo akorát Hřebíkovi ve Spartě. To je realita, pánové. Nezbývá než jen doufat, že někdo ve Slavii najde možnost jak to změnit.

              • Re: Janov - Slavia 2:0

                slaviator     před 15 lety 20.09.2009 16:34 |  
                0 0

                Proč by ve Slavii nemohl uspět třeba pan Komňacký? Nebo chceš říct, že je to neúspěšný trenér? Má titul s Ostravou, s Ružomberokem, všude pod ním hrál tým pohledné zápasy, Jablonec dostal z oblasti těsně nad sestupovým pásmem do hodně klidného středu tabulky, spíše atakoval pohárové příčky. Dává šanci mladým hráčům. A má úspěch. To asi nebude špatnej trenér?

                • Re: Janov - Slavia 2:0

                  quelhar (admin)     před 15 lety 20.09.2009 16:54 |  
                  0 0

                  Ja nerikam, ze by Komnacky neuspel ani ze je neuspesny a uz vubec ne, ze je spatny. Neni to uplne muj salek kavy, mam radsi trenery despoty nez trenery demokraty, ale to neni dulezite. Ale uprimne receno - ze bych u nej citil jistotu, ze pod nim dostane Slavia dal, nez kde je ted, to ani ne. Ale to je jen muj osobni pohled, uspechy Komnackeho nijak nezpochybnuju.

                  • Re: Janov - Slavia 2:0

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 20.09.2009 18:08 |  
                    0 0

                    Ano, Komňacký je takový sympatický rozumbrada, který po zápase Jablonce na Spartě "chlapsky" přizná, že na špičku ligy fakt nemají. Už vidím, jak ho všichni obdivujeme :-), až něco podobného přizná po porážce Slavie na Arsenalu, v Janově, ve Fiorentině atd. Osobně mám raději trenéry, kteří hráče za podobné výkony, jako podal Jablonec minulý týden na Letné, jdou okamžitě do kabiny seřvat...

                    • Re: Janov - Slavia 2:0

                      slaviator     před 15 lety 21.09.2009 00:43 |  
                      0 0

                      Myslis,ze to by se trener-demokrat nemoh naucit? Je jedno zda trener-demokrat, trener-despota ci trener-martan, dulezitej je vyslednej produkt.

                  • Re: Janov - Slavia 2:0

                    slaviator     před 15 lety 21.09.2009 01:29 |  
                    0 0

                    No jo, ale ta jistota, ze Slavii dostane dal nez je ted, neni ani u Karla Jarolima. Mozna, ze by pomohlo pouze provzdusnit a ocistit realizacni tym. Smica at se da do kupy na zaverecnych deset minut proti Kladno, Bohemce, Pribrami, Sparte nebo takovemu nejakemu tymu, kde se bude moc v klidu rozloucit s karierou, a pak alou do realizacniho tymu. Do nej taky nejakej trener, kterej by byl KJovi hodne silnou oponenturou. Kterej by mu vse neprikyvl, ale i ho prave opravil, kdyz by se chystal udelat opet nejakou bodu jako treba najednou zase chtel postavit Hlouska na beka, aby mohl hrat Coro na leve zaloze a v utoku Naumov-Vlcek. A asi jineho kondicniho trenera. A pokud by se i potom "nedarilo", tzn nebyl by titul ci prinejhorsim tesne druhe misto, tak holt uplna zmena, a to i Karla. Ono je pekny, jak dlouho ve Slavii je, horsi ale je, ze se ze svych chyb povetsinou neponauci.

                    • Re: Janov - Slavia 2:0

                      quelhar (admin)     před 15 lety 21.09.2009 09:15 |  
                      0 0

                      Vidis, po tomhle (silny oponent) tu volas uz pomerne dlouho, ja s tim moc nesouhlasim. Myslim, ze v klubu jako je Slavia by mel byt hlavnim trenerem clovek s absolutnim rozhodovacim pravem, jako ma ted Jarolim. Nechci mit v klubu dva kohouty na jednom smetisti, myslim, ze to proste dlouhodobe nemuze prilis fungovat.
                      Co se tyce asistentu - bez problemu bych ozelil Vrabce i Rehaka, klidne at prijde na jejich misto nekdo jiny. Jenze musi to byt clovek, ke kteremu ma KJ duveru a myslim, ze by mel mit udelany aspon nejaky trenersky kurs, coz Smica, pokud vim, nema. Tim nerikam, ze bych Smicu u tymu nechtel, podle me by v nejake forme mel ve Slavii zustat. Nicmene hrozi, ze po skonceni kariery utece k repre a neumim odhadnout, jestli by mohl delat zaroven i nejakou praci u nas.
                      A mimochodem - Hlousek na levem beku zadna bota neni. Hral tam dobre, stejne dobre jako Hub a lepe nez Celustka. Stejne jako neni bota Svento na beku, pro nej platit totez.

                      • Re: Janov - Slavia 2:0

                        slaviator     před 15 lety 21.09.2009 09:33 |  
                        0 0

                        Silný oponent je asi blbě řečeno. Spíše prostě trenér, který má nějaký zkušenosti a kterej by se nebál říct svůj i třeba úplně odlišnej názor. Hlavní trenér by pak ale samozřejmě měl pořád hlavní slovo. Akorát by měl prostě v realizančím týmu někoho, kdo by mu vše neodkejval a měl na dost věcí jinej názor. Třeba
                        Se Šmícou by to šlo vyřešit, na tohle se dá získat vyjímka než dostuduje. Něco jiného by byl post hlavní trenéra. A myslím si, že k repre nakonec neuteče. Uvidíme. Necháme se překvapit.
                        S Hlouškem na beku nesouhlasím. Ne v situaci, kdy vepředu nemáme nikoho podobného...

                        • Re: Janov - Slavia 2:0

                          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.09.2009 10:39 |  
                          0 0

                          Sorry, ale mně tohle přijde jako neskutečný bláboly. Sedět si někde u compu a zdálky kecat, jak by měl vypadat tým spolupracovníků někoho, komu vůbec nevidíš do jeho každodenních povinností a každodenní práce. Vždyť vůbec nevíš, jak tam probíhá komunikace. Všude na světě si dobrý hlavní trenér sestaví svůj tým, když je úspěšný tak OK, když ne, tak přijde jiný. Cpát Šmícu do realizačního týmu KJ je stejná blbost jako když tam před lety chtěli mnozí Pavla Kuku. To, že je někdo dobrý fotbalista, neznamená, že bude automaticky dobrý trenér, že bude automaticky mít stoprocentní recept, jak sestavit vítězný tým. Ach jo, to je zas debata.....

            • Re: Janov - Slavia 2:0

              slaviator     před 15 lety 20.09.2009 16:31 |  
              0 0

              Nebyl jsi náhodou vždy pro, aby kj zůstal?