Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Skupiny Evropské ligy rozlosovány

Přidány termíny zápasů. Dnes ve 13 hodin byly rozlosovány základní skupiny Evropské ligy. Slavia se utká s Valencií, Lille a FC Janov. Slavii čeká velmi obtížná skupina.

Do Edenu přijedou určitě atraktivní soupeři. Slavia mohla skončit v koši A, kde by se tak trochu paradoxně utkala s Ajaxem a Anderlechtem, ale nakonec byla nalosována k Valencii, Lille a FC Janov. "Do Edenu navíc přijedou opravdu novinky, loni kluci narazili na staré známe," hledá pozitivum Stanislav Vlček.

K losu se vyjádřil i Karel Jarolím. "Dostali jsme tři soupeře z vyspělých fotbalových zemí, bude to pro nás velká výzva a pro naše fanoušky určitě velice atraktivní zápasy. Určitě si nemůžeme myslet, že budeme favority skupiny," řekl Karel Jarolím pro oficiální stránky klubu.

První utkání ve skupině sehraje Slavia 17. září na hříšti FC Janov. 1. října přivítá v Edenu Lille, následně 22. října zavítá do Valencie. Odvetná utkání začínají 5. listopadu doma s Valencií, 2. prosince také doma s Janovem. Slavia uzavře skupinu 17. prosince na hřišti Lille.

Pro nejbližší dny připravujeme také představení soupeřů.

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    urs (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 13:52 |  
    0 0

    geno je tedy Janov? :-) každopádně.., tohle asi nedáme.. :-(

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      bongor     před 15 lety 28.08.2009 21:41 |  
      0 0

      Janov je Genoa

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        urs (přítel SN)     před 15 lety 29.08.2009 00:15 |  
        0 0

        jj, vypadlo mitam "a" tak se janovu omlouvam a vůbec je to zajímavý vědět, jsem zas o něco "chytřejší" ;) díkec :-) myslim že hodně románských i germánských měst máme dost překřtěných.. a mě se to líbí, čeština je naše zlato ;)

        urs

  2. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 13:55 |  
    0 0

    Bohuzel, v teto skupine se muze snadno stat, ze skoncime s jednim bodem nebo uplne bez bodu.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      lassiter     před 15 lety 28.08.2009 13:57 |  
      0 0

      a ty si nějakej pesimista, doma uválčíme pět. nevim teda koho porazíme :-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      slimak     před 15 lety 28.08.2009 13:57 |  
      0 0

      stat se muze vsechno a neslo si tam moc vybirat..bohuzel, snad jedine, co jsem si pral-byl eindhoven a kodan...

      kazdopadne o tezke zapasy mame postarano...

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 14:01 |  
        0 0

        Jako mohli jsme dopadnout hur a jet trikrat na Balkan, takze v tomto smeru spokojenost. Ale kdyz clovek muze dostat Rakousko, Belgii, Holandsko a podobne tymy a vytahne si z toho Spanelsko, Italii a Francii, tak je to proste na prd. Uprimne receno - s Valencii to bude jen o tom, at nedostaneme podobnou kladu jako na Emirates Stadium a Janov je taky uplne nekde jinde nez my...

        Verim, ze klub z toho vytriska opravdu tezke prachy na vstupnem, protoze atraktivnejsi zapasy by nas asi ani potkat nemohli. Ale chtel jsem zajit do Edenu aspon jednou s pocitem, ze realne muzeme vyhrat...

        Na druhou stranu - muzeme jenom prekvapit, protoze od nas opravdu nikdo nic neceka.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          vavicek     před 15 lety 28.08.2009 14:12 |  
          0 0

          Pokud budeme mít formu, tak si myslím, že můžeme porazit francouze. Bude taky záležet kdy budeme hrát s Valencii. Pokud by to byl poslední zápas, tak se dá předpokládat, že budou hrát s nahradníky.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Jachym     před 15 lety 28.08.2009 14:23 |  
      0 0

      Myslím, že "B" je správně. Alespoň se ale nebudou naši fanoušci muset při výjezdech obávat o holé životy:-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      slaviator     před 15 lety 28.08.2009 17:37 |  
      0 0

      No, cilem musi byt 18 bodu.:-)

  3. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    teich     před 15 lety 28.08.2009 14:03 |  
    0 0

    Chtěli jsme do Ligy mistrů, tak tady jí máme, akorát za zlomek peněz.

  4. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    jnnxx     před 15 lety 28.08.2009 14:05 |  
    0 0

    Chtěli jsme do LM, tak dle soupeřů tam skoro jsme... Hodně těžký, skoro bych řekl že nemáme co ztratit a alespoň se v plné nahotě ukáže kde jsme my a Evropa.

  5. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    Wommi     před 15 lety 28.08.2009 14:09 |  
    0 0

    ..bych se toho nebal..skupina tezky..prinejhorsim prohrajem..ale zazitky by mohly byt dobry..kluci by se nemuseli tolik stresovat protoze muzou jen prekvapit a pak by to mohl byt lepsi..trochu se v evrope ukazat....a nakonec pokud bychom meli hrat v LM,..meli bychom neco dokazat!

    ...snad jen jedine..doufam, ze vedeni nastavi ceny rozumeji, tedy ze to nebudou opravdu megapalky!!!

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Wommi     před 15 lety 28.08.2009 14:10 |  
      0 0

      ..jeste dodatek..jsem radsi za jakejkoliv tym nez ty sileny z balkanu, potazmo z recka a turecka

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      PetCC     před 15 lety 28.08.2009 14:13 |  
      0 0

      Já doufám, že na 115 budu mít balíček na všechny 3 zápasy pod 3 tisíce. Za 2,5 se slevami bych byl úplně spokojenej.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 14:18 |  
      0 0

      Penize za vyhry a remizy asi moc brat nebudeme, takze to bude muset Dolezal vydelat na vstupnem.

      Odhaduju vstupne do kotle takto: Valencia 800, Janov a Lille 600, balicek 1800, balicek s permici 1600.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 14:29 |  
        0 0

        No, doufám že zvýhodní balíčkem permanentkáře...Jinak ty ceny by asi tak odpovídaly, když se to porovná s minulostí.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          Jachym     před 15 lety 28.08.2009 15:29 |  
          0 0

          Mně by tedy takové ceny připadly poněkud přehnané, i když samozřejmě zase půjdu na všechny zápasy. Balíček by překvapil, garantována je 10 % sleva pro permanentkáře na jednotlivé zápasy evropských pohárů.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 16:36 |  
            0 0

            Asi záleží jaký bude balík z TV práv, pokud to bylo klubům sděleno. Jinak to zas o tolik přepálit podle mě nemůžou. Na Valencii jo, ale Lille a Janov nejsou z fanouškovskýho hlediska takový taháky. Uvidíme...

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            Gino     před 15 lety 28.08.2009 18:00 |  
            0 0

            Me zas naopak takove ceny prijdou celkem male...
            Ja bych to nejradeji videl tak na 1200 Valencia, a 900 Lille a Janov. Nevim, proc by lide nemohli dat o dve tri stovky vice... kdyz prijde plny dum, tak ten rozdil udela nekolik milionu a to je prece pro nasi slavinku ta nejlepsi podpora.

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              PetCC     před 15 lety 28.08.2009 18:39 |  
              0 0

              Nějak takhle to očekávám, k tomu ale odčíst 10% permanentka a 10% za balíček a dává to něco okolo těch 2,5 tisíce.

              • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                Gino     před 15 lety 28.08.2009 18:40 |  
                0 0

                To by bylo, myslim, rozumne a odpovidajici.

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 18:54 |  
              0 0

              Z tebe by měl Doležal radost :-) Nebo počkat, nejsi ty Doležal? :-D

              • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                slaviator     před 15 lety 28.08.2009 20:51 |  
                0 0

                Prave ze nemel. Dolezal by nejradeji,kdyby byl plnej dum a na Valencii 2.000 za listek a na Lille s Janovem po 1.600... :-)

                • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                  quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 21:04 |  
                  0 0

                  A ty bys v takovem pripade radost nemel?
                  Kdyz budu uvazovat realne (doufam) ceny v rozpeti - Valencia 800 - 1600, Janov a Lille 600 - 1200 a navstevnost Valencia vyprodano, Janov a Lille 15 tisic, tak by mohla Slavia vydelat kolem 50M na vstupnem. A az se bude nadavat na to, ze jsou ty listky drahe a srovnavat se Spartou (a to se vsadim, ze bude), kde se bude chodit dost mozna v mensim poctu a maximalne za polovic, tak by stalo za to si vzpomenout, ze Slavia vydela o desitky milionu korun vic.

  6. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    denydzlSKS     před 15 lety 28.08.2009 14:12 |  
    0 0

    genoa(rodrigo palacio, hernan crespo, janković,..)
    valencia(villa, silva, joaquin,..)
    osc(vittek a plno jiných pro mě neznámých a velmi kvalitních hráčů...)
    => velmi atraktivní skupina, ale zároveň velmi těžká +- 5b

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      PetCC     před 15 lety 28.08.2009 14:15 |  
      0 0

      Schválně, jestli bude mít Sparta s tou jejich skupinou víc bodů než my. :-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 14:24 |  
      0 0

      No hlavně až Eden Hazard přijede do Edenu :-) Sakra, že tekrát ten kluk nepřestoupil do Arsenalu.

      Každopádně naší výhodou je, že můžeme překvapit. A nevýhodou to, že jsme v pr...

  7. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 14:22 |  
    0 0

    skupina je to tezka, ale muzem se na ty zapasy tesit. ono tech "hratelnejsich" zapasu moc neni, lepsi nez dostat tymy typu kluze, kde vsichni budou ocekavat, ze je porazime, ale oni jsou pritom dneska fotbalove lepsi nez my. Zaroven ocekavam, ze po tom letnim posilovani tym konecne zacne fungovat a o dobry vysledek v poharech se konecne popere. Protoze jestli opet nebudem v poharu stacit a neuhrajeme aspon neco, nema smysl, abychom nekdy snili o lize mistru.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 14:31 |  
      0 0

      Promin, ale rikat neco o tom, ze jestli nebudeme stacit na Valencii, Janov (pate misto v lize o skore za Fiorentinou, ted v prvnim kole porazili AS Rim, v kadru napr. Hernan Crespo) a Lille (o sedm bodiku za Lyonem, v kadru napr. repre golman Landreau), tak nema smysl snit o Lize mistru, to je trosku nefer. Vsichni tri tihle souperi jsou upln nekde jinde nez my, hraji kazdou sezonu v ligach spoustu zapasu s absolutni svetovou spickou. Samozrejme, ze jim stacit nejspis nebudeme. Kdyz budeme mit stesti a sportovni formu, tak nebudeme prilis inkasovat a mozna si to rozdame s Lille o treti misto.

      A ze tam nebylo mnoho hratelnejsich souperu? Ale bylo. Dostali jsme nejtezsi mozne tymy z prvniho a ctvrteho kose. V prvnim pravda na vyber moc nebylo, ale ve ctvrtem byla alespon polovina tymu, proti kterym bychom mohli mit slusnou sanci. Misto toho jsme chytli velice atraktivni, ale malo hratelny Janov, ktery ostatni tymy z toho kose vyrazne prevysuje.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 14:42 |  
        0 0

        Mas pravdu, ze z posledniho kose jsme mohli dostat slabsiho soupere. Ale zase tolik jich tam nebylo - CSKA Sofia, Temesvar, Kluz, Bate B., to by nebylo o moc lepsi.

        A liga mistru - tam jsou snad slabsi souperi? Ja nerikam, ze bychom meli postoupit, ale udelat nejaky ten bod a ukazat konkurenceschopnost, odehrat par dobrych zapasu. Pravda, zatim na to nemame, herne je to hrozny. Ale meli bychom hrat jinak a meli bychom v evrope konecne neco ukazat.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 14:48 |  
          0 0

          martyni, nikdy v (novodobé) historii jsme týmy tohodle kalibru pravidelně neporáželi. Vždycky jsme akorát mohli překvapit, využít zaváhání silnějšího týmu, mít kliku atd. Jednou za čas přijde povedená sezona, to jo, ale stabilně? To prostě nebylo.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          Wommi     před 15 lety 28.08.2009 14:48 |  
          0 0

          ..ja si hlavne myslim, ze ted by se mohli trochu zklidnit a proste hrat vic "v pohode"....nebyt tak priposrany a proste hrat, kdyt co se stane,..na arsenalu dostali sedmicku a co se staLO....nic...nakonec jim fanousci a i cela anglie vzdala hold (resp. fanouskum)..a zivot sel dal..myslim ze ve slavii jsou dobry fotbalisty a v evrope by mohli hrat trochu jinej fotbal nez u nas v lize..takovy to hlavne nedostat gol..hrat na obranu..a bla..bla.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 14:51 |  
          0 0

          CSKA a BATE by byli o dost lepsi, je to sice vychod, ale jsou to vice nez hratelni souperi. Temesvar a Kluj jsem nechtel, ale porad bych nam daval vice sanci nez proti Janovu. Nicmene se muze stat, ze nas souperi podceni a budeme mit nakonec vic sanci proti temto silnejsim souperum.

          V LM nejsou slabi souperi. Proc chceme do LM? Prece kvuli prachum. Ne kvuli tomu, at se merime s nejlepsimi svetovymi tymy. K cemu je Slavii zapas s Manchesterem? Dostaneme kladu a hraci prijdou na to, co uz stejne dobre vedi, ze na spickove urovni se hraje o tridu rychleji a presneji. Proste - radsi bych hral s trapicim se PSV, s Kodani a klidne i Kluji, nez s velkoklubem typu Valencie a Janovem, ktery atakuje nejlepsi pricky Serie A.
          Takhle jsme dostali skupinu podobne kvality jako v LM, ale nedostaneme za ni 180M, ale jen 25.

          Kazdopadne lidem, co za Slavii jezdi do zahranici, moc preju vyjezd do Valencie a do Janova. Skoda, ze jsme nedostali Valencii o rok pozdeji, budou se stehovat na novy stadion s kapacitou 82 tisic.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 15:10 |  
            0 0

            tak LM je kvuli prachum a kvuli tomu, abychom se pomerili s tymy typu Lille nebo FC Janov, kteri se mohou do LM dostat. Jasne ze Manchester ne.

          • Los

            Mac     před 15 lety 28.08.2009 15:16 |  
            0 0

            Quelhare, na tohle mám jiný názor. Samozřejmě si jako každý fanoušek přeju, aby Slavie postupovala v pohárech co nejdál. Ale jsem realista a znám kvalitu Slavie. V posledních letech si před sezonou přeju postup do skupiny poháru (LM je samozřejmě super, ale beru i EL).

            To je splnitelný cíl, který nám zajistí poháry na celý podzim + finance. Ale postup ze skupiny už je asi nad naše síly, takže lepší vypadnout s atraktivními a silnými týmy než s hratelnými. Navíc třeba rakouské týmy by asi byly ze 4. koše lepší, ale Rapid Vídeň vyřadil Aston Villu, takže by klidně mohl porazit i nás.

            A zápas s Manchesterem nebo Realem Madrid by byl můj sen a klidně bych snesl i dalších 0:7. :-)

            • Re: Los

              quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 15:19 |  
              0 0

              No, tak Valencia do Realu nema prilis daleko :o) Ja tenhle pohled chapu, taky myslim, ze kdyz uz vypadnout, tak at je to ze skupiny jako je tahle. Presto jsem si predstavoval z fanouskovskeho hlediska tymy, na ktere bych do Edenu sel s tim, ze se jim postavime jako rovny rovnemu a uvidime, co z toho bude. A mam strach, ze ani v pripade Lille to tak nebude, o Janovu s Valencii ani nemluve. No, muzeme jen prekvapit a hraci muzou nastoupit uvolnene, mozna to bude lepsi, nez kdyby nastupovali do zapasu jako favorite. Kdybychom sehrali podobne partie jako loni na Ajaxu, tak budu spokojeny.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          dejva     před 15 lety 28.08.2009 14:54 |  
          0 0

          me to trosku quelhare stve, ze tady takhle "brecis" sam vis, ze jsme nebyli schopni porazit nejaky tym z podnestri. takto si budou moci fanousci prohlednout, jak hrají tymy z top lig s hraci jako je villa ci crespo a mnoho dalsich. navic nektere fans cekaji super vyjezdy do krasnych mest. jak uz se psalo nahore. je to idealni moznost porovnat se s vyspelou fotbalovou evropou. driv se nadavalo na balkan cup ted na silu souperu. ja jsem naopak hodne spokojeny. nebo si nekdo mysli, ze bychom porazili psv ci kodan. sparta ziska jeste min bodu nez my.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 15:10 |  
            0 0

            Jak uz jsem psal - je super, ze jsme se vyhnuli Balkanu. Je mene super, ze jsme dostali tymy, ktere jsou kvalitativne uplne jinde nez my. Podle me nejde moc srovnavat kvalitu Janova a Kodane. Nerikam, ze bychom z lehci skupiny postoupili, ale aspon bychom meli sanci. Myslim, ze by se nam lepe hralo proti tymum z Holandska, Belgie, Danska, klidne i Bulharska.
            Serif jsme neporazili, ale jsme takrka presvedceny, ze kdybychom jej dostali ted do skupiny, tak s nim uhrajeme 4-6 bodu.
            Takhle se po nas budou novinari vozit, jakou delame v Evrope ostudu, kdyz neporazime Janov nebo Lille, bez ohledu na to, ze ty tymy jsou proste trosku nekde jinde nez my.
            Mam tak z te skupiny ambivalentni pocit. Mohli jsme daleko dopadnout hur z hlediska atraktivity, ale mohli jsme dopadnout daleko lepe z hlediska postupovych sanci.

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              dejva     před 15 lety 28.08.2009 15:13 |  
              0 0

              ja bych k tomu jen dodal, ze to co pise dole lassiter je stejny nazor jako mam ja.

  8. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    cervantes     před 15 lety 28.08.2009 14:54 |  
    0 0

    Atraktivní soupeři,takže doufám ve vyprodaný Eden .Pokud nebudeme chtít hrát rovnocennou partii jako na Emirates Stadium,tak při zodpovědném bránění s pokusy o brejky se dá hrát proti každému a na Lille musíme i se snahou o ofenzivnější hru.Hodně rozhodne naše aktuální forma a nasazení našich hráčů. Je to pro ně výzva,tak kdy jindy by měli hrát jak o život.

  9. Spokojenost

    Mac     před 15 lety 28.08.2009 14:59 |  
    0 0

    Já jsem s losem velmi spokojený. Za prvé jsme se vyhnuli silným, ale neatraktivním týmům z východu a Balkánu. A bylo jich tam dost, zvláště skupiny F (Pana, Gala) a H (Steaua, Fener) byly výživné.

    Za druhé jsme se vyhnuli týmům, se kterými jsme v posledních 2 letech hráli. A bylo jich tam taky dost, myslím, že skupinu A (Ajax, Ander) asi taky skoro nikdo nechtěl - pouze Vlček. :-)

    Jsou to extrémně silní soupeři a šance na postup je hodně malá, ale je to jako Liga mistrů. Tam by to bylo stejné. Máme atraktivní soupeře z krásných lokalit, užijme si tuhle skupinu. Když vypadneme, nebude to ostuda.

  10. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    lassiter     před 15 lety 28.08.2009 15:04 |  
    0 0

    No já jsem hodně moc spokojenej. Myslim, že je lepší odehrát šest zápasů s hodně kvalitními týmy než se prát o postup s Kodaní nebo Kluží jen proto, abysme došli o kolo dál, kde nás nerozehraný, a pravděpodobně po zimním přestupovým období i značně nesehraný :-), v únoru rozstřelí někdo ze Španělska nebo Itálie. Zápasy s výbornými týmy nám zvýší sebevědomí, a to i když je třeba prohrajeme, navíc kluci díky tomu třeba přijdou na to, že lítat při zápase devadesát minut nahoru dolu je vlastně celkem normální a zkusí to i v lize :-) Podle mě krásnej los.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Jachym     před 15 lety 28.08.2009 15:35 |  
      0 0

      Původně jsem byl hodně nespokojený, ale po Tvém trefném rozboru začínám měnit názor:-) Pokud by kluci na základě utkání s těmito soupeři začali jezdit v lize celý zápas nahoru dolů, což je ve vyspělých ligách zcela běžné, byl by to mimořádný bonus.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 15:36 |  
        0 0

        Hlavne at z toho nechytnou depresi, ze se jim nemuzou rovnat :o)

  11. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 15:41 |  
    0 0

    Los zapasu:
    17. zari 19:00 Janov - Slavia
    1. rijna 21:05 Slavia - Lille
    22. rijna 21:05 Valencia - Slavia
    5. listopadu 19:00 Slavia - Valencia
    2. prosince 21:05 Slavia - Janov
    17. prosince 19:00 Lille - Slavia

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      mart     před 15 lety 28.08.2009 18:33 |  
      0 0

      No, tak to je skoda. Mel jsem podobnou myslenku jako nahore vavicek. Posledni zapas doma s Valencii ......, no tak holt ne.
      - Podle nejakych novin se pry Sparta zajima o matejovskeho, nevim, pripadlo by mi pomerne vhodne jim hodit SPRAJC, .... a udelat mu taky nabidku. Myslim ze umi vic nez vsichni nasi "stredni zaloznici" dohromady, navic muze hrat i z kraje.
      Pustit Volesaka a Jarolima, a pokusit se o matejovskyho..... pokud by to bylo s "ovci" (nebo treba s velbloudem) bylo by to jeste lepsi.
      mart

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 18:57 |  
        0 0

        Matějovksý je stejný level jako naši záložníci. Hráč, který se nechytne v druhé anglické lize a není tam v základu, pro nás není žádným přínosem. Navíc je to přesně ten typ pomalého záložníka, které ty pravidelně kritizuješ!!!!

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          mart     před 15 lety 28.08.2009 19:16 |  
          0 0

          :) asi si me s nekym pletes. (kritizuji velice zridka. Vyjimkou byl snad jen Hrdlicka....:)
          :) co se rychlosti tyce, si pletes i Metejovskyho.
          Co se da delat nemuze byt kazdy den posviceni :)
          mart

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 19:23 |  
            0 0

            Sorry :-) , opravdu jsem si to popletl. Zdravím! Ale toho Matějovského opravdu sám za sebe rád přepustím na půlroční hostování Spartě....

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              mart     před 15 lety 28.08.2009 20:41 |  
              0 0

              :), dobre. Verim Ti. Tak ho teda taky prepustim :)
              mart

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        denydzlSKS     před 15 lety 28.08.2009 23:53 |  
        0 0

        když už bych měl mermomocí kupovat nějakýho hráče typu "matějovský" tak bych vzal radši róberta ježe z žiliny, ten je podle mě lepší než matějovský...volešáka bych nepouštěl, marka jarolíma asi ano, není špatnej, ale asi sám cítí tlak od fanoušků a neunáší to...škoda, ještě bych se zbavil vasiljeviče, zatím se mi vůec nelíbí ani na něm nevidím snahu, ale třeba ještě bude platnej...

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        bongor     před 15 lety 29.08.2009 22:06 |  
        0 0

        Zase už ten zvěřinec.Matějovského a ještě k tomu s jeho ovcí,to není to pravé.Ten velbloud by se mi líbil víc.Ovšem každý tady víme,že Matějovský žádného velblouda momentálně nevlastní.tak třeba má
        prasátko ne?Matějovský ale touží do sralty,ve SPARTU psali,že je to náš nejslavnější velkoklub a kdo by tam tedy nechtěl?
        Chtěli by tam i slavnější hráči,ale momentálně se místo v kádru velmistra stojí dlouhá fronta.

  12. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    Barlblog     před 15 lety 28.08.2009 18:52 |  
    0 0

    Jsem absolutně nadšený dnešním losem. Jednak nám to kompenzuje část ušlích zisků z LM a jednak máme opravdu kvalitní soupeře po sportovní stránce. Prakticky už teď jsme, co se tyče kluboveho koeficientu v plusu, protože se tušim maže hubený rok, kdy nás vyklepnul Londýnský kohout, takže by byl postup jen třešničkou na dortu. Musíme bejt realisti, ani v LM bychom žádnou díru do světa neudělali. My potřebujeme hrát poháry kvuli penezum a az pak kvuli koeficientu. Ekonomicky slabý klub dokáže uspět v evropě jen náhodou.

    PS: Doufám, že KJ prodá láďu volešáka do teplic. Na roční hostování bez opce bych vyslal Tafata a tím bych kádr asi uzavřel. Moc si nedovedu představit, že by někdo z teplic výrazně pomohl Slavii. Věřil bych stávajícím hráčům a šetřil peníze.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      mirecek1111     před 15 lety 28.08.2009 19:01 |  
      0 0

      Já bych bral z Teplic Mareše na naši ne moc silnou pravou stranu zálohy a jako náhradu do budoucna za Suchého Klaina.
      Jinak s tím koeficientem se sice nemaže rok kdy jsme hráli s Totenhamem ale rok, kdy jsme vypadli ještě za pana Csaplara na východě, ale to je jedno. Problém totiž je, že přiští rok se bude zase mazat přes devět bodíků té první pohárové sezony pana Jarolíma. Takže musíme sbírat už ted :)

      Jo a ještě jsem si všiml v diskuzi, jak se bavíte o penězích za TV práva. No já nevím. Není to náhodou tak, že teď už žádné peníze dostávat nebudeme a UEFA je rozdělila plošně právě v tom startovním bonusu milionu EURO?

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 19:08 |  
        0 0

        Pokud se dobře pamatuju, tak za práva z LM se vždycky inkasovalo po sezoně. Ale možná si to pletu.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          mirecek1111     před 15 lety 28.08.2009 19:11 |  
          0 0

          No po sezoně se dávají klubům všechny prachy vydělané v evropě. Dřív neuvidíme ani korunu, snad jen z vlastně prodaných lístků.
          A s tímhle ale nevím no. Taky doufám, že ten milion euro není to jediné co od UEFY dostaneme :)

  13. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 19:00 |  
    0 0

    Los vidím jako druhý krok nové koncepce. Nakoupili jsme na Slavii relativně drahé hráče a zároveň mladé a nezkušené. Máme úžasnou příležitost celý tým sehrát a sladit v silné skupině, poskládané z týmů nejlepších lig, kde jsou těsně za špičkou. Pokud nebudeme rok a půl nikoho prodávat a podařilo-li by se nám vyhrát ligu, můžeme mít pro další ročník LM tým vybroušený a nadějný. Aspoň na to, co lze v našich podmínkách dosáhnout....

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      mirecek1111     před 15 lety 28.08.2009 19:09 |  
      0 0

      Problém je, že tohle se nikdy nestane. U nás nikdy neudržíme kádr kompletní tak dlouho. Přijde dobrá nabídka a není co řešit. A to ani nemluvím o Suchém. Ten už je snad na "čekačce" dva roky a počítám, že kdyby neodešel v létě Brabec tak by šel Mrek už teď. V zimě, nejpozdějc v létě určitě odejde.
      Navíc moc nesdílím tvoje plány s dalším titulem. Poslední dny mě to dost šve, protože se to ve Spartě začíná pomalu vyvrbovat pro Slavii dost špatně. A jestli ještě teď přivedou toho Matějovského, tak se obávám, abychom letos marně nehonili zase my je. Se sestavou v jejímž středu hraje i na naší ligu sotva průměrný Volešák, se zmatkama na postu klíčového brankaře a s ne moc dobrou koncovkou máme mezery větší, než kdy předtím.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        bongor     před 15 lety 29.08.2009 22:11 |  
        0 0

        mirečku,přece víš,že jména mužstvo nedělají.Chtějí nás postrašit,nic jiného za tím nevidím.A lekneme se?Mimo Hubníka jsou to ztroskotanci,co chtěli dobýt svět a dobili sebe.MÓděj se jak modelky
        a tím to končí.S tím ještě nikdo velkou díru do světa neudělal

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      slimak     před 15 lety 28.08.2009 19:38 |  
      0 0

      joo, kdyby kadr zustal chvili pohromade, bylo by to skvele..ale myslim, ze hlousek, celustka a suchy moc dlouho nevydrzi..jinak souhlas s mireckem, zatim nejak nic nenasvedcuje tomu zlepseni oproti lonsku..slabin je tu az moc..

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 19:53 |  
        0 0

        Ja verim, ze Hlousek u nas zustane minimalne celou letosni sezonu a pokud budeme hrat o LM, tak mozna i kus te dalsi. A totez Celustka.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          slimak     před 15 lety 28.08.2009 22:27 |  
          0 0

          ja v to doufam take, bylo by to logicke, ale u techto hracu je nejvetsi pravdepodobnost obdrzeni zajimave nabidky (80 mil a vyse), kterou slavia neodmitne..

  14. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    slaviator     před 15 lety 28.08.2009 21:29 |  
    0 0

    Klub jako Slavie nemuze mit jiny cil nez zisk 18ti bodu. :-)

    A ted vazne: cesky koeficient potrebuje, aby oba tymy uhraly dohromady alespon 4 vitezstvi a 2 remizy. Pocitam s tim, ze Sparta ma snazsi skupinu, na druhou stranu i pres prichod Matejovskeho a cachry Jarolima se sestavou u nas je Sparta imho o neco horsi. Takze oba tymy se o to asi podeli rovnym dilem, horsi Sparta v lehke skupine, o neco malo lepsi Slavie v tezsi a atraktivnejsi skupine. Tzn 2 vyhry a 1 remiza. To neni nerealne.

    Domaci neporazitelnost bychom mohli uhrat. A mozna privezt bodik i v poslednim zapase z Lille, snad jim uz o nic nepujde...

    Nekdo tu rikal, ze je to atraktivni skupina. Jako v LM. Ja teda nevim, ty v LM jsou vsechny jeste o tridu vejs a za ucast neni 25, ale 185 mil, takze tam krapet je rozdil. Btw Necid uz nehraje v CSKA? Ze ho Kosturik "zapomnel", blbec. A ze pry Bayern nepostoupi, misto nich na druhe postupove misto dal v te skupine nejake nezdarky losle ze ctvrteho kose. Ten Kosturik ma super prognozy. Pred startem druhe ligy pasoval Usti na patnacte misto, ze je to jasnej aspirant na sestup pry. A ejhle, ono je prvni.Jasny, muze se to zmenit, ale vzdyt Usti melo snad nejlepsi jaro uz a ted na to jenom navazuje, neni to stek do tmy... A to same ted, proc by nemel Bayern postupit zedruheho mista nejhure? A proc by nemel Necid hrat LM za CSKA?

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      euryqp     před 15 lety 28.08.2009 21:38 |  
      0 0

      Bayern by nemel postoupit, protoze hraje strasne a Juventus s Bordeuax jsou lepsi :o)

      Dve vyhry v nasi skupine? Byl by to nadherny vysledek, ktery by predcil vsechna ocekavani.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        slaviator     před 15 lety 28.08.2009 22:07 |  
        0 0

        Juventus postoupi bez debat. Jsem na nej trochu zvedavej, skoncil Nedved, Sasa je zase o rok starsi... Ale posilil myslim slusne a Diego treba Nedveda nahradi. A ac Bayern mam rad asi tak jak Spartu, tak myslim, ze postoupi taky. Ale je to kazdopadne pekna skupina. Klidne bych ji vymenil s tou nasi. Bodu uhrajem nakonec asi stejne, ale penez by bylo o dost vice. A zazit v Edenu Juventus...k nezaplaceni :-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Kabi     před 15 lety 28.08.2009 23:07 |  
      0 0

      Nezdárci? Bordeaux? Ty mě bavíš..

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        slaviator     před 15 lety 29.08.2009 09:28 |  
        0 0

        Me bavi Kosturik zase, Usti na patnacte misto, ac meli nejlepsi jaro ze vsech a neoslabili, Bayern maximalne do EL, Necid CSKA asi zmizel...

        To, ze hral za Bordeaux Smicer nebo ted Plasil, z nich nedela velkoklub. Ani jeho lonska povedena sezona. Naopak loni se nevedlo Bayernu, letos to bude jine. Nehledena to, ze az se bude lamat chleba, tak Juventus i Bayern maji vice poharovych zkusenosti a Bordeaux se s nima nemuze rovnat ani co se tyce kvality kadru. Takze ano, oproti Bayernu a Juventusu to nezdarci jsou...

  15. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    bongor     před 15 lety 28.08.2009 21:50 |  
    0 0

    tahle skupina je jedna z nejtěžších,jestli vůbec ne nejtěžší.Hlavně Valencie patří k největším favoritům na vítězství v celé soutěži
    Pro nás je výhodné,že by zápasy mohly přilákat hodně fandů,když ovšem marketingové oddělení správně odhadne poměr cena vstupenky /počet diváků.To se jim zatím moc nedaří a jen to potvrzuje,že nejsou na nejlepší úrovni.Co se týká sralty,ta naopak má skupinu naprosto nejlehčí,ještě naberou Matějovskýho a budou si honit triko,že postoupěj,což je možné i při jejich známém neumění.
    Jsou tam totiž i mužstva horší než rumuni/jestli je to vůbec myslitelné/

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      slaviator     před 15 lety 29.08.2009 10:18 |  
      0 0

      Pak se divme, ze Rumuni maj tolik bodu, kdyz maj v poharech x tymu kvalifikujicich se z domaci souteze plus jednu patou kolonu v ceske lize... :-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Barlblog     před 15 lety 29.08.2009 11:10 |  
      0 0

      Já docela nechápu kritický ton tvého příspěvku. Náš los je naprosto skvělej a já osobně nebudu předjímat, jak vysoko budou nastaveny ceny, doku je neuvidim. Každopádně očekávám, že valencie bude nejdražší, bude se blížit ceně zápasů v LM se Sevillou + inflace. Janov a Lille by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo Z1 + 50-150 vzhledem k různejm místům. Samozřejmě by mohlo vedení udělat vstřícnej krok a na tyhle zápasy vyhlásit prostou Z1, ale to bych se hoodně divil. :-D

      Sparta má skupinu strašně ošidnou. PSV eindhoven je pořád silný klub a hlavně v nizozemsku to bude sranda. O Kodani, ten kdo trochu sleduje fotbal, ví. Taky je to silná káva. Kluž vůbec nebudu komentovat. Rumunský týmy jsou jinde než naši. Ukazuje se to pravidelně v Evropě. Já osobně bych si na postup sparty nevsadil.

      Co se týká posil, tak mě je uplne jedno, koho sparta přivede na hostování. Mě její přestupová politika vyhovuje. Jestli si někdo myslí, že dokáže zaplatit za Přestup Matějovskýho, nebo Kaloudy, tak je dost naivní. Budou skládat všechny peníze, aby jim neodešel hubník.

      U nás je problém v tom, že v kádru máme minimálně 2 - 3 hráče, kteří jsou zatím k ničemu. Je to Volešák, Vasilijevič, Tafat. Už jsem to psal mnohokrát. Vasilijevič zabírá místo kvalitním hráčům, může se rozehrát, ale my nemáme čas čekat, až si zvykne. Jeho příchod na poslední chvíli byl omyl. O Volešákovi se napsalo dost a dost a jemu bych hlavně přál, aby pravidelně hrál v teplicích...
      Tafat by měl jít hostovat na půl roku s možností prodloužení na jaro, bez ovce.

      Když by tihle hráči odešli a počítáme se zraněním Šmicra a jeho rozlučkou v zimě + postupně se rozehrávajícím Kaufmanem (toho vidim na jaro), tak to dá číslo 23. 20 hráčů do pole + 3 golmani. Do toho jsem zahrnul pekyho, kterýho bychom měli v zime zkusit koupit a grajciara. Ti jsou taky momentálně zranění. Je tu prostor přívést kvalitního ofenzivního hráče, který může nastoupit v utoku i záloze. Mohli bychom poskytnout i hráče, kteří u nás jen sedí a hrajou za B - Toleski, Šiklič. Chce to jen pořádně promyslet, jestli se někoho takového ještě vyplatí kupovat teď, nebo jestli je lepší věřit kádru a udělat jen kosmetické změny.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        mirecek1111     před 15 lety 29.08.2009 11:42 |  
        0 0

        No s jedním odstavečkem souhlasím s druhým vůbec.
        Nemůže být jedno koho Sparta přivádí, protože je náš hlavní konkurent. A sice není zrovna ideální, že jsou ti hráči jen na hostování, ale znamenají kvalitu. Hubník byla absoutní trefa do černého. Kalouda je také kvalitní hráč, a kdo ví, třeba to časem začne potvrzovat a o Matějovském nemá smysl ani mluvit. Sparta je sice má na hostování, ale s měmi má výrazně větší šanci letos vyhrát ligu, a tedy zřejmě postoupit do LM, kde si vydělá velké peníze a vybere si nové hráče, které si už zaplatí.
        A my? my přivádíme nebo si v základu držíme hráče o kterých mluvíš v dalším odstavečku a máš absolutní pravdu, že tohle je totální průser. Protože my je sice máme natrvdo, jenomže oni narozdíl od hráčů co přicházejí na hostování do Sparty neznamenají kvalitu. A tohle se projeví.

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          Barlblog     před 15 lety 29.08.2009 12:06 |  
          0 0

          Problémem je, jakou zodpovědnost budou cítit hráči, kteří jsou "jen" na hostování bez opce. Jestli jim to náhodou nebude lehce jedno. Hubník je trefa do černého. Jeden z nejlepších stoperů ligy. Pokud Sparta nezaplatí 55 milionu, tak už na jaře nebude. Kalouda hrál zajímavě v LM, kde asi cítil motivaci, ale taky se pomalu zneviditelňuje. Matějovský tu ještě neni a musíme si uvědomit, že v readingu nehraje. Bude trvat, než se zadaptuje. Sparta je mi ukradená, já chci aby slavie byla konkurenceschopná v evropě, aby hrála pohlednej fotbal. Nakonec bude záležet na nás, jak se v lize k tomu postavíme.

          Spíš by mě zajímalo, jestli nemá někdo tip na hráče (čech, slovák) o kterém jsem mluvil. Ofiko záloha nebo utok. Mě osobně se líbí Ján Novák z košic. U mýho předešlýho příspěvku psal někdo Jakuba Mareše z teplic. No nevim. Pokud někdo hrál předkolo EL je možnost vyjednat výjimku? Byly by to posily jen na G-ligu

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            mirecek1111     před 15 lety 29.08.2009 12:57 |  
            0 0

            Já si samozřejmě také nepřeju, aby to tak dopadlo, ale nemá cenu Spartu pořád jen tupě podceňovat. Nemuselo by se to vyplatit.
            A spoléhat se na to, že když my jsme letos v předkole LM dopadli tak jak dopadli, tak by případně dopadla i Sparta za rok je dost hloupé.
            O tom Marešovi jsem to psal já. Myslím, že by to byl výborný krok. Může hrát v útoku, i na pravé straně, je rychlý, mladý. Jako to jsou hráči, za které zaplatíme nějaké prachy a stanou se dvě věci, bud na nich za pár let vyděláme velké peníze nebo ne. Ale nic jiného. Určitě neproděláme. Nebo si myslíte, že za dva roky bude mít Čelůstka nebo Hloušek sotva poloviční cenu, než za jakou jsme je kupovali. U Hlouška je už teď víc než jasné, že na něm v budoucnu dost vyděláme a i kdyby se Čelůska neprosadil tak jako on, přece si nikdy nemyslí, že za dva roky bude mít cenu 6 milionů. Nákup takových hráčů prostě v drtivé většině případnů nemůže znamenat holý průser. Vždyt Fořt v dobách Pitáka, Skáleca a Váchouška se dá považovat za úlet. Stál 23 milionů, a prodal se lehce za víc. Tudíž možná úlet ale určitě se minimálně vrátila jeho pořizovací cena a ještě dal několik důležitých branek. A jeho kolegové, které jsem zminil byly už přestupové bomby. A žádné jiné mladežnické reprezentanty pan Beránek tehdy nepřivedl, jen tyhle.
            V teplicích hraje Mareš, v Olomouci mají zajimavé kluky, at už Hořavu nebo Dreksu, který by mohl být v budoucnu náhrada za Suchého. V Ostravě je Mičola, hráč pro naši pravou stranu. Jako třeba jen půlka znich budou hráči, kteří budou odcházet jednou za padesát a víc, ale skoro určitě na takových hráčích nemůžeme prodělat.
            Musíme přivádět mladé kluky z mládežnických reprezentací, už žádné horentní sumy za Abrahámy, Naumovy a další nebo budem jednou bez LM i bez potenciálu v kádru. Ještě, že v létě přišel ten Hloušek a Čelůstka.
            A když přemýšlíme, kdo by mohl ještě přijít. Co takhle se podívat v Liberci. Přišli o velké prachy a ty jim budou chybět. Mladí hráči se nebudou moci zviditelnovat v Evropě a tedy neporoste jejich cena. Proč si nevzít na rok Keriče, třeba bez té opce. Vůbec nemá žádný smysl diskutovat o jeho přínosu. Pomohl by nám vyhrát titul, tedy k možnosti i příští rok bojovat o velké peníze. Stoupla by jeho cena v zápasech v pohárech, což by bylo zajimavé i pro Liberec. Není tohle lepší než v sestavě "živit" neperspektivní Vasiljeviče, Volešáky nebo Naumovy o jejichž vůbec jen přínosu můžeme hodiny diskutovat a na kterých stejně nikdy nevyděláme..

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              bongor     před 15 lety 29.08.2009 22:21 |  
              0 0

              Ford dal dneska 2 góly za Bielefeld

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.08.2009 12:12 |  
          0 0

          S tou kvalitou ve Sparte bych to rozhodne nevidel tak optimisticky jako ty. Hubnik byla trefa do cerneho, s tim souhlasim. Jenze jeho forma taky znamena to, ze se dostal do repre (opravnene), hraje evropske pohary a jeho cena stoupa. Nemyslim, ze by v Rusku byli takovi idioti, aby ho Sparte nasledne prodali za nejakych 30M, kdyz ma cenu dvojnasobnou. Urcite ho take pozoruji ruzni skauti zahranicnich klubu, ktere nabidku Sparty lehce prebiji. Tim Sparte odejde stabilni stoper, za ktereho nema nahradu. Kalouda? Zatim me vubec nepresvedcil, hraje sice lepe nez superposila Strestik, ale porad to neni nic, co by nezvladli nasi hraci. O Matejovskem nema smysl mluvit, protoze ho rok nikdo hrat nevidel a ted nehraje v prumernem druholigovem anglickem klubu.
          I kdyby Sparta vyhrala ligu, coz podle me neni zas tak pravdepodobne, jak pises, tak ji cekaji tri dvojzapasy predkola LM, nez by se pripadne do skupiny dostala. A sami vime, ze to neni zas takova sranda.
          My naopak mame nejlepsi hrace nase a muzeme na nich vyznamne vydelat - Hlousek, Ragued, Vomacka - to jsou kvalitni posily, u kterych se nemusime bat, ze za pul roku odejdou a nebudeme mit za ne nahradu. A navic diky cenove politice vstupneho a atraktivnimu losu EL nebudeme muset nutne nejakou oporu prodavat. Tim muzeme cenu pripadne prodejnych hracu (Hlousek, Celustka, Janda, Suchy, Belaid) vyhnat vys, nez kdyby se vseobecne vedelo, ze prodavat musime.
          Nerikam, ze vsichni hraci, kteri jsou v kadru, jsou superhvezdy, ale ze by byl pruser, ze mame v kadru Vasiljevice a Volesaka? To si teda fakt nemyslim, to jsou hraci na stejne urovni jako Vacek, Strestik nebo Husek, kteri hraji ve Sparte.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            Barlblog     před 15 lety 29.08.2009 12:39 |  
            0 0

            Nemyslim, že by zrovna Vacek byl na stejný urovni.

            U nas je problem, že přivádímě tyto hráče (průměrné) a jich pak máme v kádru 15. Samozřejmě přehánim. Radší bych zrealizoval ty přestupy směrem ven, o kterých jsem psal. A někomu poslal peníze + Toleskiho, Śikliče a získal JEDNOHO kvalitního hráče do ofenzivy.

            Není to jenom o tom, že vyhazuješ peníze oknem, protože ten hráč ti nepřinese skoro žádný užitek, ale taky o atmosfeře v kabině.

            Jeden z důvodů proč hrajeme venku tak bídně je i ten, že se hráči bojí udělat chybu, bojí se riskovat. Na tom nese podíl hlavně atmosfera, nikdo nechce přijít o místo v sestavě a tak se kvalitní hráči drží zpátky. To že se zbavíš několika hráčů, kteří odehrají pár minut a jejich přínos je minimální by mělo vliv i na kabinu. Opticky by se snížila lehce konkurence.

            U Volešáka by to byla ukázka toho, že když příjde nabídka adekvátní, tak se hráč nedrží. U Tafata zas musíme myslet na jeho růst, je mladý, ukázal potenciál a teď se musí vyhrát. Toleski se Šikličem nikomu chybět nebudou. :-D Vasilijevič podle mě neodejde a POKUD se prosadí, tak se mu klidně na těhle strankach omluvim a uznám svou chybu.

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              PetCC     před 15 lety 29.08.2009 16:28 |  
              0 0

              V době, kdy přicházeli jen špičkoví hráči, jsme nezískali žádný titul. KJ zkrátka mužstvo v první řadě staví na dlouhodobou soutěž, na kterou je třeba mít dostatek lehce nadprůměrných ligových hráčů.

              • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                Barlblog     před 15 lety 29.08.2009 17:19 |  
                0 0

                v době, kdy přicházeli špičkoví hráči jsme hráli semifinále Uefy a vy hráli ligu. Pak jsme začali hrát proti svazu a rozhodčím a to se hraje holt blbě, i kdybys měl v týmu Zidana. Takže tak.

                To co tvrdíš je naprostá blbost, odpusť mi to, ale je to tak. Nepotřebuju kupovat vasilijeviče 2 dny před ligou. Na těch pár minut, nebo zápasů, když bude někdo vykartovanej a zároveň bude, nedej bože, zraněnej i náhradník, stačí někdo z B-tymu. Máme tam obránce Čmovše, Kindela, Dense, záložníky Koreše, Ivanoviče, Milutinoviče, utočníka Vyhnala.

                Naše kluby jsou tam kde jsou, protože se lidé spokojí s nadprůměrností, místo toho, aby budovali postupně kádr skvělejch (na naše poměry) hráčů. Místo toho, abychom motivovali vlastní kvalitní odchovance, či skoro vlastní cizince v juniorce, kupujeme hráče z chotěbuze, když už na jeho pozici máme několik stejně kvalitních lidí.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            bongor     před 15 lety 29.08.2009 21:09 |  
            0 0

            Quelhar to napsal úplně přesně.Nezapomeňte,že většina hodnocení sralťanů pochází od jim nakloněných novinářů/tedy "nakloněných"oni jsou to primitivní vlezdoprdelkové./A lidi čtou jejich hámotiny a berou je jako fakt.Takhle se dělají hvězdy třeba v pop music.Vychází se z toho,že většina idí vůbec nepozná,kdo třeba zpívá falešně.A tak se pořádně našminkujou,holky svlíknou a už je tady hvězda.Ale ve fotbale to nefunguje,i kdyby si na sebe Střeštík a spol nakydali tuny gelu,protože buď je mužstvo na úrovni a nebo není.A to je jejich případ.I kdyby různí experti ze SPARTU popsali kilometry hajzlpapíru
            pořád jim to ve výkonnosti nepomůže.Hráči jsou to mimo Hubníka a Řepky horší než naši.

  16. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    slaviator     před 15 lety 29.08.2009 09:29 |  
    0 0

    Tak Vagner Love odchazi z CSKA na hostovacku, Necka to zase bude mit o neco snazsi...

  17. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    FannyBoy     před 15 lety 29.08.2009 12:28 |  
    0 0

    Tady je vidět, jak většina chodí na soupeře a ne na Slavii. Každý, kdo je rád za tuhle skupinu, patří k těmhle fanouškům. Já, jako Slavista, nejsem za tuhle skupin rád, protože máme minimální šanci na postup. Samozřejmě nespokojenost. Já bych byl rád i za nějaký noname z východu, prostě odkudkoli, i kdyby nebyl vůbec atraktivní, ale hlavní je postup.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      jack09     před 15 lety 29.08.2009 12:33 |  
      0 0

      a vazne myslis zebychom porazili noname z vychodu?ja sem v tomhle pesimista (obzvlast po tiraspolu) a tak kdyz uz vypadnout tak aspon s atraktivnima souperema ;)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      Barlblog     před 15 lety 29.08.2009 12:42 |  
      0 0

      Peníze, Peníze, Peníze. O ty jde. Na NOname nevyděláš tolik a vypadnout můžeš stejně, protože i Noname má často 10x vyšší rozpočet než naše Slávka. ;-)

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      PetCC     před 15 lety 29.08.2009 16:22 |  
      0 0

      No vidíš, já taky chodím na Slavii a ne na soupeře (proto jsem taky třeba v '96 byl na odvetě poti Grasshoppers) a taky bych chtěl co nejlehčí skupinu. Jenže jakou vlastně? Tyhle soupeři jsou sice z kvalitních soutěž, ale špička tam nejsou. A on v tom rozdíl je.
      Navíc, hlavní problém Slavie dneska je, že těžko zvládá roli favorita. A to s těmito soupeři nehrozí, naopak. Takže můžeme jít do zápasů s klidem a zodpovědností. Postup není nutnost, je třeba získat nějaké body do klubového koeficientu, mladí hráči aby načerpali nové zkušenosti a celý tým do sebe dobře zapadnul.

  18. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.08.2009 12:48 |  
    0 0

    Ze skupiny mám pocity - asi jako většina z vás - smíšené. Postup je v oblasti teorie, nicméně aspoň uvidíme kvalitní týmy a můžeme se dušovat, že jsme nevypadli s nějakými "no name". Líbil by se mi sice ve skupině Sheriff, ale co se dá dělat.
    Co říkáte na případ "Mercedesu" Švancary? Samozřejmě se hned vyrojily - podle mého názoru absurdní - řeči o tom, že Slavia si zase pojistila jeho absencí tři body.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      denydzlSKS     před 15 lety 29.08.2009 13:38 |  
      0 0

      matula taky stál v zápase ještě než dostal trest, ale to nikomu nevadilo...

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        slaviator     před 15 lety 29.08.2009 15:44 |  
        0 0

        A ja s tim souhlasim, tohle delaj dobre. A max kdyz dostane jen jeden zapas, tak uz to ma odsedeny. Nevine v tom ale neni. Otazkou je, kdyby DK nakonec shledala, ze to bylo nezavinene - hrac pak prijde o premii za startovne, o premii za vitezstvi treba i a tym to poznamena, pokud Slovacku bude chybet Svancara ci nam by chybel treba Ragued nebo Ben. Ale i pres tuhle eventualitu s timhle souhlasim...

        Co mi vsak vadi - kolik hracu uz bylo letos potrestano za simulaci?!? :-(

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      bongor     před 15 lety 29.08.2009 20:58 |  
      0 0

      O tom Švancarovi,to jsou nehoráznosti,který rozšiřuje bolševik.Domnívají se,že jsme to od nich okoukali.Ale toho bohdá nebude,aby se český klub opičil po rumunech.
      Na rozlosování se mi líbí,jaké kluby k nám přijedou a taky se mi líbí,že když marketing nasadí solidní ceny bude plno a Slavia vydělá slušné peníze.Nelíbí se mi to,že bolševik dostal tak lehké soupeře,protože jestli postoupěj a my ne budou toho plné noviny nejmíň dva týdny.
      Stačilo mi,když jsem se o sralta-Maribor dočetl,že to byla exhibice rumunů.No co na to říct?Názory na koeficient mám jasné:Každý úspěch rudých je neúspěchem červenobílých a ti to využijí.Proto na nějaké body od sralty dlabu,ať si je nabouchaj.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        bongor     před 15 lety 29.08.2009 21:01 |  
        0 0

        Ještě názory,na koho chodíme.Já jsem vždycky chodil na Slavii.Když měla slabýho soupeře,byl jsem rád,že jsme udělali body,ale štvalo mě,že nás tam v hledišti bylo pět a půl.Když jsme měli silnýho soupeře,tak bylo většinou nabito,ale body se stěhovaly.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      DrFe1     před 15 lety 29.08.2009 21:35 |  
      0 0

      Já naopak považuji za hlavní klad rozlosování, že tam nemáme Tiraspol. Mě by ani eventuální výhra 2x 5:0 vůbec netěšila, protože by se mi tam pořád vkrádala myšlenka, že takhle jsme měli hrát už v tom předkole LM .....

  19. Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

    FrancoisMerlin     před 15 lety 29.08.2009 21:26 |  
    0 0

    Posily a odchody:
    Poslal bych Tafata na hostování do prvoligovýho a nebo lepšího druholigovýho týmu a přivedl bych nějakýho útočníka - korejce, Ján Novák (zajímají se o něj prý přední české týmy ale třeba i Fulham, který za něj chce dát 51 mega) - ale třeba by kývly kdyby jsme jim poslali Toleskiho, Abrahama, Cissého, Šikliče + 30 mega + bonusy.
    Čelustka, Pekhart(pokud bude fit), Hošek budou v září na MS20, tzn. potřebujeme útočníka a Čelůstku nahradí Krajčík a Hoška Čmovš. M. Jarolím možná odejde do Teplic či někam jinam.
    Procházel jsem si soupisky dorostů a nenašel jsem tam žádnýho cizince. Asi by to chtělo získat pár nadějných dorostenců z balkánských zemí, slovenska nebo afriky.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      slaviator     před 15 lety 29.08.2009 22:49 |  
      0 0

      Vidis, na jare kdyz jsem si prochazel sestavu dorostu, tak tam bylo nekolik cizincu. Ale souhlasim, ze timhle smerem bychom se mohli koukat, jsem docela zvedavej na toho Ivanovice, treba bymohl dostat sanci v Lipe v poharu?

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      tantalos     před 15 lety 30.08.2009 10:44 |  
      0 0

      Tvá představa, že někomu můžeme zaplatit tím, že mu dáme Toleaskiho, Abrahama a další, je poněkud pomýlená. Nikdo je nechce ani zadarmo.

    • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

      tantalos     před 15 lety 30.08.2009 10:44 |  
      0 0

      Tvá představa, že někomu můžeme zaplatit tím, že mu dáme Toleaskiho, Abrahama a další, je poněkud pomýlená. Nikdo je nechce ani zadarmo.

      • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

        Barlblog     před 15 lety 30.08.2009 11:41 |  
        0 0

        No, myslím, že by to šlo. Pokud by klub ještě zaplatil a bylo by to na slovensko. Dalo by se to vyjednat. Spíš ale asi Šiklič a Toleski. Ján Novák je ale asi nedostupný. Jeho cena se pohybuje okolo 2mil. euro a navíc o něho stojí Fulham.

        Mám dotaz, pokud hráč hrál v předkole EL, může nastoupit za jiný klub ve skupině?

        • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

          mirecek1111     před 15 lety 30.08.2009 11:52 |  
          0 0

          nemůže, pokud hráč nastoupi v předkolech evropských pohárů, počítá se to úplně stejně. Aguero se stal pro Chelsea taky bezpředmětný, když nastoupil za Atletico s Panathinaikosem. Samara myslím také nějakou dobu držela Kollera na tribuně, když jednala se Zenitem či kým.

          • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

            mirecek1111     před 15 lety 30.08.2009 12:02 |  
            0 0

            Jinak za béčko zase hrají nějací noví hráči, tentokrát Brazilci? No já si říkal, že o panu Ciprovi nešlo dlouho slyšet :) Chvala bohu, že to aspon zkoušejí v béčku. I když ta sezona aspon bude v ČFL podle toho vypadat..

            • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

              Khadgar     před 15 lety 30.08.2009 12:32 |  
              0 0

              omg, to je dens...

              • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                mirecek1111     před 15 lety 30.08.2009 12:35 |  
                0 0

                já myslel Maia, či jak se jmenuje. Ještě jsem takové jméno ve Slavii nezaregistroval, ale možná je to nějaký dorostenec no.

                • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                  Oja     před 15 lety 30.08.2009 14:17 |  
                  0 0

                  No s áčkem trénuje (nebo alespon tak pred dvema tydny trenoval) nějaký argentinec, nebude to on?

                • Re: Skupiny Evropské ligy rozlosovány

                  Khadgar     před 15 lety 30.08.2009 14:26 |  
                  0 0

                  Ježiš chlapi, James Maia Da Silva je Dens, na onlinech to podělali.