Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

Slavia vstoupila do odvety posledního předkola Evropské ligy. Na stadionu Marakaná je přivítalo bouřlivé prostředí. Nakonec nenastoupil Ragued, do branky se vrátil Vaniak. Slavia prohrála 1:2 a postupuje do další fáze Evropské ligy.

CZ Bělehrad - SK Slavia Praha : (:)

Branky: 23. Bogdanovič, 44. Perovič - 64. Vlček

Sestava Slavie: Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Janda (46. Trapp) , Belaid (86. Krajčík) , Volešák, Jaroslav Černý - Hloušek, Šenkeřík (57. Vlček)

Do začátku utkání se slávističtí fans nedostali do hlediště, vyhnuli se tak případným konfliktům, ale také zmeškali první šanci utkání, kterou měl v sedmé minutě Hloušek, brankář však jeho střelu kryl. O minutu později pálil Černý, ani on na golmana nevyzrál. V úvodních minutách se domácí do šancí nedostávají. Když v jednadvacáté minutě zahrál ve vápně rukou Janda, Bělehrad kopal penaltu. První pokus rozhodčí neuznal, druhý už ano. CZ Bělehrad - Slavia 1:0. Do konce poločasu se nic závažného nedělo, když z čista jasna udeřil v pětačtyřicáté minutě Perovič. Rozhodčí odpískal Vaniakovi dlouhé držení míče, když ho obtěžoval jeden z hráčů Bělehradu. Pro Crvenou Zvezdu, která bleskově rozehrála, nebyl problém skorovat. Doufejme, že nebudeme svědky podobného dramatu, který je k vidění v Liberci. Dinamo Bukurešť totiž před koncem utkáni vedlo 3:0.

V úvodu druhého poločasu jsme moc příležitostí neviděli, hraje se většinou mezi šestnáctkami. Soupeř pokračuje v místy až zákeřné hře, od Slavie byla vidět místy nedůslednost. V 64. minutě se naplno ukázal přínos Adama Hlouška. Po levé straně zatáhl míč, předběhl obránce a přesně posadil balon na hlavu Vlčka. Slavia snižuje na 2:1! Vstřelená branka slávisty povzbudila, Pražané hrozili především z brejků, aktivní byli hlavně Hloušek, Belaid a Vlček, který spálil velkou šanci, z kraje velkého vápna poslal balon na vzdálenější tyč, ale bohužel minul. Do konce utkání se již Crvená Zvezda nedostala do trvalého tlaku, naopak Slavia zejména díky aktivitě Hlouška hrozila z brejků.

Olomouc remizovala s Evertonem 1:1, nepostoupila. Stejným výsledkem skončilo utkání Teplic v Tel Avivu, také Teplice vypadly. Sparta porazila Maribor 1:0 a postupuje. Liberec nepochopitelně prohrál 0:3, vypadl až v deváté serii penaltového rozstřelu.

Komentáře (136)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    slimak     před 15 lety 27.08.2009 21:20 |  
    0 0

    co to ten jarolim proboha zas vyvadi. kurva...proc hraje vaniak?? proc neni trapp???

    tohle je spatne

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      opicemag     před 15 lety 27.08.2009 21:23 |  
      0 0

      Hodně lidí tu Vaniaka chtělo... Tohle co provedl, to je skoro na provaz.
      Jinak oni vlastně nedali gól, my jsme si dali dva vlastní. Janda a Vaniak dostali šanci a hezky s ní zatím naložili...

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

        Scrat     před 15 lety 27.08.2009 21:24 |  
        0 0

        sakra chlapi to je nějaká legrace tohleto? já to teď viděl aspoň v sestřihu a to snad není možný:) to je nějaký nahraný co:)řekněte že jo:(

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 21:26 |  
      0 0

      Tak tohle se stane, rozhodčí taky mohl písknout proti CZ, protože hráč nemůže brankáři bránit ve výkopu a těsně před odpískáním tam před Martinem ten útočních pěkně máchal rukama.
      Taky se můžeme divit, jak je možné, že nedostal ten jeden jejich hráč červenou. Jako kde to jsme aby chudáku Hlouškovi na fotbale mačkali protihráču rukama koule.
      Jinak si žel ale za všechno může náš pan trenér. Janda je absolutně z formy co začala sezona, tak jak je možné, že hraje. Volešák hraje jako obvykle nic a také je tam zápas co zápas. To se potom můžeme divit, že je to takové jaké je.
      Já doufám, že přece jenom postoupíme, ale jestli ne, tak je už dávno čas na velkou změnu. Všichni víme jakou a já si to ale nepřeju.
      Jinak Liberec se k tomu teda postavli, a Košice ještě líp :)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

        slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:30 |  
        0 0

        S tim Hlouskem... coze?!

        Jsem fuc, sleduju to pres mobil, textovej online na jejich webu, protoze idnes i ofisky mam pretizene a nepobira to a onlajny se mi nacitaj pul hodiny... To je docela sranda, prd tomu rozumim, vzdy vidim jen jmena, ale vypada to, ze podlejejich onlinu to neni tak jednoznacny jak psali na idnesu v prvnich cca 15 min nez mi to spadlo?

        Ale je to pruser, druhej gol do satny. Bojim, bojim. Ted by to chtelo si vsadit prachy na nas postup, bude aspon o dost lepsi kurz nez rano? :-)

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

          huhu     před 15 lety 27.08.2009 21:32 |  
          0 0

          hele nechci malovat čerty na zeď, ale je to fakt špatný...

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

            slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:35 |  
            0 0

            Ja jsem klidnej, protoze nastesti mam k dispozici jen ten srbskej online, kterymu moc nerozumim. Ale jestli dostanem treti gol, bude to v prdeli... :-(

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

          mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 21:37 |  
          0 0

          Tak to uvidíš někdy dodatečně, ale tohle jsem teda ještě na fotbale neviděl :) Možná proto, že nesleduju bundesligu a Davida Jarolíma :)
          Ale je pravda, že to hlavní rozhodčí vidět nemohl, protože se díval jiným směrem a bylo to ve skrumáži před standartkou a pomezní se asi bál "zasahovat". Ale jako tohle je na dodatečnou stopku.
          Jinak jsem minulý týden mluvil o vrabci v hrsti... když jsme debatovali té kontumaci Liberce a vidíš, nakonec nebude možná stačit ani to :)

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

            slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:43 |  
            0 0

            Od Davida to byl zkrat, nemel to delat, ale ten Nemec (?) mu nemel taky predtim nadavat do zpicusenejch zasranejch cechacku... Co asi mohl udelat dneska Hlousek? Mozna ale, ze ma ten Srb v rodine jen a pouze urologa:-)

            Btw kolik Liberec?

            • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

              mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 22:01 |  
              0 0

              Hloušek mu neudělal vůbec nic. Ten srb musí mít v hlavě úplně najebané, protože ted ve druhém poločase uplně nesmysleně do toho našeho Adama mimo hru ještě vrazil a dostal žlutou :-)
              Jinak po golu Standy už je to naštěstí zase klasika...Standa a Tijany zazdili další obrosvké šance :)
              Liberec budou pentle.

              • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

                slaviator     před 15 lety 27.08.2009 22:18 |  
                0 0

                Uff

                • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

                  Scrat     před 15 lety 27.08.2009 22:23 |  
                  0 0

                  tak vcelku ostuda :( no ještě že my jsme to nějak ukopali :) ufffff

                  • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

                    slaviator     před 15 lety 27.08.2009 22:30 |  
                    0 0

                    Ostuda je Liberec. Vypadnout, kdyz jde do domaciho zapasu s vedenim 3:0, to je megaostuda. A skoda Teplic, docela jsem myslel, ze by mohli Teplicaci zabojovat a ukopat to, bohuzel rozhod ten domaci gol z nastaveni, jak se hnali do utoku... :-( Meli jsme mit 3, mohli mit se stestim 4 zastupce v e skupinach, budou jen 2.

                    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

                      Scrat     před 15 lety 27.08.2009 22:33 |  
                      0 0

                      já myslel Liberec tou ostudou a velkou...Teplicím jsem moc nevěřil a bohužel mě ani nepřekvapili:)

                      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

                        PetCC     před 15 lety 27.08.2009 22:38 |  
                        0 0

                        Myslím, že my jsme Liberec v minulém předkole liberec trumfli! :-)

  2. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    wector     před 15 lety 27.08.2009 21:24 |  
    0 0

    Jestli vypadneme, tak už to bude opravdu v prdeli, ještě že si Jarolím a spol. udělali po losu takové alibi. Pak je otázka, co by se dělo, ale tohle by Jarolím už asi neustál. Ale snad se zvedneme, na začátku si Srbové ani nešáhli na míč, ten gól nás položil a tahle chyba doufám nedorazí.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      opicemag     před 15 lety 27.08.2009 21:26 |  
      0 0

      Ale za tohle snad ani Jarolím nemůže, respektive může, že je tam dal. Ale není jeho vina, že Vaniak dělá co dělá...
      Ale on rozhodl, že půjde na hřiště...

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

        wector     před 15 lety 27.08.2009 21:31 |  
        0 0

        Ono to ale neni jen o tomhle, to je o celé sezóně, o ustrašené hře. Vaniak to mohl rychle rozehrát a ne zdržovat. 30 minut odkopáváme od brány, takže nedat si to sami, tak nám ho tam šoupnou jinak. Trenér je prostě zodpovědnej za výsledky.

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

          ketiv666     před 15 lety 27.08.2009 23:04 |  
          0 0

          Vaniak zdržoval?????Nevím kde jsi to vzal, několikrát jsem si to přehrával, chtěl rozehrát, volal na kluky, pak si všimnul za sebou simulanta, chtěl odkopnout a pak bylo hvízdnutí...ten simulant si dokonce v prvé chvíli myslel, že ten hvizd je na něho, ....Vaniak chybu neudělal!!!!

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 09:00 |  
            0 0

            Prosimtě, nechci tě ranit ale kdoteda udělal chybu? Proč ten balon nekop na tribunu když viděl žr rozhodčí píská? Proč ten balon dal do ruky tomu srbovi? Za tohle prostě musí skončit. Kupte za typrachy z postupu Kuciaka protože ta parta co si tady Jarolím nechal.. no hlavně jak on snima zachází, jednou ten podruhý tamten, je to magor...

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

            wector     před 15 lety 28.08.2009 13:03 |  
            0 0

            Vaniak to zdržoval při každé rozehrávce, v danej moment měl dost času i prostoru to rozherát, několikrát naznačoval a nic. Korunu tomu nasadil, když to dal protihráči. A že tam byl simulant? No a co, to je starost rozhodčího, Vaniak se o to neměl zajímat.

  3. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    huhu     před 15 lety 27.08.2009 21:24 |  
    0 0

    většinou bývám optimista, ale dneska si o to vyloženě říkáme. zoufalé bránění plus dětská chyba vaniaka kartiboha určitě uráží...

  4. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:32 |  
    0 0

    Jinak delaj si Srbove prdel? Prej hodinu pred zapasem byl bus s fandama jeste odstaven 100 km od Belehradu, tam je vedli po nejakejch polnich a lesnich cestach a prijeli po devate teprve do mesta?

  5. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    moe     před 15 lety 27.08.2009 21:32 |  
    0 0

    Po zápase Sparty tuším v Příbrami se Chovanec rozčiloval, že před rozehrávkou nikdo nepřistoupil před míč, aby nedošlo k rychlému rozehrání. Náš nejzkušenější hráč a navíc vyběhnutý brankář nejenomže míč nepodrží, ale ještě ho podá protihráči, aby ten přihrával před prázdnou branku...

    Těmi nesmyslnými rošádami s brankáři (a myslím tím především tu dnešní) a dalšími rozhodnutími si na sebe trenér upletl bič a přestože jsem ho hodně obhajoval po Tiraspolu, jestli tohle špatně dopadne, už nevím, proč bych to já nebo kdokoliv jiný dělal.

    Ale snad to dopadne dobře a tohle bude zpětně směšný výkřik do tmy od pesimisty...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:40 |  
      0 0

      Jarolim se definitvne asi pomat. Pred nejdulezitejsim zapasem dosavadni sezony odstirhne Vaniaka a da tam nezkuseneho Hanuse. Ten sice nezaril, gol v odvete pada tak trochu i na jeho vrub (sel moc rychle k zemi a odkryl tim horni polovinu brany...), ale zapas od zapasu bylo jeho sebevedomi lepsi a lepsi a jeho vykony tez. Uz to nebyl ten ustrasenej Hanus ze zapasu s Tiraspolem, i kdyz v Teplicich opet asi chyboval (nastesti faul). A dneska Vaniaka v brane cekal malokdo. Asi nikdo. Kdyz Hanus odchytal poslednich cca sest sedm zapasu. A Vaniak ani jeden... No super, se divim, ze jeste nepostavil Suchyho na DZ a na stopera nedal Celustku...

  6. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    harry     před 15 lety 27.08.2009 21:36 |  
    0 0

    Vážení,
    na tohle nemám opravdu nervy......

  7. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:47 |  
    0 0

    Btw taky dobry, presska na marakana ma 300 kapacitu a je dvojnasobne prekrocena, lide se salama, dresama a fandi... Balkan :-) A vedle me se proti Tiraspolu rozciloval nakej Moldavan, kdyz jsem zarval gol :-)

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 22:35 |  
      0 0

      No a to se u nás právě nedělá :) Vezmi si příklad ze mě, já to docela úspěšně potlačuju :)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

        slaviator     před 15 lety 28.08.2009 08:10 |  
        0 0

        Jo, moc nedela, ale myslim, ze kdyz nejdes za nejake "seriozni" medium jako je iDnes, Aha, Blesk, Sport a jim podobne, ze to neva. Neco jineho je, kdyz Capek otevrene fandi Sparte v jakemkoli zapase GL. A asi jsi jeste nevidel toho italskyho komentora. Myslim, ze fandil Interu - TV prenos, on komentator, ten jeho tym dal gol, on tam snad mel orgasmus z toho a seskocil z mista a sebeh asi dve rady a furt siiie, siiiie, siiie.... :-)

  8. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    Scrat     před 15 lety 27.08.2009 21:55 |  
    0 0

    kruci to jsem si oddechl, hloušek je k nezaplacení...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      lemurek80     před 15 lety 27.08.2009 21:56 |  
      0 0

      ufff

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

        Scrat     před 15 lety 27.08.2009 21:57 |  
        0 0

        ale panu Belaidovi se dnes nějak nechce

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

          mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 22:37 |  
          0 0

          To si děláš srandu? Jako porovnaní Volešáka a Belaida v dnešním zápase. Jako já už definitivně rezignuje nad pochopením co dělá Volešák na hřišti. Viděl jsem ho v zápase snad třikrát a to pokaždé, když absolutně nesmyslně fauloval na naši půlce protihráče a byla z toho nebezpečná standartka. Dozadu nula, dopředu snad mínus jedna, já tomu opravdu už nerozumím.
          A Belaid, no možná si ho viděl vypustit nějaký sprint nebo souboj ale to je aspon fotbalista. Vymyslel i dneska řadu našich akcí.
          Bez Belaida, Hlouška a Jardy Černého bychom letos sezonu už mohli zabalit ted.. protože jiné "fotbalisty" jsem v posledních týdnech ve Slavii neviděl. Ragude a Suchý nám hlidají obranu, ti od půlky dopředu nic nevymyslí..

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

            Scrat     před 15 lety 28.08.2009 09:23 |  
            0 0

            Volešák? kdo to je? o tom jsem nemluvil toho jsem tam vůbec neviděl;-) myslel jsem jen spálené belaidovo šance, ten chlap má na to aby to dával levou zadní:) jinak souhlas i když z toho jardova pěšího fotbalu někdy kvetu, klička z místa to je věc :-D ale tím nemyslím nic zlého

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

      slaviator     před 15 lety 27.08.2009 22:01 |  
      0 0

      Jestli chce repre A vyhrat na Slovensku, mel by Hasek jeste jako toho jednoho hrace snad donominovat Adama... zaloha Sionko, Jarolim (60.Rosicky),Plasil, Hlousek a utok Necid, Koller :-)

  9. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    wector     před 15 lety 27.08.2009 21:55 |  
    0 0

    Standa spasitel...

  10. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    huhu     před 15 lety 27.08.2009 21:56 |  
    0 0

    standááááá!

  11. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    slaviator     před 15 lety 27.08.2009 21:57 |  
    0 0

    Slyseli jste tu ranu? Mi spadl kamen ze srdce. Snad nam tri fiky uz nedaj :-)

  12. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:0 v poločase

    huhu     před 15 lety 27.08.2009 22:01 |  
    0 0

    standa si to nemohl odpustit a proto si jednu tutovku hned spálil:)

  13. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    wector     před 15 lety 27.08.2009 22:33 |  
    0 0

    Takovej luxusní web co CZ má, super přenos a my škudlíme každou korunu, aby náhodou nebylo něco levnějšího než mají druzí...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Scrat     před 15 lety 27.08.2009 22:34 |  
      0 0

      zrovna jsem si to taky říkal, jak mohl být ten domácí zápas na našem webu pěkně ke koukání...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      slaviator     před 15 lety 27.08.2009 22:47 |  
      0 0

      My setrime na hrace, v zime prijde dalsi Abraham, Toleski, Besta ci Naumov za 5-10 mil...

  14. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    bongor     před 15 lety 27.08.2009 22:35 |  
    0 0

    Teda ty mi dávají.A přitom úplně zbytečný,když jsem viděl,že hraje Jandys za Hocina,tak jsem napsal na ofiko,že se budeme klepat do konce,že to budou drbat středem a tam bude chybět štít.A že bude proti nám nejmíň jedna pencle.Moc nescházelo a uhodnul jsem i penaltovej rozstřel,ten se naštěstí konal v Liberci.Zaujalo mě,že rumuni postoupili proti Mariboru a i v Libe.Tam asi hrálo jejich béčko,jinak to není možný.Fuj,to jsem si oddech.Teď vyhrát skupinu,mít tam nějaký zajímavý soupeře,ale ne zas moc silný a postoupit třeba až do semifinále.

  15. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 22:36 |  
    0 0

    Nastesti jsem videl jen druhou puli, jejiz vetsinu jsme v pohode kontrolovali postupovy vysledek se vstrelenym golem. Zklamala me naprosta absence snahy o vyrovnani. To, jak s sancemi naklada Standa, to je na zabiti.
    Hlousek - opet hluboka poklona, jiz ted je nas nejlepsi hrac.
    No, hlavne ze jsme tam a doufejme, ze se vsichni vrati zpatky ve zdravi. Ze souper mel dostat opet minimalne dve cervene karty za ataky na nase hrace mimo hru a nedostal, to je naprosta ostuda...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      lassiter     před 15 lety 27.08.2009 22:39 |  
      0 0

      to jo no, na druhý straně kdyby dostal Hub červenou za ten zákrok na konci první půle, tak se moc divit nemoh

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 22:45 |  
        0 0

        Ten jsem (nastesti) nevidel, takze nemuzu komentovat. Kazdopadne si myslim, ze to byla jen reakce na to, jak hral souper.

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          DrFe1     před 15 lety 27.08.2009 22:47 |  
          0 0

          Já jsem to teda taky neviděl, ale zřejmě to byla reakce hlavně na ten gól ..... takovejhle gól pořádně nasere.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      DrFe1     před 15 lety 27.08.2009 22:42 |  
      0 0

      'Skoda že Belaid a pak Vlček zazdili ty šance hned po snížení na 1:2. Mohli jsme to dohrát ve větší pohodě a třeba i vyhrát. Ale jinakj hlavně že jsme postoupili a rychle pryč od těch srbskejch kreténů. Fanoušci i hráči CZ mě msvojí úrovní velmi zklamali .....

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 27.08.2009 22:50 |  
      0 0

      Tohle je známá věc,že balkánci hrají záludně,jen to potvrdili.Ale druhá pravda je,že se strašně bojej o svoje nožičky a hlavně o to,co nosej mezi nima.Říkají tomu láskyplně "moj zlatan".

  16. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    lassiter     před 15 lety 27.08.2009 22:37 |  
    0 0

    tak Janda tam vložil slušnou volejbalovou vložku, vytlučený bloky se tomu říká :-) jak todle člověka napadne? co předved Vaňous, v těhle letech..., nevim no, něco mi řiká, že to byl jeho poslední zápas za slavii. jinak to bylo relativně pod kontrolou, škoda liberce, těšim se na los.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      DrFe1     před 15 lety 27.08.2009 22:44 |  
      0 0

      Já nechápu jak to moh ten rozhodčí pustit, kdyby nebyl magor, tak dá rozehrání na píšťalku. Ale tu žákovskou Vaniakovu chybu to samozřejmě nesnižuje ....

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Barlblog     před 15 lety 27.08.2009 22:49 |  
      0 0

      Vaniaka jsem taky moc nepochopil. Zas na druhou stranu, nikdo z nas tam nebyl, tudiž nevíme co se na stadionu dělo. V brance bych neviděl takový problém. Náš problém je Volešák a Janda v sestavě. Proti Slovácku bych vyzkoušel zálohu M.Černý, Trapp, Belaid, J. Ćerný. A Volešáka bych prodal, doufám, že zájem teplic už neochladl uplně. Standa naskočil podruhé do zápasu a hned dalsi gol. Myslim, ze se pomalu dostava zpet, sice to neni ono, ale meli jsme moznost videt zpálení šance, přesně tak, jak je zvykem. :-D

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      venator     před 15 lety 27.08.2009 22:51 |  
      0 0

      aby ne, jsem ho potkal v pondeli ve Zlutych laznich u Prochazel se tam samolibe jak Klaus...hruza

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        slaviator     před 15 lety 27.08.2009 23:09 |  
        0 0

        Vaniak?

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      venator     před 15 lety 27.08.2009 22:52 |  
      0 0

      potkal jsem ho na beachvolejbal. kurtech jsem chtel dodat:)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        venator     před 15 lety 27.08.2009 22:53 |  
        0 0

        takze asi trenoval ty smece:)

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 22:54 |  
      0 0

      jo, to byly solidni zkraty.. jinak jsem to nastesti skoro nevidel, jen cast druhy pule... vypadalo to jako klaickej venkovni zapas..:-(. hlavne ze jsme tam, ale co tam budem delat s takovymi vykony, to nevim. diky bohu, ze to hlousek se standou zaridili.

  17. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    FrancoisMerlin     před 15 lety 27.08.2009 22:47 |  
    0 0

    Co k tomu říct. Rozhodčí zápas nezvládl a podlehl atmosféře. Asi poslední zápas Vaniaka u nás! Janda tragédie. Hub nestačil. J. Černý, Voliš taky nic moc. Šenky dostal snad krámy, protože dneska to tam fakt odchodil. Čelůstka se musí ještě zlepšit. Jinak smekám před Hlouškem a Markem Suchým. Standovi vyhovuje snad pozice žolíka? Velmi dobrý výkon předvedl Tijani a Vomáčka a Trapino ukázal, že je jasná volba na DZ, pokud nehraje Ragued.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      FrancoisMerlin     před 15 lety 27.08.2009 22:54 |  
      0 0

      Jinak co předvedl Liberec se fakt nevidí. Co to postavil Škorpil za sestavu? Holt už se viděli v základní skupině...... .

  18. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Viking     před 15 lety 27.08.2009 22:49 |  
    0 0

    Dneska naší největší slabinou byla hra krajních obránců, neskutečné množství nevynucených chyb a 90% procent prohraných osobních soubojů v záloze, zejména Jarda Černý nevyhrál snad jediný...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 27.08.2009 22:58 |  
      0 0

      No já jsem to neviděl,nemůžu posoudit.Ale měli jsme před sezonou snad pět pravejch beků a ještě to asi bylo málo.Huba bráním,i když jak říkám,neviděl jsem ani minutu.Ale je to poctivec,nevěřím,že by něco odflák.Jarda Černý by mohl hrát na Balkáně,taky se extremně bojí o nohy.Teď tam máme pár skutečných opor:Ragued,Sucháč a hlavně Hloušek,určitě u nás zase dlouho nevydržej.Ostrava dnes prodala do Liverpoolu nějakýho patnáctiletýho kloučka.Zika a jeho tatínek z toho byli nadšený.No Zika,tomu se nedivím,ten si z toho nahrabe,ale ten táta by moh mít rozum,na 90% z kluka nebude nic.
      A potom se divíme,kdo všechno tady hraje v lize,To by měl Platini urychleně zatrhnout,je to jako obchod s bílým masem.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:05 |  
      0 0

      jardovi to opravdu nešlo, ale zase několikrát to bylo proto, že dostal nahrávku přímo do souboje, ano, krajní obránci dnes moc nezahráli, ale pořád bych jim věřil

  19. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Jakubisko     před 15 lety 27.08.2009 22:54 |  
    0 0

    Po tom co to prase praštilo Hlouška do koulí, jsem o tomhle klubu ztratil poslední iluze...fuj

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 27.08.2009 23:02 |  
      0 0

      No já jsem iluze o těchto končinách ztratil svým tamním dvouletým pobytem.Jo takhle někoho nakopnout nebo praštit do koulí,to jo.Ale
      sami o sebe mají panickej strach.Proti mně třeba nechtěli vůbec hrát,protože jsem je brousil jak brusič Karhan.Nic jinýho na ně totiž neplatilo.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:09 |  
      0 0

      a v druhém poločase tam lekič kopnul ležícího bendžího... srbové - trapnost.

  20. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 22:55 |  
    0 0

    když jsem si přečetl sestavu tak mě hodně zamrzelo, že nehraje petr trapp apřišlo mi zvláštní, že když jarolím sází na "jistotu" v bráně, tak že v záloze hraje bez klasickýho štítu, čul jsem nějakej problém, stejně tak jsem jsem byl přesvědčenej, že zvezda je silně podprůměrnej tým (a za tím si stojím) mohl to být pohodový večer, ale jak je u nás zvykem "když nás nemůže porazit soupeř, poražme se sami!" od jandyse i martina to bylo něco strašnýho, neodpustitelnýho. v každým případě z postupu jsem nadšenej, ale nechápu, že jsme nezkusili výsledek otočit, měli jsme na to, škoda. opět se mi hodně líbili stopeři - "vomáčka - suchý" -> palec nahoru pánové! adam hloušek výbornej a hlavně: PETR TRAPP - nato, že nehrál od jarní MB- velmi dobrej, opravdu velmi dobrej!! standa vlček podruhé jako střídající dal gól, začíná si znovu říkat o základ, ale jde o to, jestli není lepší ho využít jako žolika...v každým případě dneska byl hodně vidět.

    a nebyl bych fnada slavie, kdybych nenapsal sestavu, která podle mě po dnešku vypadá dobře: hanuš - čelůstka, suchý, vomáčka, hubáček - ragued - belaid, trapp(podle mě podobný typ jako voliš), černý - hloušek, šenkeřík

    věřím, že nás dnešní postup nakopne a psychicky nám pomůže, jinak je obrovská škoda liberečáků, to je špatný promrhat tříbrankovej náskok (jinak jedinej správnej slávista v liberci je marcel gecov:-))

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 23:00 |  
      0 0

      je no, navíc bychom měli popřemýšlet jestli někoho nepřikoupit z Dinama Bukurešt :-) Ty jejich pokutové kopy, to byla jedna bravura za druhou. Snad ve třetí serii to jeden ten hráč napral do šibenice, Hauzr neměl sebemenší šanci a pak to tam prali jeden za druhým.
      Přesně takhle se mají kopat penalty a žel ve Slavii to takhle kopl naposled Vlada Šmicer s Kladnem před dvěma roky.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:04 |  
        0 0

        možná to bude v mentalitě, oni si prostě nepřipustí, že by se mohlo stát něco jako, že by nedali gól z penalty, je to opravdu škoda, liberci jsem fandil, protože ten koeficient se sám neudělá, lae zase oni si to holt prohráli sami...škoda

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        Scrat     před 15 lety 28.08.2009 10:03 |  
        0 0

        jo tam byli nejlepší táborský s tím joudou druhým...ten to nekopne, ten to neumí a je unavený...bum...a tenhle taky ne...prásk...teď budeme radši mlčet...a ještě jeden :)) prostě odborníci jak se patří :P

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      mart     před 15 lety 28.08.2009 10:19 |  
      0 0

      Teda predem vubec nechapu, proc se pripojuju zrovna sem, kdyz denydzlSKS je asi nejkomplikovanejsi jmeno (snad sem to neskomolil:) co se tu vyskytuje, ale asi proto, ze je tam dost veci se kterymi bych souhlasil. TRAPP, podprumerna "zvezda", zolik Standa, a hlavne :), kdyz nas neporazi souper, nevadi, porazime se sami:). K Jandysove ani k Vanousovo "blekancum" se nema smysl vyjadrovat.
      Zastavim se u dvou "jednotek" 1. Suchy - Vomacka. Take se mi zdali dost dobri, podle meho (neobjektivniho) nazoru jejich "dobrosti" prospela pritomnost Vaniaka za zady. Druha vec je hra krajnich obrancu. Vsiml jsem si kritiky Hubacka i Ondry Celustky. Dovolim si vyrazne nesouhlasit. Bylo pomerne zretelne videt, ze Jarda Cerny mel za ukol vypomahat v obranne cinnosti na leve strane (no a to mu holt moc neslo. Nevyhraval souboje a naopak ztracel mice .) Byl to spravny tah, bohuzel spatna volba hrace - no a pak toho obcas bylo na Davida trochu moc. Proti tomu vyrazne vycnivala NEPRITOMNOST jakekoliv pomoci pro Celustku ze strany praveho zaloznika. Dochazelo tam pravidelne k precisleni 2 na jednoho, a nekdy se tam stahoval i ten brazilec, cili 3 na jednoho. To mi nepripada jako Ondrova vina, .... tedy pokud nemel za ukol hrat jak praveho beka, tak i praveho zaloznika. (Chci rici, ze pritomnost - byt stinujiciho- leveho halva je lepsi nez uplne prazdne misto)
      Nevim, jestli je nutne VZDYCKY a VSUDE praktikovat hru se tremi nebo lepe ctyrmi (kdyby to slo i s vice) strednimi zalozniky. Ale to neni otazka pro me, neb tomu nerozumim, ... a skoly nemam, ... a nejsem za to placenej, ze ano.

      Zaverem, ted, vice nez dvanact hodin po zapase prevlada pocit stesti, ze jsme postoupili, ze jsme je "rozprasili", a ze jsme zase jednou nejlepsi :), .... ale byly to nervy, co?
      mart

  21. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    slimak     před 15 lety 27.08.2009 22:58 |  
    0 0

    Tak hlavně, že to mame za sebou..bohuzel jsme se presvedcili o tom, ze v lize mistru bychom stejne nemeli co delat..takhle se preci hrat neda...
    za vykon dekuji suchymu, vomackovi, hlouskovi a tijanimu..ostatni spatny, kombinace mizerna, duraz a kryti mice spatne, kraje zalohy spatny..

    nastesti druha pule s prichodem trappa vypadala uz jinak, zaloha hned hrala lepe..
    priste musi hrat ale belaid stred a volesak byt na tribune, stejne jako vaniak..

    sestava na slovacko: Hanus-Krajcik, suchy,vomacka,trubila-m.cerny,belaid,ragued(trapp),j.cerny,-hlousek,senkerik

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 23:02 |  
      0 0

      no já myslím, že se asi co nevidět dočkáme nového brankáře. Zřejmě toho Kučery. Nějaké peníze jsme si dneska pro podzim zajistili a pochybuju při povaze pana trenéra, ze sebe bude dělat kašpara a zase tam pošle Hanuše, když ho už jednou vyměnil. Já bych tipoval Vaniaka nebo někoho nového.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        wector     před 15 lety 27.08.2009 23:08 |  
        0 0

        K čemu je nám pak ten Romanovs? Další hráč, co si skoro nezahrál a bude nás stát peníze (další rok a půl)? Tak si ho dejme na dlouhý seznam a už to je pomalu na založení nového klubu. Když už "Hanušova cesta" začala dávat smysl, tak z ní sejdeme...

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:10 |  
          0 0

          já si myslím, že teď normálně bude cyhtat hanuš...ale u nás, kdo ví ,žejo:-)

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

            quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 23:42 |  
            0 0

            Jsem taky presvedcen, ze bude chytat Hanus. Vaniak opet prokazal, ze uz opravdu ne. Diky za vsechno, byly to skvele dva roky, ale takto to proste nejde.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        slimak     před 15 lety 27.08.2009 23:22 |  
        0 0

        taky doufam, ze ten bude zas chytat hanus nebo treba romanovs..kucera neni zadna hvezda a neni lepsi nez nasi brankari..ja jen opravdu absolutne nechapu jarolimovi dusevni pochody, protoze ty jeho tahy jsou opravdu zvlastni

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 23:24 |  
        0 0

        kašpařina by byla koupit průměrného golmana.. mame jich asi malo.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      ketiv666     před 15 lety 27.08.2009 23:16 |  
      0 0

      slimáku, nechápu, Vaňous dnes chybu neudělal, naopak, minimálně na jedný tutovce stál, zatr...to všichni děláte závěry na idnes????Viděl jsem to a ani jeden gol nebyl Vaniaka......nicméně pravda je,že v poli to stálo za první pralesní, to mne zklamalo, z obou stran

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        slimak     před 15 lety 27.08.2009 23:20 |  
        0 0

        ja jsem to videl na netu v obraze..a jeho gol to byl uplne jasne..preci nemuze golman drzet pul hodiny mic v ruce! preci nemuze pri zapiskani hned hodit souperovi balon!!

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        lassiter     před 15 lety 27.08.2009 23:36 |  
        0 0

        tak první se Vaňousovi určitě vyčítat nedá... ten druhej si viděl?

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 23:43 |  
        0 0

        Druhy gol pada na Vaniaka hned nekolikrat - vyhazuje mic dvacet vterin a kdyz mu to sudi piskne, tak poda usluzne mic souperi, at mu muze dat rychle gol?

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          kytt (host)     před 15 lety 28.08.2009 01:23 |  
          0 0

          Panebože. Nepodával mu míč, viděl sem tu situaci několikrát házel ho přes hráče rozhodčímu, protože tyhle věci se VŽDYCKY rozehrávaj na píšťalku. Obrovská chyba rozhodčího, daroval Hvězdě gól. Samozřejmě Vaniak to moc nezvládl, ale on kříčel na hráče ať mu někdo naběhne, nic. Pak chtěl vykopnout dlouhej balon a bránil mu tam hráč (což je proti pravidlům). Jinak z něj, ale čišela jistota a klid, což určitě museli cejtit i hráči na hřišti. Vámi oslavovaný Hanuš má rozklepaný nohy i v Budějovicích. Radši nedomyslet jak by to dopadlo tady...

          Vaniak na Slovácko!

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          kytt (host)     před 15 lety 28.08.2009 01:23 |  
          0 0

          Panebože. Nepodával mu míč, viděl sem tu situaci několikrát házel ho přes hráče rozhodčímu, protože tyhle věci se VŽDYCKY rozehrávaj na píšťalku. Obrovská chyba rozhodčího, daroval Hvězdě gól. Samozřejmě Vaniak to moc nezvládl, ale on kříčel na hráče ať mu někdo naběhne, nic. Pak chtěl vykopnout dlouhej balon a bránil mu tam hráč (což je proti pravidlům). Jinak z něj, ale čišela jistota a klid, což určitě museli cejtit i hráči na hřišti. Vámi oslavovaný Hanuš má rozklepaný nohy i v Budějovicích. Radši nedomyslet jak by to dopadlo tady...

          Vaniak na Slovácko!

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 09:13 |  
            0 0

            Tyhle zaslepený názory mě dokážou pěkně vytočit. Když ses na to díval/a několikrát tak si jistě všiml/a že ten balon taky mohl nakopnout na tribunu když rozhodčí pískl. Ale ne jemu absolutně vůbec nedošlo, že by mohli rychle rozehrát a tak ten balon ledabile hodil někam. Když už ho neodkop, měl ho podržet dokud se nevrátí obránci a nestoupnou si před balon. Prostě totální haluz. Nechápu co to KJ dělá s těma golmanama, to je prostě kolotoč nebo spíš demence teda..
            P.S. V pravidlech stojí, žehráč může před golmanem stát, nesmí mu aktivně bránit v rozherání.

  22. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    coolair     před 15 lety 27.08.2009 23:03 |  
    0 0

    Moje vysněná skupina: 1) Slavia, 2) Brémy (nebo Hertha), 3) Austria (nebo Rapid Vídeň), 4) Lech Poznań. To by bylo všechno blízko, Brémy navíc velice atraktivní a Austria s Poznaní hratelné.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 23:07 |  
      0 0

      Lech a Rapid budou ve stejných koších :) Já bych si přál PSV, Austria, Slavia a Tolouse. Přitažlivé a snad i hratelné :)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 23:25 |  
        0 0

        no nevim, hratelne.. pri nasi frekvenci jeden vyhranej zapas v poharech za dva roky tezko..:-(

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        coolair     před 15 lety 27.08.2009 23:52 |  
        0 0

        Tak Lech nakonec nebude nikde... Chtělo by to někoho blízko, někoho hratelnýho a někoho finančně atraktivního (Anglie, Německo).

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      slaviator     před 15 lety 28.08.2009 08:06 |  
      0 0

      AS Rim, Austira, moldavsti nezdarci z Tiraspolu. Nebo vylozene skupina smrti AS, Doneck, Seriff :-)))

  23. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Botelho     před 15 lety 27.08.2009 23:13 |  
    0 0

    A co fans. Dostali se i Ultras na stadion? Byly nějaký problémy?

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      bongor     před 15 lety 27.08.2009 23:19 |  
      0 0

      Prej se tam dostali až ve 40.minutě

  24. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Viking     před 15 lety 27.08.2009 23:37 |  
    0 0

    Každopádně jsem si potvrdil názor na Šenkyho - je to hráč pro domácí utkání.

    Zítra chci třeba Herthu nebo Vídeň, prostě něco, kam se dá dojet mašinkou. Koupíme si plnej batůžek plechovek a kořalky a vyrazíme z hlaváku na cestu.

  25. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 23:39 |  
    0 0

    !!! Nasazeni do kosu !!!

    1. kos: Werder, Villarreal, AS Rim, PSV, Sachtar, Sporting, Hamburg, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax, Steaua

    2. kos: Fenerbahce, Basilej, Lille, Celtic, Everton, Bruggy, Heerenveen, Galatasaray, Anderlecht, Austria, Kodan, Lazio

    3. kos: Hertha, Sparta, Dinamo Bukurest, AEK, Slavia, Levski, Bilbao, Partizan, Hapoel Tel Aviv, Twente, Dinamo Zahreb, Fulham

    4. kos: CSKA Sofia, Toulouse, Kluz, Janov, Rapid Viden, Temesvar, BATE, Nacional, Salzburg, Sturm, Ventspils, Tiraspol

    Ja bych bral: Werder, Austria, Slavia, Tiraspol

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:43 |  
      0 0

      ajax, austria, slavia, fulham- atraktivní, hratelní

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:44 |  
        0 0

        ejhle, fulham se vyšplhal do trojky, takže salzburg nebo tiraspol

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:48 |  
          0 0

          to mi připomíná, že dva rakouský manšafty v jednej skupině asi nejdou, takže:
          ANO: ajax, austria, slavia, tiraspol
          NE: panathinaikos, fenerbahce(galatasaray), slavia, kluž

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 23:45 |  
        0 0

        Ajax uz proboha ne, trikrat za dva roky stacilo, petkrat za tri roky nemusim. Vubec, z prvniho kose bych nechtel ani Steauu (sice hratelne, ale neatraktivni a hrali jsme s nimi nedavno), Ajax, Hamburg a Panathinaikos (v Praze peceny vareny)

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 23:51 |  
          0 0

          když ne ajax tak pak jedině werder nebo psv...jinak mě v tom prvním koši nepřijdou moc zajímavý (resp. hratelný) kluby...já teda mám rád villarreal a as roma, ale s nima bych si to rozdal radši až v jarní části:-)

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      slaviator     před 15 lety 28.08.2009 08:34 |  
      0 0

      AS, Austria,Slavia, Tiraspol :-))

  26. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    mirecek1111     před 15 lety 27.08.2009 23:41 |  
    0 0

    Tak tady máme tím dneškem aktualizované rozdělení do košů pro zítřek.

    1. koš
    Brémy, Villarreal, AS Řím, PSV, Šachťor, Sporting, Hamburg, Benfica, Valencia, Panathinaikos, Ajax, Steaua
    2.koš
    Fenerbahce, Basilej, Lille, Celtic, Everton, Bruggy, Heerenveen, Galatasaray, Anderlecht, Austria, FC Kodaň, Lazio Řím
    3. koš
    Hertha, Sparta, Din. Bukurešť, AEK, Slavia, Levski, Bilbao, Partizan, Hapoel, Twente, Din. Záhřeb, Fulham
    4. koš
    CSKA Sofia, Toulouse, Cluj, Janov, Rapid Vídeň, Timisoara, Borisov, Nacional, Salzburg, Sturm, Ventspils, Tiraspol

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      PetCC     před 15 lety 27.08.2009 23:58 |  
      0 0

      Ajax, Anderlecht, Tiraspol :-)

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      lassiter     před 15 lety 28.08.2009 00:15 |  
      0 0

      moje ideální - PSV, Celtic, Rapid
      nechutná - Šachťor, Fenerbahce, CSKA/Kluž/Temešvár

  27. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Wommi     před 15 lety 27.08.2009 23:45 |  
    0 0

    Pot 1 coef.
    Werder Bremen *4 Ger 91.339
    Villarreal *4 Esp 80.853
    AS Roma *3 Ita 78.582
    PSV Eindhoven *3 Ned 75.826
    Shakhtar Donetsk @3 Ukr 74.370
    Sporting CP Lisbon @4 Por 68.292
    Hamburger SV *3 Ger 67.339
    Benfica *4 Por 64.292
    Valencia *4 Esp 59.853
    Panathinaikos @4 Gre 56.633
    Ajax *4 Ned 54.826
    Steaua Bucuresti ** Rom 53.781


    Pot 2 coef.
    Fenerbahçe *3 Tur 52.445
    FC Basel ** Sui 51.050
    Lille OSC *3 Fra 47.033
    Celtic @4 Sco 40.575
    Everton *4 Eng 35.899
    Club Brugge *3 Bel 34.065
    Heerenveen *4 Ned 33.826
    Galatasaray ** Tur 33.445
    Anderlecht @4 Bel 32.065
    Austria Wien *3 Aut 31.565
    FC København @4 Den 26.890
    Lazio Roma *4 Ita 26.582


    Pot 3 coef.
    Hertha BSC *4 Ger 26.339
    Sparta Praha @3 Cze 26.150
    Dinamo Bucuresti *4 Rom 25.781
    AEK Athens *4 Gre 25.633
    Slavia Praha @3 Cze 25.150
    Levski Sofia @4 Bul 24.250
    Athletic Bilbao *3 Esp 23.853
    Partizan Belgrade @3 Srb 23.050
    Hapoel Tel-Aviv *3 Isr 18.050
    FC Twente Enschede @3 Ned 17.826
    Dinamo Zagreb @3 Cro 16.466
    Fulham FC *3 Eng 15.899

    Pot 4 coef.
    CSKA Sofia *3 Bul 14.250
    Toulouse FC *4 Fra 14.033
    CFR Cluj *4 Rom 13.781
    Genoa *4 Ita 12.582
    Rapid Wien ** Aut 8.565
    FC Timisoara @4 Rom 7.781
    BATE Borisov @3 Bls 7.733
    Nacional Funchal *4 Por 7.292
    FC Salzburg @4 Aut 6.565
    Sturm Graz ** Aut 3.565
    FK Ventspils @4 Lat 2.832
    Sheriff Tiraspol @4 Mol 1.333

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 00:22 |  
      0 0

      Werder Bremen,Austria Wien,Slavia,Genoa ...to by byl sen:)

      Panathinaikos,Anderlecht,Slavia,Sheriff Tiraspol ... to by nebyl sen:)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 00:29 |  
        0 0

        Mam pocit, ze by se nam lepe hralo o postup z te druhe varianty :o)

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          Artur (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 00:50 |  
          0 0

          dle vysledku mozna ano .. :) ale tyhle kluby nechci videt par let..

          jinak ta prvni varianta jsou luxusni vyjezdy kdy by se jelo ve vetsim poctu Německo,Rakousko,sever Italie ..

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      whip     před 15 lety 28.08.2009 00:56 |  
      0 0

      Bremy, Herenven, Tiraspol

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Fly     před 15 lety 28.08.2009 07:54 |  
      0 0

      PSV,Basilej,Nacional

  28. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 00:01 |  
    0 0

    Dnešní sestavou popřel KJ hodně z toho, co dříve transparentně prováděl. Vždy držel gólmana do nějaké zásadní minely. To, že zničehonic dá Vaniaka a Hanuše posadí, je opravdu zvláštní a moc tomu nerozumím. Leda kdyby Hanuš nebyl 100% v pořádku, jinak jeho výkony šly jednoznačně nahoru. Stejně tak nechápu, že v základu nebyl Petr Trapp. Mně osobně se líbil vždy, když dostal důvěru. Že tam byly nějaké zdravotní komplikace je věc jiná. Navíc sám KJ před utkáním tvrdil, že je pro něj za Ragueda první volbou. Slavie určitě potřebuje dva sebevědomé štíty, soutěž je dlouhá, přijdou karty, zranění, Trapp nám může hodně pomoci. Jak jsem KJ téměřž vždy hájil, tak dnešní sestava se mi nezdá a nezdá....

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 00:03 |  
      0 0

      Souhlas, oba dva kroky proste nedavaji smysl... Ale Trapp zahral druhou puli pomerne obstojne, tak treba si misto v kadru zpet vybojoval.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        lassiter     před 15 lety 28.08.2009 00:18 |  
        0 0

        Fajn, na Slovácko by moh třeba zase vzít na milost Grajciara, pokud bude zdravej. Těžko říct, co se Kájovi občas honí hlavou.

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.08.2009 00:21 |  
          0 0

          trapp byl proste v nemilosti.. tom je asi ta logika.. to se u KJ stava docela casto.. bud je to dusledek jeho prisnosti nebo nevypocitatelnosti.. kazdej i vybere, co chce.. podle me po jarnim zklidneni zase ztraci nervy..

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          slaviator     před 15 lety 28.08.2009 08:39 |  
          0 0

          Pokud nebude Ragued fit, sestava Grajciar, Trapp, Belaid, Cerny by nebyla spatna, no...

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        Wommi     před 15 lety 28.08.2009 00:22 |  
        0 0

        ..napadla mi snad jedina rozumna moznost, ze se treba Hanus "podelal"...krome tedy toho ze by mel zdravotni komplikace...

        Musim rict ze jiny moznosti by mi dost prekvapili a da se rici nasrali,..protoze pak je v tom jen gulas..a KJ si opravdu zahrava..snad to povede nejakym rozumnym smerem, zatim z toho vseho mam od zacatku pomerne podivnou pachut v ustech :)

  29. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Khadgar     před 15 lety 28.08.2009 00:24 |  
    0 0

    Viděl jsem to celý...nakonec teda dobrý, ale už do toho baru nikdy nechci. Ze začátku jsem si říkal že v pohodě, kontrolovali jsme to. Ale pak ty dva haluzoidní góly? A co ta zákeřnost? Jsme tady všichni/většina chlapi, takže víme co je tohle za prasárnu...
    Jandu nechápu, on dobře běhá, ale stabilně nemůže dobře bránit. Šlo to na konci ligy, kdy se o to dělil s Volešákem a na krajích byli hráči, ale nejde to v týhle záloze. OMG....
    U Vaňouse buď krok k překvapení soupeře (viz staré časy) nebo připosranost KJ. No, jsme tam, tak oddech, ale doufám že z tohodle bude ponaučení.

    Mimochodem, ten druhý gól CZ, to bylo úplně jak kdyby měl rozhodčí s těma hráčema natrénovanej signál :-)

    A druhý mimochodem, jedna mateřská školka to nějak nedala. Viděl jsem jenom pencle, ale stejně...Co se tam asi dělo. Škoda, tři týmy by byly lepší než dva

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 00:28 |  
      0 0

      No a s Vaniakem to mel natrenovane taky, ta pohotovost, s jakou pripravil souperi mic, to se jen tak nevidi...

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        kytt (host)     před 15 lety 28.08.2009 01:25 |  
        0 0

        Taky máš něco s paní agentkou Novákovou?

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 10:23 |  
          0 0

          Ne, ja mam neco se Slavii. Ja ji totiz fandim. A kdyz vidim, jak zkuseny golman udela v prubehu 20 vterin tri elementarni chyby (nevyhodi, poda mic souperi a nepostavi se pred balon) a tim daruje souperi dulezity gol, tak jsem fakt nastvany. Kdyby tohle udelal Hanus, tak ho tu vsichni sezerou zaziva a ty uplne nejvic. Ale zase - udelal to oblibeny Vaniak, misto ktereho chytal predtim neoblibeny Hanus, takze se vlastne zas tolik nestalo, ze jo.

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

            kytt (host)     před 15 lety 28.08.2009 10:33 |  
            0 0

            Ale takováhle chyba se jednou za sto let stane sebelepšímu golmanovi. Když si vzpomenu co občas vyrobil Seaman, Lehmann, Kahn, Robinson atd. Ve druhém poločase nás při jedné situaci hodně podržel (to se Hanušovi nepovedlo ani v jednom zápase). No uvidíme jak to s těmi golmany bude dál.

  30. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    opicemag     před 15 lety 28.08.2009 00:29 |  
    0 0

    No....
    Ufffff.
    Jinak Jandovi by prospělo béčko. Ať si to v hlavě srovná, ujasní. A pak ať se vrátí nebo...
    Jinak my tu často nadáváme, ale co musíme teď psát fanoušci Liberce? Není to nějaký rekord. Nepostoupit i přesto, že 1. zápas byl kontumován?

  31. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Viking     před 15 lety 28.08.2009 07:55 |  
    0 0

    Tak čtu ohlasy na ofíkowebu a nestačim se divit. Prej CZ neměla druhou půlku žádnou šanci. Já tedy viděl tutovky tři a ta dvě minuty před Vlčkovým gólem byla tutová.

    A Vaniak se trapně vymlouvá, prej si myslel že rozhodčí píská balon pro nás. Když odhazoval míč, tak se vracel do brány, moc dobře věděl co se děje.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      rek     před 15 lety 28.08.2009 08:28 |  
      0 0

      třeba to bylo spiknutí proti KJ :-)

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      slaviator     před 15 lety 28.08.2009 08:40 |  
      0 0

      Pravda, ofisky... si budu muset precist, co tam pise "agentFBI" :-)

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        Viking     před 15 lety 28.08.2009 08:46 |  
        0 0

        Do problémů nás včera dostali Janda s Vaniakem. KJNCD.

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Wommi     před 15 lety 28.08.2009 10:12 |  
      0 0

      ..je tedy skoda ze ten Vaniak nedrzel balon a necekal do doby nez pribehnou obranci..popr. jak receno, nevyhodil ho pryc.

      na druhou stranu musim rict ze pristup rozhodciho mi prijde podivnej,..nejsem odbornik ale rekl bych ze neprimej kop by mel spis byt na pisknuti a z hlediska objektivitřy by spis v takovym pripade mel rozhodci asi pockat..i kdyz jestli byl tak trochu 12. hrac CZ, tak to chapu.

  32. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Stillman     před 15 lety 28.08.2009 08:56 |  
    0 0

    Dost dobře nechápu všechny vaše výhrady k tahu p. Jarolíma, že nasadil do branky Vaniaka. Je to poměrně jednoznačná volba.
    Netvrdím, že Vaniak působil nějak superjistě, ale v případě, že je možnost, že se slušně chytající brankář rozklepe jako se to občas stane Hanušovi(hlavně v koncích vypjatějších zápasů), kromě toho, pokud jste si všimli, toho kluka zapoměli učit kopat nohama, jeho odkopy jsou naprosto tragické, je rozumější nasadit "starýho, zkušenýho psa" i když není stoprocentně ve formě.
    Žádnou "zásadní" chybu jsem neviděl, na druhým gólu není bez viny, ale to se prostě stane. Ty hráči taky nevěděli co se děje, kromě toho to p. rozhodčí odpískal v okamžiku, kdy stál protihráč před Vaniakem a to je jasné bránění ve hře. Kdyby to pískl než tam ten simulant doběhl, bylo by to v pořádku. Na druhou stranu, tak dlouhej čas aby to bylo na písknutí to nebyl, ať na to koukám jak chci. A kdyby to hodil dál, nejspíš dostal žlutou.
    Takže pro mě Vaniak dobrý(včetně rozhodnutí trenéra).
    Ovšem Janda tam to nechápu, možná pod vidinou náskoku mu chtěl dát šanci. Doufám, že si udělal červeně poznámku, že Janda je hráč béčka :)

    Jo jinak ještě na stránkách Red Star:) je setřih, můžete si pokoukat:)
    http://www.crvenazvezdafk.com/src/index.php

    Still

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      Jiri1     před 15 lety 28.08.2009 09:47 |  
      0 0

      Zdravim, s tvym komentarem o Vaniakov isouhlasim bez vyhrad, Janda by misto becka nejspise potreboval jistotu zakladni sestavy a novou motivaci, jde o hrace, ktery hraje temer vzdy na 200 procent a to i v becku, ale vyzneni je i diky jeho psychice casto dost sileny, cili bud bych ho prodal, coz je skoda , nebo bych ho poslal na hostovani nekam ven za slusny penize. Ja ocenuju vykon Trapa , ktery jasne dokazuje, ze uvahy vedeni Slavie strelit ho za kazdoiu cenu i konkurenci Sralty je dost nepochopitelny. Beru castecne zpet i slova o Vlckovi, je to hrac , ktery umi pomoci a je jedno kolik da golu, hlavne , ze da ten temer rozhodujici. Jina je situace okolo golmanu, Romanovs je zraneny , snad na nekolik dnu , ale stejne bych to videl na jistotu nejakeho treba volneho golmana nejradeji Ceske narodnosti. A nebo dat prostor Berkovcovi z repre 19. Musim priznat, ze Vaniak ma hlubsi spory s kaucem a i to muze byt pricinou jeho selhani. Vyloucen neni prichod ani jednoho utocnika, jde spis o to zda-li se vedeni bude chtit sahnout pro dalsi prachy, ale je i dost relativne volnych hracu.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        Viking     před 15 lety 28.08.2009 10:19 |  
        0 0

        Zase tak dlouhej čas to nebyl??? Nezlob se na mě, ale 13-14 vteřin je docela dost.

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          Jakubisko     před 15 lety 28.08.2009 11:00 |  
          0 0

          no :) pokud se nepletu, dovolenejch je 6...(?)

  33. Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

    Gino     před 15 lety 28.08.2009 10:48 |  
    0 0

    Jinak male info - kdyz mrknete jake jsou narodni koeficienty za posledni roky - tak ano, nam se sice pristi rok odecte 4,7 coz je slusne, ale tem, co jsou pred nama - bulharum a svycarum se odecte jeste vice! Bulhari by pak mohli spadnout za nas (tzn. bychom se posunuli o misto vpred) a svycari by byli na dohled...

    viz: http://www.coen.wz.cz/zebrickyakoeficienty.htm dole...

    • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

      mirecek1111     před 15 lety 28.08.2009 10:51 |  
      0 0

      a koukni jak se propadnou za dva roky Rumni :) No ale my se potřebujeme dostat minimálně na 15 místo aby pro nás sbírání nějakých bodíků měl smysl. A to je minimálně snažení na tři roky.

      • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

        Gino     před 15 lety 28.08.2009 11:03 |  
        0 0

        To jo, rumuni pujdou pekne do pytle... behem dvou let ztratej odhadem tak 10, 12 bodiku urcite :o) Jinak zakladem je proste to letos neposrat a jeste neco uhrat, abychom se alespon priblizili tomu 4,7 co se odecte nam... aby to v nasem pripade take nebyl prilis velky propad (i kdyz s bulharama, svycarama a rumunama by se to rovnat nemohlo - u nich ten propad bude kazdopadne citelnej).

        • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

          mirecek1111     před 15 lety 28.08.2009 11:13 |  
          0 0

          No Rumuni ztratí za dva roky v koeficientu 27 bodů. pak už mají jen samé něco málo přes dvě, takže jestli tuto a příští sezonu neudělají díru do světa tak budou mít za dva roky koeficient sotva 10 bodů.
          Je zajimavé, že v roce 05/06 tuším získali vůbec největší koeficient ze všech zemí evropy, větší než Anglie, Španělsko a kdokoli jiný, a přitom si nepamatuju nějaké významější tažení jejich týmu toho roku LM.
          A co se týče nás, letos je to skutečně jen na nějaké udržení. My ten koeficient musíme zvednou v příštích letech, kdy se budou bodíky dělit čtyřmi. Ted se nám to dělí pěti a to je dost špatný podíl :-)

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

            Gino     před 15 lety 28.08.2009 11:20 |  
            0 0

            Celkove jsem proste chtel vyzdvihnout, ze neni treba prilis smutnit - sanci vyhledove na zlepseni nasi pozice mame, jen se o ni musime take trosku pricinit tzn. letos jeste zabojovat, aby nam koef moc pristi rok nespadnul a v tech pristich letech mo trosku vylepsit... kdyz se k tomu prictou ztraty ostatnich, mohl by ten boj o 15tej flek vypadat zajimave.

          • Re: CZ Bělehrad - Slavia Praha 2:1 (2:0)

            quelhar (admin)     před 15 lety 28.08.2009 11:23 |  
            0 0

            Rumuni doplaceji na to, na co jsme pred par lety doplatili i my. V te sezone meli tri zastupce v poharech, z toho jeden dosel do semifinale UEFY, jeden do ctvrtfinale UEFY a jeden vypadl ve skupine UEFY. Tudiz vsichni neco uhrali a dva ze tri tymu uhrali opravdu velky pocet bodu. Dalsi sezonu meli jeste porad tri tymy v poharech a opet vsechny uhrali pres 10 bodu do koeficientu, takze dalsi veleuspesna sezona. Tim se vysvihli vysoko, dostali vic pozic v poharech a do poharu tak sly tymy, ktere toho moc neuhraly, koeficient se delil peti a pak dokonce sesti a pritom vsechny tymy hraly spatne. Takze bude za par let nasledovat zakonity propad zpet.

            Naopak Cesko by mohlo na podobnem postupu vydelat. Pristi sezonu budeme mit ctyri tymy v poharech misto peti. Ted delime vsechny zisky peti a pritom Teplice neuhraly temer nic a jejich pritomnost v poharech nasemu koeficientu uskodila. Az budeme mit v poharech 4 tymy, budeme delit ctyrmi a kdyz se dostanou do skupiny zase dva tymy, bude to lepsi nez letos a budeme mit sanci se dostat zase nahoru. Proste se nejdrive musime dostat do situace, kdy pohary budou hrat jen (na ceske pomery) kvalitni tymy, tudiz mensi pocet kvality a ne velky pocet, kdy hodne tymu vypadne hned na zacatku.