Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

Slavii čeká další veledůležitý duel. Ve čtvrtek se představí na stadionu Marakaná proti Crvené Zvezdě Bělehrad. Slávisty, kteří budou mít k dobru třígolový náskok, čeká v odvetě bouřlivé prostředí. Hraje se od 20:30.

Slavia odletěla do Bělehradu s náskokem 3:0, který si vybojovala v prvním utkání v Edenu. Výchozí situace tak vypadá poměrně jednoznačně pro sešívané, ale zdání klame. CZ Bělehrad dokázala ve třetím předkole Evropské ligy smazat manko z hřiště Dinama Tbilisi, a doma ho porazila 5:2. Osobně postup nevidím až tak jenoznačně, a před odvetou rozhodně klidný nejsem.

Aktivní hru slibuje kouč Slavie. "Každopádně to nesmí sklouznout k tomu, že bychom měli jenom bránit. Musíme být aktivní ve všech směrech, jak v obraně, tak směrem dopředu," řekl před utkáním Karel Jarolím.

Do utkání stále nezasáhnou rekonvalescenti Šmicer, Kaufman a Pekhart. Nejistý je start Ragueda, tento fakt je celkem znepokojivý.

Pravděpodobná sestava Slavie podlě autora článku: Hanuš - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Belaid, Volešák, Janda, Jaroslav Černý - Hloušek, Šenkeřík.

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Jiri1     před 15 lety 26.08.2009 11:41 |  
    0 0

    Zdravim, dost experimentu, postav to KJ dler kvality a ne svych zajmu, cili do branky dej Vanouse , misto Belaida , ktery neni v defenzivni cinnosti moc kvalitni bych spise do zacatku utkani poslal M. Cerneho, urcite je nutno rict, ze Srbove si dost veri ,, chteji nas tym dostat pod tlak a davat branky , alespon podle Srbskych medii. Nemyslim si , ze by neucast Ragueda byla tou morovou ztratou , ktera ovlivni cely zapas, spis bych to videl na to, jak ho nahradi Janda. Nasi hraci si samozrjme veri, nekteri berou utkani jen jako formalitu, o Srbech uz jsem psal, jejich ambice mi prijdou jak vykrik do tmy.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      lassiter     před 15 lety 26.08.2009 12:15 |  
      0 0

      No, myslim že neúčast Ragueda by zápas ovlivnila, Janda myslim/doufám defenzivního záložníka uprostřed hrát nebude, už nikdy, a určitě ne zítra. Srbové mě v prvnim zápase hodně zklamali, důelžitý bude pohlídat toho dlouhýho vepředu a stejně tak hrát aktivně dopředu, kam bych nasadil duo Hloušek Vlček, kteří by zoufalé obránce soupeře mohli opět donutit k chybám. Do brány Hanuše, třeba si zejtra konečně zachytá a ukáže, co umí. Pokud se nic mimořádnýho nestane, vidim to na jedna jedna, hlavně nebejt posraný.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 12:25 |  
        0 0

        souhlasím s hanušem v bráně, buď propadne a většina slávistů bude spokojena a nebo zachytá a získá si jejich přízeň a nebo jsme prostě ze srbů posraný a zas na něj půjde jedna střela...pochybuju, že nám dají dva nebo víc gólů...já bych rád místo ragueda viděl na štítu trappa, ale to tam dřív bude hrát šmicer s kaufmanem, než petr..:(

  2. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Jachym     před 15 lety 26.08.2009 12:13 |  
    0 0

    Stejně jako autor rozhodně klidný nejsem. Máme na to, abychom tento náskok prohospodařili. Srbové na nás vlétnou, a pokud budou efektivní jako Tepličtí (2 střely, 2 góly, jeden naštěstí pro nás nebyl uznán), bude zle. A je jasné, že Srbové vystřelí za poločas na bránu vícekrát... Omlouvám se za "blbou náladu", ale s vyjukaným klukem v bráně trnu při každém jeho odkopu. A přitom máme k dispozici dva v Evropě ostřílené gólmany...

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      lassiter     před 15 lety 26.08.2009 12:16 |  
      0 0

      Který je ten druhý, Přibyl?

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Jachym     před 15 lety 26.08.2009 12:20 |  
        0 0

        Já vím, že Romanovs nemůže asi ještě dva zápasy v pohárech chytat, ale to už ho Karel odepsal definitivně i pro domácí ligu? Snad je Romanovs ještě členem kádru?!

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          lassiter     před 15 lety 26.08.2009 12:40 |  
          0 0

          Tak chytal za béčko nedávno, otázka spíš je, jestli je ostřílenej v Evropě :-) Odehrál tři zápasy za Bukurešť, pár desítek zápasů kdesi v Lotyšsku... nevim kolik z nich jich bylo v pohárech, moc jich určitě nebylo. Pokud Hanuš bude chytat tak nějak normálně, tj. jako dosud, tak se Romanovs do brány nepodívá.

  3. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Khadgar     před 15 lety 26.08.2009 12:36 |  
    0 0

    Doufám že se KJ bude držet svých slov o ofenzivní hře. Hra na jednoho útočníka by nás zabila. A ještě víc by nás zabil Suchý na DZ a Čelůstka na stoperu. Takže doufám že Ragued bude fit nebo to KJ vyřeší jiným hráčem než Suchým (být to Trapp, tak je to překvapení roku). Mimochodem, ten Ragued je zraněný už podruhý, i když v neděli byl ten souboj dost nešťastný.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      lassiter     před 15 lety 26.08.2009 12:46 |  
      0 0

      No Kája všude kde chodí, tak říká, že největší slabina CZ je v obraně a že musíme hrát aktivně, takže se není čeho bát :-) Jediný, co funguje velmi dobře, je stoperská dvojice Vomáčka, Suchý, takže doufam, stejně jako ty, že u toho zůstane i zejtra. Defenzivního zvládne Láďa Volešák, uprostřed nás nepřehrajou.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 14:03 |  
        0 0

        Také Vás zdravím přátelé,
        už jsem psal do jiného článku. Přidám pouze názor, že srbové si na nás dle novin věřili dost už v Praze. Nám proto bude doufám vlastní to, že budeme hrát odvážně a to i směrem dopředu. Že budeme hrát opět s dvěma útočníky a nepřiposer.... se. Kluky, co už bojovali na Ajaxu, v Bukurešti i na Arsenalu v mančaftu máme, tak ať to teď zúročí, když se jim to tak pokakalo s Tiraspolem. V téhle fázi odehraných zápasů už by bylo nelogické, aby chytal vaňous. Obrana si nachází svůj řád, stopeři hrají dobře a s Hanušem si na sebe už nachází mechanismy souhry. Tam bych to už asi nechal. Jen nevím, Ondra Čelůstka je takový ani ryba ani rak. Dopředu lepší než dozadu a to mě trochu síří. I ten gol v "teplákách" byl z jeho strany. Někdo to tu sváděl na Raqueda. Podívejte se na sestřih a Raqueda to nebylo ani omylem. Tam vůbec neměl Ondra dopustit to přebrání míče a příhru na Vachyho. Pak už se to vezlo. No, tak asi jako Vy všichni, zítra to budu muset prosedět u rádia a compu a držet pěsti. Jak našim na trávníku, tak i těm našim klukům, co jedou fandit. Vrattě se všichni v pořádku a s postupem. To je moje přání. Tak zatím. Sokrates55

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          DrFe1     před 15 lety 26.08.2009 14:27 |  
          0 0

          Podle mě je to jejich "věření v dobrý výsledek" a přemíra sebevědomí v jejich mentalitě, spíš bych řek že je to jenom taková tradiční velkohubost nepodložená žádnými reálnými základy. Prostě "machrovat" je u nich zvykem. Vnitřně si potom co předvedli v Praze (zejména v obraně) už asi moc nevěří, i když navenek se můžou tvářit stále sebevědomě.

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            bongor     před 15 lety 26.08.2009 18:40 |  
            0 0

            Taková ta balkánská velkohubost a namyšlenost je známá.Vždyť i u nás s tím máme velké a letité zkušenosti.Jeden balkánský klub hraje přímo v Gambrinus lize a nechová se vůbec jinak.Tak by nás to nemělo nijak překvapovat.

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 14:27 |  
          0 0

          sokrate, čelůska hraje pravého obránce...tenhle útok šel po naší levé straně..

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          Barlblog     před 15 lety 26.08.2009 14:33 |  
          0 0

          Dost dobře nechápu kritiku Čelůstky. Krajčík je zatím lehce za očekáváním a já jen vítám jeho nasazování až v průběhu zápasu. Grajciar není oblíbený (nechápu proč) a ofic. je zraněný. Dens se vypařil a není o něm ani vidu ani slechu. Takže ondra je zatim jedinej schopnej pravej bek v našem týmu. Podle mě žádnou kritickou chybu neudělal a oproti krajčíkovy je mnohem jistější právě v obraně.

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 14:50 |  
          0 0

          Zdravím, Sokrate, na srby si tedy budou muset dat pozor jak na hristi tak mimo nej. Obavam se, ze jsou trochu mimo realitu, jejich prohlaseni, ze za vse muzou provokace policie, je typicka reakce lidi, kteri neco provedli a nedokazou prijmout vinu fakt, ze udelali neco spatne. Kdo se nekdy setkal s trestnim pravem, asi to zna..ne ze bych mel valne mineni o schopnostech ceske policie, ale tohle je proste jedna z nejstarsich, nejtrapnejsich a nejubozejsich vymluv a opakuje se porad dokola. Obdivuji ty, kteri do belehradu jedou.

          Jinak doufam, ze nasi hraci se nezaleknou a budou poradne bojovat, pres slusny naskok to bude treba. POkud jde o Celustku, ve hre dozadu mu naopak docela verim, gol v teplicich jde na vrub cele obrany a problem vznikl uz na leve strane. Spis dopredu zatim nepodporuje utok jako matej, ja bych je mozna stridal, mozna by se matej dostal jeste do lonske formy, jak to naznacil v domacim zapase s CZ. Ragueda snad nahradi Volesak s Jandou, sice jim to neslo v teplicich, ale verim, ze svoji bojovnosti nenechaji srbum prostor ve stredu hriste. Ev. by mohl nastoupit i trapp, kdyby KJ s nim nevedl valku. Jine varianty ve stredu hriste asi nejsou.

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            Wommi     před 15 lety 26.08.2009 15:09 |  
            0 0

            ..:)..to jsou nehorazny prohlaseni o tech provokacich...

            ..ja teda policii opravdu, ale opravdu nemusim..ale toto je naprosto jasny a do oci bijici.
            pracuju na mustku a bylo to proste naprosto jasny..naopka se divim ze ty policajti nezasahli jeste tvrdeji!..oni napadaj turisty a delaj bordel a mysli si snad ze ty policajti se jeste k nim pridaj a takhle pujdou spolu do edenu..a stanovisko klubu je tedy na povazenou,..myslim ze treba i toto by mela UEFA sledovat!

            .co se zapasu tyka, doufam ze nezustane u slov a kluci budou opravdu hrat!budu drzet palce...a doufat ze se to podari i kdyz EL je slaba naplast za LM. No a uz se tesim aspon na Slovacko!
            M.

            • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

              quelhar (admin)     před 15 lety 26.08.2009 16:17 |  
              0 0

              EL neni zas tak slaba naplast za LM. Sest zapasu bude zrovna tak, atraktivni souperi muzou taky prijet. Penize pro klub jsou sice sotva petinove, ale zase sance na nejakou vyhru vyssi. Ja osobne pujdu do Edenu radsi za 500 na Heerenveen nez za 1000 na Arsenal :o)

              • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

                denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 16:35 |  
                0 0

                musím říct, že pod drtivou většinu vašich příspěvků bych se podepsal...

              • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

                Wommi     před 15 lety 26.08.2009 17:35 |  
                0 0

                ..slaba mysleno financne..a pak pocitove trochu s ohledem na to ze jsem byl natesenej..dokonce jsem koukqal ze uz ted ve 4 predkole LM jedou ten model na staidone jako pak ve skupine...ale jak rikam je to predevsim financne..

                jinak s tebou souhlasim...ted i opravdu v EL jsou tymy jako hrom a presto jsou nektere schudnejsi pro delani koeficientu...

                ..doufam ze mas pravdu s tim vstupnym:))))..rad bych veril ze bude za 500,-, coz myslim ze by bylo pekny!...i kdyz clovek nevi, nasi sefove pri "radnem obchodnim vedeni" znacky Slavia, dost casto radi neprodavaji znacku levne:)

                • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

                  quelhar (admin)     před 15 lety 26.08.2009 17:56 |  
                  0 0

                  Tak ta cena byla samozrejme myslena za levnejsi listky, 500 stoji ty drazsi uz ted na predkola :o)

                  • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

                    Wommi     před 15 lety 27.08.2009 10:11 |  
                    0 0

                    samozrejme,...kdyt to je snad normalni cena pri kategorii "3" v lize ne?!:)...třeba na budějky!

              • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

                Kactus     před 15 lety 27.08.2009 08:48 |  
                0 0

                Krome toho, v EL se da postoupit hodne daleko pri trose toho stesti. I kdyz nejlepsi by bylo na podzim CHL a pak na jare EL :) tak pristi sezonu, ze... Nastesti je tady porad ta pristi sezona :)

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          venator     před 15 lety 26.08.2009 16:03 |  
          0 0

          Tak to vyjímečně nesouhlasím....právě v obraně je lepší než v útoku (zatím je opatrný nemyslím,že neumí víc podpořit útok). Ale v každém dalším zápase přidává dopředu víc a víc aktivity.
          A hlavně ten gol rozhodně nebyl jeho! Ten šel na vrub Hubáčka a stoperů (možná i Raqueda),kteří se přesouvali do leva a na Čelůstku tam zůstaly dva tepláky.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Khadgar     před 15 lety 26.08.2009 14:03 |  
      0 0

      Oprava. Pokud jsem si dobře všiml, tak Trapp odletěl s týmem.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 14:53 |  
        0 0

        Děkuji moc a mea culpa,
        tak jsem to viděl úplně špatně a Ondrovi se omlouvám. Máte pravdu, tam to byla chyba Hubáčka a kdo je ten druhý? To je Hloušek a nebo opravdu nakonec Raqued. To jsemto teda vypral.... Asi to chce již nové oči. Beru zpět a ještě jednou se omlouvám hlavně Ondrovi Čelůstkovi a těm, které jsem podrobil nespravedlivé kritice. Sokrates55

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 14:58 |  
          0 0

          ja myslim ze obrana byla spatne postavena, hub byl nejak mimo a vomacka se presunul nalevo, zatimco suchy s celustkou byli daleko a uz to bylo. krom toho cely tym byl tak nejak rozhozen, zaloha taky nebyla postavena k obrane, od toho je proste fotbal tymovej sport..

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      wector     před 15 lety 26.08.2009 14:57 |  
      0 0

      Jeden je ještě dobrej, v Teplicích sme to dohrávali v podstatě bez útočníka... A o počtu útočníků to není, když jsme ve všem pomalí. Když se v Teplicích otevřela nějaká strana a náš bek (jedno na jaký straně) mohl běžet dopředu, tak se zastavil a následovala ta naše příšerná klasika - nahrávka na stopera, ten na druhého, zase zpátky na prvního, seběhl jeden z Tunisanů, dostal přihrávku na 3 metry, kterou stoperovi hned vrátil. Než se tohle vždycky udělá, tak si soupeř srovná všechny řady, my musíme do plných a na to prostě v současnosti nemáme. Přitom na všechny krajní posty máme dost rychlejch hráčů, nevim proč toho nevyužíváme.

      Ona vlastně hra na jednoho útočníka by nám mohla dopředu i pomoct, páč J. Černý i Belaid by mohli hrát uprostřed a zároveň by nezbylo místo pro Volešáka, kterýmu se teď moc nedaří.

  4. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    quelhar (admin)     před 15 lety 26.08.2009 14:57 |  
    0 0

    Predem - clanek den a pul pred zapasem = chvalim a dekuji!

    K zapasu: Hanus v brane je jasny, cokoli jineho by vubec nedavalo smysl. Na triko Hanuse zatim nejde jedina inkasovana branka, zatim dostal jen jednou dve branky a jinak maximalne jednu. Konstantni podryvani jeho sebeduvery ze strany nekterych fanousku moc nechapu. V poslednich trech zapasech uz Hanus pusobil jiste, mice mu z rukou nevypadavaly a co mohl chytit, to chytil. Za konstantni a nemennou neduverou v nej jsou spis nejake osobni antipatie (anebo spis sympatie k Divisovi, ktery takovou sanci ve Slavii nedostal - protoze proste nemel stesti a tou dobou chytal Vaniak dobre). Pritom pokud se Hanus otrka a bez vetsich chyb odchyta cely podzim vcetne poharovych zapasu, muzeme prestat hledat nahradu za Vaniaka v nerealnem Kuciakovi nebo Kucerovi z Budejovic. Myslim, ze na to Hanus ma a pokud mu obrana pred nim pomuze, tri goly v Belehrade nepusti.

    Obranu bych nemenil, tedy Celustka - Suchy - Vomacka - Hubacek s Krajcikem na lavici a pripravenym zasahnout do druhe pule, pokud bude potreba. Navic diky takto postavene obrane nemusime mit na lavici zadneho dalsiho obrance - vsichni ctyri v pripade potreby muzou zahrat stopera, pravy bek je na lavici a pri zraneni Hubacka muze na levy bek prijit Hlousek.

    Do zalohy se modlim za uschopneni Ragueda, radsi bez nej budu hrat proti Slovacku nez v Belehrade. Pokud letel s tymem Trapp (mam pocit, ze je na jedne z fotek (8) na oficialkach), muzeme se ho prekvapive dockat v zakladu. Navic Trapp by mel ohromnou motivaci ukazat trenerovi, ze si misto ve Slavii zaslouzi. Inu tak to chodi, pro prosazeni se do sestavy je potreba i stesti - v tomto pripade smula Ragueda. Ostatni posty bych nemenil, sestava se konecne ustalila a v prvnim zapase byla schopna predvadet aktivni fotbal, takze na zbyle posty J. Cerneho, Belaida a Volesaka. No a utok bych taky asi nemenil, takze Hlousek a Senkerik, oba s ukoly napadat stopery soupere pri rozehravce.

    Verim, ze aktivni pristup povede k tomu, ze souper udela vzadu chyby a branku vstrelime. Stejne jako hraci a trener bych zvedl varovny prst pred brzkym inkasovanim - s tim mame az prilis mnoho zkusenosti z poslednich dvou let (Ajax, Fiorentina, Arsenal, Sevilla, Tottenham hned dvakrat, ...). I v Edenu nam samotny zacatek trochu utekl. Tohle by se nemuselo vyplatit. Nicmene o tri goly jsme naposled prohrali v priprave v Dubaji s Charkovem a v soutezi pred rokem a kousek jeste na Strahove s Zizkovem.

    Ja Slavii verim, v poslednich dnech vidim zlepseni vykonu oproti uvodu sezony. Nemame duvod byt nejak nervozni, souper hral v Edenu zoufale, delal skolacke chyby a dopredu byl nebezpecny jen minimalne. I kdyz bude hrat lepe, my rozhodne mame na to, abych nejen nedostali tri branky, ale abychom neprohrali vubec. Kazdy bod do narodniho koeficientu se hodi.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 15:12 |  
      0 0

      Tak jsem to Quelhare přečetl.
      Na goalkeepra máme stejný názor a i jinak bych to viděl stejně. Tak teď budu čerpat z Tvého optimismu a věřit, že to dobře dopadne. Mohu, viď. Sokrates55

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      lassiter     před 15 lety 26.08.2009 15:18 |  
      0 0

      No, těžko říct, jestli na to Hanuš má, člověk by řek, že po šesti zápasech už si dokáže udělat názor, jenže on v těch zápasech v podstatě nečelil žádný vyložený šanci kromě těch, co skončily gólem. Takže co mě vyvstane v paměti je pár centrů, co mu nevyšlo (v tom ale není horší než Vaniak) a hlavně hra nohou, která mi přijde někde na dorostenecký úrovni. Když poprvé vykop z ruky tou šajtlí svíci tři metry před půlku, tak sem si řikal že se to stane, ale on to takhle kope pořád a vypadá to, že asi schválně. Nechápu, co je tak těžkýho na tom kopnout to normálně přímo nártem a nechápu k čemu tam je Přibyl, že ho trochu nekoriguje :-) Každopádně by zejtra chytat měl, dát tam teď Vaňouse by fakt nemělo smysl, zvlášť když šest zápasů nechytal, a myslim že KJ o nějaký změně ani neuvažuje.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Khadgar     před 15 lety 26.08.2009 15:43 |  
        0 0

        No, v Teplicích už výkopy co se týče techniky zvládal. Teď už jenom vyplepšit přesnost (ve který nevyniká ani Vaňous, resp. většina starších gólmanů). Já mu fandim, klukovi. Kdyby odpadla do budoucna starost s hledáním jedničky, tak by to byla pohoda. Za dva roky jako výborný brankář odejde do zahraničí a do Slavie se ve 37 vrátí Ráďa Černý :-D

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          lassiter     před 15 lety 26.08.2009 15:52 |  
          0 0

          Tak ze země možná jo, ale stejně to letí půl hodiny a útočník moc nemá šanci s tim něco udělat, pokud to teda doletí až k němu... Potřeboval by zápas, kde by vychytal dvě tři šance (až si je teda někdo v jednom zápase vypracuje), zvedlo by mu to sebevědomí. Zejtra bude mít možná příležitost :-)

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Jachym     před 15 lety 26.08.2009 16:03 |  
      0 0

      Já žádné anitpatie k Hanušovi nechovám a stejně tak nechovám přehnané sympatie k Divišovi. Podle mě ani jeden z nich (zatím) na áčko Slavie nemá. Hanuš se do základní sestavy dostal hlavně kvůli ješitnosti Jarolíma. Ale to neznamená, že bych Honzovi nefandil. Budu jedině rád, když mě vyvede z omylu. Rozhodně nejsem ten, který by na něj po nepovedeném odkopu pískal nebo nadával jako mnozí na Marka Jarolíma, když něco zkazil. Ale přiznám se, že vždy trnu, když je nebezpečná situace v blízkosti branky. Takový pocit jsem u Vaňouse neměl.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 16:50 |  
        0 0

        Vetsina ty neduvery podle me stejne plyne z toho, ze je mladej a nezkusenej. Vaniakovi vsichni verime, protoze vime o koho jde a co pro slavii vsechno udelal. Ja bych mu taky veril a neztracel bych nervy po jednom nepovedenem zapase. Ale Hanus nechyta spatne a zatim nic nezkazil.. samozrejme par centru nebylo stoprocentnich, ale to neni ani Vanousova silna stranka. Samozrejme v belehrade to bude pro nej hodne tezkej zapas, dosud obrana fungovala hodne spolehlive a moc prace nemel, ted na nej mozna pujde vice strel. Myslim ale, ze to muze zvladnout.

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          DrFe1     před 15 lety 26.08.2009 17:09 |  
          0 0

          Těžkej zápas pro něj byl už v Tiraspolu a až na jednu chybu to alespoň dle onlajnu zvládnul. Zvládne to i teď.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      bongor     před 15 lety 26.08.2009 16:33 |  
      0 0

      Určitě patřím k těm,co se děsili,když kluka hodili do hluboké vody a řekli tak ukaž jestli umíš plavat.Doporučoval jsem urychleně někoho na úrovni sehnat,nebo tam vrátit Vaňouse.zatím moje obavy nesplnil,i když obrana nemůže být tak klidná ,jako když za sebou měla čaroděje.
      Samozřejmě že teď by to byl kotrmelec,postavit Martina a tak asi bude lepší to nechat jak to je a spolehnout se,že nepodlehne děsnému tlaku bělehradských fandů.každopádne ještě připomínám,že na to co provedl Romanovs by se nemělo zapomenout a měl by putovat o dům dál.To byl takový zásah do psychiky mužstva,že to nic jiného nezaslouží.Budeme věřit,že to dopadne a držet palce.Kdybych na to měl finance,tak bych určitě letěl ,takhle budu sedět u písíčka a počítat minuty.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Barlblog     před 15 lety 26.08.2009 17:04 |  
      0 0

      Sestava je tradiční a asi to tak bohužel dopadne. Stále zastávám názor, že případ Hanuš je špatně řešený. Golman, který neměl zkušenosti z 1. ligy, najednou chytá důležitá utkání a čelí tlaku, který může těžko zvládat. Nejsem proti, aby chytal zápasy v Ondrášovce, "méně důležité" zápasy Gambrinus ligy a i ten evropský pohár, když už o nic nepujde. Jsem i naklonen tomu, aby dostaval prednost pred Romanovsem v pripade, ze Vaniak nema formu, coz mohlo byt zkraje ligy. ALE! Nechápu jak může tenhle kluk chytat v belehrade, v teplicich, v odvete s tiraspolem. Proste mlady hrac, je jedno jestli je to fotbal, hazena, hokej, se NESMI takhle pripravovat. I iker casillas v realu zacinal s 27 zapasy v lize a nechytal derby + tezka utkani. V LM mel 12 zapasu, coz je zhruba polovina vsech utkani. Vyvoj fotbalisty se nesmi uspechat. Muze se stat, ze to zvladne, ale dost casto to odnese klub, nebo bohuzel i hrac. Mozna goly na jeho vrub nejdou, ale problem je, že Vaniak byl a je organizatorem hry a to hlavne vzadu. Podle me bychom hrali 4. predkolo, kdyby se trener obratil na zkusenejsiho hrace. To neni nic proti Hanusovi. Nikdy jsem ho vyrazne nekritizoval ale chce to postupny vyvoj.

      Utok je zbytečný řešit, ten je zatim jasnej. Bohužel záloha vůbec. Jarda Černý ten je bez debat, stejně jako TJ. Bohužel nemůžu souhlasit s Jandou a Volešákem. Volešák je neviditelný a to hráč ve středu pole nesmí bejt. On nedělá černou praci, volešák proste nestíhá a i když to byl dlouhou dobu můj oblíbenec, protože bojoval, musim uznat, že kvalitou nestaci na slavku. Janda je bohužel lehce mimo, ale už dokázal, že se dokáže zvednout, ale nestavěl bych ho v bělěhradě. Moje záloha: Vlček, Belaid, Trapp, J. Černý. Jandu nebo M. Černýho bych poslal na hříště za Vlčka a to podle průběhu.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Navar (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 20:25 |  
        0 0

        S Hanušem zcela souhlasím. to není tak, že bych mu nevěřil, naopak doufám, že bude budoucností Slavie, ale je mladý a nezkušený a zapracovával bych ho postupně. Teď mám obavy, že na to v těžkých zápasech doplácíme. Rozumějte - Je pravda, že Hanuš dosud neudělal výraznější chybu, ale Vaniak vždy v těžkých zápasech chytil něco navíc. Příklad - kdybychom hráli s Ajaxem s Hanušem v brance a zápas skončil 2:4 , tak by tu mnozí psali, že za to nemůže - neudělal žádnou chybu. A měli by pravdu. Jenže u něj zatím chybí ta nadstavba. Já ho ale kvůli tomu nekitizuji, naopak, já to chápu, je mladý a učí se, ale jak jsem psal - chce ho tam dávat postupně.
        Jinak si myslím, že K. Jarolím poprvé co je ve Slavii našel ideálníhío hráče pro svůj vymodlený systém na hřištích těžších soupeřů - 4 - 4 - 1 - 1 - a to Hlouška. S jeho přítomností by mi tento systém nevadil, protože Hloušek dovede hrát podhroťáka výborně. Proti silnějším soupeřům bych ho ale dával vlevo do zálohy, Černého doprostřed - to by bylo podle mě nejefentivnější.
        Trenérem je ale Karel a tak se modlím, aby platilo - KJVCD .-)

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      tantalos     před 15 lety 26.08.2009 18:32 |  
      0 0

      Quelhar to napsal velmi dobře, Nejvíc bych váhal s nominací Belaida a uvažoval bych místo něj do zálohy o Vlčkovi, Jandovi a případně i Trappovi vedle Ragueda

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Barlblog     před 15 lety 26.08.2009 18:40 |  
        0 0

        strašně ofenzivní záloha - Ragued, Trapp vedle sebe :-D

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          quelhar (admin)     před 15 lety 26.08.2009 18:45 |  
          0 0

          Tak podle trenera neni Trapp uplne defenzivni typ... Myslim, ze pokud postoupime, tak se v zaloze dvojice Ragued - Trapp muzeme ve skupine v nekterych zapasech dockat, pokud se teda Trapp plnohodnotne zacleni do tymu, coz naznacuje jeho cesta do Belehradu.

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 19:16 |  
          0 0

          podle mě trapp je podobnej typ fotbalisty jako volešák - ani defenzivní "štít" ani ofenzivní "tvůrce hry", prostě takovej "dělník středu hřiště"...

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 18:55 |  
        0 0

        bohužel vlček má tak špatnou formu, že bych ho nedal ani do zálohy (jeho výhoda, že i když nedával góly tak byl alespoň platným do kombinace, je totiž fuč), 20-30 minut jako střídající hráč v útoku je tak akorát. i s bělehradem, kde dal gól hrál špatně...bohužel:-( ať ho tam dá na dvacet minut on dá třeba zas nějakýho fíka a pak by to moh´ být zas TEN vlčák..
        jinak před sezónou jsem vůbec nepochyboval o vlčákovi jako o kapitánovi, ale momentálně mi přijde jako kapitán nevhodnej, není to hecíř a taky mi přijde, že kapitán by měl jít svým odhodláním příkladem ostatním a né, že se sesype jak domeček z karet po předkole LM...to týmu asi taky nepřidá...
        no, teď to vypadá, že proti standovi něco mám, není tomu tak...přeju mu ať se zase chytne a věřim, že se na těch svých 10 během sezóny dostane!!

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          quelhar (admin)     před 15 lety 26.08.2009 19:03 |  
          0 0

          Jo, s tim docela souhlasim, Standa proste neni tak uplne kapitansky typ. Jeden z problemu Slavie je, ze v ni v soucasnosti neni nikdo kapitansky typ. Jarda Cerny, Mara Suchy, Hub jako zastupci jsou v klubu dlouho, podavaji slusne vykony, ale zadny z nich neni hecir, co by v kabine treba vsechny serval a namotivoval, kdyz se nedari. Vsichni to jsou spis introverti. Mam pocit, ze jediny ze soucasneho kadru, ktery se blizi pojeti kapitana, jak si ho asi vsichni predstavujeme, je Hocine Ragued. Kdo vi, treba za rok, az si u nas zvykne a nebude se mu chtit pryc, tak bude prvni necesky kapitan v te nasi lize. Ale moc tomu neverim.

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            Jachym     před 15 lety 27.08.2009 08:57 |  
            0 0

            Tak první by určitě nebyl. V Olomouci dělal a možná ještě dělá kapitána Slovák Kaščák, pokud tedy Slováky bereme v naší lize za cizince:-)

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 10:04 |  
            0 0

            Souhlasim, a verim, ze jestli u nas Ragued vydrzi nejakou dobu, kapitanem bude. Uz ted po par zapasech ridi defenzivu, stavi si hrace pri standardkach i normalne behem hry. Ja jen doufam ze u nas skutecne vydrzi.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      kytt (host)     před 15 lety 26.08.2009 18:55 |  
      0 0

      Hanuš je strašně nejistej. Je to na něm vidět od první chvíle co vyleze na hřiště. Při každym kontaktu s míčem, při každym výběhu. Jeho výkopy sou děsivý, krátký a nízký. Možná by za něj měl vykopávat radši stoper. Jeden míč z rukou mu vypadl třeba teď v Teplicích, jenom rozhodčí to díky Bohu neuznal. Několik míčů mu vypadlo i v BUdějovících a snad v každém zápase.

      Ale dost kritiky, pravda je taková, že jiného brankáře nemáme. Vaniak z nějakého důvodu nechytá, ať je to nedůvěrou trenéra nebo v tom, že si osobně nevěří, to je jedno. Romanovs se doufám svým lhaním odepsal a v zimní přestávce poputuje zpáky do Lotyšska lovit tuleně. Nedivím se, že Hanuš působí tak nejistě, na psychíku to musí být ohromný nápor. Stát se můžou jen dvě věci. Buď se Hanuš sebere a začne být jistější a Slavia bude mít na nějakou dobu v brance vystaráno nebo mu to navždy zničí reputaci.

      ad Kuba Diviš - dost ho na Slovensku sleduju. Tatran se ze začátku dost trápil, nicméně post brankáře byl jediný se kterým byli všichni spokojeni. Podle diskuzí fanoušků i článků např. na profutbal.sk se jim jeví jako velký talent a fanoušci doufají, že Tatran opci uplatní. Kuba odchytal všech 7 zápasů v Corgoň lize. Naposled teď v sobotu Tatran Prešov - ŠK Slovan Bratislava 3:0. Pokud je ta opce nastavená pro Prešov přijatelně, tak je takřka jisté, že už ho ve Slavii neuvidíme.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 19:05 |  
        0 0

        v teplicích to byl faul, jak mu to vypadlo...to mu nemůžeš vyčítat...a taky si nejsem vědom, že by mu v zápasech s budějcema, CZ a teplicema vypadl nějakej míč...a mimochodem jestli sleduješ kubu, tak jistě víš, že nedavno někde s tatranem prohráli a jeden gól byl poté, co šel kuba s útočníkem do souboje a míč mu vypadl (těžko říct, možná to byl taky faul já nevím, neviděl jsem to), takže mezi honzou a kubou asi takovej rozdíl nebude. těžko říct, jak to s brankáři bude do budoucna, já osobně čekám ,že honza odchytá minimálně podzimní část, pokud něudělá nějakou hrubku.
        PS: já budu fandit jakýmukoliv brankáři, vaniakovi, hanušovi, romanovsovi i divišovi, když budou mít na dresu slávstickou hvězdu!!! rozhodně nebudu nikoho shazovat!!!

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          kytt (host)     před 15 lety 26.08.2009 19:11 |  
          0 0

          Nemyslím si, že v Teplicích to byl faul, ale hlavní je, že rozhdočí to pískl. Já Hanuše rozhodně nechci schazovat. Doufám, že Slavia bude mít kvalitního brankáře. Moc nevěřim, že to bude Honza, ale pokud bude podávat odpovídající výkony tak budu jen rád.

          ad ten Divišův gól - Byla to zvláštní situace, trošku mi to připomínalo ten Blažkův gól v Aténách. Každopádně si ho tam chválej, přirovnávaj ho k Danielu Zítkovi, který v Prešově pár sezon působil.

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            denydzlSKS     před 15 lety 26.08.2009 19:22 |  
            0 0

            myslim, že ani kája a ani vedení zatím moc netuší jak to s brankáři bude, ale než by tu měl diviš dělat dvojku, to ať radši přestoupí do prešova, pro něj to bude lepší!

            jinak můj osobní favorit před sezónou byl deniss romanovs, má ideální brankářskej věk, vaniaka už jsem moc nechtěl - postřeh sice excelentní, ale přecejen už asi lepší nebude a u centrů a hry nohou žádná extra kvalita, spíš podprůměr. když jsem se pak ale dočetl, co se stalo, tak mě hodně zklamal, podle mě to není žádná maličkost, je to neomluvitelný a já osobně být trenérem, už by si u mě nezachytal.

  5. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Navar (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 20:31 |  
    0 0

    S Hanušem zcela souhlasím. to není tak, že bych mu nevěřil, naopak doufám, že bude budoucností Slavie, ale je mladý a nezkušený a zapracovával bych ho postupně. Teď mám obavy, že na to v těžkých zápasech doplácíme. Rozumějte - Je pravda, že Hanuš dosud neudělal výraznější chybu, ale Vaniak vždy v těžkých zápasech chytil něco navíc. Příklad - kdybychom hráli s Ajaxem s Hanušem v brance a zápas skončil 2:4 , tak by tu mnozí psali, že za to nemůže - neudělal žádnou chybu. A měli by pravdu. Jenže u něj zatím chybí ta nadstavba. Já ho ale kvůli tomu nekitizuji, naopak, já to chápu, je mladý a učí se, ale jak jsem psal - chce ho tam dávat postupně.
    Jinak si myslím, že K. Jarolím poprvé co je ve Slavii našel ideálníhío hráče pro svůj vymodlený systém na hřištích těžších soupeřů - 4 - 4 - 1 - 1 - a to Hlouška. S jeho přítomností by mi tento systém nevadil, protože Hloušek dovede hrát podhroťáka výborně. Proti silnějším soupeřům bych ho ale dával vlevo do zálohy, Černého doprostřed - to by bylo podle mě nejefentivnější.
    Trenérem je ale Karel a tak se modlím, aby platilo - KJVCD .-)

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Navar (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 20:32 |  
      0 0

      Omlouvám se za opakovaný příspěvek - holt už stárnu :-)

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        Khadgar     před 15 lety 26.08.2009 20:46 |  
        0 0

        Konečně sis to přiznal :-)

  6. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    opicemag     před 15 lety 27.08.2009 09:02 |  
    0 0

    Nevíte, dá-li se na to někde na internetu koukat?

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 09:14 |  
        0 0

        A, ted jsem si vsiml, ze je dole napsano, ze tam stanice naskoci v 15:30

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          venator     před 15 lety 27.08.2009 14:27 |  
          0 0

          Mas s tim zkusenosti? Je to stabilni a da se na to koukat?

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            lassiter     před 15 lety 27.08.2009 15:04 |  
            0 0

            no na to se dá odpovědět pouze - jak kdy

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 16:37 |  
            0 0

            No, podle toho, co tam naskocilo, tak to nevypada, ze by to tam melo byt :o/ Jeste se muze zkusit http://www.atdhe.net/ Kazdopadne uvidime vecer.

            • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

              Wommi     před 15 lety 27.08.2009 16:47 |  
              0 0

              kamaradi slavisti, jeste to tu nepadlo,..takze zkuste vecer toto:

              http://live.fullweb.cz/

              treba to vyjde

  7. Sestava

    jarmik     před 15 lety 27.08.2009 09:50 |  
    0 0

    Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Šenkeřík, Volešák, Belaid, Černý - Vlček, Hloušek

    • Re: Sestava

      venator     před 15 lety 27.08.2009 14:10 |  
      0 0

      OK jen bych prohodil Vlčka se Šenkeříkem...

    • Re: Sestava

      wector     před 15 lety 27.08.2009 14:13 |  
      0 0

      Hanuš - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Janda, Ragued/Trapp, Belaid, Černý, Hloušek - Šenkeřík

  8. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 17:24 |  
    0 0

    K zapasu se Slovackem -
    17:09
    Fotbalová disciplinárka si zve na příští čtvrtek Petra Švancaru ze Slovácka. Bude řešit jeho zákrok na střížkovského Heidenreicha. Nejlepší střelec ligy odteď nesmí hrát.

    Tak nejlepsi strelec ligy se v Edenu nepredstavi, coz je myslim, preci jen pomerne dobra zprava.

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 17:55 |  
      0 0

      Mne je to svym zpusobem lito, chtel bych ho v edenu videt a zaroven si myslim, ze by si s nim Vomacka se Suchacem poradili.. takze by zbyly jen paradicky bez efektu..:-)). ale rozhodnuti je to asi spravny..

  9. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 19:52 |  
    0 0

    Tak sestava docela překvápko. Vaniak v brance a bez Trappa??? Čekal jsem to jinak. Uvidíme!!!!!

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 19:58 |  
      0 0

      Vaniak? Janda misto Ragueda? Proste KJ zase prekvapuje.

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 20:02 |  
        0 0

        Jenom aby to nebylo takto: Vaniak - Celustka, Vomacka, Hubacek, Hlousek - Janda, Volesak, Suchy, Belaid, Cerny - Senkerik. To by me opravdu zklamalo...

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 20:29 |  
      0 0

      tak oboje mě zklamalo, když už dá šanci jednomu brankáři tak by se toho měl držet a ne je měnit, to bude příště zase chytat hanuš?? nebo deniss?? jinak ten trapíno...je zajímavé, že zrovna KJ, který bez štíta nedá ani ránu se rozhodne hrát bez štíta zrovna v bělehradě...modlím se aby to nebylo jak píše dole quelhar...ne, že by suchý byl špatnej štít, ale protože suchý je NADPRŮMĚRNEJ stoper...

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 20:31 |  
        0 0

        a ještě dodám jedno přání..snad to liberec ukope, jsou dost pod tlakem!! a doufám, že dnes vyhrajem..cz je slabá!! nemůžou nás porazit ani hráči ani fanoušci!!

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          wector     před 15 lety 27.08.2009 21:12 |  
          0 0

          Slabá CZ nás teď drtí, většinou jen odkopáváme...

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            denydzlSKS     před 15 lety 27.08.2009 21:26 |  
            0 0

            o to je to horší....přitom do 2O. minuty jsme byli lepší...takové dva góly, to byly skoro vlastňáky...martina je mi líto...(neodpustím si rýpnutí: hlavně že byla ta fanouškovská kampaň proti hanymu..)

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 21:06 |  
      0 0

      Dekuji mnohokrat jde uplne paradne, neni traba vyplnovat podle pravdy, neprijde zadny overovaci mail.. Diky

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        tomas18     před 15 lety 27.08.2009 21:18 |  
        0 0

        Můžete mi prosimvás někdo napsat nějaký datum narození ?? Dávám to klasicky v tom formátu ale pořád mi to píše chybu

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          vavicek     před 15 lety 27.08.2009 21:24 |  
          0 0

          01.02.1976

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            tomas18     před 15 lety 27.08.2009 21:28 |  
            0 0

            díky moc já to dával bez teček

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      mart     před 15 lety 27.08.2009 22:43 |  
      0 0

      Dik FanyBoy, trochu's me pocuchal nervy(napred se zaregistrovanim, a pak s tim zapasem), ale postup je postup:).mart

  10. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Viking     před 15 lety 27.08.2009 21:16 |  
    0 0

    To bych blil co teď udělal Vaniak.

  11. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    wector     před 15 lety 27.08.2009 21:17 |  
    0 0

    My nepotřebujeme soupeře, my se dokážeme porazit sami. Otázkou zůstává, zda se dokážeme i sami vyřadit po luxusním náskoku z domácího zápasu.

  12. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    opicemag     před 15 lety 27.08.2009 21:17 |  
    0 0

    Co to bylo? Chápete to?

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Viking     před 15 lety 27.08.2009 21:19 |  
      0 0

      Když viděl že mu tam leží hráč tak to kurwa kopnu na tribunu!!!

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Jakubisko     před 15 lety 27.08.2009 21:19 |  
      0 0

      Vaniak zřejmě ve svým věku neví, že nemůže držet míč v ruce půl hodiny...

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      huhu     před 15 lety 27.08.2009 21:19 |  
      0 0

      nechápu...fakt debilita! podle pravidel to posral vaniak, ale ještě jsem nikdy nic takovýho neviděl...neskutečný! :(

      • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 21:23 |  
        0 0

        Kazdopadne Vaniak je po mesici v brane a udela takovou chybu? Ve svem veku?

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          Viking     před 15 lety 27.08.2009 21:25 |  
          0 0

          Buď to kopnu na tribunu, nebo to v tý ruce budu držet dál a maximálně dostanu žlutou kartu. Odpískaný to bylo správně. I ta školácká ruka Jandy.

          Karel tam pošle dva nový kusy a voba se vydojí. To je hnus.

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            quelhar (admin)     před 15 lety 27.08.2009 21:35 |  
            0 0

            Ale jak, vzdyt Vaniak to nejdriv drzi a kdyz to sudi odpiska, tak to jeste poda souperi, at mu muze dat rychle gol. To si snad Vanous vsadil na inkasovane goly v polocase, ne? To je na stridani brankaru, tohle...

        • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 21:29 |  
          0 0

          Pánové, kopu B třídu a odedneška už měnic jinýho nezjímá, tohle totiž neuvidim ani v tý B třídě. Přestávám řešit něco co nemůžu ovlivnit. Co to má být s tim golmanem zase? Jednou Vaniak jednou Hanuš jednou Vaniak jednou Hanuš, nezbláznil se už KJ?? Tohle neni možný, bohužel jim přeju aby vypadli, aby se na všech úrovních všichni probrali.. Tohleje ostuda nehodná jména Slavie. Co ten házenkářskej kryt Jandy? Chápete jak se tohle může stát hráči co se fotbalem živý? Tohle je na mě prostě moc. To je horší jak Tiraspol, bych blil...

          • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

            Viking     před 15 lety 27.08.2009 21:33 |  
            0 0

            Ten trestňák co Janda blokoval by šel asi dva metry nad...

            • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 21:43 |  
              0 0

              No to je to poslední, i kdybyměl jít do šibenice, tohle prostě může udělat akorát ... magor.. nebo já nevim, nemám pro to vysvětlení, to samý Vaniak. To jsou věci, který prostě nepochopím ani netoleruji..

  13. Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

    Viking     před 15 lety 27.08.2009 21:58 |  
    0 0

    Zaplať panbuh za ty dary...

    • Re: Ve čtvrtek odveta v Bělehradu

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.08.2009 22:19 |  
      0 0

      Ach jo, to jsme to dokopali..