Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Ajax - Slavia 2:2

Slávisté se s Pohárem UEFA rozloučili velmi kvalitním výkonem na domácím hřišti Ajaxu. Jen díky hereckému číslu Suáreze v závěru to není loučení vítězné.

Sestava Slavie: J. Diviš - M. Krajčík , E. Brabec , M. Suchý , D. Hubáček - P. Janda (72. M. Ivana ), M. Jarolím , T. Belaid , M. Tavares , J. Černý (89. A. Cissé ) - Z. Šenkeřík

Lavička: Vorel, Šiklič, Toleski, Grajciar

góly: 3. J. Vertonghen , 90. L. Suárez (pen.) - 12. J. Černý , 39. M. Jarolím

Slavia se dnes v Amsterdamu loučila s pohárovou Evropou, ani výhra na tom nemohla nic změnit. Jediný český klubový reprezentant musel čekat dva týdny na svůj poslední zápas.

Trenér Jarolím pykal za své chování na tribuně, mužstvo tak oficiálně koučoval asistent Vrabec. Pro zranění chyběli Švento a Latka, ani na lavičce neseděl odcházející střelec Necid. Slávisté tak nastoupili v útoku se Šenkeříkem a pětičlennou zálohou. Do branky se postavil dle očekávání Diviš.

Od prvních minut bylo vidět, že hráči se chtějí s podzimní sezónou rozloučit se ctí, přesto brzy inkasovali. Po rohovém kopu se prosadil domácí stoper, běžela teprve třetí minuta. V dalších minutách Diviš jen se štěstím nelovil míč z branky podruhé. Hrál se oboustranně ofenzivní fotbal, po pěkné kombinaci a Hubáčkově centru hlavičkoval Šenkeřík, domácí gólman byl však na místě. Ve dvanácté minutě bylo ale již vyrovnáno, Krajčík zpětnou přihrávkou ze své strany našel naběhnuvšího Černého a ten svou slabší pravačkou nezaváhal. Jeho gólová střela pod břevno byla vůbec první brankou Slavie v základní skupině. Oproti minulému nudnému utkání s Hamburkem bylo tentokrát opravdu na co koukat. Obě mužstva se dostávala do šancí, blízko vedoucímu gólu byl Šenkeřík, ale na centr Jandy ve třiadvacáté minutě nedosáhl. O deset minut později se nadvakrát musel vytáhnout Diviš proti střele Sulejmaniho. I další minuty přinesly šance na obou stranách, ale radovali se až sešívaní krátce před poločasem. Pět minut před jeho koncem vyslal do vápna centr Krajčík na nabíhajícího Jarolíma se Šenkeříkem. Pravděpodobně prvně jmenovaný lehkou tečí dopravil míč za záda gólmana Ajaxu a otočil tak stav utkání.

I ve druhé části hráli slávisté s Ajaxem vyrovnanou partii. Domácí byli několikrát blízko vyrovnání, ale jejich střely branku minuly a i Diviš byl spolehlivě na místě. Zvýšit náskok mohl Šenkeřík v třiasedmdesáté minutě, kdy se dostal hned do dvou velkých příležitostí. Jeho střelu z vápna lapil gólman a prudká hlavička po centru střídajícího Ivany skončila těsně nad břevnem. Před Divišem bylo dvakrát horko, když se penalty dožadoval Suarez. Ajax byl viditelně nervózní, jednoduché přihrávky končily daleko v autu, hráči si nerozuměli. Přesto se jim v závěru podařilo vyrovnat, Suarez do třetice penaltu vybojoval. Po jeho jasném hereckém představení mu ji daroval estonský sudí. I přesto můžeme být spokojeni, Slavia se rozloučila se ctí.

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje s Ajaxem

    zz     před 16 lety 17.12.2008 21:42 |  
    0 0

    Oba dva góly zařídil Krajčík, všichni vidíme, jak je klíčovým hráčem. Je dobře, že má konečně před sebou klasického záložníka. Po dlouhé době dobře presujeme ve větším počtu hráčů a po celý poločas., líbí se mi Šenkeřík. Není sice gólový, ale pracuje pro tým. Hrajeme aktivní obranný blok, zpočátku jsme byli dost hluboko na vlastní půlce, pak jsme ho vysunuli. Soupeř má problémy s naší těsnou obranou. Podobně hrála Příbram v Edenu. Střed obrany i Tavares dneska docela chybují. Uvidíme, jak bude vypadat druhá půle. Doufejme, že hráči vydrží v aktivním bloku i ve druhé půli.

    • Re: Slavia hraje s Ajaxem

      quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 21:45 |  
      0 0

      Prvni polocas se mi libil. Je videt, ze i sestava s Jarolimem a Cernym dokaze hrat rychly fotbal. Souhlasim, ze nejhorsi jsou zatim dnes stoperi a Tavares, zbytek zalohy a utocici hraci hraji to, co maji, aktivne napadaji soupere. Jen at nam to vydrzi.

    • Re: Slavia hraje s Ajaxem

      slaviator     před 16 lety 17.12.2008 22:51 |  
      0 0

      První poločas hodně dobrej... A i druhej se mi líbil. Takhle jsme měli hrát ve všech zápasech.

  2. Re: Slavia hraje s Ajaxem

    vosaa     před 16 lety 17.12.2008 22:02 |  
    0 0

    ten suares je hovado, takle to nasimuloval pred rokem tavaresovi a byla s toho pentle

    • Re: Slavia hraje s Ajaxem

      vosaa     před 16 lety 17.12.2008 22:35 |  
      0 0

      no a je tady zase! skoda

    • Re: Slavia hraje s Ajaxem

      slaviator     před 16 lety 17.12.2008 22:52 |  
      0 0

      loni to byl taky Suarez? Já jen pamatuju, že Huntelaar to trefil pěkně. A na druhou stranu to přifilmoval "trochu" i Janda, ale Kalič bezpečně proměnil..:)

      • Re: Slavia hraje s Ajaxem

        LordEdmund     před 16 lety 17.12.2008 23:16 |  
        0 0

        Jo byl, je to největší simulant v Holandsku, občas tu jejich ligu sleduji a z něj je mi vážně blivno.Simulanti jsou ve většině mužstev,ale tohle je asi ten opravdu největší. :-( Bohužel to Slavia již 2 x odnesla i když s dobrym koncem.

  3. Re: Ajax - Slavia 2:2

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 22:43 |  
    0 0

    Suarez je u mne naprostej ubožák. Nechápu, jak mu to ten rozhodčí mohl sežrat...

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      slimak     před 16 lety 17.12.2008 22:47 |  
      0 0

      ne bych si myslel, ze za nas neuspech v poharu mohli rozhodci, ale meli jsme na ne letos vazne smulu
      - gruzinec, turek, estonec

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 22:53 |  
        0 0

        Az na tu pentli si dneska nemuzeme moc stezovat, spis sudi stranili nam. A pentle se mela piskat po stretu Suareze s Divisem (i kdyz to uz mel byt Suarez po dvou predchozich skocich ve vapne s cervenou kartou ve sprse).

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 17.12.2008 23:00 |  
          0 0

          Nevím zda MĚLA, spíše MOHLA... Suarez do toho šel s cílem vykoledovat si penaltu, škrtnul přitom nohou o Diviše a převalil se... Kdyby se jinej hráč tomu souboji vyhnul a přeskočil brankáře, tak k tomu kontaktu vůbec nedojde. Ale budiž, byla by to přísná penalta, ale pískat by se dala... Ale když kolem proběhne hráč a on padá už půlmetr před ním... Tak to prostě penalta není, nemůže se pískat a když ji někdo odpíská, tak by si měl zajít na oční... Jednak dobrej výhled měl hlavní rozhodčí, dobrej výhled měl i asistent, kterej ho měl upozornit že se zmejlil. Už kolikrát rozhodčí po konzultaci s asistentem odvolal již nařízenou penaltu. Lepší odvolat penaltu, která není, než ji nechat zahrávat.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 00:09 |  
        0 0

        Furt to teda nemá na loňskou Bolku, ale zdatně se tomu blížil zejména Turek a Gruzínec... To byly fotbalové tragédie

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      zz     před 16 lety 17.12.2008 22:47 |  
      0 0

      Patrně kompenzoval předchozí střety Suareze s Krajčíkem a Divišem. Tam se dala penalta písknout. Ale jinak to Suarez se simulováním přehání. To je horší než v české lize.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:00 |  
        0 0

        Nemám moc času, ale stručně. . sympatický výkon, Kuba Diviš byl nervózní, ale šlo to. Určitě na to může stavět. Obrana celkem šla, Hubáček je ale spíš provizorium, doufám, že seženeme ofenzivnějšího beka a Hub spíš bude varianta na stopera. Záloha semtam nestíhala při obsazování hráčů, ael zase Ajax nejsou nazdárkové. . rozhodně to dnes nevypustili. Zápas se moc nepovedl Tavaresovi a Jandovi, měl dobré momenty, uměl si pokrýt balonm ale s efektivitou to bylo horší, někdy nestíhal obsazovat hráče. Věřím, že mu příprava prospěje a na jaře to bude lepší. Nejvíc se mi líbil Šenky, když odešel, trochu nás to poznamenalo, ta jeho urputnost byla cítit, ale přidal k tomu i spoustu kvality, hodně se tlačil do koncovky. A nejlepší hráč jednoznačně Matej, oba góly výtečně připravil.. Bohužel bych se divil, kdyby si tím výkonem neřekl o zahraniční angažmá:( Co mě mrzí, že jsme hráli konec chvílemi tak trapně, protahování, karty za zdržování.. To jsem mo c nemusel, ae lv závěru taky exceloval sudí. Jak to celý zápas slušně zvládal, tak penalta prostě nebyla. Dala by se pískat při tom střetu, ael jestli říkal komentátor, že to sečetl, tak měl Suareze vyhodit. Toho hráče prostě nesnáším, udělal to loni, a dneska 5X padal na penaltu sám s úmyslem, To je humus, pokud to komise nebudou trestat i zpětně, tak to tady bude a mně to děsně žere! ! :((( Dal bych mu flastr min. na dva zápasy a pokutu. Tohle je nechutný. Škoda 3 bodů, ale před zápasem jsem neočekával ani ten jeden, takže výkon vcelku příjemně překvapil.

  4. Re: Ajax - Slavia 2:2

    Jakob     před 16 lety 17.12.2008 22:49 |  
    0 0

    Tak se zápasem může být spokojenost.Ta penalta to je škoda slov.Je to trapný,ale byla chyba že tam v nastaveném čase zůstal Suarez za naší obranou a nebyl moc naťesno hlídán.Mám radost že jsme hráli chvílema hezký kombinační fotbal.Trochu mě zklamal Tavares,dobře hrál Krajčík a naše záloha taky zahrála podle mě slušný zápas.

  5. Re: Ajax - Slavia 2:2

    slaviator     před 16 lety 17.12.2008 22:50 |  
    0 0

    Škoda, přeškoda... Suarese vem čert.. :(

  6. Re: Ajax - Slavia 2:2

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 22:52 |  
    0 0

    Myslim, ze remiza je zaslouzena, prestoze mel Suarez spis dostat druhou zlutou za simulovani, nez penatlu. Kazdopadne jsme nezklamali, spis naopak. Hra byla predevsim v prvni puli kvalitni, ve druhe puli zacal Ajax daleko vic behat a delal nam problemy. Co se tyce jednotlivcu, tak Divis mi pripadal znacne nejisty, stejne jako Vaniak nechodi pro centrovane mice ani na hranici maleho vapna a to spolu s nedurazem branicich hracu je velmi nebezpecne pri souperovych standardnich situacich. Take jsme z toho hned na zacatku inkacovali. Krajcik vyborny vykon, snad nebyl na rozloucenou. Suchy s Brabcem tentokrat zklamali, ve stredu obrany byly velke diry. Hubacek klasicky vykon. Zaloha hrala pomerne dobre, nikdo vylozene nezklamal, nevycnival take nikdo. Janda vyborne dozadu, dopredu o dost horsi. Cerny naopak. Jarolim s Belaidem standardni vykon. Tavares predevsim v prvni puli hrozny, pak se to trosku zlepsilo. Senkerik potvrdil to, co hraje celou dobu ve Slavii - bojovnost, rychlost, ale problemy s promenovanim sanci, casto tam je o dotek s micem vice. Pokud je vsak dobre doplnovany ze zalohy jako pri obou nasich brankach, pak je velmi platny, vaze na sebe obrance a vytvari tak prostor pro hrace z druhe vlny jako treba Cerny pri prvni brance.
    Skoda ztraceneho vitezstvi, ale vstrelili jsme branky, ve skupine skoncime se dvema body a stejnym poctem vstrelenych golu. Jiste nebudeme nejhorsi tym ze vsech (napr. Heerenveen 0 bodu a skore 3:13) skupin a take toto vystoupeni napravilo zkazeny dojem ze zapasu v Ziline a s Hamburgem.
    Docela by me zajimalo, jak by ceska fanouskova obec reagovala, kdyby za oblibeny tym nastupoval hrac, ktery trikrat behem polocasu naprosto ocividne skoci s umyslem vykoledovat penaltu.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      slaviator     před 16 lety 17.12.2008 22:57 |  
      0 0

      Tak Divišovi je 22, Vaniakovi 38. Diviš nemá za sebou žádnej pořádnej velkej zápas. Myslím, že to odchytal dobře.
      Jak by reagovala fanouškovská obec? Podívej se na Baroše... ;))

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 23:00 |  
        0 0

        Ackoli Barose nemam rad, tak Suarez je jeste o dve urovne simulovani jinde.

        A mimochodem, sudi by si meli ujasnit, jak posuzovat penaltove zakroky. V Praze si David Jarolim ukopl mic do autu a spadl pres golmana (ackoli ho mohl hrave preskocit), golman dostal cervenou a kopala se pentle. Dnes si Suarez taky ukopl mic do autu, golmanovi se navic vyhnout nemohl, protoze byli oba v pohybu proti sobe, a neni to posouzene ani jako faul.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 17.12.2008 23:04 |  
          0 0

          Tak tak, Suarez je ještě o dva levely vejš..:)

          Nevím. Penalta na Jarolíma mi přišla celkem jasná, je jedno zda si ukopl míč či ne, ale Vaniak tam šel hodně nešetrně... Tady mi přišlo, že Suarez to přehnal a vyhnout se mohl, mohl Diviše bezpečně přeskočit, protože Diviš už nebyl ve skluzu. Vaniak ve skluzu předtím ještě byl... Ale to je věc názoru.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      zz     před 16 lety 17.12.2008 22:57 |  
      0 0

      Musím souhlasit, pokud jde o Diviše. Bohužel byl hodně nejistý a při centrovaných míčích byl často přikovaný na čáře. Zatím nemá na to nahradit Vaniaka. Bude muset prodloužit a Diviše poslat na hostování, aby pravidelně chytal. Na Slávii to zatím není.
      Je možné, že KJ bude chtít přivést hotového brankáře. Nedivil bych se mu.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        slaviator     před 16 lety 17.12.2008 23:01 |  
        0 0

        že by ten Daněk..?

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          Khadgar     před 16 lety 17.12.2008 23:12 |  
          0 0

          Já chci Radka Černýho. Neměli bysme pak problém s proměňováním penalt :-)))

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:31 |  
            0 0

            Je to tak, Jakubovi jistota dost scházela, ale nic zásadního nezkazil. No, nemůžeme čekat, že se vykope v béčku. Je na vedení, aby posoudilo, zda chtějí mladého brankáře nechat vykopat ve Slávii s rizikem, že to může znamenat tu a tam ztrátu bodů, nebo zda ho postoupí do jiného klubu a budou hledat hotového brankáře.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            slaviator     před 16 lety 18.12.2008 07:04 |  
            0 0

            Tak to kupme toho brazilského brankáře, co dává góly i z přímáků:)

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 23:43 |  
              0 0

              V tom byl nejlepší paraguaský Chilavert

  7. Re: Ajax - Slavia 2:2

    rychlik     před 16 lety 17.12.2008 23:00 |  
    0 0

    Krajčík zařídil svým únikem a kvalitní přihrávkou oba goly.Doufám,že to vedení Slavie vidí a prodlouží mu smlouvu!Tavares byl asi nejslabší a samozřejmě Hubáček nebyl schopen dát útočnou přihrávku.

  8. Re: Ajax - Slavia 2:2

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:04 |  
    0 0

    Nemám moc času, ale stručně. . sympatický výkon, Kuba Diviš byl nervózní, ale šlo to. Určitě na to může stavět. Obrana celkem šla, Hubáček je ale spíš provizorium, doufám, že seženeme ofenzivnějšího beka a Hub spíš bude varianta na stopera. Záloha semtam nestíhala při obsazování hráčů, ael zase Ajax nejsou nazdárkové. . rozhodně to dnes nevypustili. Zápas se moc nepovedl Tavaresovi a Jandovi, měl dobré momenty, uměl si pokrýt balonm ale s efektivitou to bylo horší, někdy nestíhal obsazovat hráče. Věřím, že mu příprava prospěje a na jaře to bude lepší. Nejvíc se mi líbil Šenky, když odešel, trochu nás to poznamenalo, ta jeho urputnost byla cítit, ale přidal k tomu i spoustu kvality, hodně se tlačil do koncovky. A nejlepší hráč jednoznačně Matej, oba góly výtečně připravil.. Bohužel bych se divil, kdyby si tím výkonem neřekl o zahraniční angažmá:( Co mě mrzí, že jsme hráli konec chvílemi tak trapně, protahování, karty za zdržování.. To jsem mo c nemusel, ae lv závěru taky exceloval sudí. Jak to celý zápas slušně zvládal, tak penalta prostě nebyla. Dala by se pískat při tom střetu, ael jestli říkal komentátor, že to sečetl, tak měl Suareze vyhodit. Toho hráče prostě nesnáším, udělal to loni, a dneska 5X padal na penaltu sám s úmyslem, To je humus, pokud to komise nebudou trestat i zpětně, tak to tady bude a mně to děsně žere! ! :((( Dal bych mu flastr min. na dva zápasy a pokutu. Tohle je nechutný. Škoda 3 bodů, ale před zápasem jsem neočekával ani ten jeden, takže výkon vcelku příjemně překvapil.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:19 |  
      0 0

      Ano, dnes jsme podali sympaticky vykon a trochu napravili dojem, hrali jsme celkem slusne z obrany a udelali par dobrych utoku ve vice lidech, mohlo jich byt ale jeste trochu vic a nektery jsme zbytecne zbrzdili, nekteri jraci to porad proste radi hraji rozvazneji..:-)). Vynikajici byl Matej, zaridil vlastne oba goly a opet si rekl o dobrou smlouvu, dnes bylo videt, ze je to klicovy hrac, kdyz je obsazen, nevime co hrat. Jinak zvlast v prvni puli Tavares a stoperi nejisti, ve druhe puli dobry. Hub klasika, jak psal quelhar, ale dneska velmi solidni klasika. Od vsech zalozniku bych ocekaval vetsi kvalitu smerem dopredu, opet se nechali zahanmbit Matejem, ktery vytvoril oba goly. Od toho jsou ale zaloznici, aby vytvorili nejakou golovou sanci. Janda vyborny v obrane, jeden z mala dokaze presovat, na rozdil od Cerneho byl u sveho hrace vetsinou vcas. Dopredu tomu chybi jeste vic presnosti a prehledu, umi udrzet mic jeden na jednoho, ale chtelo by to jeste s nim neco vytvorit. Nemyslim ale ze by mel mene kvalitnich akci dopredu nez Jarda. U Jardy je zase plus krasny gol, ale - ja za to nemuzu, me vzdy jima hruza, jak vodi balon uprostred hriste:-)). MJ, Belaid standard, tedy slusny, ale neco taky chybi. Senky tentokrat vyborny, jen skoda nepromenenych sanci, ale k bojovnosti pridal i kvalitu a velmi dobre si poradil s presilou obrancu, mel hodne tezkou ulohu, super. Milan Ivana mohl hrat mozna od zacatku, misto kterehokoli ze zalozniku. A Divis? No trochu nejisty, ale s jeho zkusenostmi bych mu to nevycital, myslim ze to zvladl velmi dobre. Ale je jasny, ze pro ty centry si musi chodit.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:28 |  
        0 0

        Nezklamal jsi martyni, celou dobu čekám, jak to kdo Markovi a Jardovi natře, hned jak si rozmyslíte, jak zbagatelizovat ty góly. A ty jsi na to kápnul. Záložníci byli špatní, protože nenahráli na góly, to musel udělat Matěj. To, že v té době byli záložníci ve vápně a dávali gól, to jsi taktně zamlčel. Super technika, je vidět, že ji máš už velmi dobře propracovanou.... :-)

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:33 |  
          0 0

          Vidim huzgi ze jsi taky trochu precitlively:-))) Kdyz jsem psal vsichni zaloznici, nemyslel jsem Jarda a Marek, ale skutecne vsichni, kdyz jsem psal ze Jarda dal krasny gol, nemyslel jsem ze krasny gol dal Matej, ale Jarda. A penize to jsou ne Jardy, ale Ivana:-)).

          Kdybys nebyl tak nachystany na to, zda se nahodou neotru o tvy oblibence, jiste bys postrehl, ze jsem taky nepsal, ze zaloznici byli spatni, ale ze by meli vytvorit vic kvalitnich akci, nez vytvorili. A ano, ve tvrobe sanci byl Matej lepsi, nahral na dva goly.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:43 |  
            0 0

            Zdar martyni, no Jandu jsi specielně pochválil, od Tavarese konstrukci asi nečekáme, takže nám na tu výtku zůstávají už jen tři a dva z nich byli v době přihrávky od Matěje ve vápně. Navíc Matějovi pohybem odtáhli celou holandskou levou stranu a měl krásně připravenou dálnici. On totiž každý v týmu přispěje k té či oné akci něčím jiným. Nemůžou holt všichni najednou nahrávat nebo všichni najednou dávat gól, o to se snaží kluci, když jsou malí a vyběhnou s hadrákem na ulici.¨

            Ale celkově to je jen takový vtip. Já myslím, že je důležitější, že všichni vidíme, že jsme i s těmi hráči co máme kokurenceschopní a i ty góly dávat můžeme. To že jsme jich v 7 zápasech dosud moc nedali, může být klidně v rámci statistické chyby. I kdybychom se zbavili těch hráčů, kteří se tomu či onomu z nás nelíbí, tak o moc lepší kluky s prostředky, které máme, a v teritoriu, kde lovíme, neseženeme.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:56 |  
              0 0

              ok, no ja to nemyslel samozrejme tak, ze v dobe te golove akce zaloznici nic nedelali. myslel jsem to tak, ze mohli vymyslet vic takovych akci, vytvorit vic golovych situaci. Jandu jsem pochvalil ve hre dozadu predevsim.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:53 |  
            0 0

            Já se tady musím zastat martyniho. Od MJ a Jardy opravdu čekáme víc, než zatím ukazují. Prostě když jde Jarda do 4 hráčů, tak ho nebudu chválit, že ztratí balon. Má vidět, že je volno na druhé straně a poslat tam balon, ael tková ta rychlost rozhodování, to je náš problém v Uefě. Stejně tak přihrávky na obránce.. kolikrát může záložník (často i Tavares) rozhodit baon hned do strany nebo dopředu, ael neudělá to hned, ještě se otočí nebo nějaký 2 vteřiny vede míč, prostor se víc zavře a on dává obránci. My se tim připravíme nebo zbrzdíme možnost jít dopředu a naopak sami dostáváme obranu pod tlak. A konkrétně od MJ nebo Jardy často vidíš, že dobíhá balon a centruje do vápna nazdařbůh aniž by se podíval. Proti tomu oba centry Mateje byly s hlavou nahoře a byly cílené.. pro to byly tak dobré. Byl to slušný výkon, myslím, že se projevilo, že si kluci odpočali od náročného programu, ten nás stál poslední výsledky. Ale velmi důležitá byla hra obou útočníků Jandy a Šenkyho. . svým presinkem a tahem dělali hodně. I proto se třeba mohl Jarda dostat ke střele. Ještě bych pochválil Tijaniho, protože tuším, že Mateje zase pokaždé uvolnil on. Ale zkrátka Matej man of the match.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 00:03 |  
              0 0

              Tak ono je to trosku vyhroceny ohledne nekterych hracu:-)), ale vidim to podobne, od zalozniku ocekavam vic kvality v koncovce, bylo tam hodne nepresnosti a ztrat mice, Matej v pravou chvili dal tu presnou golovou prihravku, to je ta kvalita.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 00:41 |  
                0 0

                Taky byl Matej v obou pripadech uplne volny a mel na to tolik casu, kolik zaloznici nikdy nedostanou.

                • Re: Ajax - Slavia 2:2

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 00:54 |  
                  0 0

                  No, to pardon, ale Jarda jakožto levý záložník má na centr taky dost času, nebo má mít.. stejně tak MJ, pozoroval jsem to ke konci, když ho poslal myslím právě Matej. . šel k vápnu a aniž by se podíval..centroval..odevzdal balon. Že si Matej poprvně parádně naběhl a podruhé si sám udělal prostor pro centr? Snad mu nebudu vyčítat, že si to nepředkopne daleko od nohy, aby pak neměl čas kvalitně odcentrovat..

                  • Re: Ajax - Slavia 2:2

                    quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 01:17 |  
                    0 0

                    Cerny i Jarolim vetsinou byli obsazovani obranci a zalozniky soupere. Krajcik sam v rozhovoru pripustil, ze diky ofenzivni hre Suareze mel hodne prostoru na utoceni. Samozrejme mu neni treba nic vycitat, obe situace vyresil vyborne, ja jsem jen napsal, ze na rozdil od kritizovanych zalozniku on mel vice prostoru a casu na uspesny centr (prave proto, ze mu ti zaloznici odvedli pozornost soupere). V prvnim pripade mel pred sebou primo dalnici pres pulku hriste.

                    • Re: Ajax - Slavia 2:2

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 02:47 |  
                      0 0

                      Dobře, asi jis úplně nepochopil, o co mi šlo. Prostě hráč ve stejné pozici má jiný přehled, jiné myšlení, cit pro náběh. Zatímco Matej hledal spoluhráče, tak MJ jen odcentroval. U Jardy to často vidím taky, zkrátka chce to trénovat náběhy..víc hledat hráče cíleně a z druhé vlny (ale musí tam naběhnout), aby to nebyly jen pokopy nazdařbůh.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 23:20 |  
      0 0

      jo a bulldocku, skutecne suarez by zaslouzil alespon 3 zapasy za ty komedie.

  9. Re: Ajax - Slavia 2:2

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 23:40 |  
    0 0

    A jen kratce ke koeficientum - bod za remizu nas posunul pred Levski. To muze byt za rok v lete klicove, pokud vyhrajeme titul. Teoreticky se muze stat, ze budeme az sestym nasazenym tymem (a tedy v rozhodujicim predkole LM prvnim nenasazenym). Takova situace by vsak nastala pouze za soucasneho splneni techto podminek:
    recky titul vyhraje Panathinaikos, Olympiakos nebo AEK (vede Olympiakos o 4 body) - podminka bude nejspis splnena.
    belgicky titul vyhraji Bruggy nebo Anderlecht (vede Anderlecht o 4 body) - podminka bude nejspis splnena
    svycarsky titul vyhraje Basilej (v soucasnosti ztraci 4 body na FC Curych) - je realne, ze Basilej nevyhraje
    dansky titul vyhraje FC Kodan (ztraci 2 body na Brondby), je mozne, ze nevyhraje
    rakousky titul vyhraje Austria Viden (v soucasnosti ztraci 4 body na Salzburg, ten ma navic o zapas mene), tady je nejvetsi sance, ze se tak nestane.

    Je tedy celkem pravdepodobne, ze se dostaneme do prvni petice nasazenych tymu a v rozhodujicim predkole se vyhneme reckemu a belgickemu mistrovi, ze kterych jde asi nejvetsi strach.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      zz     před 16 lety 17.12.2008 23:45 |  
      0 0

      Takto nemá smysl spekulovat, můžeme dostat třeba Salzburg, Brondby, Borisov, Partizan, Dynamo a vypadnout stejně.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 23:50 |  
        0 0

        Jiste, ale obecne je proste lepsi byt mezi nasazenymi nez nenasazenymi. Porad je lepsi dostat Borisov nez Olympiakos, Dinamo Zahreb nez Basilej.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          zz     před 16 lety 17.12.2008 23:52 |  
          0 0

          To se pozná až po dvou zápasech.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 07:04 |  
          0 0

          Nejlepší je být nasazenej přímo do základní skupiny LM... :) Takže se musíme teď pár let hoooodně snažit, vytáhnout národní koeficient hoooodně nahoru a pak bude hej :)))

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            Pedro08     před 16 lety 18.12.2008 07:25 |  
            0 0

            Kdyby byl přímý postup do LM, tak by titul vyhrála Sparta. Poučte se z historie. Jistý příjem 120 milionů korun, takže těch 30 mega na úplatcích by Sparta opět ráda dala.
            Sparta pořáda slibovala čistky v kádru a zatim nic. Nevíte, jak to s něma vypadá?

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              slaviator     před 16 lety 18.12.2008 08:16 |  
              0 0

              Díky sílící koruně je ten jistej příjem nižší už, zhruba o dvacet milionů... A jinak: já si nedovolím říct, kolik a zda vubec něco na uplatky dala. Myslet si o tom můžu ale také své...
              A čistky v kádru asi jen tak nebudou. Dokud nikdo nepřijde, tak taky nikdo neodejde. Chovanec to trochu přepísk, nejdříve tvrdil že po posledním zápase se to všichni dozvíme, před dvěma týdny na iDnesu tvrdil že do týdne a posledně že do Vánoc. Jenže pokud do Vánoc nikdy nepřijde, tak těžko... Ale odejde nejspíše Kučera, Voříšek, jeden z brankářů, asi Kozáčik protože ho nemusí ani Blažek, kterej proti němu docela silně brojil a brojí, a ani Chovanec... Odejít by měl i Kisel. Naopak Matušovič, kterého nemaj v kabině vůbec rádi, tak zůstane kvůli Křetinskému, jehož je oblíbencem.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                Pedro08     před 16 lety 18.12.2008 17:10 |  
                0 0

                Ahoj, nemáš pravdu, skutečně se jedná o minimálně 120 a takřk vždy je to více díky vstupnému, uhraným bodům atp. Nezapomeň, že po sezoně se vedle té fixní částky dělí podíl na televizních právech.
                Každopádně celý projekt LM může mít vážné problémy, mluvil jsem o tom s kolegou zDeloitte, Sport Group z Londýna a je docela možné, že LM o dost zchudne, klesá sledovanost současná credit crisis tomu také nepomůže, za chvíli ohou začít padat hedgeové fondy jak houby po dešti a bude to v háji. Teda v háji pro všechny, kdo něco investovali i pro příjmy klubů.

  10. Re: Ajax - Slavia 2:2

    mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 00:25 |  
    0 0

    Já jsem si tě Voki vždycky vážil za tvoje fotbalové rozbory a i když se mi někdy něco nelíbilo tak si spíš říkal, že jsem asi trouba, protože ty tomu určitě rozumíš líp.
    Ale po tom co jsem se dočetl v příspěvkách od tebe a myslím Socrata včera. No to byla taková hrůza, že jsem ani už nereagoval, ale protože ho znova zmiňuješ...
    Jako já nechápu jak si zprominutím dovoluješ tak ponižovat Matěje. To si fakt myslíš, že by šel do Sparty? A zrovna on? To snad není ani možné, že to může někoho vůbec napadnout. Sakra prachy přece nejsou úplně všechno. Jako jak tam včera někdo psal, že je už vlastně všechno dohodnuto... no to sem se rozčílil. Jako jestli tam on nebo třeba i Latka skončí, tak já ti zaplatím pomník. Jinak si pro mě trouba, když si to myslíš. A takovýma názorama akorát Matěje urážíš. Protože já jsem na stoprocent přesvědčen, že ani ho ani Latku by to ani ve snu nenapadlo. Sakra, jsou to přece Slavisti.
    Já nevím, asi píšu silé slova ale já jsem z toho opravdu znechucený, co tam včera kdosi psal...

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      zz     před 16 lety 18.12.2008 01:01 |  
      0 0

      Zdravím Mirku,
      já taky doufám, že Matěj neskončí na Letné. Ale v Čechách nemůžeš vyloučit žádnou variantu.
      Když se ta fáma o Krajčíkovi rozšířila, tak mě to vylekalo. Kdo si myslí, že na Spartě nejsou peníze na posily, tak je mimo realitu.
      Přeji si jako Ty, aby Krajčík prodloužil ve Slávii, ale to záleží jen na něm. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už dávno prodloužil. Nabídku smlouvy už dostal dávno.
      Kdyby měl Krajčík odejít, tak doufám, že půjde do kvalitní soutěže v cizině. Má na to kvality, což prokázal i dneska.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        Nax     před 16 lety 18.12.2008 09:39 |  
        0 0

        Ve Sparte penize opravdu nejsou, mozna to kratkodobe muzou jeste chvili vydrzet, budou muset ale prodavat a pak prijde cas platit dluhy.
        Co znamenala ta injekce od JaT? Ve forme pujcky okamzite kapitalizovane. Ze Sparta je na tom spatne. Ze JaT vi, ze ty penize nedostane jen tak zpet a ze Sparta by tim mela pekne zatizenej balancde sheet. Axa je poslala nekam, to vypadne par mega a nikoho novyho nesezenou, spis odejdou dalsi sponzori.
        Krasny byly noviny tento tyden, kdy vsichni sefove klubu rikali, ze nemaji zadne problemy a penize jsou zajistene, par dni na to oznami Jablonec snizeni rozpoctu o 30mn CZK a plan prisneho setreni.
        Doba je tezka.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        Nax     před 16 lety 18.12.2008 09:39 |  
        0 0

        Ve Sparte penize opravdu nejsou, mozna to kratkodobe muzou jeste chvili vydrzet, budou muset ale prodavat a pak prijde cas platit dluhy.
        Co znamenala ta injekce od JaT? Ve forme pujcky okamzite kapitalizovane. Ze Sparta je na tom spatne. Ze JaT vi, ze ty penize nedostane jen tak zpet a ze Sparta by tim mela pekne zatizenej balancde sheet. Axa je poslala nekam, to vypadne par mega a nikoho novyho nesezenou, spis odejdou dalsi sponzori.
        Krasny byly noviny tento tyden, kdy vsichni sefove klubu rikali, ze nemaji zadne problemy a penize jsou zajistene, par dni na to oznami Jablonec snizeni rozpoctu o 30mn CZK a plan prisneho setreni.
        Doba je tezka.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      zz     před 16 lety 18.12.2008 01:16 |  
      0 0

      Ještě bych dodal, že Adam Petrouš taky přestoupil do Sparty. To by mě taky nikdy nenapadlo. Vždycky jsem ho považoval za velkého Slávistu. Jak sám přiznal, rozhodla finanční nabídka Sparty.
      V českém fotbale je možné všechno.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 01:41 |  
        0 0

        Petrouš není Matěj, navíc tehdy byla jiná doba. Tehdy se dalo pochopit, že chtěl každý utéct. A sorry, já to přehnal. Mě to jen vytočilo. To je totiž blbost. Jak Latka tak Krajčík jsou opravdoví Slavisti. Já chápu význam peněz, ale do Sparty protostě nepůjdou nikdy. Stejně jako jí nikdy nebude trénovat Jarolím. A peníze to nezmění.
        Mě prostě takové úvahy připadějí stašně laciné. Dyť třeba Fukal nás taky kdysi odmítl jen kvůli Spartě a šel do Jablonce.
        A takových fotbalistů je víc. Já bych si třeba nikdy nedovedl představit, že by hrál Piták za Spartu. Že by tam opravdu šel. A že se o tom taky kdysi mluvilo..

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 06:52 |  
          0 0

          Zdravím Vás Mirečku,
          pokud byste pokračoval v té diskuzi dál, tak jste se mohl dočíst v dalším příspěvku ode mne, že to bylo myšleno jako pokus o vtip.
          Viz : " že Matěj už ve Spartě skončil" myšleno tak, že Matěj se Spartou už dávno skoncoval. Já se za ten vtip i omluvil, opravdu jsem reagoval pouze lehkou ironií. Protože právě proto, že vím, jak celá situace okolo Matěje v současné době probíhá, tak jsem to celé posunul do téhle roviny. Matěj by do Sparty opravdu nešel a to vzhledem k názoru, který má na soudruha Chovance a to není záležitost v horizontu jednoho nebo dvou let, to je záležitost stará už asi dvanáct let a pojí se s příchodem Matěje do českého fotbalu. A on si tu křivárnu od Chovance prostě pamatuje a neodpustí. Fotbal včera velmi dobrý, vcelku souhlasím s hodnocení, jen si myslím a v zájmu objektivity musím dodat že M.J. a Černý zahráli tentokrát hodně dobře, tak proč to neříct ... že....
          Sokrates55

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            slaviator     před 16 lety 18.12.2008 07:02 |  
            0 0

            Hlavně bylo pozitivní, že se rvali do koncovky. On ten Marek možná ten gol ani nedal, míč ho nastřelil, odrazilo se to i od stehna toho obránce... Ale kdyby se tam Marek se Šenkym nervali do vápna, tak to gól určitě nebude. A Černochův gól byla paráda... Jen je škoda, že na konci poločasu jsme šli myslím čtyři na čtyři nebo tři na tři a Marek místo přihrávky do běhu Šenkymu zasekl míč a celou akci zazdil... Škoda.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              martin08     před 16 lety 18.12.2008 08:23 |  
              0 0

              nebyl to nahodou belaid kterej to zaseknul, kdyz se rysovalo precisleni 6na4..
              mozna se pletu, a mozna myslim jinou akci.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 08:29 |  
                0 0

                To byla jina akce, nez myslel slaviator, ale stalo se oboji a takovych situaci bylo vic, kdy treba Tavares mohl jit dopredu sam, misto toho se s micem otocil dozadu, kde byl obklopen ctyrmi hraci a o mic prisel.

                • Re: Ajax - Slavia 2:2

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 11:30 |  
                  0 0

                  souhlas, jak jsem psal, nekteri hraci nemaji primocarou hru v krvi a je to skoda, zdaleka se nejedna jen o MJ a JC, Tavares s Belaidem maj v tomhle taky rezervy.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 11:03 |  
            0 0

            Tak to se omlouvám. Já tu ironii nepochopil a popravdě sem si to asi opravdu nedočetl dále. Já se totiž tak rozčilil že..
            Ještě jednou se omlouvám.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 06:59 |  
          0 0

          Jasan, taky bych si Pitáka, Vlčka nebo Necida nikdy nedovedl představit hrát za Spartu... Matej doufám, že zůstane - nebo půjde do zahraničí si vydělat peníze. Nic mezi tím. Ale Latka? Ve Slavii je víceméně náhradníkem, ve Spartě by mohl mít jistotu základní sestavy. Ne vše je o penězích, ale právě u Latky by to mohlo i být proto, že je třeba nespokojen se svým herním vytížením. A stejně tak jako by šel do Sparty by šel třeba do Teplic, kdyby měl možnost. Otázkou je, zda by to bylo pro nás výhodné, pustit třetího stopera. Osobně mám pocit, že bychom si ten luxus mohli dovolit, ale jen za předpokladu, že by místo Latky přišel nějaký konstruktivní stoper. Mluvilo se třeba o možném příchodu Romana Hubníka... Nevím, toho hráče taky trochu znám a nepasuje mi k němu útěk á la Sivok do Česka. Stejně tak bychom mohli chtít na OZ na hostování s opcí Kaloudu, kterej taky po zranění nehraje (a na rozdíl od Romana nehrál ani před ním), ale je to asi stejně reálné: nula celých nula nula nula a pak někde možná jedna procent. Ale jak říkám: pokud chce Latka hrát, tak se nediv, že by přestoupil. A třeba i do Sparty. Přece jen ve Spartě by ten základ měl paradoxně asi jistej, Řepka je tu a tam zraněnej, tu a tam má disciplinární trest... A vedle něho hraje Kučera, kterého se Sparta v zimě chce zbavit, ukončit jeho hostování, hrává tam Voříšek, což stoper nikdy nebyl, není a nebude...

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 08:40 |  
            0 0

            Laty je kovanej slávista, Spartu nevezme. Tomu nevěřim. Navíc ví od bejv. spoluhráčů z 21, jak to tam chodí. Myslim, že to nehrozí. Jednak zůstane aktuální, jestli prodaj Sucháče a pak když už bude preferovat zahraničí. A sežene ho v klidu.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              Nax     před 16 lety 18.12.2008 09:33 |  
              0 0

              Panove, pri dnesni situaci by kazdej mel zvazovat zda prestoupit ze Slavie, rada klubu je v problemech a behem roku se to bude zhorsovat, sponori budou odchazet. Pokud ted prestoupit tak jedine na Zapad. Po Cechach si mohou jenom pohorsit. Sparta muze slibit vyssi plat, ale to neznamena ze ho bude platit. Snad bude mit Necid stesti, kdyz uz je v Rusku.
              Veci co se tam ted deji jsou velmi zajimave, nejsou prachy.

  11. Re: Ajax - Slavia 2:2

    Nax     před 16 lety 18.12.2008 09:40 |  
    0 0

    K Divisovi. Na to ze chytal svuj prvni soutezni zapas podal velmi dobry vykon, chvalim. Jen ho nechte chytat vic.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      slaviator     před 16 lety 18.12.2008 14:14 |  
      0 0

      Dovolím si oponovat. Soutěžnách zápasů odchytal samozřejmě více, například loni ve druhé lize za Krč. Myslel jsi v dresu Slavie, co? Ale to soutěžními zápasy byly i utkání v Poháru ČMFS, kde si také dvakrát zachytal..:))) Ale tohle je jen slovíčkaření, dostal prostě poprvé ve Slavii důvěru v zápase proti silnému soupeři. A souhlasím, že chytal dobře.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 14:24 |  
        0 0

        Nebylo to špatný...Viděl jsem zápas od 30. minuty to je na okraj, takže předtím nevim...
        Každopádně mě moc jistej nepřišel, má celkem rezervy ve vybíhání, hodně boxuje míče, který by mohl chytit...Ale určitě jistější než Vorel. Několikrát jakoby vyběhl a pak se zastavil. Každopádně když mu dáme šanci tak jen dobře

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 14:57 |  
          0 0

          Já ho viděl od 13. minuty, akorát když se rozehrávalo... :(((((
          Rezervy ve vybíhání má i Vaniak, má je i Čech například. Takže to jako velkej problém nevidím. Hlavně aby měl dobrej reflex na čáře a když má problémy s vybíháním, tak moc neriskoval a vybíhal jen na jistotu. A včera asi bylo lepší to raději na tom mokrém hřišti vyboxovávat na jistotu než se to snažit chytit, myslím.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 15:30 |  
            0 0

            Když mu jde centr, tak je totálně jedno jestli je mokro nebo ne..Skákavá střela je něco jiného, ale mě se nelíbil ani když vybíhal na centrované míče atd..
            Několikrát vyběhl, pak si to rozmyslel a chyběl na čáře i u míče - to je docela zásadní chyba. A tohle například tebou zminovaný Čech prostě nedělá. Ideální výkon to prostě nebyl.
            Každopádně kouknu na záznam - nevíš kde by mohl být?

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              zz     před 16 lety 18.12.2008 15:37 |  
              0 0

              Zdravím,
              záznam je na www.ceskatelevize.cz/vysilani. Tam si klikni na 17.12, na druhý program a tam je zápas ze záznamu. Výkon Diviše nebyl dobrý. Nemá smysl si něco nalhávat.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 18.12.2008 15:40 |  
                0 0

                Děkuji...

                Hlavně že já blb tam koukám na Krause atd... :D

                Konečně někdo kdo se mnou souhlasí ohledně Diviše. Ale zase je mladý, premiéra na Ajaxu...Rozhodně neodepisovat

  12. Re: Ajax - Slavia 2:2

    LordEdmund     před 16 lety 18.12.2008 11:05 |  
    0 0

    Matej Krajčík byl včera zas našim nejlepším hráčem, je to ohromnej dříč a tahoun, nebojí se zaútočit a na hřišti nechává vše i za cenu naprostýho vyčerpání. Takový hráče žeru. Bohužel šance, že ho udržíme je podle mě téměř nulová a po včerejšku se ještě zmenšila. Těžko mu může slavia nabídnout podmínky, jako například i podprůměrný bundesligový, nebo ambiciozní druholigový Německý klub.Každopádně až odejde, bude to obrovské oslabení, asi větší, než je odchod Necida.Jestli se Krajčík rozhodne odejít, tak mu nemáme co vyčítat, odvedl toho moc a ve svém věku má právo myslet na zadní kolečka a zabezpečit se finančně.Jestli se přesto podaří vedení ho udržet, tak to budu považovat za megaúspěch a pokloním se hluboce:-).

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      bongor     před 16 lety 18.12.2008 16:50 |  
      0 0

      Zcela souhlasím.Podle mě byl na podzim Matej slávistická jednička.A myslím,že dokonce jednička v kapr lize.Bude ho ohromná škoda,je to fotbalista na druhou a ještě k tomu dříč a chlap který neuhne a ničeho se nebojí.Nahradit prakticky nepůjde.budeme muset změnit styl hry,to je jisté.Dobré angažmá za pěkné peníze by si víc než kdo jiný Matej zasloužil a přeju mu ho.Mateji díky!

  13. Re: Ajax - Slavia 2:2

    zz     před 16 lety 18.12.2008 21:29 |  
    0 0

    Mimo téma, fotbalista Slepička přestupuje do Dynama Záhřeb za částku kolem 40 mega. Když k tomu přidáme peníze za Kadlece kolem 80 mega, tak má Sparta po odečtení provizí agentů a podílů Liberce se Slováckem peníze na posily. Možná odejde i Kladrubský, pokud přijde adekvátní nabídka. A Sparta by ráda získala nějaké peníze za odcházející hráče jako Kisel a spol. To ale bude horší.
    Druhý nejlepší střelec slovenské ligy Kweuke z Dunajské Stredy odchází na hostování do bundesligového Frankfurtu.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      slaviator     před 16 lety 18.12.2008 21:33 |  
      0 0

      Nezapomínej, že Sparta musí taky splatit nějaké pohledávky...

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        zz     před 16 lety 18.12.2008 21:55 |  
        0 0

        A jako náhradu za Slepičku by Sparta ráda Lafatu a Blažka. Na hostování s opcí by ráda získala nejlepšího střelce druhé ligy Jirouše.V Jablonci dají šanci mladým útočníkům.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:04 |  
          0 0

          O Blažkovi vím... Btw nevíš jak dopadly Frejlachovo testy v zahraničí?

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 22:05 |  
          0 0

          No, to nejsou zrovna zadne hvezdy. Kdyz jsi rikal, ze padaji zajimava jmena, tak jsem cekal aspon Kollera a ne Jirouse :o)

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            zz     před 16 lety 18.12.2008 22:17 |  
            0 0

            Zajímavá jména padají z ciziny. A hlavně Sparta chce novou obranu, zůstane pouze Řepka, mají přijít dva stopeři z ciziny, možná na hostování Šimůnek nebo Mazuch, na hostování s opcí Hubník, k tomu nový pravý a levý bek. A hlavně se čeká na příchod tvořivého středního záložníka. K němu Hušek. Vlevo může hrát Berger a Žofčák, vpravo Jeslínek, Kulič, Kladrubský, pokud neodejde a k tomu dva až tři útočníci z Čech jako Lafata, Blažek, Mahmutovič a nějaký dobrý útočník z ciziny. K nim Bony. Uvidíme, koho Chovanec nakonec přivede.
            Počítám, že odejde takových 6-8 hráčů. A někteří mladíci na hostování.
            U Frejlacha očekávám, že zůstane v Liberci.
            Jinak ti, co kritizovali vedení za prodej Necida, snad už pochopili, že to byl prodej ve správnou dobu. Vzhledem k ekonomické krizi by jsme za rok nedostali více peněz, ale méně. I na ruské kluby dolehla ekonomická krize. Nejen v hokeji.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 21:38 |  
      0 0

      Sparta jiste neinvestuje cely zisk do posil. Tak to neudelal nikdy zadny tym, vzdy se nejaka castka bud schova na horsi casy a nebo ji sezere provoz klubu. Vzhledem k tomu, ze Sparta v lete nikoho za velke penize neprodala, tak castku za Kadlece bych bral spis jako opozdeny prispevek na provoz.
      Mimochodem, kde ses docetl o tom Slepickovi?

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 21:43 |  
        0 0

        A, uz jsem to nasel...

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        zz     před 16 lety 18.12.2008 21:44 |  
        0 0

        Zdravím,
        Sparta nemůže čekat na horší časy, ona už v nich je. Já myslel, že to víš. Nebo si myslíš, že postavení v tabulce a předváděná hra se nedá nazvat špatnými časy? Na provoz půjdou peníze z dalších zdrojů.
        Sparta chce opravdu investovat velké peníze. Ve hře jsou hodně zajímavá jména. Spartě nic jiného nezbývá, pokud nenastartuje svůj rezavý stroj na jaře, tak bude mít neskutečné problémy. Je to ruská ruleta, všechno nebo nic.
        O Slepičkovi je na aktualne.cz.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 21:56 |  
          0 0

          Uprimne receno Spartu v tomto nechapu. I kdyz nakoupi za desitky milionu, tak na titul to ma strasne daleko. 10 bodu neni 5 jako loni, to neni jeden zapas, ktery nas dostane pod tlak. Prece musi vedet, ze sance na titul je miziva. Cekal bych, ze par dobrych hracu nakoupi, ale s tim, ze se budou na jare sehravat (asi jako loni my) a za rok zautoci na titul. Kdyz nakoupi ted, tak vydelek to muze prinest nejdrive za rok a pul, to je strasne dlouha doba. Za rok v zime pak muzou byt v problemech. Ruskou ruletu by meli rozehrat ve chvili, kdy je sance na uspech.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:06 |  
            0 0

            Třebas by nyní jako úspěch brali i to, kdyby postoupili do poháru. Jakéhokoliv. :)))

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 22:10 |  
              0 0

              To by postoupili i s Doskem, Kiselem, Kucerou a Hadem. Zas tak spatne na tom porad nejsou :o)

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                tolsimir     před 16 lety 18.12.2008 22:14 |  
                0 0

                no celkem bych se smal kdyby nakoupili treba 8 dobrych cizincu, zabudovali je do sestavy a pak kvuli pravidlu 6+5 museli shanet prumerne Cechy :-)

                • Re: Ajax - Slavia 2:2

                  slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:15 |  
                  0 0

                  Tak na 8 dobrých cizinců peníze tuplem nejsou :-)

                  • Re: Ajax - Slavia 2:2

                    tolsimir     před 16 lety 18.12.2008 22:17 |  
                    0 0

                    ja vim, stejne jako by jim nikdy nehrali v sestave jen tri Cesi, ale tak jsem si zafantaziroval co by kdyby :-)

                    • Re: Ajax - Slavia 2:2

                      slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:26 |  
                      0 0

                      To spíše Chovanec bude zvolen trenérem roku mezinárodní organizace IIHFS... než že by tam přišlo osm cizinců, že.. :)))

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                zz     před 16 lety 18.12.2008 22:22 |  
                0 0

                Titul je mimo realitu, ale pořád je reálné druhé místo a předkolo LM. Pokud Sparta postoupí do třetí předkola, tak dostane slušné peníze. A hlavní cíl je vyhrát ligu příští ročník a postoupit do LM.
                A v Uefě se dají vydělat slušné peníze. Nový tým bude muset už během jara ukázat svou kvalitu. Kupovat nové hráče v létě by bylo pozdě.

    • Re: Ajax - Slavia 2:2

      mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:23 |  
      0 0

      Zase tady počítáš. Tak já nahodím číslo rozpočtu Sparty, teda zhruba 350 milionů, a zkus odečítat nejrůznější sezonní příjmy Sparty zkus se prosím tě dopočítat nuly bez odečtení peněz za Kadlece a možná i Slepičky.
      Možná pak zjistíš, že píšeš jen silná slova, která se nezakládají na pravdě. Probohaaa voki, přece nevěříš, že Sparta investuje letos v zimě do posil, já nevím 50 mega!!! To je nesmysl, zvlášť když začínají prosakovat zprávy o tom, že má už ted finanční problémy. Akorát tady strašíš.

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        zz     před 16 lety 18.12.2008 22:30 |  
        0 0

        Věřím tomu. Sparta má dlouhodobé úvěry, které jsou splatné v delším časovém období. Ztráty z minulých let uhradil majitel kapitalizací pohledávky ve výši 100 mega. Podívej se do výročních zpráv.
        Nenech se masírovat médii o tom, že je Sparta před bankrotem.
        Počkej si na zimní přestupové období a pak vynášej kategorické závěry o tom, že Sparta neinvestuje větší částku do posil.
        Mimochodem, Galásek přestoupil do Německa. Večeřa bude mít těžké jaro.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:39 |  
          0 0

          Galásek ještě nepodepsal. Ale je to pochopitelné, že přestoupí. Má rodinu v Německu, navíc Baník bude muset na jaře taky zase škrtat a Galásek přišel zadarmo, za pár milionů teď odejde. O titul už by nehráli asi ani s Galáskem...

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            zz     před 16 lety 18.12.2008 23:04 |  
            0 0

            Už podepsal. Máš staré zprávy.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:43 |  
          0 0

          Dobře, nebudeme se dohadovat.
          Já ti na konci ledna v diskuzi vpálím tvou citaci:

          "Zajímavá jména padají z ciziny. A hlavně Sparta chce novou obranu, zůstane pouze Řepka, mají přijít dva stopeři z ciziny, možná na hostování Šimůnek nebo Mazuch, na hostování s opcí Hubník, k tomu nový pravý a levý bek. A hlavně se čeká na příchod tvořivého středního záložníka. K němu Hušek. Vlevo může hrát Berger a Žofčák, vpravo Jeslínek, Kulič, Kladrubský, pokud neodejde a k tomu dva až tři útočníci z Čech jako Lafata, Blažek, Mahmutovič a nějaký dobrý útočník z ciziny. K nim Bony. Uvidíme, koho Chovanec nakonec přivede.
          Počítám, že odejde takových 6-8 hráčů. A někteří mladíci na hostování "

          :-) a sem strašně zvědavý, jak moc se tomu bude dát zasmát. Věřím, samozřejmě kvůli Slavii a né ješitnosti, že skutečně dát bude :-)

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            zz     před 16 lety 18.12.2008 22:58 |  
            0 0

            Jinak Mirku,
            byl jsi to Ty, který jsi kritizoval vedení za ukvapený prodej Necida. Stále trváš na svém ekonomickém názoru, že bychom za Necida dostali za rok, dva mnohem větší peníze? Při současné krizi je to utopie.
            I Rusko má velké problémy. byl to prodej ve správný čas. A podívej se na Suchého, tady jsme počkali podle tvé úvahy a žádná velká nabídka na obzoru.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 23:28 |  
              0 0

              Ale Voki, pozor na správnou argumentaci. Já prodej Necida kritizoval hned jak se ro zveřejnilo! a to ještě žádná ekonomická krize nebyla. A mé znepokojení bylo podle mě opravněné, protože jsme ho prodávali na konci srpna! a přestupové období v Rusku skončilo až posledního září. Klidně jsme mohli vyčkávat až do konce. A pokud řekneš, že by oni nechtěli a prostě od nákupu upustili? Skuteně? Po tom, jak Necid tehdy v září hrál. Myslím, že pokud o něj měli zájem v srpnu, tak po Tomášových výkonec by ani zájem ústát nemohl ba naopak by si snad za těch 5 gólů nebo kolik to tehdy dal, ještě připlatili. Navíc se do toho mohl zamontovat ještě jiný tým...což by znova znamenalo šroubování ceny.
              To s ekonomickou krizí nemá nic společného, protože ta americká banka skrachovala daleko později... Samozřejmě, že ted si můžeme říkat, že kromě Necida jsme měli střelit i Suchého..

      • Re: Ajax - Slavia 2:2

        mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:34 |  
        0 0

        Sparta prostě nemůže, já to ted napíšu ještě jednou pro tebe a všechno velkým - NEMŮŽE, pokrýt tak ohromný rozpočet bez toho, aby do něj každroročně nenalila prachy za prodej top hráče, tedy například Kadlece.
        Vždyt proboha před začátkem minulé sezony prodali Šimůnka za víc než 100 mlionů a ted někde psali, že jim musel jejich majitel dalších 100 milionů půjčit na provoz.... to mluví za vše.
        Proč myslíš, že tak stáli o Bergera, nebo proč přišel Had. Všechno to bylo na základě nulových nákladů na pořízení. V létě koupili za 15 mega Kušníra a tím se úplně vyčerpali... proto přišel Had, rizikový hráč, protože bůh ví jak dlouho předtím nehrál, proto přišel Kučere, rizikový hráč, protože také v Bruggách nehrál. A akorát jim ten risk v obou případech nevyšel.
        A nepřišel třeba Košťál nebo Mareš.
        A to, že se Křetínský rozčiloval na Lavičku, že si o ty posily měl říct je směšné. Kdyby je chtěl, tak by mu řekl, že nejsou peníze.. Nebo si myslíš, že kdyby si Lavička v létě dupnul, tak by tam ted hrál třeba ten Koštál? asi těžko... maximálně by zaplatili pojištění tomu ..ani nevím jak se jmenoval....

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:35 |  
          0 0

          Drsek.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:38 |  
            0 0

            to byla ironie, já to samozřejmě vím :-) chtěl jsem tím zhodnotit jeho kvalitu..
            No i když je pravda, že nějak tak k nám nedávno přišel Brabec...

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              slaviator     před 16 lety 18.12.2008 22:40 |  
              0 0

              Aha..:-)) Ale tak Drsek má něco odehráno v Bundeslize, v jaké těžší soutěži hrál Brabec? Rusko, když ještě nebylo na takové úrovni jako dnes, možná s Českem srovnatelné Švýcarsko... Ale žádná liga jako je německá.

        • Re: Ajax - Slavia 2:2

          zz     před 16 lety 18.12.2008 22:45 |  
          0 0

          Kušnír, Kadlec-25 mega. Znovu opakuji, že Sparta nemusí vracet půjčku majiteli. Ten ji smazal navýšením základního jmění. Tím se umazala ztráta z minulých let. Úvěry mají delší splatnost a se splátkami se počítá v rozpočtu na každý rok.
          Vedení Sparty si uvědomilo, že jen kosmetické změny v kádru nestačí. Byla to chyba. Pochopili. že v Lavičkovi nebyl problém, ale v kádru. Proto chtějí investovat dost peněz do vybudování nového týmu. Nic jiného jim nezbývá. Pokud bude třeba pokrýt chybějící peníze v rozpočtu na provoz, tak je dá majitel a opět kapitalizuje svoji půjčku navýšením základního jmění.
          Sparta nemá jinou volbu. Se stávajícím kádrem bude mít velké problémy, navíc se sníží počet českých klubů v pohárech za dva roky. A vedení Sparty si uvědomuje, že přes nový model LM vede cesta k penězům v rozpočtu a k tím návratu do kladných čísel.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            zz     před 16 lety 18.12.2008 22:52 |  
            0 0

            Ztráta 100 mega je za poslední tři roky. Není to ztráta za loňský rok, kdy se prodal Šimůnek. Tato ztráta byla už uhrazena majitelem. Spartu to nestálo ani korunu. Opakuji pro Tebe-ANI KORUNU. Majitel nemá jinou možnost než v případě potřeba dát další peníze na provoz a z prodeje hráčů Kadlece, Slepičky, Kladrubského přebudovat kádr. Současný kádr je absolutně nekonkurenceschopný. Majitel Sparty to pochopil. V Létě udělal velkou chybu, že Lavičkovi nedali peníze na posily. Koupil se jen průměrný Kušnír a mladý Kadlec za 25 mega. To byla velká chyba, za kterou Sparta zaplatila.

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:57 |  
              0 0

              No toho Václava Kadlece je mi líto. Pamatuju si jak si o něm mluvil ještě v době, kdy snad neměl podepsanou profesionální smlouvu v Bohemce. Ono Sparta udělal v létě chyby, ale ty obrovké rezervy jsme měli i my. My jsme vlastně v létě neudělali vůbec nic... Je to škoda, když jsme měli takový zisk v LM.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                zz     před 16 lety 18.12.2008 23:03 |  
                0 0

                Museli jsme uhradit dluhy z minulých let. Nelze čekat, že majitelé Slávie zamáznou dluhy jako majitelé Sparty. přeci jenom jsou to fyzické osoby, ne velká investiční skupina. A k tomu bylo třeba použít peněz z LM.

                • Re: Ajax - Slavia 2:2

                  mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 23:07 |  
                  0 0

                  Spíš mě zajímá, jak dlouho jim to nadšení vydrží, nalívat peníze do Sparty. Podle mého mínění jsou to totiž chytří lidé .... protože je to úspěšná společnost.
                  Nechápu jakou reklamu a vůbec co jim Sparta přináší. Jeden průser za druhým co si je pořídili...

                  • Re: Ajax - Slavia 2:2

                    zz     před 16 lety 18.12.2008 23:14 |  
                    0 0

                    A to koupili ještě Slovan Bratislava a tam lejí peníze taky. Třeba tam byl záměr s pozemky při výstavbě národního stadiónu. To nevyšlo. A teď nemůžou poslat Spartu ke dnu, protože by ztratili dobré jména na trhu. A zájemce o Spartu není na obzoru. Prostě je to nechtěné dítě, které nemůžou opustit.

              • Re: Ajax - Slavia 2:2

                quelhar (admin)     před 16 lety 18.12.2008 23:05 |  
                0 0

                Jenze my jsme delali v zime, at nemusime delat v lete. A podzim to potvrdil. Primarni cil musi byt vzdy vitezstvi v lize, protoze jen to nam zarucuje moznost hrat o LM a tedy o velke penize. My jsme nepotrebovali delat velke nakupy, naopak, v lete mene znamenalo vice. A pres problemy v priprave jsme v lize byli suverenni.

          • Re: Ajax - Slavia 2:2

            mirecek1111     před 16 lety 18.12.2008 22:53 |  
            0 0

            No já nevím, moc jsem nestudoval jak to bude skutečně fungovat, ale pokdu vím, tak vzhledem k tomu, že padáme kvůli nízkému koeficientu z výhodného postavení, tak kromě toho, že do LM bude za rok postupovat pouze jeden tým, tak i ten jeden bude mít cestu daleko složitější, než letošní mistr, tedy snad my.
            Takže já spíš počítám, že postup do LM s vyjímkou letošní sezony, bude na dlouhá léta opravdovým problémem..

            • Re: Ajax - Slavia 2:2

              zz     před 16 lety 18.12.2008 23:00 |  
              0 0

              Pořád bude náš mistr hrát v novém modelu LM. A záležet bude na klubovém koeficientu. Takže Sparta může být nasazená a narazit na týmy z Běloruska, Slovenska, Kypru, Srbska, Chorvatska, což je hratelné. Proto přebudování kádru.