Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia uzavře podzim na Ajaxu

Slavii čeká poslední podzimní utkání, postaví se proti Ajaxu ve středu od 20:45. Pouze z tribuny uvidí utkání kouč Karel Jarolím a brankář Martin Vaniak. Utkání nabízí přímým přenosem ČT2.

Fotbalisté Slavie dohrávají podzimní sezonu spíše z povinnosti, na postup ze základní skupiny Poháru UEFA už totiž nedosáhnou. Hráči i trenér Jarolím však shodně tvrdí, že motivace nechybí. Přesvědčíme se o tom v Amsterdam Aréně, na kterou mají slávističtí fans krásné vzpomínky.

Před půl druhým rokem zde totiž dokázala Slavia urvat všechny body, i když po jejím boku stála paní štěstěna. Pražané branku z penalty vstřelili, Ajax ne. Právě Martin Vaniak, který Huntelaarovu střelu lapil, bude sešívaným chybět. Stop mu vystavil faul na Davida Jarolíma v utkání s Hamburgem. Jeho místo pravděpodobně zaujme mladík Jakub Diviš.

V domácí lize je Ajax na druhém místě, na vedoucí Alkmaar ztrácí tři body. V pohárové Evropě si postup již zajistil, do další fáze soutěže postupuje spolu s Aston Villou a Hamburgem. Skupina tak, až na čtvrté místo Žiliny před Slavií, dopadla podle očekávání.

Kromě kouče Jarolíma a brankáře Vaniaka bude chybět i nemocný záložník Ladislav Volešák.

Hlavním rozhodčím je Sten Kaldma z Estonska, jeho asistenty pak Hannes Reivald a Eduard Rozov.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Diviš - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím, Tavares, Belaid, Šmicer, Švento - Necid

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    slaviator     před 16 lety 16.12.2008 16:33 |  
    0 0

    Dal bych šanci mladším hráčům a těm z širšího kádru.
    Diviš - Kindel, Suchý, Brabec, Šiklič - Ivana, Tavares, Jarolím, Šmicer, Švento - Toleski.

    Diviš - jasná volba, sice není tak zkušenej jako Vorel, ale je brankářskou dvojku. Dejme mu tedy šanci. Kindel - při očekávám odchodu Mateje v zimě do Polska stejně budu muset někdo na pravém kraji obrany Mateje nahradit, dejme šanci Kindelovi ať ukáže již nyní, zda by měl na evropské zápasy... v ČMFS to bylo od něho pěkné, dejme mu tu šanci - ale stejně jako u Diviše nečekejme hned zázraky a v případě dobrého výkonu pochvalme, ale nepřeceňujme a v případě nepovedeného výkonu je nehaňme. Šiklič - zkusme překvapit Ajax tím, že nasadíme jeho a ne Hubáčka (to samé by mělo platit u Kindela i, překvapení... Ajax ušije taktiku právě s ohledem na to, že vše bychom táhli zase přes Mateje a náhle ejhle....). Ivana - Belaida posaďme na lávku, konec podzimu odchodil, možná proto že je flink, možná proto že nemá dvě přípravy v řadě. Dejme šanci Milanovi, který odvádí poslední dobou pěkné výkony. Toleski - opět, musíme už počítat s náhradou za Necku, o nic už nejde, dejme možnost Gocemu ukázat, že má na to...

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      Jiri1     před 16 lety 16.12.2008 17:24 |  
      0 0

      Zdravim , pravdu dis jde skutecne podlouhe dobe jen o povinnost a osobne mne vice nez vysledek bude zajimat treba trest pro naseho samana KJ, ktery zrejme bude docela prisny, protoze rozhodci udajne napsali ve zprave o utkani, ze Karel vyvadel jak nekolikanasobny vrah a neuposlechl hned pokyn rozhodciho, on to KJ ma vubec tezke , on i v osobnim zivote zrejme proziva tezsi obdobi........../rekneme to radsi takto/. Ona nam pry hrozi i naka vetsi pokuta za nezajisteni poradatelske sluzby a Turecky mag udajne za podpory delegata z toho udelal trhak pro disciplinarku na pokracovani. Docela se tesim na derby na Silvestra a odoledne se snazime na jednom mensim kluzisti v Praze zajistit i hokejove derby nasich fanynek ze Spartankami, sam jsem zvedav co z toho nakonec bude , snad ne nejaky kyc. Jinak bych sem doporucoval , nez jit do haly na tzv Vikend Sampionu , kde stejne bude hrat spise mladsi kadr nas skoro ve stejne dobe v lednu podporit na turnaji Tipsportu. Jinak snad jen zaverem, opravdu se rozlucte s nejakymi vyznamnymi zmenami v tomto zapase., Karel vyjma sladke svacinky totiz potrebuje i klid v hracske kabine a tak velke zmeny necekam.

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        slaviator     před 16 lety 16.12.2008 18:05 |  
        0 0

        Já nevím, v lednu půjdu na Víkend na oba dva dny, tak snad to dotáhnem jednou aspoň do semifinále už..:))) Letos by nám to mohlo sednout. Teď v sobotu se docela i těším na Bican Cup, uvidíme, kdo z těch "prcků" jednou bude kopat i v A týmu a zda to náhodou někdo z nich nedotáhne tak daleko jako Šmíca. Pokud bude platit pravidlo 6+5, tak se šance těch prcků snižujou... :(

        Btw když jsi zmínil toho Silvestra, co bys doporučil? Krom třebas toho derby a i dejme tomu tomu hokejovému derby... spíše pak na večer? Docela prča by byla potkat pak někde zkaleného Siegla, ne-li někoho jiného. Teď v sobotu jsem měl ráno čas, tak jsem si dal takovej okruh, schválně se koukal když jsem šel cestou kolem na program co bude ve Sparta baru... Pěkný. Jen aby jim tam přišel i někdo jinej než pět plešek ale...

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 19:57 |  
          0 0

          Souhlasím, sestavu podle autora bych určitě nechtěl vidět. . stokrát prověřené a šedesátkrát nevydařené tahy, Doufám minimálně, že zakočí Diviš. Co s týče Jiřího "ověřenek", nezajímá mě, kdo "musí" hrát, ať je klid. Nezlobte se na mě, ale jestli je na tom Kj tak špatně, že mu hráči a manažeři diktují sestavu, tak si za to může jenom sám a musel by bejt blbej jako tágo, čemuž zas tolik nevěřím. A že by si hráči zasloužili svými výkony další startovné a prémie za Uefu, to tedy nevím. Souhlasíl i s Lukášem, že za Mateje nebo Necku by mohli taky být (začít) na lávce. Nejde to úplně rozjebat, ale jestli nebudou na jaře k dispozici, tak bych nasadil alternativu( i když zrovna oni by si to startovné zasloužili.. nej. hráči podzimu) Takže: Diviš, Matej(Kindel,Vácha), Suchý, Brabec, Šiklič, Vácha (Janda, Ivana), Jarolím, Tavares, Švento, Šenkeřík, Toleski (Necid). Na lavičku- střídání M. Černý, Janda, Ivana, Šmíca, Hub, Cissé, Vorel Ale přiznávám, že jsem nestudoval, kdo tam vlastně všechno odletěl a neodletěl, tak s rezervou, prosím.

          Můj názor na pravidlo 6+5 znáš, já nejsem proti. Možná by to trochu omezilo šanci na TOP (ale fakt jen těch 5, 6 na špici) kluby, ale já si myslim, že by se spíš právě zmenšil rozdíl mezi tou absolutní špičkou a kvalitními, vyspělými kluby druhého a třetího sledu, kam bychom se mohli vrátit my. Teď se pomalu propadáme na pozici 4. řady. . tedy paběrkovatelů v Uefě a to jsme rozhodně nebyli. Sice nebyly skupiny, ale vždycky jsme aspoň pár kol přešli..

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 20:25 |  
            0 0

            Můj názor na to taky znáš, myslím, že by ti hráči raději šli do druhé německé ligy než aby tu zůstali... Takže hráči stejně budou chodit ven podle mě, ale jen do nižších lig. A že by tam nehráli Afričani v Anglii apod nehrozí, akorát všichni dostanou "snadněji" pas.

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 20:25 |  
            0 0

            Můj názor na to taky znáš, myslím, že by ti hráči raději šli do druhé německé ligy než aby tu zůstali... Takže hráči stejně budou chodit ven podle mě, ale jen do nižších lig. A že by tam nehráli Afričani v Anglii apod nehrozí, akorát všichni dostanou "snadněji" pas.

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 21:43 |  
              0 0

              No, to je sporné. Podle mě by se tolik peněz nepřelilo do nižších lig, spíš by se vyrovnávaly jednotlivé soutěže (samozřejmě německá a rakouská bude vždycky (nebo dlouho) fin. silnější než naše). Potom by se o tom dalo mluvit. Nicméně pokud, jak říkáš, hráči půjdou po penězích na úkor sport. ambic, tak proč by potom zase kluby spíš nezáhly po hráčíh z Afriky a Asie, které zase seženou ze levnější peníz? Je fakt, že při článku o rumunské lize jsem si na tebe přesně vzpomněl:-) Jenže prost fotbal, i když jsou hráči profíci, tak není regulérní byznys. To by všichni kopali někde v Americe s Beckhamem nebo v Dubaji, kde si namastí kapsu. Je to i o kvalitě, tradici, nacionální sebeidentifikaci atd. Ale třeba mi budoucnost nafackuje a nacionalismus a národní kluby a týmy stejně padnou ve víru globálu a s nim i moje názory na 6+5:-) Nicméně ještě to neplatí a na druhou stranu kdo říká, že to další papaláš nezmění, když se to neosvědčí.

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                slaviator     před 16 lety 16.12.2008 22:29 |  
                0 0

                To by v tom byl pak ale fakt bordel... Kdyby to po dvou letech se zase měnilo. Jako ČSSD chce zrušit poplatky u lékařů jakmile se dostane k vládě. Dejme tomu, že se k ní v roce 2010 dostane, možná i dřív pokud budou předčasné volby. A za další čtyři roky, možná dřív když budou předčasný, je zase ODS zavede.. a za další čtyři roky se zase zruší...? Tohle je na hlavu. A stejně tak i ta Platiniho snaha. Snaha pěkná, úmysl dobrý, ale fotbalu by to neprospělo. Nehledě na to, že i kdyby tu ti fotbalisti nakrásno zůstali: z čeho bychom je platili, když by v těch zahraničích prvních ligách bylo plno? České týmy jsou závislé na přestupech hráčů do ciziny a jakmile by to nebylo nebo bylo za daleko méně i než je dneska, bylo by to blbý... Nebyly by transfery -> nebyly by prachy -> nebylo by na platy -> hráči by zdrhli stejně do ciziny. Ať vezmu jakejkoliv možnej scénář, v konečném důsledku na to českej fotbal vždycky doplatí... To, že na to vydělají země jako Norsko, Dánsko či Belgie mě nezajímá. Mě zajímá aby na tom vydělalo Česko a to bohužel...
                Spíše, když už chce něco regulovat, by měl zavést třeba strop na platy - platy mohou dosahovat maximálně průměru trojnásobku/pěitnásobku tržeb ze vstupného za poslední XX sezony na ligovou soutěž. Takže kluby by se musely snažit, aby vyprodávaly tribuny. Byl by sakra rozdíl kdyby ten průměr byl při průměrné ceně lístků 100 Kč 4,000 diváků a kdyby byl 10,000. V prvním případě by klub mohl na platy dát maximálně 4,000×15×100= 18,000,000, ve druhém 10,000×30×100 = 45,000,000 (když by byl ten trojnásobek)... Takže kluby by to asi dost motivovalo.
                Nebo bych zavedl určitě videorozhodčího. Nebylo by to zdržení fotbalu. Také bych klidně byl pro omezení věku, kdy mladí fotbalisté smí přestupovat do ciziny. Na 21 let klidně. Celoplošně na 21 let...

                Ale 6+5 ne.

                • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 23:01 |  
                  0 0

                  Podle mě to byla předvolební akce a nakonec z toho sejde. Fico taky kritizoval a pak všechny reformy ponechal.. Podle mě poplatky už lidli akceptovali a je to v zásadě politicky vyhaslé téma (v principu, nemluvím o tom, že by se měly legislativně vyřešit ty nesmyslné případy, stejně tak to, že peníze z poplatků často vůbec nejdou tam, kam bylo zamýšleno). A navíc takovýhle krok by zaváněl nebezpečným precedentem. Odpovědný politik by se ho měl bát jako čert kříže, protože tak jak to teď ČSSD vytrubuje, tak se jí to může vrátit za 2 roky jako bumerang u jiné věci. A kdyby vlády stále odvolávaly nařízení těch minulých, tak o akceschopnosti legislativních orgánů nemůže být ani řeč..

                  • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                    slaviator     před 16 lety 17.12.2008 07:11 |  
                    0 0

                    Přesně tak, byl by to nebezpečnej precedens... Jinak k těm poplatkům: vem si, že třebas naše obvodačka vybírá za všechno, i za to co nemá. Člověksi může stěžovat u pojištovny, může si stěžovat o asociace lékařů... Ale je to těžké, když si stěžuje sám. Je to pak slovo proti slovu, ona řekne že to tak není. Tohleto se mi fakt nelíbí, když soukromí (ona soukromej doktor je) vybírají poplatky i na jaké nemají nárok a zblblí lidé jim to vždy dají, protože se ani nestaraj co vlastně platit maj a co už ne... Viz ona dala příkaz vybírat peníze i za pouhé změření tlaku, což se nesmí. Vybírat peníze se smí jen za to, když tě vyšetří. A to vyšetřování je taky "sranda" - od stolu na tebe koukne co ti je, maximálně se koukne do úst a to je všechno. Naštěstí tam jdu jednou za rok... Před měsícem jsem bohužel byl marod, takže koukla se... Ptala se zda mi trhali mandle, což není pravda... Napsala antibiotika... A ono světe div se, pak když jsem si čet příbalovej leták, tak to nesmí brát lidé se sennou rýmou, kterou silně trpím a na kterou mi ona předepisuje každé tři měsíce balení léků... Ale dopad jsem ještě dobře, babičce chce vždycky předepsat nějakej penicilin, na kterej je ale silně alergická a má to v papírech. A pak takováhle lékařka nejenže může ordinovat, ale i vybírá poplatky navíc, které jí jdou přímo do kapsy a které asi nedaní, že.

                    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 10:22 |  
                      0 0

                      Přesně.. tyhle praktiky byly vždycky, ale dřív se to honilo přes body za úkony a platil to stát, resp. pojišťovny. To už zase neni tolik o poplatcích jako o nefunkčnosti kontrolních mechanismů a zneužití pravomocí. Nějaká babička si chudák nepude stěžovat, ani neví kam a jak a že vůbec může:( A Záleží prostě na člověku, no.. někdo chce rejžovat na všem a odbývá to, ale ono se to každýmu nějak vrátí, já na to věřim.

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      slimak     před 16 lety 16.12.2008 17:54 |  
      0 0

      zdravím,
      myslim, že nasazeni Kindela muzeme temer vyloucit, nepochybuji o jeho talentu, ale preci jen. Ligu si jeste nezahral a ani na lavicce se neobjevoval. Budu moc rad, kdyz dostane on + černý, hošek, jablonsky, kolarik, vácha a held šanci v přípravě áčka. O Kindelovi mluvil i Matej, že si ho trenér připravuje na jeho místo, snad se časem prosadí, ale ted proti ajaxu by to byl velky risk.
      taky si myslim, že bychom meli hrat bez necky od zacatku, chtelo by si vyzkouset hru bez neho.
      od zapasu ja treba necekam vubec nic, respetkive nevim co cekat. muzem dostat dardu nebo prekvapit, bojovat a vyhrat, fakt nevim..
      moje sestava :
      Diviš - Krajčík, suchý, brabec, šiklič - Ivana, tavares, šmicer, Jarolím,Janda - toleski

      chce to behavejsi sestavu bez cerneho a se šmícou kvuli zkusenostem a schopnostem udrzet balon. Od Ivany cekam aktivni hru z prave zalohy. Od Jandy aktivitu z leve strany a kvalitni defenzivni praci vcetne napadani, musim rict, ze svento me minule zapasy moc nepresvedcil, inu uvidime :)

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        slaviator     před 16 lety 16.12.2008 18:11 |  
        0 0

        Proč velkej risk? O nic nám nejde, těžko vyhrajeme o tři a více branek abychom neskončili ve skupině poslední. Takže fakt nám jde o nic, ideální šance podle mě otestovat hráče širšího kádru, zda mají na to hrát za Slavii. Ale jak říkám, nesoudit je jen podle tohohle jediného zápasu, spíše by nám to i mohlo ukázat, zda ty náhrady v týmu za Necida a Krajčíka máme, či zda budeme muset někoho v zimě koupit...

        BTW Rajnoch za 30 milionů (!) do Chotěbuzi (?). A já si říkám, zda náhodou bychom tuhle částku také dát nemohli? Není hráč jako hráč a o Rajnochovi se ví, co umí. Solidní hra na stoperu, dobrej i v záloze, dobrá střelba z dálky, je konstruktivní... Když vezmu i prohlášení dřívější, že Slavia by ve vyjímečných případech za hráče 30 milionů byla ochotna dát (Doležalova slova), tak proč ho nezkusit? Tavares může v létě odejít, byť v onlinu na idnesu se vyjádřil trochu jinak... Ale myslím, že pokud o něj skutečně má zájem nějaký prvoligový francouzský klub, že ho asi neudržíme (pokud ten klub patří k lepšímu průměru alespoň). A o možném odchodu Suchého se mluví každý půlrok. Brabec nehraje minimálně poslední měsíc a půl či dva měsíce dobře, zápas co zápas vyrobí nějakou chybu (byť možná díky špatné - respektive hodně mizerné - komunikaci mezi Vaniakem, Suchým, Brabcem a Tavaresem), Latka bohužel na Evropu nemá. Podle mě by byl Rajnoch dobrej kauf.

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          slimak     před 16 lety 16.12.2008 18:24 |  
          0 0

          takoveho hrace muze prilis svazat nervozita a take sehranost s hraci nemuze byt idealni. myslim ze casu na testovani Kindela bude jeste dost.

          rajnoch, to uz je takovej evergreen :)
          ale proc by boleslav posilovala konkurenci takovymto hracem a dalsi vec je mzda - ta kterou mu nabidne tym bundesligy, my mu dat proste nemuzem..to ale nic nemeni na tom, ze bych ho tu rad videl, je to ovsem nerealne..docela se rajnochovi celkem divim, ze by odesel do Chotebuzi?? nevim nevim, jestli v lete obmitl nabidku z serie A (udinese?) a ted by sel do temer nejhorsiho a nejchudsiho tymu ligy?

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            slaviator     před 16 lety 16.12.2008 18:54 |  
            0 0

            To je pravda, jenže sehranej není ani Šiklič... :) A sehranej se stopery není ani Kuba Diviš, takže dle této logiky by měl chytat Vorel, kterej ví jak za Suchým s Brabcem reagovat.. :))

            Proč by Boleslav posilovala konkurenci... Mno, nedělám si iluze že by si Šetrle vzpomněl, kde taky dříve pracoval (zdravíme Boleslav! :) ), ale co třebas nabídnutá částka? Nepouštět se do nějakých bombastických předhánění, ale prostě (pokud by to bylo možné, jako že bychom měli dostat peníze za Necku a možné by to mohlo býti) jim dát těch třicet milionů na dřevo? To by je mohlo obměkčit:-) A Rajnoch by taky určitě jednou v životě chtěl vyhrát titul, nehledě na to že na KJ vzpomíná v dobrém a tak by se části mzdy také mohl vzdát, nemyslíš? :)

            Jinak s tím Udine jsem to tu psal, jak to (nejspíše, určitě to ví jen v klubu)) bylo. Udine si prostě vyhlédlo nějaké náhrady za Zápotočného, mezi nima figuroval i on, ale nakonec se rozhodli pro jinou cestu. Ale nevím, zda s tou Chotěbuzí už to není takovej evergreen, loni v zimě tam měl jít Goce Toleski, podle Jiřího už tam pomalu podepisoval smlouvu dokonce - a kde skončil? Takže právě ta Chotěbuz mi "vlila" novou krev do žil a novou naději:)))

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              slimak     před 16 lety 16.12.2008 19:08 |  
              0 0

              a co ta mzda v zahraniční oproti té u nás?
              vem si, že když boleslavi nabídne chotebuz 30 mil a kdybychom to nabidli nahodou my. koho si vybere? no Němce..my bychom mohli maximalne dat k tomu jeste nejakou hrace. A myslim, že by si bolka vybrala Vachu, k tomu Jablonskyho a nazdar. To bych velmi nerad a ani bych se nedivil, kdybychom na to pristoupili :) ale to uz tady vazne moc fantaziruju :))

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                slaviator     před 16 lety 16.12.2008 19:17 |  
                0 0

                Ta mzda by byla sice vyšší, ale vyšší máš taky náklady. Byť pravda, Chotěbuz není třebas Berlín, Londýn nebo i ten Brusel... Takže dejme tomu, že mzdu by mohl mít třebas třikrát větší, náklady by byly větší o 50%. Nevím přesná čísla, ale dalo by se to zjistit...

                A koho by si vybral? Věřím, že kvůli reprezentaci, kvůli tomu aby se potkal znovu s KJ, kvůli tomu aby vyhrál nějakej ten titul... Kvůli tomu, že vlastně stejně bydlí asi sto metrů od Ďolíčku, takže by to měl nyní pár minut chůze do "práce"... Tak věřím, že by si v tom případě vybral nás. :)

                • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                  Pedro08     před 16 lety 16.12.2008 19:37 |  
                  0 0

                  Tak jelikož přes týden pobývám v západním Německu, ale povinné ručení, zdravotní pojištění atd. platím v ČR, tak můžu zcela zodpovědně říct, že náklady na bydlení jsou v Cottbusu nižší než v okolí Prahy, jídlo je levnější, elektřína nepatrně dražší, ovšem nemyslím, že to by byly zásadní položky v Rojnochově spotřebitelském koši.
                  BTW, ty náklady v cizině jsou opravdu proti Praze minimálně srovnatelné, než se nám narodily děti, tak jsme se ženou rok dělali v Luzernu a 50m2 byt nás stál měsíčně 400 franků. Při mzdě cca 5000 netto to je s podmínkami zde v Praze nesrovnatelné. Takže ty náklady nehrajou roli. Je to o tom, že prostě dostane víc a ruku na srce, za méně nemá důvod pracovat nikdo nikde. Takže chápu, že radši půjde do Německa, já bych tam šel radši taky. Bundesliga je bohužel v současnosti více než Slavia.

                  • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                    Pedro08     před 16 lety 16.12.2008 19:40 |  
                    0 0

                    Tím západním Německem jsem myslel to, že i v tom západním je to srovnatelné s Prahou a ve východním je to spíše levnější. Třeba v Chemnitzu, Halle, Lipsku, Frankfurtu na Odrou atd. jsou k sehnání byty za nižší ceny než v Praze a příjmy jsou přeci jen vyšší.

                  • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                    slaviator     před 16 lety 16.12.2008 20:32 |  
                    0 0

                    Jo, tak Ti teda budu věřit.. :-)

  2. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    quelhar (admin)     před 16 lety 16.12.2008 19:58 |  
    0 0

    Ocekavam podobnou sestavu jako autor clanku, sam bych rad videl v sestave Siklice. Nemyslim, ze by o nic neslo. Porad plati, ze jakykoli bodovy zisk nas v koeficientu posune pred Levski Sofia, coz muze za pul roku hrat zasadni roli v nasazeni v predkole LM (pokud se tam teda dostaneme). Osobne od zapasu nic neocekavam, i z hracu vyznelo v rozhovorech, ze jsou uz myslenkama na dovolene. Jakakoli neprohra bude vyborny vysledek a do jiste miry prekvapeni.
    Dulezitejsi veci ohledne Slavie prinese prestupni obdobi, ne tento zapas. Z hlediska fanouska jsem opravdu zvedavy, jak treneri vyresi 10. a 11. ledna sestavu, protoze Slavia bude zaroven hrat Tipsport ligu a zaroven Vikend sampionu. Osobne doufam, ze v O2 arene nebudou jen kluci z becka.

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      slaviator     před 16 lety 16.12.2008 20:27 |  
      0 0

      Pokud se nepletu, podobné dilema měly loni Teplice. A nakonec A tým odehrál dopoledne Tipsport a odpoledne Víkend šampionů...

  3. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 20:04 |  
    0 0

    Tak tenhle odstaveček ze Sportu ve mně vzbuzuje naději. Ta tipovaná sestava už teda méně, ale je to jen tip.

    Chytat bude Diviš

    Před zápasem s Ajaxem řešil slávistický kouč Jarolím několik otazníků v sestavě. Jisté je, že místo vyloučeného Vaniaka bude chytat Diviš! „Rozhodli jsme se dát přednost mladšímu z dua Diviš, Vorel,“ potvrdil Jarolím.

    Slávisté trénovali variantu s jedním i dvěma hroty. Připraveno je opakování loňského tahu s Šenkeříkem na pravém kraji zálohy. „Nacvičovali jsme to. A pokud trenér tuto variantu zvolí, jsem připraven hlásí záložník.

    Téměř jistě bude hrát záložník Janda. „Obecně chci dát šanci některým hráčům, kteří nebyli tolik vytíženi, ale nechci sestavu úplně překopat,“ pravil trenér Karel Jarolím. Kvůli lehčímu zranění zřejmě nemůže nastoupit Latka, snímž Jarolím původně počítal.

    Pravděpodobná sestava: Diviš – Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček – Šenkeřík, Jarolím, Tavares, Janda, Černý (Švento) - Necid

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      slaviator     před 16 lety 16.12.2008 20:30 |  
      0 0

      Super. Tohle je taky dobrý, když brankář ví s předstihem, že bude chytat...

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      zz     před 16 lety 16.12.2008 21:15 |  
      0 0

      Zdravím Tě Bulldocku,
      souhlasím s KJ dát šanci dalším hráčům a prověřit je v těžkém zápase. Takže bych dal šanci Šikličovi, Divišovi, Šenkeříkovi, nevadí mi ani Černý s Jarolímem. Není třeba zkoušet vyzkoušené hráče jako Šmicer, Švento, Hubáček. Místo Necida bych postavil Toleskiho nebo Ivanu, ať si vyzkoušíme variantu bez Necida. Variantu s druhým DZ Latkou bych nepovažoval za dobrý nápad. Chce to rozloučit se s poháry důstojně a nedostat nakládačku.

      Pokud jde o pravidlo 6+5, mám jiný názor. Považuji ho za sociální inženýrství. Platini se s tímto návrhem chová jako fotbalový Mičurin. Připomíná mi to podobné návrhy levicových intelektuálů ve Francii, že zkrácením týdenní pracovní doby zvýšíme zaměstnanost. Samozřejmě, že to nepřineslo slibovaný efekt. Bohužel Francie je hodně levicová, silné postavení mají odbory a podle toho to vypadá. Proto mě nepřekvapuje tento návrh Platiniho.
      Ve skutečnosti by ublížil kvalitě fotbalu. Řada klubů dlouhá léta pracovala na určitém systému a teď by ho musela opustit. Stačí se podívat na Arsenal. Fotbalu neubližuje, že některé kluby mají v základní sestavě většinou jen cizince. Když se podíváme na výsledky německé, španělské, italské reprezentace, tak jsou stále na špici. I Anglie má stále mimořádně kvalitní hráče a je to vidět i v právě probíhající kvalifikaci. Z jednoho neúspěchu Albionu se udělal zbytečný humbuk kolem počtu cizinců. Prostě nesnažme se měnit něco, co dobře funguje. V konečném důsledku na to doplatí jen fotbal. Snaha o určité rovnostářství ve fotbale není dobrý nápad.

      Pokud jde o český fotbal, navrhované pravidlo by mu ublížilo a vůbec bychom si nepolepšili. Hlavně kluby v pohárech. Český klubový fotbal trpí velkým deficitem peněz a je závislý na přestupech do ciziny. Co by nastalo, kdyby se omezil počet cizinců v top ligách jako je anglická, španělská, italská liga. Kvalitní, ale přebývající cizinci by odešli do jiných lig, které jim mohou nabídnout dobré podmínky jako jsou holandská, francouzská, turecká, norská, ukrajinská, ruská, německá, belgická.... Určitě by nešli do české ligy, která by je nezaplatila. Další část by hrála třeba druhou anglickou ligu, druhou italskou, německou, které by se zkvalitnily. Tedy výrazně by si polepšily některé soutěže, kde je relativně více peněz než v chudé české lize. Proto by českým týmům nepomohl ani nový model LM. Bylo by mnohem těžší se dostat přes dánského, norského, rakouského, řeckého, belgického, švýcarského mistra. Navíc nahoru půjdou díky ropě i státy bývalého Sovětského svazu jako Azerbajdžán a spol.

      Pokud jde o české hráče, tak top hráčů jako Rosický, Čech by se uvedené opatření nedotklo. Nadprůměrných hráčů jako Fenin, Piták. Bednář patrně taky ne, a pokud ano, tak najdou uplatnění v jiných soutěžích jako je holandská, belgická, ukrajinská....
      Někteří hráči jako Štajner, Trojan, Kučera by našli uplatnění v druhé lize v Německu.
      Pak je kategorie průměrných hráčů jako Švejdík, Bajer, Schulmaister by se vrátili domů. Podobně jako hráči, kteří jsou na konci kariéry. K čemu by vedl návrat průměrných hráčů z ciziny a příchod cizinců, kteří budou volní na trhu. Povede to k tomu, že méně prostoru dostanou mladí hráči, což bude znamenat špatnou zprávu pro český fotbal. Ubude peněz z přestupů hráčů do ciziny, liga zchudne. Nejtalentovanější mladíci typu Necida, Rosickýho, Morávka stejně odejdou. O ně bude pořád zájem. Ale o hráče jako Mazuch, Kalouda, Hable nebude zájem a kluby budou tratit. Někdo si řekne, tak je koupí Slávia, Sparta. Otázka je, za co by je koupila a i kdyby je koupila, dokázala by je později dobře prodat se ziskem, když na trhu o ně nebude zájem vzhledem ke konkurenci cizinců. Prostě ubylo by peněz v českém fotbale, kvalita českého fotbalu by šla dolů a české kluby by v pohárech byly na tom ještě hůře. Protože by nemohly finančně konkurovat zemím jako Norsko, Turecko, Belgie, Rakousko, Švýcarsko, Norsko, Dánsko a další, takže ano nový model LM by nám nepomohl. Kvalita soutěží uvedených zemí druhé a třetí kategorie by šla díky přílivu cizinců výrazně nahoru. Naše soutěž by jim nemohla konkurovat, i kdyby se vrátili někteří hráči z ciziny a přišlo i více cizinců. Proto jsem proti návrhu Platiniho a považuji ho za špatný. Neměňme něco, co funguje.

      Jinak se nepotvrdily předpovědi Tantalose, že vlastník Sparty má velké problémy. V pátek kapitalizuje na valné hromadě klubu svou pohledávku ve výši 100 mega, kterou uhradil ztrátu Sparty. Lze předpokládat, že příjmy z prodeje Kadlece a Slepičky půjdou na velké přestupy. Sparta by měla mít na jaře výrazně kvalitnější kádr na každém postu. Znovu se má jednat s Uhrinem, je možné, že Chovanec nakonec nezůstane trenérem, ale může se vrátit. na funkcionářský post.
      Ale je jasné, že pokud Spartě nevyjde jaro a příští sezóna, tak donekonečna její majitel nebude hradit ztráty v rozpočtu a dluhy. Pak by se musel výrazně snížit budget, který by odpovídal realitě.

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 22:27 |  
        0 0

        Přeju dobrej večer!
        No, pravda, ve Francii jso uodbory svaté a stávkování národní sport:-) Je to samozřejmě slovo do pranice. Já si třeba myslím, že právě uvolnění těch hranic ještě popostrčilo absolutní špičku v Evropě, takže se vdzálila těm řekněme tradičně silným klubům. Nejlepší kluby mají parní válec konkurence v podobě ropných a jiných magnátů v zádech a to mi nepřijdou dvakrát rovné šance. Takže pokud žádáš volný pohyb hráčů, může se to zdát jen jako rovnostářství podle jiného principu (zájmu). A vlastně už to, že se fotbalem velmi problematicky, pokud vůbec, vydělává, nazančuje, že je to opravdu specifický obor, chceš-li byznys. Takhle by se trochu přibrzdily ty čachry, mělo by to asi i efekt ten, že by se manažeři netrumfovali zvyšováním nabídek a to by přispělo k větší finanční stabilitě klubů. I když možná tomu nerozumím. A já spíš upřednostňuji vyrovnanější klání, než extrapřevahu na jedné a slabotu na druhé straně spektra. V NHL to řeší platovými stropy, což se sice nelíbí tradičně bohatým klubům ale divák to většinou kvituje, liga je vyrovnanější a dramatičtější, odpadají outsideři. Já bych se chtěl dobrat k podobným cílům, byť netvrdím, že zrovna tole pravidlo je to nejlepší, přijde mi, že by mohlo prospět. Když pominu to, co si myslím o národním charakteru mužstev, že by měl být nějak zachován, tak řeknu stručně, že je mi vcelku jedno, co to přinese Realu a Arsenalu, ten bude mít kvalitu vždycky, ale spíš mě zajímá, co by prospělo Slavii, Baníku, Spartě.. S otázkou reprezentace bych to moc nespojoval, tohle na ni vliv mít moc nebude. Ale o tom kupčení s naturalizacemi jsem ti psal svůj názor. Je vážně neprověřenou otázkou, jaké by to mělo výsledné dopady, to se nedá nikdy domyslet. Zmínil jsi negativní vliv na růst mladých, to bych neviděl jednoznačně. V minulých dnech jsme zase řešili opačný extrém, kdy mladí utíkají předčasně či do rizika. K tomu zase přispívají ty volné přestupy, manažeři jim seženou lepší finanční podmínky, ale ne vždy tomu odpovídají ty sportovní. Navíc je tlak kupovat mladé hráče, kdyby z nich něco vyrostlo. Je všechno otázka liberalistů a regulátorů, konzervativců. Všechny tahy, kroky a trendy v moderní společnosti, ekonomice, vývoji jsou v podstatě pokusy, jejichž platnost či omyl se třeba projeví za 10, 20, 50, 100 let..
        Jak jsem psal Lukášovi, nechme se překvapit, ještě to neplatí a dá se to zase změnit.

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          slaviator     před 16 lety 16.12.2008 22:34 |  
          0 0

          Platové stropy by nebylo ve fotbale tak těžké obelstít. Stačilo by, aby třebas takovej Terry byl oficiálně kmenovým hráčem CSKA Moskva, které taky patří Abrahamovičovi, a v Chelsea hostoval. Plat by se ale počítal CSKA... Nebo by si koupil ABrahamovič nějakej klub na Čukotce a Terry by hostoval v něm. No problem. Obejít se dá vždycky všechno. Zavedeš pravidlo 6+5 a začne kšeftování s národnostma a pasama ve velkém... A kor Angličani a Frantíci, i když teď hlavně Angláni nejvíce brečí, tak by na tom moc neprodělali - snad každej ten Afrična má nějakého toho anglického příbuzného... Nějakého toho dědečka či babičku... A kdyby ne, tak by se to mohlo "vyrobit", to si nemysli.

          Škoda. Taky bychom pravda mohli dát pas italskému reprezentačnímu obránci Panuccimu (po matce je to Čech) a mohl by hrát vedle Sucháče ve Slavii, ale což. :)

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.12.2008 23:20 |  
            0 0

            Právě proto platové stropy jsou pro fotbal dost problematické. Už v tom, že je hafo lig s různou kvalitou a spektrem. Vem si, že NHL je jedna soutěž a takový hegemon (a zároveň homogenní záležitost), že si to může dovolit. Tady je to nereálné.. Takže se musí vymýšlet jiné "sociální inženýrství" :) Nebo to necháme na neviditelné ruce trhu a za pár bude hrát mistr GL 2. předkolo intertota :-)

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              slaviator     před 16 lety 17.12.2008 07:14 |  
              0 0

              Právě proto ať si teda každá ta liga udělá vlastní strop teda... A nebo ať se to vezme dle nějakého vzorce, viz ty fanoušci. Čím více chodí fanoušků a čím více se vybere na vstupném, tím přímo úměrněji se dá dát více peněz na platy... A myslím, že by to právě mělo i ten vedlejší efekt, že by se kluby musely fakt snažit, aby lidi chodili.

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 10:27 |  
                0 0

                To si myslim, že by bylo právě nejhorší, kdyby každá liga měla vlastní strop. .Si vem, že šp. liga by to stanovila o 20% výš než PL nebo italská a pak by se hráči futrovali tam. To je prostě těžký na vymejšlení, ale nějak by se s tim pracovat mělo.

                • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                  slaviator     před 16 lety 17.12.2008 15:54 |  
                  0 0

                  A kdyby měly všechny strop třebas dvacet milionů eur ročně na platy, tak Anglie, Španělsko, Itálie, Německo, možná Rusko a Francie by na to doplatily a nás by se to vůbec nedotklo... :) Nevím no. To mi nepřijde fér.

                • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                  slaviator     před 16 lety 17.12.2008 15:54 |  
                  0 0

                  A kdyby měly všechny strop třebas dvacet milionů eur ročně na platy, tak Anglie, Španělsko, Itálie, Německo, možná Rusko a Francie by na to doplatily a nás by se to vůbec nedotklo... :) Nevím no. To mi nepřijde fér.

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        tantalos     před 16 lety 17.12.2008 01:04 |  
        0 0

        Se závěry ohledně postavení J&T bych se neukvapoval. J&T jsou především developeři, mají hodně rozdělaných projektů, o které teď už nebude zájem. (Zájem možná bude, ale penízky ne.)
        Zatím na ně evidentně banky netlačí, ale o krizi se mluví teprve krátce, těžké chvíle teprve přidou, až budou chtít banky úvěry splatit - vůbec bych se nedivil, kdyby se narychlo hledal pro Spartu nový majitel. Zvlášť když původní plány J&T a Košťála na to, jak udělají z atletického stadionu na Letné luxusní hotely a centrum, jsou evidentně na dlouho zablokované.
        400 milionů nejsou malé prachy ani pro J&T a budou se těžko shánět, zvlášť když šance, že si je Sparta vydělá, jsou víceméně nulové.
        Ostatně zadlužená je i Slavia a má veliké štěstí, že může prodat Necku a Sucháče, tím by měla být z nejhoršího venku. Jen aby teď nedala zase prakticky za hubičku na hostování s opcí další své naděje.

  4. tn.cz

    slaviator     před 16 lety 16.12.2008 21:12 |  
    0 0

    Tohle je zajímavé docela, dva odstavečky ze článku z tn.cz... Ale je to vlastně jen potvrzení toho, co tu někteří píšeme. Že Sparta na tom není dobře...

    "Po nastínění situace v Olomouci se Kubíček pustil i do lehké analýzy směrem k ostatním klubům. “Problémy budou mít kluby, které mají dluhy a zároveň platí hvězdné hráče. To jsou pohledávky, se kterými nebudou moci hýbat. Jenže kvůli krizi se jim sníží příjmy od sponzorů a najednou nebude tolik peněz na provoz a podobné záležitosti.“

    Kubíček mohl mít na mysli například pražskou Spartu, za kterou stomilionové manko v rozpočtu zaplatila finanční skupina J&T. Nic to ale nemění na faktu, že i přes tuto finanční injekci dluží Sparta dalších 400 milionů. Podle šéfa Letenských se v tomto případě jedná o zdravé bankovní úvěry."

  5. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 09:41 |  
    0 0

    Zdravím, na dnešní zápas se těším, jak říkal Jakub Diviš na slavia. cz, jde o čest a to není malo, vzpomeňme jak negativní reklamou jsou pro slavii dosavadní "nulové" výsledky v uefě, taky jde o další konfrontaci s evropským fotbalem a další zkušenosti pro naše hráče. Velká událost pro Diviše, jeho nasazení bych se nebál, ať ukáže, co v něm je, nemá co ztratit, když udělá nějakou chybu, nikdo ho snad za to neodstřelí, to se stává i těm nejlepším golmanům, Čech y mohl vyprávět.. takže jde o to, aby si otestoval svoje síly a schopnosti. Souhlasim s KJ, že je dobré vyzkoušet některé hráče, Jandovi by mohl pomoci návrat na místo činu, Šenkymi taky, zkusil bych i Šikliče. Do středu zálohy bych dal ale Šmícu, jeho zkušenosti jsou třeba pro uklidnění ostatních. takže třeba takhle - Diviš - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Šenkeřík, Janda, Tavares, Šmicer, Švento - Necid

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 10:39 |  
      0 0

      Souhlasím s tvojí sestavou, ale myslím, že Kj tam nějak zabuduje MJ (místo Šmícy nebo Jardu (místo Dušana). Ale Jarouš v Uefě umí překvapit:-) viz odvety s Tottenhamem nebo Fiorentinou. Mně se zatim líbí o něco víc než MJ, pokud hodnotím posily z loňska, ale oba maj velké problémy při bránění a oba nekopou standartky nijak zázračně. Nejlepší na standartky jsou Volda, Šmíca a Matej.. zvlášť za tuhle variantu jsem moc rád.. podle mě je to hedna z nejlepších standartek. . nalejt na ránu a pak už jen záleží jestli trefí bránu, nebo ne, případně to může kdokoliv tečovat. Tijani umí dobře přímáky, ale rohy taky nekopne dál než na přední, ale viděli jsme už, že dobrou střelu z přímáku umí i Ivana nebo Goce.

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 10:48 |  
        0 0

        Ja bych z tyhle dvojice dal spis prednost MJ, jarda sice prekvapil na tottenhamu, ale od ty doby nic moc, navic pokud bude nalevo misto dusana na ajaxu, mame uplne vyrazenou levou stranu hriste, kde se Jarda stejne vetsinou nepohybuje, zustaval by tam sam Hub ci Siklic, to by nebylo dobry. Jarda by potreboval uplne zmenit navyky, nehrat do sirky, davat balony rychle dopredu, vracet se po ztrate mice nikoli vyklusem.. v budejovicich byl leadrem, ktery hraje dopredu a kdyz tam ztratil mic, bylo to na ostatnich, aby s tim neco udelali, kdyz padl gol, nic nedelo v zasade:-).. hra za slavii je jina odpovednost... U MJ vidim pokrok, snazi se v ramci svych moznosti.

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 11:03 |  
          0 0

          No, oni jsou typově podobní, ale tím, že je Jarda levák je automaticky strkán n lajnu, přitom pro moderní křídlo taky nemá předpoklady. Je lepší v individuální technice, vedení míče, na podhrotu se mi líbil nejvíc. Ale moc dlouho balon vodí a to si může dovolit leda proti Kladnu, ro mu musí KJ vysvětlit! Na obranu MJ musim říct, že on se ve Slavii zlepšil víc, řekl bych, ale pořád mi chybí větší míra toho, co se čeká od středního ofenzivního záložníka. . že dokáže dát pas nalevo napravo dopředu, rychlý, dlouhý a nečekaný a hlavně přesný! V tomhle byl LJ o dost vyspělejší a navíc k tomu přidal velké penzum černé práce dozadu. Nicméně ve standartkách jsou si rovni:)

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 11:21 |  
            0 0

            No, ve standardkách byl Lukáš horší, ty měl fakt strašlivý. Ale jinak byl Lukáš pracovitější, rychlejší, hral lip dozadu, hlavne ale byl aktivnejsi, proste byl na tom lip fyzicky podle me, n a obcas dokazal davat na standu prihravky z jedny:-)). MJ se proti tomu hrozivymu zacatku na jare (viz tottenham doma) hodne zlepsil, ale jak rikas, porad tomu chybi vetsi aktivita, vic finalnich prihravek, nakonec i koncovka je celkem slaba (ale ta byla slaba i u Lukase), co bych od stredniho zaloznika ocekaval, jsem snad videl jen proti kladnu a teplicim, jenze tam ho nikdo tesne nebranil, proti silnejsim souperum typu zilina nebo boleslav se neprosazuje.

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            slaviator     před 16 lety 17.12.2008 15:57 |  
            0 0

            On je průšvih ale i to, že Jarda je nikoliv levák, ae pravák... Takže hraje ještě navíc přes nohu

  6. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    marek018     před 16 lety 17.12.2008 09:58 |  
    0 0

    Tak ve Sportu Matej Krajčík řekl, že dnes to URČITĚ není jeho poslední zápas za SKS! Tak snad se s vedením nějak domluví a nepůjde pryč.

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      martin08     před 16 lety 17.12.2008 10:48 |  
      0 0

      a na seznamu ebo centrumu?, ze si sednou az po zapase. jinak ze sportu se stava bulvarek pomalu..

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 12:15 |  
        0 0

        Mě se zase líbi tahle jeho odpověd:

        Uvědomujete si, že máte životní šanci k přestupu do většího klubu? Odehrál jste výborný podzim a budete prakticky zadarmo, což je v době ekonomické krize i pro bohatší kluby zajímavé...
        Nevím, já si na druhou stranu říkám, že mi je jedenatřicet a nacestoval jsem se už dost. Vytvořil jsem si své zázemí a rozhodně bych nebral jako prohru, kdybych ve Slavii zůstal. Jsem v ní nadmíru spokojený. Možná je to opravdu životní šance, ale tak já se na to nedívám.

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 13:44 |  
          0 0

          Všechny Vás zdravím a přeji pěkný den (doufám).
          Na Ajaxu bych byl rád za sestavu: Diviš - Krajčík, Suchý, Brabec, Černý - Šenkeřík, Janda(Jarolím), Tavarez, Belaid, Švento - Necid ( k němu by právě hrál Šenkeřík toho druhého útočníka a Janda by musel pomáhat Krajčíkovi), na druhé straně, když hrál druhý poločas Černý proti Ville na beku, tak jim to se Šventem docela klapalo. Mám z toho zápasu trochu "bobečky", ale, a to se budu opakovat, když se bude bojovat nadoraz, tak se jde štěstí naproti. Tak večer přátelé držme palečky. A s financemi v klubech? Každý by měl jíst jen tolik, na kolik opravdu má. U nás jsme bohužel mnohde zasaženi představou, že když nám někdo slíbí zadarmo třeba i pečené kuře do huby, tak proč ne, že. Kdo bude platit dluhy už nikoho z těch mnohých moc radši nezajímá, neb populární to přeci již není. No dosti již, zdravím Vás na Ajaxu a ať jste tam slyšet. Díky za to. Sokrates55

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            zz     před 16 lety 17.12.2008 15:24 |  
            0 0

            Zdravím Vás Sokrate,
            Černý na beku není dobrý nápad. Hráči Akaxu nebudou betonovat jako hráči Hamburgu, takže naši hráči budou pod tlakem. A proti rychlým hráčům Ajaxu poslat na beka Černého, je jako hrát bez levého beka. To už radši Hubáčka, který aspoň v defenzivě tolik nehoří jako Černý. A vzhledem k tomu, že Černý má deficit v rychlosti práce s míčem, tak nelze očekávat nějakou kvalitní podporu ofenzivy. Není možné vycházet ze zápasu s Hamburgem, neboť ten se zaměřil hlavně na bránění.
            Z Černého nikdy nebude dobrý levý bek, pochopili to i trenéři v Brně, když ho na tomto postu zkoušeli.

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 15:37 |  
              0 0

              Také Vás zdravím,
              víte myslel jsem spíš na ten zápas s Villou, kdy právě Villa tolik nebetonovala a tak tam místo bylo. Ale je to věc názoru a já Váš respektuji. Nakonec, možná že se objeví od začátku V.Šmicer a Černý tam vůbec nebude. Ale jak říkám, uvidíme. Sokrates55

        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 14:41 |  
          0 0

          Tak treba nejaka nadeje existuje, jsem rad, ze je Matej u nas spokojenej. Hrac jeho kvalit, kterej uz ve slavii neco odvedl a dokazal, ze je pro tym obrovskym prinosem, by si poradnou smlouvu zaslouzil, nejsem pro stejne podminky pro vsechny, nejlepsi smlouvy si podle me zaslouzi nikoli nove prichozi "hvezdy", ale hraci jako Matej. Tak uvidime, ale mejme na pameti, ze preci jen ten rozdil v penezich, ktery by dostal treba v nemecku, je asi citelnej...

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 15:18 |  
            0 0

            Zdravim, taky jsem rad, ze jeste nadeje existuje. Nicmene ve chvili, kdy se velmi nahlas mluvi o potrebe snizovani nakladu (a tim i platu) fotbalistum lze tezko cekat, ze by vedeni nabidlo Krajcikovi vic, nez bral doted. I to vyjadreni ve Sportu, kdy Krajcik pry rozhodne chce hrat za Slavii dal a Rosen tvrdi, ze nic neni uzavrene a ze zalezi na mnoha okolnostech, hovori za vse.

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 17:16 |  
              0 0

              Ja bych to takhle nebral. Zalezi na tom, kolik bral doted. Jestli bral tolik, co nejvetsi opory, pak pravdepodobne muze byt nabidka stejna nebo treba trochu vylepsena... chtel jsem rict, ze on si zaslouzi ty nejlepsi podminky, ktere slavie hracum nabizi.

          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

            zz     před 16 lety 17.12.2008 15:18 |  
            0 0

            Zdravím Martyni,
            já se bojím, aby Krajčík neskončil na Letné.

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 15:22 |  
              0 0

              Zdravím pane (zz),
              už tam skončil. Sokrates55

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                malan (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 15:55 |  
                0 0

                Zdravím pánové.Opravdu má smysl se zde navzájem strašit?:)

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 17:05 |  
                0 0

                Sokrate??? Jak to myslíte...

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                Khadgar     před 16 lety 17.12.2008 17:41 |  
                0 0

                Cože? Prosím o vysvětlení, ať kdyžtak nezvracím zbytečně. Děkuju.

            • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

              slaviator     před 16 lety 17.12.2008 15:59 |  
              0 0

              Tak zrovna Letná je místo, kde se Matej ukáže snad pouze v dresu Slavie.. :)

              • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                zz     před 16 lety 17.12.2008 16:24 |  
                0 0

                Doufám, že dnešní informace o zájmu Sparty o Krajčíka, je jen zbožné přání lidí z Letné nebo je to fáma. Sám víš Lukáši, za jak důležitého hráče Krajčíka považuji. A dodatečně zdravím.

                • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                  slaviator     před 16 lety 17.12.2008 16:26 |  
                  0 0

                  Také zdravím dodatečně:-)
                  Jo, ale na Spartě by chtěli půlku kádru Slavie... V létě chtěli Vaniaka, docela o něj měli velkej zájem, chtěli Necida... Nyní chtěj Latku, Šventa a že by chtěli i Mateje...?

                  • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                    zz     před 16 lety 17.12.2008 16:34 |  
                    0 0

                    Jenže za Krajčíka by zaplatili jen tabulkovné ve výši 1.5 mega. A vyřešili by pravou stranu obrany. Neb Voříšek je pomalý, málo konstruktivní a rádi by se ho zbavili. Uvidíme, jak to s Matějem dopadne.

                    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                      quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 16:38 |  
                      0 0

                      Verim, ze Matej ma alespon elementarni slusnost a ani ho nenapadne jeden den slavit pod kotlem v Edenu zabaleny do slavisticke deky a za par tydnu jit do pripravy na Letne, zvlast kdyz jediny duvod, ktery by ho tam mohl dostat, jsou penize (zadny sportovni zazrak ho tam neceka, spis naopak).

                      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                        zz     před 16 lety 17.12.2008 16:47 |  
                        0 0

                        Zdravím,
                        ano peníze hrají velkou roli. Na druhou stranu Sparta chystá velké nákupy, takže uvidíme, jak to bude se sportovní stránkou na jaře. A vzpomeň si na Labanta, Poborského.

                        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                          quelhar (admin)     před 16 lety 17.12.2008 16:52 |  
                          0 0

                          No, myslim, ze zadny z prestupu mezi Spartou a Slavii by nebyl srovnatelny s odchodem Krajcika. Labant nebyl zadnym milackem fanousku, Poborsky byl ve Slavii celkem kratce a do Sparty sel ze zahranici, totez Berger. Krajcik je ve Slavii dlouho a je u fanousku velmi oblibeny (dokonce tak oblibeny, ze by jeho odchod do Sparty nekteri mohli vykladat tak, ze on za to vlastne nemuze a ze za to muze nekdo jiny).
                          Nastesti je to snad jeste vice nerealna varianta, nez odchod do Legie nebo Stuttgartu.

                          • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 17:06 |  
                            0 0

                            Tak ja nevim, Labanta jsem mel rad.. :-)). Ale taky verim, ze tohle snad Matej neudela.. nabidka sparty snad ani nemuze byt tak dramaticky lepsi, kdyby slo jen o penize.. a ono teda jen o penize v tomhle pripade snad nejde..

                    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                      slaviator     před 16 lety 17.12.2008 17:16 |  
                      0 0

                      Jenže Matejovi by určitě nedali takovej plat, jakej má třeba Kisel s Matušovičem a Slepičkou (po pěti mil/ročně), protože musí šetřit. Nedivil bych se, kdyby v zimě do Sparty nakonec žádná větší posila nepřišla a přišli jen mladíci z ciziny z juniorek toho Charltonu apod... A kdyby byli z hostovaček postahováni Žofčák, Kóňa, Jeslínek...

                      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                        zz     před 16 lety 17.12.2008 17:20 |  
                        0 0

                        Aby ses nedivil, kdo všechno zamíří na Letnou. Krajčík není Kisel s Matušovičem, není to průměrný hráč.

                        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                          slaviator     před 16 lety 17.12.2008 17:52 |  
                          0 0

                          Tak věřil bych ještě tomu Blažkovi, že tam půjde... Ale jinak myslím, že to hasne...

                        • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 17:53 |  
                          0 0

                          zdravím zz, koukam, že od sparty očekáváš jakési čertoviny v tomto přestupním období.. že by na letné měli pocit, že doted málo utráceli a v tom je ten problém? Jsem skutečně zvědav, jakou kvalitu se jim podaří získat..

  7. Mimo téma článku...

    scoop166     před 16 lety 17.12.2008 18:04 |  
    0 0

    Kdyby to někoho zajímalo, nabízím "mistrovská"trika SKS - nechal jsem si je udělat pro sebe a pár známých a ještě mi jich pár zbylo... Takže, jsou dvě verze, buď s bílými nebo červenými rukávy - na hrudi je text SLAVIA PRAHA MISTR LIGY 2007/2008, vedle toho hvězda - viz http://www.flickr.com/photos/33451887@N03/sets/72157611363577170/ Cena je 250Kč, je velikost L i XL. A ještě jedna věc : z prohlídky v Edenu mám navíc jednu minci k otevření Edenu, tak ji zájemci můžu předat - za drobnou úplatu - lahvová/plechová Plznička ... :o) e-mail na mně = scoop166 [a] gmail.com , zdar a dnes jim dáme na oranžovou pr*del !!! :)

  8. Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 18:16 |  
    0 0

    Tak máme zraněného Dušana a Martina Latku, to trochu zužuje výběr.

    K Matějovi. Myslím si, že je celkem nesmysl uvažovat o jeho přestupu do Sparty. Ať má Sparta či nemá finanční problémy, tak se celý podzim spekuluje, že neplatí včas, dlouho už nevydělala na pohárech a možná se do pohárů nedostane. Její cesta bude zřejmě v nákupu perspektivních hráčů, které by vytáhla a prodala. Matějovi jen těžko nabídne něco výrazně jiného než my, to ekonomicky. Sportovně a lidsky pak rozhádanou kabinu, nejisté vztahy ve vedení, nejistotu na místě trenéra a příští rok možná bez poháru. Jsem si jist, že k přestupu by musel být nějaký velký stimul, ale nikde ho nevidím. Matějovi je 31, ve Slávii má své jisté, bojovat jinde o základní sestavu, sžívat se s jiným prostředím a s jinými lidmi, k tomu už obě strany musí mít hodně velký důvod. Prostě těmto spekulacím nevěřím. Je možné, že dostane nabídku z ciziny, která se neodmítá, ale nabídka Sparty model 2008 se odmítnout dá zcela klidně, už nám to ukázaly i minulé dny...

    • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 17.12.2008 20:36 |  
      0 0

      Zdravím Vás a přeji dobrý večer,
      svůj příspěvek jsem myslel tak, jak byl napsán. Tedy že ve Spartě už Matěj skončil (tedy , že se Spartou už dávno skončil). A to byla snaha o křečovitý vtip před právě začínajícím zápasem na Ajaxu. Tak mi to promiňte všichni, bylo to jen v dobrém -:)) Sokrates55

      • Re: Slavia uzavře podzim na Ajaxu

        slaviator     před 16 lety 17.12.2008 20:45 |  
        0 0

        Sokrate,
        takhle strašit.. :))))