Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia zítra vyzve Hamburk

Utkání pravdy zítra čeká Slavii v Poháru UEFA. Pokud chce v posledním utkání bojovat o postup do další fáze, musí vyhrát. Souboj to bude navíc pikantní i kvůli tomu, že za Hamburk nastupuje trenérův syn David Jarolím. "Pokud Hamburk prohraje, tak David určitě dostane dárek k Vánocům," řekl slávistický trenér s úsměvem na dnešní tiskové konferenci.

"Situace je taková, že hrajeme o všechno, domácí utkání Hamburku s Ajaxem nám to zkomplikovalo, protože Hamburk bude chtít klopýtnutí napravit a pojistit si postup do dalších bojů. Ale nám po dvou zaváhání nezbývá nic jiného než v zítřejším utkání vyhrát a zachovat si naději do posledního utkání s Ajaxem. K úspěchu vede jediná cesta - maximální nasazení všech hráčů a týmový duch, pak bychom mohli mít šanci. Teď se můžeme koncentrovat jen na tyto dvě utkání, takže věřím, že každý z hráčů, co nastoupí, odvede své maximum a společně uděláme vše pro to, abychom v utkání uspěli," řekl úvodem trenér Karel Jarolím.

Slavia letos v pohárech nemá střeleckou formu, jedinou branku vstřelil kapitán Brabec. Nevypisují se tedy prémie na střelce? "Prémie za vstřelený gól zatím nebyly, ale to, že se to neustále připomíná je pro hráče samotná motivace. Motivací je i výhra a bez vstřelené branky to nepůjde. Snad tam bude dostatečný hlad a vůle, abychom skórovali," uvedl trenér Slavie. Na tiskovce padl také dotaz na syna Davida Jarolíma. "S Davidem jsem mluvil dvakrát od posledního utkání v neděli a věřím, že ukáže, že je slušně vychován a bude se podle toho chovat a nebude nás tolik zlobit," pousmál se kouč. "Když Hamburk prohraje, tak David určitě dárek k Vánocům dostane, opačně nepřemýšlím," dodal s úsměvem.

Fanouškovské rozložení sil v rodině Jarolímů asi nebude jednoznačné. "Někdo z rodiny určitě bude spokojen," zamyslel se Karel Jarolím. "Jak je to rozházený, to zatím nevím," doplnil. "Lukáš by přál branku Davidovi, ale výhru nám. Maminka bude asi fandit synovi a dcera to má asi podobně jako Lukáš," zkusil předpovědět.

V obraně se bude hodně spoléhat na kapitána Ericha Brabce. "Zítra jde opravdu o vše, jen úspěch nás udrží ve hře o postup do dalších bojů. Celý tým je nachystán dobře a věřím, že zápas zvládneme," prozradil.

V základní sestavě by neměl chybět Marek Jarolím, bratranec Davida. "Zápas na hřišti bude stejný jako ostatní, rozdíl je v tom, že před zápasem je větší zájem médií. Na hřišti to vnímat nebudu a budu se snažit hrát jako v jiných utkáních a pomoci týmu k úspěchu," odpověděl na dotaz, jak vzájemný souboj proti Davidovi.

Do utkání určitě nenastoupí Ladislav Volešák, který je zraněn.

Očekává se návštěva kolem 17 tisíc fanoušků, vyprodáno tedy nebude. Lístky jsou stále v prodeji a koupit si je budete moci i během čtvrtka. Z Německa dorazí cca 2000 fanoušků. Slavia doporučuje se dopravit na zápas pomocí MHD a necestovat autem, parkování je v okolí stadionu složité.

Samotné utkání začíná ve 20:45, přímým přenosem vysílá ČT 2 i díky podpoře společnosti Fortuna.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    Koky (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 16:54 |  
    0 0

    Ohledně toho parkování, nejsem z Prahy a našel jsem že se v blízkosti stadionu nachází NC Eden v kterém je podzemní parkoviště. Dá se zaparkovat tam nebo je lepší využít jedno z parkovišť P+R na okraji Prahy a dojet do Edenu MHD?

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      slaviator     před 16 lety 03.12.2008 17:07 |  
      0 0

      Zaparkuj klidně v OD Eden... Ale radši jeď s nějakou časovou rezervou, abys tam našel fleka :)

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      coolair     před 16 lety 03.12.2008 22:05 |  
      0 0

      Píšou, ať jedeme MHD, ale že by zajistili posílení dopravy, to ne. Situace v MHD kolem stadionu je před zápasy i po nich naprosto katastrofální. Tramvají i autobusů jezdí stejný počet jako normálně, ale najednou jimi chce jet třeba o 10 000 lidí víc než obvykle... ale to Dopravnímu podniku ani Slavii evidentně nedochází.

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        slaviator     před 16 lety 03.12.2008 22:44 |  
        0 0

        Buď rád, že ještě nesníží intervaly...

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          malenfant     před 16 lety 04.12.2008 05:42 |  
          0 0

          buď rád že v tramvaji nepřetejkaj mušle jak v Edenu...

  2. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    quelhar (admin)     před 16 lety 03.12.2008 16:58 |  
    0 0

    Podzim konci, neni na co se setrit. Verme, ze se hraci vybicuji k maximalnimu vykonu. Sestava bude nejspise klasicka vyzkousena, tedy Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Hubacek - Jarolim, Tavares, Belaid, Svento - Smicer, Necid.
    Pokud nevyhrajeme, jeste porad nam muze pomoci i remiza, jednak z hlediska koeficientu (dostaneme se pred Levski, coz se muze za rok hodit) a i z hlediska postupu, kdy by porad bylo v Amsterdamu o co hrat. Verim, ze se hraci s fanousky na par tydnu rozlouci dobrym vykonem.

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 17:27 |  
      0 0

      Presne tak, neni na co se setrit a uspet muzeme pouze pri maximalnim nasazeni. Verim, ze toho budeme schopni, je za nami dobra liga a tym ma doufam touhu se konecne predvest v poharech. Sestava bude asi takova, jak pises. Svento dostane prednost pred Cernym, Jarda v pribrami nepredvedl, ze by byl po zraneni v dobre forme, do sestavy karel vrati belaida a jarolima. Ja bych Belaida i Jarolima nechal sedet, tijani nema formu a na marka to bude moc rychle. Dal bych prednost rychlostnim typum Jandovi a Ivanovi, v zaloze bych nechal tvorit Smicu.

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.12.2008 17:30 |  
        0 0

        Bohuzel, rychlostni Janda po zraneni za cely podzim nepotkal formu, naopak "pomaly" (porad to beru jako klise) Jarolim tahne ofenzivu. V top forme je malokdo.

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 17:42 |  
          0 0

          Ano, v poslednich par ligovych zapasech hral Jarolim dobre. Ale v poharu nezahral dobre ani jednou (tedy nepamatuju), stale si myslim, ze je to proto, ze to je na nej moc rychle. Navic Janda se mi v Pribrami zdal, ze by mohl pomalu tu formu nachazet, hru by tvoril Smicer. Ale je to teoretizovani, bude hrat jarolim

          • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

            slaviator     před 16 lety 03.12.2008 17:43 |  
            0 0

            A proč by nemohlo být Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Janda, Jarolím, Tavares, Švento - Šmicer - Necid? :)

            • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 17:46 |  
              0 0

              mohlo:-). ale myslim, ze to tak nebude.

              • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

                slaviator     před 16 lety 03.12.2008 17:50 |  
                0 0

                Mno, ve dvou řadách to mám na sto procent dobře.. :))))

                • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

                  mart     před 16 lety 04.12.2008 14:45 |  
                  0 0

                  myslis branu a Necida? :)

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 17:45 |  
          0 0

          Navic neni uplne nahoda, ze jsme v poharech zatim za ocekavanim. Nekteri hraci se zatim neumeji prizpusobit tomu, ze tempo je rychlejsi a na vsechno je malo casu. Stejne tak zahranicni souperi jiz nekolikrat nasadili na Krajcika dva chlapy, cimz ziskali na pravem kraji prevahu. Proto si myslim, ze by stalo za to udelat nejakou zmenu, neopakovat to, co v poharech nevychazelo (s vyjimkou druhe pule proti Aston Ville), zkusit dat napravo Jandu nebo Ivanu.

          • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

            mart     před 16 lety 04.12.2008 14:46 |  
            0 0

            ....nebo Senkyho. Hral tam vloni proti Ajaxu, a byl UUUUUzasnej.mart

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      slaviator     před 16 lety 03.12.2008 17:42 |  
      0 0

      Jak není na co šetřit? Hlavně v zimní přípravě musíme zářit, kluci taky nesmí být o Vánoce unaveni... To je vykořisťování... V Y K O Ř I S Ť O V Á N Í! :-))))

      Teď vážně: Ano, není potřeba už nikoho šetřit, musíme na hřišti nechat duši. Hráči musí po prdeli jezdit od první do poslední minuty, musí hrát tvrdě na míči, musí se snažit hrát po zemi a nenakopávat vše, musí se snažit překvapit HSV...

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:07 |  
      0 0

      tentokrát cítím,že vyhrajeme 3:2.Bude to hezký zápas plný gólů.
      Rozloučí se s námi Necka,ale asi i Sucháč,který podá mimořádný výkon a Hamburk ho určitě koupí za 100 mega.Přečetl jsem si ceny našich hráčů v transfermarketu a koukám,že Hub je tam za mega Euro.
      Ovšem hned poblíž je L.Došek ještě za víc.No kdo by ho nekoupil?

  3. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 17:59 |  
    0 0

    Ohledně té rychlosti. Jsem pomalu alergický na pojmy rychlostní typ, ostré kraje atd. atd. Platilo a stále platí, že nejrychlejší je myšlenka, druhá je přihrávka a až třetí je hráč. Nerad bych se dožil, že tým bude poskládán z hráčů jen rychlých, všichni budou krásně sprintovat, stíhat být okamžitě tam i zpátky a vytratí se technika, strategie, myšlenka. Fotbal není pánové atletika, ale prostá obyčejná kopaná... :-)

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 18:20 |  
      0 0

      zdravim huzgi, bez atletickych prepdpokladu si ovsem nestacis dneska kopnout, pac ti nekdo ukopne mic:-)). ale souhlasim v tom, ze neni rozhodujici rychlost na 100 m., ale start na mic, rychlost mysleni, dovednost pri zpracovani mice a rychla orientace a duraz v souboji.

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 18:33 |  
        0 0

        Souhlasím. Jen jsem chtěl napsat, že ten doopravdický fotbal dělají hráči jako Horvát, Polách, Matějovský, Otépka, Zidane, Ronaldino, Platini, Beckenbauer apod., nemohou to být žádní lenoši, ale nějací sprintéři také ne. Vzývat dokola jen rychlostní typy není podle mne to fotbalově správné, viz. český rychlík Žůrek končící někde ve Zlíně....

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 18:47 |  
          0 0

          žůrek je pako:-)). tomu by nepomohlo, ani kdyby mel stovku jako usain bolt. Ale jinak, líbil se ti fotbal, kteří naši "technici" hrali s fiorentinou, ve vaslui, v mlade boleslavi, v ziline? Ne, hezke zapasy to nebyly, protoze se nasi hraci nedovedli vyrovnat s tesnym pristupem a rychlosti soupere. pomalejsi technici pak nehrajou oku lahodici fotbal, ale hra je plna nepresnosti a ztrat balonu.

          naopak, dokaze-li tym hrat na rychle utoky na tri ctyri doteky, dokazeli byt u kazdeho mice drive nez souper, to je fotbal, kterej mam rad. to ma taky svou estetickou hodnotu, nebo ne?

          • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

            quelhar (admin)     před 16 lety 04.12.2008 06:57 |  
            0 0

            Stejni technici doma drtili Aston Villu tak, ze se za polocas skoro nedostala pres pulku...

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          Ravik     před 16 lety 03.12.2008 18:57 |  
          0 0

          Huzgi sice máš pravdu v tom, že dobře poslaný míč je rychlejší než Usain Bolt, ale ta nahrávka musí směřovat taky na někoho, kdo má předpoklady s ní naložit. A ten největší předpoklad je právě rychlost. u krajních hráčů a útočníků prakticky nezbytná. Je mi jasný, že Te k příspěvku vedlo neustále poukazování na rychlost (nebo spíše nerychlost) Tvého oblíbence MJ :-) Dle mě, krom startu na balon, zrovna pomalý není (na středního halva obstojně), ale problém je, že má pomalou hlavu. Nahrávku z jedné jsme snad od něj pořádně neviděl a jeho vedení míče, kdy přemyšlí kam míč poslat (místo aby se před zpracovnáním míče rozhlédl, zanalyzoval, poté zpracoval a hned přihraval tak jak se situace behem par chvilek vyvine, to od něj proste nevidím). Zítra nastoupí, to je jasné a očekávám že vyhoří, právě pro tyhle své nedostatky, které v lize nejsou tak umocněné.

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.12.2008 18:58 |  
          0 0

          Zdravím Vás přátelé a přeji hezký večer.
          Nejdříve vzpomenu dnešní zápas našich kolegů slávistů na ledě. Držím jim palec a přeju štěstí v boji. Náš zítřejší zápas a už jsem se tu přiznal, tak mám trochu "bobečky". Nějak se neumíme do toho pohárového zápasu položit, prostě to rozjet a hrát náš fotbal. Necháme si vnutit styl soupeře a zaskočit jeho taktikou. Tak tam zítra nechme duši a povzbuďme ty naše "kluky slávistický", aby dostali nějakou tu "sílu do žil", a skandování jako dopink. A jinak pane Huzgi, myšlenka je super věc, ale musí být dobrá. Doufám, že mi rozumíte - v dobrém :-)) Sokrates55

        • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

          slaviator     před 16 lety 03.12.2008 19:31 |  
          0 0

          Zdravím,
          jenže k čemu ti je technika, když na patnácti metrech co máš desetimetrovej náskok tě soupeř doběhne? A naopak, když na patnácti metrech ti uteče tak, že už ho nezastavíš ani za cenu faulu? Pak ti je ta technika vážně ku prospěchu

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:14 |  
      0 0

      Mně to nevadí,když se mluví o rychlostních typech hráčů.Tady koukám Josef Bican Slavia Praha 100metrů za 10,8 a přitom míč přilepený na kopačce,rychlost mu nevadila,naopak.Ty máš asi na mysli,že kdo je rychlej,ještě nemusí být fotbalově na výši.To máš pravdu,rychlost sama o sobě je v kopané k ničemu.A bonbonek:Marseille-Slavia Praha
      1:9.Branky:Josef Bican 9.A ať mi nikdo netvrdí,že měl Pepi na všechno víc času.No měl a bodejť by neměl,když běhal stovku pod 11 vteřin.

  4. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    zz     před 16 lety 03.12.2008 19:17 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    čeká nás zápas o vše. Pokud nevyhrajeme, tak jsme téměř ze hry. Zápas prostě musíme zvládnout. Soupeř není v nějaké oslnivé formě, ukázaly to jeho poslední zápasy. Chce to využít jeho slabin a eliminovat jeho silné stránky. Soupeř má kvalitu na krajích, ať už zleva Olič nebo zprava Piotr Trochowski. Kvalitní jsou oba útočníci Gerrero a Petrič, pokud bude hrát. Krajní beci podporují dobře ofenzivu. Uvidíme, kterým hráčům dá trenér Jol důvěru, často točí se sestavou. Takže je těžké odhadnout, jestli bude hrát třeba Marcel Jansen, nebo Aogo. Soupeř má dobré standardky, zvláště Matheijsen je výborný hlavičkář. To samé Demel a další hráči. Pozor na hloupé fauly v nebezpečných prostorech, Olič umí dobře zahrávat přímé kopy. Pozor na střely ze střední vzdálenosti od Trochowskiho, Oliče. Slabinou je rychlost stoperské dvojice, celkově defenziva týmu, dost gólů dostávají i ze standardek a po odchodu Rafaela Van Vaarta jim chybí klasický tvořivý střední záložník. Ani David Jarolím, ani Neves ho zatím nenahradili. Střed zálohy není rychlý, toho bychom měli využít. Stejně tak vysunout pressing a donutit obranu k chybám. Věřím, že naše záloha, hlavně střed, přehraje zálohu Hamburgu. Kombinační hra by měla být naší výhodou. Soupeř ví o Krajčíkovi, takže na něj postaví rychlého hráče Oliče. Chce to, aby Matějovi někdo na pravé straně pomohl, hlavně v defenzivě. Nelze očekávat od Hubáčka nějaké ofenzivní výpady, bude mít s rychlými hráči soupeře hodně práce. Od naší levé strany nečekám žádné zázraky.
    Pokud jde o sestavu, doporučil bych hrát s klasickými křídly. Jsou dvě varianty sestavy:Vaniak-Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček-Ivana, Jarolím, Tavares, Švento-Šmicer-Necid, teda systém 4-4-1-1. Druhá varianta se systémem 4-4-2. Záloha ve složení Janda, Šmicer, Tavares, Švento-Necid, Ivana. Jandu nikoliv pro jeho ofenzivní a kreativní schopnosti. Na to nemá. Ale pro jeho dobrou defenzivu, kdy by zajišťoval Krajčíka při jeho výpadech. Navíc je silný v osobních soubojích a dokáže vybojovat standardky podobně jako v Příbrami. Nechybí mu rychlost a důraz. Dobře pressuje. Není líný na krok. U první varianty se obávám, že Ivana nedokáže dobře plnit defenzivní úlohy, takže Krajčík bude zatažený, aby nedošlo k otevření prostoru.
    Slabinou soupeře je i brankář Rost, často udělá zbytečné chyby. Chce to střílet.
    Osobně očekávám sestavu, kterou tu napsal quelhar. Myslím, že Šmicera je v útoku škoda. Bylo to vidět v Příbrami, kde mu hra v záloze seděla. Pokud budeme kopat penaltu, poslal bych na ni Necida. Věřím, že už podruhé nebude opakovat stejnou chybu.
    Hlavně musíme hrát aktivně, nesmíme být pasivní a ustrašení. To je cesta k prohře. Doufám, že se Tomáš Necid rozloučí s Edenem vítězně.

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      slaviator     před 16 lety 03.12.2008 19:32 |  
      0 0

      Zdravím, sestavu vidím podobně... Akorát místo Milana Jandu. :)

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 00:46 |  
      0 0

      Zase ti mohu oponovat, že v zápase na Spartě seděl Šmícovi útok úplně maximálně. :-)

  5. 3. předkolo LM

    slaviator     před 16 lety 03.12.2008 20:11 |  
    0 0

    Tak mě dneska zarazila jedna věc..

    "Německé kluby zase sondují situaci kolem obránců Krajčíka a Suchého, ale je nepravděpodobné, že by Slavia prodala tři hráče základní sestavy najednou.

    Když totiž udrží slibně rozehranou partii v lize a stane se mistrem, postoupí do 3. předkola Ligy mistrů. A jen za účast v něm Evropská fotbalová unie (UEFA) týmům nově vyplatí dva a půl milionu eur."

    Skutečně se v příští sezoně jen za účast ve 3. předkole (!) LM získá 2,5 milionu eur?!?!

    • Re: 3. předkolo LM

      zz     před 16 lety 03.12.2008 20:20 |  
      0 0

      Zdravím Lukáši,
      nesmíš věřit všemu, co napíše pokleslý Sport. Oni pouze převzaly informaci od Novy, že Krajčík přestupuje do Stuttgartu. Podobně u Suchého. Nova radši říká, že Kerič jde do Ruska, ten jde do Německa. Cucají si to z prstu. Nemají to ověřené. Ono to s Márou Suchým nebude za tak žhavé. Vidím to na odchod Necida a možná Krajčíka.
      Že by se za třetí předkolo dávalo tolik peněz, tomu nevěřím.

      • Re: 3. předkolo LM

        slaviator     před 16 lety 03.12.2008 20:39 |  
        0 0

        psali to na iDnesu...:) což je to samé.
        A s tím Krajčíkem mě to pobavilo. Na druhou stranu, loni v zimě se taky mluvilo o zájmu Bayernu o Ferryho... :)

        A s tím předkolem jsem to slyšel/čet poprvé, takže mě to zarazilo. Nehledě na to, že mistr nepujde snad do třetího předkola, ale do druhýho, ne?

      • Re: 3. předkolo LM

        slaviator     před 16 lety 03.12.2008 21:02 |  
        0 0

        btw co mě překvapilo, tak na idnesu taky operují s tím, že Viking Stavangar má zájem o Střihavku... Nevěřil jsem tomu, ale mám potvrzeno, že to pravda je... Zajímavéé... Tak že by se nemejlili ani s tím Sucháčem? :) Prodat ho za 4 mil euro by bylo docela dobrý, si myslím.

        • Re: 3. předkolo LM

          slaviator     před 16 lety 03.12.2008 21:05 |  
          0 0

          btw Kaufman se z Vikingu vrací do Teplic, tak možnááá při případným přestupu do Mateje, co ho zkusit? V Teplicích s ním nepočítaj.

          • Re: 3. předkolo LM

            bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:30 |  
            0 0

            Já myslím,že potřebujeme na kraj obrany někoho rychlejšího než je Kaufmann.Jenže kde je k mání?Nezapomeň,že Matej je podle mínění mnohých nejlepší hráč naší ligy.

      • Re: 3. předkolo LM

        bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:23 |  
        0 0

        Jenže tohle nenapsal Sport,ale německý odborný časopis transfermarkt.To mě poděsilo,Sport by mě nijak nedokázal vzrušit.
        Tak to vypadá,že Sucháč míří do našeho zítřejšího soupeře.A Matejko
        pokud vím ještě nemá prodlouženou smlouvu.Tahle trojitá ztráta by nás stála titul.Rumuni určitě nakoupí co se bude hýbat,zase někde vyžebrali peníze.No uvidíme.

    • Re: 3. předkolo LM

      mirecek1111     před 16 lety 03.12.2008 20:21 |  
      0 0

      No vždyť je to jasné. Nevím, proč tady všichni stresují kolik že od nás zase odejde fotbalistů. Pan Rosen s Doležalem nejsou padlí na hlavu, jasně řekli, že nemají v plánu tým oslabit. A jak důležitá je tato sezona si napsal sám. Odejde bohužel Necid a pokud přijde opravdu výjimečná nabídka tak Suchý nebo Tavares. Ale určitě ne víc hráčů. Vůbec nechápu, proč zase všichni lomí rukama nad přestupovým obdobím. Navíc věřím, že za Necida a případně Suchého určitě přijde kvalitní náhrada.
      A už vůbec nerozumím větám typu, že peníze za Necida nebo Suchého půjdou do provozu. Banálním propočtem se dá dopídit toho, že mezeru v letošním rozpočtu můžeme pokrýt snad i pouze z učinkování v poháru UEFA. Nechápu, proč si všichni myslí, že jsme Necida museli prodat, protože jsme nepostoupili do LM. My nemáme rozpočet 350 milionů jako někde....
      Samozřejmě tohle platí pouze pokud platí slova pana Doležala, že už jsme "zdravý" stabilizovaný klub.

      • Re: 3. předkolo LM

        slaviator     před 16 lety 03.12.2008 20:41 |  
        0 0

        Mno, jak jsem nevěřil v přestup Rajnocha, tak kdybychom prodali Suchého či Tavarese, tak by asi nebyl problém za Rajnocha koupit... Ale s tím útokem to bude horší, kvalitní útočník podobný Necidovi tu není. Jedině na hostovačku s opcí ten Pekhart snad....

      • Re: 3. předkolo LM

        bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:27 |  
        0 0

        No jo Mirečku,ale zapomínáš,že tam kde mají ten rozpočet 350 mega, jak říkáš,se to jen hemží hvězdami.Tomu my nemůžeme konkurovat.
        Jenom toho gelu co bysme museli nakoupit,aby naši hoši také byli IN.
        To mě děsí.Jsme zkrátka chudý klub,velkoklub jako někdo z nás hned tak nebude,to si musíme přiznat.

        • Re: 3. předkolo LM

          slaviator     před 16 lety 03.12.2008 22:48 |  
          0 0

          Anderlecht pravděpodobně nebude výjimečně dlouhou štací v kariéře Jana Poláka. Český fotbalový záložník chce podle deníku Sportwereld sezonu dokončit v Bruselu, pak by ale rád zamířil do většího klubu.

          "O odchod zatím nežádám, rád bych ale zamířil výš. Zbytek kariéry chci strávit jinde," citoval deník Poláka s tím, že by mohl odejít už příští rok v létě.

          "Pokud za mnou přijde nějaký tým s dobrou nabídkou, můžeme se o ní bavit. Když se dohodnou zbylé dvě strany, půjdu," dodal Polák s tím, že v nadcházející zimní přestávce od něj žádný přestup ještě nelze čekat.

          Polákovi vadí, že se klubu nedaří prosadit v evropských pohárech, a už se prý i dohodl s vedením, že v případě zajímavé nabídky smí odejít. "Už to od něj víme celkem jasně - na konci sezony odejde. Takže už musíme hledat náhradu," prohlásil v magazínu Knack manažer klubu Herman Van Holsbeeck.

          V Bruselu už byl proto na návštěvě i Polákův agent Pavel Paska a podle belgických médií se dohodl na jasné strategii - pokud přijde skutečně zajímavý zájemce, může sedmadvacetiletý reprezentant odejít.

          Ještě v létě přitom Anderlecht o odchodu silového záložníka nechtěl ani slyšet. Zadarmo by ale rozhodně neodcházel, smlouvu má totiž až do léta 2011.



          Ten určo zamíří do týmu, kterej má rozpočet 350 milionu/sezonu, hrává pravidelně v LM a tituly sbírá jeden za druhým díky pohledné hře plné moderních prvků.

          • Re: 3. předkolo LM

            bongor     před 16 lety 03.12.2008 22:56 |  
            0 0

            Co je to za klub?To musí být stkvělá velkoklub co tady píšeš.I já bych do něj chtěl,ale předběh bych akorát tak L.Doška a to je málo.Víc jak půl mega měsíčně bych tam těžko vydělal.Znám tam toho nadějnýho brankáře,jeho nick je kolozub,to je ten co se tak smál Slavii,že je to podřadnej klub.No ale ten člověk vám chytá,to byste nevěřili,že to vůbec dokáže člověk.taky ho z Norimberku vyhodili,že tam moc vyčníval.

            • Re: 3. předkolo LM

              slaviator     před 16 lety 03.12.2008 23:03 |  
              0 0

              Bohužel, L.Došek odnese čistku... ve snaze ještě více zkvalitnit tým. A proto Sparta chce, stejně jako Stavangar, Střihavku. To bude posila jako hrom...



              a sakra, teď jsem prokec jméno toho velkoklubu :)

              • Re: 3. předkolo LM

                bongor     před 16 lety 04.12.2008 07:47 |  
                0 0

                Ale neprokec.Ovšem ještě více zkvalitnit?děláš si srandu?To přece už není v lidských možnostech více zkvalitnit.Jinak Střihavku jak jsem slyšel jeho cancy,že přece jenom je Sparta ještě o dost nad Slavií,tak mi to došlo.Ano ten hoch si chce vzít uzlíček a ze solidního Baníku opět někam putovat směrem západním.Stejně tak Blažek z Libe,sraltu chválil,tak co jiného by v tom mohlo být.Ano,ať si ho vezmou,s ním nazpátek Abroše a Limberského určitě by se našly i další konfliktnější typy třeba Besta,ale ten docela umí,nevím jestli by se jim tam úplně hodil.A další problém,negeluje si hlavu.

                • Re: 3. předkolo LM

                  slaviator     před 16 lety 04.12.2008 08:18 |  
                  0 0

                  Tak Střihavka byl v Baníku jen na půlročním hostování, patří Plzni... A Blažek to v kabině už říkal před delší dobou, že chce zpátky do Prahy. Nediv se, v Liberci a v Praze je barů trochu jinej počet a on stejně jezdí nyní do Trutnova (vážně do Trutnova, ne Turnova jak se mě tu někdo před časem snažil přesvědčit :-) Protože sice Trutnov není tak blízko jako Turnov, ale má tam babičku, tak vždycky asi cestou do sebe hodí pár paňáků či co, protože tam prej není nikde bar s nealkem...) a Prahy (kde odůvodňuje to samé, přitom v těch barech nealko je, no...), v Liberci se jako samotném moc často v barech nevyskytuje, maximálně mezi tréninky. V Praze když by sjel z AXA Areny, tak to má z kopce kousíček do jeho oblíbenýho MischMasche. Třebas po zápase by tam hnedka moh. Tak se mu nedivme, že ho to do Sparty táhne. Ať si ho vezmou a ať ho hlídá třebas pět lidí, to nám je fuk. Každopádně pokud nevyrazí Sparta Holendu v rámci zkvalitňování kádru, tak tam bude mít starého parťáka... a ten Horst se k nim taky přidá. A pak všichni tři můžou klidně sednout do auta a dát si závody v jednosměrkách v protisměru. Všichni tři jsou na podobné jízdy machři. Navíc Blažek se na to připravuje, už vyměnil své pomačkané TT za novej model.

      • Re: 3. předkolo LM

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 13:10 |  
        0 0

        Pan Rosen s Doležalem toho už napovídali

        • Re: 3. předkolo LM

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 15:42 |  
          0 0

          No minule prý přišel Doležal na trénink v Jílovém a nejvíc se smál a že prej mu ze sparty přišel dopis na slavii, že vůbec nechápal co Sparta bude chtít:D a On mu přišel odznáček Sparty a čestné členství ve fanklubu? te dnevim presne v čem:D ale nejvíc se tam tomu smál, že na ty spartě už v tom maj asi fakt velkej bordel:)))

          • Re: 3. předkolo LM

            slaviator     před 16 lety 04.12.2008 19:35 |  
            0 0

            Tohle není problém. Znáš něčí nacionále, adresu, snad i rodný číslo, tak se tam přihlásíš jeho jménem, zaplatíš členství a pak mu přijde odznáček za členství... To se stalo známýmu taky, že kolegové z práce jej tam takhle přihlásili a pak se pěkně vztekal, že jemu jako zarytýmu antisparťanovi, přijde oznámení že je členem nějakýho toho jejich fanklubu :-D

  6. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    Fuxik     před 16 lety 04.12.2008 10:32 |  
    0 0

    jooo super už se tešim musime vyhrát

  7. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    Strasak_1892     před 16 lety 04.12.2008 12:52 |  
    0 0

    Informace k novým vlajkám na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz

  8. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    Jiri1     před 16 lety 04.12.2008 13:34 |  
    0 0

    Zdravim, vcerejsi treninky se nesly ve zcela totoznem poradi, napred rozhybani , pak hra vestredovem kruhu o nejefektivnejsi rozehravku a nacvik centovanych micu, souper prokazal jiz pri treninku obrovskou kvalitu, sledovat zakonceni pri centrech ze stran bylo neco pro fotbaloveho fansmekra. Trener Hamburku vladne spise demokratickych metrem a jeho ,,velmi dobre,, znelo nasi arenou temer cely trenink. Maly problem zpusobila znacne nerovna plocha pred brankami na kterou si treba zhusta stezoval golman Vaniak a kterou pracovnici udrzby ihned odstranili, slo o ztvrdle kusy pudy , protoze cast brankoviste hlavne u kotle domacich je temer v havarijnim stzau. Zajimavosti bylo bezesporu volnejsi tempo treninku domacich i kombinace ze sestavou, ke ktrere se nejblize blizi asi denik Sport, mozna je jedna zmena a to nasazeni aktivniho Cerneho na miste Belaida, to bych povazoval temer za jediny otaznik , ktery KJ musel resit, protoze jde o posledni zapas Necky a je temer jiste , ze z Italie jiz po zakroku lekaru se nevrati ani Literi budeme musaet i v dalsich utkanich vyhlasit konkurz na nove utocniky, penaltu by zrejme kopal Brabec, asi nejblize po nem ma k exekuci i Necka, ktereho Brabec pri jejich nacviku pocastoval vyrazivem ,, nevymyslej,,. Velmi zajimave info alespon pro mne znamena bezesporu pritomnost jednoho z lidi z Moskevskeho klubu, kam by mel odejit Necka, ale asi jde spis jen o nejakou zdvorilostni navstevu, protoze i hrac vcera potvrzoval novinarum svuj zamer odejit. Zajimava navsteva miri i na Tavarese, do Prahy se chysta hned dvojice Francouzkych klubu , ktera by o lehkonoheho zaloznika mela zajem. Na rozdil od nekterych vim , ze zajem o Maerka Sucheho je treba v Itaslii eminentni , ale pozadovana cena 4,5 az 5 mil Euro je pro tyto kluby neakceptovatelna. Perlickou je treba Krajcik, ktery bude brzy volnym hracem sleduji zatim neoficialne i nektetere tuzemske kluby, ktere cekaji , jak se vyvinou hracovy namluvy se zahranicnimi zajemci, hraci becka se v zime prilis do acka nepohrnou a prpravu zahaji zrejme jiz osvedcena jmena. Vetsi jasno o tom, jak bude jarni Slavia vypadat bychom mohli mit koncem pristiho tydne , kdy v Edenu bude schuze sportovniho useku. Ale zpet k dnesku, bude to nesmirne tezke a ja sam jsem pro dnesni vecer obrovskym skeptikem , pripadny bodovy zisk by byl asi zazrakem.

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      slaviator     před 16 lety 04.12.2008 15:08 |  
      0 0

      Uvidíme, plný bodový zisk není vyloučen... Porazit se dá každý (!), jen musíme vstřelit branku

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        LordEdmund     před 16 lety 04.12.2008 18:10 |  
        0 0

        no právě :-)

  9. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    quelhar (admin)     před 16 lety 04.12.2008 15:00 |  
    0 0

    Mimochodem, voki, sehnal si nejake informace o tom Vachovi, proc byl napsan v posledni nominaci jako hrac Jablonce?

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      slaviator     před 16 lety 04.12.2008 15:07 |  
      0 0

      cože? Byl to náš Vácha? Třebas se jednalo o omyl... Jak by jinak mohl hrát za Jablonec, nemoh by tam ted přestoupit ani jako amatér, ne?

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      zz     před 16 lety 04.12.2008 18:37 |  
      0 0

      Zdravím,
      podle informací ze svazu došlo k chybě při psaní nominace.

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        slaviator     před 16 lety 04.12.2008 19:31 |  
        0 0

        To potvrzuje i Vašoň, kterej nechápe, proč tam jeho jméno bylo...

  10. vyhrajem

    slaviator     před 16 lety 04.12.2008 15:06 |  
    0 0

    3-1!

    • Re: vyhrajem

      mart     před 16 lety 04.12.2008 16:30 |  
      0 0

      vis to urcite? Ja, jen, ze to by nebylo spatny! :).mart

      • Re: vyhrajem

        mart     před 16 lety 04.12.2008 17:31 |  
        0 0

        Nechci se Te priteli dotknout, ...ale kdybych si tedy musel vybirat, tak bych dal asi prednost Lukasovi, nebo i Bongorovi. Ale nic ve zlym :).mart

        • Re: vyhrajem

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 17:59 |  
          0 0

          Já taky doufám...Ale na přestřelku to nevidim, taková druhá Aston Villa tušim...

        • Re: vyhrajem

          slaviator     před 16 lety 04.12.2008 19:33 |  
          0 0

          Díky. A jinak vím to jistě, včera to domlouval Jarolím se synem. A HSV si dneska v Praze zalevno nakoupí oblečení značky Umbro. :)))))

    • Re: vyhrajem

      bongor     před 16 lety 04.12.2008 17:16 |  
      0 0

      3:2

  11. Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

    slaviator     před 16 lety 04.12.2008 15:11 |  
    0 0

    Z českých vydělala nejvíc Sparta, dále Ostrava (67 220 eur), každý z tria Teplice, Mladá Boleslav a Slavia obdržel po 50 415 eur. =>> (necelej) milion dobrej :), zato Spartička dostala dobrou částku. Mno, aspoň mohou zaplatit dlužné výplaty hráčům, a't mohou koupit nový káry.

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      bongor     před 16 lety 04.12.2008 17:10 |  
      0 0

      Tady máte odpověď,proč tam Kleki Petra stavěl imrvere ty rudý neumětely.O penízky šlo hoši,o penízky pro velkoklub.

  12. IFFHS opet vysmech

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 16:30 |  
    0 0

    Fotbalisté Sparty si v žebříčku klubů Mezinárodní federace fotbalových historiků a statistiků (IFFHS) pohoršili o 47 míst, přesto na 96. příčce zůstávají nejlepším českým klubem. V čele je stejně jako před měsícem Barcelona.

    Druhým českým týmem je Slavia na 131. místě, když v pořadí ztratila deset pozic. Dnešní soupeř ligového šampiona v Poháru UEFA Hamburk je na 45. příčce.


    Žebříček: 1. Barcelona 278, 2. Manchester United a Liverpool 263, 4. Bayern Mnichov 260, 5. Boca Juniors 258, 6. Chelsea 250, 7. Olympique Lyon 237, 8. Arsenal 234, 9. AS Řím 229, 10. Estudiantes 226, ...96. Sparta Praha 123,5, 107. Ajax Amsterodam 114, 131. Slavia Praha 103,5, 190. Slovan Liberec 86,5.


    Zajimalo by me ,jak to ti panove sestavuji, protoze musi byt opravdu debilni:)) Sparta pred nami, to opravdu nelze pochopit a uz vubec ne to ze je pred Ajaxem. Vyhodil bych je vschny na hodinu za taovyhle zebricek. AS Roma na 9. Kde je Inter pak

    • Re: IFFHS opet vysmech

      Wommi     před 16 lety 04.12.2008 16:38 |  
      0 0

      ..taky by mi zajimalo podle jakych kriterii to sestavuji,..protoze at uz v evrope, nebo i doma, ted rozhodne neni lepsiho klubu nez slavie....ale pravdou je, ze v kontextu vsech utkani je mozne ze slavie moc nahoru nepostupuje a sparta jeste nespadla az za slavii:)

      • Re: IFFHS opet vysmech

        bongor     před 16 lety 04.12.2008 17:15 |  
        0 0

        Jejich kriteria:Hi Vlastimil ,how ar you Boy?Ano ,ano tak mi tam tu sraltu,totiž Spartu dejte aspoň do stovky,nebo mě Křetínský s Chovancem sežerou za živa.No hoši,víte jak jsem za vás tahal kaštany z ohně!No jo,ale Vlastimile,výsledky žádný,fotbal katastrofickej,já nevím ,budeme celý Evropě pro smích?! Tak aspoň dej tu Slavii za nás,co ti to udělá kamaráde!

        Jen takhle se mohli ti chudáci dostat před nás,

    • Re: IFFHS opet vysmech

      slaviator     před 16 lety 04.12.2008 19:38 |  
      0 0

      Jak? Prostě u píva si sednou, napíšou na první místo někoho, na druhý někoho a jedou dál... Vždyt třebas jakej je rozdíl mezi pátou Bocou a šestou Chelsea? Proč je Liverpool druhej, když Chelsea hrála finále LM, v lize je na tom léta líp /až teď se přetahujou spolu o prvního fleka/... Nebo dřív byl prvním týmem uplně někdo směšnej, Everton či kdo. Je to hruza. To můžem sepsat podobně vypovídající žebříček a 1. bude třebas Arsenal, 2. Juventus a 3. Slavie a Barcelona bude až pátá a Sparta dvěstě sedmá...

    • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

      tantalos     před 16 lety 04.12.2008 19:34 |  
      0 0

      Zastupitelstvo o záměru nerozhodovalo 4.12. 18:2
      Přibližně sedm desítek fanoušků se sešlo před radnicí Prahy 10, kde ve čtvrtek odpoledne jednalo zastupitelstvo této městské části. Jedním z padesáti bodů schůze bylo hlasování o záměru městské části jednat o vstupu do stadionu v Edenu. Dle návrhu mělo být jednou z podmínek vstupu města do společného projektu s vlastníkem Edenu i možnost přestěhování Bohemians 1905 z Ďolíčku na tento nový stadion. Zastupitelstvo umožnilo všem fanouškům vměstnat se do jednací místnosti, i když kapacita byla překročena. Zároveň zastupitelstvo odsouhlasilo, aby jednání o tomto bodu bylo zařazeno hned na začátek jednání, přestože původně byl tento bod veden pod pořadovým číslem 46. „Chtěli jsme vyjít lidem vstříc, aby nemuseli na tento bod čekat několik hodin,“ vysvětlil starosta Prahy 10 Mgr. Vladislav Lipovský. Zastupitelstvo nakonec o záměru nerozhodovalo, ale jen vzalo na vědomí informaci, že by se problémem stadionů na Praze 10 mělo město zabývat.

      Na jednání přišly desítky fanoušků, ale i občané Prahy 10, kteří nejsou pravidelnými návštěvníky Ďolíčku. „Bydlím blízko stadionu a myslím si, že k Vršovicím patří. Líbí se mi, jak jsou fanoušci pro tuto věc oddaní. Proto jsem přišla na zastupitelstvo, abych se podívala, jak bude jednání probíhat. Nemyslím si, že by měly v naší městské části vznikat další komerční zóny nebo byty na úkor sportovišť,“ svěřila se pro přítomná média jedna z obyvatelek Prahy 10. Radní Prahy 10 hned na úvod změnili nejen program, ale i obsah bodu, na který všichni čekali. Nakonec se nejednalo o schválení záměru, což by odstartovalo konkrétní jednání s majitelem stadionu v Edenu, ale sami radní navrhli, aby na tomto zasedání zastupitelstvo pouze vzalo na vědomí informaci o tom, že bude jednáno jak se majiteli stadionu Slavie, tak s majiteli stadionu Bohemians o dalších záměrech se stadionem. Zároveň bude jednáno i s oběma fotbalovými kluby.

      „Naší snahou je, aby fotbal na Praze 10 zůstal zachován. Bohemka patří do Ďolíčku a Slavie do Edenu, to by mělo zůstat. Teď je otázka, jak k tomu může pomoci Praha 10,“ řekl například zastupitel za ČSSD Petr Hulínský. Radní Milan Richter, který byl v předchozích letech starostou „desítky“ to vzápětí potvrdil. „Myslím si, že všichni tady v sále chceme, aby Bohemka hrála v Ďolíčku. Je snad někdo proti tomu,“ zeptal se zastupitelů. Nikdo ruku nezvedl, vzápětí vystoupilo několik zastupitelů se stejnými vyjádřeními. „Myslím si, že bychom měli jednat s majiteli stadionu Bohemians o vstupu do stadionu a pomoci při rekonstrukci,“ vzkázala jedna ze zastupitelek za ODS. „Ano, jednání s majiteli stadionu Bohemians o vstupu by měla a budou následovat. I to je jedna z možností,“ potvrdil vlivný radní Milan Richter.

      Z řad příznivců Bohemians vystoupili tři lidé, jeden z nich – Jiří Hlinka – reprezentoval aktivitu S.O.S. Ďolíček. Zastupitelům připomněl jedinečnost stadionu v Ďolíčku a jeho historickou hodnotu a vyjádřil ochotu aktivity S.O.S Ďolíček pomoci s obnovou stadionu v rámci stávajícího umístění. „O vstupu městské části do společnosti vlastnící Ďolíček nelze rozhodovat jen na základě parametrů ekonomické návratnosti. Jde o politickou otázku a přitakání vizi Prahy 10 jako čtvrti, kde mají podobné symboly a zelená místa odpočinku své nezastupitelné místo,“ řekl. Zároveň dodal, že z řad Bohemky se rekrutuje i významná voličská základna na Praze 10. Jeho tříminutové vystoupení sál odměnil velkým potleskem. Po dvou hodinách se zastupitelstvo usneslo na výstupu z jednání. Radní Prahy 10 zjistí podmínky vstupu do multifunkčního areálu v Edenu, radní Prahy 10 zjistí i záměry majitelů stadionu Bohemians a případnou možnou pomoc při rekonstrukci a v dubnu na svém dalším zasedání přednesou získané informace. V dalších měsících pak bude zastupitelstvo jednat o tom, jakým způsobem, případně zda vůbec, bude investovat finanční prostředky do stadiónů na Praze 10.

      • Re: Slavia zítra vyzve Hamburk

        slaviator     před 16 lety 04.12.2008 19:41 |  
        0 0

        " Radní Prahy 10 zjistí podmínky vstupu do multifunkčního areálu v Edenu, radní Prahy 10 zjistí i záměry majitelů stadionu Bohemians a případnou možnou pomoc při rekonstrukci a v dubnu na svém dalším zasedání přednesou získané informace. V dalších měsících pak bude zastupitelstvo jednat o tom, jakým způsobem, případně zda vůbec, bude investovat finanční prostředky do stadiónů na Praze 10." - to je geniální, takže nakonec se může stát i to, že Bohemce zaplatí rekonstrukci? Mno, ať tak či onak, žádný řešení není dobrý. Pokud bude rekonstrukce, tak stadion nebude odpovídat bezpečnostním podmínkám! Protože únikové zóny nebudou dostatečné, po roce 2011! Takže jsem fakt zvědavej, jak to vyřeší.