Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Los skupin UEFA v úterý

V úterý 7. října nás čeká los skupin Poháru UEFA. Slávisté se dostali do třetího koše, takže nás teoreticky čekají dva silní soupeři z prvních dvou košů a dva "slabší" ze zbývajících košů. Ale rozhodně nás nečeká nic lehkého, soupeři to jsou hodně kvalitní.

Podruhé v historii jsme se kvalifikovali do skupin Poháru UEFA a letos jsme opět jediným zástupcem v evropských pohárech. Takže opět jen Slavia se bude snažit získávat body do koeficientu a držet naděje Česka pro dobré umístění kvůli nasazování do pohárů v dalších letech.

Zápasy se budou hrát od 23. října do 18. prosince v osmi skupinách po pěti týmech, každého účastníka čekají dva zápasy doma a dva venku. Do dalších bojů postupují první tři celky.

Koš 1: Milán, Sevilla, Valencie, Benfika, Schalke, CSKA Moskva, Tottenham, Hamburg
Koš 2: Stuttgart, Ajax, Olympiakos, Deportivo, Brugy, Spartak, Paris SG, Heerenveen
Koš 3: Rosenborg, Udine, Feyenoord, Braga, Slavia, Manchester City, Galatasaray, Sampdoria
Koš 4: Hertha, Partizan, Nancy, Portsmouth, Aston Villa, Santander, Kodaň, Dinamo Záhřeb
Koš 5: Saint-Etienne, Wolfsburg, Lutych, Twente, Nijmegen, Charkov, Poznaň, Žilina

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los skupin UEFA v úterý

    zz     před 16 lety 03.10.2008 10:12 |  
    0 0

    Zdravím,
    přál bych si z ekonomického hlediska skupinu Schalke, Hamburg, Herta, Wolsfburg, ale protože to není možné, líbila by se mi skupina AC Milán, Hamburg, Slávia, Aston Villa, Žilina. Atraktivní a hratelná skupina. Ale vidím to opět na Tottenham, Ajax, Dinamo a Charkov, tedy z ekonomického hlediska ne zrovna dvakrát atraktivní soupeři, přitom mají svoji kvalitu. Snad nám bude los přát. Postup je povinností, nesmíme si klást malé cíle.

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 10:35 |  
      0 0

      Zdravim, jestli do tretice dostaneme slepice, tak to uz by bylo snad na nejaky protest proti regulernosti losu :o)
      Ja bych se letos rad vyhnul anglickemu a spanelskemu souperi a radsi bych v nasi skupine videl Nemce, Holandany nebo Belgicany a podobne narody...

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        zz     před 16 lety 03.10.2008 10:44 |  
        0 0

        Zdravím Quelhare,
        ale letos by byla velká šance něco s kohouty uhrát. Berbatov i Kean jsou pryč. Nám se uzdraví Toleski, Šenkeřík, Šmicer se pomalu rozehraje, to samé Janda. Nebál bych se toho. Věřím, že postoupíme ze skupiny. Osa týmu je kvalitní a konkurenceschopná na mezinárodní scéně.

        • Re: Los skupin UEFA v úterý

          quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 12:18 |  
          0 0

          Coz o to, sance by opravdu byla, ale pro fanousky a hrace by to bylo snad nejhorsi mozne reseni, hrat se stejnym souperem treti rok v rade - radeji zkusit nekoho jineho :o)

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        slaviator     před 16 lety 03.10.2008 13:58 |  
        0 0

        Nemůžeš si vybírat už, slabí soupeři nejsou. Mě by se naopak jeden ten anglickej, španělskej či německej tým líbil, v Edenu. Druhý domácí zápas pak třebas ti Nizozemci /bacha na to, Holanďani jsou jen ve dvou krajích ze sedmi... To je jako kdyby někdo v zahraničí napsal, že se těší na Moravany a myslel tím nás:-)/ a venku pak třebas Belgičani a Portugalci. Ale postupují tři týmy z pěti, takže když vyhrajem doma nad tím slabým soupeřem a uhrajem bod se druhým a s jedním venku, tak bychom s pěti body postoupit měli.

        Na druhou stranu věci z hlediska koeficientu by bylo nejlepší, kdybychom dostali jen samé Belgičany apod.. :)

  2. Re: Los skupin UEFA v úterý

    eomer (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 10:35 |  
    0 0

    To nemusí anin losovat- scénář je jasný: První koš-Tottenham, Druhý- Ajax, třetí Záhřeb a čtvrtý Žilina

  3. nemecka skupina

    slaviaprag     před 16 lety 03.10.2008 10:37 |  
    0 0

    nejlepsi by byla skupina hamburg, stuttgart, hertha a wolfsburg

    • Re: nemecka skupina

      PetCC     před 16 lety 03.10.2008 10:45 |  
      0 0

      Tak nejdřív se do Německa odsunuli němci a teď bys tam odsunul i Slávii? :-)

      • Re: nemecka skupina

        slaviaprag     před 16 lety 03.10.2008 10:46 |  
        0 0

        presne tak!

  4. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Stroninhu     před 16 lety 03.10.2008 10:45 |  
    0 0

    Tak já bych to viděl na:

    CSKA Moskva, Paris SG, Slavia, Dinamo Záhřeb, Twente

    a přál bych si:

    AC Milán, Ajax, Slavia, Aston Villa, Žilina

    Tak uvidíme v úterý co se stane :-)

  5. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Moskyta     před 16 lety 03.10.2008 11:44 |  
    0 0

    Přát si můžeme cokoli, ale uvidíme jaká bude realita. Z pohledu reálného postupu, ekonimického a zájezdů Fanklubu říkám:
    AC (doma), Stuttgart (venku), Portsmouth či Aston Villa (doma), Saint-Etienne (venku).

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      slaviator     před 16 lety 03.10.2008 14:01 |  
      0 0

      Tohle by byla skupina smrti asi... S AC bychom na body mohli pomýšlet horkotěžko jak venku, tak i doma... Stuttgart je sice blízko Česka, jenže soupeř je to taky výrazně lepší než my, o Anglánech ani nemluvím. Akorát ten Saint-Etienne by asi bylo hratelné... :(

  6. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Jakubisko     před 16 lety 03.10.2008 11:47 |  
    0 0

    Určitě dostanem Tottenham, Spartak Moskva, Dinamo Záhřeb a Charkov... ale radši bych teda AC Milán, Heerenveen (Švícko 8-) ), Kodaň a třeba Žilinu, nebo Saint-Ettiene...:)

  7. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Jary     před 16 lety 03.10.2008 12:40 |  
    0 0

    Rozhodně nechci Tottenham, Ajax, Spartak a Záhřeb. Chce to někoho atraktivního, kdo s náma ještě nehrál. Tedy třeba AC Milán, Deportivo, Aston Villa, Lutych

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 13:05 |  
      0 0

      Valencie , Stuttgart , Portsmouth , Slavia , Saint-Etienne

      tohle by pro me byla super skupina, nasi hraci by ziskali dalsi zkusenosti s kvalitnima souperema, nasim hracum by se v pripade uspechu zvedla cena a taky divacky zajimave......

      S Valencii doma plnej stadak,kvalitni hraci. Stuttgart hratelnej souper a Portsmouth taky ty nemaji zadnou extra hvezdu v tymu + je u Stuttgartu zranenej Simak docasne a vyjezdy do Nemecka jsou atraktivni no a nakonec remizovy kral z Francie ... takze bych to klidne videl na 3 postupove misto..:)

  8. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 13:16 |  
    0 0

    Když už silnýho soupeře, tak rovnou Milán a doma! Ota to nedá a my si vyděláme. Takže já bych rád dostal Milán, Heerenveen/Brugy, Herthu, Žilinu. Já myslím, že soupeří jsou přijatelní, dostanem dva nad námi a dva pod naší úrovní, takže bysme měli hrát na postup. Je tam hodně klubů z Německa a Francie, to jsou atraktivní týmy a hratelný, v případě Německa navíc nejlepší z fin. stránky. Východních týmů je tam poskrovnu, tak věřme, že se nám vyhnou. Důležité je, že jsme postoupili do skupiny. Letos se nám maže propadákový rok za Csaplára, takž máme šanci výrazně vylepšit koeficient a to musíme využít!

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        Jakubisko     před 16 lety 03.10.2008 14:09 |  
        0 0

        To je jen letošní koeficient, to je něco úplně jinýho :) Musíš počítat celkovej..

        • Re: Los skupin UEFA v úterý

          Wommi     před 16 lety 03.10.2008 14:56 |  
          0 0

          ..ja vim..taky jsem pocital s tim v jakym stavu je slavka v letosni sezone.....:)

          jinak samozrejme je na tom trosinku lip....

          docela mi mrzi ze:
          (i) slavka ma nevyrovnany vykony v koeficientu...a pak

          (ii) ze celej ceskej fotbal ma malej koeficient a proto se hodne tymu ktery nejsou dobry, tak nakonec kvuli narodnimu koeficientu se dostanou nekam nahoru (viz nektery spanelsky a anglicky tymy..apod)

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 22:57 |  
        0 0

        Hlavně základem tohohle koeficientu je koficient republikovej, takže ona ani jinde být nemůže...

  9. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Knaphi_SKS     před 16 lety 03.10.2008 13:18 |  
    0 0

    ahoj ahoj...podle mě nej by byla Milán(doma),Heerenveen(venku- poněvadž sem zvědavej na Šveecu), Portsmouth (doma- hratelnej a velice atrkativní soupeř) a Žilinu (venku) toď mé přání ale neřikám že to tak bude, moc se těšim na ten los...pudu na všechny zápasi doma...zatim zdary

  10. Re: Los skupin UEFA v úterý

    mart     před 16 lety 03.10.2008 13:35 |  
    0 0

    tak uz sem se trochu vzpamatoval(pro starsi lidi tydle nervy, ....to teda vazne dekuju), a taky sem se konecne rozhodl, s kym budem hrat:). Takze.
    Schalke nebo Hamburg doma.
    Heerenveen nebo Bruggy venku.
    Kodan nebo Zahreb doma.
    Zilina nebo Poznan venku.
    A zadny diskuse! Uz sem se rozhod', ...a ze mi to ale trvalo :D.mart

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 13:51 |  
      0 0

      Zdravím Marte, prosím Tě zařiď to tam. Máš to tam kousek, a jak si říkal,už o tom nediskutuju. Asi jsem ještě s nervama v .......... Bane, už jsem klidnější. Navíc jsem si to nějak popletl a ve 12 hod. jsem čekal u radia a prt..... No teď je mi to jasný. Tak zatím, ono to bude i v pondělí zajímavý dost. Když si přečtete Kladrubského, tak rozum zůstává stát - viz dnešní Deník Sport: "že Sparta nepostoupila je škoda pro celý český fotbal........... " došlo tomu hráči vůbec, že realita Sparty je někde jinde? Sokrates55

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        Stroninhu     před 16 lety 03.10.2008 14:51 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,
        bohužel nedošlo a nedojde, myslím, že dokud sparťani tak 3x-4x nebudou v lize na 10 místě a do pohárů se ani nedostanou, tak si budou pořád myslet, že jsou ředitelé světa. Jarolím v dnešním rozhoru uvedl:

        "Ale je těžké říct, že jsme nejlepší. Vždyť po pondělním derby na Spartě to může být jinak. Musíme být na zemi," zdůraznil Jarolím.

        Myslím, že to je dobré znamení, že ikdyž se nám daří nemachrujeme. Chtěl bych abychom vyhráli v pondělí tak 3:0, podle mě Lavička vymění Kozáčika a dá tam Blažka, nevím co udělá s obranou tipnul bych si, že ji dá na stejné složení jako v Liberci.

        Co se týče nás. Dal bych zálohu Švento - Volešák - Tavaréz - Belaid s tím, že Krajčík by hrál to co hraje vždycky, tedy útočného beka a Volešák by operoval s Belaidem uprostřed. Do předu Necid - Šenkeřík. Pokud bude Litteri tak jeho....

        • Re: Los skupin UEFA v úterý

          slaviator     před 16 lety 03.10.2008 15:06 |  
          0 0

          Btw, Křetinský se podle Hattricku zamiloval do Blažka a chtěl ho v létě mermocí do Sparty, jenže Sportovní komise to nakonec zatrhla... Škoda.. :)))

          • Re: Los skupin UEFA v úterý

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 15:29 |  
            0 0

            Když zmiňuješ Hattrick, zatim jsem to nepročetl celý, ale hodně zajímavej je rozhovor s trenérem Moralesem. Kdybych byl Doležal, považoval bych ho za hodně podnětný, zkusil ho kontaktovat a poslal bych Jana Netschera na stáž do Itálie a v zimě i KJ a další trenéry od mládeže a furt. (Vim že nějaká spolupráce probíhá s Tottenhamem) U nás totiž trenéři považujou sebevzdělávání jako útok na svoje ego či co. To je potřeba změnit. Podívejte se třeba na Růžu, angažoval Fuchsovou, bere další odborníky a neni to oslabení jeho pozice, ale obohacení práce s mužstvem.

            • Re: Los skupin UEFA v úterý

              slaviator     před 16 lety 03.10.2008 15:39 |  
              0 0

              Já ho dneska dočet... Ten Morales fakt zajímavej.. :) A s tím vzděláváním máš pravdu, ale to je celkově problém české společnosti. Dejme tomu, že se "vyučíš" (spíše by se mělo říct vystuduješ, ale kolikrát fakt vyučíš) doktorem a pak 40 let nebudeš akceptovat novinky v medicíně. Nebo učitelem a budeš učit stále stejně. Každej se musí zlepšovat, přijímat podnětné připomínky a novinky... Souhlasím

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 15:47 |  
                0 0

                Jsi mi připomněl našeho třídního. . tragédie :-))))

                • Re: Los skupin UEFA v úterý

                  slaviator     před 16 lety 03.10.2008 17:22 |  
                  0 0

                  To nic není. Furt lepší, než když tě třebas dějepisář učí nepravdy. A vlastně každej profesor když učí nepravdy. To se bohužle taky stává, ale blbý je, že i když přijdeš s odbornou knížkou že to tak není, že tě pošle do... Prčice:)

                  • Re: Los skupin UEFA v úterý

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 18:54 |  
                    0 0

                    To taky nemůžeš brát tak ostře. . Na fakultě jsou tři profesoři, každej má jinou knížku a každej má pravdu! A teď v tom manévruj:-)))

                    • Re: Los skupin UEFA v úterý

                      slaviator     před 16 lety 03.10.2008 21:19 |  
                      0 0

                      Mno jo no... :-)))) Dneska jsme měli přednášku hele, kde byli odsunutí Němci... Mno a profesor vyletěl jako čert z kůže, že prej jaký že by nám to mělo bejt líto, to odsunutí... Jaký že to... Že Němci sem přišli první a že oni za to vše můžou.. :)) Nevím nevím, vždycky za to mohou obě dvě strany. Ale hlavně mě děsí jedno: proč se dostal Hitler k moci? Protože Německo bylo vyždímáno po první světové, kromě toho šla v v roce 29 světová ekonomika do kélu... Mno a koukni na to dneska: Irák je v prdeli a světová ekonomika jde znovu do kélu. Jen aby se neobjevil nějakej novej Hitler v Iráku dneska, on sice ten nacionalismus v určité míře není špatnej, ale co je moc...

                      • Re: Los skupin UEFA v úterý

                        slaviator     před 16 lety 03.10.2008 21:21 |  
                        0 0

                        Každopádně zas jak říkal ten jeden Němčour, nacionalismus je podle něj škodlivej v každé formě a snad tu nikdy už nic takovýho nebude... Na to vyletěl ten profesor:) Ale takhle to taky právě bývá, když někdo učí čtyřicet let...

                        • Re: Los skupin UEFA v úterý

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 23:21 |  
                          0 0

                          Ono je totiž něco úplně jinýho nacionalismus a nacionální socialismus. . Ale je fakt že takovejch malejch Hitlerů s lokálním dosahem běhá po světě hodně a současná krize může nastartovat další. Ostatně ony tyhle krize jsou jaksi přirozenou součástí mechanismu a zřejmě proti nim není obrany. Je otázka jestli se rok 29 nebude opakovat, nebo jestli rok 29 bude proti aktuální krizi slabej odvar. Osobně bych sázel na druhou možnost, ale zároveň doufám, že to nepřijde teď:)

                          • Re: Los skupin UEFA v úterý

                            slaviator     před 16 lety 04.10.2008 08:42 |  
                            0 0

                            ... něco uplně jiného to zas tak není, má to celkem dost společnejch rysů... Ale každopádně se to celkem snadno přeroste jedno v druhé, snadněji než se zdá.
                            Malejch Hitlerů... Hehe.. :) Uvidíme, jak současná krize dopadne, já bych ale řek, že 29 nebude slabej odvar proti této. Už jsme poučení, přece jen 70 let uplynulo od té doby. A tehdy se obchodovalo hlavně na newyorské burze, teď ty hlavní jsou tak tři, čtyři, byť ta newyorská je stále největší. Ovšem spíše průser bude za deset let, až bude ropa docházet. Vem si v 70. letech byla ropná krize, když barel ropy stál přes 70 doláčů. Letos stával i 150, což je podle vývoje dolaru o něo málo víc, než tehdy. A může se klidně stát, že brzo přeroste i 200 a bude atakovat hranici 300 USD/barel (159 litrů ropy). To bude průser. Na druhou stranu současná situace na newyorské burze paradoxně růst cen ropy zmírnila a cena dokonce klesla. Takže teď si vem, co je ten konečnej důsledek: Americká ekonomika zvolnila, je v recesi - zatímco evropská ji tím pádem dotáhla o větší kus, čínská se svým více jak desetiprocentním ročním růstem HDP jakbysmet. Pokud tohle bude trvat ještě dva tři že roky a Evropy se to až tak moc jako USA nedotkne, tak se může klidně stát, že najednou tu místo jedné supervelmoci USA budou tři: USA, EU a Čína. A ropa najednou zase začne strmě růst - ani ne tak kvůli USA, které se už teď snaží objejovat pár let alternativní zdroje pohonu jako vodík apod, v roce 2020 by prý mělo být začít vyráběno první sériově vyráběné auto na vodíkový pohon, ale Čína, jejíž ekonomika roste v posledních patnácti letech pokaždé o více jak deset procet /meziročně/ a hlad po ropě je tam obrovskej. Uvidíme, jak se to celé dotkne i naší ekonomiky, ale jelikož vyvážíme dost do Německa, tak snad jen na tom vývozu a zavřením pár firem a propuštěním několika stovek či tisíc zaměstnanců. Btw nějaké firmy dokonce jsou rády, že tato krize a propouštění přišlo, protože tak mohou nahradit průměrné pracovníky nadprůměrnými /z firem, které krachly/...

                            • Re: Los skupin UEFA v úterý

                              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 10:49 |  
                              0 0

                              Tak Hitler převzal víceméně jen masku nacionalismu, takovou tu citlivou národní tvářičku, na kterou se slyší, jinak to postavil víc na antisemitismu a hlavně principu nadřazeného národa. A když lidi slyšeli že vybuduje silné Německo, tak v tom srabu odkejvali daleko víc než tušili. Ve finále nešlo vůbec o národ, Němce kosil stejně jako Židy, Čechy a všechny další, kteří se mu postavili do cesty. BTW Vůbec nejhůř dopadli Němci v ČSR, kteří byli loajální vládě a min. nevolili Henleina. Ten tu sílu v sudetech získal taky jako důsledek krize, která smetla lehkej průmysl v pohraničí. .

                              Jestli jsme se poučili nebo ne, to uvidíme. Rozhodně nikdo nenašel způsob, jak krizím předcházet a řekl bych, že podíl těch virtuálních peněz je dneska daleko větší než v roce 29. Vždyť koneckonců řada lidí žije jenom spekulací. . Uvidíme, řekl Jan Žižka a vytáhl na Rábí :)

                              Ropa to třeba dojebe úplně, ale já vidim 2 možnosti. Buď to bude celosvětový trauma, nebo nastane něco jako s "virem" Y2K a lidi v tý době "normálně" přejdou na jiný zdroje. Např za první republiky byl u nás taky nedostatek benzínu, tak se začal míchat alkoholem, ve finále pak protlačili agrárníci zákon, ve kterym byla přímo daná příměs alkoholu, aby měli zemědělci odbyt z nadúrody. Po válce se to pak zastavilo, ale jen proto, že to bylo dražší než ropa. . dneska už je to opačně. .Ostatně údajně už je řada technologií rozpracovaná v pokročilých stádiích a co víc, říděj to ropný společnosti, který jednak myslej na budoucnost a jednak držej tyhle věci pod pokličkou, dokud jim ta ropa nese profit. Čína je vůbec drak. . já nejsem odborník na ekonomiku, ale myslim, že Čína hlavně roste extenzivně a využívá při tom zastarávající technologie, takže až na výjimky (zejm, zahraniční investice a výrobní závody) pořád zaostává za světem v technologii, ale má takový výrobní zdroje, že to může válcovat objemem.

                              Ale pořád zůstává stejnej problém. . nerovnoměrnost úrovně ve světě. Bohaté regiony bohatnou a chudé dál chudnou, to je základ problémů, které Bush zcvrkne na terorismus (Protože termín nedostatek jídla v Africe mu nepřinese hlasy, ale hrozba terorismu z Afriky, to je pane agitace. . to potom i řada lidí přehlídne, že si sama utahuje opasek. . ).
                              A když s tim nezatřese ropa, zatřese zemní plyn, ale možná se tak nedostane ke slovu, protože ho přebije zdánlivě obyčejnější tekutina. . voda. Tohle pravděpodobně nadělá hodně paseky na blízkém východě, kde je pár států stabilních kvůli bohatství z ropy a zatim má z čeho dotovat, ale je v jejich i v našem zájmu, aby si za poslední barel nekoupili kalašnikov, ale odsolovač mořský vody. Ale nezoufejme, třeba spadne asteroid nebo to jaderní kluci konečně rozjedou a bude to bezpředmětný. .

                              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                                slaviator     před 16 lety 04.10.2008 11:26 |  
                                0 0

                                Jenže Němci vždy měli sen Velkého Německa, což právě v prvotní fázi Hitler anšlusem Rakouska a obsazením Sudet splnil, že..

                                Jojo, na to jsem se právě taky já jednoho toho Němce ptal. Že mezi sudetskými Němci bylo dost antifašitů i, ale po válce byli všichni hozeni do jednoho pytle, tak co bylo horší: když ač byli antifašité, že je dávali Čechoslováci do jednoho pytle se stoupenci Hitlera, či že byli vystěhováni z míst, kde se narodili, vyrůstali a bydleli třeba po mnoho generací i do země, která nebyla jejich domovem. Ale nechtěl o tom nějak mluvit moc, tak pět deset minut jen mluvil o tom, že nacionalismus je v každé podobě svinstvo apod...

                                Krize jsou vždy. Je to normální. Všechno jde v cyklech, ale doba krize by měla lidstvo naopak posílit a dát mu možnost jít po nové cestě.

                                Btw za války se dělal benzin i z hnědého uhlí, v Záluží u Litvínova, pro armádu wehrmachtu, že... :) A Češi v současnosti objevili, že se dá jezdit i na fritovací olej. Ovšem ti lidi si zas neuvědomujou, že tím ničí motor. Hlavně že to jezdí zalevno...

                                A stejně tak, ono třebas za tím Irákem nebyl jen Husájn, to už je prokázaný celkem. Byla v tom hlavně ropa. A to mám Ameriku celkem i rád jako.. :)

                                S tou vodou: miliarda lidí žije na území, kde není pitná voda. Takže je fakt možný, že něco takovýho taky kvůli "obyčejné pitné nezávadné" vodě vypukne.

                                • Re: Los skupin UEFA v úterý

                                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 11:59 |  
                                  0 0

                                  No, ten sen nikdy neměli všichni Němci. . ale jde o to, prosadit myšlenku, kterou sdílí určitej okruh lidí mezi masy. . a to Hitler uměl.

                                  Bohužel mezi odsunutými byli i Němci třeba na východě, kteří se nikdy politicky neprojevili a s místními byli za jedno, Němci, kteří byli za války na území Slovenska. . ostatně pryč šli i Maďaři. . a co je vůbec nejhořší, byly i excesy, kdy byli odsunuti lidi, co se vrátili z koncentáků. . Ti pak říkali: "Hitler nám dovolil vzít s sebou o deset kilo víc." :(((


                                  Za války se dělalo všechno. . třeba auta na dřevoplyn. Ale když mluvíš o tom Záluží. . to byla vlastně součást sudet a jako taková Německý území v sovětskym záboru. A bylo velky úspěchem naší diplomacie, že tuhle fabriku Rusové nerozebrali do šroubku a neodvezli za Ural jako drtivou část ostatních z Německa a Polska. Někde dokonce odvezli i koleje a mosty! A samotnej ten proces výroby byl pak taky ukončenej jako nerentabilní. . dneska by to zas bylo jinak. Co se týče oleje. . to už je pak právě jenom ten detail. . změnit technologii, aby to motor nepoškozovalo a máš alternativní zdroj.

                                  Samozřejmě, že za Irákem byla ropa. . však taky ministerstvo průmyslu a strat. zásob ( či jak se to menuje) bylo primárním cílem při postupu na Bagdád. A Francouzi a Němci vystupovali proti zásahu USY proto, že měli téměř dojednanou dohodu s Irákem o ropě. .

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                LukySKS     před 16 lety 04.10.2008 10:41 |  
                0 0

                Ten Moráles vypadá dobře, ty zkušenosti, jazyky umí...jen jestli nemachruje:D Jarolím je v pořádku, ale kdyby nebyl, tak bych Morálese vzal, teda až vytáhne Příbram na 4. místo a udrží to:)

      • Re: Los skupin UEFA v úterý

        mart     před 16 lety 03.10.2008 15:08 |  
        0 0

        Dik Sokrate, posledni dobou vubec nestiham, zejmena v praci musim dokonce obcas i pracovat. A jestli tomuhle stavu rika pan Bush krize, tak u me ma teda urcite pravdu :).
        Nakonec jsem to "rozlosovani" udelal tak aby se liska nazrala, ....a pritom jeste trochu vydelala. (tak nejak je to prislovi, ...snad jen myslim s vlkem, ze ?:).
        Tezky nemce doma pro penize, Hol/Bel pro fandy na vyjezd a aby to nebylo daleko, dalsi domaci zapas kvuli bodum do tabulky, stejne jako ty "slabsi" venku. Konec = hodne bodu, premie za postup, hodne penez za TV prava Nemcum, ... a je to :D.
        Teda ty nervy u pocitace, to bylo opravdu nehezke.
        Jinak s tim losovanim, jsem taky puvodne myslel, ze by to melo byt dneska. Holt musime jeste par dni vydrzet. (myslim, ze dokonce az do uterka). Moje prani, skupina s Evertonem, nevyslo,... a o ty ostatni anglany nejak moc nestojim. Vylet do Hamburku bych asi dal, nakonec i Gelsenkirchen(Stuttgart by byl trochu horsi...), ale pri mym stesti se tak nanejvys dopravim jednou do Prahy:(. Hezky vikend.mart

  11. muj typ

    slaviator     před 16 lety 03.10.2008 15:07 |  
    0 0

    Tottenham, Brugy, Dinamo Záhřeb, Twente. Téčka si dáme venku:)

    • Re: muj typ

      mart     před 16 lety 03.10.2008 15:09 |  
      0 0

      bohuzel uz ses pozde, ...uz sem se rozhod. Bude to jinak! :D.

      • Re: muj typ

        slaviator     před 16 lety 03.10.2008 15:40 |  
        0 0

        Počkej, tys to Platinimu už odfaxoval? :-D

        • Re: muj typ

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 15:49 |  
          0 0

          Ty voe, mi ani nemluv, ten blbec nemá fax. . mu to snad dovezu. :-))

          • Re: muj typ

            slaviator     před 16 lety 03.10.2008 17:19 |  
            0 0

            nezapomen na kapříky.. :)))

          • Re: muj typ

            mart     před 16 lety 03.10.2008 18:03 |  
            0 0

            :)) ...mu to snad dovezu :D
            (dik, to sedi)

  12. Re: Los skupin UEFA v úterý

    vrnda     před 16 lety 03.10.2008 15:58 |  
    0 0

    to zas budou nejlevnější lístky na domácí zápas za 500,ale to nic vše má přece svoji cenu,třeba se konečně podaří zajistit on-line přenos nebo nespadne systém a lístky se prodaj,třeba se konečně dočkáme i toho loga na stadionu....

  13. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Fly     před 16 lety 03.10.2008 18:27 |  
    0 0

    Nemá cenu přispívat další představou "ideální" skupiny a skupiny "smrti", spíš je zajímavé si povšimnout, že UEFA cup už dávno není jen tím blakán cupem,jako dříve,a při pohledu na Ligu mistrů vyznívá poměr týmů z Východní Evropy de facto stejně...pokud bych počítal slavii do regionu V. Evropy,tak je v UEFĚ 8 týmů/40ti,což je poměr před zkrácením 3/15, kdežto v LM je to 6/32, což jsou 3/16....takže vpodstatě to samé...

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 19:00 |  
      0 0

      On je furt stejně, akorát s naší klikou to byl Balkán cup:-)) Ale je fakt, že pár klubů z východu se už pohybuje spíše v LM. Kor letos je extémní rok.

  14. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Viking     před 16 lety 03.10.2008 21:17 |  
    0 0

    Doufám v anglickýho soupeře a hlavně venku, chci vzít otce na pořádný fotbal:-)

  15. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Viking     před 16 lety 03.10.2008 22:58 |  
    0 0

    Sparťanský útočník Slepička nemá reprezentačních zkušeností o moc víc než Necid, neboť v národním týmu jen jedinkrát střídal, přesto jste ho na kvalifikaci povolal. A to navíc góly nedává!

    Rada: Je pro mužstvo přínosem svou velkou pracovitostí. Speciálně na něho jsem se zaměřil při pohárové odvetě Sparty se záhřebským Dinamem a poté jsem se rozhodl ho povolat. Stejné vlastnosti by měl dát ve prospěch reprezentace.

    Tak to neviděl jezdit Necku od první do poslední minuty, lampasák jeden blbej.

    • Re: Los skupin UEFA v úterý

      slaviator     před 16 lety 04.10.2008 08:45 |  
      0 0

      Však říkal, že se zaměřil na Spartu. Přece nemůže sledovat dva zápasy najednou, to po něm chtít nemůžeš. A co na tom, že Necid zkušenosti oproti Slepičkovi v těžkých zápasech na mezinárodní scéně má, ať již z LM, ať již z juniorských šampionátů, kde byl vždy nejlepším střelcem turnaje...

      Taky by se teda dalo argumentovat tím, že sice Rada nechce povolat "nezkušeného" Necida, ale že sám je nezkušenej trenér, to je věc asi jiná podle něj...

      A nebo tím, že kde teda má nasbírat ty zkušenosti v reprezentaci než tím, že bude hrát. On totiž i po deseti letech klidně bude bez startu v nároďáku a tehdejší trenér řekne, že je nezkušenej, protože nemá ani jeden repre start, a radši povolá padesátiletýho Kuliče, kterej však zkušenej podle něho je.

        • Re: Los skupin UEFA v úterý

          Khadgar     před 16 lety 04.10.2008 09:55 |  
          0 0

          To naprosto přesně sedí, ví to každý, jenom ne Rada. Je vidět, že od Brücknera se naučil hodně.

          Nebýt v pondělí derby, tak vím co by se skandovalo..."Rada je..."

          • Re: Los skupin UEFA v úterý

            slaviator     před 16 lety 04.10.2008 10:00 |  
            0 0

            Já jsem si na Radu sehnal i číslo už, docela mám sto chutí s ním udělat rozhovor a zeptat se ho na ty jeho kritéria "zkušenosti", "prospěšnosti pro tým", "pracovitosti"... Ale radši to nechám na jindy asi nebo někomu jinýmu

            • Re: Los skupin UEFA v úterý

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 10:21 |  
              0 0

              Hezké sobotní ráno Vám všem přeji,
              pokud si přečtete mé příspěvky o p.Radovi, asi hned poznáte, že jsem na stejné vlně jako Vy. Nadporučík soudruh Rada, co od něho můžeme chtít.
              Říkám si jediné, co nás nezabije, to nás posílí. Nebudeme tady fňukat, ať si Rada do nároďáku nacpe klidně celou Spartu a za účelem zdvihnutí sebevědomí tam může hrát i s Košťálem a Chovancem. Pro mě je důležité, aby Tomáš Necid všechno toto dění vzal jako velkou výzvu sám pro sebe, aby takto neférově a zbaběle hozenou rukavici zdvihnul a právě třeba v pondělním derby ukázal, jak kdo je na tom ze zkušenostmi a pracovitostí. A dobré by bylo, aby mu v tom pomohli všichni slávisti. Nejen Ti na hřišti, ale i my, fandové. Aspoň budeme mít všichni důvod a motivaci. Je vidět, že už se nehraje na férovku pouze o body na hřišti, ale už jede ta zákulisní mašinérie na plný pecky. Všiměte si, jak je najednou M.B. hodná, když tam maj toho poskoka Hapala. No, musíme se s tím porvat a právě proto jsem moc rád, že jsem byl vždycky slávista a zase si připadám, jako pokaždé, když se bojuje proti bezpráví a špíně. Rosen a spol. nastoupili správnou cestu, jdou svojí cestou, nikomu nelížou prdel a ejhle, Slávia opět vadí strukturám. Není s co divit, Koštál, Mokrý, Chovanec a Rada byly všichni nomenklaturní kádři bolševika, páni to tam máme tedy "elitu". Tak asi tak nějak
              Sokrates55

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 11:14 |  
                0 0

                Zdravím, pane
                správně řečeno, musíme jim ukázat na trávníku, kdo že má formu a zkušenosti. Obrana Sparty je děravá jako ementál, toho musíme využívat, ale dát pozor na šikovné hráče vepředu. Víte, já vidím přecijen rozdíl v té Spartě. Staří mocipáni v zákulisí ještě chrastí řetězy, ale na druhou stranu ten Křetínský ve své aroganci věří, že SÁM vybuduje Spartu a prostě seskládá "nejlepší" komponenty a bude vyhrávat a nebude potřebovat černé fondy. My mu za tento přístup můžeme jenom poděkovat, protože konečně narovnal poměry a to líp, než by zvládl kdokoli jiný ze svazu a dalších orgánů ( i kdyby chtěl. . . )
                A na druhou stranu, pokud je tam pan Lavička a hráči jako Kisel, Kladrubský, Vacek, třeba i ten Voříšek a Matúš, byl Kadlec, tak je to posun od té nabubřelé a velkohubé- řepkovské Sparty. Minimálně u mě maj sympatie do té míry, že jsem jim přál postup do skupiny, byť přiznávám i velký pragmatismus a Baniku jsme to přál asi víc:-)
                Tak uvidíme, co derby přinese, věřím, že KJ to poskládá ofenzivně i při těch možnostech, co teď máme a že ten obvyklý příděl ( my 3 góly dát, Sparta 3 dostat) zůstane zachován:) Docela bych se těšil, kdyby Lavička vymyslel kulišárnu ala Chovanec a postavil na forvarda Siegla. . ty by byl souboj kanonýrů!

                • Re: Los skupin UEFA v úterý

                  slaviator     před 16 lety 04.10.2008 11:33 |  
                  0 0

                  btw dneska je ve Sportu dobrej příspěvek od jednoho čtenáře... Vzkazuje Řepkovi, že nejzbytečnější věc na světě je v současnosti on sám a s ním i celá sparťanská obrana.. :)))
                  Ale hele... Kisel už taky není tím Kiselem, kterým byl po přestupu z Liberce, už stačil taky nabubřet. Vacek nevím, Voříšek s Mátušem ale sympaťáci jsou. Kadlece je ale škoda, vážně. I coby hráče. Ono by nás pak to vítězství těšilo více v pondělí, kdyby byla Sparta silnější než je teď... :)))

                  • Re: Los skupin UEFA v úterý

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 12:03 |  
                    0 0

                    Kisel přinejmenším neni primitiv. . dokonce studuje práva. I když troubi ho nějak nemusí:-)

                    • Re: Los skupin UEFA v úterý

                      slaviator     před 16 lety 04.10.2008 12:10 |  
                      0 0

                      dokonce je už snad dostudoval hele...

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 11:22 |  
                0 0

                Máte pravdu Sokrate, svazáci a lampasáci pořád ovládají náš fotrbal... naštěstí naši hráči pravidelně postupují do dalších kol v pohárech, takže si mezinárodní fotbal zahrají i bez pomoci těchto smutných figurek..

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                slaviator     před 16 lety 04.10.2008 11:30 |  
                0 0

                ... nejen hapala, ale i rajnocha v reprezentanci a kdo ví, za jak dlouho tam bude natrvalo i papadopulos či pecka...

            • Re: Los skupin UEFA v úterý

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 10:58 |  
              0 0

              Jen do toho nešťouchej, dokud nemusíš. . pamatuju na úvodník Konečnýho, když Radu zvolili. Nadšenej z toho nebyl, prej už s ním válčí několik let a začalo to tim, když ho Rada seřval po telefonu slovy: "Vy jste o mně napsal, že používám argot, přitom já vůbec nevím, co to je!" :-)
              A nediv se, že bere Slepičku. . on se mu hodí do koncepce. Sparta zrovna jako nároďák hraje stylem " hledá se organizace hry" a když to náhodou nejde, tak přepne na "urvat to". A na to je Slepička ten pravej, má to už pár měsíců zažitý:-)

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 11:19 |  
                0 0

                Zdravím, sparta spolu s národákem hrajou skutečně podobným stylem - a to "potřebujem prodat dlašího hráče"...

              • Re: Los skupin UEFA v úterý

                slaviator     před 16 lety 04.10.2008 11:29 |  
                0 0

                Tak asi to neví ani Konečný či nevím, Rada zas mafián není ...:))) Ale s tím Slepičkou jsi mě pobavil, vážně :) Každopádně je to asi spíše tak, jak to bylo loni s Kuličem. Sparta ho chtěla prodat, proto tlačila na novináře, aby o něm psali ve výborném světle... Což byl fakt loni nadlidskej úkol, když hrál hovno a nedával ani goly. A nedivil bych se, kdyby to bylo nyní zase.

                • Re: Los skupin UEFA v úterý

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 12:08 |  
                  0 0

                  Musíš bejt šikovnější. . " Marek Kulič, když nastoupí přod výborně rozsvícené reflektory, jeho spanilá tvář a klenuté břicho. .fotbalista jak víno :-))) Ale letos docela jede. . přiště pojedou na sraz oba a Rada jim veme i Doška s Holendou a ještě prošoupe cvičky po konzulátech, aby mohl zaregistroval i Bonnyho :-)

                  • Re: Los skupin UEFA v úterý

                    slaviator     před 16 lety 04.10.2008 12:13 |  
                    0 0

                    hehe, tak tohle by byl gol..)) Místo toho, aby sháněl tavaresovi českou dívku, aby mohl dostat české občanství... tak se tam bude snažit procpat Bonyyho :/ :-))
                    Ale ona sestava Čech, Blažek, Grigar - Ujfaluši, Jankulovski, Kadlec /přece jen ještě je kmenovej hráč Sparty, že/, Řepka, Voříšek, Kučera - Sionko, Plašil, Kladrubský, Hušek, Plašil, Polák, Kulič - Baroš, Fenin, Slepička, Došek, Holenda... nevypadá tuze zle.. :))) A ještě tam zbejvá jedno místo na toho Rosickýho, až se uzdraví

                    • Re: Los skupin UEFA v úterý

                      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 14:13 |  
                      0 0

                      Dokud bude hrát Necka za nás povolanej nebude, dokonce bych se i vsadil že jakmile už bude v CSKA hned ho povolá.
                      Radu nesnášim, je to debil a navíc nevychovanej.

                      • Re: Los skupin UEFA v úterý

                        slaviator     před 16 lety 04.10.2008 14:59 |  
                        0 0

                        Počkej, to zase brzdi. Vychovanej je, to si člověk stěžovat nemůže, kdykoliv ho potkáš zdraví, a většinou i dokonce jako první... Ale to, že v Česku jsou lepší trenéři, to rozhodně nepopírám. Každopádně pokud bude mít "normální" nominace, tak mu dejme šanci. Ale povolání Slepičky na úkor Necida je výsměch a nic jiného

  16. Re: Los skupin UEFA v úterý

    Bulvi     před 16 lety 05.10.2008 16:27 |  
    0 0

    Stuttgart 504km
    Berlín 330km
    Nancy 800km
    Kodaň 720km
    Milan 904km
    Schalke 730km
    Hamburk 630km
    Bruggy 1020km
    Heerenveen 845 km
    Paris 1050km
    Belehrad 906km
    Wolfsburg 450km
    Lutych 830km
    Twente 858km
    Nijmegen 860km
    Poznaň 571 km
    Zilina 415km

  17. Re: Los skupin UEFA v úterý

    vizzir     před 16 lety 06.10.2008 09:35 |  
    0 0

    podle me dostaneme:
    CSKA, Deportivo, Dinamo, Lutych

    chtel bych dostat:
    Milan, Stuttgart, Kodan, Poznan