Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Vaslui - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie zvládli odvetu a postupují do skupin Poháru UEFA. V rumunské Vaslui uhráli remízu 1:1, která nám stačila k postupu. Po prvním poločase jsme sice prohrávali, ale na začátku druhé půle vyrovnal Brabec.

Fotbalisté Slavie nastoupili do utkání s jednou změnou - místo Jarolíma od začátku naskočil Volešák. Od úvodních minut jsme si nevytvořili převahu a nehráli naši hru, Vaslui hrála velice obětavě a byla to právě ona, kdo si začal vytvářet šance. Za naši špatnou mezihru jsme krutě zaplatili, ve 21. minutě se po rohu prosadil hlavou Burdujan. Jediné nebezpečí pro domácí znamenal Belaid, kdy dokázal vyslat dvě střely, ty však Kuciak zneškodnil.

Do druhého poločasu nastoupila Slavia dobře, začali jsme více hrát a kombinace se začaly dařit. Navíc jsme velice brzy vyrovnali, ve 49. minutě zahrál Volešák standardní situaci na zadní tyč, kde se prosadil kapitán Brabec. Díky tomu jsme postupovali, takže hrát teď museli domácí. Postupně se dostávali více k míči, slávisté se soustředili na defenzivu a rychlé protiútoky. Závěr utkání jsme zvládli celkem dobře a nepustili soupeře do vyložených šancí, kromě poslední minuty, kdy po standardní situaci nám trochu zavařili.

Vaslui - Slavia 1:1 (1:0)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Volešák (83. Latka), Tavares, Belaid, Černý (72. Janda) - Litteri (12. Ivana), Necid
Branky: 21. Burdujan - 49. Brabec

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:29 |  
    0 0

    Konec onlinum, sice to neni s nervama tak jako na Strahově s Ajaxem, ale je to strašný :)

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      slaviator     před 16 lety 02.10.2008 21:32 |  
      0 0

      Mno, když nějakej blbec v 90. minutě na idnesu napsal, že vaslui dala gol, tak mě orosilo... Jsem rád, že jsme postoupili. Ale potvrdilo se přesně to, co jsem já, zz a pár dalších říkali hned po losu. Bacha na ně, bude to sakra těžký! Vyhráli jsme asi zaslouženě, ale přeci jen je tu varovný prst: my jsme v domácí lize první, Vaslui sedmá a stejně jsme s ní uhráli jen dvě remízy. Málo v Pohárech proměňujeme šance, s čímž v základní skupině rozhodně neuspějeme.

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      dejva     před 16 lety 02.10.2008 21:37 |  
      0 0

      no u radia taky nervy jak .... ,ale je to tam. ted uz jen jedno prani, dostat hertu v berlině .-)

  2. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 21:36 |  
    0 0

    Tragicky vykon od vsech, ovsem uplne nejhorsi byl Cerny. Ten vykon mi prisel jeste horsi nez v Plzni nebo ve Fiorentine.
    Sudi taky spatny, ten "ofsajd" v nastavenem case, ktery nebyl asi o dva metry a vzapeti vymyslena standardka po "faulu" Latky - to jsem myslel, ze me omyjou.
    Rychle zapomenout a na Letne predvest to, co opravdu umime a ne tuhle bramboracku.

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 21:38 |  
      0 0

      Abych upresnil, tak vykon tymu - ne vykon Cerneho - mi prisel horsi nez ve zminenych zapasech.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:46 |  
        0 0

        Zdravim, tys to někde sledoval???

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          slaviator     před 16 lety 02.10.2008 21:48 |  
          0 0

          asi přes ten satelit... :)

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 21:48 |  
          0 0

          Jj, pres Sopcast a stranku www.myp2p.eu - tam jsou odkazy.

          Byli jsme neschopni udrzet mic ve stredu hriste, ztraceli jsme je strasne jednoduse mice, souper prakticky cely druhy polocas nakopaval mice z pulky do naseho vapna nebo pred nej a tam byl chaos. Ani nelze rict, ze by souper mel nejake tutovky, ale permanente se hralo pred nasim vapnem a stacil jeden blby odraz a mohlo byt zle.

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:50 |  
            0 0

            Aha, to jo, já se jen divil proč tolik kritiky když to nikde nebylo...Ten Sopcast jsem zkoušel několikrát, ale nějak jsem to nezprovoznil...I když teda herně nic moc, nejdůležitější je postup...A následně neprohrát na Letné

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              Kactus     před 16 lety 02.10.2008 21:54 |  
              0 0

              herne teda vskutku nic moc, prvni polocas docela desiva hruza, druhy zlepseni, ale ne o moc. Janda se trosku dostava do formy.
              od 70-75minuty pouze odkopovani mice.
              a k rozhodcim se radeji ani nevyjadrovat :) na druhou stranu, bylo to lepsi nez ti gruzinci :)

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      slaviator     před 16 lety 02.10.2008 21:48 |  
      0 0

      Tak Sparta teče 2:3, takže budeme jediní ve skupině a myslím, že vidina 15. místa v žebčíku koeficientů se nám dost vzdaluje... Leda že bychom to ukopali až do finále, což je pravděpodobný asi tak, jako že Řepka přestoupí do Slavie a začne kydat hnůj na Spartu.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:53 |  
        0 0

        U toho třetího gólu jsme se až mohli pochválit, že jsme jim Matůše pustili na přestup :-)

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          slaviator     před 16 lety 02.10.2008 21:57 |  
          0 0

          To jo... Však on Mátuš má pořád sešívané srdéčko..:)))

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:50 |  
      0 0

      Jo, jo. Ve druhém poločase jsme ztratili jakékoli útočné ambice a moc se soustředili na obranu, a to nikdy neumíme. Škoda, že jsme nepodrželi balony vepředu, asi scházel ten Litteri, byl by silnější na míči. Ofsajdů, které nebyly jsme tam měli více. Ale rumuni hráli jen k šestnátce, to naštěstí. Tento tým nás asi vyřadit nemohl, ale měli jsme předvést lepší a hlavně sebevědomější výkon.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 21:52 |  
        0 0

        A ještě jedna poznámka, komentování rumunských komentátorů bylo notně nacionální aspoň v tom smyslu, jak fandili svým a nekorektně posuzovali a komentovali situace :-)

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          Kactus     před 16 lety 02.10.2008 21:57 |  
          0 0

          ale zase s nimi byla sranda :) sem rozumel akorat jmenum hracu. nejlepsi byl v jejich podani tomas nečid :))))
          a na jejich obranu, kdyz nekdo filmoval nebo byl spravny ofside, tak to uznali a moc nekecali, zejmena ten nafilmovanej pad v 16stke tak v 85minute jak na toho rumuna Erich rval asi z 25cm

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          slaviator     před 16 lety 02.10.2008 21:59 |  
          0 0

          Koukni někdy na Rai TV, italská televize... Tam běží třebas milánské derby a komentátor se netají vůbec tím, že je fanda AC a při gólu vyskočí ze židle a řve tam stokrát goool, gool... Videa o tom jsou i na youtube, celkem sranda. Vem si, že by někdo komentoval pražský derby, my dali gol a Bosák tam začal jančit... By ho vyrazili asi na hodinu.

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            Kactus     před 16 lety 02.10.2008 22:01 |  
            0 0

            :)
            no, komu fandi bosak mi porad neni docela jasne a to ho moc rad nemam. on to hodne taji :)

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              slaviator     před 16 lety 02.10.2008 22:05 |  
              0 0

              Vyšehradu.. :)))

              Mno, jedni říkaj že Spartě, jedni že Slavii... Já myslím, že je to Kočkopes Žižkov.... :-D /sešívaný dresy, ale povahou spartani, viz Stracený/ :))))

              • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                Veta (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:40 |  
                0 0

                Chytroline, na to, jak si hrajes, jak vis o fotbale vse, bys mohl vedet, komu Bosak fandi ;)

                • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                  slaviator     před 16 lety 03.10.2008 14:04 |  
                  0 0

                  spíše komu fandil před lety... dneska těžko říct... je dost lidí, co dříve fandili spartě a dneska fandí nám a naopak. oni ty "přestupy" nejsou jen mezi hráči :))

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            DKNL     před 16 lety 02.10.2008 22:03 |  
            0 0

            Na Sraltě se to teda pěkně přetahuje!

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              slaviator     před 16 lety 02.10.2008 22:06 |  
              0 0

              Mno, kdyby dneska fouk ještě jednu pencli, vyjímečně bych se nezlobil... :(

              • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                Wommi     před 16 lety 02.10.2008 22:14 |  
                0 0

                ..bosak byl vzdyckY slavista!

                • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:16 |  
                  0 0

                  V jednom aktuálním rozhovoru Bosák říkal, že má výhodu v tom, že nefandí žádnému týmu a tak může nestraně komentovat jakýkoliv zápas a taky se o to prý snaží

                  • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                    Wommi     před 16 lety 02.10.2008 22:19 |  
                    0 0

                    ..no ja vim ze byl vzdycky doost slavista..pravda je ze posledni dobou je divnej..vse komentuje tak jakoby nestrane a uz neni ani takovej vtipalek:(

  3. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 22:06 |  
    0 0

    A pro los skupin budeme temer jiste ve treti skupine, takze dostaneme dva silne soupere a dva "slabsi", jenze mezi temi slabsimi jsou tymy jako je Wolfsburg...

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 22:48 |  
      0 0

      A vzhledem k tomu, kolik je tam nemeckych tymu, tak je dost pravdepodobne, ze jeden z nich dostaneme. Tak doufejme, ze s nimi budeme hrat doma, at taky neco vydelame.

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      PetCC     před 16 lety 02.10.2008 23:08 |  
      0 0

      Ať se dívám, jak se dívám, tak mimo Žiliny a Poznaně mi mezi postupujícími nic "slabšího" nepřipadá. Letos to bude ve skupině asi dost tuhý.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 23:36 |  
        0 0

        Jj, kdyz je v "nejslabsi" skupine Lutych, ktery malem vyradil Liverpool z LM a dnes vyradil Everton z UEFY, tak se fakt akorat muzeme modlit, at dostaneme Zilinu nebo Poznan...

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          honzah (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 00:17 |  
          0 0

          A to jsou ještě týmy, s kterejma to budou výkonnostně tak nastejno. Ale stejně věřím, že při udržení formy z posledních týdnů pohárovou zimu přežijeme. Taky by to chtělo, aby nám los přisoudil volno před Vánocema, ale šance na to je 20%, pokud to není determinováno nasazením do třetího koše...

  4. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:08 |  
    0 0

    Nejdůležitější je to, že jsme postoupili, teď se těším na los PU a na derby

    jinak zajímavost je že z Poháru Uefa vypadly 4 rumunské týmy: Rapid,Dinamo,Temešvár a Vaslui a pokud vypadne i Sparta tak vlastně 5:))

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      slaviator     před 16 lety 02.10.2008 22:10 |  
      0 0

      5... :)

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        slaviator     před 16 lety 02.10.2008 22:12 |  
        0 0

        Jenže teď přijde akorát tím pádem druhej zápas, kdy bude soupeř víceméně hrát o trenéra. Budeme to mít těžké. Snad se Litteri a Goce s Dušanem daj dohromady. U Dušana předpokládám dle nominace do repre, že ano. Ale ti dva snajpři nevím nevím..

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:13 |  
          0 0

          Myslim že at hrajou o trenéra nebo o dort, stejně je porazíme

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            slaviator     před 16 lety 02.10.2008 22:15 |  
            0 0

            Jo, tak to nevím. Šmíca v rozhovoru říkal, že soupeř nemá formu a my jo, že to bude dobrý. Já jsem tu psal, že spíše to že momentálně se mi v lize nedaří by mělo být pro nás varování, že na nás se akorát může vytáhnout. Pravda skončila uprostřed, byl to kočkopes:-) Každopádně derby bude až vyhrocený asi.

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:17 |  
              0 0

              Podle mě budou nalomení po tom vyřazení, já jen doufám že tam nestrčí Blažka a on se nebude chtít vytáhnout, nám hraje do karet mnohem větší sebevědomí.
              A taky doufám že Necka nějak strapní Řepku

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            Wommi     před 16 lety 02.10.2008 22:16 |  
            0 0

            ..otazka je jestli hrajou a chtej hrat o trenera...??!

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              Wommi     před 16 lety 02.10.2008 22:18 |  
              0 0

              ..jinak jak jsem tu uz psal..muze mi nekdo odpovedet v cem spociva ta svizel jak slavka v tech poharech hraje...v lize ted parada..ale v poharu..

              ..minule rikalli, jerdem si uzit LM..a vzdycky dostali do deseti minut gol..pak se trochu snazili a ted takovy vystoupeni..na zacatek to zase vypadalo co bude a co souper udela..no kdyby to nebyl vaslui tak snad dostali v prvnich minutach kdovi co!!nechapu ze se jakoby bojej?..nebo cekaj jak co bude?..je to takovy divny jak kdyby meli vzdycky strach,..protoze to byl dost dulezitej zapas..

              ??

            • Re: Vaslui - Slavia 1:1

              Kactus     před 16 lety 02.10.2008 22:20 |  
              0 0

              pak otazka stoji jestli budou dal pokracovat s Lavickou, nebo ho vykopnou jak maji ve zvyku a vezmou nekoho jineho. Ale kdyz se podivam na trh treneru v cechach, neni tu nikdo kdo by jim pomohl, nebo mohl pomoci dlouhodobe (nastesti :))) ).
              Ale to same plati i o nas, kdyby vyrazili KJ, koho za nej? v cechach nikdo takovy nebo podobny neni, zatimco prumernych treneru je cela rada (i Rada :) ) s filozofii "hlavne nedostat gol"

              • Re: Vaslui - Slavia 1:1

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:23 |  
                0 0

                Museli bychom přemluvit nějak Fitzela ten je dobrej. Každopádně na tyhle spekulace teď neni nálada ani prostor.

                Spartu ať si trénuje kdo chce, nikomu se nepovede jí vyvézt z těch sra*ek, ve kterých už dlouho jsou a my jsme za to rádi...Boží mlíny melou pomalu...

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 22:17 |  
      0 0

      Jeste Unirea Urziceni, takze vsech pet rumunskych tymu vypadlo, ale nutno uznat, ze ty silne tymy mely smulu na los.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:21 |  
        0 0

        Tak to uz jim zbyvaj jen 2 v LM. Teda ale měli těch týmů v PU požehnaně

  5. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 22:25 |  
    0 0

    No jestli budou hrát sparťani proti nám o trenéra a jestli je pravda, co se děje u nich v šatně, tak bychom to mohli mít o něco snazší :-)

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      DKNL     před 16 lety 02.10.2008 22:31 |  
      0 0

      Derby bude těžký,je to přece jen derby.

  6. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 00:10 |  
    0 0

    Kose pro uterni los poharu UEFA - v kazde skupine bude jeden tym z kazdeho kose, nemuzou se ve skupine potkat tymy z jedne zeme

    1. kos: AC Milan, Sevilla, Valencia, Benfica, Schalke, CSKA, Tottenham, Stuttgart
    2. kos: Hamburg, Ajax, Olympiakos, La Coruna, Bruggy, Spartak, Paris SG, Heerenveen
    3. kos: Rosenborg, Udine, Feyenoord, Braga, Slavia, ManCity, Galatasaray, Sampdoria
    4. kos: Hertha, Partizan, Nancy, Portsmouth/Guimaraes (jeste se hraje), Aston Villa, Santander, FC Kodan, Dinamo Zagreb
    5. kos: St. Etienne, Wolfsburg, Lutych, Twente, Nijmegen, Charkov, Lech Poznan, Zilina.

    Bude to opravdu tezke, ale skupina (Schalke, Spartak, Slavia, Kodan, Zilina) by se mi docela libila, zvlast pokud bychom hrali doma se Schalke a Kodani.

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 00:26 |  
      0 0

      Los poháru UEFA má vždycky smysl pro černý humor, dvakrát jsme v něm dostali Tottenham, když byl společný podílník, anebo jsme si to aspoň mysleli. Ale teď bude los ještě černovtipnější, a ten CSKA z prvního koše je loženej (už ten slavný korunovační zápas v Edenu v květnu byl nalosován tak trochu podobně). Tak Necko, už se chystej, ať utišíš jazyky zlolajných skeptiků :-))

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      pajka     před 16 lety 03.10.2008 00:28 |  
      0 0

      skupina snu:
      ac milan doma - bruggy venku - hetrha doma - twente venku

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      socolik     před 16 lety 03.10.2008 01:13 |  
      0 0

      AC Milan, Hamburg, Aston Villa, Wolfsburg.

  7. BOŽÍ MLÝNY MELOU!!!

    hajda     před 16 lety 03.10.2008 00:23 |  
    0 0

    Snad každý z nás toto přísloví zná. Vzpomněl jsem si na něj vždy, když jsem slyšel nějaká velkohubá a neuctivá prohlášení nějakého sparťana na adresu naší Slavie. Jako příklad bych uvedl např.:
    - tvrzení Košťála o tom, jaký je Sparta velkoklub a Slavie jsou nýmandi;
    - fotografii Sivoka (který v tu dobu byl ve Spartě 14 dní i s cestou), jak ostentativně drží slávistickou vlajku v rukavicích a slovně nás posílá čistit kanály;
    - vyjádření Poborského, že z ciziny se mohl vrátit pouze do Sparty, protože žádný jiný český klub v podstatě neexistuje;
    - Řepkův rozhovor, ve kterém označil Slavii za trapný a věčně ubrečený klub, který stejně nikdy nic nevyhraje;
    - obrovský transparent, který sedm kol před koncem loňské ligy při zápase s Dynamen ČB vyvěsil sparťanský kotel a na kterém byl vyobrazen klečící slávista, provádějící sparťanovi orální sex.

    Možná si Vy ostatní vzpomenete na další obdobná vyjádření spraťanských "nadlidí" na adresu slávistického "plebsu".

    Každé takové urážení ve mně vždy nejen posilovalo nenávist, kterou ke Spartě a všemu sparťanskému cítím, ale ve skrytu duše jsme si říkal: "Tak kdy už konečně začnou ty boží mlýny mlít?"

    A už je to tady! Už melou! Už je drtí!

    AŤ JIM DO PONDĚLÍ VYDRŽÍ!!!

    • Re: BOŽÍ MLÝNY MELOU!!!

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 00:29 |  
      0 0

      Upřímně řečeno, kdybych měl oznámkovat české týmy v letošních pohárech, asi bych známkoval takto:

      Baník 2
      Slavia 3 (snad se to zlepší)
      Sparta 3-4
      Liberec 4-5

      Ale myslím, že vše je připraveno k tomu, abychom Spartu v derby vyklepli. Remíza by nebyla špatná, leč vše je nachystáno pro tříbodový zisk, tak do toho pojďme!

    • Re: BOŽÍ MLÝNY MELOU!!!

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 07:15 |  
      0 0

      Zdravím Vás pane Tomáši a všem Vám přeju pěkné páteční ráno,
      byl to večer, kdy jsem si připadal jak v nějakém příšerném snu. Poslouchal jsem rádio, koukal se na Spartu......... no co Vám budu vyprávět, když jste zažili všichni to samé.
      Snad právě proto, že jsme ta velkohubá prohlášení neměli a i když jsme ve Vaslui asi ničím nenadchli, tak jsme to nakonec ukopali i s klikou. První rána Kapitána nabitá - tak zaplať Pánbůh zato, že Erich nabito měl.
      Sparťana nemusím, nebudu hodnotit jejich chaotický zápas. U jedné věci se však zastavit musím. Byl to zákrok útočníka Kuliče, kdy naprosto úmyslně a přesně věděl co dělá, když trefil hostujícího golmana kopačkou do hlavy. Takto zranil Hunt Čecha. Ten golman byl úplně mimo. Bylo to sprosťáctví a proto přišel i ten trest. Řepka nejhorší na hřišti, to co s ním prováděl ten jejich útočník, tuším Mahmutovič, to byl ukázkový recept pro našeho Necku. V pondělí to bude zápas o statečnosti, Sparta je naprosto frustrovaná, Řepka měl být za zákrok po odpískání na toho jmenovaného útočníka (ještě se mu prošel po hlavě) vyloučen. Bylo evidentně vidět, že se dostavuje blikanec. Dneska jsem zvědav na los a teď už je to celkem jedno, přeju si zajímavé a atraktivní soupeře a opravdu jsem se (tak jak jsem slíbil) za naše kluky modlil, asi tak, jako asi Vy všichni. Po našem, po slávisticku, takže kluci, moc za to děkuji. Sokrates55

      • Re: BOŽÍ MLÝNY MELOU!!!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 07:19 |  
        0 0

        Omlouvám se oprava: Manžukič.

        • Re: BOŽÍ MLÝNY MELOU!!!

          Wommi     před 16 lety 03.10.2008 09:33 |  
          0 0

          ..musim teda ale rict ze kdyz se podivam na ty kose na rozlosovani, tak prvni je kos kterej by klidne moh bejt jednim z kose na ligu mistru....vubec temer vsechny ty tymy celkem zavanej dobrym fotbalem a slusnou kvalitou - neni tam vylozene nejakej propadak - akorat si pak rikam,..mam si prat lehky soupere(spis lehci nebo mene tezsi:)) a nebo si mam prat zvucny jmena, ktery asi neprejedem ale budou zajimavy zapasy a asi i penize...
          ?:)

  8. Re: Vaslui - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 10:12 |  
    0 0

    Zdravím, zápas jsem videl, bylo to o nervy asi podobne jako u vas, kdo jste meli k dipozici jen rozhlas a onlajny. Herne se nam nedarilo jako v lize, ale presto mam ze zapasu trochu jinej dojem nez quelhar.. myslim ze je to uspech, rumuni nebyli zadni nazdarci, jak se mohlo zdat v edenu. Mozna to vezmu trochu ze siroka.. nas klubovej fotbal je na tom zle a zapas s Vaslui mi to jen potvrdil. Nevim, zda se mnou bude napr. zz souhlasit, neb ja jsem jen laik, ale vidim to tak, ze nasi hraci se nedokazou vyrovnat s presingem, nedokazou hrat pod tlakem a naopak neumeji vytvaret tlak na soupere, nejsou na to zvykly z ligy. Proto jsme meli problemy se Sevillou, Arsenalem, s bukuresti venku a tedka s Vaslui prvni polocas. Davame souperi moc prostoru, dorazime ho az po prevzeti mice, zatimco v evrope se hraje jinak, umi to i prumerny rumunsky Vaslui, nedal nasim hracum vubec prostor pro rozvinuti nasi typicky kombinace, narozdil od zlina, olomouce... Meli jsme s tim vellky problemy, naopak rumuny jsme dorazeli pozde, jako obvykle. Kazdej hraje taky to, co mu souper dovoli. Nastesti postupne jsme si na tenhle fortbal zvykali a druha pule to uz bylo trochu jiny kafe, meli jsme i dalsi slusny priletzitosti, skoda ze Belaid a Tavares trefili golmana. Kolem 70 min. jsme se dostavali pod tlak, ale velmi pomohl Janda, pokud jsme ho tady prosazovali do zakladu, verim, ze ukazal proc. Prave on je tim typem, kdo dokaze vcas pristupovat k souperi, kdo umi hrat i pod tlakem, vyburcoval i ostatni a pak spolu s Tavaresem, Necidem, Belaidem a Volesakem konecne predvadeli presink jak ma bejt, startovali na rumuny jako vosy, rumunska zaloha byla vyrazena a nezbylo jim nez nakopavat balony. I to bylo ovsem celkem nebezpecny, nastesti stoperi a pak i s pomoci Latky (velmi dobra stridani KJ) odvedli vybornou praci. Celkove hlavne v druhy puli jsme ukazali srdce, bojovnost, obetavost, coz je treba ocenit. Vzhledem ke slabe kvalite nasi ligy uz holt nemuze cekat, ze budeme bez problemu porazet soupere z balkanu, zvlast po nepovedenem prvnim zapase je to dobry vysledek a hracum patri podekovani. Zvlastni dik patri i spolehlivemu Vaniakovi. Tesim se na dalsi zapasy v uefe, zkusenosti z takovych zapasu jsou k nezaplaceni.

    • Re: Vaslui - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 10:24 |  
      0 0

      Zdravim,
      vcerejsi komentar jsem psal tesne po skonceni zapasu v emocich. Postup pres Vaslui je samozrejme dobry pocin, spis nez uspech bych to ale nazval splnenou povinnosti.
      Presto i ted s klidnym srdcem muzu rici, ze mi nas vykon pripadal slaby a u nekterych hracu jeste horsi (Cerny, Tavares, ktery tentokrat sklepaval mice na kopacky souperu a ne na nase, Ivana). Predevsim zalozni rada si nedokazala cely zapas vytvorit nejakou prevahu nad souperem, proto me treba prekvapuje, ze jsme ve Sportu dostali temer stejne znamky jako za exhibici proti Olomouci v lize.
      Ten zapas byl jiste velmi specificky, vesnicke hriste, agresivni souper (pravdou je, ze takhle v lize nehraje nikdo), obcas podivne vyroky sudiho, ktery zhusta vytvarel standardky kolem naseho vapna. Ale presto jsme ho mohli a meli zvladnout trochu lepe a jestlize Jarolimovi prislo, ze jsme si postup zkusene pohlidali, tak ja jsem teda nezkusene trnul, kdy se jeden z mnoha nakopnutych micu odrazi k nekteremu souperi, ktery zavesi rozhodujici branku, nebo kdy se ujme jeden z mnoha rohovych kopu soupere.

      • Re: Vaslui - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 10:43 |  
        0 0

        Jeste pred par lety bych rekl tez, ze je to splnena povinnost, ale... tym z popredi rumunske ligy proste neni horsi nez tymy, ktery hraji v popredi cesky ligy, naopak, mozna ta kvalita rumunu stoupa, staci se podivat na Steauu, Kluz... po nevydarenem domacim zapase je to uspech. Ano, Tavares tentokrat nebyl tak jisty, Cerny.. proste Jarda ma svy limity a proti takhle agresivnim souperum se neprosadi, tentokrat nemel aspon tak nebezpecny ztraty balonu jako v domacim zapase. Zda se, ze tenkrat proti Tottenhamu mu to vyjimecne vyslo, od te doby takovy vykon nezopakoval. Bylo take videt, ze neni alternativou za Sventa, na leve strane prakticky nebyl, leva strana vubec nebyla nebezpecna. Jo, taky jsem trnul zcela nezkusene..:-))

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 11:38 |  
          0 0

          Nevím, nevím, rumunský klubový fotbal, aspoň ta špička, byl podle mne vždy, ve všech časech silný (stejně bulharský nebo bývalá Jugoslávie a svého času i Maďaři). Mají úspěchy i v jarních kolech pohárů, nikdy jsem nebral postup přes tyto kluby jako něco jistého. Na druhé straně, my jsme Slavia, že ano!!!!

          P.S. Neví někdo, kdy se bude hrát 1. a 2. kolo?

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 12:21 |  
            0 0

            Hraci dny jsou: 23.10., 6.11., 27.11., 3./4.12., 18./19.12. Jeden termin budeme mit volno.

        • Re: Vaslui - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 03.10.2008 12:23 |  
          0 0

          Ano, po neporadenem domacim zapase je to uspech, to souhlasim.
          Vidim to asi takhle - nepostup by byl vetsim neuspechem, nez je postup uspechem.

          • Re: Vaslui - Slavia 1:1

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.10.2008 13:36 |  
            0 0

            Jo. Myslim, ze je to pro vsechny uleva, i KJ dokonce vyjadril spokojenost a zavtipkoval o tom, jak bychom to mohli natrit hamburku.