Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Slavia se představí v Rumunsku

Slavii čeká zítra odvetné utkání 1. kola Poháru UEFA na hřišti rumunské Vasluie. O postup se popere od 19:30, utkání nenabízí žádná česká televize.

Slavia se v poslední době potkala s formou, naposledy smetla v lize Olomouc. Po skvělém výkonu sklidilo mužstvo Karla Jarolíma zaslouženou chválu. V pohárové Evropě je tomu zatím naopak, i přes dobrý výkon se Slavia nedokázala v prvním utkání přes Vaslui gólově prosadit a remizovala pouze 0:0. Sešívané posune do základní skupiny Poháru UEFA jakákoliv výhra nebo gólová remíza.

FC Vaslui se v poslední době nedaří, v tabulce rumunské ligy se propadla až na sedmou příčku, naposledy podlehla doma Urziceni 0:2. V lize tak již třikrát za sebou prohrála. Sestava FC Vaslui v posledním ligovém utkání: Kuciak - Buhuş, Panait, Andronic (66. P. Jovanovici), Luz - Ghencev, N´Doye, Ljubinkovici - Aliuta (57 N. Jovanovici) - Temwanjera, Burdujan. Od sestavy, která vyběhla na trávník v Edenu, se liší hned na několika postech, nenastoupili obránci Munteanu a Markovic a záložníci Jovanovic a Gheorghiu. Stejně jako slávisté, i rumunský tým má několik zraněných hráčů.

Slavia odletěla do Rumunska dnes dopoledne, ubytuje se v Iasi, které je od Vasluie vzdáleno asi 70 kilometrů. Slávisté si před utkáním ani nevyzkouší stadion, na kterém odehrají odvetu. "Věříme, že to nebude mít na hráče a průběh zápasu žádný vliv. O stadiónu i prostředí ve Vaslui máme informace, byl tam asistent Pavel Řehák," řekl před utkáním Ondřej Zlámal. Slávisté potrénují večer v šest hodin, přivítalo je slunečné počasí.

Kouč Jarolím se bude muset obejít bez Dřížďala, Šikliče, Šventa a Toleského. Počítat už naopak může s uzdraveným Šenkeříkem. Do Rumunska odletělo osmnáct hráčů.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím, Tavares, Belaid, Šmicer, Černý - Necid.

Hlavním rozhodčím bude Mark Courtney ze Severního Irska, jeho asistenty pak Eamon Shanks a John McDowell.

Druhý poločas bude přímo přenášet ČRo1 Radiožurnál, zápas by měla vysílat i rumunská televize TVR1.
 

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se představí v Rumunsku

    zz     před 16 lety 01.10.2008 14:07 |  
    0 0

    Není možné proti rychlým rumunským hráčům postavit Černého, Jarolíma, Litteriho a Hubáčka. Soupeř nebude hrát tak slabě jako v Praze. Sestava:Vaniak, Krajčík, Suchý, Hubáček, Belaid, Tavares, Volešák, Janda, Necid, Šenkeřík(Ivana). Volešák bude platný při rozích, je lepší v defenzivě a v osobních soubojích než Jarolím, Janda hraje dopředu tragicky, ale bude platný při rozbíjení útoků soupeře, při vysunutém pressingu, při standardkách, nebude se cpát do středu jako Černý, čímž trpí výkon Belaida. A u Šenkeříka nevím, jak na tom je, ale na jaře taky naskočil po zranění a herní výpadek nebyl znát. Hodně pracuje pro tým a není pomalý jako Litteri, který může být žolíkem. Pokud by se Šenkeřík necítil, tak postavit Šmicera jako volného hráče. Vaslui se nedaří, ale zítra to bude jiný zápas, není možné postavit sestavu jako proto slabé Olomouci. Že se dá i proti silným týmům hrát, dokázal opět Borisov a Steaua proti Fiorentině na jejím hřišti. Musíme hrát aktivně, nebál bych se postavit dva útočníky nebo jednoho útočníka a jednoho volného hráče. Obávám se, že nastoupíme s dvěma DZ Tavaresem a Latkou a třemi OZ Jarolímem, Belaidem a Černým, což nebude fungovat. Hodně bude záležet na tom, jak to zítra Karel Jarolím postaví, to je klíč k úspěchu. Stejně tak aktivní hra, nehrát pasivně, ale chtít dát rychle gól, což by ovlivnilo průběh zápasu v náš prospěch. Případné vyřazení by nás mohlo psychicky dostat dolů. Doufám, že postoupíme a udržíme psychickou pohodu v týmu do zbytku podzimu. Můžeme si vybudovat po podzimu solidní náskok do jarních bojů a v Uefě máme šanci postoupit ze skupiny. Chce to jen maličkost, zítra vyřadit rumunského soupeře. A možná budeme jediným českým týmem, který postoupí a bude dělat body do koeficientu.

    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:12 |  
      0 0

      Jeste nedavno jsi tvrdil, ze Jarolim viteznou sestavu nemeni, ted pro zmenu tvrdis, ze postavi Latku s Tavaresem a uplne prekope herni styl, kterym se posledni mesic prezentujeme. Tak nevim, docela by me zajimalo, co te primelo zmenit nazor.

      • Re: Slavia se představí v Rumunsku

        zz     před 16 lety 01.10.2008 14:24 |  
        0 0

        Absence Šventa. I média uvádějí sestavu s dvěma DZ, třeba nechá sestavu z druhé půle, ale myslím si, že při absenci Dušana posílí Karel Jarolím střed o defenzivního hráče. Je to pohárový zápas, ne liga. Navíc po půli je to 0:0, převáží snaha nedostat jako první gól. Moji sestavu znáš, uvidíme zítra, jak to KJ postaví. Ale vidím to opravdu na dva DZ.

        • Re: Slavia se představí v Rumunsku

          quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:36 |  
          0 0

          Nevim, jak to v mediich chodi, ale z lonska mam pocit, jestli jim to nezasila primo Slavia - tu pravdepodobnou sestavu. Pokud to tak je, pak se muze jednat o znamy Jarolimuv trik, kdy ohlasi jednu sestavu a pak hraje uplne jinak.

        • Re: Slavia se představí v Rumunsku

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 14:45 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem,
          možná, že tu dostanu kartáč. Víte, asi bych do sestavy alespoň na začátek utkání tolik změn nečinil. Herní praxe a jistota hráčů, co pravidelně nastupují, to je něco, co by se nemělo shodit jen tak ze stolu. Také zkusím podat svůj názor na sestavu, abych pak nedělal generála po bitvě. Tak to zkusím: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Černý, Jarolím, Belaid, Tavarez - Litteri, Necid. Tak bych prostě začal (s Olomoucí krom Šventa takto hráli a do 54 min. to bylo 3:0). Pokud by bylo třeba přitvrdit, může jít místo M.J. Volešák a místo Litteriho Šenkeřík a jednoho z hráčů např. Latka, Janda dle dalšího vývoje zápasu. Vstup bude důležitý a to víme všichni - není to taková věda. Uvidíme, omlouvám se všem, kterým se to nelíbí. Držet palce a fandit budu srejně, i když to bude postaveno úplně jinak. Včera ten Arsenal, to byla lahoda, viďte. Sokrates55

          • Re: Slavia se představí v Rumunsku

            zz     před 16 lety 01.10.2008 14:48 |  
            0 0

            Zdravím Sokrate,
            proč kartáč, máte legitimní názor a ten je tu brán zcela vážně. Zítra uvidíme, jak to KJ postaví a jestli postoupíme. A nejdůležitější je postup, ať ho vybojuje jakákoliv sestava. přeji hezký den.

          • Re: Slavia se představí v Rumunsku

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 14:53 |  
            0 0

            Sokrate, zdravim, mam stejny nazor. Nevidim duvod, proc v tak dulezitem zapase riskovat a prekopat pomerne fungujici sestavu.

            • Re: Slavia se představí v Rumunsku

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 15:11 |  
              0 0

              Děkuji za názory,
              už jsem to psal v komentáři k jinému článku - a burcuji tím, že opakuji slova M.Donutila "Furt ve střehu". Kéž by ta "rumunská anabáze" po pondělku pro nás dopadla příznivě. Nějak cítím odhodlání našeho mužstva - viděl jsem T.Necida, jak honí i starší kluky při zápase s Olomoucí a tleskal do dlaní a doslova řval "Makáme, makáme" a sám poctivě odmakal celý zápas "nahoru-dolů". Ten kluk je náš žolík. Moc se mi líbilo, jak po vstřeleném golu poslal pohled nahoru do "fotbalového nebíčka" Pepimu a jakoby se ptal, dělám to dobře Pepi? To jsem si odnášel z toho zápasu. Moc mu za to děkuji. Sokrates55

          • Re: Slavia se představí v Rumunsku

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 16:31 |  
            0 0

            Ja se pridavam, sice jsme se pred chvili o tomhle s quelharem dohadovali, ale neni duvod k nejakymu shazovani ci kartaci.. byt byvch to videl jinak. Konecne jedna zmena je vynucena, meli bychom nekym tedy nahradit to, cim je svento pro nasi hru dulezity. Krom toho dalsi duleziti hraci zustavaji - Vaniak, Suchy, Brabec, Krajcik, Tavares, Belaid, Necid - ja to vidim tak, ze pro nasi hru nemuze byt nejaky zasadni zasah, kdyz se kro, te vynucene zmeny vymeni 1 - 2 hraci, kteri nejsou az tak klicovi pro nasi hru. Kostra tymu zustane. Navic pohar je neco jineho a budem hrat urcite jinak nez z Olomouci, dostat prvni gol by bylo hodne neprijemne.

            • Re: Slavia se představí v Rumunsku

              zz     před 16 lety 01.10.2008 18:41 |  
              0 0

              Ano, Martyni,
              důležité je, že zůstane kostra týmu Vaniak, Suchý, Brabec, Krajčík, Tavares, Belaid, Necid. Chybí jen Švento. Proč postavit Jandu? Janda tam není od toho, aby něco tvořil, od toho jsou tam Tavares, Belaid, Krajčík, Necid. Janda je tam od toho, aby soupeř netvořil. A v tom je lepší než Černý. Ve hře dopředu zastoupí Černého kvalitnější hráči Belaid, Tavares, Krajčík, Necid. Jsem proti tomu, aby se měnila kostra sestavy, tahouni týmu, ale na ostatních postech mi to nevadí a musím přizpůsobit sestavu soupeři, výsledku z Prahy, tomu, že hraji na hřišti soupeře, že jde o pohárový zápas. Podobně se argumentovalo po přípravných zápasech, aby se neměnila sestava se Suchým na kraji obrany, Gebrem v záloze, Černým na levém okraji zálohy a Šventem v útoku. Vůbec se nebrala v úvahu kvalita soupeřů v přípravě. A jak to nakonec dopadlo, sestava se rozbila o první překážku. Olomouc je teď na hřištích soupeře slaboučká, dostala dva góly na Kladně, mohla jich dostat více. Proto bych se neoháněl sestavou proti Olomouci, vyřazení z poháru by mohlo mít negativní dopad na naši hru v dalších zápasech. Postup je povinností.

              • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 18:57 |  
                0 0

                Ja jsem to s tou kostrou týmu taky trochu opsal od tebe:-)). Ale ono je to hrozně důležitý, třeba na jaře vůbec nebylo o co se opřít, trener nenašel těch základních pár hráčů kteří udělaj tu nejdůležitější práci a staraj se o to, aby se hra nerozpadla. Na začátku ligy ji vytvořil, ale tak, že nemohla fungovat.. pak se našel dobrej system s Krajčíkem na pravym beku, Suchým na stoperu, Tavaresem a Belaidem ve středu zálohy, Šventem nalevo a Necidem v útoku. Naši hru nerozbije, pokud nebude hrát Černý nebo Jarolím a místo nich bude hrát Volešák a Janda. Při vší úctě, snad i quelhar by připustil, že tohle nejsou klíčoví hráči, bez kterých se hra rozpadne. Co se Černýho týče, možná jsem trochu zlej, ale mě se fakt nelíbí jeho hra, quelhar má pravdu, že je aktivní, jenže bohužel je nám spíš na škodu, že přes něj jde tolik míčů, často hru zpomaluje, ztrácí hodně míčů, většinou jeho akce končí přinejlepším faulem. Pak nemají ostatní tolik prostoru pro hru, Belaid, ale konečně i Jarolím, ktery dává alespon balony rychle od nohy. Taky bych věřil Jandovi, že podá pocctivej výkon směrem dozadu, já bych ho podržel a dával mu důvěru, časem sei začne věřit i pro tu hru dopředu a vyplatí se nám jeho hra mnohem víc než hra Černého.

                • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.10.2008 19:15 |  
                  0 0

                  Ja prece netvrdim, ze je Cerny klicovy hrac. Ale pri neucasti Sventa nevidim lepsi variantu nez Cerneho.
                  Pokud chceme postoupit, musime vstrelit branku - a pokud inkasujeme stejny pocet, jako vstrelime, tak to nevadi. Proto myslim, ze bychom se meli zamerit na to, at branku vstrelime a ne neinkasujeme. Proto jsem pro Litteriho v zakladu vedle Necida a pro ofenzivniho hrace v zaloze misto Sventa. Cerny jako levak mi vychazi jako prvni volba, ale dokazu si zrovna tak predstavit na tom miste Volesaka, snad i Senkerika nebo Ivanu. Nedokazu si tam predstavit Jandu s tim, ze budeme doufat, ze tentokrat uz zahraje dobre.

                  • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                    zz     před 16 lety 01.10.2008 19:24 |  
                    0 0

                    Quelhare, nepochopil si přínos Jandy pro naši hru v Rumunsku. Tím, že bude napadat rozehrávku soupeře na jeho půlce, získáme rychle míč a můžeme jít do rozhozené obrany, která je největší slabinou soupeře. Navíc se nedopouští nebezpečných ztrát míče jako Černý. Toto je pohár, ne liga. Žádná další šance k nápravě není. Pokud prohrajeme, je konec. Podobně jako Švec nám pomohl proti Ajaxu, tak to samé očekávám i od Jandy. I když nepodá tak kvalitní výkon jako loni na Ajaxu a nedaří se mu v ofenzivní činnosti, jeho přínos je nezpochybnitelný. Bude vytvářet prostor pro ofenzivní hráče jako Necid nebo Belaid, který bude mít prostor pro střelbu, bude platný v obranné činnosti, při obranných i útočných standardkách. Zítřek nám dá jasnou odpověď. A třeba z Černého a Litteriho budou hrdinové zápasu.

                    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                      zz     před 16 lety 01.10.2008 19:35 |  
                      0 0

                      A ještě bych doplnil, že málokdo si všiml výkonu Jandy v Ostravě. Každý ho kritizoval za hru dopředu, kde mu to nešlo. Ale skvěle napadal rozehrávku soupeře, otvíral prostor pro naše ofenzivní hráče a tím jsme si vytvářeli šance a góly. Díky skvělé hře Jandy jsme měli hodě prostoru, který jsme dokázali využít, Galásek nebyl vidět. Janda nebude v momentální formě na hřišti od toho, aby něco vymýšlel, ale aby vytvářel prostor pro ofenzivní hráče Belaida, Krajčíka, když se vydá podpořit ofenzivu a dá kvalitní centr na Necida. Obrana je nejslabším článkem soupeře, a v jejím otvírání bude Janda platnější než Černý.

          • Re: Slavia se představí v Rumunsku

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 11:29 |  
            0 0

            Myslím si zcela to samé. Litteri se mi poměrně líbil, není sice extra rychlý, ale jako hráč špatný rozhodně není..

    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

      Jachym     před 16 lety 02.10.2008 14:53 |  
      0 0

      Hmm, píšeš, že není možné proti rychlému soupeři postavit Hubáčka, ale v sestavě ho máš:-) A kromě toho ti tam chybí druhý stoper...:-)

      • Re: Slavia se představí v Rumunsku

        zz     před 16 lety 02.10.2008 15:37 |  
        0 0

        Na Brabce jsem včera omylem zapomněl, to už jsem tu vysvětloval. A na levého beka nemáme jiného hráče při zranění Šikliče než Hubáčka. Víš o nějakém dalším hráči na levého beka? Když tak mi ho sem napiš. Musím vycházet z reality, chybí Šiklič, Dříždal a Švento. A ti by se dneska sakra hodili.

  2. Re: Slavia se představí v Rumunsku

    FannyBoy     před 16 lety 01.10.2008 15:42 |  
    0 0

    Stejná sestava jako s Olomoucí...

  3. rumunsko

    slaviator     před 16 lety 01.10.2008 23:25 |  
    0 0

    Tak Kluž doma zremizovala s Chelsea..., minule porazila venku AS Řím. A pak někdo řekne, že rumunskej fotbal není lepší než českej... Rumuni jsou daleko, daleko před náma.

    • Re: rumunsko

      zz     před 16 lety 01.10.2008 23:54 |  
      0 0

      Ano, Lukáši, máš pravdu. A na příkladu kyperské Famagusty a běloruského Borisova vidíme, že jde uspět i s malým rozpočtem. Není to jen o penězích, jak si myslí třeba na Spartě.

      • Re: rumunsko

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 00:42 |  
        0 0

        Můžete si myslet co chcete, pánové, ale poslední měření v Lize mistrů Slavia - Steaua vyznělo pro nás, červenobílé. Takže bych tak připosraný jako vy rozhodně nebyl.

        • Re: rumunsko

          Nax     před 16 lety 02.10.2008 09:36 |  
          0 0

          Ad Kluj, umele vytvoreny, se spoustou krajanku, vse stoji na penezich.

          • Re: rumunsko

            zz     před 16 lety 02.10.2008 10:57 |  
            0 0

            Zdravím Naxi,
            Kluž má hodně peněz podobně jako Doněck a ruské kluby. Ale Borisov nebo Famagusta nám ukazují, že to jde i bez velkých peněz. Není to jen o penězích.

            • Re: rumunsko

              quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 11:39 |  
              0 0

              To jsme ukazali i loni my.

              • Re: rumunsko

                zz     před 16 lety 02.10.2008 12:23 |  
                0 0

                Myslíš letos ve Fiorentině?

                • Re: rumunsko

                  quelhar (admin)     před 16 lety 02.10.2008 12:33 |  
                  0 0

                  Ne, myslim loni, taky jsem to tam psal.
                  A ty myslis, ze bude odted Famagusta a Borisov kazdy rok v LM?

                  • Re: rumunsko

                    zz     před 16 lety 02.10.2008 12:42 |  
                    0 0

                    Nový model LM jim nahrává. Uhrát remízu s Juventusem, nikoliv 0:0, ale aktivní hrou dostat Juve pod tlak, vstřelit mu dva góly, vyřadit Rangers, porazit Olympiakos 3:0 a Panathinaikos, to není náhoda. Ani na realu neudělal Borisov ostudu, a to hrál v 10. Měl jsi strach z Panathinaikosu, Olympiakosu a Famagusta je lehce porazila. Jde to i bez velkých peněz.

                  • Re: rumunsko

                    slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:14 |  
                    0 0

                    Asi časteji než my či Sparta.

              • Re: rumunsko

                slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:02 |  
                0 0

                My jsme měli štěstí. Famagusta zatím nehrála huř ¨než soupeř, to samý Kluž. Neumím si představit, že by s náma loni ¨na Strahově hrála nejsilnější sestava Arsenalu a ne to jejich béčko. To bychom bod těžko uhráli. Doma jsme Steau porazili díky štěstí, eurofii z postupu, vše na co jsme sáhli nám vyšlo. Ale nezapomeň, že nás přehrál už Ajax v předkole, v obou zápasech. Ale podržel nás Vanial, kterej chytil v obou zápasech snad po pěti golovkách, a Vlčekv pravou chvíli dal dva goly. Stejně takjsme měli štěstí s penaltou, když Huntelaar, pozdější nej střelec niz. ligy, podklouzl a nedal. Famagusta zatím přehrála Olympiakos, přehrála Herthu i když s ní remizovala, porazila Panathinaikos. To náhoda není.

        • Re: rumunsko

          slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:07 |  
          0 0

          Jenže českej fotbal není jen Slavia a rumunskej jen Steua. Koukni na koeficient, jakej máme my a jakej Rumuni. My jsme letos až 35. z 53 zemí!! A nepředpokládám, že Baník to vylepší, že to vylepší Sparta, bohužel má problémy sama se sebou. A my sami to neutáhneme, to bychom museli UEFU vyhrát a na to nemáme kádr. Jako úspěch budu považovat, když nepropadneme ve skupině, jako velkej úspěch, když přezimujeme. Ale pro národní koeficient to bude málo, zatímco Kluž bude hrát minimálně UEFU velmi pravděpodobně i na jaře, a co Steau a další týmy? Rumuni jsou momentálně mám pocitna 7. příčce za posledních 5 let, my se bojíme o 15. a velmi, velmi pravděppdpbně ji neuhájíme. Takže to není připosranost, ale konstantování faktů.

      • Re: rumunsko

        slaviator     před 16 lety 02.10.2008 14:58 |  
        0 0

        Tak tak, Famagusta je snad ještě lepší příklad..

    • Re: rumunsko

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 15:09 |  
      0 0

      Určitě, rumunskej klubovej fotbal je společně s ruským nejlepší ve východní Evropě. Bývaly doby, kdy jsme byli v koeficientech daleko před Rumunskem, teď se situace dokonale otočila. Ale myslím, že jako přední český klub bychom si s průměrným rumunským klubem měli určitě poradit, to už by to bylo s celým českým fotbalem hodně špatné, kdybychom dnes nepostoupili.

      • Re: rumunsko

        slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:23 |  
        0 0

        To zase asi jo. Každopádně nevím, Šmicer říká, že je lepší hrát proti týmu, kterej je ve sračkách, než proti týmu co je na vrcholu. Já se bojím, že se proti nám teď Vaslui a v pondělí pak i Sparta akorát hodně vyhecujou s sáhnou si na dno, protože vyhrát musí. Oba tmy hrají o trenéra s náma, to není ideální podle mě.

  4. Re: Slavia se představí v Rumunsku

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 00:42 |  
    0 0

    Sokrate, rozhodně bych poslal na hřiště vaši sestavu. To je ta pravá červenobílá síla!!!!!

    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 06:50 |  
      0 0

      Dobré ráno všem,
      chtěl bych poděkovat za názory a je dobře, jaké odhodlání máme při obhajobě toho, či onoho hráče a jeho úkol v mužstvu. Svědčí to o tom, že máme kam šáhnout a co se týče zastupitelnosti jednotlivých postů, tak prostě na možné dosažené úrovni v české lize (s tou LM už to tak dobré není) máme kádr na slušné úrovni. Ano, budeme hledat za Necida, budeme hledat možná i za jiné, ale máme alternativy. Dnes to bude ve Vaslui asi o bojovnosti, odolnosti a jít si za svým a to naší hrou, co nás zdobí. Budu sedět u rádia a myslet na naše kluky, co bojují za červenobílé barvy. Pokud do utkání půjdou poctivě a s odhodláním, s pocitem sounáležitosti každého s každým, chuťí zabojovat jeden za druhého a pomoci si, tak nás snad tam někde nahoře vyslyší. Připadám si jak Emanul Habásko starší (i když to byl viktorián), ale ta pravá slávistická fotbalová modlitba prostě k tomu patří. A když Vás tady všechny čtu a přemýšlím o Vašich názorech, tak jste na tom teď všichni stejně jako já.
      "God save my Slavia"
      Sokrates55

      • Re: Slavia se představí v Rumunsku

        Jachym     před 16 lety 02.10.2008 11:03 |  
        0 0

        Jinak si dovoluji opravit anglickou výzvu k modlitbě na "God save our Slavia"...:-))

        • Re: Slavia se představí v Rumunsku

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 17:17 |  
          0 0

          Asi máte pravdu,
          mluvil jsem sám za sebe, ale tady jsem měl mluvit za nás za všechny. Tak tedy " Bůh opatruj naši Slávii". Děkuji za opravu. Sokrates55

  5. Re: Slavia se představí v Rumunsku

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 11:26 |  
    0 0

    Věřím ve vítězství, hráčská kvalita by se měla nacházet na naší straně.

    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

      Jiri1     před 16 lety 02.10.2008 12:26 |  
      0 0

      Zdravim, tak jsem si vzpomel na IASI ped 16 lety, kdy skupina Cechu prijela na vymenu ze sachovou skolu v tomtop meste, vypravu vedl jeden hosdne mlady vedouci, na tehdejsi bidu v Rumunsku to byla skola zazraku, misto zvoneni elektronicka hudba, kamera v kazde tride, zpetna vazba rozhlasu, moderni pristupy, ale zastaraly stadion, ktery po male prestavbe pry stoji jeste dnes. Kraj okolo je nesmirne chudy, rozvoji brani hlavne blizka Ruska hranice. A v tomto prostredi asi 80 km sehrajeme zapas roku . O tento zapas podle medii neni valny zajem a hodne se speuluje i na miste , co dokaze ovlivnit vedeni klubu. Neni zde prilis dobra nalada, po neuspechu v poharu UEFA b by zrejme prisli na radu vyhazovy a tucne pokuty, ktere umi mistrne rozdavat rediel klubu
      hlavne pro hrace zvenku. Irsti rozhodci patri k timu lepsim , co je mozno videt na Evropskem trhu a tak jen verim , ze se nepotvrdi spekulace o moznem ovlivneni utkani. Ano Rumunsky klubovy fotbal jde nahoru, nejde jen o Kluz , kam vlastnici napumpovali za jeden rok pres miliardu korun a kde hraji hraci, kteri by byli zdobou nektereho z velkych Evropskych superklubu, jde treba o Vasluj, kde take majitel nesetril a investuje do fotbalu rocne pres 200 mil korun ackoliv se mu nikdy nemohou v teto casti Rumunska vratit. Ale je to zase politika, odpisy na sport obecne jsou v Rumunsku nastaveny velmi priznive a velky podnikatel na tom zas tolik neprodela a HLAVNE VETSINA TECHTO LIDI TO DELA S TIM , ZE MU TO TREBA POMUZE I V JEHO DALSI ZIVOTNI KARIERE.Senkerik tot otazka pro bohy, jeste v utery tvrdil jeden z asistentu trenera , ze ve hre je uvaha o hre na jeden hrot vzhledem k nutnosti hrat od zacatku na jistotu a vemi opatrne, rychle uzdraveni Senkerika by zase spise nahravalo hre na dva hroty, ale on toho zase tolik nema natrenovano a jeho nasazeni od zacatku by bylo hazardem. Janda nebo Cerny , Jarolim nebo Janda, osobne jsem Petra videl o vikendu hrat za b tym, drel , bojoval, ale na velkou formu to nevypada a tak bych radeji na zacatku videl spise sestavu z posledniho ligoveho utkani. Priznam se ze mam velmi neprijemnou predtuchu, ktera mi rika , ze to nebude vubec jednoduche, takze obecne bych snad zaverem chtel jen rit, ze klicem k uspechu bude precizni a cista hra v defenzive.

      • Re: Slavia se představí v Rumunsku

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 14:02 |  
        0 0

        No ja si myslim, ze dnes nepujde o to, abychom prisli jako mistri sveta a natlakovou hrou vyhrali 3:0, je treba hrat poctive a bez chyb vzadu, zvladnout obranny standardky, nedat souperi ani metr prostoru a zautocit z brejku, mame nejaky zkusenosti z poharu a tak bychom je meli vyuzit. Nekde jsem cetl ze variantou muze byt Latka v zaloze, no nevim, mozna.. ono je ale asi jedno, jestli budem hrat na 5 zalozniku nebo na 4 a dva v utoku, dulezity je, aby se dostatek hracu zapojovalo do utoku i do obrany, tedy vlastne vzdy skoro vsichni..:-)). Nezbyva nez se pripojit k Sokratove modlitbe..

        • Re: Slavia se představí v Rumunsku

          Jachym     před 16 lety 02.10.2008 15:00 |  
          0 0

          Ta varianta s Latkou v záloze je už od včerejška na telextu zakomponovaná v tzv. pravděpodobné sestavě. Těžko říci, zda to není jen taktické matení podobně jako v případě soupeře, když ústy svého šéfa hovoří, že má z utkání strach. Jinak s tím, jak bychom to měli dnes hrát, s tebou souhlasím. Ostatně nic jiného ani hrát nejde a nám od počítačů se to lehko píše. Přesto nějak vnitřně věřím, že to dneska zvládneme.

          • Re: Slavia se představí v Rumunsku

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 15:31 |  
            0 0

            No to máš pravdu, od počítačů je to jednoduchý...:-)) ale taky věřim, že to kluci zvladnou

            • Re: Slavia se představí v Rumunsku

              slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:41 |  
              0 0

              Od počítačů je to hlavně bez zodpovědnosti.. :)))

              • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.10.2008 15:49 |  
                0 0

                ta sestava z netu mi neprijde nepravdepodobna... trener jak znamo, ma rad zde tolik probirane MJ a JC, na druhou stranu je mu asi jasno, ze nekdo musi hrat dozadu, koneckoncu i Belaid ma v defenzive rezervy, takze z pohledu trenera to mozna tak nejak bude..

                • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                  slaviator     před 16 lety 02.10.2008 15:54 |  
                  0 0

                  Mno jo no, uvidíme... Nějak to dopadne. je to jen fotbal... :)

                • Re: Slavia se představí v Rumunsku

                  slaviator     před 16 lety 02.10.2008 19:01 |  
                  0 0

                  Tak nakonec místo MJ Volešák... :) Takhle bych dneska tu sestavu sestavil asi i já. A pozitivem je i hra na dva utočníky.

  6. Re: Slavia se představí v Rumunsku

    Wommi     před 16 lety 02.10.2008 19:56 |  
    0 0

    ..at mi to nekdo vysvetli...je to poznatek jen z onlinu,..ale proc vzdycky ta slavka hraje v poharu na zacatku divne..proc tu v lize na soupere vlitne a poharu ceka nebo co co ten souper udela:((((

    snad to dopadne:)

    • Re: Slavia se představí v Rumunsku

      Wommi     před 16 lety 02.10.2008 21:23 |  
      0 0

      ..zase malem infarkt..ale je to tam..
      dekuju!

      pres on-line a radio je to peklo!
      :)