Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Tottenham - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie dnes sehráli odvetné utkání Poháru UEFA. Ačkoliv červenobílí hráli výborně a soupeře zvláště ve druhém poločase přehrávali, výsledek 1:1 na postup nestačil. Slavia tedy v letošním poháru UEFA končí. Prohlédněte si 17 fotografií před zápasem i během zápasu.

Předzápasové informace:
20:10 - Hráči se šli již rozcvičit, pár slávistických fandů aplaudovalo.
20:15 - Tribuny jsou zatím málo zaplněné, ale při nástupu domácích hráčů se ozvaly.
20:25 - V novinářském sektoru se cítím jak sardinka. Tribuny se stále zaplňují, hlasatel již několikrát přečetl sestavy obou týmů.
20:30 - Hráči střílejí na náhradního brankáře Vaniaka.
20:33 - Hráči základní sestavy odcházejí do kabin.
20:34 - Stísněný prostor je stále stísněnější. Navíc v našem okolí jsou hned fandové, tak uslyšíme všechny projevy. Tribuny jsou tak z 40-50% zaplněny.
20:38 - Na obrazovkách ukazují vstřelené branky z prvního utkání. Chvíli předtím se poprvé ozvali slávističtí fandové.
20:45 - Hráči jsou na ploše, atmosféra je skvělá, při domácí hymně všichni zpívají. Tribuny jsou prakticky úplně zaplněny. Hodně to tady bouří.

Zápasová reportáž:
Slávisté do utkání nevstoupili dobře, opět, jak je jejich zvykem v letošních evropských pohárech, dostali branku v první desetiminutovce. A aby toho nebylo málo, opět byla velice smolná. Domácí ještě více ožili a byli nebezpeční. Slavia se nadále soustředila na defenzivu, aby nedostala další branky. Někdy jsme měli i štěstí. V poslední čtvrthodině jsme se přeci jen osmělili, nejdříve Černý po lajně prošel přes dva hráče, ale víc toho nevybojoval, pak jsme zase zahrávali nebezpečnou standardní situaci. Nejlepší slávista Černý si pak vypracoval i největší příležitost, přesto se do poločasu skóre již neměnilo.

Do druhé půle vystřídal Kalivodu Ivana a slávisté navázali na výkon ze závěru prvního poločasu. Tlak přinesl své ovoce v 51. minutě, kdy vstřelil gól Krajčík a Slavia tak měla ještě čtyřicet minut minimálně na vstřelení druhé branky a následné prodloužení. Tottenham v podstatě jen bránil, Vorel ve slávistické bráně mohl jít na okružní výlet Londýnem, protože až do závěrečné desetiminutovky neměl prakticky žádnou práci. Jeden slávistický útok střídal druhý, slávisté předváděli krásný fotbal a hráli naplno. Naši hráči měli několik šancí, bohužel ani jednu už neproměnili. Ke konci utkání se domácí přeci jen opět zvedli, Bent se trefil do břevna.

Ačkoliv Slavia v evropských pohárech končí, tak dnes předvedla jeden z nejlepších výkonů v sezoně a odlétá z Anglie se vztyčenou hlavou. Škoda prohry z Prahy. Dnes slávisté ukázali, že umějí hrát pěkný, kombinační fotbal, teď jen zahrát podobně v lize a dojít do cíle...

Průběh zápasu:
7. minuta - Slávisté nedůrazně odkopli, k míči se dostal O´Hara a střelou, tečovanou od Latky k tyči, překonal Michala Vorla, který se po míči pouze ohlédl a nestihl reagovat. 1:0. Fanoušci Slavie přesto nadále povzbuzují.
20. minuta - Huddlestone se dostal ke střele, tu však Vorel vyrazil, následná dorážka už ale vydařená nebyla.
23. minuta - Po centru z pravé strany se ke střele dostal O´Hara, ale mířil těsně vedle branky.
29. minuta - Po centru O´Hary ve vápně hlavičkoval Bent, jeho pokus konečky prstů vytěsnil na břevno Vorel.
35. minuta - První nebezpečný pokus, Černý vzal míč, prošel středem hřiště a prudce vystřelil, Robinson s námahou vyrazil.
51. minuta - Z levé strany odcentroval Pudil, Střihavka na míč nestačil, ale na zadní tyči byl Krajčík a zblízka se prosadil. 1:1.
63. minuta - Černý zahrál standardní situaci, Brabec ve vápně vrátil Dřížďalovi, který byl zcela sám před brankářem, ale jeho hlavička skončila pouze v rukách Robinsona!
66. minuta - Po centru Hubáčka hlavičkoval Střihavka, ale Robinson si na míč u tyčky počkal.
69. minuta - Pudil nejdříve z první střílel, míč byl zblokován, tak vrátil před bránu, kde Střihavka z otočky trefil tyč!
75. minuta - Ivana zahrál přímý kop z 20 metrů, brankář Robinson bravurně vyrazil.
77. minuta - Nejdříve Ivana a poté i Krajčík nebezpečně vystřelili, míč pokaždé dokázali domácí obránci zastavit v pokutovém území
85. minuta - Bent obešel Latku a strefil břevno, dnes již podruhé!

Tottenham - Slavia 1:1 (1:0)
Slavia:
Vorel - Dřížďal (81. Volešák), Latka, Brabec, Hubáček - Krajčík (87. Belaid), Kalivoda (46. Ivana), Suchý, Černý, Pudil - Střihavka
Branky: 7. O´Hara - 51. Krajčík

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 20:28 |  
    0 0

    přimy přenos nekodovana stanice OBH na 4w amos nebo 1w intelsat v emu M.

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 21:16 |  
      0 0

      Přímý přenos na netu:
      www.myp2p.eu
      záložka live Tv nahoře a pak UK Tv a vyberte ITV4
      Lemurek80

  2. Re: Tottenham - Slavia

    slaviator     před 17 lety 21.02.2008 22:45 |  
    0 0

    VŽDYCKY JSME S VÁMA! Pěknej match... :-))) Moc pěknej... To jsem nečekal, že budem Anglány místy neskutečně drtit, pěkně čuměli... A nevěděli co hrát... Super, super... To je přesně to, co jsem tvrdil, že debakl na Arsenalu nám může strašně moc pomoct... Lepší debakl po snaze o aktivní hru než pět remíz po šťastně ubráněných výsledních 0:0... Protože teď se poučíme zase z tohohle zápasu a příště to bude zase jen a jen lepší! VŽDYCKY JSME S VÁMA!

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:08 |  
      0 0

      no coment.hráli sme skvěle.ale myslim si že i to se od nás očekává,jakožto od ůčastníka LM. už delší dobu přemýšlim že začnu koukat jen na druhý poločasi slávie.i na strahově by měli zavést vstupný jen na druhý poločasy :-) to byl for. jinak fotbal dobrej,ale jak rikam,nemuzeme se nad tim rozplývat,jak nějaký vykukové.přece už sme v tý evropě vepsaný kvalitnim písmem

      • Re: Tottenham - Slavia

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 10:47 |  
        0 0

        říkám, takvej fotbal, co jsme předváděli v 2půli nepamatuju. S těma 1 půlema je to svatá pravda. Třeba vloni doma na jaře, jsme nevyhráli skoro žádnou 1půli. vlítnout na ně od 1min., dát brzo gol. Lidi jestli tohle je jen začátek a my se začínáme sehrávat, tak už po zápase v teplicích můžeme slavit. Už se těším na Most. Včera ve hvězdě byl náádhernej slávistickej kotel a parádně se fandilo. Už se těším na Most! amon

        • Re: Tottenham - Slavia

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:22 |  
          0 0

          já se teda osobně těšim víc na výjezd do brna než na most :-)

          • Re: Tottenham - Slavia

            (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:28 |  
            0 0

            jj taky bych si nejdřív počkal na Brno, tam se uvidí jestli jsme si z těchto zápasů něco odnesli (snad ne jenom že vždy prospíme začátek) Kmotr

  3. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 22:46 |  
    0 0

    Proč takhle nehráli doma ?? Škoda.

  4. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 22:49 |  
    0 0

    Hoši děkujem, hoši děkujem!!!!!! Bylo to fakt skvělý!!!! (mohlo to sice taky dopadnout líp:) ale přiznejme... Po tom výprasku na podzim to bylo víc než dobrá ukázka, že nejsem nějaký okopávky, ale SLAVIA PRAHA!!!! a můžeme na to být hrdí!!!

    Děkuju všem hráčům za nasazení

    +++

    DĚKUJU KOTLI-byl fakt skvěle slyšet a už jen to, že tam jeli si zaslouží pochvalu. Myslim, že je to i pro ně zadostiučení po říjnu(nebo kdy sme se to tam trmaceli 2*20 hodinn busem:)

    A teď huráááá na ligu!!!!!

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 22:49 |  
      0 0

      podpis Prahabrno

      • Re: Tottenham - Slavia

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 22:59 |  
        0 0

        Podpis a podtrh. . Slyšel jsem prakticky jenom Slavia,Slavia. . ale možná že měli páni lepší ruchový mikrofony než ČT, protože jsem taky dobře sylšel KJ a hodně jsme se shodovali. . a pak, že tomu nerozumim:-) Kluci se fakt vytáhli a je jen škoda, že nás to potkalo v takhle špatnym období (zranění+nerozjetost) jinak jsme je mohli prohnat ještě víc. Bylo vidět jak nám Matej strašně pomohl oproti prvnímu zápasu, pro mě jednoznačně man of the match a chválim i Vorlika( pod 3 minutách jsem si řikal, že tam asi hodně leje a Vaniakovi nějak splihlo háro, ale pak jsem si to vyjasnil:-). Bod je dobrej a nechybělo moc i ke třem a kdovíjak by to bylo. . škoda toho 1. gólu, páč ten byl fakt smolnej a skoro z ničeho. Jednoznačně nejlepší zápas Slávie venku v sezoně a jenom mě mrzí, že to spoust lidí nemohla vidět, protože to fakt stálo za to !

        • Re: Tottenham - Slavia

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:08 |  
          0 0

          sorry,ale na Vorlovi dnes nebyl nic k chvaleni,muze bejt jenom rad,ze dvakrat zazvonilo brevno. Jestli byl nekdo mimo tenhle zapas,tak Vorel. troubi

          • Re: Tottenham - Slavia

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:24 |  
            0 0

            Vprel to na to břevno jednou vytlačil... Minimálně za to bych ho pochválil

          • Re: Tottenham - Slavia

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 23:45 |  
            0 0

            To první břevno vytáhl on, druhá byla teč a gól by taky měl kdyby to Latyho netrefilo do kolena. Ale jinak chytal dobře, jistě, správně vybíhal a nepouštěl je do závarů, poradil si si s tou malou domu od Máry či koho. . Podle mě lepší výkon než minule Vaniak. . ten oba góly pustit nemusel, i když neřikám, že další věci výborně nevychytal.

            • Re: Tottenham - Slavia

              (host)     před 17 lety 22.02.2008 09:06 |  
              0 0

              asi takhle,prvni gol by vaniak mel jak nic.prvni brevno by u vaniaka nebylo brevno.vorel mel jen kliku.nic vic.proste zklamani totalni.dvojkou uz mel byt tento pulrok divis nebo kubasek. troubi

              • Re: Tottenham - Slavia

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 09:50 |  
                0 0

                Myslíš tu teč, že by Vaniak měl? No to fakt nevim. . to bych si mu teda netroufl vyčítat. Já jsem si zas třeba řikal, jak vyběhl v tom prvnim zápase, že bejt tam Radek, tak to má. . ale kdyby kdyby. Vaniak je skvělej na čáre a spoléhá nato, a raděj ani moc nevybíhá a právě včera byl Vorel často z branky a ty jejich dobrý centry sbíral a nedovolil komplikace. Při prvnim břevně byl možná moc vepředu, ale vyškrábl to. . vyrařená střela mohla bejt nepříjemná, kdyby to Lennom či kdo naštěstí nezmrvil, ale tam mu taky má pomoct obrana. Já vim, že ho nemáš rád, ale podle mě podržel a KJ asi věděl, proč posadil Vaňouse na lávku.

                • Re: Tottenham - Slavia

                  (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:10 |  
                  0 0

                  ne,pozor.ja proti Vorlovi nikdy nic nemel. Ale pro me je proste horsi nez Vaniak a v tomhle zapase se me osobne to potvrdilo.tot vse.troubi

              • Re: Tottenham - Slavia

                (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:27 |  
                0 0

                myslim jenom že seš zaujatej proti Vorlovi ,to je celý .Protože to ci tu píšeš sou koniny.vosaa

                • Re: Tottenham - Slavia

                  (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:11 |  
                  0 0

                  ABAB! troubi

              • Re: Tottenham - Slavia

                (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:31 |  
                0 0

                No tak nevim chlapče a v bráně si asi nikdy nestál, viď? Kmotr

                • Re: Tottenham - Slavia

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:46 |  
                  0 0

                  Na koho jsi to konkrétně psal, Kmotře?

    • Re: Tottenham - Slavia

      bongor     před 17 lety 22.02.2008 18:31 |  
      0 0

      Kotel je jednička,samozřejmě hned po našich hráčích a trenerech.
      Na Slavii jsem byl vždycky hrdej a jsem pořád víc.Na anglické televizi
      říkal komentátor:Tohle že je stejná Slavia,která prohrála s Arsenalem?
      Je hochu,ale jdeme nahoru a půjdeme ještě výš.

      • Re: Tottenham - Slavia

        (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:17 |  
        0 0

        jo kamaráde.doufám že to tak bude.jaky jméno sme si udělali letos v evropě tak na podzim musíme znova potvrdit.at se o nás mluví ještě hlasitějš

  5. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 22:49 |  
    0 0

    Dobrej vykon hlavne v druhym polocase neni se za co stydet HOSI DEKUJEM hacek

  6. Re: Tottenham - Slavia

    quelhar (admin)     před 17 lety 21.02.2008 22:49 |  
    0 0

    Az jednou zacneme hrat od zacatku a ne az od druheho polocasu, to se budou v Evrope divit! :o))
    Druhy polocas byl hodne paradni, stejnou sestavu bych nechal i pro ligu v Brne, rozhodne neni potreba davat do sestavy nejake Abrahamy.
    Nevypichoval bych dnes nikoho, v prvni puli trosku haprovali stoperi, ve druhe puli hrali vyborne vsichni.

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:29 |  
      0 0

      bez tavarese mi to přišlo ta hra taková rychlejší...vosaa

      • Re: Tottenham - Slavia

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 12:07 |  
        0 0

        jj,obecně je známo,že tavares spíš umí balon podržet.žádnej rychlonožka to neni

  7. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 22:52 |  
    0 0

    Já jsem naštvanej. Postup jsme si prohráli sami ještě před zápasem v Praze svým přístupem k "polobohům" z Anglie. Ten druhý poločas byl z naší strany vynikající.
    Nechápu KJovo nasazení Ivany, který zkazil téměř všechno, Pudil je taky mimo. Matěj hrál dnes v životní formě a znovu mě krásným gólem nadchnul jako po památném derby.

    Chci říct, že mě mrzí, že jsme s tímhle soupeřem měli na mnohem vyrovnanější partii, než co jsme výsledkově předvedli a ty první poločasy už prostě nejsou náhodné.

    tomahu

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:00 |  
      0 0

      Ivana hral dobre a stejne Pudil, kdyz to nekdo kazil tak v prvni puli obrana

      • Re: Tottenham - Slavia

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:07 |  
        0 0

        Mě teda Ivana přišel jako jeden z nejhorších. Hlavně jeho centry byli opravdu k ničemu. Jednou tam uplně zbytečně odevzdal míč a to už se blížil konec

        • Re: Tottenham - Slavia

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 23:55 |  
          0 0

          Někteří i víckrát:-) Ale já bych ho viděl pozitivně. . nebál se hrát a šel do nich, to je plus. . sice mu často pískali fauly, ale už tím, že je to útočník tu hru oživil. Kvalitní přímák+další pokusy o střelu a toho neni nikdy dost. Zvlášť ve slávii. . Je jen škoda, že neměl KJ na lávce víc útočníků, aby tam 2 strčil hned. .

    • Re: Tottenham - Slavia

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 23:03 |  
      0 0

      Souhlasím, ale je třeba uznat, že ten zápasovej rytmus dělá vážně hodně. . i nám to třeba pomohlo s Ajaxem, takže to neni jen o tom respektu. Ivanu hodně pískal, ale nepřidalo mi, že by musel. . i když to rozlišení nebylo zrovna nejčistší:-) Mate je king už dlouuho. . až dorazej do Fanzone ty opravdu slávistický dresy, tak pro něj letim a stříhat se taky nebudu.. :-)

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:07 |  
      0 0

      jasne ty nemehlo, pudil je uplne mimo,vlaste se ukop a nahral matejovi na gol. ivana zahral prumer,je videt,ze se porad zveda.prokop mikule

    • Re: Tottenham - Slavia

      quelhar (admin)     před 17 lety 21.02.2008 23:08 |  
      0 0

      Pudil nacentroval Krajcikovi na gol, nacentroval Strihavkovi na tu tyc... Jeden z nejlepsich hracu na hristi. Na Krajcikove golu ma minimalne 70% podil.

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:30 |  
      0 0

      kohao tam podle tebe měl asi dát!!!?? Kolik máme prosimtě zdravích útočníků na lavici ??? Ivana byl dobrej! a ta standartka...vosaa

  8. Re: Tottenham - Slavia

    KING25     před 17 lety 21.02.2008 22:56 |  
    0 0

    Super výkon. Nebýt toho prvního poločasu na strahově, tak jsme ty anglány snad přejeli. Opravdu to tam dneska kluci odjezdili na zadku a domácí fandové se pěkne ksichtily do kamery. Tenhle nás tým má prostě sílu!!!!

  9. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:00 |  
    0 0

    Klobouk dolů pře dnešním výkonem,zvláště v druhé půli.Škoda,že jsme nevyužili jednu z několika gólových šancí.Konečně jsme hráli kombinačně ve vysokém tepmu,dobře jsme přistupovali k hráčům soupeře,nenechávali jsme jim prostor.Škoda zbytečně zkažených přihrávek,zvláště ve finální fázi,kdy jsme se často dostali po krajích do přečíslení,ale nepřesnou přihrávkou jsme ztratili míč.Málo jsme na Robinsona stříleli,měli jsme využít toho,že v bráně je často chybující Robinson.Naší hře prospěla změna systému z 4-5-1 na 4-4-1-1.Myslím,že jsme takto měli hrát od začátku,nemáme typy hráčů na systém s pěti záložníky,naše hra tím trpí.Psal jsem už o tom na podzim.

    Velká škoda absence rychlostních typů Jandy,Šventa,Šenkyho,Blažka,škoda zranění Šmicera,odchodu Vlčka a Švece.Troufnu si říci,že s těmito hráči bylo reálné porazit Totenham a postoupit.Mnozí kritici a novináři budou bagatelizvat náš dnešní výkon poukazem na to,že soupeř šetřil opory na nedělní zápas,ale to není pravda.Dneska jsme předvedli velké představení,které nechávalo trenéra Ramose a fanoušky v napětí až do poslední minuty.S tímto výkonem se nemusíme bát,že bychom nezískali titul.Ano,liga je něco jiného,většina soupeřů bude betonovat,budeme hrát do plných,ale i s tím se musíme umět vypořádat.

    Dnešní vystoupení je příslibem do příští sezóny v boji o Ligu mistrů.Pokud se podaří udržet kádr a doplní se nepatrně na dvou až třech postech,uzdraví se marodi,vrátí se Necid a bude nám přát los,tak věřím,že znovu budeme hrát LM,tentokrát už na novém stadiónu.Myslím,že hráči dnešním výkonem pozvali slávistickou veřejnost na ligu.Doufám,že návštěvy dosáhnou odpovídající úrovně a všichni se budeme radovat na konci ligy z vysněného titulu.Ještě jednou poděkování hráčům za vynikající výkon.

  10. Re: Tottenham - Slavia

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:05 |  
    0 0

    Super zápas, škoda že to tam nepadlo. Hlavně Franta Dřížďal musí trénovat hlavičky a chladnou hlavu :) Jinak díky chlapy.
    Slavističtí fanoušci byli taky pěkně slyšet, hlavně v druhý pulce kdy anglánům do zpěvu moc nebylo.

    Jinak bych měl návrh aby na choreu v Brně bylo fakt něco pěknýho pro Otíka Černýho z ČT. Tímto mu děkuju že tenhle skvělej zápas mohli vidět všichni. ble

    SLAVIE PRAHA!!!

    • Re: Tottenham - Slavia

      PetCC     před 17 lety 21.02.2008 23:15 |  
      0 0

      A co Nova nebo Prima :-)
      Proto jsem si před časem pořídil satelit s motorem a metrovou anténou, takže dneska jsem to viděl na BiH TV.

    • Re: Tottenham - Slavia

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:32 |  
      0 0

      ja myslim na to ze hral jeste loni druhou ligu ,tak dobry.:-)vubec on je neskutecnej,hraje porad jako v sokolove,akorat jsou proti nemu o nekolik trid lepsi hraci!petr

  11. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:14 |  
    0 0

    Dobry vecer vsem Slavistum. Zadne carky a hacky, nemam je v Hondurasu na klavesnici a tak to vezmu z jedne vody na cisto. Videl jsem prenos na ESPN 2, kluci hrali zejmena v 2. polocase vyborne. Nesmime zapomenout, ze souper taky nastrelil 2 brevna, ale dostali jsme ho po dlouhe minuty pod tlak a ten druhy, pripadne treti, gol mohl padnout. Jen mi pripadalo, ze si stale jeste neveri, ze nejsou presvedceni o tom, ze i v Evrope se muzou prosadit, ze na ni maji. Dokazat prinutit Tottenham zdrzovat, Robunssona aby si mic k odkopu pripravoval temer minutu, mit 3 tutovky, nastrelit tyc, to se jiste necekalo. Ja jsem dal do Tipovacky 2:1 pro nas a malem mi to vyslo. Skoda vyrazeni, ale jinak DIKY ZA VYKON A VYNIKAJICI REPREZENTACI SLAVIE A NAS VSECH V ANGLII! A jeste perlicka na zaver: komentator na ESPN 2 koncil prenos slovy. Sympaticky vykon Mistra Ceske republiky, ktery donutil Tottenham bat se o postup do posledni minuty. Tak at ma s tim MISTREM pravdu! Dobrou noc Vilem Hodr

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      PetCC     před 17 lety 21.02.2008 23:17 |  
      0 0

      Dobře, že jste mohl v Hondurasu ten zápas sledovat. Doufám, že se třeba brzo potkáme v Edenu.

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:21 |  
        0 0

        Diky, nevim kdy se domu dostanu, prace je nad hlavu a zacina letni sezona, ale moc rad bych na otevreni stadionu nebo na oslavu titulu!

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:42 |  
      0 0

      Zdravím z Kuby,

      také já jsem s nadšením sledoval letos poprvé zápas Slavie na ESPN 2. Roztomilá výslovnost španělského komentátora. Suchý = Šuši, Hubáček = Hybašek, Střihavka = Čič. Za první poloočas nás kritizovali jako podprůměrné mužstvo, ve druhém najednou mluvili jinak. Dokonce si vzpomněli, že budeme otvírat stadion. Zápas bohužel asi rozhodlo, že můj oblíbenec F. Dřížďal neumí hlavičkovat. V první půli namazal Angličanům na 1. gól, v druhém lehkou hlavičkou ve vyložené pozici zahříval brankáře hostí. Nicméně zůstává mým oblíbencem (kvůli pracovnímu pobytu mimo jsem viděl jen oba zápasy s Ajaxem, 1 s Žilinou a ten dnešní). Líbil se mi i další po přestupu zatracovaný - Černý a pevně věřím, že nám k titulu pomůže výrazně i ten, na koho se plive teď - Abrahám. Vůbec nejvíc by se mi líbilo, kdyby si jeden ze svých výjimečných gólů nechal na derby. Vít K.

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 00:34 |  
        0 0

        Zdravím Vítku! Ten Šušííí byl super, Střihavka = Čič jsem dlouho nerozpoznal!

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 15:40 |  
        0 0

        Zdravim na Kubu. Jsem rad, ze jste mel moznost videt Slavii aspon v televizi. Ja jsem byl stastnejsi,a podarilo se mi dostat se az na WHL (i kdyz jsem to malem nestih:D). Videl jsem Slavii na ostrovech po ctvrte (i kdyz lonsky zapas s Tottenhamem,jsem videl jen v televizi. Pres to, ze Tottenham pristoupil k zapasu jako mistr sveta, museli se nakonec klepat pred nasim muzstvem,ktere nakonec pri trose stesti mohlo i vyhrat! To ze Ramos nepostavil nejsilnejsi tym, neni chyba Karla Jarolima. (prekvapilo me, ze nejvic asi chybel Malbranque se svou dravosti, ani Jenas a ani Keane nedokazali spatne rozhybany stroj Tottenhamu rozpohybovat, a takmi prisel Malbranque tak nejak nejvyraznejsi.
        Z tech 4 zapasu, ta druha pule toho vcerejsiho, bylo porve,kdy jsme opravdu neco "hrali", takze velky dik za to. Jsem velmi rad,ze podzimni forma Mateje Krajcikaje snad pryc, Libily se mi rychle prihravky (pozemi!) mezi Krajcikem a Drizdalem.(Ferry se mi take dost libil,....ale to on dela porad :D), a mezi Cernym a Pudilem. Na rozdil od Jiriho se mi libil Suchy, sice 90% dozadu,ale zato RYCHLE OD NOHY!(rychle prihra dozadu, muze byt konstruktivnejsi nez pomala dopredu). Strihavka si take svoje odehral. (Je skoda, ze neni trochu rychlejsi,ale na druhou stranu,kdyby byl,... tak by asi nehral ve Slavii).
        Cili zbyva, co se mi nelibilo. Tak rozhodci zrejme nebyl slavista, pri nejmensim na nas byl mnohem prisnejsi nez na domaci. Pozn. pokud dostane Pudili Ivana zlutou za "drzeni/tahani za dres",proc nema zlutou Huddlestone, kterejsi rukama dokaze podrzet dva hrace na jednou! Ale netvrdim, ze by nas nejak zle zariz', jen se mi proste nelibil. Dalsi pak Kalivoda (u nej je to ale trochu opak Ferryho, at hraje jak chce dobre, porad nebude muj oblibenec :),sorry Davide a za tu penaltu na Ajaxu jsem vazne hodne vdecnej :D). A posledni,presto, ze vysledek byl pomerne slusny (podhanim),prekvapila me u casti fandu takova negativni(?) atmosfera. Castecneto chapu, nepostoupilo se, Ale prislo mi ze na Emirates (presto ze sme dostali kotel) byla taknejak lepsi atmosfera. Tak to uz dnes staci, a zdravi mart.

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 21:14 |  
          0 0

          Milý Marte,
          díky za popis atmosféry. Ta se u televize přeci jen neprožije. V dřívějších latinskoamerických působištích jsem si na pěknou atmosféru zašel (např. Uruguay - Argentina v roce 2005 na Centenario byl krásný zážitek). Na Kubě je to horší. Musel bych chodit na baseball nebo na box a to mě zrovna nebere. Ještě že se ESPN tentokrát pochlapila.

          Druhý poločas se mi moc líbil a s Vaším popisem v zásadě souhlasím. Včetně D. Kalivody, kterému včerejší zápas opravdu nesednul. Na druhou stranu hrál jen v prvním poločase, kdy se nedařilo celému mužstvu. Negativní hodnocení některých mě taky překvapilo. Kdopak že to vlastně dostal domácí pod tlak, když podle některých Pudil je nekopa, Ivana nebyl vidět a já nevím, co ještě. Podle toho, co jsem v druhém poločase viděl, by to mohlo být dobré mužstvo a máme se na co těšit. Navíc se mladíci určení k rychlému prodeji doplnili o skorotřicátníky, kteří by ještě pár let mohli odvádět perfektní služby. Já pro letošní jaro už bohužel zůstanu jen u on-line přenosů (pokud tedy nespadne připojení, což tu není nic neobvyklého). Pevně doufám, že tak prožiju i oslavy titulu. Statisticky by to dopovídalo. Po 11 letech se zase nedostanu ani na jeden ligový zápas. To se mi naposledy stalo v sezoně 1995-96!!!!!

          Zdraví Vít K.

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            mart     před 17 lety 23.02.2008 00:03 |  
            0 0

            S potesenim:D. Ja sem byl jenom prekvapenej, kolik kanalu (vcetne USA!!)se tamda sledovat. Jinak to s tim internetem kterej permanentne "pada",to sem si si zazil za tech par tydnu vhotelich(at uz v Havane,nebo na Varaderu) az dost. No nic, ted se tomu uz muzu jen smat :D.zdravi mart

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 15:43 |  
        0 0

        Ahoj Viléme,

        Ty máš výhodu, že v tý Tvý zemi máš aspoň normální internetový připojení, takže něco vidíš. Já ani otevření stadionu ani (doufám) oslavy titulu nestihnu. Pro mě to byl letos první a poslední zápas (zase až v srpnu). Tak mě potěšilo, že v druhém poločase jsme něco předvedli.

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 23:51 |  
      0 0

      Já jsem vybral nějakou anglickou tv a byla výborná, měli i studio. . zkrátka trefa:-) Ale tohle jste dobe připomněl. . slavní angličtí hráči zdržovali a dostali za to i kartu. . Bohužel místo aby oni nakazili evropu, šíří se to zjevně druhým směrem. Ale je to jen důkaz toho, že se klepali o výsledek. . a my jsme v součtu nastřelili taky tyč a břevno, navíc to první dnes vytěsnil Vorel, čili vyrovnáno:-)

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      bongor     před 17 lety 22.02.2008 13:53 |  
      0 0

      Příště si asi taky zajedu do Hondurasu,když budu chtít vidět Slavii.
      V Černý televizi to asi jen tak nebude.

  12. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 23:16 |  
    0 0

    myslím, že na otázku Jane, zda-li je Slavie na správné cestě můžeme odpovědět, ano, je!!!! Všechny posty perfektně zdvojené, z naší strany ještě lepší zápas než s Amsterdamem, tady jsme Tottenham půlku zápasu tlačili!!!!!

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      jane (admin)     před 17 lety 21.02.2008 23:31 |  
      0 0

      Ja cekam odpoved na mou otazku nekdy v zari, az podle toho, jestli se opet dostaneme do LM nebo ne a z toho plynoucoch dusledku. K dnesnimu zapasu uz jsem napsala svuj nazor do reportu, druhy polocas proste parada.

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 23:32 |  
      0 0

      tak na to je asi brzy, ale jestli jsem tady psal, ze se obavam, ze slavie ztraci tvar, tak dneska z potesenim rikam, ze snad nova herni tvar muze byt na ceste, bohuzel jsem byl odkazan jen na radiozurnal, ale musel to bejt paradni vykon ve druhy puli, kdyz po delsi dobe slavie dokazala v poharu zahrat na hristi soupere a vytvorit si tam radu sanci. takze klobouk dolu, jen skoda ze zadna nevysla, kolikrat jsem premlouval v duchu reportera, at uz to rekne, ze jsme dali gol a on nic.. takovy vykony jsou moc dulezity, klubu dodavaji respekt a hracum sebevedomi, zvlast v Londyne jsme to moc potrebovali, ze:-)). takze jen tak dal pokracovat v lize, v brne bude treba taky bojovat a pridat k tomu nejaky goly. m.

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 00:05 |  
        0 0

        Přesně tak. K té tváři a rychlosti. . psal jsem to do staršího článku, nevim jestli jsi to četl. Když už, tak ne prodejem Standy (za něj je tu Šenky, Blažek, Ivana), ale už při zranění Dušana, Jandise i Šmicera. . trochu nám to vynahrazují šíbři na beku. . Matej a Ferry:-) Ale do domácích zápasů to zas tak brejkový neni, takže já jsem hlavně rád, že KJ má alternativy způsobu hry. . a jestli jsi dneska koukal(vlastně nekoukal. . sorry, jsi to řikal:), tak hlavní deficit jsme neměli v samotný rychlosti, ale ve zpracování balonu, který nás připravilo o výhodu. . Ale to je zase v lize jiná kapitola:-)

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 00:20 |  
          0 0

          bohužel, musel jsem zustat doma a muj pocitac.. no zkratka potrebuju novej.. ja vim, uz jsi to psal o ty rychlosti, no uvidime, kzdopadne Matej a Ferry, ty jmena jsem slysel furt, takze jejich rychlost platila, v lize..ja bych nerikal, ze nam rychlost k nicemu neni, to je proste uz neco, bez ceho se dneeska neobejdes, samozrejme i co se tyce prace s micem, vsak jsme to videli na Arsenalu a se Sevillou.. ale je fakt, ze mame i jiny zbrane, centry pudila a hlavu strihavky treba, v tom muze bejt ta nova tvar, samozrejme jestli jsme na dobry ceste, je to jak to pise jane a mozna se to ukaze i pozdeji, jak dnesni rozhodnuti ovlivni slavii do budoucna, jakej bude mit vliv ucast ci neucast v pristim rocniku LM, takze budme trpelivy, kazdopadne tedka je duvod k tomu, abychom byli na kluky pysni, trochu me mrzi, ze jsme odstrelili Radka Cernyho.. na strahove vyuzili chyby a ted.. teda aspon podle komentatora jsme z Robinsona udelali hrdinu..

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 00:49 |  
            0 0

            Jo to mě mrzí taky. . ale hrdinu jsme z něj neudělali. Kdyby něco pustil, byla by to jeho chyba, ale nijak čarovat nemusel. . možná ten přímák, ale to by dobrej gólman mít měl když vidí. A rychlost je samozřejmě výhodou, ale říkám. . není to jen o běhání. Když si to někdo od nich z první sťuknul rovnou doběhu, tak se žádnym vedenim balonu nezdržoval. . nebo to břevno před koncem. . to bylo takový chvilkový zaváhání. . z toho by v lize nic nebylo. . ale takhle . . jeden dotyk zpracuje, druhej pálí. . Prostě 5:1 Arsenalu, co si budem. . . :-)

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 00:55 |  
            0 0

            Jo a ještě to byl kapitán. . parchant:-(

            • Re: Tottenham - Slavia 1:1

              (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:00 |  
              0 0

              Zdravim, moje uvodni myslenka jde k jedne vete v jednom prispevku , ktery doslova pise,, Kluci jsem na Vas hrdej , ste hrdinove,,. probuh jaci hrdinove, probuh jaka hrdost, spokojenost za druhy polocas , tak to jiste, ale nic jineho, on ten nas vykon vedlerpozitiv zde hojne vypsanych mel i negativa, opet vstup do zapasu, opet pomalost strednich obrancu, opet zdlouhave rozehravani mice smerem k vlastni brane, tim se prezentoval hlavne Marek Suchy. Dokud se proste nenaucime hrat na dve , tri nahravky , tak nemame v podstate velkou sanci,nemuzeme jen rikat, meli jsme sance, nejlepsi anglicke kluby jich maji deset a daji dva goly.My hlavne musime definitivne vyresit slozeni stredove rady, treba Tavares nebo Suchy, Jarolim nebo Kalivoda i druheho muze utoku,uz i proto, ze zraneni Smicra jsou vice mene chronicka a zrejme neni schopen odehrat vice utkani v rade. Nyni nastava obdobi relativniho klidu spojeneho hlavne s pravidelnymi treninky, povestnymi KJ vybehy do Hvezdy , proste normalni rezim, nacviky standartek a pod, a tady se musi ukazat , co dal. jinak jsem spokojen ostudu jsme neudelali, ale to vite , ze se ukazuje , ze Tottenham je hratelny a to hlavne, pokud jak spravne rika KJ se hraje se zvysenou agresivitou bez bezhlaveho uteku smerem k vlasatni brance viz Arsenal. Kazdy , kdo mel moznost sledovat zapas mi potvrdi, ze proti nam nehralo zadne becko nastoupili vsichni hraci zakladu, snad 2 chybeli , ale to u nas tez, uz to ani nepocitam, prestoze mi na nase zdravotni s jine absence vetsinou nestaci prsty obou rukou. Zajimava situace nastava u Vaniaka, kde trener po nekolika nejistych zakrocich vsadil na Vorla, ktery dokaze zazarit v jednom utkani a pak udela zase kardinalni hovadinu. Dalsim duvodem je zatim nejstota ohledne Vaniakova prodlouzeni smlouvy na dalsi obdobi, objevily se nabidky z druhe a treti bundesligy, ktere nedokazeme preplatit, takze uvidime.Takze ted je nutny se pripravit na Brno, kde vsicni jejich hraci dostali dost mastnou pokutu a hraji i o jeji pripade odmazani, pro mne osobne zustava hlavnim otaznikem pripadne nasazeni Abrhama, Tavarese ale treba i Vorla. Jiri

              • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:08 |  
                0 0

                Pane Jiri, dekuji, ze jste opet nezklamal a snazite se nam do toho hezkeho fotbaloveho zazitku vnest kapku zdraveho pesimismu. Abyste mne spatne nechapal, je dobre, ze nas nekdo trosku sesadi na zem, i kdyz zase vykriky z kabiny - no tak ;).

                Kazdopadne si neodpustim poznamku: tesi Vas v zivote neco? Upresnim: mate z neceho nekdy nekritickou radost?

                Jedar

                • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                  (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:17 |  
                  0 0

                  musim Vam priznat, ze jsem pesimista, ale proste mi vadi, ze vsichni slavi jako bychom vyhrali titul mistra sveta a my jsme vypadli , jiste po velmi dustojnem vysledku , ale vypadli a navic mozna s velkoklubem, ktery je myslim momentalne nekde okolo 13 mista Anglicke ligy, navic nejde o zadne drbani z babiny, proste je potreba jit dal, Brno je uzasne namotivovane, Kalouda bude treba hrat o svuj dalsi fotbalovy osud, dalsi hraci maji na krku hrozbu vyhozeni z kadru , tak je potreba nic nepodcenit a hlavne bodovat, ted se v praxi ukazi nase spolecne konfrontace, ja rikal rozhodne Moravska jizda , vy rozhodne az dalsi prubeh, radost mam a budete se divit, hlavne ze svych pratel Slavistu vseho veku , divek, muzu, to je totiz to hlavni co mne az po dlouhych letech fandeni nasemu klubu potkalo, A je to to hlavni , muzete mit v zivote velky problemy, ale musite vedet, ze existuje neco a nekdo coVas podrzi. A titul jiste veliky cil, ale pro mne je na prvnim miste liga mistru a to mi bude stacit, jinak jsem rad , ze jste se objevil Jedare. jiri

                  • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:28 |  
                    0 0

                    Marek Suchý hrál v Seville taky o "fotbalový osud" a k výkonu mu to nepomohlo. Určitě je Brno velkou silou a já jsem taky říkal, že bude mít na titul vliv, ale vpravdě teď se spíš kloním k názoru, že o titulu budou rozhodovat zisky doma. Věřím, že zvenčí nějaké body přivezeme a třeba už z Brna. Pesimista jste, ještě abyste trdil něco jiného:-), ale zdůrazňovat 13. místo Tottenhamu je trochu zavádějící. Měli špatný začátek, ale teď neprohráli asi 15 utkání v řadě. . Boleslav je u nás taky 7. či kde, ale v Evropě ukázala větší konkurenceschopnost než druhá Sparta. Netvrdím, že nepostup je důvod k oslavě, ale předvedený výkon úspěchem je a nedivte se, že máme z hráčů radost.

                  • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                    (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:36 |  
                    0 0

                    :)

                    Ja jsem dnes opravdu sel na SN s cilem precist si Vas komentar, abych se vratil trosicku na zem, protoze vcera sjem byl opravdu opojen.

                    Jinak s tim cilem v podobe LM to vidime stejne, dokonce si myslim, ze i zimni doplnovani kadru je s ohledem na nejdulezitejsi matche roku 2008, ktere se odehraji v srpnu.

                    Jedar

              • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:18 |  
                0 0

                z toho vaseho prispevku vyplyva, ze jste zapas ani nevidel, dedukuji spravne? slimak

                • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                  (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:21 |  
                  0 0

                  Zapas jsem videl a pozdeji jeste porovnaval i dalsi ohlasy, priznavam, ze mi pratele se mnou tentokrat prilis nesouhlasi. Jiri

              • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:20 |  
                0 0

                Trocha zdravého despektu neuškodí, že? :-) Já mám za to, že třeba Suchého upřednostnil KJ i jako malý risk, ale cílem také bylo, aby "byl vidět" v Evropě a Marek obstál lépe než minule. U Vorla souhlasím, jeho styl vykazuje víc zásahů do hry než u Martina Vaniaka (podobně chytá i Diviš, zatímco Kubásek je zase spíš čárový brankář jako Vaniak). Jestli jste si všimnul, tak jsem poukazoval na nedostaky , které nás dělí, ale tím týmovým výkonem a dobrým pohybem jsme dokázali ve druhé půli tlačit a to je pozitivní a jestliže tady panuje nadšení, tak to byl opravdu náš nejlepíš výkon venku v sezoně. Je fakt, že pokud jde o trénink, tak kromě běhu ( což je spíš doplńek) by stálo za to dělat hlavně různá báčka a podobné systémy na trénink pohybu a rychlých přihrávek z jedné. . herní návyky. Věřím, že KJ se na to zaměří, protože to nás loni zdobilo a je to přesně jeho rukopis. Díval jsem se včera na záznam zápasu s Olomoucí ( 2:1 venku a tam to bylo jako na talíří. A hodně kritizovaný Lukáš Jarolím si se Šventem a Jandou naráželi jako z učebnice. . lahůdka na naše poměry. Ale nezapomínat na střelbu. . jak jsem viděl včera, tak to jde a i naši kluci umí vystřelit za vápnem a ne jen šolíchat až do prázdné. .

                • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                  (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:29 |  
                  0 0

                  S vasim hodnocenim Buldocku souhlasim v hodnoceni golmanu, urcite az na Kubaska, to je rozhodne typ, ktery hodne a pomerne jiste dokazal za sveho pusobeni v Sokolove pracovat ve vapne, druhy polocas a to je i odpoved vsem ostatnim neni cely zapas, hm , tak backa byste v nasem treninku moc nenasel, dobra myslenka, jen nevim, co na to Karel a s tim Lukasem Jarolimem mate pravdu, kolikrat hlavne loni na jare jsem psal o odevzdani mice a jeho nebraneni, ale v te kombinaci v tom prechodu byl nezastupitelny, takze snad v lete....... Jiri

                  • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                    Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:44 |  
                    0 0

                    Co se týče Kubáska, tak je to možné, viděl jsem ho jednou a možná se zrovna držel zpátky. A jestliže tedy to báčko KJ ještě nezavedl, tak nevím jak to nacvičil, ale nacvičil. Ještě bych vám rád pověděl, že jsem včera vedle v článku psal reakci na váš o mojí dynamice názorů, tak si ho přečtěte, jestli máte zájem:-) A více optimismu, jiří, více optimismu ;-)

              • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                Eluin (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 12:58 |  
                0 0

                Pan Jiří je takové to slávistické černé svědomí, červík pochybností a zároveň něco, co nám - naštěstí - nedovolí neustále létat v oblacích.

                • Re: Tottenham - Slavia 1:1

                  bongor     před 17 lety 22.02.2008 14:03 |  
                  0 0

                  Škoda ,že nám pan Jiří taky neporadí,kde vzít peníze na Adebayora,Ronaldinha,Messiho a jiné světové hvězdy.Nebo snad máš Jirko někde tajný finanční zdroj,který nám je koupí ,abys byl se Slavií spokojenej alespoň na 50%?

  13. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:22 |  
    0 0

    Tak to byla PARADA! Kluci hráli výborně, takhle sem je ješte neviděl hrát, sice se pořádně rozjeli až v 2.půlce ale za to tak že tottenham skoro k ničemu nepustili. Ten gól to byla nádhera! Perfektní centr za obranu, kde byl pro mě překvapivě Krajčík kterej se (pro mě překvapivě:) nemýlil. Škoda šancí Střihavky, ta střela byla parádní. A jinak perfektně sehraný standartky, jenom škoda že měl Robinson dobrej postřech. No já osobně měl z kluků výbornej pocit, kterej byl umocněn i tím že sem to sledoval na anglický spotovní stanici (dík patří zlatý hvězdě) takže to člověk viděl tak trochu jejich očima. Ještě k tomu sportovnímu kanálu, hrozně se mi líbilo, že tak hodinu před zápasem vysílali různý sestřihy zápasů totten. i slávky, představovali Prahu a musim říct,že z té upoutávky i Strahov vypadal jako parádní stadion(opravdu nevim jak se jim to povedlo:) Jinak se těšim na most, doufám že přijde alespoň dvojnásobek minulé návštěvy :( Ps:mrzí mě že to nedávali na Čt, aby každej kdo pochyboval o Slávii koukal s otevřenou hubou!! Vosaa

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:38 |  
      0 0

      Ale on to opravdu neni špatnej stadion. . teda nemyslim ty rozbitý záchody, dopravu, zanedbanost a tohleto všechno. . ale stavebně je celkem slušnej a když vezmeme, že je navrhovanej jako národní. . tj na velký akce včetně atletiky, tak když je plnej, atmosféra je dobrá a pak už nevadí ani ta dráha na fotbal, ale v Edenu to bude jiný kafe. . hned za lajnou. Včera byl nějakej záběr ze strany a fandové hned u kamery, kde běžel o Hara řvali:"Come on, Jamie!"Prostě Eden. . to bude jinej svist:-) A hlavně soupeřův gólman dostane sodu:-)

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 21:51 |  
        0 0

        Tak to snad nemůžeš myslet vážně, že Strahov neni špatnej stadion, byl jsi tam někdy??? To si snad jedinej kdo na něj nenadává, už se těším až tam bude sralta v pronájmu. SForever1

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 09:58 |  
          0 0

          Řikám. . konstrukčně. . nemluvim o tom, co tam všechno nefunguje a mělo by. . Ale když si vemeš, že se tam bude pořádat 5 velkejch akcí do roka. . tak by to šlo. Ale na ligu nakašlat. .

  14. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    Bejbl     před 17 lety 22.02.2008 11:22 |  
    0 0

    Dobrá reprezentace! Škoda, že my"televizní technikou průměrně vybavení" neměli možnost to vidět. Takže Otíku:"Díky táto!". Vyřazení nelitujme, náš cíl je titul. Proto nám zápasy s TH ohromně pomohli, nový tým potřebuje hrát, hrát a zase hrát. Ještě pár poznámek k posledním diskuzím: Posily potřebujeme, jaro bude krátké, zápasy půjdou v rychlém sledu, proto chápu rozšíření kádru. Abraham, proč ne? Hráče jeho typu a přiměřené agrese potřebujeme. KJ ho zná a věřím, že ho ukočíruje. Ono také záleží na prostředí, každý si dovolí, co mu umožní okolí. A jestli nefungoval v Lbc a ve Spartě v tomto směru pořádek a řád, tak Abraham si mohl dělat co chtěl a podle toho to vypadalo. Naopak už nevěřím Blažkovi.
    K nedělní návštěvě: V těchto termínech a počasí prostě přijdou jen skalní. Proto si přejme: LEPŠÍ POČASÍ-určitě bude a MINIMUM NAŠICH ZÁPASŮ V TV-to nevyjde.
    A pro Slavii lepší marketing obecně.

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:32 |  
      0 0

      Ano ted si tuknul jednu vec , ktera mne zaujala pri me podzimni konfrontaci s Otikem Cernym, kdyz jsem mu rekl neco o prenosech Slavie z predkol , zacal slintat cancy, ze Sparta ci jeji sponzori se podili na uhradach a pak neni o cem diskutovat, ze teda jako sponzori Slavie muzou neco prihodit a pak neni problem. Jiri

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:41 |  
        0 0

        Ja jsem do nej pri nasem setkani zase tlacil zmenu terminu prenosu. Rikal jsem mu, ze se v nedeli vecer na Strahove bojime, jak je nas tam malo a on mi rekl, ze televiznim terminem to neni. Vzpomnel jsem si na to, kdyz jsem ted shledl na webu Secteno, podrtzenom ci jak se to jmenuje. Otik mi trochu pripomina Vas pane Jiri, taky strasnej negativista, ale Vy mate Slavisticke srdce, takze Vas rozhodne do jednoho pytle nehazu ;)

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:50 |  
          0 0

          ted jste mne rozesmal s tim srovnanim s Otou, tak navsteva na Strahove by byla dle solidnich vypoctu tak o2000 lidi vetsi, v tom ma ale pravdu nic by se nezmenilo, tedy v nasem pripade, jinak ano, vezmu li treba Liberec kam obcas jezdim, tak vidim fanousky, kteri se tam sjizdi ze sirokeho okoli i MHD ci autobusy a tam nedele 20.15 problem je a to velky. Jiri

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 11:54 |  
          0 0

          Mně spíš tyhle pořady připomínaj seriál Jistě, pane ministře.. Ano, jistě, naprosto s tím souhlasím, samozřejmě u nás na ministerstvu to nemá příliš velké uplatnění, ale princip samozřejmě plně podporujeme.. Ty televizní časy jsou opravdu strašné. . navíc se nemůžu zbavti dojmu, že by se klidně mohlo hrát od šesti, když je to navíc na málo dostupné čtyřce. . Zkrátka jak říkám. . Humphrey Appleby

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 22.02.2008 12:50 |  
          0 0

          A nezapominejte Jiri na pocasi, ono precijen je v unoru dost jine v 16 nez ve 22 hodin

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 13:09 |  
            0 0

            To víme všichni, krom OČ, přestože to má k Zákopčaníkovi přes chodbu. .

            • Re: Tottenham - Slavia 1:1

              Bejbl     před 17 lety 22.02.2008 15:17 |  
              0 0

              Ještě připojím, že nedělní zápas jde na ČT4, ČT2 není blokovaná, klidně by se dalo hrát od 18 hodin, ničemu by to ani na ČT1 nekonkurovalo, tam jdou Křestanský magazíny apod. konkurence max. Loskuták na Nově:o)
              Prostě ty paka (ČT+ČMFS) nechápu.

  15. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 11:48 |  
    0 0

    No klucí, dost bylo radosti. Teď nás čeká BRNO! A já doufám že se nás tam sejde hodně i když to dávaj v bedně. A že kluci si z těchto dvou zápasů vzali víc než "neprospat začátek" a na Brno budou hrát podobným stylem jako druhé poločasy proti TH. Tedy agresivně a kombinačně. Doufám v ňejaké body. Podle mě Karel šáhne do sestavy aby to protočil, takže jako včera to vypadat nebude ale zase se ukáže jestli jsou tak schopní zahrát i jiní hráči. Těším se. Kmotr

  16. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    houston (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 13:46 |  
    0 0

    Tento týden jsem několikrát četl od našich hráčů stížnosti na slabé návštěvy. Já k tomu mám tuto poznámku.
    Dovolí si snad anglický tým vypustit druhý poločas jen proto, že už po tom prvním vede 3:0 ? Jak poznala na vlastní kůži zrovna Slávia, tamní hráči se snaží bez ohledu na dostatečný náskok až do poslední minuty. Divák by jim totiž leháro na hřišti neodpustil ! U nás i vedení o jeden gól stačí k vypuštění zbytku zápasu a k tzv. hře na údržbu. A většina trenérů je s tím navýsost spokojena. A co říkat na podobnou hru, co u nás v neděli předvedli Budějovice ? To má přitáhnout lidi ? Ale divák zaplatí vstupné a nikdo mu nevrátí přeplatek, že skutečný fotbal sledoval jen necelý poločas či v lepším případě hodinu. Má zaplaceno za celou hrací dobu a to dostává od hráčů velmi zřídka. Naši hráči si stěžují na malou přízeň, ale ať si sáhnou do svědomí, kolikrát odvedou na Strahově hru podobnou té ze včerejška ? Je to spojené nádobí, jak říkali Š&G - vy podáte výkon, my dodáme odpovídající prostředí ! A v případě, že to někdy nejde nevadí, ale musí být vidět snaha a nasazení. Vidím některé zápasy Bundesligy a myslím že můžu říct, že řada z nich je horších, a to v té soutěži je nesrovnatelně víc peněz. Ale i v těch horších se jezdí od začátku do konce, od branky k brance. To tu chybí a proto tu chybí i diváci...

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 13:59 |  
      0 0

      Co bys chtěl za 50Kč? Myslím, že na tu cenu to bylo adekvátní, tedy bídné...

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 22.02.2008 14:08 |  
      0 0

      Slávie vede ligu předvádí výbornej fotbal, to myslíš že je málo na to aby diváci přišli.....? Já na Budějovicích byl a nelituju.vosaa

  17. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 16:20 |  
    0 0

    Bulldocku - k tvymu komentari o zapase s Olomouci a o paradni souhre Jarolima, Sventa, Jandy a Vlcka - mam-li na mysli, ze slavie se meni, tak tim trochu myslim tohle - tenhle fotbal s narazeckami, rychlym prichodem do utoku, to je neco, o co se slavie dlouhodobe pokousi a co je podle me jejim stylem, mne osobne se tenhle fotbal moc libi, oproti nakopovani na vysoke hrace je to lahoda se na to koukat, myslim, ze toho by se slavie mela drzet.. no a nejsem si mic jisty, jak zda je to zrovna herni styl novych hracu, ale treba vcerejsek jsem nevidel, takze nemuzu soudit, mozna cerny je ten typ, kterej tohle zahrat dokaze, ale obecne si myslim, ze spis tedka slavie bude hrat neco jinyho, no uvidime treba uz v brne, no a k tomu brnu, opravdu neni zahodno cokoli podcenit, opravdu me udivuji nektery prispevky hlavne na ofic. webu, kde se casto objevuji vykriky jak mame bezkonkurencne nejlepsi tym a koho vsechno prejedem, no pekna hovadina, i liga je o 100% nasazeni a tvrdy praci, podle me bude rozhodovat kazdej bod, protoze rudy nespej, mozna uz v nedeli uvidime na letny dalsiho odevzdanyho soupere, takze nic nelze podcenit

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 16:42 |  
      0 0

      No tak určitě. . výkřiky na ofiku se daj chápat. . prostě folklór. . patří to k euforii. No a ta hra. . včera to tam zrovna bylo:-) Samozřejmě, že to částečně může bejt, ale jak říkám. . já se toho tak nebojim a zase si myslim, že máme lepší předpoklady zvládat domácí utkání. Na druhou stranu. . kde jsme to mohli opravdu hrát. . na Spartě. . v Liberci, v Mostě, snad v Jablonci. . doma maximálně s Baníkem a Teplicema. . Těžko se s takovou brejkovou hrou prosazovat doma proti Olomouci nebo v bahně na Žižkově. . (i když tam to gól z brejku i byl. . to volalo po třech). Já myslim, když se dá dokupy ještě Šenky a Šmíca, tak by to mohlo zas šlapat. A jak řikaj komentátoři, že máme většinu lepšch soupeřů venku, tak by zas nemusela bejt taká nevýhoda. . Pod tlakem budou spíš oni.. Nechcme se překvapit. Ale tu Olomouc si pusť :-)

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 18:49 |  
        0 0

        jo to jsem byl já, ten predchozi clanek, ted koukam, ze jsem byl odhlasenej...ta olomouc, pamatuju si, ze to bylo jedno z nejlepsich predstaveni slavie v lize, co jsem kdy videl, zabijackej fotbal, dve tri prihravky za 10 vterin a uz jsme byli pred golmanem, da se to zkouknout na fotbalzive? bohutzel tenkrat nas asi fakt zastavily nevyplaceny vyplaty, diky bohu a standovi:-)), ze to snad tedka, alespon pro tohle jaro, nehrozi...

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      bongor     před 17 lety 22.02.2008 18:38 |  
      0 0

      Rudý nespěj a na všech frontách posilujou,viz.rozhodcovský sbor.
      My taky nesmíme spát.Systém s narážečkama a kombinačním fotbalem většinou po zemi je skutečně styl Slavie.Hodně jsme taky hrávali po křídlech,kdy třeba nezapomenutelný Franta Veselý dobíhal skoro až k brankový čáře a centroval proti rozběhnutým centrforvardům.To bylo hodně efektní a efektivní.Včerejší zápas jsem viděl z velmi špatného záznamu.A můžu říct,že hlavně druhá půle byla skvělá.Místama Angláni z toho byli vyděšení.

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 22.02.2008 20:42 |  
        0 0

        Určitě. . přihrávka do druhý vlny je vždycky nebezpečnější. . problém GL je, že neni druhá vlna:-) Ale já osobně vidim hlavně to házení autů. . to je taková slávistická klasika a táhne se furt přes všechny trenéry. . hop-zpátky,-šup-lajna . .:-) Někdy ještě se třetím a ťukec do trojúhelníku. . jako včera Laty Ferry Matej. . ke konci asi 5X :-)

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          mart     před 17 lety 22.02.2008 23:58 |  
          0 0

          Tak, tak. Meli nadelano v kalhotach. Vsichni. Hraci, fanousci, i trener. Je to skoda, ze to tam jestejednou nespadlo. Buh vi jak by to s tema anglanama dopadlo.
          Jo ten tukes v trojuhelniku, semi taky dost libil.mart

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          martyni (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 00:40 |  
          0 0

          Tak jsem mel konečně možnost se na to mrknout, pravda, takhle druhej den zapas preci jen nema ten naboj...ale pusobilo to na me jako hodne kvalitni vykon, tymovej, dokonce ve druhy puli byly chvile, kdy jme zastavovali jejich utoky tak rychle, jak se to obycejne deje nam, kdyz vyjedeme v poharech k takhle kvalitnimu souperi, kluci je nenechali vubec hrat, no ze by se konecne zkusenosti nabyty letos v LM zurocily... nejvic se mi libila prava strana a dvojice Krajcik - Drizdal, nekolikrat si tam kohouty pekne povodili, pak asi Cerny, ten zas v prvni puli zavelel do utoku, Strihavka bojovnik, Pudil taky hodne dobrej, nema asi smysl nekoho kritizovat, ani Kalice o kterym se casto pise jako o nejslabsim, tak vime, ma svy limity, mozna bych vyzvedl velmi solidniho Hubacka, o kterym se dost casto pise, ze na to nema, jasne, ve hre dopredu se nevyrovna Krajcikovi ci Drizdalovi, ale dozadu uz dokazal zahrat hodne kvalitnich zapasu i s tezkymi souperi, vcerejsek nevyjimaje, a to proti nemu stal Lennon.

  18. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 22.02.2008 19:04 |  
    0 0

    Jiri
    přečetl jsem si tvoje příspěvky a musím konstatovat - ty jsi bud hodně nemocnej a slávisticky pěkně zakomplexovanej.Tvoji minulost v souvislosti se Slávii bych chtěl znát, asi by jsme se zasmáli co ti tady někdo provedl, viď?Já byl osobně v Londýně a musím říct, že to co předvedli kluci, ať v 1.pasívním poločase, ale s výborným presingem, tak ve 2., kdy na Tottenhamu takhle tuto sezonu nikdo nehrál.Přehráli jsme je taktikou, tvrdostí, technikou a také rychlostí, z čeho jsem měl největší radost.
    Jestli si tady vždy chceš něco dokazovat, tak si zajdi raději do krčského lesa na procházku, nebo si někde naber sebevědomí někde v baru.Nás nerozhodíš, dokážeme si udělat svůj obrázek.
    Měj se hezky a příště zvažuj věty, ať ze sebe neděláš takovýho hlupáka...Roman K.

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 23.02.2008 09:11 |  
      0 0

      Vazeny Romane K., nerad, ale musim, predvest zazracny druhy polocas jeste nikomu titul neprineslo, vam i ostatnim mohu opet jen rici, nejsem zakompexovany, nikdo mi na Slavii nic neproved ,ani naopak necitim k zadnemu ligovemu klubu zast, nemam rad jediny cesky klub a muzete hadat, ktery to je. Prvni polocas byl proste spatny, mozna se snahou o presink, ale spatny , ano ten druhy byl temer dokonaly, ale to je vse. Z uefy jsme venku a jdeme dal ligou, nekdo uz tady psal o zakulisnich hratkach nekterych svazovych bafiku, takze ty nas nesmej zlomit, to je zaklad a jinak pokud po tricatem kole budeme prvni , tak to bude skvely, ale pro mne je rozhodujici postup do ligy mistru i proto, ze jinak se kadr v lete opet vyrazne obmeni. Jiri

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:28 |  
        0 0

        s jirkou souhlasim.jeden poločas neznamená nic,pouze příslib do budoucna.ale obecně známo tak krásnej stadion vás donutí hrát na dvěstě procent a hrajte za tri dny pred čtyrma tisícema lidí v brně.to neni nic dobrýho na koncentraci.jak mi byl nabrouseny na th,tak brno bude na nás.th vyhrál s obtížema a to díky jejich zkusenostem,ale na nás bude bohužel stačit aby se brno s námy vyrovnalo nasazenim. myslím si že v brně prohrajeme.

  19. Re: Tottenham - Slavia 1:1

    (host)     před 17 lety 23.02.2008 09:37 |  
    0 0

    Jiří
    je vidět, že se tady některé snažíš oblafnout, ale ne všichni ti na to skočí.V 1.pol to byl také skvělý výkon, taktický, běhavý, náročný.O druhém poločase mluvit nebudu, to byla z naší strany paráda.
    O postupu bylo rozhodnuto tady v Praze, ale vývoj zápasu v Londýně ukázal, že není předem nic rozhodnuto.Stačí jen, kdzž vyhodnotíme, co na podzim fungovalo a cíleně nahradíme hráče, kteří odešli.První zápasy nam ukázaly, že nemůžeme hrát na dva def.záložníky.Musíme hrát také na dva útočníky a bohužel zatím nemůžou nastupovat hráči, kteří na to momentálně nemají, jako jsou Jarolím, Abrahám, zatím i Tavaréz, kterého mám rád a fandím mu.Suchý odehrál v Anglii super zápas a věřím, že se bude i nadále na tomto místě zlepšévat.Stejně jako Střihavka s krajčíkem.Takže opět : vyhodnotit úspěch v podobě výborné hry mužstva a podle toho se na další zápasy zařídit.
    Takže Jiří, možná jen ty jsi doufal, že Slavia může přes ToTTenham postoupit, ale my opravdový fans jsme si to jen přáli.Tottenham momentálně jedno z nej mužstev Anglie.Proto hodnotím, jak naší obstáli.A to bylo na velkou JEDNIČKU.Jiří, když Slavie hraje dobře a je to výborné, tak než sedneš k PC, tak si občas změř tep.
    Měj se!Roman

    • Re: Tottenham - Slavia 1:1

      (host)     před 17 lety 23.02.2008 09:52 |  
      0 0

      rychla odpoved, abych se ti priznal Sucheho mam asi s Jandou ze vsech hracu v nejvetsi oblibe, na nic si nehraje a hlavne neni zadna pornohvezda, s tebou vyjmenovanymi nedostatky nemam problem, docela mne zajima jak trener poresi zalohu, k dispozici bude mit asi uz i Jarolima/nevim to stopro/ a tak kdyz vtisku vyhlasil , ze bude hrat na dva utocniky , tak si pockam na tu zalohu, na to jsem zase ja nejvic zvedav, jinak ti preju , abys ty opravdovy fandy nekdy poznal, ja tui cest mel........ Jiri

      • Re: Tottenham - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 10:12 |  
        0 0

        4-4-2 nám sedí nejvíc. Jinak jiří. . trapné, ale souhlasím. I druhej den už to neni takový:-) Ale pořád parádní výkon. Já bych za to dal 2- v celkovym pohledu. Doufejme, že ten kádr přežije léto. Já tomu docela věřím, že pustíme nejvýš 2-3 hráče (pustíme nemyslim ty, o které nebude zájem. . třeba Gabriel, Kopřiva, Belaid, Šourek to maj na vážkách. . )

        • Re: Tottenham - Slavia 1:1

          (host)     před 17 lety 23.02.2008 10:28 |  
          0 0

          Ja bych ti trochu rozsiril obzory treba o Pudila/v pripade , ze pujde ven/, Strihavka/ta castka za nej by byla asi hodne vysoka, Latka, ale u toho posledniho jmena bude zalezet na jeho hre na jare. Ano 4,4,2, tak to vidim i ja i kdyz u KJ je druhy den jiny, ale vyjdeme z toho , co rekl a zkusme dosadit jmena, brankar Vaniak,obrana, tam moc zmen nebude, zaloha, muj tip Pudil,Cerny,Abraham, Krajcik, utok Strihavka, Toleski, ty , ale fakt po dlouhy dobe jsem mel opacny problem nez obvykle, tj skrtat jmena, to je neco uplne noveho, alespon pro mne a v neposledni rade si rikam zvysi motivaci blazka pracovat zarazenim jeho jmena mezi 148 vyvolenychz k zapasu , no uvidime. Jiri

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            (host)     před 17 lety 23.02.2008 12:02 |  
            0 0

            Nevim, nevim, jestli bude hrat Abraham. Do Londyna neletel oficialne kvuli tomu, ze nabiral v Praze kondici, takze si myslim, ze zustane na lavici a v zakladu bude misto nej Marek Suchy. Jinak se sestavou souhlasim, nicmene kdo bude chytat, to se opravdu neodvazim hadat.

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 12:22 |  
            0 0

            Za Pudila asi bude částka vysoká, ale určitě se vyplatí. Jestli ho KB vezme na Euro, tak skoro není co řešit. Ale soudím, že to nebude jen o něm, ale hlavně o vývoji situace. . Švento, Jablonský. . atd. Za Střihavku odbobně a propo.. kolik je vysoká 15? To bych hodil v klidu. . jsme v situaci, abychom řekli ANO, 20 licitovat, ale taky brát. . vždyť jen do Norwiche šel za 50. . a jestli bude hrát jako dosud, tak se v Evropě zviditelní na 100%. Na poměry ligy hvězda. . Oproti Džekovi či Feninovi má nevýhodu jedině v letech. . Latka je jasný. . myslim, že zájem bude velký o Latku, Suchého, Mateje, možná menší o Jandu a Šventa( tady by se kluby mohly snažit kupovat rychle. . dokud moc nenahrajou a neporoste cena. . takže pozor na to. . ) Otázka jak dopadne celý ten kolotoč s Blažkem bude asi záhadou až do konce. . Dočkal zahrál proti Ostravě slušně. . otázka je jak jsou postavené ty smlouvy, ale pokud by rozhodoval LK, tak bude stát o oba dva stůj co stůj, o tom jsem přesvědčenej.

          • Re: Tottenham - Slavia 1:1

            martyni (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 13:22 |  
            0 0

            S tou sestavou jsem taky hodne zvedavej, mne by se asi libilo, kdyby se v zasade zachovala ta z druheho polocasu, mame spoustu hracu, ale je nutny vsadit na ty nejlepsi, resp. nejodolnejsi, no a ta sestava z druhy pule ma na co navazovat, napr. prava nase strana uz dlouho nezahrala tak dobre, jako ted Krajcik - Drizdal. Dokonce bych tam dal i Ivanu, byt to teda neni muj oblibeny typ hrace, ale zda se, ze ted nabira formu a alespon jeden brejkovej utocnik se pro hru venku hodi. Kdybych mel ale tipovat, jak to Jarolim postavi, asi ti dam jiri za pravdu, to je velmi pravdepodobna sestava, mozna budou i dva def. zaloznici, to si neodvazuju tipovat, kterej z trojice Abraham - Suchy - Tavares by pak sedel, prava strana - tam by pak asi sel Cerny, v budejkach si casto menil krajni posty, Krajcik by sel pak do obrany..ale jak rikam, podle me by byla skoda nenavazat na to, co fungovalo..

            • Re: Tottenham - Slavia 1:1

              martyni (přítel SN)     před 17 lety 23.02.2008 13:29 |  
              0 0

              jo a golmani - to teda fakt nevim.. asi bych veril Vaniakovi - sice delal chyby v poharech, ale rekl bych, ze se predevsim nechal vystresovat tragickymi chybami obrany, chtel pomoci, nekam zbytecne vybehl... mozna proto tedka chytal Vorel..