Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Zítra odveta v Londýně

Slavii čeká zítra vpodvečer odveta v Poháru UEFA, na White Hart Lane ji přivítá slavný Tottenham Hotspur. Odveta se zdá být formalitou, Angličané si z Prahy přivezli vedení 2:1 a do utkání na domácí půdě půjdou s náskokem. Hraje se ve čtvrtek ve 20:45, střetnutí nenabízí žádná česká televize.

Pražané půjdou do odvety posíleni o psychologickou výhodu v podobě výhry nad Budějovicemi, naopak oslabí je možná neúčast Střihavky a Jarolíma. Jmenované trápí nateklé oko, respektive naražený kotník. Střihavka však vidí, začal s tréninkem a jeho start v Londýně je možný.

Tottenham Hotspur měl o víkendu volno, čas tak mohl věnovat rehabilitaci a odpočinku před pohárovou odvetou. V tabulce Premier League tak nadále zaujímá jedenáctou pozici. Sluší se připomenout i loňskou odvetu, Slavia na White Hart Line zahrála slušně, v závěru její naděje po nevyužité šanci Vlčka pohřbil Keane.

"Soupeř prokázal svoji sílu už v prvním utkání, doma bude ještě silnější. Musíme navázat na výkon z druhého poločasu, ten z prvního by nám určitě na solidní výsledek nestačil," dává Slavii naději Martin Vaniak. Karel Jarolím bude postrádat hned několik hráčů, na soupisku pro pohárovou Evropu nejsou zapsáni Kubásek, Gebre Selassie, Toleski, nově příchozí Abraham ani Blažek, jehož údajně trápí viróza. Zranění nepustí na hřiště Šenkeříka, samozřejmě Jandu a Šventa. Do Anglie neodcestuje ani Vladimír Šmicer, jenž začal s lehkým tréninkem. Slávisté mají odletět do Londýna dnes v 9:30.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Dřížďal, Brabec, Latka, Hubáček - Krajčík, Tavares, Černý, Suchý, Pudil - Střihavka.

Zápas rozhodují švédští rozhodčí Jonas Eriksson, Erik Bergsten a Mathias Klasenius.

Šance Slavie v odvetě nejsou velké, tým však v Praze ukázal, že hrát se dá i s Tottenhamem. Utkání vysílá pouze televize ITV, kterou můžete sledovat ve sportbarech, jinak se musíte spolehnout na online přenos.

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra odveta v Londýně

    SForever1     před 17 lety 20.02.2008 08:16 |  
    0 0

    ITV je co?? byl by nějakej odkaz?? Dík

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        mart     před 17 lety 20.02.2008 08:38 |  
        0 0

        je to od 20:00 (SEC) na ITV4. To znamena ve vsech barech kde maji SKY. V Praze asi urcite tradicni Hvezda, ale vzhledem rozsirenosti satelitu spolecnosti SKY v cesku, by nemel byt problem ani jinde.zdravi mart

  2. Re: Zítra odveta v Londýně

    (host)     před 17 lety 20.02.2008 08:39 |  
    0 0

    http://www.myp2p.eu
    Tady to bude.

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 11:43 |  
      0 0

      Je to docela trapny, ze takovyto zapas nemam sanci sledovat na celoplosnem kanalu, co si mam myslet , kdyz pak v nedeli na dvojce bezi porad o golfu. Uz nemam silu na to , abych psal do televize, dobre opevneny Ota mi vsak vzdy doda a tak mu opravdu preji hezky duchod. Jediny sportovni vedouci redakce, ktery kdy sedel ve svazove komisi, jediny clovek o jehoz aroganci neni treba pochybovat, osobni setkani s nim bylo jak zly sen a muzu Vam vsem jen doporucit, psani ci rozmluva s timto clovekem nema zadny smysl, jde jen o ztratu Vaseho casu. Jiri

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:11 |  
        0 0

        Jiri,..a je Ota slavista?..spartan?..nebo neco jineho?...
        Martin

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:23 |  
          0 0

          Ota je predevsim Kladenak, fandi tamnimu hokeji, kde funkcionaril a mozna jeste dela i dnes jeho syn, ve fotbale nema velkou vazbu na mistni fotbalovy klub, ale je ho mozne obcas videt i na jeho utkani, co se tyce vstahu k Prazskym S jde u nej vzdy o momentalni motivaci ci chces li to jinak jeho osobni profit. Vstahy mezi vedenim sportovni redakce potazmo fotbalovym usekem a obema kluby nejsou spatne ke Slavii ma blize treba Bosak, ke Sparte treba Capek, ale treba nakupy sportovnich prenosu zvenku ovlivnuje jine oddeleni CT rizene jinym clovekem. Jiri

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            slaviator     před 17 lety 20.02.2008 13:29 |  
            0 0

            Bosák že má blíže je Slavii je slabé slovo, to samé Čapek se Spartou... :-))

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          jane (admin)     před 17 lety 20.02.2008 13:39 |  
          0 0

          Ota je hlavne hrozne k.... :)

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            slaviator     před 17 lety 20.02.2008 14:40 |  
            0 0

            Je to mediální mr.... :-)

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 12:20 |  
      0 0

      Je to více než trapný. Jediný zástupce v pohárech a bohužel český fanoušek ho nemá šanci sledovat. Stále se v novinách křičí, že fandové nechodí na fotbal, ale myslím si, že ani toto tomu nepříspívá. A nejedná se jen o tento přenos, ale i o ostatní přenosy, kdy jsou česká mužstva v pohárech a český fanda si může nechat zajít chuť je sledovat.
      To se opradu ve vyspělých fotbalových zemích /Španělsko, Itálie, Německo atd. / nemůže stát, ba ani v Turecku si to nedovolí, aby svá mužstva nedali v Tv při pohárech.......
      Jak smutné....
      Papol

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 20.02.2008 13:37 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem,
        vzpomeňme na staré časy, kdy jsme poslouchali přenosy naší Slávie v bedýnkách zvaných radiopřijímače a při komentáři našich radioreportérů jsme mačkali palce co to šlo. No a tady nám nic jiného nezbývá. Do Londýna nemohu z rodinných důvodů a tak si to poslechnu, jako onehdá když jsem byl na dovolené a hráli jsme odvetu ze Žilinou při kvalifikaci do LM. Tak s pokorou, která nám někdy všem chybí, budu doufat v přijatelný a neostudný výsledek a fandit Slávii. Jsem slávista a budu pořád dál, nemusím všemu rozumět a všechno vědět, přesto se za platného slávistu považovati budu. Držte se klucí a bojujte, dobrá práce a bojovné srdce přináší ovoce (tím myslím dobrý výsledek). Tak pěkný den přeje Sokrates 55

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:44 |  
          0 0

          Vážený Sokrate. . já vám musím vzdát hold, že jste léta poslouchal přenosy z rádia a dožil se pětapadesáti let, protože vždycky když poslouchán přenos " po drátě" já, tak si koleduju o infarkt i ve svých třiadvaceti:) Takže se budu za každou cenu snažit vidět to. .

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 15:06 |  
            0 0

            A představte si, že to kolikrát o nervy opravdu bylo. Když jsem vyšel s dětmi v neděli na procházku do parku na pískoviště tak Slávie vedla v Košicích 2:0 a když jsem po 20 minutách dosedl na lavičku u pískoviště a děti si začali dělat bábovičky, tak jsme prohrávali 4:2 a Gabo Zelenay řval nadšeně do rádia ako tých pražákou statočně tí chlapci z pod Tatier bijů ako levy. No a já pak šel z pískoviště, div jsem vzteky nerozkopal všechny bábovičky na pískovišti a zbylé osazenstvo mé rodiny co zůstalo doma se divilo, že mám po tak krásné procházce náladu pod psa. Mám doma sice hodně programů, ale tentokrát asi nebudu mít štěstí, snad Sport 1, ale to nevím. Ale to je tak pro pobavení. Sokrates 55

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          bongor     před 17 lety 20.02.2008 16:07 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,to jsi mi připomněl jeden zápas,tuším že to bylo s Brnem,ale jistý to není.Tehdy jsme vedli 1:0 a v poslední minutě
          proti nám "nečekaně"rozhodčí písknul pentli.A to tuším tomu cirkusu tady velel ještě někdo jiný než principál Koště.A potom tu pentli
          náš golman chytil.Já jsem v návalu radosti kopnul do nové skříně s radiem a 78 otáčkovým gramem.A zlomil jsem si malíček.Do dneška mě to občas bolí.Jenom nevím do čeho kopat nyní.Do počítače?do DVD?
          Vlastně vím do čeho bych nejradši kopnul,ale to už asi uhodne každý slávista.

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:14 |  
            0 0

            tak diky za Vase zavzpominani, taky mne to mrzi, ale budu sde snazitdo znameho sportbaru a uvidime, chci to videt nazivo, zdravi a za Vase vzpominky dekuje Sokratesi, Bongorovi a dalsim. Jiri

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:19 |  
            0 0

            Já tyhle hrůzy raděj zapomínám. . takže nejranější vzpomínku mám asi na tu nádhernou radost když Gedy napálil volej k tyči s Partyzanem a bylo hotovo:) A pak upoutávku v ČT před Paokem. . Slavia má v letošním poháru Uefa na postup jednoduchý recept. Po předchozím nevalném výsledku na hřišti soupeře, ho doma převálcuje. Podaří se jí to i proti vítězi řeckého poháru? :-))))

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:27 |  
            0 0

            Ahoj všichni Slavisti. Tak i já přispěju s troškou do mlýna. S mikrofonem za fotbalem Z mikrofonom za fotbalom jsem poslouchal každou neděli. Gabo Zelenay byl hvězdou, na něho do smrti nezapomenu. Poslouchal jsem, coby ani ne 11 léty kluk, také přímý přenos z finále MS 1962 v Chile, kde hráli naši s Brazílií. Jest-li se nepletu, tak přenos skončil okolo 22:00... Teď, kdy máme internet je vše nějak snadnější a proto téměř všechny zápasy uvidím, přečtu si v online reportáži, uslyším. Ale být přímo na stadiónu je něco úplně jiného. Cesta do Ceska se mi nějak nevešla do progamu a tak byli na Strahově a budou v Londýně, oba moji synové, Adam a Ondřej. Táta byl Sparťan, já se nepotatil, ale asi jsem měl pevnější ruku a nedopustil jsem, aby pokračovatelé rodu zradili červenobílé sešívané dresy! Hlasivky jim slouží a tak budou muset fandit za tři! A ještě maličkost: 19. listopadu 1989 jsem jel po obědě na procházku s kočárkem, v něm Adam, který se narodil 20. října, za ruku Ondřej. Tranzistorák v ruce, těšil jsem se na přenosy z ligového kola. Dost mě zarazilo, že hráli jen vážnou hudbu a ve skrytu duše jsem očekával zprávu o úmrtí Gusty Husáka nebo Milouše Jakeše. Nic z toho se nestalo, ale večer jsem se konečně dozvěděl o událostech v Praze. To jen na dokreslení událostí a pro ty mladší připomenutí, že ta "sametová revoluce" do města 104 km od Prahy dorazila až v pondělí ráno...
            Vilém Hodr, Honduras

            • Re: Zítra odveta v Londýně

              (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:36 |  
              0 0

              Vazeny pane , myslim, ze nekdo od Vas byl o vikendu v Praze na fotbale,nebo , ze by o VVas nekomu srdcevroucne vykladal p. Capek, jestli to bylo bez Vasi ucasti tak to skutecne pojal dost dramaticky, kdyz doslova mluvil pychou bez sebe , kde vsude jsou Slavisti . Jiri

            • Re: Zítra odveta v Londýně

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:37 |  
              0 0

              Já tleskám. . všem:-)

              • Re: Zítra odveta v Londýně

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:53 |  
                0 0

                Kluci byli v neděli na Slavii a Ondřej na jednání OP. A že jsou Slávisti opravdu všude, snad svědčí náš případ: OP Slavie, Honduras, 7 členů z toho 3 Hondurasani.

                • Re: Zítra odveta v Londýně

                  bongor     před 17 lety 20.02.2008 19:46 |  
                  0 0

                  Slávisti jsou naštěstí úplně všude.Na druhou stranu je problém je z takových dálek je potom svolávat na zápasy.Tak třeba:Když jsme hráli s Ajaxem,jel jsem před zápasem v tramvaji se třema Polákama,všichni fandili Slavii a já je musel ujišťovat,že vyhrajeme.Když jsme hráli s Ajaxem tak jsem seděl ve sportbaru s Makedoncema a půl zápasu
                  jsme prokecali,naštěstí umím dobře srbsky.Taky nám fandili a to za nás ještě nehrál Goce.Nebo vloni v létě chodil po Žižkově mladý Cikán a na sobě měl náš dres.Říkám mu:"Víš co máš na sobě?"Jasně,dres Slavie,odpověděl mi.A já jsem se ptal:"Ty fandíš Slavii?Jo,protože to nejsou rasisti.
                  Ale hlavně jsem chtěl napsat:Zdravím do Hondurasu přítele Hodra.

  3. TV

    slaviator     před 17 lety 20.02.2008 14:42 |  
    0 0

    TV prenos dává Al Jazeera Sport +2, Boom Sport One, ESPN Atlantic, ESPN Israel, ESPN Pacrim, ITV 4, Kanal 1 (Bulharsko), SportKlub (Sloveinsko), SuperSport 3 [ZA], TV Avala, TV3 Ireland a u nás nic, hh

    • Re: TV

      Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 14:49 |  
      0 0

      BTW Všiml jsem si, že ses neudržel a dal ten Blažkovo fotoseriál na nejmenovaný sportovní server. . čimž jste vystřelili jeho bulvární tendence o 100 procent :/ Nechci to nějak obšírně komentovat, ale řeknu jedno. . Jak hráč přistupuje k tréninku a z fotbalu je věc jedna. . a jestli to bude poctivý, tak mi může bejt jedno, že má v hlavě vymeteno a po nocích se fotí v koupelně. .

      • Re: TV

        slaviator     před 17 lety 20.02.2008 14:53 |  
        0 0

        Blažkovo fotoseriál jsem poslal Zlámalovi... Na FP jsem ho nedával... Víš, jak jsem byl z toho na prášky, když jsem to tam našel? Prej jim to poslala nějaká holka, nějaká Markéta Lhovová z Prahy... A mohu ti říct, že na prášky z toho jsem doted... Kdybych to někam chtěl poslat, tak si piš, že rozhodně to nepošlu na FP, kde se mnou vyje***i...

        • Re: TV

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:01 |  
          0 0

          Spickovy fotbalista nese za sve jednani zodpovednost, Lukas reagoval naprosto spravne a ja mu verim, ze zejmena do teto redakce nic neposlal. Navic jste mozna postrehli okamzitou reakci trenara i vedeni klubu, Blazek trenuje a bydli momentalne v Praze, je jenom na nem co bude dal. Jiri

          • Re: TV

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:14 |  
            0 0

            Tak to se omlouvám, myslel jsem, že to přišlo od tebe, jak jsi o tom mluvil. . Takže beru zpět. Protože ať si Blažek fotí v koupelně co chce, ale se sportem a fotbalem to nemá nic společnýho. . pokud samozřejmě neplánuje fotky zveřejňovat. . to uže je pak jiná věc Zvlášť, když je to hráč Slavie a tohle poškotzuje její jméno. Jinak článek tragiskej. . číst komentáře z libimseti. . to má fakt hodnotu:-/ Reakci jsem nepostřehl, ale: "jak řikával náš pan doktor. . Komu neni zhůry dáno, ten je blbej." :) Takže je to opravdu hlavně na něm.

            • Re: TV

              slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:21 |  
              0 0

              Kdybych to chtěl zveřejnit, střelím to do Blesku za padesát tisíc a mám vystaráno... :-)

          • Re: TV

            slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:19 |  
            0 0

            Zdravím Jiří... Obávám se, zda "bydlí momentálně v Praze" je to dostačující... Je to podobný případ jako Honza Šimák... A jak se k tomu muselo přestoupit? Bílek ho měl ubytovanýho u sebe doma, měl ho de facto 24 hodin na očích a jak to šlo... Pak, když byl ve Spartě, jak to dopadlo? Ale prostě je to to, že je rozdíl holt věnovat se nějakému hráči na stoprocent v provinčním klubu - a v klubu jako je Slavie. Protože pak ten trenér má sice toho hráče na očích, ale nemůže dělat nic "svého" ani on... Je omezován hráčem stejně tak, jak hráč trenérem. Ale tvrdím, když Jarolím o Blažka tolik stál, že si ho přived do Slavie, měl by to podstoupit a ubytovat ho u sebe doma a věnovat se mu... Bláža to má v noze jako málokdo, pokud se mu bude někdo soustavně věnovat, tak ještě nám všem ukáže. Ale musí být pod dohledem, jinak může něco zase udělat. Každopádně pro mě je ponaučení, příště když mi něco přijde na mail, tak to hnedka mažu...

            • Re: TV

              (host)     před 17 lety 20.02.2008 19:56 |  
              0 0

              Bílek ?? Haha To byl Beránek.Jarolím by si ho v životě k sobě nevzal. Jediný co umí je vyhodit hráče do béčka.

              • Re: TV

                (host)     před 17 lety 21.02.2008 18:45 |  
                0 0

                tantalos ?

        • Re: TV

          (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:13 |  
          0 0

          Blažkovo fotoseriál? CO TO KURVA JE? Tohle vídám na netu už nějakou dobu, to neumíte česky,nebo je to nějaká móda psát jak debil, nebo co to má znamenat?

          • Re: TV

            (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:18 |  
            0 0

            Nezlob se o to co se dostalo na portal fotbal mi osobne vubec nejde, horsi je , ze v dobe virozy byl nachytan fandy Slavia ve 2 hodiny rano v jednom baru, to je alespon pro moji osobu neprijsatelny, konfrontoval jsem to s jednim nasim mladsim hracem, oba jsme se shodli, ze kazdy fotbalista treba Necid zije naplno, ale tak aby nebyl videt a hlavne aby se to nestalo pravidlem , nemohu si pomoci hrac , ktery jde v podstate hrat o svuj dalsi fotbalovy zivot, se musi proste krotit , tak jak to dokazuje Pudil. Jiri

            • Re: TV

              slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:24 |  
              0 0

              Souhlasím. Každý jsme prošli nějakým obdobím, kdy to bylo hodně divoký. Kdo neříká že ne, tak buď lže nebo ho to teprve čeká... Je lepší, pokud se tak stane v sedmnácti devatenácti, než když by se mu to stalo ve třiceti... Na jednu stranu je to lepší. Ale na druhou stranu zase si tím může zničit celou kariéru... Je to sporné možná. Každopádně projde si tím každej... Jde o to ale, jak se s tím vyrovná. Zrovna dneska jsem čet starší rozhovor s Blažkem pro Blesk, někdy z listopadu... Mno pokud to, co říkal, myslel vážně a nezměnil názor, je to super... Fakt jo. Prostě to, co mu někdo řekne, nebere vážně pokud si myslí, že ten člověk nemá pravdu. Takže když mu řekneš, že si tím sám sobě škodí tímhle a on si bude myslet že ne, tak prostě tě nevnímá...

              • Re: TV

                (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:32 |  
                0 0

                Ja ti nevim, znicit karieru, jedna vec je jasna, neuspeje unas , nebude ani v Liberci a skonci u nejakyho spriznenyho trenera jeho agenta tipl bych momentalne Plzen ci Pribram, rozhodne si pockam na jeho dalsi navrat , ktery by se udajne mohl konat velmi brzo , behem tydne ci deseti dnu,nemel by to byt cely zapas , ale snad jen mensi cast, rozhodne je videt , ze KJ m,iu nic nedaruje a snad i zustane veren svym zasadam. Jiri

          • Re: TV

            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:25 |  
            0 0

            To je KURVA nářečí, neboli interdialekt. A móda to asi je, mě tyhle slovní hříčky baví. Ale jestli se už slávisti začnou hádat i kvůli pravopisu, tak jsme fakt v pytli:-)

            • Re: TV

              slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:27 |  
              0 0

              Radši bychom měli mluvit argotem... :-)))

              • Re: TV

                slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:28 |  
                0 0

                Jinak bych neřek, že fotoseriál je nářečí, interdialekt... Ale spíše slang... I když, celkem dost možná je to slovo ze spisovné češtiny... :))

                • Re: TV

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 16:41 |  
                  0 0

                  Já mám za to, že mu vadí to BlažkOVO :-) Ale hlavně žádné vulgarismy, přátelé, hlavně žádné vulgarismy :-)))

            • Re: TV

              bongor     před 17 lety 20.02.2008 19:51 |  
              0 0

              Jo to se používá ,já taky někdy ze srandy píšu dialektem.A slávistu neposuzuju podle nějaký pravopisný chyby,ale podle červenobílého srdce.

              • Re: TV

                Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 20.02.2008 23:00 |  
                0 0

                I když koikrát. . když ti někdo nadává do debylů že bi blyl, tak si obrázek uděláš. . :-)

          • Re: TV

            slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:26 |  
            0 0

            Fotoseriál = více fotek pohromadě, co je na tom k nepochopení. Jinak no coment...

            • Re: TV

              (host)     před 17 lety 20.02.2008 16:33 |  
              0 0

              Ty si asi tak blbej, že už ti to ani nepřijde :) Fotoseriál si strč někam, přečti si svůj komentář znova, trošku nad tim popřemejšlej a kdyžtak napiš.Jinak no coment...

              • Re: TV

                slaviator     před 17 lety 20.02.2008 16:43 |  
                0 0

                Aha... Sorry... Myslel jsi "Blažkův fotoseriál", pardon...

  4. Re: Zítra odveta v Londýně

    (host)     před 17 lety 20.02.2008 20:44 |  
    0 0

    Moch bych se zeptat jak se daj chytit televizní reklamy na ktrých zejtra dávaj slavii??? Popřípadě v jakym sportbaru by to mohli mít????

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 21:47 |  
      0 0

      Sport bar Ve Smečkách. Již máme zarezervováno.

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 22:46 |  
      0 0

      kde to je??

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 20.02.2008 22:57 |  
      0 0

      ty myslíš zlatou hvězdu v ulici ve smečkách že jo

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 08:54 |  
      0 0

      Nevite nahodou v jakem sportbaru v Brne by to mohlo bezet? Kdyby mel nekdo info, tak predem diky ;) Luckyduck

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 10:46 |  
        0 0

        Pozitivni zprava alespon pro mne , becko vcera na Dragoun cupu vyhralo nad druholigovou Krci hrajici v plne sestave s chytajicim Divisem 2 ku 1, prohravalo v puli 1:0, po prestavce kopalo pentli a srovnalo a pak po rychle akci pridalo dalsi gol, konecne pozitivni zprava a to zdaleka nemohlo hrat v nejsilnejsi sestave diky zraneni nekterych hracu, ze by se konecne ledy prolomily a zaval novy den , alespon v pripade tohoto tymu. Jiri

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 11:01 |  
          0 0

          Jiří,tak B tým je úspěšnější než A tým,který s Krčí jen remizoval.Jakou úrověň měl zápas?Dalo se na to dívat?Hrál běloruský útočník,Vukovič,Zelenka ?

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 11:18 |  
            0 0

            Zklamu, te sam jsem po vysledku patral u znamych,sam jsem nemohl byt pritom a protoze Zlamal i Richi, jsou v Londyne, takze mam jen kuse info, navic podler toho co jsem slysel jsme nemohli v nejsilnejsi sestave nastoupit , ale poprve to pry z nasi strany melo hlavu a patu,jedno ale je jiste podle lidi co hrali za Krc nemuze byt o podceneni ci vypusteni ze strany Krce ani rec/ hral treba i Pikl. tešd je jen dulezite , aby se zacalo darit i pri zapasech souteznich a my jsme se dostali ze sestupove pricky. jiri

            • Re: Zítra odveta v Londýně

              Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 12:41 |  
              0 0

              Já se tedy přiznám, že béčko moc aktivně nesleduju, ale myslim, že tady by bylo dobré, kdyby jako trenér Bčka působil nějakej KJův kůň. . respektive člověk, kterej má stejnej náhled a sportovní filosofii jako hlavní trenér. . čili trenér Ačka by si vybral víc asistentů a z toho by část pracovala u rezervy. . pak by byla ta kritizovaná návaznost větší. Píšete, že trenér na Btým nechodí atd. . kdoví jestli za tím nejsou nějaké osobní či názorové neshody se Šmejkalem. Kdyby celý systém fungoval sladěně. . tak jako např na Bohemce. . kdy je to z jiného důvodu, ale funguje to. . hráči mají stejné návyky, systém hry, zaměření tréninků atd. Pak mají menší problém s aklimatizací v A týmu a v kabině už se všichni znají. O tom hle mluví v širším kontextu p. Hřebík-že přední kluby u nás už pochopily a kopírují vývoj moderního fotbalu, ale západ má pořád tu výhodu, že tam se k tomu hráči vychovávají už od žáčků a u nás to pořád skřípe. . i když se to nepochybně zlepšuje-viz MS 20.

              • Re: Zítra odveta v Londýně

                (host)     před 17 lety 21.02.2008 12:57 |  
                0 0

                Nadhozene tema je dobre, vim, ze drive v klubu panovala predstava, ze by becko trenoval dalsi asisten trenera, cimz by byla zajistena urcita navaznost. KJ se rozhodl doporucit na misto trenera b tymu sveho cloveka /udajne z Pardubic/, ktereho , ale vedeni klubu neakceptovalo a posunulo vysse na navrh celeho useku mladeze prave Smejkala. Komunikace mezi nimi jak si napsal prilis nefunguje, nemohu tvrdit, ze by na becko obcas nezasel Beda Vrabec,ci hlavne Drzmisek, ale zjevne nejde o ten pravy salek kavy. Ale budme uprimni, treba v Tottenhamu se take hlavcni trener acka prilis nezene do vikendovych navstev rezervy ci akademie a cesti novinari , kteri uz vidi Pekharta na hraci plose, by si nejdrive meli prostudovat triceticlenou soupisku Tottenhamu , aby zjistli, ze Pekhart skutecne nepatri mezi zakladni kadr tymu. Ono ta vecerni navteva u Kohoutu prospeje i clenum naseho vedeni, kteri uvidi skutecne ,co je to pece o sponzory a snad i o divaky sice za jine ceny, ale prece jen . Navic se mi rysuje i moznost urcite spoluprace mezi skauty obou tymu. Jiri

                • Re: Zítra odveta v Londýně

                  Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 13:18 |  
                  0 0

                  No jako obvykle víte víc než já:-) Aspoň tedy víme, kdo doporučil Kopřivu. Je celkem známo, že v Anglii je trenér během týdne víc "kontrolní orgán" a tréninky mu vedou asistenti. O fungování klubů mluvil zajímavě třeba Pavel Kuka( Sečteno a podtrženo, 20.2.). Ale co mě zaujalo, proč on se tak drží zpátky v otázkách čistoty "svazu". . Říkal jsem si jaký k tomu má důvod. . mezi sebe ho stejně nevzali a u Pasky se snad postihů Košťála a spol bát nemusí. . Proč on si nechce lidi rozházet. . a tak jestli je důvod ten, který jsem vydedukoval, bylo by to hezké. . . :-) A co mě trochu potěšilo. . bylo zmínšno, že Lubas fandí Slávii, čili by přeci jen ty tlaky ze zákulisí nemusely být tak vlivné.

                  • Re: Zítra odveta v Londýně

                    (host)     před 17 lety 21.02.2008 13:44 |  
                    0 0

                    Jde o to , ze Lubas nema na rizeni svazu zadny vliv, rekneme , ze je neco jako reditel ligove souteze , ale na rozdil od hokeje bez patricnych kompetenci,Pavel Kuka bude jiste usilovat o licenci agenta i proto se snazi se vsemi lidmi vychazet velmi slusne, na Sparte je temer casteji/pracovne/ nez u nas, ale Pavel je muzem koncensu, tak si myslim, ze zadne zbehnuti ke konkurenci nehrozi, co se tyce zakulisnich tahu, bohuzel se rozjizdi opet hra o komisi delegatu a rozhodcich a v hlavni roli je zrejme Kostal, ktery se pomoci Bebra snazi kontrolovat deje uvnitr teto svazove komise, cili natkak je velky a nenechte se mylit titulky v tisku, ze ho Kostal odepsal. Ono totiz nominace , postupy delegatu i rozhodcich , zarazovani na nejruznejsi funkce, od skolitele az po doprovod cizich rozhodcich v hlavni roli na Slavii/Krula a Filipek/ je soucasti slusnych pozitku techto lidi a samozrejme v tom svetle i ruznych protisluzeb ,treba jako poskytnuti delegace rozhodcich ci zajisteni ruznych dotaci. Ale ta nejvetsi esa stoji tradicne v pozadi, Pelta, Starka, Jinoch , Pucek a s nimi druziny nazveme to lobistu rozehravaji neuveritelnisti vseho druhu od valek o penize az po zarezy podobne tomu Kladenskemu a v tom vsem figuruji nevyzpytatelne zajmy majitelu, ted se treba mluvi, ze Petera nechce v uvozovkach sve Kladno v lize,ale prominte to uz jsem se prils rozepsal. Jiri

                  • Re: Zítra odveta v Londýně

                    (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:00 |  
                    0 0

                    Lubas je náš dlouholetý hráč i sekretář. LP

                    • Re: Zítra odveta v Londýně

                      (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:03 |  
                      0 0

                      To ja samozrejme vim,ale dnes jde hlavne o svazoveho cinovnika, ktery nebude riskovat sve postaveni, jeho nazory jsou konzistentni , rozumne, ale o nejakou podporu ci tlacu sveho byvaleho klubu nemuze byt an reci. Jiri

                      • Re: Zítra odveta v Londýně

                        (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:07 |  
                        0 0

                        Souhlasím s Vámi Jiří, že se Lubas pro nás neangažuje, moje info bylo na Buldocka. LP

                      • Re: Zítra odveta v Londýně

                        Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 14:50 |  
                        0 0

                        Já taky nemluvím o tlačení. . to ani nechchi, chraň bůh, ale spíš o omezení nějakých čachrů. Co si budeme povídat, ve svazu zdaleka nerozhoduje, kdo na které židli sedí, ale kterou židlí se svými kamarády otáčí. . Nicméně řekl bych, že aspoň rozdílnost zájmů ve fotbale by nám mohla trochu pomoct. Podle mého úsudku Macela nejede direktivně pod bičem Košťála, ale sleduje hlavně svoje zájmy. Spartu na podzim nijak zvlášť netlačili, spíš naopak a proč by měl jiný než osobní důvod (než Ščasného) řezat letos prakticky odepsanou Bolku nebo loni Olomouc (Petrželu). Nicméně kdyby zápasy naší ligy pískali rozhodčí např. z Rakouska nebo i Slovenska, Polska(to by podle mě s penězi neměl být problém), byl bych klidnější. Ale to Macela pro jistotu odmítl už předem. Nicméně v pravdě ani nemám strach z těch velkých a sledovaných zápasů ( derby, Teplice, Brno, Baník) jako spíš těch méně nápadných. . Žižkov, Bohemka. . ať už vzhledem k tomu, jak to bude vypadat (vzpomínka na Budějice), tak k jejich víceméně spřízněnosti se Spartou (Ivánka bych nepodceňoval a už na podzim nám úspěšně vyřadili dvě opory. . známe ty "motivační prémie" :-( U Přibyla chci věřit, že přes vazby na Spartu to takovej hajzlík nebude a vzpomene si, kde bydlí. .

                        • Re: Zítra odveta v Londýně

                          (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:58 |  
                          0 0

                          Bulldocku vase nazory jsou dynamicke, na tohle tema sem s Lubosem Priibilem disutoval , tak pred pul rokem, co kdyz bude muset Bohemka zatlacit jinak , co kdyz vykony na hristi nebudou stacit, poslal mne slusne do hajzlu rekl ze on nikdy nebude.............Ale znate to hned se ozval muj kamos , ktery zna pomery na Bohemce, rekl on ne , ale Kristek a Boubin , ano, uz to potlacili vicekrat..... Jiri

                          • Re: Zítra odveta v Londýně

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 15:40 |  
                            0 0

                            Mylsíte, že se točím jako korouhvička ve větru? No možná, asi jste mně trochu nakazil tím pesimismem:-) Ale sám když jsem to psal, tak mi přišlo, že uvažuju až zhoubně. . Já si nedělám iluze o tom, že je všechno čisté, ale pravda je, že nemám žádné známé bafíky, abych vždycky napsal. . netěšte se a pak. . já vám to říkal. Možná bych ve vaší situaci jednal stejně, ale já v ní, zaplaťpánbůh, nejsem. Ale ono je rozdíl když takhle spekulujete bez znalostí a když naznačujete důvěrné informace. . Kdybysme znali do podrobna jednání a postupy W. Churchilla, nebo prezidenta Masaryka asi bysme jim těžko vytvořili aureolu nedotknutelnosti. Nicméně v jejich případě právě nevědomost pomáhala okolí k lepšímu chování. . srovnal bych to třeba s nějakou kriminálkou, kde policajt jedná proti zákonu, ale proto, aby chytil větší rybu. . Jestli tedy chápete, o co mi jde. Proto nemusím o všem vědět. . hráči nemusí a nesmí vědět, že sudí jde proti nim, fanoušci by neměli vědět, že některé rozhodnutí byla docílena ne zrovna v rukavičkách (tlak na Marka Suchého v zájmu odolat tlaku Vandase. . ). To bylo třeba to, proč jsem vám vytýkal, že prerete na veřejnosti prádlo z kabiny. . Člověk prostě musí někdy překousnout svoje principy (a pak se s tím sám vyrovnat) , aby dosáhnul žádaného cíle. A pokud v tomto cíli nemyslí na svůj prospěch, je to odůvodnitelné a pak platí "lepší nevědět". Ten příspěvek jsem psal jako reakci na váš o sítích na svazu, tak to prosím berte. Jinak platí a souhlasím s tím, co napsal Sokrates a co soudím i já. . Musíme jít za titulem tak suverénně, aby se všechny takové obavy ukázaly liché.

                        • Re: Zítra odveta v Londýně

                          quelhar (admin)     před 17 lety 21.02.2008 15:05 |  
                          0 0

                          Tak je jasne, ze se v nedeli nebude Straceny snazit zlamat nejakemu spartanovi nohy, jako se to snazil udelat v pripade Drizdala a Pudila. Zizkov povinne odevzda body velkemu bratrovi a ten mu mozna za odmenu posle pristi sezonu nekoho na hostovani.

                        • Re: Zítra odveta v Londýně

                          (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:26 |  
                          0 0

                          Zahraniční rozhodčí na klíčové zápasy je určitě dobrá myšlenka, i když si vzpomínám na 70 léta, kdy jsme hráli v posledním kole o titu na Slovanu a cizí rozhodčí nám neuznal regulérní gól. LP

                          • Re: Zítra odveta v Londýně

                            Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 15:46 |  
                            0 0

                            Samozřejmě, že to může být. . ale u zahraničního rozhodčího nemáte takový problém věřit, že je to opravdu "chyba". Já osobně bych uvítal nějakou možnost řekněme. . svěřit svaz pod ochranu Uefy. . podobně jako některé nestabilní země jsou svěřovány do patronátu OSN a podobně Nechme sranou, jak ta realizace leckdy pokulhává, ale v současnosti u nás není síla, která by svaz vyčistila zdola ani shora. . musí to být síla odjinud. . Ale nejsem naivní. . tohle je jen taková utopie vhodná do internétové diskuze:-(

            • Re: Zítra odveta v Londýně

              jane (admin)     před 17 lety 21.02.2008 16:15 |  
              0 0

              Tak kdyz jsme u toho, tak clanky o becku nahazuju spise ja, ne Richi, a s Ondrejem se stridame v psani o zapasech, ktere jsme ani jeden nevidel, a pak to bereme od sebe navzajem. Jinak si muzes byt jisty, ze ja si vysledky zapasu a sestavy zjistuju dodatecne a vzdy se tu objevi, jenom proste nekdy nemam cas to udelat hned ten den. Viz dnesni clanek.

              • Re: Zítra odveta v Londýně

                (host)     před 17 lety 22.02.2008 10:16 |  
                0 0

                O tom uz jsme se bavili stokrat, vim kdo sem , co pise, ale i u tebe jsem myslel, ze jsi v Londyne, takze jen pro poradek chapu , ze se timhle nezivis. Jiri

  5. Re: Zítra odveta v Londýně

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 13:59 |  
    0 0

    V prvním zápase poháru uefa nám Černý pomoh, v prvním jarním kole nám Černý pomoh a ted.... mě Černý akorát nasr al!!

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:00 |  
      0 0

      duvod jiri

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:20 |  
        0 0

        humor!.....Černý Radek, Černý Jaroslav a ted Černý Ota:) Vosaa

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:27 |  
          0 0

          napadlo mi to, ale mam dnes nejakej divnej den,furt pisu smsky a volam jinak uz zacinam bejt napnutej, skoda , ze nemuze hrat Smica a Senkerik a mozna i Gebre, u nej to prolinani s Krajcikem v lize byla parada. Hlavne ten utok bude asi hodne tragickej.- Jiri

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:27 |  
        0 0

        Dobrý den Vám všem přeji,
        troufnu si tipnout, že tím Černým je myšlen Ota (redaktor) a pak je to celkem jasné. Kluci, víte co, pojďme se soustředit na výkony naší Slávie a vůbec nepřemýšlejme, kdo kde co osnovuje. Pokud opravdu budou kluci jezdit a hrát fotbal, tak tím blíž budeme k vytčenému cíli. Pokud nás pak bude chtít někdo zastavit nějakým nekalým způsobem, bude to muset udělat někdo až příliš okatě. A to se podle mých informací tito lidé zase dost bojí udělat a mají bobky, aby je to potom nesemlelo. Pravda je ta, že co uhrajeme, to bude naše. I dneska v Londýně. Tak dnes večer přeju pevné nervy Sokrates 55

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:31 |  
          0 0

          Ano, Sokrate ono z toho meho prispivani by soudny clovek nabyl, ze se fotbal hraje u zeleneho stolu, ale znate mne, jsem takovy, take verim , ze ligu rozhodne kvalita kadru a ne hratky nejakych debilu, takze vsem se omlouvam a pojdme se spis bavit , jak to dopadne vecer. Jiri

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:06 |  
            0 0

            To je v pořádku pane Jiří. Už jsem Vám to psal, máte prostě svůj styl a já se ho naučil chápat a taky se nepasuju do role soudce. Více si cením toho, že jste se nikdy nesnížil k sprostému osočování a napadání. To mi mrzí daleko víc, protože SN beru velmi vážně a s pocitem, že je to naše slávistické bohatství (něco jako rodinné stříbro). Tak mě prostě vždycky mrzí, když se tu rozjede něco, co nesvědčí o tom, že mi slávisté jsme veskrze slušní lidé (a to mladí i střední i staří) a mydlíme se tu kvůli blbinám. Jak to dopadne večer si netroufám říci. Už jsem dostal jednou pěkně do čenichu při odhadu hry na Asenalu. K.J. ten jeho post vůbec nezávidím, ale palce budu držet pořád a věřit, že bojovat budeme až do konce. Sokrates 55

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          Bulldock (přítel SN)     před 17 lety 21.02.2008 14:57 |  
          0 0

          Správně! Protože s tímhe uvažováním si člověk udělá takovou paranoiu, že už se bojí i do sklepa pro pivo:-) Musíme hrát tak suverénně, aby nám prostě i penalta nebo neuznanej gól v každym zápase nezlomil vaz. . Když tým dominuje, tak ho neporazí ani rozhodčí a KJ pro to dělá všechno, co umí. Tak se musíme přidat.

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 14:59 |  
            0 0

            takze panove padla , zdravi Vas jiri PS: opijte se jen v pripade vitestvi.

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:05 |  
          0 0

          Souhlasím.
          Mimochodem, Sókratés si svůj nick skutečně zaslouží:).

  6. Re: Zítra odveta v Londýně

    (host)     před 17 lety 21.02.2008 15:30 |  
    0 0

    Hele dávají to na více TV.. Dávají to i slovinci, a snadno se to chytá...OBN BiH a je to satelit Ámos 1 ppozice 4.0 w a frekvence 11.352 H, 03350 je rychlost.Tak ať je vyboucháme :-))

    • Re: Zítra odveta v Londýně

      (host)     před 17 lety 21.02.2008 16:56 |  
      0 0

      chytnu to pres digi TV?

      • Re: Zítra odveta v Londýně

        (host)     před 17 lety 21.02.2008 17:10 |  
        0 0

        Já myslím že ne, ale určitě to zkus

        • Re: Zítra odveta v Londýně

          (host)     před 17 lety 21.02.2008 17:39 |  
          0 0

          teda nepotesil jsi me...ale jdu to zkusit....prejte mi stesti....jinak doufam ze aspon radiozurnal nezklame...

          • Re: Zítra odveta v Londýně

            (host)     před 17 lety 21.02.2008 18:42 |  
            0 0

            tak skoda neneladil sem to...